DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Edmund Strona 68

Nie rozumie sytuacji w której pomimo takich braków w obronie Mai dalej nie dostaje szansy. Z drugiej strony Kovac to raczej nie trener który da szanse młodemu. Gdyby chciał to już dawno dałby mu zagrać kilka meczy ale trener sam w każdym meczu gra o swoją posadę.
Co do Cuisance i Arpa to "wzmocnienia" ale drugiej drużyny i to też słabo wygląda. Jaki dyrektor sportowy takie transfery.
Niestety ale wyglądamy słabo i ja nie widzę poprawy w najbliższym czasie. Może taki słaby sezon jest potrzebny żeby coś się zmieniło na dobre bo ostatni sezon nic nie nauczył Hoenessa i Kalle może ten da im do myślenia.

21.10.2019 15:09

@Michello
"Grał w Copa America"
I co z tego. Sprawdziłem finał grał 7 lipca a mecz z Mainz w którym grał od początku 31 sierpnia. Dla profesionalnego piłkarza taki okres wystarczy żeby odpocząć i przygotować sie do nowego sezonu. Wymówki typu było za mało czasu na przygotowanie się do sezonu są dobre ale dla Polskich zespołów które regularnie odpadają w kwalifikacjach do europejskich pucharów.

"Że jako ostatnia deska ratunku, wzięli Coutinho bo w Barcelonie się na nim poznali i był dla nich bezuzyteczny i w dodatku z problemami to Bayern jako amatorzy, wzięli z pocałowaniem ręki"
Właśnie w Barcelonie się na nim poznali i dlatego gdy żadna inna opcja pozbycia się go z drużyny nie wyszła to puścili go na wypożyczenie. Czy naprawdę uważasz że Barca wydała na niego 145 mln 1,5 roku temu a teraz zrobiła wszystko żeby się go pozbyć z drużyny bo uważają że jest super zawodnikiem? Przecież to było by nie logiczne.
Właśnie dlatego że to wypożyczenie nie uważam ludzi pracujących w Bayernie za amatorów tylko za profesionalistów. W Bayernie też nie wierzą w niego gdyby wierzono to został by kupiony a tak to w sytuacji braku transferu Sane i planów pozyskania za rok Havertza wybrano majmniejsze zło czyli wypożyczenie bez konieczności wykupu.

"w Bayernie są wszyscy tępi i Ty jedyny powinieneś oceniać zawodników czy są zdolni do gry"
Nigdy nie twierdziłem że w Bayernie pracują tępi ludzie wręcz przeciwnie uważam że pracują mądrzy jak napisałem powyżej sytuacja z wypożyczeniem Coutinho tylko to potwierdza.
Uważam że ta strona jest właśnie po to by wyrażać swoje opinie o zawodnikach i ogólnie Bayernie nie trzeba być do tego ekspertem, ja na pewno za takiego się nie uważam ale swoje zdanie o zawodnikach mam i staram się śledzić nie tylko BL ale również inne ligi.

18.09.2019 22:19

@Michello
"Z drugiej strony - gdyby Coutinho był tak płytki jak wynika z Twoich wypowiedzi, wierzysz, że grałby w Liverpoolu, Barcelonie a teraz Bayernie?"

W Liverpoolu po transferze z Interu grał dobrze i tego nigdy nie negowałem.
W Barcelonie właśnie chyba się na nim poznali skoro puścili go na wypożyczenie gdy nie udało się go pozbyć w inny sposób.
Natomiast Bayern wypożyczył go jako akt desperacji bo nikogo innego nie udało się pozyskać a tak wypożyczyli Coutinho i trochę uspokoili sytuację po bardzo nieudanym okienku transferowym bo wiele osób tak jak Ty wierzy że zacznie grać tak jak w Liverpoolu a ja w to po prostu nie wierzę, uważam że co najwyżej zagra tak jak w Barcelonie a to w żaden sposób nie tłumaczy płacenia mu tak wysokiej pensji (jednej z najwyższych w naszym zespole).

"Trochę wiary, bo ocenianie gościa po 3 meczach BL, w których ani nie miał prawa być zgrany z drużyną ani nie był przygotowany fizycznie na 100% jest nonsensem"

Cały czas piszę że ja nie oceniam go po 3 meczach i to nie pełnych w BL ale także po tym co pokazał grając w Barcelonie. Gdybym oceniał go tylko po tym co pokazał w BL to moja ocena była by jeszcze gorsza. Zgoda że nie jest zgrany z zespołem ale już nie rozumie czemu piszesz że nie jest w 100% przygotowany fizycznie. Z tego co wiem to rozgrywki ligowe w La Liga zaczęły się w tym samym dniu co BL więc co w Barcelonie nie trenował przed sezonem nie przygotowywał się do sezonu? Wymuszał odejście z Barcelony olewając treningi? Nie rozumie. Gość powinien być gotowy do sezonu nie ma dla niego żadnej wymówki.

18.09.2019 13:36

@seba
"ciekawe co thiago odpierdzieli dzisiaj "

Ciekawa uwaga - trzeba mieć nadzieję że nie popełni już takiego błędu jak z Lipskiem.
Niestety ale w tej chwili środek pomocy to nasz najsłabszy punkt. Niby w kadrze jest aż nadto środkowych pomocników ale jakości brakuje. Tiago w tym sezonie jak na razie nie zagrał żadnego dobrego meczu. Wygląda jakby z sezonu na sezon grał coraz gorzej chyba poczuł się zbyt pewny i odpuścił. Nigdy nie uważałem że jest bardzo dobry ale teraz to już nawet ciężko powiedzieć że jest przeciętny może posadzenie na ławce dało by mu do myślenia?

18.09.2019 09:01

W tym meczu trzeba zdobyć 3 punkty. U siebie nie ma innej opcji jak tylko wygrana i dobre rozpoczęcie fazy grupowej LM. Ale mecz wcale nie musi być łatwy.

18.09.2019 05:54

@Michello
Pełna zgoda że dobrze mieć w zespole mocne nazwiska ale przede wszystkim mocne sportowo a nie na instagramie lub twiterze a niestety z Coutinho i Jamesem jest ten problem.

@predator
Czy ja sieje defetyzm? Nie zgadzam się. Ja po prostu piszę prawdę że jak narazie to Coutinho nie pokazał nic co tłumaczyło by płacenie mu 12 mln pensji. Ja pisze to jak wygląda jego gra tu i teraz a nie blisko 2 sezony temu w Liverpoolu.
"Niby dlaczego Brazylijczyk miałby nie grać tak, jak w Liverpoolu?"
Serio ale to jest tylko twoje myślenie życzeniowe bo w sumie to czemu Coutinho miałby nie grać tak jak w Barcelonie czyli przeciętnie? Narazie gra tak jak w Barcelonie do poziomu z czasu Liverpoolu nawer sie nie zbliża. Napiszę to jeszcze raz i dowodem na prawdziwość yej tezy jest jego gra w Barcelonie i te pare meczy u nas "Coutinho gwiazdą uczynił transfer do Barcelony za ogromne pieniądze ktorych nigdy nie był wart a nie gra na boisku". Dla dobra Bayernu chciałbym żeby Coutinho był mega zawodnikiem ale tak nie jest. Ja pewnie nikogo nie przekonam że tak jest ale zrobi to sam Coutinho przeciętną grą.

17.09.2019 22:41

@Michello
"Przyjście Coutinho do bundesligi to najważniejsze wydarzenie tego okienka"

Przyjście Jamesa też dla niektórych było wielkim wydarzeniem a jak się skończyło wiadomo. Z Coutinho będzie tak samo czyli skończy się wypożyczenie skończy się jego pobyt w Bayernie.

Osobiście uważam że nikt za nim nie będzie płakał. Ja nie mam zamiaru się oszukiwać że nagle jego talent eksploduje (nie ten wiek, on już jest w pełni ukształtowanym piłkarzem). Tak jak grał w najlepszym okresie w Liverpoolu już nie zagra. Gwiazdą uczynił go transfer do Barcelony za ogromne pieniądze których nigdy nie był wart a nie gra na boisku.

Nie rozumie też wiary niektórych tutaj że jego obecna gra to nie jego prawdziwy poziom a brak aklimatyzacji w klubie. Takie myślenie to oszukiwanie się. W Barcelonie grał tak samo jak u nas te pierwsze mecze czyli niby technika jest ale co z tego skoro zespół nic z tego nie ma.

