Lewy a może Zahavi (ale z przyzwoleniem Lewego) zachowuje się po raz kolejny słabo. Bayern nie powinien dawać mu podwyżki. Lewy jak chce zostać to niech skończy tą szopkę a jak nie to trudno. Jak. Było życie przed Lewym tak będzie po. Bez Lewego Bayern też wygrywał LM. (król strzelców nie jest do tego potrzebny a równy, silny skład).
19.04.2022 16:41
Z Gnabrym mam nadzieję że w końcu uda się dogadać. Pytanie jaką podwyżkę on oczekuje?
Z Lewym też oby się dogadano ale nie kosztem podwyżki. Wieku nikt nie oszuka.
19.04.2022 16:33
Oby rzeczywiście tak było i niedługo było oficjalne potwierdzenie że obaj przedłużyli swoje umowy.
18.04.2022 16:39
@nyy32
Abramowicz też lubił korzystać z jego usług (teraz ze wzgledu na ban nie może a pewnie skorzystałby).
Lewy zrywa umowę z Huawei bo ta firma nie odcina się od Rosji ale już nie ma problemu z relacjami Zahaviego i Abramowicza.
Lewy to bardzo dobry piłkarz ale agentów miał i nadal ma "fatalnych". Swoją grą załatwia sobie wysokie kontrakty z innym agentem robiącym mniej "syfu" miałby równie wysoki kontrakt.
18.04.2022 13:18
Ten sezon ma bardzo słaby, może Bayern to nie klub dla niego?
Jeśli rzeczywiście pojawiła by się ciekawa oferta za niego to niech go sprzedadzą.
@Reeken89 popatrz ile goli straciliśmy w tym sezonie z Upa i ile w zeszłym bez niego, mimo że gramy równie ofensywnie.
Obrońca pomyli się raz na 10 interwencji w meczu i jest "słaby". Napastnik wykorzysta 1 na 10 szans w meczu i jest "bohaterem". Takie życie ale niekoniecznie uczciwa ocena umiejętności jednego i drugiego.
18.04.2022 12:28
@Pir5
Był kiedyś taki piłkarz, nazywał się Arda Turan który jak sam przyznał, pomylił nas z Barcą może ten użytkownik ma tak samo?
18.04.2022 12:22
@FanGraczyBayern
Ja kibicuje Bayernowi a nie Lewemu (chyba że gra reprezentacja).
Gdyby było tak jak mówisz to Lewy nie byłby najlepiej opłacanym zawodnikiem w historii Bayernu.
Po co w ogóle Lewemu Zahavi? Czy kontrakt Lewego to zasługa Zahaviego czy może jednak umiejętności Lewego? Według mnie umiejętności Lewego i mając innego agenta, robiącego mniej "syfu" i tak miałby taki kontrakt bo grą na niego zapracował.
Teraz też komu Zahavi robi dobrze? Lewemu czy jednak kumplowi z Barcy? Dla mnie odpowiedź jest prosta, temu drugiemu, nie Lewemu. To Barca zyskuje na tych plotkach a Lewy nie.
18.04.2022 11:43
Oby tak właśnie się stało i niedługo Muller podpisał nowy kontrakt i do końca kariery został u nas.
PS. Jak widać da się bez wmawiania o braku szacunku i rozmów "pijawki" z kumplem z Barcy.
18.04.2022 11:02
Ale niektórzy mają "kompleks" Barcy. Jak ta Barca jest "super" nie to co "dziadowski" Bayern.
Nie ma jak pluć na swoich. Co?
A co do Nagelsmanna to on odpadł bo przegrał z Emerym czyli trenerem który w pucharach od lat robi świetną robotę i wygrywa. A Flick został ograny prze Pochetino trenera który nic nie wygrał. Ale to Nagelsmann jest wyzywany od "uczniaków" i zarzuca mu się że zniszczył dzieło Flicka. Jeśli wygramy BL to Nagelsmann powtórzy to co zrobił Flick rok temu. (a podobno co sezon jesteśmy słabsi? więc mając mniej zrobi to samo?)
18.04.2022 01:15
Jest wygrana po meczu w którym prowadziliśmy grę a Arminia tylko się broniła i liczyła na szybkie kontry. Tak to na ten moment wygląda, każdy tak z nami gra i dlatego nasza gra jest jaka jest.
A na strony jak zwykle nieważne czy zwyciestwo czy porażka to i tak niektórym nie dogodzi i wszystko źle.
To może albo nie oglądajcie BL (to dla niektórych jakieś drugorzędne czy nawet trzeciorzędne rozgrywki) albo w ogóle zmieńcie zespół do kibicowania skoro u nas wszystko jest złe zaczynając od zarządu przez trenera a kończąc na piłkarzach, a meczy z naszym udziałem nie da się oglądać (nie to co mecze prawdziwych potęg).
A zresztą szkoda czasu.
17.04.2022 19:57
@FanGraczyBayern @mike84
Lewy zasługiwał na podwyżkę przy ostatnim przedłużaniu kontraktu. Teraz gdy będzie miał 35 lat gdy skończy się obecnie obowiązujący już na podwyżkę nie zasługuje. Czasu nikt nie oszuka. Oczywiście jeszcze sezon może 2 zagra na najwyższym poziomie a co potem? Skoro chce dłuższego kontraktu?
Było życie w Bayernie przed Lewym będzie i po nim. Jak Lewy chce to zostanie na dobrych warunkach które zaproponuje Bayern (bo nie uważam żeby dostał ofertę przedłużenia za połowę tego co teraz) a jeśli chce odejść to i tak odejdzie.
A argument że nie da się go zastąpić 1 do 1 o niczym nie świadczy bo od czasów Mullera Bayern nie miał napastnika który strzelał tyle co Lewy a i tak wygrywał. Po Lewym pewnie będzie tak samo i wrócimy do czasów "Elbera, Gomeza czy Makaaya" i nic wielkiego się nie stanie, nadal będziemy walczyć o zwyciestwa i wygrywać.
17.04.2022 14:34
I prawidłowo.
Jak Lewy chce zostać to zostanie na warynkach Bayernu, które napewno nie będą złe.
A jeśli chce odejść to wytłumaczenie się znajdzie, nie on pierwszy byłby "niedoceniony".
Kto wie jak będzie grał Lewy w wieku 35 lat? CR i Messi też mieli grać wiecznie a "nagle" przestali.
17.04.2022 13:14
@Reeken89
Czyli nie zrozumiałeś. Trudno.
Ja nikogo nie podejrzewam o groźby w stosunku do rodziny Hasana (to ty tutaj coś insynuujesz w moim kierunku jak już coś)
Natomista pewne działania dają przyzwolenie czy też ośmielają innych do dalej posuniętych działań. Może kiedyś to zrozumiesz.
15.04.2022 14:46
@Reeken89
Przeczytaj raz jeszcze co napisałem bo to było też do ciebie. Może zrozumiesz że pewne "działania" mają swoje konsekwencje nawet jeśli niezamierzone przez tych które te działania podejmują.
15.04.2022 14:32
Odlotów na stronie ciąg dalszy.
Sezon się skończył po odpadnięciu z LM, a BL to co?
Kibic który cieszy się z mistrzostwa kraju to "fatalny kibic". I może jeszcze "nie fatalny kibic" to ten co ciągle narzeka, umniejsza sukcesy klubu, obraża pracowników klubu a jednocześnie wychwala innych, tłumaczy błędy innych? Komuś się już całkiem wszystko pomyliło. A potem zaskoczenie i wielkie oburzenie bo ktoś grozi rodzinie Hasana. A to właśnie zachowanie "nie fatalnych kibiców" do tego doprowadza.
15.04.2022 13:44
Nie ma co czekać do następnego sezonu. W tym powinien grać już do końca. Jest młody i potrzebuje minut.
15.04.2022 13:35
Wcześniej grywaliśmy 3 z tyłu ale od czasu van Gaala już tylko 4. Natomiast największe sukcesy przyszły już gdy van Gaala nie było w klubie. Zmiany potrzebują czasu.
To co chce wprowadzić Nagelsmann może być dobre ale może wymagać czasu. Może już w przyszłym sezonie będzie to wyglądać lepiej.
14.04.2022 20:44
@szczebelek
Różne wpisy były tu na stronie. A ciągłe ataki i wyzwiska są codziennością.
14.04.2022 19:32
Tak się kończy ciągłe atakowanie i obrażanie w komentarzach. W końcu znajdzie się ktoś kto pomyśli że "czas działać".
14.04.2022 17:56
Gdyby ściągnęli i Schlotterbecka i Adeyemiego było by to dobre okienko.
14.04.2022 17:52
Jeśli tak jest to zobaczymy jak Nagelsmann sobie z tym poradzi. Jeśli da radę to zostanie a jeśli nie to szybko przestanie być naszym trenerem.
Oby dał radę.
13.04.2022 20:07
@Reeken89
Zwykle gra 2 drużyny i 1 wygrywa a 2 przegrywa na "własne życzenie", ciekawe myślenie. Czy tylko my przegrywamy na "własne życzenie" a inni mają "lepsze" usprawiedliwienie na porażkę?
13.04.2022 19:54
@Sopariev
Apetyt rośnie w miarę jedzenia i wiele osób na stronie się przejadło.
LM co sezon weryfikuje wszystkich poza zwycięzcą.
A zwyciestwa w BL nikt nam nie daje tylko zdobywamy na boisku bo jesteśmy lepsi sportowo co wynika z tego że od lat jesteśmy dobrze zarządzani a nie z "frajerstwa" innych.
Umniejszanie mistrzostwa BL nigdy nie zrozumie.
Edytowano : 2022-04-13 16:19:07
@Reeken89
Jak to co się wczoraj stało? Przegraliśmy ze "słabszym" zespołem. Nie my pierwsi i nie my ostatni. Nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz.
13.04.2022 16:14
@Reeken89
Jeżeli większość twoich komentarzy to atak na Bayern, ludzi związanych z Bayernem lub umniejszanie sukcesów, to tak, to nic nie znaczy.
13.04.2022 15:31
@Reeken89
Nie mam zamiaru tłumaczyć że mistrzostwo kraju to coś z czego należy się cieszyć a sezon gdy się go zdobywa jest dobry.
Tak samo jak nie ma sensu przekonywanie że to Bayern wywalczył to mistrzostwo a nie dostał je na tacy od pozostałych drużyn.
Wyraziłem swoje zdanie a ty uważaj jak chcesz. (i nie zapomnij zakończyć narzekania na wszystko co związane z Bayernem "...FCBM! " jak to masz w zwyczaju. Tylko co to znaczy? Chyba nic.)
13.04.2022 15:18
@siudrak0
Dla mnie mistrzostwo BL znaczy dużo i każdy sezon który kończy się wygraniem BL jest dobry.
A to że na stronie jest moda na umniejszanie mistrzostwa to przegięcie.
