@hoven
"Klopp to beton taktyczny ktory zajezdza pilkarzy w 2 roku"
A kim ma grać Klopp jak nie tymi samymi piłkarzami cały czas?
Może winę ponosi podawany przez ciebie za wzór dobrego dyrektora sportowego Edwards?
Wczoraj uciekłeś od tematu i skończyłeś dyskusję jak zacząłem cię pytać o jego pracę w Liverpoolu może dziś odpowiesz?
Tak dla przypomnienia "sukcesy" twojego idola Edwardsa:
Wiele razy mówiłeś że Flick daje wotum nieufności dla Hasana nie korzystając z jego transferów to co robi w takim razie Klopp? Ten grek co przyszedł na LO zagrał JEDEN mecz w PL. Minamito (nie pamiętam jak się to pisze) już został wypożyczony bo nie nadaje się na ten poziom. Gdzie PO? Arnold to cień piłkarza z poprzednich sezonów a i tak gra bo nie ma kto grać. ŚO się posypał ale czy trudno było przewidzieć że Matip nie złapie kontuzji ale zamiast niego pozbyto się Lovrena nie sprowadzając nikogo w jego miejsce. Keita dużo kosztował a jak gra każdy widzi. Pewnie jeszcze by się znalazło.
Mówisz o podległym Dyrektorowi Sportowe scoutingu a jakie sukcesy ma na tym polu Liverpool? Ja nie widzę żeby ostatnio pozyskali kogoś pokroju Davisa czy Nianzou. Natomiast widzę tego greka na LO, Minamino, Keite, Shaqiriego który z nich to dobre transfery? Albo słabe albo średnie. Były też i dobre ale jak u wszystkich. I te dobre jeżeli już były to były kosztowne.
Tym razem odpowiesz czy znowu uciekniesz bo argumentów na obronę wychwalania Edwardsa brak?
23.04.2021 07:05
@MateuszFCB
Dlaczego tak uważasz?
Bayern to niemiecki klub i naturalne jest że chce opierać swoją kadrę na niemieckich piłkarzach.
Wszystko w racjonalnych granicach oczywiście.
23.04.2021 06:11
@007
Skoro tak piszesz to pewnie tak jest. Źle zrozumiałem to co napisałeś.
Może gdybyś użył słowa "rozstrzygnięty" a nie "zakończony" to odebrał bym, to tak jak opisałeś w kolejnym komentarzu.
Natomiast słowo "zakończony" można odebrać jakbyś uważał że co stanie się teraz już cie nie obchodziło bo odpadliśmy z LM.
23.04.2021 06:00
@Prezes42
HSV płaci wysoka cenę za te kilka sezonów gdy zamiast próbować się ratować to ustawili zegar i chwalili się jacy oni są wspaniali bo jako jedyny klub nigdy nie spadli i są w BL od początku jej istnienia.
Szkoda jeżeli znowu im się nie uda awansować.
22.04.2021 22:07
@makaay
Zobaczymy gdzie wyląduje Bayern za parę lat. Ja tego nie wiem ani nie będę zgadywał.
Wiem natomiast jedno że ja nadal będę im kibicował tak jak kibicowałem gdy wygrywali LM i gdy się do niej nie zakwalifikowali.
A ty możesz wtedy robić co chcesz.
22.04.2021 21:41
@makaay
No właśnie jak "ślepym można być"?
Już Barca pokazała do czego może doprowadzić klub "ślepa" chęć dominowania. PSG podebralo im Neymar więc żeby nie stracić jakości zadłużali się i ściągali graczy. Ale nie wypaliło i teraz o dominacji mogą co najwyżej marzyć a długi tylko rosną.
Tak Real zdominował LM ale nie wygrywał wszystkiego. La Ligę w tym czasie wygrali tylko raz. Oczywiście nie umniejsza to wielkiego sukcesu który wtedy osiągnęli.
Natomiast to że Real jest jedynym klubem który wygrał LM 2 lata pod rząd świadczy o tym że nie jest to coś co można powtórzyć ot tak. Nawet Real w erze "Galacticos" nie potrafił a według mnie był mocniejszy niż gdy to z mu się udało.
Edytowano : 2021-04-22 21:26:17
Pamiętam sezon gdy wygraliśmy z Realem w LM 3 razy oni z nami raz ale to oni w tamtym sezonie zdobyli LM. Więc kto był lepszy? Patrząc na liczbę męczy i zwycięstw my ale patrząc na to kto wygrał LM oni.
Edytowano : 2021-04-22 21:29:27
LM już taka jest
22.04.2021 21:19
@nyy32
Oczywiście niech się postara ale na razie jest jak jest.
Natomiast pamiętaj o przykładzie z Anceloti i Kovacem. Jeden wygrywał LM drugi raczej nigdy nie da rady. A pomimo to w Bayernie obaj zawiedli więc twoja teoria jest słuszna ale 100% gwarancji nie daje i tylko to próbuje wytłumaczyć.
22.04.2021 21:03
@nyy32
Może tak a może nie ja wróżka nie jestem.
Ale gdyby było tak jak mówisz to kto jest tą doświadczoną, fachową i kompetentną osobą? Gdyby sukces zależał tylko od tego. Kto jest ta osobą? Żaden klub nie osiąga samych sukcesów. Każdy klub ma sinusoidy raz wygrywa raz przegrywa. Czyli co żaden klub nie zatrudnia na stanowisku Dyrektora Sportowego osoby z doświadczeniem, fachowej i kompetentnej.
Oczywiście są dużo lepsi fachowcy od Hasana. Tak samo jak Anceloti to lepszy trener od Kovaca. Osiągnął też dużo więcej i wątpię żeby Kovac kiedykolwiek osiągnął to co Anceloti a jednak w Bayernie obaj się nie sprawdzili.
Edytowano : 2021-04-22 20:45:01
@Arkady142
Dlatego ja czekam jak zakończy się ta sytuacja.
@hoven
Hasan wie co się dzieje. I tak wykonuje polecenia zarządu. Sammer tego nie robił i go już nie ma. Dobry przełożony nie lubi gdy podwładny uporczywie kwestionuje jego polecenia i albo podwładny się podporządkuje albo zostaje zwolniony.
22.04.2021 20:39
@nyy32
Ja staram się zrozumieć postępowanie zarządu który widocznie widzi i dobre strony pracy Hasana skoro go "trzyma" na stanowisku Dyrektora Sportowego. Nie sądzę aby działono na szkodę Bayernu i 3 lata nic nie robiono gdyby wszystko co robi Hasan było złe.
@hoven
Ja nie porównuję piłkarzy tylko podaje to jak ty oceniasz "potencjał" piłkarza.
Tak samo jak podajesz za wzór Edwardsa podczas gdy do jego pracy też można mieć wiele zastrzeżeń. Mówisz o podległym Dyrektorowi Sportowe scoutingu a jakie sukcesy ma na tym polu Liverpool? Ja nie widzę żeby ostatnio pozyskali kogoś pokroju Davisa czy Nianzou. Natomiast widzę tego greka na LO, Minamino, Keite, Shaqiriego który z nich to dobre transfery? Albo słabe albo średnie. Były też i dobre ale jak u wszystkich. I te dobre jeżeli już były to były kosztowne.
Edytowano : 2021-04-22 20:24:19
@Arkady142
I dlatego w zeszłym roku zdobyliśmy wszystko a w tym roku nie przynieśliśmy wstydu i nie odpadliśmy z LM z byle kim. Może w przyszłym sezonie się uda. Ja wierzę że znowu będziemy w gronie faworytów. Zobaczymy kogo Hasan załatwi. Kto będzie trenerem.
Edytowano : 2021-04-22 20:27:05
Czy Real zdobywając 3 razy LM był najsilniejszy? Okazał się najlepszy.
22.04.2021 20:16
@hoven
Ja też nie będę Ci tłumaczył że Hasan popełnia błędy i to każdy widzi ja też. Ale widocznie na tyle dobrze wykonuje swoją pracę że jest tam gdzie jest.
Oczywiście Hernandez jest słaby, Goretzka też jest słaby a Bayern stracił szanse na olbrzymie pieniądze nie przystępując do SL przez co czołówka Europy nam odjechała.
Jak to dobrze że zarząd nie słucha twoich eksperckich rad.
Edytowano : 2021-04-22 19:39:21
PS. A Edwards to mistrz a to co napisałem o jego pracy w Liverpoolu i stanie ich kadry to "wina Hasan".
Nie masz nic na jego obronę?
22.04.2021 19:37
@hoven
To ty wytłumacz mi czy jako zarząd tolerował byś nawet najbardziej kompetentną osobę która jednak ciągle kwestionuje twoje decyzję i stara się przeforsować swoją wizję jeżeli ta odbiega od wizji zarządu?
Hasan ma swoje grzechy ale widocznie niekwestionuje decyzji zarządu.
A przykład z Edwardsem to mógłbyś sobie darować bo to jak przygotował kadrę Liverpoolu to widać bardzo dobrze w tym sezonie. Bardzo mocna pierwszą jedenastka a potem gorzej niż u nas. Do póki pierwsza 11 była zdrowa to były sukcesy a teraz zobaczymy czy w ogóle zakwalifikują się do LM. Wiele razy mówiłeś że Flick daje wotum nieufności dla Hasana nie korzystając z jego transferów to co robi w takim razie Klopp? Ten grek co przyszedł na LO zagrał JEDEN mecz w PL. Minamito (nie pamiętam jak się to pisze) już został wypożyczony bo nie nadaje się na ten poziom. Gdzie PO? Arnold to cień piłkarza z poprzednich sezonów a i tak gra bo nie ma kto grać. ŚO się posypał ale czy trudno było przewidzieć że Matip nie złapie kontuzji ale zamiast niego pozbyto się Lovrena nie sprowadzając nikogo w jego miejsce. Keita dużo kosztował a jak gra każdy widzi. Pewnie jeszcze by się znalazło. Widzisz błędy Hasana a wychwlasz Edwardsa a z jego nieudolbisci można zrobić podobna listę jak ty robisz w stosunku do Hasana. Każdy popełnia błędy.
I tak Hernandez to dobry transfer. Nie będę tłumaczył dlaczego bo i tak nie zrozumiesz a nawet jak zrozumiesz to będziesz szedł w zaparte jak w przypadku Goretzki.
Edytowano : 2021-04-22 19:31:07
@Arkady142
@nyy32
Byc może wynika nasza różnica zdań z tego że ja nie oczekuje że co roku będziemy wygrywać wszystko bo uważam że to niemożliwe. Natomiast możliwe jest być ciągle w topie i co roku być w gronie faworytów do wygrania. Uważam że tak kadrę buduję się latami i na lata. Błędy się zdarzały i będą się zdarzać.
Jak pisałem będąc w zarządzie nie chcesz mieć pod sobą osoby która kwestionuje twoje decyzję. Hasan widocznie nie kwestionuje tylko przyjmuje je bez sprzeciwu więc jest tam gdzie jest.
Ja też uważam że Hasan ma wiele błędów na sumieniu ale ma też dobre decyzję i widocznie w oczach zarządu to wystarczy.
22.04.2021 19:23
@nyy32
Jest średni. Ale czy ja albo ty wiemy wszystko co się dzieje w klubie?
Miał bardzo słabe transfery chociażby Cuisance, Sarr czy wypożyczenie Costy.
Miał średnie Moting, Roca.
Ale są i dobre Davies, Hernandez, Nianzou, Sane czy ostatnio Upamecano (ja będę powtarzał że to sukces nawet jak niektórzy uważają że wystarczyło wpłacić klauzulę ale ja wiem że to tak łatwo nie działa).
22.04.2021 19:01
@nyy32
Przepraszam ale gdzie ja w swoim komentarzu napisałem że Hasan jest dobrym Dyrektorem Sportowym?
Napisałem że pewnie lepszy Dyrektor Sportowy załatwił by lepsze transfery ale widocznie Hasan dział tak jak chce i oczekuje zarząd.
A co do działań zarządu i mojego zaufania do niego to wynika ono z wielu lat kibicowania Bayernowi. Nie raz miałem odmienne zdanie co do tego jakie decyzję były podejmowane ale zawsze kończyło się tak że wychodziły one wcześniej lub później na dobre Bayernowi.
Przegraliśmy z BVB walkę o mistrzostwo ok ale to normalne. Przegrywaliśmy też walkę z Werderem, Wolfsburgiem, Stuttgartem i wieloma innymi zespołami ale dalej to my jesteśmy najlepszym klubem w Niemczech i jednym z najlepszych w Europie. A gdzie są ci z którymi przegrywaliśmy? Daleko za nami i to oni chcą nas dogonić i być tacy jak my.
Mistrzostwo czy LM można przegrać zawsze ale ważne jest aby za rok i za 10 lat nadal być faworytem i wygrywać a nie działać na zasadzie teraz się postawimy a potem jakoś to będzie. Nie Bayern tak nie działa.
Edytowano : 2021-04-22 18:54:49
A odnośnie Flicka to w zarządzie na pewno widzą że to bardzo dobry trener ale muszą też widzieć inne rzeczy. Jak choćby stawianie na Alabe kosztem Hernandeza. Problemy z obrona. Pomijanie Roci który jak grał to czy naprawdę wyglądał tak źle żeby nie dawać mu szans? Może to nie są duże błędy ale są.
Poza tym czy zarząd miał błagać Flicka żeby został. Nie wierzę że nie próbowano go zatrzymać w klubie ale w pewnym momencie trzeba było powiedzieć stop.
22.04.2021 18:45
@Arkady142
Może tak a może nie bo jak wiesz ani Barca Pepa czy Luisa Enrique czy Bayern Juppa Heynckes nie wygrali 2 razy pod rząd LM. Chociaż z Juppem to wiadomo dlaczego.
Ogólnie zgadzam się z tym co napisałeś i lepszy Dyrektor Sportowy pewnie załatwił by lepszych piłkarzy niż Hasan ostatnio ale jak pisałem wcześniej Hasan musi robić to co chce i czego oczekuje zarząd bo inaczej już by go nie było w Bayernie jak wielu przed nim.
Mamy taką a nie inną sytuację z pandemia i widocznie zarząd uznał że lepiej mieć swojego człowieka na tym stanowisku. A że zarząd udowodnił nie raz że wie co robi i i tym razem ja mu ufam bo zarząd nigdy nie działa na szkodę Bayernu nawet jak niektórzy piszą że działa. Przykład: niedawno były głosy że trzeba iść do pomysłu Pereza i co z tego wyszło. Ucieczka i szybki koniec. U nas musieli wiedzieć jak to naprawdę wygląda i dali sobie z tym spokuj zanim jeszcze się zaczęło.
22.04.2021 18:12
@AdiFantasti
Ja tam ufam zarządowi. W końcu jeszcze niedawno wiedział co robi z nie wchodzeniem w układy z Perezem tak i teraz musi wiedzieć co robi.
Skoro Hasan jest tam gdzie jest to znaczy że robi to czego chce i oczekuje zarząd.
Bayern nigdy nie gonił ślepo za wygraniem LM a przede wszystkim za silna i stabilną sytuacją finansowa i sportową.
22.04.2021 17:57
No ciekawe jak zachowa się zarząd w tej sytuacji.
Ja tam ufam zarządowi tak jak ufałem i się nie zawiodłem w sprawie nieprzystąpienia do SL. Tak w sprawie Hasana uważam że zarząd wie co robi i wybierze najlepsze rozwiązanie dla Bayernu.
