Do niedawna najlepiej sprzedającą się koszulką Bayernu Monachium była ta z nadrukiem Lewandowskiego, ale po odejściu Polaka, kto inny zajął miejsce Roberta.
Po powrocie monachijczyków z letniego tournée po Stanach Zjednoczonych, członkowie zarządu bawarskiego klubu udzielili wielu wywiadów, w których odnieśli między innymi do kwestii promowania marki Bayernu Monachium.
Na kilka pytań odpowiedział między innymi Andreas Jung, czyli dyrektor FCB do spraw marketingu. Kiedy Niemca zapytano o to, kto obecnie generuje największy popyt na koszulki spośród wszystkich zawodników rekordowego mistrza Niemiec, 57-latek wskazał na Sadio Mane.
− Obecnie największy popyt generuje Sadio Mane. Już podczas pierwszego naszego spotkania w USA, kiedy spiker przedstawiał zawodników, kibice najgłośniej zareagowali na jego nazwisko – powiedział Jung.
− To oczywiście coś normalnego, to nowa gwiazda Bayernu, zaś nasi fani mają co do niego wielkie oczekiwania. Zazwyczaj jest tak, że wtedy każdy chce mieć trykot takiego zawodnika – mówił dalej.
Mistrzowie Niemiec spędzili w USA dokładnie 6 dni, zaś jak stwierdził Andreas Jung, zainteresowanie było tym razem większe niż w poprzednich latach, kiedy monachijczycy byli obecni w Stanach Zjednoczonych na tournée.
− Myślę, że zainteresowanie było o wiele większe niż na poprzednich tournée. W 2014 roku byliśmy tu po raz pierwszy, teraz jest to już piąty raz i za każdym razem widać, że zainteresowanie wciąż rośnie – podsumował Andreas Jung.
Komentarze