Popieram użytkownika niżej. Alvaro może na prawdę pozytywnie nas zaskoczyć, a wtedy wszyscy, którzy teraz go skreślają będą za tym, żeby wykupić go na stałe :P
24.01.2020 16:02
Czemu nie? Najważniejsze, aby Thomas grał za Lewym, a Coutinho na skrzydle. Wydaje mi się, że dla Serge'a jest jeszcze za szybko, aby zacząć od początku - pewnie wejdzie z ławki :)
24.01.2020 16:00
Emre Can ponoć negocjuje transfer do BVB. Pewnie jakaś niewielka kwota, więc transfer raczej na plus dla nich, tym bardziej po odejściu Weigla.
24.01.2020 15:54
Ostatnio nawet Bild informował, że Bayern nie wykupi Perisicia i choć nie jest to jeszcze przesądzone to jednak najbardziej prawdopodobne.
Czy 25 czy 30 mln to wydaje mi się, że o wiele lepiej byłoby kupić za to jakiegoś młodego grajka jak np. Olmo (transfer do Lipska za 35 mln) niż kolejny raz robić przysługę innemu zespołowi, którym w tym wypadku byłby Inter.
23.01.2020 21:22
I tak to u nas jest z tymi młodymi. Niby większość by chciała, żeby dostawali szanse, a wygląda na to, iż duża większość się zwyczajnie nie nadaje.
23.01.2020 20:58
Wszystkiego najlepszego Arjen!
23.01.2020 20:55
Nie wydaje mi się, aby był to dobry pomysł. Ja byłbym za tym, żeby sprowadzić jakiegoś młodszego, aniżeli starszego zawodnika, ale już na stałe, tak, by walczył o skład, natomiast w przyszłości był ważnym ogniwem. Taki transfer mógłby się zamknąć w 40 mln.
23.01.2020 20:53
@Kimas
Oczywiście, Odriozola może okazać się idealnym uzupełnieniem kadry na najbardziej wymagający okres sezonu, więc trzeba dać mu szansę, a może będzie spisywał się na tyle dobrze, że zdecydujemy się go wykupić :P
Flick mówił jeszcze o transferze skrzydłowego czyli najważniejsze, by był to zawodnik do ofensywy. I zgadzam się, że taki transfer jest potrzebny teraz. W lecie Sane i Havertz zastąpią Perisicia i Coutinho, więc ciekawy jestem czy coś jeszcze teraz wymyślą.
23.01.2020 20:50
To by było bardzo dobre wzmocnienie defensywy. Chętnie zobaczyłbym u nas Upamecano, a jestem pewny, że sporo kibiców topowych zespołów widziałoby go u siebie.
23.01.2020 16:24
Ważne, aby to była jego ostatnia kontuzja w tym sezonie, a najlepiej w karierze, ale to chyba jest niemożliwe :( Wydaję mi się, że gdyby pojawił się jakiś chętny to wypadałoby przemyśleć ofertę. Pozycja skrzydłowego jest bardzo istotna w naszym ofensywnym stylu gry.
23.01.2020 16:21
Odriozola na pewno nam się przyda. Rotacja jest istotna, szczególnie, gdy w najważniejszych momentach sezonu będziemy grać co trzy dni. Zobaczymy czy go wykupimy :P
23.01.2020 16:18
Gdy już wróci do pełnej sprawności z pewnością będzie grał w pierwszym składzie. Nie mówię, że w każdym meczu, bo rotacja powinna obejmować każdego, ale nie martwy się o to, jakoby Lucas nie potrafiłby wywalczyć sobie miejsca w jedenastce.
23.01.2020 16:15
Dokładnie, to naturalne. Skoro dołączył do nas to tylko z myślą, żeby za jakiś czas zostać pierwszym bramkarzem, a w przyszłości najlepszym niemieckim golkiperem :P
23.01.2020 16:12
Przydałby się jakiś skrzydłowy, ale chyba dobrze, że nie będzie nim Costa. Ogólnie coś mi świta, iż gdy wróci Lucas to Davies będzie czasami śmigał na skrzydle :P
23.01.2020 16:10
Lazio zajęło 3 miejsce w grupie LE, więc tam Ciro nie postrzela, a miejmy nadzieję, że Robert w LM już tak. Ta walka będzie zacięta i to na razie jest tylko jej początek :P
23.01.2020 16:07
@hoven
Sytuację Messiego to pamiętam doskonale :P Ale, żeby Pepe wkręcił tak Upamecano to szczerze nie kojarzę. Nie mogę w ogóle przypomnieć sobie meczu Lipska z Lille lub Arsenalem.
22.01.2020 19:11
@Prezes42
A ja się nie zgodzę, że nie będzie miał szans na grę. Wszystko kwestią odpowiedniej rotacji.
22.01.2020 19:04
Według Sky Bayern rozważa sprowadzenie Dayota Upamecano w letnim okienku transferowym, który miałby zastąpić Boatenga,
I to jest informacja, która bardzo mi się podoba :P
22.01.2020 18:56
Najgorsze, że tych odchodzących piłkarzy (nie mówię o wypożyczonych, bo plan zakłada, że podmienią ich Sane i Havertz) wypadałoby jakoś zastąpić, aby chociaż ilościowo zgadzało się z tym, co jest aktualnie. Już nie mówię, iż takiej kadry i tak nie można byłoby nazwać szeroką.
22.01.2020 13:35
Patrząc na to, jak bardzo jest chwalony za grę w Schalke to na prawdę szkoda. Ale póki gra w Bundeslidze to może nie wszystko stracone dla nas :P
22.01.2020 13:22
Akurat Werner jest na tyle uniwersalny, że bez problemu uzbierałby minuty również na innych pozycjach. Zamiast wypożyczać Perisicia można było za grosze wziąć do nas Timo. Ale skoro nie to nie. Prawda jest taka, że Sane i Havertz nie sprawią przecież, że kadra będzie szersza, bo zastąpią tylko wracających z wypożyczeń Chorwata i Brazylijczyka.
22.01.2020 13:20
Jestem jak najbardziej na tak! Przyszedł Odriozola, więc już będzie znacznie łatwiej go zastąpić, ale na dłuższą metę przydałby się nam stoper. W lato najpewniej pożegnamy się z Javim, więc odpadnie kolejna alternatywa. W takim razie zobaczymy :P
22.01.2020 13:14
@cayman
Ale ja nie uważam, że wypożyczenia są złe tylko, iż u nas jest ich za dużo. Według mnie to powinny być tylko zabezpieczenia. Nie wypaliło z Sane i Havertzem. Okej, mogliśmy wypożyczyć Coutinho, ale zamiast Perisicia wziąć jakiegoś młodego, perspektywicznego zawodnika za 30-40 mln i dawać mu szanse, stale go rozwijać. Bądźmy szczerzy, nasza kadra od lat jest zbyt wąska - kupiony zawodnik byłby na lata, a wypożyczony Perisić tylko na rok.
22.01.2020 13:10
Czyli wypstrykamy się z kasy na Sane z Havertzem, a co z innymi pozycjami, które bezsprzecznie wymagają wzmocnienia?! Teraz ratujemy się wypożyczaniem zawodników, ale przecież wszyscy dobrze wiemy, że tak być nie powinno. Jestem ciekaw czy w lato ktoś jeszcze dołączy np. zamiast aktualnie wypożyczonego Odriozoli i innych piłkarzy, którzy najpewniej odejdą.
22.01.2020 11:40
Nawet jeśli nie będziemy się spieszyć to na pojedynek z Chelsea powinien być gotowy. Ale również uważam, że trzeba przemyśleć przyszłość Kingsleya w Monachium...
22.01.2020 11:36
Według mnie powinniśmy skończyć bawić się w te wypożyczenia, a zacząć kupować piłkarzy, z którymi będziemy wiązać długą przyszłość. Wzmocnimy skład na już, a i w przyszłych sezonach kadra będzie szersza, niż gdybyśmy wypożyczyli Costę do końca sezonu. Brać Daniego Olmo! Koszt stosunkowo niewielki, a gracz młody i na prawdę utalentowany :P
22.01.2020 11:33
@Elessar
No oczywiście, że nie. Ja tak nie napisałem. W zasadzie to wyrażam tylko swoje obawy. Ale klub piłkarski zawsze będzie klubem piłkarskim, więc są jeszcze kibice, a bez kibiców nie ma piłki nożnej.
