Zgadzam się z Tobą w 100%, bramka idzie na konto Stanisicia
19.02.2025 15:45
2
Jak dla mnie winnym utraty gola jest nie Kim (na którego tu jest straszny pojazd), ale Stanisic, to on zrobił niecelne podanie w poprzek boiska i straciliśmy bramkę.
Co do formy Bayernu, osobiście mam wrażenie, że piłkarze mają inną komunikację niewerbalną niż za Kovaca, ja mam poczucie, że oni wiedzą, że obecna gorsza forma to wynik treningu z większym obciążeniem, który teraz jak nabiorą więcej świeżości zaprocentuje.
Niestety wychodzi brak zmiennika dla Kane oraz jednego lepszego skrzydłowego, może to czas na lewą stronę Davies + Ito.
19.02.2025 09:30
5
Jak dla mnie Kompany ograł Alonso, widać było po pierwszej 11 BL, że nastwaiają się na kontry, tj. na nasz regularny styl.
Kompany cofnął drużynę, zagrał jak Petrosjan w szachy.
15.02.2025 20:46
1
Jak dla mnie Kompany ograł Alonso, widać było po pierwszej 11 BL, że nastwaiają się na kontry, tj. na nasz regularny styl.
Kompany cofnął drużynę, zagrał jak Petrosjan w szachy.
15.02.2025 20:45
1
Już 3 właśnie ;)
15.02.2025 16:33
Szkoda, że tak słabo idzie nam gra bez piłki, bo to oni muszą wygrać. Moglibyśmy się nastawić na kontry i zagrać tak jak oni z nami. Czasem cel uświęca środki.
15.02.2025 10:19
Hiszpanie kombinują z prawami do wizerunku, ja bym nie ufał tym informacjom.
15.02.2025 08:37
Stawiam, że ma w kontrakcie wynegocjowaną 10 na koszulce, dlatego jest problem z Sane ;)
14.02.2025 15:21
5
Myślę, że tutejsze zachowania, byłyby ciekawym tematem na pracę doktorską z pychologii albo socjologii ;)
13.02.2025 12:41
Dużo osób piszę o Theo jako ewentualne naturalne zastępstwo dla Davisa, a według mnie już na szczęście dla nas tylko hipotetycznie, warto zwrócić uwagę na Milosa Kerkeza z A.F.C. Bournemouth.
05.02.2025 21:51
1
@hoven To Ty już od lat stosujesz sztuczki erystyczne (na które niestety wielu się nabiera). Czym innym jest być zmartwionym, a czym innym uprawiać czarnowidztwo. Ja nie piszę, że upadamy, nie piszę, że jesteśmy jak ManUtd, że to koniec etc.
Tak, uważam, że to strategia błękitnego oceanu. Moim zdaniem nie można porównać aktywności Realu, przykład Viciniusa, a Bayernu przykład Musiali (zupełnie innym poziom cen). Co do wymienienia BVB, na poziomie top 5 - 10 klubów, jest to jednak podejście o charakterze strategii błękitnego oceanu.
Posiadanie małego pionu, nie oznacza, że jesteś od razu agile. Wystarczy, że masz sformalizowany proces decyzyjny i już tracisz elastyczność, lub masz zbyt konserwatywne podejście do tolerowania ryzyka.
02.02.2025 12:18
12
Cześć,
Powiem Wam, że mnie osobiście nie podoba się to czarnowidztwo uprawiane przez większość na tej stronie. Zgadzam się nie jest idealnie, ale jesteśmy w obliczu zamknięcia się pewnego cyklu funkcjonowania drużyny, który trwał przez ostatnie 15 lat (jak dla mnie początek nowego cyklu wyznacza zatrudnienie Louisa van Gaal). W tym cyklu 4 razy byliśmy w finale LM, 2 razy go wygrywając, 12 razy zdobyliśmy mistrzostwo Niemiec, 6 razy puchar Niemiec.
Na chwilę obecną moim zdaniem potrzeba czasu (i to nawet w tak wielkim klubie jak Bayern, tego na poziomie zarządzania strategicznego nie da się uniknąć) na:
- ponowne ukształtowanie się nadrzędnej koncepcji gry drużyny, która jednak przez czasy van Gaal, Heynckes, czy Guardioli była zbliżona (choć zdecydowanie drużyna Heynckesa podobała mi się najbardziej ze wszystkich jakie znam i pamiętam od 1994 roku). Obecna gra pod wodzą Kompanego mnie osobiście się podoba (analizując zamiar trenera), brakuje jednak pewnej elastyczności i odpowiednich wykonawców.
- uporządkowanie drużyny, uważam, że obecna kadra Bayernu to najsłabsza kadra tej drużyny od roku 2012, szczególnie w ofensywie. I to moim zdaniem jest największą bolączką Kompanego, ponieważ zespół kreuje możliwości czy to bezpośrednio pozwalające na strzelenie gola, czy pośrednio (tj. zagrożenie jest realne, ale nie umiemy go przełożyć na bezpośrednie zagrożenie).
- wykreowanie nowych liderów, weźmy pod uwagę proszę, że jesteśmy też obecnie świadkami wchodzenia do piłki pokolenia Alfa oraz funkcjonującego już tam pokolenia Z, które jak wiele razy się podkreśla mają inne cechy niż np. pokolenie milenialsów. Być może powinniśmy w związku z tym przedefiniować nasze oczekiwania co do pewnych zachowań (takie czasy…). Zresztą mówił o tym kiedyś też Klopp wskazując, że nowe pokolenia wymagają zupełnie innego podejścia niż wcześniejsze. Ale, żeby być uczciwym wobec Was, mnie również brakuje ludzi pokroju Khana, Effenberga, Jeremiesa, czy Lizarazu, bo oni dla mnie zawsze byli wzorcami walki do końca.
- przemodelowania funkcjonowania klubu, mam wrażenie, że obecny model funkcjonowania klubu jest przestarzały i spowalnia reakcję na bieżące wydarzenia, mówiąc modnym językiem biznesu, nie jesteśmy “agile”. Zbyt późno reagujemy na pewne wydarzenia sportowo-ekonomiczne, moim zdaniem nie kreując w tym zakresie przewagi konkurencyjnej. Osobiście cieszyłem się, kiedy rósł za czasów Hasana pomysł na stawianie na młodych (podejście a la strategia błękitnego oceanu), w wyniku której do klubu sprowadzano uzdolnioną młodzież z danego rocznika. Jednak nie zaszły za tym zmiany właśnie na poziomie funkcjonowania klubu, tj. moim zdaniem nie wymagano od trenerów, aby piłkarze młodzieżowi zagrali daną pulę minut w sezonie (moim zdaniem spokojnie można to wprowadzić jako element systemu premiowego trenera, co pozwoliłoby na wyeliminowanie problemu agencji).
Apeluje o cierpliwość!
02.02.2025 11:37
@yasiek ale tam też był chociażby Marez. A moim zdaniem wróci do repry, bo Tuchel jest trenerem, a za niego trochę tam pograł.
14.01.2025 18:00
No nie wiem czy CHO się oddalił, skoro regularnie gra w 3 drużynie Premier League.
Ale łatwo się pisze.
14.01.2025 14:32
@Alistair Dokładnie, ale to będzie ich druga porażka pod rząd
05.11.2024 22:44
Wszyscy piszą o Realu, a tu Sporting 4:1 wygrywa z Mecnhesterem City
05.11.2024 22:41
1
Cześć!
Z dużą ciekawością, będę obserwował jak VK zareaguje na tą porażkę.
