DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Edmund Strona 42

Szkoda bo powinien.
Chyba że będzie jakieś miłe zaskoczenie.

04.06.2021 11:43

Tak Chelseajest super. Tylko że w XXI wieku jak na razie to Bayern wygrał wiecej trofeów. Samej LM jest 3 do 2 dla nas a wyniki osiągane co roku w LM to już przepaść na naszą korzyść.
Ale tak inni zawsze są lepsi i powinniśmy sie na nich wzorować. Jeszcze nie dawno były głosy zeby brać przykład z LFC czy Juve, teraz Chelsea bo im wyszło pół sezonu pierwszy raz od 5 czy nawet wiecej lat.

04.06.2021 11:41

Oby te dzięki tym treningom wrócił do formu.
Niech przedłuży z nami kontrakt i powalczy o grę na ŚO w pierwszej jedenastce.

04.06.2021 10:12

@dzojko
Jeżeli to prawda z tymi kwotami to sprzedać go. Kontrakt ktory ma w tej chwili to max za to co pokazuje w trakcie całego sezonu. Kilka dobrych meczy to za mało na takie żądania.

04.06.2021 08:53

No i dobrze

03.06.2021 21:23

@ikki
Jeżeli się sprawdził jak sam napisałeś to "ciamajdą" nie jest.

A co do oceny piłkarzy przez użytkownika którego przytoczyłeś to wartość tych ocen najlepiej podsumował @Gladius .

03.06.2021 17:56

@kamdi
"Bayern dopiął transfer Saula za 80 mln"
Może gdyby padła kwota o połowę niższa to było by to prawdopodobne ale przy takiej kwocie teraz z pandemia to nie realne.

03.06.2021 16:29

@RedMistrzuPL
Sukcesy z początku lat 70 w odpowiedniku LM pomogły ale nie spowodowały że 50 lat później Bayern może wygrać BL 10 raz z rzędu. W latach 70 choćby MG rywalizowało z nami jak równy z równym o ilość wygranych w BL.

03.06.2021 16:08

Oby nic poważnego.
Jak dla mnie to może nie grać na Euro byle na okres przygotowawczy i sezon był gotowy.

Ale wiem że dla samego piłkarza gra na Euro jest bardzo ważna.

03.06.2021 13:09

Po tylu latach może chce w końcu odpocząć?
Ale może za jakiś czas zatęskni za tym wszystkim i wróci?
Taka czy tak powodzenia.

03.06.2021 10:19

@ikki
To w końcu "ciamajda" czy "się sprawdził i spełnił zadania" bo jedno drugiemu zaprzecza.

03.06.2021 10:16

@Abzyrl
Gdyby odeszli Tolisso i Cuisance to transfer Neuhausa w tym okienku mógłby dojść do skutku.
Problem w tym czy znajdą się chętni na Tolisso i Cuisance i ile dostalibyśmy za tą dwójkę.

02.06.2021 22:18

W reprezentacji Niemiec też wszyscy od nas poza Musiala w wyjściowym składzie.

02.06.2021 21:53

@hoven
Na tej zasadzie każda kwota transferu jest zła bo ktoś chce żeby była 5 czy 10 mln mniejsza i już.

To ci co krytykują twierdzą że trzeba iść na przód, nie stać w miejscu, rozwijać się a tu nagle jak trener może, ale czy zmieni to sie dopiero okaże, stosowaną do tej pory formację to już krytyka.

Ciągła krytyka, nawet po świetnym transferze czy na przyszłość (Nagelsmann może zmieni taktykę) jest hejtem.

02.06.2021 21:43

@hoven
Problem jest w tym że ty nawet po zakontraktowaniu Upamecano miałeś problem żeby przyznać że coś zostało dobrze zrobione i wymyślałeś coś do czego można by sie doczepić.
Krytyka wszystkiego jest hejtem.

Wypożyczenia są głupie, koniec kropka.
Sarr i Moting przyszli jako głęboka rezerwa.
To że ty uważasz Hernandeza za słabego nie oznacza że tak jest (z Goretzka jest ta sama sytuacja).
72 tys. w internecie to mało.

Ja widzę złe rzeczy ale widzę też dobre.

Edytowano : 2021-06-02 20:29:56

Petycja poparcia Hasana po co? Ma poparcie klubu.

02.06.2021 20:25

@hoven
Pytanie czy lepiej być hejterem nazywajacym innych którzy nie popierają hejtu "wyznawcami Hasana"?

02.06.2021 20:00

Zobaczymy jak będzie grał w nowym sezonie. Oby lepiej niż w tym.

