Ale ostre wejście. Może faktycznie Tolisso by sobie już odpoczął.
12.08.2019 22:02
Jeśli Tolisso faktycznie będzie musiał opuścić boisko to chyba wiemy kogo na nim powitamy. A wtedy z tyłu zostawać będzie tylko Thiago.
12.08.2019 21:35
Sanches zdecydowanie bardziej aktywny niż Goretzka, bardziej pod grą, biega i ciągle się pokazuje. Pod tym względem jest o wiele lepszy.
12.08.2019 21:33
Oby to się dopiero zaczęło. Ale to od razu powinna być bramka. Najważniejsze, że jest!
12.08.2019 21:18
Już mogliby zostawić cały czas podzielony ekran, takie, jak było przejście z stadionu na stadion. W meczu Wolfsburga nic się raczej nie zmieni w kontekście awansu.
12.08.2019 20:48
Brutalna prawda, ale obecnie nie ma co się nastawiać na zwycięstwo LM. Może uda zajść się dalej niż w ostatnim sezonie, to zależy w zasadzie głównie od losowania, ale na ostateczne zwycięstwo jest na tą chwilę praktycznie nie możliwe.
12.08.2019 20:43
Obyśmy wyciągnęli z tego lekcje, choć my to rzadko wyciągamy wnioski. Pozwoliłoby to lepiej załatwić kwestię transferu Havertza w przyszłym roku, ale tu potrzebna jest chęć dwóch stron. Musimy przeprowadzić jakiś transfer, który zwiększy nasze szanse w europejskich pucharach, podniesie poziom drużyny i będzie przyciągał innych zawodników.
12.08.2019 20:39
Ściągnąć już teraz i porządnie wyleczyć. Co to zmieni czy przyjdzie teraz czy dopiero zimą. A tak Leroy poczuje wsparcie, będzie już nasz, a tak nigdy nie wiadomo...
12.08.2019 20:32
Czyli ogłoszenie wypożyczenia Perisicia kwestią godzin. Pytanie co dalej.
12.08.2019 20:29
Renato w pierwszym składzie to niemałe zaskoczenie. Ciekawe jak Pavard na środku zagra.
12.08.2019 20:27
Na ławce na pewno i tak nie znajdzie się wielu piłkarzy, którym Kovac mógłby zaufać, - nawiązuje do trzeciej zmiany w meczu z BvB o Superpuchar - to może jakieś 5 minut gry dla Lucasa. Skoro zagrał w czwartek całą, drugą połowę to 5 minut nie powinno zaszkodzić. Ale oczywiście jestem zdania, że lepiej nie ryzykować, gdy nie ma się całkowitej pewności :D
11.08.2019 17:15
Oby było tak, jak niżej pisze @TomiiiFCB. Miejmy nadzieję, że Perisic to tylko opcja awaryjna, a do nas i tak trafi Sane. Czekamy.
11.08.2019 17:11
Bayern, BvB i Lipsk - faktycznie ciekawie będzie wyglądać rywalizacja pomiędzy tymi zespołami. Ale jeśli nie dokonamy wzmocnień to będzie jeszcze ciężej niż w minionym roku.
11.08.2019 17:06
Wypożyczyć Bale'a, ale skoro oszczędzamy na transferach skrzydłowych na obecny sezon to kupmy Sane i postawmy go na nogi, ale nie zapominajmy też o nowej "6-óstce".
11.08.2019 17:04
Skoro zostaje w klubie, pokazuje, że pracuje nad formą to te przeprosiny również są jednym z ważnych elementów, aby dobrze czuł się w klubie.
11.08.2019 17:02
Przede wszystkim to musimy jeszcze wzmocnić pozycję "6-óstki" i skoro mówiło się o Roce to może na skrzydło jego kolega z młodzieżowej reprezentacji - Olmo :D A tak na prawdę to kompletnie nie wiem co się wydarzy. Ja po prostu czekam na transfery.
11.08.2019 17:00
Zgodzę się z Oliciem, że Bayern oprócz młodych zawodników potrzebuje też tych bardziej doświadczonych, dlatego wypożyczenie Mandzukica uważam za dobre, ale w przypadku skrzydłowych miało być zupełnie inaczej, więc nie zgodzę się co do opinii o Perisiciu. Klub od dawna wiedział, iż będzie trzeba zastąpić legendarny duet Robbery i w tym przypadku oraz związku z osobą Leroya Sane zwyczajnie trzeba było działać szybciej.
11.08.2019 16:55
Gdyby nie wypożyczenie Perisicia to jak najbardziej mógłby przyjść. Jeśli on serio ma przyjść to potrzebujemy jakiegoś topowego gracza na skrzydło, chyba że mimo kontuzji przyjdzie Sane, a Chorwat będzie tylko jego tymczasowym zastępstwem. Jeśli przyjdzie Ivan i Olmo to przeczuwam, że to młody Hiszpan będzie grał najmniej...
Edytowano : 2019-08-10 15:21:05
Ale tak z drugiej strony. Wypożyczenie Perisicia, zakup Sane i przyjście dwóch hiszpańskich zawodników z kadry młodzieżowej - Roca i Olmo - to by było coś.
10.08.2019 15:17
Żadnego Coutinho. Mi kompletnie ten zawodnik tu nie pasuje. Jeśli ktoś z tych większych nazwisk, które jako tako są do wyjęcia to Dybala.
Skoro nie chcemy wydawać w tym roku żadnych pieniędzy na Wernera, a sprowadzić go za rok na zasadzie wolnego transferu to roczne wypożyczenie Mandzukicia byłoby lepsze niż wypożyczenie Perisicia. Drugi napastnik jest nam potrzebny, Mario może od biedy zagrać na skrzydle, a przy okazji jest zawodnikiem z charakterem.
10.08.2019 15:11
Sezon jeszcze się nie zaczął, a zaczęło się to, co dla tego klubu normalne jest zawsze. To chyba na prawdę powinien być jego ostatni sezon. Tylko czy uda nam się go sprzedać w przyszłym roku, gdy zostanie mu już rok kontraktu. Zapewne odejdzie za darmo dopiero za dwa lata...
10.08.2019 15:06
Kolejna opcja, kolejne nazwisko z listy, które zwyczajnie trzeba wykreślić...
10.08.2019 15:01
Nie ma co pisać, że to wina Guardioli, bo Sane nie powinien zagrać w tym meczu. Prawda jest taka, iż Leroy dawno powinien być naszym piłkarzem, a wszystko wygląda tak, jakbyśmy my wszystko przeciągali. Uważam, że największą winę ponosi tutaj zarząd.
10.08.2019 15:00
Brak słów, szkoda gadać. Ośmieszania ciąg dalszy...
10.08.2019 14:55
Pół biedy, że to tylko wypożyczenie, całe szczęście z nieprzymusową opcją wykupu i miejmy nadzieję, iż z niej nie skorzystamy.
10.08.2019 14:53
Jeśli miałoby to być wypożyczenie z obowiązkiem wykupu to klękajcie narody.
Żeby mi się to w jakikolwiek sposób podobało to klub musiałby kupić Sane, ale za rozsądne pieniądze w obliczu jego kontuzji, a także kupić zawodnika, który mógłby obskoczyć drugie skrzydło i dopiero wtedy można byłoby wypożyczyć tego Perisicia, ale tylko na rok i przede wszystkim bez żadnego wykupywania po wypożyczeniu...
09.08.2019 21:18
Thiago to ważny element w środku, ale koniecznie musi mieć za sobą kogoś, kto będzie naprawiał jego głupie błędy i straty. Inaczej jest mocno irytujący.
09.08.2019 21:13
Jak uda się zbić cenę do takiej, która będzie na tyle rozsądna, że obejmie wszystkie aspekty to faktycznie możemy go do nas ściągnąć, wyleczyć i pod koniec sezonu wprowadzać do składu tak, aby w przyszłym mieć ogromnego kocura na skrzydle :D
09.08.2019 21:11
W aktualnej sytuacji Werner tak, bo obskoczy kilka pozycji. Ziyech właśnie przedłużył kontrakt z Ajaxem, więc chyba pozamiatane. Bergwijn lepszy niż nikt, ale to i tak powinno być co najwyżej uzupełnienie i piłkarz na przyszłość, a my potrzebujemy wzmocnień do pierwszego składu.
09.08.2019 21:09
Tak, jak napisałem wczoraj pod głównym wątkiem strony. Inter odda nam go z pocałowaniem ręki. O takich piłkarzach w kontekście Bayernu to nawet plotek nie powinno być...
09.08.2019 21:05
Świetnie, że nie odczuwa żadnego dyskomfortu. Wczoraj zaprezentował się ciekawie, a przede wszystkim solidnie. To będzie znakomity partner dla Niklasa :D
09.08.2019 21:02
Wypożyczenie Perisicia to już jest jakaś masakra, a jeśli do tego dojdzie jeszcze klauzula o obowiązku wykupu to już na prawdę brak słów...
