Jestem rozwalony psychiczne, serio, dawno tak się nie czułem. Najbardziej poj3bane jest to, że niczego innego po tym meczu się nie spodziewałem. Widziałem jak będzie wyglądał, jakie błędy popełnimy, kto te błędy zrobi, jak stracimy gole, i wszystko się sprawdziło. Jeszcze bardziej dołujące jest to, że zapewne większość z nas to wiedziała. Pech chciał, że wśród nas nie było trenera i nie zapobiegł błędom. Albo dostanie wychowawczą lepę i zacznie myśleć, albo nie dokończy sezonu, bo jak to zwykle u nas jest, góra nie wytrzyma. A my przepieprzymy kolejny rok.
23.10.2024 23:06
1
Bo byli winni, o czym najlepiej świadczy przypadek Gnabriego, który po fatalnym sezonie wziął się do roboty, dodatkowe treningi, i widać postęp.
21.09.2024 19:14
Dziś dużo lepiej, no i Lewy na wielkim luzie.
31.08.2024 18:28
@Reeken89 W dalszym ciągu potrafi to bardziej niż pozostali, a jeśli sięgniemy czasów sprzed kontuzji, był w tym całkiem dobry.
31.08.2024 17:07
Palhinha-Pavlovic - który z nich będzie odpowiadał za wyprowadzenie piłki, kontrolę tempa? Z naszych środkowych tylko Kimmich to potrafi, dlatego fajnie będzie zobaczyć go z Palhinhą.
31.08.2024 15:29
@BavarianDude Boey już na pierwszy rzut oka mienił się jako przyszła transferowa porażka. A powód był prosty. Typ został negatywnie zweryfikowany przez trenerów młodzieżowych rep. Francji. Raptem trzy epizody na poziomie juniorskim. Co jasno pokazywało, że nie ściągamy żadnego talentu, tylko zwykłego wyrobnika - a tacy w Bayernie w 99% przypadków przepadają. Do tego liga turecka uchodzi za ligę z luźnym podejściem do gry defensywnej. Ten transfer nie mógł być sukcesem.
Ale to już nie moja wina tylko Eberla i Freunda, że Bayern ich przerasta.
Przyszłoroczne okienko transferowe powinno być ich ostatecznym testem.
31.08.2024 15:20
W sumie racja, po co skautować takie rynki jak austriacki, czeski, brazylijski czy inną Szwajcarię. Ale też w sumie po co ściągaliśmy Eberla i Freunda? Bo mi się wydaje, że jednym z celów ich zatrudnienia było wyławianie perełek, przed wyłowieniem ich przez inne kluby. A nie szastanie kasą na Olise czy Palhinhę - bo takich transferów może dokonywać byle baran z workiem pieniędzy. @BavarianDude
31.08.2024 11:45
1
Nie miałem wielkich oczekiwań, ale i tak jestem zawiedziony. Ponieważ miałem nadzieję, że nowy sztab skautingowo-transferowy, przeprowadzi z 2-3 transfery młodych zawodników, którzy mają za sobą rozegrany cały sezon, i stanowiliby fajne uzupełnienie składu z perspektywą gry w pierwszym składzie. Nie mówię o zawodnikach z Anglii, Hiszpanii, czy Francji, ale o ligach drugiej/trzeciej kategorii. Tak jak np. Napoli udało się sprowadzić Kvaratskhelię, Leverkusen Hincapiego, itd.
Jest to jednak lekko przerażające jak w ostatnich latach rozpieprzony został Bayern, a wizja przyszłości i wygasające kontrakty, tylko dopełniają czarę goryczy. Skoro tego lata mieliśmy takie problemy z przeprowadzeniem transferów. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak załatają dziury po darmowych odejściach.
31.08.2024 09:36
1
Ciężko jest poprawić grę, jeśli gra się tymi samymi zawodnikami. A my z takim środkiem obrony, z takim środkiem pomocy. Z Daviesem, który od wielu, wielu miesięcy jest bez formy. Z Neuerem, który nie jest tym samym bramkarzem, co kilka lat temu. Nie możemy liczyć na poprawę gry. Nie wyeliminujemy błędów, bez wymiany najsłabszych ogniw. Plusem jest niewątpliwie to, że w środku mamy jeszcze w zanadrzu Palhinhę, że mamy jeszcze trochę czasu do zamknięcia okienka i może uda się sprowadzić jakiegoś wartościowego środkowego obrońcę. Bez wzmocnienia obrony musimy przygotować się na kolejny sezon z tymi samymi błędami.
25.08.2024 18:05
Oczywiście, zupełnie nie potrzeba odpowiedź.
15.08.2024 10:05
Świetny sposób na przekonanie Leverkusen, do sprzedaży nam a nie komuś innemu Wirtza.
15.08.2024 10:04
Ale tu nie chodzi o Uliego, czy innego Hoenesa. Po prostu Bayern jest tak skonstruowany, że każdy większy transfer, każdy poważniejszy ruch, musi być zatwierdzony przez Radę Nadzorczą. Tak się składa, że jednym z jej członków jest Uli. Dyrektor sportowy w Bayernie zawsze będzie musiał swoje ruchy konsultować, a raczej oczekiwać ich akceptacji przez górę. I Lothar powinien to wiedzieć. Gdyby Uliego nie było, to usłyszeliby te same słowa od innej osoby. Być może nikt nie powiedziałby tego publicznie, ale sytuacja byłaby taka sama. Nie ma sprzedaży, nie ma transferów.
Ciekawostka. Bayern dziś jest na minusie 133 mln. Chelsea gdy rok temu rozbiła bank i wydała 464 mln na transfery, miała raptem o 50 mln, groszy bilans niż my obecnie. Ale oni po prostu sprzedawali piłkarzy, my tego nie potrafimy wiec jest jak jest.
23.07.2024 16:59
Ale po co nam Tah, jak on jest zwykłym przeciętniakiem?
23.07.2024 11:49
Jaki doping mają kluby z Premier League? Ich wewnętrze ligowe procedury finansowe są bardziej rygorystyczne niż w Niemczech. Nie mówiąc o tym, że Bayern od lat jest w czołówce klubów wydających najwięcej na pensje. Anglicy po prostu sprzedają piłkarzy, na tym polega różnica. Bayern nie sprzedaje i w tym roku jest już 132 mln w plecy. Takie Chelsea które rok temu wydało blisko pół miliarda na transfery, dzięki sprzedaży piłkarzy, mieli raptem o 50 mln gorszy bilans niż obecnie ma Bayern. City gdy sprowadzało Haalanda, wydali w sumie tamtego lata 155 mln na transfery. Sęk w tym, że sprzedali za 160 - przez co byli na plusie. I tak to się kręci. Szejkowie w Anglii nie dosypują kasy, po prostu potrafią sprzedawać piłkarzy.
23.07.2024 11:46
Kiedy Bayern zaciskał pasa? Przecież Bayern od lat mieli kupę forsy. Problemem jest to, że nie sprzedajemy.
Co ma do tego kwestia właścicielska? Bayern od lat jest w czołówce budżetów, jak i kwot wydawanych na pensje. To nie jest tak, że np. Anglikom szejkowie dosypują nie wiadomo ile kasy. Anglicy po prostu sprzedają piłkarzy. Np. gdy City brało Haalanda, wydali w sumie 155 na wzmocnienia, ale w tym samym roku sprzedali piłkarzy za 160 mln, przez co zamknęli okienko na zielono. Chelsea w tym roku sprowadziło pięciu piłkarzy za 88 mln, ale sprzedali za 100. I są na zielono. A taki Bayern ma już ponad 130 mln w plecy. Czymś trzeba to zbilansować.
23.07.2024 11:38
Pieprzenie ze strony Lothara.
Klubem de facto rządzi Rada Nadzorcza, a nie Ebler czy Freund. To Rada kontroluje wydatki, ale i wydaje zgody na dany transfer. Zresztą, czasem możemy przeczytać: Rada Nadzorcza dała zielone światło na transfer...
A tak się składa, że Uli jest członkiem rady, więc jak najbardziej można powiedzieć, że rządzi klubem. Jego słowa są niczym innym niż stanowiskiem rady w sprawie transferów. Jeśli nie będzie sprzedaży, nie będzie zakupów.
Co jest racjonalnym stanowiskiem, gdyż Bayern tego lata jest już 132 mln w plecy na samych transferach. Co również jest racjonalną polityką.
Problem leży gdzie indziej. A mianowicie w braku sprzedaży. Nie sprzedajemy zawodników, przez co nasze wydatki są ograniczone. Np. takie Chelsea kupiła 5 piłkarzy za 88 mln, ale równocześnie sprzedała za 101 mln, dzięki czemu są 13 mln na plusie. Co sprawia, że wciąż mogą lekką ręką wydać kolejne 100 mln na transfery, a i tak zamkną rok na zielono.
Klub nie może sobie pozwolić na rozpieprzenie dyscypliny finansowej przed wizje dyrektorów sportowych. Którzy dziś są, a jutro może ich nie być. A i nie oszukujmy się, co do jakości ich wzmocnień również można mieć wątpliwości.
23.07.2024 11:29
Też o tym myślałem, w Chelsea mu nie poszło, nie ma podstawowego składu. Można by spróbować go wyciągnąć.
27.06.2024 15:11
Moim zdaniem były dwa takie kluczowe momenty. Pierwszy to gdy mieliśmy kompletną kadrę, nie potrafiliśmy zaleźć i sprowadzić prawdziwych talentów, którzy mogliby poduczyć się od starszych graczy, robić za tło, wchodzić na końcówki, grać w pucharach. A z kolejnym rokiem odgrywać coraz większa rolę stopniowo zastępując stare gwiazdy.
