DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Edmund Strona 51

@makaay
Jesteś tak długo kibicem to powinieneś pamiętać że w zimie także były ogłaszane transfery które wchodziły w życie dopiero w lecie np. Deisler. No ale dla ciebie jak i innych "zawziętych" krytyków Hasana transfer Upamecano to "koniec świata" no bo jak to przecież on nic nie potrafi a tu coś takiego. Teraz wyszukujecie wszystkiego co się da żeby umniejszyć jego sukces i jednocześnie nie przyznać że się mylicie pisząc o nim tylko źle.
I myśl co chcesz ale ja jak trzeba to będę bronił Hasana a jak będzie trzeba to będę go krytykował (jak chociażby za wypożyczenie Costy bo to całkowita klapa).
A to że nazywasz Hasana "bydlę" to już sam wystawiasz sobie ocenę.

28.02.2021 19:47

@makaay
"Jaki zabieg "zarzadu"? Wyjaśniła się sprawa z Alaba że odchodzi, może podjęto już także decyzję że Boateng odejdzie więc na co miano czekać? Na ostatni dzień okienka transferowego (żebyś mógł krytykować opieszałość?) Aż ktoś podkupi nam Upamecano? Zadziałano w odpowiednim czasie i dopieto bardzo potrzebny transfer."

28.02.2021 19:27

Richards znowu od początku gra. I znowu z lewej strony środka obrony. Niech gra i zbiera doświadczenie, wygląda że to było dobrze przemyślane i przygotowane wypożyczenie.

28.02.2021 13:34

Leandro widocznie nadal nie może się pogodzić z faktem że Nianzou odszedł do nas.
Jak ktoś interesuje się tematem to wie czemu nie gra.

28.02.2021 13:15

@Silesi @Reeken89
Keita w Liverpoolu to droższa wersja naszego Tolisso. Więcej czasu spędza w gabinetach lekarskich niż na treningach.

28.02.2021 13:09

@JazGod
A co z Nianzou, Richardsem? Po przyjściu Upamecano, ŚO jest obsadzony nie gorzej niż w tym roku.

28.02.2021 13:06

@Herbatnik
Jak Nianzou się wyleczy to tak jak nowy transfer. Z wypożyczenia wróci Richards. Przychodzi Upamecano więc jeżeli odejdzie Alaba i Boateng a reszta zostaje to ja uważam że są pozycje które bardziej będą potrzebowały wzmocnień od ŚO.

Edytowano : 2021-02-28 12:48:13

@AdiFantasti
Sprzedaż Sule to byłby zły ruch. Niech Flick popracuje nad nim żeby wrócił do formy.

28.02.2021 12:45

@Herbatnik
Do obrony kupiono już Upamecano. Jeżeli nadal zarząd ma takie pieniądze na transfery to raczej na inne pozycje a nie na ŚO.

28.02.2021 12:30

@makaay
Tylko że ty robisz znowu to o co ja cały czas mam pretensje. Czyli wybierasz to co pasuje do tezy. Okienko trwało od lipca do października. Tych których wymieniłeś kupiono w ostatnim dniu i fakt były to słabe transfery. Wypożyczenie Costy sam nie raz krytykowałem i uważam że to najgorszy ruch transferowy tamtego okienka a nawet jeszcze kilku poprzednich.
Ale rozliczać należy za całe okienko a w tamtym okienku przyszli także Sane i Nianzou i to były dobre ruchy.

A co do transferu Upamecano to już nic lepszego nie mogłeś wymyślić? Jaki zabieg "polityczny"? Wyjaśniła się sprawa z Alaba że odchodzi, może podjęto już także decyzję że Boateng odejdzie więc na co miano czekać? Na ostatni dzień okienka transferowego (żebyś mógł krytykować opieszałość?) Aż ktoś podkupi nam Upamecano? Zadziałano w odpowiednim czasie i dopieto bardzo potrzebny transfer. I teraz jest czas na robienie kolejnych ruchów. No ale jak widać co niektórzy już tak zapetlili się w krytykowaniu każdego ruchu Hasana że nawet jak zrobi coś dobre to na siłę będą wynajdować powód do krytyki.

28.02.2021 12:25

@kicek @Adekwlkp
Najlepiej to wybierać to co pasuje do założonej teorii że zarząd jest be.
Co z tego że to Bayern pozyskał Upamecano lepiej wybrać te transfery które się nie udały jakby inne kluby zawsze wykonywały dobre przemyślane transfery.

28.02.2021 11:41

Jeżeli Bayern będzie chciał Neuhaus to on trafi do nas. Pytanie czy zarząd zdecyduje się żeby wydać w jednym okienku po 2 x 40 mln na dwóch graczy.

28.02.2021 11:22

Sprawa ŚN u nas jest jasna od dłuższego czasu i chyba do póki Lewy będzie w formie to tak będzie. Lewy będzie grał wszystko a na ławce będzie ktoś taki jak Moting.

Ja nie zgadzam się z takim postawieniem tej sprawy ale w klubie tak to widzą i chyba nie zamierzają zmieniać tego podejścia.

28.02.2021 09:26

@makaay
O tym że kontrakt może być przedłużony było już kilka artykułów więc twoja teoria że zdecydował gol z Koln nie ma nic wspólnego z prawdą.
Co do Costy to zgadzam się że to wypożyczenie to "wielka wtopa" i niestety bardzo kosztowna bo płacimy wysoka pensję bezużyteczne u gościowi.
Co do piłkarzy którym kończą się kontrakty to poza Depayem który jest łączony z Barca to o innych raczej cisza więc nie tylko my się na nich nie rzucamy ale inni też czekają.

28.02.2021 09:15

Niech podpisuje i dale się rozwija u nas jak do tej pory. Wtedy wszyscy będą zadowoleni.

