DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Jurgen1982 Strona 15

Jest takie powiedzenie 'tak się gra jak przeciwnik pozwala' i nam Lazio rozłożyło dywan, a w lidze nawet Bochum czy koeln się nam stawia i nie pozwala nam grać więc mamy efekt jaki mamy w lidze i nie szukałabym tutaj wytłumaczeń że po zwolnieniu tuchela nagle zaczęli grać czy mają inne zaangażowanie bo Leverkusen za silne po prostu nikt się już nas nie boi w bundeslidze i każdy gra z nami o punkty, kiedyś to mówili że jest to jak wizyta u dentysty i każdy się cofał do swojego pola karnego obsrany żeby dostać jak najmniej... Teraz każdy widzi jak to wygląda i od pierwszego gwizdka bochumy czy saabruckeny nas atakują a my się miotamy...

06.03.2024 22:02

@Mistrz358 masz rację, umniejszać nie ma co bo mecz to mecz i każdy na swoje musi zapracować. Ale nie jestem optymistą co do zmiany gry bo wg mnie Lazio się cofnęło i poniosło karę za to, jakby poszło dzikim presingiem jak Bochum to by nas pewnie stuknęli bo my zapomnieliśmy jak się wtedy gra ...

06.03.2024 21:50

@Dzidzia83 no widziałem bo inaczej się gra jak Cię rywal ciśnie a inaczej jak rywal po stracie pilki cofa się w swoje pole karne cała drużyna... My w tym sezonie nie umiemy się utrzymać przy piłce jak rywal nas presuje, robimy wtedy się nerwowi i nie dokładni ... I tylko dlatego wczoraj mecz się wydawał że graliśmy super ale to złudzenie bo rywal nie chciał grać piłka tylko cofał się i czekał na kontrę... A w pierwszym meczu było dokładnie to samo tylko byliśmy nieskuteczni i nasz mistrz elektryk złapał czerwo i zrobił karnego ... Poza tym niczym się mecz nie roznil

06.03.2024 21:47

Nie, po prostu wszystkie kluby bundesligi nas presują i się nas nie boja... A Lazio wyszło ultra obsrane, ustalili się w swoim polu karnym i waliło lagi na 'szybkiego' ciro i stąd ta różnica ;) luz z Mainz będzie już 'normalnie' jak za tuchela się przyzwyczailiśmy

06.03.2024 15:45

Graliśmy z Lazio które nie chciało wygrać bardziej niż my. Stało w swoim polu karnym bez presingu oddawali nam pole i tyle. W pierwszym meczu byliśmy nie skuteczni + czerwo UPA i tyle w temacie... W tym nam już weszło kilka strzałów i ohy ahy o dominacji xd bez jaj, Mainz nam w weekend pokaże grę presingiem i skończy się znowu 1-1 czy 2-2

06.03.2024 15:43

Bzdury piszesz, po prostu Lazio się schowało za potrojna garda i nie presowalo nas wcale, dzięki czemu sobie pstrykalismy piłka jak chcieliśmy, a w lidze każdy nas presuje i ciśnie przez co się gubimy i dostajemy w dupę

06.03.2024 15:40

1

Dokładnie, ale nie pchalbym się na siłę w araujo za 100 baniek bo Bayern nigdy tak nie działał i nie szastał na zawodników taka kasa... Wolałbym już tego Taha za 18 baniek i niech będzie z kim i de ligtem trzonem obrony, a kasę wydać na skrzydłowych i lewego obrońcę

06.03.2024 09:40

Wg mnie
a) guereiro to poziom BVB a nie Bayernu, on tu może być tylko zmiennikiem, więc trzeba kupić solidnego LO do pierwszego składu

b) Kimmich trochę wolny na PO, jeśli środek pomocy nie bardzo to chyba powinno pomyśleć o sprzedaniu go bo można wziąć za niego jeszcze spoko kasę ...