Drugi jest w sumie powiązany z pierwszym, gdy zaczęliśmy wypożyczać, aby załatać dziury. Nie byliśmy gotowi na zastąpienie starych gwiazd, rynek nie był rozpoznany, brakowało finansowej odwagi. Skutek był taki, że zasypywaliśmy dziury zawodnikami na rok, efekt był taki, że w kolejnym sezonie zamiast 2 dziur w kadrze były 4. Na własne życzenie potęgowaliśmy problemy. A nie jest niczym odkrywczym, że jeśli jednego lata żałujemy ze +80 baniek na topową gwiazdę, i to w przyszłym roku nie sprowadzimy 2 gwiazd, zwłaszcza ze doprowadziliśmy do sytuacji gdy odchodzili, albo za grosze, albo za darmo. @radakaro
22.06.2024 13:23
1
Problem jest taki, że my od kilku lat się osłabiamy, przeprowadzamy kiepskie transfery. Wystarczyłoby poprawić skauting, nabyć więcej odwagi, i sukcesywnie wzmacniać skład. Sprowadzając nawet nie co roku, ale raz na dwa lata gwiazdę pokroju Kane, i nie byłoby problemów z zawodnikami, którzy nie chcą przedłużyć, a co za tym idzie odchodzącymi za darmo. Ponieważ każdy chciałby zostać a klub nie byłby pod ścianą, tak jak teraz kiedy zawodnicy wiedzą, że praktycznie nie ma pola manewru i to Bayern jest na pozycji proszącej. Skutki wąskiej w jakościowych graczy kadry. Dziś nasi najlepsi graczy nie chcą przedłużać, wolą poczekać do końca, bo i tak widzą, że będą grać.
22.06.2024 12:04
1
Przecież jest jasna, nikt go nie chce, nie za taki hajs jaki oczekiwałby Bayern.
17.06.2024 10:24
Nie no, tyle to nie.
13.06.2024 15:01
@fiidoo Ciężko będzie sprzedać De Ligta, bo zarabia kupę siana i tak łatwo zapewne z pensji nie zejdzie. A kto miałby go wziąć? Real i Barca odpadają. PSG nie. Włochów nie stać. W Anglii może jedyny United. I to tyle.
13.06.2024 08:28
Wszystko do tego zmierza. Jeśli nie zrozumieją, że jesteśmy klubem z topu i takich graczy potrzebujemy, to właśnie tak to się skończy jak na początku wieku. A pozbierać się wcale nie będzie łatwo. Bo drugi Ribery i Robben nam się nie trafią.
12.06.2024 22:31
Już kiedyś o tym pisałem, nasi nowi decydenci po prostu muszą się przejechać, aby zrozumieć i przestawić myślenie - mam wrażenie, że jeszcze tego nie ogarniają - że to co jest dobre i pasuje np. do BVB, Lipska, czy Leverkusen, w Bayernie w większości przypadków nie przejdzie. Wystarczy prześledzić transfery z ostatnich lat, czy to z eksperymentów na początku wieku, czy w ostatniej dekadzie, aby zauważyć jak ciężko jest przeskoczyć wielu zawodnikom ze słabszych klubów na poziom Bayernu. I to nawet takim po których można było spodziewać się dobrej gry. Bayern przede wszystkim potrzebuje zawodników z top, na najwyższym poziomie taktycznych, fizycznym, i taktycznym. Wyróżniających się w Bundeslidze, i innych czołowych ligach. Nie mówiąc o tym, że nawet taki De Ligt po grze w Ajaxie, Juve, trafiając do Bayernu stwierdził, że tak ciężko nie trenował. No i przede wszystkim takich, którzy mają umiejętności i predyspozycję do takiej gry jaką w ostatnich latach preferowaliśmy, i zapewne każdy w klubie takiej oczekuje. Czyli prowadzenie gry, dominowany rywala, linia obrony wysoko, i rozgrywanie pod presją na połowie rywali. Do tego nie jest łatwo się przystosować, zwłaszcza jeśli nie ma na to czasu.
12.06.2024 22:29
1
A z tym De Ligt'em to jest taki dramat, że głowa mała. Akcja idealnie oddająca poczynania transferowe Bayernu w ostatnich latach.
11.06.2024 11:08
Gdyby miał poniżej 25/26 lat, to tak, czemu nie? Ale płacić taką kasę za 29 latka, który tak na prawdę nie wiemy czy poradzi sobie z grą w wielkim klubie, na innym poziomie, niż grał dotychczas. To trochę przegięcie. Gdyby to był chociaż jakiś 28 latek z City, Realu, Barcelony, czy Liverpoolu, pewniak ograny na najwyższym poziomie, to bym zrozumiał. Kupujemy typa, który z miejsca wchodzi do składu i gra top. Jednak w tym przypadku pojawia się ryzyko, a my w ostatnich latach przemieliliśmy całe worki pieniędzy. Do tego kwestia ewentualnej odsprzedaży, jeśli nie wypali, to my nawet połowy tej kwoty nie odzyskamy.
11.06.2024 09:53
Podobijam, wymień 6 w Bayernie?
11.06.2024 09:43
Stach: Wśród zawodników Bayernu, którzy mają zgodę na odejście wymienić De Ligta, Kimmicha, Comana, Gnabry’ego, Goretzkę i Mazraouiego. [
@Plettigoal
07.06.2024 20:00
Czyli co, kolejny sezon bez porządnej 6. Eh.
04.06.2024 12:03
Eh, piłkarz mega, my nie potrzebujemy piłkarza tak wysoko grającego - mamy Musiale - tylko klasowej 6. To jest nasz problem od kilku lat.
03.06.2024 12:14
1
@FCB4ever2014 Ale śledząc Bayern od wielu lat, nie trudno jest przewidzieć zachowanie poszczególnych osób. Między innymi dlatego Goretzka znalazł się na liści transferowej. Mało tego. W poprzednim art. podano, że Uli i KHR byli za zatrudnieniem Flicka. Nie muszę mówić co będzie się działo w niemieckich mediach jeśli od razu nie zaczniemy wygrywać...
29.05.2024 20:56
@Gwzd44 Też tak myślę. Monachijscy kibice, dziennikarze, generalnie środowisko nie przywykło do kiepskiej gry, a biorąc pod uwagę, że Uli i KHR według art. na poprzedniej stronie, byli za sprowadzeniem Flicka - będzie gorąco jeśli pogubimy punkty.
29.05.2024 20:53
O to chodzi. Zawodnicy widzę, że w klubie ich nie chcą. A my wiemy jakie od lat mamy problemy z transferami. Nic tylko sami podkładamy sobie grabie pod stopy. Nie trudno jest przewidzieć, że z transferami nie będzie łatwo, pewnie nie jeden się wyłoży, a my zostaniemy z problemem w postaci zawodników, którym zakomunikowano, że są zbędni. Gorzej jeśli faktycznie zechcą odejść, a my w ostatnich dniach okienka wpadniemy w transferowy szał. Co skończy się jak zwykle.
29.05.2024 18:51
2
Za próbę sprzedania Kimimcha - no, chyba że on sam chce odejść - powinien być na starcie kop w dupę. On powinien dostać porządne wsparcie do środka pola, trenera który to ułoży, a nie wystawienie na listę transferową. W Bayernie gołym okiem widać, że mentalność się rozjechała, a Kimmich jest idealny uosobieniem monachijskiego mentalu. To wokół niego powinien być budowany skład. Jeśli oni naprawdę myślą, że sprzedadzą starą gwardię, i zastąpią ich nie ogranymi na naszym poziomie młodzikami, to czeka nas kolejny sezon męczarni i cierpienia. A pewnie i sezony, gdyż tego tak łatwo poskładać już nie będzie. Owszem jeden ze skrzydłowych Gnabry, Coman, jak najbardziej, Goretzkę można rozważyć jeśli mają konkretne zastępstwo, Upa również może odejść. Ale jeśli dojdzie to tego, że wszyscy wymienieni mieliby odejść w jednym sezonie, będzie to gruby błąd, bo takich roszad nie da się poskładać bez starty punktów. To nawet w FM się się nie udaje.
29.05.2024 18:47
Nie ten wątek. :D
29.05.2024 18:46
@SammyKufour Oczywiście, że transfery grają. Transfery = zawodnicy - to chyba rozumiesz? Jeśli w środku wychodzimy parą Goretzka - Laimer, do tego Pavlovic, jak ma być dobrze, skoro żaden z nich nie potrafi rozegrać, prowadzić gry, żaden z nich nie jest i nie będzie liderem formacji. A jak zapewne wiesz środek pola jest w piłce nożnej kluczowy, od niego się wszystko zaczyna. Co świetnie było w Bayernie widać, gdy sprzedaliśmy Thiago, a Kimmich złapał kontuzję, w środku został Goretzka, nagle nasze gra się posypała. Okazało się, że dajemy sobie wejść na głowę, nie potrafimy dominować, prowadzić gry. Więc jeśli chcemy zmienić obraz naszej gry, musimy zmieć liderów w środku.
23.05.2024 11:23
Jeśli byłaby to opcja nr. 4 - Sane, Coman, Gnabry + Fuehrich, to jeszcze by uszło. Jednak problem w tym, że my potrzebujemy gracza na pierwszy skład. Gnabry pewnie odejdzie, Coman od lat zawodzi, Sane jest chimeryczny. I co gorsze, może skończyć się tak, że zostaniemy z Sane, Comanem, Fuehrichem, Zaragozą, a w razie czego Tel... I to jest najgorsze.
23.05.2024 10:34
1
Eh, znowu w dupę.
23.05.2024 10:30
I tak wszystko będzie zależało od transferów. Jeśli nie wzmocnimy środka pola topowym graczem, który będzie potrafił rozegrać, wziąć ciężar gry na siebie, to nic się nie zmieni, żaden trener nie pomoże.
Stary Neuer, Muller, dwóch gamonik w obronie Upa i Kim, rezerwowy Leverkusen Stanisic, za słaby na rep. Niemiec Goretzka, chimeryczni Coman, Sane, Gnabry + Kane
Potężna ekipa. Kurła, jak to nie zażre, to nie wiem co.
PS nie wiem jak można było to wszystko tak spi3rdolić. Z drużyny, która na każdej pozycji miała topowego gracza, to takiej zbieraniny... Eh. No, ale niczego innego nie można było się spodziewać. Już 4-5 lat temu było widać w którą stronę to zmierza.
23.05.2024 10:14
@Kimas Rundę zaczął grając, już wtedy pojawiły się głosy, że to taktyczny orangutan.
21.05.2024 18:50
Ale to chyba nikt nie jest zaskoczony, że tak to wygląda?
21.05.2024 18:49
Co wy macie z tymi "szansami"? Piłkarze szanse dostają na treningach, trenerzy widzą jak dany zawodnik prezentuje się na tle konkurentów, jak ogarnia taktykę.
21.05.2024 17:42
Sugerujesz, że lepiej sprzedać typa po dwóch sezonach w których nie grał?