02.06.2021 19:53

@hoven
"dowiedzielismy sie ze desperacja i brak pomyslu trwa"
To prawda Bild po raz kolejny napisał to samo.

02.06.2021 19:42

Wolał bym żeby trafił do nas już teraz.

A co do dementi to nic nie znaczy a jeżeli już to raczej że coś jest na rzeczy.

02.06.2021 19:30

Wolał bym zobaczyć oficjalne potwierdzenie podpisania kontraktu niż doniesienia Falka.
Ale trzeba poczekać nie ma wyjścia.

02.06.2021 17:49

@hoven
A dlaczego Bayern nie jest jak to ująłeś "szkółką" dla innych a inne kluby są?

02.06.2021 17:03

@seco555
A kiedy ja pisałem o Covid czy innych rzeczach nie związanych z piłką?

Jak już wspominam Covid to tylko w kontekście jaki epidemia ma na kluby.

Nie wmawiaj że ja sie tu wymądrzam na jakieś tematy.

02.06.2021 14:48

@seco555
Ty widzisz wszystko zero jedynkowo. Ja widzę też to co jest pośrodku.
Zarząd jest dobry i jednocześnie najlepszy z możliwych w danej chwili, sytuacji.

Jupp w 2012 roku przegrał z BVB mistrzostwo ale nikt go nie zwalniał bo wykonywał dobrą pracę która przyniosła efekty w 2013.
Teraz też nikt w pandemi nie rzucał się na coś nieosiągalnego żeby nie popaść w kłopoty finansowe. Popełniono błędy ale tylko ktoś kto nic nie robi nie popełnia błędów.
Ale szkoda czasu na przekonywanie bo "narzekacze" już tak mają że zawsze im źle i zawsze muszą sobie znaleźć coś na co mogą ponarzekać.

02.06.2021 14:07

Wypożyczenie na następny rok jeżeli nie dostał by szansy od Nagelsmanna już teraz jest dobrą opcją. Ale sprzedaż w tej chwili to raczej zły pomysł. Powinien być tylko lepszy w miarę jak się ogra w BL.

02.06.2021 13:50

Znowu Bild bez żadnych konkretów. Piszę to samo w kółko, same ogólniki.
Trzeba poczekać na konkrety a jest sporo spraw: przedłużenia kontraktów, transfery z klubu i do klubu. Hasan ma co robić. Oby nie czekał jak ostatnio.

02.06.2021 09:51

@seco555
Czyli jednak nie zrozumiałeś.
I będziesz szedł w zaparte.

Nie mamy najlepszego zarządu. Mamy dobry zarząd który robi wszystko co w danym momencie jest możliwe żeby Bayern wygrywał i był najlepszy.
Uli i zarząd w żadnym wypadku nie zasłużył sobie na to żeby wylewać na niego "wiadra pomyj" co niestety dzieje się na tej stronie.

02.06.2021 09:00

Jakoś mało wierzę w ten transfer. A szkoda bo Hakimi to zawodnik który dałby nam dużo.

02.06.2021 08:33

@seco555
Widzę że nie załapałeś ale może i dobrze.
Skoro trener potrzebuje, jak sam zauważyłeś, dobrego zespołu żeby wygrać LM to znaczy że wygranie wszystkiego w zeszlym roku nie było wyłączną zasługa Flicka. Jak tu jest to forsowane.
Ale było zasługą i Flicka który trenował drużynę ale także zarządu który zbudował dobrą kadrę.
Cieszę się ze w końcu to zrozumiałeś.

02.06.2021 08:28

@Tiger
A szkoda że ciebie nie interesuje co się dzieje u zawsze groźnego rywala.
Bayern nie działa w próżni i dobrze wiedzieć co się dzieje u innych.

01.06.2021 21:09

Anceloti to jest przykład na to że trener w odpowiednim klubie może wygrać LM (Anceloti wygrał ją 3 razy) ale ten sam trener w słabszym klubie ze słabszą kadrą może nawet nie awansować do europejskich pucharów (z Ewertonem).
Teraz jak wrócił do Realu znowu powinien się liczyć w walce o wygranie LM.

01.06.2021 19:54

@RedMistrzuPL
Ale odpowiedź sobie na pytanie dlaczego wygrywa BL? Bo to jest bardzo niewygodne pytanie i nikt mi na nie nie chce odpowiedzieć (bo inni sa słabi nie jest odpowiedzią na to pytanie, bo nie odpowiada na to dlaczego Bayern nie jest jak inni słaby).

Kropkę nad i czyli co? Gdyby było wiadomo o co chodzi to już dawno by to zrobiono. Inne zespoły z czołówki też by to zrobiły. Ale to nie jest tak proste.