c) Dier to nie jest poziom Bayernu na pierwszy skład...to że wczoraj na Lazio wyglądał ok to spoko tylko że Lazio zrobiło parę akcji na cały mecz nie presowalo Bayernu tylko się chowało i czekało na kontry, jak ktoś na cisnie to dier się kopie w czoło i robi błędy w ustawieniu... To będzie zmiennik a nie kluczowy element podstawowego składu ;) jeśli UPA jest elektryk to trzeba go ohandlowac i kupić za niego kogoś na poziomie i trio De Ligt, jakiś nowy i kim powinni być rotowani a Dier jako czwarty do brydża w przypadku kontuzji/kartek

06.03.2024 09:33

Tuchel się bał podejmować nieoczywistych decyzji, teraz to robi bo ma w nosie bo wie że i tak wyleci

06.03.2024 09:30

No to jeśli zrobił to w mniejszej liczbie meczy to powinien wskoczyć przed niego a nie z nim na 1 ;)

06.03.2024 09:23

Haha xd no to wymyśliłeś xd

06.03.2024 09:22

Ocenianie Diera w obronie poprzez pryzmat meczu z Lazio, które nie miało wielu okazji w tym meczu to nie jest raczej odpowiednim podejściem(na meczu nie liczyłem tych akcji ale wg statystyk mieli tylko 5 akcji bramkowych) ;)

Dier grał np. z Leverkusen czy Freiburgiem gdzie punkty zgubiliśmy to nie było nad nim ohów i ahów ;) Tuchel też się wreszcie musi zdecydował kto ma grać w środku obrony a kto nie bo co mecz jest inna para środkowych obrońców a to nie jest chyba dobre dla ich zgrania:
a) Leverkusen (Kim, Dier, Upamecano)
b) Lazio (Kim, Upamecano)
c) Bochum (Kim, De Ligt)
d) Lipsk (De Ligt, Dier)
e) Freiburg (Kim, Dier)
f) Lazio (De Ligt, Dier)

06.03.2024 08:13

No to widzę że Ci to mają rozmach xd

06.03.2024 00:43

Haha co ten jeszcze nie wymyśli xd

06.03.2024 00:36

1

I jutro oficjalna wiadomość 'Tuchel dotarł do zawodników, odblokował potencjał, zostaje z nami na 20 lat' :p

06.03.2024 00:36

1

Ta araujo xd bonmy weźmiemy Theo za 100 baniek i araujo za 100 baniek xd co Wy z tym araujo ;) mamy De ligta i kima i środka bym nie ruszał, boki trzeba wymienić i na to kase puścić a nie bawić się w wymiany środkowych obrońców co sezon

05.03.2024 00:37

@Reeken89 3-4 ? :) wg mnie nawet więcej xd coś poszło grubo nie tak jak my płacimy więcej tej krótkiej kadrze niz Leverkusen + RB + BVB razem wzięci xd

05.03.2024 00:36

Ta, tylko pytanie za ile bo jakaś dziwna przypadłość jest że każdy wali cenę zawodnika X3 jak pyta Bayern... Zawodnicy też zarabiają grosze a jak przychodzą do Bayernu to kasa X3.... Sprawdźcie ile zarabiał sabitzer w Lipsku(4.5 mln euro rocznie), ile u nas(12.5 mln euro rocznie) a ile teraz w BVB (7,5 mln euro rocznie)....

04.03.2024 19:56

No ale skoro UPA dostał czerwo to chyba czeka go pauza od meczu przymusowa ;) przegranie bundesligi i to taka różnica pkt jest wg mnie większym policzkiem niz przegranie lm jak co roku ...

