DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Pir5 Strona 1

Tak jest zawsze na tej stronie. Od wielu lat każdy trener nawet Flick był tutaj krytykowany. Ciągle słyszę że idziemy w stronę United co jest bzdura a trolle się nie przyznają do błędu:) owszem poprzedni sezon był słaby ale zdarzają i takie sezony.

21.12.2024 13:24

1

Słabo że Kane nie trafił w sytuacji gdy Goretzka mu podał czy Olise. Trzeba być bardziej skutecznym bo w LM może się to zemścić. Ale i tak oczywiście udowodnił że ta runda jesienna jest znakomita. Mainz popsuło plany Bayernu na 0 porażek w Bundeslidze ale i tak Bayern jest silny nawet porażki z Villa czy Leverkusen to były dobre mecze Bayernu.

20.12.2024 22:29

2

Mimo że Bayern gra dobrze to trzeba uważać na Lipsk. Dajmy strzelą szybko gola i będzie nerwówka. Trzeba strzelić 4 gola i wpuścić może młodych jak są na ławce xd
Co się stało w Marienplatz :) czego nie komentuje. Niech pochwali zespół :)

20.12.2024 21:24

Chyba Viaplay ma prawa do końca sezonu na wszystkie mecze Bundesligi.

20.12.2024 17:12

A może nasi geniusze z zarządu niech kupią jakiegoś napastnika z Turcji. Dzeko czy Piątek z ławki to byłaby gwarancja bramek. Piątek potrafi strzelać i jest solidnym napastnikiem.

20.12.2024 16:11

Dobrze bo Dier z Mainz zagrał słabo. Upamecano mimo wszystko gra dobrze w tym roku w lidze z Kimem przez wiele meczów przyczynili się do czystych kont.

20.12.2024 11:38

1

W 2026 niech przyjdzie Grabara i można mieć obsadzona bramkę na kilka sezonów. Peretz czy Nubel są za słabi mimo wszystko.

17.12.2024 11:18

Lepiej kupić drugiego napastnika bo potem będzie ciężko w LM kontuzja Kane i jest problem. Nie wiem czy ten zarząd jest ślepy?Kompany to dobry trener w Bundeslidze idzie mu oprócz wczorajszego meczu bardzo dobrze a w LM też nie jest źle(tylko mecz z Barcą był bardzo słaby i może z Villa). Zarząd musi widzieć gdzie trzeba zmocniec i kogo sprzedać.

15.12.2024 13:09

@FCB4ever2014 xddd chłopie ale masz argumenty no no tak bo Leverkusen miało problemy xd a może to Bayern dobrze punktuje w Bundeslidze i dlatego jesteśmy liderem i graliśmy dobrze z BVB i Leverkusen mimo remisu. W LM jest dobrze popatrz na Real City i PSG gdzie są w tabeli. Łatwo narzekać tak jak ty:)

15.12.2024 11:47

Akurat w Bundeslidze jesteśmy liderem i narazie nas nie wyprzedza. Ta runda w Bundeslidze jest bardzo dobra. Mimo wszystko że tracimy dużo bramek tylko teraz przy kontuzjach plus meczach co 3 dni więcej Bayern traci bramek. Więc mamy dużą szanse na odzyskanie mistrza.

15.12.2024 11:45

@AdiFantasti chodzi o to że każdy ma problemy. Bayern i tak w Bundeslidze w tym sezonie bdb punktuje mimo wszystko nie traci tak dużo bramek. Teraz po prostu były mecze co 3 dni, w LM trzeba było wygrywać. Tak minus Kompanego że młodzi powinni dostać wczoraj a nie Sane i Muller bez formy. Plus Dier też nie dawał rady.

