DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Apollo1 Strona 1

Wystarczy, że Holger wyjdzie na jeden mecz i złapie kontuzję, więc w sumie lepiej, że leczenie przejmie na siebie Schalke.

12.01.2017 11:02

Te wyjazdowe to powtórzenie modelu z sezonu 97/98, bardzo ładny i udany strój, który wtedy już nabyłem, tylko że wtedy miał ten trykot jeszcze biały kołnierzyk. Jeśli ten wyjazdowy na przyszły sezon będzie taki w rzeczywistości to też go kupię. Moim zdaniem to będzie hit i bestseller.

06.01.2017 12:29

Rudy to może nie jest wirtuoz, ale za to jest bardzo solidnym zawodnikiem, na którego można liczyć, moim zdaniem to piłkarz klasy Montolivo, którym się też podobno interesowaliśmy kiedyś, także rozsądny transfer, zwłaszcza, że bez sumy odstępnego-o ile to prawda. Co do Sule, to jest to inwestycja na przyszłość, bardzo obiecujący piłkarz, świetnie się zaprezentował na igrzyskach w Rio, jak będzie się tak rozwijał ja teraz no to za 3-4 lata w top obrońców na świecie.

18.12.2016 11:31

A w zeszłym sezonie na jesieni graliśmy super i każdego laliśmy, pojechaliśmy do Londynu i nagle Bayern przegrywa 0-2. Także różnie bywa, teraz pokonaliśmy Atletico a mogliśmy znacznie wyże, i to podobno w czasie gdy przeżywamy kryzys, a Atletico to moim zdaniem najbardziej niewygodny rywal. Ja się cieszę, że uniknęliśmy Juventus bo moim zdaniem oni nam nie leżą teraz, nawet bardziej niż Barcelona.

14.12.2016 23:38

Za Guardioli mieliśmy kilka świetnych meczów. Wymienię te, które wg. mnie były najlepsze. Wymienię mecze w LM bo w Bundeslidze to wiadomo, nie mamy konkurencji, no może w tym sezonie w końcu, więc trudno znaleźć w Bundeslidze odzwierciedlenie prawdziwej siły.
Rewanż z Porto, 6-1, mecz totalnie wybitny pod każdym względem, przyćmił zupełnie blamaż tydzień wcześniej w Porto. To był taki Bayern, który każdy sobie wyobrażał, że będzie za Guardioli. Jednak moim zdaniem w tamtym meczu Porto pękło psychicznie.
2-0 w Londynie z Arsenalem w 1/8 LM. Bardzo dobre spotkanie, pewne zwycięstwo, bez fajerwerków, taktycznie majstersztyk.
5-1 z Arsenalem z zeszłego sezonu, typowy bawarski walec.
3-1 z City na wyjeździe, perfekcyjny mecz, Trudno tu coś dodać, kto widział ten pamięta.
7-1 z Romą, futbol totalny.
2-1 z Atletico z zeszłego sezonu.
Było jeszcze wiele bardzo dobrych meczów, ale to już byli jednak rywale czasem o 2 klasy słabsi.

04.12.2016 21:01

Pamiętam jak Arjen przychodził do Bayernu, w życiu bym nie pomyślał, że w 217 nadal będzie grał u nasz, to już będzie 8 lat, Ribery 10 lat. Byłem pewien, że ta dwójka pogra u nas najwyżej 2-3 lata i ucieknie dalej.

04.12.2016 15:10

To będzie wymiana za Benatie, więc raczej wyjdzie na 0.

10.11.2016 11:36

A ja coś czuję, że Robben po najbliższej przerwie na reprezentacje znowu wróci przedwcześnie ze zgrupowania z urazem. Zawsze jest tak, że jak Arjen dochodzi do siebie i zaczyna grać jak za starych dobrych czasów to akurat wypada przerwa na reprezentacje i wraca z kilkutygodniowym urazem. I to jest taka cykliczna tradycja już. Powinien sobie dać spokój z reprezentacją bo nic dobrego z tego nie wynika dla żadnej ze stron. Dlatego trudno powiedzieć czy przedłuży umowę nawet będąc w wyśmienitej formie. Do końca sezonu będą jeszcze 2 przerwy na reprezentację, niech tylko z każdej z nich wróci z urazami to ma co najmniej 3-4 miesiące wyjęte z sezonu. A z kontuzjami będzie u niego z wiekiem coraz gorzej.

30.10.2016 16:44

josh, ufff to dobrze, już myślałem, że tylko ja tak się pierdzielnąłem, wlałeś w moje serce nadzieję.

28.10.2016 23:16

Ja pierdo...le, typowałem ten mecz z myślą, że Bayern jest gościem (dopiero w tym meczu jedzie do Augsburga) , nie spojrzałem na kolejność i typowałem wszystko na odwrót tak jakby Bayern był gościem w DFB pokal. Natrzaskałbym w tej kolejce masę pkt. bo wytypowałem zdarzenia dobrze, a tak strata jest już za duża i nie odrobię. A już na 2-3 miejscu byłem od 2 tygodni.

27.10.2016 20:54

Problemem jest ogólnie to, że Bayern w Bundeslidze nie ma praktycznie konkurencji i nie ma kto nas za bardzo sprawdzić od czasu do czasu. Niestety, ale w Hiszpanii tych zespołów jest więcej, które bez problemu leją co sezon drużyny z Bundesligi kiedy trafią na nie w pucharach. Barcelona i Real poza sobą mają jeszcze Atletico, Seville, Villareal, Bilbao, jeszcze do niedawna Valencie, a w Niemczech tylko Bayern, BVB i dalej nic. Wystarczy popatrzeć na to jak gra Bundesliga w pucharach w tym sezonie, ogólnie bardzo słabo. Z klubami z Hiszpanii to od wypadku do wypadku czasem wygra jakiś klub z Bundesligi, ale ogólnie bilans jest fatalny. Na Hiszpanów nie ma mocnych obecnie bo po prostu grają bardzo dobrze, myślą na boisku, są waleczni, świetni technicznie, cała reszta może się od nich uczyć. Np. bardzo źle o Bundeslidze świadczy to, że tak długo się utrzymują tak słąbe kluby obecnie jak HSV, Werder- podejrzewam, że w Hiszpanii czy Anglii jak by spadli to by długo o nich słuch za ginął, a w Bundeslidze ciągle się prześlizgują. Podsumowując, Bayern nie ma konkurencji praktycznie i to będzie się rzucać coraz bardziej w oczy, piłkarzy mamy świetnych, ale nie mają oni co 3-4 kolejki prawdziwego testu tylko sparingi ciągle. To demoralizuje i rozluźnia. Na poważnych rywali trafiamy dopiero gdzieś w 1/8-1/4 LM i wtedy to już wygląda nie tak kolorowo. A dochodzi do prawdziwego sprawdzianu i odpadamy z kretesem. BVB chimeryczne, Schalke słabe, Leverkusen też bezjajeczne, Gladbach gra w kratkę...i to w zasadzie cała konkurencja w lidze, to o czym tu mówić. I tak Bayern bardzo dobrze radzi sobie w Europie.

