@Sopariev po pierwsze. Nie uwiera mnie inne zdanie tylko wszechobecne sianie defetyzmu oraz narzekanie. Jak widać, nie tylko mnie. Po deugie. Nie oceniam zawodników przez pryzmat ich zarobków. Bo ich nie znamy i nierzadko sami zawodnicy i ich agenci mówili ile są warte te spekulacje, a ja nie lubię kierować się spekulacjami przy ocenie. Po trzecie. Walisz ślepakami, bo twierdzę, że pewna formuła się wyczerpała i zmiany są potrzebne. Również kadrowe. Nie oznacza to jednak, że mam nagle robić paralityków z wszytskich. Bo to bardzo dobrzy zawodnicy, którzy wciąż mogą w różnych środowiskach wnieść sporą jakość. Po czwarte. Możesz sobie stękać i oceniać moją twórczość, choć z drugiej strony lepiej swoją radę zastosuj do siebie i na p prostu nic nie pisz jak masz stękać na mnie.
04.06.2024 14:43
3
Narzeka się tu na wszystko i wszystkich…z Bayernu. Bo przecież trawa u sąsiada bardziej zielona xD
Ponoć brakuje naszym charrrakterrrru, ale grajacy z kontuzją i na prochachaxh sane zły.
Brakuje charakteru, ale Kimmich też zły, bo ciągle narzeka na innych.
Comz tego, że właśnie to
Najczęściej cechuje zwycięzców, którzy po prostu są często trudni dla otoczenia bo wymagają od siebie i od innych najwyższych standardów.
I ta pewność jak to łatwo zastąpić zawodnika x. Tak jak czytałem jak to z miejsca będziemy na wyzsyzmmpoziomie jak zatrudnimy małpę za Hasana xD Coman nie daje liczb - zły. Gnabry daje liczby - tontylko liczby. XD
Goretzka 6 bramek i 9 asyst na 30 meczów, udział przy bramce co 149 min. Nie nadaje się do tarcia chrzanu xD
Sprzevznosc goni sprzeczność. Krytykę krytykę. Spadnie defetyzmu w najlepsze…
04.06.2024 10:48
Skąd założenie, że nie było nawet zapytania o van dijka?
Tego typu wstępne sondowania są powszechne, ale niekoniecznie wszystko musi trafić do mediów. Dopiero jak któraś ze stron ma w tym interes albo jest pomorostu faktyczne zainteresowanie, to się czegoś dowiadujemy,
Ale najważniejsze. To że media nie donoszą że bayern jest zainteresowany zawodnikiem a,b czy c wcale nie oznacza, że nie podjął wcześniej wstępnego rozeznania.
03.06.2024 08:05
@hoven kłamstwem to jest przede wszystkim to, że Bayern zwolnił Flicka. O całej reszcie można dyskutować, ale z faktami nie.
27.05.2024 08:00
@Sopariev hehe
Jestem w stanie zrozumieć perspektywę pokrzywdzonego pracownika z wybujałym ego. Nieraz mam z takim doczynienia. Przecież on są wspaniali, wręcz niezastąpieni, tylko ci amataorxy (szefowie) tego nie widzą. Hehe
Podoba mnie się konwencja którą zaproponowałeś więc będę kontynuowal xD
Jeśli będziesz kiedyś na takim stanowisku, że będziesz mieć pod sobą ludzi i twoim zadaniem bedzie realizacja założeń zarządu, a tymczasem twój podwładny, który został chwilę temu wyciągnięty z niebytu i po pierwszych sukcesach najwidoczniej urósł w piórka, będzie chciał zmieniać filozofię organizacji…to wróć tutaj. Może pogadamy ;)
Na razie widzę tutaj mental pracownika niskiego rzędu w walce ze złym szefostwem.
Ale nie spinaj się, to tylko luźna gadka szmatka w konwencji, którą zaproponowałeś ;)
25.05.2024 17:01
Kij? W mrowisko? xD
To nie je st nawet kijasek, a bardziej. Po prostu dołączenie do zgrai mrowczek budujących od lat te mrowisko bez ładu i składu.
Zapowiadało się ambitnie, a cóż. Jest jak jest xD
25.05.2024 10:23
Chłopaki lubią strzelać ślepakami.
Czy ja gdziekolwiek napisałem, że łykam tą wersję? xD a chłopaki już wyjęli armaty i strzelają xD
Hold your horses!
To tylko pokazuje jak sprzeczne informacje potrafią dochodzić z mediów i jak nie nalezy(!!!) na ich podstawie uderzać z całym przekonaniem w kogokolwiek.
I dlatego ja - w przeciwieństwie do hejeterow - zawsze podkreślałem, że skłaniam się ku jakiejś wersji, ale wcale nie kupuje jej na 100% :)
Także chłopaki…
chowajcie armaty xD i czekam na te fikołki jak to możliwe, że media sobie zaprzeczają i dlaczego akurat łykacie wersje A, a już nie B xd biorę popcorn!
25.05.2024 07:27
Z Twitter Borzęckiego:
g niemieckich mediów w Bayernie część osób (choćby Uli Hoeness) była za zatrudnieniem Hansiego Flicka, ale Max Eberl postawił na swoim i bierze na siebie ściągnięcie Vincenta Kompany’ego.
Nie zabrakło jaj, bo po serii porażek na starcie pracy mógł pójść na łatwiznę.
———————————
Oj, narracja fanów Flicka i hejterow Uliego (w jednym) może się szybko posypać xD
24.05.2024 23:27
@Sopariev może mi trudno się wczuć w rolę pracownika, bo od dawna pracuje tylko dla siebie, ale…
Zacząć trzeba odnoczatku. To pracodawca daje szanse, robi z Ciebie lidera pomimo tego, że przez ostatnie 20 lat co najwyżej zaparzales przez kilka lat kawę jednemu z liderów. I mija rok i już rzucasz papierami bo pojawiła się dobra propozycja?Bo niby cyrki? Bo niby ten sam szef, który dał ci wcześniej szansę taką jak nikt inny przez całą twoją karierę, przygotował solidny grunt, teraz nagle robi cyrki? No Współczuję.
I kto w końcu robił te cyrki? Hasan? Uli? KHR? Heiner? Wszyscy? Bo czarna lista z dnia na dzień chyba się poszerza xd
22.05.2024 20:25
No tak, wcześniej winien Hasan, teraz już kolejni…A wciąż mało kto w ogóle bierze pod uwagę, że to może z Hansim jest i było coś nie tak ?:)
Wszyscy dookoła źli, a jakoś ci źli dali mu życiową szansę o której mógł tylko pomarzyć. No i po odejściu nie udowodnił niczego za co trzeba padać przed nim na kolana :)
Choć jak pisałem. Chcialbym jegonpowortu ale tylko pod jednym warunkiem - czegoś się nauczył i nabrał pokory.
22.05.2024 19:32
@Sopariev ale co jest winien Uli temu, że na spotkaniu które sam zainicjował eberl, nie było właśnie jego? Faktycznie teraz będzie się doszukiwał jakiś spiskowych działań wszędzie? Może to przecież sam eberl rozmawiał wtedy z innym trenerem? No luuuudzie!
Ploty iploteczki, a tutaj wystarcza żeby raz po raz jechać po klubowej legendzie i nawet nikomu nie przeszkadza, jak pojawiają się jakieś bzdurne sugestie o tym, że Uli trzyma się Bayernu, żeby się nachapać xD jakbyśmy mieli wierzyć dziennikarzom to już dawnopowijjen treneowac nas xabi xD
22.05.2024 17:41
@Sopariev plotki były też takie, że Alonso jest już blisko Bayernu.
Fikołki? Hmmmmm xD
Przecież przez lata tutaj jak tutaj tłumaczone było, że w bayernie nie podejmuje się kluczowych decyzji wnpojedynke to w odpowiedzi było „ale hasan za to odpowiada!!!!1111 do zwolnienia !!!!111”
Narracja zmienia się tutaj jak wiatr powieje heheheh
22.05.2024 17:29
@Reeken89 nie musisz a ciągle piszesz i to zero jakichkolwiek argumentów, tylko zmyślanie o tym co rzekomo napisałem, a potem ciągle obracanie kota ogonem.
Dlatego apeluję - jak nie masz godności, żeby przeprosić za to rzucanie gownem to przynajmniej schowaj się i nie pisz. A ty płodzisz dziesiątki komentarzy o niczym :|
21.05.2024 19:39
@Reeken89 znowu kolejny komentarz i kolejny o niczym. Won!
Jak nie okazujesz szacunku to dostajesz że zadowolona siła. Widać można ci pisać wiele razy, a ty i tak swoje. Przeprosisz za te brednie, zaczniesz szanować rozmówców i czytać ich wypowiedzi, to będziemy mieli o czym dyskutować.
@Sopariev nie mówię, że były tylko dwie wersje. Widzę inne, ale tutaj można tylko spekulować. Zobaczymy jak rozwiąże się teraz sprawa Daviesa bo jak widać łatwy kawałek chleba to nie jest, wbrew temu co się mówi.
21.05.2024 17:52
@Sopariev ale on przecież w Marsylii zbierał pozytywne recenzje i nawet otrzymał powołanie z Francji, które ostatecznie Bayern „zablokował”.
A co by było gdyby dał odejść za darmo Comanowi czy Gnabryenu? Też źle. Davies? Przecież to za jego rządów go kupiliśmy, podobnie jak Musiale. Zawodnicy, na których moglibyśmy znacznie „odrobić” straty.
Ja wiem, że wygodnie jest dla tezy o syfie i wszechobecnym bałaganie pamiętać i wypominać tylko złe rzeczy, ale patrząc na to jaka zostawił kadrę i jaka jest jej potencjalna wartość, to…daleko jest od tragedii. Bardzo daleko.
21.05.2024 16:39
@Sopariev ale jakie straty? Przecież za Hasana robiono gownoburze za to, że wydano 8 mln na Sarra, a teraz wydano wielokrotnie więcej w zimie na zawodników, którzy nic nie dali. Także…
Szkoda, że po prostu nie odpowiesz krótko i konkretnie bo byłoby łatwiej później dyskutować, a nie sprowadzać wszytsko do jednego tematu, jak przez ostatnie lata.
Ps Z tego co mi wiadomo to za rządów Brazzo były zyski i to nawet w trudnej sytuacji pandemicznej.
@makaay mam szacunek do innego zdania, co wielokrotnie tutaj uzasadniałem. Nie mam jednak szacunku dla tych, którzy nie szanują mojego czasu komentując moje wypowiedzi bez wcześniejszego ich przeczytania. Podobnie trudno mi uszanować zdanie tych, którym piszą tak niechlujnie, że trudno zrozumieć o co im chodzi.
@Reeken89 pisales o mnie, więc z kogo chcesz znowu durnia zrobić? Wpieprzasz się znowu między wódkę, a zakąskę, nie dodajesz nic konstruktywnego do dyskusji i jeszcze pyszczysz. Won!
21.05.2024 16:08
@Reeken89 mam tylko nadzieję, że wyciągniesz poprawne wnioski: jak okazujesz komuś brak szacunku to spodziewaj się odwetu ze zdwojoną siłą.
21.05.2024 16:04
@makaay a co mnie obchodzi co myśli większość? Nie ma to wpływu na moje zdanie. To nie głosowanie typu większość ma rację. Ty jak wypalisz z komentarze to albo nie idzie się połapać w tym bełkocie, albo oderwany od rzeczywistości.