17.09.2019 13:53

Oceny dobre. Niestety ale Tiago wyglada coraz gorzej, co mecz to gorszy w jego wykonaniu. Bramka po karnym to niemal wylacznie jego wina (Lukas faulowal bo probowal ratowac sytuacje). Jezeli Tiago utrzyma taka forme to powinien usiasc na lawce. Moze czas zeby odszedl? Gnabry tez slabo ale mam nadzieje ze to tylko zmeczenie po reprezentacji.

16.09.2019 10:36

@hoodykr
Niestety ale chyba tak to wygladało. Wzielismy odpady niechciane w klubach ani nikogo innego.

@tapczan
Na pewno tak własnie było. A na poważnie to najlepiej podsumował to @hoodykr

@Marienplatz
Całkiem możliwe ze skończy jak James na ławce. Jeżeli będzie grał to dlatego ze nasze okienko wygladało tak jak wygladało a nie dlatego ze jest aż tak dobry.

Edytowano : 2019-09-08 21:58:08

Uważam że Muller jest od niego lepszy. Na pewno będzie miał wiecej goli i asyst i to Muller bedzie miał miejsce w 11 ewentualnie będą grać obaj

08.09.2019 21:55

Moim zdaniem Coutinho to ten sam poziom co Tiago czyli niby technika jest niby potrafi posłać super piłkę tylko że zdarza się to raz na kilkanaście meczy i tylko wtedy gdy cały zespół gra bardzo dobrze. Gdy gra nie idzie to oni będą najgorsi na boisku to nie są piłkarze którzy są w stanie pociągnąć grę zespołu.

06.09.2019 16:29

Oby oznaczało to że ciągle jest w planach transferowych. Oby w zimowym okienku przyszedł do nas.

06.09.2019 16:19

Kiedyś Tiago nie grał w reprezentacji ale miał z kim przegrać rywalizację o wyjściową 11 bo byli Xavi, Iniesta, ale teraz Hiszpania już nie ma tak wybitnych piłkarzy to tylko pokazuje jaki poziom Tiago reprezentuje czyli bardzo przeciętny.

06.09.2019 16:18

@Kubusiowaty

Jeżeli oskarżasz mnie o jak to ująłeś "plucie jadem" to proszę podaj jakiś przykład.
Jeżeli odnosi się to do komentarza pod tym artykułem to proszę podaj co w moim komentarzu nie jest prawdą? Czy Coutinho nie wymuszał transferu do Barcy? która też bardzo szybko mu się znudziła. Czy Couisancea nie wymuszał transferu do nas? To są fakty a nie moje wymysły.
To że często marudzę teraz to chyba większość marudzi bo zapowiedzi przed tym okienkiem były wielkie a jak wyszło to wiadomo.
"wszystko i wszystkich jesteś negatywnie nastawiony" jeżeli nie podoba mi się jakiś ruch transferowy to piszę o tym i bronie swojego zdania ale na pewno nie jestem negatywnie nastawiony na wszystkich.

04.09.2019 06:18

@tapczan

Masz rację Coutinho też niezbyt ładnie żegnał się z Livepoolem żeby wymusić transfer do Barcy z której bardzo szybko również chciał odejść i niestety trafił do nas na wypożyczenie. Więc pewnie szybko znajdą wspólny język.

03.09.2019 14:01

Po jego wypowiedziach wygląda że ma bardzo mocną pozycję w klubie. Mam nadzieje że szybko to się zmieni i poleci ze stanowiska dyrektora sportowego bo się na nie nie nadaje.
Ciekawa wypowiedź odnośnie alternatywy dla Lewego w ogóle nie wymienił Arpa więc po co go kupili?
Sytuacji z Sane nie chce komentować bo musiał by przyznać że zawalił na całego.
O liczebności składu nie wiem co napisać jak ktoś poważny może mówić że zespół który ma ambicje grać w BL, DP i LM do samego końca czyli jakieś 50 meczów w sezonie może nie mieć w składzie co najmniej 20 graczy z pola? (chyba że mówiąc o 22, 23 zawodnikach Brazzo nie liczył bramkarzy).
I na koniec cytat "W kwestii Coutinho nie możesz mówić o kimś, kto jest tymczasowym rozwiązaniem. To jeden z najlepszych piłkarzy na świecie i nie widzę go jako rozwiązanie na skrzydło. Perisic jest dobrym rozwiązaniem" a jak nazwać wypożyczonego piłkarza jak nie tymczasowe rozwiązanie? Perisić i Coutinho nie są dobrym rozwiązaniem tylko wynikiem paniki która wynikła na skutek nieudolność Brazzo.

03.09.2019 13:49

Wszystkiego najlepszego !!!

Jeden z najlepszych transferów w ostatnich latach. Oby więcej takich.

03.09.2019 09:59

@DieRoten
"Coutinho i Perisić to juz paniczne ruchy związane z kontuzją Leroya"

Paniczne i do tego bardzo kosztowne ruchy nie wnoszące praktycznie nic dla zespołu. Odkładanie potrzebnej przebudowy zespołu o kolejny sezon.

Edytowano : 2019-09-03 09:52:05

Ale tak jest jak na stanowisku dyrektora sportowego ma się człowieka bez planu i wizji zespołu na przyszłość

03.09.2019 09:48

Dla mnie najbardziej miarodajna jest ocena Kickera najlepszy portal w Niemczech jeżeli chodzi o piłkę (oczywiście moja subiektywna ocena).

Pisałem o tym w poście o meczu Tiago i Coutinho bardzo słabo na tle słabego Mainz. Nie ma się co oszukiwać ale ani jeden ani drugi nie poprowadzą nas do sukcesów w LM nie ten poziom. Na BL może i wystarczą ale tylko dlatego że reszta zespołu jakoś to pociągnie.

03.09.2019 09:44

@Danielowaty

Dlatego napisałem że nie będę się upierał że jest "graczem wybitnym" , wiem że jest co najwyżej dobry ale na pewno lepszy od Perisica który też LM nie podbije.

Edytowano : 2019-09-03 09:05:00

Werner ma też tą przewagę że jest graczem na lata a Perisic to zapchajdziura na ten sezon.

03.09.2019 09:04

Trochę dziwne że Pavard w jedenastkach kolejki oprócz Kickera skoro ewidentnie zawalił bramkę. Co prawda potem odrobił to ale na jedenastkę kolejki nie zapracował.

Werner graczem kolejki ale na Bayern za słaby szkoda słów. Nie będę się upierał że to gracz wybitny ale na pewno by się przydał tym bardziej że był do wyciągnięcia za rozsądne pieniądze i chciał u nas grać (podobno).

03.09.2019 08:49

@FanGraczyBayern
"G*wno choć mogło być gorzeh"

Tym razem jeżeli chodzi o ofensywę zgadzam się z tobą.

Jeżeli chodzi o defensywę to myślę że jest dobrze ale mogło by być lepiej.

03.09.2019 08:39

@GuteSpiele
"Akurat to, że Sane nie gra jeszcze u nas to nie wina zarządu, czy Brazzo. "

Ty serio uważasz że to nie wina Brazzo? W takim razie kogo?
MC i Guardioli że nie chcieli za pół darmo oddać dobrego zawodnika?
Sane że Brazzo nie był w stanie przekonać go do gry w barwach Bayernu? Jeżeli nie był w stanie przekonać Sane to czemu nie pozyskał kogoś innego? O tym że odchodzą Ribery i Robben było wiadomo co najmniej od roku.

Wina leży tylko i wyłącznie po stronie Brazzo (czy ogólnie Bayernu). To my potrzebujemy nowego skrzydłowego klasy światowej i to my nie potrafiliśmy go pozyskać.

03.09.2019 08:35

@FanGraczyBayern
"Bo większość nie zasługuje swoją grą na wynagrodzenie takie jak Coutinho"

Zgadzam się że większość graczy nie zasługuje na wynagrodzenie rzędu 12 mln za sezon. Ale sens mojej wypowiedzi był taki że Coutinho też nie zasługuje na taką pensję.

03.09.2019 07:09

@Marienplatz
"Po co oni w ogóle grają :) sens tej drużyny w takim składzie traci sens."

