@Jurgen1982
Wiem to.
Dlatego zadaję mu to pytanie.
I dlatego on ucieka od odpowiedzi na to pytanie.
@BaltazarGabka
Być może to kwestia regionu?
Nie będę wchodził w dyskusję czy wszystko co jest w internecie to od razu prawda.
17.09.2023 21:52
@BaltazarGabka
40 lat nie słyszałem żeby ktoś o Edmundzie mówił Edek (a okazji było sporo). Na Edwarda i owszem.
17.09.2023 21:10
@BaltazarGabka
Mundek czy Mondek ok
Edek to Edward.
17.09.2023 20:19
@hoven
"kto powie Edkowi?"
Nadal czekam na odpowiedź
"Nadal nie zaczaiłeś że Edmund to nie Edek?
Już wiesz ale nie wiesz jak się z tego wycofać?
Czy może to jakaś twoja forma obrażania/ośmieszania/prowokowania mnie?"
Miej odwagę odpowiedzieć, choć raz.
17.09.2023 19:31
A co tu tłumaczyć, Kimmich był na reprezentacji do tego miał tam kontuzje.
Zresztą zmiany w 60 min powinny być normą a nie jakimś "wypadkiem przy pracy" z którego trener musi się tłumaczyć.
Mnie ciszy to że jest rotacja a jeszcze bardziej że w końcu to nie Kimmich wykonuje rzuty różne. Różnicę było widać.
Jak wiele decyzji i działań Tuchela nie rozumie i nie koniecznie popieram tak te uważam za bardzo dobre dla zespołu. Oby tak dalej.
17.09.2023 18:33
@Sopariev
"Co Polacy teraz w siatę zrobili"
Świetny mecz prawie idealny w wykonaniu naszej reprezentacji.
Nawet nie ma co porównywać z reprezentacją piłki kopanej.
W siatce mistrzostwo i czek na 500 tyś. dla całej drużyny a w piłce do tej pory mają do siebie pretensje że rezerwowy dostał by 300 tyś. za siedzenie na ławie bo "gwiazdy" chciały po 3 mln dla siebie.
A i tak w siatce widać walkę i chęć zwyciestwa a w piłce wieczne fochy.
@AdiFantasti
Oby ten "transfer" to już historia. Niech Freund pracuje nad kimś innym.
@hoven
"W przypadkach Fergusona np doslownie zamordyzm byl tym dlaczego odnosil takie sukcesy. Ferguson nie byl nawet wybitnym trenerem czy taktykiem - mozna nawet powiedziec wrecz przeciwnie."
Nie no wiadomo że Ferguson to amator w porównaniu do byłego dziennikarza który jest "prawdziwym" ekspertem i" niekwestionowanym "autorytetem strony.
Serio, teraz to już przeszedłeś sam siebie.
17.09.2023 13:43
Transfer powinien upaść nie tylko z powodu przedłużenia kontraktu. Choćby z powodu żądanej przez Fulham kwoty (teraz może jeszcze wyższej) gdzie nic nie tłumaczy takiej kwoty. Ani wiek ani to gdzie grał, jeśli w wieku 28 lat najlepszym klubem w jakim grał jest Fulham, sorry ale za co te 60 a może i więcej milionów?
Niech Freund znajdzie kogoś lepszego.
17.09.2023 13:29
Jedni w formie inni pod formą stąd i gra rwana.
Szkoda straconych goli (zwłaszcza że po wolnym i karnym).
Na razie nadal wygląda to jakby Tuchel nadal nie za bardzo miał pomysł ale że przestał eksperymentować to jakoś to wygląda. Kane jest ale jaki jest pomysł na niego? Ile on dostał piłek w polu karnym?
No nic zobaczymy jak dalej będzie wyglądać nasza gra.
16.09.2023 10:27
Jak gość przedłużył kontrakt z Fulham to oby to zamknęło temat jego transferu. Wystarczy że Tottenham wyciągnęło z nas max za Kane'a ale to przynajmniej jeden z najlepszych na swojej pozycji a o Palhinha tego powiedzieć nie można.
Oby Freund już pracował nad kimś zupełnie nowym.
15.09.2023 16:50
Zobaczymy. Ja czekam na jakieś miłe zaskoczenie ze strony Freunda odnośnie transferów a nie te same nazwiska.
14.09.2023 15:56
Oby i Davies chciał przedłużyć
13.09.2023 15:50
@hoven
5. Dokładnie o to chodziło nawet jeśli to nie był cytat z twoich wpisów. Zrównałeś Daviesa z Odrizola.
Jak zwykle ucieczka. Boisz się i nie odpowiedasz na pytania. Nie dziwi mnie to.
12.09.2023 19:58
@hoven
Powtórzę bo słabo u ciebie z czytaniem ze zrozumieniem może za drugim razem dasz radę.
"Dobrze to nie był cytat.
Ale dokładnie o to chodziło w twoich komentarzach. Zrównałeś Daviesa z Odrizola."
Dokładnie o to chodziło nawet jeśli to nie był cytat z twoich wpisów.
PS
A ostrzeżenie dostałeś dziś za kłamstwo? Obrażanie innych? Czy może jedno i drugie?
PS 2
I nadal czekam na odpowiedź
"Nadal nie zaczaiłeś że Edmund to nie Edek?
Czy może to jakaś twoja forma obrażania/ośmieszania mnie?"
Miej odwagę odpowiedzieć, choć raz.
12.09.2023 19:35
@hoven
Dobrze to nie był cytat.
Ale dokładnie o to chodziło w twoich komentarzach. Zrównałeś Daviesa z Odrizola.
Natomiast zabawne jest to jak były dziennikarz miota się rzucając obelgi na mnie żeby tylko wybielić siebie. No cóż stara zasada jak nie idzie w rozmowie z oponentem to go obrzucić obelgami. Skoro nie umiesz inaczej.
Ja się nie dam w to wciągnąć.
Edytowano : 2023-09-12 18:40:29
PS
Nadal nie zaczaiłeś że Edmund to nie Edek?
Czy może to jakaś twoja forma obrażania/ośmieszania mnie?
12.09.2023 18:34
Niech wraca oby całkiem zdrowy.
Pytanie jak z formą?
12.09.2023 18:25
Niestety a może stety jest tak jak powiedział Uli. Bayern chce graczy na już a nie może kiedyś.
Dlatego gracze jak Schweinsteiger czy Muller zdążają się od czasu do czasu a nie co sezon.
@josh1982
Akurat wypożyczenie Stanisica to bardzo dobry ruch. Zwłaszcza jeśli Tuchel nie widzi go w składzie w tym momencie. Oby grał jak najwięcej w Leverkusen a jeśli nie to tym bardziej u nas nie ma czego szukać.
12.09.2023 18:19
A mnie to wcale nie dziewi że jeśli DFB będzie chciało zakontraktować Nagelsmanna to oddamy go za darmo.
To że nasi "pożal się Boże" reprezentanci jeżdżą na reprezentacje tylko po to żeby zarobić nie znaczy że wszyscy traktują reprezentacje jako źródło zarobku. I dobrze że Bayern jest w gronie tych dla których reprezentacja kraju jest czymś ważniejszym.
12.09.2023 17:54
@hoven
To jak Daviesa to poziom Odrozoli czy nie według ciebie bo niedawno pisałeś że tak a dziś już zmieniasz zdanie czy procenty uleciały?
No to jesteś byłym dziennikarzem czy nie?
I co ma mój nick do "Edek"? Masz świadomość że to nie to samo?
11.09.2023 22:11
Ups
Panie @hoven gdzie Pan jest?
Cytując "wymyślać" że to wcale nie tak a ja źle przeczytałem i nie zrozumiałem co miałeś na myśli?
11.09.2023 21:39
@hoven
Tutaj https://www.dieroten.pl/art/show/gladbach-vs-bayern/52729 panie były dziennikarzu
Całkiem niedawno. Pamięć szwankują czy było pite?
11.09.2023 21:22
@hoven
Cytując ciebie "Davies to poziom Odrizoli" czyli Davies kariery u nas nie zrobił według ciebie.
Ja mam inne zdanie.
Natomiast gdyby cała wymieniona poniżej 5 do nas trafiła wątpię by wszyscy byli w tym miejscu gdzie są teraz. Za dużo młodych w tym samym czasie, każdy dostaje tyle minut ile dostawali w BVB, Leverkusen, Napoli już to widzę.
11.09.2023 20:15
Oby nie
11.09.2023 19:05
@Ivan7
Pytanie jak potoczyły by się kariery tych którzy do nas nie trafili gdyby jednak do nas trafili? Wątpię by wszyscy byli w miejscu gdzie są teraz.
I czy RL nie obraził by się 2 lata wcześniej? A Halaand posiedział na ławce lub pograł ogony i odszedł po sezonie u nas?
To jest tylko gdybanie.
Można teraz mówić że Hasan był przeciwko Musiali i Daviesowi ale jeśli jako dyrektor sportowy ponosi odpowiedzialność za nie trafione transfery to także za te trafione.
11.09.2023 18:59
Flick poległ na reprezentacji na całego.
To że z Bayernem wygrał wszystko nie czyni go od razu wielkim trenerem. Ale nie oznacza to też że te tytuły się nie liczą. Ot prosty przykład Chelsea która 2 razy wygrała LM "ratując" sezony zmianą trenera. U nich 2 razy to "pykło" u nas raz. U nich 2 razy trenerzy którzy wygrywali LM szybko odchodzili (jeden to wogóle znikł z pola widzenia, a przecież pokonał nas z Juppem na ławce w finale. Tylko czy to uczyniło go wielkim trenerem? No właśnie nie).
