@Sopariev
Po pierwsze Hasan nie poleciał za złą atmosferę tylko beznadziejną decyzję o zwolnieniu Nagelsmanna i zamianie go na Tuchela który okazało się nie pasował kompletnie do Bayernu.
I tylko dla przypomnienia to Kahn nie mógł nawet świętować z zespołem a Hasan mógł więc jego odejście to nie było wywalenie z "hukiem" tylko normalne zwolnienie za złą decyzję którą podiął razem z Kahnem, który to właśnie poleciał z "hukiem" bo to jemu odcięto nagle wszelkie kontakt z klubem.
Po drugie Hasan wtedy działał tak a nie inaczej bo nie dostał 100 mln jak w tym sezonie bo była pandemia. Tak tylko przypomnę. A że Bayern wydaje swoje a nie od bogatego "wujka" albo z kredytów to kasa na transfery była mała. Wtedy klub oszczędzał i nie wydawał dużo na transfery. Inna sprawa że nawet to co dostał to jie wydał jakoś super mądrze.
A po trzecie Hasan przynajmniej zakontraktował 2 napastnika a nie jak Eberl który wywalił 50+ mln na nieodkryty 30 letni talent a o 2 napastniku zapomniał.
22.12.2024 12:43
@Sopariev
"Atmosfera nie była zdrowa" bo Flickowi uderzyła woda sodowa po tym jak dostał szansę od Bayernu i ją wykorzystał. Sukces przyszedł bardzo szybko bo Bayern zbudował mocne podstawy. Tak Bayern nie Flick. To nie był autorski zespół Flicka tylko zespół zbudowany przez Bayern a Flick to wykorzystał.
I sorry ale to nie ja co chwilę wspominam o Flicku a jedynie odpisuję na komentarze. Mnie to jak gra Barca za Flicka interesuję tak jak to jak grali za Xaviego czy jeszcze wcześniej. Nie zacząłem nagle im "kibicować" żeby przegrali tylko dlatego że Flick tam poszedł.
22.12.2024 11:18
Na początku to był "wynik ponad stan" ale od jakiegoś czasu to jest to samo co osiągał Xavi.
Nie ma co go żałować dobrze wiedział gdzie idzie.
A co do kadry to ona wcale taka słaba nie jest i sorry ale co to znaczy "pokornie akceptuje"? To nie jest gość z kosmosu że nie wiedział jak wygląda Barca od kilku lat.
PS. Szkoda że u nas tak "pokornie" nie chciał akceptować oszczędności ze względu na Covid. Tylko uciekł do kadry.
22.12.2024 09:30
Mam nadzieję że się dogadają skoro Sane chce zostać.
Choć z Eberlem nic nie wiadomo. Może już ma na oku kolejny (po Palhinho) nie odkryty przez nikogo 30 letni "talent" za 50+ mln z równie wysoką pensją.
22.12.2024 09:14
Chyba jednak to Flick zawdzięcza więcej Bayernowi niż Bayern Flickowi.
Choć są tu tacy którzy próbują na siłę wmówić że jest na odwrót.
22.12.2024 00:04
@hoven
Uderz w stół a nożyce się odezwą.
Jak tam artykuł?
Będzie coś o "właściwy człowiek na właściwym miejsce - historia znowu przyznała rację hovenowi"
22.12.2024 00:00
1
Trafne spostrzeżenie.
Niestety wrócą znowu wieszcząc upadek. Który a jakże oni pierwsi przewidzieli.
21.12.2024 16:40
2
Nie fakt że Eberl chce sprzedać Goretzke a to w jaki sposób to robi wypychając go na siłę jest słabe.
No cóż zobaczymy co dalej zrobi Eberl (od czasu gdy przyszedł do klubu zrobił niewiele dobrego) bo na razie to on powinien odejść z klubu szybciej od Goretzki.
19.12.2024 05:05
No i dobrze. Neuer jeszcze spokojnie może kolejny sezon pograć.
I Eberl w końcu zanotował jakiś sukces z przedłużeniem kontraktu. Choć w tym przypadku raczej jego zasługa w przedłużeniu znikoma.
18.12.2024 05:20
Tym transferem Freund pokazał co potrafi.
To naprawdę bardzo trudne znaleźć takiego zawodnika i jeszcze wywalić na niego tyle kasy.
17.12.2024 19:59
@makaay
"W pilce klubowej pewnie coś tam dojdzie śledz !"
Polecam to samo w stosunku do Bayernu. Z tą tylko różnicą że nie "pewnie" tylko napewno dużo dojdzie.
A co do Realu i "farta" to trzeba cytując ciebie mieć "piz.. na oczach" żeby nie widzieć przekrętów na ich korzyść. Przykład? Mecz z nami i odgwizdanie spalonego, gdzie już kilka lat są przepisy że sędzia nie może gwizdać tylko ma puścić grę do końca a potem VAR weryfikuje. Wszyscy sędziowie trzymają się tego przepisu a tu "nagle" w meczu Realu sędzia gwiżdże przerywając akcję. To nie przypadek tylko celowe działanie. Ale wierz dalej w takie cuda jak chcesz.
17.12.2024 19:56
@makaay
A jak zmieniam narrację?
Ja nie płakałem i nie płacze że seryjnie nie wygrywamy LM.
To ty uciekasz od przedstawienia sukcesów Flicka odkąd odszedł z Bayernu.
17.12.2024 16:08
@makaay
Czyli na razie poza nie wyjściem z grupy na MŚ z reprezentacją nic nie wygrał?
Czyli ten "źle" zarządzany Bayern ma więcej wygranych od "super hiper mega trenera"?
PS. Jak Flick wygra coś w tym sezonie będziesz miał okazję do świętowania bo jak Bayern wygra BL to złapiesz "ciche dni" z żalu.
17.12.2024 15:46
@makaay
To co w końcu Flick wygrał odkąd odszedł z Bayernu?
17.12.2024 15:25
@makaay
Tylko ktoś z jak to "ładnie" nazwałeś "piz.. na oczach" może oczekiwać że jakiś klub będzie wygrywał w nieskończoność. 11 tytułów w BL to i tak bardzo dużo (Co się dzieje z MC teraz? Przypadek? Nie zwykła kolej rzeczy w historii każdego klubu. Wygrane a potem lekki zjazd.).
Po odejściu Flick nadal wygrywaliśmy BL a LM nie ale w pełnym sezonie Flick też nie wygrał LM więc nie ma się co podniecać że po jego odejściu nie wygraliśmy. Jeśli już to może znowu jak to mamy w zwyczaju za 10 lat od ostatniego triumfu.
A teraz Ty wymień tytuły które wygrał Flick po odejściu z Bayernu.
Flick jak narazie potrzebował Bayernu i Uliego żeby cokolwiek wygrać a w drugą stronę już tak nie jest.
17.12.2024 13:17
@makaay
Oczywiście bardzo mnie cieszy że w końcu zauważyłeś jak wielką władze ma Uli może z czasem zrozumiesz też że skoro ma tak wielką władze to nie tylko porażki ale także sukcesy Bayernu są w równie dużym stopniu, jak jego władza w klubie, zasługą Uliego.
Na Twoje nieszczęście zrozumiesz wtedy także że gdyby nie Uli to nie było by sukcesów Bayernu gdy trenował nas Flick.
PS.
Gdy Flick zostawał pierwszym trenerem prezydentem klubu był Uli i gdyby się nie zgodził to Flick niemiał by na swoim koncie żadnego wygranego trofeum.
16.12.2024 22:02
@makaay
Mnie Flick ani ziębi ani grzeje.
Chciał odszedł do reprezentacji.
Nie chciał teraz wrócić tyko chciał do Barcy, ok jego wybór.
Ale gloryfikować go nie będę bo narazie to wszystko co zdobył Flick to zdobył z Bayernem. A większość trofeów Bayern zdobył bez Flicka i to są fakty.
A legendą klubu już jest Uli a Flick raczej nigdy nie będzie właśnie choćby dlatego że jeden poświęcił dla klubu całe życie a drugi myśli jedynie o sobie i już dwukrotnie "olał" klub.
16.12.2024 21:53
A u nas Eberl od marca negocjuje i dalej żaden kontrakt nie przedłużony. Coś tu mocno nie działa a w zasadzie ktoś (Eberl)
16.12.2024 13:15
@daweed77
Eberl już zrobił "rewolucję". Nikt przed nim nie wypychał z klubu zawodników tak jak on.
16.12.2024 13:12
1
@makaay
"Ból du.." to ty masz.
Na Twoje nieszczęście będziesz miał go pewnie jeszcze długo bo nikt Uliego z Bayernu nie ma zamiaru usuwać. A nawet więcej bo wcześniej czy później doczeka się pomnika pod AA za to co zrobił dla klubu. Więc marne perspektywy przed tobą że "ból" ustąpi.
PS. Idź za Flickiem do Barcy. Po co masz być kibicem "marionetką" klubu którym "rządzi" Uli?
16.12.2024 13:00
1
Tu jest swojego rodzaju wyścig kto bardziej naskoczy na klub. A po porażkach uwidacznia się to najbardziej.
16.12.2024 05:23
1
No, to było piękne "zwycięstwo" Barcy z Leganes.
Ostatnio Barca Flicka notuje coraz więcej takich "zwycięstw".
16.12.2024 05:19
Rada nadzorcza w końcu odcięła Eberla od kasy to mówi że nie będzie transferów.
Może i lepiej bo znowu wywlili by z Freundem kupę kasy na kolejnego Boeye albo Palhinho. A 2 napastnika by nie kupili bo napastnicy są drodzy. To ciekawe co można powiedzieć o transferach rezerwowych za 30 i 50 mln?