Większość tu była zadowolona z wyboru na trenera Guardioli, Ancelottiego czy Nagelsmanna i niezadowolona z Flicka. I co? xD
Wielki szacunek to się należy Uliemu za to co zrobił z tym klubem. Ale Ty nie wiesz co to szacunek, więc z kim ja gadam.
21.05.2024 15:48
@Sopariev nie pytam się czy długo, ale ile konkretnie? Bo zaraz się okaże, że jak za rok będzie ok, to już nie „zasługa” Brazzo, ale jak będą problemy przez 10 lat to pewnie dalej będę o tym czytał, więc dla jakości debaty chętnie poznam szczegóły :)
Takie hasła jak, że x nie jest ważniejszy niż klub to tylko slogan. Wolałbym na poziomie podyskutować.
Odejście z klubu Kahna było burzliwe, więc dwie strony chcą najpewniej nieco odetchnąć. Nie bój się, zaproszenie jeszcze dostanie i mówienie teraz, że jest traktowany jak śmieć jest również niezbyt poważne.
21.05.2024 15:36
1
Zresztą, tutaj od lat były narzekania na zarząd. Nawet jak był Kalle to wyzywano zarząd od dziadków. Zawsze ci, którzy w klubie nie było, mieli być lepsi. Kahn miał zrobić porządek… xD
21.05.2024 14:45
Dużo racji to ma akurat w tym przypadku Hamman, ale jego zdania tutaj nie przytoczono. A szkoda, bo stoi w opozycji do Lothara :)
21.05.2024 14:39
@Sopariev długo jeszcze będziemy czytać ten rzekomy syf po Hasanie? Rok? 2?5? Pytam z ciekawości, bo jeszcze niedawno czytałem tutaj, że byle kto przyjdzie i poprawa będzie z miejsca widoczna. Zmiana była, poprawy nie ma, a ja dalej tu czytam o Brazzo i jestem ciekaw ile jeszcze.
Decyzję o zwolnieniu Julka nie podjął sam Hasan, tylko w duecie z Kahnem. Czyż nie?
Powinien się wycofać wtedy kiedy uzna to za stosowne. Zasłużył na to. I z pewnością by to zrobił, gdyby widział godnych następców. A założenie, że bez Uliego klub byłby stabilniejszy jest wróżeniem z fusów. Nic więcej.
21.05.2024 14:37
@Sopariev bardzo nie fair opinia, ale - cytując klasyka - taki mamy klimat.
A może klub byłby mniej stabilny?
Już mieliśmy tutaj wiele takich zapowiedzi. „Jak Kahn przyjdzie to zrobi porządek”. „wystarczy zatrudnić byle kogo za Hasana i będzie poprawa”, a mamy największy burdel w departamencie sportowym odkąd ktokolwiek tutaj pamięta.
Ale tutaj zawsze szuka się kozła ofiarnego. Zresztą, takie to jest dzisiejsze społeczeństwo, przede wszytsko w necie. Ofiarę trzeba złożyć, co z tego że rzadko kiedy przyczyną głębszych problemów w takiej organizacji jest jeden człowiek. Ważne, żeby ofiara była :)
21.05.2024 14:13
@karolina96 ale ja też wolałbym Flicka. Co nie zmienia faktu, że potrafię zrozumieć, dlaczego jest tak daleko od tej posady.
To nie zmienia faktu, że skreślanie Kompanyego jest trochę zabawne w obliczu tego jak się sprawa potoczyła z Flickiem. I o tym pisałem wyżej.
Obawy rozumiem, skreślanie nie.
21.05.2024 11:56
1
@hoodykr mi nie chodzi zbytnio o to, czy ktoś ma kogoś chcieć. Po prostu dziwacznym jest jego skreślanie z miejsca, mówienie o nim tak jakby to był w ogóle amator, nikos dyzma i absurdalna kandydatura.
Dla mnie wynik sportowy ma znaczenie, ale nie tylko. Ktoś kto osiąga dobry wynik, ale przy stylu, który nie byłby tolerowany w Monachium, ma u mnie mniejsze szanse niż ktoś kto próbuje grać bardziej ambitnie, ale niekoniecznie notuje lepszy wynik.
21.05.2024 11:50
1
Zanim Kompany wszedł do Premier League to zaliczył imponuajcy sezon w Burnley.
W Premier League nie wyszło i to oczywiście jest poważna rysa na jego wizerunku.
Ale z drugiej strony jak spojrzymy na wyniki Xabiego w Sociedad to też nie zachwycał. Prawda?
@Sopariev wielu tutaj twierdziło, że wszelkie zło to dzieło Brazzo i każdy z miejsca będzie wykonywał jego robotę nie o klasę, a o kilka klas lepiej. Tymczasem mamy dwóch jego następców i wygląda to nie poziom, ale kilka poziomów niżej. Także ten…
21.05.2024 11:13
Nawiasem to jestem przekonany, że jakby Xabi przychodził tutaj z Sociedad to by też każdy go skreślał. Przecież tam miał bilans 98 meczów, 40 zwycięstw i 35 porażek ;)
1.46 pkt na mecz :) Słabo, prawda?
21.05.2024 11:02
@karolina96 no właśnie nikt nie wychwalał Flicka, wprost przeciwnie. A wyszło wszystkim na dobre. W przeciwieństwie do innych nazwisk, które były przyjmowane z dużym optymizmem.
A tutaj skreśla się Kompanyego, nie daje się mu choć cienia szansy. A w chwili obecnej osiągnął w pracy jako pierwszy trener więcej niż Flick przed szansą w Bayernie.
Czy są inni? Być może. Ja nie mówię, że nie ma lepszych bo…tego nie wiem. Twierdzę jedynie, że Kompany w wielu aspektach tu pasuje. Chce grac piłkę ofensywną, a a do tego ma mocny charakter. A czy mu wyjdzie jak dostanie szansy? Tego też nie wiem. Obawy są, ale zawsze były. Bo jak pisałem, w tej robocie nic nie jest pewne i wielkie nazwiska również sobie nie radziły.
21.05.2024 10:54
@Reeken89 won trollu
21.05.2024 10:39
@Alistair ale ja nie Ci nic nie każe. Miej obawy. Ja też mam.
Nie zmienia to jednak faktu, że w niczym nie umniejszałem tutaj Flickowi. Co więcej, napisałem wyraźnie że osiągnął więcej niż wielkie nazwiska przed nim. Bądźmy poważni.
Jak powiedziałem. Praca jako asystent to zupełnie inna para kaloszy. Flick pracował wcześniej tylko raz w roli pierwszego trenera i to na niskim poziomie(bez sukcesów).
@Reeken89 won. Napisałem dużo więcej, ale co z tego jak i tak sobie przekręcasz pod swoją dziwaczną wizję rzeczywistości i w żaden sposób się merytorycznie nie odniosłeś do tego co napisałem. Won won won!
21.05.2024 10:32
@Alistair kolega też przeczytał mój komentarz po łebkach ?:| Zalecam nie iść drogą @Reeken89.
@Reeken89 xd ale wiesz że nie musisz odpisywać? To ty się produkujesz w wątku, który rozpocząłem robiąc z niego syf. Dlatego pisz won, bo ja tutaj poświęciłem swój czas, a ty go marnujesz rzucając gownem w moją stronę. Won!
Wiem że nie przeprosisz dlatego piszę won. Ty nigdy nie przeprosiłes a gownem rzucasz nie po raz pierwszy.
21.05.2024 10:26
@Reeken89 miej resztki honoru i nie pisz więcej.
Jak uderzasz niecelnie, potem zamiast przeprosić to dalej brniesz, to oddaje podwójnie. Nie nadstawie drugiego policzka.
Twoj pomysł na dyskusję jest chory. Nie czytasz, albo robisz to po łebkach, rzucasz gownem, potem zmieniasz tenat, albo obracasz kota ogonem. I tak w kółko. W ogóle nie liczy się już główny temat bo spychasz rozmowę na dziwaczne tory.Chore.
21.05.2024 10:21
@Reeken89 ale to ty człowieku wszedłes skomentować mój komentarz! Wszedłeś i wypisujesz bzdury, przejawiasz brak szacunku do mojego czasu i ludzi, którzy czytają tą dyskusję.
Dlatego won stąd i zanim skomentujesz to przynajmniej przeczytaj ze zrozumieniem. Dla dobra całej tutejszej społeczności.
A Ty wolisz rzucić gownem, a potem jeszcze obracasz kota ogonem i dalej brniesz. Won!
21.05.2024 10:12
@Reeken89 okazujesz mi człowieku brak szacunku bo nawet nie czytasz tego co napisałem i wmawiasz mi rzeczy, których nie pisałem. Gardzę tym i nie mam zamiaru tego ukrywać.
Każdego traktuje z szacunkiem i wyrażam chęć dyskusji na poziomie. Ale jak ktoś nie okazuje mi szacunku, marnuje mój czas to mam go daleko w poważaniu.
21.05.2024 10:07
@Reeken89 jak zawsze z tobą „rzeczowa” rozmowa na argumenty. Weź nie marnuj mojego czasu jak masz się dopieprzać o jakieś wymyślone bzdury i potem w ten sposób podwijać ogon.
Won!
21.05.2024 10:03
@Reeken89 ja wiem. Gorzej, że obawiam się, że kolejny raz nawet dokładnie nie przeczytałeś. Albo co gorsza, po prostu widzisz co chcesz, a nie to co jest napisane.
Qrwa, człowieku. Gdybyś tak samo reagował na to co jest pisane o żywej legendzie tego klubu. A tutaj nie wygłosi się pieśni pochwalnej ku Flickowi(w co drugim komentarzu) i już się dopieprzasz. Jakoś to ci nie przeszkadza. Gdzie ja mu umniejszałem?! Przecież nawet powyżej napisałem, że osiągnął więcej niż wielkie nazwiska przed nim. Czytałeś to w ogóle? Nosz qrwa, miej szacunek do rozmówcy.
Jeszcze co do Kompanyego. Nie lubiłem nigdy City, ale Kompany mi zawsze imponował. Charakter, mental - top.
21.05.2024 09:58
@Reeken89 no to dyskutuj z tymi co mu umniejszają. Po co ten komentarz tutaj?
Asystent, a praca na własną rękę to całkowicie inna robota.
21.05.2024 09:51
3
Niezmiennie fascynuje mnie jak wiele osób ma tutaj skłonność do wygłaszania ostatecznych osądów bez chociażby chwili refleksji. A często brakuje w tym konsekwencji.
Bo jak można z jednej strony wychwalać pod niebiosa kandydaturę Flicka i przekreślać Kompanywgo? Dorobek Flicka przed tym jak Bayern dał mu życiową szansę był niczym w porównaniu do tego czego dokonał Kompany. Jako zawodnik i jako trener.
A Bayern w ostatniej dekadzie miał wielkie nazwiska na ławce, nazwiska które spotykały się z uznaniem kibiców. I conz tego wyszło? Najwięcej zrobił ten, który nie miał ani wcześniej, ani później (po Bayernie) żadnego dorobku.
Nie ma trenera, który gwarantuje sukces w każdym środowisku. A jak jest to jeden na milion. W większości przypadków jednak o sukcesie decyduje wiele czynników. Jak to emirach z ludźmi. Jeden trener sobie poradzi z daną grupą zawodników, w danym środowisku, a inny nie. Chociażby jeden i drugi mieli znakomity warsztat.
