DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Edmund Strona 6

@Reeken89
Chcesz bicia nieustannych pokłonów trenerowi który był u nas 1,5 sezonu (jako 1 trener) choć nikt nie odbiera mu że poukładał zespół i doprowadził go do zwycięstw.
Jednocześnie ciągle atakujesz i umniejszasz człowiekowi który jako piłkarz wygrał z nami wszystko a potem przez wiele lat jako działacz budował wielki Bayern który w dużej mierze dzięki jego pracy wygrywał wszystko i stał się potęgą.

Flick skorzystał na wieloletniej pracy Uliego. Bez prac Uliego czy Flick wygrał by wszystko jako trener? Może tak może nie. Natomiast Uli nie potrzebował Flicka by Bayern który przez lata budował wygrywał wszystko. Taka mała różnica.

21.05.2024 10:09

@Reeken89
Ja nigdzie i nigdy nie negowałem że Flick zrobił dobrą robotę przez 1,5 sezonu. Ale to było tylko 1,5 sezonu a potem olał Bayern i odszedł na własną prośbę na jak się wydawało ciepłą posadkę w DFB ale trochę nie pykło.

"Uli u większości nie ma szacunku... "
U większości czyli u kogo? Kilku kibiców którzy znaleźli sobie kozła ofiarnego, chyba. Bo w klubie Uli ma szacunek i odpowiednie miejsce dla osoby tak zasłużonej dla klubu. KHR nigdy nie negował pozycji Uliego wręcz przeciwnie zawsze go wspierał i dalej razem pracują.

21.05.2024 09:57

@makaay
To w końcu się określ.
Skoro w sezonie 2012/2013 i w roku 2019 Uli był prezydentem ale w sumie to go nie było. To dlaczego teraz gdzie rzeczywiście jest z boku, za oficjalną stroną "Zastępca przewodniczącego | FC Bayern München e.V. honorowy prezydent", próbujesz wmawiać że wszystko złe to jego winna?
Według tego co próbujesz tu wmawiać jako prezydent nie miał nic do powiedzenia i się nie wtrącał a teraz jako jedynie honorowy prezydent i zastępca przewodniczącego rady nadzorczej trzęsie całym klubem i podejmuje wszystkie decyzje jednoosobowo.
Nic lepszego nie jesteś w stanie wymyśleć żeby pasowało do twojej tezy?
Słabo.

21.05.2024 09:50

@makaay
Odnośnie kłamstw.
Sprawdziłeś już sobie kto był prezydentem Bayernu w sezonie 2012/2013 i do grudnia 2019?

21.05.2024 07:43

@Reeken89
Jaki szacunek?
Nikt go nie zwolnił. Chciał, prosił żeby go zwolnić z kontraktu bo chce do reprezentacji, klub mu poszedł na rękę i nie domagał się od DFB rekompensaty.
Został pożegnany podczas ostatniego meczu na AA.
Co jeszcze?
Podaj sytuację w której ktoś z władz Bayernu wypowiadał się niepochlebnie o Flicku, atakował go?

Dostał w Bayernie wszystko, dosłownie wszystko. Co Flick osiągnął bez Bayernu a co Bayern bez Flicka? To Flick powinien być wdzięczny Bayernowi za szansę nie na odwrót.

I tak Flick uciekł przy pierwszej okazji bo myślał że trafił ciepłą posadkę w DFB (jak swego czasu Loewa) ale nie pykło.

20.05.2024 23:17

@Reeken89
Więc odszedł czy został "wywalony" bo to coś zupełnie innego?

20.05.2024 22:53

@Reeken89
Piszesz że Flicka ktoś "wywalił" z klubu więc proszę wytłumacz czemu błagał na konferencjach o zwolnienie z kontraktu?

Dziwnym trafem z pośród wszystkich trenerów tylko Flick "błagał" resztę zwalniał zarząd w normalny sposób.

20.05.2024 22:26

@misza
Gość ewidentnie szuka zaczepki i chce sprowokować.
Jedyne co ma na pokrycie swoich tez to kłamstwa które bardzo łatwo dało się pokazać.

20.05.2024 22:20

@Reeken89
I jeszcze zmusili (Uli z Hasanem) biedaka (Flick) żeby na konferencjach błagał o to żeby klub zwolnił go z kontraktu i puścił do reprezentacji.
Ciekawe czy go bili?