Ja jestem bardzo ciekawy jakby u nas Flick sobie poradził za 2 podejściem. Choć wielkim zwolennikiem jego powrotu nie jestem (bo wcale tak różowo może nie być)
10.09.2023 18:35
@bawaria42
Uważam że czeka na odpowiednią dla siebie ofertę. A fakt że my musimy mu płacić działa tylko na jego korzyść gdzie spokojnie może czekać a nie rzucać się na pierwszą ofertę.
10.09.2023 17:25
Szybko poszło.
Ale boisko bardzo brutalnie zweryfikowało Flicka.
Ja czekam gdzie teraz trafi bo jest 1-1 i teraz która odsłona Flicka jest prawdziwa?
Ciekawe czy jeśli Tuchel nadal będzie tak męczył czy Flick do nas nie wróci?
Edytowano : 2023-09-10 17:13:15
@Reeken89
Flick też wymusił.
Choć lżej niż Lewy (bo trudno o gorszy sposób od tego który wybrał Lewy).
Mimo wszystko było publiczne proszenie o pozwolenie na objęcie reprezentacji.
10.09.2023 17:09
@BaltazarGabka
Ciekawy pomysł ale może i prawdziwy tym bardziej że Nagelsmann widzi jak to wygląda odkąd Tuchel zaczął.
10.09.2023 17:03
Próbowano i bardzo dobrze ale nie wyszło. Niestety ani Uli ani KHR wiecznie prowadzić Bayernu nie dadzą rady więc trzeba kogoś kto ich zastąpi znaleźć.
Czy będą to byli piłkarze Bayernu czy ktoś nie związany to już drugorzędna kwestia. Ważne żeby się sprawdzili na stanowiskach które obejmą.
10.09.2023 13:48
@hoven
To co już otwierasz szampana?
W Madrycie jak opchnęli Odrizole za 3 mln to pewnie ostro świętowali.
A skoro jest szansa że "nasz Odrizola" też odejdzie? 3 mln to nawet Hasan by wynegocjował za Daviesa a skoro go już nie ma to raczej pewne że te 3 mln dostaniemy. Nic tylko świętuj!
10.09.2023 13:35
@AdiFantasti
"Priorytetem na letnie okienko Realu Madryt ma być Davies"
To by miało nawet sens. Nie tak dawno jeden "ekspert" tłumaczył na stronie że Davies to poziom Odrizoli. A że Real w końcu za 3 mln (kupił za 35 mln) sprzedał Odrizole to teraz kupi Davisa żeby miał kto siedzieć na ławce (ile Odrizola zagrał meczy dla Realu? Davies podobno prezentujący ten sam poziom więc nie powinien zagrać wiecej).
10.09.2023 12:17
@Sopariev
To nie były "złe warunki" tylko normalne życie trenera.
Równie dobrze można mówić że w pierwszym sezonie do sezonu drużynę przygotował Kovac, Covid pozwolił najpierw ominąć kontuzje Lewego (na wiosnę) a potem dał czas na przygotowanie się do turnieju finałowego.
A w drugim sezonie już tego zabrakło.
Po tym jak Flick "olał" nas dla kadry nie kibicowałem mu w kadrze ale tak słabych wyników się nie spodziewałem. To wygląda bardzo słabo i można mówić że słabi zawodnicy ale chyba nie aż tak mimo wszystko.
10.09.2023 11:51
Oby szybko wszystko ustalono i Musiala przedłużył swój kontrakt.
09.09.2023 13:47
@hoven
Edku dalej zakładam że to twoje imię bo Edek i Edmund to dwa zupełnie inne imiona (chyba że to kolejna jakąś twoja forma obrażania, wyśmiewania rozmówcy?)
Widzę że dalej nie zajarzyłeś.
A twój przykład jest z du... i nijak ma się do tamtej sytuacji. Jest różnica gdy ze składu wypada 2 czy 3,4,5 zawodników, no ale trzeba trochę pomyśleć. Guerreiro który teraz jest kontuzjowany mógłby chociażby zastąpić Kimmicha, ale nie teraz gdy sam jest kontuzjowany. Czaisz? Czy dalej nie jarzy?
I jeśli chcesz rozmawiać a podobno chcesz to taka rada. Nie wyzywaj swoich kontr rozmówców "imbecylami". Nawet jeśli mają inne zdanie. Może trudno ci w to uwierzyć ale można mieć inne zdanie niż ty, co więcej to inne zdanie może być co najmniej równie dobre jak Twoje.
09.09.2023 09:21
@hoven
Odpowiedziałem pytaniem co z pozostałymi ale nie zajarzyłeś, trudno.
Wystarczyło odpisać że reszta zdrowa albo jak teraz, Guerreiro kontuzja.
PS.
Edek to twoje imię bo po raz kolejny go używasz?
Edytowano : 2023-09-08 22:37:31
Kolejne pytania to z kim gramy, czy zmienia się ustawienie czy zostaje z 4 z tyłu.
08.09.2023 22:32
@hoven
"uciekam"?
Ja z reguły sypiam w nocy a nie piszę o 2 czy 3.
Edytowano : 2023-09-08 22:25:31
PS.
Nie, nie jest "ale tak jest".
Jak na razie to żaden piłkarz "wypuszczony" przez nas nagle nie "eksplodował" z formą. Najlepsi w ostatnim czasie to Can czy Hojbjerg ale to raczej solidni piłkarze a nie gwiazdy.
A Gravenbercha? No cóż albo dołączy do Cana i Hojbjerg albo do Sanchesa i Dantasa. Tak przynajmniej myślę.
08.09.2023 22:18
To nie tak że u nas żaden młody nie ma szans bo mimo wszystko Musiala czy Davis sobie poradzili. (jeśli popatrzymy na ostatnie sezony)
Ale niestety zdarza się to zbyt rzadko.
08.09.2023 21:39
@Reeken89
Tak praca w Bayernie to zupełnie inny świat od tego w RBS.
Ale wolałbym żeby przynajmniej Freund nie napalał się tak na 28 latka z Fulham za 50-60 mln jak szczerbaty na suchary.
08.09.2023 21:17
Oby jednak Freund wynalazł kogoś innego. 28 lat, Fulham najlepszy klub w karierze i 60 - 70 mln za transfer. Będzie jak z Laimerem tylko że za ogromne pieniądze.
08.09.2023 17:18
Davies na poziomie Odrizoli szkoda nawet komentować.
Choć w tym przypadku największym problemem pewnie jest fakt że to Hasan go kupił a jak wiadomo on nie mógł kupić nikogo dobrego.
07.09.2023 16:41
Może jednak Freund wynajdzie kogoś innego?
06.09.2023 17:59
Tylko gdzie konkrety bo poza "obrzucanie błotem" nic nie ma.
A to że jak grał słabo i przez niego tracone były bramki to fakt i za to krytyka mu się należała. Nie poradził sobie w Bayernie i tyle.
No ale trener przed ważnymi meczami "buduje" zawodnika i tyle w temacie.
06.09.2023 17:58
Jak w Katarze wybuchła afera premiowa to było słuszne oburzenie na naszych "pożal się Boże" reprezentantów.
A tu widzę wielkie oburzeniem że Bayern, który, a jakże, jest Niemieckim klubem oddaje trenera za darmo do reprezentacji (trenera który sam o to prosi).
Czy nie tak powinno to wyglądać? Czy reprezentacja własnego kraju nie powinna być czymś więcej? Czymś ważniejszym?
05.09.2023 21:20
@hoven
A co z resztą?
05.09.2023 20:34
Jak do kadry to pewnie za darmo. Czy BVB będzie skłonne płacić (ile tam było podawane?) 10 mln za trenera.
Jak już to lepiej niech idzie do kadry.
05.09.2023 19:22
Mnie bardziej ciekawi w jakiej będzie formie. U nas dobry okres przeplatał słabym jeśli podtrzyma dotychczasową tendencję to teraz czas na słabą rundę.
A co do wymuszania to gość mówił że chce odejść już dawno (lepiej teraz za kasę niż za rok za darmo) więc to żadne zaskoczenie i tylko dziwne że Tuchel tak dużo grał nim w sparingach, może chciał go w ten sposób zatrzymać ale jak widać nie wyszło.
05.09.2023 19:19
@kibicod2007
"akurat jakby upa chciał odejść, to bez żalu każdy go pozegna..."
Nie każdy, może nawet mniej niż ci się wydaje.
Zobaczymy gdzie za 3 lata będzie ten gracz z RBS którego chciałbyś wymienić za Upa.
05.09.2023 19:13
Czy Tuchel musi improwizować? Nie sądzę. Kadra mogła by być liczniejsza ale bez przesady jest kim grać.
I ciekawe czy Tuchel sprzeciwiał się wypożyczeniom? Jeśli nie to do kogo pretensje?
05.09.2023 18:57
@Patryk233
Czemu nie? Niech Tuchel próbuje może coś z tego wyjdzie. Tym bardziej jeśli na ŚO będą nadal grać Upa i Kim to szkoda trzymać de Ligta na ławce.
@Jurgen1982
Dobre
@hoven
Edek to twoje imię, dobrze wiedzieć.
04.09.2023 20:07
Może Freund wymyśli kogoś lepszego od Palhinhi.
Mi tam wcale nie żal braku transferu za naprawdę duże pieniądze zawodnika którego szczytem (w wieku 28 lat) jest Fulham.
Edytowano : 2023-09-04 18:13:52
Już kiedyś był płacz jak z Napoli bodajże do Evertonu odchodził Allan. Kto dziś jeszcze o nim pamięta i żałuje?
04.09.2023 18:10
@bawaria42
"No ale jeśli kibicujesz Bayernowi, to winni takiemu stanu rzeczy jest zarząd"
Kwintesencja niektórych wypowiedzi tutaj.
Bayern jest winny. Bayern jest be. Zarząd to poziom metra mułu i wodorostów. (przed zmianą zły po zmianie też już zły choć jeszcze niedawno to mieli być super fachowcy, ale ci co zostali zwolnieni, przynajmniej jeden to też miał być rycerz na białym koniu co nareszcie zadowoli kibiców).
