DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Jurgen1982 Strona 29

Nie ma sensu ryzykować jakiejś kontuzji ;) lepiej nawet dać tela niech sobie pogra chłopak niz na siłę pchać gościa z kontuzją bo jak się mu cos pogorszy to bedziemy mieli gościa z głowy na kilka tygodni.

18.09.2023 11:58

@Reeken89 co masz na myśli, że odpuściłbyś fazę grupową ? :D

18.09.2023 11:25

Jesteś całkowicie oderwany od rzeczywistości :) zakończmy temat bo nigdzie nie dojdziemy, nie masz w sobie żadnej autorefleksji tylko tłuczesz te same dyrdymały i jeszcze oskarżasz mnie o jakieś poglądy których nie mam ;) koszmar :)

Edytowano : 2023-09-18 11:37:28

a za pracę uznaję czynności za które ktoś wypłaca mi wynagrodzenie. To że chodzisz do szkoły to jest fakt, że przygotowujesz się do przyszłej pracy, nabierasz wiedzę i w przyszłości podejmiesz dopiero pracę, która wg Twojego skrzywionego umysłu będzie pasja przez całe życie w której będziesz się spełniał i wszyscy dookoła będą mieli poglądy takie jakie Ty masz :) wręcz ludzie będą Cię kochali i nosili na rękach bo życie jest usłane różami i wszystko co sobie zaplanowałeś to spełni się krok po kroku :D

18.09.2023 11:23

@GuteSpiele Będę Cię nazywał bojownikiem o cudzych poglądach, które zostały Ci bardzo głęboko zaprogramowane w głowie. Poglądach w tematach, których sam jeszcze nie skosztowałeś ale już wiesz że źle smakują i Ty wiesz jak je przyprawić żeby smakowały lepiej.

a) W życiu nie przepracowałeś jednego dnia pracy, ale już z góry wiesz, że będziesz w życiu pracował z pasją i z wiesz lepiej niż wszyscy dookoła bo jak to nazwałeś Ty masz marzenia, a inni którzy maja pasję poza pracą to po prostu jest z ich strony "głupota z którą należy skończyć".
b) Nie jesteś jeszcze ojcem, a na pewno nie jesteś matką (chociaż z Twoimi poglądami to niczego nie wykluczam bo zaraz powiesz, że jesteś w trakcie zmiany płci), ale już wiesz i jesteś przekonany, że dla kobiety czas ciąży to męczarnia i trzeba to zastąpić sztucznymi macicami, żeby dzieci były po prostu odchowane gdzieś na półeczce w labo bo tak jest lepiej i to jest przyszłość dla wszystkich;)

Strach pomyśleć jakich głupot do głowy Ci jeszcze natłukli.

Edytowano : 2023-09-18 08:01:41

* Ty wiesz jak je przyprawić żeby smakowały lepiej wszystkim, bo to jest przyszłość i to co teraz większość ludzi uważa za coś pięknego jak np. ciąża w której rozwija się życie i buduje się więź między matką a dzieckiem to dla Ciebie jest to, że zacytuję "konserwatyzm musi zdechnąć, bo blokuje rozwój i naszą przyszłość".

18.09.2023 07:49

No to ja juz wszystko wiem o logice @GuteSpiele i streszcze żeby nie trzeba było czytać wielu postów. Serio nie warto rozmawiać wyprany mózg doszczętnie, spłycił okres ciąży kobiety do bólu i dyskomfortu i zastąpi matki sztucznymi macicami żeby oszczędzic tego przykrego wg niego czasu dla matki, a pary homoseksualne mial dzieci z półki sklepowej, bo teraz mają ograniczony dostęp i muszą się natrudzić xd niestety taka młodzież się teraz rozwija i taka przyszłość nas czeka xd zakończmy już rozmowę bo się zrobiło mega dziwnie xd

18.09.2023 00:56

@GuteSpiele rozwój i nauka jak najbardziej po to żeby dać szansę na dziecko parze która naturalnie nie jest w stanie tego osiągnąć, tylko to zeszło i zła strone, bo jeśli sobie zamawiasz płeć, kolor oczu itd to wg mnie krok za daleko i zabawa genetyka więc jednak pozostanę przy opinii że to już jest supermarket bo przychodzisz i zamawiasz konkretny określony i zdefiniowany 'model' dziecka. Tak samo jak nauka szła w dobrą stronę przy operacjach plastycznych żeby poprawić kogoś wygląd i komfort życia po wypadku czy pożarze , ale potem zeszła na zła stronę i zaczęto się tym bawić w poprawianie cycków czy zwiększanie tyłków bogatych znudzonych ludzi.

17.09.2023 22:11

@Edmund hoven to mówi celowo żeby Cię wyprowadzić z równowagi. Nie ciągnij tematu to upadnie im bardziej będziesz na to zwracał uwagę tym bardziej bedzie go to bawić ;)

17.09.2023 21:15

@Mort musiałem spróbować ale idę ślepa ulica ;) on jest niereformowalny i brnie w swoje fantazje bez zająknięcia xd

17.09.2023 20:52

@mort a do czego to komentarz ? :)

17.09.2023 20:48

@GuteSpiele no to poleciales teraz po bandzie jakby dzieci to był towar z supermarketu, który się zamawia w określonej ilości i parametrach ....

co do studiów to nie docinka tylko że już masz określone że będziesz z pasją robił to i tamto a dnia nie przepracowales... narazie wszystko masz w sferze marzeń marzyć możesz ale to wszystko... jak ktoś mi wciska takie kity to śmiać mi się chce ;) powtórzę ponownie pogadamy za 20 lat czy będziesz rąbał mięso z mięsnym z pasją xd

17.09.2023 20:46

@GuteSpiele nawet studiów jeszcze nie skończyłeś a już wiesz że będziesz pracował z pasją xd nawet już wiesz że będziesz miał max dwójkę dzieci ale życie może Ci pokazać że jednak trafisz za pierwszym razem pięcioraczki ;) chłopie nie planuje sobie za dużo i nie stawiają sobie za wysoko oczekiwań bo możesz walnąć z wysokiego konia ;)

Pogadamy za 20 lat, narazie masz ładne fantazje i oczekiwania, co z tego wyjdzie się okaże w przyszłości ;)

Edytowano : 2023-09-17 20:28:16

Nie planuj i nie stawiaj ... słownik podmienia

Edytowano : 2023-09-17 20:34:41

Moi znajomi tak mieli :) chcieli mieć max dwójkę, urodził się im syn i chcieli córkę jeszcze... no i dostali córkę ale gratis trójkę synów bo się okazało że czworaczki i mieli sumarycznie piątkę dzieci a planowali maks dwójkę jak Ty ;)

17.09.2023 20:27

Dokładnie to miałem pisać, przecież można nimi rotować i grać tak że co mecz inna para. Kim, Upa, następny mecz De Ligt Upa, potem Kim De Ligt itd... dzięki temu każdy będzie miał swoje pełne mecze a jak chce zmieniać de ligta na 6 to wtedy idzie zmiana Kimmich za Kima z ławki przesunięcie De Ligta do pomocy ...granie na siłę Upa Kim skończy się że De Ligt walnie focha i odejdzie ....