Czy jestem za Kompanym? Nie do końca, ale też bym go nie przekreślał. Pamiętam jak oglądałem kilka spotkań Burnley jeszcze w Championship i świetnie się na to patrzyło. Teraz w mega napakowanej lidze nie wyszło, ale przecież niejeden tutaj pisał jakby to Bayern Tuchela w tej lidze sobie nie poradził, a skład ma nieporównywalnie lepszy.
Kompany wydaje się być jednymi. Tych trenerów, którzy stawia na określony futbol, gdzie potrzeba zawodników o określonej jakości. Myślę, że ma potencjał do pracy w wielkim klubie.
21.05.2024 09:39
@Reeken89 a ty możesz choć w jednej dyskusji zamknąć jeden temat przed tym jak wyjedziesz z nowym ?:| nikt tutaj nie dyskutował o Brazzo, tylko o tym co zasugerował w tym pierwszym komentarzu @BaltazarGabka , co w ogóle nie spotkało się z twoją reakcję a przecież pisałeś o szacunku i granicy. Puste słowa?
20.05.2024 22:04
@makaay nie mierz wszytskich swoja miara. To że prezentujesz poziom zula spod budki z piwem nie oznacza, że tutaj takie standardy zagoszczą na stałe.
20.05.2024 22:00
@makaay co to za poziom dyskusji o jakiejś bolącej dupce? Ty jest poważny człowieku? Jak chcesz rozmawiać na poziomie rynsztoku, na poziomie żuli spod budki z piwem to idź tam, a nie zaśmiecaj tutaj przestrzeni swoimi wylewami.
20.05.2024 21:59
@makaay nie odlot, a fakty. Wolał uciekać do reprezentacji. Fakty.
20.05.2024 21:57
@Reeken89 gość tutaj sugeruje, że jest jest w klubie po to żeby doić hajs, a Ty prawisz coś o tym, że trzeba do niego mieć szacunek, że wszystko ma swoje granice….ale zupełnie nie oburza Cię jak ktoś w tak bezczelny sposób atakuje klubową legendę? Mówisz jedno, ale potem stosujesz te zasady tylko wtedy kiedy wygodnie. Podwójne standardy.
Zresztą słusznie jes wytknął powyżej @Edmund
20.05.2024 21:57
@Edmund normalne u niego. Tworzy historyjki, żeby dopasować pod swoje obłędne tezy, fakty myli, a wszytskompisze tak że i tak trudno zrozumieć, bo chaos goni chaos.
20.05.2024 21:42
@Reeken89 otóż to. O tym właśnie piszę. Ten komentarz powyżej to przekroczenie granic. Jakość jednak nie widzę, żebyś był nim o oburzony.
20.05.2024 21:41
@Reeken89 to tylko przypuszczenia, a w zasadzie myślenie życzeniowe pewnej grupy, która zawsze szuka najprostszej przyczyny do wyjaśnienia niepowodzeń. Wroga. Tego co rzekomo jest winien całemu złu. I przeważnie wszystko jest dużo bardziej skomplikowane.
Te gładkimi tym że coś próbuje udowodnić są niedorzeczne. Niewątpliwie zależy mu na klubie. Tylko tyle, albo aż tyle. Szacunek mu się jednak należy i o tym nigdy nie powinniśmy tutaj zapominać.
20.05.2024 21:33
@hoven piszesz o Flicku, nie?
20.05.2024 21:27
@Reeken89 tak samo jak nie tylko przez niego są teraz kłopoty. Winnych jest wielu, co nie znaczy że są niedorajdami. Bo tak to już jest w biznesie, że nie ma takiego co podejmuje tylko dobre decyzje.
Tylko tutaj od dawna wszystko w czarno białych barwach. Pomylisz się - jesteś do do dupy, do spalenia na stosie.
20.05.2024 21:26
Są jakieś granice…No ludzie, ale takie bzdury w stosunku do klubowej legendy, dzięki której Bayern stał się wielkim klubem?
Że zera muszą się zgadzać? Wstyd
20.05.2024 21:21
@hoven cieszę się że zwróciłeś się w końcu do specjalisty. Wierze, że pomoże się uporać z tym problemem, bo my niekoniecznie powinniśmy tutaj robić za terapeutów.
Pozdrawiam, trzymam kciuki za udaną terapię!
20.05.2024 15:24
1
@hoven dobrym zwyczajem jest, że donosiciele srajacy we własne gniazdo, spotykają się z wykluczeniem. Ci co mają przynajmniej resztki godności to sami odchodzą.
A ty jeszcze chcesz pouczać innych. Wstyd. Kompromitacja i żenada. Dno.
20.05.2024 14:22
Ale to jest kompromitacja. Kompromitacja do kwadratu.
Człowiek sam sobie przyznaje rację i szuka poklasku. W momencie kiedy klub zalicza najgorszy sezon od dekady. Brawo. Pokazałeś klasę.
Tak samo jak wtedy kiedy bredziłeś coś o tym, że możesz krytykować bo wydajesz więcej w fan shopie niż cały portal. Czy może wtedy jak z dumą ogłosiłes, że doniosles na administrację portalu (wciąż nie rozumiem jak po tych szkalujących oskarżeniach możesz dalej tutaj pisać). A teraz jeszcze sam sobie przyznajesz rację i szukasz poklasku.
Nie można niżej upaść. Do słownika tego portalu powinien być wpisany zwrot „upaść jak hoven”. Niżej sie nie da.
Waty. Kompromitacja. Żenada. Dno dna.
20.05.2024 07:54
1
Nie rozumiem za bardzo ale kolejny raz czytam o tym Klose. Tak jakby miał być jakaś niezaprzeczalną wartością dodatnia. A przecież gość się skompromitował w Austrii. Kompletnie.
18.05.2024 22:27
@makaay trudno nawet zrozumieć ten bełkot. Może byłoby łatwiej, gdybyś potrafił poprawnie pisać po polsku :)
16.05.2024 11:07
Ty te skutki już widzisz xx lat, prawisz jak to świetnie są zarządzane Chelsea, juve czy Atletico. Wszyscy są daleko w tyle za nami.
Już dawno meklismy upaść a od tego momentu zdobyliśmy LM i regularnie jesteśmy w europejskiej czolowce. W tym sezonie w półfinale LM. Jak tak ma wyglądać upadek to 99.9% klubowych sportowych chce upaść xD
16.05.2024 10:43
Oczywiście, standardowo za dużo histerii.
Nie byłem i nie jestem fanem piłki jaką gramy za Tuchela. Ale w obliczu tego co się dzieje, głupotą byłoby szukanie zmiany…dla samej zmiany. Byle kto, byle nie Tuchel? Najgorsze co można zrobić.
Jeśli kluczowi zawodnicy chcą kontynuować pracę to już sporo mówi. Tuchel i jego sztab zna tą kadrę, możliwe że dobrze zdiagnozuje jej problemy.
Przede wszystkim trzeba zrozumieć jedną rzecz. O rozstaniu z Tuchelem nie zdecydował Eberl, a to on jest odpowiedzialny za ten projekt. Jeśli on wierzy, że Tuchel to teraz najlepsze wyjście to trzeba mu zaufać. Z dużą ostrożnością, ale wypada dać szansę.
Wcale bym się jednak nie zdziwił gdyby media i tym razem strzelały na oślep xD
Tak czy inaczej, czekam w końcu na wiążące decyzje. Trzeba rozpocząć już zmiany kadrowe.
16.05.2024 10:40
A przeczytałeś to co na górze? Właśnie że póki co nie chce przyjść. Jak będzie nowy trener to „może”, ale niekoniecznie.
15.05.2024 11:35
@Head2007 a to gola w Monachium w półfinale LM to zdobył zapewne duch święty.
To jest doskonały przykład na to, jak nie warto dla niektórych się poświęcać bo i tak znajdą argument na nie.
13.05.2024 21:41
1
No nic nie musi robić. Nic. Chłop poświęca swoje zdrowie, żeby pomoc drużynie, ale dla coniektorych to wciąż mało xd
13.05.2024 21:33
Sane może i dziewczyna, ale w obecnym świecie to i dziewczyny potrafią mieć więcej charakteru niż niektórzy pozujący na macho faceci xD
Sane gra z kontuzją, poświęca się dla drużyny, gra na środkach przeciwbólowych, a niektórzy jeszczvze mają czelność w niego uderzać i wytykać mu brak charakteru.
Zresztą, te oskarżenia o mental to zawsze najłatwiejszy cel ataków. Przypomnę, że taki Schweini też był swojego czasu jechany za to, że jednak nie jest oddany klubowi (były nawet gwizdy na trybunach pod jego adresem, bo wydawało się że odchodzi). Ribery też chciał swojego czasu odejść. Także nie przesadzajmy z tym oddaniem życia za klub. To fajne hasła, ale często rzucane wtedy kiedy pasuje do narracji.
12.05.2024 12:50
@seco555 to oczywiste. Jakkolwiek to śmiesznie zabrzmi, to Sane jest ofiarą swojego…poświęcenia. Oddał zdrowie drużynie, bo naprawdę nie było komu grać, a ludzie potrafią mu jeszcze wytykać brak charakteru i woli walki.
A dlaczego? Bo wygląda jakby mu nie zależało. Co z tego, że fakty temu przeczą…
10.05.2024 10:17
@Marton szkoda mojego i każdego czasu na czytanie tych farmazonów o amatorach. To prawda. Zmarnowane bajty i czas.
09.05.2024 11:53
Mocno niesprawiedliwe.
Coman czy Goretzka wczoraj nawet nie zagrali. Gnabry tylko chwilkę.
Niby wyglądają jak amatorzy, a wielki Real musiał się tak męczyć? A w Monachium z tymi amatorami taka padalce grali?
Jak mamy rozmawiam poważnie to przestańmy zaczynam dyskusję od takich absurdalnych tekstów.
Tak, potrzeba zmian. W każdej formacji.
09.05.2024 11:22
@zyzio przecież nikt tutaj nie kwestionuje że mamy swoje problemy. Ba, zdecydowana większość narzeka od lat. Kolejna maruda mile widziana? Hahah. Przecież to chleb powszedni tutaj. Nic nowego. Nowością jest jak pojawia się tutaj ktoś, kto widzi szklankę do połowy pełna, a nie ciągle pustą.
09.05.2024 09:04
Ale co to za kolejne farmazony? I po kiego mnienoznaczasz?
Ja nigdy nie twierdziłem, że szczęściu nie trzeba pomóc. Ba, słowem nie pisałem nawet o szczęściu.
Skończ jednak to bajdurzenie, bo za dużo w piłce widziałem, żeby czytać te bzdury jak to zawsze ci lepsi, ci z lepszym mentalem wygrywają. Jak to nie ma znaczenia błąd bo gdyby była dogrywka to i tak w palnik. Ble ble. Sam się burzysz, że ktoś gdyba a potem robisz jeszcze gorsze fikołki.
W piłce nigdy niczego nie można być pewnym. Niejeden dziwny zwrot akcji mógłby być.
Jestem ciekaw jak na obraz meczu wpłyną ta sytuacja viniego w pierwszej połowie kiedy na boisku były dwie piłki. Gol byłby wtedy uznany?
Bekowe z twojej strony jest to, że nie masz choć odrobinę taktu. Nic. Płodzić się tutaj raz za razem, wrecz triumfujesz…po porażce (niby) swojej drużyny. Zero klasy. Zero taktu. Zero. Po prostu zero.
