Jak ktoś myślał że Kompany z miejsca sprawi że stoperzy zaczną grać 2 level wyżej to gratuluję.Mam nadzieję że w Monachium wszyscy jednak będą mieli więcej cierpliwości i wiary. Inaczej nigdy nie będzie szans zbudować zawodników i ich pewności siebie. A to klucz do sukcesu.
25.08.2024 17:07
@BaltazarGabka ty możesz sobie nawet uważać że jesteś lepszy niż Messi. Będzie to równie absurdalne jak wcześniejsza twoja opinia, która nie była poparta niczym innym prócz „moja jest mojsza”
25.08.2024 17:02
@BaltazarGabka ty masz najwidoczniej klapki bo wszelkie statystki, opinie obiektywnych obserwatorów po pierwszej połowie pokrywało się z moją. Twoją byłą twojsza i teraz jeszcze pijesz do mnie tak jakbyś triumfował po beznadziejnym początku drugiej połowy. Ja o drugiej połowie słowa njempwoiedizlem
25.08.2024 16:53
Zesrales się. Mówiłem o pierwszej połowie, a ty teraz triumfujesz? Siedzisz w szaliku wolfsburga czy co? Żenada.
25.08.2024 16:49
Bardzo dobra połowa. Powinno być że 2-0 minimum.
Serce być może że 2 razy mocniej zabiło, ale defensywa bardzo pewnie. Neuer mógłby 45 min spędzić w budce z kebabem i efekt byłby podobny ;) Duży plus przy Boeyu.Na minus Davies i chyba Gnabry, który powinien strzelić przynajmniej jedną bramę.
25.08.2024 16:19
Zmień kanał bo chyba nie oglądasz Wolfsburg - Bayern
25.08.2024 15:55
2
Dominacja, kilka dobrych szans i zasłużona bramka. Klasa lepiej niż rok temu imo.
25.08.2024 15:54
@szczepanole a tak, oczywista sprawa xD
25.08.2024 15:52
Słaby ten Boey, do zmiany xD
Brawo Jamal :)
25.08.2024 15:51
1
@Pir5 czasem to beka a czasem irytacja. Bo jak można na stronie fanowskiej cały czas pisać o swoim klubie źle ? xD rozumiem że komuś coś się może nie podobać ale……..ciągły hejt? A o tych śmiesznych tłumaczeniach że to przecież tylko „z troski o klub”, to już kiedyś coś mówiłem. Jak mąż pierze żonę to też niejeden raz mówi że to dla jej dobra xD być może grubo ale idealnie pokazuje jak głupie są te tłumaczenia
Nie wiem czy to normalne na takich stronach ale tutaj mi się wydaje jest wyjątkowo dużo ludzi czerpiących radość z niepowodzeń. Niejeden jest tu taki ananas że prędzej przyjdzie, wyleje żółć, czy wyśmieje swój klub niż napisze coś pozytywnego xD no bo przecież może triumfalnie ogłosić „a nie mowilemmmmmmm?!!!!! „ xD
24.08.2024 11:29
3
Po co kłamiesz Vincent xD
Przecież na dieroten wiedzą lepiej żeś nie miał nic do gadania. Siedź cicho albo nie gadaj bzdur.
xd xd xD
24.08.2024 10:56
@hoven uderz w stół xd
Nie ja jedyny. Jest tutaj niejedna osoba która dopuszcza do siebie odcienie szarości i aktceptuje fakt jak mało wiemy. Najgłośniejsi są jednak tradycyjnje krzykacze którzy wiedzą zawsze najlepiej.
23.08.2024 11:33
1
Zero zaskoczenia że pojawiają się nieporozumienia. Zero.
Podobnie tutaj ludzie od lat nie mogę zrozumieć że trener nie ma głosu decydującego.
Co mimo wszystko nie przekreśla tego, że ma coś do powiedzenia i mkze przekonywać dyrektorów i radę i ci są w stanie niekiedy przyznać mu rację.
Tutaj niektórzy jednak tradycyjnie postrzegają sprawę zero jedynkowo. Albo pełnia władzy, albo pionek w rękach X, Y czy Z xD
23.08.2024 08:35
Gollazzzo Olise :O
20.08.2024 11:45
2
Nie podoba mi się to wypychanie z klubu ale jestem w stanie zrozumieć Maxa i resztę. Chocnpodkrwslam to raz jeszcze :nie podoba mnie się to.
Chcialbym jednak zwrócić uwagę na inną rzecz. Obrywa się tutaj Goretzce bo…chce walczyć. Czy faktycznie w Bayernie chcemy zawodników, którzy przy pierwszym większym niepowodzeniu spuszczają głowę i szukają drogi awaryjnej? Wiem że łatwiej mówić tylko o kasie i nakręcać tą spiralę hejtu wobec Leona ale polecam zrobić krok w tył.
To że chce walczyć to dobra oznaka. Jakie są powody, czy to świetne relacje z kolegami, czy miasto, klub, czy pieniądze…każdy w swojej pracy też ma jakieś motywacje.
Tutaj wszytsko sprowadza się do rzekomych(!!!!) zarobków, tak jakby to był pewnik typu 1+1. A nie jest. Wypadałoby przynajmniej poznać perspektywę drugiej strony przed rzucaniem różnych oskarżeń i epitetów.
19.08.2024 18:23
1
Oficjalne raporty i wypowiedzi byłego prezesa są 1000000x bardziej wiarygodne niż dane, które niejeden raz okazały się po prostu bzdurne jak je porównać z tymi oficjalnymi. Ty możesz łykać co pismaki piszą, bo to przecież fajnie się klika ale nie próbuj ludziom wmawiać że to bardziej wiarygodne źródło informaxjj
19.08.2024 18:19
@Head2007 tylko że trzeba się liczyć z konsekwencjami. Kazdy piłkarz ma agenta, znajomych piłkarzy etc i jeśli takie traktowanie stanie się w Bayernie norma to może mieć negatywny wpływ na potencjalne transfery.
Każdy kij ma dwa końce. Mnie się nigdy nie podobało takie wymuszanie odejścia zawodników ale w tym wypadku wstrzymam się z opinią. Zobaczymy co przyniesie przyszłość.
19.08.2024 16:15
@TuchelRaus problemem to są ci oceniający zawodników przez pryzmat rzekomych (!!!!!!!!) zarobków. Nikt tutaj nie ma dostępu do tych danych ale już wielu wyrzuciłoby grajka x czy y bo rzekomo dużo zarabia i rzekomo blokuje transfer innych.
Jakie to słabe. Jak jesteś dobry to jesteś super, ale jak już nie pasujesz to najlepiej zrzeknij się pensji, opuść miasto w którym świetnie się czujesz, bo rzekomo zarabiasz za dużo. Ja pierdu, nie łapie tego mentalu.
Okno transferowe jeszcze trwa a ja tu czytam jak to nie da się sprzedać tego czy tamtego xD
19.08.2024 13:02
1
@bawaria42 no dokładnie, media mówią to muszą mieć rację xD
Co z tego że to się nie spina z oficjalnymi danymi, ale fajnie to wygląda i może dawać argumenty do przyjebanja się…więc trzymajmy się tego xD
18.08.2024 14:10
1
Zgoda.
Plus to że żałosne jest to ciągłe czytanie o tych pensjach. Nikt nie wie ile zawodnicy tak naprawdę zgarniają i ciągłe mielenie tych samych tematów, krytykowanie zawodników na podstawie tego ile zarabiają, jest żałosne. Ludzie opierają się o mało wiarygodne dane i potem godzinami dyskutują jak to x zarabia za dużo i dlatego trzeba się go pozbyć. A fakty mogą być takie że x zarabia znacznie mniej. Bo te dane dostępne w necie są często g warte.
18.08.2024 13:14
@Skobry ja nie mam z zasady nic do sprowadzania zawodników ze słabszych zespołów, czy niższych lig. Jeśli tylko sa odpowiednio przeskautowani.
Tak, idealnie byłoby mieć wielu zawodników nadających się do różnych koncepcji gry. Takich którzy akceptują swoją rolę. Takich , którzy zbyt budżetu nie obciążają. No ale to w idealnym świecie…
14.08.2024 16:27
@Skobry mogłoby być błędem. Ja transferów, ludzi i ich decyzji nie oceniam zerojedynkowo.
Jeśli zawodnik zawodzi w klubie a, to wcale nie oznacza, że ten klub musiał zawinić. PO prostu nieraz dany zawodnik spisuje się świetnie w określonym środowisku i w innym już niekoniecznie czuję taką pewność siebie.
Transfery staram się oceniać kompleksowo. Jeśli de Ligt ponownie nie spełni oczekiwań to czy będzie można z całą pewność powiedzieć że Bayern miał rację? Nie, ale argumentów za tym po prostu przybędzie. Będzie można oczywiście gdybać, że u nas w końcu zaliczyłby krok do przodu ale takie gdybanie można stosować w odniesieniu praktycznie do każdego zawodnika zmieniającego klub więc ja bym nie szedł tak daleko :)
14.08.2024 13:49
@KingWizard czy Wyboowaznie tutaj porównujecie klasę sportowa Kane’a do de Ligta ?xD czy Wy poważnie porównujecie sytuację jaką mamy(mieliśmy) w środku obrony do sytuacji wśród napastników?xd
14.08.2024 09:08
@Skobry owszem to nie będzie problem Bayernu. To tylko może pokazać, że decyzja o sprzedaży niekoniecznej była błędem.
14.08.2024 08:08
@Sopariev wszystko super tylko opieranie się na tych rzekomych zarobkach, które podają media, to jak wróżenie z fusów.
Ktoś ostatnio tutaj podawał jakie są absurdalne różnice pomiędzy tym co podają te portale a np oficjalnym raportem UEFA. Nie mówiąc już o tym, że w niektórych klubach (podobno w Bayernie) dużą pensji jest w bonusach.
14.08.2024 08:08
Tak, de Ligt był najsolidniejszym stoperem w ostatnich latach prowadzony przez innych trenerów. Nie zmienia to jednak faktu, że niekoniecznie byłby takowym pod dowództwem innego trenera.
14.08.2024 07:39
@Alfik91
Nie jest potrzebne pismo. Wystarczy występy na boisku. A te nie były przekonywające ani dla Tuchela, ani dla Koemana. Ani dla nikogo kto liczył przed transferem do Bayernu, że oto nadszedł nowy lider defensywy.
Zrozumiec jak najbardziej można. Wystarczy że bardzie do koncepcji trenera pasował ktoś inny. Albo trener wcale nie cenił go znacznie wyżej niż reszty dostępnych opcji. Ja ceniłem i lubiłem de Ligta, wolałem żeby grał dalej ale patrząc na chłodno to potrafię zrozumieć, że mogły być argumenty za jego sprzedażą. Jedynie czas pokaze, czy okazało się to dobre decyzja.
Jak pisałem ryzykowny ruch, może nie podobny jak ze zwolnieniem Julka ale mimo wszystko.
14.08.2024 07:38
Brzmi mega, mega asekuracyjnie. Tak jakbyś sam próbował siebie przekonywać ;)
Bo jeśli kariera de Ligta dalej będzie w podobnym trendzie i Holender w kolejnych latach będzie tracić na wartości, to wciąż decyzja Bayernu o sprzedaży będzie postrzegana jednoznacznie błędnie przez niektórych? Brzmi to trochę niedorzecznie.
Ja będę z ciekawości obserwował jego karierę. Juventus za nim nie płakał, różni trenerzy również niekoniecznie go najwyżej cenili. Zobaczymy czy w końcu potwierdzi łatkę jednego z największych talentów na świecie na swojej pozycji. Przebieg jego dalszej kariery z pewnością będzie mieć wpływ na to jak będzie oceniania tą decyzją Bayernu. I to w pełni zrozumiałe.
14.08.2024 07:31
Co do Mazarauiego.
Wydaje się rozsądny rych. PO prawej stronie jest trochę tłoczno, a po lewej warto robić miejsce dla młodego. Być może będzie moment w sezonie kiedy za nim zatęsknimy ale na koniec dnia warto przytulić całkiem fajny hajs za zawodnika, który jest którymś z kolei wyborem i często przebywa w gabinetach.
Co do de Ligta
Zawsze szkoda jak taki zawodnik opuszcza klub. Wydawał się skrojony na ten klub z odpowiednim mentalem ale…na dobrą sprawę nigdy tego nie potwierdził. Każdy zapewne przyzna że liczył na więcej.