Moje wnioski na szybko:
Jak dla mnie przy takiej taktyce, ewidentnie mamy problem z ofensywą, wykonaliśmy wczoraj 656 podań, przy 290 AV, które finalnie nie dały nam żadnej przewagi (poza jedną akcją Gnabrego), pod polem karnym AV. Według mnie w takim systemie HK zbyt często opuszcza pole karne, przez co nie ma możliwości dogrania piłki do środka na silną 9. Dodatkowo w takim systemie zastanowiłbym się nad grą na 9, wtedy obrońcy musieliby pozostać w środku pola karnego, co zwiększałoby przestrzeń pomocnikom.
Nie mamy zawodników, którzy potrafią zrobić realną przewagę, choć de facto powinni umieć to zrobić (Sane, Gnabry, Coman, Musiala, Tel), pytanie czy we wczorajszym systemie Ci zawodnicy nie grali zbyt blisko środka pola. Brakło gry na małej przestrzeni na bokach.
Zbyt wysoko grający Laimer, co w połączeniu z operującym w środku JK sprawiło, iż graliśmy w obronie 1:1. AP zupełnie niefektywny. Już w przerwie można było pomyśleć o zmianie KL na Guerreiro (umiejętność gry na małej przestrzeni), lub Joao Palhinha, aby zabezpieczyć środek pola.
Przy wprowadzeniu Guerreiro, rozważyłbym nawet ciekawy manewr przesunięcia Davisa na środek (jako fałszywy DM), żeby dodać szybkości obronie.
Uważam, że środkowi obrońcy, szczególnie Upa, zagrali dobry mecz. Upa miał stykowe sytuacje, ale grając systemem preferowanym przez VK, możemy mieć pewność, że takie sytuacje będą co mecz. Jak dla mnie plus również dla niego, że do końca grał pewnie, wiedząć, że ma żółą kartkę. Jedynie co mnie zastanowiło w grze środkowych oborńców, to bardzo wysokie doskoki do przeciwników, co tworzyło wyrywy w obronie (przykładowo przy golu). Mam wrażenie, że to wymagania VK, ale przy tym jak wsyoko grał wczoraj AP, JK, KL, to niestety, ale takie rozwiązanie powoduje brak właściwej asekuracji.
To co mnie przeraża najbardziej, to stawiam hipotezę, że jako drużyna z TOP piłki, mamy najgorsze stałe fragmenty gry, i to w dwie strony. W meczu z BL tak padł gol, w meczu z AV padł gol ze spalonego. Jednocześnie nie wykreowaliśmy, żadnej dogodnej sytuacji po stałym fragmencie gry od dawna. Z tego co pamiętam (ale to tak na szybko z głowy), dużo lepiej te rożne wykonywał Pavlović. Ten element gry wymaga natychmiastowej poprawy, szczególnie, że przy takiej taktyce mamy pewne ok 5 - 10 rzutów rożnych co mecz.
Tak jak napisałem na początku jestem ciekawy jak VK zareaguje. Na tą chwilę uważam, że to trener z potencjałem, z jedną jednak wadą - brak elastyczności taktycznej.
Miłego dnia!
03.10.2024 07:47
Van de Ven, ale to nie jest typowy lewy obrońca, a środkowy grajacy lewego w 2.
Co nie zmienia faktu, że nie powinniśmy go wypuścić z BL.
29.09.2024 18:41
Ja pomimo opini ekspertów z "dieroten.pl", uważam, że to będzie dobry sezon. Mam przeczucie, że Kompany wypali, moim zdaniem startowo jest w lepszej pozycji niż Julian przed przygodą w Bayernie. Stawiam na mistrzostwo BL, i finały obu pucharów w tym sezonie.
P.S. uważam, że jeszcze jeden transfer przychodzący będzie.
25.08.2024 15:13
Zirkzee wygra nagrodę na najniższe IQ w PL ;) (choć lubie chłopaka).
Chyba najgłupszy spalony jaki widziałem w życiu ok 70 minuty BHA - MUN.
24.08.2024 15:01
I to kosztem Harrego "Ściany" Magauiera :D
24.08.2024 13:40
@hoodykr Ale rewolucji się nie robi w jedno okno. Jeżeli ktoś tak myślał to po prostu nie ma pojęcia o zarządzaniu przedsiębiorstwem. Najwcześniej Maxa można ocenia za dwa lata. Średnio tyle potrzeba czasu, aby zweryfikować sytuację, stworzyć plan działania i wprowadzić długofalowe zmiany.
Ale tu sami eksperci, co mylą postępowanie upadłościowe z sanacją ;)
23.08.2024 11:40
Ciekawa rzecz, mnie gdzieś umnknęła, w Premier League możliwa jest dodatkowa zmiana, gdy zawodnik doznał urazu głowy.
19.08.2024 22:52
Mam identyczne odczucia.
Jak dla mnie on wypalił się w Bayernie.
16.07.2024 20:00
1
Bzdura i manipulacja.
Nie grał w pierwszej 11, ponieważ trener Kanady chciał w meczu o 3 miejsce dać szanse innym zawodnikom. Kanda przygotowuje drużynę do MŚ 2026.
Fakt jest taki, że nie strzelił decydującego karnego.
14.07.2024 09:04
Jest oficjalka
https://fcbayern.com/en/news/2024/07/fc-bayern-sign-joao-palhinha
Joao piłkarzem Bayernu!
11.07.2024 10:16
Szkoda, bo kibicowałem Urugwajowi, ale i tak zamierzam oglądać w niedziele :D
11.07.2024 08:57
Rozgrywa bardzo dobre Copa America.
Jak to mówią, może mało biega, ale jak już ma biec to wie gdzie ;)
09.07.2024 19:20
Zerknąłem sobie na szybko, i de Light był szefem najgorszej obrony Bayernu od sezonu 95/96.
Wyznaję zasadę, że jaki szef taki zespół (tu formacja).
Osobiście cieszę się, że w końcu ktoś mówi przynajmniej o koncepcji gry zespołu bo od czasów van Gaala, a później Guradioli nikt do tego nie podchodził na poziomie strategicznym.
Uważam, że przyszłością są szybcy obrońcy, a jednak de Light odstaje na ok 3-4 km/h od najlepszych w tym obszarze. Co jednak ma wpływ na reakcję.
Według danych, które znalazłem de Light jest wolniejszy od Sule (32.21 km/h vs 34.99 km/h).
Ufam nowym zarządzającym, i nie mogę się już doczekać nowego sezonu.
Licząc na występy Olise i Palhinhy (znam ich dobrze z występów z PL) oraz Simonsa. Osobiście nie kupuje w 100% Wirtza.
Oby jeszcze tylko przyszedł Bruno Fernandes za Goretzkę ;)
02.07.2024 18:07
1
@hoven bez żadnego oczerniania.
Tak ksywka ma coś wspólnego z....?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Waldemar_Hoven
21.05.2024 21:29
Z portugalski trenerów warto rozważyć Jorge Jesusa.
Ciekawa opcja to też Hevre Renard.
Ewentualnie z PL wspomniany już tu Eddie Howe.
I nadal uważam, że Cesc Fabregas wypali jako trener.
21.05.2024 21:20
@hoven tak, i mówię Wam to będzie Cesc Fabregas ;)
13.05.2024 22:05
1
Ja bym się nie zdzwił gdybyś mieli już dawno kogoś podpisanego.
13.05.2024 21:44
Wrzucam Wam moje typy transferowe na letnie okienko:
Temu Koopmeiners/Bruno Fernandes, Ian Maatsen, Maxence Lacroix, Alejandro Garancho.
Do tego powrót Zirkzee, Josip.
Sprzedałbym Comana, Gnabrego.
