Nie dalej jak wczoraj potwierdziły się doniesienia niemieckiej prasy sprzed kilku tygodni odnośnie nowej umowy Bayernu z Allianz.
Koniec końców doniesienia prasowe okazały się prawdziwe i mistrzowie Niemiec podpisali ze swoimi wieloletnim partnerem nową i długotrwałą umowę.
Przypominamy, że kontrakt Bayernu z Allianz będzie ważny przez 10 najbliższych lat – do końca czerwca 2033 roku. Z faktu osiągniecia porozumienia i przedłużenia współpracy obu marek, swojego zadowolenia nie krył z kolei Christian Deuringer, czyli szef Global Brand & Marketingu w Allianz.
− Bayern i Allianz od ponad 20 lat cieszą się udanym i pełnym zaufania partnerstwem, które rozciąga się od nadania nazwy Allianz Arenie, poprzez drużyny męskie, kobiece i młodzieżowe, a także w coraz większym stopniu na sferę cyfrową i media społecznościowe – powiedział Deuringer.
− Dzięki szerokiemu zasięgowi Bayernu i inspirującym treściom docieramy do wielu milionów fanów na całym świecie – podsumował Christian Deuringer.
Warto tutaj przy okazji podkreślić, że Allianz, podobne jak Adidas i Audi, jest jednym z trzech udziałowców bawarskiego klubu. Podczas gdy Bayern jest właścicielem w 75%, to pozostałe trzy marki mają po 8,33% udziałów.
Komentarze