Decyzja władz klubowych może wydawać się dziwna ale jak spróbuję się stanąć z boku, podejść racjonalnie to…można ja zrozumieć. Być może za żadnego ze stoperów nie było nawet zbliżonej oferty. Byc może Kompany wcale nie ceni de Ligta znacznie wyżej niż reszta (nie byłby pierwszy). Dużo zmiennych które mogą znacznie zmienić perspektywę.
Czas pokaże. Ruch może wydawać się ryzykowny, ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :)
13.08.2024 23:09
@hoven nie narzucam. Podkreślam jedynie ten komentarz aby każdy zobaczył na czym ci najbardziej zależy. Można mówić o wielu rzeczach pozytywnych po tych meczach, a ty ograniczasz się do podkreślania akurat tego. Każdy niech myśli co chce ale dla mnie wszytsko jest tutaj doskonale widoczne.
11.08.2024 21:24
Przecież od tygodni mówi się że chciał odejść i nawet nie chciał słyszeć o innym klubie niż United.
11.08.2024 21:22
Jakie to smutne. Jest tyle pozytywów, tyle fajnych rzeczy które można powiedzieć po takim meczu, a ty sprowadzasz temat na takie tory, żeby ponownie komuś dostać. Smutne i toksyczne, czyli w sumie norma.
11.08.2024 19:05
@Skobry odrobina krytycznego podejścia jak najbardziej. Jeśli jednak ktoś mówi o pogrzebaniu swojego talentu przez zawodnika x czy g, albo notorycznie pisze jak to sezon stracony i Bayern teraz jest mu obojętny…to nie ma tu mowy o odrobię krytyki. A coś takiego miało tu miejsce. Podobnie jak wczoraj w momencie straty bramki już były komentarze stałych malkotenntow, którzy potem po bramkach Bayernu jakoś dziwnie ucichli.
Zdrowe proporcje już dawno zostały tutaj zachwiane. Prędzej usłyszysz tutaj negatywne opinie na temat „swojego” klubu niż pozytywy. Ja wiem że dzisiejszy internet roi się od patrologii, ale nienpodoba mi się w którą stronę idą komentarze na tym portalu od kilku lat. Ktoś komuś wmówił, że ciągłe malkontenctwo, krytykowanie, sianie defetyzmu, to troska o swój klub. Dziwacznie pokręcone.
11.08.2024 13:47
3
Niestety to nie jets tutaj dziwne a raczej „normalne”. Szkoda że doprowadzono do takiej sytuacji ale to jest efekt tolerowania ludzi, których twórczość w 99% to jazda po zawodnikach i zarządzie. Oczywiście w dobrej wierze xD
Tutaj zaufanie i wiara w swój klub przez niektórych nawet jest postrzegana jako…naiwniactwo xD jak mawiał klasy „taki mamy klimat”
Wiem że to tylko sparingi ale mnie się Bayern podobał. Autentycznie był fun patrząc na te mecze. Mogłem mieć różne zdanie o Kompanym ale w momencie kiedy dostał Kontrakt to ma mój kredyt zaufania. Jak każdy nowy trener FCB. Na 100 proc.
11.08.2024 12:23
@Skobry mogę odbić piłeczkę w analogiczny sposób. Przeciez ja nie napisałem, że Ty tak napisałeś tylko stwierdziłem fakt - nikt tutaj nic takiego nie mówił :) rozumiesz?
De Ligt był najbardziej solidny elementem środka defensywy w ostatnich latach. Teraz mamy innego trenera i wcale nie oznacza, że w nowym sposobie gry miałby być najlepszy. Gdyby było to takie oczywiste to byśmy nie byli świadkami takich sezonów jak ten ostatni gdzie karty rozdawali leverkusen.
Można oczywiście szukać okazji do wbijania szpil w tych co pozostali tylko to jak samobiczowanie. Dajmy szansę, bo ktoś na górze najwidoczniej wierzy że będą wcale niemniej przydatni. Odrobina zaufania i wiary kibicowi chyba nie zaszkodzi, prawda?
11.08.2024 11:54
@Skobry nie widziałem żeby ktokolwiek pisał że liczy się tylko szybkość. Szybkość przy takiej grze to jeden z kluczowych elementów ale nie jedyny. Fantastyczny stoper poradzi sobie pewnie w każdych warunkach, ale de Ligt - jakkolwiek go lubię i doceniam za ostatnie lata - fenomenem na tej pozycji jeszcze nie jest. A na dobrą sprawę można nawet powiedzieć, że biorąc pod uwagę skalę jego talentu i oczekiwań to zawodzi. O czym doskonale świadczy fakt, że niejeden już trener specjalnie go nie cenił.
W Bayernie tuchela być może de Ligt byłby lepszy. Ale czy w Bayernie kompanyego? Dajmy szansę. De Ligt to nie Beckenbauer, czy nawet Sammer ;)
11.08.2024 11:33
O tym dopiero się przekonamy. Jeszcze rok temu Bayer leverkusen miał być kilaknpieyer niżej. W futbolu rok to szmat czasu. Szczególnie jeśli w klubie zachodzą niemałe zmiany.
Odrobinę wiary. A przynajmniej dajmy szansę, a nie skreslajmy już na samym starcie.
11.08.2024 11:28
@BAYERNod1995 ty jesteś naiwniakiem, ale kibicem już nie. Nawinie wierzysz, że Twoja idea prowadzenia klubu jest tą jedyną właściwą i jak klub ja nie podąża to stoisz obok. Kibicujesz po prostu swojej wizji, a nie klubowi. W tym postawionym na głowie świecie może znajdziesz bratnią duszę do takiego „kibicowania”, ale jak już pisałem wcześniej. Nie ma to za bardzo wspólnego z prawdziwym kibicowaniem.
10.08.2024 19:42
1
@BAYERNod1995 jak kibicujesz rywalom to nie możesz nazywać się kibicem Bayernu. Proste jak budowa cepa. Oczywiście, w teorii możesz, podobnie jak celebryci lejący sienponpyskach określają się jako sportowcy, czy beztalencia muzyczni jako muzycy. Jak kto woli, ale poważne to nie jest.
Nie ma to nic wspólnego z bycia naiwnym. Jak się rozpoczyna mecz to kibic po prostu wspiera swoich. Nawet jak logicznie nie da się tego wytłumaczyć, to przez te 90 minut obowiązkiem kibica ma być wiara w swój zespół.
10.08.2024 19:16
2
@BAYERNod1995 bzdura. Bzdurne tłumaczenie godne zwyrodnialca piorącego swoją żonę, bo „to dla jej dobra”
Kibicowanie rywalom to wstyd. To nie jest godne kibica.
Z drużyną jest się na dobre i na złe. Można mieć różne opinie, ale jako kibic nigdy(!!!!!!!!) nie możesz kibicować rywalom.
10.08.2024 18:58
1
@turtle123 o to właśnie chodzi. Teraz pozostaje nam tylko wiara, że się ułoży. Wiara i kibicowanie, a nie szukanie pierwszej okazji żeby wbić szpile i z radością krzyknąć „a nie mówiłem”. Czym się to różni od hejtera Bayernu? Niczym.
A tutaj gościu najwyraźniej wręcz ściska kciuki, żeby „wyszło na jego”. Bo przecież nie może być inaczej…
Kibic od siedmiu boleści. Wystarczył jeden słabiutki sezon i pospadały maski. Niektórzy nie zasługują po prostu żeby kibicować temu klubowi.
10.08.2024 18:52
1
@BAYERNod1995 normalnym jest kibicowanie rywalom?
Nie mogę. Pokręcony świat, gdzie gwiazdami muzyki są beztalencia, gdzie celebryci okładający sienpo pyskach zarabiają za jedną walkę więcej niż naprawdę utalentowani ludzie przez mnóstwo lat ciężkiej oracy.
Nie wierzę jak ten świat upada na naszych oczach a ludzie jeszcze sobie tłumaczą, że to przecież nic dziwnego…
Kibicowanie rywalom to wstyd. Powód do absolutnej hańby. Koniec. Kropka.
10.08.2024 18:46
@kibicod2007 nie wiem czy jest zadowolony bo tutaj tego nie pisze. Co nie zmienia faktu, że robienie tragedii ze sprzedaży de Ligta, który dziwnym trafem pomijany był przez niejednego trenera, jest i bylo śmieszne. I roztaczanie tych czarnych wizji podobnie…
Nie, kibicowanie nie polega na tym, żeby cały czas krytykować, plakac, obrażać i siać defetyzm. Wiem, że niektórzy mogą nabrać takiego mylnego przeświadczenia bo w tutejszym uniwersum jest to na porządku dziennym ale……opanujcie się. Okażcie za grosz zaufania nowej ekipie, nowemu trenerowi.
Czy mi się podoba ten ruch? Mam obawy, ale też mogę zrozumieć…De Ligt to nie jest niekwestionowany piłkarz klasy światowej.
10.08.2024 15:30
@kibicod2007 każdy wygląda gorzej jak za swojego trenera ma kogoś kto zupełnie nie potrafi zorganizować drużyny, nienpotrafi dodać pewności siebie zawodnikowi.
Nie chce zwalać całej winy na trenera, bo po prostu nieraz człowiek a nie godaduje się z człowiekiem b…i tak prostu jest.
Co do Kima to mam spore wątpliwości, ale nie przekreślam go bo każdy ma prawo do tego, żeby zaadoptować się w nowym środowisku. UPS jak dla mnie talent czystompilkarski i potencjał fizyczny ma spory, ale głowa nie dojeżdża. To jest do wyprostowania i wciąż liczę że przy odpowiednim trenerze i odpowiedniej strategii jest w stanie pokazać to co potrafi.
Jest nowy trener, nowy sposób na grę. Zapowiada się ciekawy sezon i dobrze by było gdybyśmy wszyscy byli po jednej stronie i wspierali swoich.
09.08.2024 15:35
Tak. Powinni iść do włodarzy klubu i po słabym sezonie wręcz domagać się obniżenie zarobków.
Gnabry w Bayernie 86 bramek i 53 asysty. Średnio wychodzi gol/asysta co ok 100 minut. No powinien zarabiać 5 razy mniej xD
09.08.2024 14:48
@Sopariev chlop poza jednym sezon rozgrywa non stop ok 40 meczów w sezonie i piszesz coś o 90% sezonu w szpitalu? xD
Co za uniwersum. Masz słaby okres to miej pewność, że twoi „kibice” zaraz urządzą polowanie xD jak masz takich kibiców to wrogów nie potrzebujesz xD
09.08.2024 14:45
No cóz, podsumowując powyższy wpis to kolorowo nie jest.
Gdyby się kierować podobnymi zasadami to Leverkusen nie miał prawa zdobyć mistrzostwa i zachwycać pół Europy swoją gra. Przeciez rok temu każdy tutejszy expert miał tamtejszych grajcow za ogorkow.
Teraz Upa, czy Kim to ogórki, ale to nie są przypadkowi zawodnicy. Zapewniam. Nie są idealni, ale w odpowiednio ustawiony zespole sobie poradzą. Tuchel niestety zupełnie nie potrafił wykorzystać potencjału tego zespołu i trzymam kciuki, że kompany sobie poradzi znacNieeee lepiej.
Konkludując. Jeśli Alonso potrafił z przeciętniaka Taha zrobić czolowegondegensora ligi to czemu niektórzy przekreślają już upe i kima?
09.08.2024 14:04
@Sielber9 bo to nie jest łatwy kawałek chleba. Musisz mieć dobrze zorganizowany cały zespół.
Je generalnie jestem fanem ofensywnej gry, nastawionej na dominację a wysoko ustawiona obrona to jej nieodłączna część.
Jak zawsze są również tego minusy. grając w ten sposób musisz się liczyć z tym, że niekiedy poniesiesz koszty
08.08.2024 10:58
Przy nisko ustawionej obronie zdecydowanie się zgadzam.
Przy wysoko grającej defensywie wybrałbym…Taha.
08.08.2024 10:16
Cały hoven. Napuszcza jednych na drugich i to jeszcze przekręcając wypowiedź xd klasyka!
Tak, mam marną opinię na tego tej publikacji z powodów o których napisałem. I nic więcej. A Ty próbujesz ludziom wmówić, że jak komuś się podoba ten artykuł to ja o nich mam takie a nie inne zdanie xD no wybitna logika.
Obsesja? Obsesje człowieku to ty miałeś(masz?) na punkcie Brazzo, a teraz Goretzki, i pewnie za x lat będzie kolejna ofiara. Setki, tysiące spłodzonych przez ciebie komentarzy na ich temat. To obsesja. Moja ocena Twej niezbyt lotnej twórczości to przy tym pikuś.