No aktualnie nie ma co, przed nami bardzo ważne, letnie okienko transferowe.
21.01.2020 20:38
@Elessar
Ale skoro piłkarze, a nawet trener i dyrektor sportowy wypowiadają się, że chcą walczyć na trzech fornatach no to kurczę. Po prostu mierzmy siły na zamiary :P
21.01.2020 20:31
@Reeken89
Poprzedni sezon chyba pokazał, że to błędny tok myślenia. I jakoś nie przemawia za mną tłumaczenie, iż odpadliśmy ze zdobywcą tytułu.
21.01.2020 20:29
@Elessar
No, ale tu dochodzi jeszcze aspekt tych wzmocnień. Oni zdobywają mistrzostwo co rok, ale mimo to mają większe ambicję i chcą zdobyć LM, dlatego dokonują takich transferów. My zdobywamy mistrzostwo co rok i być może przez to odpuściliśmy w wzmacnianiu drużyny.
21.01.2020 20:25
@Reeken89
I właśnie takie podejście, że zdobycie mistrzostwa jest naturalne i odgórnie przypisane jest dla Bayernu najbardziej zgubne. Poprzedni sezon pokazał - łatwo już nie będzie - ten tylko to potwierdza, bo znowu gonimy rywali w tabeli.
21.01.2020 20:21
@Elessar
Ale ja o żadnych swoich wyobrażeniach tutaj nie pisałem :P
Ale taki scenariusz też jest możliwy. Prawdę powiedziawszy to ciężko jednoznacznie stwierdzić co mogłoby się przyczynić do tego, aby wzmocnienia były wzmocnieniami.
21.01.2020 20:18
@Reeken89
No z całą pewnością byłby to zimny prysznic. Szkoda tylko, że najpewniej aż do takich rzeczy musi dojść, aby zwiększyć jakość dokonywanych transferów...
21.01.2020 20:14
@Reeken89
Ale ja to w zupełności rozumiem. Też denerwuje mnie to, jak aktualnie działamy na rynku transferowym, ale przecież to nie jest wina zawodnika, że Bayern się po niego zgłosił.
21.01.2020 20:09
Napiszę to jeszcze raz - nie skreślamy chłopaka, gdy nie zagrał u nas nawet minuty. Dajmy mu szansę. A z dyskusją na temat klauzuli również poczekajmy, gdyż większość pisze, jakoby miałoby jej nie być, ale wspomina się o kwocie 22,5 mln.
21.01.2020 20:03
Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Trumf w LM jest w zasadzie marzeniem każdego piłkarza na świecie, ale miejmy nadzieję, że i my, kibice niedługo będziemy mogli się z tego cieszyć.
21.01.2020 14:54
Według mnie i tak zasłużył sobie u nas, żeby raz na jakiś czas, ale regularnie dostać swoją szansę, jednak u nas cały czas gra tylko Neuer. Według mnie powinien odejść do klubu, w którym będzie pierwszym bramkarzem. Myślę, że spokojnie mógłby załapać się do jakiegoś klubu z Budnesligi, ale do tego potrzebne są jeszcze określone okoliczności. Jednak taki zespół z 2 Bundesligi z realną szansą na awans też nie brzmi źle :D
21.01.2020 14:51
Jeszcze go nie skreślajmy, bo robimy to za szybko. Niech przyjdzie, zagra choć raz i wtedy możemy dyskutować. Co do tej klauzuli wykupu to chyba na rękę byłoby Realowi ją tam umieścić, skoro po sezonie wraca Hakimi, który ma być ważnym elementem zespołu, a Odriozola raczej będzie musiał szukać sobie nowego klubu.
Teraz jeszcze transfer do przodu. Bierzmy Olmo! Dwóch nowych zawodników w zespole, obydwoje Hiszpanie. Dogadaliby się :P
21.01.2020 14:47
Pierwszy mecz BVB po zimowej przerwie pokazał, że jeszcze mogą pokrzyżować plany Lipskowi i Bayernowi w walce o mistrzostwo. Z pewnością będzie ciekawie.
21.01.2020 10:24
Szkoda gadać... Zimowe trudne, ale letnie chyba jeszcze trudniejsze, prawda?! Ale spokojnie, całe szczęście wypożyczenia są takie łatwe...
21.01.2020 10:20
Z początku dawać mu kilka, kilkanaście minut na mecz. Na prawdę nie ma się gdzie spieszyć z jego powrotem. Sytuacja kadrowa nie jest najlepsza, ale nie śpieszmy się.
21.01.2020 10:13
Spokojnie, rozsądnie i powoli - tak powinniśmy wdrażać go do gry! :)
21.01.2020 10:11
Trzeba było brać w lato. W zasadzie jeśli Timo chciałby dalej do nas dołączyć to moim zdaniem powinniśmy teraz zrobić wszystko, aby jak najszybciej go z Lipska wyciągnąć i to niezależnie od transferu Sane. Według mnie jakiś transfer do ofensywy tej zimy i tak by się przydał, a według mnie dobrymi kandydatami byliby właśnie Werner, ale również Dani Olmo :D
21.01.2020 10:09
Ciężko powiedzieć mi dlaczego, ale ja uważam, że z całej tej trójki Odriozola jest najrozsądniejszą opcją. Bierzmy jeszcze Olmo i mamy fajny, młody duecik z Hiszpanii.
21.01.2020 10:03
Nie chce nic mówić, ale według mnie nie powinniśmy aż tak podwyższać zarobków Manuelowi. Ciekawe jak ułoży się ten "konflikt" z Nübelem, bo to może być następny czynnik do tego, by przedłużać lub nie przedłużać tego kontraktu.
21.01.2020 09:59
W obliczu kontuzji i naszej wąskiej kadry to chyba naturalne, że Cuisance zostanie w Monachium. Za pewne będzie dostawał jakieś szanse. Zobaczymy w przyszłym sezonie, może wtedy jakieś wypożyczenie, choć to też zależy od kadry.
21.01.2020 09:55
Widziałem już tutaj wiele komentarzy krytykujących Müllera, a także Bayern za to, że trzyma tego zawodnika w zespole. Mi nigdy przez myśl nie przeszło, iż Bayern mógłby się go pozbyć i bardzo dobrze. Jak dobrze, że Thomas potwierdza swoją jakość!
21.01.2020 09:53
Nie jest łatwo wygrać mecz 4:0, a jeszcze trudniej strzelić tam cztery bramki w trakcie jednej, w tym wypadku drugiej, połowy. Zasłużone zwycięstwo. Brawo!
21.01.2020 09:50
Bardzo ważne zwycięstwo w Berlinie! Brawo za ten mecz Panowie! :D
Nie wiem dlaczego, ale z trójki Meunier, Semedo, Odriozola najbliżej mi do Hiszpana.
21.01.2020 09:48
Mimo tego, że sytuacja kadrowa jest niewyobrażalnie fatalna to według mnie Gnabry nie powinien zagrać ani minuty, bo jeszcze gorzej się to dla nas skończy.
16.01.2020 16:11
I tak właśnie dbamy o rozwój swoich młodych. Potem to nic dziwnego, że od tak dawna nie wprowadziliśmy żadnego wychowanka. Tylko potem niech nikt nie ma pretensji.
16.01.2020 16:09
Ja nawet nie chcę myśleć o składzie na ten mecz. Tragedia!
16.01.2020 16:07
Dokładnie. Piłkarz jest ambitny i bez jasnych zapewnień od klubu, które pewnie znalazły się w kontakcie, po prostu nie zdecydowałby się na transfer do nas.
16.01.2020 16:06
Szkoda, że stwierdzenie tak oczywistego faktu zajęło 16 dni okienka transferowego.
16.01.2020 16:04
My mamy się wzmacniać i tylko tego aktualnie potrzebujemy.
16.01.2020 16:04
Ta wypowiedź tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że gdybyśmy dogadali się z Lipskiem, choć jeśli faktycznie była ta klauzula to w zasadzie nie trzeba byłoby się dogadywać, to podpisanie kontraktu z Timo byłoby łatwizną. Według mnie ten zawodnik zwyczajnie chciał do nas trafić. Pytanie czy aktualnie dalej chce u nas grać, bo ja chętnie zobaczyłbym go w Monachium. Pisałem to na początku zeszłego roku, pisze i teraz.
