W ramach letnich przygotowań do sezonu 2023/24, monachijczycy udali się w tym roku do Azji na letnie tournée, aby promować markę FCB.
Bayern Monachium w ramach zakończonego tydzień temu tournée, odwiedził Japonię oraz Singapur, gdzie oprócz treningów i spotkań towarzyskich, zorganizowano również liczne wydarzenia sponsorskie oraz spotkania z kibicami FCB.
Przy okazji niedawnego powrotu do kraju, wywiadu dla klubowych mediów odnośnie Audi Summer Tour udzielił wiceprezydent „Gwiazdy Południa”, czyli Dieter Mayer, który towarzyszył „Bawarczykom” w czasie ich wielodniowej podróży.
− To absolutnie jasne, że nasze serce bije w Bawarii, że mamy swój dom w Monachium. Ale kiedy klub ma tak międzynarodowy zasięg, to naszym obowiązkiem jako klubu jest również dotarcie do naszych fanów – powiedział Mayer.
− Chcemy się z nimi spotykać, lepiej poznać, być blisko nich i nawiązywać kontakty. Tylko nieliczni fani w Azji mają okazję przyjść do nas na Saebener Strasse lub stadion - ale oni również powinni czuć się częścią rodziny. A w rodzinie odwiedza się siebie nawzajem – podsumował Dieter Mayer.
Latem przyszłego roku mistrzowie Niemiec z pewnością udadzą się na kolejne tournée (najpewniej tym razem ich celem będzie USA). Z kolei zimą w ramach zimowego obozu przygotowawczego, monachijczycy mogą powrócić do Dosze w Katarze.
Komentarze