Nie jest żadną tajemnicą, że Bayern robi co w swojej mocy, aby rozpoznawalność marki bawarskiego klubu z miesiąca na miesiąc była coraz to większa na całym piłkarskim globie.
W związku z tym mistrzowie Niemiec otwierają się na potrzeby kibiców z całego świata − czy to z Ameryki Północnej, czy też z całej Azji. Warto zaznaczyć, że w przypadku azjatyckiego rynku jedną z najważniejszych postaci jest Rouven Kasper, czyli dyrektor generalny chińskiej filii Bayernu w Chinach (Szanghaju).
Owocna współpraca, bardzo dobre wyniki na tamtejszym rynku i dbałość o markę FCB sprawiła, że klub postanowił przedłużyć umowę z 37-latkiem o kolejne trzy lata (do końca czerwca 2023 roku).
Z oficjalnie wydanego oświadczenia na "FCB.de" możemy dowiedzieć się, że od lata 2016 roku aż do dziś, dialog z chińskimi fanami "Die Roten" został znacznie zintensyfikowany. Co więcej w tym okresie zawarto wiele nowych partnerstw strategicznych (nowi sponsorzy itp.). W przyszłości filia FCB w Szanghaju pragnie skupić się także na innych krajach w całej Azji.
− W osobie Rouvena Kaspera mamy absolutnego specjalistę, który zarządza naszą drużyną w Szanghaju i od ponad trzech lat wyróżnia się niesamowitą pracą − powiedział Rummenigge.
− Chciałbym podziękować całemu zarządowi Bayernu za ich zaufanie i wsparcie. Nie mogę doczekać się kolejnych wyzwań i jestem przekonany, że będziemy w stanie poszerzyć rozpoznawalność marki Bayernu na inne kraje w Azji, zbliżyć naszych fanów jeszcze bardziej do FCB i nawiązać nowe partnerstwa − dodał Rouven Kasper.
REKLAMA
Swojego zadowolenia z przedłużenia umowy z 37-latkiem nie kryje również dyrektor do spraw międzynarodowych i strategii rozwoju Bayernu, czyli Joerg Wacker.
− Cieszymy się, że ta owocna współpraca będzie dalej kontynuowana. Wraz z ekspansją w Azji chcemy pracować również w innych krajach o strategicznym znaczeniu. Pragniemy jeszcze bardziej zbliżyć do FCB naszych fanów z Azji i pozyskać dodatkowych strategicznych partnerów − podsumował Wacker
Komentarze