22.04.2021 13:42
Nikt nie przychodzi za darmo tylko nie trzeba płacić klubowi ale zawodnikowi już tak ale jeżeli Draxler nie będzie chciał za dużo to jest to dobry pomysł aby go zakontraktować. Przyda się, jak zaczynał grać w BL to wydawało się że będzie lepszy ale i tak jako zawodnik do rotacji jest ok.
22.04.2021 12:16
To są bzdury pisanie że faza grupowa LM to nudy. Biorąc od uwagę że kibic obejrzy mecz swojej drużyny nieważne z kim będzie grała a pozostali wybiorą najlepszy mecz dnia bo więcej niż jednego meczu w tym samym czasie nie obejrzysz a mecze rozgrywane są o tej samej porze to wystarczy że w danym dniu jest jeden "dobry" mecz i już wszyscy są zadowoleni. A w fazie grupowej zawsze znajdzie się nawet nie jeden a kilka dobrych meczy w danej kolejce.
A ci co tak strasznie chcą więcej "prawdziwie emocjonujących meczy" niech się nie martwią bo przecież w tej chwili w SL zostało tyle drużyn że:
El Classico będzie raz w tygodniu
To dopiero będą emocje.
22.04.2021 10:34
@Elessar
Jeżeli cena będzie bliżej tej dolnej granicy to może rzeczywiście ale jak Rennes chce koło 60 mln to tyle raczej nie damy. Oczywiście Camavinga to bardzo ciekawy zawodnik i chętnie zobaczył bym go u nas. Skoro chcemy szybko zamknąć temat to może nie będzie trzeba długo czekać na to czy coś z tego będzie lub nie.
@Sopariev
Perez najbardziej to się chyba ośmiesza mówiąc o tym jak długo nad tym pracowali bo efekt wygląda jakby w ogóle nikt nad tym nie pracował.
A co do "ratowania piłki" to Perez myli ratowanie piłki z ratowaniem Realu i napełnianiem kasy wybranym. Czy robi to celowo? Oczywiście że tak.
22.04.2021 08:13
Zawodnik dobry, uniwersalny i z ogromnym doświadczeniem. Bedzie go brakować ale dobrze się stało że nie spełniono jego żądań odnośnie wysokości kontraktu. Klub musi znać swoje granice i trzymać się ich.
Edytowano : 2021-04-22 06:58:52
@007
"Sezon od porażki z PSG jest praktycznie zakończony"
Poprzewracało się w wiadomej części ciała. A potem wychodzi taki Perez i mówi o SL tylko dla "bogaczy". Na szczęście są też kibice którzy doceniają ligę co dość dosadnie pokazali ostatnio w Angli.
22.04.2021 06:53
@dzojko
Niestety. Chociaż trochę się łudzę że może jednak.
@FanGraczyBayern
Jeżeli jest szansa żeby kupić Camavinge to należy spróbować. Tylko właśnie ciekawe ile w ogóle Rennes sobie za niego życzy?
22.04.2021 06:23
To teraz ci wszyscy którzy się cieszyli że w końcu będzie można zobaczyć "normalny" (czytaj super bogatych z super bogatymi) mecz częściej niż do tej pory powinni być zadowoleni.
Teraz tyle zostało zespołów w tej całej SL że:
El Classico co tydzień
Ale będą emocje.
21.04.2021 14:59
Bardzo dobra wiadomość. Niech wraca do zdrowia.
Mam nadzieję że latem znajdzie się chętny klub i uda się go sprzedać. Można będzie dołożyć pieniądze na kolejne transfery.
21.04.2021 13:22
Żadnych konkretów.
21.04.2021 11:45
@bayern1987dwa
Też chciałbym wiedzieć kto i jak planował tą całą sprawę bo tak całkiem z boku bez zagłębiania się jak to było naprawdę to wygląda to trochę tak jakby spotkali się w zeszły weekend na grillu i po paru piwach ktoś rzucił "świetny pomysł" a reszta jak to w takich sytuacjach zgodziła się z pomysłem i od razu zaczęła snuć wielkie plany jak to wszystko się uda. I od razu z tego grilla będąc jeszcze pod wpływem i na fali wznoszącego entuzjazmu z wymyślenia czegoś super z kolegami Perez poszedł do tv i udzielił wywiadu że startuje ta ich cała SL.
No cóż widocznie jednym długi a drugim perspektywa zdobycia jeszcze więcej pieniędzy przysłoniła oczy na wszystko inne.
Edytowano : 2021-04-21 10:58:51
Nawet godzina ogłoszenia powstania tego tworu przez Pereza pasuje do możliwej godziny powrotu z takiego grilla.
21.04.2021 10:57
@bayern1987dwa
"Ajax, Monaco,Lyon czy teraz Porto , wyrzucające za burtę LM ,Real,City , Juve, to są emocje i niezapomniane chwile ! "
NIE, NIE i jeszcze raz NIE. Emocje są tylko wtedy gdy gra Real z Barcą czy Juve. Wszystko inne to "nuda" i "strata czasu".
Przykłady które wymieniłeś to oczywista oczywistość przykład jawnej niesprawiedliwości. dlatego Perez oraz jego koledzy muszą ratować piłkę żeby więcej taka jawna niesprawiedliwość już się nie wydarzyła.
A w ramach rekompensaty za dotychczasowe krzywdy spowodowane tą jawną niesprawiedliwością znany "filantrop" JP Morgan całkowicie bezinteresownie udzielił by klubom SL wielomilionowych pożyczek.
21.04.2021 10:16
@vaterland
Polscy kibice doceniają.
Fani (tak z Amerykańska bo wiadomo że wszystko co stamtąd jest lepsze) już nie koniecznie.
21.04.2021 06:35
Mnie bardzo cieszy to co się stało.
Wielkie podziękowania dla naszego zarządu że nie dał się w to wrobić i stał tam gdzie stać powinien czyli po stronie kibiców.
Cieszy to że kibice (nie mylić z fanami) wiedzą że piłka to nie tylko mecze wielkich z wielkimi ale także a może przede wszystkim mecze wielkich z małymi i małych z małymi.
Cieszy że dla kibiców to ligi krajowe są ważne, nawet najważniejsze a rozgrywki LM to bardzo miły dodatek ale nie "kwintesencja".
Największym wrogiem i problemem piłki nie jest zła UEFA czy FIFA ale olbrzymie pieniądze które niszczą piłkę. Pieniądze są potrzebne piłce ale w rozsądnych granicach.
@Arkady142
"W ogóle ciekawe. Rummenigge może wygrać z superligą a nie potrafi z Hasanem i Ulim"
Nie potrafi czy może nie chce?
Rummenige to "dobry policjant" a Uli to ten "zły policjant". Taki układ im pasuje i od lat się sprawdza. Ja nigdy nie widziałem konfliktu między nimi natomiast widziałem i nadal widzę współpracę dla dobra Bayernu.
@Elessar
":Where are you guys? "
Dobre. Też chętnie poczytam ich tłumaczenia.
Chociaż znając zwłaszcza tłumaczenia jednego zaraz się okaże że on wcale tak nie pisał a teraz ktoś próbuje wmówić coś czego on nigdy nie popierał, nie zarzucał zarządowi spychania nas do roli "średniaków" którym top odjeżdża i podobne dyrdymały.
PS. Ciekawe ile Perez przyzna Realowi tytułów w ramach wygrania SL. Trzynaście już mają ale chyba jeszcze parę sobie dopiszą w końcu im się to należy "jak psu buda". Sukces przecież został już odtrąbiony tylko dlaczego w nocy (czyżby żeby Panowie inwestorzy z JP Morgan nie musieli zarywać nocki?).
21.04.2021 06:08
@07FankaFCB
E tam nie opłaci się. Wręcz przeciwnie. Miała być 20 drużyn jest 11 więc zamiast 300 mln pożyczki od JP Morgan każdy klub dostanie 600 mln pożyczki. Nic tylko brać.
I pomyśleć że byli tacy którzy zarzucali zarządowi że trzyma nas z dala od Pereza i jego pomysłów na dojenie kasy.
20.04.2021 22:58
Mistrzostwo już prawie jest oby w kolejnej kolejce zwycięstwo i można się było cieszyć już spokojnie z mistrzostwa.
20.04.2021 22:41
Piękny wieczór.
Najpierw zwycięstwo w BL.
Teraz sprawdzam internet a tam że w SL pieniądze już rozdane i można zamykać interes. Brawo panie Perez świetny projekt zrealizowany wzorowo.
Edytowano : 2021-04-20 22:39:58
@Matilegolas
Byli tacy. Ciekawe czy teraz będą mieli na tyle odwagi żeby przyznać że się mylili a nie ten zły zarząd który na szczęście nie doprowadził nas do katastrofy.
20.04.2021 22:37
Gratulacje
Tak to jest jak się wie po której stronie należy stać. I nie chodzi o UEFA ale o kibicach którzy dobitnie pokazali co sądzą o SL.
20.04.2021 22:35
Dobra robota. Oby w następnej kolejce zwycięstwo i świętowanie mistrzostwa.
20.04.2021 22:24
@ares079
Złe wybicie obroncy Leverkusen i strzał Kimmicha z woleja mniej więcej z lini pola karnego w długi róg bramki.
Edytowano : 2021-04-20 21:00:34
Hradecki tylko się popatrzył jak piłka wpada do bramki.
20.04.2021 20:59
I bardzo dobrze w tej formułę i z Perezem jako gówno dowodzącym to SL nie powinna nigdy powstać.
Po raz kolejny "źle zarządzany" Bayern wiedział gdzie powinien stać. Pieniądze to nie wszystko przede wszystkim liczą się kibice i tradycja.
Edytowano : 2021-04-20 20:35:43
Cieszy to że nie tylko ja uważam że bardziej emocjonujące jest starcie z Unionem. Czy jak to określili kibice Chelsea ze Stoke w deszczowy wieczór niż klepanie na okrągło z Realem.
Bzdury. Co najwyżej nie było by transferów Sane i Upamecano bo pieniądze poszły by na spłatę pożyczki na budowę stadionu. Pewnie odbiło by się to na naszej grze ale dalej sytuacja finansowa była by stabilną i po ustaniu pandemia wrócili byśmy jeszcze mocniejsi.
To że Perez po ostatnim okienku gdzie nie miał pieniędzy na transfery już nie może i przebiera niecierpliwie nogami to nie oznacza że u nas by tak było.
Ale do tego potrzeba mądrych ludzi u nas w zarządzie tacy są w Realu rządzi Perez.
20.04.2021 18:32
@Prezes42
Po raz kolejny Eleven się popisał.
Trzeba obejrzeć w necie. W końcu trzeba się przyzwyczajac na przyszły sezon.
20.04.2021 17:31
No tak już się zaczyna. Nawet jak Hasan załatwi ten transfer to i tak przeciwnicy znajdą jakąś wymówkę żeby tylko nie przyznać że coś mus ie udało.
Tak jak było z Upamecano.
Chociaz teraz jest jeszcze lepiej bo na razie to tylko informacje z prasy a tu już jest wytykanie że coś źle zrobił. Przygotowywanie gruntu do późniejszego ataku?
20.04.2021 17:18
@FanGraczyBayern
To by było coś. Perez marzy o SL bo brak kasy na transfery a w tym czasie my podbieramy mu zawodnika. Na razie nie ma się co za bardzo ekscytować trzeba zobaczyć co się wydarzy.
@Prezes42
W pełni popieram.
20.04.2021 17:05
@nyy32
Dobra wystarczy tego NBA.
Ja mam nadzieję że SL w tej formułę zaproponowanej przez Pereza nigdy nie ruszy a jak ruszy to równie szybko upadnie. Bo jak ktoś tu już wcześniej zauważył jak teraz "kluby założyciele" wydaja wszystko co mają bez opamiętania a potem płaczą że nie mają pieniedzy to jak będą miały więcej pieniędzy to zmieni się tylko to że wydadzą więcej ale ciągle będą krzyczeć że im brakuje jak teraz.
Tak samo nie uważam że więcej pieniędzy oznacza więcej emocji sportowych.
20.04.2021 16:24
@admin
I o to dokładnie chodzi o jeszcze iecej kasy dla siebie i znajomych. A co najważniejsze żeby się zdobywając tak kasę za bardzo nie trudzić.
20.04.2021 15:39
Klopp to na pewno mocna opcja na naszego trenera. Czy realna tego nie wiem.
20.04.2021 14:58
Ciekawe czy Hernandez zagra od początku? Jeżeli ostatnie mecze nie przekonały że jest najlepszym naszym ŚO to już nic nie przekona Flicka.
20.04.2021 14:55
@nyy32
20-30 lat temu nie było takich zawodników czy może zespoły grały lepiej w obronie ale że jest to mniej "emocjonujące" od "wymiany ciosów" to teraz jest więcej miejsca do oddawania rzutów?
@Arkady142
Zgadzam się kluby z SL mogą bardzo szybko się przejechać bo tak jak wzrosną ich dochody tak równie szybko wzrosną ich wydatki. Inne kluby mogą chcieć za zawodnika 2 razy więcej niż teraz bo przecież ich stać a sami zawodnicy jak zwietrzą pieniądze to też nie będą chcieli grać za kontrakt za który kupią sobie przysłowiowe "waciki". Będzie tak że rezerwowy będzie chciał tyle ile teraz dostaje gwiazda. I pieniądze szybko się rozejdą.
20.04.2021 14:47
@nyy32
Odpowiedz mi ile w NBA jest super emocjonujących meczy a ile są bo są? Zwłaszcza sezon regularny to nie jest jakieś super emocjonujące (przynajmniej taka jest moja subiektywna ocena).
A poza tym co to znaczy być jak NBA? Czy naprawdę po tylu latach nadal jest myślenie że jak coś jest z Ameryki to od razu jest najlepsze? A już na pewno dużo lepsze od tego co jest u nas?
I kolejna rzecz z NBA z tego co kojarzę to w pewnym momencie władze ligi musiały interweniować żeby finanse klubów nie wymknęły się z pod kontroli i nie poszybowały w kosmos. Czy to jest na pewno to do czego powinniśmy dążyć? I co w SL też będą limity płac czy JP Morgan da kolejną pożyczkę a potem najwyżej zlicytuje np Real (w sumie to jakby SL powstała tak jak chce tego Perez to była by to zasłużona kara)?
Edytowano : 2021-04-20 14:10:10
A i jeszcze jedna myśl odnośnie NBA. Z 20 lat temu rzadko który mecz kończył się wynikiem w którym jedna nie mówiąc już o dwóch drużynach rzuciła by więcej niż 100 pkt. A dziś ciężko znaleźć mecz żeby obie drużyny nie rzuciły i to "grubo" ponad 100 pkt. Dlaczego? Bo tak jest bardziej "widowiskowo".
W SL też może być podobnie bo przecież wynik 0-0 jest nudny, kibice lubią bramki, dużo bramek. Więcej bramek większe emocje. Kolejne rekordy liczby strzelonych goli i tak dalej.
Wszystko dla pieniędzy a nie przepraszam dla "kibiców".
20.04.2021 14:03
@nyy32
Tylko widzisz jeszcze z 10 lat temu Bayern nie dominował tak jak teraz w BL. I piękne jest to że kiedyś znowu nie będzie dominował żeby potem znowu wrócić na szczyt. I wszystko to będzie zawdzięczał ciężkiej pracy ludzi związanych z tym klubem. Tak wygląda prawdziwy sport.
A w przypadku SL bogaci będą się jeszcze bardziej bogacić a biedny nadal będzie biedny i nie będzie miał żadnych szans na awans. I w takiej formule to np taki Arsenal jaką będzie miał mobilizację żeby być lepszym? Po co przecież i tak nie wyleci z SL, chyba że będą wyrzucać za odstawanie bo tak sobie ktoś wymyśli na razie drużyny "założyciele" mają być nietykalni. Tylko że to "pachnie" ustawianiem wyników przy stole.