21.05.2024 17:40
To tylko pokazuje jak zarządzany był Bayern. Już rok temu było widać, że warto stawiać na Stanisica, kapitalne mecze w rep. i to przeciwko czołowym reprezentacją. A my ślemy go na wypożyczenie, do drużyny w której nie miał żadnej gwarancji na grę. I bawimy się w sprawdzanie ogórków na prawą stronę. Głupota.
18.05.2024 14:07
Jak mamy rozgrywać jak ani Goretzka, ani Laimer, ani Pavlovic, tego nie potrafią? Nasz jedyny rozgrywający od mementu kontuzji jest bez formy i gra na prawej obronie. I to nie jest wina Tuchla, że mamy takich a nie innych piłkarzy w środku pola.
09.05.2024 10:30
No i dobrze, walić to. Szkoda kasy na bezsensowne roszady, lepiej skupić się na wzmocnieniach.
Teraz tylko sprowadzić porządnego środkowego pomocnika, który będzie umiał wziąć ciężary gry na siebie, rozegrać. Do tego środkowy obrońca. Prawy obrońca. Skrzydłowy i lewy obrońca w przypadku odejść.
I powinna być gitara.
04.05.2024 12:47
1
Ale to Holandia, raj dla ogórków, gdzie zapomniano o defensywie. Wystarczy spojrzeć na klasyfikację strzelców. 1. Luuk de Jong 26 goli i 12 asyst, typ który odbił się od każdej z lig poza Holandią. 2. Vangelis Pavlidis 26 goli. typ, który odbił się od niemieckiej piłki.
Nic, tylko skorzystać z okazji i spróbować znaleźć chętnego na Tillmana, który wyłoży z 15-20 mln - może.
25.04.2024 14:44
Ale my za rok nie weźmiemy Kloppa, tylko co najwyżej Sebastiana Hoenessa.
23.04.2024 09:31
Alonso nie chciał, Zidane nie chce się uczyć języka, De Zerbi pewnie nie chciał - a moim zdaniem byłby idealny pod Bayern, pod oczekiwania względem stylu.
Więc biorą tego który jest pod ręką. Z jednej strony każdy pamięta jak było, ale z drugiej, co mają zrobić?
16.04.2024 12:29
Teraz zauważyłem, że w przyszłym roku wygasa kontrakt Sane. Więc albo przedłużymy, albo odchodzi za darmo xd ciekawe jak to rozwiążą.
16.04.2024 11:55
@Barthyren Teraz nie, bo mają kontrakty, których nikt inny im nie da. Jednak był czas kiedy przynajmniej jeden z nich nie powinien dostać nowej umowy. Sęk w tym, że akurat mieliśmy zbyt wiele odejść i kolejne pożegnanie Gnabriego byłby kompromitacją.
15.04.2024 22:01
@misza Czyli twoim zdaniem Upa i Kim, to są pewniacy w obronie, którzy poprowadzą nas ku tytułom? Twoim zdaniem prawa obrona to zbiór wartościowych graczy, książkowy przykład "kłopotu bogactwa"? A środek pomocy, to solidna formacja, zamykająca grę i rozdająca karty? Że o skrzydłach nie wspomnę?
15.04.2024 17:49
Dodam, że jeśli nie sprowadzimy konkretnego grajka do środka pola, to nic się nie zmieni.
15.04.2024 16:49
1
Chodzi o to, że nie mamy. Ludzie patrzą na nazwiska, na to co ktoś kiedyś pokazał, a prawda jest taka, że mamy kompletnie rozpieprzoną kadrę.
Neuer to już nie jest ten Neuer.
Na prawej obronie parodyści, którzy nigdy nie powinni trafić do Bayernu.
Na lewej Davies, który jest cieniem - i to co najmniej od dwóch sezonów.
Na środku obrony, co jeden to większy clown. Pewnie gdyby de Ligt miał wartościowego partnera i mu grałoby się lepiej, ale Upa i Kim parodyści, niegodni Bayernu.
Środek pola dramat i rozpacz. Kimmich nasz jedyny "rozgrywający", który potrafi przetrzymać piłkę, ale od dłuższego czasu pod formą. Goretzka i Laimer to nie są piłkarze na pierwszy skład Bayernu. Warto pamiętać, że już Kovac chciał porządnego def. pomocnika, później Flick, i Julian. I dupa od 5 lat nie są w stanie sprowadzić konkretnego gracza do środka.
Skrzydła? Każdy widzi. Wielkim błędem było przedłużenie kontraktu i duży hajs dla Gnabriego i Comana. Problem w tym, że mamy tak rozpieprzoną kadrę, że były ważniejsze sprawy i dla świętego spokoju przedłożono.
Prawda jest taka, że latem potrzebujemy:
- prawy obrońca
- lewy obrońca (jeśli sprzedamy Davisa - a to jest konieczne)
- środkowy obrońca
- defensywny pomocnik
- skrzydłowy
Latem potrzebujemy 5 graczy do pierwszego składu, grających na poziomie LM. Taki mamy topowy skład. No, jeśli Davies nie zostanie sprzedany, a my uprzemy się, że Sane, Gnabry, Coman, i Zaragoza, wystarczą to 3. Ale ta trójka jest niezbędna.
15.04.2024 16:48
1
Pisano, że wewnątrz klubu nie wszyscy są przekonani co do Nagelsmanna. Poza tym nie zapominajmy, że i za jego czasu graliśmy piach.
15.04.2024 16:31
1
Zidane? Ręce opadają.
Typ w Realu miał więcej szczęścia i gwiazd niż umiejętności. Ronaldo ciągnął ekipę za uszy, swoje dołożyli inni wielcy. I tyle. Zidane niczym szczególnym nie wyróżniał się jako trener.
Jedyny plus byłby taki, że typ żądałby gwiazd. Topowych graczy. Co też ma za razem minus, gdyż po sezonie szukalibyśmy nowego trenera.
Mam nadzieję, że to tylko bajki.
15.04.2024 16:30
Nie dostał szansy. Jak mnie bawią takie zwroty w kontekście piłkarzy. Szansę to oni dostają na treningach. To naprawdę widać, czy dany piłkarz daje radę, czy odstaje. Nie potrzeba 30 spotkań, aby stwierdzić, czy typ ogarnia taktykę, czy czysto piłkarsko pasuje do poziomu danej drużyn.
Nie napisałem, że jak ktoś nie gra w reprezentacji to jest słaby i nie wart inwestycji w niego. Tylko, że brak gry w niej na kolejnych szczeblach wiekowych jest pewnym wyznaczaniem co do potencjału danego zawodnika – no i jak widać, typa za chwilę nie będzie w FCB. Z jakiegoś powodu trenerzy rep. Francji w poszczególnych kategoriach wiekowych uznawali, że są lepsi od niego. Zresztą jego przygoda w Ligue 1 również wiele mówi. Nie przebił w Rennes, które stawia na młodych, ale nie na niego. Trafi do Dijon – spadli z ligi. A o Turcji wszystko powiedział polski trener – nie pamiętam nazwiska - trenujący w Unionie Berlin, gdy ci wypożyczyli tam Puchacza. Stwierdził, że liga turecka odstaje pod kontem taktycznym, i tak naprawdę, to nie przywiązują większej uwagi do poczynań Puchacz. Co było o tyle ciekawe, że właśnie pod tym względem odstawał od oczekiwań Unionu.
12.03.2024 12:18
Tego się właśnie obawiam, że nowej ekipie zajmie trochę czasu zrozumienie, że Bayern jest z drużyną z topu. I takich też piłkarzy potrzebujemy. Ogarniających taktykę na najwyższym poziomie, oraz nienagannych techniczne. To co przechodzi w Lipsku, BMG, czy Leverkusen, w Monachium nie przejdzie i takie wynalazki będą się odbijać od Bayernu. Tak jak i w poprzednich latach się działo.
ABoey no cóż. Typ nawet w rep. młodzieżowych Francji sobie nie pograł. Uznawano, że są od niego lepsi. A my w tych najlepszych w rocznikach powinniśmy celować. Po pierwsze dlatego, że minimalizują ryzyko utopienie kasy, a po drugie dają realną szansę na wzmocnienie składu.
12.03.2024 09:27
Mordo, ale co ma sprowadzenie w ostatniej chwili do odstawania pod względem technicznym, czy taktycznym?
12.03.2024 09:22
No to wam powiem, że to się nie uda, i tego się właśnie obawiałem. Jest to polityka o 5-6 lat za późno wprowadzana, gdy szkielet drużyny był potężny, a młode talenty na zamianę byłby idealnym uzupełnieniem składu.
Dziś mamy tak rozpieprzoną kadrę, naściągaliśmy przeciętnych graczy. Liderów w formacjach próżno szukać. My dziś potrzebujemy z dwóch dużych transferów, pewnych zawodników, którzy wejdą i z marszu staną się liderami. Środek pola jest konieczny do wzmocnienia, i to nie żadnym przeciętniakiem. Do tego kwestia sprzątania kadry z lamusów, a tych nam się nazbierało. Pracy co nie miara.
Nie mówiąc o tym, że młodych inaczej wprowadza się w Lipsku, Ajaxie, a inaczej w Bayernie. Młodzi muszą grać.
Źle to wróży. Zwłaszcza w obliczu nowego trenera. Mam nadzieję, że wytłumaczą mu - niezależnie kim będzie - iż skupiamy się na młodych i nie ma co liczyć na grube wzmocnienia składu. Bo w innym przypadku już po kilku miesiącach będą dramy. Bayern tak wyśrubował oczekiwania, że nikt nie zaakceptuje takiej bryndzy jaką serwujemy dziś, a bez konkretnych transferów ciężko oczekiwać obrazu gry. Z młodymi łatwiej nie będzie. Im słabsza będzie gra, tym mniej minut będą dostawać młodzi, bo będziemy gonić wyniki.
11.03.2024 18:01
4
Dobrze jest, ale moim zdaniem zamiast "top komentarzy" mogłyby znajdować się tam np. tłity związane z Bayernem.
18.01.2024 20:19
17-latek, 191 cm wzrostu, ofensywny pomocnik. Co może się nie udać?
25.10.2023 21:42
Oglądam Sparte z Kopenhagą, i powiem wam, że na miejscu Bayernu kupiłby Grabarę.
Edytowano : 2023-08-15 20:42:57
Akurat popełnił "lekki" błąd ;D
15.08.2023 20:42
Niby dopiero początek, a człowiek ma dość.