09.05.2024 08:59
2
@Marienplatz twoje ble ble to już nie da się czytać.
A city nie cisnęło realu? A PSG dortmundu? Oglądasz w ogóle inne mecze czy wciąż myślisz, że w piłce wygrywają tylko ci co cisną rywali? xD
@karolina96 on by narzekał. Albo by siedział cicho. A jak nie poszło to z radością tutaj się płodzi mówiąc jak to wiedział. Zero taktu, zero jakiejkolwiek empatii, zero wiedzy o tym co tonznaczy kibicowanie.
09.05.2024 08:11
@Marienplatz a ty dalej nie kumasz. Wróć tutaj jak zrozumiesz co napisałem.
Nabywa napiszę prawdę. Dupa pan jest a nie kibic. Ot taka chwila prawdy.
09.05.2024 07:43
1
@BavarianDude to jest wręcz nieprawdopodobne, że gość od wczoraj spłodził dziesiątki takich wysrywow .
Na fanowskiej stronie gość uznaje się za lepszego bo…trzeźwo stąpa po ziemii xD wszystko to się kłóci z ideą kibicowania. Bo kibicujesz swoim zawsze, wierzysz, nawet jak racjonalnie na sukces szanse niekoniecznie są największe. Cały sens w tym. Ale gość tego nie kuma i woli ciągle nawijać jak to fajnie ma bo nie wierzył. No ludzie kochani…
09.05.2024 06:49
Ale co to za głupie gadanie? Od dzisiaj interesujesz się futbolem, żeby wiedzieć, że gole zmieniają obraz meczu? Że potrafią być szalone mecze?
Do czego próbujesz nas przekonać? Że wielbłąd decydujący o wyniku w sumie nieistotny, bo Real wyglądał lepiej? No ludzie!
09.05.2024 00:02
Dopiero co bredzisz o tym, żeby nie tworzyć legend, nie gdybać, a zaraz sam gdybasz…jakby było gorzej.
Zdecyduj się człowieku co chcesz przekazać.
Ja uważam, że gdyby Manu nie popełnił bledu to byś siedział schowany w norze przez cały wieczór. Ale taka jest właśnie piłka. Często decydują detale i można dopisywać do tego wielką filozofię, ale fakt pozostaje faktem
08.05.2024 23:52
To nie twórz legend i nie bajdurz co by było gdyby.
Ktoś sprawdził tą sytuację? Jak tak i wyszło ze spalonego nie było to co cię boli ?
08.05.2024 23:44
A ja niemkoge tego czytać. Jaki fart? Że Real miał swoją setkę wtedy kiedy na boisku były dwie piłki? 2-0? Co to za bajki?
Tak, Real był lepszy, ale koniec końców to był bardzo wyrównany dwumecz i porażka w takich okolicznościach musi boleć każdego kibica. Kibica.
08.05.2024 23:25
Niestety, ale ten mecz przejdzie do tych, które pewnie jeszcze w kolejnych latach będziemy wspominali „co by było gdyby”.
Fatalny błąd Manu to jedno. Dwa to bardzo słabe zarządzanie meczem Tuchela. Trzy to wręcz niewiarygodne ile mieliśmy problemów zdrowotnych. Koszmar.
Szkoda, wielka szkoda. Smutno kończymy ten mega smutny sezon.
08.05.2024 22:57
Manu… ;(
08.05.2024 22:45
Dziesiątki komentarzy spłodzonych dzisiaj i niemal wszystkie krytyczne. Komentarz po golu Bayernu „gol”
Ahahaha, słodkie!
08.05.2024 22:26
Ahahahahah
In your face!!!
Jak tam maruderzy? Teraz trzymacie kciuki za wyrównanie ? xD
08.05.2024 22:24
Rudiger dalej bez kartki. Lol
08.05.2024 22:18
Kane i Manu top.
08.05.2024 22:13
2
Dziwaczne są nastroje tutaj. Stypa jakbyśmy obrywali 0-5, a jeszcze niedawno nie brakowało tutaj komentarzy, że nie ma się co pchać do półfinału bo oberwiemy od takiego Realu mocno w czapkę :|
08.05.2024 21:47
Nie wygląda to źle, ale potrzebujemy Sane w zdecydowanie lepszej dyspozycji. Wygląda póki co bardzo niemrawo, a na dobrą sprawę nikogo innego nie mamy.
08.05.2024 21:42
2
@Simon89 chyba że dotyczy to Lewego xD
08.05.2024 21:04
Jakie znowu małostkowe?
Ludzie… :|
@Beckenbauer90 ni tak, człowiek który stworzył potęgę, dzięki któremu prawdopodobnie kibicujesz temu klubowi, to szkodnik numer 1.
Ludzkość zmierza do zagłady.
08.05.2024 20:59
@Pir5 a co ma jedno wspólnego z drugim? Borussia ma więcej pucharów, żeby już gadać, że są lepszym klubem? xD
Będzie mega trudno z Realem, są faworytem. Ale kto ma wierzyć w awans jak nie kibice? Przecież nikt nie każe ci tu pisać, że awans pewny, ale daruj sobie ciągłe sianie defetyzmu. Ile można? Na tym polega kibicowanie?
08.05.2024 10:44
Co ty tam jurgen wiesz. Uli to zło - koniec, kropka. Tak twierdzą specjaliści na dieroten, więc klamka zapadła.
xD
08.05.2024 10:39
@Pir5 ludzie się nie obrażają tylko wytykają ewidentne bzdury. BVB lepsze bo awansowali, a przecież Bayern też ma szanse. Przy takim farcie jak oni to jestem spokojny xd
Lepszy klub? No zaraz się okaże że BVB najlepsze w Europie.
Człowieku, odpocznij. Dobrze ci to zrobi :) nie ma nic złego w pesymizmie, ale ciągłe pisanie o tym na stronie fanów? Polecam zapoznać się z definicją kibica. To w ramach odpoczynku od strony :)
08.05.2024 10:28
1
@arturito odradzam dyskusje. Bardzo niezabezpieczony typ. Mix fana Flicka z hejterem Hoenessa. Trudno o merytoryczną dyskusję jeśli niempodzielasz tych sympatii ;)
08.05.2024 10:02
No cóż…nie jestem w szoku. Wprost przeciwnie. Ego niczym Cristiano xd
Chciałem jego powrotu, ale pod jednym warunkiem. Liczyłem że nabrał trochę pokory po kompromitacji w reprezentacji, ale widocznie nie wyciągnął wniosków. Szkoda.
07.05.2024 22:54
@Alistair trudno. Jeśli chcemy powrotu do twardych rządów to nie można robić wyjątków i chodzić na kolanach.
07.05.2024 12:20
1
Odwrotnie.
Niech Flick przeprosi za dezercję i wszyscy będą zadowoleni z jego powrotu :)
07.05.2024 12:16
3
Otóż to. Z perspektywy kibica Bayernu nie ma najmniejszego znaczenia, czy ktoś jest z Tanzanii czy z Polski.
Ja kibicuję temu, żeby ten rekord był pobijany co rok. I to samo powinien robić każdy kibic Bayernu.
01.05.2024 20:24
1
@BAYERNod1995 daj spokój. Przecież jak w jakikolwiek sposób chociaż wyrazić zwątpienie w rzekomą wszedhwielkksc Lewego, to Simon nie popuści xD
Jego wyskakiwanie z kapelusza przy okazji wszelakich dyskusji nt Lewego to już niema tutaj. Wiesz, że chłopa nie ma ma, ale jak pojawi się temat hiszpańskiej piłki czy lewego to Simon się objawi. Ot, taki rzekomy fan Bayernu xD
01.05.2024 20:02
xd
No tak, lepiej w ogóle niech się nie odzywają xD kibice przecież tego oczekują xD
01.05.2024 08:38
@Barthyren z naddatkiem solacil zaufanie według Ciebie. Ktoś inny uzna, że otrzymał olbrzymią szanse, na którą na dobrą sprawę nie zasłużył i powinien do końca swoich dni za nią dziękować, bo przedtem nic nie znaczył. Nic. On się nawet nie umywał wtedy do obecnego Rangnicka. Nie można tak myśleć? Można i są ku temu logiczne podstawy.
25.04.2024 21:51
@Alistair nie do końca. Historia pokazuje, że Hansi jak ma pole manewru to zawodzi.
Mogło być również tak, że by posłuchano, przeinwestowano, pozyskani zawodnicy by zawiedli i bylibyśmy teraz w jeszcze gorszej sytuacji.
25.04.2024 08:58
@Alistair nie chcieli wygrywać? Aha. No to wszystko wyjaśnia.
No i w reprezentacji mógł wszystko poukładać po swojemu i…wyszło szydło z worka.
Jedyne co udowodnił do tej pory w swojej karierze to, że fenomenalnie potrafił wykorzystać grunt, który…przygotował mu Bayern. Kiedy po prostu działał na zastanym materiale.
Oczywiście zrobi się tu ze mnie przeciwnika Flicka, choć ja bym go bardzo tutaj chciał w obecnym stanie rzeczy. Tyle że jestem w stanie zrozumieć, dlaczego są wobec niego spore wątpliwości, ale tutaj jest grono, które go zbytnio idealizuje i obwinia za wszystko innych.
25.04.2024 08:43
Jeśli chciał kolejnych Tiago Dantasow to chyba lepiej, że ich nie dostał xD
25.04.2024 08:06
@Barthyren ale ja jestem w stanie nawet zrozumieć Flicka. Co nie znaczy, że popieram tego typu zachowanie w obliczu tego, gdzie on był przed tym jak dano mu szansę. A potem miało zaważyć to, z czym przecież mierzył się jego szef (Kovac), który też nie dostał tych co chciał? No dla mnie to co najmniej dziwaczne.
Tu nie chodzi o mściwość, a o zaufanie, które bardzo łatwo stracić, a odbudować już nie. Dlatego przypuszczam (!), że o to może chodzić i jestem w stanie to zrozumieć. Nie rozumiem skąd przekonanie, że brakuje refleksji. Może byli blizej i widzieli więcej niz nieustannie pudłujący dziennikarze? Może właśnie u Hansiego brakuje refleksji i stąd jego zjazd ?
25.04.2024 08:05
@Barthyren
Abstrahuj już od rzeczy, które tutaj były wałkowane wielokrotnie, do których nie ma najmniejszego sensu wracać…
rozumiesz Flickr, a nie jesteś w stanie zrozumieć, że ludzie, którzy dali mu rękę mogli sienootem na nim zawiesić? Tak po ludzku, nie rozumiesz?
@hoven zdradzę ci życiowy sekret. Nieraz po prostu lepiej milczeć, nawet udawać głupa niż odezwać się i rozwiać wątpliwości. Wybrałeś tą drugą opcję, ale następnym razem polecam zastosować inną strategię.
25.04.2024 06:22
@Barthyren no widzisz. W przypadku Juliana jakoś nie bylo problemu z przyznaniem się do win.
Z Flickiem może jest inaczej dlatego, że…on zachował się inaczej ?
24.04.2024 22:20
@Jurgen1982 żadna pewność. Tyle tylko, że nikt przez tak długi okres czasu nawet słowem nie pisnął, że poważnie rozpatrują jego kandydaturę. Nie było nawet sugestii, żeby on sam nie chciał.
A skąd pewność, że wszystko co złe było dziełem Brazzo i Hansi byl czysty jak łza?