Ludzie wam się chyba pomyliło słowo kibic z zupełnie innym słowem.
Okienko nie wyszło tak jakby co poniektórzy chcieli to od razu wieszanie i oczekiwanie na przeprosiny ze strony zarządu. No już pędzą z przeprosinami.
04.09.2023 17:52
Było zamieszanie po zwolnieniach.
Wyszło jak wyszło może nie bardzo dobrze ale i nie całkiem źle. A już napewno nie tak żeby przepraszać kibiców.
Jest nowy dyrektor sportowy Freund więc zobaczymy jak to będzie wyglądać.
04.09.2023 14:05
@Sopariev
Zarząd się myli jak wszyscy normalni ludzie.
Nieomylni są jedynie eksperci z tej strony którzy zawsze wszystko wiedzą i załatwili by "naj"lepiej.
04.09.2023 12:34
@nyy32
Dziwi cie że Bayernem zarządzali od dawna ludzie którzy wiedzą co robią?
Ludzie którzy patrzą trochę dalej niż tylko bieżący sezon?
Mnie to nie dziwi.
03.09.2023 23:13
@Sopariev
No cóż może ty nie widzisz różnicy między Ulim, KHR, Hainerem czy Dreesenem a działaczami Barcy.
Ja widzę i to dużą.
Tak samo jak skutki działalności jednych i drugich
03.09.2023 22:37
@nyy32
"Hoeness musi mieć rację, bo był wieloletnim dyrektorem sportowym, szefem rady nadzorczej, prezydentem i w ogóle działaczem od ponad 40 lat, no i klub za jego urzędowania sięgał po sukcesy"
Dokładnie tak jest i ja wolę słuchać Uliego niż @hoven . A ty rób jak chcesz.
Edytowano : 2023-09-03 21:44:26
PS
Jeśli chcesz pogadać o polityce to źle trafiłeś
03.09.2023 21:36
@hoven
"W tych "argumentacjach" nie ma zadnej logiki, bo to jest kwestia WIARY"
O tak to kwestia "wiary" ale nie mojej bo na poparcie tego co ja pisze jest pozycja klubu zarówno sportowa jak i finansowa.
To twoja "wiara" w swoją "eksperckość" i posiadanie wiekszej wiedzy o piłce od Uliego i KHR.
Ja nie muszę nic udowadniać bo wszystko zostało już udowodnione zarówno na boisku, gablota pełna pucharów, jak i na corocznych zgromadzeniach gdzie rok rocznie są przedstawiane bardzo dobre wyniki finansowe.
To ty i parę jeszcze innych osób musi się gimnastykować i robić fiolki żeby wypisywać argumenty na poparcie tego jak bardzo macie rację pisząc w jak bardzo złej sytuacji jest klub i że to zarząd (Uli i KHR) jest temu winny.
I naprawdę groteskowo wygląda zdjęcie KHR w avatarze kogoś kto tak jedzie po klubie, może to próba wybielania tego cp piszesz poprzez to zdjęcie?
03.09.2023 20:01
@nyy32
Zwłaszcza w przypadku Kahna zaważyła "KUMULACJĘ błędów z kilku lat" (może mu doliczyli czas gdy bronił?)
@KahnTitan
Tak mój błąd.
@Arcatera80
Na poparcie tego co ja pisze jest pozycja klubu zarówno sportowa jak i finansowa a ty poparłeś to co piszesz argumentem że ja nie mogę mieć racji bo przecież jestem "idiotą".
Na szczęście jestem już za stary żeby się przejmować że ktoś mnie tak nazywa.
Edytowano : 2023-09-03 19:18:04
@hoven
Jak raz na 10 lat kupisz samochód za 100 tyś to nie oznacza że "lubisz" kupować drogie auta. A raczej że jak musisz to wydajesz na porządne auto
03.09.2023 19:12
@hoven
Przypominam że za zwolnienie Nagelsmanna Khan i Hasan polecieli ze stanowiska. Nie za złe transfery (jak ty byś chciał) tylko za wywalenie trenera w złym momencie jak się na koniec sezonu okazało. Podjęli decyzję i zapłacili za nią. Więc "mityczny zarząd" to nie Khan i Hasan a właśnie ci którzy ich rozliczyli.
Buźka "miszczu"
03.09.2023 17:59
Kadra nie jest idealna ale też nie można powiedzieć że jest słaba. Jest dobra.
Teraz czas na Tuchela żeby się wykazał.
A to że jakiś transfer nie wyszedł no cóż tak się zdarza.
03.09.2023 17:10
@Sopariev
To dzięki działaczom których określasz jako "leśne dziadki" a nie kibice (zapewne ci "prawdziwi" bo ja też uważam się za kibica a mam inne zdanie) czy eksperci doprowadzili klub w miejsce gdzie jest teraz.
Więc sorry ale nadal będę popierał KHR i Uliego a nie ciebie i tych którzy myślą podobnie jak ty.
03.09.2023 15:37
@bawaria42
Bo kogoś kupić musieliśmy?
Być może znasz "nieśmiertelnego" piłkarza ale ani w klubie ani ja o takim nie słyszałem. Dlatego co jakiś czas ktoś kończy karierę i kogoś klub kupuje.
Edytowano : 2023-09-03 15:22:00
@Arcatera80
Spoko, nie ma sprawy.
Ja doczekałem się 3 zwycięstw LM przez lata kibicowania więc może i ty dasz radę? Jeśli nie to też nic się nie dzieje zmiana klubu któremu się kibicuje nie jest karalna (przynajmniej oficjalnie)
03.09.2023 15:18
@Arcatera80
Założenia tej polityki?
Proste, klub to nie zawodnik który pogra parę lat i emerytura. Dla klubu sezon to tylko rok, ułamek z historii. Więc trzeba się trzymać z dala od zasady "zastaw się a postaw się".
Jak w tym sezonie nie będzie kadry na zwycięstwo w LM to za rok albo dwa albo trzy będzie.
A poza tym to nie wiemy czy w klubie jest jakieś wielkie zaufanie do Tuchela w sprawie transferów choć to normalne bo poza Juppem żaden trener nie miał łatwo w tej kwestii. No ale Jupp sobie na takie a nie inne traktowanie zapracował wynikami na boisku.
03.09.2023 14:46
Był Hasan było źle.
Jest KHR dalej źle (choć jeszcze do niedawna było udowadnianie że gdyby on był to by wszystko wyglądało inaczej. Inaczej czyli tak jak niektórzy chcieli by żeby wyglądało. A tu taki klops)
A to po prostu pokazuje że Bayern ma swoją politykę i ją realizuje niezależnie od tego kto jest odpowiedzialny za to by tą właśnie politykę realizować.
03.09.2023 14:19
Nieważne gdzie ważne żeby Nagelsmann zszedł z listy płac. A jak pójdzie do BVB to raz zarobimy na tym (przynajmniej jak były poprzednie plotki to zawsze przewijała się konkretna kwota ile mielibyśmy za niego dostać) a dwa będzie chciał w BVB udowodnić swoją wartość i naciskał na nas.
03.09.2023 08:24
Nasza gra wygląda jak koszulki czyli słabo.
Kolejny mecz z grą bez pomysłu.
Dobrze Sane pociągnął grę.
Tel powinien dostawać więcej minut.
Generalnie druga połowa to walka o to żeby w końcu coś wpadło. Dobrze że tak drużyna zareagowała bo ostatnio wyglądało to zupełnie inaczej i nie było widać woli zwyciestwa jak nie szło.
03.09.2023 08:16
U nas praktycznie nie grał odszedł za 40 mln więc spoko.
Odpali w LFC? Może ale u nas nie więc jest okazja trzeba było skorzystać.
02.09.2023 11:43
@hoven
Na stronie jest pewnie kilkanaście jeśli nie wiecej osób które bez większego problemu poda po kilka nazwisk na każdą pozycję na boisku graczy których można by kupić.
Ale według twoich wpisów KHR potrzebuje raportów Hasana (których nie ma. Nie będę nawet pytał skąd wiesz że nic po Hasanie nie zostało) żeby kogokolwiek kupić. Zabawna teoria
01.09.2023 22:02
@hoven
To raczej twoje wypociny zostały ośmieszone bo Hasana już nie ma, wrócił KHR a polityka transferowa Bayernu się nie zmieniła.
Czyli kto miał rację?
01.09.2023 21:20
@hoven
Hasan "wiecznie żywy"
W klubie po zwolnieniu Khana i Hasana zaczęły pracować "ufoludki" nie mające pojęcia o piłkarzach kto gdzie, jak i na jakiej pozycji gra. Zły Hasan nie zostawił żadnych notatek i "klops", "ufoludki" nikogo nie kupiły bo nie wiedziały kogo.
Można myśleć i tak.
Dla mnie niestety/stety ale zarząd widzi "progres" gry drużyny pod Tuchelem i dlatego go nie słucha. Tuchel ma wycisnąć z graczy ile się da i albo się wykaże kunsztem trenerskim albo potwierdzi to co widać narazie czyli może i jest dobrym trenerem ale w Bayernie kariery nie zrobi.
01.09.2023 21:08
@Sopariev
Ostatni raz grałem w fife 98 w 99 roku ale niech ci będzie.
@Alistair
I może polecą, a przynajmniej jedna. Bo trochę to wygląda tak że jak zobaczono jaki "progres" zrobił zespół pod Tuchelem to zaufanie do niego i jego pomysłów na transfery mocno spadło.
01.09.2023 20:23
@Sopariev
A gdzie ja napisałem że mamy nie walczyć o BL, PN i LM? Mamy walczyć.