12.08.2023 22:42
@ironmaidenpl Stary, ale ludzie spoza kraju(w tym przypadku Niemcy) oglądają daną ligę(w typ przypadku Bundesligę) dla gwiazd, dla zawodników, których znają, a nie ze względu na rywalizację. Prostym przykładem jest Polska i Lewandowski. Im więcej bardziej gwiazd w BL, tym więcej osób spoza Niemiec będzie tę ligę oglądać. Telewizje płacą za gwiazdy, a nie za rywalizację.
11.08.2023 10:14
Szkoda, ale mam nadzieję, że nasi pierdolą ręką w stół i odpuszczą.
11.08.2023 10:07
Najgorsze jest to, że Kepa jest mega przeciętnym bramkarzem. Z naszą dziurawą defensywą zostanie przemielony na dobre.
10.08.2023 09:27
Moi drodzy, najbliższy sezon musimy się przemęczyć, pewnie z wypożyczonym bramkarzem. Sprawa jest prosta, Manu ma wielki kontrakt. Na sprowadzenie kolejnej gwiazdy z dużym kontraktem, może po prostu nie być miejsca w budżecie.
@Ivan7 Obecne okienko jest skutkiem poprzednich lat, i kadrowych zaniedbań, które teraz po prostu się nagromadziły.
09.08.2023 16:08
Moim zdaniem przeciętny bramkarz, ale niech na ten rok będzie. Za rok zwolni się wysoki kontrakt Neuera - mam nadzieję, że nie przedłużą z nim kontraktu, a my pochylimy się nad mającym problemy w Paryżu Donnarummą.
09.08.2023 13:25
@hoodykr Mało tego, nawet jak kupimy Kane'a, nie sprowadzając porządnego bramkarza i środkowego pomocnika, to i tak ten Kane niewiele nam da. Półfinał LM i tak będzie zależał od losowania, w lidze pewnie jak zwykle.
Zbyt wiele luk do załatania, aby to na spokojnie ogarnąć. W przyszłym roku nie będzie lepiej.
08.08.2023 12:57
@Shorty "Mogli by ustalić jakiś deadline"
"Deadline" jest ustalony, Tottenham chce 100 mln funtów i ani jednego pensa mniej. Więc skoro nie jesteśmy skłonni tyle zapłacić, powinniśmy szukać dalej. Szkoda czasu.
01.08.2023 13:00
Nawet nie wiedziałem, że Kimmich ma na drugie Walter :)
Co nie zmienia faktu, że napastnik jest konieczny. Skory my nawet w takim meczu sadzamy na ławce Tela, to nie wróżę mu wielu minut w sezonie. Nie mówiąc o tym, że Gnabry się nie sprawdza na 9.
26.07.2023 12:31
Arabuski spadły nam z nieba.
21.07.2023 09:10
W innych okolicznościach nie miałbym problemu, ale zbyt dużo zmian zaszła w drużynie. Może w przyszłym roku.
07.07.2023 11:54
Byłby to jakiś kompromis:
Kane nie przyjdzie.
Fulkrug to komedia i policzek.
Kolo Muani - chce go Uli, ale Tuchel nie.
Vlahovic - chce go Tuche, ale reszta nie.
Więc Ramos byłby ciekawym kompromisem.
20.06.2023 16:30
@Pir5 Ale my to już w ostatnich latach przerabialiśmy, np. w postaci wyporzyczeń.
Takie sprowadzenie 33 letniego typa na dwa lata, to tylko odłożenie problemu w czasie. Patrząc na długość kontraktów i wiek poszczególnych zawodników, za dwa lata nie będzie wcale lepiej.
Więc nie ma sensu odkładać problemu w czasie, tylko po prostu jak nie ma pieniędzy, to dajmy szansę Stanisicowi i Mazraoui. Będzie z tego więcej pożytku, a i koszty mniejsze.
19.06.2023 15:15
@tapczan Przecież to Plettenberg a nie byle Janusz z angielskiego lub włoskiego tabloidu.
Dopiero co pisałeś, że wola odejścia Lucasa i Pavarda, to plotki, wymysł dziennikarzy, i zero wniosków...
Plettenberg to wiarygodne źródło i warto słuchać.
19.06.2023 15:01
Gdyby miał 30 lat, ok., ale ludzie kochani - oby został w city.
19.06.2023 13:54
Wszystko będzie zależało od tego ile ekip go chce. Podejrzewam, że na poważnie tylko PSG.
Co za tym idzie 40-50 to raczej max co za niego dostaniemy.
13.06.2023 19:43
Ale jak to? Przecież gdy pisali o tym francuzi, społeczność dieroten twierdziła, że to kłamstwo, Lucas taki nie jest, wstrętne media...
13.06.2023 19:29
@DonJupp4ever
Poza Kimmichem nie ma drugiego, który wychodzi na topową drużynę i jest pewniakiem. Jest ich wielu, ale na pozycje 6/8 same przeciętniaki. Kapujesz?
13.06.2023 18:54
@Reeken89 Ciekawe jak to rozwiążą, pozycji w C**j do uzupełnienia, a byle ogórkami tego nie załatamy.
10.06.2023 12:09
Odnoszę wrażenie, że sugerujecie się tym co grał podczas MŚ.
Edytowano : 2023-06-09 18:35:21
A podczas MŚ, to i Mazraoui był kozakiem.
09.06.2023 18:34
Ciekawa sprawa. Jeśli Tuchel zechce grać 3 z tyłu i wahadłami, jest to jak najbardziej do zrobienia. W takim zestawieniu zabraknie miejsca dla wspomnianych w poprzednim art. Sane, Gnabriego. Jeśli faktycznie odejdą, plus Mane, będą pinionszki na obu napastników. Tylko, że wtedy przydałoby się ze dwóch do obrony.
08.06.2023 15:01
Uuuuu grubo, ale też bym tak poczynił. Pytanie, czy będzie kim ich zastąpić?
08.06.2023 11:10
Ludzie kochani, przecież to co dzieje się w Augsburgu to kompromitacja.
02.06.2023 21:25
Kilka dni temu pojawiło się info, że Juve jest gotów sprzedać go za 70. Zobaczymy.
02.06.2023 18:14
@Murphy123 Chiesa jest rzadki. To nie jest skrzydłowy na najwyższy poziom. Jak dla mnie nie robi różnicy, przewagi, na boku.
02.06.2023 17:32
Ale clickbait, za to powinna być kara.
02.06.2023 14:44
@hoven Kiedy? Wtedy kiedy grał wyżej.
Edytowano : 2023-06-01 16:26:26
@adi
Daj spokój, nie warto, włosi to oszuści.
Edytowano : 2023-06-01 16:26:45
@adi
W sensie, że media.
01.06.2023 16:25
Sprzedaż Leona to kusząca propozycja, ma już swoje lata, idealny moment na w miarę dobry hajs. Byłoby na Rice, do tego Laimer. Pamiętajmy, że celem na przyszły rok ma być Wirtz. Więc i tak trzeba będzie zrobić miejsce.
Jednak z drugiej strony mając w środku Kimmicha, Rice, Goretzkę, Laimera, Musiale, można fajnie rotować i zmieniać konstrukcję środka w zależności o poziomu przeciwnika. Jednym z niewielu atutów Goretzki jest to, że potrafi wejść z drugiej linii w pole karne, typ ma gola.
Więc takie zestawienie Kimmich - Rice, przed nimi Goretzka byłoby ciekawą opcją na nieco lepsze, bardziej fizyczne ekipy. Chyba wszyscy pamiętamy jak Musiala odbijał się od przeciwników w pierwszym meczu z City.
Edytowano : 2023-06-01 11:29:10
@Piotreczek
Nowy dyr. sportowy, to najmniejszy problem, gdyż nadeszły takie czasy, że każdy będzie chciał mieć coś do powiedzenia. Uli, Kalle, Tuchel, dyr. sportowy byłby tylko wykonawcą poleceń. Nie ma co się śpieszyć.
01.06.2023 11:27
@Reeken89 Łooo panie, 3 lata zajęło im zrozumienie tego problemu. Co ja mówię, już Kovac prosił o klasowego def. pomocnika, bo i za Thiago byliśmy dziurawi w środku. Wynikało to zapewne z grania wysoko linią obrony, ale i 4 lata? Co grosze z doniesień medialnych wynika, że głównym celem jest Anglik za 100 baniek...
01.06.2023 09:47
Juve w tym sezonie oddawało 13.5 strzału na mecz, my 18.5
Vlahovic w tym sezonie miał 2.5 SpG, a Lewy u nas notował średnio 4.5 SpG - co ciekawe Vlaho jak i Lewy mają taką samą statystykę celnych strzałów do goli 0.4 - ale Lewy oddawał strzały średnio 2 metry bliżej bramki, a Czupo aż o 3.
Nie powinno być źle, a 20 bramek na sezon powinien spokojnie robić. U nas po prostu będzie miał więcej szans.
Edytowano : 2023-05-31 20:50:58
Elye Wahiego bym nie skreślał, ale wątpię abyśmy chcieli kolejnego młodego francuza do ataku.
31.05.2023 20:48
@tapczan Jednego dnia Nagelsmann miał pełne zaufanie, i był na lata, drugiego pakował mandżur...
Według doniesień medialnych Brazzo był na nie względem Vlaho, pogonili, przyszedł Kalle i zmieniła się optyka.
A Lucas i Davies nie byli dogadani.
Romano dodaje, że Tuchel jest zwolennikiem Vlaho, ale jeszcze nic nie jest klepnięte.
31.05.2023 18:35
@tapczan Ale wiesz, że Brazzo i Oliego już w klubie nie ma?
31.05.2023 18:23
A jak tam Lovro Zvonarek? Co typ musi żałować... Grał sobie mając 16/17 lat w lidze chorwackiej. Zostałby na kolejny sezon w starej drużynie, albo transfer do Dinamo, i po roku, dwóch, byłby dużo wyżej w piłkarskiej hierarchii niż Regionalliga. A jak zmieniałby ekipę, to bezpośrednio do pierwszej drużyny a nie do rezerw.
31.05.2023 17:19
No to się porobiło. Oby przyszłego lata nie było zaskoczenia co do Kimmicha i Daviesa...
31.05.2023 17:10
W sumie to półtora...
Ale realia są takie, że dziś za bardzo nie ma z kogo wybierać. Nie ma 9.
@hoodykr Ja też nie.