20.05.2024 22:17

1

KHR nigdy nie walczył z Ulim, wręcz przeciwnie zawsze współpracowali. Teraz też KHR wrócił by ratować klub po nieudanej wymianie pokoleniowej razem z Ulim (nie przeciwko jak niektórzy tutaj by chcieli).

PS. Flick który po półtorej sezonu olał klub i poszedł do DFB jest dla niektórych bogiem.
Dla tych samych Uli który całe życie budował (i zbudował, nie sam ale miał w tym wielki udział) wielki Bayern jest nikim.
Smutne ale prawdziwe

20.05.2024 21:50

1

@makaay
Palnąłeś parę nieprawdziwych informacji a teraz próbujesz dorobić do tego historyjkę która jest niczym innym jak twoim niczym nie popartym zdaniem.
To co ty piszesz to mity.
Prawda jest jedna. Uli przyczynił się do wszystkich dotychczasowych sukcesów klubu tak samo jak do porażek. Gdyby nie on Bayern nie był by tak wielkim klubem.

20.05.2024 21:40

@makaay
Sprawdź lepiej informację o Ulim a potem pisz.
Tak dla ułatwienia proces Uliego rozpoczął się w 2014 roku więc nie wiem o kim piszesz że siedział 12/13?
Tak samo w 2019 roku w trakcie okienka transferowego Uli był prezydentem klubu, więc miał napewno wpływ na przygotowanie składu do sezonu.

Więc tak za czasów gdy Uli rządził klub osiągał największe sukcesy.

20.05.2024 21:00

@karolina96
Ty naprawdę uważasz że ktoś zatrudniony na takim stanowisku godzi się na pracę nie widząc jak ona będzie wyglądać?

20.05.2024 20:49

Gdy Uli zajmował się transferami to wszystko było na czas.
Problemy zaczęły się gdy Uli przestał się nimi zajmować.

20.05.2024 20:36

I bardzo dobrze.
Żeby tylko nowy trener dał mu szansę a nie pozbył jak Tuchel.

20.05.2024 17:22

Czyli zostawiasz 7 dokupujesz 3 i "jazda" jak to ująłeś. No to za daleko z 10 zawodnikami nie zajedziesz.
Jak ktoś wyżej wspomniał za dużo FMów.

A co do Uliego to właśnie widać co się dzieję jak Uli zaczyna usuwać się w cień. A najlepsze że ci co tak ochoczo wypychają Uliego i 2/3 składu (bo tak sobie wymyślili) z klubu najgłośniej krzyczą że gdzie jest "Mia San Mia".

20.05.2024 16:44

Nie powinni się nawet zastanawiać. Brać młodego i wypożyczyć od razu niech się dalej ogrywa.

20.05.2024 10:44

2

Co przewidziałeś?
Że przyjdzie sezon gdzie nic nie wygramy? Po 11 sezonów z mistrzostwem to było więcej niż pewne że taki sezon przyjdzie. Nie ma drużyny w poważnej lidze która nie ma takich sezonów gdzie nic nie wygrywa.
Gość spod budki z piwem jak mówi że jutro będzie padać codziennie to na 365 dni w roku trafi pewnie ze 100 dni (albo i więcej) gdzie będzie padać. Ten to jest dopiero "ekspert" nie to co ty bo ty piszesz o upadku od co najmniej 5 sezonów i dopiero trafiłeś brak mistrzostwa bo do upadku to jeszcze bardzo daleka droga.

PS. Kadra w dużej mierze zbudowana przez Hasana doszła do półfinału LM, (wcześniej zawsze bez problemu wychodziła z grupy i też daleko dochodziła) i to grając bez trenera lub jak ktoś woli z trenerem który robił wszystko żeby "zabezpieczyć" wszystkie cele.
Hasan nie był wybitnym dyrektorem sportowym ale w porównaniu do ciebie (jego transfery - twoje przewidywania) to jednak częściej trafiał dobrze.

20.05.2024 05:53

@makaay
Flick i Klose - zdecydowanie TAK (i słabo jak na razie na tym wychodzą)
Gerland - tutaj szkoda że odszedł ale może wizja "sukcesu" w reprezentacji na koniec kariery zdecydowała?