Niech Tuchel też dołoży coś od siebie bo jeśli ma wyjść rozłożyć ręce i powiedzieć "no przecież mówiłem i prosiłem" to będzie oznaczać że zamiast 2 to po ostatnim sezonie powinno polecieć 3 osoby.
A jeśli Stanisic nie poradzi sobie w Leverkusen to nie ma też czego szukać u nas.
@Alistair
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem o "zabezpieczaniu celów na już". 2 osoby zapłaciły "głowami" za takie zabezpieczenie.
01.09.2023 19:59
Wypożyczenie Stanisica to nie myślenie długofalowe, to co w takim razie?
To jest właśnie myślenie długofalowe. W tym sezonie może by zagrał parę meczy a może nie (nawet tyle co w zeszłym sezonie to mało dla niego). A tak poszedł do Leverkusen i albo będzie grał regularnie albo nie ma co marzyć że u nas zrobi karierę skoro nawet w Leverkusen sobie nie poradził.
Może dla Kanea sezon to dużo bo za 5 będzie prawie kończył karierę ale dla klubu to tylko sezon i jeszcze wiele przed.
01.09.2023 19:50
@Alistair
Już przerabialiśmy w zeszłym sezonie rządy tych co myśleli "nie ma co czekać, trzeba zabezpieczyć cele na już". Jak się to skończyło i dla klubu i dla tych którzy działali myśląc tylko o "tu i teraz" wiadomo.
01.09.2023 19:43
@Sopariev
Może i trzeba było. Ale nie działano więc lepiej że nic z tego nie wyszło bo według mnie byłby to przepłacony transfer.
A już raz przepłaciliśmy za Kanea więc na jedno okienko wystarczy.
Przyszedł nowy dyrektor sportowy ma rok na działanie przed następnym letnim okienku. Dla klubu sezon to nie dużo może spokojnie poczekać.
A teraz Tuchel niech udowodni że nadaje się na naszego trenera, kadra idealna nie jest ale zła też nie jest. Jeśli trener dołoży coś od siebie to sezon będzie dobry.
01.09.2023 19:37
Jak płacić takie pieniądze za takiego piłkarza to lepiej że nic z tego nie wyjdzie i poczekać sezon.
Klub to nie zawodnik który ma parę lat kariery i emerytura więc nie ma się co spinać ale trzeba myśleć długofalowo.
01.09.2023 19:18
Jeśli dostaniemy za niego ponad 40 mln to nie było opcji żeby to odrzucić.
Pytanie czy nie będziemy żałować? Na tą chwilę nie i oby tak zostało.
Kto za niego?
Edytowano : 2023-08-31 20:53:02
PS. Jak bez uczciwej czy prawdziwej szansy? (jak kto chce)
2 trenerów wolało grać innymi, nawet trenera który na siłę chciał wypchnąć Goretzke z 11 nie przekonał.
31.08.2023 20:48
Dobre losowanie. Spoko że trafiliśmy MU.
31.08.2023 19:35
A ja rozumie. Nie rozumie czemu tak późno, spokojnie można go było wypożyczyć sezon czy nawet 2 temu.
Skoro trener nie widzi go w składzie to lepiej jak poszedł na wypożyczenie i oby grał tam jak najwięcej. Może po sezonie wróci i zacznie grać także u nas (czy Tuchel nadal będzie trenerem?).
31.08.2023 17:27
Jeśli prawdą są podawane kwoty jakich żąda Fulham to nie ma szans bo on nie jest wart takich pieniędzy.
30.08.2023 16:14
Zobaczymy jak to z nim będzie wyglądać.
W RB radził sobie świetnie ale Bayern to zupełnie inna bajka.
Powodzenia i do pracy
30.08.2023 16:12
Pełna zgoda.
Potrzebujemy DP i to nie od dziś.
30.08.2023 16:09
Pavard niech idzie skoro mu w Monachium tak źle. Szkoda że głowa słaba bo grać potrafi.
A za niego brać Kehrera.
29.08.2023 16:41
Spokojnie jak na razie to nikogo nie kupiliśmy (ani nie wypożyczyliśmy)
29.08.2023 16:22
Tuchel to może odłożył by w końcu telefon i zajął się treningami?
29.08.2023 12:38
@hoven
Tak "oczywiście".
Hasana nie ma. Gdy był być może "blokował" czytaj "zakazał" trenerowi wystawiać Gravenbercha bo kupił go żeby mu "zmarnować karierę" przyspawójąc go do ławki? (wiadomo Hasan to amator, niszczący wszystko - tak to leciało?)
Ale czekaj. Przecież Hasana już nie ma za to jest "właściwy trener, na właściwym miejscu" a Ryan nawet o milimetr nie zbliżył się do grania więcej.
Więc albo to drugi wielki talent jak Sanches albo trener woli grać innymi niż dawać szanse młodemu który może wypali? Tylko czy to wina Hasana (którego już nie ma) że trener ma takie podejście? Choć fakt że to Hasan z Khanem ściągneli tego trenera, za co obaj wylecieli.
Gravenberch może i ma talent, skoro nadal interesują się nim takie a nie inne zespoły ale u nas kolejny trener nic w nim nie widzi i na niego nie stawia. Tuchel przed sezonem nie chciał wystawiać Goretzki więc czemu nie dał szansy Gravenberchowi tylko postawił na Laimera (którego też w sumie zaklepał już chyba Hasan)?
Może mniej FM by się jednak przydało Panie @hoven ? W grze działa? Ale to rzeczywistość i nie koniecznie musi działać.
29.08.2023 06:12
@bawaria42
To że ktoś kiedyś popełnił błąd nie oznacza że jest winny za każdym razem.
Laimer zawalił bramkę a nie Upa. Zobacz sobie jak zawodnik Augsburga uciekł Laimerowi zanim zaczął wbiegać w pole karne. To był wręcz podręcznikowy przykład "krycia na radar" w wykonaniu Laimera.
28.08.2023 20:06
@bawaria42
Chyba gdyby Upa sprintem wracał to by zdążył złapać linie spalonego. (a tak a propo to czy nie znalazł się tam, prawa strona, bo asekurował lukę po nieobecnym Laimerze, który grał jako PO?)
Laimer krył na "radar" a nie żadne odpuszczanie bo "złapie na spalonym". Gość odjechał Laimerowi na ponad metr w lini a dopiero potem wbiegł w pole karne.
28.08.2023 18:30
Po tym jak drużyna się prezentuje pod Tuchelem to Tuchel może sobie chcieć kogo chce ale pewnie nikogo nie dostanie. A dlaczego to niech każdy sobie dopowie, co komu pasuje.
28.08.2023 18:19
Kolejny mecz grany bez pomysłu ale jak na razie wystarcza zobaczymy co dalej. Czy Tuchel się obudzi?
Dobrze że Kimmich przestał wykonywać wszystkie różne. Wrzutki Sane dużo lepsze.
28.08.2023 17:26
MU podobno nic na razie o tym nie wie.
Ciekawe czy w Bayernie ktoś o tym "zainteresowaniu" wie?
Plotka
28.08.2023 17:17
Już kiedyś, jeszcze jak grał Lyonie, były plotki że się nim interesujemy.
Jak dla mnie to najlepiej żeby przyszedł Kehrer.
28.08.2023 17:15
Oceny mogą być choć ogólnie kolejny mecz zagrany gdzie najsłabiej to raczej należy ocenić trenera bo dalej nie widać pomysłu na grę i taktykę.
@elber09
Dokładnie tak ze stratą gola było ale na stronie są tacy którzy już dawno Upa (i Goretzke) obwinili o wszystko (pewnie nawet o to że padało w Monachium).
28.08.2023 17:13
Jeszcze z dwa, trzy sezony temu Ndidi byłby mocnym kandydatem ale teraz? Zjazd jak całego Leicester.
Pytanie czy w nowej drużynie wróci do formy?
28.08.2023 17:09
Oby Peretz "wypalił".
Ale z zostaniem numerem 1 to bym się jeszcze wstrzymał.
Już James czy Cou mieli usadzić na wieczność Mullera na ławce (a mieli ku temu większe podstawy niż Peretz).
26.08.2023 14:35
W tej chwili gra lepiej od Pavarda który albo myśli już tylko o transferze albo ma znowu zjazd formy (zagrał dobrą rundę więc pora na słabszą).
Więc to że zagra od początku raczej zaskoczeniem nie jest.
Ciekawe jak Muller zagra z Kanem oby szybko się zgrali to będzie dobrze.
26.08.2023 13:23
Nic tylko płacić i brać. Skoro chcą go giganci PL to i kwota transferu powinna być adekwatna.
25.08.2023 22:45
I dobrze że odmówił. Dobry zawodnik szkoda że forma raz w górę raz w dół ale wolę jego niż no właśnie kogo?
Nie wspominając już że handel z Barcą to słaby interes jak oni w tym okienku nie mają nic kasy bo wszystkie dźwignie wydali w zeszłym.
25.08.2023 16:57
@Ivan7 @iktorn88
Dobre podsumowanie "pomocy".
24.08.2023 15:53
Kehrer dobry, solidny zawodnik. Grał i na ŚO i na PO. Nie gorszy od Pavarda i nie ma takich wahań formy. Ograny w LM.
No i to Niemiec.
Jak dla mnie dobry wybór.
23.08.2023 19:08
@Reeken89
Tuchel chce sprzedać Gravenbercha a zarząd chce zaczekać do stycznia.
Tylko skoro Tuchel go nie chce to pewnie nie będzie z niego za często korzystał więc i okazji do obserwacji jego przydatności dla drużyny nie będzie dużo.
Chyba że zarząd chce zaczekać do stycznia czy Tuchel dalej będzie trenerem? Nowy trener może być bardziej chętny do stawiania na Gravenbercha?
A może to tylko wymysły dziennikarzy a nie rzeczywiste stanowiska?