04.03.2024 19:44

Pewnie agencina robił szpagaty z glupimy plotami jaki to Davies jest pożądany w realu a real ma go w nosie w tym sezonie bo kupił Mbappe i wydal srylion euraczy i nie będzie chciał pewnie już kasa szastać na gościa którego może za rok mieć za frajer

04.03.2024 19:43

Jak zostanie jeszcze jeden rok to droga za rok do Liverpoolu czy Bayernu będzie zamknięta bo nie sądzę że Liverpool zwolni trenera po roku, my też pewnie jak weźmiemy kogoś to będziemy go chociaż 1,5 sezonu trzymać .... Więc jeśli chce do kogoś z tej ekipy to czekać nie może inaczej utknie tam na dłużej ;)

04.03.2024 19:41

I tyle w temacie ;)

03.03.2024 19:33

Ważniejsze jest utrzymanie tuchela niż zmiana bo oni nie są jak kahn ... Tylko czy nie robią gorzej od kahna ?

03.03.2024 19:32

Odprawę mu i tak zapłacimy, a skoro już jest podawane że ciężko będzie o Alonso i gadają o jakimś typie z Feyenoordu czy skadstam to jeśli mają takie plany to już lepiej żeby go od teraz wyrywali a nie w czerwcu...

03.03.2024 19:31

Ale ty jesteś monotematyczny, w kółko teraz będziesz gadał o byłym dziennikarzu... Nudne to i małe. Zablokuj jego posty jeśli cię szczypie albo wejdź trochę wyżej i odpisuj bez tego głupiego pisania o byłym dziennikarzu bo to żenujące jest z twojej strony

03.03.2024 19:28

Daj sobie spokój z czuciem xd ostatnia akcja to ostatnia a nie 5 wrzutek po niej ;) u nas też był taki co czuł mecz i nie dał belingamowi czerwonej po kopnięciu w głowę Daviesa bo właśnie chcial czuć mecz i być empatyczny i był z tego dumny ;) z tego co czytałem to już rogu miał nie dawać a dostał real jeszcze róg dodatkowo z ktorego nie było gola, a kolejna wrzuta to kolejna od kolejnej akcji ;) mogli grać 90 minut a nie liczyć na ostatnią akcje meczu

03.03.2024 19:06

poprzedni mecz też wygrali z rywalem grającym w 10.... tylko że w okolicy 80 minuty a nie 15 :D chyba że wjedzie autobus im i skończy się po 0 XD

03.03.2024 15:57

no jakoś tym geniuszem nie świeci u nas wcale.... raczej bym powiedział taki oszust udający geniusza...

03.03.2024 15:54

Koeln już gra w 10 od 14 minuty więc zaraz będzie 7-0 dla Leverkusen..... i odjechali nam na 10 pkt...

03.03.2024 15:51

Wcale bym się nie zdziwił i o tym mówiłem już ze 2 miesiące temu, że idziemy w jakiś syf i marazm trzymając tuchela do końca sezonu, a co będzie potem nie wie nikt... ile zawodników odejdzie ile przyjdzie, a jak przyjdą to jakiej wartości zawodnicy (z Dierami nie zawojujemy europy) i kto zostanie trenerem? to wszystko nie zachęca do tego, żeby tutaj chcieć zostać jak się ma przyszłość przed sobą. Za to tutaj będzie chciał zostać Goretzka, Coman, Gnabry itd i ich na siłę stąd nie wygonisz, za to tych wartościowych będzie ciężko utrzymać...

03.03.2024 15:41

@blade87 ale jakie wała? Dostali ostatni rzut rożny, piłka poszła w pole karne, ale obrońca piłkę wybił, zebrał gość z realu i walczył z obrońcą o piłkę tak, że wyszedł z nią z pola karnego z prawej strony i sędzia wtedy zdecydował, że poprzednia akcja się skończyła i zakończył mecz i gwizdnął, to że real dalej grał po końcowym gwizdku i wrzucił w pole karne i strzelił to już niczyja wina. Inaczej by było jakby gość wychodził sam na sam z bramkarzem a sędzia po chamsku gwizdnął to by była inna sprawa, tutaj dostali ostatni rożny z którego nie strzelili gola, a potem wykonywali kolejną akcję z kolejną wrzutką na którą sędzia już nie pozwolił, wg mnie nic kontrowersyjnego tutaj nie było poza zachowaniem zawodników realu którzy się rzucili na sędziego jakby przegrali właśnie finał ligi mistrzów ;) Kartki się sypnęły Bellingham sobie odpocznie pewnie od piłki parę meczy, przemyśli i na przyszłość będzie wiedział jak się zachować... Naprawdę nie ma z czego dmuchać afery, szczególnie że Real akuratnie często jest obdarowywany przez sędziów łaską braku czerwonych kartek itd więc niech dadzą na luz ;)