28.02.2021 08:05

@hoven
" tyle sa warte wlasnie Twoje 'ekspertyzy', tygodniami udowadniales ze Schalke musi sie utrzymać"

I znowu wyszedł prawdziwy "hoven".
Oskarżasz kogoś o coś co sam robisz.
Ile czasu przekonywales że Goretzka to piłkarz który nie nadaje się nawet na ławkę Bayernu. A gdy udowodnił że się nadaje nawet żeby być graczem pierwszej jedenastki którego chwała prawdziwi eksperci. Tobie nie jest w stanie przejść przez gardło słowa "pomyliłem się, nie miałem racji". Tylko dalej próbujesz nieudolnie wmówić komuś że Goretzka gra słabo.

"Flick powinien byc zjedzony przez dziennikarzy i tez naciski ze strony xarzadu"
To jak to jest ktoś na stanowisku powinien być samodzielny czy powinien być tylko marionetka? Kiedyś robiłeś zarzuty Hasanowi że to zarząd podejmuje decyzje a teraz zarząd ma ustalać 11 Flickowi?
Pewnie gdyby tak było to zaraz byś wyskoczył że tak to się kończy jak się uprawia "fetysz asystenta". I byś udowadniał ze znowu miałeś rację. Żałosne.

28.02.2021 07:46

BVB wyeliminowało sobie konkurencję do gry w pucharach ogłaszając przejście Rose do nich (ile by było gadania gdybysmy my coś takiego ogłosili).
A tak na poważnie to jeszcze sporo meczy do końca sezonu i MG może się pozbierać i awansować do pucharów pomimo że na razie konkurencją im odjeżdża.

Dla nas zresztą może i lepiej jeśli MG nie awansuje do pucharów może wtedy łatwiej będzie o transfer Neuhaus?

27.02.2021 20:50

@AdiFantasti
To się Leonardo ośmieszył bo dziwne by było gdyby Nianzou grał będąc kontuzjowany. No ale chciał powiedzieć coś co uderzyło by w decyzję o wyborze lepszego klubu od PSG przez Nianzou. Wyszło słabo ale pewnie liczył ze część ludzi po prostu nie wie że on nie gra przez kontuzje.

27.02.2021 20:32

@JazGod
"Goretzka gra zdecydowanie słabiej na 6 czy 8 - a potrafi rozegrać genialne mecze na 10"

Tylko że Goretzka grał dziś na ŚP (czyli 6 lub 8) a nie za napastnikiem (czyli 10). To że miał 3 asysty to nie oznacza że grał na 10 bo na tej pozycji grał Musiala. Twoja teoria się wyłożyła.

27.02.2021 19:44

Lucas i Roca to dwaj piłkarze z którymi Flickowi chyba nie po drodze. Może się do nich w końcu przekona?
W przyszłym sezonie Alaby i chyba Boateng już nie będzie więc Flick będzie musiał znaleźć inna opcje.

27.02.2021 14:48

@szczebelek
A ile zespołów wygrywa LM parę lat pod rząd?
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat tylko Real i to w sytuacji gdzie regularnie na krajowym podwórku dostawali od Barcy.
Same transfery nie załatwiają wygranej LM patrz przykład MC co sezon wydawane duże pieniądze i co sezon szybki koniec marzeń.

27.02.2021 13:42

@szczebelek
Na razie to Sule "odchodzi" na tej stronie a jakie są plany zarządu względem niego to inna sprawa.
Odchodzi Alaba, Boateng i Martinez a przychodzi Upamecano do tego jest Nianzou który w końcu powinien się wyleczyć z wypożyczenia wraca Richards. Liczbowo się zgadza gorzej z doświadczeniem ale odmłodzenie kadry kiedyś musiało nastąpić.
Co do reszty transferów to na razie są jakieś artykuły w których raz kupujemy wszystkich a za chwilę w kolejnym artykule już nikogo nie kupujemy. Trzeba zaczekać co się wydarzy a nie robić lament po każdym artykule.

27.02.2021 13:36

@kicek
Czemu się ograniczać? Za 150 - 200 mln to można kupić waciki trzeba wydać z 500 mln co okienko.
Zejdź na ziemię.

27.02.2021 00:42

W tych czasach zanim wydasz jakąś kwotę musisz to dobrze przemyśleć.
Niestety szanse że uda się sprzedać kogoś są małe ale może uda się uzbierać jakąś kwotę a co najważniejsze pozbyć się takich graczy jak Cuisance, Fein czy Zirkzee bo przyszłości u nas raczej nie mają.
Jak nie uda się sprzedać Sarra to raczej nikt inny na PO nie przyjdzie. Trzeba doprowadzić Pavarda do formy z zeszłego sezonu i będzie dobrze.
Ja bym chętnie zobaczył u nas Neuhaus i Sima.

26.02.2021 22:46

40 mln to lepiej wydać na Neuhaus.
A co do PO to najważniejsze żeby doprowadzić Pavarda do formy z zeszłego sezonu. A co rezerwowego na PO to dopóki Sarra nie uda się sprzedać to może być tak że nikogo nie sprowadza.

26.02.2021 18:04

Zobaczymy co się wydarzy.
Ja bym go chętnie zobaczył grającego w Bayernie. Powinien dać więcej możliwości w ŚP i odciążyć Kimmicha i Goretzke.

26.02.2021 11:06

Szkoda ze Hoffe odpadło, Richards mógłby się trochę ograć w Europie.
Leverkusen można by powiedzieć jak zawsze.
Szkoda że tak szybko odpadły wszystkie drużyny z BL chociaż co roku jest podobnie.

A tak wracając do nas to pewnie mało realne ale fajnie by było gdyby trafił do nas Sima ze Slavi Praga. Zapowiada się na niezłego napastnika. W miejsce Zirkzee mógłby do nas przyjść ale jak pisałem wcześniej bardzo mało realne a szkoda.

26.02.2021 06:49

Jeżeli Sule nie wyskoczy z jakimiś nieracjonalnymi żądaniami finansowymi to mam nadzieję że niedługo jego kontrakt zostanie przedłużony.
Grać potrafi tylko Flick musi doprowadzić go do formy.

