DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Szymson Strona 6

Barcelona ponoć zainteresowana sprowadzeniem Upamecano. Szkoda, że my się nim nie interesujemy. Skoro nie ma dla nas odpowiednich kandydatów na bok obrony, Cancelo chcielibyśmy tylko wypożyczyć mimo tego, iż City zależy na sprzedaży to można byłoby wzmocnić środek, a Pavarda zostawić na tej prawej stronie. Nie męczylibyśmy się z Boatengiem, przynajmniej do momentu, w którym do pełnej sprawności wróci Lucas.

11.01.2020 13:29

A ktoś wie lub pamięta jak wygląda sytuacja z kontraktem Wernera? Będąc dokładniejszym, chodzi mi o zapis tej klauzuli - od kiedy wchodzi ona w grę i ile wynosi?

10.01.2020 21:15

Robert z pewnością sam nie dopuszcza do siebie myśli, że mógłby w tym meczu nie wystąpić i na pewno zrobi wszystko, by zagrać od początku ;)

10.01.2020 21:13

@Marienplatz
Zapis w kontrakcie to zapis w kontrakcie. Trzeba go wypełnić choćby z czystej przyzwoitości, a zapewne brak wywiązania się z tej adnotacji płazem by nie uszedł. Pewnie, jak znając życie, wszystko przeszło by na finanse i trzeba byłoby wtedy jakoś się z tego wyplątać.

10.01.2020 21:11

Skoro nie mamy w kadrze zmiennika dla Roberta to dawajmy więcej szans Zirkzee i Arpowi. Młodzi z pewnością nie będą narzekać na zbyt małą ilość minut, a poczują się pewniej w drużynie. Szczególne Holender zdecydowanie na to zasłużył ;)

10.01.2020 12:30

Myślę, że zagwarantowanie mu meczów w kontrakcie mogło mieć bardzo ważny wpływ na to, iż zdecydował się do nas dołączyć. Z pewnością zdaje sobie sprawę, jakoby dla jego rozwoju najważniejsze jest zbieranie minut i doświadczenia, ale trenowanie razem z Neuerem to także wielki zaszczyt, a przede wszystkim pobieranie lekcji od jednego z najlepszych bramkarzy.

10.01.2020 12:23

@Pir5
Jak to sam napisałeś, problemem od kilku sezonów są kontuzje. Skoro od kilku sezonów to chyba można było wyciągnąć wnioski i planować sezon z szerszą kadrą. Na najbliższe mecze po przerwie sytuacja wygląda wręcz tragicznie.

10.01.2020 12:19

@Piter1985
No i właśnie tu jest sedno sprawy. Arp zarabiający 5 mln, Goretzka, który dostał kupę kasy za złożenie podpisu pod kontraktem itd. Ciężko będzie teraz to wszystko ustabilizować i odpowiednio poukładać. Szkoda, że nikt w klubie tego nie widzi.

Oyarzabal, no spoko, ale będąc szczerym wątpię, że skłonimy wydać się te 75 mln zimą, mając przecież takie "wielkie plany" na lato.

10.01.2020 12:15

Na razie ma wszystko, by zapisać ładną historię. Wszyscy dobrze wiemy, że rozmiar naszej kadry jest w bardzo słabej sytuacji, ale trener domaga się transferów - i bardzo dobrze. O potrójną koronę, szczególnie bez wzmocnień, będzie ciężko, ale w piłce wszystko jest możliwe :D

10.01.2020 12:09

Obyśmy tylko nie przespali tej całej operacji. Nie wyobrażam sobie co będzie, gdy Sane do nas nie trafi. On musi zostać naszym piłkarzem!

10.01.2020 12:06

Przed Mundialem w Rosji twierdziłem, że Polska albo zajmie drugie miejsce w grupie, mimo licznych głosów, jakoby mielibyśmy być jej faworytem, albo wcale z niej nie wyjdziemy. Przed zbliżającymi się Mistrzostwami Europu uważam dokładnie tak samo.

Sytuacja w grupie Niemców? Zdecydowanie najciekawsza. Szykują się bardzo istotne mecze w kontekście całego turnieju i to już w fazie grupowej.

09.01.2020 23:32

Mikel Oyarzabal - zawodnik, który od biedy zagra na kilku pozycjach w ofensywie, więc spełnia wytyczne :D 7 bramek i 4 asysty w 19 spotkaniach La Liga.

09.01.2020 23:24

Bezapelacyjnie kadra wymaga rozszerzenia. W zasadzie to mogła być szersza już przed startem sezonu, no ale wiemy jak to wtedy wyglądało. Czekamy zatem na jakiś transfer.