15.12.2024 15:17
@BaltazarGabka
Eberla amatorem? Freund amatorem? Na tej zasadzie to kto nie jest amatorem?
Inna sprawa że na tą chwilę to bardzo słabe wybory.
15.12.2024 10:43
A mnie w ogóle nie zdziwi brak transferów w zimie. Co więcej mam nadzieję że rada nadzorcza będzie się trzymać zasady że jak Eberl z Freundem chcą kogoś kupić to najpierw muszą zarobić sprzedając kogoś także w letnim okienku. Po wywaleniu kupy kasy na Boeye i Palhinho, olanie kwesti 2 napastnika przez tą dwójkę nie ufam im w ogóle w kwestii transferów.
15.12.2024 10:35
Akurat to co mamy teraz w klubie wynika z faktu że Uli jest już "tylko" w radzie nadzorczej.
Freund i Eberl nie robią nawet 20% tego co robił Uli gdy był odpowiedzialny za kadrę.
15.12.2024 10:29
@Sopariev
Dokładnie. Co z tego że mamy super napastnika skoro nie ma zmiennika.
Lepiej mieć 2 czy 3 słabszych i co za tym idzie zarabiających mniej. Koniec końców strzelą tyle samo bramek a jak któryś złapie kontuzję to nie będzie dramatu jak teraz gdy Kane wypadł (z Lewym było tak samo).
14.12.2024 21:22
@Zerafaelo
"Taktyka z jednym typowym napastnikiem jest wg mnie słuszna"
No cóż, mni to co widzę w tym sezonie (choć w sumie to już od kilku sezonów) przekonuję ale do słuszności posiadania w kadrze większej liczby napastników. Może i słabszych ale jednak napastników i niech bramki się rozkładają.
Ostatni trener który także to widział (w końcu wymusił sprowadzenie Wagnera) był Jupp. Szkoda że od tego czasu wybrano jednego napastnika i liczenie że wytrzyma bez kontuzji cały sezon strzelając przy okazji bramkę w każdym meczy a najlepiej 2 lub 3 (no cóż "niech" żyje myślenie życzeniowe)
14.12.2024 20:31
1
Kiepsko to dziś wyglądało. Ale nie pierwszy mecz w tym sezonie gdzie nie ma pomysłu na atak. Brak choćby 2 napastnika w kadrze wychodzi bokiem. Ale o tym że tak to się skończy było wiadomo, kiedyś mieliśmy w kadrze 4 czy nawet 5 napastników. Fakt nie strzelali po 40 bramek na sezon ale co z tego skoro bramki rozkładały się.
Szkoda że klub wybrał grę na jednego drogiego napastnika. Wolałem gdy mieliśmy kilku słabszych którzy i tak bramki strzelać potrafili a że było ich kilku to nie musieli strzelać co mecz.
14.12.2024 19:52
@BreitnerPaul
Dwa poprzednie artykuły nie były niczym innym jak tylko zebraniem w jedną całość tego co pisał w artykułach czyli ciągłym atakiem na ludzi związanych z klubem jak i na sam klub. Zero bezstronności.
@bawaria42
Za sam nick permanentnego bana nie dostał. Co więcej sam pochwalił się tym co zrobił więc jest "skazanym przestępcą" (jak sam wypomina innym). Inne przestępstwa ale wina udowodniona w jednym i drugim przypadku.
12.12.2024 19:55
Twój artykuł (choć lepsza nazwa "dzieła zebrane hovena vol. 3") w skrócie:
Eberl i freund w Monachium - amatorzy, a myślałem że po Hasanie nie może być równie źle.
Podsumowanie pół roku VK - poza ogrywaniem ogórków nic nie pokazał. Z mocnymi przegrał wszystko.
A co do innych tematów to ja poproszę rozwinięcie tematu "właściwy człowiek na właściwym miejscu - po raz kolejny historia przyznała rację hovenowi" (napewno wiesz o kogo chodzi)
PS.
Ty też jesteś "skazanym przestępcą" który tylko dzięki łaskawości administracji wrócił po permanentnym banie na stronę.
12.12.2024 17:54
Olise to na tą chwilę raczej udany transfer. Żeby tylko nie skończył jak Costa który pierwszy sezon miał bardzo udany ale kolejny już słaby.
Ito na razie nie gra więc z jego oceną trzeba poczekać jak wróci na wiosnę.
A Palhinho narazie przepłacony przeciętniak i tyle.
Fakt Eberl na tą chwilę nie za bardzo ma się czym pochwalić. Przedłużanie kontraktów to już w ogóle porażka.
11.12.2024 15:59
Niestety ale przedłużanie kontraktów w klubie leży i kwiczy.
Ani Freund ani teraz Eberl nie zrobili nic w tym temacie i mamy to co mamy.
Kiedyś klub miał dużo większą władze nad zawodnikiem ale przepisy się zmieniły i teraz menadżerowie korzystają na tym szukając "darmowych" transferów bo zwłaszcza oni na tym zyskują.
PS. Najlepszy argument w dyskusji:
"taki konteakt mial Ronaldo w swoim prime"
A pewnie jakby porównać to z zarobkami powiedzmy Pele czy Maradony to dopiero można by się dopie..... do klubu że daje wielomilionowe kontrakty "przeciętniakom".
Chyba ktoś nie zauważył że czasy się zmieniają i wszystko drożeje.
11.12.2024 12:59
Oby tak było, choć dopóki nic nie jest podpisane lepiej się nie cieszyć tylko poczekać co się wydarzy.
05.12.2024 20:19
Spokojnie rada nadzorcza pilnuję.
I dlatego Uli publicznie zakomunikował że Eberl już kasy na dalsze transfery od rady nadzorczej nie dostanie chyba że sam na nie zarobi sprzedażą.
05.12.2024 14:39
@BaltazarGabka
Już mnie na tej stronie ktoś przekonywał że 2 ostatnie wygrane w LM były możliwe tylko dlatego że Uli siedział w więzieniu i przestał być prezydentem.
No cóż fakty mówią co innego bo siedział i owszem ale już po wygraniu LM w 2013 a prezydentem przestał być i owszem przed finałem w 2020 ale był prezydentem gdy budowano zespół przed sezonem oraz gdy zwolniono Kovaca i Flick został z asystenta pierwszym trenerem.
Więc mówienie że jak Uli siedział było lepiej nie ma nic do rzeczywistości bo Uli miał duży wkład w budowę fundamentów tychże sukcesów gdy siedział. Zresztą nie bez przyczyny Bayern na czele z KHR czekali na Uliego i jak tylko wyszedł z więzienia ponownie wybrali go na prezydenta.
To są fakty.
04.12.2024 21:42
Trudno. Neuer nie jest pierwszym i nie ostatnim który dostał czerwoną kartkę. I za to nie ma go co atakować.
Głupia to była jazda na nartach.
04.12.2024 19:49
Skoro tak długo kibicujesz to powinieneś pamiętać i "chude" lata. A co za tym idzie rozumieć że żaden klub nie wygrywa ciągle.
04.12.2024 19:19
@Arcatera
A wytłumaczenia dlaczego akurat Goretzka ma być "kozłem ofiarnym" jak nie było tak nie ma.
Powtórzę więc moje pytanie:
Więc to Goretzka, bo jest słaby, jest winny porażki z Barca, AV czy remisów z Bayerem i Frankfurtem?
04.12.2024 19:16
I pewnie dlatego że Eberl jest "kolegą" Uliego, rada nadzorcza w końcu nie wytrzymała i odcięła Eberlowi kasę na kolejne transfery. A sam Uli publicznie to ogłosił.
A jeśli w klubie nie było by Uliego w klubie to Bayern nie miałby tak silnej pozycji ani w BL ani w Europie bo Uli dołożył i to dużo do sukcesów klubu.
04.12.2024 19:08
@Arcatera
Więc to Goretzka, bo jest słaby, jest winny porażki z Barca, AV czy remisów z Bayerem i Frankfurtem? (nagrał się chłopina w tych meczach tyle że to napewno jego winna)
Tak zarząd na czele z Eberlem i Freundem zdecydowali o sprzedaży Goretzki.
Patrząc na ruchy transferowe tej dwójki nie ma się co dziwić że w pewnym momencie rada nadzorcza odcięła ich od źródełka i powiedziano im że jak chcą kogoś więcej kupić to najpierw niech sprzedadzą i stąd tak paniczne wypychanie z klubu zawodników w tym Goretzki.
PS. Mit o tym jak to Goretzka rozwala szatnię bo "musi grać" już został obalony ale widzę że ty nadal w niego wierzysz i powtarzasz. No cóż są i tacy co nadal wierzą że ziemia jest płaska.
04.12.2024 15:44
Za Eberla miało być lepiej niż za Hasana a jest co najwyżej tak samo.
Na razie jak kupowaliśmy to za tyle ile chciał sprzedający, jak sprzedaż to za tyle ile chciał kupujący dać, kwestia kontraktów nic nie ruszona, więc i zdenerwowanie Eberla rośnie.
04.12.2024 15:34
@Arcatera
Gdyby nie kontuzja Pavlovica to Palhinho (który kosztował ponad 50 mln i zarabia niedużo mniej od Goretzki) też by się z ławki mało kiedy podnosił (jak do czasu gdy Pavlovic złapał kontuzję). Więc o jakim odklejeniu i kogo mówisz?
Na razie pod VK ogrywamy słabych a przegrywamy z mocnymi nieważne czy gra Pavlovic, Palhinho czy Goretzka. Więc to nie wina Goretzki a raczej systemu VK.