01.06.2021 19:46

@hoven
"nie chcial firmowac dluzej zlych decyzji poplecznikow Uliego"
Według niektórych Uli to "szkodnik" a KHR to "popychadło" Uliego który nagle po wielu latach podporządkowywania się Uliemu postanowił odejść bo już dłużej nie chce. To jest dopiero teza bez jakiegokolwiek pokrycia.

01.06.2021 19:09

Wielki podziękowania za lata pracy i budowy Bayernu który z powodzeniem rywalizyje z najlepszymi klubami.

Jeżeli zdecydował sie odejść już teraz to znaczy że widzi że Kahn jest już gotowy by go zastąpić. Oby z takimi samymi sukcesami.

01.06.2021 12:51

Wielkie podziekowania za wszystko. Miał duży wkład w budowę Bayernu jaki teraz jest.

I zgadzam się z @admin że jeżeli KHR zdecydował się odejść już teraz to znaczy że wie że Kahn godnie go zastąpi i jest już na to gotowy.

01.06.2021 12:47

Zamiast Motinga, jestem na tak. Dużo lepszy, mógłby częściej odciążyć Lewego.
Pytanie za ile Hoffe by go sprzedało.

01.06.2021 08:25

@nyy32
"Petycję przeciw Salihamidziciowi podpisało 72 tys. internautów"
A co trzeba było zrobić żeby podpisać? Trzeba się było zalogować i kliknąć? Zebranie w internecie takiej liczby to nie jest wielkie osiągnięcie. Prawie tyle ludzi przychodzi co mecz na AA. A jak wiadomo to jest tylko niewielki procent kibiców Bayernu i co ważniejsze wymaga to "trochę" wiecej wysiłku niż siąść przed kompem i kliknąć petycję.
Argument o "wielkiej" ilości podpisów pod petycja jest całkowicie nie trafiony. Jak na realia internetu to jest to bardzo mała liczba.

01.06.2021 07:36

@miroslawBayern
"Jest tak bo inne zespoły są zwyczajnie słabe"
A dlaczego inni są "słabi" a Bayern "mocny"?
Odpowiedź sobie na to pytanie skoro po poprzednich do tego nie doszedłeś albo celowo pominąłeś druga część o Bayernie skupiając się tylko na całej reszcie.
Tak tylko dla ułatwienia to nie Merkel uchwaliła że Bayern ma być mocny a reszta słaba.

31.05.2021 21:42

Magath pracował w Bayernie wie jak działa klub wiec wie co mówi.

31.05.2021 21:38

@RedMistrzuPL
"Co do wygrywania BL, i bez trenera byśmy wygrali"
Więc może pomyśl czemu tak jest.

"My nie musimy wydawać setek milionów euro jak City i PSG"
I znowu może warto żebyś przemyślał czemu tak jest.

Sam sobie to napisałeś wiec pomyśl czemu tak jest jak w tych dwóch cytatach z tego co napisałeś.

31.05.2021 21:33

@miroslawBayern
"Biorąc pod uwagę brak konkurencji"
Konkurencja jest tylko Bayern jest dzięki dobremu zarządzaniu silniejszy.

"Liga mistrzów jest bardzo ważna.. i jak najlepsze pokazanie się zespołu w Europie"
Wygrana w LM to w dużej mierze kwestia szczęścia. Różnice pomiędzy czołowymi drużynami są tak małe że drobne szczegóły decydują kto wygrywa.

31.05.2021 20:51

@RedMistrzuPL
"to przy choćby 25% mocniejszej"

Tylko co to oznacza według ciebie?
Ile milionów wydano w MC, zatrudniajac jednocześnie według niektórych najlepszego trenera i zamiast świętować wygraną to już się zaczyna karuzela ile to MC wyda w tym okienku żeby znowu spróbować wygrać. I tu słowo "spróbować" jest kluczem bo na razie to tylko wydają i próbują i nic więcej.

Natomiast Bayern spokojnie buduje kadrę i wygrywa.

"Zresztą dla nas numer 1 to Bundesliga"
W Bayernie tak było, jest i będzie (mam przynajmniej taką nadzieję że nie dojdzie do rewolucji w sposobie myślenia i zarządzania) (ale chyba można być spokojnym skoro Kahn kontynuuje sposób prowadzenia klubu).

31.05.2021 20:24

@RedMistrzuPL
Bo LM chca wygrać wszyscy. Niektorzy się po to zadłużają, inni "sprzedają" szejkom, amerykanom, rosjanom czy jeszcze komuś tam.
Bayern nie istnieje w próżni.