20.05.2024 05:41

@Sopariev
I dlatego odpisałem Ci "Może brak przekonania co do umiejętności trenerskich po blamażu w reprezentacji?".

Też biorę to pod uwagę i zgadzam się z tym co napisałeś.
Choć uważam że także to jak Flick "olał" klub ma znaczenie.

19.05.2024 19:53

@Sopariev
Dlatego ja pytam czemu nikt nie chce trenerskiego geniusza?
Coś jest nie tak.
Może brak przekonania co do umiejętności trenerskich po blamażu w reprezentacji? A może niechęć do ponownego bycia "olanym" gdy tylko nadaży się okazja. Mówiąc o tym że "pokłócił się" że wszystkimi mam na myśli także to (urażoną dumę klubu)

19.05.2024 19:31

@makaay
Flick miał szansę żeby nas trenować i nie skorzystał.
Czemu teraz nasi go nie biorą?
Uli go nie chce? Tuchela nie chciał Uli i KHR a Eberl z Freundem i tak przekonywali go żeby został. O Flicku nie było mowy.

PS. Skoro Flick to trenerski geniusz czemu nadal bez pracy?

19.05.2024 19:25

@Sopariev
Hasana nie ma.
KHR wrócił.
Kolejni kandydaci odpadają.
I mimo to Flick jest tak samo daleko od klubu jak był w chwili odejście.
Więc o co chodzi jeśli nie o to że pokłócił się ze wszystkimi w klubie nie tylko z Hasanem?

Osobna sprawa to brak kolejki chętnych z innych klubów. Skoro Flick jest tak dobry to dlaczego tak slabo z ofertami?
Przy Flicku jest więcej znaków zapytania niż odpowiedzi.

19.05.2024 18:57

@hoven
Tak, nie chcą Flicka bo obejrzeli dokument na Amazon.
Tego że dali szansę wiecznemu asystentowi a ten w zamian pokłócił się ze wszystkimi w klubie i przy pierwszej nadarzającej sie okazji "olał" klub i wymusił (tak wymusił, "błaganie" na konferencjach żeby klub puścił go do reprezentacji) odejście do reprezentacji za wpływy z "mitycznego" meczu towarzyskiego.
Tego w ogóle nie było, w ogóle.
Wolne żarty.

19.05.2024 18:26

Euro pokaże czy decyzja była słuszna.
Ja uważam że Goretzka powinien dostać powołanie. (Hummels też)

19.05.2024 15:59

1

@turtlexxx
Tuchel to "nieporozumienie". Ale wraz z jego odejściem już każdy w to zaangażowany, od działaczy którzy go zatrudnili po samego trenera, zostali pożegnani i nie ma ich w klubie.

Słabi zawodnicy w kadrze i trzeba wywalić 2/3? To jakim cudem ten zespół, z najgorszym od lat trenerem, dochodzi do półfinału LM? Przypadek? Gdyby tak było to byłby to jednorazowy wyskok a my co toku bez trudu przechodzimy fazę grupową a potem dochodzimy daleko. To nie jest przypadek, (jakby co poniektórzy chcieli bo wtedy wyszło by na ich).

19.05.2024 13:42

Odlotów na stronie ciąg dalszy.
Wszystko źle, wszyscy źli.
I ciągłe czekanie na potknięcie w klubie żeby się przechwalać jak to od "10 sezonów" się pisało że tak będzie.

19.05.2024 12:39

Tylko po co?
Chyba że odchodzi Mazraouie i Boey?

Chyba już lepiej odważnie postawić na Stanisica?

19.05.2024 12:35

Główną przyczyną naszej formy (i problemów z tym związanych) przez cały czas gdy Tuchel był naszym trenerem był nie kto inny jak sam Tuchel.

19.05.2024 10:17

Gratulacje.
Liczba występów może imponować a do tego świetne liczby jeśli chodzi o bramki i asysty. Wkład w grę drużyny ogromny przez wiele sezonów.
Oby w przyszłym udało się przekroczyć barierę 500 meczów w BL.

19.05.2024 09:17

@hoven
A ty jak zwykle swoje. Obrażanie i chamskie odzywki.
Co za typ.