Davis jeżeli chce zostać, dałbym mu skrzydło, byłby dobry w pressowaniu.
A na trenera brałbym Cesca Fabregasa ;) taktycznie do nas pasuje, wygrał wiele, był w szatni z gwiazdami, powinien wiedzieć jak z nimi gadać. Moim zdaniem do 5 lat, będzie kolejnym Gaurdiolą lub Xabim ;)
13.05.2024 21:38
Plus asysta
12.05.2024 21:23
Josip kolejna bramka dla Bayeru.
Dobrze, że poszedł na wypożyczenie, dobrze się rozwinął w Bayerze.
W sumie zastanawiam się co z Kimmichem, bo Vicinius obnażył go w środę
12.05.2024 21:18
@Piter1985 bo to jej wychowanek
10.05.2024 14:37
Ale brednie wypisałeś
30.04.2024 23:41
Jeszcze się nic nie wydarzyło, a tu już panika.
Tylko niestety to standard na tej stronie.
22.04.2024 20:56
Xavi z Barcy
21.04.2024 13:02
Nie mam obaw do De Zerbiego, bardziej obawiam się Loewa, o którym za dużo się nie mówi...
21.04.2024 12:37
@Gwzd44 kwestia otoczki wokół zmiany decyzji. O co akurat w przypadku Leverkusen może być łatwo, wystarczy że Bayer sprzeda jedną z gwiazd, Xabi powie, że nie tak się umawiali i zmienia zdanie.
Dobry spin doktor zrobi z tego ładnie wyglądający scenariusz i nikt nie utraci szacunku...
21.04.2024 12:35
1
A ja bym się nie zdziwił gdyby to był jednak Xabi Alonso, tylko nie chcieli przed finałową częścią sezonu robić sensacji.
21.04.2024 11:42
1
De Zerbi z Brighton byłby ciekawym kandydatem
29.01.2024 21:33
Ale Ebrl to były zawodnik Bayernu, więc argument @kicek raczej słaby
Edytowano : 2024-01-15 16:22:21
*Eberl
15.01.2024 16:21
Freund pewnie nigdy wcześniej nie kupował zawodnika za 30 mln, skala pieniędzy może paraliżować. Tym bardziej, że to może być w granicach jego poziomu akceptacji wydatków.
09.01.2024 11:49
@AdiFantasi przede wszystkim dzięki za tyle dodatkowych informacji wrzucanych jako komentarze. Ułatwiasz nam kibicowanie :)
Co do sytuacji o jakiej piszesz, to moim zdaniem dobrze, już jakieś 2 lata temu nasz skład potrzebował odświeżenia. Nie możemy wiecznie żyć ideą Kimmicha, Comana, Gnabrego, Goretzki.
Nie ujmując nic z klasy tym zawodnikom, czasem człowiek w jakimś miejscu się wypala i potrzebuje zmiany. A klub potrzebuje nowej krwi w szatni.
07.01.2024 23:30
Bo TT to wytrawny pokerzysta. Trzyma karty przy orderach do wiosny ;) Jak odpali to będzie jak w Cassino Royal ;)
06.01.2024 19:23
@bayern1987dwa ma duży potencjał, jest zwrotny, ma pomysł na akcje. Robi liczby dość przyzwoite jak na klub, w którym gra.
05.01.2024 08:41
Wtedy Gallagher jako alternatywa dla Goretzki.
Laimer i Pavlovic na DM.
A Kimmich mógłby grać na RB w podobnym stylu co Arnold w Liverpoolu.
Moim zdaniem to całkiem dobrze tam funkcjonuje.
04.01.2024 23:50
Hato nie widziałem w akcji. Co Onany ciekawa opcja, czasem lubi się wyrwać do przodu mocno co daje przewagę w ataku.
Do środka pola to marzy mi się Bruno Fernandes, ale to raczej mało realne.
Z ofensywnych zawodników warto też obserwować Olise z CP, myślę, że nie byłoby wstydu, gdybyśmy jako Bayern taki transfer zrobili.
04.01.2024 23:42
Oglądałem kilka występów Chalobaha w Chelsea, i nie wydaje mi się być złym obrońcą, jak dla mnie on ma w sobie spryt, a w dodatku ma dobre parametry fizyczne i techniczne.
Jak mamy robić dobre zakupy w zimie to kupmy pakiet zawodników Chelsea Chalobaha + Gallaghera (podobno Chelsea chce go sprzedać).
Z PL zaintersowałbym się jeszcze Pedro Neto, którego śmiało wymieniłbym za Gnabrego ;) oraz jako alternatywę dla Davisa, kupiłbym Pervisa Estupiniana (choć w jego przypadku oznacza to negocjacje z Brighton, co nie byłoby łatwę).
04.01.2024 22:59
@Silesi brzmi nieźle :)
02.01.2024 10:07
To może być ciekawy ranking do dyskusji:
https://football-observatory.com/MonthlyReport90
29.12.2023 11:32
Takie prawo Tuchela, jest trenerem to decyduje o składzie.
Może mu nie pasuje sportowo, może mentalnie, a może Tuchel nie lubi jego agencji managerskiej i robi innym na złóść.
Oby Freund z Ebrlem i pozostałymi władzami Bayernu wiedziały jaka jest najlepsza opcja dla Bayernu ;)
28.12.2023 22:34
Ale przypomnij sobie jak zaprezentował się w superpucharze, był najsłabszym piłkarzem Bayernu (5 od kickera).
Jak dla mnie wtedy zaczęły się jego problemy, a później doszły kwestie zdrowotne.
Ale żeby było jasne, nie jestem zwolennikiem jego sprzedaży, uważam, że zasługuje na ponowną szansę, tym bardziej, że Kim nie jest 100% pewny.
28.12.2023 22:26
To, że jest w kadrze nie znaczy, że jest w 100% zdrowy i może zagrać całe 90 minut.
28.12.2023 22:15
Przecież de Light nie gra głównie przez problemy zdrowotne. Przy takich problemach z obroną, gdyby był zdrowy grałby, nawet pomimo rzekomej niechęci Tuchela.
Co do Declana, to patrząc na to co wnosi do gry Arsenalu, zaczynam uważać, że był warty tych 120 mln. Pozycja na jakiej dany piłkarz wystpuje nie ma większego znaczenia.
Znaczenie ma to ile dany piłkarz wnosi do gry zepsołu, a tu Rice udowadnia klasę.
28.12.2023 21:48
To jak dla mnie jednak lepszy jest Palhinha, porównywałem sobie obu, i według mnie portugalczy jest silniejszy i lepszy w odbiorze, fakt ostatnio ppołenił kilka błędów, ale uważam, że przy uporządkowanej sytuacji transferowej i w lepszym zespole wypali.
Co do baska, jak dla mnie on stylem bliżej jest do Kimmicha, więc ten typ zawodnika jest nam zbędny, chyba, że JK wraca na RB.
28.12.2023 11:49
@Tapczan, Thiaw jest kontuzjowany, powinien wrócić 1 lutego 2024, ale wiadamo, że może być różnie.
Może chodzić też o Tomori
Edytowano : 2023-12-22 13:27:43
Też pojawiają się ploty, że Chelsea chce sprzedać Conora Gallaghera, co uważacie o nim jako przyszłym DM Bayernu?
22.12.2023 13:24
Zaczynają chodzić ploty, że wczorajsza kontuzja Alaby mocno pokrzyżuje plany Bayernowi na rynku transferowym.