@Sopariev po pierwsze. Nie uwiera mnie inne zdanie tylko wszechobecne sianie defetyzmu oraz narzekanie. Jak widać, nie tylko mnie. Po deugie. Nie oceniam zawodników przez pryzmat ich zarobków. Bo ich nie znamy i nierzadko sami zawodnicy i ich agenci mówili ile są warte te spekulacje, a ja nie lubię kierować się spekulacjami przy ocenie. Po trzecie. Walisz ślepakami, bo twierdzę, że pewna formuła się wyczerpała i zmiany są potrzebne. Również kadrowe. Nie oznacza to jednak, że mam nagle robić paralityków z wszytskich. Bo to bardzo dobrzy zawodnicy, którzy wciąż mogą w różnych środowiskach wnieść sporą jakość. Po czwarte. Możesz sobie stękać i oceniać moją twórczość, choć z drugiej strony lepiej swoją radę zastosuj do siebie i na p prostu nic nie pisz jak masz stękać na mnie.
04.06.2024 14:43
Narzeka się tu na wszystko i wszystkich…z Bayernu. Bo przecież trawa u sąsiada bardziej zielona xD
Ponoć brakuje naszym charrrakterrrru, ale grajacy z kontuzją i na prochachaxh sane zły.
Brakuje charakteru, ale Kimmich też zły, bo ciągle narzeka na innych.
Comz tego, że właśnie to
Najczęściej cechuje zwycięzców, którzy po prostu są często trudni dla otoczenia bo wymagają od siebie i od innych najwyższych standardów.
I ta pewność jak to łatwo zastąpić zawodnika x. Tak jak czytałem jak to z miejsca będziemy na wyzsyzmmpoziomie jak zatrudnimy małpę za Hasana xD Coman nie daje liczb - zły. Gnabry daje liczby - tontylko liczby. XD
Goretzka 6 bramek i 9 asyst na 30 meczów, udział przy bramce co 149 min. Nie nadaje się do tarcia chrzanu xD
Sprzevznosc goni sprzeczność. Krytykę krytykę. Spadnie defetyzmu w najlepsze…
04.06.2024 10:48
Skąd założenie, że nie było nawet zapytania o van dijka?
Tego typu wstępne sondowania są powszechne, ale niekoniecznie wszystko musi trafić do mediów. Dopiero jak któraś ze stron ma w tym interes albo jest pomorostu faktyczne zainteresowanie, to się czegoś dowiadujemy,
Ale najważniejsze. To że media nie donoszą że bayern jest zainteresowany zawodnikiem a,b czy c wcale nie oznacza, że nie podjął wcześniej wstępnego rozeznania.
03.06.2024 08:05
@hoven kłamstwem to jest przede wszystkim to, że Bayern zwolnił Flicka. O całej reszcie można dyskutować, ale z faktami nie.
27.05.2024 08:00
@Sopariev hehe
Jestem w stanie zrozumieć perspektywę pokrzywdzonego pracownika z wybujałym ego. Nieraz mam z takim doczynienia. Przecież on są wspaniali, wręcz niezastąpieni, tylko ci amataorxy (szefowie) tego nie widzą. Hehe
Podoba mnie się konwencja którą zaproponowałeś więc będę kontynuowal xD
Jeśli będziesz kiedyś na takim stanowisku, że będziesz mieć pod sobą ludzi i twoim zadaniem bedzie realizacja założeń zarządu, a tymczasem twój podwładny, który został chwilę temu wyciągnięty z niebytu i po pierwszych sukcesach najwidoczniej urósł w piórka, będzie chciał zmieniać filozofię organizacji…to wróć tutaj. Może pogadamy ;)
Na razie widzę tutaj mental pracownika niskiego rzędu w walce ze złym szefostwem.
Ale nie spinaj się, to tylko luźna gadka szmatka w konwencji, którą zaproponowałeś ;)
25.05.2024 17:01
Kij? W mrowisko? xD
To nie je st nawet kijasek, a bardziej. Po prostu dołączenie do zgrai mrowczek budujących od lat te mrowisko bez ładu i składu.
Zapowiadało się ambitnie, a cóż. Jest jak jest xD
25.05.2024 10:23
Chłopaki lubią strzelać ślepakami.
Czy ja gdziekolwiek napisałem, że łykam tą wersję? xD a chłopaki już wyjęli armaty i strzelają xD
Hold your horses!
To tylko pokazuje jak sprzeczne informacje potrafią dochodzić z mediów i jak nie nalezy(!!!) na ich podstawie uderzać z całym przekonaniem w kogokolwiek.
I dlatego ja - w przeciwieństwie do hejeterow - zawsze podkreślałem, że skłaniam się ku jakiejś wersji, ale wcale nie kupuje jej na 100% :)
Także chłopaki…
chowajcie armaty xD i czekam na te fikołki jak to możliwe, że media sobie zaprzeczają i dlaczego akurat łykacie wersje A, a już nie B xd biorę popcorn!
25.05.2024 07:27
Z Twitter Borzęckiego:
g niemieckich mediów w Bayernie część osób (choćby Uli Hoeness) była za zatrudnieniem Hansiego Flicka, ale Max Eberl postawił na swoim i bierze na siebie ściągnięcie Vincenta Kompany’ego.
Nie zabrakło jaj, bo po serii porażek na starcie pracy mógł pójść na łatwiznę.
———————————
Oj, narracja fanów Flicka i hejterow Uliego (w jednym) może się szybko posypać xD
24.05.2024 23:27
@Sopariev może mi trudno się wczuć w rolę pracownika, bo od dawna pracuje tylko dla siebie, ale…
Zacząć trzeba odnoczatku. To pracodawca daje szanse, robi z Ciebie lidera pomimo tego, że przez ostatnie 20 lat co najwyżej zaparzales przez kilka lat kawę jednemu z liderów. I mija rok i już rzucasz papierami bo pojawiła się dobra propozycja?Bo niby cyrki? Bo niby ten sam szef, który dał ci wcześniej szansę taką jak nikt inny przez całą twoją karierę, przygotował solidny grunt, teraz nagle robi cyrki? No Współczuję.
I kto w końcu robił te cyrki? Hasan? Uli? KHR? Heiner? Wszyscy? Bo czarna lista z dnia na dzień chyba się poszerza xd
22.05.2024 20:25
No tak, wcześniej winien Hasan, teraz już kolejni…A wciąż mało kto w ogóle bierze pod uwagę, że to może z Hansim jest i było coś nie tak ?:)
Wszyscy dookoła źli, a jakoś ci źli dali mu życiową szansę o której mógł tylko pomarzyć. No i po odejściu nie udowodnił niczego za co trzeba padać przed nim na kolana :)
Choć jak pisałem. Chcialbym jegonpowortu ale tylko pod jednym warunkiem - czegoś się nauczył i nabrał pokory.
22.05.2024 19:32
@Sopariev ale co jest winien Uli temu, że na spotkaniu które sam zainicjował eberl, nie było właśnie jego? Faktycznie teraz będzie się doszukiwał jakiś spiskowych działań wszędzie? Może to przecież sam eberl rozmawiał wtedy z innym trenerem? No luuuudzie!
Ploty iploteczki, a tutaj wystarcza żeby raz po raz jechać po klubowej legendzie i nawet nikomu nie przeszkadza, jak pojawiają się jakieś bzdurne sugestie o tym, że Uli trzyma się Bayernu, żeby się nachapać xD jakbyśmy mieli wierzyć dziennikarzom to już dawnopowijjen treneowac nas xabi xD
22.05.2024 17:41
@Sopariev plotki były też takie, że Alonso jest już blisko Bayernu.
Fikołki? Hmmmmm xD
Przecież przez lata tutaj jak tutaj tłumaczone było, że w bayernie nie podejmuje się kluczowych decyzji wnpojedynke to w odpowiedzi było „ale hasan za to odpowiada!!!!1111 do zwolnienia !!!!111”
Narracja zmienia się tutaj jak wiatr powieje heheheh
22.05.2024 17:29
@Reeken89 nie musisz a ciągle piszesz i to zero jakichkolwiek argumentów, tylko zmyślanie o tym co rzekomo napisałem, a potem ciągle obracanie kota ogonem.
Dlatego apeluję - jak nie masz godności, żeby przeprosić za to rzucanie gownem to przynajmniej schowaj się i nie pisz. A ty płodzisz dziesiątki komentarzy o niczym :|
21.05.2024 19:39
@Reeken89 znowu kolejny komentarz i kolejny o niczym. Won!
Jak nie okazujesz szacunku to dostajesz że zadowolona siła. Widać można ci pisać wiele razy, a ty i tak swoje. Przeprosisz za te brednie, zaczniesz szanować rozmówców i czytać ich wypowiedzi, to będziemy mieli o czym dyskutować.
@Sopariev nie mówię, że były tylko dwie wersje. Widzę inne, ale tutaj można tylko spekulować. Zobaczymy jak rozwiąże się teraz sprawa Daviesa bo jak widać łatwy kawałek chleba to nie jest, wbrew temu co się mówi.
21.05.2024 17:52
@Sopariev ale on przecież w Marsylii zbierał pozytywne recenzje i nawet otrzymał powołanie z Francji, które ostatecznie Bayern „zablokował”.
A co by było gdyby dał odejść za darmo Comanowi czy Gnabryenu? Też źle. Davies? Przecież to za jego rządów go kupiliśmy, podobnie jak Musiale. Zawodnicy, na których moglibyśmy znacznie „odrobić” straty.
Ja wiem, że wygodnie jest dla tezy o syfie i wszechobecnym bałaganie pamiętać i wypominać tylko złe rzeczy, ale patrząc na to jaka zostawił kadrę i jaka jest jej potencjalna wartość, to…daleko jest od tragedii. Bardzo daleko.
21.05.2024 16:39
@Sopariev ale jakie straty? Przecież za Hasana robiono gownoburze za to, że wydano 8 mln na Sarra, a teraz wydano wielokrotnie więcej w zimie na zawodników, którzy nic nie dali. Także…
Szkoda, że po prostu nie odpowiesz krótko i konkretnie bo byłoby łatwiej później dyskutować, a nie sprowadzać wszytsko do jednego tematu, jak przez ostatnie lata.
Ps Z tego co mi wiadomo to za rządów Brazzo były zyski i to nawet w trudnej sytuacji pandemicznej.
@makaay mam szacunek do innego zdania, co wielokrotnie tutaj uzasadniałem. Nie mam jednak szacunku dla tych, którzy nie szanują mojego czasu komentując moje wypowiedzi bez wcześniejszego ich przeczytania. Podobnie trudno mi uszanować zdanie tych, którym piszą tak niechlujnie, że trudno zrozumieć o co im chodzi.
@Reeken89 pisales o mnie, więc z kogo chcesz znowu durnia zrobić? Wpieprzasz się znowu między wódkę, a zakąskę, nie dodajesz nic konstruktywnego do dyskusji i jeszcze pyszczysz. Won!
21.05.2024 16:08
@Reeken89 mam tylko nadzieję, że wyciągniesz poprawne wnioski: jak okazujesz komuś brak szacunku to spodziewaj się odwetu ze zdwojoną siłą.
21.05.2024 16:04
@makaay a co mnie obchodzi co myśli większość? Nie ma to wpływu na moje zdanie. To nie głosowanie typu większość ma rację. Ty jak wypalisz z komentarze to albo nie idzie się połapać w tym bełkocie, albo oderwany od rzeczywistości.