07.08.2024 08:38
@Arcatera infantylny to jest przede wszystkim ten artykuł.
Hoven się nie przypoerdsla do mnie, tylko do wszytskich, którzy ośmiela się nie podzielać jego jedynie słusznych poglądów. Stąd setki kłótni z wieloma osobnikami tutaj.
Wycieczki osobiste? Jak ja tutaj posuwam się do wycieczek osobistych to autor tego tekstu robi to notorycznie. Pytanie zatem czy i jemu zwracasz uwagę?
Nie wiem który konkretnie fragment został zinterpretowany jako ten z wycieczkami osobistymi, ale wszytsko co o nim napisałem to…przeciez chwalił się tym sam tutaj. Mógłbym jeszcze dodać, że chwalił się podpierdoleniem właścicieli strony, ale w sumie…nie wiem czy ma to większe znaczenie xD
06.08.2024 12:57
Jak na byłego dziennikarza to…oczekiwałbym więcej. Więcej niż „to ja hoven mowie, więc słuchajcie. Przecież wydałem najwięcej hajsu we fanszopie to musi tak być”.
Opinia jak dupa. Każdy ma swoją. Oczekiwałbym mimo wszystko od dziennikarza żeby starał się przedstawić jakieś w miarę obiektywne dane (statystyki?) na potwierdzenie swoich słów.
A Goretzka to rzekomo największy tchórz, a chłop sezon wcześniej wykręcił 6 bramek i 11 asyst. Tchórz?
Abstrahując już od tego jak beznadziejnie głupim jestvwyxiaganie daleko idących wniosków po 45 min.
Na jakiś blogowy wpis dla rozwydrzonych nastolatków to może by był jakościowy wpis. Pala. Do poprawy.
06.08.2024 10:49
Bardzo dobrze to wyglądało. Zaskakująco dobrze biorąc pod uwagę wynik ostatniego sparingu. Wysoki pressing często bardzo skuteczny.
Mogło być śmiało ze 3;0
Gnabry wygląda obiecująco. Najmniej podoba mi się za to boey. Zupełnie mnie nie przekonuje póki co.
03.08.2024 13:54
W Bayernie raczej nienjest nawet opcja B, więc cena przynajmniej przyzwoita.
Można oczywiście standardowo znowu narzekać, bo to takie dziwaczne miejsce, że to się tutaj najlepiej sprzedaje, ale…koniec końców jak nie ma takiego co zapłaci więcej to lepiej nie sprzedawać i nie zarobić na niepotrzebnym zawodniku, którego się pozyskało za darmo? Dziwna logika.
25.07.2024 13:45
16?? Phii, pewnie że 30 xd
Upamecano dostał - według mediów, które i tak często się mylą na tym polu - 10 kk. A przychodził zamoodobna cenę z łatką mega takentu.
Nie wiem skąd te 16, ale tutaj to się fajnie klika, więc łatwo o poklask po napisaniu czegoś takiego xD
I trochę zabawne jest to pisanie o zarobkach netto. Potem ktoś nie soczytuje i porównuje netto do brutto xD
25.07.2024 13:40
Tam Alaba dostaje rzekomo 20 milionów, a jeszcze zgarnął prawie tyle samo z sam podpis xD
Kasa łatwa do wyciągnięcia w takim klubie dla takiego zawodnika jak Kimmich. Wystarczy, że poczeka rok…
21.07.2024 10:04
@Edmund
I to najczesciej ci wszyscy pierwsi wymagają od zawodnika lojalności. Ale to wg nich działa tylko w jedną stronę. Zawodnik ma być lojalny wtedy kiedy gra dobry futbol ale jak gra gorzej to ma spieprzać xdd i odciążyć budżet.
16.07.2024 16:49
1
Żałosnym to jest wyzywanie zawodników własnego klubu bo nie chcą rzekomo odejść. Bo rzekomo zarabiają olbrzymie pieniądze, które rzekomo nie dostaną gdzie indziej.
Tyle rzekomo, a ludzie i tak nie mają w sobie żadnych hamulców przed obrażaniem zawodników klubu, któremu rzekomo kibicują.
16.07.2024 16:21
Same jest ofiara…własnej determinacja i nieustępliwości. Dla jego hejterow to brzmi śmiesznie, ale jakby odpuścił wtedy kiedy zaczęły męczyć go urazy, to by większość zapamiętała przede wszystkim świetną rundę jesienną w jego wykonaniu.
Mam nadzieję mimo wszystko, że zostanie inorzedluzy kontrakt bo to kawał grajka.
11.07.2024 18:31
@hoodykr nie jest w obecnej chwili pracownikiem.To potencjalnie nowy pracodawca gonchce.
Rozkmin to. Jak firma o Ciebie zabiega to możesz stawiać warunki. Możesz nawet na początku umowy chcieć miesięcznego urlopu i jeśli pracodawca naprawdę cię chce to się godzi. A na pewno nie robi tak, że się godzi, a po podpisaniu umowy…urlop jednak cofa xD
Tak czy inaczej najważniejsze jest, aby strony jasno wyrażały swoje oczekiwania. Jeśli Olise chce koniecznie jechać na Olimpiadę, a dla Bayernu jest tomproblrm, to bayern powinien szukać kogoś innego. Robienie pod gorke zaraz po zakontraktowaniu to byłaby kompromitacja.
04.07.2024 11:46
Bayern doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że olise chce pojechać na Olimpiadę. Byłoby przecież podle gdyby przed klepnięciem transferu ten temat nie budził sporów, a już pod klepnięciu…tak.
Jakmpowinno wyglądać? Jak dla Bayernu to jest problem to powinien skupić się na innym celu transferowym.
04.07.2024 10:57
Z drugiej strony jeśli zawodnik bardzo chce tam zagrać to już na początku współpracy stawiasz go pod ścianą i każesz wybierać? No nie wiem.
04.07.2024 09:56
@Abzyrl ale ja nie gadam z innymi tylko z Tobą.nie pytam się o ich opinie tylkono Twoja. No chyba, że identyfikujesz się z tymi opiniami to nie mamy o czym rozmawiać :) Tutaj jednak opinia nieprzychylna Holendrowi to tak chyba 1 na 100, więc chyba trudno nawet ja znaleźć w tym gąszczu płaczliwych komentarzy.
03.07.2024 16:05
Ale na miejscu potencjalnych chętnych to chętnie wydawałbyś miliony na De Ligta czy Comana i Gnabruego, którzy mieli zmarnowany sezon przez kontuzje?
To że tak łatwo nie idzie z chętnymi na ofensywnych zawodników oznacza, że nie można działać na innych polach?
Bo kolejny raz czytam tak jakby ludzie zarzucali Eberlowi, że nie ma chętnych na innych tylko na de ligta ;)
03.07.2024 14:23
W szoku…
Żartuje. Już kilka tygodni temu pisałem, że właśnie szybkość de Ligta może być główną przyczyną dlaczego go chcą odpalić.
Szkoda, ale jestem w stanie zrozumieć taką decyzję.
03.07.2024 13:21
xd
A co do pytanie to odpowiedź jest prosta: wtedy kiedy pasuje xD
03.07.2024 13:17
@Alistair a skad ten Williams? Bo nie mamplotek, że Bayern go chciał? To nagle mega kandydat lepszybod innych?
Tak czy inaczej. Jeśli media nie spekulują o zainteresowaniu klubów to nie oznacza wcale, że klub po prostu nie wybadal u agenta czy w ogóle jest opcja transferu. Jak nie to po kiego drążyć temat? A tutaj oczywiście, nie chcemy tego i tamtego a to przecież będą oczywiste gwiazdy tylko wystarczy się po nie schylić ;)
03.07.2024 11:39
Ale co w tym śmiesznego? Że jeden człowiek może wysoko cenić umiejętności innego, a drugi już nie? :>
W ostatnim roku sporo się u nas zmieniło a przedewszystkim ludzie odpowiadający za tematy sportowe.
03.07.2024 11:27
@hoodykr po pierwsze. Jeszcze nawet go nie sprzedaliśmy. Po drugie. Jeśli za pół darmo to powinna być kolejka chętnych. Chyba że uznamy że reszta europejskich klubów jest prowadzona przez głupców?
03.07.2024 11:25
1
Żale, sianie defetyzmu, płacze…to chleb powszedni tutaj od ładnych paru(nastu?) lat.
I jak rozumiem komentarze gdzie ludzie z dużym dystansem podchodzą do zmian, tak przekreślanie nowo tworzącej się drużyny i wyzywanie zarządu to jest dla mnie kompromitacja.
Zmiany często bolą. Rola kibica jest jednak nie tylko krytykować raz po raz, ale czasami po prostu zaufać. Wierzyć.
Osobiście chcialem żeby de Ligt został, ale nie mam go za absolutnie topowego defensora, bez którego wszystko się rozpadnie. Nie może być tutaj przypadku, że kolejni trenerzy jakoś nie zaczynają defensywy od niego. A jak działacze wraz z trenerem widzą defensywę bez niego, to pomimo tego że go cenię, wypada mi zaufać. A na pewno nie wyzywać i nagle okopać się w wersji „staczamy się!”.
Każdy może miec swoje zdanie. Obawy również można mieć, ale już teraz przekreślać swoja(!!!) drużynę? Wstyd. Odrobina zaufania i wiary. Jesli nie od kibica to od kogo można oczekiwać czegoś takiego?
03.07.2024 11:14
@TuchelRaus nie żeby coś, ale niektórzy ślepi kibice nawet nie chcą pamiętać, że Sane pół roku grał z kontuzją i na blokadzie.
01.07.2024 23:11
Mały tip.
To że ktoś o kimś powie, że gada jakby postradał rozum to wcale nie oznacza, że ten ktoś postradał rozum.
Ja mówiąc, że tutaj są reakcje jakby de Ligt bogiem defensywy był nie mówię przecież, że de Ligt bogiem defensywy jest, tylko komentuje reakcje. Bardzo przesadzone.
01.07.2024 22:10
@Skobry napisałem raz o jego boskości, a następnie nie było to twierdzenia. Jak nie zrozumiałeś kontekstu to trudno, najwidoczniej przeceniłem rozmówcę. Mnie się wydawało, że z kontekstu wszystko jasno wynika, ale wypada się uderzyć w pierś i być może za każdym razem wyraźnie podkreślić, że czarne jest czarne.
Ale trzymajmy sie faktów. I o faktach też lubię dużo bardziej dyskutować.
Co do fikołków to polecam spojrzeć w swoją stronę przed wydaniem opinii nt rozmówcy. Może się okazać że od fikołków można dostać zawrotu głowy.
01.07.2024 22:00
@hoven jakie to jest koszmarne żałosne że próbujesz się pod to podpiąć i robić z siebie rycerza na białym koniu. Gość który zasłynął tutaj z setki kłótni, banów czy podpierdalania portalu i tylko może tunpisac bo nastala amnestia.Wstyd, hańba. Nie masz ani trochę honoru a o klasie nie wspominając
01.07.2024 21:47
@BaltazarGabka przecież człowieku zadałem pytanie na które nie potrafiłeś nawet odpowiedzieć, po czym zacząłeś głupawe wycieczki osobiste. Tobie to nic nie służy najwidoczniej.
01.07.2024 21:40
@Skobry o boskości de Ligta pisałem raz, a wcześniej i później rozwijalem ten temat.
Absurdalnym jest jednak wyciąganie tego kolejny raz, a następnie…sprowadzać kolejny z tematów do absurdu.
Wszystko oczywiście można sprowadzać do tego. To żadne odkrycie.
Tylko ja odnosząc sie do tego mogę się jedynie…powtórzyć. Nie dyskutujemy tutaj o idealnym obronie, Bogu defensywy, tylkono zawodniku ze swoimi mankamentami, który nie cieszy się nawet uznaniem trenerów, którzy ostatnio mieli go do dyspozycji. To nie Messi. Nie Ronaldo. Nawet nie Lewandowski. I to jest esencja tej dyskusji.
01.07.2024 21:39
@Skobry ale przecież już to później tłumaczyłem. Nie mam nic więcej do dodania niż to co wtedy:
„ Robi się tragedia ze sprzedaży obrońcy, który był sadzany na ławie przez niejednego trenera i to wcale nie kosztem wielkich tuzów.”
Robi się tragedia i obraża się zarząd. Fakt, nie opinia. Nie nadinterpretacja.