17.09.2023 20:01

A nie było jakiejś klauzuli wykupi wcześniej która teraz ubili nowym kontraktem ?

17.09.2023 19:57

@BaltazarGabka nie do końca bo można mieć wspólną pasję z dzieckiem. Np. możecie wspólnie robić treningi biegowe i potem robić jakieś biegi oficjalne turniejowe, kolekcjonować numerki i medale ;) albo możecie wspólnie zdobywać szczyty gór xd itd wiadomo jak nie macie wspólnych zainteresowań to pewnie tak jak mówisz nic z tego nie będzie bo rodzic ma przede wszystkim obowiązki w domu o których się dopiero nasz wygadany @GuteSpiele dowie ;) życzę mu tak z 4 dzieci żeby zrozumiał to dobitnie ;)

Edytowano : 2023-09-17 19:46:15

A najgorzej jak może być jak któregoś dnia Twój syn przyjdzie do domu w koszulce BVB... :P wtedy wiesz że coś w edukacji poszło nie tak ;)

17.09.2023 19:42

@GuteSpiele jak skończysz studia i popracujesz 20 lat to zapytam Cię wtedy czy robisz to z pasją. I bardzo proszę pisz to chociaż poprawnie czyli z pasją nie z pasjom. Narazie naczytałes się książek psychologicznych i widzisz świat przez tęczowe okulary. Świat Cię zweryfikuje i wtedy porozmawiamy o rodzinie, pracy i pasji.

@BaltazarGabka już kończę xd :)

17.09.2023 19:33

@BaltazarGabka może masz rację.

17.09.2023 16:51

@GuteSpiele nie porównuj trenowania w szkole do zawodowej kariery i posiadania rodziny. Będziesz miał swoje dzieci to zobaczysz jak to jest jak je będziesz widział tylko wieczorami i co 5 dzień bo w innych dniach jesteś na wyjeździe lub za granicą lub na turnieju czy akcji promocyjnej klubu.

Edytowano : 2023-09-17 16:43:25

I ile Ty masz ogólnie teraz lat ?

Edytowano : 2023-09-17 16:47:18

I tekst że głupota że jest pasją poza pracą to ja już nie mam do Ciebie siły... ktoś się uczy ekonomii i potem ma swoje biuro rachunkowe i to ma być jego pasja? Albo jak ktoś kończy jakieś hotelarstwo o pracuje na recepcji to ma być jego pasja ? Ty wiesz co to jest pasją ? Jego pasją może być bieganie po pracy i trening lub sklejanie modeli samolotów.

17.09.2023 16:41

@GuteSpiele bardzo dobrze Cię zrozumiałem i powtórzę jesteś idealista który ma mało wspólnego z rzeczywistością. Pasje w pracy może ma 5% ludzi na świecie. Wiele osób lubi swoją pracę jak ja ale po pracy odcinam się od niej żeby nie zwariować. Ludzie uczą się fachu i go wykonują co daje im radość ale pasje mają poza pracą

17.09.2023 11:49

Były mecze gdzie legia remisowała z Realem czy inne takie dziwne wyniki ale to właśnie wszystko jest dlatego że ignoruje się rywala bo na papierze się jest silnym i się należy wygrana a w sporcie nie ma czegos takiego ;)

17.09.2023 11:01

@fiidoo do każdego meczu trzeba podchodzić indywidualnie i nie patrzeć kilka meczy w przód bo to gubi. Nie ma czegoś takiego jak obowiązek bo każda drużyna ma szansę wygrać mecz jeśli się zrobię i zawalczy a druga mecz oleje...

Edytowano : 2023-09-17 10:50:27

Ah słownik... nie zrobię tylko zepnie

17.09.2023 10:49

@GuteSpiele jesteś idealista bez praktyki któremu głupot nawkladali do głowy. zaraz powiesz że piłkarz to wymarzony zawód który się bawi całe życie. Kasy zarabiają pełno ale mają przerywany czas pracy z zajęciami rozrzuconymi w całym dniu przez cały tydzień. Siedzą cały czas na walizkach bo jeżdżą na mecze co 3 dni do innego miejsca. Na pewno to nie wspomaga życia rodzinnego. Byłem przez 5 lat trenerem i nigdy w życiu nie wrócę do tego szamba.

Edytowano : 2023-09-17 10:36:26

Nie wspomnę o obciążeniu fizycznym i psychicznym którego nie każdy z zawodników daje rady udźwignąć.patrz Badstuber fizycznie czy Pavard psychicznie. Wiadomo zarabiają miliony i to ich zawód ale jest to ciężka również robota a nie super fajna zabawa.

17.09.2023 10:32

Zastanów sie czy żyjesz żeby pracować czy pracujesz żeby żyć? Większość ludzi pracuje żeby zarobić pieniądze żeby potem spełniać swoje zachcianki ;) jeśli ktoś żyje praca to jest pracoholikiem ;)

17.09.2023 09:45

@fiidoo za 4 lata albo skończy karierę albo pójdzie do arabów. To nie jest akcja że mu się znudzi za 4 lata tylko że będzie stary ;)

17.09.2023 09:05

Pewnie Kane da dzieci do prywatnej szkoły gdzie mówią po angielsku wszyscy i tyle. Jeśli nie planuje zostać tu dłużej niż 4 lata to wtedy żaden problem. Nie dramatyzujmy.

17.09.2023 08:46

@hoven a po co HK miałby wrócić iść do ManU? Gość jest dorosły i profesjonalista, więc jeśli mieli mieszkać oddzielnie to zaplanowali to wczesniej, ruszył pupę z totkow po 100 latach no chciał jakieś puchary, wracając do Anglii musiałby wrócić do city żeby coś wygrać bo teraz to oni będą stukać tam tytułu przez 5 lat z rzędu zobaczycie , a Man U to w tym sezonie nie złapie się do żadnych pucharów :p

17.09.2023 08:00

@Anakondrzej może go upchnąć do kadry i będzie z głowy :p jakoś tuchel mi do Bayernu nie pasuje i mu nie ufam ;)

Edytowano : 2023-09-15 23:41:23

Dobrej nocy Xd

15.09.2023 23:39

@Anakondrzej akcji to mieliśmy sporo jak już odzyskaliśmy piłkę ... ale były takie momenty gdzie oni sobie klepali nieproduktywna tiki take że szok ....