31.05.2021 16:02

@hoven
Wymieniłem ostatnie 10 lat czyli okres przed, w trakcie i po wyjściu z więzienia. Nic sie nie zmieniło. Bayern jak był w topie tak jest. Jak wygrywał tak wygrywa.

Twoje wyliczanki nic nie zmieniają w sytuacji klubu.

Już nie raz pisałem KHR to dobry policjant a Uli zły. I obaj działają razem na korzyść klubu.

31.05.2021 13:55

Zobaczymy kogo i kiedy. Oby jak najszybciej i konkretne wzmocnienie.

31.05.2021 13:15

@tapczan
Takie zestawienie ich nie przekona.
To tak jak z LM, 2 razy w ciagu ostatnich 10 lat do tego najrówniej (najlepiej) ze wszystkich zespołów to dla nich mało bo przecież powinno być 10 razy.

31.05.2021 13:13

@hoven
A ja trochę inaczej bo liczy się klub a nie jedna osoba.
Osiagniecia Bayernu w ostatnich 10 latach z Ulim na "pokładzie" i to nie jako "statysta" a jako osoba odgrywająca "pierwsze skrzypce"
2 razy LM, nigdy niżej jak 1/8
9 razy mistrzostwo BL, raz 2 miejsce
Kilka pucharów Niemiec i inne tytuły o których zapewne każdy tu wie.
Świetna sytuacja finansowa, żadnych długów, wyplaty o czasie bez koniecznosci brania na nie kredytów, co roku przynajmniej jeden transfer za ok 50 mln z wlasnych środków itd.
W 10 lat gablota z trofeami powiększyłam się o ponad 20 trofeów. Oby tak dalej chociaż powtórzyć ten wyczyn będzie niezmiernie trudno.

Piłka nożna to gra zespołowa i jak widać sukcesy klubu są.

31.05.2021 12:21

@DonJupp4ever
"mam wrażenie że Kahn to będzie ,,godny" następca Hoenessa"

I oby tak było. Jeżeli Bayern nadal ma być tym czym jest teraz to potrzebna jest kontynuacja a nie rewolucja.

31.05.2021 10:10

A konkretow brak. Takie pisanie dla pisania przez Bild.

31.05.2021 10:00

@Prezes42
Zgadzam się z twoimi ocenami.

Ogólnie sezon dobry.

30.05.2021 22:09

Jeżeli Nagelsmann dałby mu szansę to niech wraca jeśli nie to niech zostanie na rok w Hoffe jeśli tam dostaje szansę gry.

30.05.2021 19:18

Lepiej gdyby udało się wykorzystać brak gry w pucharach MG i ściągnąć Neuhausa teraz ale jeśli nie to lepiej za rok niż wcale.
Może teraz przynajmniej Zakarie się uda ściągnąć?

30.05.2021 19:12

@FanGraczyBayern
Dlatego żeby wygrać wszystko musi się "zgadzać".
Trener z pomysłem i wiedzą.
Kadra w której są odpowiedni gracze z odpowiednią jakością.
I do tego trochę szczęścia.

Zarząd zatrudnia trenera i dostarcza mu piłkarzy których ma trenować i grać nimi. Zatrudniono Kovaca nie wyszło więc zatrudniono Flicka i przyniosło to efekty.

30.05.2021 18:56

@yasiek
A ja caly czas myślałem że to zarząd w Bayernie zatrudnia trenerów i po zwolnieniu Kovaca to zarząd zatrudnił Flicka.

@Reeken89
Idąc twoim tokiem rozumowania Flick mógłby zebrać 11 przypadkowych przechodniów i wygrać finał LM albo może nie wybiegając tak daleko z Arminią Bilefeld wygrać LM. Bo liczy sie tylko warsztat trenerski, tak?
Ja uważam że to bzdury. Trener musi mieć warsztat ale musi mieć też piłkarzy o umiejętnościach tak wysokich żeby na boisku wdrożyć to co trener im przekaże. A kadrę prYnajmniej w Bayernie przygotowuje zarząd.

30.05.2021 14:22

@miroslawBayern
"Masz rację historyczne osiągnięcie Flicka. To wszystko zasługa Hasana"
Przeinaczasz fakty. Ja nie umniejszam udziału Flicka w wygraniu wszystkiego. Ale nie było by to możliwe gdyby nie praca zarzadu.
Możesz nie przyjmować tego do wiadomości ale za sukcesem stoi i Flick i zarząd.

"może obrona nie była najlepsza formacją..bo jak? Jeśli szefem defensywy był alaba?"
A kto stawiał na Alabe pomijając Hernandeza. Flick nikt inny.
Tak samo zajechanie Kimmicha i Goretzki było wynikiem wojenki Hasana z Flickiem. Flick odsunął Roce całkowicie od zespołu nie dajac mu w ogóle szansy.