A tak apropo to czytałem na innej stronie komentarz który mi się spodobał. Ktoś porównał SL do wrestlingu. Wszystko ustawione a i tak tłum szaleje prawdziwe "Amerykańskie widowisko". Można mówić że u nas to nie przejdzie takie ustawione mecze teraz może nie ale za parę lat jak się "wychowa" nowe pokolenie kibiców to będzie tak samo jak podczas gal wrestlingu wszystko ustawione a i tak stadion pęka w szwach i wszyscy świetnie się bawią a gadżety sprzedają się lepiej niż przysłowiowe "świeże bułeczki".
20.04.2021 13:32
@seco555
"czyli twierdzisz, ze np mecz jakiegoś unionu czy innego ogórka o 15:30 zgromadzi większa oglądalność niż np mecz Realu o 1"
W Europie może to być porównywalna ilość. Kibice Unionu i drużyny przeciwnej obejrzą "swój mecz" a ilu fanów Realu będzie chciało czy też mogło zarwać noc żeby obejrzeć na żywo a powtórka to już nie to samo.
W Azji czy Ameryce to oczywiście że dużo więcej obejrzy Real bo tam mało kto wie że Union w ogóle istnieje.
I o to mi chodziło. Bo oczywiście też oglądam mecze innych drużyn ale jak jest mecz Bayernu to oglądam ten mecz nieważne z kim gramy i jakie są inne mecze w tym czasie. A już na pewno nie mam możliwości oglądania meczy o 1 w nocy.
@nyy32
Odnośnie pieniędzy i kupowania za nie "emocji" to ja pamiętam nie tak dawne czasy gdy pieniądze w futbolu były dużo mniejsze a według mnie emocje większe niż teraz. Nawet teraz jak jest pandemia i mało kogo stać na wydawanie dużych sum na transfery to jakoś piłka się kręci i emocje są . Każdy lubi co innego jeden herbatę bez cukru a drugi sypie 2 łyżeczki próbuje i jeszcze dosładza. I tu tak samo ty chcesz co 3 dni meczy Real - Barca czy Juve a mi wystarczy Bayern - Werder czy MG a 2 razy w roku mecz z PSG.
20.04.2021 13:09
@nyy32
Przeczytaj uważnie co napisałem.
Pieniądze nie zapewnią emocji.
Poza tym SL prędzej czy później wejdzie do Azji (sam Perez coś tam mówił o kibicach w Singapurze) więc będziesz się mógł emocjonować super meczami o 1 w nocy na żywo. Jak ci się to podoba to ok.
Edytowano : 2021-04-20 11:35:19
@Simon89
A ty naprawdę wierzysz że w tej elitarnej SL wszystkie kluby będą na podobnym poziomie? Przecież tam bardzo szybko wykrystalizuje się "top" i ci "do bicia".
20.04.2021 11:33
@nyy32
Możesz tak uważać
Jak dla mnie to bardziej emocjonujące jest spotkanie Bayernu z ostatnią drużyną w tabeli BL niż np. mecz Real - Barca. A dlaczego bo po prostu kibicuje Bayernowi a w przypadku meczu Real - Barca to mi wszystko jedno kto wygra. A co do emocji gry z najlepszymi czy są większe niż z tymi słabymi? Niekoniecznie. Poza tym to pieniądze o które tak naprawdę chodzi w SL doprowadziły do sytuacji w której przepaść pomiędzy jednymi i drugimi jest coraz większa. Czy naprawdę łudzisz się że to będzie liga 20 równych zespołów? Tam też prędzej niż się pewnie niektórym wydaje stworzy się top, średniacy i słabeusze do bicia.
20.04.2021 11:18
SL to skok na kasę i Perez nawet nie specjalnie to ukrywa.
Jeszcze niedawno w futbolu nie było tyle pieniędzy a emocje były ogromne. Zwiększyły się pieniądze a emocje chyba nawet spadły. Będzie jeszcze więcej pieniędzy jak powstanie SL ale emocje tylko spadną. Obecnie w LM co jakiś czas pojawia się jakaś drużyna nie ze ścisłego topu która nawet jak nie wygrywa to przynajmniej sporo namiesza a tam co będzie? Co roku te same tłuste ryby będą się bawić a jedyne pytanie to kto z wąskiego grona wygra pokonując po drodze tych samych co roku.
Argument że będą grać co chwile najlepsi z najlepszymi i co z tego a teraz to jak jest? Nawet biorąc pod uwagę "kluby założycielskie" to ile one razy ze sobą grają? Są przecież ligi krajowe, LM. Tych spotkań jest sporo. A jak weźmie się pod uwagę 20 zespołów które docelowo miały by tworzyć SL to tych rywalizacji jest jeszcze więcej.
Tylko czy naprawdę mecz np Arsenalu z Totenhamem to naprawdę super widowisko? Tak samo Milan z Interem? (oczywiście przy obecnych składach tych drużyn)
I teraz pytanie jak będą rozgrywane mecze? O jednej porze czy jeden po drugim? Ile można oglądać meczy jeden po drugim?
Jak ktoś kibicuje klubowi to obejrzy jego mecz i może jeszcze jeden i raczej więcej już ani ochoty ani czasu nie będzie. Tylko czy jak kibicujesz klubowi to oglądasz tylko jak gra z "godnym siebie" rywalem czy jak gra ze słabszą drużyną to też obejrzysz?
20.04.2021 10:47
@Elessar
I jak podałeś ma potwierdzić że FIFA także jest przeciwna SL.
W sumie to mnie nie dziwi bo jak pisałem wcześniej skoro można z UEFA to czemu nie z FIFA. A na to oni się nie zgodzą.
Mam nadzieję że ta cała SL w tej formię upadnie bo może i pomysł dobry ale wykonanie fatalne.
Edytowano : 2021-04-20 07:08:10
Też popieram takie rozwiązanie jeżeli nie będzie zgody PSG to lepiej nie wracać w końcu pokonali nas na boisku.
20.04.2021 07:01
@bayern1987dwa
Bo pewnie ten projekt jest skierowany poza Europę.
W Europie uważam że większość fanów to nie są kibice "klubów założycieli" i dlatego nie koniecznie chcą oglądać tylko te kluby walczące miedzy sobą ale także swoje zespoły walczące z nimi na poważnie.
Uważam że w Europie jest także silne poparcie dla lig krajowych i walki w tych ligach.
Co innego np Azja czy Ameryka tam większość fanów to fani "klubów założycieli" a o innych albo w ogóle nie słyszeli albo mało ich obchodzą bo kto by się emocjonował w Azji wynikami meczy np.: Real - Grenada? Ale już Real - Barca to co innego - HIT.
W Europie ten projekt może nie uzyskać większego poparcia ale w Azji czy Ameryce już tak i na to liczy chociażby Perez. A jak w Madrycie nie będzie wystarczającej frekwencji to na mecz w Singapurze przyjdzie pełny stadion a do tego zrobi się prezentację drużyn przed albo po meczu i dochód będzie taki jak za całą rundę w La Liga.
Nie wiem jak to się skończy ale UEFA będzie robić wszystko aby rozgrywki "poza" nimi się nie odbyły. I ciekawi mnie czy FIFA też się w to nie włączy bo dla niej to też może być groźne bo skoro udało się odsunąć UEFA to czemu nie wykiwać w taki sam sposób FIFE i ich też odciąć od "źródełka".
I żeby nie było ja nie popieram bezdyskusyjnie ani UEFA ani FIFA bo mają równie dużo jak nie więcej za uszami jak Perez. Ale oni nie "dyskryminują" lig krajowych i przynajmniej w teorii dają szanse wszystkim a nie tworzą coś co z założenia jest tworzone tylko po to aby bogaci byli jeszcze bogatsi a biedota była jedynie po to by dostarczać "świeże mięso" do "cyrku" aby bogaci zarabiali jeszcze więcej. W tej sprawie popieram UEFA.
Jeszcze niedawno w futbolu nie było tyle pieniędzy a emocje były ogromne. Zwiększyły się pieniądze a emocje chyba nawet spadły. Będzie jeszcze więcej pieniędzy jak powstanie SL ale emocje tylko spadną. Obecnie w LM co jakiś czas pojawia się jakaś drużyna nie ze ścisłego topu która nawet jak nie wygrywa to przynajmniej sporo namiesza a tam co będzie? Co roku te same tłuste ryby będą się bawić a jedyne pytanie to kto z wąskiego grona wygra pokonując po drodze tych samych co roku.
20.04.2021 06:45
A co na te zapędy FIFA na razie stoi z boku ale jak będzie trzeba to raczej stanie za UEFA bo jak nie to ich też szybko ktoś załatwi w taki sam sposób.
A wojna z FIFA i UEFA to jednak grubsza sprawa.
19.04.2021 23:09
A czy ktoś wie kto będzie sędziował w tej SL bo UEFA raczej się nie zgodzi żeby robili to sędziowie powiązani z nimi. Albo jesteś z nami albo wcale. Będą ich właśnie sędziowie?
19.04.2021 22:59
@hoven
Może jakieś argumenty do dyskusji a nie dziecinada ze "słoneczkami na lodówce"?
19.04.2021 22:33
Cześć kibiców "zachlysnela" się pieniędzmi i chcą więcej i więcej bo myślą że bedzie jeszcze lepiej a nie będzie. Było dużo mniej pieniędzy a emocje były takie same a nawet większe. Im więcej pieniędzy teraz tym może być mniej emocji.
19.04.2021 22:11
Cytaty z wpisów @hovena vs @hovenowe "odwracanie kota ogonem" kolejne starcie.
Może jakieś argumenty przeciwko temu że KHR nie popiera SL w takim wydaniu a ty popierasz.
Ja podałem argument który świadczy o tym że nie zgadzasz się z KHR czyli twój wpis.
Skoro przyznałem sobie wygraną w jakimś zakładzie z tobą który zaproponowałem a ty go nie przyjąłeś to proszę wrzuć cytat z mojego wpisu bo jak na razie to tylko są Twoje wymysły i nic poza tym.
19.04.2021 22:02
@hoven
W związku z tym co napisałem to KHR który jest w strukturach UEFA czyli jest przeciwny SL jaką zaproponował Perez a która ty tak pochwalasz.
Cytat z twojego komentarza:
"Nie zgadzam sie z decyzja klubu bo uwazam ze Superliga to super pomysł"
Edytowano : 2021-04-19 21:36:18
A teraz kombinuj jak po raz kolejny "odwrócić kota ogonem" bo jak wiadomo ty czegoś takiego nie napisałeś. Jak zawsze zresztą.
A kontekst rozmowy w twoim mniemaniu nie istnieje.
19.04.2021 21:34
Dalej mamy wiele kontuzji ale mam nadzieję że jutro wygramy i zbliżymy się do mistrzostwa.
19.04.2021 21:30
@hoven
Teraz Ty wmawiasz coś czego nigdy nie napisałem.
Co najwyżej wysmiewam twoje tezy w które sam chyba nie wierzysz bo nie chcesz się założyć jeżeli ja stawiam zakład przeciwko twojej tezie.
Czyli z kim się nie zgadzasz? Bo skoro KHR jest w strukturach UEFA to chyba jednoznaczne ze nie jest za Superliga w takiej formułę.
Edytowano : 2021-04-19 21:19:40
Ostatnio zaproponowałem zakład że mecze SL wcześniej czy później zacznął być rozgrywane w Azji i ciężko ogłosić zwycięstwo tego zakładu skoro na razie to nie wiadomo czy ta SL w ogóle wystartuje.
19.04.2021 21:17
@hoven
Ty generalnie nie zgadzasz się z decyzjami zarządu.
Na szczęście zarząd dobrze wie co robi.
19.04.2021 21:09
@karolina96
Dlatego że Perez głupi nie jest to się pospieszył bo nie wiadomo czy kibice nie wrócą na stadiony. Szczepienia idą i może restrykcje niedługo nie będą już tak rygorystyczne.
Jakie jest zdanie kibiców to chyba widać. Może nie wszystkich kibiców drużyn "założycielskich" ale nawet tam jest spora grupa przeciwników a już na pewno wszystkich pozostałych drużyn.
19.04.2021 21:03
Nagelsmanna to dobry trener dla mnie ma jedną wadę a mianowicie trzeba za niego RBL dużo zapłacić.
Czy poradzi sobie z gwiazdami tego nie wiem ale wiek nie koniecznie musi tu grać rolę bo np. Anceloti jak został naszym trenerem to nie był "młokos" a z sztania sobie nie poradził. Kovac jest młody i też sobie nie poradził z szatnia więc reguły nie ma.
19.04.2021 20:48
@kamdi
Wolał bym Neuhausa ale Camavinga to też ciekawy ŚP.
Ciekawe czy jest w tym coś z prawdy czy to zwykła plota jakich dużo?
Najlepiej i to takie marzenie i jednego i drugiego mieć.
19.04.2021 20:39
@kamzet
Dobra decyzja.
@Sven
No pewnie. JP Morgan już o to zadbał. Nie po to wykładają taka kasę żeby stracić ale po to by ją co najmniej potroić. Będą mieć te kluby na postronku no ale dla niektórych i tak nie dużo się zmieni bo już są własnością jak Mu czy Liverpool.
19.04.2021 17:38
@Arkady142
"Nawet jeżeli zrezygnowalibyśmy z zasady 50+1 to Bayern ma w statucie że 70+1 procent udziałów ma być w posiadaniu FC Bayern e.V."
Niestety ale znajdą się tacy którzy powiedzą że status zawsze można zmienić a nawet trzeba.
Nie tak dawno jeden z użytkowników proponował sprzedać 10%.
Góra dobrze robi że na razie trzyma się od tego tworu Superligi z daleka i obserwuję co się stanie i po której stronie lepiej być.
Sprytnie to wymyślili nie ma kibiców więc działają ale oby ci kibice nie zapomnieli o nich i odpowiednio zareagowali.
19.04.2021 17:27
@Arkady142
Dokładnie. Można tak to określić jak napisałeś.
Ale poczytaj co niektórych na tej stronie dla nich jest super bo pieniądze i jeszcze więcej pieniędzy. Tak jakby teraz tych pieniędzy nie było.
Dla niektórych widocznie wszystko jest na sprzedaż.
19.04.2021 14:16
@Arkady142
Myślę że tu bardziej chodzi o wyjście poza Europę i to dosłownie bo w Europie więcej fanów raczej już nie zdobędą.
19.04.2021 14:04
@hoven
Skoro uważasz że w Superlidze mecze mogą odbywać się w Chinach, bo tamtym kibicom też się należą mecze, co zakładając że w każdym meczu jakby nie patrzeć "ligowym" jest "gospodarz" to sam sobie odpowiedź.
19.04.2021 13:53
Jak ktoś wcześniej napisał są tacy którzy sprzedali by swoją matkę.
Więc nie ma się co dziwić że są i tacy kibice Bayernu dla których to czy to będzie pisząc hipotetycznie "Bayern Monachium" czy "Bayern Pekin" nie ma żadnego znaczenia.
19.04.2021 13:20
@FanGraczyBayern
I pewnie o to chodzi. A co Pereza obchodzi co się tanie za te 23 lata może dożyje a może już nie.
19.04.2021 13:08
@hoven
Ty nic nigdy nie piszesz.
Skoro zakładasz że tak się stanie to po co piszesz że ja "gdybam"? Puszczasz bąka i niech brzydko pachnie.