18.05.2024 23:19

@Matilegolas
Bo Uli z KHR znają się na tym biznesie jak mało kto.
Jak ich inni nie słuchają to od razu są kłopoty w klubie

18.05.2024 19:48

Najpierw chcieć zatrudnienia trenera a potem nie oglądać meczy bo on trenuje i nie da się oglądać. Brawo
Szkoda że żadnej refleksji nie ma.

18.05.2024 19:09

"Idealne" podsumowanie sezonu i całej pracy Tuchela u nas.
Każdy gra sam, nie ma zespołu, nie ma gry zespołowej. Zero taktyki, zero pomysłu na grę.
Dobrze że to już koniec Tuchela. Szkoda że tak późno. Powinni go zwolnić razem z Kahnem i Hasanem.

18.05.2024 18:59

Tuchel "zabezpieczył" nam jeszcze jeden tytuł. W końcu po to został sprowadzony.
Zadanie wykonane, można kończyć.
Całe szczęście że akcja "zatrzymania" zakończyła się niepowodzeniem.

18.05.2024 18:48

Bez szukania statystyk widać że dawno nie mieliśmy tak słabego trenera.
Tuchel spokojnie może startować do tytułu najgorszego trenera Bayernu.

18.05.2024 18:46

Oby młodzi dostali szansę gry od początku. Niech się ogrywają z myślą o kolejnym sezonie.
Może być jedenastka z artykułu, wygląda dobrze. Ale zobaczymy co wymyśli Tuchel

18.05.2024 12:05

Ciekawy, młody zawodnik.
Kupić i wypożyczyć, może być i Schalke, niech się jeszcze sezon ogrywa.
Oby trafił do nas .

18.05.2024 11:57

Niech wraca i w przyszłym sezonie udowodni u nas swoją wartość.
Dobrze wykorzystał czas na wypożyczeniu. Teraz zobaczymy jak poradzi sobie u nas.

18.05.2024 11:54

Bardzo dobra wiadomość.
Tuchel nie pasuję do nas i to było widać od początku jego trenerki u nas.

17.05.2024 12:50

@Sopariev
A kiedy to było?
Jak Uli to mówił to już był Hasan i Uli nie był od załatwiania transferów a raczej pomału szykował się do odejścia w cień
A poza tym to nie miał racji? Wtedy to był transfer za sumę której Bayern nie płacił nawet się do niej nie zbliżał za bardzo wcześniej

Teraz też widząc co się dzieję i może się stać to wypowiadał się "pochlebnie" o Tuchelu ale może się okazać że to nie wystarczy.

16.05.2024 20:32

@Sopariev
To w końcu Uli "rządzi z tylnego siedzenia" czy Freund I Eberl go nie słuchają. Bo jedno wyklucza drugie.
A Hasan był takim samym "pionkiem" Uliego jak teraz ta dwójka.
Dopóki Uli zajmował się takimi sprawami to była cisza, spokój a w odpowiednim czasie prezentacja.

16.05.2024 19:33

A dlaczego nie?
Ja tam nie mam koszmarów nocnych odnośnie przyszłości klubu.
Teraz jest gorzej ale to normalna kolej rzeczy w histori każdego klubu.

16.05.2024 18:21

1

Ale jak to nie słuchają Uliego? Przecież już dawno odkryto na stronie że wszystko co złe u nas to wina Uliego i dopóki nie odejdzie to lepiej nie będzie.

A swoją drogą to jeśli tak jest to Tuchel wyrzucił z klubu już Kahna i Hasana czas na Freunda i Eberla?

16.05.2024 18:16

3

Myślałem że może będą jakieś dobre wiadomości ale na razie nic pozytywnego.

16.05.2024 17:05

Fakt, szkoda gdyby nasi odpuścili Theo.

15.05.2024 20:52

@hoven
Przecież według ciebie Tuchel to "odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu".
Wyzywałem zarząd i domagałem się jego zatrudnienia.
Teraz wyzywasz zarząd i domagasz się jego zwolnienia.

Czyli nieważne jak będzie kto przyjdzie ty i tak będziesz wyzywał wszystkich kto ma cokolwiek wspólnego z Bayernem.

15.05.2024 18:11

Mam nadzieję że skończy się jak że Stanisicem, który podobno nie chciał wracać a teraz okazuje się że to nie prawda.
Oby Uli i KHR rzeczywiście mieli jeszcze coś do powiedzenia i pozostanie Tuchela to też była plotka a nie rzeczywistość.