03.03.2024 15:38

Też nie widziałem, ale czytałem że w okolicy 31 minuty w strzałach było 7-1 dla rywali to mówi samo za siebie... Kolejne stracone punkty i kolejne głupie gadanie ze była reakcja, były piękne okazję ale nie było skuteczności .... Dramat

02.03.2024 10:01

Pytanie do statystyków, czy mieliśmy w historii takiego trenera który zabezpieczył wszystkie cele w dwóch sezonach jak Tuchel a zarzad chodził uśmiechnięty i trzymał się takiego pasożyta? (Bo mistrzostwo w tamtym sezonie to wepchnelo nam do rąk BVB)

02.03.2024 09:55

1

No dzień jak co dzień za tuchela ... Chlop zaraz wyjdzie i powie że odrobiliśmy 1 pkt do Leverkusen ;)

01.03.2024 22:24

@tapczan no weź jak możesz za to obarczać tuchela to nie jego wina :p

01.03.2024 21:55

Xd

01.03.2024 21:51

Tak bo to kwestia odebrania umiejętności 20 zawodnikom xd

01.03.2024 21:50

1

Dziś nie oglądam meczu, ale widzę po komentarzach że Streich nakrył czapka naszego wirtuoza taktu i taktyki ;)

01.03.2024 21:28

Słyszałem gdzieś plotę że kloopowi coś jest i szykuje się do jakiegoś zabiegu więc jeśli to prawda to nie ma cienia szans na jego angaż w tym roku

29.02.2024 19:55

No ale jeśli się szprycowal to dobrze że mu tyle dali, nie powinno być miejsca dla oszustów ...

29.02.2024 19:50

A ja szczerze to nawet nie widziałem kiedy działy się te 'straszne' rzeczy na trybunach :)

29.02.2024 19:49

Dziś dostaniesz na deser 2x tyle tekstu ;) ale fajnie że mu się chciało pogrzebać i opisać ;)

29.02.2024 19:47

Jeśli z Bayeru odejdzie wirtz to wynik w przyszłym sezonie może wybić z głowy, ten zawodnik robi im większość pkt więc bez niego lever znowu będzie na miejscach 4-6 ;)

28.02.2024 00:17

Pogonić Comana i gnabrego a za to kupić wirtza a zaragoze mamy już na rezerwę więc można by tak zrobic i wirtz i Sane na bokach zrobią wiatr a w środku jeszcze Musiala ;)

27.02.2024 20:23

No Teo to raczej zapomnij go już powiedzieli że za mniej niż 100 baniek go nie puszcza ...a my raczej nie ściągamy lewego obrońcy za 100 baniek ;)

27.02.2024 20:20

Zauważyłeś że tylko ty piszesz o Mourinho ? Nawet te pismaki z pokręconymi umysłami o nim nie piszą xd a Ty dalej i dalej o nim piszesz xd daj już spokój ten kierunek jest już zamknięty ;)

27.02.2024 18:31

@MsM dokładnie tak, wg mnie oleje go w tym sezonie i pójdzie za rok za okrągłe 0 a kasa zaoszczędzona pójdzie w bonusy dla piłkarza i agenta i podpiszą z nimi za jakieś 12 baniek zobaczycie ;)