16.01.2020 16:01
"Chcę mieć jeszcze większy wpływ na grę i wziąć na siebie większą odpowiedzialność." - oby to było noworoczne postanowienie, którego nie porzuci po pierwszym meczu...
16.01.2020 15:57
Może nie są faworytami do zdobycia mistrzostwa, co wyrwania go z rąk Bayernu. Aktualna sytuacja w tabeli, to tak samo jak w zeszłym sezonie, to po prostu słabość Bayernu.
16.01.2020 15:54
Gdyby Bayern nie robił sobie problemów, gdyby Bayern sprowadzał piłkarzy na pozycje, które wymagają wzmocnienia to nie byłoby problemu, kadra byłaby odpowiednio szeroka, a Boateng mógłby odejść.
Meunier to pewnie kolejne nazwisko i tyle. Ewentualne zainteresowanie piłkarzem to za mało, żeby trafił do danego klubu.
15.01.2020 20:12
Przecież to wszystko przeczy samemu sobie... Nie kupiliśmy Wernera, bo nie pasuje do naszego stylu gry... A czy niepokazujący się, a wręcz uciekający dod podań Goretzka pasuje?! W dodatku nieudolnie zamyka temat na przyszłość i po co?! Tragedia! ...
15.01.2020 20:09
Szacun oczywiście, ale dla klubu byłaby to lekka kompromitacja...
15.01.2020 20:06
Wiem, że z jego punktu chciałby zdążyć na Mistrzostwa Europy, ale wydaje mi się, iż lepiej by było, gdyby nie zdążył. Nie byłoby żadnej presji, mógłby być skupiony tylko na powrocie już na następny sezon. Zobaczymy jak to będzie, bo u nas z tymi kontuzjami to różnie. Raz tak, raz tak.
Edytowano : 2020-01-15 20:05:41
*Wiem, że z jego punktu widzenia chciałby zdążyć na Mistrzostwa Europy,...
15.01.2020 20:04
Jeśli chodzi o Lewego to nic dziwnego, przecież to maszyna. Co do Gnabry'ego mam nadzieję, że jeśli już faktycznie znajdzie się na ławce to weźmie udział tylko w rozgrzewce przedmeczowej i podczas meczu, po to, aby poprawić swoją sprawność, ale w żadnym wypadku nie chciałbym, żeby grał choć minutę. Przed chwilą pisało się o absencji do lutego, a tu nagle wszystko w porządku? Nie ma sensu ryzykować, niech spokojnie wróci.
15.01.2020 20:00
@zabson79
Dokładnie, otóż to. Dlatego teraz lepiej zrobić jeden transfer, który będzie faktycznym wzmocnieniem na przestrzeni najbliższych sezonów, niż dwa, które wniosą tyle co wypożyczony Perisic, a kolejnych prawdziwych transferów dokonać już latem.
14.01.2020 22:09
Co do plotek o zainteresowaniu Lucasem Paquetą to osobiście jestem na nie. Uważam, że to nie jest zawodnik, który powinien nas wzmocnić. Przede wszystkim nie ta pozycja. Już o wiele bardziej podoba mi się czyjś pomysł o sprowadzeniu Daniego Olmo. Młody, perspektywiczny, hiszpański zawodnik, który w chwili obecnej byłby dla nas niemałym wzmocnieniem, a przy zdrowej kadrze piłkarzem, który naciskałby na zawodników pierwszego składu.
Nam przede wszystkim ta kadra potrzebna jest zdecydowanie szersza i to nie tylko w obliczu tych kontuzji, które z resztą w naszym klubie są coroczną tradycją, a tak zwyczajnie, jak na klub chcący walczyć na trzech frontach przystało.
14.01.2020 22:06
To było oczywiste. Dla mnie nie było żadnych wątpliwości. Jakiś czas temu czytałem, że Hakimi po powrocie z wypożyczenia będzie ważnym ogniwem w Madrycie, ale zobaczymy.
13.01.2020 21:51
Czy kogoś to dziwi?! Potrzeba wzmocnień! Czemu nie myśleliśmy o tym na początku okienka! Czeka nas bardzo starcie w Berlinie, a punktów gubić już nie możemy...
Edytowano : 2020-01-13 21:48:21
*Czeka nas bardzo trudne starcie w Berlinie, a punktów gubić już nie możemy... :D
13.01.2020 21:46
Oby tylko dalej chciał spełniać marzenia u nas w klubie, nawet jeśli zaczęłoby się mówić o zainteresowaniu klubów PL, wielkiego Realu czy Barcelony.
13.01.2020 21:44
Jakiś czas temu napisałem, że nie wyobrażam sobie, aby Lewy mógł dopuścić do tego, żeby nie zagrać w tym meczu. Jeśli jakimś cudem nie w pierwszym składzie to na pewno po wejściu z ławki. To jest robot, to jest maszyna, nic go nie powstrzyma! :)
13.01.2020 21:23
@josh1982
Ja osobiście nie jestem zdzwiony. Powiem więcej, sam bym tak zagłosował. Neuera bezsprzecznie można uważać za bramkarza minionej dekady, ale dla mnie to zawodnik Barcelony jest aktualnie najlepszym bramkarzem na świecie.
13.01.2020 21:19
Nawet jeśli Karl faktycznie jest mocno zapracowany, w co z resztą mam ogromne nadzieję, to ten fakt niestety ukazuje tylko absurd pracy naszego dyrektora sportowego.
13.01.2020 21:16
Z jednej strony fajnie by było, ponieważ mogłoby to być ukoronowanie jego reprezentacyjnej kariery, a z drugiej może nawet forma pożegnania. Trzeba się jednak zdecydować czy lepszym rozwiązaniem nie będzie solidne przygotowanie się do sezonu.
13.01.2020 21:14
Wiem, że będzie o to mega ciężko, ale oby to były transfery na miarę wzmocnienia naszej drużyny, aby nie było tak, iż przez następne sezony będziemy się z tymi zawodnikami tylko męczyć. Skoro kupować już piłkarzy to tylko takich porządnych.
13.01.2020 21:11
Paqueta może i fajnie prezentował się po przyjściu do Milanu, ale czy to jest zawodnik, którego w tej chwili tak na prawdę potrzebujemy? Według mnie nie.
12.01.2020 22:45
@Panczo
Może wtedy ta kadra Bayernu zawsze byłaby trochę szersza, bo nie musieliby martwić się o samopoczucie piłkarzy, którzy siadają na trybunach. Możemy tylko przypuszczać.
12.01.2020 21:11
Jeszcze go nie kupujemy... Zobaczymy jaką zaliczy rundą wiosenną i wtedy będziemy wyrażać ewentualne obawy. W tym momencie wiemy, że nie jest wart ceny z poprzedniego sezonu, więc aktualnie kwota jego transferu nie powinna przekraczać 80 mln.
12.01.2020 21:09
@matiibal1998
Osobiście z Milanu nie chciałbym żadnego zawodnika. Będąc szczerym to zwyczajnie nie jest nasz poziom, a my potrzebujemy teraz mocnych nazwisk.
12.01.2020 20:57
Milan na półtora roku wypożyczył Caldare do Atalanty, więc niech biorą Boatenga. W jego miejsce Upamecano i jest pięknie :P
12.01.2020 20:40
No te pensje u nas to jest dramat. Gdy "niby" w wakacje przeciągały się negocjacje z Sane to mówiono, że nie chcemy tworzyć sobie komina płacowego, a prawda jest taka, iż i tak taki mamy. Gdy ja czytam, że Bruno Fernandes po przyjściu do MU będzie miał 6 mln to po prostu łapie się za głowę i nie wiem co myśleć o 12 mln, które bierze u nas Goretzka.
12.01.2020 16:59
Wiadomo, że teraz nie dostaniemy nikogo z kategorii ułożonych piłkarzy, ale wszystko to kwestia pieniędzy. Według mnie lepszą opcją jest Klostermann, a jeśli mamy sprowadzać pierwszego, lepszego, bocznego obrońcę to może lepiej sprowadzić środkowego np. Upamecano. Pavard zostałby po prawej stronie, a my mielibyśmy partnera dla Alaby.