09.01.2020 13:09

Chłopak jest mega młody, a już prezentuje się bardzo dobrze. W niejednym meczu o wiele lepiej od doświadczonych zawodników. Chętnie będę przyglądał się jego dalszemu rozwojowi.

09.01.2020 13:05

No bo taka jest prawda! Jeśli otwarcie chcemy mówić o większym sukcesie poza krajowym podwórkiem to bez znaczących wzmocnień szanse są, ale znacznie mniejsze.

09.01.2020 12:58

W obliczu dzisiejszych kontuzji pewnie dostałby parę okazji, ale ogólnie koniec końców chyba dobrze się stało, że do nas nie trafił.

09.01.2020 12:54

Jeśli zawodnik Eintrachtu Frankfurt - Filip Kostic - został sklasyfikowany w klasie międzynarodowej to ja się pytam co Serge Gnabry robi w klasie ligowej...

09.01.2020 12:50

W obliczu powrotu do swoich klubów Perisicia i Coutinho brać Sane i Havertza, choć do tego drugiego nie jestem aktualnie przekonany w 100%. Trzeba jednak poczekać na drugą rundę i wysokość kwoty, jaką trzeba byłoby za niego zapłacić, gdyż te 130 mln to w chwili obecnej o wiele za dużo. Natomiast w obliczu odejść Boatenga, Martineza i potrzeby nowego prawego obrońcy wziąć tego Klostermanna i Upamecano. Już nie mówię, że któregoś z wymienionych piłkarzy można ściągnąć już teraz.

Edytowano : 2020-01-09 12:46:47

Będzie śmiesznie jak ten prawy obrońca nie przyjdzie do klubu i pewnie skończy się tak, że to wina City. Bo przecież Bayern chciał sprowadzić prawego obrońcę - Cancelo - tylko Bayern chciał wypożyczyć, City sprzedać i dlatego się nie dogadali...

09.01.2020 12:42

@TomiiiFCB
Nie wiem czy transfer Hakimiego byłby możliwy teraz. BVB musiałoby skrócić jego wypożyczenie, aby ten formalnie wrócił do Realu i wtedy mógł zostać naszym zawodnikiem.

Jedno jest pewne. W obliczu tych wszystkich urazów Davies dalej będzie regularnie grał w pierwszym składzie i to jest najważniejsze dla jego dalszego rozwoju :)

09.01.2020 12:36

Zawsze to samo. Tylko te kontuzje i nic innego.

Ja również chciałem, aby Werner do nas dołączył. W pewnym momencie byłem nawet tego pewien, ale potoczyło się inaczej. Uważam, że można byłoby go sprowadzić nawet teraz poprzez tą klauzulę, lecz zarząd chyba nie bierze tego pod uwagę. Po sezonie Timo ucieknie za granicę i tyle będzie z jego transferu. Patrząc na aktualne plotki to Werner > Zaha :D

08.01.2020 19:02

Z odrobiną szczęścia dlaczego nie. Jednak jeśli chcemy realnie walczyć o triumf we wszystkich, trzech rozgrywkach nasza kadra musi zostać rozbudowana bez straty na jakości.

08.01.2020 18:58

Piszę o tym już dłuższy czas, ale uważam to za bardzo istotne. Nam potrzebne są prawdziwe wzmocnienia i transferów z takiej kategorii oczekuję w tym miesiącu.

Edytowano : 2020-01-08 18:56:48

Jeśli mamy sprowadzać "półśrodki" to z transferami lepiej poczekajmy do lata, a do tego czasu dawajmy szanse młodym chłopakom.

08.01.2020 18:53

Jeżeli uda nam się wypożyczyć Cancelo, żeby zobaczyć jak się będzie u nas sprawował, aby po sezonie ewentualnie go wykupić to spoko. Jeśli miałoby to być wypożyczenie kogoś innego to w ogóle nie zaprzątajmy sobie głowy. Mamy się wzmacniać, a nie wypożyczać kogo popadnie, żeby tylko uzupełnić kadrę, która co prawda, wymaga wzmocnień.

07.01.2020 22:46

Zaha ma 27 lat, gra w średniaku Premier League, a kwota, którą trzeba byłoby zapłacić za jego transfer jest mocno wygórowana. Jeśli mamy rozglądać się za takim profilem zawodnika to daleko szukać nie musimy. Timo Werner - jego powinniśmy sprawdzić.