18.12.2023 08:29
Pavlovic dobrze wykonuje wolne
17.12.2023 20:45
Trzymam kciuki za każde zwycięstwo Bayernu, niezależnie z jakim trenerem, więc jeżeli Twój scenariusz wypali to będę się cieszyć :)
15.12.2023 12:17
Ja czuje, że on w grudniu skończy karierę w Bayernie. Myślę, że nie chcą zmieniać trenera przed przerwą w rozgrywkach, a później przyjdzie Flick lub Jupp i do lata pociągnie.
15.12.2023 12:10
@Dobek1989 może ostatni raz Ottmar? Ale najbardziej realny temat to Jupp lub Hansi
09.12.2023 17:19
On pewnie dalej ma stacjonarny ;)
09.12.2023 17:06
Do kogo teraz dzwoni zarząd Bayernu?
a) Jupp
b) Ottmar
c) Hitzfeld
d) Louis v. G.
e) Zidane
f) Hansi
Stawiam na Juppa lub Louisa
09.12.2023 17:03
A jak dla mnie to byłby bardzo dobry transfer, facet jest ograny w PL, gdzie pokazał, że potrafi walczyć, a tego nam obecnie brakuje w środku pola. Gdyby udało się go kupić za ok 50 - 55 mln euro, to cena byłaby rynkowa. Niech jeszcze z Gnabrego lub Comana kupią Pedro Neto z Wolves. Co do obrońcy, mam wrażenie, że kupimy Amara Dedicia z Salzburga.
22.11.2023 08:23
Szkoda, że Doku do nas nie trafił. Przydałby się taki skrzydłowy
04.10.2023 22:51
Wiem, że zaraz oberwę, ale mnie obecny Bayern przypomina Bayern Ottmara Hitzfelda. Taki bezstylowy zespół, ale wygrywający. Jeżeli w ten sposób wygramy wszystko to przemęcze ;)
03.10.2023 22:59
To co Zidane na trenera? ;)
03.10.2023 22:15
@Skobry Grabara już ma angaż w innym klubie. Podpisał kontrakt z Wolfsburgiem.
https://sport.tvp.pl/72530117/kamil-grabara-dolaczy-do-vfl-wolfsburg-polak-zagra-w-bundeslidze
03.10.2023 11:49
@Alfik91, możliwe, ale jeszcze poczekam. Dziś bardzo łatwo o dezinformację. Kane nasi też ogłosili dzień po badaniach.
01.09.2023 19:15
Ja jakoś czuje, że oni zdąrzyli, tylko jak to niemcy, w piątek po 18 to oni grille odpalają.
Może jutro coś wrzucą.
01.09.2023 19:04
@Arcatera80, oglądałem trochę PL potwierdzam co Twój brat powedział. Stylem przypomina Javi Martineza, ale jak dla mnie jest lepszy technicznie, trochę bardziej ofensywny kiedy trzeba.
01.09.2023 10:03
Szkoda, że Newcastle zakwalifikowało się do LM, bo jak dla mnie idealnym graczem na "6" dla nas jest Bruno Guimarães.
30.08.2023 15:21
Czy na pewno trzeba innych ludzi nazywać szrotem?
Chciałbyś żeby Ciebie tak nazwano?
22.08.2023 10:34
Jak dla mnie idealnym kandydatem na PO jest Amar Dedic
21.08.2023 07:12
Chelsea wydała prawie 1 mld euro na wzmocnienia i przegrała z WHU grającym 30 minut w 10 :D
Fatalny debiut Caicedo.
20.08.2023 19:34
Timo Horn będzie naszym nowym bramkarzem, to jest kolejna pozycja na ich liście
20.08.2023 17:33
Ja pamiętam jeszcze Antonio Di Salvo i Goktana w składzie na 00/01.
Plus Jose Paolo Guerrero, wiązałem z nim duże nadzieje
11.08.2023 21:31
A jakby tak jako bramkarza wziąć na rok Navasa? Co uważacie.
Teraz pewnie się wyżułuejemy z kasy na HK, więc pewnie przejściowe rozwiązanie będzie dobre
10.08.2023 22:22
Ja jestem zrelaksowany ;)
10.08.2023 21:37
Wpiszcie na Twiterze (X) "Harry Kane" i znajdzicie te wpisy to jest info np. z Premier League Insider
10.08.2023 12:35
@tapczan to nie żart, wczoraj już pojawiały się takie informacje, ale wszystko z angielskich źródeł. Pytanie czy to nie jest ostatnia próba utarcia nosa niemcom przez anglików.
10.08.2023 12:29
@bawaria42 gdyby to było możliwe, to pewnie by się wydarzyło, skoro się nie wydarzyło, to było niemożliwe. Proste.
10.08.2023 12:24
@Fiidoo ja też, ale ich news ma ok 20 minut, a the Times więcej niż 20h, ale mam nadzieje, że to jednak the Times ma rację. Stawiam, że jutro się wyjaśnij.
Tu też jest dużo polityki, dla Angoli odejście HK do BL jest jednak policzkiem
09.08.2023 22:53
Na Premier League Insider chodzi news, że jednak zostaje na dłżuej w Totkach... ale nie wiem jak mocne to źródło.
09.08.2023 22:45
Laimer dobre ma te podania
29.07.2023 12:16
Szkoda tych akcji Tela
29.07.2023 12:14
Harry Kane ma dziś urodziny! To może nie przypadek, że dziś mają negocjować ;)
28.07.2023 10:10
Mam wykupioną subskrypcje do Bayern TV plus ale nie mogę tego meczu oglądać, macie też tak?
26.07.2023 12:39
Tylko pytanie czy Messi był piłkarsko PSG potrzebny.
Jak dla mnie.
To był tylko zakup pod publiczkę.
24.07.2023 09:13
Moim zdaniem ryzyko dotyczy niespodziewanej kontuzji.
Ale na to wpływu nie mamy.
W innym obszarach Kane zawsze wydawał mi się bardziej wszechstronny niż Lewy.
Co do zasady dotyczącej kontraktów dla zawodników 30+, to zasada wyznaczona przez wcześniejszy zarząd, tj. KHR + UH etc. Dressen, choć był członkiem zarządu również wtedy, może mieć na to inny pogląd i jako CEO forsować inne podejście.
To normalne, że nowy zarząd zmienia zasady poprzedniego.
24.07.2023 08:52
Dokładnie, Goretzka jest wyższy od Ballacka.
22.07.2023 04:43
Nie uważąm tego za bluźnierstwo, to jedynie próba znalezienia podobnego gracza.
Wiem jednak, że to tak jakby porównywać posąg Chrystusa ze Świebodzina z tym z Rio de Janero
Swoją drogą to Leon jest bardziej utytułowany.
22.07.2023 04:37
Goretzka to taki niby drugi Ballack, ale bez iskry.
W pewnym momencie zapowiadał się naprawdę dobrze.
Mimo wszystko uważam, że obecność Tomka Mullera go zatrzymała, on powinien grać wyżej, a wtedy mokry sen niemców o drugim Ballacku mógłby się spełnić.
Poza Milinkoviciem - Saviciem, którego realnie brałem pod uwagę jako kandydata do gry w Bayernie, dla mnie jednego z dwóch pomocników z PL warto byłoby kupić, ale obaj zagrają w LM w następnym sezonie, więc myślę, że nie ma szans na ich transfer.
Mam na myśli albo Bruno Fernandesa albo Bruno Guimaraesa.
22.07.2023 04:27
Przypomniał mi się transfer Luca Toni, będzie dobrze, dobra decyzja!
27.06.2023 17:23
@silesi coś tak koncepcja z Sabitzerem dziwnie brzmi.