Edytowano : 2020-01-12 15:09:29
Oczywiście do powrotu Lucasa do pełnej sprawności. Z tego, co jednak wiemy, klub nie będzie śpieszył się z jego powrotem, a środek obrony i tak wymaga wzmocnienia. Szkoda tylko tych ogromnych pensji, które z pewnością zablokowały nie jeden transfer...
Edytowano : 2020-01-12 15:10:46
Będąc dokładniejszym mam na myśli pensje naszego zawodnika - Jerome'a Boatenga.
12.01.2020 15:07
W aktualnym momencie Havertz jest bardzo przeceniony i te 100-130 mln, których oczekuje Bayer to kwota o wiele za duża, żeby decydować się na zakup Kaia. W kwestii ceny jego transferu kluczowa będzie jednak runda wiosenna - statystki i wpływ na grę zespołu.
12.01.2020 15:03
Chce go BVB, a mówi się nawet o zainteresowaniu ze strony Barcelony i co, Bayern rezygnuje? Oj ciężko, ciężko będzie w meczu z Herthą.
12.01.2020 13:48
Szansę są co roku, to naturalne. Coutinho jest tylko graczem wypożyczonym, więc normalne, że nie powie o potrzebie wzmocnień, jednak bez nich będzie niezwykle ciężko.
12.01.2020 13:46
Koniec końców chyba dobrze, że tu nie trafił. Temat powraca przez ten zbliżający się dwumecz z Chelsea i mimo porażki Bayernu w sprawie CHO trzeba to przeczekać.
12.01.2020 13:43
Jeżeli ta sytuacja, w której kluczowi zawodnicy będą domagać się wzmocnień, bo co naturalne, posiadają wielkie ambicje i chcą zwyciężać także w rozgrywkach europejskich to jeśli tych prawdziwych wzmocnień dokonywać nie będziemy, możliwym scenariuszem są odejścia tych piłkarzy do klubów, w których szanse na spełnienie marzeń będą większe. Dlatego wybudźmy się z tego już kilkuletniego snu, uzupełnijmy kadrę teraz - zimą, a w letnim okienku dokonajmy znaczących wzmocnień.
12.01.2020 13:40
", ale transfery zależą od dwóch czynników. Pierwszym z nich są finanse" - jeśli chodzi o środki na dokonywanie transferów no to chyba bez przesady, nie powinno być żadnych problemów, aby jakiegoś teraz dokonać.
"...Nie, nie sądzę, że cele na ten sezon są zagrożone z powodu sytuacji kadrowej." - jeżeli chcemy otwarcie mówić o zwyciężeniu w rozgrywkach poza krajowym podwórkiem to z całym szacunkiem, ale są zagrożone. Chyba, że walczymy tylko o mistrzostwo i puchar.
"Inne wielkie kluby wydają po 60,70 czy 80 milionów euro na bramkarzy. My go pozyskaliśmy za darmo." - w takim razie możemy to wykorzystać i za te pieniądze, lub chociaż ich część, dokonać wzmocnień na innych pozycjach.
12.01.2020 13:35
Barcelona chętnie pozbyłaby się Semedo i jednocześnie interesuje ją Klostermann. Czyli na prawdę chcemy przygarnąć zawodnika niechcianego, robiąc jemu aktualnemu klubowi miejsce na piłkarza nowego, najpewniej lepszego. No, ale czego możemy się spodziewać, gdy za nami dwanaście dni okienka, a do pierwszego meczu już tylko tydzień.
12.01.2020 13:29
Transfery są konieczne, widzi to trener, kluczowi zawodnicy i duża większość kibiców, a mimo tego wzmocnień brak. Czekamy na okazje, chcemy z nich korzystać - to są słowa naszego dyrektora sportowego - ,a gdy już jakieś się pojawiają nie robimy nic.
11.01.2020 20:36
No właśnie, podpisał nowy kontrakt, w który wpisano klauzulę odejścia. Postanowiłem odświeżyć sobie trochę tą sprawę i jedyną kwotę tej klauzuli, jaką znalazłem jest 30 mln. Nie wiem tylko czy ona przypadkiem nie wchodzi w życie dopiero po zakończeniu bieżącego sezonu.
11.01.2020 20:32
Dobrze, że mecz z Herthą jest jeszcze w trakcie okienka transferowego. Patrząc na aktualny spokój to chyba tylko tragedia w tym meczu może zmobilizować do jakiegoś transferu.
Edytowano : 2020-01-11 17:09:53
Piszę tu o pierwszym zespole, a wynik aktualnie trwającego meczu nie ma tu żadnego znaczenia. Szkoda tylko, że wtedy nowy zawodnik nie będzie miał przepracowanego okresu przygotowawczego z nami, a z byłym już zespołem. A potem wprowadzanie do zespołu itd...
11.01.2020 17:07
Ależ spokojnie. Do przerwy było 1:1. Posypało się, gdy weszli młodzi, a tych przecież mamy dopiero spokojnie, powoli wprowadzać do pierwszego składu. Wniosek jest zatem jeden. Pierwsza drużyna nie wymaga wzmocnień, mimo że domaga się ich trener i zawodnicy...
Edytowano : 2020-01-11 16:57:43
A tak na poważnie to wynik w tym meczu można wybaczyć. Wiadomo jak to jest ze sparingami przed sezonem i w przerwie.
Jednak jakieś wzmocnienie by się przydało ;P
11.01.2020 16:55
Wydaje mi się, że dla Piątka i tak najlepsza będzie zmiana otoczenia. Dzisiejszy wynik wcale nie musi oznaczać zmiany sytuacji Milanu. Najbliższe dni będą dla niego kluczowe.
Edytowano : 2020-01-11 16:29:11
W kontekście transferu oczywiście :P
11.01.2020 16:28
Ja nie napisałem nigdzie, że gdyby grał w Bayernie, osiągałby takie same statystyki jak aktualnie w Lipsku. Naturalnie, iż nie. Grałby mniej, zatem liczby byłyby gorsze. Miałem po prostu świadomość, że jeśli zostanie w Lipsku to takie statystki będą normą. Natomiast z tym, jakoby Timo jest typową dziewiątką się nie zgodzę. Obserwując jego grę widać dużą chęć rozgrywania akcji oraz częste zejścia pod boczną linię boiska. Gdzie tu zatem miano typowego napastnika...
11.01.2020 16:24
@dzordan
Nie trzeba było oglądać dzisiejszego meczu, aby stwierdzić, że Zaha nie jest wart tych 70-80 mln, które żąda Crystal Palace ;P Gdyby na prawdę był dobry, to już bez znaczenia czy ta kwota byłaby wygórowana czy nie, po prostu grałby w jakimś lepszym klubie :P
11.01.2020 15:31
Bezsprzecznie i zasłużenie. Brawo Alphonso! :)
11.01.2020 13:56
Wypowiedzi mega konkretne, wyczerpujące temat, a jak już wiemy również bez owijania w bawełnę. Fajnie, podoba mi się to.
11.01.2020 13:53
Ja tym bardziej nie rozumiem jakim cudem nie doszło do tego transferu, gdyż byłem niemalże pewien, że Werner będzie naszym zawodnikiem. Nie dziwie się patrząc na jego statystki, bo byłem świadomy jego jakości. Osobiście bardzo żałuję, iż nie gra u nas. W dodatku Timo byłby chyba fajnym wzmocnieniem w obliczu tych kontuzji, oczywiście nie jest typowym skrzydłowym, ale to lepsza opcja niż branie pierwszego, lepszego zawodnika.
11.01.2020 13:47
Mam nadzieję, że decyzja jest już podjęta i nic nie wpłynie na jej zmianę, a Sane będzie naszym piłkarzem, jak wszystko na to wskazuje, od nowego sezonu.
11.01.2020 13:42
Miejmy nadzieję, że po tym pierwszym obozie przygotowawczym, gdy to Flick jest trenerem Bayernu, będziemy grać jeszcze lepiej. Jeśli chodzi o sytuacje w lidze to patrzmy po prostu tylko na siebie i zwyciężajmy w każdym meczu! :)
11.01.2020 13:38
Jeśli piłkarze będą gryźć trawę w tym dwumeczu to o awans jestem spokojny. Z resztą w LM jesteśmy jakoś bardziej zdeterminowani, co potwierdza komplet punktów w grupie. Jako Bayern Monachium nie możemy sobie pozwolić, by nie awansować!