15.05.2024 16:26

@Sopariev
Uważam że Uli nie miał by problemu. Natomiast Eberl z Freundem wygląda że mają.
Chyba że wszystko już ustalili i po zakończeniu sezonu nagle ogłoszą. Ale to chyba mało realne bo o ile część newsów to zwykłe plotki to jednak do części sami się przyznają.

14.05.2024 16:52

Dużo szumu i bardzo mało konkretów. Szkoda że Uli i KHR maja już swoje lata bo na razie wymiana pokoleniowa w zarządzie idzie strasznie słabo. Ale może "młodzi" się ogarnął?

14.05.2024 16:23

Jeśli Eberl z Freundem nie umią załatwić nikogo innego?
Tylko czy to dobre dla drużyny? Odkąd przyszedł do nas w żaden sposób nie udowodnił swojej wartości.
Mam nadzieję że tak się nie stanie.

14.05.2024 16:17

Dokładnie. Zobaczymy na Euro czy ta decyzja się obroni.

14.05.2024 16:13

Słaby czy też bardzo słaby transfer i dobrze że odchodzi, szkoda że tak późno.

Natomiast nie on pierwszy i zapewne nie ostatni jest tak nietrafionym transferem. Mamy kilka czy nawet kilkanaście takich na koncie. Nawet nasz rodak spokojnie może załapać się do tego grona.

14.05.2024 16:12

Gratulacje.
Szkoda tylko że od kilku sezonów nasza gra obronna sprawia że liczba straconych bramek mocno rośnie.

13.05.2024 19:49

Jeśli rzeczywiście kosztował by 60 mln to dobry transfer. Dobry lewy obrońca. Fajnie gdyby udało się go ściągnąć

11.05.2024 12:51

2

Zdecydowanie za dużo FM-ów

10.05.2024 19:44

1

Już paru trenerów miało być "prawie" dogadanych więc lepiej poczekać na oficjalkę.

10.05.2024 19:42

Kadra złożona w większości z tych samych zawodników po raz kolejny dochodzi wysoko, bo jak inaczej nazwać półfinał LM I to bez pomocy a wręcz przeciwnie trenera, a jedyne co jest na stronie to wywalić większość.
Gdyby przynajmniej połowa tych co chcecie wywalić była tak słaba jak piszecie to nie dochodzili by co sezon wysoko w LM a konczylibyśmy na poziomie Barcy.
Gdyby to był jednorazowy wyskok to rozumie przypadek i można mówić o słabej kadrze ale większość z tych zawodników gra u nas od lat i zawsze robią dobry wynik w LM.
Potrzeba trenera a nie Tuchela, który ich wykorzysta i poprowadzi do lepszych wyników a nie wywalać prawie cały skład.

I żeby nie było wzmocnienia są potrzebne odejścia też ale nie w takiej liczbie jak wy chcecie.

10.05.2024 16:09

Ból d.... narastający z każdym sezonem gdy amatorzy (przynajmniej według jego opini) w zarządzie i na boisku po raz kolejny dochodzą do półfinału LM a wszystko pomimo "sabotażowi" Tuchela, którego domagał się przed jego zatrudnieniem a gdy przyszedł to nazwał "właściwym człowiekiem na właściwym miejscu".

10.05.2024 16:02

@zyzio
Tak główny trener w ogóle nie ma wpływu na przygotowanie kondycyjne zawodników, nic a nic. Biedaczysko jedynie ustala taktykę. Dlatego jeśli jakiś trener chce zawodnika który będzie miał siły biegać, sorry zapier..... 90 minut to kupuje zawodnika z PL bo z każdej innej ligi nie są tego nauczeni.

A Tuchel to już w ogóle jest tylko od zrzucania winy na konferencjach na piłkarzy. Nie odpowiada ani za przygotowanie kondycyjne zawodników ani za taktykę.

09.05.2024 21:51

@Barthyren
Ja już to pisałem że chce żeby Flick wrócił i pokazał jakim naprawdę jest trenerem tym który prowadził nas czy tym który prowadził reprezentację.
Mam nadzieję że to pierwsze bo wyjdzie to na dobre Bayernowi a o to chodzi.