23.10.2024 23:11
Jestem rozwalony psychiczne, serio, dawno tak się nie czułem. Najbardziej poj3bane jest to, że niczego innego po tym meczu się nie spodziewałem. Widziałem jak będzie wyglądał, jakie błędy popełnimy, kto te błędy zrobi, jak stracimy gole, i wszystko się sprawdziło. Jeszcze bardziej dołujące jest to, że zapewne większość z nas to wiedziała. Pech chciał, że wśród nas nie było trenera i nie zapobiegł błędom. Albo dostanie wychowawczą lepę i zacznie myśleć, albo nie dokończy sezonu, bo jak to zwykle u nas jest, góra nie wytrzyma. A my przepieprzymy kolejny rok.
23.10.2024 23:06
Bo byli winni, o czym najlepiej świadczy przypadek Gnabriego, który po fatalnym sezonie wziął się do roboty, dodatkowe treningi, i widać postęp.
21.09.2024 19:14
Dziś dużo lepiej, no i Lewy na wielkim luzie.
31.08.2024 18:28
@Reeken89 W dalszym ciągu potrafi to bardziej niż pozostali, a jeśli sięgniemy czasów sprzed kontuzji, był w tym całkiem dobry.
31.08.2024 17:07
Palhinha-Pavlovic - który z nich będzie odpowiadał za wyprowadzenie piłki, kontrolę tempa? Z naszych środkowych tylko Kimmich to potrafi, dlatego fajnie będzie zobaczyć go z Palhinhą.
31.08.2024 15:29
@BavarianDude Boey już na pierwszy rzut oka mienił się jako przyszła transferowa porażka. A powód był prosty. Typ został negatywnie zweryfikowany przez trenerów młodzieżowych rep. Francji. Raptem trzy epizody na poziomie juniorskim. Co jasno pokazywało, że nie ściągamy żadnego talentu, tylko zwykłego wyrobnika - a tacy w Bayernie w 99% przypadków przepadają. Do tego liga turecka uchodzi za ligę z luźnym podejściem do gry defensywnej. Ten transfer nie mógł być sukcesem.
Ale to już nie moja wina tylko Eberla i Freunda, że Bayern ich przerasta.
Przyszłoroczne okienko transferowe powinno być ich ostatecznym testem.
31.08.2024 15:20
W sumie racja, po co skautować takie rynki jak austriacki, czeski, brazylijski czy inną Szwajcarię. Ale też w sumie po co ściągaliśmy Eberla i Freunda? Bo mi się wydaje, że jednym z celów ich zatrudnienia było wyławianie perełek, przed wyłowieniem ich przez inne kluby. A nie szastanie kasą na Olise czy Palhinhę - bo takich transferów może dokonywać byle baran z workiem pieniędzy. @BavarianDude
31.08.2024 11:45
Nie miałem wielkich oczekiwań, ale i tak jestem zawiedziony. Ponieważ miałem nadzieję, że nowy sztab skautingowo-transferowy, przeprowadzi z 2-3 transfery młodych zawodników, którzy mają za sobą rozegrany cały sezon, i stanowiliby fajne uzupełnienie składu z perspektywą gry w pierwszym składzie. Nie mówię o zawodnikach z Anglii, Hiszpanii, czy Francji, ale o ligach drugiej/trzeciej kategorii. Tak jak np. Napoli udało się sprowadzić Kvaratskhelię, Leverkusen Hincapiego, itd.
Jest to jednak lekko przerażające jak w ostatnich latach rozpieprzony został Bayern, a wizja przyszłości i wygasające kontrakty, tylko dopełniają czarę goryczy. Skoro tego lata mieliśmy takie problemy z przeprowadzeniem transferów. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak załatają dziury po darmowych odejściach.
31.08.2024 09:36
Ciężko jest poprawić grę, jeśli gra się tymi samymi zawodnikami. A my z takim środkiem obrony, z takim środkiem pomocy. Z Daviesem, który od wielu, wielu miesięcy jest bez formy. Z Neuerem, który nie jest tym samym bramkarzem, co kilka lat temu. Nie możemy liczyć na poprawę gry. Nie wyeliminujemy błędów, bez wymiany najsłabszych ogniw. Plusem jest niewątpliwie to, że w środku mamy jeszcze w zanadrzu Palhinhę, że mamy jeszcze trochę czasu do zamknięcia okienka i może uda się sprowadzić jakiegoś wartościowego środkowego obrońcę. Bez wzmocnienia obrony musimy przygotować się na kolejny sezon z tymi samymi błędami.
25.08.2024 18:05
Oczywiście, zupełnie nie potrzeba odpowiedź.
15.08.2024 10:05
Świetny sposób na przekonanie Leverkusen, do sprzedaży nam a nie komuś innemu Wirtza.
15.08.2024 10:04
Ale tu nie chodzi o Uliego, czy innego Hoenesa. Po prostu Bayern jest tak skonstruowany, że każdy większy transfer, każdy poważniejszy ruch, musi być zatwierdzony przez Radę Nadzorczą. Tak się składa, że jednym z jej członków jest Uli. Dyrektor sportowy w Bayernie zawsze będzie musiał swoje ruchy konsultować, a raczej oczekiwać ich akceptacji przez górę. I Lothar powinien to wiedzieć. Gdyby Uliego nie było, to usłyszeliby te same słowa od innej osoby. Być może nikt nie powiedziałby tego publicznie, ale sytuacja byłaby taka sama. Nie ma sprzedaży, nie ma transferów.
Ciekawostka. Bayern dziś jest na minusie 133 mln. Chelsea gdy rok temu rozbiła bank i wydała 464 mln na transfery, miała raptem o 50 mln, groszy bilans niż my obecnie. Ale oni po prostu sprzedawali piłkarzy, my tego nie potrafimy wiec jest jak jest.
23.07.2024 16:59
Ale po co nam Tah, jak on jest zwykłym przeciętniakiem?
23.07.2024 11:49
Jaki doping mają kluby z Premier League? Ich wewnętrze ligowe procedury finansowe są bardziej rygorystyczne niż w Niemczech. Nie mówiąc o tym, że Bayern od lat jest w czołówce klubów wydających najwięcej na pensje. Anglicy po prostu sprzedają piłkarzy, na tym polega różnica. Bayern nie sprzedaje i w tym roku jest już 132 mln w plecy. Takie Chelsea które rok temu wydało blisko pół miliarda na transfery, dzięki sprzedaży piłkarzy, mieli raptem o 50 mln gorszy bilans niż obecnie ma Bayern. City gdy sprowadzało Haalanda, wydali w sumie tamtego lata 155 mln na transfery. Sęk w tym, że sprzedali za 160 - przez co byli na plusie. I tak to się kręci. Szejkowie w Anglii nie dosypują kasy, po prostu potrafią sprzedawać piłkarzy.
23.07.2024 11:46
Kiedy Bayern zaciskał pasa? Przecież Bayern od lat mieli kupę forsy. Problemem jest to, że nie sprzedajemy.
Co ma do tego kwestia właścicielska? Bayern od lat jest w czołówce budżetów, jak i kwot wydawanych na pensje. To nie jest tak, że np. Anglikom szejkowie dosypują nie wiadomo ile kasy. Anglicy po prostu sprzedają piłkarzy. Np. gdy City brało Haalanda, wydali w sumie 155 na wzmocnienia, ale w tym samym roku sprzedali piłkarzy za 160 mln, przez co zamknęli okienko na zielono. Chelsea w tym roku sprowadziło pięciu piłkarzy za 88 mln, ale sprzedali za 100. I są na zielono. A taki Bayern ma już ponad 130 mln w plecy. Czymś trzeba to zbilansować.
23.07.2024 11:38
Pieprzenie ze strony Lothara.
Klubem de facto rządzi Rada Nadzorcza, a nie Ebler czy Freund. To Rada kontroluje wydatki, ale i wydaje zgody na dany transfer. Zresztą, czasem możemy przeczytać: Rada Nadzorcza dała zielone światło na transfer...
A tak się składa, że Uli jest członkiem rady, więc jak najbardziej można powiedzieć, że rządzi klubem. Jego słowa są niczym innym niż stanowiskiem rady w sprawie transferów. Jeśli nie będzie sprzedaży, nie będzie zakupów.
Co jest racjonalnym stanowiskiem, gdyż Bayern tego lata jest już 132 mln w plecy na samych transferach. Co również jest racjonalną polityką.
Problem leży gdzie indziej. A mianowicie w braku sprzedaży. Nie sprzedajemy zawodników, przez co nasze wydatki są ograniczone. Np. takie Chelsea kupiła 5 piłkarzy za 88 mln, ale równocześnie sprzedała za 101 mln, dzięki czemu są 13 mln na plusie. Co sprawia, że wciąż mogą lekką ręką wydać kolejne 100 mln na transfery, a i tak zamkną rok na zielono.
Klub nie może sobie pozwolić na rozpieprzenie dyscypliny finansowej przed wizje dyrektorów sportowych. Którzy dziś są, a jutro może ich nie być. A i nie oszukujmy się, co do jakości ich wzmocnień również można mieć wątpliwości.
23.07.2024 11:29
Też o tym myślałem, w Chelsea mu nie poszło, nie ma podstawowego składu. Można by spróbować go wyciągnąć.
27.06.2024 15:11
Moim zdaniem były dwa takie kluczowe momenty. Pierwszy to gdy mieliśmy kompletną kadrę, nie potrafiliśmy zaleźć i sprowadzić prawdziwych talentów, którzy mogliby poduczyć się od starszych graczy, robić za tło, wchodzić na końcówki, grać w pucharach. A z kolejnym rokiem odgrywać coraz większa rolę stopniowo zastępując stare gwiazdy.