Popieram użytkownika niżej. Alvaro może na prawdę pozytywnie nas zaskoczyć, a wtedy wszyscy, którzy teraz go skreślają będą za tym, żeby wykupić go na stałe :P
24.01.2020 16:02
Czemu nie? Najważniejsze, aby Thomas grał za Lewym, a Coutinho na skrzydle. Wydaje mi się, że dla Serge'a jest jeszcze za szybko, aby zacząć od początku - pewnie wejdzie z ławki :)
24.01.2020 16:00
Emre Can ponoć negocjuje transfer do BVB. Pewnie jakaś niewielka kwota, więc transfer raczej na plus dla nich, tym bardziej po odejściu Weigla.
24.01.2020 15:54
Ostatnio nawet Bild informował, że Bayern nie wykupi Perisicia i choć nie jest to jeszcze przesądzone to jednak najbardziej prawdopodobne.
Czy 25 czy 30 mln to wydaje mi się, że o wiele lepiej byłoby kupić za to jakiegoś młodego grajka jak np. Olmo (transfer do Lipska za 35 mln) niż kolejny raz robić przysługę innemu zespołowi, którym w tym wypadku byłby Inter.
23.01.2020 21:22
I tak to u nas jest z tymi młodymi. Niby większość by chciała, żeby dostawali szanse, a wygląda na to, iż duża większość się zwyczajnie nie nadaje.
23.01.2020 20:58
Wszystkiego najlepszego Arjen!
23.01.2020 20:55
Nie wydaje mi się, aby był to dobry pomysł. Ja byłbym za tym, żeby sprowadzić jakiegoś młodszego, aniżeli starszego zawodnika, ale już na stałe, tak, by walczył o skład, natomiast w przyszłości był ważnym ogniwem. Taki transfer mógłby się zamknąć w 40 mln.
23.01.2020 20:53
@Kimas
Oczywiście, Odriozola może okazać się idealnym uzupełnieniem kadry na najbardziej wymagający okres sezonu, więc trzeba dać mu szansę, a może będzie spisywał się na tyle dobrze, że zdecydujemy się go wykupić :P
Flick mówił jeszcze o transferze skrzydłowego czyli najważniejsze, by był to zawodnik do ofensywy. I zgadzam się, że taki transfer jest potrzebny teraz. W lecie Sane i Havertz zastąpią Perisicia i Coutinho, więc ciekawy jestem czy coś jeszcze teraz wymyślą.
23.01.2020 20:50
To by było bardzo dobre wzmocnienie defensywy. Chętnie zobaczyłbym u nas Upamecano, a jestem pewny, że sporo kibiców topowych zespołów widziałoby go u siebie.
23.01.2020 16:24
Ważne, aby to była jego ostatnia kontuzja w tym sezonie, a najlepiej w karierze, ale to chyba jest niemożliwe :( Wydaję mi się, że gdyby pojawił się jakiś chętny to wypadałoby przemyśleć ofertę. Pozycja skrzydłowego jest bardzo istotna w naszym ofensywnym stylu gry.
23.01.2020 16:21
Odriozola na pewno nam się przyda. Rotacja jest istotna, szczególnie, gdy w najważniejszych momentach sezonu będziemy grać co trzy dni. Zobaczymy czy go wykupimy :P
23.01.2020 16:18
Gdy już wróci do pełnej sprawności z pewnością będzie grał w pierwszym składzie. Nie mówię, że w każdym meczu, bo rotacja powinna obejmować każdego, ale nie martwy się o to, jakoby Lucas nie potrafiłby wywalczyć sobie miejsca w jedenastce.
23.01.2020 16:15
Dokładnie, to naturalne. Skoro dołączył do nas to tylko z myślą, żeby za jakiś czas zostać pierwszym bramkarzem, a w przyszłości najlepszym niemieckim golkiperem :P
23.01.2020 16:12
Przydałby się jakiś skrzydłowy, ale chyba dobrze, że nie będzie nim Costa. Ogólnie coś mi świta, iż gdy wróci Lucas to Davies będzie czasami śmigał na skrzydle :P
23.01.2020 16:10
Lazio zajęło 3 miejsce w grupie LE, więc tam Ciro nie postrzela, a miejmy nadzieję, że Robert w LM już tak. Ta walka będzie zacięta i to na razie jest tylko jej początek :P
23.01.2020 16:07
@hoven
Sytuację Messiego to pamiętam doskonale :P Ale, żeby Pepe wkręcił tak Upamecano to szczerze nie kojarzę. Nie mogę w ogóle przypomnieć sobie meczu Lipska z Lille lub Arsenalem.
22.01.2020 19:11
@Prezes42
A ja się nie zgodzę, że nie będzie miał szans na grę. Wszystko kwestią odpowiedniej rotacji.
22.01.2020 19:04
Według Sky Bayern rozważa sprowadzenie Dayota Upamecano w letnim okienku transferowym, który miałby zastąpić Boatenga,
I to jest informacja, która bardzo mi się podoba :P
22.01.2020 18:56
Najgorsze, że tych odchodzących piłkarzy (nie mówię o wypożyczonych, bo plan zakłada, że podmienią ich Sane i Havertz) wypadałoby jakoś zastąpić, aby chociaż ilościowo zgadzało się z tym, co jest aktualnie. Już nie mówię, iż takiej kadry i tak nie można byłoby nazwać szeroką.
22.01.2020 13:35
Patrząc na to, jak bardzo jest chwalony za grę w Schalke to na prawdę szkoda. Ale póki gra w Bundeslidze to może nie wszystko stracone dla nas :P
22.01.2020 13:22
Akurat Werner jest na tyle uniwersalny, że bez problemu uzbierałby minuty również na innych pozycjach. Zamiast wypożyczać Perisicia można było za grosze wziąć do nas Timo. Ale skoro nie to nie. Prawda jest taka, że Sane i Havertz nie sprawią przecież, że kadra będzie szersza, bo zastąpią tylko wracających z wypożyczeń Chorwata i Brazylijczyka.
22.01.2020 13:20
Jestem jak najbardziej na tak! Przyszedł Odriozola, więc już będzie znacznie łatwiej go zastąpić, ale na dłuższą metę przydałby się nam stoper. W lato najpewniej pożegnamy się z Javim, więc odpadnie kolejna alternatywa. W takim razie zobaczymy :P
22.01.2020 13:14
@cayman
Ale ja nie uważam, że wypożyczenia są złe tylko, iż u nas jest ich za dużo. Według mnie to powinny być tylko zabezpieczenia. Nie wypaliło z Sane i Havertzem. Okej, mogliśmy wypożyczyć Coutinho, ale zamiast Perisicia wziąć jakiegoś młodego, perspektywicznego zawodnika za 30-40 mln i dawać mu szanse, stale go rozwijać. Bądźmy szczerzy, nasza kadra od lat jest zbyt wąska - kupiony zawodnik byłby na lata, a wypożyczony Perisić tylko na rok.
22.01.2020 13:10
Czyli wypstrykamy się z kasy na Sane z Havertzem, a co z innymi pozycjami, które bezsprzecznie wymagają wzmocnienia?! Teraz ratujemy się wypożyczaniem zawodników, ale przecież wszyscy dobrze wiemy, że tak być nie powinno. Jestem ciekaw czy w lato ktoś jeszcze dołączy np. zamiast aktualnie wypożyczonego Odriozoli i innych piłkarzy, którzy najpewniej odejdą.
22.01.2020 11:40
Nawet jeśli nie będziemy się spieszyć to na pojedynek z Chelsea powinien być gotowy. Ale również uważam, że trzeba przemyśleć przyszłość Kingsleya w Monachium...
22.01.2020 11:36
Według mnie powinniśmy skończyć bawić się w te wypożyczenia, a zacząć kupować piłkarzy, z którymi będziemy wiązać długą przyszłość. Wzmocnimy skład na już, a i w przyszłych sezonach kadra będzie szersza, niż gdybyśmy wypożyczyli Costę do końca sezonu. Brać Daniego Olmo! Koszt stosunkowo niewielki, a gracz młody i na prawdę utalentowany :P
22.01.2020 11:33
@Elessar
No oczywiście, że nie. Ja tak nie napisałem. W zasadzie to wyrażam tylko swoje obawy. Ale klub piłkarski zawsze będzie klubem piłkarskim, więc są jeszcze kibice, a bez kibiców nie ma piłki nożnej.