30.05.2021 14:09

@dudikov
To nie przez brak ławki rezerwowych, która jak nie ma kontuzji (jak było w przypadku MC i Chelsea w finale) wcale nie wyglada tak źle, traciliśmy w tym sezonie bramki w ilościach hurtowych. Przy takiej grze obronnej zawsze może się trafić ktoś kto w dwumeczu strzeli ci wiecej bramek. Tym bardziej gdy pół skladu wypada ci przez kontuzje, Covid czy kartki.

Edytowano : 2021-05-30 09:22:38

To nie ja umniejszam sukcesy Flicka tylko wy umniejszacie czy wręcz całkowicie zaprzeczacie temu że zarząd także miał udział w tych sukcesach.

W zeszłym sezonie nie traciliśmy bramek tak hurtowo jak w tym i to nie jest żadny mój wymyśl.

Tuchel przyszedł i poprawił przede wszystkim grę w obronie Chelsea i to był klucz do wczorajszego sukcesu. (nie zrpbienie z Wernera superstrzelca a zrobienie z Rudigera ściany nie do przejścia)
U nas mieliśmy superstrzelca Lewego i dwa słupki Boateng, Alaba zamiast ściany w obronie.
(tak trochę obrazowo różnica miedzy nami a Chelsea w tym sezonie)

30.05.2021 09:13

Gratulacje dla Chelsea. Już chyba wolę żeby to oni wygrali niż szejk. Chociaż tu petroruble a tam petrodolary.
Pep i MC muszą dalej czekać na LM. Może wydanie kolejnego miliarda pomoże? Ciekawe na ile wystarczy cierpliwości szejkowi do Pepa? Bo to już kolejny sezon gdzie Pep zawodzi w LM chociaż tym razem było bardzo blisko.

Tak jeszcze dla tych co tak narzekają na fakt że odpadliśmy z LM i widzą winę wszystkich oprócz Flicka. W trakcie meczu komentator mówił że MC i Chelsea w drodze do finału stracili po 4 bramki. Ile straciliśmy my? To też jest część wytłumaczenia dlaczego odpadliśmy i nie można tego lekceważyć, bardzo słaba gra w obronie całej drużyny. W tym sezonie nasi przeciwnicy nie zastanawiali się jak nam strzelić bramkę ale jak strzelić ich wiecej niż my im strzelimy.

@JazGod
""ha ha ha" z Hasanem ? - ale się uśmiałem"
W zeszłym sezonie też sie tak uśmiałeś jak wygraliśmy?
Hasan był już w klubie.

30.05.2021 08:44

@WayeThe
Coman, Gnabry, Pavard - te same pozycje i wygrana LM z nimi w składzie.

29.05.2021 20:52

Wolał bym żeby sie dogadali w sprawie nowego kontraktu i Sule został u nas. Myślę że Nagelsmann zrobi z niego z powrotem solidnego obrońcę.

29.05.2021 20:21

@Sopariev
Chcesz to krytykuj zakup Sarra bo gość jest słaby i ja z tym nie dyskutuje.
Wtopa Realu w Hazarda to nie jest inna sytuacja, Real wtopił ponad 100 mln wiecej w sam transfer nie licząc już kontaktu.

29.05.2021 17:48

@Sopariev
"ale co innego przepłacić za na przykład Hazarda, który potrafi grać i ma swój status, a co innego za Sarra, który nic nie prezentował specjalnego i nie wiem jaki był pomysł na niego"
I tutaj kończy się pole do dyskusji. Jeżeli dla ciebie wtopa która kosztowała 100 mln wiecej od Sarra ale wtopił Real jest lepsza od Sarra bo to wtopił Bayern. Real wiecej płaci pewnie kontraktu Hazardowi niż Bayern zapłacił za Sarra i wypłacił mu kontraktu. Ale wedlug ciebie to my wtopiliśmy bardzie.

Szkoda czasu na dyskusję gdzie i tak nasze zawsze będzie gorsze, słabsze i bardziej do niczego tylko dlatego że jest nasze.

29.05.2021 16:32

Sprzedać jak najszybciej puki jest jeszcze zdrowy. Inaczej skończy się jak co sezon. Zagra parę meczy i złapie kontuzję ktora będzie leczył do konca sezonu. I tyle będzie z tej "silnej opcji w pomocy".

29.05.2021 16:18

Powinien dostać termin do kiedy ma sie zdecydować albo podpisuje i zostaje albo sprzedać go i poszukać kogoś na jego miejsce. Jeżeli już kombinuje z Zahavim to może się to skończyć jak z Alabą.

