Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów.
Nie dalej jak wczoraj, klub ze stolicy Bawarii oficjalnie poinformował, że współpraca z Konami będzie kontynuowana w przyszłości – dlatego też umowa partnerska została przedłużona o kilka kolejnych lat.
Warto podkreślić, że poprzedni kontrakt został podpisany w lipcu 2019 roku i trwał do dziś. Nieoficjalnie mówi się, że „Bawarczycy” w ciągu tych trzech lat zarobili 15 milionów euro. Ponadto KONAMI jest jednym z Platynowych Partnerów FCB.
− Współpraca z KONAMI ma dla nas ogromne znaczenie, ponieważ ten rynek przeżywa rozkwit i cieszy się ogromną popularnością, zwłaszcza wśród młodych kibiców – powiedział Jung.
− Uwielbiamy piłkę nożną, a ta współpraca daje nam optymalną możliwość wirtualnej gry z naszymi fanami na całym świecie i łączenia wszystkich w ten sposób – dodał dyrektor FCB ds. marketingu.
− KONAMI oznacza „małą falę” i już w pierwszych latach naszego partnerstwa udało nam się wspólnie stworzyć wielką falę. Chcemy kontynuować tę współpracę. Z nadzieją patrzymy w przyszłość – podsumował Andreas Jung.
REKLAMA
Partnerstwo między KONAMI a Bayernem zapewnia twórcom eFootball dostęp do wszystkich zawodników rekordowego mistrza Niemiec. Zarówno piłkarze, jak i stadion zostali w pełni zeskanowani techniką 3D, co w dużym stopniu pozwoli oddać w grze jak najlepiej każdy najmniejszy szczegół.
Komentarze