Edytowano : 2023-09-15 23:38:32

a krytykowanego Pepa tak było... przychodził marzec a my już mieliśmy majstra... graliśmy u siebie i było 5-0;) w teraz to jakieś to wszystko na styku i wymęczone wepchnięte do bramki Xd

15.09.2023 23:36

@fiidoo ale że co źle napisałem ?:p

Edytowano : 2023-09-15 23:32:52

No trochę tak jest fiidoo bo ostatnio gramy z każdym jak równy z równym ;) niby spoko ale porównując dolna połowę tabeli to pewnie sumarycznie mają taki budżet jak my jedni ;) więc trochę tak to nie powinno wyglądać ;)

15.09.2023 23:31

@Alfik91 jak chcesz takich meczów Bayernu to musiałby wrócić tu Flick czy Guardiola. Bo mam wrażenie że obecni trenerzy nie umieją nauczyć ich schematów poruszania się po boisku ... co się stało że się to zatarło? Zmienia się skład Pepa który umiał się poruszać i zaczyna się chaos :p wiem że zaraz mnie zaatakują że Pep był słaby ale za jego czasów i że 3 lata po nim siedziałem w BL z piwkiem i byłem pewny że wygramy było tylko ile... teraz jadę paznokcie do zera i wkurzony jestem ze znowu w końcówce remis ...

15.09.2023 23:26

@bayern1987dwa no nie porównuj go do Sadio 'spalony bokser' Mane no proszę Cię xd

15.09.2023 23:22

Czy jest si okaże za miesiąc jak ich wrzuca na karuzele angielskich tygodni ;)

15.09.2023 23:14

Do Daviesa to się zgodzę, e obronie grał słabo, po stracie piłki wracał sobie truchcikiem jakby miał to w dupie ...

Ale co do tego Bonifacego to nie przesadzajcie, silny drwal i tyle, trzyma się na nogach i przepycha i tyle... dochodzi do pola karnego i wali nad stadionem strzały... Będzie taki drugi lukaku któremu się wydawało że jest klasa światowa ....

15.09.2023 23:11

Których de facto sędzia mogl nie odgwizdać ale dzielnie walczył o wynik dla beyeru

15.09.2023 22:57

Tak jak ktoś powiedział wcześniej. Sędzia mogl dać karnego dla nas nie dał, mógł dać dla nich dał... ogólnie 1 gola którego nam strzelili to też sobie zobaczcie poszła wrzutka nasi wybijali i przy tym wybijaniu był faul na naszym, sędzia to olał i Muller kopnął rywala i sędzia odgwizdał .... ogólnie było dużo akcji po których puszczał grę na korzyść Bayeru... widać że będą nas tak sędziowie dymac teraz bo zależy pewnie już żeby ktoś inny wygrał ligę...

15.09.2023 22:50

Wg mnie jak teraz ruszy liga europy i zacznie grać Bayer co 3 dni to się też osmarka i zacznie tracić pkt. Teraz sobie pukali na spokojnie co tydzien, zaraz się zacznie większą spinka i zaczną ich koelny stukać zobaczycie. Za miesiąc będą mieli zgubionych z 5 pkt ;)

15.09.2023 22:47

Brakuje skuteczności ... w pierwszej pod koniec dołożyli byśmy 2 i byłoby po meczu

Edytowano : 2023-09-15 22:39:49

A tymczasem PSG dostaje oklep 3-1 i leci na 3 miejsce w tabeli ;)

15.09.2023 22:37

A wiadomo że komentatorom już stoi że oni lepsi byli bo mają ssanie na każdego poza Bayernem ;) zaraz się zacznie gra co 3 dni i nagubia punktów zobaczycie

15.09.2023 22:34

Ogólnie Bayer grał jedno wielkie gówienko, klepał piłkę fajnie, fajnie presowal ale akcji z tego za dużo nie ma. Dwa gole ze stałych fragmentów i tyle... jakby Bayern miał skuteczność to by wygrał kilkoma golami. Niestety ale jeśli będziemy tak nieskuteczni to będzie lipa

Edytowano : 2023-09-15 22:32:26

I hradencki mecz życia znowu przeciw nam xd w następnym meczu puści 2 szmaty ;)

15.09.2023 22:31

Dziwny ten mecz. Najpierw gramy koncertowo, potem nagle gol z dupy i przestaliśmy grać przez 20 minut...
Potem nagle nie wiadomo skąd mieliśmy z 5 akcji bramkowych .... dziwny mega mecz

15.09.2023 21:21

To powinno definitywnie zamknąć usta tym którzy nadal uważali go za kompetentnego dyrektora sportowego, a my się czepialismy :)

11.09.2023 18:42

Chłop ma 72 lata gdzie mu się tułać jeszcze po Niemczech ;)

11.09.2023 18:26

Tuchel do reprezentacji powinien iść ;) mielibyśmy go z głowy :p a Julian niech wraca do nas i będzie gotowe rozwiązanie ;) nawet nie trzeba z kim niczego podpisywać bo już ma :p a tak na prawdę to pewnie Klopp pójdzie do reprezentacji a Julek do Liverpoolu ;)

11.09.2023 17:18

Nam potrzeba Murinho bo my to tylko autobus umiemy postawić ;)

10.09.2023 23:04

Grosik wszedł pierwszy kontakt strata piłki i olewka nie chciało się wrócić poszła centra i gol... trochę kryminał Grosika który wszedł więc powinien mieć pełny akumulator i powinien wrócić i powalczyć o piłkę a nie lache polozyc. Co zrobił obrońca to ja też nie wiem jak on mu się tak dał obrócić .... Szczęsny też się położył zamiast stać na krótki słupku przecięć to był ostry kat.... pierwszy gol to strzał życia gościowi zeszła i już nigdy takiej nie trafi ale na naszych oczywiście wpaść musiało xd no ale w sumie gramy padlinę wiec w sumie coś trzeba zmienić, albo się pozbyć wszystkich dziadków i budować od zera ale efekty za 4 lata, albo zmiana trenera który będzie umiał cos z dziadków złożyć bo teraz to nic tu nie pasuje xd

Edytowano : 2023-09-10 23:03:29

PS. Wywaliło Flicka przed meczem z Francją i sami zbiorą oklep 6-0 xd mogli sie już wstrzymać bo to i tak tylko towarzyski więc nie wiem co tam innego ustawi trio jest wspomniane w artykule xd

10.09.2023 23:00

Nie każdy trener klubowy nadaje się na selekcjonera, więc nie ma też co umniejszać Flickowi po prostu z kadrą mu nie wyszło.