Większość tu była zadowolona z wyboru na trenera Guardioli, Ancelottiego czy Nagelsmanna i niezadowolona z Flicka. I co? xD
Wielki szacunek to się należy Uliemu za to co zrobił z tym klubem. Ale Ty nie wiesz co to szacunek, więc z kim ja gadam.
21.05.2024 15:48
@Sopariev nie pytam się czy długo, ale ile konkretnie? Bo zaraz się okaże, że jak za rok będzie ok, to już nie „zasługa” Brazzo, ale jak będą problemy przez 10 lat to pewnie dalej będę o tym czytał, więc dla jakości debaty chętnie poznam szczegóły :)
Takie hasła jak, że x nie jest ważniejszy niż klub to tylko slogan. Wolałbym na poziomie podyskutować.
Odejście z klubu Kahna było burzliwe, więc dwie strony chcą najpewniej nieco odetchnąć. Nie bój się, zaproszenie jeszcze dostanie i mówienie teraz, że jest traktowany jak śmieć jest również niezbyt poważne.
21.05.2024 15:36
Zresztą, tutaj od lat były narzekania na zarząd. Nawet jak był Kalle to wyzywano zarząd od dziadków. Zawsze ci, którzy w klubie nie było, mieli być lepsi. Kahn miał zrobić porządek… xD
21.05.2024 14:45
Dużo racji to ma akurat w tym przypadku Hamman, ale jego zdania tutaj nie przytoczono. A szkoda, bo stoi w opozycji do Lothara :)
21.05.2024 14:39
@Sopariev długo jeszcze będziemy czytać ten rzekomy syf po Hasanie? Rok? 2?5? Pytam z ciekawości, bo jeszcze niedawno czytałem tutaj, że byle kto przyjdzie i poprawa będzie z miejsca widoczna. Zmiana była, poprawy nie ma, a ja dalej tu czytam o Brazzo i jestem ciekaw ile jeszcze.
Decyzję o zwolnieniu Julka nie podjął sam Hasan, tylko w duecie z Kahnem. Czyż nie?
Powinien się wycofać wtedy kiedy uzna to za stosowne. Zasłużył na to. I z pewnością by to zrobił, gdyby widział godnych następców. A założenie, że bez Uliego klub byłby stabilniejszy jest wróżeniem z fusów. Nic więcej.
21.05.2024 14:37
@Sopariev bardzo nie fair opinia, ale - cytując klasyka - taki mamy klimat.
A może klub byłby mniej stabilny?
Już mieliśmy tutaj wiele takich zapowiedzi. „Jak Kahn przyjdzie to zrobi porządek”. „wystarczy zatrudnić byle kogo za Hasana i będzie poprawa”, a mamy największy burdel w departamencie sportowym odkąd ktokolwiek tutaj pamięta.
Ale tutaj zawsze szuka się kozła ofiarnego. Zresztą, takie to jest dzisiejsze społeczeństwo, przede wszytsko w necie. Ofiarę trzeba złożyć, co z tego że rzadko kiedy przyczyną głębszych problemów w takiej organizacji jest jeden człowiek. Ważne, żeby ofiara była :)
21.05.2024 14:13
@karolina96 ale ja też wolałbym Flicka. Co nie zmienia faktu, że potrafię zrozumieć, dlaczego jest tak daleko od tej posady.
To nie zmienia faktu, że skreślanie Kompanyego jest trochę zabawne w obliczu tego jak się sprawa potoczyła z Flickiem. I o tym pisałem wyżej.
Obawy rozumiem, skreślanie nie.
21.05.2024 11:56
@hoodykr mi nie chodzi zbytnio o to, czy ktoś ma kogoś chcieć. Po prostu dziwacznym jest jego skreślanie z miejsca, mówienie o nim tak jakby to był w ogóle amator, nikos dyzma i absurdalna kandydatura.
Dla mnie wynik sportowy ma znaczenie, ale nie tylko. Ktoś kto osiąga dobry wynik, ale przy stylu, który nie byłby tolerowany w Monachium, ma u mnie mniejsze szanse niż ktoś kto próbuje grać bardziej ambitnie, ale niekoniecznie notuje lepszy wynik.
21.05.2024 11:50
Zanim Kompany wszedł do Premier League to zaliczył imponuajcy sezon w Burnley.
W Premier League nie wyszło i to oczywiście jest poważna rysa na jego wizerunku.
Ale z drugiej strony jak spojrzymy na wyniki Xabiego w Sociedad to też nie zachwycał. Prawda?
@Sopariev wielu tutaj twierdziło, że wszelkie zło to dzieło Brazzo i każdy z miejsca będzie wykonywał jego robotę nie o klasę, a o kilka klas lepiej. Tymczasem mamy dwóch jego następców i wygląda to nie poziom, ale kilka poziomów niżej. Także ten…
21.05.2024 11:13
Nawiasem to jestem przekonany, że jakby Xabi przychodził tutaj z Sociedad to by też każdy go skreślał. Przecież tam miał bilans 98 meczów, 40 zwycięstw i 35 porażek ;)
1.46 pkt na mecz :) Słabo, prawda?
21.05.2024 11:02
@karolina96 no właśnie nikt nie wychwalał Flicka, wprost przeciwnie. A wyszło wszystkim na dobre. W przeciwieństwie do innych nazwisk, które były przyjmowane z dużym optymizmem.
A tutaj skreśla się Kompanyego, nie daje się mu choć cienia szansy. A w chwili obecnej osiągnął w pracy jako pierwszy trener więcej niż Flick przed szansą w Bayernie.
Czy są inni? Być może. Ja nie mówię, że nie ma lepszych bo…tego nie wiem. Twierdzę jedynie, że Kompany w wielu aspektach tu pasuje. Chce grac piłkę ofensywną, a a do tego ma mocny charakter. A czy mu wyjdzie jak dostanie szansy? Tego też nie wiem. Obawy są, ale zawsze były. Bo jak pisałem, w tej robocie nic nie jest pewne i wielkie nazwiska również sobie nie radziły.
21.05.2024 10:54
@Reeken89 won trollu
21.05.2024 10:39
@Alistair ale ja nie Ci nic nie każe. Miej obawy. Ja też mam.
Nie zmienia to jednak faktu, że w niczym nie umniejszałem tutaj Flickowi. Co więcej, napisałem wyraźnie że osiągnął więcej niż wielkie nazwiska przed nim. Bądźmy poważni.
Jak powiedziałem. Praca jako asystent to zupełnie inna para kaloszy. Flick pracował wcześniej tylko raz w roli pierwszego trenera i to na niskim poziomie(bez sukcesów).
@Reeken89 won. Napisałem dużo więcej, ale co z tego jak i tak sobie przekręcasz pod swoją dziwaczną wizję rzeczywistości i w żaden sposób się merytorycznie nie odniosłeś do tego co napisałem. Won won won!
21.05.2024 10:32
@Alistair kolega też przeczytał mój komentarz po łebkach ?:| Zalecam nie iść drogą @Reeken89.
@Reeken89 xd ale wiesz że nie musisz odpisywać? To ty się produkujesz w wątku, który rozpocząłem robiąc z niego syf. Dlatego pisz won, bo ja tutaj poświęciłem swój czas, a ty go marnujesz rzucając gownem w moją stronę. Won!
Wiem że nie przeprosisz dlatego piszę won. Ty nigdy nie przeprosiłes a gownem rzucasz nie po raz pierwszy.
21.05.2024 10:26
@Reeken89 miej resztki honoru i nie pisz więcej.
Jak uderzasz niecelnie, potem zamiast przeprosić to dalej brniesz, to oddaje podwójnie. Nie nadstawie drugiego policzka.
Twoj pomysł na dyskusję jest chory. Nie czytasz, albo robisz to po łebkach, rzucasz gownem, potem zmieniasz tenat, albo obracasz kota ogonem. I tak w kółko. W ogóle nie liczy się już główny temat bo spychasz rozmowę na dziwaczne tory.Chore.
21.05.2024 10:21
@Reeken89 ale to ty człowieku wszedłes skomentować mój komentarz! Wszedłeś i wypisujesz bzdury, przejawiasz brak szacunku do mojego czasu i ludzi, którzy czytają tą dyskusję.
Dlatego won stąd i zanim skomentujesz to przynajmniej przeczytaj ze zrozumieniem. Dla dobra całej tutejszej społeczności.
A Ty wolisz rzucić gownem, a potem jeszcze obracasz kota ogonem i dalej brniesz. Won!
21.05.2024 10:12
@Reeken89 okazujesz mi człowieku brak szacunku bo nawet nie czytasz tego co napisałem i wmawiasz mi rzeczy, których nie pisałem. Gardzę tym i nie mam zamiaru tego ukrywać.
Każdego traktuje z szacunkiem i wyrażam chęć dyskusji na poziomie. Ale jak ktoś nie okazuje mi szacunku, marnuje mój czas to mam go daleko w poważaniu.
21.05.2024 10:07
@Reeken89 jak zawsze z tobą „rzeczowa” rozmowa na argumenty. Weź nie marnuj mojego czasu jak masz się dopieprzać o jakieś wymyślone bzdury i potem w ten sposób podwijać ogon.
Won!
21.05.2024 10:03
@Reeken89 ja wiem. Gorzej, że obawiam się, że kolejny raz nawet dokładnie nie przeczytałeś. Albo co gorsza, po prostu widzisz co chcesz, a nie to co jest napisane.
Qrwa, człowieku. Gdybyś tak samo reagował na to co jest pisane o żywej legendzie tego klubu. A tutaj nie wygłosi się pieśni pochwalnej ku Flickowi(w co drugim komentarzu) i już się dopieprzasz. Jakoś to ci nie przeszkadza. Gdzie ja mu umniejszałem?! Przecież nawet powyżej napisałem, że osiągnął więcej niż wielkie nazwiska przed nim. Czytałeś to w ogóle? Nosz qrwa, miej szacunek do rozmówcy.
Jeszcze co do Kompanyego. Nie lubiłem nigdy City, ale Kompany mi zawsze imponował. Charakter, mental - top.
21.05.2024 09:58
@Reeken89 no to dyskutuj z tymi co mu umniejszają. Po co ten komentarz tutaj?
Asystent, a praca na własną rękę to całkowicie inna robota.
21.05.2024 09:51
Niezmiennie fascynuje mnie jak wiele osób ma tutaj skłonność do wygłaszania ostatecznych osądów bez chociażby chwili refleksji. A często brakuje w tym konsekwencji.
Bo jak można z jednej strony wychwalać pod niebiosa kandydaturę Flicka i przekreślać Kompanywgo? Dorobek Flicka przed tym jak Bayern dał mu życiową szansę był niczym w porównaniu do tego czego dokonał Kompany. Jako zawodnik i jako trener.
A Bayern w ostatniej dekadzie miał wielkie nazwiska na ławce, nazwiska które spotykały się z uznaniem kibiców. I conz tego wyszło? Najwięcej zrobił ten, który nie miał ani wcześniej, ani później (po Bayernie) żadnego dorobku.
Nie ma trenera, który gwarantuje sukces w każdym środowisku. A jak jest to jeden na milion. W większości przypadków jednak o sukcesie decyduje wiele czynników. Jak to emirach z ludźmi. Jeden trener sobie poradzi z daną grupą zawodników, w danym środowisku, a inny nie. Chociażby jeden i drugi mieli znakomity warsztat.