Nie zgadzam się. Właśnie dlatego że tak długo druga drużyna grała w regionalliga wygląda to tak jak wygląda. Najważniejsze żeby utrzymać się w tym sezonie. Na pewno gra na poziomie 3 ligi da dużo więcej niż w regionalliga.

03.09.2019 06:30

Jeżeli chodzi o defensywę to dobre ruchy bo uważam że Hernandez to duży wydatek ale się zwróci już po pierwszych meczach widać że wrócił po kontuzji i gra równie dobrze jak w Atletico a myślę że im więcej będzie grał tym forma będzie lepsza. Pavard gorszy od Rafini nie jest żeby tylko grał równo i nie popełniał tak głupich błędów jak z Mainz to będzie ok.
I to w zasadzie koniec pozytywów bo jeżeli chodzi o ofensywę to duży minus. Wiadomo za RR nie przyszedł nikt bo Perisić to taka opcja Z, wypożyczenie bo nie było innego wyjścia inaczej nawet nie można by wystawić pełnej ławki rezerwowych.
Coutinho to zastępstwo Jamesa też wypożyczenie i też po zakończeniu wypożyczenia odejdzie. Stracimy tylko czas i pieniądze. Zrobiliśmy przysługę Barcelonie która pozbyła się niechcianego gracza z olbrzymią pensją na rok. To nie jest realne wzmocnienie żadnego pożytku z niego nie będzie, po sezonie odejdzie.
Cuisance co tu komentować tańsza wersja Renato nie wierzę że ma taki talent o jakim mówi Brazzo. Sprzedać przy pierwszej okazji.
Arp może talent ma ale na razie poza pierwszym sezonem w BL w barwach HSV nie pokazuje go. Szans gry u nas też raczej za dużo nie będzie miał.
Także ogólnie okienko ratuje tylko Hernandez. Moja ocena to 3,5 - 4 (w skali Kickera) i to tylko ze względu na defensywę, ofensywę oceniam na 4,5 - 5.

@hoven
"
Coutinho to nagroda pocieszenia dla kibicow podobnie James, popularny grajek ktorym bedziemy sie jarac w lidze ale ktory nie da nam LM"
Trudno nie zgodzić się z tą opinią z tym że nawet w BL Coutinho za dużo nam nie da. Jak będzie nam szło to i on będzie wyglądał dobrze ale na pewno nie pociągnie naszej gry. Nie wierzę że po wypożyczeniu zostanie wykupiony (szkoda straconego czasu i pieniędzy, kto zgodził się żeby płacić mu taką pensję, to śmianie się w twarz naszym piłkarzom którzy nie mają nawet 1/3 tego co on).

03.09.2019 06:06

Przeciętny gracz wykreowany na gwiazdę dzięki olbrzymiej kwocie którą Barcelona zapłaciła za niego Liverpoolowi tylko trzeba pamiętać że było to po transferze Neymara i Liverpool (tak jak BVB) wykorzystało Barcelone która na siłę starała się kupić zastępce.
Ja nie wierzę że zacznie grać lepiej. Gdyby był tak dobry jak jest przedstawiany to nie potrzebował by czasu na aklimatyzację.
Jedyna szansa że zacznie grać lepiej to że rzeczywiście nauczy się czegoś od naszych graczy (on nie jest naszym graczem bo jest tylko wypożyczony a szanse że go wykupimy oceniam na zero).

02.09.2019 22:16

Z nim pewnie nikt normalny nie chce rozmawiać o transferach a on dalej że to była jego taktyka żeby czekać do ostatniej chwili i wypożyczyć niechcianych w swoich klubach Perisica i Coutinho (słusznie niechcianych bo są słabi dodam). Gdyby nie interwencja Kalle to nawet ich by nie załatwił.

Bardzo słaby dyrektor sportowy mam nadzieje że już niedługo.

02.09.2019 15:52

Z jednej strony dobrze że Boateng zostaje bo to doświadczony zawodnik raczej do najlepszej formy nie wróci ale ciągle może dużo dać jak zajmie się treningiem a nie muzyką. Z drugie strony szkoda bo to była już chyba ostatnia szansa żeby na nim zarobić ale jeżeli miałby pójść za drobne to lepiej że został. Żeby tylko dotrzymał słowa i ciężko pracował na treningach.
Szkoda mi tylko Maia bo to już raczej na pewno oznacza że kolejny sezon nie dostanie szansy. Pamiętam jak za Juppa dostał szansę w dwóch meczach i zagrał poprawnie gdyby później dostawał szansę to może teraz mielibyśmy kolejnego wychowanka w kadrze a tak to w przyszłym roku będzie miał 20 lat i pewnie zginie w rezerwach.

@AdiFantasti
"outinho jak na razie nie powala grą, widać u niego duże umiejętności, ale póki co szału nie robi ... wiadomo jest nowy ... No ale zoboczymy jak Coutinho będzie wyglądać z meczu na mecz"

Ja nie wierzę że Coutinho zacznie grać lepiej tak jak napisałeś jeżeli jakiś piłkarz jest naprawdę dobry to widać to od pierwszego meczu. Coutinho jest tylko przeciętny to transfer do Barcelony za chore pieniądze sprawił że niektórzy zaczęli uważać że jest gwiazdą. To kolejny przeciętniak który jak drużyna gra dobrze to i on wygląda dobrze ale jak drużynie nie idzie to on na pewno nie pociągnie drużyny. Szkoda czasu i pieniędzy na to wypożyczenie.

02.09.2019 15:48

Od konca zeszlego sezonu mozna sie bylo spodziewac ze odejdzie. Mam nadzieje ze jesli odejdzie to za dobre pieniadze (30 mln) oraz ze prawdziwa szanse w pierwszej druzynie dostanie Mai.

01.09.2019 17:47

@DonJupp4ever
Ja nie mam problemow z ocena Jamesa on po prostu nie chcial u nas grac i nawet za bardzo tego nie kryl zwlaszcza w 2 sezonie gdy nie zagral nawet jednego dobrego meczu tylko dreptal po boisku.
Co do Coutinho to ja staram sie patrzec na jego cala kariere i oceniam go a nie tylko po 2 mezach u nas. Niestety ale patrzac na calosc oceniam go jako co najwyzej dobrego gracza w Liverpoolu i przecietnego w Interze i Barcelonie i stad moje przekonanie ze nas nie zbawi a juz na pewno nie bedzie lidrem za ktorego warto dac 120 mln

01.09.2019 16:57

@FanGraczyBayern @GuteSpiele @Arkady142
Bronicie slabego Coutinho i podajecie jako argument ze oceniam go po 2 meczach a to nie prawda. Znalem go zanim przyszedl do nas widzialem jak gral i dlatego nie zachwycam sie z jego przyjscia bo uwazam ze jest przereklamowany byl co najwyzej dobry to wszystko a teraz u nas narazie pokazuje ze to ja mam racje a nie wy.

01.09.2019 15:38

@FanGraczyBayern
Czyli chciał uciekać z Barcelony tej do której wymusił transfer na Liverpoolu. No to super. Jak to ma być argument na jego obronę to bardzo słaby

01.09.2019 13:34

@luu1986
"Cou potrzebuje czasu La Liga to jednak co innego niż bundesliga. "
O tym właśnie pisałem jeżeli byłby rzeczywiście tak dobry jak niektórzy tutaj piszą to by nie potrzebował czasu na aklimatyzacje. Możesz czekać ja nie wierzę że będzie grał na najwyższym poziomie.

@FanGraczyBayern
"8,5mln za rok A Ty piszesz, że nie warto." ". Nadal lepiej się ogląda Coutinho czy Müllera, który raz na 5 meczy zagra dobrze"
Oczywiście że nie warto bo to 8,5 mln za wypożyczenie + pensja 12 mln za gracza który już pewnie licz dni do końca wypożyczenia żeby uciec no ale możesz mieć inne zdanie.
Co do Mullera to ja mam inne zdanie wole oglądać jego niż Coutinho. Jestem pewny że na koniec sezonu to Muller będzie miał lepsze statystyki od Coutinho i to Tomek będzie grał w wyjściowej 11.

Edytowano : 2019-09-01 13:30:40

@Arkady142
Uważam że powinni kogoś kupić a nie wypożyczać kogoś kogo na pewno nie wykupimy. Jestem tego pewny i zdania nie zmienię. Po meczu z Mainz to ja nie widzę lepszego środka pomocy niż w zeszłym sezonie.

