DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Simon89 Strona 1

@yasiek
Przy golu Lamparda VAR nie był potrzebny. Piłka się odbiła pół metra za linią bramkową. Totalna kompromitacja sędziów , rzut karny to jeszcze nie gol.

16.11.2024 22:45

@yasiek
Masz krótką pamięć. Nieuznany gol Lamparda w meczu Niemcy-Anglia na mundialu w RPA był znacznie większym skandalem. I karma wróciła! A Niemcy sami sobie są winni że zgodzili się żeby z Hiszpanami sędziował Taylor który od dłuższego czasu nie ma dobrej passy.

16.11.2024 21:55

Dużo wcześniej powinien z boiska wylecieć Kroos i ten mecz wyglądałby zupełnie inaczej.

16.11.2024 17:27

@Barthyren
Gdybyś miał mnie za idiotę to nie tracilbys czasu na tę "polemikę".
Życzę miłego dnia

12.11.2024 14:28

@Barthyren
"Pogratulować tytułu można też już Lewandowskiemu i Flickowi, w końcu mają jeszcze większą przewagę nad Realem niż Bayern nad Lipskiem."
Sam przyznales że to ironia kilka postów wyżej , że pisałeś z przekąsem a twój wpis źle odczytałem biorąc dosłownie gloryfikację Barcy.
Teraz twierdzisz że nigdzie nie deprecjonujesz Realu przecząc samemu sobie.
Co do nikłego zainteresowania polskich mediów Bundesligą to w tej kwestii nie trzeba żadnych danych. Wystarczy być na bieżąco z informacjami w internecie i telewizji. A pozostała część twoich wywodów to ad personam i nie będę się
do tego odnosił.

12.11.2024 13:52

@Barthyren
Kompletnie się pogubiles.
Mój pierwszy komentarz zrozumiales dosłownie o czym świadczy odpowiedź:
'Pisanie po 10. kolejce, że znamy mistrza zakrawa na jakąś grubą aberację umysłową.' W podobnym tonie wypowiedział się Borzęcki na portalu X i słowa te nie oznaczają że bierze to za pewnik bo w piłce nożnej nic nie jest pewne po rozegraniu 1/3 sezonu. Chodzi po prostu o zdeprecjonowanie rywali Bayernu. Zarówno Marcin jak i ja nie wierzymy że ktoś postawi się Bayernowi, a Ty to pojales dosłownie że wyścig o mistrza się skończył co potwierdza twoja ironia mająca na celu deprecjonowanie Realu i ligi hiszpańskiej. W odpowiedzi ironicznie zdeprecjonowalem Premier League co także odczytales dosłownie. Na sam koniec nie skumales prostej przenośni o kilku osobnikach z Kanału Sportowego i domagasz się jakichś 'danych'. Reasumując sam się zaorales.

11.11.2024 21:59

@Barthyren
Real jeszcze niczego nie przegrał. Mieli już słabsze okresy jesienią, a na wiosnę wygrywali LM.
Poza tym El Clasico generuje gigantyczne zainteresowanie medialne na całym świecie porówywalne z finałem Champions League. Der Klassiker to mecz regionalny, a w Polsce po odejściu Lewego interesuje się nim kilku panów z Kanału Sportowego.

10.11.2024 21:03

@Barthyren
Co to ma do rzeczy że kibicuję Lewemu?
Bayern jest hegemonem Bundesligi. Nie ma tu historycznej rywalizacji jak między Realem i Barceloną czy United i Liverpoolem kiedyś a teraz między City i Liverpoolem w Anglii. Mistrzostwo Leverkusen to anomalia bo na dłuższą metę nikt nie rzuci rękawicy Bayernowi.

10.11.2024 18:24

@Barthyren
Łyknąłeś to jak pelikan. Przecież to oczywiste że przypisywanie komuś mistrzostwa na tym etapie sezonu nie jest rozsądne. A porównanie Bundesligi z PL i La Ligą to kpina. Liverpool i Barcelona mają równorzędnych przeciwników. Bayern może przegrać sam ze sobą.

10.11.2024 14:30

@Barthyren
Dokładnie. A jak City się nie ogarnie to do świąt Liverpool przypieczętuje tytuł.