„ Można też np. pokładać nadzieje w kimś, kto zaczynając trenować Bawarczyków zechce sprzedać cały pierwszy skład i przesunąć do podstawowej drużyny wszystkich z rezerw i drużyn młodzieżowych, chcąc na tych zawodnikach budować zespół”
Można gdybac. Można. Śmiało, tylko ja nie mam akurat zamiaru w takiej dyskusji uczestniczyć. Mówię co tu i teraz i do tego się ustosunkowuje.
Czy sprzedaż jest błędem to pokaze dopiero przyszłość. To nie jest tak, że to jest fakt niezaprzeczalny. I to tez staram się podkreślic. To może okazać się wielkim błędem. Może, ale nie musi.
@hoven ziomus ty mówisz coś o trzymaniu ciśnienia? Ahahah.
01.07.2024 21:09
@Skobry odnosiłem się do wypowiedzi, które padły. Czyli ustaliliśmy już, że to nie jakaś nadinterpretacja. To dobrze. Bo o tym chyba ta ostatnia, jak dla mnie zbędna i tylko spychająca ten wątek w ciemne rejony dyskusja.
Już mówiłem, że ja potrafię zrozumieć sprzedaż de Ligta. Chociaż sam osobiście wolałbym go zostawić ale jeśli Kompany (za zgodą Eberla & co) chce grać w określonym stylu, w który woli mieć innego zawodnika to ja mu DAJĘ KREDYT ZAUFANIA. To że dany zawodnik wygląda u trenera A, w systemie B, lepiej, wcale nie oznacza, że u trenera C w systemie D, będzie tak samo. Wcale nie posytrzegam reszty stoperów Bayernu jako pokraki, tylko raczej dobrych zawodników, którzy potrzebują pewności siebie (również trenera, który im takową da wykrozystując ich możliwości). Czy ktoś jeszcze rok temu zakładał taki sezon w wykonaniu Leverkusen? Taha? Frimponga? Grimaldo?
@hoven ze mną jest problem panie podpierdalacz? Panie "kupiłem więcej we fan szopie niż całe dieroten to mam prawo"! ? To ja panie podpierdalacz miałem bana i toczyłem tutaj dzisiątki wojenek z wieloma osobami? Wstydziłbyś się podłączać pod to. Za wiele się po tobie spodziewać nie można było, ale żeby tak parszywie się podpinać, to już poziom nie tylko bruku, ale jeszcze nizej.
Ty masz nieustanny problem z urjoniami - widzisz rzeczy, ktorych nikt nie napisal, potem stawiasz sie w roli wojownika, ktory musi glosic wszem i wobec jedyna prawde. Swoje prawde xD
@BaltazarGabka
"z przyjemnością i uśmiechem będę zaśmiecał ;)"
Początkowo miałem wątpliwości, ale jak widać sam ujawniłeś swoje motywacje, więc mi pozostaje tylko to zostawić.
01.07.2024 20:24
@BaltazarGabka wyłącznie to ty nuenpotrafisz nawet odpowiedzieć na proste pytanie w temacie dyskusji, żeby potem prawic trzy po trzy i sprowadzać rozmowę do durnych przepychanek. Banialuki nie tutaj, idź sobie do swoich tematów a nie zaśmiecaj mojego wątku.
01.07.2024 19:38
@Skobry jak nikt nie wyzywa? A skąd te usunięte komentarze? Były już te o „matolach”, czy „popierdolencaxh” z zarządu, bo ośmielają się myśleć o sprzedaży de Ligta. Gdzie tutaj jakiekolwiek pole do nadinterpretacji? Te komentarze o tym jak rośnie staczamy i cytuje „kolejny sezon będzie pasmem nieszczęść” to też nadinterpretacja? ;)
01.07.2024 19:35
@BaltazarGabka a coś konkretnego czy takie banialuki jak to powyższe? Nienpotrafisz nawet odpowiedzieć na proste pytanie, które wcześniej zadałem, więc może faktycznienpoprzestan na tych banialukach xD
01.07.2024 19:29
@Skobry nie w mojej głowie, tylko wystarczy umieć czytać. Robi się tragedia ze sprzedaży obrońcy, który był sadzany na ławie przez niejednego trenera i to wcale nie kosztem wielkich tuzów.
Jak pisałem wiele razy. Rozumiem obawy, ale przekreślanie naszych szans i wyzywanie zarządzających, to absurd. To brzmi właśnie jakbyśmy się pozbawiali boskiego defensora.
Jeśli trener i zarząd wierzą, że są w stanie wycisnąć więcej (albo niemniej) od Upy i reszty to należy im się kredyt zaufania. To podstawa. U mnie zawsze każdy z Bayernu na starcie ma kredyt zaufania i nie inaczej jest tym razem.
01.07.2024 19:15
@hoven co drugi komentarz jest taki, jakbyśmy sprzedawali obrońcę idealnego, bez którego wszytsko się zawali. To nie ja robię tragedia z ewentualnej sprzedaży Upy, więc te gadki o wierzę w jego boskość jest wyrwane z tylnej części ciała. Jak zwykle.
01.07.2024 18:43
@BaltazarGabka skąd wnioskami oglądaniu innego sezonu? Co masz konkretnie na myśli?
Ja nie wiem dlaczego padł ofiarą. Nie jest obrońcą idealnym. Pomimo wszytsko, ja daje kredyt zaufania nowej ekipie zarządzającej i trenerowi. Bez tego będzie zawsze hejt i szukanie dziury w całym.
01.07.2024 18:42
@hoven znowu zaczynasz swoje bajki odnośnie tego co rzekomo powiedziałem? gdzie ja prawie o boskości Upy? Jak odejdzie to też nie będę zdziwiony. Co więcej, w pełni zrozumiem.
01.07.2024 18:34
@Alistair a ile jeszcze trenerów ma posadzić de Ligta, żeby przestać wierzyć w jego boskość?
Kim sezon do zapomnienia? A to pierwszy zawodnik, który zalicza słaby start w nowym klubie?
Upa? Jak kierownictwo w niego wierzy to ja to przyjmuję. Ja widzę w nim potencjał, choć głowa za często nie dojeżdża, ale to jest do wyeliminowania przez świetnego trenera.
I nie ma nic do nikogo mającego wątpliwości. Ale przekreślanie szans jeszcze przed startem sezonu, wyzywanie, to jakaś kpina.
01.07.2024 18:05
1
Niektórzy się tak zachowują, jakby to chodziło o niekwestionowanego Boga defensywy. Bez słabych punktów.
A tak jej jest. I choć lubię de Ligta i cenię jego umiejętności nie mogę nie zauważyć, że niejeden trener nie miał problemów z tym żeby sadzać go na ławce. Przypadek? Nie sądzę.
I na koniec dnia, jest nowa ekipa i wypada okazać im choć minimum zaufania. Rozumiem w pełni obawy, ale przekreślanie naszych szans, mówienie o upadku klubu? Conz wami jest ludzie :|
01.07.2024 17:43
Simon, po co ci kolejne konto?
01.07.2024 09:46
@Pavelak powiedz mi proszę jaka jest moja narracja. Może się czegoś dowiem :)
Można interpretować na wiele sposób, ale tutaj jest od dawna tyle jeden. I bierze się go za pewnik :)
28.06.2024 08:07
Kahn już ostatnio się conieco wypowiadał o tych rzekomych wielkich kontraktach xD
A tutaj za pewnik bierze się to co pismaki mówią…
28.06.2024 07:26
A oglądałeś go w klubie czy bazujesz tylko na jednej imprezie?
Było multum zawodników, którzy na tego typu imprezach przestawiali rywali, a potem nigdy w klubowych rozgrywkach do tegonpoziomu nie dojeżdżali.
25.06.2024 14:49
1
@Simon89 o, świętować lewego naruszona i jest nasz Simon!
Na jakiej podstawie prawiczko braku szkolenia i snujesz te mroczne wizję? Oglądasz futbol młodzieżowy w Polsce? Chyba niezbyt. Coraz więcej drużyn chce grać w piłkę, mamy coraz więcej młodych, odważnych trenerow.
Ja rozumiem, że wyznawcy Lewego wręcz chcą, abynpolska piłka przepadła bo wtedy jeszcze bardziej będą mogli czcic swojego idola o prawic jaki to był wielki, ale niech to się opiera na czymś wiecej niż wierzę.
24.06.2024 11:48
1
Ciekawe uniwersum…
Grają reprezy, a tutaj ciągły pojazd po zawodnikach Bayernu xD
Jak masz takich „kibiców”, to wrogów już nie musisz mieć ;D xD
23.06.2024 22:42
Jako prezes jednego z największych klubów w europie mial z pewnością lepsze informacje niż matheaus.
Oczywiście, trzeba brać to z lekką rezerwą, jak wszystko, ale jeśli miałbym komuś wierzyć to chyba bardziej logiczne jest w tymprzypadku staniecie po stronie Kahna.
21.06.2024 10:11
1
W punkt!
Tutaj jest takich sprzeczności więcej. Jak sane zaciska zęby, gra na blokadach to też zły…bo powinien grać lepiej i generalnie nie ma charakteru, robi złe miny xD
21.06.2024 10:09
Hehehe, nienpowiem „a nie mówiłem”, nie powiem… xD
Kolejny dowód na to jak ludzie, którzy mają rzetelne informacje, dementują to co rozsiewają media i ich „eksperci”.
Komu zatem wierzyć? A może ponorostu lepiej traktować doniesienia o pensjach w ramachbciekawostki, a nie budować w oparciu o to głębsze analizy? xd
21.06.2024 07:14
Dobra odklejka xd
Już kiedyś pytałem. Ile jeszcze lat wszystko co złe będzie zwalane na jednego człowieka? Bo jestem przekonany, że jak wyjdzie coś dobrego to na pewno nie będzie przypisywane jemu, ale jak coś źle to na pewno xd
O zatrudnieniu i zwolnieniu Julka nie decydował sam. Na zwolnienie Tuchela w ogóle nie miał wpływu.
Tak samo jak nie ma wpływu na teraźniejsze ruchy. Poczekajmy na zeznania finansowe ale te za rządów Brazzo nie wyglądały gorzej niż za poprzedników. Wprost przeciwnie. A teraz nagle narracja jakby zniszczył klubowe finanse xD Decyzja o sprzedaży de Ligta jest w pełni autorskim pomysłem obecnej władzy i rozumiem, że niektórzy nie mogąc się pogodzić, że zmiany nie idą w kierunku, w którym by chcieli, znowu szukają ulubionego kozła ofiarnego, ale we wszytskim wypadanxachowac umiar xD
14.06.2024 06:59
@bawaria42 przecież oczywistością jest, że do wysoko grającej defensywy bardziej pasuje szybki piłkarz. Co jako co ale de ligt demonem szybkości nie jest, w a Tah z kolei należy do najszybszych w lidze.
Czy de Ligt sobie poradzi w takiej strategii? Pewnie tak bo to świetny obrońca, ale w tym konkretnym stylu niekoniecznie lepszy niż Tah. I dlatego byłbym w stanie zrozumieć taką decyzję. Tj sprzedaż za wielką kasę zawodnika, którego atuty niekoniecznie wykorzystujesz przy danym stylu gry, żeby znaleźć środki na wzmocnienie gdzieś indziej.
Proponuje szukać zrozumienia w pewnych decyzjach, a nie zamykanie się tylko na jedną wersję pt „jest fatalnie”.
12.06.2024 13:50
Trochę mnie ominęła ta histeria pod informacją o de ligcie więc pokrótce skomentuję to.
Kolejny raz mnie dziwi ten jednoznacznie zły odbiór. Wprawdzie cenię Holendra i gdybym miał wybierać to bym pewnie wolał gomogladac w Bayernie niż gdzieś indziej, ale…będę potrafił zrozumieć jego sprzedaż i zastąpienie go Tahem. Jeśli Kompany będzie chciał grać wysoko ustawioną linią obrony to taka „zamiana” wcale nie jest irracjonalna. Wydaje się nawet całkiem logiczna.
Dlatego spokojnej czekam i zobaczę co będzie dalej. Pewien niepokój jest, ale do paniki daleko :)
12.06.2024 12:20
Kimmichowi sienibrywalo za to, że rzekomo zwleka, a tu proszę jaka niespodzianka xD
Z drugiej jednak strony nie dziwi się, że eberl wolał poczekać na nowego trenera i wspólnie zdecydować. Bo myślę, że to właśnie dlatego ta zwłoka.