09.05.2024 19:26

A czy to przypadkiem nie trener jest od przygotowania zawodników do sezonu żeby jak to ująłeś zapier...... przez 90 A jak trzeba to i 120 minut w każdym meczu?
I czy w naszym przypadku to nie Tuchel jest trenerem?
To nie wina zawodników o czym piszesz A właśnie trenera Tuchela.

09.05.2024 19:19

@Barthyren
Di Matteo to też świetny trener wygrał przecież LM. A nie czekaj ....

Narazie Flick to niewiadoma. Jeśli wróci na ławkę i będzie wygrywał to znaczy że jest dobrym trenerem ale narazie dobre niecałe 2 sezony u nas i fatalny okres w reprezentacji i tyle jeśli chodzi o trenowanie na najwyższym poziomie.

09.05.2024 17:53

Flick zmienił zdanie czy nikt inny się nim nie interesuje? Choć i w naszym przypadku to na razie chyba bardziej dziennikarze go chcą a nie my?
W sumie to wszystko jedno gdyby miało z tego wyjść coś dobrego dla Bayernu. I tu pytanie jakim trenerem jest Flick? Tym z Bayernu czy tym z reprezentacji?

09.05.2024 17:48

Pożegnanie?
Real robi co może (już nawet Mendy nagle stał się drugim Roberto Carlosem) żeby zbić cenę a Davies im taki numer wykręca.

09.05.2024 17:34

Bolesna? Z Tuchelem na ławce to trzeba na mszę dać że tak daleko zaszliśmy. Gdyby piłkarze nie pociągnęli sami tego wózka to było by jak w BL.

09.05.2024 17:32

1

No cóż nadzieja była ale jak na zespół który gra bez trenera, żeby nie napisać na przekór trenerowi który przeszkadza, to i tak daleko zaszliśmy.
I tu nie zgadzam się że potrzebna "rewolucja" w składzie. Ci piłkarze kolejny sezon zachodzą bardzo daleko w LM i to z takim trenerem na ławce. My nie potrzebujemy rewolucji w składzie i wywalenia połowy piłkarzy wystarczy mądra zmiana trenera. Na trenera który będzie miał plan na tych piłkarzy których mamy, który wykorzysta ich w 100% a nie będzie się na nich obrażał i sadzał najlepszych na ławce bo tak akurat sobie wymyślił.
Na szczęście to już tylko dwa mecze i koniec Tuchela u nas.

09.05.2024 14:01

Dobry transfer. Może grać na kilku pozycjach. Dobry piłkarz przydatny w kadrze. Oby tak dalej.

08.05.2024 13:37

@makaay
Jedno i drugie. Od dawna nasza gra w obronie "leży i kwiczy". Choć obecny sezon z Tuchelem to totalna porażka pod tym względem.

08.05.2024 13:03

@hoven
Chyba ty nie masz pojęcia o czym piszesz.
(za transfermarkt) Gerland był asystentem kilku trenerów u nas w sumie jest to ponad 600 meczów na ławce.
Był też cały czas łącznikiem między pierwszą drużyną a drugą i młodzieżowymi drużynami.
To że Flickowi się udało to raczej w dużej mierze właśnie zasługa Hermanna.

08.05.2024 10:31

Powrót Flicka?
Najbardziej jestem ciekaw czy będzie jak gdy nas trenował czy reprezentację?
W sumie to dobrze gdyby wrócił bo albo potwierdził by że to nie przypadek (jak w przypadku di Matteo) albo niestety nie.
Pytanie tylko czy poprawi grę w obronie bo bez tego żadnych sukcesów nie będzie.

08.05.2024 10:21

1

@hoven
A komentarz (po angielsku) dziś po 4 rano wkleił za ciebie @Dzidzia83 ?

07.05.2024 16:33

Ciekawa dyskusja powyżej.
Wszyscy źli tylko Flick dobry?
Di Matteo słaby bo wykorzystał szansę wygrał LM ale potem znikł.
Tylko że Flick to niemal identyczny przypadek. Dostał szansę od Bayernu wygrał wszystko. Chyba za bardzo uwierzył w siebie i został bardzo szybko zweryfikowany.
Jeden i drugi nie istniał przed Chelsea/Bayernem i nie istnieją po.