09.08.2019 20:44
Może odejść, nie ma problemu, tylko wtedy Bayern powinien ściągnąć nowego, środkowego obrońcę, a czy ściągnie...? No właśnie...
Edytowano : 2019-08-08 22:30:55
Także myślę, że trzeba to rozpatrywać pozytywnie. Jego odejście mogłoby narobić jeszcze większego bałaganu w kadrze niż jest teraz. Aktualnie i tak musimy wzmocnić zespół, a tak trzeba byłoby uzupełnić jeszcze jedną pozycję, do czego w ogóle mogłoby nie dojść.
08.08.2019 22:27
Dokładnie, nie do wyjęcia, a po drugie transfer raczej mało realny. Jeśli ktoś ma przyjść jako tylko ofensywny piłkarz to musi być to ktoś topowy, inaczej mało miało by to sensu.
08.08.2019 22:26
@GuteSpiele
Jeśli komentarz odnosi się do mojego to ja wspomnę, że chodzi o wzmocnienia do ofensywy, bo tego w większości oczekujemy. W tej formacji żadnych wzmocnień nie było, no chyba, że liczymy Arpa, ale to nie jest wzmocnienie na pierwszy skład, natomiast odeszło trzech piłkarzy w postaci Jamesa i Robbery, więc wypadałoby ich porządnie zastąpić.
08.08.2019 22:01
@Panczo
Teraz i tak zawodnik może zagrać w europejskich pucharach pod herbem dwóch, różnych klubów, jeśli się nie mylę ;) Ale transfer Sane zimą lub w przyszłym roku - na tak :D
08.08.2019 21:54
Tottenham zagrał w finale LM i jak się wzmocnił, a my... odpadliśmy w 1/8 i wzmocnień jak nie było, tak nie ma. Arsenal też ciekawe transfery.
08.08.2019 21:52
Tak myślę to na Perisiciu się skończy. Sanches w Superpucharze wszedł na skrzydło, dziś też biegał blisko niego. I będzie transfer - zmiana pozycji Renato Sanchesa...
08.08.2019 21:49
Mi osobiście nie widzą się tak akcje, w których po wzruszających pożegnaniach jakiś zawodnik jednak wraca do tego klubu jako piłkarz, bo jako trener, asystent to inna sprawa. I takie same zdanie mam o powrocie Buffona do Juve (z całym szacunkiem do piłkarza oczywiście).
08.08.2019 21:40
@KaVaR12
70-80 mln, ale pewny nie jestem.
08.08.2019 21:18
Z tym Perisiciem to są jakieś żarty. Przecież Inter odda nam go z pocałowaniem ręki. Ale szczerzę to jest niestety całkiem realne. Zarząd zwali to później na Kovaca, bo powiedzą, że on wyszedł z taką propozycją. Co w tym klubie się wyprawia! ...
08.08.2019 21:16
Statystyki ma świetne, to fakt, ale może on sam czeka na jakąś konkretną ofertę od konkretnego klubu, do którego chciałby trafić za wszelką cenę. Niedawno mówiono o odrzuconej ofercie od Sevilli przez Hakima. Słyszałem kiedyś, że Marokańczyk chciałby trafić do Barcelony, Arsenalu lub Bayernu i może właśnie czeka na propozycję od któregoś z tych klubów :D
Edytowano : 2019-08-08 20:01:22
Oczywiście do Barcelony transfer wydaje się kompletnie nierealny, Arsenal obecnie bardziej powinien wzmacniać obronę niż ofensywę, więc zobaczymy jak z nami :D
08.08.2019 19:59
Wygląda to tak, jakby nie zanosiło się na odejście.
08.08.2019 18:17
@Marienplatz
Kolego, po co ten sarkazm? Ziyech ma wpisaną w kontrakcie klauzulę odejścia wynoszącą coś około 35 mln, stąd więc mowa o "śmiesznej kwocie" za jego transfer.
Ziyech jako drugi, nowy skrzydłowy, a ogólnie czwarty w kadrze to jak najbardziej. Z tym, że ten pierwszy, nowy skrzydłowy musi być topowym zawodnikiem.
08.08.2019 18:14
Pytanie klucz to jaka jest aktualna myśl Kaia o przyszłości i gdzie sam będzie chciał grać, gdy zdecyduje się odejść. Gdy zdecyduje się na transfer do Bayernu będziemy mogli wkroczyć do negocjacji z Bayerem i oby faktycznie zdecydował tak przyszłego lata :D
08.08.2019 18:09
Nie widzi mi się ten Coutinho. Zgodzę się, że jest przewartościowany, a taki młody też już nie jest. Obyśmy go nie wypożyczali, a tym bardziej nie kupowali.
08.08.2019 18:04
Gnabry po kontuzji w pierwszym składzie? Sparing sparingiem, ale ostrożnie.
08.08.2019 17:58
@Marienplatz
Z 70 mln poprawiłem się na 80 mln, a napisałem to w kontekście informacji, która pojawiła się wcześniej i dotyczyła ewentualnych problemów City z FFP. Z resztą jeszcze przed rozpoczęciem obecnego okienka transferowego pojawiały się takie głosy, że mogą mieć z tym problem, a w tym kupili jeszcze Rodriego i Cancelo.
I tak wszystko, a głównie kwota transferu będzie zależała od długości absencji Leroya. Czym dłuższy okres kontuzji, tym Bayern z pewnością będzie chciał bardziej obniżyć kwotę, także poczekajmy na oficjalną informację.
08.08.2019 17:50
Z tą kontuzją to tak max 70 mln według mnie. W zasadzie jeśli City poważnie ma problemy z FFP to może puszczą za tyle zawodnika, z którego (z ich punktu widzenia) przez najbliższe miesiące nie będą mieli żadnego pożytku.
Edytowano : 2019-08-08 17:35:06
No dobra, chyba lekko przesadziłem :D Ale 80 mln już może :D
08.08.2019 17:34
@Moe
No i co ja mogę napisać? Nic oprócz tego, że się z Tobą zgodzić :D
08.08.2019 17:31
Jakąś opcją na pewno jest Erisken/Coutinho (choć tego drugiego to ja tak średnio tutaj widzę) i z racji, że żaden z nich nie jest typowym skrzydłowym nasza gra w ofensywie powinna wtedy opierać na ogromnej wymianie pozycji. Gnabry mógłby obskoczyć oba skrzydła, "10" i tym bardziej atak. Lewy lubi zejść i porozgrywać, więc na "10" by sobie radził. Jakoś by to wtedy było. Szkoda, że Juve jednak nie chce sprzedawać Dybali, bo on mógłby w takim systemie fajnie wyglądać.
08.08.2019 17:21
Najgorsza wcale nie jest kontuzja Sane. Najgorsze jest to, że na początku sierpnia, o ile jeszcze to jest jego początek, zostajemy z niczym, a na horyzoncie nie ma piłkarzy na poziomie Leroya. Jak można było do tego doprowadzić! ...
08.08.2019 16:40
Sami jesteśmy sobie winni. Nie kumałem i nigdy nie zrozumiem dlaczego to wszystko trwało tak długo. Jak wiemy od dziś, trwało to zwyczajnie za długo i teraz takie są efekty.
08.08.2019 16:31
@LukaszDuda
Kluby z Anglii nie będą mogły kupować, ale będą mogły sprzedawać.
08.08.2019 12:57
@spolobayern
Chodziło o testy medyczne Giovaniego Lo Celso przed transferem do Tottenhamu :D
08.08.2019 12:55
@Arcatera80
Albo dziś, albo już na pewno nie w tym okienku :D
08.08.2019 12:38
Trzeba czekać na oficjalną lub jakąś bardziej rzetelną informacje o stanie zdrowia Sane, bo te, które dotyczyły więzadeł mogą, ale nie muszą być prawdziwe, więc jak na razie możemy tylko spekulować, nie mając żadnych pewności co tak na prawdę mu jest.
08.08.2019 12:29
Będzie ważnym elementem obrony. Idealny partner dla Süle do tego, aby stworzyć bardzo dobrą parę środkowych obrońców i wzajemnie się uzupełniać :)
07.08.2019 22:10
Oby tylko skutkowało to lepszą grą, wyższymi wynikami i lepszym wrażeniem prezentowanej gry, niż miało to miejsce w niektórych spotkaniach poprzedniego sezonu.
07.08.2019 22:08
Odejść nie powinien, bo jednak jest ważną postacią tej drużyny, choć gdyby grał tylko na 10, a ogólnie trochę mniej to na pewno wyszłoby na dobre i jemu, i klubowi :D
07.08.2019 22:07
Kolejny zawodnik, który nawołuje do wzmocnień. I bardzo dobrze!