No aktualnie nie ma co, przed nami bardzo ważne, letnie okienko transferowe.
21.01.2020 20:38
@Elessar
Ale skoro piłkarze, a nawet trener i dyrektor sportowy wypowiadają się, że chcą walczyć na trzech fornatach no to kurczę. Po prostu mierzmy siły na zamiary :P
21.01.2020 20:31
@Reeken89
Poprzedni sezon chyba pokazał, że to błędny tok myślenia. I jakoś nie przemawia za mną tłumaczenie, iż odpadliśmy ze zdobywcą tytułu.
21.01.2020 20:29
@Elessar
No, ale tu dochodzi jeszcze aspekt tych wzmocnień. Oni zdobywają mistrzostwo co rok, ale mimo to mają większe ambicję i chcą zdobyć LM, dlatego dokonują takich transferów. My zdobywamy mistrzostwo co rok i być może przez to odpuściliśmy w wzmacnianiu drużyny.
21.01.2020 20:25
@Reeken89
I właśnie takie podejście, że zdobycie mistrzostwa jest naturalne i odgórnie przypisane jest dla Bayernu najbardziej zgubne. Poprzedni sezon pokazał - łatwo już nie będzie - ten tylko to potwierdza, bo znowu gonimy rywali w tabeli.
21.01.2020 20:21
@Elessar
Ale ja o żadnych swoich wyobrażeniach tutaj nie pisałem :P
Ale taki scenariusz też jest możliwy. Prawdę powiedziawszy to ciężko jednoznacznie stwierdzić co mogłoby się przyczynić do tego, aby wzmocnienia były wzmocnieniami.
21.01.2020 20:18
@Reeken89
No z całą pewnością byłby to zimny prysznic. Szkoda tylko, że najpewniej aż do takich rzeczy musi dojść, aby zwiększyć jakość dokonywanych transferów...
21.01.2020 20:14
@Reeken89
Ale ja to w zupełności rozumiem. Też denerwuje mnie to, jak aktualnie działamy na rynku transferowym, ale przecież to nie jest wina zawodnika, że Bayern się po niego zgłosił.
21.01.2020 20:09
Napiszę to jeszcze raz - nie skreślamy chłopaka, gdy nie zagrał u nas nawet minuty. Dajmy mu szansę. A z dyskusją na temat klauzuli również poczekajmy, gdyż większość pisze, jakoby miałoby jej nie być, ale wspomina się o kwocie 22,5 mln.
21.01.2020 20:03
Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Trumf w LM jest w zasadzie marzeniem każdego piłkarza na świecie, ale miejmy nadzieję, że i my, kibice niedługo będziemy mogli się z tego cieszyć.
21.01.2020 14:54
Według mnie i tak zasłużył sobie u nas, żeby raz na jakiś czas, ale regularnie dostać swoją szansę, jednak u nas cały czas gra tylko Neuer. Według mnie powinien odejść do klubu, w którym będzie pierwszym bramkarzem. Myślę, że spokojnie mógłby załapać się do jakiegoś klubu z Budnesligi, ale do tego potrzebne są jeszcze określone okoliczności. Jednak taki zespół z 2 Bundesligi z realną szansą na awans też nie brzmi źle :D
21.01.2020 14:51
Jeszcze go nie skreślajmy, bo robimy to za szybko. Niech przyjdzie, zagra choć raz i wtedy możemy dyskutować. Co do tej klauzuli wykupu to chyba na rękę byłoby Realowi ją tam umieścić, skoro po sezonie wraca Hakimi, który ma być ważnym elementem zespołu, a Odriozola raczej będzie musiał szukać sobie nowego klubu.
Teraz jeszcze transfer do przodu. Bierzmy Olmo! Dwóch nowych zawodników w zespole, obydwoje Hiszpanie. Dogadaliby się :P
21.01.2020 14:47
Pierwszy mecz BVB po zimowej przerwie pokazał, że jeszcze mogą pokrzyżować plany Lipskowi i Bayernowi w walce o mistrzostwo. Z pewnością będzie ciekawie.
21.01.2020 10:24
Szkoda gadać... Zimowe trudne, ale letnie chyba jeszcze trudniejsze, prawda?! Ale spokojnie, całe szczęście wypożyczenia są takie łatwe...
21.01.2020 10:20
Z początku dawać mu kilka, kilkanaście minut na mecz. Na prawdę nie ma się gdzie spieszyć z jego powrotem. Sytuacja kadrowa nie jest najlepsza, ale nie śpieszmy się.
21.01.2020 10:13
Spokojnie, rozsądnie i powoli - tak powinniśmy wdrażać go do gry! :)
21.01.2020 10:11
Trzeba było brać w lato. W zasadzie jeśli Timo chciałby dalej do nas dołączyć to moim zdaniem powinniśmy teraz zrobić wszystko, aby jak najszybciej go z Lipska wyciągnąć i to niezależnie od transferu Sane. Według mnie jakiś transfer do ofensywy tej zimy i tak by się przydał, a według mnie dobrymi kandydatami byliby właśnie Werner, ale również Dani Olmo :D
21.01.2020 10:09
Ciężko powiedzieć mi dlaczego, ale ja uważam, że z całej tej trójki Odriozola jest najrozsądniejszą opcją. Bierzmy jeszcze Olmo i mamy fajny, młody duecik z Hiszpanii.
21.01.2020 10:03
Nie chce nic mówić, ale według mnie nie powinniśmy aż tak podwyższać zarobków Manuelowi. Ciekawe jak ułoży się ten "konflikt" z Nübelem, bo to może być następny czynnik do tego, by przedłużać lub nie przedłużać tego kontraktu.
21.01.2020 09:59
W obliczu kontuzji i naszej wąskiej kadry to chyba naturalne, że Cuisance zostanie w Monachium. Za pewne będzie dostawał jakieś szanse. Zobaczymy w przyszłym sezonie, może wtedy jakieś wypożyczenie, choć to też zależy od kadry.
21.01.2020 09:55
Widziałem już tutaj wiele komentarzy krytykujących Müllera, a także Bayern za to, że trzyma tego zawodnika w zespole. Mi nigdy przez myśl nie przeszło, iż Bayern mógłby się go pozbyć i bardzo dobrze. Jak dobrze, że Thomas potwierdza swoją jakość!
21.01.2020 09:53
Nie jest łatwo wygrać mecz 4:0, a jeszcze trudniej strzelić tam cztery bramki w trakcie jednej, w tym wypadku drugiej, połowy. Zasłużone zwycięstwo. Brawo!
21.01.2020 09:50
Bardzo ważne zwycięstwo w Berlinie! Brawo za ten mecz Panowie! :D
Nie wiem dlaczego, ale z trójki Meunier, Semedo, Odriozola najbliżej mi do Hiszpana.
21.01.2020 09:48
Mimo tego, że sytuacja kadrowa jest niewyobrażalnie fatalna to według mnie Gnabry nie powinien zagrać ani minuty, bo jeszcze gorzej się to dla nas skończy.
16.01.2020 16:11
I tak właśnie dbamy o rozwój swoich młodych. Potem to nic dziwnego, że od tak dawna nie wprowadziliśmy żadnego wychowanka. Tylko potem niech nikt nie ma pretensji.
16.01.2020 16:09
Ja nawet nie chcę myśleć o składzie na ten mecz. Tragedia!
16.01.2020 16:07
Dokładnie. Piłkarz jest ambitny i bez jasnych zapewnień od klubu, które pewnie znalazły się w kontakcie, po prostu nie zdecydowałby się na transfer do nas.
16.01.2020 16:06
Szkoda, że stwierdzenie tak oczywistego faktu zajęło 16 dni okienka transferowego.
16.01.2020 16:04
My mamy się wzmacniać i tylko tego aktualnie potrzebujemy.
16.01.2020 16:04
Ta wypowiedź tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że gdybyśmy dogadali się z Lipskiem, choć jeśli faktycznie była ta klauzula to w zasadzie nie trzeba byłoby się dogadywać, to podpisanie kontraktu z Timo byłoby łatwizną. Według mnie ten zawodnik zwyczajnie chciał do nas trafić. Pytanie czy aktualnie dalej chce u nas grać, bo ja chętnie zobaczyłbym go w Monachium. Pisałem to na początku zeszłego roku, pisze i teraz.