25.02.2021 08:22

@Prezes42
Informacja o odejściu Rose do BVB źle zadziałała na MG ale może będzie jak napisałeś im gorzej dla nich tym lepiej dla nas w sprawie Neuhausa.

25.02.2021 08:19

@bayern1987dwa
Havertz to nie był gracz jednego meczu. Rozegrał w BL ponad 100 meczy i to w jakim wieku, jedne były dobre drugie słabe ale były. Sam byłem za tym żeby go kupić pomimo dużych wymagań Leverkusen. Sytuacja zmieniła się przez pandemię i na ten transfer nie było szans.
Ja czekam jak dalej poradzi sobie w Chelsea czy będą mieli do niego cierpliwość? Czy zacznie grać lepiej?

24.02.2021 13:23

@Pecz95
"Weryfikacja nastąpi w kolejnej rundzie"

Od roku jedno i to samo ale próbować warto w końcu ktoś trafi i będzie mógł napisać a nie mówiłem.
Szkoda słów.

24.02.2021 11:19

Niech gra jak najwięcej i zbiera doświadczenie w BL. Wygląda że to wypożyczenie to bardzo dobry ruch oby tak dalej było.

24.02.2021 08:16

Świetny mecz cały zespół zapracował na taki wynik. Pierwsza połowa to nasza pełna dominacja w drugiej już spokojnie a i tak Lazio nie pograło za dużo. Oczywiście szkoda straconej bramki ale prawda jest taka że ten wynik praktycznie kończy rywalizację choć oczywiście na AA też trzeba wyjść skoncentrowanym i wygrać.
Kolejny dobry mecz Sane może w końcu złapie formę, czasami jest nie do zatrzymania, oby tak dalej.
Sule chyba najlepszy mecz w tym sezonie (niech pracuje na nowy kontrakt, pozbycie się go było by błędem, trzeba go doprowadzić do formy).
Boateng jak za najlepszych lat.
Wczoraj znowu Kimmich i Goretzka pokazali że gdy obaj grają to mamy najwięcej korzyści i nasza gra wygląda najlepiej.
Lewy napracował się wczoraj dużo i zasłużenie dostał nagrodę.
Zresztą wczoraj wszyscy zagrali dobrze, taki wynik to wynik ciężkiej pracy wszystkich.

Teraz BL raczej takiego pressingu nie zobaczymy ale oby na spokojnie i z taką koncentracją w obronie po zwycięstwo.

24.02.2021 06:08

@Arkady142
Nikt nie jest nieomylny i Flick także. Zimny prysznic oby podziałał pozytywnie na wszystkich.

Co do rotacji to też zgadzam się że jest potrzebna ale zbyt duża nie wpływa dobrze na zgranie tak formacji jak i całej 11.

22.02.2021 14:51

@Arkady142
Mi właśnie o to chodzi że zawodni w tym wypadku Roca jak nie gra to nigdy sam trening nie zastąpi gry o stawkę w meczu. Może gdyby wcześniej dostawał szanse gry wchodząc na zmianę to można by powiedzie tak nadaje się lub nie nie nadaje się. A tak to dalej nie wiadomo na co go tak naprawdę stać. I "który" Roca jest "prawdziwy" ten z meczu z Eintrachtem czy ten z meczu z KMŚ.
Jak napisałeś po pierwszej połowie z Eintrechtem było tylu do zmiany ze brakło by tych 5 zmian które można zrobić.

22.02.2021 14:06

To Wenger powiedział. Bayern wygrał bo inni byli słabsi to fakt ale zawsze tak jest że wygrywa ten kto w danym momencie jest lepszy.
My w zeszłym sezonie graliśmy najrówniej, zresztą fakt że wygraliśmy wszystkie mecze w LM mówi sam za siebie.

@Arkady142
Flick nie wprowadzał Roci więc on jest bez formy. Zagrał słabo ale pierwsza połowa w naszym wykonaniu wyglądał tak jak wyglądał nie tylko dlatego że grał Roca. Jeżeli ten jeden mecz go skreśli to uważam że to niesprawiedliwe. Jak dalej będzie dostawał "szanse" raz na jakiś czas to nigdy nie pokaże jak naprawdę potrafi grać.

22.02.2021 13:44

@FanGraczyBayern
Sprzedać go zawsze można.
Jeżeli nie będzie oczekiwał nie wiadomo jak wysokiego kontraktu to uważam że powinien zostać.
Wierzę też że będzie grał lepiej. Na tą chwilę każdy nasz obrońca popełnia masę błędów.

21.02.2021 12:45

Na Sule nie można patrzeć przez pryzmat tego co pokazał w tym sezonie do tej pory bo jeżeli tak zrobimy to nie tylko on powinien odejść (Gnabry to cień z zeszłego sezonu).
Ja mam nadzieję że zostanie, podpisze nowy kontrakt i jeszcze udowodni swoją wartość.

21.02.2021 12:18

@ikki
Już jest jeden użytkownik na tej stronie także "ekspert" "zawodowiec" który za każdym razem jak odpowiedź była by dla niego nie wygodna pisze ze znowu nic nie zrozumiałem z tego co napisal. Może "zawodowcy" tak mają że uważają ze "zwykli zjadacze chleba" ich nie rozumieją?.
A skoro pochwaliłeś się że grałeś zawodowo to pociąg i temat i przedstaw się oraz pochwal gdzie grałeś i co wygrałeś. Inaczej "kulturalnie zamilcz" i nie pisz głupot bez jakiegokolwiek pokrycia.

21.02.2021 11:15

Tu jest kilku takich "znawców" "zawodowców" jak ty @ikki . Problem w tym że każdy może coś takiego napisać. Problem jest także w tym że to co piszesz wcale nie pokazuje twojego "zawodostwa".

21.02.2021 10:46

@GuteSpiele
Dobrze napisane. Kibicowanie to nie tylko zwycięstwa ale także porażki i słaba gra.