Jak ktoś myślał że Kompany z miejsca sprawi że stoperzy zaczną grać 2 level wyżej to gratuluję.Mam nadzieję że w Monachium wszyscy jednak będą mieli więcej cierpliwości i wiary. Inaczej nigdy nie będzie szans zbudować zawodników i ich pewności siebie. A to klucz do sukcesu.
25.08.2024 17:07
@BaltazarGabka ty możesz sobie nawet uważać że jesteś lepszy niż Messi. Będzie to równie absurdalne jak wcześniejsza twoja opinia, która nie była poparta niczym innym prócz „moja jest mojsza”
25.08.2024 17:02
@BaltazarGabka ty masz najwidoczniej klapki bo wszelkie statystki, opinie obiektywnych obserwatorów po pierwszej połowie pokrywało się z moją. Twoją byłą twojsza i teraz jeszcze pijesz do mnie tak jakbyś triumfował po beznadziejnym początku drugiej połowy. Ja o drugiej połowie słowa njempwoiedizlem
25.08.2024 16:53
Zesrales się. Mówiłem o pierwszej połowie, a ty teraz triumfujesz? Siedzisz w szaliku wolfsburga czy co? Żenada.
25.08.2024 16:49
Bardzo dobra połowa. Powinno być że 2-0 minimum.
Serce być może że 2 razy mocniej zabiło, ale defensywa bardzo pewnie. Neuer mógłby 45 min spędzić w budce z kebabem i efekt byłby podobny ;) Duży plus przy Boeyu.Na minus Davies i chyba Gnabry, który powinien strzelić przynajmniej jedną bramę.
25.08.2024 16:19
Zmień kanał bo chyba nie oglądasz Wolfsburg - Bayern
25.08.2024 15:55
Dominacja, kilka dobrych szans i zasłużona bramka. Klasa lepiej niż rok temu imo.
25.08.2024 15:54
@szczepanole a tak, oczywista sprawa xD
25.08.2024 15:52
Słaby ten Boey, do zmiany xD
Brawo Jamal :)
25.08.2024 15:51
@Pir5 czasem to beka a czasem irytacja. Bo jak można na stronie fanowskiej cały czas pisać o swoim klubie źle ? xD rozumiem że komuś coś się może nie podobać ale……..ciągły hejt? A o tych śmiesznych tłumaczeniach że to przecież tylko „z troski o klub”, to już kiedyś coś mówiłem. Jak mąż pierze żonę to też niejeden raz mówi że to dla jej dobra xD być może grubo ale idealnie pokazuje jak głupie są te tłumaczenia
Nie wiem czy to normalne na takich stronach ale tutaj mi się wydaje jest wyjątkowo dużo ludzi czerpiących radość z niepowodzeń. Niejeden jest tu taki ananas że prędzej przyjdzie, wyleje żółć, czy wyśmieje swój klub niż napisze coś pozytywnego xD no bo przecież może triumfalnie ogłosić „a nie mowilemmmmmmm?!!!!! „ xD
24.08.2024 11:29
Po co kłamiesz Vincent xD
Przecież na dieroten wiedzą lepiej żeś nie miał nic do gadania. Siedź cicho albo nie gadaj bzdur.
xd xd xD
24.08.2024 10:56
@hoven uderz w stół xd
Nie ja jedyny. Jest tutaj niejedna osoba która dopuszcza do siebie odcienie szarości i aktceptuje fakt jak mało wiemy. Najgłośniejsi są jednak tradycyjnje krzykacze którzy wiedzą zawsze najlepiej.
23.08.2024 11:33
Zero zaskoczenia że pojawiają się nieporozumienia. Zero.
Podobnie tutaj ludzie od lat nie mogę zrozumieć że trener nie ma głosu decydującego.
Co mimo wszystko nie przekreśla tego, że ma coś do powiedzenia i mkze przekonywać dyrektorów i radę i ci są w stanie niekiedy przyznać mu rację.
Tutaj niektórzy jednak tradycyjnie postrzegają sprawę zero jedynkowo. Albo pełnia władzy, albo pionek w rękach X, Y czy Z xD
23.08.2024 08:35
Gollazzzo Olise :O
20.08.2024 11:45
Nie podoba mi się to wypychanie z klubu ale jestem w stanie zrozumieć Maxa i resztę. Chocnpodkrwslam to raz jeszcze :nie podoba mnie się to.
Chcialbym jednak zwrócić uwagę na inną rzecz. Obrywa się tutaj Goretzce bo…chce walczyć. Czy faktycznie w Bayernie chcemy zawodników, którzy przy pierwszym większym niepowodzeniu spuszczają głowę i szukają drogi awaryjnej? Wiem że łatwiej mówić tylko o kasie i nakręcać tą spiralę hejtu wobec Leona ale polecam zrobić krok w tył.
To że chce walczyć to dobra oznaka. Jakie są powody, czy to świetne relacje z kolegami, czy miasto, klub, czy pieniądze…każdy w swojej pracy też ma jakieś motywacje.
Tutaj wszytsko sprowadza się do rzekomych(!!!!) zarobków, tak jakby to był pewnik typu 1+1. A nie jest. Wypadałoby przynajmniej poznać perspektywę drugiej strony przed rzucaniem różnych oskarżeń i epitetów.
19.08.2024 18:23
Oficjalne raporty i wypowiedzi byłego prezesa są 1000000x bardziej wiarygodne niż dane, które niejeden raz okazały się po prostu bzdurne jak je porównać z tymi oficjalnymi. Ty możesz łykać co pismaki piszą, bo to przecież fajnie się klika ale nie próbuj ludziom wmawiać że to bardziej wiarygodne źródło informaxjj
19.08.2024 18:19
@Head2007 tylko że trzeba się liczyć z konsekwencjami. Kazdy piłkarz ma agenta, znajomych piłkarzy etc i jeśli takie traktowanie stanie się w Bayernie norma to może mieć negatywny wpływ na potencjalne transfery.
Każdy kij ma dwa końce. Mnie się nigdy nie podobało takie wymuszanie odejścia zawodników ale w tym wypadku wstrzymam się z opinią. Zobaczymy co przyniesie przyszłość.
19.08.2024 16:15
@TuchelRaus problemem to są ci oceniający zawodników przez pryzmat rzekomych (!!!!!!!!) zarobków. Nikt tutaj nie ma dostępu do tych danych ale już wielu wyrzuciłoby grajka x czy y bo rzekomo dużo zarabia i rzekomo blokuje transfer innych.
Jakie to słabe. Jak jesteś dobry to jesteś super, ale jak już nie pasujesz to najlepiej zrzeknij się pensji, opuść miasto w którym świetnie się czujesz, bo rzekomo zarabiasz za dużo. Ja pierdu, nie łapie tego mentalu.
Okno transferowe jeszcze trwa a ja tu czytam jak to nie da się sprzedać tego czy tamtego xD
19.08.2024 13:02
@bawaria42 no dokładnie, media mówią to muszą mieć rację xD
Co z tego że to się nie spina z oficjalnymi danymi, ale fajnie to wygląda i może dawać argumenty do przyjebanja się…więc trzymajmy się tego xD
18.08.2024 14:10
Zgoda.
Plus to że żałosne jest to ciągłe czytanie o tych pensjach. Nikt nie wie ile zawodnicy tak naprawdę zgarniają i ciągłe mielenie tych samych tematów, krytykowanie zawodników na podstawie tego ile zarabiają, jest żałosne. Ludzie opierają się o mało wiarygodne dane i potem godzinami dyskutują jak to x zarabia za dużo i dlatego trzeba się go pozbyć. A fakty mogą być takie że x zarabia znacznie mniej. Bo te dane dostępne w necie są często g warte.
18.08.2024 13:14
@Skobry ja nie mam z zasady nic do sprowadzania zawodników ze słabszych zespołów, czy niższych lig. Jeśli tylko sa odpowiednio przeskautowani.
Tak, idealnie byłoby mieć wielu zawodników nadających się do różnych koncepcji gry. Takich którzy akceptują swoją rolę. Takich , którzy zbyt budżetu nie obciążają. No ale to w idealnym świecie…
14.08.2024 16:27
@Skobry mogłoby być błędem. Ja transferów, ludzi i ich decyzji nie oceniam zerojedynkowo.
Jeśli zawodnik zawodzi w klubie a, to wcale nie oznacza, że ten klub musiał zawinić. PO prostu nieraz dany zawodnik spisuje się świetnie w określonym środowisku i w innym już niekoniecznie czuję taką pewność siebie.
Transfery staram się oceniać kompleksowo. Jeśli de Ligt ponownie nie spełni oczekiwań to czy będzie można z całą pewność powiedzieć że Bayern miał rację? Nie, ale argumentów za tym po prostu przybędzie. Będzie można oczywiście gdybać, że u nas w końcu zaliczyłby krok do przodu ale takie gdybanie można stosować w odniesieniu praktycznie do każdego zawodnika zmieniającego klub więc ja bym nie szedł tak daleko :)
14.08.2024 13:49
@KingWizard czy Wyboowaznie tutaj porównujecie klasę sportowa Kane’a do de Ligta ?xD czy Wy poważnie porównujecie sytuację jaką mamy(mieliśmy) w środku obrony do sytuacji wśród napastników?xd
14.08.2024 09:08
@Skobry owszem to nie będzie problem Bayernu. To tylko może pokazać, że decyzja o sprzedaży niekoniecznej była błędem.
14.08.2024 08:08
@Sopariev wszystko super tylko opieranie się na tych rzekomych zarobkach, które podają media, to jak wróżenie z fusów.
Ktoś ostatnio tutaj podawał jakie są absurdalne różnice pomiędzy tym co podają te portale a np oficjalnym raportem UEFA. Nie mówiąc już o tym, że w niektórych klubach (podobno w Bayernie) dużą pensji jest w bonusach.
14.08.2024 08:08
Tak, de Ligt był najsolidniejszym stoperem w ostatnich latach prowadzony przez innych trenerów. Nie zmienia to jednak faktu, że niekoniecznie byłby takowym pod dowództwem innego trenera.
14.08.2024 07:39
@Alfik91
Nie jest potrzebne pismo. Wystarczy występy na boisku. A te nie były przekonywające ani dla Tuchela, ani dla Koemana. Ani dla nikogo kto liczył przed transferem do Bayernu, że oto nadszedł nowy lider defensywy.
Zrozumiec jak najbardziej można. Wystarczy że bardzie do koncepcji trenera pasował ktoś inny. Albo trener wcale nie cenił go znacznie wyżej niż reszty dostępnych opcji. Ja ceniłem i lubiłem de Ligta, wolałem żeby grał dalej ale patrząc na chłodno to potrafię zrozumieć, że mogły być argumenty za jego sprzedażą. Jedynie czas pokaze, czy okazało się to dobre decyzja.
Jak pisałem ryzykowny ruch, może nie podobny jak ze zwolnieniem Julka ale mimo wszystko.
14.08.2024 07:38
Brzmi mega, mega asekuracyjnie. Tak jakbyś sam próbował siebie przekonywać ;)
Bo jeśli kariera de Ligta dalej będzie w podobnym trendzie i Holender w kolejnych latach będzie tracić na wartości, to wciąż decyzja Bayernu o sprzedaży będzie postrzegana jednoznacznie błędnie przez niektórych? Brzmi to trochę niedorzecznie.
Ja będę z ciekawości obserwował jego karierę. Juventus za nim nie płakał, różni trenerzy również niekoniecznie go najwyżej cenili. Zobaczymy czy w końcu potwierdzi łatkę jednego z największych talentów na świecie na swojej pozycji. Przebieg jego dalszej kariery z pewnością będzie mieć wpływ na to jak będzie oceniania tą decyzją Bayernu. I to w pełni zrozumiałe.
14.08.2024 07:31
Co do Mazarauiego.
Wydaje się rozsądny rych. PO prawej stronie jest trochę tłoczno, a po lewej warto robić miejsce dla młodego. Być może będzie moment w sezonie kiedy za nim zatęsknimy ale na koniec dnia warto przytulić całkiem fajny hajs za zawodnika, który jest którymś z kolei wyborem i często przebywa w gabinetach.
Co do de Ligta
Zawsze szkoda jak taki zawodnik opuszcza klub. Wydawał się skrojony na ten klub z odpowiednim mentalem ale…na dobrą sprawę nigdy tego nie potwierdził. Każdy zapewne przyzna że liczył na więcej.