15.12.2024 11:08

1

No i teraz Real też traci punkty. Ja wiem że na DieRoten zawsze panika,ale jest lider na koniec roku i w LM też w górę idziemy. Za dużo kontuzji to też ma wpływ i gdyby grał Upamecano to obronna by lepiej grała. Dier praktycznie nic nie gra plus niedoświadczony bramkarz. Za Tuchela było w lidze najgorzej od wielu lat. Teraz zdarzyła porażka raz na kilka miesięcy w lidze. Ale niektórzy piłkarze jak Sane czy Kimmich mogą odejść. Owszem Kimmich nie gra tragicznie ale dzisiaj akurat zawalił gole plus nie daje coś ekstra by przedłużył kontrakt.

14.12.2024 23:34

@ozk1y nie napisałem że Bayern wygra Bundeslige tylko ma największe szanse. Zobaczymy czy na wiosnę Leverkusen nie będzie traciło bramek i obronią tytuł czy jednak im się nie uda. BVB i Lipsk o mistrzostwie mogą zapomnieć. Za dużo strat punktów.

14.12.2024 19:08

I tak jesteśmy liderem Bundesligi i pozostaniemy do końca roku na szczycie. Takie mecze się zdarzają jak się gra co 3 dni i ma się dużo kontuzji.

14.12.2024 18:49

Kompany mógłby dać grać więcej młodym zwłaszcza po LM a nie Sane fatalny Tel też gra słabo i Muller niestety również. Mainz miało większy entuzjazm do gry Bayern po LM jakby im się nie chciało. Nawet rozumiem że porażka mogła przyjść bo dużo jest teraz kontuzji plus mecze co 3 dni. Jak patrzę nie ma szans byśmy stracili 1 miejsce przed świętami tylko Leverkusen i Eintracht mogą się zbliżyć. Ale zobaczymy czy Leverkusen jest w stanie obronić tytuł czy może Bayern go odzyska. BVB i Lipska nie biorę pod uwagę w walce o mistrza. BVB na wyjeździe nie potrafi wygrywać, a Lipsk też traci punkty.

14.12.2024 18:38

Po prostu nasi byli gorsi. Za dużo kontuzji za dużo było ostatnio meczów i kiedyś ta porażka w lidze musiała przyjść. Mainz jest teraz nawet blisko Top 4 w lidze.

14.12.2024 18:27

Taki mecz w Bundeslidze musiał się kiedyś trafić, za dużo meczy teraz kontuzji też a Mainz już wygrało np. z BVB. Brakuje Kane bo nie ma kto uderzać. A Musiala nie zawsze będzie najlepszy. Bayern będzie do końca roku liderem Bundesligi nawet nie biorąc ostatniego meczu z Lipskiem.

14.12.2024 17:57

Sane wygląda fatalnie w tym sezonie. Naprawdę nawet bez niego na boisku, w 10tke byłoby lepiej. Marnuje dużo sytuacji nie potrafi ominąć rywali albo on myśli że wszystkich ominie jak Musiala. Co do kontaktów to Musiala musi przedłużyć kontrakt. A Kimmich Davies i Sane niech odchodzą naprawdę od kilku sezonów nie grają na wysokim poziomie.

11.12.2024 13:53

Chłopie to ty gadasz absolutnie nie masz racji w lidze miażdżymy w LM teraz to lepiej wygląda. A końcówka zdania to bez komentarza. Co Putin ma do tego że strzeliliśmy 5 bramek Szachtarowi? Zastanów się co piszesz bo się nie da się czytać twoich komentarzy:)

11.12.2024 13:43

Sane gra fatalnie. Niech gra w rezerwach bo naprawdę gra fatalnie. Muller oprócz gola też niestety słabo ale to legenda w odróżnieniu od Leroyka. Olise mimo wszystko dobry mecz i Laimer z Musiala Top. Obrona dzisiaj tak średnio. I Kimmich nic nie dawał. Jest szansa na Top 8.

10.12.2024 23:06

1

Muller i Sane wyglądają słabo. Olise też mógłby lepiej grać. Najlepszy w 1 połowie to Laimer.

10.12.2024 22:02

To weź inny scenariusz pod uwagę bo marnujemy dużo sytuacji a Szachtar może zdobyć chociaż punkt. To będzie trudny mecz.