@Prezes42
Zgadzam się, to że Coutinho jest dobry technicznie nie robi z niego dobrego piłkarza liczy się efektywność a tej on nie ma. Ale tutaj kilka osób nie lubi Mullera bo jest efektywny ale mało widowiskowy a teraz mają odwrotność w postaci Coutinho czyli ładnie przyjmie zrobi kółeczko i odda do najbliższego i tak wykręci +100 podań celnych na mecz co z tego że bez żadnej korzyści dla zespołu.

01.09.2019 13:23

Wysokie zwycięstwo cieszy ale. No właśnie według mnie jest dużo ale i tak naprawdę nie ma co się za bardzo cieszyć.
Po pierwsze Pavard popełnił szkolny błąd przy bramce dla Mainz, takie błędy nie powinny się przydarzać.
Po drugie Perisić niby miał asystę i strzelił gola ale patrząc obiektywnie to na tle bardzo słabego przeciwnika nie pokazał praktycznie nic. Taki nowy Olić czyli na BL może być ale w LM to już za wysoki poziom.
Po trzecie środek pomocy to jak wczoraj zagrali Thiago i Coutinho to nawet szkoda komentować dno i pare metrów wodorostów. Poziomem gry niczym nie odbiegali od pomocników Mainz. Jeżeli tak będzie wyglądać ich gra to w tym sezonie ich miejsce jest co najwyżej na ławce rezerwowych.
Napiszę to jeszcze raz Coutinho nie warto było wypożyczać nie będziemy mieć z niego żadnej korzyści zagrał w dwóch meczach i w żadnym nie pokazał nic nawet jednego dobrego zagrania. Tłumaczenie ze potrzebuje czasu to tylko oszukiwanie samego siebie.
Thiago powinniśmy się pozbyć jak najszybciej był jest i będzie tylko wiecznym talentem z Barcelony który nigdy nie stanie się klasowym zawodnikiem. Jeden dobry mecz na rundę to zdecydowanie za mało (kiedy miał taki naprawdę dobry, ja nie pamiętam).

01.09.2019 13:01

Mam nadzieję że trafi do nas jak najszybciej. Oby tylko znowu nie skończyło się na artykułach.

30.08.2019 14:00

Oby jako działacz radził sobie równie dobrze jak bramkarz.
Powodzenia w nowej roli i ponownie witam w klubie.

30.08.2019 13:57

@DieRoten
W styczniu niech przejdzie Sane a za rok Havertz, Coutinho i Fein, sprzedać można Boatenga i Thiago.

Było by super gdyby Sane przyszedł w zimie a Havertz za rok ale po tym okienku nie ma się co napalać za bardzo bo już teraz miało być super a jak wyszło to wiemy.

Zgadzam się że Tiago powinniśmy sprzeda tylko jest jeden problem jego nikt nie chce. Jest po prostu cienki gdyby było inaczej to już dawno były by ofert albo przynajmniej zapytania a nawet w sezonie "ogórkowym" żadna gazeta nie pisze nic o nim (wiem że to nie wyznacznik ale taka prawda).

28.08.2019 13:56

Nigdy nie był moim ulubionym piłkarzem ale życzę mu żeby przekroczył 300 goli w BL oczywiście w barwach Bayernu.
Trudno będzie znaleźć godnego następcę chociaż jakiś drugi dobry napastnik już teraz jest potrzebny w kadrze jesteśmy za bardzo uzależnieni od Lewego.
Gdzie te czasy gdy w kadrze było nawet i 5 napastników.

28.08.2019 13:48

Jeżeli to prawda jak wymuszał transfer do nas to wstyd że ktoś taki został przez nas sprowadzony.
Ale ten transfer to dzieło Brazzo więc nie ma co się dziwić. Wygląda to na taki transfer na siłę żeby pokazać że ja też potrafię kogoś kupić po tym jak nie potrafił kupić Sane a wypożyczenia Perisica i Coutinho to chyba bardziej robota Kalle.
Nie wierzę w to ale oby okazał się naprawdę mega talentem bo inaczej to będzie kolejny odcinek ośmieszania Bayernu przez nieudolnego dyrektora sportowego.

28.08.2019 13:40

Manu jest jeszcze w takim wieku że spokojnie 3 lata może grać na najwyższym poziomie a może i dłużej (Kahn grał u nas prawie do 40 i do końca był klasowym bramkarzem). Rozważania o pozyskaniu nowego bramkarza zaczęły się bo Manu łapał ostatnio poważne kontuzje. Teraz jest zdrowy i wygląda że znowu jest w formie.
Patrząc na to myślę że lepiej żeby został w Schalke niż gdyby miał przyjść do nas i siedzieć na ławce. Jeżeli Manu będzie zdrowy to on powinien być naszym pierwszym wyborem. Ulreich nieraz pokazywał że jako rezerwowy bramkarz jest wystarczająco dobry a poza tym nie robi szumu że nie gra gdy Manu jest zdrowy.
Jeżeli Manu pogra jeszcze 3, 4 sezony to Nuebel tylko zmarnuje najlepsze lata siedząc na ławce.
O ile w polu rywalizacja jest potrzebna tak na pozycji bramkarza myślę że najlepiej jak dobrze wiadomo kto jest pierwszym bramkarzem a kto jest tylko rezerwowym.

28.08.2019 13:34

Jeżeli ogłosi że odchodzi to z jednej strony bardzo smutna wiadomość bo tyle ile zrobił dla Bayernu to trudno znaleźć inną osobę z równie dużymi zasługami. Z drugiej jednak strony chyba już najwyższy czas aby odszedł.
Pytanie tylko kto na jego miejsce? Na pewno żywa legenda klubu i niezwykle ciężko będzie go zastąpić. Oby się udało.

28.08.2019 13:22

Uważam że im szybciej przestanie być dyrektorem sportowym tym lepiej dla Bayernu.
Nie nadaje się na to stanowisko. To okienko pokazało to aż za bardzo. Nie załatwił żadnego transferu a wręcz kilka zawalił.
Teraz to już chyba nikt poważny w żadnym klubie nie będzie z nim rozmawiał.
Pytanie tylko kto za niego? Myślę że najważniejsze żeby to był ktoś kto będzie miał jakiś plan na przyszłość i będzie miał na tyle silną osobowość żeby wdrażać ten plan w życie.

28.08.2019 13:13

@OperatorJS
"Werner za słaby a Perisic w sam raz "

Smutna ale prawdziwa uwaga. Ja do tej pory nie mogę uwierzyć jak odpadali kolejni kandydaci do gry u nas w tym okienku bo niby za słabi a potem bam i mamy Perisica, Coutinho i Cuisance z których żaden nie jest lepszy od tych co odpadali bo za słabi.

27.08.2019 13:43

@tapczan

Od początku pisałem że to wypożyczenie skończy się tak samo jak Jamesa i zdania nie zmieniam.

27.08.2019 13:09

@Daro

Czy się to komuś podoba czy nie to liczby mimo wszystko bronią Mullera od kilku sezonów ma 10+ asyst może ostatnio strzela mniej bramek ale ciągle to ważny punkt zespołu.

27.08.2019 13:01

Rywalizacja o miejsce w pierwszej 11 jest dobra i dla piłkarzy i dla klubu, rotacja też musi być więc myślę że każdy dostanie sporo minut.

Edytowano : 2019-08-27 12:53:53

@mateuszFCB

Nie zgadzam się z tobą nie może być tak że Coutinho będzie odbudowywał formę kosztem Mullera. O grze w pierwszej 11 musi decydować forma jeżeli Coutinho będzie lepszy niech gra ale jeśli to Muller będzie lepszy to on powinien grać.

27.08.2019 12:49

Szkoda że nie udało się przekonać go do przyjścia za darmo za rok albo spróbować pozyskać go w tym okienku. Za rok myślę że transfer jest mało realny zwłaszcza że za rok to raczej Havertz i Sane będą pierwsi na liście do kupienia.

27.08.2019 12:43

Dobrze że coś dzieje się w sprawie transferu. Nie można marnować czasu i jak najszybciej starać się załatwić ten transfer.
Ciężko będzie przeprowadzić ten transfer ale na pewno warto.

27.08.2019 12:39

@FanGraczyBayern

Zgadzam się że jestem negatywnie nastawiony do tego wypożyczenia.