29.09.2016 09:45

Z Badstubera to już żaden pożytek, głupota było pozbywanie się Benatii, byłem pewien, że przyjdzie do nas jeszcze obrońca. Jeszcze będziemy ałować, że tak łatwo oddaliśmy Benatię, Hummels łapie dość często kontuzje, z Boatengiem też różnie bywa, znowu na wiosnę zostaniemy z ręką w nocniku.

11.09.2016 18:44

Mam nadzieję, że Merkel kanclerzem już nie będzie, a potem nadejdzie dzień kiedy wyląduje w pierdlu, chociaż dla niej by się należała druga Norymberga.

29.08.2016 11:26

Z Werderu to została tylko nazwa, teraz to jest żaden przeciwnik dla takiego zespołu jak Bayern. To w zasadzie zespół, który od kilku sezonów ociera się o 2 ligę, ale w końcu spadnie, kwestia czasu.

Bayern wypadł na prawdę dobrze, pomimo, że na tle bardzo słabego rywala. Przede wszystkim bardzo widoczna zmiana w szybkości konstruowania akcji i w obronie. W defensywie było zdecydowanie ciaśniej dla przeciwnika niż za Guardioli. U Pepa był ciągle problem z nienadążaniem za przeciwnikiem. Na prawdę fajnie się to oglądało.

27.08.2016 10:45

Bayern
Atletico
Tottenham
Monaco

To grupa śmierci i co mecz to hit.
A najsłabsza i najlżejsza do przejścia?

Bayern
Porto
Basel
Legia

25.08.2016 12:44

Wygrani tych IO w reprezentacji Niemiec to Sule, Klostermann, Gnabry, Toljan, Brandt-na prawdę zagrali git i Low powinien ich teraz powoływać na wszystkie mecze towarzyskie i na słabszych rywali w eliminacjach. Trochę mniej, ale tacy którzy muszą się znaleźć w reprze to Selke, Meyer i Goretzka-o ile będzie zdrowy. Na prawdę, ogromny potencjał, jak nic nie zwepsują to mają mega mocna pakę na kolejne 3-4 turnieje, bo w zapasie jeszcze jest kilku świetnych zawodników, ale z tych mozna budować trzon.

21.08.2016 18:08

Widać było, że gra ofensywna i klecenie akcji jeszcze się za bardzo nie kleiło, ale trzeba przyznać, że kontry Bayern wyprowadzał bardzo dobrze i za każdym razem bardzo niebezpiecznie. Co jeszcze rzucało się w oczy to na prawdę dobra gra w obronie, widać włoską robotę w defensywie. Bayern grał dziś lepiej w defensywnie niż przez 3 lata z Guardiolą. BVB rzuciło się z furia do ataku i udało sie to przetrwać, a było kilka razy bardzo groźnie. Maja niesamowity potencjał w całej ofensywie i będa jeszcze groźniejsi jak się zgrają. Błąd Borussi polegał na tym, że od 60 minuty opadli z sił, trochę się wyszumieli, muszą się jeszcze nauczyć rozkładać siły na cały mecz odpowiednio.

15.08.2016 10:11

Co wy się tak jaracie tą Borussią. Owszem, środek pola i ofensywę, mają imponującą, a jestem pewien, że w dodatku do formy wrócą Gotze i Schurrle, ale tytuły wygrywa się mając silną defensywę. A kogo oni tam mają w obronie? Przepaść między defensywą a ofensywą w Borussii jest ogromna i zrobili dobre transfery, ale nie proporcjonalne, ładnie ubrali się z przodu, ale chodzą z goła du.ą i tyle. Biorąc pod uwagę, że Bender jest ciągle kontuzjowany, a Sokratis lubi zbierać kartki, nie mówiąc o chimerycznym Schmelzerze to ja tam solidnej obrony nie widzę, co najwyżej przeciętną. Bo nie czarujmy się, ale Bartra to zwykły odpad z Barcy, zawodnik wolny, przeciętny, który jest kiepskim obrońcą. To jest żadna obrona biorąc pod uwagę długi i trudny sezon. Fajnie, że zrobili tyle dobrych transferów, ale zamist kupować i Gotze i Schurrle to powinni kupić jednego z nich, a kasę z drugiego transferu przeznaczyć na 2 solidnych obrońców albo jednego z najwyższej półki. Bo za 30 mln. wydanych na Schurrle to spokojnie mogli sprowadzić 2 obrońców.

22.07.2016 18:14

Biorąc pod uwagę, że graliśmy praktycznie w 3/4 składem młodzieżowym to na prawdę bardzo dobre spotkanie. City też co prawda wystawiło kilku z drugiej drużyny, ale jednak mniej. Widać, że kilku ma bardzo duży potencjał, zwłaszcza Benko.

21.07.2016 10:20

Guardiola przecież nic z tym City nie osiągnie, i wczesniej go zwolnią, ta jego pożal się Boże taktyka posiadania piłki to na Anglię to jest już w ogóle archaizm jakiś. Przecież takie klepanie do takich zawodników jak De Bruyne, czy Aguero w ogóle nie pasuje, bo oni są dynamiczni, a tutaj to nie wiadomo co robić. z resztą, zanim City się otrzaska z jego filozofia to trochę minie czasu

14.07.2016 09:57

Jak na razie to w tym okienku Bayern tez całkiem ładnie sprzedaje. Rode-14 mln, Hojbjerg-15, Benatia jeśliby poszedł od razu definitywnie to też by wpadło z 18 mln. Gotze to pewnie ze 25 mln.W sumie jakieś 70 mln zarobimy na sprzedaży, czyli tyle ile Bayern wydał na Hummelsa i Sanchesa. A więc spokojnie jeszcze mogą sprowadzić 2 piłkarzy bardzo wysokiej klasy gdzieś tak 35 mln za jednego, albo jakąś mega gwiazdę za 50 baniek np.

13.07.2016 15:01

Może Nerlinger (ironia).

Nic nie śmierdzi, Sammer miał pewnie stany przed zawałowe i udarowe. wiele nie podziała.