21.02.2021 10:33

@Prezes42
Dobrze napisane.
Ciekawe co by co niektórzy pisali po sezonie 2006/07? Chociaż jak pokazał czas to świat się nie zawalił a my weszliśmy na najwyższy poziom na którym jesteśmy do tej pory.

21.02.2021 09:28

Przyszedl słabszy okres i od razu Flick zły co? To jest normalna sprawa że po tak fantastycznym początku zespół musiał w końcu zaliczyć słabszy okres.
O atakach na zarząd to już szkoda słów. Na całe szczęście tam są ludzie którzy wiedzą co robią i nie zmieniają tego. To co robią przynosi bardzo dobre efekty.

21.02.2021 08:27

Słabszy okres zdarza się każdej drużynie.
W takim momencie trzeba drużynę wspierać a nie od razu zwalniać trenera czy mówić że zarząd jest zły.
A już wyzywanie członka zarządu i dyrektora sportowego od "bydła" to jest chamstwo nic więcej. Tak samo jak ciągle ataki na Hoenessa jednego z najbardziej zasłużonych ludzi w historii klubu.

21.02.2021 08:22

@hoven
"chlopie no, co Ty gadasz w ogole? 23:02 napisales "To co startujesz do zarządu? Może od razu na prezydenta? Wszystko wiesz." i to byl Twoj caly wklad w dyskusje"

To jest właśnie kwintesencja twojego pisania komentarzy. Wy śmiać, obrazić, napisać półprawdę.
Skoro jesteś taki skrupulatny to wypadało by nadmienić że to Ty pierwszy napisałeś o godz. 16:50 "jak jestes taki madry to czemu nie zglosisz sie do zarzadu?". A mój późniejszy komentarz był tylko odpowiedzią.
Czy w twoim rozumowaniu ty możesz ale inni już nie?

A co do odpowiedzi to dziwnym trafem nie odpowiadasz tylko drwisz z pytań nie wygodnych dla ciebie. Ostatnio właśnie nie odpowiedziałeś tylko zaczołeś drwić. Więc nie pisz o jakimś cofaniu się do wiadomości z przed tygodnia i przeglądania ich żeby znaleźć coś.

21.02.2021 03:41

@makaay
Flick ma bajeczne statystyki, ile pucharów tyle porażek ale tak się nie da przeżyć kariery trenerskiej.
Zarząd mowi że chce powtórzyć sukces z zeszłego sezonu i co w tym złego? Co ma mówić? To też w pewien sposób budowa morale zespołu. Zarząd w niego wierzy i pokłada w nim nadzieję (nawet jeśli tak nie do końca jest).

Edytowano : 2021-02-20 20:30:32

Spełnianie życzeń trenera? MC spełnia życzenia Pepa wydali przeszło 1 bln euro i co? LM jak nie było tak nie ma, może w tym sezonie. Może tylko za jaką cenę?

20.02.2021 20:25

@makaay
A za co te pretensje? Za to że mamy stabilną sytuację finansową? Za to że co roku gramy w LM? Za to że co roku jesteśmy faworytem BL i często ja wygrywamy?

20.02.2021 20:06

Sukcesy przesłaniają oczy. @makaay nie można wygrywać co roku nawet BL. Czasami lepiej jak trzeba to oszczędzać żeby nie wpaść w poważne kłopoty.

Edytowano : 2021-02-20 20:04:33

Ps. Zwłaszcza w lidze widać ten szeroki skład PSG. Ile to już razy przegrali lub zremisowali?

20.02.2021 20:01

Fatalna pierwszą połowa w której cały zespół grał bardzo źle. W drugiej połowie już lepiej ale sporo niedokładności jak chociażby przy strzale Comana.
Trudno przegraliśmy ale nie ma co robić od razu tragedii.

20.02.2021 19:10

@makaay
No właśnie zarząd rozliczy trenera. Ja wcale nie uważam że jak Bayern nie wygra LM to zapłaci za to Flick. Uważam że zarząd patrzy na to realnie i nie oczekuje wygrywania co roku wszystkiego bo to niemozliwe.
To tu na stronie jest płacz i pisanie o popadaniu w niebyt po każdej porażce. A porażka to część tego sportu i każdemu się zdarza.

20.02.2021 11:53

@KamiloKepky
Tak pomyliłem się.

Edytowano : 2021-02-20 10:57:03

Zobaczymy czy w ogóle dojdzie do tego transferu.

20.02.2021 10:52

@makaay
"co mu zarządzik zafundował"
Juz wczoraj to pisałem to właśnie dzięki temu wysmiewanemu przez ciebie zarządowi zespół osiąga takie a nie inne wyniki, w tym jak sam określiłeś "historyczny sukces" w zeszłym roku.
Trener jest od trenowania tego składu który ma. Teraz najważniejsze to utrzymać stabilną sytuację finansową a nie działać na zasadzie "zastaw się a postaw się". Zarząd na pewno wie na co nas stać.

20.02.2021 10:49

Na razie musi udowodnić swoją wartość w Hoffenheim. Ale oby po powrocie stanowił pewny punkt zespołu.

20.02.2021 10:41

Ciekawe jaki dziś skład wyjdzie i jak będzie wyglądać nasza gra? Frankfurt gra dobrze ale jakie to ma znaczenie? Ostatnio graliśmy z Arminią której daleko nawet do Eintrachtu a mecz słaby w naszym wykonaniu. Oby dziś zwłaszcza z koncentracja było lepiej.

20.02.2021 10:18

@hoven
Jedyne co potrafisz to obrażać i uciekać od normalnej dyskusji. Zarzucasz mi absurd a kto zaczął z dołączaniem do "zarządu"? Ty pierwszy o tym napisałeś.
Czyli ty możesz ja już nie. Bardzo ciekawe myślenie.
Wszelką dyskusja z Tobą sprowadza się do tego samego. Na konkretne pytania nie odpowiadasz tak jak ostatnio gdy pytałem o rolę dyrektora sportowego i transfery w przypadku piłkarza posiadającego klauzulę w kontrakcie. Szkoda ze wtedy nie byłeś tak wylewny jak w tej dyskusji.
No ale rozumiem wtedy dyskusja była dla ciebie nie wygodna.

