Jako że grudzień dobiega już końca, tradycyjnie już Bayern Monachium wydał swój klubowy magazyn na kolejny miesiąc. W styczniowym wydaniu znajdziemy wiele podsumowań 2020 roku oraz wywiadów z działaczami FCB.
Jeśli mowa o działaczach klubu, to swojego głosu użyczyli Karl-Heinz Rummenigge, Herbert Hainer, Oliver Kahn, Jan Christian-Dressen, Andreas Jung oraz Joerg Wacker.
W przypadku ostatniego z nich, czyli dyrektora ds. międzynarodowych i strategii rozwoju FCB, Niemiec podkreślił, że mimo pandemii „Bawarczycy” pragną prężnie działać i promować markę Bayernu na całym świecie.
− Pandemia po raz kolejny pokazała, jak ważne jest posiadanie lokalnych struktur w terenie. Dlatego już teraz jesteśmy bardzo dobrze usytuowani w naszych biurach w Szanghaju i Nowym Jorku. Od września nasze biuro w NY zostało ponownie częściowo obsadzone, a pozostali pracownicy pracują zdalnie. W Chinach jesteśmy już trzy kroki do przodu, a w grudniu udało nam się nawet zrobić Trophy Tour z wszystkimi pucharami. Ta pandemia nie rozerwie świata na strzępy, a Bayern pozostanie globalną marką z fanami na całym świecie – powiedział Wacker.
W dalszej części wywiadu dla klubowego magazynu, dyrektor ds. międzynarodowych i strategii rozwoju FCB odniósł się również do nadchodzącego 2021 roku. Ze słów Wackera możemy dowiedzieć się, że podobnie jak miało to miejsce ostatniego lata, tak i w przyszłym sezonie monachijczycy zorganizują cyfrowe tournée.
− Niestety nie byliśmy w stanie zrealizować letniego tournée w 2020 roku ze zrozumiałych powodów. Ważne jest, aby zrozumieć, że ta podróż jest tylko punktem kulminacyjnym naszych wielowarstwowych międzynarodowych działań. Mamy nadzieję wkrótce uda nam się zorganizować nowe tournee, ale musimy pozostać realistami. Pandemia nie zniknie tak szybko, a obciążenie piłkarzy jest większe niż kiedykolwiek wcześniej – mówił dalej.
REKLAMA
− W przyszłym roku zaplanujemy kolejne cyfrowe tournée z naszym partnerem Audi. To będzie jeszcze bardziej nowatorskie, choć byliśmy już pierwszym klubem na świecie, który latem obrał tak kreatywną trasę. Chcemy pozostać blisko naszych fanów, zwłaszcza w dobie pandemii. Nowa technologia pomoże uczynić markę FCB jeszcze bardziej namacalną na całym świecie, tym samym jeszcze ściślej połączymy się z naszymi fanami i pokażemy nowym kibicom ten klub – podsumował Joerg Wacker.
Komentarze