26.02.2024 16:04

No to po ptakach xd kogo my nie wymienimy to zaraz każdy 100 mln xd

26.02.2024 16:02

@BavarianDude no w grę wchodzi jeszcze agent który dla siebie chce ugrać jak najwięcej i często w dupie ma co jest najlepsze dla gracza ;) z Realem mają pewnie sprawę w miarę stabilna jak nie w tym to w kolejnym za darmo to co mu szkodzi poszarpać stawki jakie mają ludzie z pierwszego składu obecnie

26.02.2024 16:01

No jak my poznamy trenera 1 lipca i preferencje trenera po kolejnych 2-3 tygodniach to tego czasu na transfery to będzie nie za wiele :p

26.02.2024 15:59

Dokładnie, ale coś czuję że real oleje gościa w tym sezonie bo się wykosztował na mbape i zostanie z nami do końca przyszłego sezonu i za rok odejdzie za friko bo on się napalili na real jak szczerbaty na suchary a nie sądzę że będą go na siłę wyciągać jak on krzyczy sobie 20 baniek xd za rok przyjdzie za darmo dostanie z tych 40 zaoszczędzonych baniek jakieś bonusy za podpisanie umowy daviesowi i agentowi i przystaną na 14 bankach wynagrodzenia bo resztę sobie w bonusach odbija ... A my zostaniemy z niczym chyba że go wypchany tego lata gdzie indziej ale nie wiem czy on będzie chciał się gdzieś indziej ruszyć

26.02.2024 15:57

Pewnie jego agencina naciąga na 20 żeby potem z wielkim bólem serca skończyć negocjacje na 16, które pewnie założone było od początku ;) nie zmienia faktu że gość powinien dostać max 12 i najprawdopodobniej pójdzie do Realu bo mamy raczej uzdrawiać sytuację z zarobkami niż podpisywać kolejne patoumowy. Agentowi pewnie się bardziej opyla go sprzedać i przytulić bonusik od realu niż podpisać umowę i dostać grosze jakieś w porównaniu do kasy za transfer ;) ale Davies chyba sam w sobie głąbem nie jest i powinien zareagować i się na coś określić bo agent smrodu narobi, który się przyklei do Daviesa a nie do agenta

26.02.2024 15:50

Serio uważasz że odejdzie 5 zawodników + saar i moting i kupimy w ich miejsce 7-9 nowych(bo jest gadka że za wąska kadra więc trzeba rozszerzyć) ? To jest raczej nie realne ;)

26.02.2024 07:08

BVB jest też katastrofalne, Bayer powoli też zaczyna się zacinać, w piątek wygrali bo mieli mega farta przy golach, pierwszy to jakiś cud że wpadł, a drugi to sobie bramkarz sam wrzucił... Wiadomo że ogólnie byli lepsi w meczu ale widać że już nie sypią wszystkich pewnie po kilka do zera ...

25.02.2024 19:34

Dziwne ale jakoś po tej kłótni doszli do wniosku że jednak Tuchel odejdzie ;) więc jeśli go posadzi to wyleci jeszcze szybciej pewnie bo widać ze Bayern nie chce tracić Kimmicha, De ligta i tela kosztem tuchela

24.02.2024 08:35

Uwierzę jak zobaczę :p może to być sprytny zabieg, odejdę po sezonie grajcie jak najlepiej a potem was wydymamy a on zostanie :p

21.02.2024 15:55

Wystarczy pączkować wczytywanie komentarzy np po 50 i nic nie będzie się zawieszać... Jak się ciągnie na raz 700 no to już jest lag

20.02.2024 23:22

Tych ludzi z grubymi bankami jest dużo więcej ;) i chyba jesteśmy w top3 najwięcej płacących klubów

20.02.2024 23:16

Alonso byłby super ale wątpię że do nas przyjdzie

20.02.2024 23:02

BVB to niestety szrociarze są. Sprzedali wszystko co mieli najlepsze, ściągają teraz odpady, mają kilku podstarzałych na których budują szkielet i trenera też mają jakiego mają.... To wszystko do kupy daje przeciętna drużynę którą właśnie jest na poziomie psv