Decyzja władz klubowych może wydawać się dziwna ale jak spróbuję się stanąć z boku, podejść racjonalnie to…można ja zrozumieć. Być może za żadnego ze stoperów nie było nawet zbliżonej oferty. Byc może Kompany wcale nie ceni de Ligta znacznie wyżej niż reszta (nie byłby pierwszy). Dużo zmiennych które mogą znacznie zmienić perspektywę.
Czas pokaże. Ruch może wydawać się ryzykowny, ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana :)
13.08.2024 23:09
@hoven nie narzucam. Podkreślam jedynie ten komentarz aby każdy zobaczył na czym ci najbardziej zależy. Można mówić o wielu rzeczach pozytywnych po tych meczach, a ty ograniczasz się do podkreślania akurat tego. Każdy niech myśli co chce ale dla mnie wszytsko jest tutaj doskonale widoczne.
11.08.2024 21:24
Przecież od tygodni mówi się że chciał odejść i nawet nie chciał słyszeć o innym klubie niż United.
11.08.2024 21:22
Jakie to smutne. Jest tyle pozytywów, tyle fajnych rzeczy które można powiedzieć po takim meczu, a ty sprowadzasz temat na takie tory, żeby ponownie komuś dostać. Smutne i toksyczne, czyli w sumie norma.
11.08.2024 19:05
@Skobry odrobina krytycznego podejścia jak najbardziej. Jeśli jednak ktoś mówi o pogrzebaniu swojego talentu przez zawodnika x czy g, albo notorycznie pisze jak to sezon stracony i Bayern teraz jest mu obojętny…to nie ma tu mowy o odrobię krytyki. A coś takiego miało tu miejsce. Podobnie jak wczoraj w momencie straty bramki już były komentarze stałych malkotenntow, którzy potem po bramkach Bayernu jakoś dziwnie ucichli.
Zdrowe proporcje już dawno zostały tutaj zachwiane. Prędzej usłyszysz tutaj negatywne opinie na temat „swojego” klubu niż pozytywy. Ja wiem że dzisiejszy internet roi się od patrologii, ale nienpodoba mi się w którą stronę idą komentarze na tym portalu od kilku lat. Ktoś komuś wmówił, że ciągłe malkontenctwo, krytykowanie, sianie defetyzmu, to troska o swój klub. Dziwacznie pokręcone.
11.08.2024 13:47
Niestety to nie jets tutaj dziwne a raczej „normalne”. Szkoda że doprowadzono do takiej sytuacji ale to jest efekt tolerowania ludzi, których twórczość w 99% to jazda po zawodnikach i zarządzie. Oczywiście w dobrej wierze xD
Tutaj zaufanie i wiara w swój klub przez niektórych nawet jest postrzegana jako…naiwniactwo xD jak mawiał klasy „taki mamy klimat”
Wiem że to tylko sparingi ale mnie się Bayern podobał. Autentycznie był fun patrząc na te mecze. Mogłem mieć różne zdanie o Kompanym ale w momencie kiedy dostał Kontrakt to ma mój kredyt zaufania. Jak każdy nowy trener FCB. Na 100 proc.
11.08.2024 12:23
@Skobry mogę odbić piłeczkę w analogiczny sposób. Przeciez ja nie napisałem, że Ty tak napisałeś tylko stwierdziłem fakt - nikt tutaj nic takiego nie mówił :) rozumiesz?
De Ligt był najbardziej solidny elementem środka defensywy w ostatnich latach. Teraz mamy innego trenera i wcale nie oznacza, że w nowym sposobie gry miałby być najlepszy. Gdyby było to takie oczywiste to byśmy nie byli świadkami takich sezonów jak ten ostatni gdzie karty rozdawali leverkusen.
Można oczywiście szukać okazji do wbijania szpil w tych co pozostali tylko to jak samobiczowanie. Dajmy szansę, bo ktoś na górze najwidoczniej wierzy że będą wcale niemniej przydatni. Odrobina zaufania i wiary kibicowi chyba nie zaszkodzi, prawda?
11.08.2024 11:54
@Skobry nie widziałem żeby ktokolwiek pisał że liczy się tylko szybkość. Szybkość przy takiej grze to jeden z kluczowych elementów ale nie jedyny. Fantastyczny stoper poradzi sobie pewnie w każdych warunkach, ale de Ligt - jakkolwiek go lubię i doceniam za ostatnie lata - fenomenem na tej pozycji jeszcze nie jest. A na dobrą sprawę można nawet powiedzieć, że biorąc pod uwagę skalę jego talentu i oczekiwań to zawodzi. O czym doskonale świadczy fakt, że niejeden już trener specjalnie go nie cenił.
W Bayernie tuchela być może de Ligt byłby lepszy. Ale czy w Bayernie kompanyego? Dajmy szansę. De Ligt to nie Beckenbauer, czy nawet Sammer ;)
11.08.2024 11:33
O tym dopiero się przekonamy. Jeszcze rok temu Bayer leverkusen miał być kilaknpieyer niżej. W futbolu rok to szmat czasu. Szczególnie jeśli w klubie zachodzą niemałe zmiany.
Odrobinę wiary. A przynajmniej dajmy szansę, a nie skreslajmy już na samym starcie.
11.08.2024 11:28
@BAYERNod1995 ty jesteś naiwniakiem, ale kibicem już nie. Nawinie wierzysz, że Twoja idea prowadzenia klubu jest tą jedyną właściwą i jak klub ja nie podąża to stoisz obok. Kibicujesz po prostu swojej wizji, a nie klubowi. W tym postawionym na głowie świecie może znajdziesz bratnią duszę do takiego „kibicowania”, ale jak już pisałem wcześniej. Nie ma to za bardzo wspólnego z prawdziwym kibicowaniem.
10.08.2024 19:42
@BAYERNod1995 jak kibicujesz rywalom to nie możesz nazywać się kibicem Bayernu. Proste jak budowa cepa. Oczywiście, w teorii możesz, podobnie jak celebryci lejący sienponpyskach określają się jako sportowcy, czy beztalencia muzyczni jako muzycy. Jak kto woli, ale poważne to nie jest.
Nie ma to nic wspólnego z bycia naiwnym. Jak się rozpoczyna mecz to kibic po prostu wspiera swoich. Nawet jak logicznie nie da się tego wytłumaczyć, to przez te 90 minut obowiązkiem kibica ma być wiara w swój zespół.
10.08.2024 19:16
@BAYERNod1995 bzdura. Bzdurne tłumaczenie godne zwyrodnialca piorącego swoją żonę, bo „to dla jej dobra”
Kibicowanie rywalom to wstyd. To nie jest godne kibica.
Z drużyną jest się na dobre i na złe. Można mieć różne opinie, ale jako kibic nigdy(!!!!!!!!) nie możesz kibicować rywalom.
10.08.2024 18:58
@turtle123 o to właśnie chodzi. Teraz pozostaje nam tylko wiara, że się ułoży. Wiara i kibicowanie, a nie szukanie pierwszej okazji żeby wbić szpile i z radością krzyknąć „a nie mówiłem”. Czym się to różni od hejtera Bayernu? Niczym.
A tutaj gościu najwyraźniej wręcz ściska kciuki, żeby „wyszło na jego”. Bo przecież nie może być inaczej…
Kibic od siedmiu boleści. Wystarczył jeden słabiutki sezon i pospadały maski. Niektórzy nie zasługują po prostu żeby kibicować temu klubowi.
10.08.2024 18:52
@BAYERNod1995 normalnym jest kibicowanie rywalom?
Nie mogę. Pokręcony świat, gdzie gwiazdami muzyki są beztalencia, gdzie celebryci okładający sienpo pyskach zarabiają za jedną walkę więcej niż naprawdę utalentowani ludzie przez mnóstwo lat ciężkiej oracy.
Nie wierzę jak ten świat upada na naszych oczach a ludzie jeszcze sobie tłumaczą, że to przecież nic dziwnego…
Kibicowanie rywalom to wstyd. Powód do absolutnej hańby. Koniec. Kropka.
10.08.2024 18:46
@kibicod2007 nie wiem czy jest zadowolony bo tutaj tego nie pisze. Co nie zmienia faktu, że robienie tragedii ze sprzedaży de Ligta, który dziwnym trafem pomijany był przez niejednego trenera, jest i bylo śmieszne. I roztaczanie tych czarnych wizji podobnie…
Nie, kibicowanie nie polega na tym, żeby cały czas krytykować, plakac, obrażać i siać defetyzm. Wiem, że niektórzy mogą nabrać takiego mylnego przeświadczenia bo w tutejszym uniwersum jest to na porządku dziennym ale……opanujcie się. Okażcie za grosz zaufania nowej ekipie, nowemu trenerowi.
Czy mi się podoba ten ruch? Mam obawy, ale też mogę zrozumieć…De Ligt to nie jest niekwestionowany piłkarz klasy światowej.
10.08.2024 15:30
@kibicod2007 każdy wygląda gorzej jak za swojego trenera ma kogoś kto zupełnie nie potrafi zorganizować drużyny, nienpotrafi dodać pewności siebie zawodnikowi.
Nie chce zwalać całej winy na trenera, bo po prostu nieraz człowiek a nie godaduje się z człowiekiem b…i tak prostu jest.
Co do Kima to mam spore wątpliwości, ale nie przekreślam go bo każdy ma prawo do tego, żeby zaadoptować się w nowym środowisku. UPS jak dla mnie talent czystompilkarski i potencjał fizyczny ma spory, ale głowa nie dojeżdża. To jest do wyprostowania i wciąż liczę że przy odpowiednim trenerze i odpowiedniej strategii jest w stanie pokazać to co potrafi.
Jest nowy trener, nowy sposób na grę. Zapowiada się ciekawy sezon i dobrze by było gdybyśmy wszyscy byli po jednej stronie i wspierali swoich.
09.08.2024 15:35
Tak. Powinni iść do włodarzy klubu i po słabym sezonie wręcz domagać się obniżenie zarobków.
Gnabry w Bayernie 86 bramek i 53 asysty. Średnio wychodzi gol/asysta co ok 100 minut. No powinien zarabiać 5 razy mniej xD
09.08.2024 14:48
@Sopariev chlop poza jednym sezon rozgrywa non stop ok 40 meczów w sezonie i piszesz coś o 90% sezonu w szpitalu? xD
Co za uniwersum. Masz słaby okres to miej pewność, że twoi „kibice” zaraz urządzą polowanie xD jak masz takich kibiców to wrogów nie potrzebujesz xD
09.08.2024 14:45
No cóz, podsumowując powyższy wpis to kolorowo nie jest.
Gdyby się kierować podobnymi zasadami to Leverkusen nie miał prawa zdobyć mistrzostwa i zachwycać pół Europy swoją gra. Przeciez rok temu każdy tutejszy expert miał tamtejszych grajcow za ogorkow.
Teraz Upa, czy Kim to ogórki, ale to nie są przypadkowi zawodnicy. Zapewniam. Nie są idealni, ale w odpowiednio ustawiony zespole sobie poradzą. Tuchel niestety zupełnie nie potrafił wykorzystać potencjału tego zespołu i trzymam kciuki, że kompany sobie poradzi znacNieeee lepiej.
Konkludując. Jeśli Alonso potrafił z przeciętniaka Taha zrobić czolowegondegensora ligi to czemu niektórzy przekreślają już upe i kima?
09.08.2024 14:04
@Sielber9 bo to nie jest łatwy kawałek chleba. Musisz mieć dobrze zorganizowany cały zespół.
Je generalnie jestem fanem ofensywnej gry, nastawionej na dominację a wysoko ustawiona obrona to jej nieodłączna część.
Jak zawsze są również tego minusy. grając w ten sposób musisz się liczyć z tym, że niekiedy poniesiesz koszty
08.08.2024 10:58
Przy nisko ustawionej obronie zdecydowanie się zgadzam.
Przy wysoko grającej defensywie wybrałbym…Taha.
08.08.2024 10:16
Cały hoven. Napuszcza jednych na drugich i to jeszcze przekręcając wypowiedź xd klasyka!
Tak, mam marną opinię na tego tej publikacji z powodów o których napisałem. I nic więcej. A Ty próbujesz ludziom wmówić, że jak komuś się podoba ten artykuł to ja o nich mam takie a nie inne zdanie xD no wybitna logika.
Obsesja? Obsesje człowieku to ty miałeś(masz?) na punkcie Brazzo, a teraz Goretzki, i pewnie za x lat będzie kolejna ofiara. Setki, tysiące spłodzonych przez ciebie komentarzy na ich temat. To obsesja. Moja ocena Twej niezbyt lotnej twórczości to przy tym pikuś.