@Jurgen1982
Wiem to.
Dlatego zadaję mu to pytanie.
I dlatego on ucieka od odpowiedzi na to pytanie.
@BaltazarGabka
Być może to kwestia regionu?
Nie będę wchodził w dyskusję czy wszystko co jest w internecie to od razu prawda.
17.09.2023 21:52
@BaltazarGabka
40 lat nie słyszałem żeby ktoś o Edmundzie mówił Edek (a okazji było sporo). Na Edwarda i owszem.
17.09.2023 21:10
@BaltazarGabka
Mundek czy Mondek ok
Edek to Edward.
17.09.2023 20:19
@hoven
"kto powie Edkowi?"
Nadal czekam na odpowiedź
"Nadal nie zaczaiłeś że Edmund to nie Edek?
Już wiesz ale nie wiesz jak się z tego wycofać?
Czy może to jakaś twoja forma obrażania/ośmieszania/prowokowania mnie?"
Miej odwagę odpowiedzieć, choć raz.
17.09.2023 19:31
A co tu tłumaczyć, Kimmich był na reprezentacji do tego miał tam kontuzje.
Zresztą zmiany w 60 min powinny być normą a nie jakimś "wypadkiem przy pracy" z którego trener musi się tłumaczyć.
Mnie ciszy to że jest rotacja a jeszcze bardziej że w końcu to nie Kimmich wykonuje rzuty różne. Różnicę było widać.
Jak wiele decyzji i działań Tuchela nie rozumie i nie koniecznie popieram tak te uważam za bardzo dobre dla zespołu. Oby tak dalej.
17.09.2023 18:33
@Sopariev
"Co Polacy teraz w siatę zrobili"
Świetny mecz prawie idealny w wykonaniu naszej reprezentacji.
Nawet nie ma co porównywać z reprezentacją piłki kopanej.
W siatce mistrzostwo i czek na 500 tyś. dla całej drużyny a w piłce do tej pory mają do siebie pretensje że rezerwowy dostał by 300 tyś. za siedzenie na ławie bo "gwiazdy" chciały po 3 mln dla siebie.
A i tak w siatce widać walkę i chęć zwyciestwa a w piłce wieczne fochy.
@AdiFantasti
Oby ten "transfer" to już historia. Niech Freund pracuje nad kimś innym.
@hoven
"W przypadkach Fergusona np doslownie zamordyzm byl tym dlaczego odnosil takie sukcesy. Ferguson nie byl nawet wybitnym trenerem czy taktykiem - mozna nawet powiedziec wrecz przeciwnie."
Nie no wiadomo że Ferguson to amator w porównaniu do byłego dziennikarza który jest "prawdziwym" ekspertem i" niekwestionowanym "autorytetem strony.
Serio, teraz to już przeszedłeś sam siebie.
17.09.2023 13:43
Transfer powinien upaść nie tylko z powodu przedłużenia kontraktu. Choćby z powodu żądanej przez Fulham kwoty (teraz może jeszcze wyższej) gdzie nic nie tłumaczy takiej kwoty. Ani wiek ani to gdzie grał, jeśli w wieku 28 lat najlepszym klubem w jakim grał jest Fulham, sorry ale za co te 60 a może i więcej milionów?
Niech Freund znajdzie kogoś lepszego.
17.09.2023 13:29
Jedni w formie inni pod formą stąd i gra rwana.
Szkoda straconych goli (zwłaszcza że po wolnym i karnym).
Na razie nadal wygląda to jakby Tuchel nadal nie za bardzo miał pomysł ale że przestał eksperymentować to jakoś to wygląda. Kane jest ale jaki jest pomysł na niego? Ile on dostał piłek w polu karnym?
No nic zobaczymy jak dalej będzie wyglądać nasza gra.
16.09.2023 10:27
Jak gość przedłużył kontrakt z Fulham to oby to zamknęło temat jego transferu. Wystarczy że Tottenham wyciągnęło z nas max za Kane'a ale to przynajmniej jeden z najlepszych na swojej pozycji a o Palhinha tego powiedzieć nie można.
Oby Freund już pracował nad kimś zupełnie nowym.
15.09.2023 16:50
Zobaczymy. Ja czekam na jakieś miłe zaskoczenie ze strony Freunda odnośnie transferów a nie te same nazwiska.
14.09.2023 15:56
Oby i Davies chciał przedłużyć
13.09.2023 15:50
@hoven
5. Dokładnie o to chodziło nawet jeśli to nie był cytat z twoich wpisów. Zrównałeś Daviesa z Odrizola.
Jak zwykle ucieczka. Boisz się i nie odpowiedasz na pytania. Nie dziwi mnie to.
12.09.2023 19:58
@hoven
Powtórzę bo słabo u ciebie z czytaniem ze zrozumieniem może za drugim razem dasz radę.
"Dobrze to nie był cytat.
Ale dokładnie o to chodziło w twoich komentarzach. Zrównałeś Daviesa z Odrizola."
Dokładnie o to chodziło nawet jeśli to nie był cytat z twoich wpisów.
PS
A ostrzeżenie dostałeś dziś za kłamstwo? Obrażanie innych? Czy może jedno i drugie?
PS 2
I nadal czekam na odpowiedź
"Nadal nie zaczaiłeś że Edmund to nie Edek?
Czy może to jakaś twoja forma obrażania/ośmieszania mnie?"
Miej odwagę odpowiedzieć, choć raz.
12.09.2023 19:35
@hoven
Dobrze to nie był cytat.
Ale dokładnie o to chodziło w twoich komentarzach. Zrównałeś Daviesa z Odrizola.
Natomiast zabawne jest to jak były dziennikarz miota się rzucając obelgi na mnie żeby tylko wybielić siebie. No cóż stara zasada jak nie idzie w rozmowie z oponentem to go obrzucić obelgami. Skoro nie umiesz inaczej.
Ja się nie dam w to wciągnąć.
Edytowano : 2023-09-12 18:40:29
PS
Nadal nie zaczaiłeś że Edmund to nie Edek?
Czy może to jakaś twoja forma obrażania/ośmieszania mnie?
12.09.2023 18:34
Niech wraca oby całkiem zdrowy.
Pytanie jak z formą?
12.09.2023 18:25
Niestety a może stety jest tak jak powiedział Uli. Bayern chce graczy na już a nie może kiedyś.
Dlatego gracze jak Schweinsteiger czy Muller zdążają się od czasu do czasu a nie co sezon.
@josh1982
Akurat wypożyczenie Stanisica to bardzo dobry ruch. Zwłaszcza jeśli Tuchel nie widzi go w składzie w tym momencie. Oby grał jak najwięcej w Leverkusen a jeśli nie to tym bardziej u nas nie ma czego szukać.
12.09.2023 18:19
A mnie to wcale nie dziewi że jeśli DFB będzie chciało zakontraktować Nagelsmanna to oddamy go za darmo.
To że nasi "pożal się Boże" reprezentanci jeżdżą na reprezentacje tylko po to żeby zarobić nie znaczy że wszyscy traktują reprezentacje jako źródło zarobku. I dobrze że Bayern jest w gronie tych dla których reprezentacja kraju jest czymś ważniejszym.
12.09.2023 17:54
@hoven
To jak Daviesa to poziom Odrozoli czy nie według ciebie bo niedawno pisałeś że tak a dziś już zmieniasz zdanie czy procenty uleciały?
No to jesteś byłym dziennikarzem czy nie?
I co ma mój nick do "Edek"? Masz świadomość że to nie to samo?
11.09.2023 22:11
Ups
Panie @hoven gdzie Pan jest?
Cytując "wymyślać" że to wcale nie tak a ja źle przeczytałem i nie zrozumiałem co miałeś na myśli?
11.09.2023 21:39
@hoven
Tutaj https://www.dieroten.pl/art/show/gladbach-vs-bayern/52729 panie były dziennikarzu
Całkiem niedawno. Pamięć szwankują czy było pite?
11.09.2023 21:22
@hoven
Cytując ciebie "Davies to poziom Odrizoli" czyli Davies kariery u nas nie zrobił według ciebie.
Ja mam inne zdanie.
Natomiast gdyby cała wymieniona poniżej 5 do nas trafiła wątpię by wszyscy byli w tym miejscu gdzie są teraz. Za dużo młodych w tym samym czasie, każdy dostaje tyle minut ile dostawali w BVB, Leverkusen, Napoli już to widzę.
11.09.2023 20:15
Oby nie
11.09.2023 19:05
@Ivan7
Pytanie jak potoczyły by się kariery tych którzy do nas nie trafili gdyby jednak do nas trafili? Wątpię by wszyscy byli w miejscu gdzie są teraz.
I czy RL nie obraził by się 2 lata wcześniej? A Halaand posiedział na ławce lub pograł ogony i odszedł po sezonie u nas?
To jest tylko gdybanie.
Można teraz mówić że Hasan był przeciwko Musiali i Daviesowi ale jeśli jako dyrektor sportowy ponosi odpowiedzialność za nie trafione transfery to także za te trafione.
11.09.2023 18:59
Flick poległ na reprezentacji na całego.
To że z Bayernem wygrał wszystko nie czyni go od razu wielkim trenerem. Ale nie oznacza to też że te tytuły się nie liczą. Ot prosty przykład Chelsea która 2 razy wygrała LM "ratując" sezony zmianą trenera. U nich 2 razy to "pykło" u nas raz. U nich 2 razy trenerzy którzy wygrywali LM szybko odchodzili (jeden to wogóle znikł z pola widzenia, a przecież pokonał nas z Juppem na ławce w finale. Tylko czy to uczyniło go wielkim trenerem? No właśnie nie).