07.01.2020 22:43

Nie jestem pewien na 100%, ale wydaje mi się, że nie tak dawno czytałem coś, co jasno wskazywało, jakoby Hakimi po powrocie z wypożyczenia ma być jednym z elementów "rewolucji" Realu, która ma opierać się na odmłodzeniu zespołu i wprowadzeniu świeżej krwi.

Tak czy siak wydaje mi się, że o wiele bardziej prawdopodobne jest sprowadzenie Klostermanna, który podobnie jak Haikimi może obsłużyć obie strony obrony.

06.01.2020 16:02

@josh1982
Dokładnie tak, jak napisał @FanGraczyBayern. To nie Neuer będzie podejmował decyzje kto gra w pierwszym składzie tylko trener.

Myślę, że kontrakt z Manuelem zostanie przedłużony, jednak będzie on musiał zaakceptować, jakoby Bayern musi dbać o odpowiedni rozwój jego następcy :D

06.01.2020 15:58

Może Flick zmieni jeszcze zdanie i Bayern sprzeda Boatenga w tym miesiącu, choć wtedy transfer prawego obrońcy byłby obowiązkowy, a specjalnie się na niego nie zapowiada. I tak mielibyśmy w obwodzie Javiego, z którego w najgorszym wypadku można skorzystać na stoperze...

Ja zdecydowałem się obejrzeć mecz Juventusu, ale chyba wiem o czym mówicie. Za każdym razem, gdy w tym sezonie oglądałem Milan to nie dało się na to patrzeć.

06.01.2020 15:53

Oczywistą sprawą jest, że w obecnej chwili Havertz nie jest wart tych 130 mln, ale to głównie gra i statystki w rundzie wiosennej będą miały większy wpływ na transfer, a dokładniej sumę transferową, za którą Kai odejdzie z Bayeru po sezonie.

06.01.2020 12:02

Osobiście ani nie spodziewałem się powrotu Comana na pierwszy mecz po przerwie, ani tego nie oczekiwałem. Niech spokojnie wróci. Damy radę bez niego! :)

06.01.2020 11:59

Po prostu chce grać w najlepszym, niemieckim zespole, aby w przyszłości zostać najlepszym, niemieckim bramkarzem. Aktualnie jest na dobrej drodze! :)

06.01.2020 11:57

Według mnie ten transfer z pewnością by się przydał, a solidna konkurencje w zespole nie wyjdzie na złe. Będzie jednego piłkarza więcej, ale dla każdego zasady będą takie same, każdy będzie musiał zmierzyć się na treningu ze wspomnianą konkurencją, żeby wygrać walkę o miejsce w pierwszym składzie. W dodatku Davies chciałby spróbować się na skrzydle, więc jeśli dostanie tam szansę, choćby raz na jakiś czas to już zwalnia miejsce :D

06.01.2020 11:54

Z odrobiną szczęścia wszystko jest możliwe. Obyśmy tylko trochę temu szczęściu pomogli poprzez porządne wzmocnienie drużyny. Dodatkowa konkurencja i odpowiednia rotacja zespołem na pewno nie wyjdzie na złe.

06.01.2020 11:47

Myślę, że nie będzie problemu z zapewnieniem Nübelowi tych kilkunastu występów w bramce, ale pytanie jak tak na prawdę będzie z Neuerem. Mam nadzieję, iż zaakceptuje sytuację i zrozumie, jakoby klub musi dbać o rozwój jego następcy :D

06.01.2020 11:45

Oby to był już koniec z kontuzjami Lucasa. Porządnie i na spokojnie go wyleczyć, rozsądnie wprowadzać do gry, a miejmy nadzieję, że do końca sezonu będzie ważnym ogniwem.

06.01.2020 11:42

Ale to władze Juventusu zaproponowały Bayernowi taką wymianę i chyba nie trzeba mówić, że jest co najmniej śmieszna z ich strony. Wątpię byśmy na to poszli.

06.01.2020 11:37

@Ivan7
Dlatego wspomniałem o tym, że Werner może grać także na innych pozycjach. Pozycja napastnika, pozycja za jego plecami, ale także lewe skrzydło. W meczach Lipska często widać jak Timo zbiega pod linię boczną, żeby dostać piłkę i wziąć udział w rozegraniu akcji, dlatego sądzę, iż swobodnie poradziłby sobie po lewej stronie.

Edytowano : 2020-01-04 23:28:23

Zresztą chyba nie muszę mówić, że taki młody Timo Werner, z którego moglibyśmy korzystać na co najmniej trzech pozycjach byłby o wiele lepszy od starego, wypożyczonego skrzydłowego Perisicia, z którym nie wiążemy żadnej przyszłości.