29.05.2021 13:34

Oby w końcu kibice wrócili na stadiony. Raz że zupełnie inaczej oglada się mecze. Dwa zawodnikom tez się pewnie lepiej gra. A po trzecie zyski z dnia meczowego też się przydadzą bo na razie to AA tylko trzeba utrzymywać.

29.05.2021 11:34

No nic trudno i powodzenia.
Miał prawo zrobić to co zrobił ale szkoda że nie miał odwagi powiedzieć wprost że chce odejść.

28.05.2021 22:04

@hoven
Już nie mów że tak się boisz krytyki z mojej strony.
A rywalizacja o to kto kupił lepszego ŚO z RBL zapowiada się ciekawie.
Ja o Upamecano się nie boję będzie grał dobrze.
Za to Konate może zyskiwać na grze obok van Dijka.

28.05.2021 21:11

U Flicka nie dostał nigdy szansy.
Zobaczymy jak to będzie u Nagelsmanna. Ja uważam że może być solidnym ŚP.

28.05.2021 14:52

@Danie1
Zobaczymy kto zrobił lepszy interes my czy LFC, kwoty transferów podobne (takie jak klauzule w kontraktach).

Ja liczę że to my zakontraktowaliśmy lepszego.

28.05.2021 14:39

@Zerafaelo
Nick jak nick.
Nie myślałem nad zmianą bo mi się podoba.

28.05.2021 14:33

W pełni zasłużona nominacja.

28.05.2021 08:11

@miroslawBayern
"Kibice Bayernu mogą tylko liczyć na cud. Bo na pozyskanie klasowych piłkarzy nie bardzo..."

To jakich niby mamy piłkarzy jak nie "klasowych"?
(nie wszystkich żeby nie było że Sarra też do tej grupy zaliczam)
Gdyby nie kadra przygotowana przez zarząd w której są "klasowi" piłkarze Flick nic by nie ugrał.

28.05.2021 07:16

Szkoda a może nie szkoda?
Ile to już nie było u nas tych mega talentów a teraz już mało kto o nich pamięta.

Na pewno w Augsburgu będzie mu łatwiej przebić się. Kto wie może rzeczywiście ma talent i rozwinie się dzięki grze w Augsburgu. Jeżeli tak się stanie to zawsze będzie go można spróbować ściągnąć do nas z powrotem. Jeśli......???

28.05.2021 06:19

Może po tym jak dostał szanse od Juppa został by włączony do pierwszej drużyny na stałe to rozwinął by się bardziej ale tak sie nie stało i niestety ale chyba są małe szanse że osiagnie poziom pierwszej drużyny. Chociaż zawsze trzymałem za niego kciuki, może?

27.05.2021 18:29

Zarząd wychodzi z założenia że najważniejsze to mieć zdrowe finanse. Zresztą taka polityka jest prowadzona przez klub od dawna.

27.05.2021 18:26

@Rufus87
Przecież DFB nie negocjowało z Flickiem gdy ten był naszym trenerem. Niestety Hasan wypchnął go z klubu. I dopiero po rozwiązaniu kontraktu DFB skontaktowało sie z Flickiem i podpisało kontrakt (pierwszy kontakt w sprawie kontraktu nastąpił najprawdopodobniej w poniedzialek i po długich i ciężkich negocjacjach, bo przecież wiadomo że Flick wcale nie chciał być selekcjonerem, we wtorek podpisano kontrakt). Gdyby nie "wypchnięcie" z klubu to DFB nawet by nie popatrzyło w stronę Flicka a co dopiero negocjować kontrakt. Przecież to oczywista oczywistość w którą jak nie wierzysz to możesz zostać uznany za "posiadacza plakaru Hasana nad łóżkiem do ktorego to plakatu bijesz pokłony co najmniej 3 razy dziennie".

27.05.2021 18:03

Nie widziałem jak gra więc poczekam jak zobaczę go u nas. Na zmiennika Daviesa może bedzie dobry?

27.05.2021 16:31

Lepiej Camavinge odpuścić a spróbować wyciągnąć Neuhausa z MG. Mają kłopot bo są bez pucharów w przyszłym sezonie.
Tak samo można spróbować z Hakimim. Conte odszedł, kłopoty finansowe Interu.
Może uda się coś z tego ugrać dla nas?