10.09.2023 09:37

@Silesi mnie zawsze śmieszy jak ktoś mówi że Niemcy nie mają zawodników, a zapytak jakiego kalibru zawodników ma Polska czy Japonia która tych Niemców ostatnio pokonała ? :) bez jaj, cos nie gra i trzeba wstrzanac ta kadra więc trener do zmiany na już

10.09.2023 08:42

Francja im jeszcze więcej włoży :)

10.09.2023 08:39

@tapczan ja rozumiem, że duże kluby nie produkują sobie sami wielu zawodników itd, ale pokaż mi chociaż 1 głośne nazwisko które zostało u nas wyprodukowane i dołączyli do nas z drużyny rezerw i gdzieś w europie zaistnieli po sprzedaniu ich do innego klubu?

Z Ajaxu dam Ci kilka przykładów, np:

1. Frenkie de Jong(Barcelona),
2. Matthijs de Ligt(Bayern),
3. Hakim Ziyech(Chelsea - wypożyczony teraz do Galatasaray),
4. Donny van de Beek(Man U),
5. Antony(Man U),
6. Lisandro Martínez(Man U),
7. Sébastien Haller(BVB),
8. Ryan Gravenberch(Liverpool) - zobaczymy co z niego będzie, ale sam fakt, że kupił go Bayern i teraz Liverpool pokazuje, że gość ma potencjał.

Edytowano : 2023-09-09 11:46:27

A jeśli chodzi o kontekst Lewandowskiego to są całkiem dwa różne kluby i czego innego się wymaga w tych klubach. Bo w Bayernie cała gra była pod niego i nasi zawodnicy nawet jak mieli dobrą sytuację to jednak robili następne podanie do Roberta, dzięki czemu miał on w meczu wiele akcji z czego strzelał zawsze jakieś bramki. W Barcelonie jest wielu egoistów i każdy z nich chce być gwiazdą i strzelać gole sam, więc jak tam ktoś ma chociaż cień szansy na gola i Roberta na pustej bramce to będą strzelać a nie podawać stąd Lewy uzbierał 2x mniej goli niż w Monachium. A zawsze bardziej rażąco jest jeśli masz 3 akcje w meczu i nie strzelisz żadnej a jak masz 12 akcji w meczu i strzelisz 3 gole, bo w tej drugiej sytuacji nikt Ci nie wypomni zmarnowanych kilku akcji bo i tak będziesz wybrany zawodnikiem meczu ;)

A co do meczu kadry, to co że w wyspach owczych grali amatorzy, przecież w reprezentacji Polski grali tacy sami amatorzy :) jesteśmy 3 światem piłkarskim i o tym już pisałem, nie mamy zastępców złotej ery Piszczków, Błaszczyków, Glików Grosików itd, teraz jedziemy na oparach Lewego i starym nazwisku Krychy (cień zawodnika tego z Sevilli). Więc nie bądźmy śmieszni że my będziemy walczyć o tytuły my jesteśmy już na poziomie Litwy czy Estonii.

09.09.2023 11:40

No w tym sek że my nie zarabiamy nic prawie ;) jak nam ma się ta akademia zwracać ;)

Edytowano : 2023-09-09 08:44:08

Nasze 'gwiazdy' dostają oklep w 4 lidze to gdzie Ty ich chcesz do 1 kadry wrzucać ;)

09.09.2023 08:41

No to właśnie o tym mówię że mamy kiepska akademię skoro wychodzą z niej kiepscy gracze :p

Edytowano : 2023-09-09 08:35:39

Od nich kupują kluby z topu, więc jakby liga holenderska była atrakcyjna i bogata w siano to zostawali by w ajaxie i mieliby ultra pakę, a tak co sezon najlepsi odchodzą i zasilają Chelsea, barcelone, Juventus, Bayern itd ;)

09.09.2023 08:32

@bawaria42 ale Davies do nas przyszedł w wieku 18 lat ja mówię o wytrenowaniu swojego wychowanka nie kupieniu prawie gotowca i odsprzedaniu :)

09.09.2023 08:26

@bawaria42 , @tapczan , @slamsdziad i tu się nie zgodzę, bo mamy też warunki do tego żeby jakichś piłkarzy wytrenować, potem ich wypożyczyć na sezon czy dwa i mieć z nich pożytek lub kasę za transfer. Podajcie przykład chociaż ze 2 zawodników wytrenowanych u nas zawodników których potem dało się wprowadzić do 1 składu lub sprzedaliśmy za więcej niż 20 mln euro. Niech będzie z ostatnich 10 lat ;)

Edytowano : 2023-09-09 08:21:50

A ajax jest z innej półki bo jest zakładnikiem swojej ligi, jakby ich wyjąć jeden do jednego i wrzucić np do hiszpańskiej to ciekawe co by się działo ;) bo teraz nikomu się nie chce zostawać w tej lidze i to jest problem tego typu drużyn, to samo ma sporting bo też wiele gwiazd wytrenowali ale w tej lidze też za atrakcyjnie nie jest i kasa się nie zgadza w porównaniu do hiszpańskiej, angielskiej czy niemieckiej.

09.09.2023 08:18

Szczególnie że pewnie muller zacznie na ławce :p a co do kapitana i kto ma więcej występów to Kimmich ma 79 a Gundogan 67 więc chyba Flick cos ściemnia lub nie ogarnął statystyk :)

08.09.2023 19:58

Fajnie też wygląda zestawienie sprzedaży do kupna ;) dla porównania wrzucam Ajax vs Bayern :)

19/20 - sprzedaż za 218.20, kupno za 59.25. Zostaje 158.95 mln euro
20/21 - sprzedaż za 109.50, kupno za 63.20. Zostaje 46.30 mln euro
21/22 - sprzedaż za 46.00, kupno za 18.50. Zostaje 27.50 mln euro
22/23 - sprzedaż za 216.62, kupno za 113.10. Zostaje 103.52 mln euro
23/24 - sprzedaż za 156.40, kupno za 109.30. Zostaje 47.10 mln euro

Sumując wszystko to przez te 5 lat są na plusie 383.37 mln euro

A teraz dla porównania zobaczymy jak to wygląda u nas :)

19/20 - sprzedaż za 54.00, kupno za 139.50. Jesteśmy na minusie 85.50 mln euro
20/21 - sprzedaż za 22.25, kupno za 66.25. Jesteśmy na minusie 44.00 mln euro
21/22 - sprzedaż za 2.30, kupno za 57.50. Jesteśmy na minusie 55.20 mln euro
22/23 - sprzedaż za 104.10, kupno za 146.50. Jesteśmy na minusie 42.40 mln euro
23/24 - sprzedaż za 173.25, kupno za 155.00. Zostaje 18.25 mln euro

Sumując wszystko to przez te 5 lat jesteśmy na minusie 208.85 mln euro. Wiadomo, że mamy inne miejsca gdzie robimy zyski, ale patrząc na pozycje sprzedaż to wszędzie przegrywamy co sezon poza ostatnim, ale sporo się osłabiliśmy więc czy to plus to nie wiem ;)