Drugi jest w sumie powiązany z pierwszym, gdy zaczęliśmy wypożyczać, aby załatać dziury. Nie byliśmy gotowi na zastąpienie starych gwiazd, rynek nie był rozpoznany, brakowało finansowej odwagi. Skutek był taki, że zasypywaliśmy dziury zawodnikami na rok, efekt był taki, że w kolejnym sezonie zamiast 2 dziur w kadrze były 4. Na własne życzenie potęgowaliśmy problemy. A nie jest niczym odkrywczym, że jeśli jednego lata żałujemy ze +80 baniek na topową gwiazdę, i to w przyszłym roku nie sprowadzimy 2 gwiazd, zwłaszcza ze doprowadziliśmy do sytuacji gdy odchodzili, albo za grosze, albo za darmo. @radakaro
22.06.2024 13:23
Problem jest taki, że my od kilku lat się osłabiamy, przeprowadzamy kiepskie transfery. Wystarczyłoby poprawić skauting, nabyć więcej odwagi, i sukcesywnie wzmacniać skład. Sprowadzając nawet nie co roku, ale raz na dwa lata gwiazdę pokroju Kane, i nie byłoby problemów z zawodnikami, którzy nie chcą przedłużyć, a co za tym idzie odchodzącymi za darmo. Ponieważ każdy chciałby zostać a klub nie byłby pod ścianą, tak jak teraz kiedy zawodnicy wiedzą, że praktycznie nie ma pola manewru i to Bayern jest na pozycji proszącej. Skutki wąskiej w jakościowych graczy kadry. Dziś nasi najlepsi graczy nie chcą przedłużać, wolą poczekać do końca, bo i tak widzą, że będą grać.
22.06.2024 12:04
Przecież jest jasna, nikt go nie chce, nie za taki hajs jaki oczekiwałby Bayern.
17.06.2024 10:24
Nie no, tyle to nie.
13.06.2024 15:01
@fiidoo Ciężko będzie sprzedać De Ligta, bo zarabia kupę siana i tak łatwo zapewne z pensji nie zejdzie. A kto miałby go wziąć? Real i Barca odpadają. PSG nie. Włochów nie stać. W Anglii może jedyny United. I to tyle.
13.06.2024 08:28
Wszystko do tego zmierza. Jeśli nie zrozumieją, że jesteśmy klubem z topu i takich graczy potrzebujemy, to właśnie tak to się skończy jak na początku wieku. A pozbierać się wcale nie będzie łatwo. Bo drugi Ribery i Robben nam się nie trafią.
12.06.2024 22:31
Już kiedyś o tym pisałem, nasi nowi decydenci po prostu muszą się przejechać, aby zrozumieć i przestawić myślenie - mam wrażenie, że jeszcze tego nie ogarniają - że to co jest dobre i pasuje np. do BVB, Lipska, czy Leverkusen, w Bayernie w większości przypadków nie przejdzie. Wystarczy prześledzić transfery z ostatnich lat, czy to z eksperymentów na początku wieku, czy w ostatniej dekadzie, aby zauważyć jak ciężko jest przeskoczyć wielu zawodnikom ze słabszych klubów na poziom Bayernu. I to nawet takim po których można było spodziewać się dobrej gry. Bayern przede wszystkim potrzebuje zawodników z top, na najwyższym poziomie taktycznych, fizycznym, i taktycznym. Wyróżniających się w Bundeslidze, i innych czołowych ligach. Nie mówiąc o tym, że nawet taki De Ligt po grze w Ajaxie, Juve, trafiając do Bayernu stwierdził, że tak ciężko nie trenował. No i przede wszystkim takich, którzy mają umiejętności i predyspozycję do takiej gry jaką w ostatnich latach preferowaliśmy, i zapewne każdy w klubie takiej oczekuje. Czyli prowadzenie gry, dominowany rywala, linia obrony wysoko, i rozgrywanie pod presją na połowie rywali. Do tego nie jest łatwo się przystosować, zwłaszcza jeśli nie ma na to czasu.
12.06.2024 22:29
A z tym De Ligt'em to jest taki dramat, że głowa mała. Akcja idealnie oddająca poczynania transferowe Bayernu w ostatnich latach.
11.06.2024 11:08
Gdyby miał poniżej 25/26 lat, to tak, czemu nie? Ale płacić taką kasę za 29 latka, który tak na prawdę nie wiemy czy poradzi sobie z grą w wielkim klubie, na innym poziomie, niż grał dotychczas. To trochę przegięcie. Gdyby to był chociaż jakiś 28 latek z City, Realu, Barcelony, czy Liverpoolu, pewniak ograny na najwyższym poziomie, to bym zrozumiał. Kupujemy typa, który z miejsca wchodzi do składu i gra top. Jednak w tym przypadku pojawia się ryzyko, a my w ostatnich latach przemieliliśmy całe worki pieniędzy. Do tego kwestia ewentualnej odsprzedaży, jeśli nie wypali, to my nawet połowy tej kwoty nie odzyskamy.
11.06.2024 09:53
Podobijam, wymień 6 w Bayernie?
11.06.2024 09:43
Stach: Wśród zawodników Bayernu, którzy mają zgodę na odejście wymienić De Ligta, Kimmicha, Comana, Gnabry’ego, Goretzkę i Mazraouiego. [
@Plettigoal
07.06.2024 20:00
Czyli co, kolejny sezon bez porządnej 6. Eh.
04.06.2024 12:03
Eh, piłkarz mega, my nie potrzebujemy piłkarza tak wysoko grającego - mamy Musiale - tylko klasowej 6. To jest nasz problem od kilku lat.
03.06.2024 12:14
@FCB4ever2014 Ale śledząc Bayern od wielu lat, nie trudno jest przewidzieć zachowanie poszczególnych osób. Między innymi dlatego Goretzka znalazł się na liści transferowej. Mało tego. W poprzednim art. podano, że Uli i KHR byli za zatrudnieniem Flicka. Nie muszę mówić co będzie się działo w niemieckich mediach jeśli od razu nie zaczniemy wygrywać...
29.05.2024 20:56
@Gwzd44 Też tak myślę. Monachijscy kibice, dziennikarze, generalnie środowisko nie przywykło do kiepskiej gry, a biorąc pod uwagę, że Uli i KHR według art. na poprzedniej stronie, byli za sprowadzeniem Flicka - będzie gorąco jeśli pogubimy punkty.
29.05.2024 20:53
O to chodzi. Zawodnicy widzę, że w klubie ich nie chcą. A my wiemy jakie od lat mamy problemy z transferami. Nic tylko sami podkładamy sobie grabie pod stopy. Nie trudno jest przewidzieć, że z transferami nie będzie łatwo, pewnie nie jeden się wyłoży, a my zostaniemy z problemem w postaci zawodników, którym zakomunikowano, że są zbędni. Gorzej jeśli faktycznie zechcą odejść, a my w ostatnich dniach okienka wpadniemy w transferowy szał. Co skończy się jak zwykle.
29.05.2024 18:51
Za próbę sprzedania Kimimcha - no, chyba że on sam chce odejść - powinien być na starcie kop w dupę. On powinien dostać porządne wsparcie do środka pola, trenera który to ułoży, a nie wystawienie na listę transferową. W Bayernie gołym okiem widać, że mentalność się rozjechała, a Kimmich jest idealny uosobieniem monachijskiego mentalu. To wokół niego powinien być budowany skład. Jeśli oni naprawdę myślą, że sprzedadzą starą gwardię, i zastąpią ich nie ogranymi na naszym poziomie młodzikami, to czeka nas kolejny sezon męczarni i cierpienia. A pewnie i sezony, gdyż tego tak łatwo poskładać już nie będzie. Owszem jeden ze skrzydłowych Gnabry, Coman, jak najbardziej, Goretzkę można rozważyć jeśli mają konkretne zastępstwo, Upa również może odejść. Ale jeśli dojdzie to tego, że wszyscy wymienieni mieliby odejść w jednym sezonie, będzie to gruby błąd, bo takich roszad nie da się poskładać bez starty punktów. To nawet w FM się się nie udaje.
29.05.2024 18:47
Nie ten wątek. :D
29.05.2024 18:46
@SammyKufour Oczywiście, że transfery grają. Transfery = zawodnicy - to chyba rozumiesz? Jeśli w środku wychodzimy parą Goretzka - Laimer, do tego Pavlovic, jak ma być dobrze, skoro żaden z nich nie potrafi rozegrać, prowadzić gry, żaden z nich nie jest i nie będzie liderem formacji. A jak zapewne wiesz środek pola jest w piłce nożnej kluczowy, od niego się wszystko zaczyna. Co świetnie było w Bayernie widać, gdy sprzedaliśmy Thiago, a Kimmich złapał kontuzję, w środku został Goretzka, nagle nasze gra się posypała. Okazało się, że dajemy sobie wejść na głowę, nie potrafimy dominować, prowadzić gry. Więc jeśli chcemy zmienić obraz naszej gry, musimy zmieć liderów w środku.
23.05.2024 11:23
Jeśli byłaby to opcja nr. 4 - Sane, Coman, Gnabry + Fuehrich, to jeszcze by uszło. Jednak problem w tym, że my potrzebujemy gracza na pierwszy skład. Gnabry pewnie odejdzie, Coman od lat zawodzi, Sane jest chimeryczny. I co gorsze, może skończyć się tak, że zostaniemy z Sane, Comanem, Fuehrichem, Zaragozą, a w razie czego Tel... I to jest najgorsze.
23.05.2024 10:34
Eh, znowu w dupę.
23.05.2024 10:30
I tak wszystko będzie zależało od transferów. Jeśli nie wzmocnimy środka pola topowym graczem, który będzie potrafił rozegrać, wziąć ciężar gry na siebie, to nic się nie zmieni, żaden trener nie pomoże.
23.05.2024 10:29
Fuehrich, Zaragoza, Boye, Mazraoui, Sarr, Guerreiro, Dier, Laimer, Irankunda, Zvonarek, Pavlovic,
Stary Neuer, Muller, dwóch gamonik w obronie Upa i Kim, rezerwowy Leverkusen Stanisic, za słaby na rep. Niemiec Goretzka, chimeryczni Coman, Sane, Gnabry + Kane
Potężna ekipa. Kurła, jak to nie zażre, to nie wiem co.
PS nie wiem jak można było to wszystko tak spi3rdolić. Z drużyny, która na każdej pozycji miała topowego gracza, to takiej zbieraniny... Eh. No, ale niczego innego nie można było się spodziewać. Już 4-5 lat temu było widać w którą stronę to zmierza.
23.05.2024 10:14
@Kimas Rundę zaczął grając, już wtedy pojawiły się głosy, że to taktyczny orangutan.
21.05.2024 18:50
Ale to chyba nikt nie jest zaskoczony, że tak to wygląda?
21.05.2024 18:49
Co wy macie z tymi "szansami"? Piłkarze szanse dostają na treningach, trenerzy widzą jak dany zawodnik prezentuje się na tle konkurentów, jak ogarnia taktykę.
21.05.2024 17:42
Sugerujesz, że lepiej sprzedać typa po dwóch sezonach w których nie grał?