27.05.2021 16:29

PO potrzebny i to chyba taki wahadłowy.
Skrzydłowy zalezy czy Coman odejdzie czy nie. Jeśli nie to raczej ktoś na rezerwę. Jeżeli odejdzie to ktoś do rywalizacji o pierwszy sklad.
A co do ŚO to dużo bardziej potrzebny ktoś na ŚP. (bo z Tolisso to trzeba trzymać kciuki żeby wytrzymał do końca Euro bez kontuzji).
Kolejne ciekawe okienko się zapowiada ale jakie bedzie to sie okaże.

27.05.2021 16:25

Kolejne informacje z cyklu kontrakt Goretzki ale nowego kontraktu ciagle nie ma.

27.05.2021 16:19

@Prezes42
Czyli nie mogą dać kasy. Efekt jest taki że z bajki robi się dramat.
Ale może nasi skorzystają z tej sytuacji?

26.05.2021 20:57

Conte odchodzi z Interu. Kasa pusta a chińczycy kasy juz nie chcą dawać. Może jednak z transferu Hakimiego do nas coś będzie?

26.05.2021 20:15

Z artykułu wynika że Flicka chciały Real, Barca, Juve i Totki (chociaż to klub już niżej w hierarchia). Flick mimo to idzie do reprezentacji ale jak widać są tacy którzy wiedzą lepiej.

26.05.2021 15:57

"miał jasno określony cel – objąć kadrę narodową"
Ale i tak niektórzy wiedzą lepiej dlaczego Flick odszedł z Bayernu.

To też tłumaczy dlaczego Bayern nie robił żadnych problemów. DFB chce, niemiecki klub się dostosowuje.

26.05.2021 14:05

I niech zostanie. W sezonie jest dużo spotkań i Nubel może w niektórych meczach dostać swoją szansę.

A co do obiecanych spotkań to nie wiem czy ktoś mu coś obiecał czy to plotka dziennikarska.
Inna sprawa że Nubel musiał wiedzieć że Neuer jest numerem jeden decydując się na podpisanie kontraktu.

26.05.2021 10:58

W tej sytuacji Sule powinien dostać propozycję nowego kontarku i termin w którym ma go zaakceptować albo odrzucić.
Wolałbym żeby Sule został z nowym kontraktem. Jeżeli nie zaakcepuje nowego kontraktu to jeżeli wpłynie jakaś oferta na niego to należy ją rozważyć.

26.05.2021 10:38

@zabson79
Kierunek MG jest "najlepszy". Trzeba wykorzystać sytuacja w której jest MG czyli brak gry nawet w LE.
Pytanie czy ją wykorzystamy?

A Wijnaldum z takimi wymaganiami odnośnie wysokości kontraktu jakich zażądał niech idzie do Barcy, najwyżej wezmą na jego kontrakt kolejną pożyczkę.

26.05.2021 10:32

@hoven
"Flick (ktory ponoc wcale nie byl ojcem sukcesow tylko byl nim zarzad"
Flick dołożył swoją "cegiełkę" tak samo jak zarząd. To jest system naczyń połączonych. Wychwalanie jednego przy jednoczesnym gardzeniu drugim jest ignorancją.

To nie Flick wygrał 6 trofeów ale BAYERN.

26.05.2021 06:16

@Abzyrl
"MUSIMY powtarzam MUSIMY korzystać z beznadziejnej sytuacji Gladbach"
Zgadzam się że taka okazja może się już nie powtórzyć i jest szansa na pozyskanie Neuhausa lub Zakarii (bo raczej nie obu) za rozsądne pieniądze. Oby coś z tego wyszło.

@hoven
"100mln poszlo na wypozyczenia"
Niestety ale tutaj masz rację (chociaż te 100 mln to chyba w zaokrągleniu) i oby w końcu skończyła się ta "zabawa" w wypożyczenia.

Edytowano : 2021-05-26 06:12:26

@wasser
"podziwiajcie ich dalej"
Dokładnie

26.05.2021 06:11

@makaay
Ja nie mam zamiaru umniejszać zasług KHR dla Bayernu.
Natomiast KHR nie przez przypadek a tym bardziej nie z przymusu przez wiele lat działał razem z Ulim dla dobra klubu.

25.05.2021 20:51

Kolejny odcinek tym razem że jednak nie przychodzi.
Ale jeżeli prawdą są jego wymagania finansowe to decyzja o tym by odpuścić jak najbardziej słuszna.

25.05.2021 20:35

@makaay
Kto zdecydował że Flick został trenerem? Zarząd
Kto zbudował drużynę i dał Flickowi "narzędzie" dzieki ktoremu Bayern wygrał wszystko w zeszłym sezonie? Zarząd

Okłamuj sie nadal ale to zarząd stoi za wszystkim co sie dzieje w klubie - złego ale i dobrego.
Zdobywane trofea są zdobywane przez Bayern a nie przez trenera X czy Y.