13.04.2022 15:04
Tolisso niech odchodzi, nie ma zdrowia żeby oferować mu nowy kontrakt.
Dla Sarra Bayern to za wysoko i oby udało się go sprzedać.
Roca jeśli kolejny sezon ma przesiedzieć na ławce i być ostatnim do wejścia to jeśli będzie chętny to najlepiej sprzedać i coś na nim zarobić. Chociaż szkoda mi go bo nigdy nie dostał prawdziwej szansy.
Sabitzer chyba jednak powinien dostać drugi sezon chyba że ktoś złoży za niego korzystną ofertę.
A Stanisica najlepiej wypożyczyć do kogoś z BL niech zbiera minuty gry i doświadczenie.
13.04.2022 14:28
Jeżeli zostanie to musi poprawić grę w obronie, całego zespołu, bo bez tego będzie powtórka z tego sezonu.
Ten sezon jeśli wygramy BL nie będzie wcale taki zły.
13.04.2022 14:24
Szkoda, bardzo szkoda tego dwumeczu zarówno ze sportowej jak i finansowej strony.
Ale sezon jeszcze się nie skończył trzeba wygrać BL.
13.04.2022 06:10
Jeszcze długo może się ciągnąć ta zabawa Zahaviego. Bayern dobrze robi że nie daje się wciągnąć w jego gierki.
Kontrakt Lewego jest ważny jeszcze rok a dawanie kolejnej podwyżki dla napastnika w wieku 35 lat jest bez sensu. Równie dobrze Lewy może utrzymać formę jeszcze 2 czy 3 sezony ale może również "nagle" stracić formę jak Messi czy CR. Wieku nikt nie oszuka.
12.04.2022 18:25
Mam nadzieję że Lewy przedłuży z nami kontrakt. (bez podwyżki, zarabia najwięcej w zespole i to wystarczy)
Jeśli nie to trudno. Tak jak Bayern radził sobie i wygrywał LM przed Lewym tak jak on odejdzie też sobie poradzi.
A co do przejścia do Barcy to jedyną motywacją może być chęć wygrania Złotej Piłki u nas nie ma na to szans (co pokazały ostatnie 2 lata) ale w "medialnej" Barcie i owszem.
A czy to w ogóle prawda to się dopiero okaże, przy ostatnim przedłużaniu też był już dogadany ale wtedy z Realem.
11.04.2022 16:51
@Reeken89 @AdiFantasti @FanGraczyBayern
Po raz kolejny.
NIKT z Bayernu Flicka nie zwolnił to on odszedł.
Flick to typ "najemnika". A z najemnikami często tak jest że są dobrzy w tym co robią. Ale jest też druga strona medalu. Nie zależy im na miejscu gdzie "pracują" a jedynie na samych sobie.
Flick nie myślał o Bayernie ale o sobie. Wygrał wszystko u nas. Chciał władzy ale jej nie dostał. Więc jak pojawiła się okazja to odszedł i poszedł tam gdzie według niego będzie mu lepiej. Na myślenie o dobru Bayernu nie ma w tym miejsca.
Edytowano : 2022-04-09 15:03:31
A KHR w to nie mieszajcie bo ten odszedł na emeryturę. Są tacy co by chcieli pracować i rządzić do śmierci a są tacy co chcą na emeryturze też trochę z żoną pożyć w spokoju.
KHR nadal wypowiada się dobrze o Bayernie i w tym samym tonie co klub.
09.04.2022 15:00
@Reeken89
Po raz kolejny nikt Flicka nie zwolnił ten odszedł do reprezentacji. (I to bez odszkodowania bo jak brać kasę za odejście trenera do kadry narodowej? To nie w stylu Bayernu) (gdyby nie wakat w reprezentacji to albo Flick byłby nadal trenerem Bayernu albo na jego odejściu Bayern zarobił by spore pieniądze)
Jak chcesz to broń trenera który "olał" Bayern dla reprezentacji.
Ale ja zawsze będę stał po stronie Bayernu.
09.04.2022 13:54
Znowu Flick. Flick sam odszedł nikt go nie zwolnił. Pretensję jak już to do niego.
A co do przegrywania w LM ze "słabszymi" zespołami to wystarczy poświęcić chwilkę i przeglądnąć wyniki z poprzednich lat i szybko znajdzie się że to co jest teraz zarzucane Bayernowi zdarza się wszystkim. (MC Guardioli regularnie odpadał z drużynami poziomu Villarreal). I nie chodzi o wybielanie porażki ale o to że takie porażki to nie oznaka popadania w kryzys bo te zdarzają się wszystkim (choćby MC w kryzys po nich nie wpadł).
09.04.2022 09:54
A ja nie zgadzam się z tym że Lewy powinien dostać podwyżkę. Tyle ile dostaje to max i nie ma co płacić wiecej.
Lewy to świetny napastnik i mam nadzieję że przedłuży kontrakt ale jak było "życie" przed Lewym tak będzie po nim.
08.04.2022 19:10
Oby to były dobre ruchy i szybko wkomponowali się w zespole.
Pozycja na której gra jeden i drugi u nas trzeba wzmocnić więc mam nadzieję że okażą się dobrymi transferami.
08.04.2022 19:03
Słaby mecz w naszym wykonaniu nic nie działało tak jak powinno.
07.04.2022 14:12
To że negocjuje tylko z nami to dobrze.
Ale to że negocjacje ciągnął się tak długo to już zły znak.
Oby tylko zakończyły się dobrze, podpisaniem przez Gnabriego nowego kontraktu z nami (bez astronomicznej kwoty).
07.04.2022 14:09
@josh1982
"Dziś okładki Hiszpańskich gazet piszą że Lewy jest o krok od Barcelony a nasz zarząd nie podjął rozmów"
Wszystko "spoko" tylko czy pada suma ile Barca zapłaci Bayernowi? Czy transfer dopiero w 2023?
Jeżeli nie ma odpowiedzi na jedno z tych pytań to takie same wymysły jak przy ostatnim przedłużaniu. Przecież Lewy ma kontrakt do 2023 a nie do 2022 a narracja jakby w lipcu był już wolnym zawodnikiem. A tak nie jest.
07.04.2022 14:05
A ja nie zgodzę się z tym stwierdzeniem z końca artykułu "presja na szefach Bayernu staje się coraz większa".
Dlaczego? Bo niby dlaczego presja staje się coraz większa? Lewy w końcu odejdzie więc może w klubie biorą też pod uwagę wariant odejścia teraz lub w 2023 a nie w 2025 po końcu nowego kontraktu. Dwa lata w historii klubu to nie dużo a Bayern radził sobie przed Lewym i będzie pp tym jak Lewy odejdzie.
Równie dobrze może to jest gra z naszej strony? Lewy chce podwyżkę (podobno, a jak nie to odejdzie) a może tego chce Zahavi (bo prowizja będzie wyższa dla niego?). A jak nie rozpoczną negocjacji to co? Lewy odejdzie w lecie? Jak my się nie zgodzimy to będzie u nas grał do 2023 (i niech Barca czy PSG z Zahavim czekają jeszcze rok). A jeśli Lewy tak naprawdę nie chce się nigdzie ruszać? To się w końcu dogadają.
Co do Mullera i Neuera to myślę że ich kontrakty zostaną przedłużone.
06.04.2022 20:17
Zobaczymy czy rzeczywiście obaj do nas trafią.
Żeby tylko za jednego nie przepłacić a drugiemu nie dać za dużego kontraktu.
06.04.2022 20:04
Czy planują kogoś kupić na ŚO czy nie to nikt tego oficjalnie nie potwierdzi bo i po co.
04.04.2022 19:35
Freiburg miał prawo więc złożył odwołanie. Czy to słabe z ich strony? Z punktu widzenia Bayernu tak ale cóż takie życie a dla nich te 3 punkty to może być przepustka do pucharów czyli do dużej kasy więc wszystkie chwyty dozwolone.
Ciekawe czy Streich gdy mówił że nie planują mówił prawdę. Myślę że raczej tak a potem działacze zrobili co chcieli.
No cóż nawet jeśli dadzą im walkower to 10 mistrzostwo będzie cieszyć jeszcze bardziej. Zespół w takiej sytuacji będzie pewnie jeszcze bardziej zmotywowany na końcówkę sezonu i wygramy mistrzostwo.
04.04.2022 19:32
Koniec kontraktu zrobić porzegnanie i koniec. To nie jego wina że zdrowie ma jakie ma ale że ma tak absurdalne żądania co do wysokości nowego kontraktu (jeśli to prawda) to już słabe.
04.04.2022 16:22
@AdiFantasti
Ja chyba coś przeoczyłem? Bo jak narazie to Nianzou czy był czy go nie było to bez różnicy. Teraz w końcu dostał jakąś szanse na poważnie (oby jak najdłużej ją dostawał).
Więc sorry ale Nianzou zastępuje Sule a Nianzou nikt bo po co? Zeszły sezon prawie cały kontuzja. W tym do momentu kontuzji Sule też jakby go nie było to nikt by nie zauważył.
Zresztą może być tak jak tu parę osób pisze że dziennikarze piszą jedno a klub zrobi drugie i kogoś na ŚO kupi.
Pożyjemy zobaczymy.
03.04.2022 19:32
@Skobry
Sule odchodzi ale jego miejsce może zajmie Nianzou. Może?
Ja jak napisałem trzymam za to kciuki.
A poza tym to tylko artykuł a nie oficjalne stanowisko klubu.
03.04.2022 17:58
Po zamknieciu okienka zobaczymy jaki jest plan na kadrę w przyszłym sezonie.
Teraz to tylko plotki. A jeśli Nianzou będzie nadal dostawał szansę gry i będzie grał tak jak ostatnio to faktycznie ŚO nie bedzie najbardziej newralgiczną pozycją do wzmocnienia. A trzeba pamiętać że Bayern kupuje za swoje ciężko zarobione pieniądze. (jak ktoś nie zauważył to klub stracił bardzo dużo przez Covid wciągu ostatnich 2 lat).
Edytowano : 2022-04-03 16:34:30
@Skobry
Jeżeli Nagelsmann postawi w końcu na Nianzou a ten będzie grał tak jak w 2 ostatnich meczach to odchodzący Sule nie będzie podstawowym ŚO a jedynie rezerwowym. (trzymam kciuki żeby tak było)
03.04.2022 16:31
Wrócił Leon i od razu widać różnicę. Oby już do końca sezonu kontuzje go omijały.
Freiburg miał jasny cel na mecz, obrona i było ciężko ale w końcu pękli.
Mam nadzieję że Nianzou dalej będzie dostawał szansę gry bo na to zasługuje. Sule niech sobie odpoczywa na ławce przed odejściem. Obrona w takim zestawieniu jak wczoraj dobrze sobie radzi a jeszcze może być lepiej jak wróci Davies.
Na koniec pare słów o Tolisso. Znowu kontuzja? Mam nadzieję że żadnego przedłużania kontaktu nie będzie. A Roca jak ma jakąś ofertę to niech odchodzi bo znowu siedzi na ławie a na boisko wchodzi Tolisso żeby znowu się "połamać".
