Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów.
Tym razem bawarski klub poinformował, że pozyskał nowego partnera i podpisał wieloletnią umowę z firmą Adyen, czyli jedną z największych globalnych platform technologii finansowych.
Holenderski gigant stanie się teraz wyłączonym partnerem „Bawarczyków” i będzie obsługiwał przetwarzanie płatności w krajach niemieckojęzycznych na wszystkich kanałach sprzedaży w Bayernie Monachium.
− Cieszymy się, że możemy zapewnić nasze wysokie standardy w przetwarzaniu płatności z Adyen jako oficjalnym partnerem Bayernu i zawsze być w stanie zaoferować naszym fanom innowacyjne opcje. Zawsze staramy się stale ulepszać nasze procesy dla fanów, a uproszczenie procesu płatności jest tego ważną częścią – powiedział Andreas Jung z zarządu FCB.
− Chcemy wspierać Bayern w dostarczaniu doświadczeń zorientowanych na klienta, gdzie sport i drużyna są na pierwszym planie, a płatności przebiegają płynnie w tle. Kibice kupujący koszulkę online będą mieli takie samo doświadczenie płatnicze jak kibice w Allianz Arenie lub w sklepie kibica – podsumowała Hella Fuhrmann, Country Manager DACH w Adyen.
Jak czytamy w oświadczeniu klubu, nowa technologia zostanie wykorzystana przede wszystkim w obszarach merchandisingu i sklepów, KidsClub, członkostwa, FCB TV, sprzedaży biletów oraz na terenie Allianz Areny.
Komentarze