10.12.2024 10:34

Davies i Sane powinni być sprzedani w te lato niestety odejdą za darmo. Kimmich też musi więcej dawać. Czas pożegnać się z niektórymi
Sane gra fatalnie ten sezon. Kiwa się, chce minąć kilku rywali a mu to nie wychodzi. A strzały oddaje fatalne.

07.12.2024 18:34

To akurat dobrze bo w PN dobrze wypadł Peretz. Neuer niech odpocznie przed Szachtarem gdzie nie można ich zlekcewazyc go akurat ten zespół chyba 2 lata temu w Warszawie zremisowal z Realem.

06.12.2024 22:59

N a ławke go w meczach ligowych a Peretz grał wczoraj dobrze. Neuer zawalił nam mecz przez co trudno było później myśleć o wyeliminowaniu Leverkusen. Tak w 11 stu Bayern mógłby grać dalej w PN. Bo graliśmy dobrze nawet w dziesiątkę.

04.12.2024 12:43

Kolejny xddd z PSG dominacja z BVB remis na trudnym terenie, teraz ta porażka gdzie nie graliśmy źle.

04.12.2024 10:28

Co ty piszesz, jakich kopaczy większość z nich to klasowi zawodnicy. Zastanów się co piszesz.

04.12.2024 10:25

@Sopariev ej nie obrażaj Bayernu. Mimo wszystko Bayern nie traci ju tyle dużo bramek, śmieszne że teraz ludzie gadają ze ofensywa nie działa ale już o defensywie nie mogą tego powiedzieć bo się zmieniło. Kane będzie mistrzem niemiec.

04.12.2024 00:49

Ale w Bundeslidze to Bayern nadal nie przegrał więc czego mamy nie odzyskać mistrza. W PN to chyba jest jakaś klątwa ale te odpadnięcie jest,, najlepsze'' znaczy się Bayern nie grał źle jak w poprzednim latach. Kompromitacje z zespołami z niższej ligi.

03.12.2024 23:36

1

Mimo wszystko to te trzy mecze to Bayern wypadł dobrze. Z PSG trzy punkty i pewna wygrana z BVB remis ale to Bayern lepiej grał. Niestety z Leverkusen odpadliśmy ale graliśmy w 10 stkie. W tamtym roku w jedenastu była kompromitacja z trzeci ligowcem. Plus Bayern nadal mało traci bramek. I tu jest duży plus. W Bundeslidze Bayern raczej będzie miał mistrza. Nie wierzę w inny scenariusz bo inni stracą punkty albo już tracą.

03.12.2024 23:30

@BaltazarGabka ja bym kogoś kupił z ligi tureckiej na zmiennika. Icardi Dzeko albo Piątek. Potrafia strzelać bramki. Krzysiek jak ma dobrych podających też da liczby. W Herthie nie miał z kim grać.

03.12.2024 23:27

@Sopariev odbije piłeczkę :) ale dużo tracą bramek a Bayern w Bundeslidze stracił tylko 8 bramek a w ostatnich 6 meczach BL tylko jedną. Bayern gra pewnie a Leverkusen też traci pkt. Tutaj raczej Bayern zdobędzie mistrza.

03.12.2024 23:24

Haha dobre w tamtym sezonie to nawet mistrza nie mieliśmy. Teraz nadal bez porażki w Bundeslidze z BVB byliśmy lepsi. Bilans straconych bramek to 8 więc naprawdę jest postęp. W sumie to z Barcą zagraliśmy bardzo słabo tak nawet w przegranych meczach nie gramy źle. Odpadnięcie z PN to wina Neuera.

03.12.2024 23:09

@seba komentarz dnia :),, gdzieś w biurze w alpach '' może jako skoczek narciarski.

