Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów oraz partnerów.
Info
Wykryślimy, że używasz mechanizm blokujący reklam. Portal DieRoten.pl utrzymuje się głównie dzięki reklamom. Rozważ włączenie wyświetlania reklam< i wspieraj rozwój jedynego polskiego portalu kibiców Bayernu Monachium.
Na przestrzeni ostatnich tygodni i miesięcy, Bayern
Monachium zawarł kilka kolejnych partnerstw oraz przedłużył obowiązujące już
umowy partnerskie. Tym razem „Bawarczycy” ogłosili, że będą
współpracować z koncernem Mondelez.
Jak czytamy w oficjalnym oświadczeniu na „FCB.de”,
obie marki uzgodniły współpracę skupioną wokół konkursów dla marek Milka, OREO
i TUC, które mają zapewnić kibicom „niezapomniane i wyjątkowe chwile”.
− Bayern jest zachwycony współpracą z Mondelez International. Marki takie jak Milka i nasz klub mają ze sobą wiele wspólnego: na przykład długą tradycję i wysoki poziom rozpoznawalności – powiedział Andreas Jung.
− Razem reprezentujemy radość - na boisku i poza nim. Chcemy dawać ludziom radość, dlatego bardzo cieszymy się z tego partnerstwa – podsumował dyrektor ds. marketingu FCB.
W tym roku motywem przewodnim będzie: „FC Milka spełnia
marzenia!” W ramach partnerstwa w przyszłości do wygrania będą wyjątkowe
nagrody związane nie tylko z meczami Bayernu, ale i również treningami oraz
innymi aktywnościami.
Komentarze