Czy jestem za Kompanym? Nie do końca, ale też bym go nie przekreślał. Pamiętam jak oglądałem kilka spotkań Burnley jeszcze w Championship i świetnie się na to patrzyło. Teraz w mega napakowanej lidze nie wyszło, ale przecież niejeden tutaj pisał jakby to Bayern Tuchela w tej lidze sobie nie poradził, a skład ma nieporównywalnie lepszy.
Kompany wydaje się być jednymi. Tych trenerów, którzy stawia na określony futbol, gdzie potrzeba zawodników o określonej jakości. Myślę, że ma potencjał do pracy w wielkim klubie.
21.05.2024 09:39
@Reeken89 a ty możesz choć w jednej dyskusji zamknąć jeden temat przed tym jak wyjedziesz z nowym ?:| nikt tutaj nie dyskutował o Brazzo, tylko o tym co zasugerował w tym pierwszym komentarzu @BaltazarGabka , co w ogóle nie spotkało się z twoją reakcję a przecież pisałeś o szacunku i granicy. Puste słowa?
20.05.2024 22:04
@makaay nie mierz wszytskich swoja miara. To że prezentujesz poziom zula spod budki z piwem nie oznacza, że tutaj takie standardy zagoszczą na stałe.
20.05.2024 22:00
@makaay co to za poziom dyskusji o jakiejś bolącej dupce? Ty jest poważny człowieku? Jak chcesz rozmawiać na poziomie rynsztoku, na poziomie żuli spod budki z piwem to idź tam, a nie zaśmiecaj tutaj przestrzeni swoimi wylewami.
20.05.2024 21:59
@makaay nie odlot, a fakty. Wolał uciekać do reprezentacji. Fakty.
20.05.2024 21:57
@Reeken89 gość tutaj sugeruje, że jest jest w klubie po to żeby doić hajs, a Ty prawisz coś o tym, że trzeba do niego mieć szacunek, że wszystko ma swoje granice….ale zupełnie nie oburza Cię jak ktoś w tak bezczelny sposób atakuje klubową legendę? Mówisz jedno, ale potem stosujesz te zasady tylko wtedy kiedy wygodnie. Podwójne standardy.
Zresztą słusznie jes wytknął powyżej @Edmund
20.05.2024 21:57
@Edmund normalne u niego. Tworzy historyjki, żeby dopasować pod swoje obłędne tezy, fakty myli, a wszytskompisze tak że i tak trudno zrozumieć, bo chaos goni chaos.
20.05.2024 21:42
@Reeken89 otóż to. O tym właśnie piszę. Ten komentarz powyżej to przekroczenie granic. Jakość jednak nie widzę, żebyś był nim o oburzony.
20.05.2024 21:41
@Reeken89 to tylko przypuszczenia, a w zasadzie myślenie życzeniowe pewnej grupy, która zawsze szuka najprostszej przyczyny do wyjaśnienia niepowodzeń. Wroga. Tego co rzekomo jest winien całemu złu. I przeważnie wszystko jest dużo bardziej skomplikowane.
Te gładkimi tym że coś próbuje udowodnić są niedorzeczne. Niewątpliwie zależy mu na klubie. Tylko tyle, albo aż tyle. Szacunek mu się jednak należy i o tym nigdy nie powinniśmy tutaj zapominać.
20.05.2024 21:33
@hoven piszesz o Flicku, nie?
20.05.2024 21:27
@Reeken89 tak samo jak nie tylko przez niego są teraz kłopoty. Winnych jest wielu, co nie znaczy że są niedorajdami. Bo tak to już jest w biznesie, że nie ma takiego co podejmuje tylko dobre decyzje.
Tylko tutaj od dawna wszystko w czarno białych barwach. Pomylisz się - jesteś do do dupy, do spalenia na stosie.
20.05.2024 21:26
Są jakieś granice…No ludzie, ale takie bzdury w stosunku do klubowej legendy, dzięki której Bayern stał się wielkim klubem?
Że zera muszą się zgadzać? Wstyd
20.05.2024 21:21
@hoven cieszę się że zwróciłeś się w końcu do specjalisty. Wierze, że pomoże się uporać z tym problemem, bo my niekoniecznie powinniśmy tutaj robić za terapeutów.
Pozdrawiam, trzymam kciuki za udaną terapię!
20.05.2024 15:24
@hoven dobrym zwyczajem jest, że donosiciele srajacy we własne gniazdo, spotykają się z wykluczeniem. Ci co mają przynajmniej resztki godności to sami odchodzą.
A ty jeszcze chcesz pouczać innych. Wstyd. Kompromitacja i żenada. Dno.
20.05.2024 14:22
Ale to jest kompromitacja. Kompromitacja do kwadratu.
Człowiek sam sobie przyznaje rację i szuka poklasku. W momencie kiedy klub zalicza najgorszy sezon od dekady. Brawo. Pokazałeś klasę.
Tak samo jak wtedy kiedy bredziłeś coś o tym, że możesz krytykować bo wydajesz więcej w fan shopie niż cały portal. Czy może wtedy jak z dumą ogłosiłes, że doniosles na administrację portalu (wciąż nie rozumiem jak po tych szkalujących oskarżeniach możesz dalej tutaj pisać). A teraz jeszcze sam sobie przyznajesz rację i szukasz poklasku.
Nie można niżej upaść. Do słownika tego portalu powinien być wpisany zwrot „upaść jak hoven”. Niżej sie nie da.
Waty. Kompromitacja. Żenada. Dno dna.
20.05.2024 07:54
Nie rozumiem za bardzo ale kolejny raz czytam o tym Klose. Tak jakby miał być jakaś niezaprzeczalną wartością dodatnia. A przecież gość się skompromitował w Austrii. Kompletnie.
18.05.2024 22:27
@makaay trudno nawet zrozumieć ten bełkot. Może byłoby łatwiej, gdybyś potrafił poprawnie pisać po polsku :)
16.05.2024 11:07
Ty te skutki już widzisz xx lat, prawisz jak to świetnie są zarządzane Chelsea, juve czy Atletico. Wszyscy są daleko w tyle za nami.
Już dawno meklismy upaść a od tego momentu zdobyliśmy LM i regularnie jesteśmy w europejskiej czolowce. W tym sezonie w półfinale LM. Jak tak ma wyglądać upadek to 99.9% klubowych sportowych chce upaść xD
16.05.2024 10:43
Oczywiście, standardowo za dużo histerii.
Nie byłem i nie jestem fanem piłki jaką gramy za Tuchela. Ale w obliczu tego co się dzieje, głupotą byłoby szukanie zmiany…dla samej zmiany. Byle kto, byle nie Tuchel? Najgorsze co można zrobić.
Jeśli kluczowi zawodnicy chcą kontynuować pracę to już sporo mówi. Tuchel i jego sztab zna tą kadrę, możliwe że dobrze zdiagnozuje jej problemy.
Przede wszystkim trzeba zrozumieć jedną rzecz. O rozstaniu z Tuchelem nie zdecydował Eberl, a to on jest odpowiedzialny za ten projekt. Jeśli on wierzy, że Tuchel to teraz najlepsze wyjście to trzeba mu zaufać. Z dużą ostrożnością, ale wypada dać szansę.
Wcale bym się jednak nie zdziwił gdyby media i tym razem strzelały na oślep xD
Tak czy inaczej, czekam w końcu na wiążące decyzje. Trzeba rozpocząć już zmiany kadrowe.
16.05.2024 10:40
A przeczytałeś to co na górze? Właśnie że póki co nie chce przyjść. Jak będzie nowy trener to „może”, ale niekoniecznie.
15.05.2024 11:35
@Head2007 a to gola w Monachium w półfinale LM to zdobył zapewne duch święty.
To jest doskonały przykład na to, jak nie warto dla niektórych się poświęcać bo i tak znajdą argument na nie.
13.05.2024 21:41
No nic nie musi robić. Nic. Chłop poświęca swoje zdrowie, żeby pomoc drużynie, ale dla coniektorych to wciąż mało xd
13.05.2024 21:33
Sane może i dziewczyna, ale w obecnym świecie to i dziewczyny potrafią mieć więcej charakteru niż niektórzy pozujący na macho faceci xD
Sane gra z kontuzją, poświęca się dla drużyny, gra na środkach przeciwbólowych, a niektórzy jeszczvze mają czelność w niego uderzać i wytykać mu brak charakteru.
Zresztą, te oskarżenia o mental to zawsze najłatwiejszy cel ataków. Przypomnę, że taki Schweini też był swojego czasu jechany za to, że jednak nie jest oddany klubowi (były nawet gwizdy na trybunach pod jego adresem, bo wydawało się że odchodzi). Ribery też chciał swojego czasu odejść. Także nie przesadzajmy z tym oddaniem życia za klub. To fajne hasła, ale często rzucane wtedy kiedy pasuje do narracji.
12.05.2024 12:50
@seco555 to oczywiste. Jakkolwiek to śmiesznie zabrzmi, to Sane jest ofiarą swojego…poświęcenia. Oddał zdrowie drużynie, bo naprawdę nie było komu grać, a ludzie potrafią mu jeszcze wytykać brak charakteru i woli walki.
A dlaczego? Bo wygląda jakby mu nie zależało. Co z tego, że fakty temu przeczą…
10.05.2024 10:17
@Marton szkoda mojego i każdego czasu na czytanie tych farmazonów o amatorach. To prawda. Zmarnowane bajty i czas.
09.05.2024 11:53
Mocno niesprawiedliwe.
Coman czy Goretzka wczoraj nawet nie zagrali. Gnabry tylko chwilkę.
Niby wyglądają jak amatorzy, a wielki Real musiał się tak męczyć? A w Monachium z tymi amatorami taka padalce grali?
Jak mamy rozmawiam poważnie to przestańmy zaczynam dyskusję od takich absurdalnych tekstów.
Tak, potrzeba zmian. W każdej formacji.
09.05.2024 11:22
@zyzio przecież nikt tutaj nie kwestionuje że mamy swoje problemy. Ba, zdecydowana większość narzeka od lat. Kolejna maruda mile widziana? Hahah. Przecież to chleb powszedni tutaj. Nic nowego. Nowością jest jak pojawia się tutaj ktoś, kto widzi szklankę do połowy pełna, a nie ciągle pustą.
09.05.2024 09:04
Ale co to za kolejne farmazony? I po kiego mnienoznaczasz?
Ja nigdy nie twierdziłem, że szczęściu nie trzeba pomóc. Ba, słowem nie pisałem nawet o szczęściu.
Skończ jednak to bajdurzenie, bo za dużo w piłce widziałem, żeby czytać te bzdury jak to zawsze ci lepsi, ci z lepszym mentalem wygrywają. Jak to nie ma znaczenia błąd bo gdyby była dogrywka to i tak w palnik. Ble ble. Sam się burzysz, że ktoś gdyba a potem robisz jeszcze gorsze fikołki.
W piłce nigdy niczego nie można być pewnym. Niejeden dziwny zwrot akcji mógłby być.
Jestem ciekaw jak na obraz meczu wpłyną ta sytuacja viniego w pierwszej połowie kiedy na boisku były dwie piłki. Gol byłby wtedy uznany?
Bekowe z twojej strony jest to, że nie masz choć odrobinę taktu. Nic. Płodzić się tutaj raz za razem, wrecz triumfujesz…po porażce (niby) swojej drużyny. Zero klasy. Zero taktu. Zero. Po prostu zero.