04.01.2020 23:20

Dokładnie, ktoś tu zapomniał o Wernerze. Nie wiem o co oni się martwią. W takim MC jest Aguero i Jesus to u nas mógłby być Lewy i Werner. W Anglii jest co prawda kilka krajowych pucharów, więc i meczów do podzielenia więcej, ale trzeba mieć na uwadze, że Timo może grać też na innych pozycjach. Mam nadzieję, iż nie zwieje nam np. do Anglii właśnie.

04.01.2020 17:31

"i zobaczyć na rozwój spraw. Zawsze zostawiamy wszystkie opcje otwarte." - przecież to już jest taki klasyczek. Oni chcą wykorzystywać okazje, które mogą pojawić się na rynku, ale gdy takie są jakoś rzadko korzystamy, a niejednokrotnie szkoda.

04.01.2020 17:26

Ważniejsze od zarobku jest po prostu jego odejście, a jak uda zgarnąć się trochę grosza to też fajnie. Tylko pod żadnym pozorem nie bawić się w żadne wypożyczenia z dobrowolną opcją wykupu. Ten zawodnik ma zwyczajnie od nas odejść!

04.01.2020 17:23

Henrichs nie jest zawodnikiem na Bayern. W tym klubie potrzebujemy prawdziwych wzmocnień na już, więc bardzo dobrze, że on do nas nie trafi.

03.01.2020 21:59

Transfer jeszcze nie ogłoszony (choć ta sprawa jakby go potwierdza), a tu już taka sytuacja. Nie wiemy też jak to jest na prawdę, bo nie mamy do dyspozycji żadnej, jednoznacznej wypowiedzi Manuela, ale on powinien liczyć się z tym, że takie decyzje podejmuje trener.

03.01.2020 21:58

Przed sezonem mówiłem, że jeśli z kimkolwiek będziemy walczyć o mistrzostwo to ponownie z BvB i właśnie z Lipskiem. Nie myliłem się, a sytuacja w ligowej tabeli na półmetku sezonu tylko to potwierdza. Jestem natomiast pewien, że Mönchengladbach osłabnie, choć niewykluczone, iż uda im się wywalczyć Ligę Mistrzów. Czekam na start rozgrywek!

03.01.2020 21:54

Niech idzie. Arsenal to idealny klub dla Boatenga. Z całym szacunkiem, ale do Ligi Mistrzów to on już się nie nadaje. Co najwyżej Liga Europy.

03.01.2020 21:50

Albo Lukasa Klostermann albo João Cancelo. Inni zawodnicy nie będą żadnym, realnym wzmocnieniem tylko transferem z kategorii "zapchajdziury".

01.01.2020 19:51

@szczebelek
Myślę, że wszystko rozegra się między Cancelo, a Klostermannem, natomiast ten Youcef Atal to tylko wymysł prasy. Wątpię, aby rozważano jego kandydaturę w takim klubie jak Bayern.

01.01.2020 19:49

Myślę, że w przyszłym sezonie, gdy w zespole nie będzie już wypożyczonego Perisicia, a najprawdopodobniej trójka nominalnych skrzydłowych (Sane, Gnabry, Coman) to Davies będzie grał nie tylko na lewej obronie, ale również na skrzydłach.

01.01.2020 19:46

Może nie notuje tylu asyst, ale to naturalne, gdyż gra jako defensywny pomocnik. Defensywny. Ma przynajmniej większy udział w rozgrywaniu większości akcji, bo te zazwyczaj muszą przejść przez środek. Ja nie mam zastrzeżeń do jego gry w środku.

01.01.2020 19:44

Jeżeli znajdzie się jakiś chętny to jestem za tym, aby go sprzedać. Sprzedajemy, sprowadzamy nowego zawodnika, najprawdopodobniej bocznego obrońcę, rotujemy Pavardem na środku i z całą pewnością wyjdziemy na tym lepiej niż z fatalną formą Jerome'a.

01.01.2020 19:40

Żadnych "talentów" z zewnątrz. Jeśli chcemy wprowadzać młodych to świetnie, ale z własnej akademii. Ostatnio fajnie prezentował się Zirkzee, a od nowego sezonu będziemy musieli skupić się też nad wprowadzaniem Adriana Feina, który powróci z wypożyczenia :D

01.01.2020 19:37

@dzordan
Jeszcze jedną kwestią jest sprawa Pavarda. Osobiście wątpię, że będziemy korzystać z niego tylko środku obrony. Sądzę, iż raz będzie grać w środku, a raz po prawej. Wtedy tym bardziej defensywnym byłby właśnie Benjamin, a tym z usposobieniem ofensywnym Cancelo.
Chyba, że Pavard na stałe do środka, a to Kimmichem będziemy rotować między pozycją defensywnego pomocnika, a prawym obrońcą. W takim wypadku bardziej pasuje Klostermann.