16.01.2020 16:01
"Chcę mieć jeszcze większy wpływ na grę i wziąć na siebie większą odpowiedzialność." - oby to było noworoczne postanowienie, którego nie porzuci po pierwszym meczu...
16.01.2020 15:57
Może nie są faworytami do zdobycia mistrzostwa, co wyrwania go z rąk Bayernu. Aktualna sytuacja w tabeli, to tak samo jak w zeszłym sezonie, to po prostu słabość Bayernu.
16.01.2020 15:54
Gdyby Bayern nie robił sobie problemów, gdyby Bayern sprowadzał piłkarzy na pozycje, które wymagają wzmocnienia to nie byłoby problemu, kadra byłaby odpowiednio szeroka, a Boateng mógłby odejść.
Meunier to pewnie kolejne nazwisko i tyle. Ewentualne zainteresowanie piłkarzem to za mało, żeby trafił do danego klubu.
15.01.2020 20:12
Przecież to wszystko przeczy samemu sobie... Nie kupiliśmy Wernera, bo nie pasuje do naszego stylu gry... A czy niepokazujący się, a wręcz uciekający dod podań Goretzka pasuje?! W dodatku nieudolnie zamyka temat na przyszłość i po co?! Tragedia! ...
15.01.2020 20:09
Szacun oczywiście, ale dla klubu byłaby to lekka kompromitacja...
15.01.2020 20:06
Wiem, że z jego punktu chciałby zdążyć na Mistrzostwa Europy, ale wydaje mi się, iż lepiej by było, gdyby nie zdążył. Nie byłoby żadnej presji, mógłby być skupiony tylko na powrocie już na następny sezon. Zobaczymy jak to będzie, bo u nas z tymi kontuzjami to różnie. Raz tak, raz tak.
Edytowano : 2020-01-15 20:05:41
*Wiem, że z jego punktu widzenia chciałby zdążyć na Mistrzostwa Europy,...
15.01.2020 20:04
Jeśli chodzi o Lewego to nic dziwnego, przecież to maszyna. Co do Gnabry'ego mam nadzieję, że jeśli już faktycznie znajdzie się na ławce to weźmie udział tylko w rozgrzewce przedmeczowej i podczas meczu, po to, aby poprawić swoją sprawność, ale w żadnym wypadku nie chciałbym, żeby grał choć minutę. Przed chwilą pisało się o absencji do lutego, a tu nagle wszystko w porządku? Nie ma sensu ryzykować, niech spokojnie wróci.
15.01.2020 20:00
@zabson79
Dokładnie, otóż to. Dlatego teraz lepiej zrobić jeden transfer, który będzie faktycznym wzmocnieniem na przestrzeni najbliższych sezonów, niż dwa, które wniosą tyle co wypożyczony Perisic, a kolejnych prawdziwych transferów dokonać już latem.
14.01.2020 22:09
Co do plotek o zainteresowaniu Lucasem Paquetą to osobiście jestem na nie. Uważam, że to nie jest zawodnik, który powinien nas wzmocnić. Przede wszystkim nie ta pozycja. Już o wiele bardziej podoba mi się czyjś pomysł o sprowadzeniu Daniego Olmo. Młody, perspektywiczny, hiszpański zawodnik, który w chwili obecnej byłby dla nas niemałym wzmocnieniem, a przy zdrowej kadrze piłkarzem, który naciskałby na zawodników pierwszego składu.
Nam przede wszystkim ta kadra potrzebna jest zdecydowanie szersza i to nie tylko w obliczu tych kontuzji, które z resztą w naszym klubie są coroczną tradycją, a tak zwyczajnie, jak na klub chcący walczyć na trzech frontach przystało.
14.01.2020 22:06
To było oczywiste. Dla mnie nie było żadnych wątpliwości. Jakiś czas temu czytałem, że Hakimi po powrocie z wypożyczenia będzie ważnym ogniwem w Madrycie, ale zobaczymy.
13.01.2020 21:51
Czy kogoś to dziwi?! Potrzeba wzmocnień! Czemu nie myśleliśmy o tym na początku okienka! Czeka nas bardzo starcie w Berlinie, a punktów gubić już nie możemy...
Edytowano : 2020-01-13 21:48:21
*Czeka nas bardzo trudne starcie w Berlinie, a punktów gubić już nie możemy... :D
13.01.2020 21:46
Oby tylko dalej chciał spełniać marzenia u nas w klubie, nawet jeśli zaczęłoby się mówić o zainteresowaniu klubów PL, wielkiego Realu czy Barcelony.
13.01.2020 21:44
Jakiś czas temu napisałem, że nie wyobrażam sobie, aby Lewy mógł dopuścić do tego, żeby nie zagrać w tym meczu. Jeśli jakimś cudem nie w pierwszym składzie to na pewno po wejściu z ławki. To jest robot, to jest maszyna, nic go nie powstrzyma! :)
13.01.2020 21:23
@josh1982
Ja osobiście nie jestem zdzwiony. Powiem więcej, sam bym tak zagłosował. Neuera bezsprzecznie można uważać za bramkarza minionej dekady, ale dla mnie to zawodnik Barcelony jest aktualnie najlepszym bramkarzem na świecie.
13.01.2020 21:19
Nawet jeśli Karl faktycznie jest mocno zapracowany, w co z resztą mam ogromne nadzieję, to ten fakt niestety ukazuje tylko absurd pracy naszego dyrektora sportowego.
13.01.2020 21:16
Z jednej strony fajnie by było, ponieważ mogłoby to być ukoronowanie jego reprezentacyjnej kariery, a z drugiej może nawet forma pożegnania. Trzeba się jednak zdecydować czy lepszym rozwiązaniem nie będzie solidne przygotowanie się do sezonu.
13.01.2020 21:14
Wiem, że będzie o to mega ciężko, ale oby to były transfery na miarę wzmocnienia naszej drużyny, aby nie było tak, iż przez następne sezony będziemy się z tymi zawodnikami tylko męczyć. Skoro kupować już piłkarzy to tylko takich porządnych.
13.01.2020 21:11
Paqueta może i fajnie prezentował się po przyjściu do Milanu, ale czy to jest zawodnik, którego w tej chwili tak na prawdę potrzebujemy? Według mnie nie.
12.01.2020 22:45
@Panczo
Może wtedy ta kadra Bayernu zawsze byłaby trochę szersza, bo nie musieliby martwić się o samopoczucie piłkarzy, którzy siadają na trybunach. Możemy tylko przypuszczać.
12.01.2020 21:11
Jeszcze go nie kupujemy... Zobaczymy jaką zaliczy rundą wiosenną i wtedy będziemy wyrażać ewentualne obawy. W tym momencie wiemy, że nie jest wart ceny z poprzedniego sezonu, więc aktualnie kwota jego transferu nie powinna przekraczać 80 mln.
12.01.2020 21:09
@matiibal1998
Osobiście z Milanu nie chciałbym żadnego zawodnika. Będąc szczerym to zwyczajnie nie jest nasz poziom, a my potrzebujemy teraz mocnych nazwisk.
12.01.2020 20:57
Milan na półtora roku wypożyczył Caldare do Atalanty, więc niech biorą Boatenga. W jego miejsce Upamecano i jest pięknie :P
12.01.2020 20:40
No te pensje u nas to jest dramat. Gdy "niby" w wakacje przeciągały się negocjacje z Sane to mówiono, że nie chcemy tworzyć sobie komina płacowego, a prawda jest taka, iż i tak taki mamy. Gdy ja czytam, że Bruno Fernandes po przyjściu do MU będzie miał 6 mln to po prostu łapie się za głowę i nie wiem co myśleć o 12 mln, które bierze u nas Goretzka.
12.01.2020 16:59
Wiadomo, że teraz nie dostaniemy nikogo z kategorii ułożonych piłkarzy, ale wszystko to kwestia pieniędzy. Według mnie lepszą opcją jest Klostermann, a jeśli mamy sprowadzać pierwszego, lepszego, bocznego obrońcę to może lepiej sprowadzić środkowego np. Upamecano. Pavard zostałby po prawej stronie, a my mielibyśmy partnera dla Alaby.