07.05.2024 16:04

@hoven
Nie podoba się donosicielu?
To nie wchodź na stronę.

07.05.2024 15:58

@Sopariev
Właśnie taka sytuacja jest niekorzystna.
Bez wzmocnień o których mówisz dochodzimy do półfinału LM (regularnie gramy w ćwierćfinałach). Problemem nie jest słaba kadra.

07.05.2024 15:48

1

@tapczan
Dokładnie. Niektórzy już chyba myśleli że mamy dożywotni karnet na wygrywanie BL. A prawda jest taka że te 11 wygranych pod rząd tak naprawdę jest dla nas niedobre. Tylko zdrowa rywalizacja na poziomie pomaga klubowi a nie wygrywanie nieważne że bez wysiłku i dzięki słabej postawie pozostałych w BL.

07.05.2024 11:11

Jak widać wygrywanie 11 sezonów pod rząd BL jest niekorzystne czy nawet bardzo niekorzystne.
Jeśli chcemy być silni i nie usypiać to powinniśmy się modlić żeby zawsze były drużyny takie jak Bayer w tym sezonie. Rywalizacja prowadzi do rozwoju a brak rywalizacji do zastoju. Co widać w naszym przypadku.

07.05.2024 11:09

Barca wszystkimi się interesuje i każdego chce. I mimo że od lat nie gwarantują sukcesów w LM nadal są atrakcyjni ze względu na rozpoznawalność na świecie, coś jak MU które od momentu odejście sir Alexa wypadło z topu to dalej marketingowo to absolutny top.

07.05.2024 11:06

Za Tuchela nikt nie wygląda dobrze. Do tego Davies ma chyba za dużo w głowie transferu do Realu. Więc może taka informacja o rezygnacji i nowy trener wpłyną pozytywnie na Daviesa. Poza tym jeśli w lecie dalej nie podpisze kontraktu to myślę że znajdą się inni którzy chętnie go kupią i to za sumę którą chcemy.

06.05.2024 22:25

Rzuciliśmy się na niego jak szczerbaty na suchary po jednym dobrym sezonie w Serie A więc mamy co mamy.
Trochę podobna sytuacja jak z Benatia którego też kupiliśmy po 1 dobrym sezonie w Serie A. Benatia szybko odszedł może Kim też?

06.05.2024 19:53

Oby, zdrowy Sane to dużo pożytku dla Bayernu. Niech wraca do pełni zdrowia i formy.

06.05.2024 18:50

Jak na razie to Flick bez Bayernu nic nie zdziałał (wygrał). A jeśli chodzi o Bayern to bez Flicka radzi sobie dobrze.
Można mitologizować Flicka i pisać jak to został "wyrzucony" z Bayernu ale tak nie było to Flick chciał odejść. Zarząd nie chciał go puścić do reprezentacji więc zaczął "płakać" publicznie i dopiero wtedy puszczono go żeby nie robił więcej szopki.
To Flick chciał odejść nie Bayern chciał go wyrzucić. I pewnie dlatego jest taka niechęć zarządu na powtórne zatrudnienie Flicka. Czemu ja się nie dziwię, skoro już raz ktoś cię "olał" to nie konieczne możesz chcieć dać mu szansę żeby zrobił to ponownie.

06.05.2024 09:15

2

Mniej gadania więcej konkretnych działań.

05.05.2024 23:47

@FCB4ever2014 @Patryk233
Typowy internetowy troll.
Anonimowo obraża w internecie każdego. Zwłaszcza tych co coś w życiu zrobili i osiągnęli.

05.05.2024 15:01

Tym razem trudno nie zgodzić się z Bildem.
Choć dla Tuchela mogli by już zrobić osobną ocenę (6) bo dając mu kolejny raz 5 zaniżają ocenę tym którzy na nią zapracowali. A Tuchel po takich meczach na 5 nie zasługuje. Zero pomysłu na grę zespołu to tylko i wyłącznie jego zasługa.

05.05.2024 14:53

Lepiej niech w klubie nawet o takim pomyślę nie myślą.
Tuchel już wystarczająco dużo zepsuł. Niech odchodzi jak zostało ogloszene i koniec.