01.01.2020 19:32

Naturalnym zawodnikiem oczywiście wydaje się być Klostermann. Ogólnie byłby to bardzo dobry transfer. Lukas gra w reprezentacji, może zagrać na obydwóch stronach obrony, więc na plus. Wątpię jednak, że Lipsk pozwoli odejść mu zimą, gdyż zajmują pierwsze miejsce i do końca sezonu nie można ich lekceważyć, z pewnością będą walczyć o jak najlepszy wynik sportowy. Fajnie byłoby wypożyczyć Cancelo z opcją wykupu po sezonie i wtedy zdecydować czy Niemiec czy Portugalczyk. Uważam, iż jeśli Joao zacznie grać regularnie, zaangażuje się w naukę języka to swobodnie może wrócić do formy z Juventusu, a ja świetnie pamiętam jak określano go wtedy jednym z najlepszych bocznych obrońców na świecie.

@Pir5
Pierwsza połowa bardzo solidnie - zdecydowanie na plus.

01.01.2020 19:25

Ja też uważam, że transfer Skriniara rozwiałby absolutnie wszystkie problemy, ale wątpię, by doszło do takiego transferu. Ten transfer pochłonąłby dużą sumę gotówki.

Nie będę wypowiadał się na temat gry Nuneza, bo nie miałem okazji, aby zobaczyć go w akcji, ale 30 mln sumy odstępnego za 22-latka nie brzmi źle ;D

27.12.2019 23:12

Ja myślę, że te po części negatywne, a po części pozytywne informacje już niczego nie zmieniają i zwyczajnie będziemy musieli się pożegnać. Albo zimą, a najpóźniej latem.

27.12.2019 23:05

Nie rozmyślajmy gdzie trafi po sezonie. To czy go wykupimy czy nie jest jeszcze sprawą otwartą, więc o dyskusji na ten temat usiądźmy pod koniec sezonu. Wtedy pewnie będzie więcej informacji o cenie wykupu, bo jak już wiemy, cenę tę na pewno będzie można ponegocjować.

27.12.2019 23:03

Nie lada sprawa. Brawo Thomas! Szkoda, że część dalej zrównuje go z ziemią...

27.12.2019 23:00

Dokładnie! Ja również uważam, że nie chodzi o to, jakoby dublet to było za mało, a raczej o mało efektywny styl gry i to, w jak banalny sposób dochodziło do porażek.

27.12.2019 22:58

Totalny bezsens. Coutinho nie wie, Meier w zasadzie nie chce mu o tym mówić, ale wspomina o tym w wywiadzie dla tak popularnego, niemieckiego dziennika.

27.12.2019 22:55

Po zakończeniu poprzedniego sezonu uważałem, że to powinien być absolutny priorytet dla Bayernu, ale przy aktualnej sytuacji Kaia za taki priorytet uważam Sane, nawet pomimo jego kontuzji. Jedno jest pewne - Bayern potrzebuje teraz tylko prawdziwych wzmocnień.

Co do Havertza to jeszcze poczekajmy. Zobaczymy jak zagra tą drugą rundę Bundesligi, bo pierwsza kompletnie nie przypomina poprzedniego sezonu w jego wykonaniu.

27.12.2019 22:52

Wtedy z całą pewnością miałoby to więcej sensu niż teraz. Henrichs był młodszy i to w zasadzie dosyć znacząco, więc można było mocno postawić na jego rozwój.

27.12.2019 22:44

Kupując Sane teraz, po ciężkiej kontuzji, 100 mln to kupa kasy. Z drugiej strony, gdybyśmy mieli kupować Leroya w lecie 100 mln to również kupa kasy, zważywszy na rok obowiązującego kontraktu. Sądzę, że kiedy miałoby dojść do jego przeprowadzki rozsądną kwotą byłoby maxymalnie 85 mln. Nie mniej bardzo czekam na ten transfer, więc jestem ciekawy rozwoju sytuacji.