03.04.2022 08:30
Może i może odegrać ważną rolę. Ale najpierw musi dostać szansę gry a z tym do tej pory było słabo.
Ale może w końcu się doczeka. Oby
02.04.2022 10:52
Oby tylko nie przeszarżować i nie przepłacić.
02.04.2022 08:39
Teraz w tym przypadku po fakcie scouting jest "dobry". Chociaż jeszcze niedawno był do niczego i "rządzi" nim gość bez doświadczenia.
A jak zauważył @Marton w przypadku Sarra ten sam dział mylił się.
Sabitzer w tym momencie to wtopa ale biorąc pod uwagę to co grał w Lipsku i kwotę transferu to raczej podjęto słuszną decyzję w sprawie jego zakupu wtedy.
01.04.2022 19:21
@Ivan7
W BL chyba nie można kontraktować graczy z ligi Ukrainskiej i Rosyjskiej? (chyba że coś pokręciłem?)
01.04.2022 18:44
Nawet biorąc pod uwagę że Kimmich i Goretzka to podstawa na ŚP to i tak dla Gravenberch było by sporo minut bo oni wszystkiego grać nie mogą. Żeby tylko rzeczywiście był dobry.
01.04.2022 18:37
Ja się ciągle zastanawiam po co Lewemu taki agent? Czy naprawdę musi mieć kogoś takiego żeby mu negocjował umowy? To raczej postawa Lewego na boisku dyktuje wysokość kontraktu a nie zagrywki Zahaviego.
01.04.2022 18:32
I dobrze. Jako rezerwowy bramkarz jest ok. I co ważne nie ma problemu z siedzeniem na ławce gdy Manu jest zdrowy.
31.03.2022 17:55
Z jednej strony taki przeskok dla młodego może być problemem ale z drugiej strony może też oznaczać możliwość dalszego rozwoju. Pozostanie w Alaxie może dla niego oznaczać zatrzymanie się.
Oby do nas trafił a potem zobaczymy jak sobie poradzi.
31.03.2022 17:29
W końcu. Oby tylko już tak zostało.
30.03.2022 20:07
Każdy płaci wysokie kontrakty. Bayern chcąc, nie chcąc też musi.
Tutaj najlepszy przykład to Alaba który w Realu dostał więcej niż u nas.
A co do Gnabriego to mam nadzieję że się w końcu dogadają i podpisze nowy kontrakt.
30.03.2022 16:20
@tapczan
Jeden i drugi tylko na tym zyskuje więc może to być ich gra.
Szkoda że Lewy po raz kolejny pozwala na takie zagrywki Zahaviemu.
29.03.2022 16:10
Miała być jedna i ostateczna oferta.
Chyba że znowu newsy sobie a rzeczywistość sobie.
29.03.2022 16:03
To właśnie w Bayernie Upa może wejść na najwyższy poziom i dlatego został kupiony. Myślę że nikt nie myśli w Bayernie o jego sprzedaży.
28.03.2022 20:29
Dokładnie @Ivan7 . Bayern radził sobie przed przyjściem Lewego i poradzi sobie po jego odejściu.
Wieku nikt nie oszuka, cała nasza trójka musi o tym pamiętać. Nowe kontrakty tak. Ale nie podwyżka. Co najwyżej takie pieniądze jak teraz.
27.03.2022 14:53
Ciekawy, młody Niemiecki obrońca. Jestem jak najbardziej za jego transferem do nas.
27.03.2022 14:46
@Yakub93
I wszystko w temacie.
Ale niektórym tutaj taka narracja pasuje, bo to stawia Bayern w złym świetle.
@WayeThe
Może dla ciebie ważny kontrakt to mało istotny szczegół.
Ja wątpię żeby Lewy psuł swoją markę zagraniami typu chce odejść a jak mnie nie puszczacie to będę trenował z nie zasznurowanymi butami.
Bayern już nie raz pokazał że nie zarabia na sprzedaży i woli mieć zawodnika rok a potem niech idzie za darmo.
26.03.2022 20:36
@WayeThe
I co z tego? Jak wiadomo Lewy ma kontrakt do 2023 więc może z Barcą ustalać co che a i tak jak Barca nie dogada się z Bayernem to nic nie znaczy.
Poza tym na ile w ogóle wiarygodne są te informacje?
@ZielonyPomidor
Czyli kibicujesz jak sam to określiłeś "Joke club".
Pytanie czy kibicujesz czy wchodzisz na stronę tylko żeby siać ferment?
Dla mnie odpowiedź jest prosta.
26.03.2022 20:16
Pewnie że Upa to dobry piłkarz. Jeszcze pokaże się z dużo lepszej strony.
Myślę że nikt w Bayernie nie będzie chciał się go pozbywać po jednym sezonie. Zostanie u nas i będziemy mieć z niego jeszcze dużo dobrego.
26.03.2022 16:36
No i super. Po raz kolejny ustalono że Bayern to dno, muł i wodorosty nie to co inni wspaniale zarządzani. Nami rządzą sami amatorzy. Hainer w końcu co on tam wie? W Addidasie to chyba robił nadruki na koszulkach czy miał jakąś inną równie nie ważną fuchę? Ostatni myślący odszedł, a nie przepraszam został wyrzucony przez amatorów (choć czytając tłumaczenia jak do tego doszło to intryga godna Bonda).
My jesteśmy generalnie do "du....".
Wszyscy dookoła są "super".
I żeby była jasność to nie jest żaden "hejt" a jedynie rzeczowa ocena prawdziwego kibica nie patrzącego przez różowe okulary.
Brawo panowie tak trzymać!!!
26.03.2022 15:34
Niech rozmawiają oby tylko nie licytowali się z Barca na wysokość kontraktu bo sam zawodnik raczej nie jest wart tak dużych pieniędzy.
26.03.2022 15:11
Oby w lecie odszedł a za niego ściągnięto kogoś lepszego.
To że u nas mu nie wyszło nie oznacza że odrazu żaden klub nawet na niego nie spojrzy. Dużo lepsi piłkarze "odbijali się" od ściany po przyjściu do Bayernu.
26.03.2022 15:04
Blisko coraz bliżej. A tak naprawdę to nic konkretnego. Negocjacje trwają i tyle.
Mimo wszystko oby sprawa szybko została wyjaśniona.
24.03.2022 09:01
Jeżeli kolejnym sezonie ma dostawać tyle minut ile do tej pory to najlepszym wyjściem dla wszystkich będzie wypożyczenie do klubu BL gdzie będzie grał regularnie.
Z drugiej strony może jednak warto dać mu szanse do końca tego sezonu na regularną grę żeby zobaczyć co naprawdę potrafi?
24.03.2022 06:33
@Reeken89
@ZielonyPomidor
Podobno świat się zmienia ale jak widać uważacie że 20 czy nawet 10 lat temu w internecie było równie dużo "newsów". Ja dobrze pamiętam czasy gdy główne źródło informacji to były gazety, trochę później telegazeta, tylko ile tam było newsów? Teraz w internecie w jeden dzień jest więcej niż wtedy przez cały miesiąc. Taka drobna różnica.
Agenci są coraz cwańsi to raz a dwa teraz i dziennikarzy jest więcej ale ich poziom poszedł mocno w dół (nie wszystkich oczywiście ale teraz liczy się przede wszystkim liczba kliknięć więc im "chwytliwszy" tytuł tym lepiej a zawartość no cóż bywa "różna").
A trzecia sprawa to przepisy które obecnie poszły w stronę faworyzowania piłkarzy podczas gdy dawniej to klub rozdawał wszystkie karty.
24.03.2022 06:28
Oby rzeczywiście sprawa szybko została wyjaśniona
23.03.2022 16:01
Gravenberch jest młody i za rozsadne pieniądze można spróbować czy rozwinie się.
Co do Mazraoui to mam tylko nadzieję że nie będziemy licytować się z Barca i dawać mu 10 czy nawet więcej mln kontraktu.
22.03.2022 17:49
@tapczan
Kto by się przejmował tak "błahymi" szczegółami i drobnymi "nagięciami" prawdy. Byle dowalić Bayernowi i pokazać jak inni są "zajebiści".
21.03.2022 21:17
@Moe
"Bo nie chodzi o to, aby kupować, lub nie kupować, ale o to, aby robić to mądrze."
Mądrze czyli tak jak "ja" chce.
"Problem" w tym że Bayern od lat działa po swojemu i jest w gronie najlepszych.
21.03.2022 20:30
Dobre. Chcieli by "wielkich transferów" jeszcze "większych" piłkarzy ale z pensjami na poziomie 2 ligi Polskiej.
Jak Bayern nie daje więcej niż Barca i Christensen idzie tam to płacz. Jak Bayern odpuszcza Rudigera bo ten chce jeszcze większych pieniędzy niż Christensen to płacz. Ale jak Bayern podpisuje kontrakt wysoki ale niższy i to znacząco od tego co początkowo miał żądać Coman to płacz że za dużo mu daliśmy.
Byle tylko zaatakować Bayern, zawsze źle.
21.03.2022 17:58
Jeżeli zawodnik naprawdę chce u nas grać i jest już z nim coś ustalone to 25 mln za transfer gracza z rocznym kontraktem który dopiero wkracza do poważnej piłki wcale nie jest małą kwotą.
Zobaczymy co na to Ajax, za dużo argumentów nie mają.
Dorzucanie 5 czy 10 mln bo Ajax tak chce nie ma sensu. Zobaczymy co wynegocjujemy.
21.03.2022 14:14
@josh1982
To była czysta kalkulacja. Mecz wygrany więc gramy do końca jak najmniejszym nakładem sił.
Lepiej tak niż strzelić jeszcze kolejne 4 bramki ale za cenę jakiejś kontuzji.
Liczą się 3 punkty a 4 bramki strzelone to też dużo.
20.03.2022 18:34
W końcu na zero z tyłu.
Mecz taki sobie w naszym wykonaniu. Błędy w obronie też się zdarzyły ale Neuer wczoraj pokazał klasę.
W drugiej połowie gra siadła i to już było czekanie na końcowy gwizdek więc dużo sił nas mecz nie kosztował.
Oby Nianzou dostawał dalej szanse i pokazał na co naprawdę go stać bo do tej pory nie miał takiej szansy.
20.03.2022 12:01
Niech jeżdżą i obserwują. Żeby tylko na końcu z tych wyjazdów wyszły dobre transfery.
20.03.2022 11:42
W tym przypadku zgadzam się w pełni z Babbelem.
Oczywiście Lewy daje bardzo dużo ale w zamian otrzymuje równie dużo.
Lewy w Bayernie ma wszystko i szacunek i pieniądze.
19.03.2022 12:56
@kibicod2007
W przypadku odejść za darmo to winni są gracze i ich agenci dla których najważniejsza jest kasa a nie "identyfikacja" z klubem.
