Bayern Monachium nie zwalnia tempa i robi wszystko co w swojej mocy, aby marka klubu ze stolicy Bawarii była rozpoznawalna w każdym zakątku na świecie.
Tym razem klub ze stolicy Bawarii potwierdził, że przedłużył kontrakt z HypoVereinsbank na kolejne 3 lata. Warto odnotować, że „platynowe partnerstwo” z niemieckim bankiem obowiązuje już od 2003 roku.
HypoVereinsbank jest oficjalnym partnerem bankowym FCB, zaś na współpracy tej korzystają przede wszystkim kibice jak np. z licznych produktów bankowych z dodatkami, takimi jak przydziały biletów.
− Dla Bayernu ciągłość ma ogromne znaczenie. Dlatego cieszymy się, że możemy kontynuować naszą opartą na zaufaniu współpracę z HypoVereinsbank, która trwa już prawie 20 lat – powiedział Kahn.
− Między innymi tematy odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju są bliskie naszym sercom, dlatego liczymy na dalszą silną współpracę – mówił dalej.
− Bayern i HypoVereinsbank z powodzeniem współpracują od 2003 roku, a nasi kibice korzystają z wielu innowacyjnych wspólnych ofert. HypoVereinsbank, podobnie jak Bayern, ma swoje korzenie w Monachium - mamy nadzieję na wiele kolejnych lat współpracy – podsumował Andreas Jung, dyrektor ds. marketingu FCB.
REKLAMA
Przypominamy przy okazji, że partnerstwa Bayernu dzielą się na kilka kategorii. Od lat nieprzerwanie głównymi sponsorami/partnerami monachijczyków pozostają Adidas, Allianz, Audi i Telekom. Listę partnerów znajdziecie poniżej:
Główni partnerzy i udziałowcy: Adidas, Allianz, Audi i Telekom.
Platynowy partner: Hylo, HVB, Konami, Paulaner, Qatar Airways, SAP, Siemens, Tipico.
Złoci partnerzy: Coca Cola, Einhell, MAN, P&G.
Oficjalni partnerzy: Adelholzener, BR, Strauss, Gigaset, Boss, Huelsta, Istrien, Miele, Noventi, Roesle, Theragun, Varta, Vejo, Vueve.
Komentarze