08.09.2023 18:43

A żeby nie było szkolenie też kosztuje... ale można na tym super zarobić i mieć przy okazji przyzwoity klub przykładem dla mnie jest niezmiennie Ajax Amsterdam, którzy bardzo solidnie szkolą i przy tym zarabiają krocie. Dla przykładu, kwoty z ostatnich 5 lat:

a) sezon 19/20 na sprzedaży zawodników zarobili 218 mln euro
b) sezon 20/21 na sprzedaży zawodników zarobili 109,5 mln euro
c) sezon 21/22 na sprzedaży zawodników zarobili 46 mln euro
d) sezon 22/23 na sprzedaży zawodników zarobili 216 mln euro
e) sezon 23/24 na sprzedaży zawodników zarobili 156 mln euro

Za te kwoty mogą sobie też kupować jakichś zawodników, którzy będą pasowali do pierwszego składu, ale grają w wielu przypadków swoimi wychowankami a i w lidze mistrzów się pokazują więc na pewno na tym wychodzą dobrze

08.09.2023 17:56

@hoven i to jest sedno sprawy o którym właśnie mówię czyli 'znacznie łatwiej jest kupić 30 letniego Gruzina niż wytrenowanie swojego wychowanka'. Idziemy na skróty żeby było tu i teraz ale czy to jest dobre podejście dla klubu i reprezentacji? Jakby kluby miały solidne szkółki i solidnych trenerów młodzieży to mielibyśmy tysiące przyzwoitych zawodników w każdym roczniku jak Anglicy którzy właśnie zainwestowali i w szkolenie. A jeśli szkolenie leży to my będziemy się pytać jak ktoś tu niżej , a kojarzy ktoś co sie stało z Kapustka? Lub kiedy się nam trafi drugi Lewandowski ? Może za 30 lat ;) żaden z klubów nie myśli sensownie o szkoleniu młodzieży bo woli kupić starego zawodnika który zalicza już regres i ktoś się go pozbywa a my przepłacamy i jeszcze płacimy mu kupę siana jak na umiejętności które posiadają co potem widać w eliminacjach do ligi mistrzów bo nas leja 'potęgi' jak Karabach czy inne takie twory

Edytowano : 2023-09-08 17:37:56

A selekcjoner chodzi z lupą i szuka kogoś kto umie prosto podać bo nie ma z czego wybierać ...

08.09.2023 17:36

Kuszczak nie wypadł za jeden błąd tylko bramka była solidnie obsadzona, wcześniej był Dudek, Boruc potem Fabiański i Szczęsny więc Kuszczak był dobry ale słabszy od reszty która się łapała. Akuratnie bramkarzy mieliśmy solidnych. Pytanie co będzie teraz bo niby jacyś są ale w ogóle nie testowani w reprezentacji

08.09.2023 14:33

@KahnTitan problem jest taki że nie stawiamy na rozwój Polaków, tylko kupujemy 34 letnich Gruzinów, Słowaków, Czechów a Polacy siedzą na ławce. Nie ma dobrego szkolenia polskiej młodzieży skoro w słabej lidze polskiej gra może 20 % Polaków reszta to piłkarski szrot zbierany z całego świata który nie sprawdził się nigdzie indziej i nimi handlujemy jak oplami z Niemiec, a ich obecność na polskich i europejskich boiskach niewiele zmienia... W lidze mistrzów i tak nie gramy od wielu lat, a w lidze Europy wypadamy w miarę szybko wiec jaką wartość nam dodaje całą horda przeplacanych obcokrajowców skoro nadal jesteśmy słabi ? Gdzie mają się ograć młodzi przyszli reprezentanci skoro nie ma na nich miejsca nawet w naszej lidze?

08.09.2023 14:25

@Patryk233 ale po co ktoś bogaty miałby inwestować w ligę polska ? Xd tutaj jak się coś nie spodoba 'kibicom' to zaczynają wszystkich lać dookoła, na stadionie zamiast fajnej atmosfery to wyzywanie i ploty z drutem kolczastym na 4 metry xd powiedz mi chociaż jeden powód dla którego ktoś miałby się tym zainteresować ?;)

Edytowano : 2023-09-08 13:20:46

@[UserID=8911]hoven[/user] no ale u nas też grają amatorzy którzy dostają kupę siana , nie oszukujemy się .kto z wczorajszego składu był silny i mógłby się załapać chociaż do przykładowo Wolfsburga (oprócz Kamińskiego)? Jesteśmy ciency jak sik pająka tylko są nadmuchane oczekiwania przez dziennikarzy. Im szybciej się z tym pogodzicie tym szybciej przestaniecie marudzić że przegrali z Mołdawia czy Albania.

08.09.2023 13:16

@hoven to był tylko przykład męczenia się że słabymi drużynami wcześniej. Nie zależnie od poszczególnych wyników na potwierdzenie mojej tezy nie graliśmy na dużych turniejach od 1982 roku do 2002 roku, potem zaczęliśmy się kwalifikować w miarę co turniej i teraz to się pewnie skończy bo nie mamy nowych dobrych zawodników. W polskiej lidze jak popatrzysz na składy to na 11 graczy przeważnie 8-9 to obcokrajowcy w tych klubach z pierwszej piątki , za granicą też na palcach można policzyć zawodników którzy którzy grają regularnie na poziomie i są w wieku nie emerytalnym... Więc za rok max dwa wszyscy którymi jeszcze się jakoś wybijamy jak Lewy się skończą i będziemy na poziomie Litwy czy Estonii... Tylko wymagania zostaną i stękania dziennikarzy i kibiców że to są lenie i grać im się nie chce a nikt nie ocenia tego poprawnie że po prostu jesteśmy słabi i gramy tak jakie mamy umiejętności ;)

Edytowano : 2023-09-08 11:06:30

Jeszcze był 1986, więc od 1986 do 2002 nie było nic czyli 16 lat ;)

08.09.2023 11:04

Hmm tylko czego Wy oczekujecie ? Byl kiedyś inny czas reprezentacji gdzie męczyliśmy się strasznie z każdym, jak dobrze pamiętam to nawet wygrywaliśmy z San Marino po golu ręką ... Potem nastała lepsza era piłki nożnej gdzie walczyliśmy i awansowaliśmy do kilku turniejów, mieliśmy solidny skład taki jak Piszczek, Glik, Błaszczykowski, Pazdan, Krychowiak w formie(okres Sevilli), Lewy w transie(czasy Bayernu), Grosicki w sile wieku.... Większość tych zawodników już nie gra lub gra na całkiem innym niższym poziomie... Lewy jeszcze czasem błyśnie i dziś mógł strzelić więcej ale już nie te lata i dobrze że trafił te 2 gole ... Ale za pół roku Lewy podziękuję reprezentacji i zostanie połamaniec Milik który nic nie trafia nawet z metra i nie chce czarnowidziec naszej przyszłości ale nowych pilkarzy niestety solidnych nie widać, grupa przeciętniaków więc będziemy jeszcze się cieszyć po takich zwycięstwach bo czuję kolejne 20 lat suszy i dostawanie batów od Mołdawii czy innych Kazachstanow ;)