Klub oferował i Alabie i Sule tyle że na przysłowiowe "waciki" spokojnie by im starczyło i jeszcze by zostało.
Boateng to inna sprawa, wydarzenia pozasportowe i wiek.
Tolisso to z kolei przypadek gdzie kontuzje praktycznie wyeliminowały go tak z gry jak i transferu. Poco oferować mu nowy kontrakt? Klubowi lekarze i tak mają co robić a i chętnych na gracza który większość czasu się leczy nie ma.
@Piter1985
Ja w pierwszej kolejności kibicuje Bayernowi a nie pojedynczym graczom więc nie zgadzam się z tym co napisałeś.
Ale skoro masz takie zdanie to trudno (dla ciebie może i rzeczywiście przyjdą "ciężkie czasy").
19.03.2022 12:12
@ikki
W zeszłym sezonie Chelsea:
1/4 - Porto
Czy to umniejsza ich sukces końcowy?
Chęć wylosowania najłatwiejszego rywala nie świadczy o braku wiary w drużynę a pragmatyzm.
Jak wylosujesz silnego rywala i zaczyna się pisanie "nie mamy szans" czy "mam złe przeczucia" to świadczy o braku wiary w drużynę.
Edytowano : 2022-03-18 08:43:13
@hoven
Każdy mecz Bayernu jest dobry do oglądania.
A jak chcesz obejrzeć "hit" to możesz, na pewno trafi się jakaś "hitowa" para.
Na tym etapie rozgrywek to lepiej żeby nie była para w której będzie Bayern.
18.03.2022 08:37
@bayernthebest
Dokładnie.
Jak się trafi na mocnego rywala to trzeba kibicować żeby wygrać ale w LM nie raz o tym jak daleko ktoś zachodzi decyduje kogo ma się po drodze. Na trudnego rywala wcześniej czy później się trafia ale lepiej później.
18.03.2022 07:38
Upa wraca raczej napewno do 11 i kto jeszcze? Może rzeczywiście Nianzou dostanie szanse? A jak nie to Sarr?
17.03.2022 18:10
Biedny Lewy, zarząd amatorów.
Tylko że nie przypadkiem agentem Lewego jest Zahavi.
Co ten pan potrafi mogliśmy się przekonać przy negocjacjach z Alaba i Comanem. Ten drugi chciał zostać więc pożegnał tego pana i "nagle" nowy kontrakt podpisany mimo że wszyscy na około trąbili że na 100% odchodzi. Alaba chciał odejść więc nie pożegnał pana Zahaviego i teraz gra dla Realu.
Sprawa jest prosta jak Lewy chce zostać to zostanie a jak nie to żadna kwota go nie przekona. To czego jesteśmy świadkami to gra o wielkie pieniądze. Jeżeli nie to czy Lewy podpisze bez negocjacji nowy kontrakt? Wątpię.
16.03.2022 19:37
Po raz kolejny według niektórych wszyscy dokoła są "cacy" a klub (bo zarząd to klub) "be".
Tylko że stanowisko klubu jest jasne. Klub chce przedłużyć kontrakt z Lewym.
Klub chciał też przedłużyć kontrakt z Thiago, Alaba i Sule. Każdemu oferowano dobre warunki (no chyba że przyjmiemy że kilka milionów euro rocznie to zniewaga i brak docenienia).
Więc jak ktoś chce to niech obraża ludzi związanych z klubem ale dla mnie to ci którzy odchodzą za darmo są nie w porządku. Thiago przynajmniej postawił sprawę jasno i poniekąd wymusił sprzedanie.
16.03.2022 16:35
@Reeken89
Tak samo proste jak:
"A Lewy już oficjalnie odchodzi?
Znasz szczegóły? "
A odpowiadając na twoje pytanie to nie mam pojęcia. Natomiast oby po Lewym wrócono do co najmniej 3 dobrych napastników w kadrze. Niech minuty i gole się rozłożą.
Edytowano : 2022-03-16 12:26:08
Niech nawet będzie 2 dobrych.
16.03.2022 12:24
@Reeken89
A Lewy już oficjalnie odchodzi?
Znasz szczegóły? Czy tylko to co puszcza w "eter" agent Zahavi? (który jakby nie patrzeć jest stroną w negocjacjach i działa w kierunku zajęcia lepszej pozycji negocjacyjnej)
16.03.2022 12:12
Dobre. Tyle lat narzekań i nagle okazuje się że dawniej było lepiej. Za parę lat będzie ta sama śpiewka?
@Reeken89
Lewy odchodzi nie pierwszy raz.
Dla mnie to jest "gra negocjacyjna".
A jak odejdzie to będzie w tym sporo winy zarządu (może odejść już w lecie za jakieś pieniądze, może odejść za rok za darmo, może dlatego że zarząd nie umie negocjować, może dlatego że chciał za dużo a zarząd się nie ugiął - jest wiele scenariuszy odejścia Lewego i dopóki nie wiadomo dlaczego to ciężko od tak obwiniać kogoś).
Natomiast nie ulega wątpliwości że kiedyś odejdzie i jak było życie Bayernu przed Lewym tak będzie i po. Tak jak przed Lewym w klubie było paru napastników tak mam nadzieję że wrócimy do czasów gdzie w kadrze było 3 czy 4 napastników (nie było króla strzelców co sezon ale źle ze strzelaniem bramek nie było).
16.03.2022 11:49
Co do PO to nie mam typów.
Na ŚO to najlepiej Rudiger a jak nie to Schlotterbeck.
A na ŚP to może być Gravenberch, chociaż jakiś dobry, ograny defensywny pomocnik byłby najlepszy.
A jak będzie to się okaże.
16.03.2022 09:43
Kolejny kontrakt to kolejna saga pod tytułem "odchodzę".
Oczywiście nie ma gwarancji że Lewy nie odejdzie ale to wygląda zupełnie tak samo jak ostatnio. Niby Lewy chce odejść, Zahavi już negocjuje z innymi a na koniec wiadomo jak się skończyło.
Zahavi dobrze wie jak cenny jest Lewy dla Bayernu i chce ugrać jak najwięcej bo to już ostatnia szansa (Lewy ma już swoje lata). A żeby ugrać jak najwięcej to wszystkie chwyty dozwolone.
Pytanie tylko czego chce Lewy? Parę mln więcej gdzieś indziej czy zostać w Monachium i walczyć o rekord Mullera?
16.03.2022 09:38
Oby wrócił i już nie wypadał.
Jego brak jest bardzo widoczny.
15.03.2022 16:18
Na razie Barca tylko wypożycza (poza Auba) i po sezonie albo zapłaci, jak będzie miała czym, albo wrócą do swoich drużyn.
A przy limitach płac to zakontraktowanie kogoś może być trudniejsze niż w zimie.
14.03.2022 18:01
"to brzmi dokladnie jak rzecz ktorej dowiadujesz sie od agenta w trakcie krotkiej rozmowy"
Rozumie że @hoven nie raz prowadził takie rozmowy i wie to z "autopsji"? Agenci "nigdy ale to nigdy nie kłamią" (mówią "półprawdy")
Tak samo @hoven nie raz negocjował i wie że "najlepiej" na początku negocjacji powiedzieć "prawdę, czego się chce" to od razu ustawia w "uprzywilejowanej pozycji" tego co to powiedział.
Takie małe "abc" negocjacji według @hoven
14.03.2022 09:37
"meczyki" bardzo wiarygodne źródło. Takie "dla każdego coś miłego".
Gdyby wierzyć wszystkiemu co tam się pojawia to Bayern już dawno miałby Halaanda i jednocześnie Real w ataku miałby Benzeme, Mbappe, Halaanda i właśnie Lewego.
Gnabry był już z nami dogadany i podpisywał kontrakt a za Comana który na 100% odejdzie grałby u nas ten skrzydłowy z Leeds.
Są tam też i sprawdzone informację ale wiele to zwykłe plotki powielane skądś tam, z dnia na dzień zaprzeczające sobie.
14.03.2022 08:59
@hoven
Twój wkład w dyskusję jest niezmienny i sprowadza się do tego samego czyli Bayernem zarządzają "amatorzy".
To nie ja sprowadzam dyskusję ciągle na te same tory czyli "amatorów" zarządzających Bayernem tylko właśnie ty. Dyskutować można ale nie na za sadzie sprowadzania ciągle dyskusji w to samo miejsce.
Może tobie to nie odpowiada ale już raz zadałem ci pytanie i "poległeś". Czyli który klub wygrywa nieprzerwanie całą swoją historię? Nie ma takiego klubu każdy ma swoje lepsze i gorsze lata i one przychodzą nieważne jak dobrze klub jest zarządzany to w końcu pojawia się jakiś błąd. Więc narzekaj dalej w końcu odtrąbisz "sukces" że "a nie mówiłem".
Tak samo to nie ja piszę co chwilę że za Guardioli było tak samo, za Ancelottiego też, za Kovaca, też, za Flicka też i jeszcze udaję wielce zaskoczonego że nic się nie zmienia. Zmieniła się osoba czyli Hasan ale jak sam napisałeś "ostatnio". Za Guardioli chyba go nie było?
14.03.2022 07:12
@Sopariev
Bayern też mógł wygrać LM rok po roku ale nie wygrał choć przez 3 lata po wygraniu LM brakowało bardzo mało. Ale niestety z LM tak jest że to bardziej loteria a na końcu wygrywa nie koniecznie najlepszy. (w zeszłym roku Chelsea, Real wygrywając 3 krotnie też robił to na "farcie" i w dość dyskusyjnych okolicznościach). Żeby nie było ja im tych tytułów nie odbieram ani nie umniejszam tego że je mają ale chodzi o pokazanie że LM to nie jest "nieomylna wyrocznie" jak tu jest przez niektórych uważana.
Więc jak @Sopariev chcesz to narzekaj do woli na wszystko co związane z Bayernem (to bardzo "modne" na stronie) ale ja nie będę.
A najśmieszniejsze jest to że ciągle czytam jak to od lat Bayern działa tak samo a i tak duża grupa osób na tej stronie udaje zaskoczonych.
Ja już dawno przyzwyczaiłem się do działania Bayernu.
A teraz nawet jak zdarzy się sezon bez zwycięstwa to będzie to oznaczać tyle że za rok wrócimy mocniejsi.
14.03.2022 06:24
Super wiadomość. Niech pomału wraca.
Edytowano : 2022-03-13 14:38:56
@Alfik91
I co z tego?
Tylko Real wygrał rok po roku LM. "Problem" w tym że zrobił to nie wzmacniając się.
Natomiast ile klubów po wygraniu LM wzmocniło się i osiągnęły to co Bayern nie wzmacniając się? Odpowiedź jest prosta wszystkie.
To tylko na tej stronie recepta na sukces jest prosta. "Mityczne wzmacniać się". W rzeczywistości to nie takie proste i tak to nie działa.