11.07.2016 22:15

Mistrz europy w stylu Grecji z 2004 roku, czyli 2 najsłabszy w historii. Ale już wolę , że wygrali to Portugalczycy niż Francuzi.

10.07.2016 23:39

Niemcy mają 4 zawodników supertalenty, a nawet 5, na których spokojnie mogą budować kolejne świetne pokolenie. Mam na myśli-Taha, Kimmicha, Weigla, Sane i Selke, to już połowę druzyny, która na pewno zostanie uzupełniona o bardzo solidnych zawodników. Ta wymieniona prze mnie piątka to potencjalne super gwiazdy, które na MŚ w 2018 jeszcze nie będą gotowi może na tytuł, ale za 4 lata jak najbardziej.
Jak skład bym widział za 4 lata jesli ci piłkarze będa się dobrze rozwijać.?

Neuer (Leno)-Kimmich, Tah, Boateng (Hummels), Hector-Weigl, Kroos-Bellarabi (Stendera), Sane, Volland-Selke

08.07.2016 22:05

Co za głupoty pieprzy...cie, że Bastian zagrał słabo, akurat wczoraj zagrał bardzo dobrze. Wszedł za Khedire w końcu bardzo wcześnie, rozegrał ponad 100 minut i zaprezentował się zarówno świetnie pod wzgl. taktycznym jak i fizycznym. Grał pewnie i razem z Kroosem panowali w środku pola. Więc nie wiem dlaczego nagle piszecie, że słabo zagrał, chyba tylko po to, żeby się wyróżnić swoją "oryginalnością w poglądach". Jeśli ktoś pisze, że Muller gra słabo to znaczy, że za dużo gra w gry a za mało na podwórku. Muller może nie prezentuje formy z jesieni z Bayernu, ale haruje na boisku w każdym meczu za dwóch, robi bardzo pożyteczna robotę bo jeśli już dopada przeciwnika to nie odpuszcza, żadnej piłki nie oddaje bez walki. stwarza non stop pressing. Z Włochami ten mecz właśnie tak miał wyglądać. To były szachy i taktyka na mistrzowskim poziomie.

Na 1/2 z Francją widzę taki skład Neuer-Kimmich, Howedes, Boaten, Hector-Schweinsteiger, Kroos-Ozil, Muller, Draxler0 Schurrle (ew. Gotze)

03.07.2016 21:35

Co tam robi Ronaldo...ja pierdykam, marketing to ludziom totalnie zrobił wodę z mózgu. Było tylu tam piłkarzy, którzy na wielkich turniejach osiągneli bardzo wiele i prezentowali mega poziom, a ci wcisneli to składu wszechczasów goscia, który na róznego rodzju turniejach nie osiągnął kompletnie nic i nawet nie był wiodąca postacią swojej reprezentacji podczas tych turniejów. Klinsmann zamiast Ronaldo i wtedy jest ekipa wszechczasów.

12.06.2016 11:40

Mustafi to też jakiś taki drętwy jest i nogi mu się plączą, wystarczy, że trafi na kogoś kto trochę lepiej kiwa i się przewraca. Mustafi to takie samo zagrożenie jak Rudiger. Swoją drogą to nie rozumiem czemu Low nie wziął na Euro np. Larsa Stindla z BMG, był jednym z najlepszych rozgrywających ostatniego sezonu i miał świetne statystyki.

08.06.2016 19:12

No i w zasadzie to następca Rudigera jest lepszy od niego, ta kontuzja Rudigera może im tylko wyjść na dobre. Nie rozumiem w ogóle zachwytów nad Rudigerem. Tah w porównaniu z nim to profesor, pomimo, że są praktycznie rówieśnikami. Antonio ma problemy z ustawieniem się, jest stosunkowo statyczny i łatwo mu uciec jak i okiwać go. Moim zdaniem Tah jest wzmocnieniem tej kadry. Na prawdę fajnie się patrzyło na jego grę w tym sezonie, to taki drugi Boateng. Pod nieobecnośc Hummelsa środek obrony to powinien być Boateng-Howedes, na bokach Tah z Canem.
Neuer-Tah, Boateng, Howedes, Can- Khedira, Kroos-Ozil, Draxler, Muller-Gotze

08.06.2016 18:45

No cóż, jeśli chce jeszcze choć raz w karierze wygrać Ligę Mistrzów to powinien odejść do Realu bo tam wygra jeszcze z kilka razy, w Bayernie raczej nie ma na to szans.

31.05.2016 18:44

Trochę eksperymentalny skład. Najsłabszą formacja Niemców będzie obrona, Rudiger i Mustafi to niestety, ale słabi obrońcy, bardzo drętwi, dający łatwo się kiwać. Hummelsa może nawet zabraknąć przez całą fazę grupową.

29.05.2016 13:20

Ja pierdykam, jak ja żałuję, że Bayern nie zagrał w tym finale. Tak słabo grających obu drużyn w finale LM to na prawdę nie pamiętam, poziom meczu był na prawdę na poziomie średniego widowiska fazy grupowej typu Genk-Lyon. Przecież w obecnej dyspozycji byśmy ten real roznieśli ze 3,4-1, widać było, że obie ekipy sa już tak zblazowane sezonem, że ten finał grali na oparach. W porównaniu z tym jak Bayern grał na koniec sezonu to zarówno Real jak i Atletico by na obecnym etapie przegrały z Bayernem zdecydowanie.

29.05.2016 09:57

Lewandowski by tam pasował do tego realu, jakaś taka napuszona purchawa się z niego zrobiła, niedostępny, oni w realu wszyscy takich zgrywają niedostępnych. Jak chce odejść to szerokiej drogi, niech dają 120 baniek i prowadzą sobie z kucharskim swoje gierki tam.

27.05.2016 22:31

Podolskiemu to powinien juz podziękować za grę, w jego miejce powinien pojechać Sane. Niestety, ale Podolski dramatycznie odbniżył loty i nie daje tej reprezentacji kompletnie nic od Euro 2012.

27.05.2016 21:54

Coraz bardziej bezjajeczną robią tę niemiecką piłkę ci wszyscy włodarze. Dla mnie najlepszym przykładem tego jak niemieccy kibice są "wykastrowani" i spacyfikowani przez własne władze piłkarskie są mecze reprezentacji Niemiec w Niemczech. Atmosfera jest tak drętwa i nijaka, że to jest żenujące. Ostatni mecz w Berlinie z Anglią to w ogóle miał charakter bezbarwnego pikniku w wykonaniu kibiców. Gdyby nie kibice z Anglii to jedynym dzwiekiem by był odgłos kopanej piłki i pokrzykiwanie trenerów i piłkarzy.