Nawet według pierwszej strony z googla, Sabitzer zarabia 2x mniej:
Laimer dziś coś słabo
23.02.2025 18:21
Zgadzam się z Tobą w 100%, bramka idzie na konto Stanisicia
19.02.2025 15:45
Jak dla mnie winnym utraty gola jest nie Kim (na którego tu jest straszny pojazd), ale Stanisic, to on zrobił niecelne podanie w poprzek boiska i straciliśmy bramkę.
Co do formy Bayernu, osobiście mam wrażenie, że piłkarze mają inną komunikację niewerbalną niż za Kovaca, ja mam poczucie, że oni wiedzą, że obecna gorsza forma to wynik treningu z większym obciążeniem, który teraz jak nabiorą więcej świeżości zaprocentuje.
Niestety wychodzi brak zmiennika dla Kane oraz jednego lepszego skrzydłowego, może to czas na lewą stronę Davies + Ito.
19.02.2025 09:30
Jak dla mnie Kompany ograł Alonso, widać było po pierwszej 11 BL, że nastwaiają się na kontry, tj. na nasz regularny styl.
Kompany cofnął drużynę, zagrał jak Petrosjan w szachy.
15.02.2025 20:46
Jak dla mnie Kompany ograł Alonso, widać było po pierwszej 11 BL, że nastwaiają się na kontry, tj. na nasz regularny styl.
Kompany cofnął drużynę, zagrał jak Petrosjan w szachy.
15.02.2025 20:45
Już 3 właśnie ;)
15.02.2025 16:33
Szkoda, że tak słabo idzie nam gra bez piłki, bo to oni muszą wygrać. Moglibyśmy się nastawić na kontry i zagrać tak jak oni z nami. Czasem cel uświęca środki.
15.02.2025 10:19
Hiszpanie kombinują z prawami do wizerunku, ja bym nie ufał tym informacjom.
15.02.2025 08:37
Stawiam, że ma w kontrakcie wynegocjowaną 10 na koszulce, dlatego jest problem z Sane ;)
14.02.2025 15:21
Myślę, że tutejsze zachowania, byłyby ciekawym tematem na pracę doktorską z pychologii albo socjologii ;)
13.02.2025 12:41
Dużo osób piszę o Theo jako ewentualne naturalne zastępstwo dla Davisa, a według mnie już na szczęście dla nas tylko hipotetycznie, warto zwrócić uwagę na Milosa Kerkeza z A.F.C. Bournemouth.
05.02.2025 21:51
@hoven To Ty już od lat stosujesz sztuczki erystyczne (na które niestety wielu się nabiera). Czym innym jest być zmartwionym, a czym innym uprawiać czarnowidztwo. Ja nie piszę, że upadamy, nie piszę, że jesteśmy jak ManUtd, że to koniec etc.
Tak, uważam, że to strategia błękitnego oceanu. Moim zdaniem nie można porównać aktywności Realu, przykład Viciniusa, a Bayernu przykład Musiali (zupełnie innym poziom cen). Co do wymienienia BVB, na poziomie top 5 - 10 klubów, jest to jednak podejście o charakterze strategii błękitnego oceanu.
Posiadanie małego pionu, nie oznacza, że jesteś od razu agile. Wystarczy, że masz sformalizowany proces decyzyjny i już tracisz elastyczność, lub masz zbyt konserwatywne podejście do tolerowania ryzyka.
02.02.2025 12:18
Cześć,
Powiem Wam, że mnie osobiście nie podoba się to czarnowidztwo uprawiane przez większość na tej stronie. Zgadzam się nie jest idealnie, ale jesteśmy w obliczu zamknięcia się pewnego cyklu funkcjonowania drużyny, który trwał przez ostatnie 15 lat (jak dla mnie początek nowego cyklu wyznacza zatrudnienie Louisa van Gaal). W tym cyklu 4 razy byliśmy w finale LM, 2 razy go wygrywając, 12 razy zdobyliśmy mistrzostwo Niemiec, 6 razy puchar Niemiec.
Na chwilę obecną moim zdaniem potrzeba czasu (i to nawet w tak wielkim klubie jak Bayern, tego na poziomie zarządzania strategicznego nie da się uniknąć) na:
- ponowne ukształtowanie się nadrzędnej koncepcji gry drużyny, która jednak przez czasy van Gaal, Heynckes, czy Guardioli była zbliżona (choć zdecydowanie drużyna Heynckesa podobała mi się najbardziej ze wszystkich jakie znam i pamiętam od 1994 roku). Obecna gra pod wodzą Kompanego mnie osobiście się podoba (analizując zamiar trenera), brakuje jednak pewnej elastyczności i odpowiednich wykonawców.
- uporządkowanie drużyny, uważam, że obecna kadra Bayernu to najsłabsza kadra tej drużyny od roku 2012, szczególnie w ofensywie. I to moim zdaniem jest największą bolączką Kompanego, ponieważ zespół kreuje możliwości czy to bezpośrednio pozwalające na strzelenie gola, czy pośrednio (tj. zagrożenie jest realne, ale nie umiemy go przełożyć na bezpośrednie zagrożenie).
- wykreowanie nowych liderów, weźmy pod uwagę proszę, że jesteśmy też obecnie świadkami wchodzenia do piłki pokolenia Alfa oraz funkcjonującego już tam pokolenia Z, które jak wiele razy się podkreśla mają inne cechy niż np. pokolenie milenialsów. Być może powinniśmy w związku z tym przedefiniować nasze oczekiwania co do pewnych zachowań (takie czasy…). Zresztą mówił o tym kiedyś też Klopp wskazując, że nowe pokolenia wymagają zupełnie innego podejścia niż wcześniejsze. Ale, żeby być uczciwym wobec Was, mnie również brakuje ludzi pokroju Khana, Effenberga, Jeremiesa, czy Lizarazu, bo oni dla mnie zawsze byli wzorcami walki do końca.
- przemodelowania funkcjonowania klubu, mam wrażenie, że obecny model funkcjonowania klubu jest przestarzały i spowalnia reakcję na bieżące wydarzenia, mówiąc modnym językiem biznesu, nie jesteśmy “agile”. Zbyt późno reagujemy na pewne wydarzenia sportowo-ekonomiczne, moim zdaniem nie kreując w tym zakresie przewagi konkurencyjnej. Osobiście cieszyłem się, kiedy rósł za czasów Hasana pomysł na stawianie na młodych (podejście a la strategia błękitnego oceanu), w wyniku której do klubu sprowadzano uzdolnioną młodzież z danego rocznika. Jednak nie zaszły za tym zmiany właśnie na poziomie funkcjonowania klubu, tj. moim zdaniem nie wymagano od trenerów, aby piłkarze młodzieżowi zagrali daną pulę minut w sezonie (moim zdaniem spokojnie można to wprowadzić jako element systemu premiowego trenera, co pozwoliłoby na wyeliminowanie problemu agencji).
Apeluje o cierpliwość!
02.02.2025 11:37
@yasiek ale tam też był chociażby Marez. A moim zdaniem wróci do repry, bo Tuchel jest trenerem, a za niego trochę tam pograł.
14.01.2025 18:00
No nie wiem czy CHO się oddalił, skoro regularnie gra w 3 drużynie Premier League.
Ale łatwo się pisze.
14.01.2025 14:32
@Alistair Dokładnie, ale to będzie ich druga porażka pod rząd
05.11.2024 22:44
Wszyscy piszą o Realu, a tu Sporting 4:1 wygrywa z Mecnhesterem City
05.11.2024 22:41
Cześć!
Z dużą ciekawością, będę obserwował jak VK zareaguje na tą porażkę.