07.08.2024 08:38
@Arcatera infantylny to jest przede wszystkim ten artykuł.
Hoven się nie przypoerdsla do mnie, tylko do wszytskich, którzy ośmiela się nie podzielać jego jedynie słusznych poglądów. Stąd setki kłótni z wieloma osobnikami tutaj.
Wycieczki osobiste? Jak ja tutaj posuwam się do wycieczek osobistych to autor tego tekstu robi to notorycznie. Pytanie zatem czy i jemu zwracasz uwagę?
Nie wiem który konkretnie fragment został zinterpretowany jako ten z wycieczkami osobistymi, ale wszytsko co o nim napisałem to…przeciez chwalił się tym sam tutaj. Mógłbym jeszcze dodać, że chwalił się podpierdoleniem właścicieli strony, ale w sumie…nie wiem czy ma to większe znaczenie xD
06.08.2024 12:57
Jak na byłego dziennikarza to…oczekiwałbym więcej. Więcej niż „to ja hoven mowie, więc słuchajcie. Przecież wydałem najwięcej hajsu we fanszopie to musi tak być”.
Opinia jak dupa. Każdy ma swoją. Oczekiwałbym mimo wszystko od dziennikarza żeby starał się przedstawić jakieś w miarę obiektywne dane (statystyki?) na potwierdzenie swoich słów.
A Goretzka to rzekomo największy tchórz, a chłop sezon wcześniej wykręcił 6 bramek i 11 asyst. Tchórz?
Abstrahując już od tego jak beznadziejnie głupim jestvwyxiaganie daleko idących wniosków po 45 min.
Na jakiś blogowy wpis dla rozwydrzonych nastolatków to może by był jakościowy wpis. Pala. Do poprawy.
06.08.2024 10:49
Bardzo dobrze to wyglądało. Zaskakująco dobrze biorąc pod uwagę wynik ostatniego sparingu. Wysoki pressing często bardzo skuteczny.
Mogło być śmiało ze 3;0
Gnabry wygląda obiecująco. Najmniej podoba mi się za to boey. Zupełnie mnie nie przekonuje póki co.
03.08.2024 13:54
W Bayernie raczej nienjest nawet opcja B, więc cena przynajmniej przyzwoita.
Można oczywiście standardowo znowu narzekać, bo to takie dziwaczne miejsce, że to się tutaj najlepiej sprzedaje, ale…koniec końców jak nie ma takiego co zapłaci więcej to lepiej nie sprzedawać i nie zarobić na niepotrzebnym zawodniku, którego się pozyskało za darmo? Dziwna logika.
25.07.2024 13:45
16?? Phii, pewnie że 30 xd
Upamecano dostał - według mediów, które i tak często się mylą na tym polu - 10 kk. A przychodził zamoodobna cenę z łatką mega takentu.
Nie wiem skąd te 16, ale tutaj to się fajnie klika, więc łatwo o poklask po napisaniu czegoś takiego xD
I trochę zabawne jest to pisanie o zarobkach netto. Potem ktoś nie soczytuje i porównuje netto do brutto xD
25.07.2024 13:40
Tam Alaba dostaje rzekomo 20 milionów, a jeszcze zgarnął prawie tyle samo z sam podpis xD
Kasa łatwa do wyciągnięcia w takim klubie dla takiego zawodnika jak Kimmich. Wystarczy, że poczeka rok…
21.07.2024 10:04
@Edmund
I to najczesciej ci wszyscy pierwsi wymagają od zawodnika lojalności. Ale to wg nich działa tylko w jedną stronę. Zawodnik ma być lojalny wtedy kiedy gra dobry futbol ale jak gra gorzej to ma spieprzać xdd i odciążyć budżet.
16.07.2024 16:49
Żałosnym to jest wyzywanie zawodników własnego klubu bo nie chcą rzekomo odejść. Bo rzekomo zarabiają olbrzymie pieniądze, które rzekomo nie dostaną gdzie indziej.
Tyle rzekomo, a ludzie i tak nie mają w sobie żadnych hamulców przed obrażaniem zawodników klubu, któremu rzekomo kibicują.
16.07.2024 16:21
Same jest ofiara…własnej determinacja i nieustępliwości. Dla jego hejterow to brzmi śmiesznie, ale jakby odpuścił wtedy kiedy zaczęły męczyć go urazy, to by większość zapamiętała przede wszystkim świetną rundę jesienną w jego wykonaniu.
Mam nadzieję mimo wszystko, że zostanie inorzedluzy kontrakt bo to kawał grajka.
11.07.2024 18:31
@hoodykr nie jest w obecnej chwili pracownikiem.To potencjalnie nowy pracodawca gonchce.
Rozkmin to. Jak firma o Ciebie zabiega to możesz stawiać warunki. Możesz nawet na początku umowy chcieć miesięcznego urlopu i jeśli pracodawca naprawdę cię chce to się godzi. A na pewno nie robi tak, że się godzi, a po podpisaniu umowy…urlop jednak cofa xD
Tak czy inaczej najważniejsze jest, aby strony jasno wyrażały swoje oczekiwania. Jeśli Olise chce koniecznie jechać na Olimpiadę, a dla Bayernu jest tomproblrm, to bayern powinien szukać kogoś innego. Robienie pod gorke zaraz po zakontraktowaniu to byłaby kompromitacja.
04.07.2024 11:46
Bayern doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że olise chce pojechać na Olimpiadę. Byłoby przecież podle gdyby przed klepnięciem transferu ten temat nie budził sporów, a już pod klepnięciu…tak.
Jakmpowinno wyglądać? Jak dla Bayernu to jest problem to powinien skupić się na innym celu transferowym.
04.07.2024 10:57
Z drugiej strony jeśli zawodnik bardzo chce tam zagrać to już na początku współpracy stawiasz go pod ścianą i każesz wybierać? No nie wiem.
04.07.2024 09:56
@Abzyrl ale ja nie gadam z innymi tylko z Tobą.nie pytam się o ich opinie tylkono Twoja. No chyba, że identyfikujesz się z tymi opiniami to nie mamy o czym rozmawiać :) Tutaj jednak opinia nieprzychylna Holendrowi to tak chyba 1 na 100, więc chyba trudno nawet ja znaleźć w tym gąszczu płaczliwych komentarzy.
03.07.2024 16:05
Ale na miejscu potencjalnych chętnych to chętnie wydawałbyś miliony na De Ligta czy Comana i Gnabruego, którzy mieli zmarnowany sezon przez kontuzje?
To że tak łatwo nie idzie z chętnymi na ofensywnych zawodników oznacza, że nie można działać na innych polach?
Bo kolejny raz czytam tak jakby ludzie zarzucali Eberlowi, że nie ma chętnych na innych tylko na de ligta ;)
03.07.2024 14:23
W szoku…
Żartuje. Już kilka tygodni temu pisałem, że właśnie szybkość de Ligta może być główną przyczyną dlaczego go chcą odpalić.
Szkoda, ale jestem w stanie zrozumieć taką decyzję.
03.07.2024 13:21
xd
A co do pytanie to odpowiedź jest prosta: wtedy kiedy pasuje xD
03.07.2024 13:17
@Alistair a skad ten Williams? Bo nie mamplotek, że Bayern go chciał? To nagle mega kandydat lepszybod innych?
Tak czy inaczej. Jeśli media nie spekulują o zainteresowaniu klubów to nie oznacza wcale, że klub po prostu nie wybadal u agenta czy w ogóle jest opcja transferu. Jak nie to po kiego drążyć temat? A tutaj oczywiście, nie chcemy tego i tamtego a to przecież będą oczywiste gwiazdy tylko wystarczy się po nie schylić ;)
03.07.2024 11:39
Ale co w tym śmiesznego? Że jeden człowiek może wysoko cenić umiejętności innego, a drugi już nie? :>
W ostatnim roku sporo się u nas zmieniło a przedewszystkim ludzie odpowiadający za tematy sportowe.
03.07.2024 11:27
@hoodykr po pierwsze. Jeszcze nawet go nie sprzedaliśmy. Po drugie. Jeśli za pół darmo to powinna być kolejka chętnych. Chyba że uznamy że reszta europejskich klubów jest prowadzona przez głupców?
03.07.2024 11:25
Żale, sianie defetyzmu, płacze…to chleb powszedni tutaj od ładnych paru(nastu?) lat.
I jak rozumiem komentarze gdzie ludzie z dużym dystansem podchodzą do zmian, tak przekreślanie nowo tworzącej się drużyny i wyzywanie zarządu to jest dla mnie kompromitacja.
Zmiany często bolą. Rola kibica jest jednak nie tylko krytykować raz po raz, ale czasami po prostu zaufać. Wierzyć.
Osobiście chcialem żeby de Ligt został, ale nie mam go za absolutnie topowego defensora, bez którego wszystko się rozpadnie. Nie może być tutaj przypadku, że kolejni trenerzy jakoś nie zaczynają defensywy od niego. A jak działacze wraz z trenerem widzą defensywę bez niego, to pomimo tego że go cenię, wypada mi zaufać. A na pewno nie wyzywać i nagle okopać się w wersji „staczamy się!”.
Każdy może miec swoje zdanie. Obawy również można mieć, ale już teraz przekreślać swoja(!!!) drużynę? Wstyd. Odrobina zaufania i wiary. Jesli nie od kibica to od kogo można oczekiwać czegoś takiego?
03.07.2024 11:14
@TuchelRaus nie żeby coś, ale niektórzy ślepi kibice nawet nie chcą pamiętać, że Sane pół roku grał z kontuzją i na blokadzie.
01.07.2024 23:11
Mały tip.
To że ktoś o kimś powie, że gada jakby postradał rozum to wcale nie oznacza, że ten ktoś postradał rozum.
Ja mówiąc, że tutaj są reakcje jakby de Ligt bogiem defensywy był nie mówię przecież, że de Ligt bogiem defensywy jest, tylko komentuje reakcje. Bardzo przesadzone.
01.07.2024 22:10
@Skobry napisałem raz o jego boskości, a następnie nie było to twierdzenia. Jak nie zrozumiałeś kontekstu to trudno, najwidoczniej przeceniłem rozmówcę. Mnie się wydawało, że z kontekstu wszystko jasno wynika, ale wypada się uderzyć w pierś i być może za każdym razem wyraźnie podkreślić, że czarne jest czarne.
Ale trzymajmy sie faktów. I o faktach też lubię dużo bardziej dyskutować.
Co do fikołków to polecam spojrzeć w swoją stronę przed wydaniem opinii nt rozmówcy. Może się okazać że od fikołków można dostać zawrotu głowy.
01.07.2024 22:00
@hoven jakie to jest koszmarne żałosne że próbujesz się pod to podpiąć i robić z siebie rycerza na białym koniu. Gość który zasłynął tutaj z setki kłótni, banów czy podpierdalania portalu i tylko może tunpisac bo nastala amnestia.Wstyd, hańba. Nie masz ani trochę honoru a o klasie nie wspominając
01.07.2024 21:47
@BaltazarGabka przecież człowieku zadałem pytanie na które nie potrafiłeś nawet odpowiedzieć, po czym zacząłeś głupawe wycieczki osobiste. Tobie to nic nie służy najwidoczniej.
01.07.2024 21:40
@Skobry o boskości de Ligta pisałem raz, a wcześniej i później rozwijalem ten temat.
Absurdalnym jest jednak wyciąganie tego kolejny raz, a następnie…sprowadzać kolejny z tematów do absurdu.
Wszystko oczywiście można sprowadzać do tego. To żadne odkrycie.
Tylko ja odnosząc sie do tego mogę się jedynie…powtórzyć. Nie dyskutujemy tutaj o idealnym obronie, Bogu defensywy, tylkono zawodniku ze swoimi mankamentami, który nie cieszy się nawet uznaniem trenerów, którzy ostatnio mieli go do dyspozycji. To nie Messi. Nie Ronaldo. Nawet nie Lewandowski. I to jest esencja tej dyskusji.
01.07.2024 21:39
@Skobry ale przecież już to później tłumaczyłem. Nie mam nic więcej do dodania niż to co wtedy:
„ Robi się tragedia ze sprzedaży obrońcy, który był sadzany na ławie przez niejednego trenera i to wcale nie kosztem wielkich tuzów.”
Robi się tragedia i obraża się zarząd. Fakt, nie opinia. Nie nadinterpretacja.