20.02.2021 07:35

@hoven
"przeczytaj dziecko swoj ponizszy post".

Problem z tobą jest taki że zadać Ci konkretne pytanie to nie odpowiesz tylko zaczniesz obrażać lub ośmieszać.

20.02.2021 00:16

@hoven
To co startujesz do zarządu? Może od razu na prezydenta? Wszystko wiesz.
Napewno oczarujesz wszystkich jak wygłosisz swoje złote myśli. I obiecasz ze sprzedasz Leona "linijkę" Goretzke, Lucasa "włócznie" Hernandeza, Joshue "każdy go przepycha" Kimmicha. Skończysz z "fetyszem asystenta" (Flick out).
Zresztą po co Flick sam możesz trenować.
Na miejsce sprzedanych wpłacisz parę klauzuli odejścia i już kadra kompletna (w końcu jak Hasan nie pomylił konta to tym bardziej taki ekspert jak ty da radę) nic więcej nie trzeba przecież tylko wpłacić kasę i już zawodnik jest.

19.02.2021 23:02

Oby mimo wszystko ta kontuzja jedynie utrudniła a nie przekreśliła plany transferowe na lato.

19.02.2021 17:12

@hoven
Czy ja kogoś obwiniam że go nie sprzedano?
Co innego moja luźna uwaga a co innego twoje wyzywanie Hasana od "amatora".

19.02.2021 17:09

Szkoda ze w zeszłe lato nie sprzedano go. Teraz będzie ciężko znaleźć kogoś kto zapłaci za niego.
Oby potwierdziło się że wróci po 3 miesiącach.

19.02.2021 16:42

@makaay
Być może pomyliłem ciebie z @xyz on ma w avatarze Makaaya musiałem to skojarzyć.
Jak pomyliłem to przepraszam.

19.02.2021 13:28

@makaay
"to sa pseudo transfery tylko na alibi takie moje zdanie i wszystko zweryfikuje sie teraz ..."

Ja ci przypomnę że już rok temu pisałeś że zostaniemy zweryfikowani, PSG ma najlepszy atak świata, nie mamy szans w finale.
Teraz sam piszesz że w zeszłym roku został osiągnięty "historyczny sukces".
Wychodzi że piszesz będzie źle i czekasz kiedy się sprawdzi.

19.02.2021 13:05

@makaay
Jak pokazał ostatni rok wyniki nie są gorsze od tych z czasu duetu RR.

Co do "historycznego sukcesu" to największą zasługę w tym sukcesie ma zarząd a w szczególności Hoeness i KHR. Bez zbudowania podstaw i mocnej stabilnej sytuacji finansowej sam Flick nic by nie osiągnął i to są fakty a nie gdybanie.

19.02.2021 12:33

@makaay
Piszesz o złej polityce transferowej a tymczasem w zestawieniu ostatnich 10 lat Bayern jest najlepszym zespołem w LM. Gramy najrówniej. To nie jest przypadek, to jest wynik polityki prowadzonej przez zarząd.
Błędy transferowe były, są i będą. Każdy je popełnia. Ważne żeby nie były tak kosztowne jak w przypadku Barcy.

19.02.2021 12:21

Do tej pory można było mieć nadzieję że uda się go sprzedać a w takim wypadku to już raczej nie aktualne. Pieniądze z jego sprzedaży przydały by się na Neuhausa ale może i tak zdecydują się na jego zakup bo już chyba nikt nie ma wątpliwości że planowanie przyszłości z Tolisso to planowanie nie czy tylko kiedy wypadnie z powodu kontuzji.

19.02.2021 12:16

@JazGod
"Apele naszych użytkowników były olewane - by skorzystać z okazji i kupić fajnych piłkarzy za grosze"

To nie jest takie proste jak napisałeś. Przykład Haalanda jest dobry bo chyba nikt nie wierzy że poszedł do BVB bo to było jego marzenie czy dostał świetny finansowo kontrakt. Nie poszedł tam bo dostał gwarancję gry na najwyższym poziomie w LM. Wcześniej w RBS też mógł grać bo presja na wynik jest mniejsza i konkurencja słabsza. W zespole takim jak Bayern równie dobrze gdyby do nas trafił jako np 16 czy 17 latek mógłby skończyć w rezerwach. W pierwszym zespole dostał by szanse raz na rundę po 5 minut albo wcale. Skończyło by się na tym że nie mając możliwości gry na przyzwoitym poziomie i ogrywania się nie rozwiną by się.

19.02.2021 10:26

@JazGod
Też mam takie zdanie. 40 mln za 17 latka to dużo za dużo, nawet jeżeli ma talent.

19.02.2021 07:17

Powrót Thiago raczej mało prawdopodobny. Wolałbym żeby nie wracał, w Liverpoolu pokazuje to samo co u nas, nie był i już pewnie nie będzie liderem który pociągnie drużynę do lepszej gry, on dostosowuje się do reszty.
Do pomocy mam nadzieję że kupimy Neuhausa. I pożegnamy Tolisso.

19.02.2021 06:03

@hoven
Ok, czyli nie odpowiesz nawet na proste pytania. Szkoda.

18.02.2021 21:10

Która to już kontuzja? Ja nie jestem tym zaskoczony. Oby po sezonie udało się go sprzedać.

18.02.2021 16:59

Porażka transferowa Hasana. Myślałem że jednak OM go wykupi ale chyba oni też się na nim poznali? Może jednak zmienią zdanie i go wykupią nawet gdyby trzeba im obniżyć kwotę wykupu to nie ma się co zastanawiać.

18.02.2021 08:53

@hoven
Jeżeli ktoś coś sugeruje to ty pisząc że przez Hasana staniemy się drugą Barceloną z jej problemami.
A żebyś się nie wypierał to wrzucam to co napisałeś "Dlaczego Barca to transfy przykład? bo tam też amatorami sportowymi vel dyrektorami zostawali byli piłkarze".