05.05.2024 13:10

@BaltazarGabka
Odkleiło to się parę osób (zwłaszcza jedna) tutaj które obrażają na lewo i prawo krytykując wszystko i wszystkich w klubie od X lat i jak coś pójdzie nie tak (w każdym klubie co jakiś czas coś idzie nie tak) wyskakują i mówią "a nie mówiłem". (tylko że to tak jak z pogodą, jak będziesz mówił że jutro będzie padać codziennie to w końcu "trafisz" ale nie dlatego że się na tym znasz)

05.05.2024 12:45

@Reeken89
Po części tak.
Już dawno pisałem że popełniono błąd zwalniając 2 a nie 3 osoby (Tuchel powinien polecieć razem z Kahnem i Hasanem) sprzątając bałagan który zrobiono gdy Uli i KHR chcieli usunąć się w cień.

05.05.2024 11:34

Gdzie był Bayern w latach 90 a gdzie jest teraz?
I to dzięki w dużej mierze pracy Uliego Bayern tak się rozwinął.

Można chcieć zmian w klubie ale nie powinno się obrażać Uliego. A na Uliego od początku tej strony zrzuca się wszystko co złe. Kiedyś też i KHR się obrywało ale teraz już tylko Uli obrywa.

05.05.2024 11:31

@Reeken89
Patrząc na chłodno to dzięki pracy Uliego (oczywiście nie tylko ale on ma w tym bardzo duży udział) Bayern w XXI wieku wygrał tyle co przez cały XX wiek i jest w absolutnym topie Europy. Nie mówiąc już o tym że chyba jako jedyny kub z tego topu osiągnął to bez pomocy z zewnątrz (czy to pożyczek czy petro dolarów) grając w dużo mniej medialnej lidze (gdzie BL do PL, La Liga czy Serię A)

05.05.2024 11:27

@Reeken89
Jak trzeba to Uli zatrzymał się w latach 90 a jak trzeba to gdzie ten Bayern z przed lat teraz to już zwykła korpo. Dla każdego coś "miłego" żeby tylko uderzyć w Uliego

05.05.2024 11:17

@Reeken89
Jak na razie to dzięki "paplaniu" Uliego Tuchel odejdzie po sezonie i nikomu nie wpadnie do głowy żeby jednak został i Rangnick który dziwnym trafem mając 65 lat nie trenował klubu z topu, naprawdę dziwny przypadek.

05.05.2024 11:09

No tak znowu @hoven popisuje się swoją inteligencją obrażając Mourinho i Uliego.
No cóż oni coś osiągnęli więc są na jego czarnej liście. W internecie będąc anonimowym łatwo obrażać innych.

05.05.2024 10:54

No tak Uli jak zwykle winny wszystkiemu.
Ta śpiewka nie zmienia się odkąd ta strona wystartowała.
Tylko jakim cudem klub w którym główne skrzypce dzierży osoba która działa na "szkodę klubu" jest w gronie najlepszych klubów?
To jest naprawdę fenomen.

05.05.2024 10:50

1

Liczba porażek to jedno choć w tym nikt Tuchela nie "pobije" ale co gorsza styl tych porażek to jest dopiero tragedia.

04.05.2024 23:20

A kojarzycie usera co domagał się Tuchela?

04.05.2024 18:24

@Jurgen1982
Tuchel dość skutecznie pokazuję że nawet myślenie o tym żeby został to pomyłka tak samo jak jego zatrudnienie.
Ci którzy go zatrudnili już zostali zwolnieni i nie ma ich w klubie teraz kolej na Tuchela.

04.05.2024 18:10

Odpuszczenie ligi?
To chyba Tuchel dość wcześnie odpuścił ligę.
Choć jak dla mnie to problem trenera a nie żadne "odpuszczanie".

04.05.2024 18:07

Chyba jesteś dumny ze swojego wymarzonego "właściwego trenera na właściwym miejscu"? Tyle czasu się o niego upominałeś, wyzywając od amatorów zarząd.

04.05.2024 18:03

Kolejny fatalny mecz pod wodzą Tuchela.
Okres z Klinsmannem był słaby ale Tuchel chce za wszelką cenę udowodnić że można jeszcze gorzej.
Od początku widać było że nie ma żadnego planu na ten mecz i niestety tak też się skończyło. Cała drużyna zagrała słabo.

04.05.2024 17:59