09.11.2024 21:24

Można pogratulować Kompany'emu i Kane'owi zdobycia pierwszego trofeum.
Szkoda że wyścig o tytuł mistrza Niemiec zakończył się tak szybko. Liczyłem że Leverkusen bardziej się postawi.

09.11.2024 20:45

@admin
Pudło. Nie mam konta na stronie Barcy bo nie potrzebuję. Jestem kibicem Lewego a nie Barcy.

22.10.2024 22:01

@admin
Tak i nie jestem zwolennikiem tego współczynnika bo wykrzywia rzeczywistość.
Co nie gra? Dlaczego Neuer puszcza tyle goli skoro defensywa Bayernu jest rzekomo lepsza od tej Barcelony? Bo rywale Bayernu mają mało akcji bramkowych ale są to tzw setki i są do bólu skuteczni.

22.10.2024 20:05

@admin
Z tego wynika, że Barca dopuszcza rywali do większej liczby sytuacji bramkowych a traci tyle samo goli co Bayern mimo tego, że w bramce Bayernu stoi jeden z najlepszych bramkarzy w historii dyscypliny. Coś tu nie gra.

22.10.2024 19:43

Statystyki tego nie potwierdzają. W lidze zarówno Bayern jak i Barca tracą średnio jednego gola na mecz. Obie drużyny stawiają na atak i ustawiają wysoko linię obrony. Nie wydaje mi się żeby Kompany zmieniał taktykę, więc mecz zapowiada się pasjonująco.

22.10.2024 18:54

@Alistair
Leverkusen maszyną było w ubiegłym sezonie. Obecnie tracą 2 bramki na mecz, a w ataku sam Yamal daje więcej niż cała linia ofensywna Bayeru.
Zgadzam się, że paradoksalnie może być łatwiej,bo Barca nie postawi autobusu i w bramce prawdopodobnie stanie ten ręcznik Pena. Z drugiej strony
Bayern nie umie cierpieć w defensywie i może być ciężko z Kimem na środku.

22.10.2024 16:03

@tapczan
Nie. Uważam po prostu że Barcelona ma lepiej wyszkolonych technicznie piłkarzy i długimi fragmentami zmusi Bayern do biegania za piłką co nie oznacza że zapewni jej to zwycięstwo.

22.10.2024 15:21

@bayern1987dwa
Kroos był znacznie lepszy od ich obu a Niemcy byli bezradni

22.10.2024 14:23

@Alistair
Żart... Barcelona ma na każdej pozycji lepszych piłkarzy od Leverkusen. Może z wyjątkiem bramkarza zakładając że grać będzie Pena. Pierwszy poważny test dla obu drużyn.

22.10.2024 13:26

Jakoś Niemcom na Euro nie udało się zdominować środka pola a jutro naprzeciw sobie staną ci sami piłkarze poza Olmo który wraca po kontuzji

22.10.2024 11:53

Pedri to magik z bajeczną kontrolą piłki. Technicznie zjada każdego pomocnika Bayernu. Co do reszty zgoda.
Największa przewaga Bayernu to bramka, a Barcelony trener.

21.10.2024 21:18

Facet który podarował Realowi Madryt awans do finału LM w 2018 roku. Dawno powinien stąd wylecieć. Poza tym to przeciętny z niego bramkarz.

19.10.2024 11:44

Do meczu z Bayernem wrócą Olmo, De Jong i być może Gavi. Na pewno wyjdą innym składem niż z Getafe.

26.09.2024 12:36

1

@misza
Można kibicować niemieckiemu klubowi, a nie kibicować reprezentacji Niemiec. Nic skomplikowanego.

25.09.2024 22:05

@Sopariev
Problemem Flicka będzie kontuzja Ter Stegena. Do meczu z Bayernem wrócą Do Jong, Olmo i Gavi ale Pena w bramce to zwykły ręcznik.

22.09.2024 21:50

@BaltazarGabka
Z Monaco przez 80 minut grali w 10-tke.