19.04.2021 12:59
@hoven
Może ty zaczni czytać ze zrozumieniem. Poniżej wrzucam twój komentarz:
"zabawne ze zawsze piszesz o tym ze inni 'gdybaja' a Ty dyskutujesz tylko o faktach a sam przeniosles juz mecze do azji"
A wracając do zakładu który zaproponowałem:
"ekspercka wiedza hovena" przegrywa z "gdybaniem" jak zwykle. Jesteś mocny tylko do czasu. Jak się przyciśnie to już brak argumentów i "ucieczka".
19.04.2021 12:42
@hoven
Spytam po raz kolejny może tym razem będziesz miał więcej odwagi i przyjmiesz zakład.
Jeżeli skończy się pandemia Covid i stadiony będą mogły być zapełnione "po brzegi" czy Superliga zacznie grać część meczy w Azjii (czy ogólnie poza Europ)?
Ja obstawiam że TAK.
A ty obstawisz że NIE skoro ja tylko "gdybam"?
Twoja "ekspercka wiedza" kontra moje "gdybanie".
Czy może być lepszy zakład.
A odpowiadając na twoje pytanie to ja wolę BL. LM wcale nie musi być nudna z zespołami które wymieniłeś.
19.04.2021 12:34
Dobrze zauważył @misza że mecze Superligi pewnie bardzo szybko przeniosą się do Azji. Teraz są tylko turnieje w okresie przygotowawczym ale jak Superliga powstanie to będzie to norma. Tam jest kasa a w tym projekcie chodzi tylko o to. Stracą na tym ci którzy chodzą na stadiony reszta i tak ogląda mecze w tv a tych właśnie osób jest najwięcej.
Jeżeli UEFA i krajowe federacje nie postawią sprawy jasno czyli albo z "nami" albo sami w Superlidze to nie ma szans tego powstrzymać. Jeżeli drużyny które chcą grać w "Superlidze" wypadną z rozgrywek krajowych to może wtedy przynajmniej część fanów się "wkurzy" i odwróci od nich i to może podziałać. W przeciwnym razie jeżeli skończy się na pogrożeniu to już niedługo będzie można zobaczyć "Superligę".
Ja osobiście cieszę się że Bayern i ogólnie kluby z Niemiec nie chcą brać w tym udziału. Najważniejsze są rozgrywki krajowe. Duży plus też dla ligi francuskiej i PSG (miłe zaskoczenie). Niestety jak pokazują nawet głosy na tej stronie jest część kibiców dla których liga w danym kraju to dodatek a chcą przede wszystkim sukcesu na arenie międzynarodowej. Z tego względu projekt "Superligi" może się udać bo kluby straty w kibicach z własnych krajów czy ogólnie z Europy odbiją sobie z nawiązką kibicami z Azji czy Ameryki.
Niby super ale według mnie nie o to chodzi ale jeżeli mam stawiać to wygrają pieniądze i "Superliga" będzie się miała dobrze a szkoda.
19.04.2021 12:17
Dla Bayernu BL zawsze była ważna może nawet najważniejsza i tak powinno być nadal.
Występy w "Superlidze" tylko w przypadku dalszej gry w BL do innej formuły mam nadzieję że Bayern nigdy nie przystąpi.
19.04.2021 07:08
Dla mnie najrozsądniejsza opcja to Nagelsmanna jeżeli Flick odchodzi.
Jezeli będzie miał pomysł na klub to nikt nie będzie się przeciwko niemu buntował.
Jest młody ale ma już doświadczenie także w LM.
Jedyny problem z nim jest taki że nie wiadomo za ile RBL będzie chciało go puścić. Ale on jest według mnie wydaje się najlepsza opcja.
18.04.2021 21:47
@hoven
Sam mnie wymieniłeś tym razem pierwszy więc odpisałem.
Dyskusja z tobą jest o tyle ciekawa że bardzo łatwo obalić twoje tezy a wtedy zaczynasz schodzić na nieistotne tematy i atakować tak jak teraz że ktoś "tylko kpi" Tak jakbyś sam nigdy nie kpił.
18.04.2021 21:18
@Abzyrl
Czy to źle że lubie podyskutować z @hoven ?
18.04.2021 21:04
@hoven
Fajne listy ale zapomniałeś o zarządzie Bayernu z którym Hasan także ma dobre relacje a być na jednej liście z zarządem to powód do dumy.
Brak ciągłego ataku na Hasana i nie obwinianie go za całe zło to nie jest od razu oznaką jego uwielbienia. Ale to że ty nie jesteś w stanie tego zrozumieć wiem już od dawna.
18.04.2021 20:33
@Lacoste
Jeżeli chodzi ci o wypowiedź która można przeczytać choćby na "meczykach" to jedyny argument że ta wypowiedź jest zła to taki że nie pasuje do lini "obrony" Flicka i "ataku" na Hasana (który jak wiadomo jest winny całemu złu na świecie).
Hajto przedstawił odmienne stanowisko i już.
18.04.2021 17:49
@Sopariev
Gdybyś nie wiedział że jest konflikt, KHR mówi o tym że musieli by być szaleni żeby pozbywać się Flicka. A tu nagle wychodzi Flick i mówi że chce rozwiązać kontrakt.
Nadal byś trzymał stronę Flicku?
W tym kontekście pisałem że Flick wykorzystał ten konflikt.
@mariofcb
Też uważam że to najlepsze wyjście przy obecnej sytuacji.
18.04.2021 15:10
@nyy32
Tylko że po takim oświadczeniu to już raczej opcja z odejściem Hasana i zostaniem Flicka jest nie realna. Zarząd nie pozwoli by wygrał Flick po takim oświadczeniu.
Teraz najlepsza opcja to odejście i Flicka i Hasana z funkcji Dyrektora Sportowego.
Ja wcale nie bronię Hasana w tej sytuacji radzi sobie tak sobie i lepiej żeby odszedł ale też nie popieram Flicka który chce odejść bo na horyzoncie ma posadę selekcjonera.
18.04.2021 14:52
@nyy32
To co napisałem.
Dobrze opisał to także @WayeThe Flick pewnie tego nie zaplanował ale kila rzeczy złożyło się w jedną całość a on to wykorzystuje.
Jest okazja to chce ją wykorzystać. Szkoda że robi to ze szkoda dla Bayernu.
Ja jestem kibicem Bayernu a nie Flicka więc stoję po stronie Bayernu.
Edytowano : 2021-04-18 14:41:49
@Sopariev
Przeczytaj uważnie moje komentarze to nie ja wymyśliłem że powodem odejścia Flicka jest konflikt z Hasanem tylko inni.
Ja uważam że Flick chce odejść bo pojawiła się możliwość objęcia reprezentacji Niemiec a wykorzystanie konfliktu jest tylko częścią gry Flicka by zrzucić z siebie cała wine za odejscie i przerzucić część na innych. Jak widać plan wypalił. Tutaj większość mu kibicuje a atakuje Hasana, Uliego i cały zarząd.
18.04.2021 14:37
@hoven
To ty nie "kumasz" ze dla Flick reprezentacją może być wymarzonym miejscem.
Jak odejdzie do innego klubu to twoja teoria o niechęci pracy z Hasanem będzie słuszna ale jak wybierze reprezentację to teoria o wykorzystaniu konfliktu żeby odejść wygra. Jak chcesz to możemy się założyć która jest słuszna. Ja stawiam na reprezentację.
18.04.2021 13:53
@zabson79
Możliwe że tak było.
Może kiedyś się dowiemy.
Edytowano : 2021-04-18 13:43:44
@Legend567
"W bardzo dobrym momencie to ogłosił. Niech się męczą, odwdzięczył im się za Boateng"
Czy sugerujesz że im gorzej dla Bayernu tym lepiej bo wyjdzie po myśli tych co krytykują?
18.04.2021 13:41
@hoven
Oczywiście że wykorzystał konflikt żeby wykorzystać szanse objęcia reprezentacji.
I nie pisz o "nieznoszeniu wygrywania" bo Flick może znowu wygrać mistrzostwo Niemiec a to coś znaczy. Sugerujesz że "obraził się" na Bayern bo nie wygrał LM?
18.04.2021 13:37
Flick dobrze wiedzial jak działa Bayern i jaki jest Hasan bo pracował wcześniej w Bayernie przed podpisaniem kontraktu do 2023 roku.
Jak napisał @Alistair Flick wykorzystał konflikt z Hasanem. Od kiedy pojawiła się kwestia reprezentacji konflikt trafił na pierwsze strony gazet a Flick nagle zaczął się "dziwnie" wypowiadać.
Najbardziej zadziwiające jest bronienie trenera który zostawia nas na lodzie i jednoczesne ataki na zarząd który robi wszystko by przejść przez globalną pandemia w jak najlepszej kondycji a nie goniąc za "nierealna dominacja".
18.04.2021 13:17
@Pir5
W tej sytuacji i przy takim wyborze to B.
@tapczan
Styl bardzo brzydki. Bayern wiele mu zawdzięcza ale on równie wiele Bayernowi.
18.04.2021 12:46
Podstawa do dyskusji na temat odejścia Flicka jest ustalenie dlaczego chce odejść.
I tu mogą być różne możliwości.
Jedna jest taka że pojawiła się szansa poprowadzenia reprezentacji i Flick nie chce stracić takiej szansy.
Druga (dość powszechna tutaj) jest taka że nie chce pracować z Hasanem.
Można by pewnie wymyślić jeszcze inne.
Oczywiście jedna nie wyklucza drugiej ale też nie jest pewne że gdyby nie pierwsza to druga doprowadziła bu do podjęcia przez Flicka takiej a nie innej decyzji.
I obwinianie za odejście Flick jego konfliktu z Hasanem do póki nie wiadomo co było powodem takiej decyzji Flick jest tylko domysłami.
Równie dobrze można napisać że gdyby nie wakat selekcjonera to Flick byłby dalej trenerem Bayernu i konflikt z Hasanem nie miałby na to żadnego wpływu.
18.04.2021 12:33
@Zerafaelo
"Po co w takim razie Flick podpisał kontrakt na taki długi okres"
Dokładnie.
Pisałem o tym już nie raz. Flick pracował w Bayernie zanim podpisał kontrakt więc wiedział jak to funkcjonuje.
Gdyby przyszedł całkiem z zewnątrz to wtedy można by uwierzyć że nie wiedział i jak się przekonał to chce odejść. Ale tak nie jest. Widział jak to działało za Kovaca. Widział jak to działało gdy był tylko trenerem tymczasowym.
18.04.2021 11:09
@hoven
Tak wiem jeżeli nie pisze ze wszystko jest winą Hasana to znaczy że "kpię".
A co do "fetyszu asystenta" to dobrze że się tłumaczysz ale może lepiej po prostu przyznać się do błędu?
Edytowano : 2021-04-18 11:02:34
@elber09
Dobrze napisane.
Zobaczymy czy piłkarze, którzy jak tu nieraz było pisane stoją za Flickiem murem, wyraża swoje niezadowolenie. Jeżeli tego nie zrobią to znaczy że Flick musiał im powiedzieć że chce do kadry i trudno w takiej sytuacji obwiniam kogokolwiek tym bardziej że powtórzę to po raz kolejny "Flicka nikt z Bayernu nie wyrzuca, on sam chce odejść"
18.04.2021 10:57
@hoven
"Juz mielismy jeden spor na lini trener - Hasan. Kovac w Monaco pokazuje kto w nim byl kompetentny"
Zaczyna się robić ciekawie.
Już nie tylko Flick to świetny trener pomimo że jeszcze niedawno był "fetyszem asystenta" ale i Kovac to super fachowiec który nie poradził sobie u nas bo zły Hasan rzucał mu przysłowiowe "kłody pod nogi".
Normalnie Hasan "wszechmogący".
@lupek91
"ale może Hoenes robi wszystko aby udowodnic, że bez jego Bayern sobie nie radzi"
A to ciekawe bo z tego co wszyscy wiedzą to Uli cały czas jest w Bayernie mniej lub bardziej oficjalnie. Nie raz było mu to nawet zarzucane.
18.04.2021 10:07
Liczy się zwycięstwo. Pierwsza połowa dobra i wszyscy zagrali dobrze. W drugiej chyba zaczęło brakować sił.
Na plus Musiala.
Sane mógł się lepiej zachować w paru sytuacjach. Jeżeli to poprawi to będzie dobrze.
Na minus nasza obrona. Zawsze to samo niby wszystko jest ok a tracimy 2 bramki.
Najważniejsze że wygraliśmy i zbliżyliśmy się do mistrzostwa.
18.04.2021 08:44
Ja tylko przypomnę że to Flick chce odejść.
Nikt w Bayernie nie chce go zwalniać bo nie wygrał LM.
To jest decyzja Flicka.
Przecież on pracował w Bayernie przed tym jak został pierwszym trenerem więc widział jak klub funkcjonuje od wewnątrz.
A tu wszyscy obwinaja innych.
18.04.2021 00:23
@Davix
A czy to wina Hasana że Flick pomija Hernandeza kosztem Alaby? Pomija Roce który jak grał to nie odstawał od reszty a dostał tylko kilka minut w BL? Ciężko o optymalna formę jak grasz mecz raz na półtora miesiąca.
Czy to wina Hasana że w jednym okresie wypadło w sumie 7-9 zawodników? Może to Hasan przebrany sfaulował Lewego w meczu z Andora?
A na koniec czy Hasan wymagał od Flicka powtórzenia sukcesów z przed roku?
Edytowano : 2021-04-18 00:19:55
@Abzyrl
Ale ja tylko przypomnę że to Flick chce odejść.
Nikt w Bayernie nie chce go zwalniać bo nie wygrał LM.
To jest decyzja Flicka.
Przecież on pracował w Bayernie przed tym jak został pierwszym trenerem więc widział jak klub funkcjonuje od wewnątrz.
18.04.2021 00:15
@nyy32
Czyli jednak wygraną jest jedyna zasługa Flicka a przegrana jest wyłączna wina Hasana.
Tylko jeżeli Hasan byłby tak słaby to po 2 latach sprawowania przez niego tak ważnej funkcji wygranie wszystkiego było by nie możliwe.
Powtorze raz jeszcze jeżeli wygrana była jedyna zasługa Flicka a Hasan tylko rzucał mu kłody pod nogi to dlaczego w tym roku porażka jest jedyna zasługa Hasana? Czy to wina Hasana że Flick cały sezon nie jest w stanie ustawić obrony?
18.04.2021 00:05
@Marienplatz
O czy ty piszesz?
Nikt w Bayernie nie traktuje Flicka z "buta". Wręcz przeciwnie KHR jeszcze niedawno mówił że Bayern nie chce pozbywać się Flicka.
To Flick chce odejść. Zapewne po to by objąć reprezentację.
17.04.2021 23:45
@nyy32
No właśnie porównajmy dokonania. Po 2 sezonach na stanowisku Dyrektora Sportowego i po niepełnym sezonie na stanowisku trenera wygrywamy wszystko. I oczywiście można mówić że to tylko zasługa trenera ale jeżeli tak jest to czemu jak przyszła porażka w tym roku to jest to tylko wina Dyrektora Sportowego? Dlaczego sukces jest tylko zasługa Flicka a porażka tylko wina Hasana? I jak to jest ze po 2 sezonach "osłabiania" drużyny przez Hasan to wygrywa wszystko?
@hoven
"Klopp to beton taktyczny ktory zajezdza pilkarzy w 2 roku"
A kim ma grać Klopp jak nie tymi samymi piłkarzami cały czas?