03.12.2024 22:52

1

Znajomość piłki jest u ciebie słaba kolego :) to są mistrzowie niemiec. Ale co ja wiem Fidoo ekspert

03.12.2024 22:44

Neuer utrudnił nam zadanie. Będzie ciężko o awans. Trzeba może jakoś dotrwać do karnych i tam może wyrzucimy Leverkusen. Mimo wszystko dobrze gramy Laimer najlepszy. Musiala i Olise też dobrze. Z Leverkusen to Wirtz najlepszy. Nie wiem będzie trudno bo Leverkusen potrafi strzelać pod koniec drugiej połowy. Czego nam nie dali jakieś Armini czy Herthy. Klątwa chyba jest nad Bayernem w PN

03.12.2024 21:45

To tylko PN, po 1 spotkaniu skreślasz zespół?

03.12.2024 19:48

Nie zdziwię się jak odpadniemy. Bo nawet Flick odpadał i to z Kiel więc odpadnięcie z mistrzem Niemiec nie będzie kompromitacja. Jeszcze bez Kane. Myślę że Leverkusen będzie się bronić i czekać do karnych. Też ten terminarz jest trudny. Mimo wszystko jest dobrze bo wygrana z PSG i remis z BVB gdzie to Bayern był nawet pod koniec spotkania bliżej wygranej.

02.12.2024 17:20

Myślałem że będzie 2:2 czy 3:3 ale BVB broniło te 1:0 co z Bayernem jest bardzo złym rozwiązaniem. W zwycięstwo było trudno bo BVB u siebie nie przegrywa.

01.12.2024 13:49

@Alistair Piątka z ligi tureckiej. Albo Icardi czy Dzeko. Oni jako zmiennicy idealni.

01.12.2024 13:37

Czyli możemy odpaść bo rok temu bez niego odpadliśmy a Leverkusen pewnie zagra jak w lidze z nami będą się bronić i liczyć na kontry. Mamy niefart bo Bayern Kompanego ze słabszymi rywalami gra bardzo dobrze.

30.11.2024 21:39

BVB ma duże szanse nawet na 3 pkt z Barcą. Teraz Barca zwłaszcza w lidze gra słabo a BVB nie przegrywa u siebie meczów. Dzisiaj dobrze bronili. Niestety ale Sane był fatalny. Dosyć jego Daviesa Tela. Jest wielu piłkarzy na rynku lepszych od tych piłkarzy. Laimer mimo że popełnił błąd (choć nie był to wielki błąd) to takiego piłkarza Bayern musi mieć. Walczak i z nim prawa obrona jest dobrze obsadzona. Muller może gra średnio ale też walczy. Kontrakty tylko dla Musiali i Kimmicha.

30.11.2024 21:38

Dobra Davies i Sane żegnamy po sezonie. Sane pokazał dzisiaj i PSG że z niego nic nie będzie. Trzeba kupić jeszcze jednego skrzydłowego.

30.11.2024 20:33

Davies i Sane to są ostatnie Der Klassikery. Nie będzie nowych kontraktów. Laimer niestety nie jest taki szybki by dogonić Gittensa. Ogólnie BVB ma strzałów oddało i można jeszcze pokusić się o remis.

30.11.2024 19:30

Masz pecha, czego nie jeździsz na AA tam Bayern w większości wygrywa w tym sezonie.

30.11.2024 19:28

Co ty piszesz. Comana chcesz xddd

30.11.2024 19:20

1

Ej jest jeszcze PN z Bayerem:) tam może zdarzyć się porażka i wyjdą hejterzy z nory. Tak to wygląda nawet jak Bayern gra teraz bardzo dobrze.

30.11.2024 16:24

BVB jest mocna u siebie i czuje remis. Zagramy pewnie ofensywnie a BVB z Realem w 1 połowie grała bardzo dobrze. Może nie być łatwo o 3 pkt. U siebie Bayern by pokonał BVB na wyjeździe nie jestem pewien. Byle Sane i Gnabry nie grali bo oni tracą łatwo piłkę.