27.12.2019 22:42

Półśrodkiem w tej sytuacji byłby jedynie Henrichs, natomiast Cancelo to jedna z lepszych, dostępnych na rynku możliwości. Gdyby Portugalczyk miałby do nas dołączyć to osobiście byłbym jak najbardziej na tak. Już pod koniec letniego okienka podobał mi się ten pomysł, lecz wtedy skończyło się tylko na plotkach. Zobaczymy jak to będzie w zimowym okienku.

27.12.2019 22:38

Według mnie wcale nie wyszło źle, że do nas nie trafił. Ma w sobie to coś, choć może lepiej powiedzieć, iż miał, gdyż po transferze do Realu to już nie to samo, ale ja nigdy nie uważałem go za kogoś najlepszego, a nawet nigdy nie myślałem o nim w kontekście Bayernu.

27.12.2019 22:34

Mam nadzieję, że nie tylko z nami zostanie i to jeszcze przez długi czas, ale będzie teraz regularnie dostawał okazje do gry. Strzelił już dwie bramki, będąc na boisku raptem kilka minut, więc wydaje mi się, iż nie tylko zasłużył, co my powinniśmy dać mu szansę.

27.12.2019 22:32

Strata nie jest ogromna, spokojnie możemy ją odrobić, ale co najważniejsze to nie patrzeć na innych tylko na siebie. Musimy zwyciężać z każdym, a wtedy będzie spokojnie.

27.12.2019 22:27

Mertens może i ma już 32 lata, ale z pewnością byłby niemałym wzmocnieniem. W obliczu kontuzji Comana i ogólnie to byłby ciekawy transfer. Mielibyśmy całkowitą pewność, że klub nie zrobi nam niespodzianki w postaci wykupienia Perisicia, a tego Belg zjada na śniadanie.

Edytowano : 2019-12-23 19:45:42

Co do Ulreicha no to niestety zapowiada się na jego odejście. Mówię niestety, bo byłem zdania, że Sven zasługuje na szansę w niektórych meczach. A tak, grał tylko wtedy, gdy kontuzjowany był Neuer. Sądzę jednak, iż nie będzie miał problemu ze znalezieniem zespołu, który bez problemu zagwarantuje mu grę w pierwszym składzie :D

23.12.2019 19:43

Bierzmy go teraz! Wprowadzimy po kontuzji, sam Leroy przyzwyczai się do otoczenia i w następnym sezonie możemy jechać już z grubej rury :D

23.12.2019 19:40

Świetne wzmocnienie na przyszłość. Jednak kluczową kwestią jest to, ile będzie grał. Według mnie powinien zostać w klubie, gdy będzie dostawał szansę w domowych spotkaniach ze słabszymi klubami Bundesligi, w spotkaniach Pucharu Niemiec i Lidze Mistrzów, kiedy sytuacja byłaby jasna. Jeżeli nie będziemy w stanie zagwarantować mu regularnej gry; wtedy powinniśmy zdecydować się na wypożyczenie, bo ten zawodnik zasługuje i powinien grać regularnie.

23.12.2019 19:38

Bezapelacyjnie to był świetny rok w wykonaniu Serge'a. Bardzo się cieszę, że udało nam się zastąpić duet Robbery takim zawodnikiem. Miejmy nadzieję, iż teraz nie będzie odnosił już urazów i jeszcze bardziej będzie przyczyniał się do sukcesów Bayernu :)

23.12.2019 19:33

Jak dla mnie to zasłona dymna. Nie chce mi się wierzyć, że w obliczu tylu kontuzji w defensywie i chęci przesunięcia Kimmicha do środka na stałe klub nie sprowadzi żadnego zawodnika do obrony. Inną kwestią jest kontuzja Comana i możliwe wzmocnienie ataku.

23.12.2019 19:30

Nie ma się oczywiście co podpalać, ale strzelić dwie bramki w dwóch różnych meczach przy pierwszym kontakcie z piłką w obu przypadkach to nie lada sprawa! :D

23.12.2019 19:26

Jeśli przyszedłby Cancelo to będziemy mieli więcej meczów, w których na środku mógłby zagrać Pavard. Myślę, że w takim wypadku już zimą możemy pożegnać się z Boatengiem lub Javim, Taki scenariusz bardzo by mi się podobał, gdyż na prawej obronie znowu mielibyśmy klasowego zawodnika, a w środku pola genialnego Kimmicha :D

20.12.2019 14:18

Myślę, że to słuszna decyzja. Musimy być bardziej stabilni. Do końca sezonu trzeba przemyśleć kwestie przyszłych transferów, sposobu grania i wybrać najlepszego trenera lub w pełni zaufać Flickowi, pozostawiając go na stanowisku w przyszłym sezonie.