07.08.2019 22:04
Ja już wcześniej napisałem jeden komentarz o Dybali, ale ogólnie uważam, że kluczową rzeczą do tego, aby taki transfer był realny i możliwy jest to, jak sam Argentyńczyk czuje się na prawym skrzydle, no bo nie ma co kłamać, ale to raczej skrzydłowego poszukujemy najbardziej. Opcją by było, żeby np. Dybala i Gnabry ustawieni za napastnikiem i na prawym skrzydle notorycznie zmieniali się pozycjami w trakcie meczu. Myślę, że dałoby się to jakoś ustawić, ale pytanie na ile taki transfer jest w ogóle realny.
Edytowano : 2019-08-07 21:49:31
Przyjście Argentyńczyka oczywiście bardziej realne w przypadku nieudanej próby ściągnięcia Sane, ale trzeba wierzyć do końca, że to Niemiec przyjdzie do Bayernu :D
07.08.2019 21:48
Tak myślę o Dybali (ale w kontekście, gdy nie doszłoby do transferu Sane). Skoro mógłby przyjść Ziyech jako zawodnik na prawe skrzydło i pozycję za napastnikiem, tak mógłby przyjść właśnie Argentyńczyk, który swobodnie jest do wyjęcia za 70 mln, może mniej. Pytanie jak sam Paulo czuje się na prawej stronie. Jakby co to tylko taka wolna myśl :D
07.08.2019 20:34
Co jak co, ale wolałbym już, żeby na skrzydle biegał Dybala czy inny zawodnik, który nie jest klasycznym skrzydłowym niż Neymar. Jego podejście do piłki, częste urazy i życie poza boiskiem - po prostu nie dla tego zawodnika w Bayernie.
07.08.2019 20:11
Ciężka sprawa. Jak nie uda się sprowadzić Sane to wstyd i kompromitacja, ale żeby powiedzieć coś więcej musimy poczekać do jutra. Ciężko w ogóle coś powiedzieć...
07.08.2019 20:04
Powiem szczerzę, że po informacji, jakoby Sane pożegnał się z kolegami miałem nadzieję, iż ogłoszenie transferu nastąpi dziś. Po przebudzeniu liczyłem, że może o jakiejś okrągłej godzinie, a więc 12, ale nic, a na ogłoszenie w następnych dniach też się nie zanosi.
Edytowano : 2019-08-07 15:26:52
Dokładnie tak! I taka postać rzeczy trwa już od początku lipca. Każdego dnia mamy nadzieję, że to będzie ten dzień, a wieczorem, że to będzie w dniu jutrzejszym.
07.08.2019 15:25
Kimmich ma rację, bo zawodnicy nie są odpowiedzialny za dokonywanie transferów, jednak mi postawa np. Lewego bardzo się podoba, bo przynajmniej do nich nawołuje.
W obliczu tak wąskiej kadry i braku transferów po przekroczeniu połowy okienka dodatkowa strata jakiegoś piłkarza to koszmar, a więc naturalne, że Boateng powinien zostać.
07.08.2019 15:20
W tej kwestii chyba wszystko jest jeszcze możliwe. Jeśli zarząd czeka z ogłoszeniem mniejszych transferów, bo najpierw chcą ogłosić ten największy i faktycznie będzie taka kolej wydarzeń to ewidentnie stwierdzę, że będzie to na minus. Nowi zawodnicy mogliby przecież o wiele szybciej integrować się z zespołem, poznawać taktykę i schematy, ale może po prostu z nikim nie jesteśmy dogadani, a potem będziemy kupować na szybko...
07.08.2019 15:16
@JazGod
Przecież Lucas w teorii został naszym zawodnikiem 1 lipca, choć jego transfer został ogłoszony sporo wcześniej, jednak sam zawodnik przechodził u nas rehabilitację jeszcze przed rozpoczęciem okienka transferowego, ale za zgodą Atletico.
To, że Bayern miał zapłacić mniej, odpuszczając go zimą, a sprowadzając latem to już inna kwestia. My i tak nie musimy wszystkiego wiedzieć. Być może Bayern nie zapłacił 80 mln klauzuli do czego dodać trzeba byłoby różne kwoty podatkowe, o których pisali niektórzy, a po prostu 80 mln. Tego się nie dowiemy, dlatego pomijam ten temat.
Edytowano : 2019-08-07 15:11:30
Z resztą nie ma co rozgrzebywać tego tematu. Lucas jest już naszym zawodnikiem, zakończył rehabilitację, zaczął trenować z drużyną i tyle.
07.08.2019 15:09
Naciskać powinni wszyscy i to regularnie, a przynajmniej ci, którzy mają jakieś sportowe ambicje. W tej kwestii bardzo podoba mi się postawa Lewego.
07.08.2019 15:01
Oby było tak, jak piszecie niżej. Miejmy nadzieję, że kontuzja Sane to nic poważnego, a transfer to kwestia kilku dni. Z drugiej jednak strony piszemy już tak na prawdę długo, a na razie kompletnie nic. Ciężko to wszystko pojąć i wytłumaczyć...
07.08.2019 14:59
Powoli zaczynam się już w tym wszystkim gubić i zwyczajnie nie wiem o co chodzi. Przekroczyliśmy już połowę okienka, a do naszego zespołu nadal nie trafił żaden ofensywny piłkarz. Czy Sane z Manchesteru City, Ziyech czy ktokolwiek inny.
Strasznie zdziwiło mnie to, że skoro ostatnie i jak wyszło najbliższe dni miały/mają być kluczowe w pozyskaniu Leroya to dlaczego grał w niedzielnym spotkaniu. Nie wiem o co tu chodzi, co z tą kontuzją i jak to się wszystko zakończy, ale jestem już na prawdę zirytowany.
Mimo wszystko uważam, że nawet jeśli kontuzja Niemca byłaby bardziej poważna i wypadłby z gry na jakiś czas, a byłoby to pretekstem do sporego obniżenia ceny to i tak powinniśmy go pozyskać. I tak niby ma przyjść czwarty skrzydłowy, a mając jeszcze Daviesa myślę, iż poradzimy sobie na starcie sezonu. Na prawdę mam nadzieję, że to wszystko szybko się wyjaśni.
07.08.2019 14:55
@Moe
Oczywiście, że trzeba cieszyć się, jakoby klub planuje sprowadzenie dwóch skrzydłowych. Przede wszystkim trzeba trzymać kciuki, aby jednym z nich był Sane. Będę zadowolony jeśli do klubu na roczne wypożyczenie przyjdzie Bale, bo w Bundeslidze może sporo namieszać, jednak osobiście wolałbym Ziyecha przez jego uniwersalność ;)
06.08.2019 15:21
110 mln za takiego skrzydłowego jak Sane to w dzisiejszych czasach na prawdę nie jest wygórowana cena. Nie ma się nad czym zastanawiać lub rezygnować z powodu ceny, bo taka szansa na sprowadzenie tej klasy skrzydłowego szybko może się nie powtórzyć. Brać i ogłosić w końcu ten transfer! Ile będziemy jeszcze czekać?!
06.08.2019 14:16
Chciałbym, aby regularnie dostawał szansę w Bundeslidze, chociażby z ławki, a czasem w pierwszym składzie. Na skrzydle, a ze słabszymi rywalami na lewej obronie, dzięki czemu odpocząć będzie mógł trochę Alaba, ale podstawą jest tutaj regularność. Skoro chcieliśmy Odoia jako czwartego skrzydłowego to sami go sobie zróbmy mając już w kadrze Daviesa. Jestem pewien, że gdy ten chłopak będzie grał dużo to będziemy mieli świetnego, młodego zawodnika. Praktyka czyni mistrza, więc zwyczajnie musi grać, a nie tylko trenować.
06.08.2019 14:13
Hakim Ziyech byłby idealnym transferem tuż po przyjściu Sane. Nie dość, że zyskalibyśmy czwartego skrzydłowego to Marokańczyk mógłby jeszcze grać za napastnikiem, a więc na pozycji, na której konkurencja zdecydowanie spadła po tym, jak odszedł James.
06.08.2019 14:06
Zakładając, że Sane trafi do naszego zespołu, choć dalej nie wiadomo czy tak się stanie to mi wypożyczenie Bale'a po prostu się nie widzi. Gnabry i Coman też muszą dużo grać, a przy takiej czwórce skrzydłowych (Sane, Bale, Gnabry, Coman) to jednak Niemiec z Manchesteru i Walijczyk byliby tymi, którzy naciskaliby na to, aby grać najwięcej, dlatego ja uważam, iż czwartym skrzydłowym powinien być ktoś młodszy jak np. Bergwijn lub bardziej wszechstronny Hakim Ziyech, którego moglibyśmy również wystawiać za napastnikiem.
06.08.2019 14:03
Ja mam zróżnicowane zdanie i nie potrafię wyjaśnić, dlaczego myślę właśnie tak. Sądzę, że Sancho trochę podstawił mu stopę w to miejsce, ale z drugiej strony wydaję się, iż była w tym złośliwość, ponieważ ta noga była dosyć wysoko, jak na normalny chód po piłkę.