22.09.2024 21:38

Przed turniejem obstawiałem że zwycięży Francja albo Hiszpania. Mam nadzieję że Hiszpanie wygrają bo piłkarsko są najlepsi na tym EURO

10.07.2024 23:02

Bez Kroosa Niemcy prawdopodobnie nie doprowadziliby do remisu

05.07.2024 20:28

W przeciągu całego meczu pomógł Niemcom

05.07.2024 20:26

Trener Hiszpanów ewidentnie nie odrobił pracy domowej. Niemcy zawsze grają do końca i nie można ściągać najlepszych zawodników w celu obrony wyniku. Za takie błędy ciężko się płaci.

05.07.2024 20:23

Krossa od 15 minut nie powinno być na boisku. Jeśli jakimś cudem Niemcy awansują media hiszpańskie zrobią niezłą rozpierduche

05.07.2024 19:41

Bez przesady. Zasłużył na żółtą kartkę ale nie na czerwo.

05.07.2024 18:19

@misza
Młodzi chcą grać w piłkę w Polsce tak jak miliony na całym świecie. I co z tego? Jakie wyniki osiągają na mistrzostwach świata czy ME juniorów?
Kamieni kupa.
To wstyd że tak małe kraje jak Belgia i Holandia szkolą wielu świetnych piłkarzy, a w nowoczesnej Polsce, dużym europejskim kraju nic się nie zmieniło od upadku PRL.

24.06.2024 14:21

Obwinianie Roberta Lewandowskiego, który nie powinien w ogóle wyjść po takiej kontuzji to zwykłe draństwo. Poza tym Polska to najsłabsza drużyna w tej grupie i to się potwierdziło. Tutaj nawet Messi w prime by nie pomógł, bo nie ma z kim grać. Słaba liga, beznadziejny system szkoleniowy, a raczej jego brak wydaje owoce, a będzie tylko gorzej.

24.06.2024 11:22

Niemcy jeżeli chcą coś osiągnąć w tym turnieju powinni chuchać i dmuchać na Gundogana. Najlepszy piłkarz z pola. Jego technika użytkowa jest na innym poziomie.

14.06.2024 22:45

@Reeken89
Mecz otwarcia to jeden z czterech najważniejszych meczów turnieju. Wyżej są półfinały i finał. Poza tym ten mecz jest prosty do sędziowania tak jak sytuacja w której zrobił babola.

14.06.2024 21:39

Pierwszy poważny błąd Turpina i to w tak ważnym meczu. Uratował go VAR.
To nie jest arbiter na takie spotkania. Gdzie mu do Marciniaka.

14.06.2024 21:32

To tylko Szkocja. Żadna weryfikacja

14.06.2024 21:25

@Sopariev
Kto powiedział że trzeba kibicować Realowi?Można być po prostu neutralnym w tym meczu.

01.06.2024 21:40

Dokładnie. Może być tak że Kompany nie wygra żadnego tytułu. Zostanie zwolniony po roku i przez 2 lata Bayern będzie musiał płacić pensję a on może leżeć plackiem na Seszelach. Bez sensu

29.05.2024 18:21

1

Przede wszystkim nie było tematu powrotu Flicka do Bayernu. Od dawna uczył się hiszpańskiego i chciał zmienić otoczenie.
Sezon 2020 był spektakularny. To prawda że pandemia pomogła bo wszyscy piłkarze wyleczyli kontuzje i mogli grać w najważniejszej fazie sezonu. To głównie przez absencje kluczowych piłkarzy Guardiola nie zdobył LM z Bayernem.
Za Heynckesa Bayern rozegrał tylko jeden znakomity sezon zakończony trypletem. Nikt już nie pamięta albo nie chce pamiętać jak go upokorzył Klopp w sezonie 2011/12. Finał z Chelsea to szczęśliwy zbieg okolicznosci. Wówczas Real Mourinho i Barca Guardioli były dużo lepsze od pozostałych ekip. To jest właśnie specyfika LM. Nie zawsze wygrywają najlepsi.
Powrót Juppa w 2018 też zakończył się niepowodzeniem. Porażka w półfinale z przeciętnym Realem który jeśli mnie pamięć nie myli zakończył rozgrywki La Liga na 3 miejscu i klęska w Pucharze Niemiec.
Zgadzam się że Flicka nie nalezy uwazac za Boga ale Heynckes tym Bogiem również nie jest. Miał wzloty i upadki jak Hansi

27.05.2024 17:04

2

Żałosne jest to ciągłe umniejszanie Flickowi. To architekt największego sukcesu w historii Bayernu. Wygrał sekstet. Tego nie dokonał nikt przed nim. Klęska z reprezentacją Niemiec to incydent i myślę że już niebawem wszyscy się o tym przekonają.
Kompany to człowiek z łapanki. Wszyscy poważni trenerzy odmówili. Już lepszy był Tuchel.