Pożyjemy zobaczymy kto miał rację.

Edytowano : 2019-08-27 11:31:05

W tej chwili ani wasze argumenty nie przekonują mnie ani moje nie przekonają was.

27.08.2019 11:28

@predator
"Nie wiem, u kogo pobierałeś lekcje matematyki, ale według moich rachunków 8,5+12 to wciąż mniej niż 120+20x4."

Tylko w którym miejscu mojego komentarza napisałem że 8,5 + 12 to więcej niż 120 + 4x12. Gdzie to wyczytałeś? Napisałem tylko że to dużo i uważam że te pieniądze powinny być zainwestowane w piłkarza który nie będzie grał u nas jednego sezonu a potem odejdzie tylko w kogoś kto pogra u nas parę lat. Nie mówię też że piłkarz powinien kochać Bayern ale pamiętam jak było z naszym ostatnim wypożyczeniem czyli z Jamesem po nim widać było że w pewnym momencie jedyne o czym myślał to to żeby wypożyczenie już się skończyło. Uważam że z Coutinho będzie tak samo jak na razie zachowuje się i mówi dokładnie to samo co James. Ty możesz wierzyć że to co mówi o tym jak mu jest dobrze w Monachium po 1 dniu to prawda. Ja jestem na to za stary. Nie wierzę też żeby Bayern wydał na Coutinho 120 mln on nie jest tyle wart. Czemu został wypożyczony? Przecież nie kupili Sane wiec pieniądze są? Nie kupili go bo wiedzą że nie jest ich wart. A do tego szanse że będzie grał tak jak w Liverpoolu są praktycznie żadne.

Co do najemnika to racja byli nawet bardzo użyteczni często lepsi od własnych żołnierzy.
A na poważnie bo wydawało mi się że wyraziłem się jasno ale napiszę jeszcze raz.
Jestem zły na sytuację w której zarząd serwuje nam kolejny przejściowy sezon z przebudową której według mnie nie ma i to będzie stracony rok jeżeli chodzi o ofensywę bo nikt za RR nie przyjdzie.

27.08.2019 10:57

@FanGraczyBayern
Skreśliłem Coutinho na starcie bo został wypożyczony a nie kupiony. Gdyby został kupiony to miałby ode mnie kredyt zaufania. Uważam że wypożyczenia w pełni ukształtowanego bo 27 letniego gracza nie ma sensu (przykład Jamesa to dobrze pokazuje, James prawie do samego końca wypożyczenia mówił że czuje się w Monachium jak w domu a potem zwiał z powrotem do Madrytu - Coutinho robi dokładnie to samo).
Zresztą gdyby zarząd wierzył w Coutinho to by go kupili ale on jest przecież zapchaj dziurą i niczym więcej.

@predator
"Po drugie, 120 mln i 20+ mln euro rocznie to dużo"
Napisałeś że to dużo a wypożyczenie 8,5 + pensja 12 za jeden sezon dla najemnika który w ogóle nie czuje się częścią klubu to mało? I stać nas na takie wyrzucanie kasy i tracenie czasu bo to oznacza kolejny sezon przebudowy (bez przebudowy moim zdaniem). Napisałem że Coutinho to najemnik bo wiadomo że nie był nawet opcją "Ź" (gdyby naprawdę był brany pod uwagę to przyszedłby zaraz po transferze Grizmanna do Barcelony i nie na wypożyczenie a po prostu jako transfer definitywny) ale że żadna inna nie wypaliła to w trybie awaryjnym go wypożyczyliśmy i on też dobrze wie że nikt za rok nie da za niego 120 mln. Dobry zawodnik i co najważniejsze profesjonalista wszędzie się zaklimatyzuje bo to jego praca i jak już decyduje się gdzieś przejść to wie co robi i na co się decyduje. Problemy z aklimatyzacją może mieć młody zawodni ale nie taki doświadczony jak Coutinho który grał już we Włoszech, Anglii, Hiszpanii.

@Arkady142
1."Wypominając to, że w Barcy mu się nie udało zapomniałeś o jednej rzeczy. Tam jest Messi"
2."Dodatkowo uważam (i znam wielu którzy też mają takie samo zdanie), że jeżeli piłkarz poradzi sobie w najbardziej wymagającej lidze świata (wiadomo o jaką chodzi), to poradzi sobie wszędzie"
3."Jeszcze tak apropo aklimatyzacji Brazylijczyka, bariera językowa itp. Coutinho mówił że w Monachium czuje się świetnie i zabiera się za Niemiecki"
4. "I jeszcze coś. To jest tylko wypożyczenie a nie transfer definitywny"

1. Coutinho przyszedł w miejsce Neymara do Barcy więc miejsce dla niego u boku Mesiego było. Miał zostać następcą Neymara i nową gwiazdą więc miał też duże wsparcie w klubie (nikt nie wydaje takich pieniędzy na piłkarza żeby go potem sadzać na ławce) a mimo to nie poradził sobie i po prostu zawiódł.
2. No cóż tutaj wystarczy tylko ci odpowiedzieć a jednak w Barcelonie w lidze hiszpańskiej Coutinho sobie nie poradził - więc albo twoja teoria jest zła albo Coutinho nie taki dobry jak uważasz?
3. Tutaj też pojechałeś. W Hiszpani Brazylijczyk trafił na barierę językową za to w Niemczech będzie miał łatwiej z językiem. To że mówi że dobrze się u nas czuje znaczy tyle co nic tak dla przypomnienia James (który też był wypożyczony) też tak mówił bardzo długo a potem okazało się że po prostu kłamał.
4. O tym pisałem już wyżej w tym poście

27.08.2019 05:41

@Arcatera80
"Nie uważam też żeby wyznacznikiem umiejętności zawodnika było to czy został on wypożyczony czy sprzedany."

Tutaj też widzę problem bo uważam że wypożyczyć można 18 albo 19 latka bo może się sprawdzi a może nie ale wypożyczanie 27 latka uważam za nieporozumienie. Uważam że nikt w zarządzie nie wierzy w Coutinho dlatego go wypożyczono żeby po sezonie oddać. Gdyby naprawdę byli przekonani co do jego umiejętności (a 27 letni piłkarz jest w pełni ukształtowany i ciężko przypuszczać że jego talent eksploduje w tym wieku) to nie został by wypożyczony a po prostu kupiony.

Ale żeby nie było szanuje twoje zdanie. Zobaczymy czy miałeś rację wierząc w to że Coutinho sprawdzi się u nas czy może ja skreślając go na starcie.

26.08.2019 14:53

@Arcatera80
No cóż mam swoje zdanie o Coutinho i czas pokaże czy słuszne czy nie. Na razie uważam że to był błąd sprowadzenie tego gracza do nas.
Co do profilu to napisałem profil Tiago który nie jest gwiazdą ale tak jest u nas przedstawiany pomimo że na to nie zasługuje i odnoszę wrażenie że z Coutinho wiele osób tutaj też na siłę próbuje zrobić gwiazdę.

Edytowano : 2019-08-26 14:04:20

Gdyby Tiago był tak dobry jak jest u nas przedstawiany to już dawno do klubu spływały by oferty kupna a z tego co kojarzę to nie było nigdy żadnej.
Gdyby Coutinho był gwiazdą to Barcelona nie oddała by go na wypożyczenie.

26.08.2019 14:00

@Nookie
Bez szalu. Grali krotko. Coutinhio chcial byc pod gra, pokazywal sie. Moze byc z niego pozytek. Perisic mecz do zapomnienia. Ale to ich pierwszy mecz, nic dziwnego, ze nie bylo fajerwerkow.

30 minut to krótko? Perisic to jakby go w ogóle nie było na boisku to by nie było różnicy. Coutinho może i pokazywał się do gry ale zapowiada się drugi Tiago czyli ładne przyjęcie, kółeczko i oddanie do najbliższego. Może co 10 mecz jakieś jedno super zagranie i wtedy zachwyty jaką to gwiazdę mamy w zespole. Tylko że nasza gwiazda Tiago jest już tyle czasu u nas i jakoś przez ten czas nikt go nie chce nawet zapytania nie było.