Edytowano : 2020-01-12 15:09:29
Oczywiście do powrotu Lucasa do pełnej sprawności. Z tego, co jednak wiemy, klub nie będzie śpieszył się z jego powrotem, a środek obrony i tak wymaga wzmocnienia. Szkoda tylko tych ogromnych pensji, które z pewnością zablokowały nie jeden transfer...
Edytowano : 2020-01-12 15:10:46
Będąc dokładniejszym mam na myśli pensje naszego zawodnika - Jerome'a Boatenga.
12.01.2020 15:07
W aktualnym momencie Havertz jest bardzo przeceniony i te 100-130 mln, których oczekuje Bayer to kwota o wiele za duża, żeby decydować się na zakup Kaia. W kwestii ceny jego transferu kluczowa będzie jednak runda wiosenna - statystki i wpływ na grę zespołu.
12.01.2020 15:03
Chce go BVB, a mówi się nawet o zainteresowaniu ze strony Barcelony i co, Bayern rezygnuje? Oj ciężko, ciężko będzie w meczu z Herthą.
12.01.2020 13:48
Szansę są co roku, to naturalne. Coutinho jest tylko graczem wypożyczonym, więc normalne, że nie powie o potrzebie wzmocnień, jednak bez nich będzie niezwykle ciężko.
12.01.2020 13:46
Koniec końców chyba dobrze, że tu nie trafił. Temat powraca przez ten zbliżający się dwumecz z Chelsea i mimo porażki Bayernu w sprawie CHO trzeba to przeczekać.
12.01.2020 13:43
Jeżeli ta sytuacja, w której kluczowi zawodnicy będą domagać się wzmocnień, bo co naturalne, posiadają wielkie ambicje i chcą zwyciężać także w rozgrywkach europejskich to jeśli tych prawdziwych wzmocnień dokonywać nie będziemy, możliwym scenariuszem są odejścia tych piłkarzy do klubów, w których szanse na spełnienie marzeń będą większe. Dlatego wybudźmy się z tego już kilkuletniego snu, uzupełnijmy kadrę teraz - zimą, a w letnim okienku dokonajmy znaczących wzmocnień.
12.01.2020 13:40
", ale transfery zależą od dwóch czynników. Pierwszym z nich są finanse" - jeśli chodzi o środki na dokonywanie transferów no to chyba bez przesady, nie powinno być żadnych problemów, aby jakiegoś teraz dokonać.
"...Nie, nie sądzę, że cele na ten sezon są zagrożone z powodu sytuacji kadrowej." - jeżeli chcemy otwarcie mówić o zwyciężeniu w rozgrywkach poza krajowym podwórkiem to z całym szacunkiem, ale są zagrożone. Chyba, że walczymy tylko o mistrzostwo i puchar.
"Inne wielkie kluby wydają po 60,70 czy 80 milionów euro na bramkarzy. My go pozyskaliśmy za darmo." - w takim razie możemy to wykorzystać i za te pieniądze, lub chociaż ich część, dokonać wzmocnień na innych pozycjach.
12.01.2020 13:35
Barcelona chętnie pozbyłaby się Semedo i jednocześnie interesuje ją Klostermann. Czyli na prawdę chcemy przygarnąć zawodnika niechcianego, robiąc jemu aktualnemu klubowi miejsce na piłkarza nowego, najpewniej lepszego. No, ale czego możemy się spodziewać, gdy za nami dwanaście dni okienka, a do pierwszego meczu już tylko tydzień.
12.01.2020 13:29
Transfery są konieczne, widzi to trener, kluczowi zawodnicy i duża większość kibiców, a mimo tego wzmocnień brak. Czekamy na okazje, chcemy z nich korzystać - to są słowa naszego dyrektora sportowego - ,a gdy już jakieś się pojawiają nie robimy nic.
11.01.2020 20:36
No właśnie, podpisał nowy kontrakt, w który wpisano klauzulę odejścia. Postanowiłem odświeżyć sobie trochę tą sprawę i jedyną kwotę tej klauzuli, jaką znalazłem jest 30 mln. Nie wiem tylko czy ona przypadkiem nie wchodzi w życie dopiero po zakończeniu bieżącego sezonu.
11.01.2020 20:32
Dobrze, że mecz z Herthą jest jeszcze w trakcie okienka transferowego. Patrząc na aktualny spokój to chyba tylko tragedia w tym meczu może zmobilizować do jakiegoś transferu.
Edytowano : 2020-01-11 17:09:53
Piszę tu o pierwszym zespole, a wynik aktualnie trwającego meczu nie ma tu żadnego znaczenia. Szkoda tylko, że wtedy nowy zawodnik nie będzie miał przepracowanego okresu przygotowawczego z nami, a z byłym już zespołem. A potem wprowadzanie do zespołu itd...
11.01.2020 17:07
Ależ spokojnie. Do przerwy było 1:1. Posypało się, gdy weszli młodzi, a tych przecież mamy dopiero spokojnie, powoli wprowadzać do pierwszego składu. Wniosek jest zatem jeden. Pierwsza drużyna nie wymaga wzmocnień, mimo że domaga się ich trener i zawodnicy...
Edytowano : 2020-01-11 16:57:43
A tak na poważnie to wynik w tym meczu można wybaczyć. Wiadomo jak to jest ze sparingami przed sezonem i w przerwie.
Jednak jakieś wzmocnienie by się przydało ;P
11.01.2020 16:55
Wydaje mi się, że dla Piątka i tak najlepsza będzie zmiana otoczenia. Dzisiejszy wynik wcale nie musi oznaczać zmiany sytuacji Milanu. Najbliższe dni będą dla niego kluczowe.
Edytowano : 2020-01-11 16:29:11
W kontekście transferu oczywiście :P
11.01.2020 16:28
Ja nie napisałem nigdzie, że gdyby grał w Bayernie, osiągałby takie same statystyki jak aktualnie w Lipsku. Naturalnie, iż nie. Grałby mniej, zatem liczby byłyby gorsze. Miałem po prostu świadomość, że jeśli zostanie w Lipsku to takie statystki będą normą. Natomiast z tym, jakoby Timo jest typową dziewiątką się nie zgodzę. Obserwując jego grę widać dużą chęć rozgrywania akcji oraz częste zejścia pod boczną linię boiska. Gdzie tu zatem miano typowego napastnika...
11.01.2020 16:24
@dzordan
Nie trzeba było oglądać dzisiejszego meczu, aby stwierdzić, że Zaha nie jest wart tych 70-80 mln, które żąda Crystal Palace ;P Gdyby na prawdę był dobry, to już bez znaczenia czy ta kwota byłaby wygórowana czy nie, po prostu grałby w jakimś lepszym klubie :P
11.01.2020 15:31
Bezsprzecznie i zasłużenie. Brawo Alphonso! :)
11.01.2020 13:56
Wypowiedzi mega konkretne, wyczerpujące temat, a jak już wiemy również bez owijania w bawełnę. Fajnie, podoba mi się to.
11.01.2020 13:53
Ja tym bardziej nie rozumiem jakim cudem nie doszło do tego transferu, gdyż byłem niemalże pewien, że Werner będzie naszym zawodnikiem. Nie dziwie się patrząc na jego statystki, bo byłem świadomy jego jakości. Osobiście bardzo żałuję, iż nie gra u nas. W dodatku Timo byłby chyba fajnym wzmocnieniem w obliczu tych kontuzji, oczywiście nie jest typowym skrzydłowym, ale to lepsza opcja niż branie pierwszego, lepszego zawodnika.
11.01.2020 13:47
Mam nadzieję, że decyzja jest już podjęta i nic nie wpłynie na jej zmianę, a Sane będzie naszym piłkarzem, jak wszystko na to wskazuje, od nowego sezonu.
11.01.2020 13:42
Miejmy nadzieję, że po tym pierwszym obozie przygotowawczym, gdy to Flick jest trenerem Bayernu, będziemy grać jeszcze lepiej. Jeśli chodzi o sytuacje w lidze to patrzmy po prostu tylko na siebie i zwyciężajmy w każdym meczu! :)
11.01.2020 13:38
Jeśli piłkarze będą gryźć trawę w tym dwumeczu to o awans jestem spokojny. Z resztą w LM jesteśmy jakoś bardziej zdeterminowani, co potwierdza komplet punktów w grupie. Jako Bayern Monachium nie możemy sobie pozwolić, by nie awansować!
11.01.2020 13:33