19.05.2016 21:59

Ja pierdzielę, -Lahm-Boateng-Hummels-Alaba- jeśli wszyscy zdrowi i w formie...czy ktoś mi może wskazać obecnie lepszą formację defensywna na świecie? w dodatku zaraz przed nimi Martinez-Vidal- masakra.

14.05.2016 13:47

Wendell z Leverkusen i sprawa załatwiona, mielibyśmy świetnego gracza na tę pozycję na długie lata.

11.05.2016 12:24

Napisze ta-SZOK- Renato ma dopiero 19 lat niecałe, a gra na prawdę bardzo dojrzale i w tej edycji Ligi Mistrzów na prawdę nie odstawał od piłkarzy, którzy już grają w tych rozgrywkach któryś tam rok. Byłem pewien, że kupi go ktoś z Anglii lub Atletico, bo oni lubią takich piłkarzy kupić. Bayern tam się nim interesował i przebąkiwał o zainteresowaniu nim, ale super. A Hummels wiadomo, jeden z najlepszych na swojej pozycji. W ostatnich dniach byłem pewien, że już po ptakach z jego transferem do Bayernu.

10.05.2016 22:14

Na tego typu talentach to można balansować ciągle na granicy 1 i 2 ligi, a tu chodzi o to, żeby stworzyć zespół liczący się w grze. A żeby tak było to Lipsk by musiał wydać na dzień dobry w tym okienku ze 100 mln euro żeby liczyć się w walce o europejskie puchary. Z tego co wiem to właściciel RB Mateschitz ma za cel własnie wygrywanie, a nie bycie kuźnią talentów dla kogoś. Jeśli tak to potrzebne są spore inwestycje. Pamiętam, że Hoffe też miało ambicje europejskie i oni też stawiali na młodych, ale na dłuższa metę to się nie sprawdza bo albo młodzi nie wypala na dłuższą metę, albo podkupi ich lepszy klub. Tak więc w takich przypadkach zasada jest jedna-bez dużych inwestycji nie ma sukcesu. a nie sądzę żeby ten Mateschitz miał tyle kasy co szejki. Ale w sumie lepszy już taki Lipsk, który będzie czymś nowym niż 1860 Monachium, Kaiserslautern czy inni, którzy wiadomo, że spadną i zmienią trenera 3 razy w sezonie.

08.05.2016 18:27

tak, 5 pkt przewagi na kolejkę przed końcem nad 3 w tabeli Norymbergą.

08.05.2016 17:57

RB Leipzig to będzie taki kolejny Hoffenheim, po początkowym jakimś zaskoczeniu popadną w przeciętność. Nie stworzą tam żadnej realnej siły na Bundesligą, a co dopiero na europę.

08.05.2016 17:39

to taki typowy kiwacz, robi dużo szumu, trików, ale potem albo traci piłkę albo gdzieś podaje na oslep. To jest dobre i skuteczne na poziomie juniorskiej piłki, ale w dorosłej jest kompletnie bezproduktywne. Tak więc myslę, że BVB zrobi kiepski interes na tym zawodniku.

07.05.2016 15:32

Bayern to powinien się postarać o Calhanoglu, byśmy mieli super zawodnika na lata za prawie tę samą cene co Pjanic.

04.05.2016 19:08

Fan-jesteś pewien? a ja jestem pewien, że w przyszłym sezonie Real i Barca wyciągną wnioski z tego sezonu i wzmocnią siię na tyle, że znowu dostaniemy od nich łomot.

04.05.2016 17:07

I po co te rozważania, ja bardzo dobrze pamiętam co było podstawą zatrudnienia Guardioli-było to przede wszystkim zdominowanie Europy i co najmniej raz wygranie LM. Celu nie udało się zrealizować i należy ten okres uznać jako zwyczajny. Bayern Ligę wygrywał przed Guardiolą i będzie wygrywał po Guardioli Ligę i Puchar Niemiec. Mieliśmy nawiązać równorzędną walkę z hiszpańskimi klubami, a tym czasem odpadaliśmy właśnie z nimi za każdym razem. Guardiola z Bayernu już więcej by nie wycisnął i nic więcej nie wymyslił, ten 1/2 z Atletico to szczyt możliwości Bayernu Guardioli. Ja sobie zdaję sprawę i nie winię Pepa za niestrzelenie karnego przez Mullera, bo jestem pewien, że gdyby Thomas strzelił tę 11 to byśmy byli w finale i byśmy go wygrali bo w obecnej formie ani Real ani City z Bayernem większych szans nie ma. Po drodze ogralibyśmy moim zdaniem najbardziej niewygodnych rywali czyli Juve i Atletico. Wielka szkoda, bo teraz znowu będziemy czekać na kolejny puchar ze 12 lat, a była wyjątkowa szansa w tym roku.

04.05.2016 16:48

O spalonym to nawet nie ma co gadać bo go po prostu nie było. Griezman wyszedł idealnie w tempo, Alaba nie zareagował i zostawił go w tyle, w momencie podania od Torresa był dokładnie stopa w stopę z Alabą i tyle. Nie rozumiem w tym meczu narzekań na sędziego bo gwizdała dobrze, jakichś większych błędów sędzia nie popełnił. Ja w tym meczu mam pretensje przede wszystkim do Mullera, który powinien oddać strzelanie Lewemu albo Vidalowi, bo sam strzela bardzo średnio karniaki.

04.05.2016 12:32

Aha, i jeszcze jedno, Atletico jest dla mnie odbiciem zespołu Valencii prowadzonej w czasach Hectora Raula Cupera, grają praktycznie w takim samym stylu, mieli dobrych kilka sezonów, ale potem ten system totalnie się zużył a drużyna przeszła nagłe załamanie formy i pogrążyła się w przeciętności.

04.05.2016 10:01

O odpadnięciu zadecydował nie strzelony karny przez Mullera. Gdyby strzelił Bayern by miał już 2-0 i totalną dominację w meczu, Atletico by się nie mogło już murować a my byśmy już po 30 minutach prowadzili 2-0 i mieli jeszcze kupę czasu na strzelenie ewentualnie 3 gola jakby coś Atletico strzeliło. Te 2-0 totalnie by zmieniło też układ sił pod względem mentalnym, Atleti zaczeliby grać o wiele bardziej nerwowo i się gubić i zbierać kartki bo Bayern by poszedł za ciosem jak po 1-0. Moim zdaniem gdyby Muller to strzelił to mecz by się skończył wysokim wynikiem dla nas, może nawet 4, 5-0. Niestety, Muller strzela karne słabo i naiwnie jak dzieciak w podstawówce. Myślałem, że będzie strzelał Lewy albo Vidal. Zal jest ogromny jak po finale w 2012.