26.05.2024 22:56

Rzeczywiście klasa. Jak Vinicius strzelał gola ręką w lidze hiszpańskiej to mu nie przeszkadzało. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

15.05.2024 21:58

@Jelly
Nie wiadomo czy przy aktywnej obronie Realu De Ligt w ogóle oddałby strzał. Ancelotti sam mówił że po gwizdku Marciniaka świadomie stanęli.

10.05.2024 18:35

Różnica jest zasadnicza. De Ligt przejął piłkę już po gwizdku Marciniaka gdy obrona Realu stanęła i nawet Łunin odpuścił strzał.

10.05.2024 16:54

@Alistair
Koniec końców wybroni się bo tam był centymetrowy spalony

09.05.2024 13:06

To nie jest piłka ręczna gdzie Niemcy rządzą w związku. W UEFA to nie przejdzie. I dobrze .

09.05.2024 12:57

Dlaczego mój komentarz został usunięty? Nie złamałem regulaminu. Ja wiem że prawda jest przykra i bolesna i najłatwiej zrzucić winę na sędziów, ale fakty są takie że to Neuer dał tlen Realowi. To Tuchel zrobił katastrofalne zmiany. Czy to wina Marciniaka że Musiala grał piach i środek pola nie istniał?

09.05.2024 12:54

Przeprosił za to że za wcześnie podniósł chorągiewkę bo powinien poczekać do końca akcji. Sama decyzja prawidłowa

09.05.2024 12:45

A co miał zrobić? Środek pola nie istniał

09.05.2024 11:56

Ale chrzanisz...

09.05.2024 00:50

1

Był spalony. Na zbliżeniu to dobrze widać

09.05.2024 00:19

Tam był ewidentny spalony DeLigta i Muellera co dobrze widać na zbliżeniu

09.05.2024 00:17

1. Tam był spalony DeLigta i Muellera co widać na zbliżeniu
2. Nawet jakby Marciniak puścił akcje to tego gola by nie było bo strzał był po gwizdku gdy obrona Realu wyraźnie stanęła.
3. Awansowała drużyna lepsza

09.05.2024 00:15

Najlepszy na boisku zdecydowanie Szymon Marciniak. Zarządzanie, czytanie gry, nie nabiera się na symulki Bellinghama, Vinicius spokojny jak nigdy. Po prostu szef.

08.05.2024 21:50

Nie odgwizduje się czegoś takiego

08.05.2024 21:04

Najlepszy obecnie sędzia na świecie i jeden z najlepszych w historii. Szczególnie podoba mi się że nie karze piłkarzy za to że mają ręce i nie odgwizduje nastrzelonych z bliskiej odległości i to nawet gdy ta ręka obrońcy jest odchylona. Takie zagrania nie są rozmyślne a ileż takich karnych z czapy dyktuje się w najlepszych ligach na świecie.

07.05.2024 10:55

1

Co za problem wyciszyć głos lub włączyć streama w innym języku?

04.05.2024 17:07

1

Real oszczędza wszystkich najlepszych zawodników a Kane biega za piłką i się męczy. Albo Tuchel nie wierzy w zwycięstwo w Madrycie albo nie ma żadnego autorytetu u piłkarzy i odwagi by posadzić niektórych na ławie.

04.05.2024 16:55

Najlepszy trener w historii tej dyscypliny. Stworzył najsilniejszy Bayern ever. Szkoda że przez liczne kontuzje nie udało się wygrać Ligi Mistrzów. Jak ten czas szybko leci? Nie było wówczas rywala, który chciałby grać z Bayernem.
Dzisiaj nawet byle średniak Bundesligi nie ma respektu i wie że może coś ugrać.