Edytowano : 2019-08-05 17:34:32
Więc według tej, mojej, zróżnicowanej opinii sytuacji żółta kartka pokazana słusznie.
05.08.2019 17:33
Fajny pomysł! Jestem za, choć zdecydowanie bardziej, no przynajmniej na tą chwilę, nie mogę doczekać się transferu Leroya! :D
05.08.2019 17:30
Musicie i w końcu przyszła na to pora. 8 sierpnia kończy się okienko dla klubów Anglii, więc nie będą mogły one już nikogo kupować. Na dniach powinniśmy ogłosić transfer Sane i ruszyć z "efektem domina". Czekamy na oficjalne ogłoszenie transferu Niemca! :)
05.08.2019 17:27
Oprócz Sane przydałby się ktoś, kto mógłby zagrać jako napastnik, jako ofensywny pomocnik i skrzydłowy. Aby pokryć choć część tych pozycji najlepszy byłby Ziyech, którego transfer tego lata uważam za na prawdę realny. No i ciekawe co z Rocą ;)
05.08.2019 17:22
A Kimmich i wielu innych piłkarzy Bayernu, chce aby dołączył do Monachium. Ja mogę zgodzić się, że patrząc na poziom sportowy to Sane gra za mało, a po przyjściu do nas będzie kluczową postacią w zespole i jedną z największych gwiazd Bundesligi :D
05.08.2019 17:14
Wszystkiego najlepszego Sven!
03.08.2019 23:15
Wszystkiego najlepszego Coco!
03.08.2019 23:15
Oczywiście, że w tym meczu było to głupotą, bo potem na skrzydle biegał bezproduktywny Sanches. Ale ogólnie Davies może być opcją i na skrzydło i na lewą obronę właśnie, ponieważ przed sezonem prezentował się tam nienagannie.
03.08.2019 23:12
Ja i tak uważam, że ten zawodnik powinien odejść, nawet jeśli bylibyśmy na tym stratni, a na pewno bylibyśmy. Gdyby w jego miejsce przyszedł Roca to z całą pewnością wyszlibyśmy na tym lepiej, a jakość kadry wzrosłaby.
03.08.2019 23:08
Plus dla Kovaca, że pierwszą zmianą było wejście Daviesa i to dość stosunkowo szybko, a w dodatku za Thomasa. Mam nadzieję, że ten chłopak będzie grał na prawdę dużo, chociażby po wejściach z ławki. Może sami zrobimy sobie swojego Odoia :D
03.08.2019 23:05
Dokładnie. Thiago niby taki profesor, powinno się mówić o nim więcej, ale głupie straty ma praktycznie w każdym meczu. Jeśli chce być profesorem to nie powinien tracić piłek przez tak lekkomyślne, głupie i niecelne podania...
03.08.2019 22:55
@seba
Nie uważam, że zagraliśmy źle i opisałem to już w poprzednich komentarzach. A to, iż trzeba wzmocnić zespół wie każdy, więc spokojnie kolego. Potrzeba nam kilku topowych wzmocnień, a jeden Sane dużo nie zmieni i to też wcześniej napisałem.
Edytowano : 2019-08-03 22:52:28
Inaczej, nie uważam, że zagraliśmy tragicznie, choć idealnie też nie. Strasznie dużo głupich strat no i te ostatnie podania.
03.08.2019 22:51
Bayern nie zagrał źle. Powiem więcej, podobało mi się jak kreowaliśmy grę, ale zawsze brakowało tego ostatniego podania, idealnego dośrodkowania, żeby akcja zakończyły się bramką. Potrzeba wzmocnień, nowych, jakościowych nazwisk i tu jest pies pogrzebany. Lekko się powtórzę, ale ławka rezerwowych wyglądała fatalnie. Dwóch bramkarzy, sporo juniorów i praktycznie żadnego klasowego zawodnika do ofensywy. To jest do zmiany!
03.08.2019 22:44
Ławka rezerwowych generalnie podsumowała sprawę tego, jak bardzo i ilu tak na prawdę Bayern powinien dokonać wzmocnień. Potrzeba co najmniej dwóch klasowych zawodników do ofensywy. Oprócz Sane potrzebny jest ktoś jeszcze!
03.08.2019 22:33
Nie uważam, że zagraliśmy tragicznie. Były okazje, aby strzelić bramki, chociażby te dwie Comana. Zabrakło szczęścia, a BvB wykorzystało nasze słabości. Bramki po stracie Thiago i kontrze. Trzeba mimo wszystko powiedzieć, że Dortmund zasłużenie wypracował ten wynik.
Kadra miała być kompletna. No faktycznie była. Na ławce rezerwowych dwóch bramkarzy, Sanches po wejściu grał na skrzydle, a przesyt ofensywnych graczy tak duży, że trener przy wyniku 0:2 wprowadza obrońcę jako trzecią zmianę...
Edytowano : 2019-08-03 22:30:41
Żeby nie było, że winię Kovaca, gdyż tak nie jest. Nie mam do niego żadnych pretensji
03.08.2019 22:29
Mnie najbardziej dziwi ten przepis o drugiej kartce. Przykład taki, jak napisał użytkownik niżej. Coś czuję, że mogą z tym być jakieś kontrowersje lub dziwne sytuacje.
02.08.2019 17:59
Powinien zostać! Po pierwsze, bo jest w zespole od dawna, a po drugie, przy aktualnej, bardzo wąskiej kadrze nie możemy pozwolić sobie na stratę kolejnych zawodników, dlatego że zwyczajnie w ich miejsce będzie trzeba sprowadzić nowych.
02.08.2019 17:55
@josh1982
Tylko, że Sane ma podpisać z nami kontrakt na pięć lat, zatem te "20 baniek" trzeba pomnożyć razy pięć i dodać do sumy, za którą go kupimy ;) Wychodzi 200 mln :D
Edytowano : 2019-08-02 17:52:02
Miejmy nadzieję, że ogłoszenie transferu już na dniach. Nie mogę się już doczekać, to będzie wielki moment! Ogłoszenie kolejnych wzmocnień tuż po zakupie Niemca też byłoby fajną sprawą. Czekamy! Już jest blisko! :D
02.08.2019 17:49
Jeśli chociażby jeden z nich nie wystąpi w pierwszym składzie to już będziemy mieli dużą stratę na skrzydle. Oby zagrali pełni sił! :D
02.08.2019 17:47
Coraz bardziej wydaje mi się, że tak na prawdę mogło coś być na linii Boateng-Hummels, a ponowie zwyczajnie zostawiali to dla siebie i nie dali się na sobie poznać. Z resztą były chyba nawet takie przypuszczenia.
No i zgadzam się. Jeśli Boateng miałby odejść musiałby przyjść do nas chociażby taki Vogt. Jestem jednak zdania, że po tym, co Jerome pokazał w trakcie przygotowań do sezonu zasługuje na szansę i powinien zostać w klubie ;)
02.08.2019 17:46
Z numerem może być ciekawie, ponieważ Sane ma tatuaż na plecach ze swoją podobizną, na której widnieje numer 19. Wiem, że to tylko szczegół, ale niektórzy przywiązują wagę do tatuażów bardziej niż inni, dlatego zobaczymy :D
Edytowano : 2019-08-01 23:15:40
Wiadomo, że u nas 19 jest zajęta przez Daviesa, ale myślę, iż niebyło problemu, jeśli miałby go odstąpić takiemu zawodnikowi jak Leroy. Wszystko zależy od Niemca.
01.08.2019 23:12
To, że zacznie trenować z kolegami nie oznacza przecież, iż będzie od razu grał w meczach. Uważam jednak ten krok za ważny, gdyż będzie mógł zgrać się z resztą ;)
01.08.2019 19:19
Po tym, co pokazał w meczach przedsezonowych powinien zostać, tym bardziej, że gdyby odszedł to klub powinien załatać tą dziurę nowym obrońcą.
01.08.2019 19:15
Albo przedłużyć kontrakt tylko o rok, albo o dwa, ale pod warunkiem jakiegoś zapisu o obniżeniu pensji w którymś momencie bliżej jego zakończenia, gdyż tak, jak zauważyli użytkownicy poniżej, z wiekiem, mimo dobrego prowadzenia swojej kariery, nawyków żywieniowych, Lewy nie dawałby już aż tak dużo, nie grałby w każdym meczu, byłby zmieniamy lub wchodził z ławki. Nie wiem czy taki zapis w kontakcie jest w ogóle możliwy, ale podejrzewam, że tak, bo teraz zapisać w nim można praktycznie wszystko. Mimo wszystko spodziewam się, iż kontrakt z Robertem na pewno zostanie przedłużony. Pytanie tylko o ile :D
Ale ostre wejście. Może faktycznie Tolisso by sobie już odpoczął.
