Kilka dni temu Bayern Monachium oficjalnie potwierdził, że przedłużył na wiele kolejnych lat umowę z bawarskim koncernem piwnym Paulanerem.
Przypomnijmy raz jeszcze – po ostatnich przedłużeniach umów z
innymi sponsorami, klub ze stolicy Bawarii ogłosił kolejne, tym razem ze swoim
wieloletnim partnerem piwnym, czyli Paulanerem.
Koniec końców współpraca obu bawarskich marek będzie kontynuowana
co najmniej do końca czerwca 2031 roku i co więcej zostanie rozszerzona również
o kobiecą drużyną Bayernu Monachium (do tej pory kontrakt dotyczył męskiej
ekipy, zespołu legend oraz koszykarzy FCB).
Co do nowego partnerstwa, na łamach klubowych mediów kilka słów
wypowiedział obecny jeszcze dyrektor do spraw marketingu monachijczyków, czyli
Andreas Jung.
− Udane partnerstwo, które zawsze opierało się na zaufaniu, będzie nie tylko kontynuowane nie bez powodu, ale w przyszłości obejmie również FCB Frauen – powiedział Jung.
− Wiele aspektów tej współpracy, od profesjonalistów po legendy, od koszykarzy po kobiety, dociera do naszych różnorodnych fanów na całym świecie. Podobnie jak Bayern, bawarskie piwo jest znane wszędzie - to wspaniale, że rozszerzyliśmy partnerstwo z Paulanerem – podsumował Andreas Jung.
REKLAMA
Komentarze