08.09.2023 01:22

@hoven no wiadomo że nie jest wybitnym obrońca jeszcze ale sprzedawanie go to byłby błąd

08.09.2023 01:08

@hoven dlatego powinniśmy oceniac jego umiejętności wedle wieku w jakim teraz jest i patrzeć jak się jeszcze może rozwinąć. Ciężko złapać gościa który ma 21 lat i gra już jak 30 letni wyga. Devies jest bardzo perspektywiczny, potrzebuje jeszcze nabrać doświadczenia i będzie bardzo solidnym lewym obrońca. Bo go sprzedamy i kogo w zamian kupimy i za ile ? Wydamy 70 baniek na średniaka o 5 lat starszego, a Daviesa który może się super jeszcze rozwinąć sprzedamy za 80 xd on musi podpisać kontrakt z nami nowy bo ciężko będzie znaleźć dobrego, młodego lewego obrońcę z dynamiką

07.09.2023 20:55

To jednak Kanadyjczyk, nie do końca wiemy jaki tam jest poziom szkolenia młodzieży więc możliwe że stąd się biorą jego braki techniczne. Jak przychodził to pamiętam że była mowa o tym że on całkowicie nie ogarnia poruszania się po boisku i powoli się tego uczy. Ale z drugiej strony gość ma dopiero 22 lata i jak na ten wiek to chyba jest w miarę konkretny. Nie śledzę innych lig ale w takim układzie proste pytanie @hoven wymień 3 nazwiska lewych obrońców w tym wieku lepszych od niego

07.09.2023 15:56

@Arjenking może to brak powołania na mecz towarzyski miałby swojego rodzaju sygnałem do Goretzki że musi się wziąć do roboty i udowodnić swoją wartość jeśli chce grać w reprezentacji ? Problem w tym że Leon od razu nasmarował na swoim koncie że jest rozczarowany decyzja zamiast siedzieć cicho i pracować. To jest problem dzisiejszych zawodników, każdemu 'się należy'.

07.09.2023 07:52

@AdiFantasti to że mają takiego agenta nie znaczy że sami nie powinni mieć mózgu do oceny sytuacji. Ci zawodnicy zrobili sobie wrogów i spalili mosty, normalne kluby będą ich omijać z daleka a UEFA powinna karać 'takich agentow' ale najpierw trzeba by było wprowadzić jakieś przepisy chroniące kluby przed takim zachowaniem.

05.09.2023 18:08

No raczej bym posadził mazraoui a Laimer 1 skład bo gośc jest lepszy i trzyma nerwy na wodzy a Marokańczyk to macha łapami co akcje

05.09.2023 17:57

Mi szczególnie podoba się przedstawiony fakt że zacytuję "kiedy to monachijczycy pod wodzą Hansiego Flicka rozpili Gladbach". No skoro to nasz ostatni wygramy mecz w rozpijaniu to luz :)

05.09.2023 17:54

@Ivan7 to byłby hit, ale czy dfb ma takie jaja żeby obsadzić tak młodego trenera w kadrze ?;)

05.09.2023 17:50

@Reeken89 ten prawy obrońca którego mają sprowadzić w zimowym okienku to będzie powrót Stanisica hehe xd też sobie coś za żartuje a co mi tam :)

Edytowano : 2023-09-05 00:41:36

A co kontaktów to jeszcze do końca sezonu jest Muller, Czupo, Neuer, Ulreich. Ale na ich kontaktach to raczej zarobimy troszkę bo pewnie jak przedłuża to za mniej ;) no i nasza gwiazda bouna sarr też ma do końca sezonu... Pewnie już BVB się czai na niego xd

05.09.2023 00:35

@BaltazarGabka pisałem tam niżej że eintracht ma dużo ale do gry na poziomie ma 20-21, bo 14 to goście 20 lat i młodsi którzy nie łapią się nawet na ławkę i w całym sezonie jak ugrają sumarycznie 90 minut to będzie super i 39 letni obrońca którego już ciężko traktować poważnie. Tak więc to jest pompowanie sztuczne afery bo Bayern też mógł zarejestrować połowę składu 4 ligowego i mówić że ma 40 zawodników

04.09.2023 19:25

@bawaria42 dokładnie tak zgadzam się. Jest kontrakt jest możliwość zatrzymania ich prawo ;) patologia to wymuszanie transferu jak to zrobił Kolo czy Dembele

04.09.2023 18:53

@bawaria42 masz prawo kupić bilet i usiąść na trybunie, albo pakiet viaplay i usiąść przed tv ;) na tym kończą się Twoje prawa ;) nikt nie będzie się tłumaczył Tobie z okienka i przepraszał na kolanach bo ktoś żąda że mu to się należy ;) zawsze miałem bekę że kluby szczególnie polskie tolerują kibiców wchodzacych do szatni czy walących liście w autobusie zawodnikom bo oni 'motywuja graczy' xd klub to jakaś firma która kalkuluje zyski i straty, coś się uda lub się nie uda ale żądanie przeprosin bo nie udało się kupić gracza to niezła beka ;)

Edytowano : 2023-09-04 18:50:47

Już widzę mojego CEO z Holandii jak mnie przeprasza że nie dostanę budżetu na podwyżki dla mojego zespołu w przyszłym roku :)

04.09.2023 18:48

@bawaria42 no za darmo nam go nie oddają więc ich lubienie nie ma tu nic do znaczenia. Mieli pewna grubą kasę w ręce, kto wie czy w następnym meczu nie zerwie więzadeł i nie skończy jak Badstuber ;)

04.09.2023 17:26

@Sopariev Stanisicie mi szkoda na prawdę, szczególnie że mnie Mazraoui nie przekonuje ;) Ibra i Wanner wiem nawet jak się spisują, ale chętnie bym ich zobaczył. Pytanie ile będą grali tam na wypożyczeniu a ile by grali u nas i co jest lepsze dla ich rozwoju, bo pewnie jak nie pokażą niczego szczególnego to za rok czy dwa będzie sprzedaż.