12.08.2019 22:02
Jeśli Tolisso faktycznie będzie musiał opuścić boisko to chyba wiemy kogo na nim powitamy. A wtedy z tyłu zostawać będzie tylko Thiago.
12.08.2019 21:35
Sanches zdecydowanie bardziej aktywny niż Goretzka, bardziej pod grą, biega i ciągle się pokazuje. Pod tym względem jest o wiele lepszy.
12.08.2019 21:33
Oby to się dopiero zaczęło. Ale to od razu powinna być bramka. Najważniejsze, że jest!
12.08.2019 21:18
Już mogliby zostawić cały czas podzielony ekran, takie, jak było przejście z stadionu na stadion. W meczu Wolfsburga nic się raczej nie zmieni w kontekście awansu.
12.08.2019 20:48
Brutalna prawda, ale obecnie nie ma co się nastawiać na zwycięstwo LM. Może uda zajść się dalej niż w ostatnim sezonie, to zależy w zasadzie głównie od losowania, ale na ostateczne zwycięstwo jest na tą chwilę praktycznie nie możliwe.
12.08.2019 20:43
Obyśmy wyciągnęli z tego lekcje, choć my to rzadko wyciągamy wnioski. Pozwoliłoby to lepiej załatwić kwestię transferu Havertza w przyszłym roku, ale tu potrzebna jest chęć dwóch stron. Musimy przeprowadzić jakiś transfer, który zwiększy nasze szanse w europejskich pucharach, podniesie poziom drużyny i będzie przyciągał innych zawodników.
12.08.2019 20:39
Ściągnąć już teraz i porządnie wyleczyć. Co to zmieni czy przyjdzie teraz czy dopiero zimą. A tak Leroy poczuje wsparcie, będzie już nasz, a tak nigdy nie wiadomo...
12.08.2019 20:32
Czyli ogłoszenie wypożyczenia Perisicia kwestią godzin. Pytanie co dalej.
12.08.2019 20:29
Renato w pierwszym składzie to niemałe zaskoczenie. Ciekawe jak Pavard na środku zagra.
12.08.2019 20:27
Na ławce na pewno i tak nie znajdzie się wielu piłkarzy, którym Kovac mógłby zaufać, - nawiązuje do trzeciej zmiany w meczu z BvB o Superpuchar - to może jakieś 5 minut gry dla Lucasa. Skoro zagrał w czwartek całą, drugą połowę to 5 minut nie powinno zaszkodzić. Ale oczywiście jestem zdania, że lepiej nie ryzykować, gdy nie ma się całkowitej pewności :D
11.08.2019 17:15
Oby było tak, jak niżej pisze @TomiiiFCB. Miejmy nadzieję, że Perisic to tylko opcja awaryjna, a do nas i tak trafi Sane. Czekamy.
11.08.2019 17:11
Bayern, BvB i Lipsk - faktycznie ciekawie będzie wyglądać rywalizacja pomiędzy tymi zespołami. Ale jeśli nie dokonamy wzmocnień to będzie jeszcze ciężej niż w minionym roku.
11.08.2019 17:06
Wypożyczyć Bale'a, ale skoro oszczędzamy na transferach skrzydłowych na obecny sezon to kupmy Sane i postawmy go na nogi, ale nie zapominajmy też o nowej "6-óstce".
11.08.2019 17:04
Skoro zostaje w klubie, pokazuje, że pracuje nad formą to te przeprosiny również są jednym z ważnych elementów, aby dobrze czuł się w klubie.
11.08.2019 17:02
Przede wszystkim to musimy jeszcze wzmocnić pozycję "6-óstki" i skoro mówiło się o Roce to może na skrzydło jego kolega z młodzieżowej reprezentacji - Olmo :D A tak na prawdę to kompletnie nie wiem co się wydarzy. Ja po prostu czekam na transfery.
11.08.2019 17:00
Zgodzę się z Oliciem, że Bayern oprócz młodych zawodników potrzebuje też tych bardziej doświadczonych, dlatego wypożyczenie Mandzukica uważam za dobre, ale w przypadku skrzydłowych miało być zupełnie inaczej, więc nie zgodzę się co do opinii o Perisiciu. Klub od dawna wiedział, iż będzie trzeba zastąpić legendarny duet Robbery i w tym przypadku oraz związku z osobą Leroya Sane zwyczajnie trzeba było działać szybciej.
11.08.2019 16:55
Gdyby nie wypożyczenie Perisicia to jak najbardziej mógłby przyjść. Jeśli on serio ma przyjść to potrzebujemy jakiegoś topowego gracza na skrzydło, chyba że mimo kontuzji przyjdzie Sane, a Chorwat będzie tylko jego tymczasowym zastępstwem. Jeśli przyjdzie Ivan i Olmo to przeczuwam, że to młody Hiszpan będzie grał najmniej...
Edytowano : 2019-08-10 15:21:05
Ale tak z drugiej strony. Wypożyczenie Perisicia, zakup Sane i przyjście dwóch hiszpańskich zawodników z kadry młodzieżowej - Roca i Olmo - to by było coś.
10.08.2019 15:17
Żadnego Coutinho. Mi kompletnie ten zawodnik tu nie pasuje. Jeśli ktoś z tych większych nazwisk, które jako tako są do wyjęcia to Dybala.
Skoro nie chcemy wydawać w tym roku żadnych pieniędzy na Wernera, a sprowadzić go za rok na zasadzie wolnego transferu to roczne wypożyczenie Mandzukicia byłoby lepsze niż wypożyczenie Perisicia. Drugi napastnik jest nam potrzebny, Mario może od biedy zagrać na skrzydle, a przy okazji jest zawodnikiem z charakterem.
10.08.2019 15:11
Sezon jeszcze się nie zaczął, a zaczęło się to, co dla tego klubu normalne jest zawsze. To chyba na prawdę powinien być jego ostatni sezon. Tylko czy uda nam się go sprzedać w przyszłym roku, gdy zostanie mu już rok kontraktu. Zapewne odejdzie za darmo dopiero za dwa lata...
10.08.2019 15:06
Kolejna opcja, kolejne nazwisko z listy, które zwyczajnie trzeba wykreślić...
10.08.2019 15:01
Nie ma co pisać, że to wina Guardioli, bo Sane nie powinien zagrać w tym meczu. Prawda jest taka, iż Leroy dawno powinien być naszym piłkarzem, a wszystko wygląda tak, jakbyśmy my wszystko przeciągali. Uważam, że największą winę ponosi tutaj zarząd.
10.08.2019 15:00
Brak słów, szkoda gadać. Ośmieszania ciąg dalszy...
10.08.2019 14:55
Pół biedy, że to tylko wypożyczenie, całe szczęście z nieprzymusową opcją wykupu i miejmy nadzieję, iż z niej nie skorzystamy.
10.08.2019 14:53
Jeśli miałoby to być wypożyczenie z obowiązkiem wykupu to klękajcie narody.
Żeby mi się to w jakikolwiek sposób podobało to klub musiałby kupić Sane, ale za rozsądne pieniądze w obliczu jego kontuzji, a także kupić zawodnika, który mógłby obskoczyć drugie skrzydło i dopiero wtedy można byłoby wypożyczyć tego Perisicia, ale tylko na rok i przede wszystkim bez żadnego wykupywania po wypożyczeniu...
09.08.2019 21:18
Thiago to ważny element w środku, ale koniecznie musi mieć za sobą kogoś, kto będzie naprawiał jego głupie błędy i straty. Inaczej jest mocno irytujący.
09.08.2019 21:13
Jak uda się zbić cenę do takiej, która będzie na tyle rozsądna, że obejmie wszystkie aspekty to faktycznie możemy go do nas ściągnąć, wyleczyć i pod koniec sezonu wprowadzać do składu tak, aby w przyszłym mieć ogromnego kocura na skrzydle :D
09.08.2019 21:11
W aktualnej sytuacji Werner tak, bo obskoczy kilka pozycji. Ziyech właśnie przedłużył kontrakt z Ajaxem, więc chyba pozamiatane. Bergwijn lepszy niż nikt, ale to i tak powinno być co najwyżej uzupełnienie i piłkarz na przyszłość, a my potrzebujemy wzmocnień do pierwszego składu.
09.08.2019 21:09
Tak, jak napisałem wczoraj pod głównym wątkiem strony. Inter odda nam go z pocałowaniem ręki. O takich piłkarzach w kontekście Bayernu to nawet plotek nie powinno być...
09.08.2019 21:05
Świetnie, że nie odczuwa żadnego dyskomfortu. Wczoraj zaprezentował się ciekawie, a przede wszystkim solidnie. To będzie znakomity partner dla Niklasa :D
09.08.2019 21:02
Wypożyczenie Perisicia to już jest jakaś masakra, a jeśli do tego dojdzie jeszcze klauzula o obowiązku wykupu to już na prawdę brak słów...