Może winę ponosi podawany przez ciebie za wzór dobrego dyrektora sportowego Edwards?
Wczoraj uciekłeś od tematu i skończyłeś dyskusję jak zacząłem cię pytać o jego pracę w Liverpoolu może dziś odpowiesz?
Tak dla przypomnienia "sukcesy" twojego idola Edwardsa:
Wiele razy mówiłeś że Flick daje wotum nieufności dla Hasana nie korzystając z jego transferów to co robi w takim razie Klopp? Ten grek co przyszedł na LO zagrał JEDEN mecz w PL. Minamito (nie pamiętam jak się to pisze) już został wypożyczony bo nie nadaje się na ten poziom. Gdzie PO? Arnold to cień piłkarza z poprzednich sezonów a i tak gra bo nie ma kto grać. ŚO się posypał ale czy trudno było przewidzieć że Matip nie złapie kontuzji ale zamiast niego pozbyto się Lovrena nie sprowadzając nikogo w jego miejsce. Keita dużo kosztował a jak gra każdy widzi. Pewnie jeszcze by się znalazło.
Mówisz o podległym Dyrektorowi Sportowe scoutingu a jakie sukcesy ma na tym polu Liverpool? Ja nie widzę żeby ostatnio pozyskali kogoś pokroju Davisa czy Nianzou. Natomiast widzę tego greka na LO, Minamino, Keite, Shaqiriego który z nich to dobre transfery? Albo słabe albo średnie. Były też i dobre ale jak u wszystkich. I te dobre jeżeli już były to były kosztowne.
Tym razem odpowiesz czy znowu uciekniesz bo argumentów na obronę wychwalania Edwardsa brak?
23.04.2021 07:05
@MateuszFCB
Dlaczego tak uważasz?
Bayern to niemiecki klub i naturalne jest że chce opierać swoją kadrę na niemieckich piłkarzach.
Wszystko w racjonalnych granicach oczywiście.
23.04.2021 06:11
@007
Skoro tak piszesz to pewnie tak jest. Źle zrozumiałem to co napisałeś.
Może gdybyś użył słowa "rozstrzygnięty" a nie "zakończony" to odebrał bym, to tak jak opisałeś w kolejnym komentarzu.
Natomiast słowo "zakończony" można odebrać jakbyś uważał że co stanie się teraz już cie nie obchodziło bo odpadliśmy z LM.
23.04.2021 06:00
@Prezes42
HSV płaci wysoka cenę za te kilka sezonów gdy zamiast próbować się ratować to ustawili zegar i chwalili się jacy oni są wspaniali bo jako jedyny klub nigdy nie spadli i są w BL od początku jej istnienia.
Szkoda jeżeli znowu im się nie uda awansować.
22.04.2021 22:07
@makaay
Zobaczymy gdzie wyląduje Bayern za parę lat. Ja tego nie wiem ani nie będę zgadywał.
Wiem natomiast jedno że ja nadal będę im kibicował tak jak kibicowałem gdy wygrywali LM i gdy się do niej nie zakwalifikowali.
A ty możesz wtedy robić co chcesz.
22.04.2021 21:41
@makaay
No właśnie jak "ślepym można być"?
Już Barca pokazała do czego może doprowadzić klub "ślepa" chęć dominowania. PSG podebralo im Neymar więc żeby nie stracić jakości zadłużali się i ściągali graczy. Ale nie wypaliło i teraz o dominacji mogą co najwyżej marzyć a długi tylko rosną.
Tak Real zdominował LM ale nie wygrywał wszystkiego. La Ligę w tym czasie wygrali tylko raz. Oczywiście nie umniejsza to wielkiego sukcesu który wtedy osiągnęli.
Natomiast to że Real jest jedynym klubem który wygrał LM 2 lata pod rząd świadczy o tym że nie jest to coś co można powtórzyć ot tak. Nawet Real w erze "Galacticos" nie potrafił a według mnie był mocniejszy niż gdy to z mu się udało.
Edytowano : 2021-04-22 21:26:17
Pamiętam sezon gdy wygraliśmy z Realem w LM 3 razy oni z nami raz ale to oni w tamtym sezonie zdobyli LM. Więc kto był lepszy? Patrząc na liczbę męczy i zwycięstw my ale patrząc na to kto wygrał LM oni.
Edytowano : 2021-04-22 21:29:27
LM już taka jest
22.04.2021 21:19
@nyy32
Oczywiście niech się postara ale na razie jest jak jest.
Natomiast pamiętaj o przykładzie z Anceloti i Kovacem. Jeden wygrywał LM drugi raczej nigdy nie da rady. A pomimo to w Bayernie obaj zawiedli więc twoja teoria jest słuszna ale 100% gwarancji nie daje i tylko to próbuje wytłumaczyć.
22.04.2021 21:03
@nyy32
Może tak a może nie ja wróżka nie jestem.
Ale gdyby było tak jak mówisz to kto jest tą doświadczoną, fachową i kompetentną osobą? Gdyby sukces zależał tylko od tego. Kto jest ta osobą? Żaden klub nie osiąga samych sukcesów. Każdy klub ma sinusoidy raz wygrywa raz przegrywa. Czyli co żaden klub nie zatrudnia na stanowisku Dyrektora Sportowego osoby z doświadczeniem, fachowej i kompetentnej.
Oczywiście są dużo lepsi fachowcy od Hasana. Tak samo jak Anceloti to lepszy trener od Kovaca. Osiągnął też dużo więcej i wątpię żeby Kovac kiedykolwiek osiągnął to co Anceloti a jednak w Bayernie obaj się nie sprawdzili.
Edytowano : 2021-04-22 20:45:01
@Arkady142
Dlatego ja czekam jak zakończy się ta sytuacja.
@hoven
Hasan wie co się dzieje. I tak wykonuje polecenia zarządu. Sammer tego nie robił i go już nie ma. Dobry przełożony nie lubi gdy podwładny uporczywie kwestionuje jego polecenia i albo podwładny się podporządkuje albo zostaje zwolniony.
22.04.2021 20:39
@nyy32
Ja staram się zrozumieć postępowanie zarządu który widocznie widzi i dobre strony pracy Hasana skoro go "trzyma" na stanowisku Dyrektora Sportowego. Nie sądzę aby działono na szkodę Bayernu i 3 lata nic nie robiono gdyby wszystko co robi Hasan było złe.
@hoven
Ja nie porównuję piłkarzy tylko podaje to jak ty oceniasz "potencjał" piłkarza.
Tak samo jak podajesz za wzór Edwardsa podczas gdy do jego pracy też można mieć wiele zastrzeżeń. Mówisz o podległym Dyrektorowi Sportowe scoutingu a jakie sukcesy ma na tym polu Liverpool? Ja nie widzę żeby ostatnio pozyskali kogoś pokroju Davisa czy Nianzou. Natomiast widzę tego greka na LO, Minamino, Keite, Shaqiriego który z nich to dobre transfery? Albo słabe albo średnie. Były też i dobre ale jak u wszystkich. I te dobre jeżeli już były to były kosztowne.
Edytowano : 2021-04-22 20:24:19
@Arkady142
I dlatego w zeszłym roku zdobyliśmy wszystko a w tym roku nie przynieśliśmy wstydu i nie odpadliśmy z LM z byle kim. Może w przyszłym sezonie się uda. Ja wierzę że znowu będziemy w gronie faworytów. Zobaczymy kogo Hasan załatwi. Kto będzie trenerem.
Edytowano : 2021-04-22 20:27:05
Czy Real zdobywając 3 razy LM był najsilniejszy? Okazał się najlepszy.
22.04.2021 20:16
@hoven
Ja też nie będę Ci tłumaczył że Hasan popełnia błędy i to każdy widzi ja też. Ale widocznie na tyle dobrze wykonuje swoją pracę że jest tam gdzie jest.
Oczywiście Hernandez jest słaby, Goretzka też jest słaby a Bayern stracił szanse na olbrzymie pieniądze nie przystępując do SL przez co czołówka Europy nam odjechała.
Jak to dobrze że zarząd nie słucha twoich eksperckich rad.
Edytowano : 2021-04-22 19:39:21
PS. A Edwards to mistrz a to co napisałem o jego pracy w Liverpoolu i stanie ich kadry to "wina Hasan".
Nie masz nic na jego obronę?
22.04.2021 19:37
@hoven
To ty wytłumacz mi czy jako zarząd tolerował byś nawet najbardziej kompetentną osobę która jednak ciągle kwestionuje twoje decyzję i stara się przeforsować swoją wizję jeżeli ta odbiega od wizji zarządu?
Hasan ma swoje grzechy ale widocznie niekwestionuje decyzji zarządu.
A przykład z Edwardsem to mógłbyś sobie darować bo to jak przygotował kadrę Liverpoolu to widać bardzo dobrze w tym sezonie. Bardzo mocna pierwszą jedenastka a potem gorzej niż u nas. Do póki pierwsza 11 była zdrowa to były sukcesy a teraz zobaczymy czy w ogóle zakwalifikują się do LM. Wiele razy mówiłeś że Flick daje wotum nieufności dla Hasana nie korzystając z jego transferów to co robi w takim razie Klopp? Ten grek co przyszedł na LO zagrał JEDEN mecz w PL. Minamito (nie pamiętam jak się to pisze) już został wypożyczony bo nie nadaje się na ten poziom. Gdzie PO? Arnold to cień piłkarza z poprzednich sezonów a i tak gra bo nie ma kto grać. ŚO się posypał ale czy trudno było przewidzieć że Matip nie złapie kontuzji ale zamiast niego pozbyto się Lovrena nie sprowadzając nikogo w jego miejsce. Keita dużo kosztował a jak gra każdy widzi. Pewnie jeszcze by się znalazło. Widzisz błędy Hasana a wychwlasz Edwardsa a z jego nieudolbisci można zrobić podobna listę jak ty robisz w stosunku do Hasana. Każdy popełnia błędy.
I tak Hernandez to dobry transfer. Nie będę tłumaczył dlaczego bo i tak nie zrozumiesz a nawet jak zrozumiesz to będziesz szedł w zaparte jak w przypadku Goretzki.
Edytowano : 2021-04-22 19:31:07
@Arkady142
@nyy32
Byc może wynika nasza różnica zdań z tego że ja nie oczekuje że co roku będziemy wygrywać wszystko bo uważam że to niemożliwe. Natomiast możliwe jest być ciągle w topie i co roku być w gronie faworytów do wygrania. Uważam że tak kadrę buduję się latami i na lata. Błędy się zdarzały i będą się zdarzać.
Jak pisałem będąc w zarządzie nie chcesz mieć pod sobą osoby która kwestionuje twoje decyzję. Hasan widocznie nie kwestionuje tylko przyjmuje je bez sprzeciwu więc jest tam gdzie jest.
Ja też uważam że Hasan ma wiele błędów na sumieniu ale ma też dobre decyzję i widocznie w oczach zarządu to wystarczy.
22.04.2021 19:23
@nyy32
Jest średni. Ale czy ja albo ty wiemy wszystko co się dzieje w klubie?
Miał bardzo słabe transfery chociażby Cuisance, Sarr czy wypożyczenie Costy.
Miał średnie Moting, Roca.
Ale są i dobre Davies, Hernandez, Nianzou, Sane czy ostatnio Upamecano (ja będę powtarzał że to sukces nawet jak niektórzy uważają że wystarczyło wpłacić klauzulę ale ja wiem że to tak łatwo nie działa).
22.04.2021 19:01
@nyy32
Przepraszam ale gdzie ja w swoim komentarzu napisałem że Hasan jest dobrym Dyrektorem Sportowym?
Napisałem że pewnie lepszy Dyrektor Sportowy załatwił by lepsze transfery ale widocznie Hasan dział tak jak chce i oczekuje zarząd.
A co do działań zarządu i mojego zaufania do niego to wynika ono z wielu lat kibicowania Bayernowi. Nie raz miałem odmienne zdanie co do tego jakie decyzję były podejmowane ale zawsze kończyło się tak że wychodziły one wcześniej lub później na dobre Bayernowi.
Przegraliśmy z BVB walkę o mistrzostwo ok ale to normalne. Przegrywaliśmy też walkę z Werderem, Wolfsburgiem, Stuttgartem i wieloma innymi zespołami ale dalej to my jesteśmy najlepszym klubem w Niemczech i jednym z najlepszych w Europie. A gdzie są ci z którymi przegrywaliśmy? Daleko za nami i to oni chcą nas dogonić i być tacy jak my.
Mistrzostwo czy LM można przegrać zawsze ale ważne jest aby za rok i za 10 lat nadal być faworytem i wygrywać a nie działać na zasadzie teraz się postawimy a potem jakoś to będzie. Nie Bayern tak nie działa.
Edytowano : 2021-04-22 18:54:49
A odnośnie Flicka to w zarządzie na pewno widzą że to bardzo dobry trener ale muszą też widzieć inne rzeczy. Jak choćby stawianie na Alabe kosztem Hernandeza. Problemy z obrona. Pomijanie Roci który jak grał to czy naprawdę wyglądał tak źle żeby nie dawać mu szans? Może to nie są duże błędy ale są.
Poza tym czy zarząd miał błagać Flicka żeby został. Nie wierzę że nie próbowano go zatrzymać w klubie ale w pewnym momencie trzeba było powiedzieć stop.
22.04.2021 18:45
@Arkady142
Może tak a może nie bo jak wiesz ani Barca Pepa czy Luisa Enrique czy Bayern Juppa Heynckes nie wygrali 2 razy pod rząd LM. Chociaż z Juppem to wiadomo dlaczego.
Ogólnie zgadzam się z tym co napisałeś i lepszy Dyrektor Sportowy pewnie załatwił by lepszych piłkarzy niż Hasan ostatnio ale jak pisałem wcześniej Hasan musi robić to co chce i czego oczekuje zarząd bo inaczej już by go nie było w Bayernie jak wielu przed nim.
Mamy taką a nie inną sytuację z pandemia i widocznie zarząd uznał że lepiej mieć swojego człowieka na tym stanowisku. A że zarząd udowodnił nie raz że wie co robi i i tym razem ja mu ufam bo zarząd nigdy nie działa na szkodę Bayernu nawet jak niektórzy piszą że działa. Przykład: niedawno były głosy że trzeba iść do pomysłu Pereza i co z tego wyszło. Ucieczka i szybki koniec. U nas musieli wiedzieć jak to naprawdę wygląda i dali sobie z tym spokuj zanim jeszcze się zaczęło.
22.04.2021 18:12
@AdiFantasti
Ja tam ufam zarządowi. W końcu jeszcze niedawno wiedział co robi z nie wchodzeniem w układy z Perezem tak i teraz musi wiedzieć co robi.
Skoro Hasan jest tam gdzie jest to znaczy że robi to czego chce i oczekuje zarząd.
Bayern nigdy nie gonił ślepo za wygraniem LM a przede wszystkim za silna i stabilną sytuacją finansowa i sportową.
22.04.2021 17:57
No ciekawe jak zachowa się zarząd w tej sytuacji.
Ja tam ufam zarządowi tak jak ufałem i się nie zawiodłem w sprawie nieprzystąpienia do SL. Tak w sprawie Hasana uważam że zarząd wie co robi i wybierze najlepsze rozwiązanie dla Bayernu.
22.04.2021 13:42
Nikt nie przychodzi za darmo tylko nie trzeba płacić klubowi ale zawodnikowi już tak ale jeżeli Draxler nie będzie chciał za dużo to jest to dobry pomysł aby go zakontraktować. Przyda się, jak zaczynał grać w BL to wydawało się że będzie lepszy ale i tak jako zawodnik do rotacji jest ok.