04.12.2024 13:13
@Arcatera
Gravenbech też był "słaby". Teraz pod Slotem gra wszystko w LFC który wygrywa wszystko.
Więc zgadzam się po co uprawiać demagogię?
04.12.2024 09:30
@hoven
Czyli dalej żadnych wniosków nie wyciągnąłeś.
PS. Możesz mnie obrażać skoro nic innego nie potrafisz napisać. Ja do twojego poziomu nie schodzę i nie będę cię obrażał.
04.12.2024 07:25
"Juz chocby ten Chuopo (ktorego wiecie ze nie bylem nigdy fanem) mogl zostac"
I kolejny raz przyznajesz że się myliłeś.
Przez lata wyzywałeś gościa od "ciamajd" a teraz nagle "mógł zostać".
Przez lata nazywałeś Hasana "amatorem" bo sprowadził choćby Chuopo. Tylko że on przynajmniej wiedział że 2 napastnik jest potrzebny, kasy nie było (bo pandemia) więc wziął jego. A co zrobił Eberl jak mu odcięli "źródełko"? Nic, poza nieudolnym wypychaniem Goretzki.
Ty przez lata wiedziałeś lepiej, teraz sam przyznajesz że nie miałeś racji (choć nawet o tym nie wiesz). Niestety żadnych wniosków pewnie z tego nie wyciągniesz na przyszłość.
04.12.2024 06:29
@hoven
Tak teraz jedyny "ciamajda" to Sarr.
Mazraouie też "nagle" jest spoko i krytykowałeś tylko pensję.
A zgadza się z tobą "ten" zarząd co tak wspaniale zarządza kadrą? Sam najpierw go krytykujesz a potem piszesz że się z tobą zgadza. Spoko, czyli sam siebie defacto krytykujesz. Dobrze że w końcu dochodzisz do dobrych wniosków.
01.12.2024 08:57
"Fatalne zarzadzanie kadra: oddalismy Mazrauiego za czapke gruszek a obecnie to najlepszy pilkarz United i najlepszy prawy obronca Premierleague"
A to dobre. Jak był u nas to był dla ciebie jedną z "ciamajd Hasana", przepłaconą przez amatora Hasana. Teraz nagle "fatalne zarządzanie kadrą" bo go sprzedaliśmy.
Jak zwykle "chorągiewka" ustawia się tak żeby tylko było że Bayern jest "be".
01.12.2024 04:32
Jeśli to prawda to lepiej dla nas. Jeden konkurent do transferu mniej i to silny.
30.11.2024 12:47
1
Pozbyć Goretzki chce się Freund z Eberlem i chyba nikt więcej.
I oczywiście grupka z dieroten bo kibice z Monachium to go raczej wspierają. Jak choćby podczas przekazania Audi o którym wspomniałeś.
28.11.2024 16:40
Jaki znowu regres roku?
Goretzka jak i cały Bayern pod wodzą Tuchela grał, mówiąc oględnie, słabo przez ostatni sezon.
A w tym sezonie Goretzka nie grał bo Eberl chciał i chyba nadal chce go wypchnąć z klubu.
Teraz gra choć jest jeszcze Laimer więc taki ostatni w kolejce do gry nie jest. Zobaczymy jak będzie grał do czasu powrotu kontuzjowanych.
26.11.2024 19:04
Dziś jest, jutro już nie koniecznie.
A Bayern jak na razie to korzysta na tym że ma Goretzke.
26.11.2024 18:59
Jutro się okaże czy VK poprawił grę zespołu czy to rywale byli słabi.
Forma na jesieni może nie być optymalna ale żeby grać na wiosnę dalej teraz też trzeba wygrywać i przejść fazę grupową a że limit potknięć został wykorzystany oby jutro drużyna się spieła i wygrała.
25.11.2024 19:35
@Marienplatz
Czyli nie dlatego że kibicujesz Bayernowi tylko bo "chcesz", ok.
Ja cie nie wyganiam.
Przynajmniej nie udajesz że "jedziesz" po klubie z "kibicowskiej miłości" jak kilku innych tutaj.
24.11.2024 15:45
1
@Marienplatz
Bardzo zastanawiające jest to co piszesz.
Skoro BL jest dla ciebie nieważna ("tytuły Pepa nic nie znaczyły") a "poważne" rozgrywki to tylko LM.
A dla Bayernu BL była jest i zapewne będzie najważniejsza (nie raz o tym wypowiadały się najważniejsze osoby w klubie).
Więc po co w ogóle tu jesteś?
24.11.2024 09:53
2
Jedni czekają na potkniecie a drudzy wręcz przeciwie na sukces (choćby niewielki i nic nie znaczący).
24.11.2024 09:46
MC może mieć taki sezon jak my ostatni. Wiecznie wygrywać nie będą.
Inna sprawa że kwestia tytułu nadal jest otwarta i jeszcze dużo może się zmienić w tabeli PL.
24.11.2024 09:42
Ta, napewno.
No ale do stycznia oficjalnie nie może więc co innego ma powiedzieć agent, który już pewnie wie jaką premie zgarnie za podpis za darmo z Realem.
16.11.2024 14:13
Transfer spoko ale nie za tyle ile chce Frankfurt.
05.11.2024 19:11
Może na wiosnę wróci, oby.
Ciekawe jak z formą po takim długim okresie będzie?
05.11.2024 19:06
Czyżby Freund znowu brał się za transfery?
"Zaragoza" tylko tym razem z wysp? Cena też jak to z Anglii?
05.11.2024 19:02
@ironmaidenpl
Góra dawno określiła BL jako absolutny priorytet.
LM 2-3 razy w przeciągu 5-6 lat? To tylko Real i to w "mocno" kontrowersyjnych okolicznościach. Tak są bardzo mocni ale właśnie takie drobnostki jak "decyzja Marciniaka" decydują o ich triumfach (sędzia musi puścić grę a potem var weryfikuję i tak jest zawsze aż tu nagle mecz Realu i "nagle" podobno topowy sędzia zapomina o tym przepisie, no "czysty" przypadek).
Nie ma przypadku że tylko Real zdobywa LM seryjnie i nie chodzi o "super zarządzanie" a właśnie o te "decyzje". Ale co się dziwić skoro na Realu UEFA zarabia najwięcej.
03.11.2024 16:55
Co do 4 pkt to bardzo prawdopodobna wersja że Hasan z agentem się dogadał ale rada nadzorcza nie zgodziła się na kolejny bardzo wysoki kontrakt. Tak jak to miało miejsce gdy Eberl "wynegocjował" w swoim stylu* nowy kontrakt z agentem Daviesa.
(""wynegocjował" w swoim stylu" czyli negocjował tak długo aż dał tyle ile chciała od początku druga strona)
02.11.2024 13:38
To się VK "narotował" a podobno miało z tym być lepiej (zresztą jak zawsze gdy nowy trener nas przejmuję).
Mając w kadrze tylu napastników to aż dziwne że jeszcze myślimy o wypożyczeniu.
Oby tylko pomyślano o rezerwowym napastniku a nie graniu Kanem wszystkiego od deski do deski
29.10.2024 11:41
@makaay
Nie nie boli. Bardziej żałowałam odejścia Juppa czy Hitzfelda. Flick był pierwszym trenerem półtora sezonu a potem sam odszedł więc co ma mnie boleć?
Tym bardziej że według informacji które podawał nawet @hoven , który jak wiadomo nie pała miłością do Uliego, zarówno Uli jak i KHR chcieli Flicka. Niestety Eberl miał inną wizję i mamy to co mamy. A Flick nie chciał czekać tylko poszedł do Barcy.
27.10.2024 09:32
Na zachwyty nad Barca będzie czas na wiosnę.
My też bodajże w 2002 ogrywaliśmy Real w fazie grupowej 2 razy strzelając im po 4 bramki w każdym meczu. Potem znowu trafiliśmy na nich raz przegraliśmy, raz wygraliśmy. Z 4 meczy z nimi wygraliśmy 3 i to znaczną różnicą bramek. Tylko co z tego skoro Real wygrał z nami raz i sięgnął po wygraną w LM.
Oczywiście Flick dobrze zaczął ale narazie do wygrania czegoś jeszcze długo (choć myślę że mistrzostwo Hoszpani może wygrać).
I jeszcze jedno w to że my pod wodzą VK zaczniemy grać lepiej niż teraz nie wierzę. W jego przypadku w to że z czasem będzie lepiej nie sądzę.
Miał odmienić naszą grę obroną która od kilku lat wpadła w jakąś dziwną niemoc. Nieważne kto przychodzi, kto gra, nawet kto nas trenuję. Gra obronna leży i "kwiczy". I teraz za VK jest dokładnie tak samo nic a nic się nie zmieniło.
27.10.2024 05:53
@hoven
"podobno Hoeness I Karl chcieli powrotu Hansiego"
Ha ha ha. Ciekawe rzeczy. A jeszcze niedawno była narracja że to "zły" Uli "nie chciał".
Tak samo że Eberl to "marionetka" Uliego (tak jak Hasan) i to Uli dalej rządzi i steruje z tylnego siedzenia.
A tu taki "kwiatek", Uli chciał a Eberl zrobił co chciał nie słuchając. (Ciekawe czy z Hasanem też tak było?).
Mit o Ulim "wpiep........" się wszystkim we wszystko legł w gruzach?
25.10.2024 05:42
Ani Freund ani Eberl nie pokazali nic dobrego i nadają się do zwolnienia razem z trenerem którego wybrali.