09.08.2019 20:44
Może odejść, nie ma problemu, tylko wtedy Bayern powinien ściągnąć nowego, środkowego obrońcę, a czy ściągnie...? No właśnie...
Edytowano : 2019-08-08 22:30:55
Także myślę, że trzeba to rozpatrywać pozytywnie. Jego odejście mogłoby narobić jeszcze większego bałaganu w kadrze niż jest teraz. Aktualnie i tak musimy wzmocnić zespół, a tak trzeba byłoby uzupełnić jeszcze jedną pozycję, do czego w ogóle mogłoby nie dojść.
08.08.2019 22:27
Dokładnie, nie do wyjęcia, a po drugie transfer raczej mało realny. Jeśli ktoś ma przyjść jako tylko ofensywny piłkarz to musi być to ktoś topowy, inaczej mało miało by to sensu.
08.08.2019 22:26
@GuteSpiele
Jeśli komentarz odnosi się do mojego to ja wspomnę, że chodzi o wzmocnienia do ofensywy, bo tego w większości oczekujemy. W tej formacji żadnych wzmocnień nie było, no chyba, że liczymy Arpa, ale to nie jest wzmocnienie na pierwszy skład, natomiast odeszło trzech piłkarzy w postaci Jamesa i Robbery, więc wypadałoby ich porządnie zastąpić.
08.08.2019 22:01
@Panczo
Teraz i tak zawodnik może zagrać w europejskich pucharach pod herbem dwóch, różnych klubów, jeśli się nie mylę ;) Ale transfer Sane zimą lub w przyszłym roku - na tak :D
08.08.2019 21:54
Tottenham zagrał w finale LM i jak się wzmocnił, a my... odpadliśmy w 1/8 i wzmocnień jak nie było, tak nie ma. Arsenal też ciekawe transfery.
08.08.2019 21:52
Tak myślę to na Perisiciu się skończy. Sanches w Superpucharze wszedł na skrzydło, dziś też biegał blisko niego. I będzie transfer - zmiana pozycji Renato Sanchesa...
08.08.2019 21:49
Mi osobiście nie widzą się tak akcje, w których po wzruszających pożegnaniach jakiś zawodnik jednak wraca do tego klubu jako piłkarz, bo jako trener, asystent to inna sprawa. I takie same zdanie mam o powrocie Buffona do Juve (z całym szacunkiem do piłkarza oczywiście).
08.08.2019 21:40
@KaVaR12
70-80 mln, ale pewny nie jestem.
08.08.2019 21:18
Z tym Perisiciem to są jakieś żarty. Przecież Inter odda nam go z pocałowaniem ręki. Ale szczerzę to jest niestety całkiem realne. Zarząd zwali to później na Kovaca, bo powiedzą, że on wyszedł z taką propozycją. Co w tym klubie się wyprawia! ...
08.08.2019 21:16
Statystyki ma świetne, to fakt, ale może on sam czeka na jakąś konkretną ofertę od konkretnego klubu, do którego chciałby trafić za wszelką cenę. Niedawno mówiono o odrzuconej ofercie od Sevilli przez Hakima. Słyszałem kiedyś, że Marokańczyk chciałby trafić do Barcelony, Arsenalu lub Bayernu i może właśnie czeka na propozycję od któregoś z tych klubów :D
Edytowano : 2019-08-08 20:01:22
Oczywiście do Barcelony transfer wydaje się kompletnie nierealny, Arsenal obecnie bardziej powinien wzmacniać obronę niż ofensywę, więc zobaczymy jak z nami :D
08.08.2019 19:59
Wygląda to tak, jakby nie zanosiło się na odejście.
08.08.2019 18:17
@Marienplatz
Kolego, po co ten sarkazm? Ziyech ma wpisaną w kontrakcie klauzulę odejścia wynoszącą coś około 35 mln, stąd więc mowa o "śmiesznej kwocie" za jego transfer.
Ziyech jako drugi, nowy skrzydłowy, a ogólnie czwarty w kadrze to jak najbardziej. Z tym, że ten pierwszy, nowy skrzydłowy musi być topowym zawodnikiem.
08.08.2019 18:14
Pytanie klucz to jaka jest aktualna myśl Kaia o przyszłości i gdzie sam będzie chciał grać, gdy zdecyduje się odejść. Gdy zdecyduje się na transfer do Bayernu będziemy mogli wkroczyć do negocjacji z Bayerem i oby faktycznie zdecydował tak przyszłego lata :D
08.08.2019 18:09
Nie widzi mi się ten Coutinho. Zgodzę się, że jest przewartościowany, a taki młody też już nie jest. Obyśmy go nie wypożyczali, a tym bardziej nie kupowali.
08.08.2019 18:04
Gnabry po kontuzji w pierwszym składzie? Sparing sparingiem, ale ostrożnie.
08.08.2019 17:58
@Marienplatz
Z 70 mln poprawiłem się na 80 mln, a napisałem to w kontekście informacji, która pojawiła się wcześniej i dotyczyła ewentualnych problemów City z FFP. Z resztą jeszcze przed rozpoczęciem obecnego okienka transferowego pojawiały się takie głosy, że mogą mieć z tym problem, a w tym kupili jeszcze Rodriego i Cancelo.
I tak wszystko, a głównie kwota transferu będzie zależała od długości absencji Leroya. Czym dłuższy okres kontuzji, tym Bayern z pewnością będzie chciał bardziej obniżyć kwotę, także poczekajmy na oficjalną informację.
08.08.2019 17:50
Z tą kontuzją to tak max 70 mln według mnie. W zasadzie jeśli City poważnie ma problemy z FFP to może puszczą za tyle zawodnika, z którego (z ich punktu widzenia) przez najbliższe miesiące nie będą mieli żadnego pożytku.
Edytowano : 2019-08-08 17:35:06
No dobra, chyba lekko przesadziłem :D Ale 80 mln już może :D
08.08.2019 17:34
@Moe
No i co ja mogę napisać? Nic oprócz tego, że się z Tobą zgodzić :D
08.08.2019 17:31
Jakąś opcją na pewno jest Erisken/Coutinho (choć tego drugiego to ja tak średnio tutaj widzę) i z racji, że żaden z nich nie jest typowym skrzydłowym nasza gra w ofensywie powinna wtedy opierać na ogromnej wymianie pozycji. Gnabry mógłby obskoczyć oba skrzydła, "10" i tym bardziej atak. Lewy lubi zejść i porozgrywać, więc na "10" by sobie radził. Jakoś by to wtedy było. Szkoda, że Juve jednak nie chce sprzedawać Dybali, bo on mógłby w takim systemie fajnie wyglądać.
08.08.2019 17:21
Najgorsza wcale nie jest kontuzja Sane. Najgorsze jest to, że na początku sierpnia, o ile jeszcze to jest jego początek, zostajemy z niczym, a na horyzoncie nie ma piłkarzy na poziomie Leroya. Jak można było do tego doprowadzić! ...
08.08.2019 16:40
Sami jesteśmy sobie winni. Nie kumałem i nigdy nie zrozumiem dlaczego to wszystko trwało tak długo. Jak wiemy od dziś, trwało to zwyczajnie za długo i teraz takie są efekty.
08.08.2019 16:31
@LukaszDuda
Kluby z Anglii nie będą mogły kupować, ale będą mogły sprzedawać.
08.08.2019 12:57
@spolobayern
Chodziło o testy medyczne Giovaniego Lo Celso przed transferem do Tottenhamu :D
08.08.2019 12:55
@Arcatera80
Albo dziś, albo już na pewno nie w tym okienku :D
08.08.2019 12:38
Trzeba czekać na oficjalną lub jakąś bardziej rzetelną informacje o stanie zdrowia Sane, bo te, które dotyczyły więzadeł mogą, ale nie muszą być prawdziwe, więc jak na razie możemy tylko spekulować, nie mając żadnych pewności co tak na prawdę mu jest.
08.08.2019 12:29
Będzie ważnym elementem obrony. Idealny partner dla Süle do tego, aby stworzyć bardzo dobrą parę środkowych obrońców i wzajemnie się uzupełniać :)
07.08.2019 22:10
Oby tylko skutkowało to lepszą grą, wyższymi wynikami i lepszym wrażeniem prezentowanej gry, niż miało to miejsce w niektórych spotkaniach poprzedniego sezonu.
07.08.2019 22:08
Odejść nie powinien, bo jednak jest ważną postacią tej drużyny, choć gdyby grał tylko na 10, a ogólnie trochę mniej to na pewno wyszłoby na dobre i jemu, i klubowi :D
07.08.2019 22:07
Kolejny zawodnik, który nawołuje do wzmocnień. I bardzo dobrze!
