Bayern Monachium i dział marketingu nie zamierzają zwalniać ani na chwilę, jeśli mowa o współpracy z renomowanymi markami w kraju i za granicą.
Dział marketingu Bayernu Monachium, gdzie dyrektorem jest Andreas Jung, wykonał w ostatnich tygodniach wiele owocnej pracy – mowa o przedłużeniu kilku obecnych umów partnerskich, jak i również zawarciu nowych kontraktów ze sponsorami.
Na początku tego tygodnia „Bawarczycy” potwierdzili z kolei, że będą współpracować co najmniej do końca czerwca 2025 roku z marką GetYourGuide, czyli ogólnoświatowym biurem podróży (z siedzibą w Berlinie).
− Jako mieszkaniec Monachium i wieloletni fan Bayernu, cieszę się, że mogę przybliżyć doświadczenie FCB globalnej społeczności podróżniczej. Chcemy, aby historia tego legendarnego klubu stała się namacalna – powiedział Tao Tao.
− Łączy nas wspólny cel - zadziwiać ludzi za pomocą niezapomnianych wrażeń. Dzięki innowacjom, takim jak FC Bayern Originals by GetYourGuide, chcemy dalej umacniać naszą wiodącą pozycję na wartym 1,5 biliona euro rynku doświadczeń – podsumował współzałożyciel GetYourGuide.
Jeśli mowa o GetYourGuide, to berlińska firma została oficjalnym partnerem Bayernu. Do kategorii tej możemy zaliczyć także m. in. Hylo, Man, Miele, Prime czy też Replay, z którym bawarski klub zawarł partnerstwo nie tak dawno temu.
Komentarze