Moje wnioski na szybko:
Jak dla mnie przy takiej taktyce, ewidentnie mamy problem z ofensywą, wykonaliśmy wczoraj 656 podań, przy 290 AV, które finalnie nie dały nam żadnej przewagi (poza jedną akcją Gnabrego), pod polem karnym AV. Według mnie w takim systemie HK zbyt często opuszcza pole karne, przez co nie ma możliwości dogrania piłki do środka na silną 9. Dodatkowo w takim systemie zastanowiłbym się nad grą na 9, wtedy obrońcy musieliby pozostać w środku pola karnego, co zwiększałoby przestrzeń pomocnikom.
Nie mamy zawodników, którzy potrafią zrobić realną przewagę, choć de facto powinni umieć to zrobić (Sane, Gnabry, Coman, Musiala, Tel), pytanie czy we wczorajszym systemie Ci zawodnicy nie grali zbyt blisko środka pola. Brakło gry na małej przestrzeni na bokach.
Zbyt wysoko grający Laimer, co w połączeniu z operującym w środku JK sprawiło, iż graliśmy w obronie 1:1. AP zupełnie niefektywny. Już w przerwie można było pomyśleć o zmianie KL na Guerreiro (umiejętność gry na małej przestrzeni), lub Joao Palhinha, aby zabezpieczyć środek pola.
Przy wprowadzeniu Guerreiro, rozważyłbym nawet ciekawy manewr przesunięcia Davisa na środek (jako fałszywy DM), żeby dodać szybkości obronie.
Uważam, że środkowi obrońcy, szczególnie Upa, zagrali dobry mecz. Upa miał stykowe sytuacje, ale grając systemem preferowanym przez VK, możemy mieć pewność, że takie sytuacje będą co mecz. Jak dla mnie plus również dla niego, że do końca grał pewnie, wiedząć, że ma żółą kartkę. Jedynie co mnie zastanowiło w grze środkowych oborńców, to bardzo wysokie doskoki do przeciwników, co tworzyło wyrywy w obronie (przykładowo przy golu). Mam wrażenie, że to wymagania VK, ale przy tym jak wsyoko grał wczoraj AP, JK, KL, to niestety, ale takie rozwiązanie powoduje brak właściwej asekuracji.
To co mnie przeraża najbardziej, to stawiam hipotezę, że jako drużyna z TOP piłki, mamy najgorsze stałe fragmenty gry, i to w dwie strony. W meczu z BL tak padł gol, w meczu z AV padł gol ze spalonego. Jednocześnie nie wykreowaliśmy, żadnej dogodnej sytuacji po stałym fragmencie gry od dawna. Z tego co pamiętam (ale to tak na szybko z głowy), dużo lepiej te rożne wykonywał Pavlović. Ten element gry wymaga natychmiastowej poprawy, szczególnie, że przy takiej taktyce mamy pewne ok 5 - 10 rzutów rożnych co mecz.
Tak jak napisałem na początku jestem ciekawy jak VK zareaguje. Na tą chwilę uważam, że to trener z potencjałem, z jedną jednak wadą - brak elastyczności taktycznej.
Miłego dnia!
03.10.2024 07:47
Van de Ven, ale to nie jest typowy lewy obrońca, a środkowy grajacy lewego w 2.
Co nie zmienia faktu, że nie powinniśmy go wypuścić z BL.
29.09.2024 18:41
Ja pomimo opini ekspertów z "dieroten.pl", uważam, że to będzie dobry sezon. Mam przeczucie, że Kompany wypali, moim zdaniem startowo jest w lepszej pozycji niż Julian przed przygodą w Bayernie. Stawiam na mistrzostwo BL, i finały obu pucharów w tym sezonie.
P.S. uważam, że jeszcze jeden transfer przychodzący będzie.
25.08.2024 15:13
Zirkzee wygra nagrodę na najniższe IQ w PL ;) (choć lubie chłopaka).
Chyba najgłupszy spalony jaki widziałem w życiu ok 70 minuty BHA - MUN.
24.08.2024 15:01
I to kosztem Harrego "Ściany" Magauiera :D
24.08.2024 13:40
@hoodykr Ale rewolucji się nie robi w jedno okno. Jeżeli ktoś tak myślał to po prostu nie ma pojęcia o zarządzaniu przedsiębiorstwem. Najwcześniej Maxa można ocenia za dwa lata. Średnio tyle potrzeba czasu, aby zweryfikować sytuację, stworzyć plan działania i wprowadzić długofalowe zmiany.
Ale tu sami eksperci, co mylą postępowanie upadłościowe z sanacją ;)
23.08.2024 11:40
Ciekawa rzecz, mnie gdzieś umnknęła, w Premier League możliwa jest dodatkowa zmiana, gdy zawodnik doznał urazu głowy.
19.08.2024 22:52
Mam identyczne odczucia.
Jak dla mnie on wypalił się w Bayernie.
16.07.2024 20:00
Bzdura i manipulacja.
Nie grał w pierwszej 11, ponieważ trener Kanady chciał w meczu o 3 miejsce dać szanse innym zawodnikom. Kanda przygotowuje drużynę do MŚ 2026.
Fakt jest taki, że nie strzelił decydującego karnego.
14.07.2024 09:04
Jest oficjalka
https://fcbayern.com/en/news/2024/07/fc-bayern-sign-joao-palhinha
Joao piłkarzem Bayernu!
11.07.2024 10:16
Szkoda, bo kibicowałem Urugwajowi, ale i tak zamierzam oglądać w niedziele :D
11.07.2024 08:57
Rozgrywa bardzo dobre Copa America.
Jak to mówią, może mało biega, ale jak już ma biec to wie gdzie ;)
09.07.2024 19:20
Zerknąłem sobie na szybko, i de Light był szefem najgorszej obrony Bayernu od sezonu 95/96.
Wyznaję zasadę, że jaki szef taki zespół (tu formacja).
Osobiście cieszę się, że w końcu ktoś mówi przynajmniej o koncepcji gry zespołu bo od czasów van Gaala, a później Guradioli nikt do tego nie podchodził na poziomie strategicznym.
Uważam, że przyszłością są szybcy obrońcy, a jednak de Light odstaje na ok 3-4 km/h od najlepszych w tym obszarze. Co jednak ma wpływ na reakcję.
Według danych, które znalazłem de Light jest wolniejszy od Sule (32.21 km/h vs 34.99 km/h).
Ufam nowym zarządzającym, i nie mogę się już doczekać nowego sezonu.
Licząc na występy Olise i Palhinhy (znam ich dobrze z występów z PL) oraz Simonsa. Osobiście nie kupuje w 100% Wirtza.
Oby jeszcze tylko przyszedł Bruno Fernandes za Goretzkę ;)
02.07.2024 18:07
@hoven bez żadnego oczerniania.
Tak ksywka ma coś wspólnego z....?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Waldemar_Hoven
21.05.2024 21:29
Z portugalski trenerów warto rozważyć Jorge Jesusa.
Ciekawa opcja to też Hevre Renard.
Ewentualnie z PL wspomniany już tu Eddie Howe.
I nadal uważam, że Cesc Fabregas wypali jako trener.
21.05.2024 21:20
@hoven tak, i mówię Wam to będzie Cesc Fabregas ;)
13.05.2024 22:05
Ja bym się nie zdzwił gdybyś mieli już dawno kogoś podpisanego.
13.05.2024 21:44
Wrzucam Wam moje typy transferowe na letnie okienko:
Temu Koopmeiners/Bruno Fernandes, Ian Maatsen, Maxence Lacroix, Alejandro Garancho.
Do tego powrót Zirkzee, Josip.
Sprzedałbym Comana, Gnabrego.
Davis jeżeli chce zostać, dałbym mu skrzydło, byłby dobry w pressowaniu.