Wyjaśnisz mi w końcu czy uważasz że jak ktoś ma klauzulę odejścia to wystarczy wpłacić tą kwotę i już zawodnik jest twój? I znowu żebyś się nie wypierał to wrzucam to co napisałeś "jedyne co Brazzo zrobil przy tym tansferze to go nie spie**** bo wplacono klauzule"

Edytowano : 2021-02-18 08:23:51

Więc jak to jest z tymi dyrektorami sportowymi według ciebie???
Ja wiem że mają nad sobą zarząd natomiast ty uparcie twierdzisz że dyrektor sportowy w pojedynkę może położyć klub.

18.02.2021 08:19

@hoven
"jak najbardziej ciesze sie z transferu"
Tak się cieszysz z tego transferu że cały czas jedziesz po osobie która go załatwiła (agenci Upamecano potwierdzili że główny udział w tym że Upamecano trafił do nas miał Brazzo, Był na stronie artykuł z tą wypowiedzią).

Jeżeli nie widzisz różnicy pomiędzy tym jak działa Barca i my i podajesz ich przykład jak doprowadzili się do ruiny to już twój problem. U nas dlatego właśnie Brazzo nie może wydać ile chce na transfery tylko musi dostać zgodę zarządu. Więc defakto "amator" Brazzo jak go określasz ma nad sobą kontrolę doświadczonych ludzi. Chyba że KHR też uważasz za "amatora"???

Akurat fakt że kupiliśmy Pavarda, Hernandeza (tutaj klauzula była wysoka) i Upamecano wykorzystując ich klauzule odejścia działa na korzyść a nie jak próbujesz pokazać na niekorzyść. Cena za Upamecano bez klauzuli była by wyższa.
Tak samo nie udawaj że nie wiesz że poza wpłaceniem kwoty klauzuli to jeszcze żeby dopiąć transfer trzeba przekonać piłkarza do podpisania kontraktu.

18.02.2021 06:37

@kicek
Brazzo się nie zna ale dobrze że ty wszystko wiesz. Sprzedać 2 skrzydłowych i nie kupić nikogo w ich miejsce.
To ja już wolę poczekać co wymyśli Brazzo.

17.02.2021 19:12

@FanGraczyBayern
20 mln to wciąż sporo i może okazać się za duża kwota (przykład Desta).

17.02.2021 17:25

@Moe
Tak jak napisałeś budżet nie jest z gumy. Dlatego czasami lepiej odpuścić.
Ale czy to nie jest tak że teraz są pieniądze na Upamecano to nie dlatego że zeszłe okienko wyglądało tak a nie inaczej?

17.02.2021 14:51

KHR ma rację że płacenie takiego kontraktu nawet najlepszemu piłkarzowi nie ma sensu.
Barca sama doprowadziła się do miejsca w którym jest teraz raz płacąc olbrzymie kontrakty a dwa wydając olbrzymie kwoty na piłkarzy którzy nie byli i nie są warci nawet połowy tego ile oni zapłacili. Barca miała szczęście że pojawiło się "cudowne" pokolenie w jej szkółce i na tym zbudowali potęgę ale tak już jest że takie "cudowne" pokolenie nie pojawia się co roku czy nawet co kilka lat.
Napisał bym że powinniśmy wynieś naukę z lekcji Barcy ale na szczęście u nas wiedzą od dawna że zanim się wyda olbrzymie sumy to trzeba się dobrze zastanowić i sprawdzić czy cię na to stać a jak nie to lepiej odpuścić. Jak chcesz za wszelką cenę utrzymać się na topie to prędzej z niego spadniesz niż się utrzymasz.

17.02.2021 12:57

Dest jest lepszy od Sarra to widać. Natomiast widać też że porównania które tutaj były że to drugi Davies na razie można włożyć miedzy bajki.
Jest młody więc może być lepszy na chwilę obecną widać że przeskok z Ajaxu do Barcy jest duży. A i gra Barcy w tym sezonie na pewno nie pomaga Destowi. Ja chciałbym zobaczyć kto będzie grał na PO jak zdrowy będzie Sergi Roberto czy wtedy Dest nie siądzie na ławce czy będzie grał a Sergi jako ŚP?

17.02.2021 12:32

Oby u nas stał się liderem obrony. Wydaje się że to świetny transfer a boisko zweryfikuje wszystko.

@FanGraczyBayern
Widziałem tylko skróty wczorajszego meczu i nie wyglądał tak źle ale to tylko skrót. Bramki padły po błędach w obronie ale to nie były błędy Upamecano.

17.02.2021 12:16

Mam nadzieję że Neuhaus trafi do nas w lecie w miejsce Tolisso którego uda się sprzedać za rozsądne pieniądze. Byłby solidnym wzmocnieniem obrony, ma doświadczenie w BL, ogrywa się w LM i wchodzi do reprezentacji. Bayern zawsze sprowadzał najlepszych Niemców a on wpisuje się w tą strategię.
Natomiast Aarons jeżeli cena która była podawana wczoraj jest prawdą to nie ma szans żeby do nas trafił. Takie jest moje zdanie.

17.02.2021 12:12

Uważam że nie ma się z czego cieszyć i oby Sule został. Sule niech popracuje i wróci do formy. Sprzedać go może być łatwo tylko potem nie koniecznie tak łatwo będzie znaleźć kogoś na jego miejsce.

17.02.2021 12:05

Mam nadzieję że cała trójka przedłuży umowy i nie będzie problemów z nadmiernymi wymaganiami co do wysokości kontraktów.
W tej chwili cała trójka pokazała że to ważni zawodnicy kadry.