22.04.2021 12:16
To są bzdury pisanie że faza grupowa LM to nudy. Biorąc od uwagę że kibic obejrzy mecz swojej drużyny nieważne z kim będzie grała a pozostali wybiorą najlepszy mecz dnia bo więcej niż jednego meczu w tym samym czasie nie obejrzysz a mecze rozgrywane są o tej samej porze to wystarczy że w danym dniu jest jeden "dobry" mecz i już wszyscy są zadowoleni. A w fazie grupowej zawsze znajdzie się nawet nie jeden a kilka dobrych meczy w danej kolejce.
A ci co tak strasznie chcą więcej "prawdziwie emocjonujących meczy" niech się nie martwią bo przecież w tej chwili w SL zostało tyle drużyn że:
El Classico będzie raz w tygodniu
To dopiero będą emocje.
22.04.2021 10:34
@Elessar
Jeżeli cena będzie bliżej tej dolnej granicy to może rzeczywiście ale jak Rennes chce koło 60 mln to tyle raczej nie damy. Oczywiście Camavinga to bardzo ciekawy zawodnik i chętnie zobaczył bym go u nas. Skoro chcemy szybko zamknąć temat to może nie będzie trzeba długo czekać na to czy coś z tego będzie lub nie.
@Sopariev
Perez najbardziej to się chyba ośmiesza mówiąc o tym jak długo nad tym pracowali bo efekt wygląda jakby w ogóle nikt nad tym nie pracował.
A co do "ratowania piłki" to Perez myli ratowanie piłki z ratowaniem Realu i napełnianiem kasy wybranym. Czy robi to celowo? Oczywiście że tak.
22.04.2021 08:13
Zawodnik dobry, uniwersalny i z ogromnym doświadczeniem. Bedzie go brakować ale dobrze się stało że nie spełniono jego żądań odnośnie wysokości kontraktu. Klub musi znać swoje granice i trzymać się ich.
Edytowano : 2021-04-22 06:58:52
@007
"Sezon od porażki z PSG jest praktycznie zakończony"
Poprzewracało się w wiadomej części ciała. A potem wychodzi taki Perez i mówi o SL tylko dla "bogaczy". Na szczęście są też kibice którzy doceniają ligę co dość dosadnie pokazali ostatnio w Angli.
22.04.2021 06:53
@dzojko
Niestety. Chociaż trochę się łudzę że może jednak.
@FanGraczyBayern
Jeżeli jest szansa żeby kupić Camavinge to należy spróbować. Tylko właśnie ciekawe ile w ogóle Rennes sobie za niego życzy?
22.04.2021 06:23
To teraz ci wszyscy którzy się cieszyli że w końcu będzie można zobaczyć "normalny" (czytaj super bogatych z super bogatymi) mecz częściej niż do tej pory powinni być zadowoleni.
Teraz tyle zostało zespołów w tej całej SL że:
El Classico co tydzień
Ale będą emocje.
21.04.2021 14:59
Bardzo dobra wiadomość. Niech wraca do zdrowia.
Mam nadzieję że latem znajdzie się chętny klub i uda się go sprzedać. Można będzie dołożyć pieniądze na kolejne transfery.
21.04.2021 13:22
Żadnych konkretów.
21.04.2021 11:45
@bayern1987dwa
Też chciałbym wiedzieć kto i jak planował tą całą sprawę bo tak całkiem z boku bez zagłębiania się jak to było naprawdę to wygląda to trochę tak jakby spotkali się w zeszły weekend na grillu i po paru piwach ktoś rzucił "świetny pomysł" a reszta jak to w takich sytuacjach zgodziła się z pomysłem i od razu zaczęła snuć wielkie plany jak to wszystko się uda. I od razu z tego grilla będąc jeszcze pod wpływem i na fali wznoszącego entuzjazmu z wymyślenia czegoś super z kolegami Perez poszedł do tv i udzielił wywiadu że startuje ta ich cała SL.
No cóż widocznie jednym długi a drugim perspektywa zdobycia jeszcze więcej pieniędzy przysłoniła oczy na wszystko inne.
Edytowano : 2021-04-21 10:58:51
Nawet godzina ogłoszenia powstania tego tworu przez Pereza pasuje do możliwej godziny powrotu z takiego grilla.
21.04.2021 10:57
@bayern1987dwa
"Ajax, Monaco,Lyon czy teraz Porto , wyrzucające za burtę LM ,Real,City , Juve, to są emocje i niezapomniane chwile ! "
NIE, NIE i jeszcze raz NIE. Emocje są tylko wtedy gdy gra Real z Barcą czy Juve. Wszystko inne to "nuda" i "strata czasu".
Przykłady które wymieniłeś to oczywista oczywistość przykład jawnej niesprawiedliwości. dlatego Perez oraz jego koledzy muszą ratować piłkę żeby więcej taka jawna niesprawiedliwość już się nie wydarzyła.
A w ramach rekompensaty za dotychczasowe krzywdy spowodowane tą jawną niesprawiedliwością znany "filantrop" JP Morgan całkowicie bezinteresownie udzielił by klubom SL wielomilionowych pożyczek.
21.04.2021 10:16
@vaterland
Polscy kibice doceniają.
Fani (tak z Amerykańska bo wiadomo że wszystko co stamtąd jest lepsze) już nie koniecznie.
21.04.2021 06:35
Mnie bardzo cieszy to co się stało.
Wielkie podziękowania dla naszego zarządu że nie dał się w to wrobić i stał tam gdzie stać powinien czyli po stronie kibiców.
Cieszy to że kibice (nie mylić z fanami) wiedzą że piłka to nie tylko mecze wielkich z wielkimi ale także a może przede wszystkim mecze wielkich z małymi i małych z małymi.
Cieszy że dla kibiców to ligi krajowe są ważne, nawet najważniejsze a rozgrywki LM to bardzo miły dodatek ale nie "kwintesencja".
Największym wrogiem i problemem piłki nie jest zła UEFA czy FIFA ale olbrzymie pieniądze które niszczą piłkę. Pieniądze są potrzebne piłce ale w rozsądnych granicach.
@Arkady142
"W ogóle ciekawe. Rummenigge może wygrać z superligą a nie potrafi z Hasanem i Ulim"
Nie potrafi czy może nie chce?
Rummenige to "dobry policjant" a Uli to ten "zły policjant". Taki układ im pasuje i od lat się sprawdza. Ja nigdy nie widziałem konfliktu między nimi natomiast widziałem i nadal widzę współpracę dla dobra Bayernu.
@Elessar
":Where are you guys? "
Dobre. Też chętnie poczytam ich tłumaczenia.
Chociaż znając zwłaszcza tłumaczenia jednego zaraz się okaże że on wcale tak nie pisał a teraz ktoś próbuje wmówić coś czego on nigdy nie popierał, nie zarzucał zarządowi spychania nas do roli "średniaków" którym top odjeżdża i podobne dyrdymały.
PS. Ciekawe ile Perez przyzna Realowi tytułów w ramach wygrania SL. Trzynaście już mają ale chyba jeszcze parę sobie dopiszą w końcu im się to należy "jak psu buda". Sukces przecież został już odtrąbiony tylko dlaczego w nocy (czyżby żeby Panowie inwestorzy z JP Morgan nie musieli zarywać nocki?).
21.04.2021 06:08
@07FankaFCB
E tam nie opłaci się. Wręcz przeciwnie. Miała być 20 drużyn jest 11 więc zamiast 300 mln pożyczki od JP Morgan każdy klub dostanie 600 mln pożyczki. Nic tylko brać.
I pomyśleć że byli tacy którzy zarzucali zarządowi że trzyma nas z dala od Pereza i jego pomysłów na dojenie kasy.
20.04.2021 22:58
Mistrzostwo już prawie jest oby w kolejnej kolejce zwycięstwo i można się było cieszyć już spokojnie z mistrzostwa.
20.04.2021 22:41
Piękny wieczór.
Najpierw zwycięstwo w BL.
Teraz sprawdzam internet a tam że w SL pieniądze już rozdane i można zamykać interes. Brawo panie Perez świetny projekt zrealizowany wzorowo.
Edytowano : 2021-04-20 22:39:58
@Matilegolas
Byli tacy. Ciekawe czy teraz będą mieli na tyle odwagi żeby przyznać że się mylili a nie ten zły zarząd który na szczęście nie doprowadził nas do katastrofy.
20.04.2021 22:37
Gratulacje
Tak to jest jak się wie po której stronie należy stać. I nie chodzi o UEFA ale o kibicach którzy dobitnie pokazali co sądzą o SL.
20.04.2021 22:35
Dobra robota. Oby w następnej kolejce zwycięstwo i świętowanie mistrzostwa.
20.04.2021 22:24
@ares079
Złe wybicie obroncy Leverkusen i strzał Kimmicha z woleja mniej więcej z lini pola karnego w długi róg bramki.
Edytowano : 2021-04-20 21:00:34
Hradecki tylko się popatrzył jak piłka wpada do bramki.
20.04.2021 20:59
I bardzo dobrze w tej formułę i z Perezem jako gówno dowodzącym to SL nie powinna nigdy powstać.
Po raz kolejny "źle zarządzany" Bayern wiedział gdzie powinien stać. Pieniądze to nie wszystko przede wszystkim liczą się kibice i tradycja.
Edytowano : 2021-04-20 20:35:43
Cieszy to że nie tylko ja uważam że bardziej emocjonujące jest starcie z Unionem. Czy jak to określili kibice Chelsea ze Stoke w deszczowy wieczór niż klepanie na okrągło z Realem.
20.04.2021 20:31
https://mobile.twitter.com/CFCMod_/status/1384551672383516675?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1384551672383516675|twgr^|twcon^s1_&ref_url=https://www.meczyki.pl/newsy/kibice-chelsea-protestuja-przeciwko-superlidze-setki-fanow-przed-stamford-bridge-wideo/164376-n
I to jest prawdzia piłka a nie żadne SL.
20.04.2021 20:14
Bzdury. Co najwyżej nie było by transferów Sane i Upamecano bo pieniądze poszły by na spłatę pożyczki na budowę stadionu. Pewnie odbiło by się to na naszej grze ale dalej sytuacja finansowa była by stabilną i po ustaniu pandemia wrócili byśmy jeszcze mocniejsi.
To że Perez po ostatnim okienku gdzie nie miał pieniędzy na transfery już nie może i przebiera niecierpliwie nogami to nie oznacza że u nas by tak było.
Ale do tego potrzeba mądrych ludzi u nas w zarządzie tacy są w Realu rządzi Perez.
20.04.2021 18:32
@Prezes42
Po raz kolejny Eleven się popisał.
Trzeba obejrzeć w necie. W końcu trzeba się przyzwyczajac na przyszły sezon.
20.04.2021 17:31
No tak już się zaczyna. Nawet jak Hasan załatwi ten transfer to i tak przeciwnicy znajdą jakąś wymówkę żeby tylko nie przyznać że coś mus ie udało.
Tak jak było z Upamecano.
Chociaz teraz jest jeszcze lepiej bo na razie to tylko informacje z prasy a tu już jest wytykanie że coś źle zrobił. Przygotowywanie gruntu do późniejszego ataku?
20.04.2021 17:18
@FanGraczyBayern
To by było coś. Perez marzy o SL bo brak kasy na transfery a w tym czasie my podbieramy mu zawodnika. Na razie nie ma się co za bardzo ekscytować trzeba zobaczyć co się wydarzy.
@Prezes42
W pełni popieram.
20.04.2021 17:05
@nyy32
Dobra wystarczy tego NBA.
Ja mam nadzieję że SL w tej formułę zaproponowanej przez Pereza nigdy nie ruszy a jak ruszy to równie szybko upadnie. Bo jak ktoś tu już wcześniej zauważył jak teraz "kluby założyciele" wydaja wszystko co mają bez opamiętania a potem płaczą że nie mają pieniedzy to jak będą miały więcej pieniędzy to zmieni się tylko to że wydadzą więcej ale ciągle będą krzyczeć że im brakuje jak teraz.
Tak samo nie uważam że więcej pieniędzy oznacza więcej emocji sportowych.
20.04.2021 16:24
@admin
I o to dokładnie chodzi o jeszcze iecej kasy dla siebie i znajomych. A co najważniejsze żeby się zdobywając tak kasę za bardzo nie trudzić.
20.04.2021 15:39
Klopp to na pewno mocna opcja na naszego trenera. Czy realna tego nie wiem.
20.04.2021 14:58
Ciekawe czy Hernandez zagra od początku? Jeżeli ostatnie mecze nie przekonały że jest najlepszym naszym ŚO to już nic nie przekona Flicka.
20.04.2021 14:55
@nyy32
20-30 lat temu nie było takich zawodników czy może zespoły grały lepiej w obronie ale że jest to mniej "emocjonujące" od "wymiany ciosów" to teraz jest więcej miejsca do oddawania rzutów?
@Arkady142
Zgadzam się kluby z SL mogą bardzo szybko się przejechać bo tak jak wzrosną ich dochody tak równie szybko wzrosną ich wydatki. Inne kluby mogą chcieć za zawodnika 2 razy więcej niż teraz bo przecież ich stać a sami zawodnicy jak zwietrzą pieniądze to też nie będą chcieli grać za kontrakt za który kupią sobie przysłowiowe "waciki". Będzie tak że rezerwowy będzie chciał tyle ile teraz dostaje gwiazda. I pieniądze szybko się rozejdą.
20.04.2021 14:47
@nyy32
Odpowiedz mi ile w NBA jest super emocjonujących meczy a ile są bo są? Zwłaszcza sezon regularny to nie jest jakieś super emocjonujące (przynajmniej taka jest moja subiektywna ocena).
A poza tym co to znaczy być jak NBA? Czy naprawdę po tylu latach nadal jest myślenie że jak coś jest z Ameryki to od razu jest najlepsze? A już na pewno dużo lepsze od tego co jest u nas?
I kolejna rzecz z NBA z tego co kojarzę to w pewnym momencie władze ligi musiały interweniować żeby finanse klubów nie wymknęły się z pod kontroli i nie poszybowały w kosmos. Czy to jest na pewno to do czego powinniśmy dążyć? I co w SL też będą limity płac czy JP Morgan da kolejną pożyczkę a potem najwyżej zlicytuje np Real (w sumie to jakby SL powstała tak jak chce tego Perez to była by to zasłużona kara)?
Edytowano : 2021-04-20 14:10:10
A i jeszcze jedna myśl odnośnie NBA. Z 20 lat temu rzadko który mecz kończył się wynikiem w którym jedna nie mówiąc już o dwóch drużynach rzuciła by więcej niż 100 pkt. A dziś ciężko znaleźć mecz żeby obie drużyny nie rzuciły i to "grubo" ponad 100 pkt. Dlaczego? Bo tak jest bardziej "widowiskowo".
W SL też może być podobnie bo przecież wynik 0-0 jest nudny, kibice lubią bramki, dużo bramek. Więcej bramek większe emocje. Kolejne rekordy liczby strzelonych goli i tak dalej.
Wszystko dla pieniędzy a nie przepraszam dla "kibiców".
20.04.2021 14:03
@nyy32
Tylko widzisz jeszcze z 10 lat temu Bayern nie dominował tak jak teraz w BL. I piękne jest to że kiedyś znowu nie będzie dominował żeby potem znowu wrócić na szczyt. I wszystko to będzie zawdzięczał ciężkiej pracy ludzi związanych z tym klubem. Tak wygląda prawdziwy sport.