I teraz czy lepiej iść w kolejne zwolnienia i szukać kogoś nowego czy dać im czas? Na tą chwilę chyba jednak pierwsza opcja.
Poza Olise (może Ito ale zobaczymy jak wróci po kontuzji) to transfery przepłacone i bardzo słabe.
A trener jaki jest każdy widzi.
24.10.2024 21:38
Meczu nie oglądałem.
Dopiero teraz powtórki bramek i na każdej to samo ŚO bez żadnego wsparcia i efekt widać. W obronie dokładnie to samo co było czyli każdy sobie (a w zasadzie każdy ŚO) bo reszta zespołu jest gdzieś tam z przodu. Dopóki cała drużyna nie zacznie bronić to tak będzie, będziemy tracić masę bramek.
Gdzie byli nasi ŚP? Gdzie był Palhinho za grube miliony, super DP?
24.10.2024 05:39
Szkoda. Powrotu do zdrowia bez żadnych komplikacji
20.10.2024 08:41
Jeśli Neuer nadal będzie bramkarzem nr 1 to przedłużenie kontraktu z Ulreichem jest dobrym wyjściem. Jako rezerwowy bramkarz wystarczy. Nawet jeśli kupilibyśmy kogoś młodego kto byłby bramkarzem nr 2 to on może być nr 3.
PS. Ani w Nuebela ani Peretza nie wierzę, nie ta "liga".
19.10.2024 11:48
@Sopariev
Przecież w tym meczu VK wpuścił DP (o którego wielu się tu upomina że powinien wychodzić w podstawie) więc chyba nie po to żeby atakował a właśnie po to żeby zabezpieczył tyły.
Ale jak gość, zarabiający kilkanaście milionów, zamiast myśleć jak się dobrze ustawić myśli jak zapłacić jak najniższe alimenty na dziecko to tak to się kończy.
19.10.2024 11:36
Dokładnie Goretzka może się jeszcze przydać i odstawianie go na siłę od zespołu nie ma sensu.
19.10.2024 06:16
Ale co tam ci kibice będący na miejscu i chodzący na treningi wiedzą?
Tutejsi "eksperci" wiedzą lepiej, Leon nic nie robi tylko psuje atmosferę w szatni.
19.10.2024 06:10
Rozumie że to sakrazm.
Ale tak jest profesjonalny ma kontrakt klub mu płaci więc chodzi na treningi. Sam do pierwszej jedenastki się nie wstawi to już musi zrobić trener (jak mu Eberl pozwoli).
19.10.2024 06:06
No i dobrze niech nie odpuszcza.
Mam nadzieję że w końcu dostanie szansę.
18.10.2024 17:45
1
Skoro nowy kontrakt został zablokowany to chyba dlatego że był za wysoki?
Jeśli to był powód to Eberl się nie popisał i dobrze że Rada Nadzorcza zadziałała. (Szkoda że z Palhinho pozwolili Eberlowi działać)
18.10.2024 06:16
1
Na razie to transfer wygląda bardzo słabo.
Palhinho gra mało a jak już gra to nie daje nic co przekonywało by że warto było go kupić.
17.10.2024 15:24
Jeden z moich ulubionych piłkarzy. Gdyby nie RR to byłby najlepszym naszym skrzydłowym choć gdy grał tak właśnie było.
Wszystkiego najlepszego.
16.10.2024 20:25
A kto go rozważał? Eberl z Freundem.
16.10.2024 18:37
Dobre podsumowanie pobytu Tuchela u nas.
16.10.2024 18:35
Uli ci to powiedział?
Czy sam to sobie wymyśliłeś?
Masz jakieś dowody na to że to Uli stał za ściągnięciem Tuchela?
16.10.2024 18:30
@Silesi
Racja nie nasz interes co piłkarz robi "po godzinach".
Ale w przypadku Palhinho kłopoty z żoną idą jak na razie w parze z kłopotami na boisku. Gra mało a jak już gra to i tak nie pomaga w obronie (ostatni mecz wszedł na ostatnie minuty żeby pomóc zabezpieczyć obronę a wyszło że i tak straciliśmy bramkę).
Więc jak chce to niech sobie zdradza tylko niech gra na jako takim poziomie który będzie odzwierciedlał te ponad 50 mln wydanych na transfer i kolejne kilkanaście na kontrakt.
14.10.2024 19:08
@Marienplatz
Nie ma nawet co porównywać Palhinho do Martineza. Hiszpan był jednym z najlepszych na swojej pozycji a Portugalczyk jest tylko jak to określiłeś kolejnym "przepłaconym z PL".
A co do Kimmicha to faktycznie ciekawe jak to się skończy. Zostanie czy odejdzie za darmo?
14.10.2024 12:59
1
Narazie suma transferu nieadekwatna do wkładu w grę zespołu i wręcz niezrozumiały upór Eberla w dążeniu do finalizacji tego transferu. Zobaczymy jak będzie dalej ale "szału" raczej nie będzie.
14.10.2024 12:49
@Piter1985
Dokładnie.
Tak jak kiedyś postawiono na Lahma, Schweinsteigera, Muellera Alabe tak może teraz czas na Wannera?
13.10.2024 11:36
@admin
Nie pierwszy raz jakiś klub był podawany za "przykład" dla nas i jak zwykle skończyło się tak samo. Ale po co przyznać się do błędu jak można odwracać kota ogonem?
13.10.2024 11:30
1
Oby tylko nie "wybrał" tak jak według prasy kilku trenerów i piłkarzy przed tym sezonem.
11.10.2024 13:21
1
I właśnie o ich "medialność" chodzi.
Nie zarzyna się kury znoszącej złote jajka więc wszystkie instytucję które powinny coś z nimi zrobić udają że nic nie widzą. UEFA na meczu z udziałem Barcy zarabia i to dużo więc po co pozbawiać się takiego zarobku. Na meczu innej drużyny z Hiszpani (nie licząc Realu) nie zarobią nawet połowy tego.
Więc nadal będzie sprzedaż jak to ująłeś "g.... w złotku po cukierku" i nadal więcej osób będzie chętnych to kupić niż inny mniej medialny klub.
11.10.2024 13:17
Akurat przegrana o podpis Taha była by dobrą wiadomością.
11.10.2024 06:12
Może kiedyś doczekamy się spłaty.
A za Vidala już nam wszystko wpłacili?
11.10.2024 06:09
@hoven
Brutto, netto kojarzysz? Znasz różnice?
Czy celowo wprowadzasz w błąd żeby wyszło na Twoje?
10.10.2024 15:22
@Sopariev
Niestety ale tyle zabrakło do wygranej a Palhinho wszedł jak także napisałem raczej po to żeby zabezpieczyć obronę a nie strzelać. Wyszło słabo bo bramkę straciliśmy a jego jako DP też należy za tą stratę obwiniać.
09.10.2024 16:03
Zaragoza z powołaniem do reprezentacji Hiszpani? Bardzo dobrze może uda się jednak odzyskać to co na niego wydaliśmy?
09.10.2024 06:25
@Reeken89
A kto w Realu gra za "pół darmo"?
Większość dostaje równie duże a nawet większe niż u nas kontrakty.
Na Mbappe nawet specjalny kredyt wzięli.
Alaba też dostał bardzo wysoki kontrakt (plus oczywiście premie za "darmowy transfer")
Do tego dochodzą premie za zwycięstwa i kontrakty reklamowe które ze względu na markę Realu są pewnie najwyższe.
Tak więc jakie "pół darmo"?
09.10.2024 06:24
@Sopariev
W meczu z Frankfurtem DP wchodzi na ostatnie minuty meczu (4-5 min) w tym czasie tracimy bramkę. To po co on wszedł na boisko? Strzelać bramki czy pomóc obronie żeby nie stracić bramki? Gość nawet do końca za akcją nie pobiegł tylko odpuścił i przestał biec.
Co nam z DP jeśli nie pomaga obronie? Czy to w ogóle DP? Jeśli DP wchodzi na ostatnie minuty meczu i tracimy bramkę to winni są obrońcy, bramkarz, trener ale już nie ten DP?
Jak na razie to według mnie nie pokazał nic u nas żeby powiedzieć że "grać potrafi".
09.10.2024 06:15
Zamiast gadać niech się weźmie za grę. W dwóch ostatnich meczach wszedł na końcówki i zamiast pomóc w obronie to z nim na boisku traciliśmy bramki (zwlaszcza z Frankfurtem się nie popisał). Chyba nie po to wydano na 29 latka taką kupę kasy.
08.10.2024 20:54
@bawaria42
1. I właśnie może być tak że argument wysokiego kontraktu można włożyć między bajki. A fakt wypychania Goretzki przez Eberla równie wysokim kontraktem Palhinho czyli zakupu właśnie Eberla.
2. A co do czasu na aklimatyzację to nie kupiliśmy "młodzika" który potrzebuje czasu na ogranie a 29 latka za grube miliony. Po takim transferze można oczekiwać jakości od pierwszego meczu a nie po półroku czy roku.
08.10.2024 18:27
Trzeba negocjować i zobaczymy na ile zgodzi się Musiala i jak bardzo Eberl będzie przekonujący.
Napewno trzeba zrobić wszystko (w granicach rozsądku) żeby zatrzymać Musiale.
08.10.2024 18:17
@Arcatera
Tak Kompany zrobił niedużo ale na ostatnie minuty wpuścił DP czyli Palhinho po to by zabezpieczyć obronę. Jak się to skończyło wiadomo.
Czy to wina Kompanego czy Palhinho? Kompanego napewno bo mógł wpuść Goretzke.