21.05.2024 17:40
To tylko pokazuje jak zarządzany był Bayern. Już rok temu było widać, że warto stawiać na Stanisica, kapitalne mecze w rep. i to przeciwko czołowym reprezentacją. A my ślemy go na wypożyczenie, do drużyny w której nie miał żadnej gwarancji na grę. I bawimy się w sprawdzanie ogórków na prawą stronę. Głupota.
18.05.2024 14:07
Jak mamy rozgrywać jak ani Goretzka, ani Laimer, ani Pavlovic, tego nie potrafią? Nasz jedyny rozgrywający od mementu kontuzji jest bez formy i gra na prawej obronie. I to nie jest wina Tuchla, że mamy takich a nie innych piłkarzy w środku pola.
09.05.2024 10:30
No i dobrze, walić to. Szkoda kasy na bezsensowne roszady, lepiej skupić się na wzmocnieniach.
Teraz tylko sprowadzić porządnego środkowego pomocnika, który będzie umiał wziąć ciężary gry na siebie, rozegrać. Do tego środkowy obrońca. Prawy obrońca. Skrzydłowy i lewy obrońca w przypadku odejść.
I powinna być gitara.
04.05.2024 12:47
Ale to Holandia, raj dla ogórków, gdzie zapomniano o defensywie. Wystarczy spojrzeć na klasyfikację strzelców. 1. Luuk de Jong 26 goli i 12 asyst, typ który odbił się od każdej z lig poza Holandią. 2. Vangelis Pavlidis 26 goli. typ, który odbił się od niemieckiej piłki.
Nic, tylko skorzystać z okazji i spróbować znaleźć chętnego na Tillmana, który wyłoży z 15-20 mln - może.
25.04.2024 14:44
Ale my za rok nie weźmiemy Kloppa, tylko co najwyżej Sebastiana Hoenessa.
23.04.2024 09:31
Alonso nie chciał, Zidane nie chce się uczyć języka, De Zerbi pewnie nie chciał - a moim zdaniem byłby idealny pod Bayern, pod oczekiwania względem stylu.
Więc biorą tego który jest pod ręką. Z jednej strony każdy pamięta jak było, ale z drugiej, co mają zrobić?
16.04.2024 12:29
Teraz zauważyłem, że w przyszłym roku wygasa kontrakt Sane. Więc albo przedłużymy, albo odchodzi za darmo xd ciekawe jak to rozwiążą.
16.04.2024 11:55
@Barthyren Teraz nie, bo mają kontrakty, których nikt inny im nie da. Jednak był czas kiedy przynajmniej jeden z nich nie powinien dostać nowej umowy. Sęk w tym, że akurat mieliśmy zbyt wiele odejść i kolejne pożegnanie Gnabriego byłby kompromitacją.
15.04.2024 22:01
@misza Czyli twoim zdaniem Upa i Kim, to są pewniacy w obronie, którzy poprowadzą nas ku tytułom? Twoim zdaniem prawa obrona to zbiór wartościowych graczy, książkowy przykład "kłopotu bogactwa"? A środek pomocy, to solidna formacja, zamykająca grę i rozdająca karty? Że o skrzydłach nie wspomnę?
15.04.2024 17:49
Dodam, że jeśli nie sprowadzimy konkretnego grajka do środka pola, to nic się nie zmieni.
15.04.2024 16:49
Chodzi o to, że nie mamy. Ludzie patrzą na nazwiska, na to co ktoś kiedyś pokazał, a prawda jest taka, że mamy kompletnie rozpieprzoną kadrę.
Neuer to już nie jest ten Neuer.
Na prawej obronie parodyści, którzy nigdy nie powinni trafić do Bayernu.
Na lewej Davies, który jest cieniem - i to co najmniej od dwóch sezonów.
Na środku obrony, co jeden to większy clown. Pewnie gdyby de Ligt miał wartościowego partnera i mu grałoby się lepiej, ale Upa i Kim parodyści, niegodni Bayernu.
Środek pola dramat i rozpacz. Kimmich nasz jedyny "rozgrywający", który potrafi przetrzymać piłkę, ale od dłuższego czasu pod formą. Goretzka i Laimer to nie są piłkarze na pierwszy skład Bayernu. Warto pamiętać, że już Kovac chciał porządnego def. pomocnika, później Flick, i Julian. I dupa od 5 lat nie są w stanie sprowadzić konkretnego gracza do środka.
Skrzydła? Każdy widzi. Wielkim błędem było przedłużenie kontraktu i duży hajs dla Gnabriego i Comana. Problem w tym, że mamy tak rozpieprzoną kadrę, że były ważniejsze sprawy i dla świętego spokoju przedłożono.
Prawda jest taka, że latem potrzebujemy:
- prawy obrońca
- lewy obrońca (jeśli sprzedamy Davisa - a to jest konieczne)
- środkowy obrońca
- defensywny pomocnik
- skrzydłowy
Latem potrzebujemy 5 graczy do pierwszego składu, grających na poziomie LM. Taki mamy topowy skład. No, jeśli Davies nie zostanie sprzedany, a my uprzemy się, że Sane, Gnabry, Coman, i Zaragoza, wystarczą to 3. Ale ta trójka jest niezbędna.
15.04.2024 16:48
Pisano, że wewnątrz klubu nie wszyscy są przekonani co do Nagelsmanna. Poza tym nie zapominajmy, że i za jego czasu graliśmy piach.
15.04.2024 16:31
Zidane? Ręce opadają.
Typ w Realu miał więcej szczęścia i gwiazd niż umiejętności. Ronaldo ciągnął ekipę za uszy, swoje dołożyli inni wielcy. I tyle. Zidane niczym szczególnym nie wyróżniał się jako trener.
Jedyny plus byłby taki, że typ żądałby gwiazd. Topowych graczy. Co też ma za razem minus, gdyż po sezonie szukalibyśmy nowego trenera.
Mam nadzieję, że to tylko bajki.
15.04.2024 16:30
Nie dostał szansy. Jak mnie bawią takie zwroty w kontekście piłkarzy. Szansę to oni dostają na treningach. To naprawdę widać, czy dany piłkarz daje radę, czy odstaje. Nie potrzeba 30 spotkań, aby stwierdzić, czy typ ogarnia taktykę, czy czysto piłkarsko pasuje do poziomu danej drużyn.
Nie napisałem, że jak ktoś nie gra w reprezentacji to jest słaby i nie wart inwestycji w niego. Tylko, że brak gry w niej na kolejnych szczeblach wiekowych jest pewnym wyznaczaniem co do potencjału danego zawodnika – no i jak widać, typa za chwilę nie będzie w FCB. Z jakiegoś powodu trenerzy rep. Francji w poszczególnych kategoriach wiekowych uznawali, że są lepsi od niego. Zresztą jego przygoda w Ligue 1 również wiele mówi. Nie przebił w Rennes, które stawia na młodych, ale nie na niego. Trafi do Dijon – spadli z ligi. A o Turcji wszystko powiedział polski trener – nie pamiętam nazwiska - trenujący w Unionie Berlin, gdy ci wypożyczyli tam Puchacza. Stwierdził, że liga turecka odstaje pod kontem taktycznym, i tak naprawdę, to nie przywiązują większej uwagi do poczynań Puchacz. Co było o tyle ciekawe, że właśnie pod tym względem odstawał od oczekiwań Unionu.
12.03.2024 12:18
Tego się właśnie obawiam, że nowej ekipie zajmie trochę czasu zrozumienie, że Bayern jest z drużyną z topu. I takich też piłkarzy potrzebujemy. Ogarniających taktykę na najwyższym poziomie, oraz nienagannych techniczne. To co przechodzi w Lipsku, BMG, czy Leverkusen, w Monachium nie przejdzie i takie wynalazki będą się odbijać od Bayernu. Tak jak i w poprzednich latach się działo.
ABoey no cóż. Typ nawet w rep. młodzieżowych Francji sobie nie pograł. Uznawano, że są od niego lepsi. A my w tych najlepszych w rocznikach powinniśmy celować. Po pierwsze dlatego, że minimalizują ryzyko utopienie kasy, a po drugie dają realną szansę na wzmocnienie składu.
12.03.2024 09:27
Mordo, ale co ma sprowadzenie w ostatniej chwili do odstawania pod względem technicznym, czy taktycznym?
12.03.2024 09:22
No to wam powiem, że to się nie uda, i tego się właśnie obawiałem. Jest to polityka o 5-6 lat za późno wprowadzana, gdy szkielet drużyny był potężny, a młode talenty na zamianę byłby idealnym uzupełnieniem składu.
Dziś mamy tak rozpieprzoną kadrę, naściągaliśmy przeciętnych graczy. Liderów w formacjach próżno szukać. My dziś potrzebujemy z dwóch dużych transferów, pewnych zawodników, którzy wejdą i z marszu staną się liderami. Środek pola jest konieczny do wzmocnienia, i to nie żadnym przeciętniakiem. Do tego kwestia sprzątania kadry z lamusów, a tych nam się nazbierało. Pracy co nie miara.
Nie mówiąc o tym, że młodych inaczej wprowadza się w Lipsku, Ajaxie, a inaczej w Bayernie. Młodzi muszą grać.
Źle to wróży. Zwłaszcza w obliczu nowego trenera. Mam nadzieję, że wytłumaczą mu - niezależnie kim będzie - iż skupiamy się na młodych i nie ma co liczyć na grube wzmocnienia składu. Bo w innym przypadku już po kilku miesiącach będą dramy. Bayern tak wyśrubował oczekiwania, że nikt nie zaakceptuje takiej bryndzy jaką serwujemy dziś, a bez konkretnych transferów ciężko oczekiwać obrazu gry. Z młodymi łatwiej nie będzie. Im słabsza będzie gra, tym mniej minut będą dostawać młodzi, bo będziemy gonić wyniki.
11.03.2024 18:01
Dobrze jest, ale moim zdaniem zamiast "top komentarzy" mogłyby znajdować się tam np. tłity związane z Bayernem.
18.01.2024 20:19
17-latek, 191 cm wzrostu, ofensywny pomocnik. Co może się nie udać?
25.10.2023 21:42
Oglądam Sparte z Kopenhagą, i powiem wam, że na miejscu Bayernu kupiłby Grabarę.
Edytowano : 2023-08-15 20:42:57
Akurat popełnił "lekki" błąd ;D
15.08.2023 20:42
Niby dopiero początek, a człowiek ma dość.