04.09.2023 17:03

@Reeken89 no weź napisz :)

04.09.2023 16:54

@Reeken89 weź już napisz że to wina wyłącznie Bayernu i trzeba ze 2-3 ludzi jeszcze wyrzucić i będzie cisza w tym temacie inaczej nigdy nie skończycie gadać o tym ;)

04.09.2023 16:38

@Reeken89 nie dogadacie się bo rozmawiacie o 2 różnych sprawach. Ty mówisz że to Fulham się wycofało więc jest to ich wina, a @AdiFantasti nie mówi że się nie wycofali tylko że mogli na niego czekać 1 lipca i do tego czasu by dograli ten transfer więc to wina Bayernu bo nie atakowali go 1 lipca ;) Każdy z Was ma racje ale pod innym kątem ;)

04.09.2023 16:16

Fajne te zestawienie i od razu rzuciłem okiem jaki to skład ma ten Frankfurt że aż 35 grajków uzbierali.... No i to fajnie wygląda tylko na papierze bo w tych 35 grajkach jest jeden gość co ma 39 lat i 14 graczy którzy mają 20 i mniej lat którzy nie powąchali jeszcze boiska poza jednym Szwedem ;) więc praktycznie mają koło 20-21 graczy którzy będą grali reszta to głęboka rezerwa która ugra może po 30 minut na sezon :p

Edytowano : 2023-09-04 15:44:43

Ale fakt zarejestrowali aż 35 zawodnikow. Czy to nie jest tak że my też możemy w trakcie sezonu wyciągać graczy z rezerw ? Takich 18, 19 Latków ?

Edytowano : 2023-09-04 15:46:30

Mamy tam takich aż 24 na każdą pozycję ;)

04.09.2023 15:42

Piłka to jedna wielka mafia zaczynając od FIFA/UEFA idąc w dół do każdego klubu :) fair Play to już relikt zapomniany i tylko jest fajnym sloganem na banerach reklamowych. Każdy jest tam umoczony w wielkich klubach które cos zdobywają . Mam nadzieję że kiedyś znajdzie się jakiś odważny i wyciągnie wszystkie dokumenty i upubliczni xd dobrej nocy życzę wszystkim ;)

Edytowano : 2023-09-03 23:57:25

On jest wśród swoich , różni się tylko tym że dał się złapać a inni jeszcze nie ;)

Edytowano : 2023-09-04 00:01:40

Albo innym odpuszczono jak Ronaldo czy Messi bo obydwaj też chyba byli sądzeni za to samo? Nie znam spraw i szczegółów ale ludzie tam się w większości dziela na dwie grupy tych których złapali i nie złapali za rękę.

03.09.2023 23:54

Trzeba uczciwie powiedzieć że źle nie wypadamy w porównaniu do klubów które mają kupę siana od arabów. City od 2008 roku jest pompowana kasą a lm zdobyli raz w ubiegłym sezonie po 15 latach. PSG 2006 kupione i pompowane brudnym sianem nie wygrało nigdy xd poza Realem nikt nie ma patentu na zdobywanie ligi mistrzów od 2000 roku real zdobył 6 razy, Barca 4 i my 3 razy. Reszta po 2 razy lub raz... Więc chyba blado nie wypadamy ?

Edytowano : 2023-09-03 23:37:29

Fakt nie jest nieomylny i czasem wkurza jak coś głupio chlapnie w prasie. Bardziej wolę Karla ale nie umniejsze Uliemu bo duży wkład swój ma i za uszami również swoje ma ale to chyba jak każdy ;)

Edytowano : 2023-09-03 23:40:08

Tak więc 15 lat city to jakieś 1,5 dekady i czekali na to pomimo że tam te hektolitry brudnej kasy lecialy i city miało być wykluczone z tej edycji ligi mistrzów ale znowu kasą swoje zrobiła i zagrali no i wreszcie wygrali - co tam że finansowe fair Play jak PSG nie dziala w ich przypadku xd

Edytowano : 2023-09-03 23:43:21

A czy real uczciwie zdobywał te ligi mistrzów to juz inna historia ;) nigdy chyba nie zapomnę meczu gdzie jak real strzelił 2 gole ze spalonego i dalej było mało to sędzia dał vidalovi czerwo za faul którego nie było xd i w każdej edycji z tej serii 3 pod rząd zawsze w którymś momencie były grube kontrowersje xd Barca też ma swoje za uszami wystarczy przypomnieć finał z Chelsea tam drukarstwa sędziego nie da się wyprzeć xd tak więc Ci wielcy co są przed nami mają tak umoczone dupy że to mała bania

03.09.2023 23:35

Ale czy za wyniki to chyba wieszają trenera a nie prezesa ?;) Prezesa rozliczają za wiele czynników jak między innymi sytuacja finansowa, która w porównaniu do innych klubów jest w miarę dobra bez możliwości pionowych pożyczek itd ;) na te 43-44 lata zdobyli też 28 mistrzów kraju co jest niezłym wynikiem przy 5 BVB ;) nie żebym go jakoś specjalnie bronił ale chyba nie można go nazwać słabym zarządca ? ;)

Edytowano : 2023-09-03 23:25:14

Eh ten słownik, bez wielomilionowych pożyczek miało być ;)

Edytowano : 2023-09-03 23:28:56

A wracając do Manchesteru city to od 79 roku zdobyli lm tylko raz w poprzednim sezonie, to chyba nie wypadamy tak blado przy nich a mają siana od arabów już 15 lat

03.09.2023 23:24

@AdiFantasti a Tuchel coś dostał? :D czy tylko zawodnicy bogaci zgarnęli nowe fury ? :D

03.09.2023 21:00

@kibicod2007 luz :) ja też sobie pożartowałem i jest ok ;)

03.09.2023 20:42

@kibicod2007 to naucz się normalnie rozmawiać a nie od razu wywalasz działo 'Tacy to tutaj eksperci...'. W ten sposób prowadzi się dialog w Polsce, opluć, wyśmiać i podnieść swoją wartość ;)

03.09.2023 20:25

Największe dla mnie zaskoczenie to Góralski... Gość który grał w reprezentacji nagle podpisuje kontrakt z ...... Wieczysta Kraków z 3 ligi .... Koniec gościa ..... Wiem że miał kontuzje itd ale na ekstraklasę spokojnie by się załapał ale wieczysta ? Chłop bez ambicji

Edytowano : 2023-09-03 20:11:56

Ale jak działać szybko to Wy Tuchela chcecie wywalać czy mamy zrobić duecik ?;)

03.09.2023 20:04

Pavard ławka dzisiaj a Sommer 1 skład... Ciekawe czemu siedzi nasz marudek.

Edytowano : 2023-09-03 19:54:10

I puchacz nieźle walnął z lewej gola :) a potem jeszcze dołożył asystę .