26.08.2019 13:34

@FanGraczyBayern

To moja ocena tego transferu. Ty możesz mieć inną czas pokarze kto miał rację. Ja podaje swoje argumenty dlaczego tak uważam możesz się z nimi zgadzać lub nie.
Czy Havertz nie jest już lepszy od Coutinho to pokarze ten sezon BL. Co do ceny za niego to zobaczymy ale zgadzam się że to będą ciężkie negocjacje.

Co do obniżenia ceny za Coutinho to myślę że nie ma szans chyba że będzie u nas grał tak jak u nich ale w tedy nie ma sensu go kupować. Jeżeli tak jak niektórzy by chcieli zacznie u nas grać jak za najlepszych czasów w Liverpoolu (ja w to nie wierzę) to o obniżce nie ma mowy. Dobre relacje z Barceloną i co z tego z Atletico też podobno mamy dobre relacje a i tak Hernandez przyszedł za tyle ile wynosiła klauzula nie było żadnej obniżki nawet małej.

26.08.2019 12:19

@Marienplatz
Oczywiście że nie ma sensu.

Tylko że wydajemy ok 20 mln (wypożyczenie i pensja) tylko po to żeby zrobić przysługę Barcelonie. Tak to my zrobiliśmy przysługę im a nie oni nam wypożyczając Coutinho.
On nigdy nie był wart, nie jest i nie będzie wart 120 mln. Nawet zapłacenie tego w 3 ratach po 40 mln nie ma sensu.

Takie pieniądze są warci Sane i Havertz ale nie Coutinho.

Nie rozumie czemu nie kupimy Sane teraz. Przecież kupiliśmy Hernandeza z poważną kontuzją i już po pierwszym meczu widać że to był dobry ruch i te pieniądze się zwrócą.
Z Sane też powinniśmy zrobić tak samo kupić go teraz i wyleczyć a nie marnować pieniądze na Coutinho. W zimie MC zażyczy sobie takich samych pieniędzy w lecie też - zobaczycie. Oni mają pieniądze i nie mają żadnego interesu w obniżaniu ceny.

26.08.2019 09:57

To był nasz obowiązek podpisać z nim kontrakt. Jeżeli była szansa żeby mieć go za darmo to trzeba było to wykorzystać.
Może nie był by to następca Lewandowskiego ale na pewno jest solidnym napastnikiem może też grać na skrzydle albo za napastnikiem. Można się śmiać też z idei niemieckiego Bayernu ale uważam że w kadrze powinni być najlepsi Niemcy a Werner w tym momencie jest najlepszym Niemieckim napastnikiem.

26.08.2019 09:17

Jak Brazzo zajmie się transferem Nuebela to skończy się tak jak z Wernerem czyli przedłuży kontrakt z Schalke i tyle zobaczymy go w Bayernie.

O Roce też raczej należy zapomnieć ale nie znam go więc nie będę się wypowiadał czy to strata czy nie.

26.08.2019 07:10

Po pierwszym meczu nie zmieniłem zdania że to transferowa porażka ale zobaczymy co będzie dalej oby dużo lepiej.
Nadal uważam że po tym sezonie odejdzie niechciany tak jak James.

Edytowano : 2019-08-26 06:51:36

Szkoda tylko straconego czasu i pieniędzy.
Brawa po raz kolejny dla Brazzo.

26.08.2019 06:50

To chyba przekreśla jego transfer do nas. Ale skoro tak załatwia się sprawę to wychodzi właśnie tak. Zamiast kupić go już w tym okienku to kombinacje.
Może i Brazzo nie ma nic do powiedzenia na temat transferów ale nawet jak tak jest to co on w ogóle robi? Za coś pieniądze bierze. Dla mnie to jego porażka i powinien za to polecieć ze stanowiska zresztą za całe okienko to najgorszy dyrektor sportowy w całej Bundeslidze.

26.08.2019 06:48

Świetny mecz Lewandowskiego hattrick i nic więcej nie trzeb pisać.
Hernandez moim zdaniem zagrał bardzo dobrze, jego współpraca z Sule wyglądała dobrze.
Pavard moim zdaniem na prawej stronie prezentuje się dużo lepiej niż na środku, gdyby nie zagranie ręką w polu karnym (którego sędzia nie znał) to byłby to jego świetny występ.
Kimmich jako DŚP przyzwoicie i chyba trzeba się przyzwyczaić że tam właśnie będzie grał.
Tylko trzeba pamiętać że Schalke nie postawiło zbyt wysoko poprzeczki więc trzeba poczekać na mecz z silniejszą drużyną.

A teraz ostatnie wzmocnienia.
Perisić - a on w ogóle grał??? i na tym komentarz można by zakończyć wszedł na 30 minut i nie pokazał nic. Znikał, nie ciągnął gry na skrzydle, słabo to widzę na przyszłość.

Coutinho - on w odróżnieni od Perisicia chciał się pokazać z jak najlepszej strony w swoim pierwszym występie. Ale na chęciach się skończyło. Jak chciał przedryblować to tracił piłkę, jak podawał to do najbliżej stojącego. Zobaczymy jak będzie dalej. Wczoraj nie pokazał nic co by tłumaczyło cenę wykup 120 mln. Na razie wygląda tak jak w Barcelonie czyli podobno jest super zawodnikiem ale na boisku tego nie pokazuje. Zgadza się że nie bał się piłki nie uciekał od niej ale co z tego jak po jego zagraniach nie mieliśmy żadnych korzyści (w tym meczu grał tak jak James i taka jak już pisałem jego przygoda z naszym klubem skończy się tak samo).

Couisance - przesiedział cały mecz na ławce i tak już pewnie będzie. Odszedł Renato wieczny rezerwowy z mega talentem przyszedł w jego miejsce Couisance.

25.08.2019 06:18

Plany piękne ale na ile realne i co z nich wyjdzie to się okaże.

Jeżeli wszyscy czterej w sezonie 2020/2021 grali by u nas to by było najlepsze okienko transferowe od lat.

23.08.2019 14:09

@mdbayern
A za rok widzę to tak:
PRZYCHODZĄ:
Sane - 110 milionów
Havertz - 100 milionów
Cou - wykup na 4 raty czyli 30 milionów
Werner - free
Nubel - free
Odchodzą:
Perisić - koniec loan
Martinez - 10 milionów
Tolliso - 30 milionów

Pomarzyć można o takim okienku. Pamiętaj tylko że przed tym okienkiem też były wielkie nadzieje i plany. A wyszło tak że jest dużo gorzej niż było (może poza obroną tam mniej więcej na zero).

23.08.2019 11:42

@hoven

Ciekawa ale trafna analiza Tiago.

Na początku okienka pisałem że powinniśmy go sprzedać.

23.08.2019 11:37

Powodzenia w nowym klubie.

Patrząc na nasze wzmocnienia w tym okienku to szkoda że nie podpisał z nami nowego kontraktu.

23.08.2019 10:01

Jedyne rozsądne rozwiązanie dla FCB i Renato. Chyba szkoda że tak późno. Jego transfer do nas był niewypałem.
Zobaczymy jak sobie poradzi w lidze francuskiej.

23.08.2019 10:00

Gdyby pogratulował zakupu Sane to można by się cieszyć a tak nie ma z czego.
Coutinho to niewypał Barcelony którego pozbyto się bez żalu a my daliśmy się złapać. Szkoda kasy na to wypożyczenie i pensje. Nic z niego nie będzie.
Jeżeli za rok nadal za transfery będą odpowiedzialni ci sami ludzie to raczej można tylko pomarzyć o Sane, Wernerze i Havertzie. Ale obym się mylił bardzo liczę na te transfery.

20.08.2019 08:32

@Mathias
W Barcelonie był na wylocie a w Bayernie jest traktowany jak wielka gwiazda.

Racja.
Dwa lata temu z Jamesem było tak samo jak to się skończyło wiadomo.
Ja nie wierzę że będzie realnym wzmocnieniem raczej zapchajdziurą która posiedzi rok zacznie kaprysić i odejdzie.

20.08.2019 06:17

Kolejny sezonowiec jak James.
Cena wykupu z kosmosu. Skoro za Sane nie chcieli dać 110 mln to jak można myśleć o wydaniu 120 mln za Coutinho (nawet w 3 ratach).

20.08.2019 05:49

@Prezes42
Zarząd co prawda zaspał trochę też z tym transferem, ale sam Sane też nie jest bez winy bo myślał, myślał i ... dalej myśli, z tym, że już z gabinetu lekarskiego.