@Sopariev
Po pierwsze Hasan nie poleciał za złą atmosferę tylko beznadziejną decyzję o zwolnieniu Nagelsmanna i zamianie go na Tuchela który okazało się nie pasował kompletnie do Bayernu.
I tylko dla przypomnienia to Kahn nie mógł nawet świętować z zespołem a Hasan mógł więc jego odejście to nie było wywalenie z "hukiem" tylko normalne zwolnienie za złą decyzję którą podiął razem z Kahnem, który to właśnie poleciał z "hukiem" bo to jemu odcięto nagle wszelkie kontakt z klubem.
Po drugie Hasan wtedy działał tak a nie inaczej bo nie dostał 100 mln jak w tym sezonie bo była pandemia. Tak tylko przypomnę. A że Bayern wydaje swoje a nie od bogatego "wujka" albo z kredytów to kasa na transfery była mała. Wtedy klub oszczędzał i nie wydawał dużo na transfery. Inna sprawa że nawet to co dostał to jie wydał jakoś super mądrze.
A po trzecie Hasan przynajmniej zakontraktował 2 napastnika a nie jak Eberl który wywalił 50+ mln na nieodkryty 30 letni talent a o 2 napastniku zapomniał.
22.12.2024 12:43
@Sopariev
"Atmosfera nie była zdrowa" bo Flickowi uderzyła woda sodowa po tym jak dostał szansę od Bayernu i ją wykorzystał. Sukces przyszedł bardzo szybko bo Bayern zbudował mocne podstawy. Tak Bayern nie Flick. To nie był autorski zespół Flicka tylko zespół zbudowany przez Bayern a Flick to wykorzystał.
I sorry ale to nie ja co chwilę wspominam o Flicku a jedynie odpisuję na komentarze. Mnie to jak gra Barca za Flicka interesuję tak jak to jak grali za Xaviego czy jeszcze wcześniej. Nie zacząłem nagle im "kibicować" żeby przegrali tylko dlatego że Flick tam poszedł.
22.12.2024 11:18
Na początku to był "wynik ponad stan" ale od jakiegoś czasu to jest to samo co osiągał Xavi.
Nie ma co go żałować dobrze wiedział gdzie idzie.
A co do kadry to ona wcale taka słaba nie jest i sorry ale co to znaczy "pokornie akceptuje"? To nie jest gość z kosmosu że nie wiedział jak wygląda Barca od kilku lat.
PS. Szkoda że u nas tak "pokornie" nie chciał akceptować oszczędności ze względu na Covid. Tylko uciekł do kadry.
22.12.2024 09:30
Mam nadzieję że się dogadają skoro Sane chce zostać.
Choć z Eberlem nic nie wiadomo. Może już ma na oku kolejny (po Palhinho) nie odkryty przez nikogo 30 letni "talent" za 50+ mln z równie wysoką pensją.
22.12.2024 09:14
Chyba jednak to Flick zawdzięcza więcej Bayernowi niż Bayern Flickowi.
Choć są tu tacy którzy próbują na siłę wmówić że jest na odwrót.
22.12.2024 00:04
@hoven
Uderz w stół a nożyce się odezwą.
Jak tam artykuł?
Będzie coś o "właściwy człowiek na właściwym miejsce - historia znowu przyznała rację hovenowi"
22.12.2024 00:00
Trafne spostrzeżenie.
Niestety wrócą znowu wieszcząc upadek. Który a jakże oni pierwsi przewidzieli.
21.12.2024 16:40
Nie fakt że Eberl chce sprzedać Goretzke a to w jaki sposób to robi wypychając go na siłę jest słabe.
No cóż zobaczymy co dalej zrobi Eberl (od czasu gdy przyszedł do klubu zrobił niewiele dobrego) bo na razie to on powinien odejść z klubu szybciej od Goretzki.
19.12.2024 05:05
No i dobrze. Neuer jeszcze spokojnie może kolejny sezon pograć.
I Eberl w końcu zanotował jakiś sukces z przedłużeniem kontraktu. Choć w tym przypadku raczej jego zasługa w przedłużeniu znikoma.
18.12.2024 05:20
Tym transferem Freund pokazał co potrafi.
To naprawdę bardzo trudne znaleźć takiego zawodnika i jeszcze wywalić na niego tyle kasy.
17.12.2024 19:59
@makaay
"W pilce klubowej pewnie coś tam dojdzie śledz !"
Polecam to samo w stosunku do Bayernu. Z tą tylko różnicą że nie "pewnie" tylko napewno dużo dojdzie.
A co do Realu i "farta" to trzeba cytując ciebie mieć "piz.. na oczach" żeby nie widzieć przekrętów na ich korzyść. Przykład? Mecz z nami i odgwizdanie spalonego, gdzie już kilka lat są przepisy że sędzia nie może gwizdać tylko ma puścić grę do końca a potem VAR weryfikuje. Wszyscy sędziowie trzymają się tego przepisu a tu "nagle" w meczu Realu sędzia gwiżdże przerywając akcję. To nie przypadek tylko celowe działanie. Ale wierz dalej w takie cuda jak chcesz.
17.12.2024 19:56
@makaay
A jak zmieniam narrację?
Ja nie płakałem i nie płacze że seryjnie nie wygrywamy LM.
To ty uciekasz od przedstawienia sukcesów Flicka odkąd odszedł z Bayernu.
17.12.2024 16:08
@makaay
Czyli na razie poza nie wyjściem z grupy na MŚ z reprezentacją nic nie wygrał?
Czyli ten "źle" zarządzany Bayern ma więcej wygranych od "super hiper mega trenera"?
PS. Jak Flick wygra coś w tym sezonie będziesz miał okazję do świętowania bo jak Bayern wygra BL to złapiesz "ciche dni" z żalu.
17.12.2024 15:46
@makaay
To co w końcu Flick wygrał odkąd odszedł z Bayernu?
17.12.2024 15:25
@makaay
Tylko ktoś z jak to "ładnie" nazwałeś "piz.. na oczach" może oczekiwać że jakiś klub będzie wygrywał w nieskończoność. 11 tytułów w BL to i tak bardzo dużo (Co się dzieje z MC teraz? Przypadek? Nie zwykła kolej rzeczy w historii każdego klubu. Wygrane a potem lekki zjazd.).
Po odejściu Flick nadal wygrywaliśmy BL a LM nie ale w pełnym sezonie Flick też nie wygrał LM więc nie ma się co podniecać że po jego odejściu nie wygraliśmy. Jeśli już to może znowu jak to mamy w zwyczaju za 10 lat od ostatniego triumfu.
A teraz Ty wymień tytuły które wygrał Flick po odejściu z Bayernu.
Flick jak narazie potrzebował Bayernu i Uliego żeby cokolwiek wygrać a w drugą stronę już tak nie jest.
17.12.2024 13:17
@makaay
Oczywiście bardzo mnie cieszy że w końcu zauważyłeś jak wielką władze ma Uli może z czasem zrozumiesz też że skoro ma tak wielką władze to nie tylko porażki ale także sukcesy Bayernu są w równie dużym stopniu, jak jego władza w klubie, zasługą Uliego.
Na Twoje nieszczęście zrozumiesz wtedy także że gdyby nie Uli to nie było by sukcesów Bayernu gdy trenował nas Flick.
PS.
Gdy Flick zostawał pierwszym trenerem prezydentem klubu był Uli i gdyby się nie zgodził to Flick niemiał by na swoim koncie żadnego wygranego trofeum.
16.12.2024 22:02
@makaay
Mnie Flick ani ziębi ani grzeje.
Chciał odszedł do reprezentacji.
Nie chciał teraz wrócić tyko chciał do Barcy, ok jego wybór.
Ale gloryfikować go nie będę bo narazie to wszystko co zdobył Flick to zdobył z Bayernem. A większość trofeów Bayern zdobył bez Flicka i to są fakty.
A legendą klubu już jest Uli a Flick raczej nigdy nie będzie właśnie choćby dlatego że jeden poświęcił dla klubu całe życie a drugi myśli jedynie o sobie i już dwukrotnie "olał" klub.
16.12.2024 21:53
A u nas Eberl od marca negocjuje i dalej żaden kontrakt nie przedłużony. Coś tu mocno nie działa a w zasadzie ktoś (Eberl)
16.12.2024 13:15
@daweed77
Eberl już zrobił "rewolucję". Nikt przed nim nie wypychał z klubu zawodników tak jak on.
16.12.2024 13:12
@makaay
"Ból du.." to ty masz.
Na Twoje nieszczęście będziesz miał go pewnie jeszcze długo bo nikt Uliego z Bayernu nie ma zamiaru usuwać. A nawet więcej bo wcześniej czy później doczeka się pomnika pod AA za to co zrobił dla klubu. Więc marne perspektywy przed tobą że "ból" ustąpi.
PS. Idź za Flickiem do Barcy. Po co masz być kibicem "marionetką" klubu którym "rządzi" Uli?
16.12.2024 13:00
Tu jest swojego rodzaju wyścig kto bardziej naskoczy na klub. A po porażkach uwidacznia się to najbardziej.
16.12.2024 05:23
No, to było piękne "zwycięstwo" Barcy z Leganes.
Ostatnio Barca Flicka notuje coraz więcej takich "zwycięstw".
16.12.2024 05:19
Rada nadzorcza w końcu odcięła Eberla od kasy to mówi że nie będzie transferów.
Może i lepiej bo znowu wywlili by z Freundem kupę kasy na kolejnego Boeye albo Palhinho. A 2 napastnika by nie kupili bo napastnicy są drodzy. To ciekawe co można powiedzieć o transferach rezerwowych za 30 i 50 mln?