07.08.2019 22:04
Ja już wcześniej napisałem jeden komentarz o Dybali, ale ogólnie uważam, że kluczową rzeczą do tego, aby taki transfer był realny i możliwy jest to, jak sam Argentyńczyk czuje się na prawym skrzydle, no bo nie ma co kłamać, ale to raczej skrzydłowego poszukujemy najbardziej. Opcją by było, żeby np. Dybala i Gnabry ustawieni za napastnikiem i na prawym skrzydle notorycznie zmieniali się pozycjami w trakcie meczu. Myślę, że dałoby się to jakoś ustawić, ale pytanie na ile taki transfer jest w ogóle realny.
Edytowano : 2019-08-07 21:49:31
Przyjście Argentyńczyka oczywiście bardziej realne w przypadku nieudanej próby ściągnięcia Sane, ale trzeba wierzyć do końca, że to Niemiec przyjdzie do Bayernu :D
07.08.2019 21:48
Tak myślę o Dybali (ale w kontekście, gdy nie doszłoby do transferu Sane). Skoro mógłby przyjść Ziyech jako zawodnik na prawe skrzydło i pozycję za napastnikiem, tak mógłby przyjść właśnie Argentyńczyk, który swobodnie jest do wyjęcia za 70 mln, może mniej. Pytanie jak sam Paulo czuje się na prawej stronie. Jakby co to tylko taka wolna myśl :D
07.08.2019 20:34
Co jak co, ale wolałbym już, żeby na skrzydle biegał Dybala czy inny zawodnik, który nie jest klasycznym skrzydłowym niż Neymar. Jego podejście do piłki, częste urazy i życie poza boiskiem - po prostu nie dla tego zawodnika w Bayernie.
07.08.2019 20:11
Ciężka sprawa. Jak nie uda się sprowadzić Sane to wstyd i kompromitacja, ale żeby powiedzieć coś więcej musimy poczekać do jutra. Ciężko w ogóle coś powiedzieć...
07.08.2019 20:04
Powiem szczerzę, że po informacji, jakoby Sane pożegnał się z kolegami miałem nadzieję, iż ogłoszenie transferu nastąpi dziś. Po przebudzeniu liczyłem, że może o jakiejś okrągłej godzinie, a więc 12, ale nic, a na ogłoszenie w następnych dniach też się nie zanosi.
Edytowano : 2019-08-07 15:26:52
Dokładnie tak! I taka postać rzeczy trwa już od początku lipca. Każdego dnia mamy nadzieję, że to będzie ten dzień, a wieczorem, że to będzie w dniu jutrzejszym.
07.08.2019 15:25
Kimmich ma rację, bo zawodnicy nie są odpowiedzialny za dokonywanie transferów, jednak mi postawa np. Lewego bardzo się podoba, bo przynajmniej do nich nawołuje.
W obliczu tak wąskiej kadry i braku transferów po przekroczeniu połowy okienka dodatkowa strata jakiegoś piłkarza to koszmar, a więc naturalne, że Boateng powinien zostać.
07.08.2019 15:20
W tej kwestii chyba wszystko jest jeszcze możliwe. Jeśli zarząd czeka z ogłoszeniem mniejszych transferów, bo najpierw chcą ogłosić ten największy i faktycznie będzie taka kolej wydarzeń to ewidentnie stwierdzę, że będzie to na minus. Nowi zawodnicy mogliby przecież o wiele szybciej integrować się z zespołem, poznawać taktykę i schematy, ale może po prostu z nikim nie jesteśmy dogadani, a potem będziemy kupować na szybko...
07.08.2019 15:16
@JazGod
Przecież Lucas w teorii został naszym zawodnikiem 1 lipca, choć jego transfer został ogłoszony sporo wcześniej, jednak sam zawodnik przechodził u nas rehabilitację jeszcze przed rozpoczęciem okienka transferowego, ale za zgodą Atletico.
To, że Bayern miał zapłacić mniej, odpuszczając go zimą, a sprowadzając latem to już inna kwestia. My i tak nie musimy wszystkiego wiedzieć. Być może Bayern nie zapłacił 80 mln klauzuli do czego dodać trzeba byłoby różne kwoty podatkowe, o których pisali niektórzy, a po prostu 80 mln. Tego się nie dowiemy, dlatego pomijam ten temat.
Edytowano : 2019-08-07 15:11:30
Z resztą nie ma co rozgrzebywać tego tematu. Lucas jest już naszym zawodnikiem, zakończył rehabilitację, zaczął trenować z drużyną i tyle.
07.08.2019 15:09
Naciskać powinni wszyscy i to regularnie, a przynajmniej ci, którzy mają jakieś sportowe ambicje. W tej kwestii bardzo podoba mi się postawa Lewego.
07.08.2019 15:01
Oby było tak, jak piszecie niżej. Miejmy nadzieję, że kontuzja Sane to nic poważnego, a transfer to kwestia kilku dni. Z drugiej jednak strony piszemy już tak na prawdę długo, a na razie kompletnie nic. Ciężko to wszystko pojąć i wytłumaczyć...
07.08.2019 14:59
Powoli zaczynam się już w tym wszystkim gubić i zwyczajnie nie wiem o co chodzi. Przekroczyliśmy już połowę okienka, a do naszego zespołu nadal nie trafił żaden ofensywny piłkarz. Czy Sane z Manchesteru City, Ziyech czy ktokolwiek inny.
Strasznie zdziwiło mnie to, że skoro ostatnie i jak wyszło najbliższe dni miały/mają być kluczowe w pozyskaniu Leroya to dlaczego grał w niedzielnym spotkaniu. Nie wiem o co tu chodzi, co z tą kontuzją i jak to się wszystko zakończy, ale jestem już na prawdę zirytowany.
Mimo wszystko uważam, że nawet jeśli kontuzja Niemca byłaby bardziej poważna i wypadłby z gry na jakiś czas, a byłoby to pretekstem do sporego obniżenia ceny to i tak powinniśmy go pozyskać. I tak niby ma przyjść czwarty skrzydłowy, a mając jeszcze Daviesa myślę, iż poradzimy sobie na starcie sezonu. Na prawdę mam nadzieję, że to wszystko szybko się wyjaśni.
07.08.2019 14:55
@Moe
Oczywiście, że trzeba cieszyć się, jakoby klub planuje sprowadzenie dwóch skrzydłowych. Przede wszystkim trzeba trzymać kciuki, aby jednym z nich był Sane. Będę zadowolony jeśli do klubu na roczne wypożyczenie przyjdzie Bale, bo w Bundeslidze może sporo namieszać, jednak osobiście wolałbym Ziyecha przez jego uniwersalność ;)
06.08.2019 15:21
110 mln za takiego skrzydłowego jak Sane to w dzisiejszych czasach na prawdę nie jest wygórowana cena. Nie ma się nad czym zastanawiać lub rezygnować z powodu ceny, bo taka szansa na sprowadzenie tej klasy skrzydłowego szybko może się nie powtórzyć. Brać i ogłosić w końcu ten transfer! Ile będziemy jeszcze czekać?!
06.08.2019 14:16
Chciałbym, aby regularnie dostawał szansę w Bundeslidze, chociażby z ławki, a czasem w pierwszym składzie. Na skrzydle, a ze słabszymi rywalami na lewej obronie, dzięki czemu odpocząć będzie mógł trochę Alaba, ale podstawą jest tutaj regularność. Skoro chcieliśmy Odoia jako czwartego skrzydłowego to sami go sobie zróbmy mając już w kadrze Daviesa. Jestem pewien, że gdy ten chłopak będzie grał dużo to będziemy mieli świetnego, młodego zawodnika. Praktyka czyni mistrza, więc zwyczajnie musi grać, a nie tylko trenować.
06.08.2019 14:13
Hakim Ziyech byłby idealnym transferem tuż po przyjściu Sane. Nie dość, że zyskalibyśmy czwartego skrzydłowego to Marokańczyk mógłby jeszcze grać za napastnikiem, a więc na pozycji, na której konkurencja zdecydowanie spadła po tym, jak odszedł James.
06.08.2019 14:06
Zakładając, że Sane trafi do naszego zespołu, choć dalej nie wiadomo czy tak się stanie to mi wypożyczenie Bale'a po prostu się nie widzi. Gnabry i Coman też muszą dużo grać, a przy takiej czwórce skrzydłowych (Sane, Bale, Gnabry, Coman) to jednak Niemiec z Manchesteru i Walijczyk byliby tymi, którzy naciskaliby na to, aby grać najwięcej, dlatego ja uważam, iż czwartym skrzydłowym powinien być ktoś młodszy jak np. Bergwijn lub bardziej wszechstronny Hakim Ziyech, którego moglibyśmy również wystawiać za napastnikiem.
06.08.2019 14:03
Ja mam zróżnicowane zdanie i nie potrafię wyjaśnić, dlaczego myślę właśnie tak. Sądzę, że Sancho trochę podstawił mu stopę w to miejsce, ale z drugiej strony wydaję się, iż była w tym złośliwość, ponieważ ta noga była dosyć wysoko, jak na normalny chód po piłkę.