Ja jestem bardzo ciekawy jakby u nas Flick sobie poradził za 2 podejściem. Choć wielkim zwolennikiem jego powrotu nie jestem (bo wcale tak różowo może nie być)
10.09.2023 18:35
@bawaria42
Uważam że czeka na odpowiednią dla siebie ofertę. A fakt że my musimy mu płacić działa tylko na jego korzyść gdzie spokojnie może czekać a nie rzucać się na pierwszą ofertę.
10.09.2023 17:25
Szybko poszło.
Ale boisko bardzo brutalnie zweryfikowało Flicka.
Ja czekam gdzie teraz trafi bo jest 1-1 i teraz która odsłona Flicka jest prawdziwa?
Ciekawe czy jeśli Tuchel nadal będzie tak męczył czy Flick do nas nie wróci?
Edytowano : 2023-09-10 17:13:15
@Reeken89
Flick też wymusił.
Choć lżej niż Lewy (bo trudno o gorszy sposób od tego który wybrał Lewy).
Mimo wszystko było publiczne proszenie o pozwolenie na objęcie reprezentacji.
10.09.2023 17:09
@BaltazarGabka
Ciekawy pomysł ale może i prawdziwy tym bardziej że Nagelsmann widzi jak to wygląda odkąd Tuchel zaczął.
10.09.2023 17:03
Próbowano i bardzo dobrze ale nie wyszło. Niestety ani Uli ani KHR wiecznie prowadzić Bayernu nie dadzą rady więc trzeba kogoś kto ich zastąpi znaleźć.
Czy będą to byli piłkarze Bayernu czy ktoś nie związany to już drugorzędna kwestia. Ważne żeby się sprawdzili na stanowiskach które obejmą.
10.09.2023 13:48
@hoven
To co już otwierasz szampana?
W Madrycie jak opchnęli Odrizole za 3 mln to pewnie ostro świętowali.
A skoro jest szansa że "nasz Odrizola" też odejdzie? 3 mln to nawet Hasan by wynegocjował za Daviesa a skoro go już nie ma to raczej pewne że te 3 mln dostaniemy. Nic tylko świętuj!
10.09.2023 13:35
@AdiFantasti
"Priorytetem na letnie okienko Realu Madryt ma być Davies"
To by miało nawet sens. Nie tak dawno jeden "ekspert" tłumaczył na stronie że Davies to poziom Odrizoli. A że Real w końcu za 3 mln (kupił za 35 mln) sprzedał Odrizole to teraz kupi Davisa żeby miał kto siedzieć na ławce (ile Odrizola zagrał meczy dla Realu? Davies podobno prezentujący ten sam poziom więc nie powinien zagrać wiecej).
10.09.2023 12:17
@Sopariev
To nie były "złe warunki" tylko normalne życie trenera.
Równie dobrze można mówić że w pierwszym sezonie do sezonu drużynę przygotował Kovac, Covid pozwolił najpierw ominąć kontuzje Lewego (na wiosnę) a potem dał czas na przygotowanie się do turnieju finałowego.
A w drugim sezonie już tego zabrakło.
Po tym jak Flick "olał" nas dla kadry nie kibicowałem mu w kadrze ale tak słabych wyników się nie spodziewałem. To wygląda bardzo słabo i można mówić że słabi zawodnicy ale chyba nie aż tak mimo wszystko.
10.09.2023 11:51
Oby szybko wszystko ustalono i Musiala przedłużył swój kontrakt.
09.09.2023 13:47
@hoven
Edku dalej zakładam że to twoje imię bo Edek i Edmund to dwa zupełnie inne imiona (chyba że to kolejna jakąś twoja forma obrażania, wyśmiewania rozmówcy?)
Widzę że dalej nie zajarzyłeś.
A twój przykład jest z du... i nijak ma się do tamtej sytuacji. Jest różnica gdy ze składu wypada 2 czy 3,4,5 zawodników, no ale trzeba trochę pomyśleć. Guerreiro który teraz jest kontuzjowany mógłby chociażby zastąpić Kimmicha, ale nie teraz gdy sam jest kontuzjowany. Czaisz? Czy dalej nie jarzy?
I jeśli chcesz rozmawiać a podobno chcesz to taka rada. Nie wyzywaj swoich kontr rozmówców "imbecylami". Nawet jeśli mają inne zdanie. Może trudno ci w to uwierzyć ale można mieć inne zdanie niż ty, co więcej to inne zdanie może być co najmniej równie dobre jak Twoje.
09.09.2023 09:21
@hoven
Odpowiedziałem pytaniem co z pozostałymi ale nie zajarzyłeś, trudno.
Wystarczyło odpisać że reszta zdrowa albo jak teraz, Guerreiro kontuzja.
PS.
Edek to twoje imię bo po raz kolejny go używasz?
Edytowano : 2023-09-08 22:37:31
Kolejne pytania to z kim gramy, czy zmienia się ustawienie czy zostaje z 4 z tyłu.
08.09.2023 22:32
@hoven
"uciekam"?
Ja z reguły sypiam w nocy a nie piszę o 2 czy 3.
Edytowano : 2023-09-08 22:25:31
PS.
Nie, nie jest "ale tak jest".
Jak na razie to żaden piłkarz "wypuszczony" przez nas nagle nie "eksplodował" z formą. Najlepsi w ostatnim czasie to Can czy Hojbjerg ale to raczej solidni piłkarze a nie gwiazdy.
A Gravenbercha? No cóż albo dołączy do Cana i Hojbjerg albo do Sanchesa i Dantasa. Tak przynajmniej myślę.
08.09.2023 22:18
To nie tak że u nas żaden młody nie ma szans bo mimo wszystko Musiala czy Davis sobie poradzili. (jeśli popatrzymy na ostatnie sezony)
Ale niestety zdarza się to zbyt rzadko.
08.09.2023 21:39
@Reeken89
Tak praca w Bayernie to zupełnie inny świat od tego w RBS.
Ale wolałbym żeby przynajmniej Freund nie napalał się tak na 28 latka z Fulham za 50-60 mln jak szczerbaty na suchary.
08.09.2023 21:17
Oby jednak Freund wynalazł kogoś innego. 28 lat, Fulham najlepszy klub w karierze i 60 - 70 mln za transfer. Będzie jak z Laimerem tylko że za ogromne pieniądze.
08.09.2023 17:18
Davies na poziomie Odrizoli szkoda nawet komentować.
Choć w tym przypadku największym problemem pewnie jest fakt że to Hasan go kupił a jak wiadomo on nie mógł kupić nikogo dobrego.
07.09.2023 16:41
Może jednak Freund wynajdzie kogoś innego?
06.09.2023 17:59
Tylko gdzie konkrety bo poza "obrzucanie błotem" nic nie ma.
A to że jak grał słabo i przez niego tracone były bramki to fakt i za to krytyka mu się należała. Nie poradził sobie w Bayernie i tyle.
No ale trener przed ważnymi meczami "buduje" zawodnika i tyle w temacie.
06.09.2023 17:58
Jak w Katarze wybuchła afera premiowa to było słuszne oburzenie na naszych "pożal się Boże" reprezentantów.
A tu widzę wielkie oburzeniem że Bayern, który, a jakże, jest Niemieckim klubem oddaje trenera za darmo do reprezentacji (trenera który sam o to prosi).
Czy nie tak powinno to wyglądać? Czy reprezentacja własnego kraju nie powinna być czymś więcej? Czymś ważniejszym?
05.09.2023 21:20
@hoven
A co z resztą?
05.09.2023 20:34
Jak do kadry to pewnie za darmo. Czy BVB będzie skłonne płacić (ile tam było podawane?) 10 mln za trenera.
Jak już to lepiej niech idzie do kadry.
05.09.2023 19:22
Mnie bardziej ciekawi w jakiej będzie formie. U nas dobry okres przeplatał słabym jeśli podtrzyma dotychczasową tendencję to teraz czas na słabą rundę.
A co do wymuszania to gość mówił że chce odejść już dawno (lepiej teraz za kasę niż za rok za darmo) więc to żadne zaskoczenie i tylko dziwne że Tuchel tak dużo grał nim w sparingach, może chciał go w ten sposób zatrzymać ale jak widać nie wyszło.
05.09.2023 19:19
@kibicod2007
"akurat jakby upa chciał odejść, to bez żalu każdy go pozegna..."
Nie każdy, może nawet mniej niż ci się wydaje.
Zobaczymy gdzie za 3 lata będzie ten gracz z RBS którego chciałbyś wymienić za Upa.
05.09.2023 19:13
Czy Tuchel musi improwizować? Nie sądzę. Kadra mogła by być liczniejsza ale bez przesady jest kim grać.
I ciekawe czy Tuchel sprzeciwiał się wypożyczeniom? Jeśli nie to do kogo pretensje?
05.09.2023 18:57
@Patryk233
Czemu nie? Niech Tuchel próbuje może coś z tego wyjdzie. Tym bardziej jeśli na ŚO będą nadal grać Upa i Kim to szkoda trzymać de Ligta na ławce.
@Jurgen1982
Dobre
@hoven
Edek to twoje imię, dobrze wiedzieć.
04.09.2023 20:07
Może Freund wymyśli kogoś lepszego od Palhinhi.
Mi tam wcale nie żal braku transferu za naprawdę duże pieniądze zawodnika którego szczytem (w wieku 28 lat) jest Fulham.
Edytowano : 2023-09-04 18:13:52
Już kiedyś był płacz jak z Napoli bodajże do Evertonu odchodził Allan. Kto dziś jeszcze o nim pamięta i żałuje?
04.09.2023 18:10
@bawaria42
"No ale jeśli kibicujesz Bayernowi, to winni takiemu stanu rzeczy jest zarząd"
Kwintesencja niektórych wypowiedzi tutaj.
Bayern jest winny. Bayern jest be. Zarząd to poziom metra mułu i wodorostów. (przed zmianą zły po zmianie też już zły choć jeszcze niedawno to mieli być super fachowcy, ale ci co zostali zwolnieni, przynajmniej jeden to też miał być rycerz na białym koniu co nareszcie zadowoli kibiców).