20.02.2024 22:58

I bez problemu ktos wyciągnie go ;) on też nie będzie grał tam za 2,5 bani rocznie z takim talentem ;)

20.02.2024 22:52

No z tym czasem nieobecności to mocno nabiła kontuzją z nart bo to chyba ponad rok było, a pozostałe wszystkie lata z rok sumarycznie to źle nie jest ;) ale wg mnie i Neuer i Muller mają przesadzona mocno pensje. Reus ma np tylko 7 baniek i mu redukowali o prawie 50% ostatnio, a też jest legendą BVB... Dla porównania bramkarzy ter Stegen na 6 baniek rocznie, courtois ma 15... A Neuer 21 baniek w wieku 37 lat....

20.02.2024 22:40

Właśnie Mullerowi przydałoby się przyglądnąć skoro ma być tylko rezerwowym a ma brać 21 mln za sezon to chyba coś jest nie tak... Neuer też ma tyle ale on chociaż gra w każdym meczu i jest kluczowym zawodnikiem na ten moment ....

20.02.2024 21:41

1

Nie ogląda bajki tylko przegląda oferty pracy ;)

20.02.2024 21:38

Hej,
dobrze by było dodać, dwie opcje które jak dobrze pamiętam były na poprzedniej wersji strony:
a) paczkowanie komentarzy, teraz się pobierają wszystkie a jak jest ich więcej to strona zaczyna lagowac.
b) akcja do odświeżania komentarzy żeby nie przeładowywać całej strony

20.02.2024 17:25

Dzięki ;)

20.02.2024 17:16

No tak ;) spielismy się że 3 artykuły temu i dobra okazja żeby dosrac ;)

20.02.2024 17:08

Może trochę za dużo pijesz i taki jest efekt

20.02.2024 16:39

Jasna sprawa ale skoro Tuchel przegrał więcej w 40 meczach niż Julek w 80 to chyba nie warto się dla niego spinac. A po sezonie robić zmiany zawodników jeśli potrzebujemy... Topienie klubu na 2 sezony to wielkie straty finansowe (weź scenariusz że skończymy no na 5-6 miejscu). Wygląda to trochę śmiesznie ;) jakby Tuchel miał wyniki, nie było spin, zawodnicy się rozwijali itd a oni by wyskoczyli do tuchela to ok, ale tego wszystkiego nie ma i jeszcze wyniki fatalne ... Więc kto komu robi źle ?

20.02.2024 16:38

2

@admin czy planujecie paczkowanie komentarzy jak było na poprzedniej stronie ? Teraz się ciągną wszystkie i to laguje zdeka
Oraz akcje do odświeżenia komentarzy ?

20.02.2024 16:16

@SammyKufour wracaj na signal iduna

20.02.2024 16:08

@Pavelak pożyjemy zobaczymy, chyba że w ratach na 5 lat zd

20.02.2024 16:07

Bo to jest pionek, nie zasłużył na szacunek w Bayernie czy w ogóle w któryms klubie zasłużył ? Wszędzie leciał z hukiem po kłótniach... Jeśli serio się potworzyły obozy to będa porażki za porażkami do skutku. No nie ma obecnie nawet jak zastąpić tych 6-7 graczy których zwrócił przeciwko sobie... Brnięcie w gównie nie ma sensu i wyrządzi tylko i wyłącznie większą krzywdę niz poprawi cokolwiek..

20.02.2024 16:05

No tylko jeśli my utopimy sezon i skończymy bo na 5 miejscu to myślisz że się skusi ?