04.05.2016 09:53

A ten kaban znowu wystawił Alonso, będzie to samo co w meczu z Juve, ten koleś w ogóle nie wyciąga wniosków. Zamiast dać obronę Benatia-Boateng i przesunąć Javiego w miejsce Alonso to ten go wystawił. I po meczu tym sposobem, ten koleś robi to specjalnie bo chce uwalić Bayern i tyle. Zdrajca i V kolumna hiszpańskiej piłki.

03.05.2016 20:02

Nie ma się czym już podniecać. Awansuje i tak Atletico więc czy zremisujemy czy wygramy jednym golem to i tak nie ma znaczenia. Nawet nie będę oglądał tego meczu tylko sprawdzę wynik co jakiś czas na kicker.de. Będzie jak w poprzednich 2 sezonach.

03.05.2016 09:55

W tytule powinno być napisane "Road to Milano-przystanek końcowy Madryt". Nie ma sie co łudzić, w Monachium w najlepszym razie zremisujemy. W typerze obstawiałem zwycięstwo Atletico 2-0, nie wiele się pomyliłem, przebieg meczu myśle, że nie zaskoczył i wiadomo czego mozna sie było spodziewać. W rewanżu ani Simeone niczego nie wymyśli, ani Guardiola. znowu Bayern będzie walił głową w mur, a tamci coś strzelą z kontry. Już samo wystawienie Alaby na środku zakrawało na sabotaż gdy jest zdrowy Benatia. Alaba na środku się marnuje. Jednak nie przypadkowo odpadamy w 1/2 z hiszpańskim klubem zawsze gdy jest Guardiola. To jest V kolumna hiszpańskiej piłki w Niemczech, gość robi tak aby zawsze Bayern przegrał, robi dziwne roszady w składzie zawsze tuż przed meczem z hiszpańskim klubem.

28.04.2016 11:56

No bo grają żałośnie i beznadziejnie w LE. 1/4 finał tych rozgrywek to maksymalny pułap, a przebicie się do 1/2 finału to cud. Ostatni raz w 1/2 finale był HSV chyba z 6 czy 7 lat temu.

24.04.2016 16:43

Ale beznadziejnie w przyszłym sezonie BL będzie miała obsadzoną Ligę Europy, Mainz, Hertha/BMG i Schalke, BL straci pewnie większość przewagi jaką wypracowała nad Ligą Włoską i Angielską, jeśli nie całą.

24.04.2016 16:26

Jak nie, sezon 13/14/ 1/8 dwumecz z Milanem 5-1, 1/4 dwumecz z Barceloną 2-1, 1/2 dwumecz z Chelsea 3-1, także 3 stracone w fazie pucharowej. W zeszłym sezonie 1-1 w 1/8 z Leverkusen, (porażka 0-1 w Leverkusen), w 1/4 w dwumeczu 0-1 z Realem, w tym sezonie 0-0 w 1/8 w dwumeczu z PSV, a w 1/4 3-2 z Barceloną, więc o czym Ty piszesz, że nie traca goli od 3 lat w fazie pucharowej. Poza tym, jakby nie tracili goli w fazie pucharowej to pewnie by ten puchar wygrywali seriami. W sumie stracili w 3 lata 7 goli w fazie pucharowej, to prawda, bardzo mało, ale też bardzo mało strzelają, a nasza ofensywa ma najwyższą średnią strzelonych goli w tym sezonie LM, prawie 3 gole na mecz.

24.04.2016 16:11

Co Ty piszesz Fan, przecież tylko w tym sezonie, w fazie pucharowej przegrali u siebie np. z Benficą 1-2, poza tym mieli wpadkę 0-0 z Astną. Także i oni mają słabe strony i tracą gole u siebie.

24.04.2016 15:40

Co poniektórzy to chyba są niepoważni dając do pierwszego składu na mecz z Atletico Kimmicha. Przeciez gość jest tak nieopierzony, nerwowy i nieogarnięty, że jego wystep w takim meczu gwarantuje kilka duzych klopsów w tym meczu. Już pokazał w meczach z Juve i Benficą, że na środkowego to on się totalnie nie nadaje. Jest środkowym pomocniekiem i tam powinien grać. Na ŚO popełnia tyle głupich błędów, że to strach go tam stawiać. Niektórzy ulegają histerii w prasie niemieckiej, która go na siłę promuje na jakieś nowe objawienie w obronie. Jeśli gość zagra na ŚÓ to mamy gwarantowane 2 bramy w plecy.

Neuer- Lahm-Boateng, Benatia-Alaba-Vidal, Martinez-Ribery-Thiago-Muller-Lewandowski

24.04.2016 10:04

Dobra, teraz czas na półfinały, ja już czuję nerwowe mrowienie w całym ciele przed środą i kolejnym wtorkiem, godziny będą się ciągnęły jak ślimak. Przynajmniej w środę pracuję to trochę szybciej zleci czas, ale wtorek 3 maja jest wolny, nie wiem jak nerwowo wyrobie, a jeśli jeszcze w Madrycie Bayern osiągnie zły wynik to w ogóle będzie koszmar.

23.04.2016 17:52

Hummels po odpadnięciu BVB z Ligi Europy i po tym żenującym i frajerskim pokazie w Liverpoolu nagle doszedł do wniosku, że z tą grupa ludzi w Europie nic nie wygra bo nie mają odpowiedniej mentalności jako grupa ludzi. Moim zdaniem nie przypadkowo właśnie po tym meczu nasiliły się te doniesienie o opuszczeniu Borussi przez Hummelsa bo dla niego to już ostatni dzwonek, żeby coś wygrać w Europie, obecnie ma 27 lat, jeśli przejdzie teraz do Bayernu to przed nim jeszcze 6-7 lat kariery na najwyższym poziomie i 7 szans na wygranie Ligi Mistrzów. Związując się na kolejne lata z BVB zamknął by sobie tym samym szansę do sukcesów. Zawsze by był 2 albo 3. Dlatego podsumowując, wszystkie argumenty przemawiają za tym, że do nas trafi, w dodatku myślę, że Benatia nas opuści więc wszystko by się zgadzało.

23.04.2016 09:53

Dziś w normalnym treningu z resztą drużyny normalnie już trenowali Robben i Boateng, fajnie w końcu widzieć praktycznie pełen skład zdrowy, oby do końca Euro, przynajmniej. Jeśli wszyscy by byli zdrowi to mój skład na Atletico widziałbym taki
Neuer-Lahm, Benatia, Boateng Alaba-Martinez, Vidal-Ribery, Thiago, Muller-Leandowski

20.04.2016 19:22

Niech BVB daje 20 mln i może iść.

