Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów oraz partnerów.
Po serii niedawnych przedłużeń umów z dotychczasowymi partnerami, monachijczycy podpisali także kilka nowych partnerstw, zaś kilka dni temu potwierdzono rozpoczęcie współpracy z indyjską aplikacją BigHit.
Umowa będzie obowiązywać do końca czerwca 2025 roku, zaś owocem tego partnerstwa będzie organizacja w przyszłości młodzieżowego turnieju „FC Bayern Youth Cup” w Indiach. Przy okazji podpisania kontraktu, na łamach „FCB.de” swojego zadowolenia nie krył Andreas Jung, czyli szef marketingu FCB.
− Cieszymy się, że możemy powitać BigHit jako nowego partnera. Dzięki BigHit będziemy mogli dotrzeć do jeszcze większej liczby fanów w Indiach i zapewnić platformę dla młodych piłkarzy podczas naszego FC Bayern Youth Cup – powiedział Jung.
− Dzięki temu partnerstwu zwiększamy nasze zaangażowanie w regionie, wzmacniamy naszą obecność i zaangażowanie we wspieranie talentów – podsumował Andreas Jung.
Nadchodzący turniej „FC Bayern Youth Cup India” odbędzie się w ponad jedenastu stanach w całych Indiach. Następnie 10 najlepszych zawodników zostanie wybranych do reprezentowania drużyny Indii w Monachium podczas finałowego „FC Bayern World Finals”, gdzie będą walczyć z najlepszymi młodymi talentami z innych krajów.
Komentarze