20.02.2024 16:02

1

@SammyKufour to taki gość któremu pali się chata a on stoi i patrzy i mówi do strażaka w sumie dobrze niech się pali, lokatorzy i zarządca będą bardziej szanować na przyszłość ... W sumie nam się chata nie paliła 11 lat więc dla atrakcyjności otoczenia niech i mi teraz się zjara będzie fajniej atrakcyjniej.... Nie ma co pospiesznie gasić bo trzeba będzie jakieś papiery podpisywać, szkoda zachodu odbuduje potem za kilka lat będzie ok xd

20.02.2024 15:57

Ja słyszałem że nie zna ani angielskiego ani niemieckiego, ale czy to prawda nie wiem... Trochę taka ignorancja jeśli by angielskiego nie znal bo teraz to taka podstawa podstaw i by się tym językiem dogadał wszędzie

20.02.2024 15:52

@SammyKufour No mamy ubaw z Ciebie mocny ;)

20.02.2024 15:45

Ole gunar jako tymczasowy jak najbardziej. Pytanie czy my serio mamy kogoś już od lipca podpisanego że szukamy tymczasowych ? Bo to jest wielką niewiadoma;)

20.02.2024 15:37

1

@Zerafaelo ale nie ma o czym mówić, Tuchel przegrał w 44 meczach aż 11 meczy, a nagelsman 10 w 84 xd o jakich liczbach mówisz ?:) kiedyś gute nakłamał że ma super staty Tuchel i teraz każdy powtarza bujde

20.02.2024 15:26

To jest proste, tyle że mamy Januszy w zarządzie Twojego pokroju i zaryjemy w tym sezonie w ziemię, kasa pójdzie do innych a uli się uśmiechnie że postawił na swoje, a tuchela wywali w czerwcu xd szukać tu jakiegoś rozsądku nie da się, po prostu desperacka chęć postawienia na swoim ;) czyli jego dupa wyżej klubu ...a Tuchel się uśmiechnie weźmie odprawę i pójdzie psuć gdzieś indziej z satysfakcją że rozwalił Bayern ...

20.02.2024 15:20

No więc jak Tuchel teraz posadzi Kimmicha i goretzke na lawie do końca sezonu to im wartość na pewno ostro spadnie... Potem nic tylko ich sprzedawca za paczkę fajek o dokupić ujoze z Anglii za 5xtyle xd

20.02.2024 15:10

Bo to jest słup jak każdy w Bayernie, uli rządzi reszta słucha i się uśmiecha

20.02.2024 15:09

@Pavelak na początku sezonu był warty 45 baniek, po pół roku czyli w grudniu poleciał na 40, a na czerwiec po takim marazmie poleci na 35 albo nawet niżej ...

20.02.2024 14:43

@Pavelak obecnie jego wartość rynkowa leci w dół i jest wyceniany na 40 mln na transfermarkt, do końca sezonu pewnie pójdzie jeszcze bardziej jak będziemy grać jak gramy... My chcąc go wypchnąć z klubu pewnie będziemy negocjować, kombinować a koniec końców dostaniemy poniżej jego wartości szczególnie że gość na 18 baniek a takiej kasy nie płacą chyba we włoskiej lidze ;) nikt się na niego nie rzuci po tym co prezentujemy w tym sezonie. Mane poszedł do szejków gdzie sraja kasa i tyle to nic dla nich, Włosi będą negocjować

20.02.2024 14:36

1

I co Ci to da ? Gość pojedzie za 25 mln i kogo za to kupisz ?

20.02.2024 14:22

Ale po co ta giełda skoro my chcemy wszystko zawalić xd komuś się pewnie usrało że jak przegramy to sponsorzy się rzuca drzwiami i oknami xd tylko że tak nie będzie bo my oddaliśmy bez walki tytuł a nie ze Leverkusen go wyszarpalo xd

20.02.2024 14:21

Saar i chupo to mają kontrakt do tego roku. Jak im żaden mądry nie przedłuży to odchodzą w czerwcu

20.02.2024 14:20

@Zerafaelo dokładnie xd nic tylko postawić 50 zł na RB i kasa sama wpada. Jeśli się z zawodnikami nie dogadają to będziemy dostawać co mecz