A w przypadku SL bogaci będą się jeszcze bardziej bogacić a biedny nadal będzie biedny i nie będzie miał żadnych szans na awans. I w takiej formule to np taki Arsenal jaką będzie miał mobilizację żeby być lepszym? Po co przecież i tak nie wyleci z SL, chyba że będą wyrzucać za odstawanie bo tak sobie ktoś wymyśli na razie drużyny "założyciele" mają być nietykalni. Tylko że to "pachnie" ustawianiem wyników przy stole.
A tak apropo to czytałem na innej stronie komentarz który mi się spodobał. Ktoś porównał SL do wrestlingu. Wszystko ustawione a i tak tłum szaleje prawdziwe "Amerykańskie widowisko". Można mówić że u nas to nie przejdzie takie ustawione mecze teraz może nie ale za parę lat jak się "wychowa" nowe pokolenie kibiców to będzie tak samo jak podczas gal wrestlingu wszystko ustawione a i tak stadion pęka w szwach i wszyscy świetnie się bawią a gadżety sprzedają się lepiej niż przysłowiowe "świeże bułeczki".
20.04.2021 13:32
@seco555
"czyli twierdzisz, ze np mecz jakiegoś unionu czy innego ogórka o 15:30 zgromadzi większa oglądalność niż np mecz Realu o 1"
W Europie może to być porównywalna ilość. Kibice Unionu i drużyny przeciwnej obejrzą "swój mecz" a ilu fanów Realu będzie chciało czy też mogło zarwać noc żeby obejrzeć na żywo a powtórka to już nie to samo.
W Azji czy Ameryce to oczywiście że dużo więcej obejrzy Real bo tam mało kto wie że Union w ogóle istnieje.
I o to mi chodziło. Bo oczywiście też oglądam mecze innych drużyn ale jak jest mecz Bayernu to oglądam ten mecz nieważne z kim gramy i jakie są inne mecze w tym czasie. A już na pewno nie mam możliwości oglądania meczy o 1 w nocy.
@nyy32
Odnośnie pieniędzy i kupowania za nie "emocji" to ja pamiętam nie tak dawne czasy gdy pieniądze w futbolu były dużo mniejsze a według mnie emocje większe niż teraz. Nawet teraz jak jest pandemia i mało kogo stać na wydawanie dużych sum na transfery to jakoś piłka się kręci i emocje są . Każdy lubi co innego jeden herbatę bez cukru a drugi sypie 2 łyżeczki próbuje i jeszcze dosładza. I tu tak samo ty chcesz co 3 dni meczy Real - Barca czy Juve a mi wystarczy Bayern - Werder czy MG a 2 razy w roku mecz z PSG.
20.04.2021 13:09
@nyy32
Przeczytaj uważnie co napisałem.
Pieniądze nie zapewnią emocji.
Poza tym SL prędzej czy później wejdzie do Azji (sam Perez coś tam mówił o kibicach w Singapurze) więc będziesz się mógł emocjonować super meczami o 1 w nocy na żywo. Jak ci się to podoba to ok.
Edytowano : 2021-04-20 11:35:19
@Simon89
A ty naprawdę wierzysz że w tej elitarnej SL wszystkie kluby będą na podobnym poziomie? Przecież tam bardzo szybko wykrystalizuje się "top" i ci "do bicia".
20.04.2021 11:33
@nyy32
Możesz tak uważać
Jak dla mnie to bardziej emocjonujące jest spotkanie Bayernu z ostatnią drużyną w tabeli BL niż np. mecz Real - Barca. A dlaczego bo po prostu kibicuje Bayernowi a w przypadku meczu Real - Barca to mi wszystko jedno kto wygra. A co do emocji gry z najlepszymi czy są większe niż z tymi słabymi? Niekoniecznie. Poza tym to pieniądze o które tak naprawdę chodzi w SL doprowadziły do sytuacji w której przepaść pomiędzy jednymi i drugimi jest coraz większa. Czy naprawdę łudzisz się że to będzie liga 20 równych zespołów? Tam też prędzej niż się pewnie niektórym wydaje stworzy się top, średniacy i słabeusze do bicia.
20.04.2021 11:18
SL to skok na kasę i Perez nawet nie specjalnie to ukrywa.
Jeszcze niedawno w futbolu nie było tyle pieniędzy a emocje były ogromne. Zwiększyły się pieniądze a emocje chyba nawet spadły. Będzie jeszcze więcej pieniędzy jak powstanie SL ale emocje tylko spadną. Obecnie w LM co jakiś czas pojawia się jakaś drużyna nie ze ścisłego topu która nawet jak nie wygrywa to przynajmniej sporo namiesza a tam co będzie? Co roku te same tłuste ryby będą się bawić a jedyne pytanie to kto z wąskiego grona wygra pokonując po drodze tych samych co roku.
Argument że będą grać co chwile najlepsi z najlepszymi i co z tego a teraz to jak jest? Nawet biorąc pod uwagę "kluby założycielskie" to ile one razy ze sobą grają? Są przecież ligi krajowe, LM. Tych spotkań jest sporo. A jak weźmie się pod uwagę 20 zespołów które docelowo miały by tworzyć SL to tych rywalizacji jest jeszcze więcej.
Tylko czy naprawdę mecz np Arsenalu z Totenhamem to naprawdę super widowisko? Tak samo Milan z Interem? (oczywiście przy obecnych składach tych drużyn)
I teraz pytanie jak będą rozgrywane mecze? O jednej porze czy jeden po drugim? Ile można oglądać meczy jeden po drugim?
Jak ktoś kibicuje klubowi to obejrzy jego mecz i może jeszcze jeden i raczej więcej już ani ochoty ani czasu nie będzie. Tylko czy jak kibicujesz klubowi to oglądasz tylko jak gra z "godnym siebie" rywalem czy jak gra ze słabszą drużyną to też obejrzysz?
20.04.2021 10:47
@Elessar
I jak podałeś ma potwierdzić że FIFA także jest przeciwna SL.
W sumie to mnie nie dziwi bo jak pisałem wcześniej skoro można z UEFA to czemu nie z FIFA. A na to oni się nie zgodzą.
Mam nadzieję że ta cała SL w tej formię upadnie bo może i pomysł dobry ale wykonanie fatalne.
Edytowano : 2021-04-20 07:08:10
Też popieram takie rozwiązanie jeżeli nie będzie zgody PSG to lepiej nie wracać w końcu pokonali nas na boisku.
20.04.2021 07:01
@bayern1987dwa
Bo pewnie ten projekt jest skierowany poza Europę.
W Europie uważam że większość fanów to nie są kibice "klubów założycieli" i dlatego nie koniecznie chcą oglądać tylko te kluby walczące miedzy sobą ale także swoje zespoły walczące z nimi na poważnie.
Uważam że w Europie jest także silne poparcie dla lig krajowych i walki w tych ligach.
Co innego np Azja czy Ameryka tam większość fanów to fani "klubów założycieli" a o innych albo w ogóle nie słyszeli albo mało ich obchodzą bo kto by się emocjonował w Azji wynikami meczy np.: Real - Grenada? Ale już Real - Barca to co innego - HIT.
W Europie ten projekt może nie uzyskać większego poparcia ale w Azji czy Ameryce już tak i na to liczy chociażby Perez. A jak w Madrycie nie będzie wystarczającej frekwencji to na mecz w Singapurze przyjdzie pełny stadion a do tego zrobi się prezentację drużyn przed albo po meczu i dochód będzie taki jak za całą rundę w La Liga.
Nie wiem jak to się skończy ale UEFA będzie robić wszystko aby rozgrywki "poza" nimi się nie odbyły. I ciekawi mnie czy FIFA też się w to nie włączy bo dla niej to też może być groźne bo skoro udało się odsunąć UEFA to czemu nie wykiwać w taki sam sposób FIFE i ich też odciąć od "źródełka".
I żeby nie było ja nie popieram bezdyskusyjnie ani UEFA ani FIFA bo mają równie dużo jak nie więcej za uszami jak Perez. Ale oni nie "dyskryminują" lig krajowych i przynajmniej w teorii dają szanse wszystkim a nie tworzą coś co z założenia jest tworzone tylko po to aby bogaci byli jeszcze bogatsi a biedota była jedynie po to by dostarczać "świeże mięso" do "cyrku" aby bogaci zarabiali jeszcze więcej. W tej sprawie popieram UEFA.
Jeszcze niedawno w futbolu nie było tyle pieniędzy a emocje były ogromne. Zwiększyły się pieniądze a emocje chyba nawet spadły. Będzie jeszcze więcej pieniędzy jak powstanie SL ale emocje tylko spadną. Obecnie w LM co jakiś czas pojawia się jakaś drużyna nie ze ścisłego topu która nawet jak nie wygrywa to przynajmniej sporo namiesza a tam co będzie? Co roku te same tłuste ryby będą się bawić a jedyne pytanie to kto z wąskiego grona wygra pokonując po drodze tych samych co roku.
20.04.2021 06:45
A co na te zapędy FIFA na razie stoi z boku ale jak będzie trzeba to raczej stanie za UEFA bo jak nie to ich też szybko ktoś załatwi w taki sam sposób.
A wojna z FIFA i UEFA to jednak grubsza sprawa.
19.04.2021 23:09
A czy ktoś wie kto będzie sędziował w tej SL bo UEFA raczej się nie zgodzi żeby robili to sędziowie powiązani z nimi. Albo jesteś z nami albo wcale. Będą ich właśnie sędziowie?
19.04.2021 22:59
@hoven
Może jakieś argumenty do dyskusji a nie dziecinada ze "słoneczkami na lodówce"?
19.04.2021 22:33
Cześć kibiców "zachlysnela" się pieniędzmi i chcą więcej i więcej bo myślą że bedzie jeszcze lepiej a nie będzie. Było dużo mniej pieniędzy a emocje były takie same a nawet większe. Im więcej pieniędzy teraz tym może być mniej emocji.
19.04.2021 22:11
Cytaty z wpisów @hovena vs @hovenowe "odwracanie kota ogonem" kolejne starcie.
Może jakieś argumenty przeciwko temu że KHR nie popiera SL w takim wydaniu a ty popierasz.
Ja podałem argument który świadczy o tym że nie zgadzasz się z KHR czyli twój wpis.
Skoro przyznałem sobie wygraną w jakimś zakładzie z tobą który zaproponowałem a ty go nie przyjąłeś to proszę wrzuć cytat z mojego wpisu bo jak na razie to tylko są Twoje wymysły i nic poza tym.
19.04.2021 22:02
@hoven
W związku z tym co napisałem to KHR który jest w strukturach UEFA czyli jest przeciwny SL jaką zaproponował Perez a która ty tak pochwalasz.
Cytat z twojego komentarza:
"Nie zgadzam sie z decyzja klubu bo uwazam ze Superliga to super pomysł"
Edytowano : 2021-04-19 21:36:18
A teraz kombinuj jak po raz kolejny "odwrócić kota ogonem" bo jak wiadomo ty czegoś takiego nie napisałeś. Jak zawsze zresztą.
A kontekst rozmowy w twoim mniemaniu nie istnieje.
19.04.2021 21:34
Dalej mamy wiele kontuzji ale mam nadzieję że jutro wygramy i zbliżymy się do mistrzostwa.
19.04.2021 21:30
@hoven
Teraz Ty wmawiasz coś czego nigdy nie napisałem.
Co najwyżej wysmiewam twoje tezy w które sam chyba nie wierzysz bo nie chcesz się założyć jeżeli ja stawiam zakład przeciwko twojej tezie.
Czyli z kim się nie zgadzasz? Bo skoro KHR jest w strukturach UEFA to chyba jednoznaczne ze nie jest za Superliga w takiej formułę.
Edytowano : 2021-04-19 21:19:40
Ostatnio zaproponowałem zakład że mecze SL wcześniej czy później zacznął być rozgrywane w Azji i ciężko ogłosić zwycięstwo tego zakładu skoro na razie to nie wiadomo czy ta SL w ogóle wystartuje.
19.04.2021 21:17
@hoven
Ty generalnie nie zgadzasz się z decyzjami zarządu.
Na szczęście zarząd dobrze wie co robi.
19.04.2021 21:09
@karolina96
Dlatego że Perez głupi nie jest to się pospieszył bo nie wiadomo czy kibice nie wrócą na stadiony. Szczepienia idą i może restrykcje niedługo nie będą już tak rygorystyczne.
Jakie jest zdanie kibiców to chyba widać. Może nie wszystkich kibiców drużyn "założycielskich" ale nawet tam jest spora grupa przeciwników a już na pewno wszystkich pozostałych drużyn.
19.04.2021 21:03
Nagelsmanna to dobry trener dla mnie ma jedną wadę a mianowicie trzeba za niego RBL dużo zapłacić.
Czy poradzi sobie z gwiazdami tego nie wiem ale wiek nie koniecznie musi tu grać rolę bo np. Anceloti jak został naszym trenerem to nie był "młokos" a z sztania sobie nie poradził. Kovac jest młody i też sobie nie poradził z szatnia więc reguły nie ma.
19.04.2021 20:48
@kamdi
Wolał bym Neuhausa ale Camavinga to też ciekawy ŚP.
Ciekawe czy jest w tym coś z prawdy czy to zwykła plota jakich dużo?
Najlepiej i to takie marzenie i jednego i drugiego mieć.
19.04.2021 20:39
@kamzet
Dobra decyzja.
@Sven
No pewnie. JP Morgan już o to zadbał. Nie po to wykładają taka kasę żeby stracić ale po to by ją co najmniej potroić. Będą mieć te kluby na postronku no ale dla niektórych i tak nie dużo się zmieni bo już są własnością jak Mu czy Liverpool.
19.04.2021 17:38
@Arkady142
"Nawet jeżeli zrezygnowalibyśmy z zasady 50+1 to Bayern ma w statucie że 70+1 procent udziałów ma być w posiadaniu FC Bayern e.V."
Niestety ale znajdą się tacy którzy powiedzą że status zawsze można zmienić a nawet trzeba.
Nie tak dawno jeden z użytkowników proponował sprzedać 10%.
Góra dobrze robi że na razie trzyma się od tego tworu Superligi z daleka i obserwuję co się stanie i po której stronie lepiej być.
Sprytnie to wymyślili nie ma kibiców więc działają ale oby ci kibice nie zapomnieli o nich i odpowiednio zareagowali.
19.04.2021 17:27
@Arkady142
Dokładnie. Można tak to określić jak napisałeś.
Ale poczytaj co niektórych na tej stronie dla nich jest super bo pieniądze i jeszcze więcej pieniędzy. Tak jakby teraz tych pieniędzy nie było.
Dla niektórych widocznie wszystko jest na sprzedaż.
19.04.2021 14:16
@Arkady142
Myślę że tu bardziej chodzi o wyjście poza Europę i to dosłownie bo w Europie więcej fanów raczej już nie zdobędą.
19.04.2021 14:04
@hoven
Skoro uważasz że w Superlidze mecze mogą odbywać się w Chinach, bo tamtym kibicom też się należą mecze, co zakładając że w każdym meczu jakby nie patrzeć "ligowym" jest "gospodarz" to sam sobie odpowiedź.
19.04.2021 13:53
Jak ktoś wcześniej napisał są tacy którzy sprzedali by swoją matkę.
Więc nie ma się co dziwić że są i tacy kibice Bayernu dla których to czy to będzie pisząc hipotetycznie "Bayern Monachium" czy "Bayern Pekin" nie ma żadnego znaczenia.
19.04.2021 13:20
@FanGraczyBayern
I pewnie o to chodzi. A co Pereza obchodzi co się tanie za te 23 lata może dożyje a może już nie.