15.12.2024 15:17
@BaltazarGabka
Eberla amatorem? Freund amatorem? Na tej zasadzie to kto nie jest amatorem?
Inna sprawa że na tą chwilę to bardzo słabe wybory.
15.12.2024 10:43
A mnie w ogóle nie zdziwi brak transferów w zimie. Co więcej mam nadzieję że rada nadzorcza będzie się trzymać zasady że jak Eberl z Freundem chcą kogoś kupić to najpierw muszą zarobić sprzedając kogoś także w letnim okienku. Po wywaleniu kupy kasy na Boeye i Palhinho, olanie kwesti 2 napastnika przez tą dwójkę nie ufam im w ogóle w kwestii transferów.
15.12.2024 10:35
Akurat to co mamy teraz w klubie wynika z faktu że Uli jest już "tylko" w radzie nadzorczej.
Freund i Eberl nie robią nawet 20% tego co robił Uli gdy był odpowiedzialny za kadrę.
15.12.2024 10:29
@Sopariev
Dokładnie. Co z tego że mamy super napastnika skoro nie ma zmiennika.
Lepiej mieć 2 czy 3 słabszych i co za tym idzie zarabiających mniej. Koniec końców strzelą tyle samo bramek a jak któryś złapie kontuzję to nie będzie dramatu jak teraz gdy Kane wypadł (z Lewym było tak samo).
14.12.2024 21:22
@Zerafaelo
"Taktyka z jednym typowym napastnikiem jest wg mnie słuszna"
No cóż, mni to co widzę w tym sezonie (choć w sumie to już od kilku sezonów) przekonuję ale do słuszności posiadania w kadrze większej liczby napastników. Może i słabszych ale jednak napastników i niech bramki się rozkładają.
Ostatni trener który także to widział (w końcu wymusił sprowadzenie Wagnera) był Jupp. Szkoda że od tego czasu wybrano jednego napastnika i liczenie że wytrzyma bez kontuzji cały sezon strzelając przy okazji bramkę w każdym meczy a najlepiej 2 lub 3 (no cóż "niech" żyje myślenie życzeniowe)
14.12.2024 20:31
Kiepsko to dziś wyglądało. Ale nie pierwszy mecz w tym sezonie gdzie nie ma pomysłu na atak. Brak choćby 2 napastnika w kadrze wychodzi bokiem. Ale o tym że tak to się skończy było wiadomo, kiedyś mieliśmy w kadrze 4 czy nawet 5 napastników. Fakt nie strzelali po 40 bramek na sezon ale co z tego skoro bramki rozkładały się.
Szkoda że klub wybrał grę na jednego drogiego napastnika. Wolałem gdy mieliśmy kilku słabszych którzy i tak bramki strzelać potrafili a że było ich kilku to nie musieli strzelać co mecz.
14.12.2024 19:52
@BreitnerPaul
Dwa poprzednie artykuły nie były niczym innym jak tylko zebraniem w jedną całość tego co pisał w artykułach czyli ciągłym atakiem na ludzi związanych z klubem jak i na sam klub. Zero bezstronności.
@bawaria42
Za sam nick permanentnego bana nie dostał. Co więcej sam pochwalił się tym co zrobił więc jest "skazanym przestępcą" (jak sam wypomina innym). Inne przestępstwa ale wina udowodniona w jednym i drugim przypadku.
12.12.2024 19:55
Twój artykuł (choć lepsza nazwa "dzieła zebrane hovena vol. 3") w skrócie:
Eberl i freund w Monachium - amatorzy, a myślałem że po Hasanie nie może być równie źle.
Podsumowanie pół roku VK - poza ogrywaniem ogórków nic nie pokazał. Z mocnymi przegrał wszystko.
A co do innych tematów to ja poproszę rozwinięcie tematu "właściwy człowiek na właściwym miejscu - po raz kolejny historia przyznała rację hovenowi" (napewno wiesz o kogo chodzi)
PS.
Ty też jesteś "skazanym przestępcą" który tylko dzięki łaskawości administracji wrócił po permanentnym banie na stronę.
12.12.2024 17:54
Olise to na tą chwilę raczej udany transfer. Żeby tylko nie skończył jak Costa który pierwszy sezon miał bardzo udany ale kolejny już słaby.
Ito na razie nie gra więc z jego oceną trzeba poczekać jak wróci na wiosnę.
A Palhinho narazie przepłacony przeciętniak i tyle.
Fakt Eberl na tą chwilę nie za bardzo ma się czym pochwalić. Przedłużanie kontraktów to już w ogóle porażka.
11.12.2024 15:59
Niestety ale przedłużanie kontraktów w klubie leży i kwiczy.
Ani Freund ani teraz Eberl nie zrobili nic w tym temacie i mamy to co mamy.
Kiedyś klub miał dużo większą władze nad zawodnikiem ale przepisy się zmieniły i teraz menadżerowie korzystają na tym szukając "darmowych" transferów bo zwłaszcza oni na tym zyskują.
PS. Najlepszy argument w dyskusji:
"taki konteakt mial Ronaldo w swoim prime"
A pewnie jakby porównać to z zarobkami powiedzmy Pele czy Maradony to dopiero można by się dopie..... do klubu że daje wielomilionowe kontrakty "przeciętniakom".
Chyba ktoś nie zauważył że czasy się zmieniają i wszystko drożeje.
11.12.2024 12:59
Oby tak było, choć dopóki nic nie jest podpisane lepiej się nie cieszyć tylko poczekać co się wydarzy.
05.12.2024 20:19
Spokojnie rada nadzorcza pilnuję.
I dlatego Uli publicznie zakomunikował że Eberl już kasy na dalsze transfery od rady nadzorczej nie dostanie chyba że sam na nie zarobi sprzedażą.
05.12.2024 14:39
@BaltazarGabka
Już mnie na tej stronie ktoś przekonywał że 2 ostatnie wygrane w LM były możliwe tylko dlatego że Uli siedział w więzieniu i przestał być prezydentem.
No cóż fakty mówią co innego bo siedział i owszem ale już po wygraniu LM w 2013 a prezydentem przestał być i owszem przed finałem w 2020 ale był prezydentem gdy budowano zespół przed sezonem oraz gdy zwolniono Kovaca i Flick został z asystenta pierwszym trenerem.
Więc mówienie że jak Uli siedział było lepiej nie ma nic do rzeczywistości bo Uli miał duży wkład w budowę fundamentów tychże sukcesów gdy siedział. Zresztą nie bez przyczyny Bayern na czele z KHR czekali na Uliego i jak tylko wyszedł z więzienia ponownie wybrali go na prezydenta.
To są fakty.
04.12.2024 21:42
Trudno. Neuer nie jest pierwszym i nie ostatnim który dostał czerwoną kartkę. I za to nie ma go co atakować.
Głupia to była jazda na nartach.
04.12.2024 19:49
Skoro tak długo kibicujesz to powinieneś pamiętać i "chude" lata. A co za tym idzie rozumieć że żaden klub nie wygrywa ciągle.
04.12.2024 19:19
@Arcatera
A wytłumaczenia dlaczego akurat Goretzka ma być "kozłem ofiarnym" jak nie było tak nie ma.
Powtórzę więc moje pytanie:
Więc to Goretzka, bo jest słaby, jest winny porażki z Barca, AV czy remisów z Bayerem i Frankfurtem?
04.12.2024 19:16
I pewnie dlatego że Eberl jest "kolegą" Uliego, rada nadzorcza w końcu nie wytrzymała i odcięła Eberlowi kasę na kolejne transfery. A sam Uli publicznie to ogłosił.
A jeśli w klubie nie było by Uliego w klubie to Bayern nie miałby tak silnej pozycji ani w BL ani w Europie bo Uli dołożył i to dużo do sukcesów klubu.
04.12.2024 19:08
@Arcatera
Więc to Goretzka, bo jest słaby, jest winny porażki z Barca, AV czy remisów z Bayerem i Frankfurtem? (nagrał się chłopina w tych meczach tyle że to napewno jego winna)
Tak zarząd na czele z Eberlem i Freundem zdecydowali o sprzedaży Goretzki.
Patrząc na ruchy transferowe tej dwójki nie ma się co dziwić że w pewnym momencie rada nadzorcza odcięła ich od źródełka i powiedziano im że jak chcą kogoś więcej kupić to najpierw niech sprzedadzą i stąd tak paniczne wypychanie z klubu zawodników w tym Goretzki.
PS. Mit o tym jak to Goretzka rozwala szatnię bo "musi grać" już został obalony ale widzę że ty nadal w niego wierzysz i powtarzasz. No cóż są i tacy co nadal wierzą że ziemia jest płaska.
04.12.2024 15:44
Za Eberla miało być lepiej niż za Hasana a jest co najwyżej tak samo.
Na razie jak kupowaliśmy to za tyle ile chciał sprzedający, jak sprzedaż to za tyle ile chciał kupujący dać, kwestia kontraktów nic nie ruszona, więc i zdenerwowanie Eberla rośnie.
04.12.2024 15:34
@Arcatera
Gdyby nie kontuzja Pavlovica to Palhinho (który kosztował ponad 50 mln i zarabia niedużo mniej od Goretzki) też by się z ławki mało kiedy podnosił (jak do czasu gdy Pavlovic złapał kontuzję). Więc o jakim odklejeniu i kogo mówisz?
Na razie pod VK ogrywamy słabych a przegrywamy z mocnymi nieważne czy gra Pavlovic, Palhinho czy Goretzka. Więc to nie wina Goretzki a raczej systemu VK.