17.02.2021 12:02

@hoven
Ja nie siedzę ci w głowie.
Czy nie wychwalałeś na tej stronie działaczy Liverpoolu i Chelsea za działania na rynku transferowym?
Natomiast nie przypominam sobie żebyś pochwalił Hasana za transfer Upamecano. Ciągle coś znajdujesz żeby udowodnić że Haan nie miał żadnej zasługi przy tym transferze.
Ty naprawdę nie rozumiesz czy udajesz bo tak ci pasuje? Hasan nie może sam podjąć decyzji o wydaniu powyżej 25 mln na transfer ale to nie oznacza że jak uzyska zgodę zarządu na transfer powyżej tej kwoty nie rozmawia z agentami zawodnika i z jego klubem.
Agenci Upamecano wypowiadali się że Hasan zaczął działać w odpowiednim czasie więc ja im wierzę że to Hasan załatwiał ten transfer po tym jak zarząd dał mu zielone światło na wydanie kwoty powyżej jego limitu.
A argument że Hasan nie wynegocjował nic poniżej kwoty odstępnego jest po prostu śmieszny bo niby czemu RBL miało by schodzić poniżej tej kwoty? Jak nie Bayern to inny klub by im tyle dał.
Ale przy założeniu że twoja teza że można było wynegocjować mniej to zadam ci pytanie czemu nikt inny tego nie wynegocjował chociażby "biedny" Liverpool i wychwalany przez ciebie ich dyrektor sportowy. Akurat oni są chyba nawet na większym "musie" żeby kupić porządnego ŚO niż my. Zamiast tego wykonali zaciąg podobny do tego który wykonaliśmy my w ostatni dzień okienka transferowego w październiku. Nawet to powtórzyli ściągając 2 ŚO z których żaden nie ma szans z Upamecano jeżeli chodzi o klasę, w ostatni dzień zimowego okienka.

Co do tego czy wypowiedź Hasana była przed podpisaniem umowy z Upamecano to najlepiej podsumował cię @tapczan . Bardziej prawdopodobne jest to że wszystko wtedy było już podpisane niż to że jeszcze nie.

16.02.2021 13:57

Może w końcu będzie miał odwagę zrobić to co powinien zrobić już dawno i powiedzieć co zamierza.

16.02.2021 05:56

Oceny zasłużone, chyba tylko jedna uwaga do Davisa widać że wraca do formy ale niestety jedna bramka na jego konto (nie trzymał linii). A i jeszcze Tolisso dostał ocenę chyba tylko za bramkę bo poza nią zrobił niewiele.

16.02.2021 05:53

KMŚ i pogoda nie pomagały nam wczoraj. Wynik i gra słaba, dobrze że 1 punkt można dopisać. Przy straconych bramkach nie popisała się ani obrona ani pomoc. Strasznie łatwo traciliśmy te bramki.
Trudno teraz najważniejsze żeby w sobotę wygrać z będącym w dobrej formie Frankfurtem.

16.02.2021 05:49

@hoven
Zakończę przynajmniej ze swojej strony naszą jakże owocną dyskusję podsumowaniem.
Po pierwsze skąd pewność że te zespoły nie brały udziału w wyścigu o Upamecano? Ja przynajmniej powołuje się na serię artykułów w różnych źródłach o tym kto brał udział w tym wyścigu a ty masz tylko swoje przypuszczenia.

No ale wracając do podsumowania.
Gdyby Liverpool lub Chelsea zakontraktowała Upamecano to piał byś z zachwytu nad profesjonalizmem i efektywnością działaczy tychże klubów i jednocześnie wykazywał jakim to amatorem jest Hasan jak to już nie raz miałeś w zwyczaju.
Natomiast fakt że to Hasan zakontraktował dla nas Upamecano uznałeś za kupę szczęścia która mieliśmy w chwili gdy Hasan "tylko" wykonywał przelew z kwotą zapisana w kontrakcie Upamecano bo przecież jako "leszcz amator" mógł pomylić się wpisując numer konta na które pieniądze miały być przelane. Oczywiście pomijasz mały drobiazg że poza wpłaceniem tejże kwoty trzeba było jeszcze dograć parę drobnych szczegółów jak choćby przekonać Upamecano do podpisania z nami kontraktu (ale wiem pominąłeś to bo to mało istotny drobiazg) (może po prostu Upamecano tak jak ja (według ciebie) ma nad łóżkiem plakat Hasana do którego modli się rano i wieczorem).
Oczywiście zapewne przez roztargnienie pominąłeś także fakt że agenci Upamecano wypowiadali się że Hasan zaczął działać w odpowiednim czasie i w odpowiedni sposób i to także miało wpływ na decyzję Upamecano. Ale ty prędzej zaczniesz przekonywać ze to robienie dobrej miny do złej gry niż pochwala Hasana, tylko po co agenci Upamecano mieli by to robić?

Jak chcesz to uważaj że Hasan to leszcz amator.
Ja jak będzie za co to będę go chwalił.

15.02.2021 21:39

@Arkady142
Ok zgoda.

W tej chwili Liverpool ma tak naprawdę tylko 2 ŚO na poziomie van Dijk i Gomeza. Matip jest wiecznie kontuzjowany a reszta to poziom 2 ligi a nie zespołu mającego aspiracje do wygrywania w kraju i Europie. Jak pokazał ten sezon 2 to za mało i Liverpool jest na większym "musie" niż my żeby kupić 3-go ŚO na poziomie.
Z tego też powodu uważam że pomimo podpisania Upamecano należy przedłużyć kontrakt z Sule a nie pozbywać się go żeby u nas nie powtórzyła się sytuacja z Liverpoolu.

15.02.2021 18:09

@kamdi
Dobry żart. Jednemu i drugiemu kończą się kontrakty z końcem sezonu a teraz okienko już zamknięte.

15.02.2021 17:30

Jeżeli u nas zdecydują żeby wydać na niego tyle ile ma zapisane w kontrakcie to uważam że BVB nie będzie dla nas żadna konkurencją i Neuhaus trafi do nas.
Pytanie tylko czy zarząd zdecyduje i da zielone światło do tego transferu.