Ludzie wam się chyba pomyliło słowo kibic z zupełnie innym słowem.
Okienko nie wyszło tak jakby co poniektórzy chcieli to od razu wieszanie i oczekiwanie na przeprosiny ze strony zarządu. No już pędzą z przeprosinami.
04.09.2023 17:52
Było zamieszanie po zwolnieniach.
Wyszło jak wyszło może nie bardzo dobrze ale i nie całkiem źle. A już napewno nie tak żeby przepraszać kibiców.
Jest nowy dyrektor sportowy Freund więc zobaczymy jak to będzie wyglądać.
04.09.2023 14:05
@Sopariev
Zarząd się myli jak wszyscy normalni ludzie.
Nieomylni są jedynie eksperci z tej strony którzy zawsze wszystko wiedzą i załatwili by "naj"lepiej.
04.09.2023 12:34
@nyy32
Dziwi cie że Bayernem zarządzali od dawna ludzie którzy wiedzą co robią?
Ludzie którzy patrzą trochę dalej niż tylko bieżący sezon?
Mnie to nie dziwi.
03.09.2023 23:13
@Sopariev
No cóż może ty nie widzisz różnicy między Ulim, KHR, Hainerem czy Dreesenem a działaczami Barcy.
Ja widzę i to dużą.
Tak samo jak skutki działalności jednych i drugich
03.09.2023 22:37
@nyy32
"Hoeness musi mieć rację, bo był wieloletnim dyrektorem sportowym, szefem rady nadzorczej, prezydentem i w ogóle działaczem od ponad 40 lat, no i klub za jego urzędowania sięgał po sukcesy"
Dokładnie tak jest i ja wolę słuchać Uliego niż @hoven . A ty rób jak chcesz.
Edytowano : 2023-09-03 21:44:26
PS
Jeśli chcesz pogadać o polityce to źle trafiłeś
03.09.2023 21:36
@hoven
"W tych "argumentacjach" nie ma zadnej logiki, bo to jest kwestia WIARY"
O tak to kwestia "wiary" ale nie mojej bo na poparcie tego co ja pisze jest pozycja klubu zarówno sportowa jak i finansowa.
To twoja "wiara" w swoją "eksperckość" i posiadanie wiekszej wiedzy o piłce od Uliego i KHR.
Ja nie muszę nic udowadniać bo wszystko zostało już udowodnione zarówno na boisku, gablota pełna pucharów, jak i na corocznych zgromadzeniach gdzie rok rocznie są przedstawiane bardzo dobre wyniki finansowe.
To ty i parę jeszcze innych osób musi się gimnastykować i robić fiolki żeby wypisywać argumenty na poparcie tego jak bardzo macie rację pisząc w jak bardzo złej sytuacji jest klub i że to zarząd (Uli i KHR) jest temu winny.
I naprawdę groteskowo wygląda zdjęcie KHR w avatarze kogoś kto tak jedzie po klubie, może to próba wybielania tego cp piszesz poprzez to zdjęcie?
03.09.2023 20:01
@nyy32
Zwłaszcza w przypadku Kahna zaważyła "KUMULACJĘ błędów z kilku lat" (może mu doliczyli czas gdy bronił?)
@KahnTitan
Tak mój błąd.
@Arcatera80
Na poparcie tego co ja pisze jest pozycja klubu zarówno sportowa jak i finansowa a ty poparłeś to co piszesz argumentem że ja nie mogę mieć racji bo przecież jestem "idiotą".
Na szczęście jestem już za stary żeby się przejmować że ktoś mnie tak nazywa.
Edytowano : 2023-09-03 19:18:04
@hoven
Jak raz na 10 lat kupisz samochód za 100 tyś to nie oznacza że "lubisz" kupować drogie auta. A raczej że jak musisz to wydajesz na porządne auto
03.09.2023 19:12
@hoven
Przypominam że za zwolnienie Nagelsmanna Khan i Hasan polecieli ze stanowiska. Nie za złe transfery (jak ty byś chciał) tylko za wywalenie trenera w złym momencie jak się na koniec sezonu okazało. Podjęli decyzję i zapłacili za nią. Więc "mityczny zarząd" to nie Khan i Hasan a właśnie ci którzy ich rozliczyli.
Buźka "miszczu"
03.09.2023 17:59
Kadra nie jest idealna ale też nie można powiedzieć że jest słaba. Jest dobra.
Teraz czas na Tuchela żeby się wykazał.
A to że jakiś transfer nie wyszedł no cóż tak się zdarza.
03.09.2023 17:10
@Sopariev
To dzięki działaczom których określasz jako "leśne dziadki" a nie kibice (zapewne ci "prawdziwi" bo ja też uważam się za kibica a mam inne zdanie) czy eksperci doprowadzili klub w miejsce gdzie jest teraz.
Więc sorry ale nadal będę popierał KHR i Uliego a nie ciebie i tych którzy myślą podobnie jak ty.
03.09.2023 15:37
@bawaria42
Bo kogoś kupić musieliśmy?
Być może znasz "nieśmiertelnego" piłkarza ale ani w klubie ani ja o takim nie słyszałem. Dlatego co jakiś czas ktoś kończy karierę i kogoś klub kupuje.
Edytowano : 2023-09-03 15:22:00
@Arcatera80
Spoko, nie ma sprawy.
Ja doczekałem się 3 zwycięstw LM przez lata kibicowania więc może i ty dasz radę? Jeśli nie to też nic się nie dzieje zmiana klubu któremu się kibicuje nie jest karalna (przynajmniej oficjalnie)
03.09.2023 15:18
@Arcatera80
Założenia tej polityki?
Proste, klub to nie zawodnik który pogra parę lat i emerytura. Dla klubu sezon to tylko rok, ułamek z historii. Więc trzeba się trzymać z dala od zasady "zastaw się a postaw się".
Jak w tym sezonie nie będzie kadry na zwycięstwo w LM to za rok albo dwa albo trzy będzie.
A poza tym to nie wiemy czy w klubie jest jakieś wielkie zaufanie do Tuchela w sprawie transferów choć to normalne bo poza Juppem żaden trener nie miał łatwo w tej kwestii. No ale Jupp sobie na takie a nie inne traktowanie zapracował wynikami na boisku.
03.09.2023 14:46
Był Hasan było źle.
Jest KHR dalej źle (choć jeszcze do niedawna było udowadnianie że gdyby on był to by wszystko wyglądało inaczej. Inaczej czyli tak jak niektórzy chcieli by żeby wyglądało. A tu taki klops)
A to po prostu pokazuje że Bayern ma swoją politykę i ją realizuje niezależnie od tego kto jest odpowiedzialny za to by tą właśnie politykę realizować.
03.09.2023 14:19
Nieważne gdzie ważne żeby Nagelsmann zszedł z listy płac. A jak pójdzie do BVB to raz zarobimy na tym (przynajmniej jak były poprzednie plotki to zawsze przewijała się konkretna kwota ile mielibyśmy za niego dostać) a dwa będzie chciał w BVB udowodnić swoją wartość i naciskał na nas.
03.09.2023 08:24
Nasza gra wygląda jak koszulki czyli słabo.
Kolejny mecz z grą bez pomysłu.
Dobrze Sane pociągnął grę.
Tel powinien dostawać więcej minut.
Generalnie druga połowa to walka o to żeby w końcu coś wpadło. Dobrze że tak drużyna zareagowała bo ostatnio wyglądało to zupełnie inaczej i nie było widać woli zwyciestwa jak nie szło.
03.09.2023 08:16
U nas praktycznie nie grał odszedł za 40 mln więc spoko.
Odpali w LFC? Może ale u nas nie więc jest okazja trzeba było skorzystać.
02.09.2023 11:43
@hoven
Na stronie jest pewnie kilkanaście jeśli nie wiecej osób które bez większego problemu poda po kilka nazwisk na każdą pozycję na boisku graczy których można by kupić.
Ale według twoich wpisów KHR potrzebuje raportów Hasana (których nie ma. Nie będę nawet pytał skąd wiesz że nic po Hasanie nie zostało) żeby kogokolwiek kupić. Zabawna teoria
01.09.2023 22:02
@hoven
To raczej twoje wypociny zostały ośmieszone bo Hasana już nie ma, wrócił KHR a polityka transferowa Bayernu się nie zmieniła.
Czyli kto miał rację?
01.09.2023 21:20
@hoven
Hasan "wiecznie żywy"
W klubie po zwolnieniu Khana i Hasana zaczęły pracować "ufoludki" nie mające pojęcia o piłkarzach kto gdzie, jak i na jakiej pozycji gra. Zły Hasan nie zostawił żadnych notatek i "klops", "ufoludki" nikogo nie kupiły bo nie wiedziały kogo.
Można myśleć i tak.
Dla mnie niestety/stety ale zarząd widzi "progres" gry drużyny pod Tuchelem i dlatego go nie słucha. Tuchel ma wycisnąć z graczy ile się da i albo się wykaże kunsztem trenerskim albo potwierdzi to co widać narazie czyli może i jest dobrym trenerem ale w Bayernie kariery nie zrobi.
01.09.2023 21:08
@Sopariev
Ostatni raz grałem w fife 98 w 99 roku ale niech ci będzie.
@Alistair
I może polecą, a przynajmniej jedna. Bo trochę to wygląda tak że jak zobaczono jaki "progres" zrobił zespół pod Tuchelem to zaufanie do niego i jego pomysłów na transfery mocno spadło.
01.09.2023 20:23
@Sopariev
A gdzie ja napisałem że mamy nie walczyć o BL, PN i LM? Mamy walczyć.