20.12.2019 14:15

Nie mam wątpliwości, że ten transfer powinien być przeprowadzony zimą. Zawodnik jest zdecydowany na 100%, będzie mógł spokojnie wprowadzać się do drużyny po kontuzji, w której spędzi co najmniej kilka najbliższych lat swojej kariery. City mogło by nie mieć aż tak dużego interesu, aby wprowadzać go do gry. Jeśli przyjdzie już teraz to od przyszłego sezonu będzie kluczowy.

20.12.2019 14:13

Żadnego Henrichsa. Od lat bawimy się w półśrodki i zawsze wiemy jak to się kończy. Kontuzja kluczowego zawodnika i nasz rezerwowy staje się zawodnikiem pierwszego składu... Pora z tym skończyć. Musimy w końcu zbudować mocną kadrę do rywalizacji na trzech frontach. Bardzo podoba mi się gra Kimmicha w środku, dlatego też jestem za jeśli chodzi o transfer lub wypożyczenie Cancelo. Gdy taka plotka pojawiła się w ubiegłym, letnim okienku transferowym też byłem za, stąd też podtrzymuje zdanie i sądzę, że ten transfer byłby dużym wzmocnieniem.

20.12.2019 14:08

Fajne wzrostu u Serge'a, Alphonso, Kimmicha i Alaby, ale wydaje mi się, że na wzrost wartości rynkowej zasłużył też Pavard, który od momentu transferu gra w pierwszym składzie bardzo regularnie. Przyczyniły się to tego kontuzje, jednak Benjamin gra mocno solidnie, dlatego uważam, iż zasłużył na wzrost wartości, chcociażby o te 5 mln :D

20.12.2019 14:04

Fajnie, że się udało, bo to były bardzo ważne punkty! Cieszę się z tego zwycięstwa, gdyż przy okazji udało mi się trafić wynik w typerze, choć nic na to nie wskazywało :D

20.12.2019 14:01

To jest świetna informacja! On musi trafić do nas tej zimy, dzięki czemu potem będziemy mogli skupić się na letnich czystkach i transferach do klubu.

18.12.2019 19:38

Ależ ofensywne ustawienie, pytanie czy nie za bardzo ofensywne. Tylko zwycięstwo! :)

18.12.2019 19:35

@Rufus87
Oczywiście każdy ma prawo do własnego zdania ;) Ja jestem tego, co nie tyczy się tylko Bayernu, a praktycznie wszystkich drużyn, że głównym czynnikiem wpływającym na ustalenie hierarchii kapitanów w drużynie powinien być fakt, ile który zawodnik spędził czasu w danym klubie. Zgodzę się jednak, jakoby wkład w sukcesy zespołu też powinien być uwzględniany. Zatem większą rolę odgrywa tu to, iż Thomas jest wychowankiem niż to, że jest Niemcem.

18.12.2019 00:03

Jeśli celujemy w pierwsze miejsce to najlepszym rezultatem byłoby dla nas zwycięstwo BVB, bo wtedy lider - Lipsk - miałby oczko mniej. Ale narzekać nie możemy. Dobrze, że Lipsk nie wygrał.

17.12.2019 22:26

Ja chciałem, by Werner dołączył do nas w ubiegłym, letnim okienku. Nie udało się, ale tak jak liczyłem, tak dalej liczę, że prędzej czy później się doczekam.

17.12.2019 22:16

@DieRoten
Właśnie do tego nawiązuje ;D Bardzo wiele było takich głosów, gdy głośno mówiono o możliwym transferze do Bayernu, a pojawiały się też takie, mówiące o 100% pewności.

17.12.2019 21:47

@seco555
Bez cienia wątpliwości. Szkoda, że w piłce nie do końca o to chodzi, bo gdyby tak to zapewne zajmowalibyśmy teraz pierwsze miejsce w tabeli :D

17.12.2019 21:44

Co tu się wydarzyło?! A Werner 17 bramek i 5 asyst w 16 kolejce Budnesligi.

Edytowano : 2019-12-17 21:39:58

*Po 16 kolejkach Bundesligi oczywiście :D

17.12.2019 21:38

Lewy to bardzo ważne ogniwo, ale to jednak Müller, jako wychowanek i prawdziwy Bawarczyk, bardziej zasługuje na to, aby być tym faktycznym wicekapitanem w hierarchii.

17.12.2019 21:37

@Elessar
On sam chce odejść, a sądzę, że Bayern też chciałby go sprzedać, aby kto wie, może zrobić miejsce w kadrze i finansach dla nowego zawodnika. Jak dla mnie 10-20 mln, ciężko wyczuć.