Lewy a może Zahavi (ale z przyzwoleniem Lewego) zachowuje się po raz kolejny słabo. Bayern nie powinien dawać mu podwyżki. Lewy jak chce zostać to niech skończy tą szopkę a jak nie to trudno. Jak. Było życie przed Lewym tak będzie po. Bez Lewego Bayern też wygrywał LM. (król strzelców nie jest do tego potrzebny a równy, silny skład).
19.04.2022 16:41
Z Gnabrym mam nadzieję że w końcu uda się dogadać. Pytanie jaką podwyżkę on oczekuje?
Z Lewym też oby się dogadano ale nie kosztem podwyżki. Wieku nikt nie oszuka.
19.04.2022 16:33
Oby rzeczywiście tak było i niedługo było oficjalne potwierdzenie że obaj przedłużyli swoje umowy.
18.04.2022 16:39
@nyy32
Abramowicz też lubił korzystać z jego usług (teraz ze wzgledu na ban nie może a pewnie skorzystałby).
Lewy zrywa umowę z Huawei bo ta firma nie odcina się od Rosji ale już nie ma problemu z relacjami Zahaviego i Abramowicza.
Lewy to bardzo dobry piłkarz ale agentów miał i nadal ma "fatalnych". Swoją grą załatwia sobie wysokie kontrakty z innym agentem robiącym mniej "syfu" miałby równie wysoki kontrakt.
18.04.2022 13:18
Ten sezon ma bardzo słaby, może Bayern to nie klub dla niego?
Jeśli rzeczywiście pojawiła by się ciekawa oferta za niego to niech go sprzedadzą.
@Reeken89 popatrz ile goli straciliśmy w tym sezonie z Upa i ile w zeszłym bez niego, mimo że gramy równie ofensywnie.
Obrońca pomyli się raz na 10 interwencji w meczu i jest "słaby". Napastnik wykorzysta 1 na 10 szans w meczu i jest "bohaterem". Takie życie ale niekoniecznie uczciwa ocena umiejętności jednego i drugiego.
18.04.2022 12:28
@Pir5
Był kiedyś taki piłkarz, nazywał się Arda Turan który jak sam przyznał, pomylił nas z Barcą może ten użytkownik ma tak samo?
18.04.2022 12:22
@FanGraczyBayern
Ja kibicuje Bayernowi a nie Lewemu (chyba że gra reprezentacja).
Gdyby było tak jak mówisz to Lewy nie byłby najlepiej opłacanym zawodnikiem w historii Bayernu.
Po co w ogóle Lewemu Zahavi? Czy kontrakt Lewego to zasługa Zahaviego czy może jednak umiejętności Lewego? Według mnie umiejętności Lewego i mając innego agenta, robiącego mniej "syfu" i tak miałby taki kontrakt bo grą na niego zapracował.
Teraz też komu Zahavi robi dobrze? Lewemu czy jednak kumplowi z Barcy? Dla mnie odpowiedź jest prosta, temu drugiemu, nie Lewemu. To Barca zyskuje na tych plotkach a Lewy nie.
18.04.2022 11:43
Oby tak właśnie się stało i niedługo Muller podpisał nowy kontrakt i do końca kariery został u nas.
PS. Jak widać da się bez wmawiania o braku szacunku i rozmów "pijawki" z kumplem z Barcy.
18.04.2022 11:02
Ale niektórzy mają "kompleks" Barcy. Jak ta Barca jest "super" nie to co "dziadowski" Bayern.
Nie ma jak pluć na swoich. Co?
A co do Nagelsmanna to on odpadł bo przegrał z Emerym czyli trenerem który w pucharach od lat robi świetną robotę i wygrywa. A Flick został ograny prze Pochetino trenera który nic nie wygrał. Ale to Nagelsmann jest wyzywany od "uczniaków" i zarzuca mu się że zniszczył dzieło Flicka. Jeśli wygramy BL to Nagelsmann powtórzy to co zrobił Flick rok temu. (a podobno co sezon jesteśmy słabsi? więc mając mniej zrobi to samo?)
18.04.2022 01:15
Jest wygrana po meczu w którym prowadziliśmy grę a Arminia tylko się broniła i liczyła na szybkie kontry. Tak to na ten moment wygląda, każdy tak z nami gra i dlatego nasza gra jest jaka jest.
A na strony jak zwykle nieważne czy zwyciestwo czy porażka to i tak niektórym nie dogodzi i wszystko źle.
To może albo nie oglądajcie BL (to dla niektórych jakieś drugorzędne czy nawet trzeciorzędne rozgrywki) albo w ogóle zmieńcie zespół do kibicowania skoro u nas wszystko jest złe zaczynając od zarządu przez trenera a kończąc na piłkarzach, a meczy z naszym udziałem nie da się oglądać (nie to co mecze prawdziwych potęg).
A zresztą szkoda czasu.
17.04.2022 19:57
@FanGraczyBayern @mike84
Lewy zasługiwał na podwyżkę przy ostatnim przedłużaniu kontraktu. Teraz gdy będzie miał 35 lat gdy skończy się obecnie obowiązujący już na podwyżkę nie zasługuje. Czasu nikt nie oszuka. Oczywiście jeszcze sezon może 2 zagra na najwyższym poziomie a co potem? Skoro chce dłuższego kontraktu?
Było życie w Bayernie przed Lewym będzie i po nim. Jak Lewy chce to zostanie na dobrych warunkach które zaproponuje Bayern (bo nie uważam żeby dostał ofertę przedłużenia za połowę tego co teraz) a jeśli chce odejść to i tak odejdzie.
A argument że nie da się go zastąpić 1 do 1 o niczym nie świadczy bo od czasów Mullera Bayern nie miał napastnika który strzelał tyle co Lewy a i tak wygrywał. Po Lewym pewnie będzie tak samo i wrócimy do czasów "Elbera, Gomeza czy Makaaya" i nic wielkiego się nie stanie, nadal będziemy walczyć o zwyciestwa i wygrywać.
17.04.2022 14:34
I prawidłowo.
Jak Lewy chce zostać to zostanie na warynkach Bayernu, które napewno nie będą złe.
A jeśli chce odejść to wytłumaczenie się znajdzie, nie on pierwszy byłby "niedoceniony".
Kto wie jak będzie grał Lewy w wieku 35 lat? CR i Messi też mieli grać wiecznie a "nagle" przestali.
17.04.2022 13:14
@Reeken89
Czyli nie zrozumiałeś. Trudno.
Ja nikogo nie podejrzewam o groźby w stosunku do rodziny Hasana (to ty tutaj coś insynuujesz w moim kierunku jak już coś)
Natomista pewne działania dają przyzwolenie czy też ośmielają innych do dalej posuniętych działań. Może kiedyś to zrozumiesz.
15.04.2022 14:46
@Reeken89
Przeczytaj raz jeszcze co napisałem bo to było też do ciebie. Może zrozumiesz że pewne "działania" mają swoje konsekwencje nawet jeśli niezamierzone przez tych które te działania podejmują.
15.04.2022 14:32
Odlotów na stronie ciąg dalszy.
Sezon się skończył po odpadnięciu z LM, a BL to co?
Kibic który cieszy się z mistrzostwa kraju to "fatalny kibic". I może jeszcze "nie fatalny kibic" to ten co ciągle narzeka, umniejsza sukcesy klubu, obraża pracowników klubu a jednocześnie wychwala innych, tłumaczy błędy innych? Komuś się już całkiem wszystko pomyliło. A potem zaskoczenie i wielkie oburzenie bo ktoś grozi rodzinie Hasana. A to właśnie zachowanie "nie fatalnych kibiców" do tego doprowadza.
15.04.2022 13:44
Nie ma co czekać do następnego sezonu. W tym powinien grać już do końca. Jest młody i potrzebuje minut.
15.04.2022 13:35
Wcześniej grywaliśmy 3 z tyłu ale od czasu van Gaala już tylko 4. Natomiast największe sukcesy przyszły już gdy van Gaala nie było w klubie. Zmiany potrzebują czasu.
To co chce wprowadzić Nagelsmann może być dobre ale może wymagać czasu. Może już w przyszłym sezonie będzie to wyglądać lepiej.
14.04.2022 20:44
@szczebelek
Różne wpisy były tu na stronie. A ciągłe ataki i wyzwiska są codziennością.
14.04.2022 19:32
Tak się kończy ciągłe atakowanie i obrażanie w komentarzach. W końcu znajdzie się ktoś kto pomyśli że "czas działać".
14.04.2022 17:56
Gdyby ściągnęli i Schlotterbecka i Adeyemiego było by to dobre okienko.
14.04.2022 17:52
Jeśli tak jest to zobaczymy jak Nagelsmann sobie z tym poradzi. Jeśli da radę to zostanie a jeśli nie to szybko przestanie być naszym trenerem.
Oby dał radę.
13.04.2022 20:07
@Reeken89
Zwykle gra 2 drużyny i 1 wygrywa a 2 przegrywa na "własne życzenie", ciekawe myślenie. Czy tylko my przegrywamy na "własne życzenie" a inni mają "lepsze" usprawiedliwienie na porażkę?
13.04.2022 19:54
@Sopariev
Apetyt rośnie w miarę jedzenia i wiele osób na stronie się przejadło.
LM co sezon weryfikuje wszystkich poza zwycięzcą.
A zwyciestwa w BL nikt nam nie daje tylko zdobywamy na boisku bo jesteśmy lepsi sportowo co wynika z tego że od lat jesteśmy dobrze zarządzani a nie z "frajerstwa" innych.
Umniejszanie mistrzostwa BL nigdy nie zrozumie.
Edytowano : 2022-04-13 16:19:07
@Reeken89
Jak to co się wczoraj stało? Przegraliśmy ze "słabszym" zespołem. Nie my pierwsi i nie my ostatni. Nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz.
13.04.2022 16:14
@Reeken89
Jeżeli większość twoich komentarzy to atak na Bayern, ludzi związanych z Bayernem lub umniejszanie sukcesów, to tak, to nic nie znaczy.
13.04.2022 15:31
@Reeken89
Nie mam zamiaru tłumaczyć że mistrzostwo kraju to coś z czego należy się cieszyć a sezon gdy się go zdobywa jest dobry.
Tak samo jak nie ma sensu przekonywanie że to Bayern wywalczył to mistrzostwo a nie dostał je na tacy od pozostałych drużyn.
Wyraziłem swoje zdanie a ty uważaj jak chcesz. (i nie zapomnij zakończyć narzekania na wszystko co związane z Bayernem "...FCBM! " jak to masz w zwyczaju. Tylko co to znaczy? Chyba nic.)
13.04.2022 15:18
@siudrak0
Dla mnie mistrzostwo BL znaczy dużo i każdy sezon który kończy się wygraniem BL jest dobry.
A to że na stronie jest moda na umniejszanie mistrzostwa to przegięcie.
13.04.2022 15:04
Tolisso niech odchodzi, nie ma zdrowia żeby oferować mu nowy kontrakt.