A na trenera brałbym Cesca Fabregasa ;) taktycznie do nas pasuje, wygrał wiele, był w szatni z gwiazdami, powinien wiedzieć jak z nimi gadać. Moim zdaniem do 5 lat, będzie kolejnym Gaurdiolą lub Xabim ;)
13.05.2024 21:38
Plus asysta
12.05.2024 21:23
Josip kolejna bramka dla Bayeru.
Dobrze, że poszedł na wypożyczenie, dobrze się rozwinął w Bayerze.
W sumie zastanawiam się co z Kimmichem, bo Vicinius obnażył go w środę
12.05.2024 21:18
@Piter1985 bo to jej wychowanek
10.05.2024 14:37
Ale brednie wypisałeś
30.04.2024 23:41
Jeszcze się nic nie wydarzyło, a tu już panika.
Tylko niestety to standard na tej stronie.
22.04.2024 20:56
Xavi z Barcy
21.04.2024 13:02
Nie mam obaw do De Zerbiego, bardziej obawiam się Loewa, o którym za dużo się nie mówi...
21.04.2024 12:37
@Gwzd44 kwestia otoczki wokół zmiany decyzji. O co akurat w przypadku Leverkusen może być łatwo, wystarczy że Bayer sprzeda jedną z gwiazd, Xabi powie, że nie tak się umawiali i zmienia zdanie.
Dobry spin doktor zrobi z tego ładnie wyglądający scenariusz i nikt nie utraci szacunku...
21.04.2024 12:35
A ja bym się nie zdziwił gdyby to był jednak Xabi Alonso, tylko nie chcieli przed finałową częścią sezonu robić sensacji.
21.04.2024 11:42
De Zerbi z Brighton byłby ciekawym kandydatem
29.01.2024 21:33
Ale Ebrl to były zawodnik Bayernu, więc argument @kicek raczej słaby
Edytowano : 2024-01-15 16:22:21
*Eberl
15.01.2024 16:21
Freund pewnie nigdy wcześniej nie kupował zawodnika za 30 mln, skala pieniędzy może paraliżować. Tym bardziej, że to może być w granicach jego poziomu akceptacji wydatków.
09.01.2024 11:49
@AdiFantasi przede wszystkim dzięki za tyle dodatkowych informacji wrzucanych jako komentarze. Ułatwiasz nam kibicowanie :)
Co do sytuacji o jakiej piszesz, to moim zdaniem dobrze, już jakieś 2 lata temu nasz skład potrzebował odświeżenia. Nie możemy wiecznie żyć ideą Kimmicha, Comana, Gnabrego, Goretzki.
Nie ujmując nic z klasy tym zawodnikom, czasem człowiek w jakimś miejscu się wypala i potrzebuje zmiany. A klub potrzebuje nowej krwi w szatni.
07.01.2024 23:30
Bo TT to wytrawny pokerzysta. Trzyma karty przy orderach do wiosny ;) Jak odpali to będzie jak w Cassino Royal ;)
06.01.2024 19:23
@bayern1987dwa ma duży potencjał, jest zwrotny, ma pomysł na akcje. Robi liczby dość przyzwoite jak na klub, w którym gra.
05.01.2024 08:41
Wtedy Gallagher jako alternatywa dla Goretzki.
Laimer i Pavlovic na DM.
A Kimmich mógłby grać na RB w podobnym stylu co Arnold w Liverpoolu.
Moim zdaniem to całkiem dobrze tam funkcjonuje.
04.01.2024 23:50
Hato nie widziałem w akcji. Co Onany ciekawa opcja, czasem lubi się wyrwać do przodu mocno co daje przewagę w ataku.
Do środka pola to marzy mi się Bruno Fernandes, ale to raczej mało realne.
Z ofensywnych zawodników warto też obserwować Olise z CP, myślę, że nie byłoby wstydu, gdybyśmy jako Bayern taki transfer zrobili.
04.01.2024 23:42
Oglądałem kilka występów Chalobaha w Chelsea, i nie wydaje mi się być złym obrońcą, jak dla mnie on ma w sobie spryt, a w dodatku ma dobre parametry fizyczne i techniczne.
Jak mamy robić dobre zakupy w zimie to kupmy pakiet zawodników Chelsea Chalobaha + Gallaghera (podobno Chelsea chce go sprzedać).
Z PL zaintersowałbym się jeszcze Pedro Neto, którego śmiało wymieniłbym za Gnabrego ;) oraz jako alternatywę dla Davisa, kupiłbym Pervisa Estupiniana (choć w jego przypadku oznacza to negocjacje z Brighton, co nie byłoby łatwę).
04.01.2024 22:59
@Silesi brzmi nieźle :)
02.01.2024 10:07
To może być ciekawy ranking do dyskusji:
https://football-observatory.com/MonthlyReport90
29.12.2023 11:32
Takie prawo Tuchela, jest trenerem to decyduje o składzie.
Może mu nie pasuje sportowo, może mentalnie, a może Tuchel nie lubi jego agencji managerskiej i robi innym na złóść.
Oby Freund z Ebrlem i pozostałymi władzami Bayernu wiedziały jaka jest najlepsza opcja dla Bayernu ;)
28.12.2023 22:34
Ale przypomnij sobie jak zaprezentował się w superpucharze, był najsłabszym piłkarzem Bayernu (5 od kickera).
Jak dla mnie wtedy zaczęły się jego problemy, a później doszły kwestie zdrowotne.
Ale żeby było jasne, nie jestem zwolennikiem jego sprzedaży, uważam, że zasługuje na ponowną szansę, tym bardziej, że Kim nie jest 100% pewny.
28.12.2023 22:26
To, że jest w kadrze nie znaczy, że jest w 100% zdrowy i może zagrać całe 90 minut.
28.12.2023 22:15
Przecież de Light nie gra głównie przez problemy zdrowotne. Przy takich problemach z obroną, gdyby był zdrowy grałby, nawet pomimo rzekomej niechęci Tuchela.
Co do Declana, to patrząc na to co wnosi do gry Arsenalu, zaczynam uważać, że był warty tych 120 mln. Pozycja na jakiej dany piłkarz wystpuje nie ma większego znaczenia.
Znaczenie ma to ile dany piłkarz wnosi do gry zepsołu, a tu Rice udowadnia klasę.
28.12.2023 21:48
To jak dla mnie jednak lepszy jest Palhinha, porównywałem sobie obu, i według mnie portugalczy jest silniejszy i lepszy w odbiorze, fakt ostatnio ppołenił kilka błędów, ale uważam, że przy uporządkowanej sytuacji transferowej i w lepszym zespole wypali.
Co do baska, jak dla mnie on stylem bliżej jest do Kimmicha, więc ten typ zawodnika jest nam zbędny, chyba, że JK wraca na RB.
28.12.2023 11:49
@Tapczan, Thiaw jest kontuzjowany, powinien wrócić 1 lutego 2024, ale wiadamo, że może być różnie.
Może chodzić też o Tomori
Edytowano : 2023-12-22 13:27:43
Też pojawiają się ploty, że Chelsea chce sprzedać Conora Gallaghera, co uważacie o nim jako przyszłym DM Bayernu?
22.12.2023 13:24
Zaczynają chodzić ploty, że wczorajsza kontuzja Alaby mocno pokrzyżuje plany Bayernowi na rynku transferowym.
18.12.2023 08:29
Pavlovic dobrze wykonuje wolne
17.12.2023 20:45
Trzymam kciuki za każde zwycięstwo Bayernu, niezależnie z jakim trenerem, więc jeżeli Twój scenariusz wypali to będę się cieszyć :)
15.12.2023 12:17
Ja czuje, że on w grudniu skończy karierę w Bayernie. Myślę, że nie chcą zmieniać trenera przed przerwą w rozgrywkach, a później przyjdzie Flick lub Jupp i do lata pociągnie.