03.09.2023 19:48

@kibicod2007 do czerwonej mecz był wyrównany. Współczynnik expected gol dla RB było na koniec meczu 0.88. Ogólnie meczu nie oglądałem więc ciężko się wypowiedzieć o meczu ;) rozumiem że jak teraz gdzieś powiem że Bayern wygra a potem przegra to będziesz mówił że się nie znam na piłce i tylko Ty jesteś ekspertem ?;) Ciekawy sposób ustalania czy ktoś jest ekspertem czy nie ;) przed każdym meczem ligi mistrzów goście typują ile będzie i ponad połowa się myli ale z ich nieudacznicy nieznający się na piłce :)

Edytowano : 2023-09-03 19:39:00

Dobrze że mamy nieomylnego kibica do którego po typu będzie teraz dzwonił cały świat xd

03.09.2023 19:37

:)

Edytowano : 2023-09-03 17:48:48

U mnie słowo Hassan jest zakazane w domu i nie przechodzi mi przez gardło :p

03.09.2023 17:47

@hoven

Edytowano : 2023-09-03 17:38:46

Jeśli piszesz zarząd i myślisz o Hassan + Kahn to litości to była pomyłka a nie zarząd ;)

03.09.2023 17:38

@mariuszwr80 pod warunkiem że wygra union bo RB ma teraz tylko 3 pkt ;)

03.09.2023 17:32

Koło Muani ponoć odwalił szopkę i odmówił treningów bo chce odejść do PSG teraz ;) tak więc eintracht odsunął go od składu na dzisiejszy mecz i pewnie będzie mała wojna u nich ... Słabe to

03.09.2023 16:57

@josh1982 za tuchela nie było chyba fajnych meczy za bardzo, sporo takich wymęczonych i bez finezji z przodu... Dostał 9 której potrzebował i zobaczymy czy coś się zmieni w tej materii w najbliższym czasie.

@Sopariev no wiadomo że uzupełniają ale nie lecą jak Hasan na byle kogo ważne zeby kupić stąd u nas jest pełno średniaków jak saar, mazraoui, był sabitzer, Mane i pewnie kilku by się znalazło jak Sommer np. Większość słabych poszło out i trzeba ściągnąć nowych ale dobrych, to trochę potrwa bo nowi kosztują kupę hajsu a znając naszych to pewnie szukają okazji typu pół roku do końca kontraktu albo podpiszą kogoś od nowego sezonu komu się skończył kontrakt jak Laimer

Edytowano : 2023-09-03 16:36:42

Jak to się mówi 'jak nie wiesz o co chodzi to chodzi o pieniądze' ;)

03.09.2023 16:32

@Skobry hmm czyli jak wygramy potrójna koronę to rozumiem że usiądziecie i będziecie dalej narzekać że sklad za słaby a wygrało się fartem ?:)

Edytowano : 2023-09-03 16:16:35

Podjęli pewne ryzyko, trochę poczyscili pewnie pod przedłużenie kontaktów z niektórymi zawodnikami, a do tego trzeba było zredukować listy płac pewnie po to było sprzedanie zawodników lub ich wypożyczenie.

03.09.2023 16:14

@Ivan7 zobaczymy kto złapie mniej kontuzji ;) lewy miał rekordy bo przez x lat nie miał wcale kontuzji więc miał okazję co mecz strzelać gole ;) i myślę że to będzie kluczowe w ich rywalizacji , jeśli któryś wypadnie na 10 meczy a drugi nie to będzie raczej prosta kalkulacja ;)

03.09.2023 16:10

@Sopariev zobaczymy po sezonie czy trzeba będzie obwiniać czy nie. Przed to sobie możemy wróżyć z fusów. Narzekanie to cecha wielu osób w Polsce, w sumie narazie mamy w lidze 3 na 3 wygrane, grupa lm wygląda też na w miare łatwa. Kluczowe będzie standardowo nie gubienie pkt ze słabszymi i nie odpadnięcie w 1/4 lm ;) po tym będzie można ocenić

03.09.2023 16:00

Musieliby wyrzucić Goretzke jakby kupili nowego środkowego pomocnika, a na to się narazie nie zanosi. A jakby on usiadł to zaczałby kwasy, więc widocznie dali mu drugą szanse ;) Flick też go teraz nie powołał więc gość dostał jasno do zrozumienia żę to jego szansa albo wpada w zapomnienie ;)

Edytowano : 2023-09-03 12:28:37

Uciekam teraz pobiegać ;) po przepychamy się słownie później :D narazie ;)

03.09.2023 12:27

@Arcatera80 który trener nie mówił że ma wąski skład? każdy, każdy ma swoje marzenia i fantazje co do zawodników, ale tak samo jak Tuchel to i tak samo Guardiola czy Ancelotti nie dostali wszystkiego czego chcieli.

Edytowano : 2023-09-03 12:25:29

jakbyśmy pod każdego trenera kupowali pół składu jaki mu się zamarzy to byśmy co chwilę mieli całą nową drużynę ;)

03.09.2023 12:23

Ocenimy po sezonie ;) narazie uważam, że robicie dużo wiatru o nic ;)

Edytowano : 2023-09-03 12:10:51

A żeby tylko podsumować tą debatę, to wskażcie mi drużynę w bundeslidze, która może wpuścić z ławki zawodników typu Laimer, Musiala, De ligt, Czupo Moting, Tel, Guerreiro, Gnabry :D i dodam jeszcze dla rozluźnienia atmosfery Bouna Sarr :D

Tak więc więcej luzu Panowie, jest wporzo a będzie jeszcze lepiej po zimowym okienku ;) pewnie ściągną ze 2 zawodników i zakontraktują jakiś fajnych za darmochę w letnim ;)

03.09.2023 12:03

A przykład "ekspertów" miałem wczoraj na meczu, w pierwszej połowie Bayern walił głową w mur to byli słabi jak barszcz a BMG to grali na poziomie Realu :) wszyscy w przerwie pili sobie z dziubków, śmiali się i cieszyli jak to Bayern słaby. Sane był słaby, na Kimmicha nie dało się patrzeć i nagle.... Kimmich dwie asysty, Sane strzelił gola i zaczął wszystkich wozić i nagle komentarze że Sane klasa światowa, Kimmich to daje takie piłki że to mistrz świata :D jak chorągiewki :) a najlepsi byli potem w studio żałobnicy którzy prawie się popłakali że się nie udało przegrać i zaczęło się umniejszanie zawodnikom Bayernu że to jednak nie Bayern wygrał a BMG przegrało i że nic nie grali (ale w przerwie grali mistrzowskie zawody... bo wygrywali) ale wszystko się mzieniło w ocenie jak przegrali. Tak to jest z opiniami i ekspertami, że plotą 3 po 3 zależnie od sytuacji ;) i jak wygramy ligę za rok i lm to nagle będzie mistrzostwo świata Tuchela i majstersztyk z transferami zarządzających .... a teraz to by większość ich powiesiła :P

Edytowano : 2023-09-03 12:01:29

A skąd wiesz, że nic nie robią? może trwały negocjacje tylko nie mlaskali językiem jak Hasan wcześniej. Bo Hasan jak zobaczył jakiegoś zawodnika na youtube to od razu siadał na twiter i pisał że się nim interesują i że będą go kupowali ;) a Kalle tak nie robi on nie gada do momentu aż nie będzie miał praktycznie pewnego transferu (czasem go Ule sypnie gdzieś po drodze bo ma taki charakter).

03.09.2023 11:59