19.04.2021 13:08
@hoven
Ty nic nigdy nie piszesz.
Skoro zakładasz że tak się stanie to po co piszesz że ja "gdybam"? Puszczasz bąka i niech brzydko pachnie.
19.04.2021 12:59
@hoven
Może ty zaczni czytać ze zrozumieniem. Poniżej wrzucam twój komentarz:
"zabawne ze zawsze piszesz o tym ze inni 'gdybaja' a Ty dyskutujesz tylko o faktach a sam przeniosles juz mecze do azji"
A wracając do zakładu który zaproponowałem:
"ekspercka wiedza hovena" przegrywa z "gdybaniem" jak zwykle. Jesteś mocny tylko do czasu. Jak się przyciśnie to już brak argumentów i "ucieczka".
19.04.2021 12:42
@hoven
Spytam po raz kolejny może tym razem będziesz miał więcej odwagi i przyjmiesz zakład.
Jeżeli skończy się pandemia Covid i stadiony będą mogły być zapełnione "po brzegi" czy Superliga zacznie grać część meczy w Azjii (czy ogólnie poza Europ)?
Ja obstawiam że TAK.
A ty obstawisz że NIE skoro ja tylko "gdybam"?
Twoja "ekspercka wiedza" kontra moje "gdybanie".
Czy może być lepszy zakład.
A odpowiadając na twoje pytanie to ja wolę BL. LM wcale nie musi być nudna z zespołami które wymieniłeś.
19.04.2021 12:34
Dobrze zauważył @misza że mecze Superligi pewnie bardzo szybko przeniosą się do Azji. Teraz są tylko turnieje w okresie przygotowawczym ale jak Superliga powstanie to będzie to norma. Tam jest kasa a w tym projekcie chodzi tylko o to. Stracą na tym ci którzy chodzą na stadiony reszta i tak ogląda mecze w tv a tych właśnie osób jest najwięcej.
Jeżeli UEFA i krajowe federacje nie postawią sprawy jasno czyli albo z "nami" albo sami w Superlidze to nie ma szans tego powstrzymać. Jeżeli drużyny które chcą grać w "Superlidze" wypadną z rozgrywek krajowych to może wtedy przynajmniej część fanów się "wkurzy" i odwróci od nich i to może podziałać. W przeciwnym razie jeżeli skończy się na pogrożeniu to już niedługo będzie można zobaczyć "Superligę".
Ja osobiście cieszę się że Bayern i ogólnie kluby z Niemiec nie chcą brać w tym udziału. Najważniejsze są rozgrywki krajowe. Duży plus też dla ligi francuskiej i PSG (miłe zaskoczenie). Niestety jak pokazują nawet głosy na tej stronie jest część kibiców dla których liga w danym kraju to dodatek a chcą przede wszystkim sukcesu na arenie międzynarodowej. Z tego względu projekt "Superligi" może się udać bo kluby straty w kibicach z własnych krajów czy ogólnie z Europy odbiją sobie z nawiązką kibicami z Azji czy Ameryki.
Niby super ale według mnie nie o to chodzi ale jeżeli mam stawiać to wygrają pieniądze i "Superliga" będzie się miała dobrze a szkoda.
19.04.2021 12:17
Dla Bayernu BL zawsze była ważna może nawet najważniejsza i tak powinno być nadal.
Występy w "Superlidze" tylko w przypadku dalszej gry w BL do innej formuły mam nadzieję że Bayern nigdy nie przystąpi.
19.04.2021 07:08
Dla mnie najrozsądniejsza opcja to Nagelsmanna jeżeli Flick odchodzi.
Jezeli będzie miał pomysł na klub to nikt nie będzie się przeciwko niemu buntował.
Jest młody ale ma już doświadczenie także w LM.
Jedyny problem z nim jest taki że nie wiadomo za ile RBL będzie chciało go puścić. Ale on jest według mnie wydaje się najlepsza opcja.
18.04.2021 21:47
@hoven
Sam mnie wymieniłeś tym razem pierwszy więc odpisałem.
Dyskusja z tobą jest o tyle ciekawa że bardzo łatwo obalić twoje tezy a wtedy zaczynasz schodzić na nieistotne tematy i atakować tak jak teraz że ktoś "tylko kpi" Tak jakbyś sam nigdy nie kpił.
18.04.2021 21:18
@Abzyrl
Czy to źle że lubie podyskutować z @hoven ?
18.04.2021 21:04
@hoven
Fajne listy ale zapomniałeś o zarządzie Bayernu z którym Hasan także ma dobre relacje a być na jednej liście z zarządem to powód do dumy.
Brak ciągłego ataku na Hasana i nie obwinianie go za całe zło to nie jest od razu oznaką jego uwielbienia. Ale to że ty nie jesteś w stanie tego zrozumieć wiem już od dawna.
18.04.2021 20:33
@Lacoste
Jeżeli chodzi ci o wypowiedź która można przeczytać choćby na "meczykach" to jedyny argument że ta wypowiedź jest zła to taki że nie pasuje do lini "obrony" Flicka i "ataku" na Hasana (który jak wiadomo jest winny całemu złu na świecie).
Hajto przedstawił odmienne stanowisko i już.
18.04.2021 17:49
@Sopariev
Gdybyś nie wiedział że jest konflikt, KHR mówi o tym że musieli by być szaleni żeby pozbywać się Flicka. A tu nagle wychodzi Flick i mówi że chce rozwiązać kontrakt.
Nadal byś trzymał stronę Flicku?
W tym kontekście pisałem że Flick wykorzystał ten konflikt.
@mariofcb
Też uważam że to najlepsze wyjście przy obecnej sytuacji.
18.04.2021 15:10
@nyy32
Tylko że po takim oświadczeniu to już raczej opcja z odejściem Hasana i zostaniem Flicka jest nie realna. Zarząd nie pozwoli by wygrał Flick po takim oświadczeniu.
Teraz najlepsza opcja to odejście i Flicka i Hasana z funkcji Dyrektora Sportowego.
Ja wcale nie bronię Hasana w tej sytuacji radzi sobie tak sobie i lepiej żeby odszedł ale też nie popieram Flicka który chce odejść bo na horyzoncie ma posadę selekcjonera.
18.04.2021 14:52
@nyy32
To co napisałem.
Dobrze opisał to także @WayeThe Flick pewnie tego nie zaplanował ale kila rzeczy złożyło się w jedną całość a on to wykorzystuje.
Jest okazja to chce ją wykorzystać. Szkoda że robi to ze szkoda dla Bayernu.
Ja jestem kibicem Bayernu a nie Flicka więc stoję po stronie Bayernu.
Edytowano : 2021-04-18 14:41:49
@Sopariev
Przeczytaj uważnie moje komentarze to nie ja wymyśliłem że powodem odejścia Flicka jest konflikt z Hasanem tylko inni.
Ja uważam że Flick chce odejść bo pojawiła się możliwość objęcia reprezentacji Niemiec a wykorzystanie konfliktu jest tylko częścią gry Flicka by zrzucić z siebie cała wine za odejscie i przerzucić część na innych. Jak widać plan wypalił. Tutaj większość mu kibicuje a atakuje Hasana, Uliego i cały zarząd.
18.04.2021 14:37
@hoven
To ty nie "kumasz" ze dla Flick reprezentacją może być wymarzonym miejscem.
Jak odejdzie do innego klubu to twoja teoria o niechęci pracy z Hasanem będzie słuszna ale jak wybierze reprezentację to teoria o wykorzystaniu konfliktu żeby odejść wygra. Jak chcesz to możemy się założyć która jest słuszna. Ja stawiam na reprezentację.
18.04.2021 13:53
@zabson79
Możliwe że tak było.
Może kiedyś się dowiemy.
Edytowano : 2021-04-18 13:43:44
@Legend567
"W bardzo dobrym momencie to ogłosił. Niech się męczą, odwdzięczył im się za Boateng"
Czy sugerujesz że im gorzej dla Bayernu tym lepiej bo wyjdzie po myśli tych co krytykują?
18.04.2021 13:41
@hoven
Oczywiście że wykorzystał konflikt żeby wykorzystać szanse objęcia reprezentacji.
I nie pisz o "nieznoszeniu wygrywania" bo Flick może znowu wygrać mistrzostwo Niemiec a to coś znaczy. Sugerujesz że "obraził się" na Bayern bo nie wygrał LM?
18.04.2021 13:37
Flick dobrze wiedzial jak działa Bayern i jaki jest Hasan bo pracował wcześniej w Bayernie przed podpisaniem kontraktu do 2023 roku.
Jak napisał @Alistair Flick wykorzystał konflikt z Hasanem. Od kiedy pojawiła się kwestia reprezentacji konflikt trafił na pierwsze strony gazet a Flick nagle zaczął się "dziwnie" wypowiadać.
Najbardziej zadziwiające jest bronienie trenera który zostawia nas na lodzie i jednoczesne ataki na zarząd który robi wszystko by przejść przez globalną pandemia w jak najlepszej kondycji a nie goniąc za "nierealna dominacja".
18.04.2021 13:17
@Pir5
W tej sytuacji i przy takim wyborze to B.
@tapczan
Styl bardzo brzydki. Bayern wiele mu zawdzięcza ale on równie wiele Bayernowi.
18.04.2021 12:46
Podstawa do dyskusji na temat odejścia Flicka jest ustalenie dlaczego chce odejść.
I tu mogą być różne możliwości.
Jedna jest taka że pojawiła się szansa poprowadzenia reprezentacji i Flick nie chce stracić takiej szansy.
Druga (dość powszechna tutaj) jest taka że nie chce pracować z Hasanem.
Można by pewnie wymyślić jeszcze inne.
Oczywiście jedna nie wyklucza drugiej ale też nie jest pewne że gdyby nie pierwsza to druga doprowadziła bu do podjęcia przez Flicka takiej a nie innej decyzji.
I obwinianie za odejście Flick jego konfliktu z Hasanem do póki nie wiadomo co było powodem takiej decyzji Flick jest tylko domysłami.
Równie dobrze można napisać że gdyby nie wakat selekcjonera to Flick byłby dalej trenerem Bayernu i konflikt z Hasanem nie miałby na to żadnego wpływu.
18.04.2021 12:33
@Zerafaelo
"Po co w takim razie Flick podpisał kontrakt na taki długi okres"
Dokładnie.
Pisałem o tym już nie raz. Flick pracował w Bayernie zanim podpisał kontrakt więc wiedział jak to funkcjonuje.
Gdyby przyszedł całkiem z zewnątrz to wtedy można by uwierzyć że nie wiedział i jak się przekonał to chce odejść. Ale tak nie jest. Widział jak to działało za Kovaca. Widział jak to działało gdy był tylko trenerem tymczasowym.
18.04.2021 11:09
@hoven
Tak wiem jeżeli nie pisze ze wszystko jest winą Hasana to znaczy że "kpię".
A co do "fetyszu asystenta" to dobrze że się tłumaczysz ale może lepiej po prostu przyznać się do błędu?
Edytowano : 2021-04-18 11:02:34
@elber09
Dobrze napisane.
Zobaczymy czy piłkarze, którzy jak tu nieraz było pisane stoją za Flickiem murem, wyraża swoje niezadowolenie. Jeżeli tego nie zrobią to znaczy że Flick musiał im powiedzieć że chce do kadry i trudno w takiej sytuacji obwiniam kogokolwiek tym bardziej że powtórzę to po raz kolejny "Flicka nikt z Bayernu nie wyrzuca, on sam chce odejść"
18.04.2021 10:57
@hoven
"Juz mielismy jeden spor na lini trener - Hasan. Kovac w Monaco pokazuje kto w nim byl kompetentny"
Zaczyna się robić ciekawie.
Już nie tylko Flick to świetny trener pomimo że jeszcze niedawno był "fetyszem asystenta" ale i Kovac to super fachowiec który nie poradził sobie u nas bo zły Hasan rzucał mu przysłowiowe "kłody pod nogi".
Normalnie Hasan "wszechmogący".
@lupek91
"ale może Hoenes robi wszystko aby udowodnic, że bez jego Bayern sobie nie radzi"
A to ciekawe bo z tego co wszyscy wiedzą to Uli cały czas jest w Bayernie mniej lub bardziej oficjalnie. Nie raz było mu to nawet zarzucane.
18.04.2021 10:07
Liczy się zwycięstwo. Pierwsza połowa dobra i wszyscy zagrali dobrze. W drugiej chyba zaczęło brakować sił.
Na plus Musiala.
Sane mógł się lepiej zachować w paru sytuacjach. Jeżeli to poprawi to będzie dobrze.
Na minus nasza obrona. Zawsze to samo niby wszystko jest ok a tracimy 2 bramki.
Najważniejsze że wygraliśmy i zbliżyliśmy się do mistrzostwa.
18.04.2021 08:44
Ja tylko przypomnę że to Flick chce odejść.
Nikt w Bayernie nie chce go zwalniać bo nie wygrał LM.
To jest decyzja Flicka.
Przecież on pracował w Bayernie przed tym jak został pierwszym trenerem więc widział jak klub funkcjonuje od wewnątrz.
A tu wszyscy obwinaja innych.
18.04.2021 00:23
@Davix
A czy to wina Hasana że Flick pomija Hernandeza kosztem Alaby? Pomija Roce który jak grał to nie odstawał od reszty a dostał tylko kilka minut w BL? Ciężko o optymalna formę jak grasz mecz raz na półtora miesiąca.
Czy to wina Hasana że w jednym okresie wypadło w sumie 7-9 zawodników? Może to Hasan przebrany sfaulował Lewego w meczu z Andora?
A na koniec czy Hasan wymagał od Flicka powtórzenia sukcesów z przed roku?
Edytowano : 2021-04-18 00:19:55
@Abzyrl
Ale ja tylko przypomnę że to Flick chce odejść.
Nikt w Bayernie nie chce go zwalniać bo nie wygrał LM.
To jest decyzja Flicka.
Przecież on pracował w Bayernie przed tym jak został pierwszym trenerem więc widział jak klub funkcjonuje od wewnątrz.
18.04.2021 00:15
@nyy32
Czyli jednak wygraną jest jedyna zasługa Flicka a przegrana jest wyłączna wina Hasana.
Tylko jeżeli Hasan byłby tak słaby to po 2 latach sprawowania przez niego tak ważnej funkcji wygranie wszystkiego było by nie możliwe.
Powtorze raz jeszcze jeżeli wygrana była jedyna zasługa Flicka a Hasan tylko rzucał mu kłody pod nogi to dlaczego w tym roku porażka jest jedyna zasługa Hasana? Czy to wina Hasana że Flick cały sezon nie jest w stanie ustawić obrony?
18.04.2021 00:05
@Marienplatz
O czy ty piszesz?
Nikt w Bayernie nie traktuje Flicka z "buta". Wręcz przeciwnie KHR jeszcze niedawno mówił że Bayern nie chce pozbywać się Flicka.
To Flick chce odejść. Zapewne po to by objąć reprezentację.
17.04.2021 23:45
@nyy32
No właśnie porównajmy dokonania. Po 2 sezonach na stanowisku Dyrektora Sportowego i po niepełnym sezonie na stanowisku trenera wygrywamy wszystko. I oczywiście można mówić że to tylko zasługa trenera ale jeżeli tak jest to czemu jak przyszła porażka w tym roku to jest to tylko wina Dyrektora Sportowego? Dlaczego sukces jest tylko zasługa Flicka a porażka tylko wina Hasana? I jak to jest ze po 2 sezonach "osłabiania" drużyny przez Hasan to wygrywa wszystko?
17.04.2021 23:34