Nie jest żadną tajemnicą, że Bayern na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że mistrzowie Niemiec zyskują kolejnych sponsorów oraz partnerów.
Szczególnie w ostatnich tygodniach „Bawarczycy” byli bardzo aktywni w przypadku pozyskiwania nowych partnerów czy też dłuższej współpracy z obecnymi sponsorami i nie tylko.
W tym tygodniu klub ze stolicy Bawarii potwierdził oficjalnie, że rozpoczął współpracę z firmą programistyczną Liquiditeam w zakresie infrastruktury Web3. Początkowo umowa obu marek będzie obowiązywać przed najbliższe dwa lata.
− Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że Bayern zdecydował się na wybór naszej firmy Unyfy – powiedział Hendrik Hoppenworth z Liquiditeam.
− Bayern zdał sobie sprawę, że coraz ważniejsze staje się zapewnienie swoim fanom atrakcyjnych ofert cyfrowych. Dokładnie to umożliwiamy dzięki Unyfy – podsumował prezes Liquiditeam GmbH.
Jak czytamy na „FCB.de”, bawarski klub chce podążać innowacyjnymi ścieżkami, aby móc zaoferować swoim fanom zupełnie nowe możliwości w tej dziedzinie. Dlatego też zdecydowano się na wybór Unyfy z Brunszwiku, która koncentruje się na rynku sportowym i medialnym.
Komentarze