17.04.2016 15:52

Mamy, tylko nie mamy trenera pokroju Ancelottiego-jeszcze. Niech już ten pep kończy i zbiera się do city, bedzie tam pasował do tego cyrku szejków. Wywala go przed końcem sezonu, b nie będą mieli tyle cierpliwości co w Monachium, no i z odprawą nie będzie problemu.

17.04.2016 11:43

Dzieki za info/
A co do grafiku Atletico to na kicker.de sprawdzałem i 1 maja w niedzielę Atletico gra u siebie z Valladolid, ale przecież 3go we wtorek mają rewanż w Monachium, chyba tam pomyłka musi być bo nie chce mi się wierzyć, żeby zaraz pojutrze mieli grać LM po meczu ligowym, jeszcze wyjazdowy.

17.04.2016 10:28

A jak grał wczoraj Benatia i czy zszedł ze wzg na jakiś uraz znowu czy dlatego, że wraca po kontuzji i na dłużej brakło jeszcze sił? Meczu nie oglądałem tylko skrót.

17.04.2016 10:10

Dzięki za info, myślałem, że ci, których wymieniłem są zagrożeni bo po jednym z fauli w Lizbonie Vidal tak poleciał od razu do sędziego ze złożonymi rekami, żeby mu żóltej nie dał jakby to oznaczało nie zagranie w następnym meczu.

16.04.2016 11:59

Działa, żółte kasują się dopiero na finał. w finale nie zagra piłkarz, który np. w rewanżowym meczu 1/2 finału dostanie czerwoną, żółte natomiast już nie eliminują z wystepu w finale. Ale jeśli jakiś dostał dwie w ćwierćfinałach to w półfinale jest zawieszony na 1 mecz. U nas jesli np. teraz w Madrycie dostanie żółtą Vidal, Lewandowski albo Martinez to w rewanżu nie zagrają.

16.04.2016 11:25

Za kartki nie zagra w pierwszym meczu z Bayernem Koke, który dostał żółte w obu meczach z Barcą, poza tym po jednej już mają Godin i ktoś tam jeszcze, więc jesli dostaną żółtą w pierwszym meczu to w rewanżu np. Godin nie zagra.

15.04.2016 22:06

Nagroda UEFA dla "Frajerzy Sezonu Europejskich Pucharów idzie do BVB"/

14.04.2016 22:57

Wiedziałem, że tak bedzie jak tylko zobaczyłem, że wpuszcza tego ciamajde Gintera z twarzą płaczącego dziecka.

14.04.2016 22:56

Takie pary najbardziej są medialne i takie będą.

12.04.2016 22:26

No normalnie ze mnie prorok, wiedziałem, że jak nie bedzie szło po mysli to sedzie będzie gwizdał bardzo wątpliwe wolne dla realu. sensacji nie ma. real albo barcz w półfinale musza być, choćby nie wiem co. nawet jak by coś dziś Wilkom wpadło to by by się okazało, że faul albo spalony był.

12.04.2016 22:22

Mówiłem, że tak bedzie, real zawsze, jak nie Ramos to ten marcelo, machają łpami i sędzia nic, to powinna być bardzo ciemna żółta kartka, a tu nic.

12.04.2016 22:20

DO OSOBY, KTÓRA LICZY PKT W TYPERZE, POLICZONO MI O JEDEN PKT ZA MAŁO.

11.04.2016 22:23

Jak się słabo gra akurat w kwietniu to pewnie, że "pechowy"

10.04.2016 19:23

Chciałby zwrócić uwagę dot Typera, ktoś kto liczy, mam policzone o 1 pkt za mało.

10.04.2016 11:52

No cóż, fajne, niespodziewane zwycięstwo i na pewno duży sukces Wolfsburga, ale to tylko wypadek przy przy pracy i w środę niestety będzie pogrom 5-0, albo coś takiego dla Realu. a nawet jakby Real miał problemy to sędzia cos gwizdnie, Ramos bedzie machał łapami i łokciami i nic. Wyobrażacie sobie niby, że na tym etapie rozgrywek odpadną Real i Barca? Nie ma szans, co najwyżej jedna z tych ekip. Ale przejdą obie i zobaczycie, że znowu bedzie sporo kontrowersji.

09.04.2016 15:34

Urbix, ja w europejskich pucharach zawsze kibicuje niemieckim klubom i BVB także w meczu z Liwerpulem, ale oglądając ich wczoraj po prostu widać było, że sobie zwyczajnie nie radzą. To troche wyglądało tak, że Liwerpul zwyczajnie nie bardzo chciał grać na 100% i się oszczędzali bo wystarczy, że ruszali do przodu i w obronie BVB popłoch totalny i bałagan. Czarno to widzę w nastepny czwartek bo Borussia klepie tę piłke przed polem karnym przeciwnika i nic z tego nie wynika, zanim BVB zagra jakieś decydujące podatanie to przeciwnik już dawno sie ustawia. Liverpul jest zaledwie średniakiem w BPL, graja w kratkę jak grali, tracą sporo goli i zajmują dopiero 9 miejsce. W grze BVB widać brak zdecydowania.
Aha, inna sprawa to praca sedziego wczoraj-powinna być druga żółta dla Cana za faul od tyłu na Reusie, który go zostawił już za sobą oraz żółta dla Lovrena za ostre wejście w Weidenfellera , sedzia gwizdał na prawde bardzo łagodnie dla Liverpulu. Serce podpowiada awans BVB, ale rozum awans Liwerpulu i Realu i właśnie tak postawię u buka.

08.04.2016 09:13

Bayern, Barcelona, Real, Sevilla, Juventus, City, PSG, Atletico, Benfica, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Villareal, Szachtar, , Porto, Roma, Borussia, Napoli, Leverkusen. Taka mniej więcej kolejność, Bayern umieściłem za wysoko, ale jako kibicowi pierwszy przychodzi mi na myśl, ale powinien być na jakimś 4-6 miejscu.

07.04.2016 23:30

Jak chcecie wygrać u buków to postawcie, że do następnej rundy przejdą Liwerpul i real, znam się to wiem, w dodatku pewne jedynki na przyszły tydzień, a niezłe kursy.

Co do najlepszej 8 czy 4 europy, nie rozśmieszajcie mnie, BVB nawet w najlepszej 16 nie ma. Jest gdzieś pod koniec 20tki.