I po raz kolejny jak nieszanujesz sukcesu jakim jest wygranie BL to twoja sprawa ale fakty są takie ze to jest sukces klubu i każdy w klubie poważnie do tego podchodzi.

25.05.2021 20:22

@makaay
A niby dlaczego mam się nie odnosić do sukcesów z zeszłego sezonu? Bo ty tak sobie wymyśliłeś?
I to były sukcesy Bayernu jako całości a nie Flicka. Gdyby zarząd nie zbudował drużyny to sam Flick nic by nie ugrał.

25.05.2021 19:56

@makaay
Dla mnie sukcesem jest i wygranie LM i wygranie BL bo dobrze pamiętam czasy gdy nie wygrywaliśmy co roku.
A argument że w BL nie ma konkurencji dla nas to sam sobie odpowiedź skąd sie taka sytuacja wzięła. Skoro dawniej tak nie było.

A nieszanowanie przez ciebie tak ważnej osoby dla Bayernu jakim jest Uli to nie szanowanie klubu który dzięki niemu jest tam gdzie jest.

I tak Flick zostawił Bayern dla reprezentacji czego potwierdzeniem jest dzisiejsza informacja o podpisaniu przez niego kontraktu z DFB. Co nastąpiło bardzo szybko po zakonczeniu sezonu BL.

25.05.2021 19:38

@makaay
Ilość trofeów zdobywanych przez klub pomimo wieszczenia upadku przez ciebie i paru innych.

25.05.2021 18:21

@seco555
Ale mi powiedziałeś. Chyba się załamie.

Edytowano : 2021-05-25 17:52:53

@Reeken89
Kibic to chyba ma być ktoś kto kibicuje i wspiera swój klub a nie ciągle go atakuje. I ciągle mu źle bo nie po jego myśli.

25.05.2021 17:50

@seco555
Dalej nie wiem o co chodzi?

25.05.2021 17:15

@GuteSpiele
Ma sie rozumieć.
To nie zarząd zbudował drużynę która wygrała wszystko w zeszłym sezonie.
Drużyna wzięła się z "kosmosu" i ta drużyna wygrała wszystko na przekór zarządowi rzucającemu jej cały czas kłody pod nogi.

Edytowano : 2021-05-25 16:30:49

@seco555
Ale o co ci chodzi?

25.05.2021 16:28

LM wygrana 2 razy w ciągu 10 lat źle bo przecież powina być wygrana 10 razy.
BL wygrana 9 raz z rzędu źle bo to prawie powod do wstydu wygrać BL bez konkurencji (dlaczego Bayern jest tak mocny to juz tajemnica poliszynela) i to sezon stracony.

Jak nie krytykujesz wszystkiego co się dzieje w klubie i ludzi z nim zwiazanych a zwłaszcza Uliego i Hasana to należysz do jakiejś mitycznej sekty.

Już nawet Kahn ze zbawcy na białym koniu staje sie posłusznym wykonawcom woli złego Uliego. Miał zbawić Bayern i robić tak jak ci co wiedzą lepiej z tej strony a tymczasem on kontynuuje pracę swoich poprzedników. Cóż za zaskoczenie.

25.05.2021 16:16

@miroslawBayern
Hasan to nie klub. Sprowadzanie wszystkiego do Hasana to nieporozumienie.
Tak samo jak ciągłe narzekanie na wszystko.

@Reeken89
"No tak w tym sezonie takie sukcesy, że aż brakuje słów"
Wygranie BL to sukces. Dzięki świetnemu zarządzaniu klubem osiągnięto taki poziom nieosiągalny dla nikogo innego w Niemczech. Fakt że ty tego nie szanujesz świadczy tylko i wyłącznie o sile bo możesz marzyć o wygrywaniu LM. Tyle tylko że trzeba pamiętać że co roku nie można wygrywać wszystkiego a nie bujać w obłokach.

25.05.2021 15:01

I już się zaczęło.
A najlepsze jest to że dyskusja jest pod newsem o tym że Flick podpisał kontrakt z DFB a przecież Flick odszedł z Bayernu nie dlatego żeby zostać selekcjonerem tylko nie mógł już wytrzymać "wypychania" z klubu przez Hasana napuszczonego na niego przez Uliego.

25.05.2021 14:51

@tapczan
"No cóż należy tylko pochwalić i przyklasnąć zarządowi za zbudowanie takiej drużyny"

No co ty przecież już nie raz stwierdzono tutaj że drużyna osiąga wszystkie sukcesy na przekór "złemu" zarządowi który tylko rzuca kłody pod nogi.

25.05.2021 14:43