04.05.2024 13:31

@Daykun
Niemcy w 2014 też grali w ten sposób. Chcieli jak najdłużej utrzymywać się przy piłce i zdobyli 4 tytuł mistrza świata, ale to była prawdopodobnie najlepsza kadra Niemiec w historii i potrafili tak grać. Nawet Johan Cruyff chwalił Niemców za styl co kiedyś było nie do pomyślenia. Gdzie tam dzisiejszej kadrze do tamtej? Różnica klas.

03.05.2024 12:30

Poza tym Bayern dochodził regularnie do półfinałów LM, a za Guardioli nikt nie chciał grać z Bayernem, bo taki wzbudzał respekt. To Guardiola stworzył najsilniejszy Bayern w historii grający najbardziej dominujący futbol. Niestety wielu pamięta kompromitację z Realem 0-4, która była zwykłym wypadkiem przy pracy. Ligę Mistrzów to specyficzne rozgrywki, które nie zawsze wygrywa najlepszy zespół. W latach 2008-2012 Barca dominowała, a wygrała ją 2 razy. W latach 2014-2016 Bayern był najlepszy, a nie wygrał ani razu. Piłka nie jest sprawiedliwa.

03.05.2024 10:02

@Daykun
Zrobiłeś mi dzień... Porównywanie ligi jednego zespołu do najlepszej ligi świata( nie licząc ostatnich 5 lat)
to dopiero ignorancja. Zerknij na te ostatnie 20 lat i zobaczysz jak kluby hiszpańskie zdominowały Europę i nie wyskakuj tu z wygrywaniem Bundesligi.Niech ci będzie Real tylko raz obronił tytuł w ciągu ostatnich 30 lat. Kiepsko.

03.05.2024 09:34

@Daykun
To liga weryfikuje poziom drużyny. Ile razy ja wygrali przez te 14 lat a ile Barcelona? Oni nie są w stanie obronić tytułu od 30 lat i regularnie dostają baty od Barcy

02.05.2024 18:15

@Daykun
Przecież napisałem że strzelali sporo goli. Chodziło o sposób gry. Real Mourinho słynął z zabójczych kontrataków i byli dużo lepsi od obecnej ekipy. Co nie oznacza że grali bardzo efektownie. Hołduje zasadzie że należy jak najdłużej utrzymywać się przy piłce , dominować przeciwnika i grać pozycyjnie. Mou tego nie potrafił. Jego drużyna korzystała z tego że w lidze hiszpańskiej drużyny stawiały zdecydowanie na atak. Dziś La Liga jest bardziej defensywna od Serie A a Mou mógłby marzyć o zdobyciu 100 goli

02.05.2024 14:37

@Daykun
Bazowali na szybkich przejściach z obrony do ataku i w ten sposób strzelali sporo goli. Nie była to jakaś wirtuozeria, ale dało się oglądać.

02.05.2024 13:14

Cenię Carletto jako trenera, ale uważam że styl gry prezentowany przez jego zespoły to nie jest kierunek , w którym powinien iść futbol. Bolą zęby patrząc na grę Realu. Nawet za czasów Mourinho Real nie grał takiej padaki.
Co do rewanżu wszystko jest możliwe pod warunkiem bezstronnego sędziowania na Bernabeu a to nie jest takie oczywiste.
Niemcy nie mają takich wpływów w UEFA jak w EHF o czym przekonaliśmy się wczoraj, kiedy po niebywałym przekręcie sędziowskim Industria Kielce została pozbawiona awansu do Finału Four LM w ręczną.

02.05.2024 10:52

@Sopariev
Kielce mają lepszą drużynę od Magdeburga. Tylko Barca może się z nami równać.

01.05.2024 22:47

Pieprzeni złodzieje ze Szwecji!!! Odbijemy sobie to za rok i zgarniemy puchar!!!

01.05.2024 22:44

To się nie uda.

