Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów.
Po tym jak kilka dni temu monachijczycy potwierdzili przedłużenie kontraktu z Telekom o pięć kolejnych lat, nie dalej jak wczoraj, bawarski klub ogłosił oficjalnie, że pozyskał nowego partnera –Libertex, czyli jedną z wiodących platform handlowych online w zakresie handlu CFD i walutami
Umowa partnerska będzie obowiązywać do 2025 roku, zaś współpraca będzie obejmować liczne działania marketingowe i nie tylko (mowa chociażby o obecności logo firmy na bandach reklamowych).
− Libertex to innowacyjny dostawca na wschodzącym globalnym rynku. Budujemy na konstruktywnej współpracy z jedną z wiodących internetowych platform handlowych dla doświadczonych inwestorów – powiedział Andreas Jung, czyli dyrektor ds. marketingu FCB.
− Z ponad 290 000 członkami, Bayern jest klubem sportowym z największą liczbą członków na całym świecie. Podobnie jak ich klub, kibice są szczególnie głodni sukcesów, ale również pokazują się jako sprawiedliwi i trzeźwo myślący po porażkach - to nam zaimponowało – dodał prezes Libertex.
− Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ze skutkiem natychmiastowym zostaniemy oficjalnym partnerem handlowym online najbardziej utytułowanego niemieckiego klubu – podsumował Michael Geiger.
REKLAMA
Warto podkreślić przy okazji, że na początku sierpnia bieżącego roku, mistrzowie Niemiec pozyskali także jako nowego partnera amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne Adobe.
Komentarze