Edytowano : 2019-08-05 17:34:32
Więc według tej, mojej, zróżnicowanej opinii sytuacji żółta kartka pokazana słusznie.
05.08.2019 17:33
Fajny pomysł! Jestem za, choć zdecydowanie bardziej, no przynajmniej na tą chwilę, nie mogę doczekać się transferu Leroya! :D
05.08.2019 17:30
Musicie i w końcu przyszła na to pora. 8 sierpnia kończy się okienko dla klubów Anglii, więc nie będą mogły one już nikogo kupować. Na dniach powinniśmy ogłosić transfer Sane i ruszyć z "efektem domina". Czekamy na oficjalne ogłoszenie transferu Niemca! :)
05.08.2019 17:27
Oprócz Sane przydałby się ktoś, kto mógłby zagrać jako napastnik, jako ofensywny pomocnik i skrzydłowy. Aby pokryć choć część tych pozycji najlepszy byłby Ziyech, którego transfer tego lata uważam za na prawdę realny. No i ciekawe co z Rocą ;)
05.08.2019 17:22
A Kimmich i wielu innych piłkarzy Bayernu, chce aby dołączył do Monachium. Ja mogę zgodzić się, że patrząc na poziom sportowy to Sane gra za mało, a po przyjściu do nas będzie kluczową postacią w zespole i jedną z największych gwiazd Bundesligi :D
05.08.2019 17:14
Wszystkiego najlepszego Sven!
03.08.2019 23:15
Wszystkiego najlepszego Coco!
03.08.2019 23:15
Oczywiście, że w tym meczu było to głupotą, bo potem na skrzydle biegał bezproduktywny Sanches. Ale ogólnie Davies może być opcją i na skrzydło i na lewą obronę właśnie, ponieważ przed sezonem prezentował się tam nienagannie.
03.08.2019 23:12
Ja i tak uważam, że ten zawodnik powinien odejść, nawet jeśli bylibyśmy na tym stratni, a na pewno bylibyśmy. Gdyby w jego miejsce przyszedł Roca to z całą pewnością wyszlibyśmy na tym lepiej, a jakość kadry wzrosłaby.
03.08.2019 23:08
Plus dla Kovaca, że pierwszą zmianą było wejście Daviesa i to dość stosunkowo szybko, a w dodatku za Thomasa. Mam nadzieję, że ten chłopak będzie grał na prawdę dużo, chociażby po wejściach z ławki. Może sami zrobimy sobie swojego Odoia :D
03.08.2019 23:05
Dokładnie. Thiago niby taki profesor, powinno się mówić o nim więcej, ale głupie straty ma praktycznie w każdym meczu. Jeśli chce być profesorem to nie powinien tracić piłek przez tak lekkomyślne, głupie i niecelne podania...
03.08.2019 22:55
@seba
Nie uważam, że zagraliśmy źle i opisałem to już w poprzednich komentarzach. A to, iż trzeba wzmocnić zespół wie każdy, więc spokojnie kolego. Potrzeba nam kilku topowych wzmocnień, a jeden Sane dużo nie zmieni i to też wcześniej napisałem.
Edytowano : 2019-08-03 22:52:28
Inaczej, nie uważam, że zagraliśmy tragicznie, choć idealnie też nie. Strasznie dużo głupich strat no i te ostatnie podania.
03.08.2019 22:51
Bayern nie zagrał źle. Powiem więcej, podobało mi się jak kreowaliśmy grę, ale zawsze brakowało tego ostatniego podania, idealnego dośrodkowania, żeby akcja zakończyły się bramką. Potrzeba wzmocnień, nowych, jakościowych nazwisk i tu jest pies pogrzebany. Lekko się powtórzę, ale ławka rezerwowych wyglądała fatalnie. Dwóch bramkarzy, sporo juniorów i praktycznie żadnego klasowego zawodnika do ofensywy. To jest do zmiany!
03.08.2019 22:44
Ławka rezerwowych generalnie podsumowała sprawę tego, jak bardzo i ilu tak na prawdę Bayern powinien dokonać wzmocnień. Potrzeba co najmniej dwóch klasowych zawodników do ofensywy. Oprócz Sane potrzebny jest ktoś jeszcze!
03.08.2019 22:33
Nie uważam, że zagraliśmy tragicznie. Były okazje, aby strzelić bramki, chociażby te dwie Comana. Zabrakło szczęścia, a BvB wykorzystało nasze słabości. Bramki po stracie Thiago i kontrze. Trzeba mimo wszystko powiedzieć, że Dortmund zasłużenie wypracował ten wynik.
Kadra miała być kompletna. No faktycznie była. Na ławce rezerwowych dwóch bramkarzy, Sanches po wejściu grał na skrzydle, a przesyt ofensywnych graczy tak duży, że trener przy wyniku 0:2 wprowadza obrońcę jako trzecią zmianę...
Edytowano : 2019-08-03 22:30:41
Żeby nie było, że winię Kovaca, gdyż tak nie jest. Nie mam do niego żadnych pretensji
03.08.2019 22:29
Mnie najbardziej dziwi ten przepis o drugiej kartce. Przykład taki, jak napisał użytkownik niżej. Coś czuję, że mogą z tym być jakieś kontrowersje lub dziwne sytuacje.
02.08.2019 17:59
Powinien zostać! Po pierwsze, bo jest w zespole od dawna, a po drugie, przy aktualnej, bardzo wąskiej kadrze nie możemy pozwolić sobie na stratę kolejnych zawodników, dlatego że zwyczajnie w ich miejsce będzie trzeba sprowadzić nowych.
02.08.2019 17:55
@josh1982
Tylko, że Sane ma podpisać z nami kontrakt na pięć lat, zatem te "20 baniek" trzeba pomnożyć razy pięć i dodać do sumy, za którą go kupimy ;) Wychodzi 200 mln :D
Edytowano : 2019-08-02 17:52:02
Miejmy nadzieję, że ogłoszenie transferu już na dniach. Nie mogę się już doczekać, to będzie wielki moment! Ogłoszenie kolejnych wzmocnień tuż po zakupie Niemca też byłoby fajną sprawą. Czekamy! Już jest blisko! :D
02.08.2019 17:49
Jeśli chociażby jeden z nich nie wystąpi w pierwszym składzie to już będziemy mieli dużą stratę na skrzydle. Oby zagrali pełni sił! :D
02.08.2019 17:47
Coraz bardziej wydaje mi się, że tak na prawdę mogło coś być na linii Boateng-Hummels, a ponowie zwyczajnie zostawiali to dla siebie i nie dali się na sobie poznać. Z resztą były chyba nawet takie przypuszczenia.
No i zgadzam się. Jeśli Boateng miałby odejść musiałby przyjść do nas chociażby taki Vogt. Jestem jednak zdania, że po tym, co Jerome pokazał w trakcie przygotowań do sezonu zasługuje na szansę i powinien zostać w klubie ;)
02.08.2019 17:46
Z numerem może być ciekawie, ponieważ Sane ma tatuaż na plecach ze swoją podobizną, na której widnieje numer 19. Wiem, że to tylko szczegół, ale niektórzy przywiązują wagę do tatuażów bardziej niż inni, dlatego zobaczymy :D
Edytowano : 2019-08-01 23:15:40
Wiadomo, że u nas 19 jest zajęta przez Daviesa, ale myślę, iż niebyło problemu, jeśli miałby go odstąpić takiemu zawodnikowi jak Leroy. Wszystko zależy od Niemca.
01.08.2019 23:12
To, że zacznie trenować z kolegami nie oznacza przecież, iż będzie od razu grał w meczach. Uważam jednak ten krok za ważny, gdyż będzie mógł zgrać się z resztą ;)
01.08.2019 19:19
Po tym, co pokazał w meczach przedsezonowych powinien zostać, tym bardziej, że gdyby odszedł to klub powinien załatać tą dziurę nowym obrońcą.
01.08.2019 19:15
Albo przedłużyć kontrakt tylko o rok, albo o dwa, ale pod warunkiem jakiegoś zapisu o obniżeniu pensji w którymś momencie bliżej jego zakończenia, gdyż tak, jak zauważyli użytkownicy poniżej, z wiekiem, mimo dobrego prowadzenia swojej kariery, nawyków żywieniowych, Lewy nie dawałby już aż tak dużo, nie grałby w każdym meczu, byłby zmieniamy lub wchodził z ławki. Nie wiem czy taki zapis w kontakcie jest w ogóle możliwy, ale podejrzewam, że tak, bo teraz zapisać w nim można praktycznie wszystko. Mimo wszystko spodziewam się, iż kontrakt z Robertem na pewno zostanie przedłużony. Pytanie tylko o ile :D
01.08.2019 19:12