01.05.2024 20:16

@BAYERNod1995
No tak. Napisałem, że Lewandowski to piłkarz wybitny, a Kane bardzo dobry, więc są na zupełnie innym poziomie. Innymi słowy tutaj nie ma porównania.
W ogóle nie odniosłeś się do meritum i wkładu Lewego do zdobycia sekstetu. Jakoś z Gomezem czy czy Mandżukiciem Bayern tego nie zdobył. Tylko mu umniejszasz.
Błaszczykowski tak unika i nie trawi Lewandowskiego, że obaj wystąpili w jego filmie i mówią o sobie z szacunkiem.


01.05.2024 20:16

@BAYERNod1995
Bzdura kompletna. Lewandowski wielokrotnie ciągnął wózek zarówno w Bayernie jak i reprezentacji. Oczywiście słabe mecze mecze się zdarzały ale to normalne. Kampania 2020 to popis Lewego zwieńczony sekstetem.
W finale mimo że nie strzelił gola Chic był bardzo blisko zagrał najlepszy mecz. Był chwalony na tej stronie nawet przez sceptyków.
Jak można porównywac gościa który nic nie wygrał do żywej legendy piłki?

01.05.2024 19:17

@BAYERNod1995
Skąd Ty możesz wiedzieć jaki jest Lewandowski? Znasz go osobiście?
Można zapytać Szczęsnego i paru innych którzy mają o Lewym zupełnie inne zdanie. Takie jest życie. Jedni Cię lubią a inni nie.

01.05.2024 19:10

@BAYERNod1995
Kompleksy - cechą wyróżniająca Polaków.

01.05.2024 18:00

Garść faktów dla tych, którzy uważają, że Harry'emu jest trudniej zdobywać bramki niż Lewemu, gdy bił rekord Gerda.
W sezonie 20/21 Bayern strzelał 2.91 gola na mecz, a w tym obecnym 2.87.
Ta statystyka obala całkowicie tezę o "przeciętnym" Bayernie Tuchela.
Należy też pamiętać o kontuzji Lewego, przez którą rozegrał tylko 29 meczów.
Tego żałuję najbardziej. Przez jakiegoś amatora z Armenii rekord nie został wyśrubowany do niebotycznej granicy nieosiągalnej dla nikogo .
Była niepowtarzalna szansa na obronę Ligi Mistrzów.
Harry Kane to jeden z najlepszych napastników ostatniej dekady. Robert Lewandowski to jeden z najlepszych napastników w historii tej dyscypliny. To jest różnica między piłkarzem wybitnym, a bardzo dobrym.
Myślę, że za te 5 lat kiedy w Bayernie nie będzie Kane'a , a Robert opuści Europę nawet osoby które go nie lubią docenią jak fantastycznego zawodnika w najpopularniejszej dyscyplinie sportu na świecie doczekała się Polska.

01.05.2024 17:53

1

Bardzo przeciętny mecz. Bayern nie pokazał nic poza jałowym posiadaniem piłki i dwoma zrywami Sane i Musiali zakończonymi golami. Pochwalić można jeszcze Kane'a za to, że wytrzymał ciśnienie i wykorzystał karnego, dzięki któremu jesteśmy w grze. Real w rewanżu nie zagra takiego syfu jak dziś.
Są przecieki, że na Bernabeu sędziować będzie Szymon Marciniak, więc można być spokojnym o to, że obie drużyny będą grać 11 na 11 i w tym trzeba upatrywać swojej szansy. Oczywiście potrzebny będzie też łut szczęścia.

30.04.2024 23:20

Remis to porażka. Żeby mieć szansę na Bernabeu dziś trzeba wygrać.

30.04.2024 18:30

Nie kumam jak można kibicować BVB.
Czy kibice Realu kibicują Barcelonie w europejskich pucharach? Czy fani Marsylii kibicują PSG? Nikomu tam przez myśl nie przejdzie żeby życzyć dobrze największemu rywalowi. Kibicuje Bayerowi Leverkusen w LE. Nigdy nie będę za BVB

16.04.2024 22:57

Jasne. W LM liczy się doświadczenie którego Arsenal nie ma. Wydawało się że w Londynie mają Bayern na widelcu a wiemy jak to się skończyło. Obstawiam dogrywkę w Monachium i awans Bayernu po rzutach karnych.