Niech Tuchel też dołoży coś od siebie bo jeśli ma wyjść rozłożyć ręce i powiedzieć "no przecież mówiłem i prosiłem" to będzie oznaczać że zamiast 2 to po ostatnim sezonie powinno polecieć 3 osoby.
A jeśli Stanisic nie poradzi sobie w Leverkusen to nie ma też czego szukać u nas.
@Alistair
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem o "zabezpieczaniu celów na już". 2 osoby zapłaciły "głowami" za takie zabezpieczenie.
01.09.2023 19:59
Wypożyczenie Stanisica to nie myślenie długofalowe, to co w takim razie?
To jest właśnie myślenie długofalowe. W tym sezonie może by zagrał parę meczy a może nie (nawet tyle co w zeszłym sezonie to mało dla niego). A tak poszedł do Leverkusen i albo będzie grał regularnie albo nie ma co marzyć że u nas zrobi karierę skoro nawet w Leverkusen sobie nie poradził.
Może dla Kanea sezon to dużo bo za 5 będzie prawie kończył karierę ale dla klubu to tylko sezon i jeszcze wiele przed.
01.09.2023 19:50
@Alistair
Już przerabialiśmy w zeszłym sezonie rządy tych co myśleli "nie ma co czekać, trzeba zabezpieczyć cele na już". Jak się to skończyło i dla klubu i dla tych którzy działali myśląc tylko o "tu i teraz" wiadomo.
01.09.2023 19:43
@Sopariev
Może i trzeba było. Ale nie działano więc lepiej że nic z tego nie wyszło bo według mnie byłby to przepłacony transfer.
A już raz przepłaciliśmy za Kanea więc na jedno okienko wystarczy.
Przyszedł nowy dyrektor sportowy ma rok na działanie przed następnym letnim okienku. Dla klubu sezon to nie dużo może spokojnie poczekać.
A teraz Tuchel niech udowodni że nadaje się na naszego trenera, kadra idealna nie jest ale zła też nie jest. Jeśli trener dołoży coś od siebie to sezon będzie dobry.
01.09.2023 19:37
Jak płacić takie pieniądze za takiego piłkarza to lepiej że nic z tego nie wyjdzie i poczekać sezon.
Klub to nie zawodnik który ma parę lat kariery i emerytura więc nie ma się co spinać ale trzeba myśleć długofalowo.
01.09.2023 19:18
Jeśli dostaniemy za niego ponad 40 mln to nie było opcji żeby to odrzucić.
Pytanie czy nie będziemy żałować? Na tą chwilę nie i oby tak zostało.
Kto za niego?
Edytowano : 2023-08-31 20:53:02
PS. Jak bez uczciwej czy prawdziwej szansy? (jak kto chce)
2 trenerów wolało grać innymi, nawet trenera który na siłę chciał wypchnąć Goretzke z 11 nie przekonał.
31.08.2023 20:48
Dobre losowanie. Spoko że trafiliśmy MU.
31.08.2023 19:35
A ja rozumie. Nie rozumie czemu tak późno, spokojnie można go było wypożyczyć sezon czy nawet 2 temu.
Skoro trener nie widzi go w składzie to lepiej jak poszedł na wypożyczenie i oby grał tam jak najwięcej. Może po sezonie wróci i zacznie grać także u nas (czy Tuchel nadal będzie trenerem?).
31.08.2023 17:27
Jeśli prawdą są podawane kwoty jakich żąda Fulham to nie ma szans bo on nie jest wart takich pieniędzy.
30.08.2023 16:14
Zobaczymy jak to z nim będzie wyglądać.
W RB radził sobie świetnie ale Bayern to zupełnie inna bajka.
Powodzenia i do pracy
30.08.2023 16:12
Pełna zgoda.
Potrzebujemy DP i to nie od dziś.
30.08.2023 16:09
Pavard niech idzie skoro mu w Monachium tak źle. Szkoda że głowa słaba bo grać potrafi.
A za niego brać Kehrera.
29.08.2023 16:41
Spokojnie jak na razie to nikogo nie kupiliśmy (ani nie wypożyczyliśmy)
29.08.2023 16:22
Tuchel to może odłożył by w końcu telefon i zajął się treningami?
29.08.2023 12:38
@hoven
Tak "oczywiście".
Hasana nie ma. Gdy był być może "blokował" czytaj "zakazał" trenerowi wystawiać Gravenbercha bo kupił go żeby mu "zmarnować karierę" przyspawójąc go do ławki? (wiadomo Hasan to amator, niszczący wszystko - tak to leciało?)
Ale czekaj. Przecież Hasana już nie ma za to jest "właściwy trener, na właściwym miejscu" a Ryan nawet o milimetr nie zbliżył się do grania więcej.
Więc albo to drugi wielki talent jak Sanches albo trener woli grać innymi niż dawać szanse młodemu który może wypali? Tylko czy to wina Hasana (którego już nie ma) że trener ma takie podejście? Choć fakt że to Hasan z Khanem ściągneli tego trenera, za co obaj wylecieli.
Gravenberch może i ma talent, skoro nadal interesują się nim takie a nie inne zespoły ale u nas kolejny trener nic w nim nie widzi i na niego nie stawia. Tuchel przed sezonem nie chciał wystawiać Goretzki więc czemu nie dał szansy Gravenberchowi tylko postawił na Laimera (którego też w sumie zaklepał już chyba Hasan)?
Może mniej FM by się jednak przydało Panie @hoven ? W grze działa? Ale to rzeczywistość i nie koniecznie musi działać.
29.08.2023 06:12
@bawaria42
To że ktoś kiedyś popełnił błąd nie oznacza że jest winny za każdym razem.
Laimer zawalił bramkę a nie Upa. Zobacz sobie jak zawodnik Augsburga uciekł Laimerowi zanim zaczął wbiegać w pole karne. To był wręcz podręcznikowy przykład "krycia na radar" w wykonaniu Laimera.
28.08.2023 20:06
@bawaria42
Chyba gdyby Upa sprintem wracał to by zdążył złapać linie spalonego. (a tak a propo to czy nie znalazł się tam, prawa strona, bo asekurował lukę po nieobecnym Laimerze, który grał jako PO?)
Laimer krył na "radar" a nie żadne odpuszczanie bo "złapie na spalonym". Gość odjechał Laimerowi na ponad metr w lini a dopiero potem wbiegł w pole karne.
28.08.2023 18:30
Po tym jak drużyna się prezentuje pod Tuchelem to Tuchel może sobie chcieć kogo chce ale pewnie nikogo nie dostanie. A dlaczego to niech każdy sobie dopowie, co komu pasuje.
28.08.2023 18:19
Kolejny mecz grany bez pomysłu ale jak na razie wystarcza zobaczymy co dalej. Czy Tuchel się obudzi?
Dobrze że Kimmich przestał wykonywać wszystkie różne. Wrzutki Sane dużo lepsze.
28.08.2023 17:26
MU podobno nic na razie o tym nie wie.
Ciekawe czy w Bayernie ktoś o tym "zainteresowaniu" wie?
Plotka
28.08.2023 17:17
Już kiedyś, jeszcze jak grał Lyonie, były plotki że się nim interesujemy.
Jak dla mnie to najlepiej żeby przyszedł Kehrer.
28.08.2023 17:15
Oceny mogą być choć ogólnie kolejny mecz zagrany gdzie najsłabiej to raczej należy ocenić trenera bo dalej nie widać pomysłu na grę i taktykę.
@elber09
Dokładnie tak ze stratą gola było ale na stronie są tacy którzy już dawno Upa (i Goretzke) obwinili o wszystko (pewnie nawet o to że padało w Monachium).
28.08.2023 17:13
Jeszcze z dwa, trzy sezony temu Ndidi byłby mocnym kandydatem ale teraz? Zjazd jak całego Leicester.
Pytanie czy w nowej drużynie wróci do formy?
28.08.2023 17:09
Oby Peretz "wypalił".
Ale z zostaniem numerem 1 to bym się jeszcze wstrzymał.
Już James czy Cou mieli usadzić na wieczność Mullera na ławce (a mieli ku temu większe podstawy niż Peretz).
26.08.2023 14:35
W tej chwili gra lepiej od Pavarda który albo myśli już tylko o transferze albo ma znowu zjazd formy (zagrał dobrą rundę więc pora na słabszą).
Więc to że zagra od początku raczej zaskoczeniem nie jest.
Ciekawe jak Muller zagra z Kanem oby szybko się zgrali to będzie dobrze.
26.08.2023 13:23
Nic tylko płacić i brać. Skoro chcą go giganci PL to i kwota transferu powinna być adekwatna.
25.08.2023 22:45
I dobrze że odmówił. Dobry zawodnik szkoda że forma raz w górę raz w dół ale wolę jego niż no właśnie kogo?
Nie wspominając już że handel z Barcą to słaby interes jak oni w tym okienku nie mają nic kasy bo wszystkie dźwignie wydali w zeszłym.
25.08.2023 16:57
@Ivan7 @iktorn88
Dobre podsumowanie "pomocy".
24.08.2023 15:53
Kehrer dobry, solidny zawodnik. Grał i na ŚO i na PO. Nie gorszy od Pavarda i nie ma takich wahań formy. Ograny w LM.
No i to Niemiec.
Jak dla mnie dobry wybór.
23.08.2023 19:08
@Reeken89
Tuchel chce sprzedać Gravenbercha a zarząd chce zaczekać do stycznia.
Tylko skoro Tuchel go nie chce to pewnie nie będzie z niego za często korzystał więc i okazji do obserwacji jego przydatności dla drużyny nie będzie dużo.
Chyba że zarząd chce zaczekać do stycznia czy Tuchel dalej będzie trenerem? Nowy trener może być bardziej chętny do stawiania na Gravenbercha?
A może to tylko wymysły dziennikarzy a nie rzeczywiste stanowiska?
22.08.2023 17:31