15.12.2023 12:10
@Dobek1989 może ostatni raz Ottmar? Ale najbardziej realny temat to Jupp lub Hansi
09.12.2023 17:19
On pewnie dalej ma stacjonarny ;)
09.12.2023 17:06
Do kogo teraz dzwoni zarząd Bayernu?
a) Jupp
b) Ottmar
c) Hitzfeld
d) Louis v. G.
e) Zidane
f) Hansi
Stawiam na Juppa lub Louisa
09.12.2023 17:03
A jak dla mnie to byłby bardzo dobry transfer, facet jest ograny w PL, gdzie pokazał, że potrafi walczyć, a tego nam obecnie brakuje w środku pola. Gdyby udało się go kupić za ok 50 - 55 mln euro, to cena byłaby rynkowa. Niech jeszcze z Gnabrego lub Comana kupią Pedro Neto z Wolves. Co do obrońcy, mam wrażenie, że kupimy Amara Dedicia z Salzburga.
22.11.2023 08:23
Szkoda, że Doku do nas nie trafił. Przydałby się taki skrzydłowy
04.10.2023 22:51
Wiem, że zaraz oberwę, ale mnie obecny Bayern przypomina Bayern Ottmara Hitzfelda. Taki bezstylowy zespół, ale wygrywający. Jeżeli w ten sposób wygramy wszystko to przemęcze ;)
03.10.2023 22:59
To co Zidane na trenera? ;)
03.10.2023 22:15
@Skobry Grabara już ma angaż w innym klubie. Podpisał kontrakt z Wolfsburgiem.
https://sport.tvp.pl/72530117/kamil-grabara-dolaczy-do-vfl-wolfsburg-polak-zagra-w-bundeslidze
03.10.2023 11:49
@Alfik91, możliwe, ale jeszcze poczekam. Dziś bardzo łatwo o dezinformację. Kane nasi też ogłosili dzień po badaniach.
01.09.2023 19:15
Ja jakoś czuje, że oni zdąrzyli, tylko jak to niemcy, w piątek po 18 to oni grille odpalają.
Może jutro coś wrzucą.
01.09.2023 19:04
@Arcatera80, oglądałem trochę PL potwierdzam co Twój brat powedział. Stylem przypomina Javi Martineza, ale jak dla mnie jest lepszy technicznie, trochę bardziej ofensywny kiedy trzeba.
01.09.2023 10:03
Szkoda, że Newcastle zakwalifikowało się do LM, bo jak dla mnie idealnym graczem na "6" dla nas jest Bruno Guimarães.
30.08.2023 15:21
Czy na pewno trzeba innych ludzi nazywać szrotem?
Chciałbyś żeby Ciebie tak nazwano?
22.08.2023 10:34
Jak dla mnie idealnym kandydatem na PO jest Amar Dedic
21.08.2023 07:12
Chelsea wydała prawie 1 mld euro na wzmocnienia i przegrała z WHU grającym 30 minut w 10 :D
Fatalny debiut Caicedo.
20.08.2023 19:34
Timo Horn będzie naszym nowym bramkarzem, to jest kolejna pozycja na ich liście
20.08.2023 17:33
Ja pamiętam jeszcze Antonio Di Salvo i Goktana w składzie na 00/01.
Plus Jose Paolo Guerrero, wiązałem z nim duże nadzieje
11.08.2023 21:31
A jakby tak jako bramkarza wziąć na rok Navasa? Co uważacie.
Teraz pewnie się wyżułuejemy z kasy na HK, więc pewnie przejściowe rozwiązanie będzie dobre
10.08.2023 22:22
Ja jestem zrelaksowany ;)
10.08.2023 21:37
Wpiszcie na Twiterze (X) "Harry Kane" i znajdzicie te wpisy to jest info np. z Premier League Insider
10.08.2023 12:35
@tapczan to nie żart, wczoraj już pojawiały się takie informacje, ale wszystko z angielskich źródeł. Pytanie czy to nie jest ostatnia próba utarcia nosa niemcom przez anglików.
10.08.2023 12:29
@bawaria42 gdyby to było możliwe, to pewnie by się wydarzyło, skoro się nie wydarzyło, to było niemożliwe. Proste.
10.08.2023 12:24
@Fiidoo ja też, ale ich news ma ok 20 minut, a the Times więcej niż 20h, ale mam nadzieje, że to jednak the Times ma rację. Stawiam, że jutro się wyjaśnij.
Tu też jest dużo polityki, dla Angoli odejście HK do BL jest jednak policzkiem
09.08.2023 22:53
Na Premier League Insider chodzi news, że jednak zostaje na dłżuej w Totkach... ale nie wiem jak mocne to źródło.
09.08.2023 22:45
Laimer dobre ma te podania
29.07.2023 12:16
Szkoda tych akcji Tela
29.07.2023 12:14
Harry Kane ma dziś urodziny! To może nie przypadek, że dziś mają negocjować ;)
28.07.2023 10:10
Mam wykupioną subskrypcje do Bayern TV plus ale nie mogę tego meczu oglądać, macie też tak?
26.07.2023 12:39
Tylko pytanie czy Messi był piłkarsko PSG potrzebny.
Jak dla mnie.
To był tylko zakup pod publiczkę.
24.07.2023 09:13
Moim zdaniem ryzyko dotyczy niespodziewanej kontuzji.
Ale na to wpływu nie mamy.
W innym obszarach Kane zawsze wydawał mi się bardziej wszechstronny niż Lewy.
Co do zasady dotyczącej kontraktów dla zawodników 30+, to zasada wyznaczona przez wcześniejszy zarząd, tj. KHR + UH etc. Dressen, choć był członkiem zarządu również wtedy, może mieć na to inny pogląd i jako CEO forsować inne podejście.
To normalne, że nowy zarząd zmienia zasady poprzedniego.
24.07.2023 08:52
Dokładnie, Goretzka jest wyższy od Ballacka.
22.07.2023 04:43
Nie uważąm tego za bluźnierstwo, to jedynie próba znalezienia podobnego gracza.
Wiem jednak, że to tak jakby porównywać posąg Chrystusa ze Świebodzina z tym z Rio de Janero
Swoją drogą to Leon jest bardziej utytułowany.
22.07.2023 04:37
Goretzka to taki niby drugi Ballack, ale bez iskry.
W pewnym momencie zapowiadał się naprawdę dobrze.
Mimo wszystko uważam, że obecność Tomka Mullera go zatrzymała, on powinien grać wyżej, a wtedy mokry sen niemców o drugim Ballacku mógłby się spełnić.
Poza Milinkoviciem - Saviciem, którego realnie brałem pod uwagę jako kandydata do gry w Bayernie, dla mnie jednego z dwóch pomocników z PL warto byłoby kupić, ale obaj zagrają w LM w następnym sezonie, więc myślę, że nie ma szans na ich transfer.
Mam na myśli albo Bruno Fernandesa albo Bruno Guimaraesa.
22.07.2023 04:27
Przypomniał mi się transfer Luca Toni, będzie dobrze, dobra decyzja!
27.06.2023 17:23
@silesi coś tak koncepcja z Sabitzerem dziwnie brzmi.
Nawet według pierwszej strony z googla, Sabitzer zarabia 2x mniej:
https://salarysport.com/pl/football/premier-league/manchester-united-f.c./
https://salarysport.com/pl/football/premier-league/tottenham-hotspur-f.c./
26.06.2023 19:46