07.04.2016 23:18

Nie podniecam sie wygrana Wilków z realem wczoraj bo wiem, że to tylko wypadek przy pracy. Sytuacja analogiczna do dwumeczu Porto-Bayern, zobaczycie, że za tydzień w Madrycie już po 15 minutach real odrobi straty, a po 90 minutach bedzie 7-0. Wolfsburg zobaczy santjago bernabejo i zrobią w gacie, psycha im siądzie totalnie, bo nie są przyzwyczajeni do gry przy takich trybunach.
To samo za tydzień z BVB, co prawda może dziś nie trafiłem z wynikiem bo obstawiałem 2-0 dla Liwerpulu, ale Borussia zagrała tragicznie i przegrają dośc gładko na enfild. Angole rusza na nich od 1 minuty, a Borussianom się nogi plączą jak ktoś zaczyna kombinować przed ich polem karnym.

07.04.2016 23:12

Przeciez BVB w tym sezonie grało tylko raz z powaznym rywalem czyli z Bayernem na jesieni i dostali 5-1, na wiosne Bayern ten mecz sobie odpuścił i było 0-0. Grali potem niby z Porto, ale bardzo słabym w tym sezonie, potem ograli drugi skład Tottenhamu. Liverpul nic szczególnego nie gra, i BVB powinno w sumie strzelić te 2 gole już w pierwszej połowie, ale oni potrzebują dużo sytuacji. Liwerpul gra dośc agresywnie a Borussia jest nie przyzwyczajona do takiej gry bo w lidze to same ogórasy poza Bayernem więc efekty widać. W drugiej połowie dostaną 2 gola i koniec zawodów. Za tydzień Liwerpul ich jeszcze puknie na odchodne 3-0 i tyle z marzeń o potędze. Zresztą jak nie taraz to i tak by trafili na jakiś hiszpański klub i tak samo by dostali w tyłek.

07.04.2016 22:06

Żadnego Anglika w Bayernie nie zobaczymy, po 1) nie są to jakoś super piłkarze, po 2) zwyczajnie przereklamowani i bardzo przepłacani, po 3) w Anglii za byle młokosa, który strzelił 3 gole i ładnie zaprezentował się w kilku meczach śpiewają sobie od razu 30 mln, i to funtów, po 4) angielski piłkarz przyzwyczajony do mega zarobków na wyspach nigdy nie odejdzie np. do Bundesligi, po 5) za każdego piłkarza z Wysp po prostu przepłacimy.
Zresztą, Bayern w tym okienku nie wyda więcej jak 100 mln. i to też bilans się musi zgadzać, na pewno ktos nas opuści więc jakies miliony wpadną, np. Benatia. Przyjdzie na pewno środkowy obrońca, boczny, drugi napastnik i jakis piłkarz do srodka, który będzie uniwersalny-w sensie, że bedzie potrafił grac na skrzydłach jak i w środku, 3-4 zawodników za 90 mln.

07.04.2016 15:50

Moim zdaniem Carvajal jest nie do wyjecia z Realu. Real świetnie zdaje sobie sprawę z tego kogo ma i sie go nie pozbędzie. To, że teraz nie gra zawsze w podstawowym składzie o niczym nie świadczy. I tak lada moment wskoczy znowu na stałe do składu. Ja to już podczas jego pobytu w Leverkusen chciałem tego zawodnika w Bayernie-został nawet najlepszym piłkarzem Bundesligi wtedy. Z tego co się orientuję to Carvajal ma wpisaną klauzule odstepnego 200 mln. euro.

07.04.2016 15:44

Co wy tutaj niektórzy wypisujecie to włos się jeży na głowie od ilości głupot. Wg niektórych Benfica to jest zespół na poziomie mistrza Słowacji. Otóż ta Benfica potrafiła w tym sezonie pokonać na wyjeździe Atletico, w lidze stracili tylko 19 goli, a strzelili ponad 80, dwa lata pod rząd grali w finale Ligi Europy, a wy chrzanicie, że "zagraliśmy słabo". Zagraliśmy dobrze, trzymaliśmy cały czas kontrolę nad meczem, w pierwszej połowie Benfica nie stworzyła sobie ani jednej okazji, a przez cały mecz zaledwie jedną i to po kiksie Alaby. W dodatku Bayern w sumie miał 4 100% okazje więc nie wiem gdzie tu słabe spotkanie. Wynik 1-0 jest bardzo dobry i niebezpieczny dla Benfici, teraz to oni muszą się otworzyć, a nie się murować jak w Monachium. Graliśmy dobrze, trzymaliśmy ich cały czas w ryzach, jesli ktoś się spodziewał pogromu, a nie trudnego spotkania to znaczy, że albo jest naiwny, albo w ogóle nie ogląda niczego poza skrótami Bayernu, albo zwyczajnie sie nie zna. Wystarczy, że ustrzelimy choć jednego gola w Lizbonie i jest po zawodach, a Bayern w 1/2 finale. Najważniejsze, że nie straciliśmy gola u siebie.

06.04.2016 12:32

Czyli Boateng na półfinał pewnie wróci, jesli tam zagramy. Benatia podobno znowu jakiej s kontuzji sie nabawił na zgrupowaniu reprezentacji.

03.04.2016 19:07

To jego ostatni rok w Bayernie, po tym sezonie niech idzie do BVB, weźmy za niego chociaż z 18 mln euro i każdy będzie zadowolony.

28.03.2016 11:23

Występ Niemców na Euro to będzie kompletna klapa jak na Euro 2000 i 2004.

26.03.2016 22:29

Boavista-Benfica 0-1, Benfica męczyła sie strasznie z 14 druzyną w lidze, aż w końcu strzelili w 93 minucie gola.

20.03.2016 21:12

Kierownictwo Bayernu to juz chyba dało sobie zupełnie spokój z młodzieżą Bayernu i wprowadzaniem jej do I druzyny. Ostatnimi naszymi wychowankami, którzy grają w podstawie to zostali już tylko Lahm, Muller i Alaba, i to też już 6 lat minęło od ostatniego Alaby, kiedy wszedł do zespołu. Reszta to albo nieporozumienia, albo brak dania szansy.

20.03.2016 16:08

No i w typerze za wyniki wpadło 6 pkt za tę kolejkę+1 za faule. Po podrywce z Juve nie spodziewałem się niczego więcej po wczorajszym meczu. W środę była totalna bitwa i wiadomo, że będa zmęczeni.

20.03.2016 11:40

Co wy do tego Gotze się przychrzaniliście teraz. Zawsze kiedy był zdrowy to grał praktycznie zawsze u Guardioli i nie rozumiem waszych lamentów. Jeśli omijały go kontuzje to grał bardzo dobrze. Przypominam, że ostatnią kontuzję złapał w meczu Irlandia-Niemcy w październiku i wrócił dopiero na początku marca. Na jesieni był w świetnej formie i grał praktycznie całe mecze. gdyby nie ta kontuzja to byłby teraz podstawowym zawodnikiem najpewniej.