Według mnie winę za to jak na razie skończyła się sprawa transferu Sane ponosi tylko i wyłącznie Bayern. Jeżeli naprawdę chcieliśmy go kupić to powinniśmy działać naprawdę intensywnie złożyć ofertę MC i Sane i oczywiście dać warunek żeby Sane nie grał w tamtym meczu (chociaż to nasza opieszałość doprowadziła że to ciągnęło się tak długo). Ja nie widzę winy Sane ani Pepa ani MC. To my potrzebujemy takiego zawodnika jak Sane a nie MC chciało go za wszelką cenę sprzedać, oni raczej robili wszystko żeby go zatrzymać albo co najmniej dostać za niego jak najwięcej. A to że Sane nie mógł się zdecydować? Skoro nasi działacze nieudolnie go przekonywali żeby do nas przyszedł.....

Edytowano : 2019-08-20 05:29:18

Życzę Sane szybkiego powrotu do zdrowia i mam nadzieję że jednak go kupimy jak nie teraz to w zimie.

20.08.2019 05:28

Czytam komentarze i nie wierzę. Czy to ironia czy wy naprawde tak jesteście zachwyceni tym wypożyczeniem.
Kilka dni temu jak pojawił sie temat Dembele to pisaliście że po tym co zrobił BVB nie ma co się nim interrsować a przecież Coutinho tak samo wymuszał transfer na Liverpoolu. Z tą tylko różnicą że Dembele tłumaczy że był młody i pewnie agent go podpuścił a Coutinho nic nie tłumaczy zachował sie po prostu chamsko w stosunku do klubu i trenera któremu zawdzięczał bardzo wiele. (W Liverpoolu grał jak klasowy zawodnik a w Barcelonie nawet nie zbliżył sie do tego poziomu u nas będzie tak samo.) Nas też wystawi jak tylko będzie miał okazję.

19.08.2019 18:38

@Okta88

Widzę i dlatego piszę. Gdyby nie durne wypożyczenia to może sytuacja była by lepsza a tak mamy co mamy, czyli łatanie dziur na chybił trafił zawodnikami nie chcianymi w ich klubach.

Ja nie napisałem że my powinniśmy wypożyczać naszych graczy tylko że nie powinniśmy wypożyczać graczy do nas (Perisic, Coutinho) bo to nie ma sensu.

Edytowano : 2019-08-19 14:52:50

No właśnie Robbena kupiliśmy bo był dobry (nie wypożyczaliśmy go).

Wypożyczanie "30 latków" nie ma sensu i nikt mnie nie przekona że jest inaczej. To strata czasu i pieniędzy które można dużo lepiej zainwestować.

19.08.2019 14:49

@Franek2015
Za Stary na Bayern kupimy jakiegoś 30latka.

Chciałeś chyba napisać "wypożyczymy jakiegoś 30 latka" może jego talent nagle eksploduje to go kupimy w końcu co chwile można przeczytać jak nagle jakiś 30 latek staje się klasowym graczem i objawieniem sezonu tak jak Sancho z BVB a nie sorry on ma 19 lat.

19.08.2019 14:44

@FanGraczyBayern

Ja nie mogę zrozumieć czemu po raz kolejny wypożyczamy takiego gracz?
Chodzi mi o to że wypożyczyć to można 18 albo 19 latka i dać mu szansę jak się rozwinie to kupić jak nie to nie traci się kasy za transfer.
A tu mamy gracz 27 letniego który już pokazał co umie i albo się go kupuje albo nie. Nie ma co liczyć że nagle jego talent eksploduje - to jest wręcz śmieszne.

19.08.2019 14:04

@FanGraczyBayern

Ok fakt nie wiedziałem o tym ale czy to nie potwierdza moich słów że wybrał nas bo to najmniejsze zło?

19.08.2019 13:51

@Okta88
W końcu zawodnik który jasno się określił ze chce dla nas grać. A nie jak ta cała szopka z Sane.

Serio tak uważasz?
W Barcelonie go nie chcieli i dali mu do wyboru Bayern albo PSG to wybrał nas. Gdyby mał do wyboru nas albo zostać w Barcelonie to też by się pewnie nie zastanawiał i został by.

Pogra sezon u nas i przy pierwszej okazji ucieknie. Po James też sobie wiele obiecywano a jak wyszło wiadomo.

19.08.2019 13:39

Liczyłem na transfer Wernera ale po wypożyczeniu Coutinho to chyba rzeczywiście nic z transferu Wernera teraz nie będzie. Szkoda bo za pieniądze wydane na wypożyczenie i pensje Coutinho można by przynajmniej spróbować ściągnąć Wernera, ewentualnie dołożyć ale ponad połowa już by była. A tak mamy gościa który przezimuje u nas a potem ucieknie.

19.08.2019 13:32

Niestety nie podzielam optymizmu niektórych co do Coutinho. Tak jak szybko przyszedł tak szybko odejdzie. Bayern nic dobrego z tego nie będzie miał. Na tym wypożyczeniu zyskała tylko Barcelona.

19.08.2019 12:14

@vaterland
Wypożyczenie to rozwiązanie doraźne. Zimą albo za rok jest duża szansa na zakup Sane, na Horyzoncie jest tez Havertz. Różnie może soe zdarzyć, jeśli Cou nie odpali to stracimy niewiele

Mi właśnie o to chodzi że znowu wydajemy może i drobne sumy ale jednak na wypożyczenia.
Chociaż czy takie drobne jeżeli zliczyć ile wydaliśmy na wypożyczenie: Jamesa, Perisica i Coutinho to już nie jest taka drobna suma a przecież trzeba jeszcze doliczyć ich pensje które raczej do najniższych nie należą a dostają je piłkarze którzy według mnie nie utożsamiają się za bardzo z klubem (bo przecież to tylko wypożyczenie i w to że zostaną po wypożyczeniu chyba żaden nie wierzy).

Za sumę tych wypożyczeń i pensji spokojnie można by kupić np. Wernera a tak to czekamy żeby go mieć za darmo tylko czy on będzie chciał czekać.

19.08.2019 08:36

Pierwszy raz od dłuższego czasu kupiliśmy gracza z BL którego prawie nie znam.
Czy to wzmocnienie jeżeli nawet w Gladbach nie był podstawowym graczem? Chyba kolejny Arp?
Sprawdziłem na stronie "Kicker" i jego statystyki z zeszłego sezonu powalają: 11 meczy, 0 bramek, 1 asysta i nota 4,75, tylko raz w pierwszym składzie (raz wszedł w pierwszej połowie) reszta to tylko ogony. To już Renato ma lepsze statystyki.
Taki transfer na poziomie naszego super dyrektora sportowego.

19.08.2019 08:12

Szkoda że Hoeness na zakończenie pracy zostawia zespół w takim stanie.
Oczywiście wielki szacunek za to że finansowo jesteśmy bardzo mocni ale sportowo to już duży zjazd w dół to okienko pokazuje to. Ile można wypożyczać graczy niechcianych w innym klubie?
Wypożyczenia też kosztują to raz, a dwa traci się czas potrzebny na budowę dobrego składu.

19.08.2019 07:59

Obym się mylił ale dla mnie wypożyczenie Coutinho skończy się tak samo jak Jamesa czyli nie odegra większej roli i odejdzie. Ja nie wieżę że wydamy 120 mln żeby go wykupić skoro nie wydaliśmy 40 na Jamesa. Zresztą uważam że Coutinho nie jest wart tyle, nie jest wart nawet połowy.
Nie rozumie w ogóle po co te wypożyczenia, wszyscy wiedzą że to tylko łatanie dziur i zarząd i piłkarz, a wiadomo jak piłkarz wie że jest tylko na chwilę to czy będzie się starał na 100%? Ja w to nie wierzę, przykład Jamesa to bardzo dobrze potwierdza.
Tracimy tylko kasę na tych wypożyczeniach i czas. Już lepiej kupić młodego gracza i spróbować czy się rozwinie albo dać szansę komuś z młodzieżowych drużyn.
Kolejny przejściowy sezon się szykuje. Ciekawe ile jeszcze przed nami?

19.08.2019 07:55

Chciałbym żeby 1 scenariusz się sprawdził i pomimo kontuzji Sane już w tym okienku został naszym zawodnikiem. Nie ma na co czekać.