15.02.2021 17:22

I to by było na tyle jeśli chodzi o jego transfer do nas bo tyle to na pewno za niego nikt od nas nie da. Nie wiem czy połowę tej kwoty byli by skłonni za niego zapłacić a co dopiero całość.

15.02.2021 17:18

@hoven
To ty pogrążasz się coraz bardziej bo raz argument jest podawany przez ciebie żeby umniejszyć sukces podpisania Upamecano przez nas a następnie ten sam argument jest przez ciebie podawany żeby bronić innych dlaczego im się to nie udało.

Ok wyjaśnię ci skoro chcesz? Tak to ja podałem Liverpool i Chelsea w kontekście transferu Upamecano bo we wszystkich mediach te dwa kluby były podawane razem z nami że chcą go zakontraktować więc przyjmuję że to prawda a nie tylko wymysły jakiegoś dziennikarza.

Tak też się składa że nie raz podawałeś przykład dyrektora sportowego LFC Edwardsa jak prawdziwego fachowca w kontrze do naszego "amatora" Hasana. Kolejny chwalony przez ciebie dyrektor jest z Chelsea czyli Pani Granovskaia (w lecie piałeś z zachwytu nad pracą tej Pani jak to potrafiła świetnie wydać 200 mln).
I teraz wracając do tego co napisałem ja w odpowiedzi na twoje komentarze.
Nie mogąc przeboleć sukcesu Hasana starałeś się go jak najbardziej umniejszyć pisząc np. że jedynym sukcesem Hasana było wpłacenie klauzuli.
Więc spytałem dlaczego te dwa kluby które tak wychwalałeś nie raz tego nie zrobiły?

Liverpool nie ma kasy może i tak ale to Edwards doprowadził do sytuacji w której w klubie zostało 3 ŚO z prawdziwego zdarzenia z czego Matip to zawodnik który od lat "systematycznie" łapie kontuzje i planowanie z nim kadry jest bardzo ryzykowne. Traf chciał że van Dijk i Gomez także złapali kontuzję i obrona się posypała. Ale to nie jest też tak jak pisze @Arkady142 że Liverpool nie kupił Upamecano bo mają 2 świetnych ŚO, nie mają, mają tylko van Dijka bo Gomez to nie ta klasa co przytoczeni przez niego Vidić i Ferdinand, a o Matipie i jego kłopotach z kontuzjami już pisałem. Tak więc Liverpool potrzebuje ŚO tak samo bardzo jak my.
Podobnie Chelsea która wydała olbrzymie pieniądze ale ciągle potrzebuje dobrego ŚO. W tej chwili tylko Tiago Silva to obrońca o wyrobionej klasie reszta jest dużo słabsza. A patrząc na wiek Silvy ciężko z nim planować przyszłość. Piszesz że Tuchel dopiero tam przyszedł i jeszcze planuje kadrę. Tzn co Tuchel nie wie kto to Upamecano i czy chciałby go w swoim nowym zespole? Myślisz że Tuchel potrzebuje nie wiadomo ile czasu żeby się przekonać jakimi obrońcami są Zouma, Christensen, Rudiger? I czy przypadkiem Upamecano nie jest lepszy? Nie bądź śmieszny. Kolejna sprawa to uważasz że rozmowy z agentami Upamecano Chelsea miała by zacząć dopiero teraz gdy Tuchel został trenerem? Jak tak uważasz to po raz kolejny się ośmieszasz.

15.02.2021 06:28

@hoven
No tak jeden klub nie ma kasy, drugi dopiero planuje kadrę ale oba według ciebie są lepiej zarządzane niż my. Świetne myślenie, brawo.

14.02.2021 20:27

@hoven
Ja nie bronię Brazzo a jedynie cieszę się z dobrego transferu.

Ty natomiast nie możesz przeboleć że Hasan wykonał dobra robotę i za wszelką cenę starasz się umniejszyć ten sukces.
Szczytem był twój wczorajszy wpis o tym że Brazzo "jedynie" nie sknocił wpłacenia klauzuli (jakby to było takie proste a nie jest bo jeszcze trzeba przekonać zawodnika do podpisania kontraktu) . Pomijając fakt że dwoje wychwalanych przez ciebie dyrektorów sportowych z Liverpoolu i Chelsea nie dali rady "jedynie" wplacic klauzuli.

14.02.2021 20:13

@hoven
Nie wiem czy liczyłeś na to że po wypowiedzi z piątku transfer nagle się skomplikuje? Może tak może nie?

Jak chces, to dalej wypieraj rzeczywistość i żyj w swoim świecie ale rzeczywistość jest taka że Brazzo jest dyrektorem sportowym i do tego członkiem zarządu więc może gdy wszystko jest już dogadane w wywiadzie wypowiedzieć się o transferze chwilę przed "oficjalką".

14.02.2021 19:23

Krytycy Brazzo w natarciu. Zaraz zacznął przekonywać ze zakup Upamecano to błąd bo przecież potrzeba lewonożnego ŚO i Hasan znowu zawalił.

14.02.2021 18:13

Neuhaus wydaje się i dobrym i realnym transferem. Zobaczymy co się wydarzy.

14.02.2021 14:41

@Matilegolas
"Pozostał jednak niesmak po amatorskim "zagraniu" Hasana"
Kto jak nie dyrektor sportowy ma ogłaszać transfery?
Zaczyna się na siłę wynajdywanie powodow żeby jednak nie przyznać że Hasan zrobił dobra robotę?
Niektórzy chyba nigdy nie odpuszcza.

14.02.2021 14:33

Z transferu Upamecano Flick powinien być zadowolony.

14.02.2021 13:55

@dickinosn85
Ten transfer potwierdza że jak Bayern jest kogos pewny to dopina transfer i nikt nas nie wyprzedza.

14.02.2021 13:12

Nie znam więc ciężko oceniać ale za darmo na rezerwę czemu nie? Jest młody więc jeżeli się nie sprawdzi to można go z zyskiem sprzedać.
Samych "Upamecanow" nie kupimy.

14.02.2021 13:07