04.12.2024 13:13
@Arcatera
Gravenbech też był "słaby". Teraz pod Slotem gra wszystko w LFC który wygrywa wszystko.
Więc zgadzam się po co uprawiać demagogię?
04.12.2024 09:30
@hoven
Czyli dalej żadnych wniosków nie wyciągnąłeś.
PS. Możesz mnie obrażać skoro nic innego nie potrafisz napisać. Ja do twojego poziomu nie schodzę i nie będę cię obrażał.
04.12.2024 07:25
"Juz chocby ten Chuopo (ktorego wiecie ze nie bylem nigdy fanem) mogl zostac"
I kolejny raz przyznajesz że się myliłeś.
Przez lata wyzywałeś gościa od "ciamajd" a teraz nagle "mógł zostać".
Przez lata nazywałeś Hasana "amatorem" bo sprowadził choćby Chuopo. Tylko że on przynajmniej wiedział że 2 napastnik jest potrzebny, kasy nie było (bo pandemia) więc wziął jego. A co zrobił Eberl jak mu odcięli "źródełko"? Nic, poza nieudolnym wypychaniem Goretzki.
Ty przez lata wiedziałeś lepiej, teraz sam przyznajesz że nie miałeś racji (choć nawet o tym nie wiesz). Niestety żadnych wniosków pewnie z tego nie wyciągniesz na przyszłość.
04.12.2024 06:29
@hoven
Tak teraz jedyny "ciamajda" to Sarr.
Mazraouie też "nagle" jest spoko i krytykowałeś tylko pensję.
A zgadza się z tobą "ten" zarząd co tak wspaniale zarządza kadrą? Sam najpierw go krytykujesz a potem piszesz że się z tobą zgadza. Spoko, czyli sam siebie defacto krytykujesz. Dobrze że w końcu dochodzisz do dobrych wniosków.
01.12.2024 08:57
"Fatalne zarzadzanie kadra: oddalismy Mazrauiego za czapke gruszek a obecnie to najlepszy pilkarz United i najlepszy prawy obronca Premierleague"
A to dobre. Jak był u nas to był dla ciebie jedną z "ciamajd Hasana", przepłaconą przez amatora Hasana. Teraz nagle "fatalne zarządzanie kadrą" bo go sprzedaliśmy.
Jak zwykle "chorągiewka" ustawia się tak żeby tylko było że Bayern jest "be".
01.12.2024 04:32
Jeśli to prawda to lepiej dla nas. Jeden konkurent do transferu mniej i to silny.
30.11.2024 12:47
Pozbyć Goretzki chce się Freund z Eberlem i chyba nikt więcej.
I oczywiście grupka z dieroten bo kibice z Monachium to go raczej wspierają. Jak choćby podczas przekazania Audi o którym wspomniałeś.
28.11.2024 16:40
Jaki znowu regres roku?
Goretzka jak i cały Bayern pod wodzą Tuchela grał, mówiąc oględnie, słabo przez ostatni sezon.
A w tym sezonie Goretzka nie grał bo Eberl chciał i chyba nadal chce go wypchnąć z klubu.
Teraz gra choć jest jeszcze Laimer więc taki ostatni w kolejce do gry nie jest. Zobaczymy jak będzie grał do czasu powrotu kontuzjowanych.
26.11.2024 19:04
Dziś jest, jutro już nie koniecznie.
A Bayern jak na razie to korzysta na tym że ma Goretzke.
26.11.2024 18:59
Jutro się okaże czy VK poprawił grę zespołu czy to rywale byli słabi.
Forma na jesieni może nie być optymalna ale żeby grać na wiosnę dalej teraz też trzeba wygrywać i przejść fazę grupową a że limit potknięć został wykorzystany oby jutro drużyna się spieła i wygrała.
25.11.2024 19:35
@Marienplatz
Czyli nie dlatego że kibicujesz Bayernowi tylko bo "chcesz", ok.
Ja cie nie wyganiam.
Przynajmniej nie udajesz że "jedziesz" po klubie z "kibicowskiej miłości" jak kilku innych tutaj.
24.11.2024 15:45
@Marienplatz
Bardzo zastanawiające jest to co piszesz.
Skoro BL jest dla ciebie nieważna ("tytuły Pepa nic nie znaczyły") a "poważne" rozgrywki to tylko LM.
A dla Bayernu BL była jest i zapewne będzie najważniejsza (nie raz o tym wypowiadały się najważniejsze osoby w klubie).
Więc po co w ogóle tu jesteś?
24.11.2024 09:53
Jedni czekają na potkniecie a drudzy wręcz przeciwie na sukces (choćby niewielki i nic nie znaczący).
24.11.2024 09:46
MC może mieć taki sezon jak my ostatni. Wiecznie wygrywać nie będą.
Inna sprawa że kwestia tytułu nadal jest otwarta i jeszcze dużo może się zmienić w tabeli PL.
24.11.2024 09:42
Ta, napewno.
No ale do stycznia oficjalnie nie może więc co innego ma powiedzieć agent, który już pewnie wie jaką premie zgarnie za podpis za darmo z Realem.
16.11.2024 14:13
Transfer spoko ale nie za tyle ile chce Frankfurt.
05.11.2024 19:11
Może na wiosnę wróci, oby.
Ciekawe jak z formą po takim długim okresie będzie?
05.11.2024 19:06
Czyżby Freund znowu brał się za transfery?
"Zaragoza" tylko tym razem z wysp? Cena też jak to z Anglii?
05.11.2024 19:02
@ironmaidenpl
Góra dawno określiła BL jako absolutny priorytet.
LM 2-3 razy w przeciągu 5-6 lat? To tylko Real i to w "mocno" kontrowersyjnych okolicznościach. Tak są bardzo mocni ale właśnie takie drobnostki jak "decyzja Marciniaka" decydują o ich triumfach (sędzia musi puścić grę a potem var weryfikuję i tak jest zawsze aż tu nagle mecz Realu i "nagle" podobno topowy sędzia zapomina o tym przepisie, no "czysty" przypadek).
Nie ma przypadku że tylko Real zdobywa LM seryjnie i nie chodzi o "super zarządzanie" a właśnie o te "decyzje". Ale co się dziwić skoro na Realu UEFA zarabia najwięcej.
03.11.2024 16:55
Co do 4 pkt to bardzo prawdopodobna wersja że Hasan z agentem się dogadał ale rada nadzorcza nie zgodziła się na kolejny bardzo wysoki kontrakt. Tak jak to miało miejsce gdy Eberl "wynegocjował" w swoim stylu* nowy kontrakt z agentem Daviesa.
(""wynegocjował" w swoim stylu" czyli negocjował tak długo aż dał tyle ile chciała od początku druga strona)
02.11.2024 13:38
To się VK "narotował" a podobno miało z tym być lepiej (zresztą jak zawsze gdy nowy trener nas przejmuję).
Mając w kadrze tylu napastników to aż dziwne że jeszcze myślimy o wypożyczeniu.
Oby tylko pomyślano o rezerwowym napastniku a nie graniu Kanem wszystkiego od deski do deski
29.10.2024 11:41
@makaay
Nie nie boli. Bardziej żałowałam odejścia Juppa czy Hitzfelda. Flick był pierwszym trenerem półtora sezonu a potem sam odszedł więc co ma mnie boleć?
Tym bardziej że według informacji które podawał nawet @hoven , który jak wiadomo nie pała miłością do Uliego, zarówno Uli jak i KHR chcieli Flicka. Niestety Eberl miał inną wizję i mamy to co mamy. A Flick nie chciał czekać tylko poszedł do Barcy.
27.10.2024 09:32
Na zachwyty nad Barca będzie czas na wiosnę.
My też bodajże w 2002 ogrywaliśmy Real w fazie grupowej 2 razy strzelając im po 4 bramki w każdym meczu. Potem znowu trafiliśmy na nich raz przegraliśmy, raz wygraliśmy. Z 4 meczy z nimi wygraliśmy 3 i to znaczną różnicą bramek. Tylko co z tego skoro Real wygrał z nami raz i sięgnął po wygraną w LM.
Oczywiście Flick dobrze zaczął ale narazie do wygrania czegoś jeszcze długo (choć myślę że mistrzostwo Hoszpani może wygrać).
I jeszcze jedno w to że my pod wodzą VK zaczniemy grać lepiej niż teraz nie wierzę. W jego przypadku w to że z czasem będzie lepiej nie sądzę.
Miał odmienić naszą grę obroną która od kilku lat wpadła w jakąś dziwną niemoc. Nieważne kto przychodzi, kto gra, nawet kto nas trenuję. Gra obronna leży i "kwiczy". I teraz za VK jest dokładnie tak samo nic a nic się nie zmieniło.
27.10.2024 05:53
@hoven
"podobno Hoeness I Karl chcieli powrotu Hansiego"
Ha ha ha. Ciekawe rzeczy. A jeszcze niedawno była narracja że to "zły" Uli "nie chciał".
Tak samo że Eberl to "marionetka" Uliego (tak jak Hasan) i to Uli dalej rządzi i steruje z tylnego siedzenia.
A tu taki "kwiatek", Uli chciał a Eberl zrobił co chciał nie słuchając. (Ciekawe czy z Hasanem też tak było?).
Mit o Ulim "wpiep........" się wszystkim we wszystko legł w gruzach?
25.10.2024 05:42
Ani Freund ani Eberl nie pokazali nic dobrego i nadają się do zwolnienia razem z trenerem którego wybrali.