Dla Sarra Bayern to za wysoko i oby udało się go sprzedać.
Roca jeśli kolejny sezon ma przesiedzieć na ławce i być ostatnim do wejścia to jeśli będzie chętny to najlepiej sprzedać i coś na nim zarobić. Chociaż szkoda mi go bo nigdy nie dostał prawdziwej szansy.
Sabitzer chyba jednak powinien dostać drugi sezon chyba że ktoś złoży za niego korzystną ofertę.
A Stanisica najlepiej wypożyczyć do kogoś z BL niech zbiera minuty gry i doświadczenie.
13.04.2022 14:28
Jeżeli zostanie to musi poprawić grę w obronie, całego zespołu, bo bez tego będzie powtórka z tego sezonu.
Ten sezon jeśli wygramy BL nie będzie wcale taki zły.
13.04.2022 14:24
Szkoda, bardzo szkoda tego dwumeczu zarówno ze sportowej jak i finansowej strony.
Ale sezon jeszcze się nie skończył trzeba wygrać BL.
13.04.2022 06:10
Jeszcze długo może się ciągnąć ta zabawa Zahaviego. Bayern dobrze robi że nie daje się wciągnąć w jego gierki.
Kontrakt Lewego jest ważny jeszcze rok a dawanie kolejnej podwyżki dla napastnika w wieku 35 lat jest bez sensu. Równie dobrze Lewy może utrzymać formę jeszcze 2 czy 3 sezony ale może również "nagle" stracić formę jak Messi czy CR. Wieku nikt nie oszuka.
12.04.2022 18:25
Mam nadzieję że Lewy przedłuży z nami kontrakt. (bez podwyżki, zarabia najwięcej w zespole i to wystarczy)
Jeśli nie to trudno. Tak jak Bayern radził sobie i wygrywał LM przed Lewym tak jak on odejdzie też sobie poradzi.
A co do przejścia do Barcy to jedyną motywacją może być chęć wygrania Złotej Piłki u nas nie ma na to szans (co pokazały ostatnie 2 lata) ale w "medialnej" Barcie i owszem.
A czy to w ogóle prawda to się dopiero okaże, przy ostatnim przedłużaniu też był już dogadany ale wtedy z Realem.
11.04.2022 16:51
@Reeken89 @AdiFantasti @FanGraczyBayern
Po raz kolejny.
NIKT z Bayernu Flicka nie zwolnił to on odszedł.
Flick to typ "najemnika". A z najemnikami często tak jest że są dobrzy w tym co robią. Ale jest też druga strona medalu. Nie zależy im na miejscu gdzie "pracują" a jedynie na samych sobie.
Flick nie myślał o Bayernie ale o sobie. Wygrał wszystko u nas. Chciał władzy ale jej nie dostał. Więc jak pojawiła się okazja to odszedł i poszedł tam gdzie według niego będzie mu lepiej. Na myślenie o dobru Bayernu nie ma w tym miejsca.
Edytowano : 2022-04-09 15:03:31
A KHR w to nie mieszajcie bo ten odszedł na emeryturę. Są tacy co by chcieli pracować i rządzić do śmierci a są tacy co chcą na emeryturze też trochę z żoną pożyć w spokoju.
KHR nadal wypowiada się dobrze o Bayernie i w tym samym tonie co klub.
09.04.2022 15:00
@Reeken89
Po raz kolejny nikt Flicka nie zwolnił ten odszedł do reprezentacji. (I to bez odszkodowania bo jak brać kasę za odejście trenera do kadry narodowej? To nie w stylu Bayernu) (gdyby nie wakat w reprezentacji to albo Flick byłby nadal trenerem Bayernu albo na jego odejściu Bayern zarobił by spore pieniądze)
Jak chcesz to broń trenera który "olał" Bayern dla reprezentacji.
Ale ja zawsze będę stał po stronie Bayernu.
09.04.2022 13:54
Znowu Flick. Flick sam odszedł nikt go nie zwolnił. Pretensję jak już to do niego.
A co do przegrywania w LM ze "słabszymi" zespołami to wystarczy poświęcić chwilkę i przeglądnąć wyniki z poprzednich lat i szybko znajdzie się że to co jest teraz zarzucane Bayernowi zdarza się wszystkim. (MC Guardioli regularnie odpadał z drużynami poziomu Villarreal). I nie chodzi o wybielanie porażki ale o to że takie porażki to nie oznaka popadania w kryzys bo te zdarzają się wszystkim (choćby MC w kryzys po nich nie wpadł).
09.04.2022 09:54
A ja nie zgadzam się z tym że Lewy powinien dostać podwyżkę. Tyle ile dostaje to max i nie ma co płacić wiecej.
Lewy to świetny napastnik i mam nadzieję że przedłuży kontrakt ale jak było "życie" przed Lewym tak będzie po nim.
08.04.2022 19:10
Oby to były dobre ruchy i szybko wkomponowali się w zespole.
Pozycja na której gra jeden i drugi u nas trzeba wzmocnić więc mam nadzieję że okażą się dobrymi transferami.
08.04.2022 19:03
Słaby mecz w naszym wykonaniu nic nie działało tak jak powinno.
07.04.2022 14:12
To że negocjuje tylko z nami to dobrze.
Ale to że negocjacje ciągnął się tak długo to już zły znak.
Oby tylko zakończyły się dobrze, podpisaniem przez Gnabriego nowego kontraktu z nami (bez astronomicznej kwoty).
07.04.2022 14:09
@josh1982
"Dziś okładki Hiszpańskich gazet piszą że Lewy jest o krok od Barcelony a nasz zarząd nie podjął rozmów"
Wszystko "spoko" tylko czy pada suma ile Barca zapłaci Bayernowi? Czy transfer dopiero w 2023?
Jeżeli nie ma odpowiedzi na jedno z tych pytań to takie same wymysły jak przy ostatnim przedłużaniu. Przecież Lewy ma kontrakt do 2023 a nie do 2022 a narracja jakby w lipcu był już wolnym zawodnikiem. A tak nie jest.
07.04.2022 14:05
A ja nie zgodzę się z tym stwierdzeniem z końca artykułu "presja na szefach Bayernu staje się coraz większa".
Dlaczego? Bo niby dlaczego presja staje się coraz większa? Lewy w końcu odejdzie więc może w klubie biorą też pod uwagę wariant odejścia teraz lub w 2023 a nie w 2025 po końcu nowego kontraktu. Dwa lata w historii klubu to nie dużo a Bayern radził sobie przed Lewym i będzie pp tym jak Lewy odejdzie.
Równie dobrze może to jest gra z naszej strony? Lewy chce podwyżkę (podobno, a jak nie to odejdzie) a może tego chce Zahavi (bo prowizja będzie wyższa dla niego?). A jak nie rozpoczną negocjacji to co? Lewy odejdzie w lecie? Jak my się nie zgodzimy to będzie u nas grał do 2023 (i niech Barca czy PSG z Zahavim czekają jeszcze rok). A jeśli Lewy tak naprawdę nie chce się nigdzie ruszać? To się w końcu dogadają.
Co do Mullera i Neuera to myślę że ich kontrakty zostaną przedłużone.
06.04.2022 20:17
Zobaczymy czy rzeczywiście obaj do nas trafią.
Żeby tylko za jednego nie przepłacić a drugiemu nie dać za dużego kontraktu.
06.04.2022 20:04
Czy planują kogoś kupić na ŚO czy nie to nikt tego oficjalnie nie potwierdzi bo i po co.
04.04.2022 19:35
Freiburg miał prawo więc złożył odwołanie. Czy to słabe z ich strony? Z punktu widzenia Bayernu tak ale cóż takie życie a dla nich te 3 punkty to może być przepustka do pucharów czyli do dużej kasy więc wszystkie chwyty dozwolone.
Ciekawe czy Streich gdy mówił że nie planują mówił prawdę. Myślę że raczej tak a potem działacze zrobili co chcieli.
No cóż nawet jeśli dadzą im walkower to 10 mistrzostwo będzie cieszyć jeszcze bardziej. Zespół w takiej sytuacji będzie pewnie jeszcze bardziej zmotywowany na końcówkę sezonu i wygramy mistrzostwo.
04.04.2022 19:32
Koniec kontraktu zrobić porzegnanie i koniec. To nie jego wina że zdrowie ma jakie ma ale że ma tak absurdalne żądania co do wysokości nowego kontraktu (jeśli to prawda) to już słabe.
04.04.2022 16:22
@AdiFantasti
Ja chyba coś przeoczyłem? Bo jak narazie to Nianzou czy był czy go nie było to bez różnicy. Teraz w końcu dostał jakąś szanse na poważnie (oby jak najdłużej ją dostawał).
Więc sorry ale Nianzou zastępuje Sule a Nianzou nikt bo po co? Zeszły sezon prawie cały kontuzja. W tym do momentu kontuzji Sule też jakby go nie było to nikt by nie zauważył.
Zresztą może być tak jak tu parę osób pisze że dziennikarze piszą jedno a klub zrobi drugie i kogoś na ŚO kupi.
Pożyjemy zobaczymy.
03.04.2022 19:32
@Skobry
Sule odchodzi ale jego miejsce może zajmie Nianzou. Może?
Ja jak napisałem trzymam za to kciuki.
A poza tym to tylko artykuł a nie oficjalne stanowisko klubu.
03.04.2022 17:58
Po zamknieciu okienka zobaczymy jaki jest plan na kadrę w przyszłym sezonie.
Teraz to tylko plotki. A jeśli Nianzou będzie nadal dostawał szansę gry i będzie grał tak jak ostatnio to faktycznie ŚO nie bedzie najbardziej newralgiczną pozycją do wzmocnienia. A trzeba pamiętać że Bayern kupuje za swoje ciężko zarobione pieniądze. (jak ktoś nie zauważył to klub stracił bardzo dużo przez Covid wciągu ostatnich 2 lat).
Edytowano : 2022-04-03 16:34:30
@Skobry
Jeżeli Nagelsmann postawi w końcu na Nianzou a ten będzie grał tak jak w 2 ostatnich meczach to odchodzący Sule nie będzie podstawowym ŚO a jedynie rezerwowym. (trzymam kciuki żeby tak było)
03.04.2022 16:31
Wrócił Leon i od razu widać różnicę. Oby już do końca sezonu kontuzje go omijały.
Freiburg miał jasny cel na mecz, obrona i było ciężko ale w końcu pękli.
Mam nadzieję że Nianzou dalej będzie dostawał szansę gry bo na to zasługuje. Sule niech sobie odpoczywa na ławce przed odejściem. Obrona w takim zestawieniu jak wczoraj dobrze sobie radzi a jeszcze może być lepiej jak wróci Davies.
Na koniec pare słów o Tolisso. Znowu kontuzja? Mam nadzieję że żadnego przedłużania kontaktu nie będzie. A Roca jak ma jakąś ofertę to niech odchodzi bo znowu siedzi na ławie a na boisko wchodzi Tolisso żeby znowu się "połamać".