14.08.2019 14:14

Od początku nie wiedziałem czemu akurat Brazzo został dyrektorem sportowym ale na pewno nie myślałem że będzie aż tak słaby.
Miał u mnie duży kredyt zaufania teraz to już chyba nic pozytywnego o nim nie napiszę. Jeżeli się mylę to przeproszę.

14.08.2019 14:11

Myślę że w przypadku Brazzo nawet Kahn nic nie zdziała on po prostu nie nadaje się na stanowisko dyrektora sportowego.

14.08.2019 14:06

Jeżeli nie będzie chciał przedłużyć kontraktu i rzeczywiście jest zdecydowany przyjść do nas to myślę że im bliżej końca okienka tym cena będzie niższa. Można spróbować go wyciągnąć jeszcze w tym okienku na pewno przydał by się, tym bardziej przy obecnej sytuacji z transferami.
Problem jest w tym że tak jak RB chciało by na nim zarobić dobre pieniądze tak my jesteśmy trochę zdesperowani żeby dokonać jakichś wzmocnień - według mnie taki pat i jedni i drudzy są na musie.

13.08.2019 13:51

A co mieli by powiedzieć że miały być prawdziwe wzmocnienia a są półśrodki i łatanie na szybko braków kadrowych.
Wiadomo że atmosfera w szatni jest ważna i nie ma co obrażać się na zawodnika za to że Brazzo nie nadaje się na dyrektora sportowego.

13.08.2019 13:45

Albo ja jestem takim pesymistą albo na stronie tak dużo optymistów. Transfer Sane nie doszedł do skutku (chociaż mam nadzieje że jeszcze go kupimy pomimo kontuzji). To co się stało jest winą naszej opieszałości a nie zawodnika, Pepa czy ogólnie MC. Pomimo to wiele osób ciągle pisze a za rok to kupimy Sane, Havertza i za darmo Wernera z tym dyrektorem sportowym to co najwyżej za 20 mln wykupimy Perisica po wypożyczeniu a nie kupimy wyżej wymienionych. Czas przestać bujać w obłokach to co teraz wyprawia Brazzo to działanie na szkodę FCB.

13.08.2019 13:40

Czyli to już chyba pewne. Do tej pory łudziłem się że to tylko wymysł prasy.
Teraz zupełnie innego znaczenia nabierają słowa Uliego "Gdybyście wiedzieli kogo ...." (tak wiem to nie dokładne słowa ale o to chodziło). Ja głupi myślałem że chodzi o zawodników którzy będą gwiazdami a tu chodziło o łatanie dziur kim się da na ostatnią chwilę byle tylko dało się wystawić meczową 18 bez ściągania graczy z FCBII.
Szkoda ale jak coś to do Uliego nie można mieć pretensji że źle się zrozumiało jego wypowiedź.

12.08.2019 13:45

Co on w ogóle mówi, gość stracił już 2 miesiące okienka i cały poprzedni sezon żeby znaleźć następców RR. Ja już nie wierzę że przyjdzie ktoś kogo można by nazwać następcą duetu RR.
Lubiłem Brazzo jako piłkarza teraz już tylko mnie denerwuje. W tym momencie nie czekam już na żaden transfer ale na informację że Salihamidzic nie jest już naszym dyrektorem sportowym.

10.08.2019 16:16

Jeżeli to prawda i ten transfer dojdzie do skutku to znaczy że cofamy się do czasu gdy do klubu przychodzili tak wybitni piłkarze jak Karimi, Hashemian, Pranjic, Braafheid. Jak wyglądała ich gra myślę że wielu na tej stronie pamięta. Teraz będzie pewnie tak samo.
Z Brazzo jako dyrektorem sportowym nie ma co liczyć na lepsze transfery.

10.08.2019 16:08

Nie dla Perisica nawet jako zapchaj dziury na rok. Taka polityka doprowadziła do tego że odeszli Ribery i Robben i nie ma następców.
Wypożyczenie na rok a potem 30 mln za wykupienie to chore. Nawet jak go nie wykupimy to zajmie miejsce i przebudowa która powinna zacząć się nawet nie w tym okienku a rok temu znowu poczeka rok do 2020 roku. A potem jak Brazzo nadal będzie dyrektorem sportowym poczeka jeszcze rok do 2021 a może jeszcze dłużej.

Ale jak już pisałem Perisic to jedyny transfer jaki Brazzo jest w stanie załątwić.

Mam nadzieje że to tylko plotka gazet które już chyba otwarcie zaczynają śmiać się z nas.

09.08.2019 14:10

Niestety ale dopóki naszym dyrektorem sportowym będzie Salihamidzic nie ma szans na żadem poważny transfer.
Po tym co się działo z Sane myślę że żaden normalny klub nie będzie nawet chciał rozmawiać z naszym dyrektorem sportowym. Do tej pory był traktowany chyba jako posłaniec Hoenessa i Kalle teraz to już nawet pewnie nie.
Oczywiście można obwiniać o to co się stało Sane, Guardiolę i MC ale wina leży tylko i wyłącznie po naszej stronie.
Plotki o Perisiciu to jakiś ponury żart on newet nie powinien być brany pod uwagę jako uzupełnienie ławki ale z drugiej strony to raczej jedyny transfer który jest w stanie załatwić Brazzo.
Ostatnia wypowiedz Brazzo o Sane to nawet nie ma co komentować lepiej jakby powiedział że odnowiła mu się jakaś kontuzja z czasów gdy grał i z tego powodu rezygnuje z funkcji dyrektora sportowego.

Na koniec jeżeli Brazzo nadal będzie po tym okienku transferowym naszym dyrektorem sportowym to możemy zapomnieć że Havertz przyjdzie do nas.
Przykre to wszystko.

09.08.2019 12:11

Też mam nadzieje że nie przyjdzie a już na pewno nie za taką kasę o jakiej piszą czyli 50 mln (to by było chore)

16.07.2019 14:14

Nie znam ale jest młody i na grę w drugim zespole w sam raz. Treningi z pierwszym też miejmy nadzieję że dużo mu dadzą może okaże się niezłym zawodnikiem.
Daj cie spokój chłopakowi przecież wyraźnie jest napisane że ma grać w drugiej drużynie a wy piszecie tak jakby ogłosili że właśnie kupili następce Robbery który z miejsca ich zastąpi.

16.07.2019 14:13

Nie wiem po co przedłużać umowę skoro Lewandowski ma umowę jeszcze przez 2 lata do 2021 (chyba że się mylę). Wtedy będzie miał 33 lata i albo dać mu wtedy umowę z dużo mniejszymi zarobkami albo do widzenia.
Albo transfer Sane jest na ostatniej prostej albo to zasłona dymna dla innych transferów, za dużo tych albo
Trudno już wytrzymać bez oficjalnej informacji o jakimś transferze.

16.07.2019 14:09

Mi się strona podoba i dlatego zaglądam często.
Jak się komuś nie podoba to nie musi wchodzić nikt tu nikogo na siłę nie trzyma.

Co do informacji że Falk komentuje transfer Sane to rzeczywiście nudne ale to nie wina redakcji że facet nic nowego nie mówi tylko powtarza w kółko to samo.

16.07.2019 14:04

Spokojnie nie ma co tak jechać po Sane (to uwaga do niektórych).
Tak naprawdę to skąd wiadomo czy nie dał odpowiedzi czy chce grać u nas czy nie?
To że nie biega od gazety do gazety i nie płacze że chce odejść z City i grać w Bayernie to tylko dobrze o nim świadczy. Ma przecież ważny kontrakt. Zachowuje się dużo lepiej niż Neymar, Dembele, Coutinho czy Griezmann którzy wymuszali/wymuszają transfer do Barcelony.
Cała ta sytuacja to raczej wina naszego dyrektora sportowego który chyba nie za bardzo nadaje się na to stanowisko (tak w tej chwili oceniam jego pracę może na koniec sierpnia zmienię zdanie).

15.07.2019 15:14

Skoro zostają to albo żeby finalizować transfery (podpis i prezentacja) albo negocjować. Mam nadzieję że ta pierwsza możliwość.

15.07.2019 13:29

Wzmocnienie to raczej nie jest. Chociaż nie śledzę ligi francuskiej może się rozwiną ale jak grał w Bayerze to w pewnym momencie staną a nawet zaczął grać coraz gorzej.
Mam nadzieje że to tylko plotka.

15.07.2019 13:25