I teraz czy lepiej iść w kolejne zwolnienia i szukać kogoś nowego czy dać im czas? Na tą chwilę chyba jednak pierwsza opcja.
Poza Olise (może Ito ale zobaczymy jak wróci po kontuzji) to transfery przepłacone i bardzo słabe.
A trener jaki jest każdy widzi.
24.10.2024 21:38
Meczu nie oglądałem.
Dopiero teraz powtórki bramek i na każdej to samo ŚO bez żadnego wsparcia i efekt widać. W obronie dokładnie to samo co było czyli każdy sobie (a w zasadzie każdy ŚO) bo reszta zespołu jest gdzieś tam z przodu. Dopóki cała drużyna nie zacznie bronić to tak będzie, będziemy tracić masę bramek.
Gdzie byli nasi ŚP? Gdzie był Palhinho za grube miliony, super DP?
24.10.2024 05:39
Szkoda. Powrotu do zdrowia bez żadnych komplikacji
20.10.2024 08:41
Jeśli Neuer nadal będzie bramkarzem nr 1 to przedłużenie kontraktu z Ulreichem jest dobrym wyjściem. Jako rezerwowy bramkarz wystarczy. Nawet jeśli kupilibyśmy kogoś młodego kto byłby bramkarzem nr 2 to on może być nr 3.
PS. Ani w Nuebela ani Peretza nie wierzę, nie ta "liga".
19.10.2024 11:48
@Sopariev
Przecież w tym meczu VK wpuścił DP (o którego wielu się tu upomina że powinien wychodzić w podstawie) więc chyba nie po to żeby atakował a właśnie po to żeby zabezpieczył tyły.
Ale jak gość, zarabiający kilkanaście milionów, zamiast myśleć jak się dobrze ustawić myśli jak zapłacić jak najniższe alimenty na dziecko to tak to się kończy.
19.10.2024 11:36
Dokładnie Goretzka może się jeszcze przydać i odstawianie go na siłę od zespołu nie ma sensu.
19.10.2024 06:16
Ale co tam ci kibice będący na miejscu i chodzący na treningi wiedzą?
Tutejsi "eksperci" wiedzą lepiej, Leon nic nie robi tylko psuje atmosferę w szatni.
19.10.2024 06:10
Rozumie że to sakrazm.
Ale tak jest profesjonalny ma kontrakt klub mu płaci więc chodzi na treningi. Sam do pierwszej jedenastki się nie wstawi to już musi zrobić trener (jak mu Eberl pozwoli).
19.10.2024 06:06
No i dobrze niech nie odpuszcza.
Mam nadzieję że w końcu dostanie szansę.
18.10.2024 17:45
Skoro nowy kontrakt został zablokowany to chyba dlatego że był za wysoki?
Jeśli to był powód to Eberl się nie popisał i dobrze że Rada Nadzorcza zadziałała. (Szkoda że z Palhinho pozwolili Eberlowi działać)
18.10.2024 06:16
Na razie to transfer wygląda bardzo słabo.
Palhinho gra mało a jak już gra to nie daje nic co przekonywało by że warto było go kupić.
17.10.2024 15:24
Jeden z moich ulubionych piłkarzy. Gdyby nie RR to byłby najlepszym naszym skrzydłowym choć gdy grał tak właśnie było.
Wszystkiego najlepszego.
16.10.2024 20:25
A kto go rozważał? Eberl z Freundem.
16.10.2024 18:37
Dobre podsumowanie pobytu Tuchela u nas.
16.10.2024 18:35
Uli ci to powiedział?
Czy sam to sobie wymyśliłeś?
Masz jakieś dowody na to że to Uli stał za ściągnięciem Tuchela?
16.10.2024 18:30
@Silesi
Racja nie nasz interes co piłkarz robi "po godzinach".
Ale w przypadku Palhinho kłopoty z żoną idą jak na razie w parze z kłopotami na boisku. Gra mało a jak już gra to i tak nie pomaga w obronie (ostatni mecz wszedł na ostatnie minuty żeby pomóc zabezpieczyć obronę a wyszło że i tak straciliśmy bramkę).
Więc jak chce to niech sobie zdradza tylko niech gra na jako takim poziomie który będzie odzwierciedlał te ponad 50 mln wydanych na transfer i kolejne kilkanaście na kontrakt.
14.10.2024 19:08
@Marienplatz
Nie ma nawet co porównywać Palhinho do Martineza. Hiszpan był jednym z najlepszych na swojej pozycji a Portugalczyk jest tylko jak to określiłeś kolejnym "przepłaconym z PL".
A co do Kimmicha to faktycznie ciekawe jak to się skończy. Zostanie czy odejdzie za darmo?
14.10.2024 12:59
Narazie suma transferu nieadekwatna do wkładu w grę zespołu i wręcz niezrozumiały upór Eberla w dążeniu do finalizacji tego transferu. Zobaczymy jak będzie dalej ale "szału" raczej nie będzie.
14.10.2024 12:49
@Piter1985
Dokładnie.
Tak jak kiedyś postawiono na Lahma, Schweinsteigera, Muellera Alabe tak może teraz czas na Wannera?
13.10.2024 11:36
@admin
Nie pierwszy raz jakiś klub był podawany za "przykład" dla nas i jak zwykle skończyło się tak samo. Ale po co przyznać się do błędu jak można odwracać kota ogonem?
13.10.2024 11:30
Oby tylko nie "wybrał" tak jak według prasy kilku trenerów i piłkarzy przed tym sezonem.
11.10.2024 13:21
I właśnie o ich "medialność" chodzi.
Nie zarzyna się kury znoszącej złote jajka więc wszystkie instytucję które powinny coś z nimi zrobić udają że nic nie widzą. UEFA na meczu z udziałem Barcy zarabia i to dużo więc po co pozbawiać się takiego zarobku. Na meczu innej drużyny z Hiszpani (nie licząc Realu) nie zarobią nawet połowy tego.
Więc nadal będzie sprzedaż jak to ująłeś "g.... w złotku po cukierku" i nadal więcej osób będzie chętnych to kupić niż inny mniej medialny klub.
11.10.2024 13:17
Akurat przegrana o podpis Taha była by dobrą wiadomością.
11.10.2024 06:12
Może kiedyś doczekamy się spłaty.
A za Vidala już nam wszystko wpłacili?
11.10.2024 06:09
@hoven
Brutto, netto kojarzysz? Znasz różnice?
Czy celowo wprowadzasz w błąd żeby wyszło na Twoje?
10.10.2024 15:22
@Sopariev
Niestety ale tyle zabrakło do wygranej a Palhinho wszedł jak także napisałem raczej po to żeby zabezpieczyć obronę a nie strzelać. Wyszło słabo bo bramkę straciliśmy a jego jako DP też należy za tą stratę obwiniać.
09.10.2024 16:03
Zaragoza z powołaniem do reprezentacji Hiszpani? Bardzo dobrze może uda się jednak odzyskać to co na niego wydaliśmy?
09.10.2024 06:25
@Reeken89
A kto w Realu gra za "pół darmo"?
Większość dostaje równie duże a nawet większe niż u nas kontrakty.
Na Mbappe nawet specjalny kredyt wzięli.
Alaba też dostał bardzo wysoki kontrakt (plus oczywiście premie za "darmowy transfer")
Do tego dochodzą premie za zwycięstwa i kontrakty reklamowe które ze względu na markę Realu są pewnie najwyższe.
Tak więc jakie "pół darmo"?
09.10.2024 06:24
@Sopariev
W meczu z Frankfurtem DP wchodzi na ostatnie minuty meczu (4-5 min) w tym czasie tracimy bramkę. To po co on wszedł na boisko? Strzelać bramki czy pomóc obronie żeby nie stracić bramki? Gość nawet do końca za akcją nie pobiegł tylko odpuścił i przestał biec.
Co nam z DP jeśli nie pomaga obronie? Czy to w ogóle DP? Jeśli DP wchodzi na ostatnie minuty meczu i tracimy bramkę to winni są obrońcy, bramkarz, trener ale już nie ten DP?
Jak na razie to według mnie nie pokazał nic u nas żeby powiedzieć że "grać potrafi".
09.10.2024 06:15
Zamiast gadać niech się weźmie za grę. W dwóch ostatnich meczach wszedł na końcówki i zamiast pomóc w obronie to z nim na boisku traciliśmy bramki (zwlaszcza z Frankfurtem się nie popisał). Chyba nie po to wydano na 29 latka taką kupę kasy.
08.10.2024 20:54
@bawaria42
1. I właśnie może być tak że argument wysokiego kontraktu można włożyć między bajki. A fakt wypychania Goretzki przez Eberla równie wysokim kontraktem Palhinho czyli zakupu właśnie Eberla.
2. A co do czasu na aklimatyzację to nie kupiliśmy "młodzika" który potrzebuje czasu na ogranie a 29 latka za grube miliony. Po takim transferze można oczekiwać jakości od pierwszego meczu a nie po półroku czy roku.
08.10.2024 18:27
Trzeba negocjować i zobaczymy na ile zgodzi się Musiala i jak bardzo Eberl będzie przekonujący.
Napewno trzeba zrobić wszystko (w granicach rozsądku) żeby zatrzymać Musiale.
08.10.2024 18:17
@Arcatera
Tak Kompany zrobił niedużo ale na ostatnie minuty wpuścił DP czyli Palhinho po to by zabezpieczyć obronę. Jak się to skończyło wiadomo.
Czy to wina Kompanego czy Palhinho? Kompanego napewno bo mógł wpuść Goretzke.
07.10.2024 12:48