„ Można też np. pokładać nadzieje w kimś, kto zaczynając trenować Bawarczyków zechce sprzedać cały pierwszy skład i przesunąć do podstawowej drużyny wszystkich z rezerw i drużyn młodzieżowych, chcąc na tych zawodnikach budować zespół”
Można gdybac. Można. Śmiało, tylko ja nie mam akurat zamiaru w takiej dyskusji uczestniczyć. Mówię co tu i teraz i do tego się ustosunkowuje.
Czy sprzedaż jest błędem to pokaze dopiero przyszłość. To nie jest tak, że to jest fakt niezaprzeczalny. I to tez staram się podkreślic. To może okazać się wielkim błędem. Może, ale nie musi.
@hoven ziomus ty mówisz coś o trzymaniu ciśnienia? Ahahah.
01.07.2024 21:09
@Skobry odnosiłem się do wypowiedzi, które padły. Czyli ustaliliśmy już, że to nie jakaś nadinterpretacja. To dobrze. Bo o tym chyba ta ostatnia, jak dla mnie zbędna i tylko spychająca ten wątek w ciemne rejony dyskusja.
Już mówiłem, że ja potrafię zrozumieć sprzedaż de Ligta. Chociaż sam osobiście wolałbym go zostawić ale jeśli Kompany (za zgodą Eberla & co) chce grać w określonym stylu, w który woli mieć innego zawodnika to ja mu DAJĘ KREDYT ZAUFANIA. To że dany zawodnik wygląda u trenera A, w systemie B, lepiej, wcale nie oznacza, że u trenera C w systemie D, będzie tak samo. Wcale nie posytrzegam reszty stoperów Bayernu jako pokraki, tylko raczej dobrych zawodników, którzy potrzebują pewności siebie (również trenera, który im takową da wykrozystując ich możliwości). Czy ktoś jeszcze rok temu zakładał taki sezon w wykonaniu Leverkusen? Taha? Frimponga? Grimaldo?
@hoven ze mną jest problem panie podpierdalacz? Panie "kupiłem więcej we fan szopie niż całe dieroten to mam prawo"! ? To ja panie podpierdalacz miałem bana i toczyłem tutaj dzisiątki wojenek z wieloma osobami? Wstydziłbyś się podłączać pod to. Za wiele się po tobie spodziewać nie można było, ale żeby tak parszywie się podpinać, to już poziom nie tylko bruku, ale jeszcze nizej.
Ty masz nieustanny problem z urjoniami - widzisz rzeczy, ktorych nikt nie napisal, potem stawiasz sie w roli wojownika, ktory musi glosic wszem i wobec jedyna prawde. Swoje prawde xD
@BaltazarGabka
"z przyjemnością i uśmiechem będę zaśmiecał ;)"
Początkowo miałem wątpliwości, ale jak widać sam ujawniłeś swoje motywacje, więc mi pozostaje tylko to zostawić.
01.07.2024 20:24
@BaltazarGabka wyłącznie to ty nuenpotrafisz nawet odpowiedzieć na proste pytanie w temacie dyskusji, żeby potem prawic trzy po trzy i sprowadzać rozmowę do durnych przepychanek. Banialuki nie tutaj, idź sobie do swoich tematów a nie zaśmiecaj mojego wątku.
01.07.2024 19:38
@Skobry jak nikt nie wyzywa? A skąd te usunięte komentarze? Były już te o „matolach”, czy „popierdolencaxh” z zarządu, bo ośmielają się myśleć o sprzedaży de Ligta. Gdzie tutaj jakiekolwiek pole do nadinterpretacji? Te komentarze o tym jak rośnie staczamy i cytuje „kolejny sezon będzie pasmem nieszczęść” to też nadinterpretacja? ;)
01.07.2024 19:35
@BaltazarGabka a coś konkretnego czy takie banialuki jak to powyższe? Nienpotrafisz nawet odpowiedzieć na proste pytanie, które wcześniej zadałem, więc może faktycznienpoprzestan na tych banialukach xD
01.07.2024 19:29
@Skobry nie w mojej głowie, tylko wystarczy umieć czytać. Robi się tragedia ze sprzedaży obrońcy, który był sadzany na ławie przez niejednego trenera i to wcale nie kosztem wielkich tuzów.
Jak pisałem wiele razy. Rozumiem obawy, ale przekreślanie naszych szans i wyzywanie zarządzających, to absurd. To brzmi właśnie jakbyśmy się pozbawiali boskiego defensora.
Jeśli trener i zarząd wierzą, że są w stanie wycisnąć więcej (albo niemniej) od Upy i reszty to należy im się kredyt zaufania. To podstawa. U mnie zawsze każdy z Bayernu na starcie ma kredyt zaufania i nie inaczej jest tym razem.
01.07.2024 19:15
@hoven co drugi komentarz jest taki, jakbyśmy sprzedawali obrońcę idealnego, bez którego wszytsko się zawali. To nie ja robię tragedia z ewentualnej sprzedaży Upy, więc te gadki o wierzę w jego boskość jest wyrwane z tylnej części ciała. Jak zwykle.
01.07.2024 18:43
@BaltazarGabka skąd wnioskami oglądaniu innego sezonu? Co masz konkretnie na myśli?
Ja nie wiem dlaczego padł ofiarą. Nie jest obrońcą idealnym. Pomimo wszytsko, ja daje kredyt zaufania nowej ekipie zarządzającej i trenerowi. Bez tego będzie zawsze hejt i szukanie dziury w całym.
01.07.2024 18:42
@hoven znowu zaczynasz swoje bajki odnośnie tego co rzekomo powiedziałem? gdzie ja prawie o boskości Upy? Jak odejdzie to też nie będę zdziwiony. Co więcej, w pełni zrozumiem.
01.07.2024 18:34
@Alistair a ile jeszcze trenerów ma posadzić de Ligta, żeby przestać wierzyć w jego boskość?
Kim sezon do zapomnienia? A to pierwszy zawodnik, który zalicza słaby start w nowym klubie?
Upa? Jak kierownictwo w niego wierzy to ja to przyjmuję. Ja widzę w nim potencjał, choć głowa za często nie dojeżdża, ale to jest do wyeliminowania przez świetnego trenera.
I nie ma nic do nikogo mającego wątpliwości. Ale przekreślanie szans jeszcze przed startem sezonu, wyzywanie, to jakaś kpina.
01.07.2024 18:05
Niektórzy się tak zachowują, jakby to chodziło o niekwestionowanego Boga defensywy. Bez słabych punktów.
A tak jej jest. I choć lubię de Ligta i cenię jego umiejętności nie mogę nie zauważyć, że niejeden trener nie miał problemów z tym żeby sadzać go na ławce. Przypadek? Nie sądzę.
I na koniec dnia, jest nowa ekipa i wypada okazać im choć minimum zaufania. Rozumiem w pełni obawy, ale przekreślanie naszych szans, mówienie o upadku klubu? Conz wami jest ludzie :|
01.07.2024 17:43
Simon, po co ci kolejne konto?
01.07.2024 09:46
@Pavelak powiedz mi proszę jaka jest moja narracja. Może się czegoś dowiem :)
Można interpretować na wiele sposób, ale tutaj jest od dawna tyle jeden. I bierze się go za pewnik :)
28.06.2024 08:07
Kahn już ostatnio się conieco wypowiadał o tych rzekomych wielkich kontraktach xD
A tutaj za pewnik bierze się to co pismaki mówią…
28.06.2024 07:26
A oglądałeś go w klubie czy bazujesz tylko na jednej imprezie?
Było multum zawodników, którzy na tego typu imprezach przestawiali rywali, a potem nigdy w klubowych rozgrywkach do tegonpoziomu nie dojeżdżali.
25.06.2024 14:49
@Simon89 o, świętować lewego naruszona i jest nasz Simon!
Na jakiej podstawie prawiczko braku szkolenia i snujesz te mroczne wizję? Oglądasz futbol młodzieżowy w Polsce? Chyba niezbyt. Coraz więcej drużyn chce grać w piłkę, mamy coraz więcej młodych, odważnych trenerow.
Ja rozumiem, że wyznawcy Lewego wręcz chcą, abynpolska piłka przepadła bo wtedy jeszcze bardziej będą mogli czcic swojego idola o prawic jaki to był wielki, ale niech to się opiera na czymś wiecej niż wierzę.
24.06.2024 11:48
Ciekawe uniwersum…
Grają reprezy, a tutaj ciągły pojazd po zawodnikach Bayernu xD
Jak masz takich „kibiców”, to wrogów już nie musisz mieć ;D xD
23.06.2024 22:42
Jako prezes jednego z największych klubów w europie mial z pewnością lepsze informacje niż matheaus.
Oczywiście, trzeba brać to z lekką rezerwą, jak wszystko, ale jeśli miałbym komuś wierzyć to chyba bardziej logiczne jest w tymprzypadku staniecie po stronie Kahna.
21.06.2024 10:11
W punkt!
Tutaj jest takich sprzeczności więcej. Jak sane zaciska zęby, gra na blokadach to też zły…bo powinien grać lepiej i generalnie nie ma charakteru, robi złe miny xD
21.06.2024 10:09
Hehehe, nienpowiem „a nie mówiłem”, nie powiem… xD
Kolejny dowód na to jak ludzie, którzy mają rzetelne informacje, dementują to co rozsiewają media i ich „eksperci”.
Komu zatem wierzyć? A może ponorostu lepiej traktować doniesienia o pensjach w ramachbciekawostki, a nie budować w oparciu o to głębsze analizy? xd
21.06.2024 07:14
Dobra odklejka xd
Już kiedyś pytałem. Ile jeszcze lat wszystko co złe będzie zwalane na jednego człowieka? Bo jestem przekonany, że jak wyjdzie coś dobrego to na pewno nie będzie przypisywane jemu, ale jak coś źle to na pewno xd
O zatrudnieniu i zwolnieniu Julka nie decydował sam. Na zwolnienie Tuchela w ogóle nie miał wpływu.
Tak samo jak nie ma wpływu na teraźniejsze ruchy. Poczekajmy na zeznania finansowe ale te za rządów Brazzo nie wyglądały gorzej niż za poprzedników. Wprost przeciwnie. A teraz nagle narracja jakby zniszczył klubowe finanse xD Decyzja o sprzedaży de Ligta jest w pełni autorskim pomysłem obecnej władzy i rozumiem, że niektórzy nie mogąc się pogodzić, że zmiany nie idą w kierunku, w którym by chcieli, znowu szukają ulubionego kozła ofiarnego, ale we wszytskim wypadanxachowac umiar xD
14.06.2024 06:59
@bawaria42 przecież oczywistością jest, że do wysoko grającej defensywy bardziej pasuje szybki piłkarz. Co jako co ale de ligt demonem szybkości nie jest, w a Tah z kolei należy do najszybszych w lidze.
Czy de Ligt sobie poradzi w takiej strategii? Pewnie tak bo to świetny obrońca, ale w tym konkretnym stylu niekoniecznie lepszy niż Tah. I dlatego byłbym w stanie zrozumieć taką decyzję. Tj sprzedaż za wielką kasę zawodnika, którego atuty niekoniecznie wykorzystujesz przy danym stylu gry, żeby znaleźć środki na wzmocnienie gdzieś indziej.
Proponuje szukać zrozumienia w pewnych decyzjach, a nie zamykanie się tylko na jedną wersję pt „jest fatalnie”.
12.06.2024 13:50
Trochę mnie ominęła ta histeria pod informacją o de ligcie więc pokrótce skomentuję to.
Kolejny raz mnie dziwi ten jednoznacznie zły odbiór. Wprawdzie cenię Holendra i gdybym miał wybierać to bym pewnie wolał gomogladac w Bayernie niż gdzieś indziej, ale…będę potrafił zrozumieć jego sprzedaż i zastąpienie go Tahem. Jeśli Kompany będzie chciał grać wysoko ustawioną linią obrony to taka „zamiana” wcale nie jest irracjonalna. Wydaje się nawet całkiem logiczna.
Dlatego spokojnej czekam i zobaczę co będzie dalej. Pewien niepokój jest, ale do paniki daleko :)
12.06.2024 12:20
Kimmichowi sienibrywalo za to, że rzekomo zwleka, a tu proszę jaka niespodzianka xD
Z drugiej jednak strony nie dziwi się, że eberl wolał poczekać na nowego trenera i wspólnie zdecydować. Bo myślę, że to właśnie dlatego ta zwłoka.
05.06.2024 09:30