14.04.2024 19:44

@misza
Produkuję się tam gdzie mam na to ochotę. Wolny kraj nikt mi nie zabroni.
Po drugie ja jestem konsekwentny. Zawsze uważałem Lewandowskiego za piłkarza klasę lepszego od Kane'a i zdania nie zmieniłem. Wczorajszy występ z PSG tylko to potwierdził.
Lewandowski zawodzi w reprezentacji?
Czy tobie nie wstyd pisać takie brednie?
Bez Lewego ta reprezentacja nie istnieje. To drużyna jednego człowieka jak trafnie to kiedyś ujęli Anglicy.
Fakt Lewego wielu nie lubi ale wielu uwielbia i tak zostanie.

11.04.2024 13:24

Potrzeba czasu żeby porównać Lewandowskiego i Kane'a? Przecież ich dzieli tylko 5 lat. Kane jest po 30- stce.
Kane nie ma już czasu. Jeśli chce coś wygrać to teraz. Niestety to piłkarz który zawodzi w najważniejszych meczach.
W reprezentacji Anglii ma taką pakę o jakiej Lewy może tylko marzyć. W finale EURO Anglicy grali u siebie i mieli Włochów na widelcu. Przegrali przez napastnika widmo.
Z Arsenalem też grał słabo. Uratował go ten karny.

11.04.2024 12:23

@BAYERNod1995
Bayern z Lewandowskim i Muellerem 8 razy z rzędu wygrał Bundeslige. Regularnie docierał do półfinałów LM i wygrał historyczny sekstet.
Będzie bardzo trudno to powtórzyć

30.03.2024 20:59

Absolutnie się zgadzam. Muller z Lewym rozumieli się bez słów. To ten duet naznaczył najlepszą dekadę w historii Bayernu.

30.03.2024 20:35

1

Ależ to jest słabe. Jak chce odejść to niech to powie wprost i Bayern powinien na tym zarobić. Minimum szacunku się należy klubowi dzięki któremu wygrał Ligę Mistrzów.
Sodówka uderzyła do głowy facetowi, który gra piach od dłuższego czasu i sądzę że Real go boleśnie zweryfikuje

28.03.2024 13:02

Zieliński schodzi w 101 minucie najważniejszego meczu reprezentacji Polski w tym roku. I to jest najlepsze podsumowanie jego występu. Ani jednej piłki prostopadłej do napastników. Ani jednej! Kompromitacja.

26.03.2024 22:55

O co chodzi z tym Alabą?

26.03.2024 13:55

@siudrak0
Nie rozumiem. Poziom Bundesligi spadł w porównaniu do czasów Kloppa i Guardioli a ten sezon jest nie do powtórzenia.

23.03.2024 17:31

Nie rozumiem szefów Bayernu i tego zauroczenia się Xabim Alonso. To nie jest Juergen Klopp który dwa razy z rzędu wygrał dużo silniejszą Bundeslige.
Leverkusen zdobędzie historyczne mistrzostwo ale to bardziej słabość Bayernu Tuchela się do tego przyczyniła niż jakość drużyny Alonso. To jest ekipa co najwyżej na 1/8 finału LM. Jeszcze w tym sezonie zanosi się na solidny oklep od Liverpoolu w Lidze Europy i mam nadzieję że niektórzy przestaną patrzeć na sympatycznego Hiszpana przez różowe okulary.
Flick jest zdecydowanie lepszą opcją.

23.03.2024 15:57

@bawaria42
Gdyby ktoś powiedział przed Euro 92 że Dania będzie mistrzem wyśmiano by go. W piłce wszystko jest mozliwe. Nawet odpadnięcie Francji z tej grupy.
Na mundialu w Korei Francuzi byli zdecydowanym faworytem turnieju. Za jedną postawioną jednostkę można było wygrać tylko trzy. A przecież dzisiejsza Francja nie ma tylu znakomitych piłkarzy co za ery Zidane'a.

22.03.2024 14:49

@Kimas
Nikt nie twierdzi że będzie łatwo. Ja tylko twierdzę że nie należy się obawiać Walijczyków a jeśli już się czegoś bać to błędów sędziowskich.