19.03.2016 17:21

Oglądałem pierwszy mecz Benfica-Zenit i był to ogólnie rzecz ujmując mecz słaby. Obie drużyny wyglądały jakby się swoją grą męczyły, dużo niedokładności. Ogólnie to najważniejsze, żeby naszym nie przyszło do łbów zlekceważyć Benfice. Pierwszy mecz u siebie więc myśle, że na pewno coś strzelimy, na wyjeździe z naszą ofensywą też choć jeden gol powinien dla Bayernu wpaść.

19.03.2016 10:38

Wolfsburg to niech lepiej nie wychodzi na ten mecz na boisko, lepiej im wypadną dwa walkowery po 0-3 niż porażka w dwumeczu 1-10. Będzie jak z Schalke 2 lata temu, czyli Schalke nawaliło w spodnie jeszcze przed wyjściem na boisko bo zobaczyli "wielki Real" z gwiazda Ronaldo i bardziej myśleli, który się wymieni z Ronaldem na koszulki niż grą. To samo będzie z Wolfsburgiem, kluczowa jest tu psychika i mentalność.

18.03.2016 22:42

Najsłabszy gracz meczu to Alaba-niestety, przykro, że akurat o nim muszę to napisać. Praktycznie przegrywał każdy decydujący pojedynek 1-1, dawał się rolować wczoraj Moracie na wszystkie sposoby, nie nadążał, gubił pilnowanych zawodników, biegał jak po polu. To tak jak by mniej więcej na środek obrony dać Riberyego.

17.03.2016 11:36

Dokładnie, pisałem to zaraz jak zobaczyłem składy, że nie rozumiem tej decyzji i wiedziałem, że będą problemy gdy zobaczyłem Xabiego w składzie. Alonso od meczów w LM to powinien być już odsunięty na dobre, na prawdę gra fatalnie gdy rywal jest szybki i gra wysokim pressingiem. Gubi się, jest statyczny i wolny. Prawda jest taka, że przez 3 lata trenowanie przez Guardiolę obrona pod względem taktycznym wygląda fatalnie, takie błędy jakie popełniała wczoraj to po prostu żenada. Ja już nawet nie wspominam o 3 bramce dla Juve, która była prawidłowa, ale potem w drugiej połowie Morata sam wypracował sobie 2 stuprocentowe sytuacje. Obrona bez Boatenga leży i tylko szczęściu zawdzięczamy awans bo Kimmich się na tą pozycję totalnie nie nadaje, i nie wiem jak by go chwalić i zaciemniać obraz to nikt mnie nie przekona, że Josua się tam sprawdza. Mnie ten mecz w pierwszej połowie przypominał rewanż z Realem, dokładna kopia. Co kontra to gol, albo prawie gol. Pep w ogóle nie wyciąga wniosków.
Pierwszy gol to kompletne nieporozumienie Alaby z Neuerem, przy drugim golu dali się objechać Lahm, Kimmich i Alaba, no i środek pola z Xabim na czele, a ten zdejmuje Benatie, który grał moim zdaniem bardzo poprawnie i po jego zejściu obrona wcale lepiej nie grała. Kluczowe było wejście Bernata, potem Comana właśnie, którzy zagrali bardzo dobrze, ale Bernat to powinien wejść za Kimmicha, a obrona by wyglądała pewniej. Ogólnie bardzo złe przeczucia jeśli trafimy na PSG albo Barcelonę, no chyba, że wróci Boateng jakimś cudem,

Moim zdaniem 1/4 zostanie rozlosowana tak
Bayern-PSG
Barcelona-City
Real-Wolfsburg
Atletico-Benfica

17.03.2016 09:55

Poprzednio jak graliśmy z Juve w 1/4 Alaba strzelił gola już w 30 sekundzie.

16.03.2016 20:15

Dziwne, że wyjściowej 11 nie ma Thiago i nie bardzo to rozumiem. Zamiast tego jest Xabi. Duet Vidal-Thiago się dobrze uzupełnia i jest bardziej wszechstronny, a na bardzo defensywie ustawiony Juventus trudno będzie coś kreatywnego wymyślić bez Thiago a z Xabim. No chyba, że Guardiola chce go wpuścić na podmęczonego rywale ok. 60 minuty. ale ogólnie to kiepski pomysł zaczynać taki mecz bez Thiago.

16.03.2016 19:59

A ja bardzo dobrze pamiętam w jak dobrej sytuacji byliśmy przed rewanżem z Interem w 2011 roku, po tym jak wygraliśmy 1-0 w Mediolanie, a po pierwszej połowie prowadziliśmy już 2-1 u siebie i jaki był dramat w ostatnich sekundach. Po tym meczu byłem chory przez kilka dni i zawsze jak ktoś mówi, że jesteśmy w dobrej sytuacji przed rewanżem od razu mam przed oczami gol Pandeva w okienko. Także uważajcie.

14.03.2016 20:20

A z Juve pewnie w jego miejsce zagra Robben, duet Ribery-Coman na skrzydle był bardzo dynamiczny i non stop przeciwnika trzymał pod presją, trudni do upilnowania i bardzo niewygodni.

12.03.2016 20:45

A w zeszłym roku jak nas miażdżyła,? W mocno osłabionym składzie męczyli się do 73 minuty. W rewanżu nie tyle poszliśmy z Barcą na wymianę ciosów co po prostu zdominowaliśmy grę i wygraliśmy, bo w Barcelonie Bayern zagrał zbyt bojaźliwie.

12.03.2016 18:12

Wróci Boateng i Martinez i znowu mamy pełną defensywę. defensywny trójką t Benatia-Boateng-Martinez bardzo trudno wykiwać. Oczywiscie zakładam, że wszyscy będą zdrowi. Bo można się mądrzyć jeśli ma się zdrowych wszystkich podstawowych graczy.

12.03.2016 18:08

Przecież w zeszłym sezonie Bayern był na równi z Barcą, w dodatku byliśmy mocno osłabieni, a mimo to ograliśmy ich w Monachium, a w Barcelonie też się męczyli, dopiero po jednym głupim błędzie indywidualnym się wszystko posypało. W najmocniejszym skłądzie nie widzę, żeby Bayern był w jakimkolwiek elemencie gry słabszy. Jeśli barca by miała kontuzjowanego Messiego, Neymara, Mascherano, Rakiticia to też by nie zachwycali.

12.03.2016 18:04