12.08.2023 22:42
@ironmaidenpl Stary, ale ludzie spoza kraju(w tym przypadku Niemcy) oglądają daną ligę(w typ przypadku Bundesligę) dla gwiazd, dla zawodników, których znają, a nie ze względu na rywalizację. Prostym przykładem jest Polska i Lewandowski. Im więcej bardziej gwiazd w BL, tym więcej osób spoza Niemiec będzie tę ligę oglądać. Telewizje płacą za gwiazdy, a nie za rywalizację.
11.08.2023 10:14
Szkoda, ale mam nadzieję, że nasi pierdolą ręką w stół i odpuszczą.
11.08.2023 10:07
Najgorsze jest to, że Kepa jest mega przeciętnym bramkarzem. Z naszą dziurawą defensywą zostanie przemielony na dobre.
10.08.2023 09:27
Moi drodzy, najbliższy sezon musimy się przemęczyć, pewnie z wypożyczonym bramkarzem. Sprawa jest prosta, Manu ma wielki kontrakt. Na sprowadzenie kolejnej gwiazdy z dużym kontraktem, może po prostu nie być miejsca w budżecie.
@Ivan7 Obecne okienko jest skutkiem poprzednich lat, i kadrowych zaniedbań, które teraz po prostu się nagromadziły.
09.08.2023 16:08
Moim zdaniem przeciętny bramkarz, ale niech na ten rok będzie. Za rok zwolni się wysoki kontrakt Neuera - mam nadzieję, że nie przedłużą z nim kontraktu, a my pochylimy się nad mającym problemy w Paryżu Donnarummą.
09.08.2023 13:25
@hoodykr Mało tego, nawet jak kupimy Kane'a, nie sprowadzając porządnego bramkarza i środkowego pomocnika, to i tak ten Kane niewiele nam da. Półfinał LM i tak będzie zależał od losowania, w lidze pewnie jak zwykle.
Zbyt wiele luk do załatania, aby to na spokojnie ogarnąć. W przyszłym roku nie będzie lepiej.
08.08.2023 12:57
@Shorty "Mogli by ustalić jakiś deadline"
"Deadline" jest ustalony, Tottenham chce 100 mln funtów i ani jednego pensa mniej. Więc skoro nie jesteśmy skłonni tyle zapłacić, powinniśmy szukać dalej. Szkoda czasu.
01.08.2023 13:00
Nawet nie wiedziałem, że Kimmich ma na drugie Walter :)
Co nie zmienia faktu, że napastnik jest konieczny. Skory my nawet w takim meczu sadzamy na ławce Tela, to nie wróżę mu wielu minut w sezonie. Nie mówiąc o tym, że Gnabry się nie sprawdza na 9.
26.07.2023 12:31
Arabuski spadły nam z nieba.
21.07.2023 09:10
W innych okolicznościach nie miałbym problemu, ale zbyt dużo zmian zaszła w drużynie. Może w przyszłym roku.
07.07.2023 11:54
Byłby to jakiś kompromis:
Kane nie przyjdzie.
Fulkrug to komedia i policzek.
Kolo Muani - chce go Uli, ale Tuchel nie.
Vlahovic - chce go Tuche, ale reszta nie.
Więc Ramos byłby ciekawym kompromisem.
20.06.2023 16:30
@Pir5 Ale my to już w ostatnich latach przerabialiśmy, np. w postaci wyporzyczeń.
Takie sprowadzenie 33 letniego typa na dwa lata, to tylko odłożenie problemu w czasie. Patrząc na długość kontraktów i wiek poszczególnych zawodników, za dwa lata nie będzie wcale lepiej.
Więc nie ma sensu odkładać problemu w czasie, tylko po prostu jak nie ma pieniędzy, to dajmy szansę Stanisicowi i Mazraoui. Będzie z tego więcej pożytku, a i koszty mniejsze.
19.06.2023 15:15
@tapczan Przecież to Plettenberg a nie byle Janusz z angielskiego lub włoskiego tabloidu.
Dopiero co pisałeś, że wola odejścia Lucasa i Pavarda, to plotki, wymysł dziennikarzy, i zero wniosków...
Plettenberg to wiarygodne źródło i warto słuchać.
19.06.2023 15:01
Gdyby miał 30 lat, ok., ale ludzie kochani - oby został w city.
19.06.2023 13:54
Wszystko będzie zależało od tego ile ekip go chce. Podejrzewam, że na poważnie tylko PSG.
Co za tym idzie 40-50 to raczej max co za niego dostaniemy.
13.06.2023 19:43
Ale jak to? Przecież gdy pisali o tym francuzi, społeczność dieroten twierdziła, że to kłamstwo, Lucas taki nie jest, wstrętne media...
13.06.2023 19:29
@DonJupp4ever
Poza Kimmichem nie ma drugiego, który wychodzi na topową drużynę i jest pewniakiem. Jest ich wielu, ale na pozycje 6/8 same przeciętniaki. Kapujesz?
13.06.2023 18:54
@Reeken89 Ciekawe jak to rozwiążą, pozycji w C**j do uzupełnienia, a byle ogórkami tego nie załatamy.
10.06.2023 12:09
Odnoszę wrażenie, że sugerujecie się tym co grał podczas MŚ.
Edytowano : 2023-06-09 18:35:21
A podczas MŚ, to i Mazraoui był kozakiem.
09.06.2023 18:34
Ciekawa sprawa. Jeśli Tuchel zechce grać 3 z tyłu i wahadłami, jest to jak najbardziej do zrobienia. W takim zestawieniu zabraknie miejsca dla wspomnianych w poprzednim art. Sane, Gnabriego. Jeśli faktycznie odejdą, plus Mane, będą pinionszki na obu napastników. Tylko, że wtedy przydałoby się ze dwóch do obrony.
08.06.2023 15:01
Uuuuu grubo, ale też bym tak poczynił. Pytanie, czy będzie kim ich zastąpić?
08.06.2023 11:10
Ludzie kochani, przecież to co dzieje się w Augsburgu to kompromitacja.
02.06.2023 21:25
Kilka dni temu pojawiło się info, że Juve jest gotów sprzedać go za 70. Zobaczymy.
02.06.2023 18:14
@Murphy123 Chiesa jest rzadki. To nie jest skrzydłowy na najwyższy poziom. Jak dla mnie nie robi różnicy, przewagi, na boku.
02.06.2023 17:32
Ale clickbait, za to powinna być kara.
02.06.2023 14:44
@hoven Kiedy? Wtedy kiedy grał wyżej.
Edytowano : 2023-06-01 16:26:26
@adi
Daj spokój, nie warto, włosi to oszuści.
Edytowano : 2023-06-01 16:26:45
@adi
W sensie, że media.
01.06.2023 16:25
Sprzedaż Leona to kusząca propozycja, ma już swoje lata, idealny moment na w miarę dobry hajs. Byłoby na Rice, do tego Laimer. Pamiętajmy, że celem na przyszły rok ma być Wirtz. Więc i tak trzeba będzie zrobić miejsce.
Jednak z drugiej strony mając w środku Kimmicha, Rice, Goretzkę, Laimera, Musiale, można fajnie rotować i zmieniać konstrukcję środka w zależności o poziomu przeciwnika. Jednym z niewielu atutów Goretzki jest to, że potrafi wejść z drugiej linii w pole karne, typ ma gola.
Więc takie zestawienie Kimmich - Rice, przed nimi Goretzka byłoby ciekawą opcją na nieco lepsze, bardziej fizyczne ekipy. Chyba wszyscy pamiętamy jak Musiala odbijał się od przeciwników w pierwszym meczu z City.
Edytowano : 2023-06-01 11:29:10
@Piotreczek
Nowy dyr. sportowy, to najmniejszy problem, gdyż nadeszły takie czasy, że każdy będzie chciał mieć coś do powiedzenia. Uli, Kalle, Tuchel, dyr. sportowy byłby tylko wykonawcą poleceń. Nie ma co się śpieszyć.
01.06.2023 11:27
@Reeken89 Łooo panie, 3 lata zajęło im zrozumienie tego problemu. Co ja mówię, już Kovac prosił o klasowego def. pomocnika, bo i za Thiago byliśmy dziurawi w środku. Wynikało to zapewne z grania wysoko linią obrony, ale i 4 lata? Co grosze z doniesień medialnych wynika, że głównym celem jest Anglik za 100 baniek...
01.06.2023 09:47
Juve w tym sezonie oddawało 13.5 strzału na mecz, my 18.5
Vlahovic w tym sezonie miał 2.5 SpG, a Lewy u nas notował średnio 4.5 SpG - co ciekawe Vlaho jak i Lewy mają taką samą statystykę celnych strzałów do goli 0.4 - ale Lewy oddawał strzały średnio 2 metry bliżej bramki, a Czupo aż o 3.
Nie powinno być źle, a 20 bramek na sezon powinien spokojnie robić. U nas po prostu będzie miał więcej szans.
Edytowano : 2023-05-31 20:50:58
Elye Wahiego bym nie skreślał, ale wątpię abyśmy chcieli kolejnego młodego francuza do ataku.
31.05.2023 20:48
@tapczan Jednego dnia Nagelsmann miał pełne zaufanie, i był na lata, drugiego pakował mandżur...
Według doniesień medialnych Brazzo był na nie względem Vlaho, pogonili, przyszedł Kalle i zmieniła się optyka.
A Lucas i Davies nie byli dogadani.
Romano dodaje, że Tuchel jest zwolennikiem Vlaho, ale jeszcze nic nie jest klepnięte.
31.05.2023 18:35
@tapczan Ale wiesz, że Brazzo i Oliego już w klubie nie ma?
31.05.2023 18:23
A jak tam Lovro Zvonarek? Co typ musi żałować... Grał sobie mając 16/17 lat w lidze chorwackiej. Zostałby na kolejny sezon w starej drużynie, albo transfer do Dinamo, i po roku, dwóch, byłby dużo wyżej w piłkarskiej hierarchii niż Regionalliga. A jak zmieniałby ekipę, to bezpośrednio do pierwszej drużyny a nie do rezerw.
31.05.2023 17:19
No to się porobiło. Oby przyszłego lata nie było zaskoczenia co do Kimmicha i Daviesa...
31.05.2023 17:10
W sumie to półtora...
Ale realia są takie, że dziś za bardzo nie ma z kogo wybierać. Nie ma 9.
31.05.2023 16:45