Pod koniec ubiegłego tygodnia, Bayern Monachium oficjalnie potwierdził, że zawarł partnerstwo z meksykańską telewizją „Afizzionados”.
Jak już informowaliśmy wcześniej, współpraca tych dwóch wielkich marek zapewni milionom fanów FCB w Meksyku wgląd do unikalnych, zakulisowych materiałów dotyczących treningów i innych ekskluzywnych doświadczeń z życia Bayernu Monachium.
Przy okazji zawarcia tego partnerstwa, swoją wdzięczność wyraził ostatnio Michel Bauer, czyli Global Commercial Director w izzi + SKY.
− Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy dać naszym abonentom możliwość poczucia się bliżej tej niesamowitej drużyny i jej zawodników. To partnerstwo, w którym wszyscy wygrywają, ale przede wszystkim fani Bayernu – powiedział Bauer.
− Abonenci Afizzionados nie tylko będą mieli możliwość dostępu do ekskluzywnych materiałów zza kulis i śledzenia swojego ukochanego klubu, ale również będą mogli wziąć udział w losowaniu nagród, które pozwolą im na podróż do Monachium, aby uczestniczyć w kluczowych meczach i cieszyć się doświadczeniami, które są jedyne w swoim rodzaju – dodał Michel Bauer.
Swoje zdanie na temat nawiązania współpracy FCB z Afizzionados wyraził również Dee Kundra, czyli dyrektor zarządzający Bayern Monachium na obie Ameryki.
− Meksyk jest domem dla milionów fanów FC Bayern, co czyni go dla nas ważnym miejscem zamieszkania. Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy z afizzionados, aby dostarczać ekscytujące treści – podsumował Dee Kundra.
Komentarze