20.02.2024 14:18

Nie ważne czy jest czy nie jest, straci klub, a Tuchel wart tego nie jest bo to jest toksyczny bufon który wyleci i tak. W lato można kilku sprzedać i kupić nowych ale nie 10 i jeśli będziemy walić porażki do końca sezonu to wartość zawodników spadnie również a jak bedziemy ich chcieli opychać hurtowo to już w ogóle będziemy handlować za 20 mln euro xd a za to nawet Boeya nie kupimy xd

20.02.2024 14:17

@Pavelak a kto na tym wyjdzie źle klub czy piłkarze ? Przegramy jeszcze że 4-5 meczy zawalimy wszystko a na koniec sezonu oni zamienia Tuchela na Alonso ?:) zawodnicy pewnie jak będą mieli otwarta wojnę z zarządem to odejdą do spokojnego miejsca nawet z mniejszą kasa bo oni mają już kasy na 3 życia xd więc klub zostanie z ręką w dupie na każdej płaszczyźnie, bez kasy, bez zawodników, bez pucharów ale za to z tuchelem i napompowanym ego że nie daliśmy się im !! Podsumował bym to jednym słowem ale nie chcę bana :p

20.02.2024 13:53

Pewnie jak spełniony będzie jeden warunek czyli Tuchel out jeśli zostanie to będziemy się kopać w czoło dalej. Wg mnie to jest otwarta wojna zawodnicy vs Tuchel...

20.02.2024 13:47

My ewidentnie mamy przegrać ligę w tym sezonie widocznie kontrakty że sponsorami skoczą czy coś bo innego wytłumaczenia nie ma...

20.02.2024 13:31

Jeśli się nie dogadają to nic nie wskoczy bo oni celowo walą po suficie żeby czasem goli nie strzelić, a jak musiala strzelił ostatnio to potem sie tłumaczył :p my zagramy lepiej jak Tuchel zniknie w innym wypadku będą się podkładać, to nie jest przegrywanie to jest podkładanie się ...

20.02.2024 13:29

Każdy kto myśli że w tej przepychance zarząd wygra z zawodnikami jest naiwny lekko mówiąc. Chyba że się dogada z zawodnikami albo jest gotowy skończyć na miejscu dalszym niż 4 ;) jeśli będą wychodzic co mecz i będą dostawali w dupę to tuchela za kilka kolejek wywalą, ale wszystko w miedzy czasie będzie zawalone do końca. I to nic nie zmieni ze Leverkusen wygra ligę i nie poprawi to wizerunku bundesligi bo to nie Leverkusen wygra tylko Bayern odda i każdy to widzi

20.02.2024 13:20

A po co miałby zostawac ?

20.02.2024 13:15

1

Jeśli jutro na prawdę zawodnicy dostali wolne to wg mnie znak że jutro dojdzie do zmiany trenera... Tuchel będzie pakował manatki a nowy się podpisze i ogłasza to po południu ... Trzymam kciuki xd

19.02.2024 21:53

Nie da się ... Nie pamiętam takiego marazmu i bicia się zawodników z trenerami .... Teraz jest już dno i trzeba się od niego odbić. A Ile gunar był pisany joko opcja 3 miesięczna i przykładowo Alonso od niego sezonu

19.02.2024 21:50

Nie da się ... Nie pamiętam takiego marazmu i bicia się zawodników z trenerami .... Teraz jest już dno i trzeba się od niego odbić. A Ile gunar był pisany joko opcja 3 miesięczna i przykładowo Alonso od niego sezonu

19.02.2024 21:50

I .i to pasuje zarówno powstrzymanie zła jak i wywalenie na zbity pysk tuchela . Co jest nie tak ?

19.02.2024 21:48

A może właśnie się dzieje i dali wolne piłkarzom żeby zwolnić tuchela a podpisać nowego i żeby już jutro nie prowadził treningów ? Oby oby

19.02.2024 21:46