Jak już informowaliśmy w ostatnich dniach i tygodniach, klub ze stolicy Bawarii pozyskał w ostatnim czasie kilku nowych partnerów na najbliższe lata.
Bawarski klub zawarł między innymi partnerstwo z firmą programistyczną Liquiditeam w zakresie infrastruktury Web3. Początkowo umowa obu marek będzie obowiązywać przed najbliższe dwa lata.
Bayern pragnie podążać innowacyjnymi ścieżkami, aby móc zaoferować swoim kibicom zupełnie nowe możliwości w tej dziedzinie. W związku z tym zdecydowano się na wybór Unyfy z Brunszwiku, która koncentruje się na rynku sportowym i medialnym.
− Założeniem Bayernu Monachium jest to, że kibice zawsze są na pierwszym miejscu. Nie zdradzając zbyt wiele - zastosujemy zupełnie nowe podejście do Web3 niż inni do tej pory – powiedział Jung.
− Chcemy zaoferować fanom naszego klubu dodatkową wartość dodaną i stale wspólnie rozwijać ich interakcję z naszym klubem – podsumował Andreas Jung.
Warto podkreślić, że w ostatnich kilku tygodniach Andreas Jung i jego dział byli bardzo aktywni – w końcu mowa o przedłużeniu kontraktów, czy też zawarciu nowych partnerstw z takimi markami jak chociażby Replay, Einhell, Miele oraz PRIME Hydration.
Komentarze