22.03.2024 13:57

Wszystko zależy od Polaków. Walijczycy to zwykli rzemieślnicy. Nie rozumiem ludzi którzy upatrują w nich faworytów. Nawet buki na nich nie stawiają mimo że grają u siebie

22.03.2024 12:21

Z każdym rywalem mogą być ciężary z wyjątkiem BVB. Żeby oni ograli Bayern w dwumeczu potrzebny jest cud.

14.03.2024 15:48

City po odejściu Gundogana nie jest takie mocne jak rok temu. Haaland też przygasł. Można ich zranić bo mają bardzo wysoko ustawioną linię defensywy. Arsenal jest przehajpowany. Wszystko tu jest możliwe, choć zdecydowanie najgorszym zespołem w stawce jest BVB i na taki los liczę. Oni mentalnie przegraliby ten dwumecz już w szatni.

14.03.2024 12:31

Nie pobije tego rekordu. Przed Bayernem są trudne mecze nie licząc tego najbliższego. Życzę mu żeby strzelił te 40 goli i wyrównał rekord Gerda choć i to będzie bardzo trudne

10.03.2024 12:53

@BAYERNod1995
Lewandowski w pierwszym sezonie w najgorszej Barcelonie od wielu lat strzelił ponad 30 goli i zdobył mistrzostwo Hiszpanii. Kane nie ma ani mentalności zwycięzcy ani umiejętności Lewego. Nigdy tego nie miał. Kto ma Lewego ma mistrzostwo. Kto ma Kane'a nie ma nic.
Ja mam tylko nadzieję, że ktoś odpowie za wtopione 100 milionów za tamten transfer.

02.03.2024 10:43

Tak ciągnie ten wózek, że Bayer Leverkusen jest o krok od zdobycia pierwszego w historii mistrzostwa.
Harry Kane przechodził do Bayernu z łatką piłkarza, który zawodzi w najważniejszych meczach. Tak było w Totkach, w reprezentacji Anglii i tak jest niestety w Bayernie. Wczorajszy mecz niczego zmienia, bo jest już po zabawie. Od początku roku Kane prezentuje się słabo. W meczach z Lazio czy Bayerem był bezzębny. Z Bochum się po prostu skompromitował marnując setki na wagę zwycięstwa i dlatego mamy to co mamy, a więc temperaturę -8 w Monachium.

25.02.2024 07:57

Architekt największego sukcesu w historii Bayernu. Niesłusznie dezawuowany za klęskę reprezentacji, której brak jakości do rywalizacji z najlepszymi. W mojej opinii zdecydowanie lepszy wybór od Xabiego
Alonso, aczkolwiek media podają , że podobno już uczy się hiszpańskiego, bo chce trenować Barcę.

24.02.2024 11:25

Porównanie do Xaviego jest nietrafione.
Po pierwsze, wuefista jest nazywany przez polskich kibiców Barcy a nie przez poważnych ekspertów.
Po drugie, jak sam zauważyłeś w lidze mają Real i Atletico. Bayern jest finansowym i sportowym hegemonem Bundesligi i taka strata do Leverkusen to kompromitacja.
Po trzecie, Lewandowski ma rzeczywiście najgorszy sezon od wielu lat, ale zanosi się na to że największy kryzys ma już za sobą. W tym roku więcej goli od niego ma Mbappe, który nabija sobie staty na kelnerach z ligi francuskiej. Nadal potrafi pociągnąć zespół kiedy gra się nie układa i strzelić pięknego gola z półsytuacji.
Kane tego nie umie. Za to koncertowo psuje setki przy prowadzeniu Bayernu . To wszystko się mści i nawet Bochum wygrywa z Bayernem.

20.02.2024 18:17

Trafił na dobry okres??? Drużyna była rozwalona przez Kovaca. Tam prawie nic nie działało. Różnica między Bayernem Tuchela, a Bayernem Kovaca polegała na tym, że Kovac miał do dyspozycji znacznie lepszego napastnika, co później umiał wykorzystać Flick.

19.02.2024 08:57

To przyjęcie i podanie jest podsumowaniem występu Kane'a w tym meczu.

10.02.2024 20:28