09.05.2024 08:59
@Marienplatz twoje ble ble to już nie da się czytać.
A city nie cisnęło realu? A PSG dortmundu? Oglądasz w ogóle inne mecze czy wciąż myślisz, że w piłce wygrywają tylko ci co cisną rywali? xD
@karolina96 on by narzekał. Albo by siedział cicho. A jak nie poszło to z radością tutaj się płodzi mówiąc jak to wiedział. Zero taktu, zero jakiejkolwiek empatii, zero wiedzy o tym co tonznaczy kibicowanie.
09.05.2024 08:11
@Marienplatz a ty dalej nie kumasz. Wróć tutaj jak zrozumiesz co napisałem.
Nabywa napiszę prawdę. Dupa pan jest a nie kibic. Ot taka chwila prawdy.
09.05.2024 07:43
@BavarianDude to jest wręcz nieprawdopodobne, że gość od wczoraj spłodził dziesiątki takich wysrywow .
Na fanowskiej stronie gość uznaje się za lepszego bo…trzeźwo stąpa po ziemii xD wszystko to się kłóci z ideą kibicowania. Bo kibicujesz swoim zawsze, wierzysz, nawet jak racjonalnie na sukces szanse niekoniecznie są największe. Cały sens w tym. Ale gość tego nie kuma i woli ciągle nawijać jak to fajnie ma bo nie wierzył. No ludzie kochani…
09.05.2024 06:49
Ale co to za głupie gadanie? Od dzisiaj interesujesz się futbolem, żeby wiedzieć, że gole zmieniają obraz meczu? Że potrafią być szalone mecze?
Do czego próbujesz nas przekonać? Że wielbłąd decydujący o wyniku w sumie nieistotny, bo Real wyglądał lepiej? No ludzie!
09.05.2024 00:02
Dopiero co bredzisz o tym, żeby nie tworzyć legend, nie gdybać, a zaraz sam gdybasz…jakby było gorzej.
Zdecyduj się człowieku co chcesz przekazać.
Ja uważam, że gdyby Manu nie popełnił bledu to byś siedział schowany w norze przez cały wieczór. Ale taka jest właśnie piłka. Często decydują detale i można dopisywać do tego wielką filozofię, ale fakt pozostaje faktem
08.05.2024 23:52
To nie twórz legend i nie bajdurz co by było gdyby.
Ktoś sprawdził tą sytuację? Jak tak i wyszło ze spalonego nie było to co cię boli ?
08.05.2024 23:44
A ja niemkoge tego czytać. Jaki fart? Że Real miał swoją setkę wtedy kiedy na boisku były dwie piłki? 2-0? Co to za bajki?
Tak, Real był lepszy, ale koniec końców to był bardzo wyrównany dwumecz i porażka w takich okolicznościach musi boleć każdego kibica. Kibica.
08.05.2024 23:25
Niestety, ale ten mecz przejdzie do tych, które pewnie jeszcze w kolejnych latach będziemy wspominali „co by było gdyby”.
Fatalny błąd Manu to jedno. Dwa to bardzo słabe zarządzanie meczem Tuchela. Trzy to wręcz niewiarygodne ile mieliśmy problemów zdrowotnych. Koszmar.
Szkoda, wielka szkoda. Smutno kończymy ten mega smutny sezon.
08.05.2024 22:57
Manu… ;(
08.05.2024 22:45
Dziesiątki komentarzy spłodzonych dzisiaj i niemal wszystkie krytyczne. Komentarz po golu Bayernu „gol”
Ahahaha, słodkie!
08.05.2024 22:26
Ahahahahah
In your face!!!
Jak tam maruderzy? Teraz trzymacie kciuki za wyrównanie ? xD
08.05.2024 22:24
Rudiger dalej bez kartki. Lol
08.05.2024 22:18
Kane i Manu top.
08.05.2024 22:13
Dziwaczne są nastroje tutaj. Stypa jakbyśmy obrywali 0-5, a jeszcze niedawno nie brakowało tutaj komentarzy, że nie ma się co pchać do półfinału bo oberwiemy od takiego Realu mocno w czapkę :|
08.05.2024 21:47
Nie wygląda to źle, ale potrzebujemy Sane w zdecydowanie lepszej dyspozycji. Wygląda póki co bardzo niemrawo, a na dobrą sprawę nikogo innego nie mamy.
08.05.2024 21:42
@Simon89 chyba że dotyczy to Lewego xD
08.05.2024 21:04
Jakie znowu małostkowe?
Ludzie… :|
@Beckenbauer90 ni tak, człowiek który stworzył potęgę, dzięki któremu prawdopodobnie kibicujesz temu klubowi, to szkodnik numer 1.
Ludzkość zmierza do zagłady.
08.05.2024 20:59
@Pir5 a co ma jedno wspólnego z drugim? Borussia ma więcej pucharów, żeby już gadać, że są lepszym klubem? xD
Będzie mega trudno z Realem, są faworytem. Ale kto ma wierzyć w awans jak nie kibice? Przecież nikt nie każe ci tu pisać, że awans pewny, ale daruj sobie ciągłe sianie defetyzmu. Ile można? Na tym polega kibicowanie?
08.05.2024 10:44
Co ty tam jurgen wiesz. Uli to zło - koniec, kropka. Tak twierdzą specjaliści na dieroten, więc klamka zapadła.
xD
08.05.2024 10:39
@Pir5 ludzie się nie obrażają tylko wytykają ewidentne bzdury. BVB lepsze bo awansowali, a przecież Bayern też ma szanse. Przy takim farcie jak oni to jestem spokojny xd
Lepszy klub? No zaraz się okaże że BVB najlepsze w Europie.
Człowieku, odpocznij. Dobrze ci to zrobi :) nie ma nic złego w pesymizmie, ale ciągłe pisanie o tym na stronie fanów? Polecam zapoznać się z definicją kibica. To w ramach odpoczynku od strony :)
08.05.2024 10:28
@arturito odradzam dyskusje. Bardzo niezabezpieczony typ. Mix fana Flicka z hejterem Hoenessa. Trudno o merytoryczną dyskusję jeśli niempodzielasz tych sympatii ;)
08.05.2024 10:02
No cóż…nie jestem w szoku. Wprost przeciwnie. Ego niczym Cristiano xd
Chciałem jego powrotu, ale pod jednym warunkiem. Liczyłem że nabrał trochę pokory po kompromitacji w reprezentacji, ale widocznie nie wyciągnął wniosków. Szkoda.
07.05.2024 22:54
@Alistair trudno. Jeśli chcemy powrotu do twardych rządów to nie można robić wyjątków i chodzić na kolanach.
07.05.2024 12:20
Odwrotnie.
Niech Flick przeprosi za dezercję i wszyscy będą zadowoleni z jego powrotu :)
07.05.2024 12:16
Otóż to. Z perspektywy kibica Bayernu nie ma najmniejszego znaczenia, czy ktoś jest z Tanzanii czy z Polski.
Ja kibicuję temu, żeby ten rekord był pobijany co rok. I to samo powinien robić każdy kibic Bayernu.
01.05.2024 20:24
@BAYERNod1995 daj spokój. Przecież jak w jakikolwiek sposób chociaż wyrazić zwątpienie w rzekomą wszedhwielkksc Lewego, to Simon nie popuści xD
Jego wyskakiwanie z kapelusza przy okazji wszelakich dyskusji nt Lewego to już niema tutaj. Wiesz, że chłopa nie ma ma, ale jak pojawi się temat hiszpańskiej piłki czy lewego to Simon się objawi. Ot, taki rzekomy fan Bayernu xD
01.05.2024 20:02
xd
No tak, lepiej w ogóle niech się nie odzywają xD kibice przecież tego oczekują xD
01.05.2024 08:38
@Barthyren z naddatkiem solacil zaufanie według Ciebie. Ktoś inny uzna, że otrzymał olbrzymią szanse, na którą na dobrą sprawę nie zasłużył i powinien do końca swoich dni za nią dziękować, bo przedtem nic nie znaczył. Nic. On się nawet nie umywał wtedy do obecnego Rangnicka. Nie można tak myśleć? Można i są ku temu logiczne podstawy.
25.04.2024 21:51
@Alistair nie do końca. Historia pokazuje, że Hansi jak ma pole manewru to zawodzi.
Mogło być również tak, że by posłuchano, przeinwestowano, pozyskani zawodnicy by zawiedli i bylibyśmy teraz w jeszcze gorszej sytuacji.
25.04.2024 08:58
@Alistair nie chcieli wygrywać? Aha. No to wszystko wyjaśnia.
No i w reprezentacji mógł wszystko poukładać po swojemu i…wyszło szydło z worka.
Jedyne co udowodnił do tej pory w swojej karierze to, że fenomenalnie potrafił wykorzystać grunt, który…przygotował mu Bayern. Kiedy po prostu działał na zastanym materiale.
Oczywiście zrobi się tu ze mnie przeciwnika Flicka, choć ja bym go bardzo tutaj chciał w obecnym stanie rzeczy. Tyle że jestem w stanie zrozumieć, dlaczego są wobec niego spore wątpliwości, ale tutaj jest grono, które go zbytnio idealizuje i obwinia za wszystko innych.
25.04.2024 08:43
Jeśli chciał kolejnych Tiago Dantasow to chyba lepiej, że ich nie dostał xD
25.04.2024 08:06
@Barthyren ale ja jestem w stanie nawet zrozumieć Flicka. Co nie znaczy, że popieram tego typu zachowanie w obliczu tego, gdzie on był przed tym jak dano mu szansę. A potem miało zaważyć to, z czym przecież mierzył się jego szef (Kovac), który też nie dostał tych co chciał? No dla mnie to co najmniej dziwaczne.
Tu nie chodzi o mściwość, a o zaufanie, które bardzo łatwo stracić, a odbudować już nie. Dlatego przypuszczam (!), że o to może chodzić i jestem w stanie to zrozumieć. Nie rozumiem skąd przekonanie, że brakuje refleksji. Może byli blizej i widzieli więcej niz nieustannie pudłujący dziennikarze? Może właśnie u Hansiego brakuje refleksji i stąd jego zjazd ?
25.04.2024 08:05
@Barthyren
Abstrahuj już od rzeczy, które tutaj były wałkowane wielokrotnie, do których nie ma najmniejszego sensu wracać…
rozumiesz Flickr, a nie jesteś w stanie zrozumieć, że ludzie, którzy dali mu rękę mogli sienootem na nim zawiesić? Tak po ludzku, nie rozumiesz?
@hoven zdradzę ci życiowy sekret. Nieraz po prostu lepiej milczeć, nawet udawać głupa niż odezwać się i rozwiać wątpliwości. Wybrałeś tą drugą opcję, ale następnym razem polecam zastosować inną strategię.
25.04.2024 06:22
@Barthyren no widzisz. W przypadku Juliana jakoś nie bylo problemu z przyznaniem się do win.
Z Flickiem może jest inaczej dlatego, że…on zachował się inaczej ?
24.04.2024 22:20
@Jurgen1982 żadna pewność. Tyle tylko, że nikt przez tak długi okres czasu nawet słowem nie pisnął, że poważnie rozpatrują jego kandydaturę. Nie było nawet sugestii, żeby on sam nie chciał.
A skąd pewność, że wszystko co złe było dziełem Brazzo i Hansi byl czysty jak łza?
24.04.2024 21:52