17.12.2019 21:22

No i świetnie. Oby nigdy tu nie przyszedł. Nie chce, by był naszym trenerem.

17.12.2019 21:19

Dużych kwot to my się nie spodziewajmy. Ja tam nie jestem ciekaw za ile tylko gdzie.

17.12.2019 21:18

W zasadzie ustawiłbym to tak, jak napisał @Matilegolas. Javi jako defensywny pomocnik. Thiago, Müller i Coutinho na lewym skrzydle :D

17.12.2019 21:16

Martinez pewnie wejdzie z ławki, ale nie wykluczam, że zmieni Boatenga w stosunku do składu z ostatniego meczu i zagra od początku.

Oczywiście, że Coutinho i Müller mogą grać razem. Ich współpraca wyglądała świetnie. Brazylijczyk to aktualnie najlepsza opcja za kontuzjowanego Comana, a trójka Coutinho-Müller-Gnabry mogą wymieniać się pozycjami :D

17.12.2019 21:13

2:0 no i pięknie. Zwycięstwo BVB jest dla nas bardziej korzystne. Na razie totalnie nie zapowiada się na powrót Lipska, ale nie takie rzeczy widzieliśmy, więc poczekajmy :D

17.12.2019 21:08

Nie stawiałbym, że odejdzie, ale jeśli jednak to mamy Daviesa i możemy rotować Lucasem. Wtedy jednak przydałby się jakiś "lepszy" środkowy obrońca do rotacji.

17.12.2019 21:03

Wynik w porządku. Dzięki niemu strata do lidera mniejsza, niż gdyby wygrywał Lipsk.

17.12.2019 21:01

Miejmy nadzieję, że to zwykły pech. Gdy grał, zazwyczaj dawał z siebie wszystko. Czekam na jego powrót i mam nadzieję, iż do powrotu Süle, Francuz będzie liderem obrony.

17.12.2019 21:00

Chciałem Chelsea, przeczuwałem Chelsea i mamy Chelsea :D Już nie mogę się doczekać!

16.12.2019 19:03

Kimmich ostatnio przesadza. Nie bronię w tym momencie Boatenga, bo nie ma sportowych powodów, by to robić, ale Joshua często przesadza w ostatnim czasie. Złośliwe faule, pyskówki i dyskusje z sędziami, a teraz to. Uwielbiam go, ale uważam, że powinien przystopować.

16.12.2019 19:01

Jestem jak najbardziej na tak. Bardzo podobały mi się wakacyjne plotki o przyjściu Cancelo i przesunięciu Kimmicha, więc teraz również jestem na tak, ale mam nadzieję, że nowy defensor będzie większego kalibru. Bayern znany jest z świetnych transferów za dobre pieniądze :D

Edytowano : 2019-12-16 18:57:42

Fajnie, że obserwujemy Aouara. Właśnie takich zawodników powinniśmy mieć na oku. Już mamy fajną, francuską kolonię w Bayernie, zobaczymy czy będzie rosła :D

16.12.2019 18:56

Jeżeli wzmocnimy prawą obronę zawodnikiem klasowym, Kimmich na stałe zostanie w środku, gdzie wygląda znakomicie to Thiago jak najbardziej powinien zostać. Gdy Hiszpan ma za swoimi plecami Niemca to jest obłędny. Przyjemnie na niego patrzeć.

Gdy przyjdzie prawy obrońca to miejsce w składzie straci Pavard, ale gdy wtedy pojawi się chętny na Boatenga możemy się go pozbyć i rotować Francuzem na środku i na prawej obronie. Ogólnie mimo krytycznych głosów, że to transfer ze spadkowicza Bundesligi, ja z przyjścia Benjamina jestem bardzo zadowolony.

16.12.2019 18:53

Gdy już wszystko wróci do normy to zapowiada nam się bardzo zacięta rywalizacja na lewej stronie. Oczywiście nie ma co narzekać tylko się cieszyć :D

16.12.2019 18:49

Ależ oczywiście, że decyzję o jego wykupie podejmować będziemy dopiero pod koniec sezonu, ale faktem jest, iż ostatnim meczem zwyczajnie oczarował. Ja sądzę, że Barcelona gotowa byłaby zejść nawet do 80 mln. Na środek pola i tak planują wzmocnienia, a na skrzydle to z Coutinho korzystać raczej nie będą, bo gdy to robili to z mizernym skutkiem.

16.12.2019 18:47