03.04.2022 08:30
Może i może odegrać ważną rolę. Ale najpierw musi dostać szansę gry a z tym do tej pory było słabo.
Ale może w końcu się doczeka. Oby
02.04.2022 10:52
Oby tylko nie przeszarżować i nie przepłacić.
02.04.2022 08:39
Teraz w tym przypadku po fakcie scouting jest "dobry". Chociaż jeszcze niedawno był do niczego i "rządzi" nim gość bez doświadczenia.
A jak zauważył @Marton w przypadku Sarra ten sam dział mylił się.
Sabitzer w tym momencie to wtopa ale biorąc pod uwagę to co grał w Lipsku i kwotę transferu to raczej podjęto słuszną decyzję w sprawie jego zakupu wtedy.
01.04.2022 19:21
@Ivan7
W BL chyba nie można kontraktować graczy z ligi Ukrainskiej i Rosyjskiej? (chyba że coś pokręciłem?)
01.04.2022 18:44
Nawet biorąc pod uwagę że Kimmich i Goretzka to podstawa na ŚP to i tak dla Gravenberch było by sporo minut bo oni wszystkiego grać nie mogą. Żeby tylko rzeczywiście był dobry.
01.04.2022 18:37
Ja się ciągle zastanawiam po co Lewemu taki agent? Czy naprawdę musi mieć kogoś takiego żeby mu negocjował umowy? To raczej postawa Lewego na boisku dyktuje wysokość kontraktu a nie zagrywki Zahaviego.
01.04.2022 18:32
I dobrze. Jako rezerwowy bramkarz jest ok. I co ważne nie ma problemu z siedzeniem na ławce gdy Manu jest zdrowy.
31.03.2022 17:55
Z jednej strony taki przeskok dla młodego może być problemem ale z drugiej strony może też oznaczać możliwość dalszego rozwoju. Pozostanie w Alaxie może dla niego oznaczać zatrzymanie się.
Oby do nas trafił a potem zobaczymy jak sobie poradzi.
31.03.2022 17:29
W końcu. Oby tylko już tak zostało.
30.03.2022 20:07
Każdy płaci wysokie kontrakty. Bayern chcąc, nie chcąc też musi.
Tutaj najlepszy przykład to Alaba który w Realu dostał więcej niż u nas.
A co do Gnabriego to mam nadzieję że się w końcu dogadają i podpisze nowy kontrakt.
30.03.2022 16:20
@tapczan
Jeden i drugi tylko na tym zyskuje więc może to być ich gra.
Szkoda że Lewy po raz kolejny pozwala na takie zagrywki Zahaviemu.
29.03.2022 16:10
Miała być jedna i ostateczna oferta.
Chyba że znowu newsy sobie a rzeczywistość sobie.
29.03.2022 16:03
To właśnie w Bayernie Upa może wejść na najwyższy poziom i dlatego został kupiony. Myślę że nikt nie myśli w Bayernie o jego sprzedaży.
28.03.2022 20:29
Dokładnie @Ivan7 . Bayern radził sobie przed przyjściem Lewego i poradzi sobie po jego odejściu.
Wieku nikt nie oszuka, cała nasza trójka musi o tym pamiętać. Nowe kontrakty tak. Ale nie podwyżka. Co najwyżej takie pieniądze jak teraz.
27.03.2022 14:53
Ciekawy, młody Niemiecki obrońca. Jestem jak najbardziej za jego transferem do nas.
27.03.2022 14:46
@Yakub93
I wszystko w temacie.
Ale niektórym tutaj taka narracja pasuje, bo to stawia Bayern w złym świetle.
@WayeThe
Może dla ciebie ważny kontrakt to mało istotny szczegół.
Ja wątpię żeby Lewy psuł swoją markę zagraniami typu chce odejść a jak mnie nie puszczacie to będę trenował z nie zasznurowanymi butami.
Bayern już nie raz pokazał że nie zarabia na sprzedaży i woli mieć zawodnika rok a potem niech idzie za darmo.
26.03.2022 20:36
@WayeThe
I co z tego? Jak wiadomo Lewy ma kontrakt do 2023 więc może z Barcą ustalać co che a i tak jak Barca nie dogada się z Bayernem to nic nie znaczy.
Poza tym na ile w ogóle wiarygodne są te informacje?
@ZielonyPomidor
Czyli kibicujesz jak sam to określiłeś "Joke club".
Pytanie czy kibicujesz czy wchodzisz na stronę tylko żeby siać ferment?
Dla mnie odpowiedź jest prosta.
26.03.2022 20:16
Pewnie że Upa to dobry piłkarz. Jeszcze pokaże się z dużo lepszej strony.
Myślę że nikt w Bayernie nie będzie chciał się go pozbywać po jednym sezonie. Zostanie u nas i będziemy mieć z niego jeszcze dużo dobrego.
26.03.2022 16:36
No i super. Po raz kolejny ustalono że Bayern to dno, muł i wodorosty nie to co inni wspaniale zarządzani. Nami rządzą sami amatorzy. Hainer w końcu co on tam wie? W Addidasie to chyba robił nadruki na koszulkach czy miał jakąś inną równie nie ważną fuchę? Ostatni myślący odszedł, a nie przepraszam został wyrzucony przez amatorów (choć czytając tłumaczenia jak do tego doszło to intryga godna Bonda).
My jesteśmy generalnie do "du....".
Wszyscy dookoła są "super".
I żeby była jasność to nie jest żaden "hejt" a jedynie rzeczowa ocena prawdziwego kibica nie patrzącego przez różowe okulary.
Brawo panowie tak trzymać!!!
26.03.2022 15:34
Niech rozmawiają oby tylko nie licytowali się z Barca na wysokość kontraktu bo sam zawodnik raczej nie jest wart tak dużych pieniędzy.
26.03.2022 15:11
Oby w lecie odszedł a za niego ściągnięto kogoś lepszego.
To że u nas mu nie wyszło nie oznacza że odrazu żaden klub nawet na niego nie spojrzy. Dużo lepsi piłkarze "odbijali się" od ściany po przyjściu do Bayernu.
26.03.2022 15:04
Blisko coraz bliżej. A tak naprawdę to nic konkretnego. Negocjacje trwają i tyle.
Mimo wszystko oby sprawa szybko została wyjaśniona.
24.03.2022 09:01
Jeżeli kolejnym sezonie ma dostawać tyle minut ile do tej pory to najlepszym wyjściem dla wszystkich będzie wypożyczenie do klubu BL gdzie będzie grał regularnie.
Z drugiej strony może jednak warto dać mu szanse do końca tego sezonu na regularną grę żeby zobaczyć co naprawdę potrafi?
24.03.2022 06:33
@Reeken89
@ZielonyPomidor
Podobno świat się zmienia ale jak widać uważacie że 20 czy nawet 10 lat temu w internecie było równie dużo "newsów". Ja dobrze pamiętam czasy gdy główne źródło informacji to były gazety, trochę później telegazeta, tylko ile tam było newsów? Teraz w internecie w jeden dzień jest więcej niż wtedy przez cały miesiąc. Taka drobna różnica.
Agenci są coraz cwańsi to raz a dwa teraz i dziennikarzy jest więcej ale ich poziom poszedł mocno w dół (nie wszystkich oczywiście ale teraz liczy się przede wszystkim liczba kliknięć więc im "chwytliwszy" tytuł tym lepiej a zawartość no cóż bywa "różna").
A trzecia sprawa to przepisy które obecnie poszły w stronę faworyzowania piłkarzy podczas gdy dawniej to klub rozdawał wszystkie karty.
24.03.2022 06:28
Oby rzeczywiście sprawa szybko została wyjaśniona
23.03.2022 16:01
Gravenberch jest młody i za rozsadne pieniądze można spróbować czy rozwinie się.
Co do Mazraoui to mam tylko nadzieję że nie będziemy licytować się z Barca i dawać mu 10 czy nawet więcej mln kontraktu.
22.03.2022 17:49
@tapczan
Kto by się przejmował tak "błahymi" szczegółami i drobnymi "nagięciami" prawdy. Byle dowalić Bayernowi i pokazać jak inni są "zajebiści".
21.03.2022 21:17
@Moe
"Bo nie chodzi o to, aby kupować, lub nie kupować, ale o to, aby robić to mądrze."
Mądrze czyli tak jak "ja" chce.
"Problem" w tym że Bayern od lat działa po swojemu i jest w gronie najlepszych.
21.03.2022 20:30
Dobre. Chcieli by "wielkich transferów" jeszcze "większych" piłkarzy ale z pensjami na poziomie 2 ligi Polskiej.
Jak Bayern nie daje więcej niż Barca i Christensen idzie tam to płacz. Jak Bayern odpuszcza Rudigera bo ten chce jeszcze większych pieniędzy niż Christensen to płacz. Ale jak Bayern podpisuje kontrakt wysoki ale niższy i to znacząco od tego co początkowo miał żądać Coman to płacz że za dużo mu daliśmy.
Byle tylko zaatakować Bayern, zawsze źle.
21.03.2022 17:58
Jeżeli zawodnik naprawdę chce u nas grać i jest już z nim coś ustalone to 25 mln za transfer gracza z rocznym kontraktem który dopiero wkracza do poważnej piłki wcale nie jest małą kwotą.
Zobaczymy co na to Ajax, za dużo argumentów nie mają.
Dorzucanie 5 czy 10 mln bo Ajax tak chce nie ma sensu. Zobaczymy co wynegocjujemy.
21.03.2022 14:14
@josh1982
To była czysta kalkulacja. Mecz wygrany więc gramy do końca jak najmniejszym nakładem sił.
Lepiej tak niż strzelić jeszcze kolejne 4 bramki ale za cenę jakiejś kontuzji.
Liczą się 3 punkty a 4 bramki strzelone to też dużo.
20.03.2022 18:34
W końcu na zero z tyłu.
Mecz taki sobie w naszym wykonaniu. Błędy w obronie też się zdarzyły ale Neuer wczoraj pokazał klasę.
W drugiej połowie gra siadła i to już było czekanie na końcowy gwizdek więc dużo sił nas mecz nie kosztował.
Oby Nianzou dostawał dalej szanse i pokazał na co naprawdę go stać bo do tej pory nie miał takiej szansy.
20.03.2022 12:01
Niech jeżdżą i obserwują. Żeby tylko na końcu z tych wyjazdów wyszły dobre transfery.
20.03.2022 11:42
W tym przypadku zgadzam się w pełni z Babbelem.
Oczywiście Lewy daje bardzo dużo ale w zamian otrzymuje równie dużo.
Lewy w Bayernie ma wszystko i szacunek i pieniądze.
19.03.2022 12:56
@kibicod2007
W przypadku odejść za darmo to winni są gracze i ich agenci dla których najważniejsza jest kasa a nie "identyfikacja" z klubem.
