Nie tak dawno temu Bayern Monachium ogłosił przedłużenie partnerstwa z jednym ze swoich najwierniejszych partnerów w historii klubu.
Przypomnijmy raz jeszcze – jakiś czas temu Bayern potwierdził oficjalnie, że wieloletnia współpraca z Paulanerem będzie kontynuowana przez wiele kolejnych lat – umowa została ostatecznie przedłużona do końca czerwca 2031 roku.
Warto wspomnieć, że partnerstwo zostało po raz kolejny rozszerzone i odtąd będzie dotyczyło również kobiecej drużyny bawarskiego klubu (do tej pory mowa była o męskiej ekipie, FCB Legends oraz koszykarskim zespole). Jak podkreślił z kolei Joerg Biebernick, czyli prezes Paulanera, partnerstwo z monachijczykami jest częścią tożsamości marki bawarskiego browaru.
− Partnerstwo z Bayernem jest praktycznie częścią tożsamości naszej marki, podobnie jak nasze rodzinne miasto Monachium, Oktoberfest i towarzyskość, która łączy ludzi. Z niecierpliwością czekamy na napisanie kolejnego rozdziału tej wieloletniej i opartej na zaufaniu współpracy – powiedział Biebernick.
− Nie tylko w domu fani świętują Bayern Monachium i jego zwycięstwa z piwem Paulaner, w ten sposób wspólnie przenosimy bawarską radość życia na cały świat – podsumował Joerg Biebernick.
Jeśli mowa o Paulanerze, to w strukturach sponsorskich, piwowarska marka jest zaliczana do grona Platynowych Partnerów FCB – do grupy tej można zaliczyć również między innymi Allianz, Konami, SAP czy Viessmann.
Komentarze