Klub oferował i Alabie i Sule tyle że na przysłowiowe "waciki" spokojnie by im starczyło i jeszcze by zostało.
Boateng to inna sprawa, wydarzenia pozasportowe i wiek.
Tolisso to z kolei przypadek gdzie kontuzje praktycznie wyeliminowały go tak z gry jak i transferu. Poco oferować mu nowy kontrakt? Klubowi lekarze i tak mają co robić a i chętnych na gracza który większość czasu się leczy nie ma.
@Piter1985
Ja w pierwszej kolejności kibicuje Bayernowi a nie pojedynczym graczom więc nie zgadzam się z tym co napisałeś.
Ale skoro masz takie zdanie to trudno (dla ciebie może i rzeczywiście przyjdą "ciężkie czasy").
19.03.2022 12:12
@ikki
W zeszłym sezonie Chelsea:
1/4 - Porto
Czy to umniejsza ich sukces końcowy?
Chęć wylosowania najłatwiejszego rywala nie świadczy o braku wiary w drużynę a pragmatyzm.
Jak wylosujesz silnego rywala i zaczyna się pisanie "nie mamy szans" czy "mam złe przeczucia" to świadczy o braku wiary w drużynę.
Edytowano : 2022-03-18 08:43:13
@hoven
Każdy mecz Bayernu jest dobry do oglądania.
A jak chcesz obejrzeć "hit" to możesz, na pewno trafi się jakaś "hitowa" para.
Na tym etapie rozgrywek to lepiej żeby nie była para w której będzie Bayern.
18.03.2022 08:37
@bayernthebest
Dokładnie.
Jak się trafi na mocnego rywala to trzeba kibicować żeby wygrać ale w LM nie raz o tym jak daleko ktoś zachodzi decyduje kogo ma się po drodze. Na trudnego rywala wcześniej czy później się trafia ale lepiej później.
18.03.2022 07:38
Upa wraca raczej napewno do 11 i kto jeszcze? Może rzeczywiście Nianzou dostanie szanse? A jak nie to Sarr?
17.03.2022 18:10
Biedny Lewy, zarząd amatorów.
Tylko że nie przypadkiem agentem Lewego jest Zahavi.
Co ten pan potrafi mogliśmy się przekonać przy negocjacjach z Alaba i Comanem. Ten drugi chciał zostać więc pożegnał tego pana i "nagle" nowy kontrakt podpisany mimo że wszyscy na około trąbili że na 100% odchodzi. Alaba chciał odejść więc nie pożegnał pana Zahaviego i teraz gra dla Realu.
Sprawa jest prosta jak Lewy chce zostać to zostanie a jak nie to żadna kwota go nie przekona. To czego jesteśmy świadkami to gra o wielkie pieniądze. Jeżeli nie to czy Lewy podpisze bez negocjacji nowy kontrakt? Wątpię.
16.03.2022 19:37
Po raz kolejny według niektórych wszyscy dokoła są "cacy" a klub (bo zarząd to klub) "be".
Tylko że stanowisko klubu jest jasne. Klub chce przedłużyć kontrakt z Lewym.
Klub chciał też przedłużyć kontrakt z Thiago, Alaba i Sule. Każdemu oferowano dobre warunki (no chyba że przyjmiemy że kilka milionów euro rocznie to zniewaga i brak docenienia).
Więc jak ktoś chce to niech obraża ludzi związanych z klubem ale dla mnie to ci którzy odchodzą za darmo są nie w porządku. Thiago przynajmniej postawił sprawę jasno i poniekąd wymusił sprzedanie.
16.03.2022 16:35
@Reeken89
Tak samo proste jak:
"A Lewy już oficjalnie odchodzi?
Znasz szczegóły? "
A odpowiadając na twoje pytanie to nie mam pojęcia. Natomiast oby po Lewym wrócono do co najmniej 3 dobrych napastników w kadrze. Niech minuty i gole się rozłożą.
Edytowano : 2022-03-16 12:26:08
Niech nawet będzie 2 dobrych.
16.03.2022 12:24
@Reeken89
A Lewy już oficjalnie odchodzi?
Znasz szczegóły? Czy tylko to co puszcza w "eter" agent Zahavi? (który jakby nie patrzeć jest stroną w negocjacjach i działa w kierunku zajęcia lepszej pozycji negocjacyjnej)
16.03.2022 12:12
Dobre. Tyle lat narzekań i nagle okazuje się że dawniej było lepiej. Za parę lat będzie ta sama śpiewka?
@Reeken89
Lewy odchodzi nie pierwszy raz.
Dla mnie to jest "gra negocjacyjna".
A jak odejdzie to będzie w tym sporo winy zarządu (może odejść już w lecie za jakieś pieniądze, może odejść za rok za darmo, może dlatego że zarząd nie umie negocjować, może dlatego że chciał za dużo a zarząd się nie ugiął - jest wiele scenariuszy odejścia Lewego i dopóki nie wiadomo dlaczego to ciężko od tak obwiniać kogoś).
Natomiast nie ulega wątpliwości że kiedyś odejdzie i jak było życie Bayernu przed Lewym tak będzie i po. Tak jak przed Lewym w klubie było paru napastników tak mam nadzieję że wrócimy do czasów gdzie w kadrze było 3 czy 4 napastników (nie było króla strzelców co sezon ale źle ze strzelaniem bramek nie było).
16.03.2022 11:49
Co do PO to nie mam typów.
Na ŚO to najlepiej Rudiger a jak nie to Schlotterbeck.
A na ŚP to może być Gravenberch, chociaż jakiś dobry, ograny defensywny pomocnik byłby najlepszy.
A jak będzie to się okaże.
16.03.2022 09:43
Kolejny kontrakt to kolejna saga pod tytułem "odchodzę".
Oczywiście nie ma gwarancji że Lewy nie odejdzie ale to wygląda zupełnie tak samo jak ostatnio. Niby Lewy chce odejść, Zahavi już negocjuje z innymi a na koniec wiadomo jak się skończyło.
Zahavi dobrze wie jak cenny jest Lewy dla Bayernu i chce ugrać jak najwięcej bo to już ostatnia szansa (Lewy ma już swoje lata). A żeby ugrać jak najwięcej to wszystkie chwyty dozwolone.
Pytanie tylko czego chce Lewy? Parę mln więcej gdzieś indziej czy zostać w Monachium i walczyć o rekord Mullera?
16.03.2022 09:38
Oby wrócił i już nie wypadał.
Jego brak jest bardzo widoczny.
15.03.2022 16:18
Na razie Barca tylko wypożycza (poza Auba) i po sezonie albo zapłaci, jak będzie miała czym, albo wrócą do swoich drużyn.
A przy limitach płac to zakontraktowanie kogoś może być trudniejsze niż w zimie.
14.03.2022 18:01
"to brzmi dokladnie jak rzecz ktorej dowiadujesz sie od agenta w trakcie krotkiej rozmowy"
Rozumie że @hoven nie raz prowadził takie rozmowy i wie to z "autopsji"? Agenci "nigdy ale to nigdy nie kłamią" (mówią "półprawdy")
Tak samo @hoven nie raz negocjował i wie że "najlepiej" na początku negocjacji powiedzieć "prawdę, czego się chce" to od razu ustawia w "uprzywilejowanej pozycji" tego co to powiedział.
Takie małe "abc" negocjacji według @hoven
14.03.2022 09:37
"meczyki" bardzo wiarygodne źródło. Takie "dla każdego coś miłego".
Gdyby wierzyć wszystkiemu co tam się pojawia to Bayern już dawno miałby Halaanda i jednocześnie Real w ataku miałby Benzeme, Mbappe, Halaanda i właśnie Lewego.
Gnabry był już z nami dogadany i podpisywał kontrakt a za Comana który na 100% odejdzie grałby u nas ten skrzydłowy z Leeds.
Są tam też i sprawdzone informację ale wiele to zwykłe plotki powielane skądś tam, z dnia na dzień zaprzeczające sobie.
14.03.2022 08:59
@hoven
Twój wkład w dyskusję jest niezmienny i sprowadza się do tego samego czyli Bayernem zarządzają "amatorzy".
To nie ja sprowadzam dyskusję ciągle na te same tory czyli "amatorów" zarządzających Bayernem tylko właśnie ty. Dyskutować można ale nie na za sadzie sprowadzania ciągle dyskusji w to samo miejsce.
Może tobie to nie odpowiada ale już raz zadałem ci pytanie i "poległeś". Czyli który klub wygrywa nieprzerwanie całą swoją historię? Nie ma takiego klubu każdy ma swoje lepsze i gorsze lata i one przychodzą nieważne jak dobrze klub jest zarządzany to w końcu pojawia się jakiś błąd. Więc narzekaj dalej w końcu odtrąbisz "sukces" że "a nie mówiłem".
Tak samo to nie ja piszę co chwilę że za Guardioli było tak samo, za Ancelottiego też, za Kovaca, też, za Flicka też i jeszcze udaję wielce zaskoczonego że nic się nie zmienia. Zmieniła się osoba czyli Hasan ale jak sam napisałeś "ostatnio". Za Guardioli chyba go nie było?
14.03.2022 07:12
@Sopariev
Bayern też mógł wygrać LM rok po roku ale nie wygrał choć przez 3 lata po wygraniu LM brakowało bardzo mało. Ale niestety z LM tak jest że to bardziej loteria a na końcu wygrywa nie koniecznie najlepszy. (w zeszłym roku Chelsea, Real wygrywając 3 krotnie też robił to na "farcie" i w dość dyskusyjnych okolicznościach). Żeby nie było ja im tych tytułów nie odbieram ani nie umniejszam tego że je mają ale chodzi o pokazanie że LM to nie jest "nieomylna wyrocznie" jak tu jest przez niektórych uważana.
Więc jak @Sopariev chcesz to narzekaj do woli na wszystko co związane z Bayernem (to bardzo "modne" na stronie) ale ja nie będę.
A najśmieszniejsze jest to że ciągle czytam jak to od lat Bayern działa tak samo a i tak duża grupa osób na tej stronie udaje zaskoczonych.
Ja już dawno przyzwyczaiłem się do działania Bayernu.
A teraz nawet jak zdarzy się sezon bez zwycięstwa to będzie to oznaczać tyle że za rok wrócimy mocniejsi.
14.03.2022 06:24
Super wiadomość. Niech pomału wraca.
Edytowano : 2022-03-13 14:38:56
@Alfik91
I co z tego?
Tylko Real wygrał rok po roku LM. "Problem" w tym że zrobił to nie wzmacniając się.
Natomiast ile klubów po wygraniu LM wzmocniło się i osiągnęły to co Bayern nie wzmacniając się? Odpowiedź jest prosta wszystkie.
To tylko na tej stronie recepta na sukces jest prosta. "Mityczne wzmacniać się". W rzeczywistości to nie takie proste i tak to nie działa.
13.03.2022 14:31