30.11.2024 16:23

Mecz był dobry w wykonaniu Bayernu ale trzeba wykorzystać sytuację jakie miał Muller czy Musiala a nawet Coman. Najgorszy był Sane gościu chce grać na 1 kontakt a często są jakieś nieporozumienia nie był potrzebny. On i Davies mogą odejść za darmo. Obronna zagrała bardzo dobrze. Laimer i Kim Top. Austriak naprawdę daje gwarancje na prawej obronie. Walczak. Musiala owszem zagrał chyba najsłabiej od wielu meczy ale nadal jest to najlepszy piłkarz Bayernu. Bayern ma szanse być w top 8 boze Slovanem wygrają wysoko ze Szachtarem liczę też na wysokie zwycięstwo ale ten Feyernoord to trzeba uważam. Trzeba zdobyć 9 pkt i raczej będzie 1/8. Bayern jest mocny i odrobił lekcje po porażce z Barcą. A hejterzy w ryk :)

27.11.2024 00:03

1

Olise powinien grać a Sane i Coman mają problemy z wykańczaniem akcji. Kane mógł strzelić w pewnej sytuacji a podał beznadziejnie. Trzeba uważać bo PSG może strzelić bramkę.

26.11.2024 21:56

PSG przegrało u siebie z Atletico i trudno mi uwierzyć by Bayern przegrał ten mecz. Może że mecz będzie podobny jak z Villa i oni pójdą z kontry i wygrają ale jakoś mi się nie wydaje. Też nie ma mówisz że to jakaś weryfikacja bo Bayern gra ostatnio pewnie i raczej mistrz będzie w tym roku co jest ważne po fatalnym poprzednim sezonie. Budować powoli drużynę.

26.11.2024 16:17

@Patryk233 przypomnij mi proszę jak Tuchel radził sobie z tymi ogórkami i jak przez to nie wygrał mistrza. Przypominam że ostatni gol Bayern stracił miesiąc temu w meczu z Barcą. Więc czemu mamy się nie cieszyć?! O to chodzi a nie hejtowac.

26.11.2024 16:13

Żaden to dzień prawdy. Co jeden mecz może zmienić?!

26.11.2024 12:13

1

Ale jesteś dziwny xd przecież jeden mecz nie zmieni tego że zachowaliśmy w Bundeslidze 4 razy pod rząd czyste konto. Jeden mecz nie powinien być wyznacznikiem.

25.11.2024 16:31

@Marienplatz chłopie o co ci chodzi? Pytam poważnie. Bayern gra bardzo dobrze nie wyszedł tylko mecz z Barcą a z Villa graliśmy też dobrze. Przypominam że w LM i tak penwie będziemy w conajmniej barażach więc tu jest luz narazie.

23.11.2024 18:51

@Marienplatz chłopie znowu narzekasz?I co jak przegramy z PSG to Bayern będzie dla ciebie fatalny?

23.11.2024 12:11

Następny mecz w Bundeslidze dla Bayernu powinien być bardziej ciekawszy. BVB będzie grało ofensywnie jak z Realem, chociaż może Sahin zagra jak zespoły z doła tabeli ale wątpię. Coman dzisiaj bardzo słabo. Naprawdę musi więcej dawać a niestety na PSG to może z ławki wejść. Ale od meczu z Frankfurtem to Bayern nie stracił gola. A ogólnie to chyba ten słaby mecz z Barcą był ostatnim meczem kiedy straciliśmy bramki we wszystkim rozgrywkach.

22.11.2024 22:39

Nie da się oglądać tego meczu jak z Benfica. Co ma zrobić Bayern jak tamci się bronią cała drużyną w jedenastce?Musi wreszcie wpaść po przerwie.

22.11.2024 21:22

1

@Marienplatz nic nie stracił jak zawsze musisz umniejszać Bayernowi. Mamy szeroka ławkę i jakość przede wszystkim.

10.11.2024 19:39

I tu się z tobą zgodzę. Znowu nic nie dawał tylko do tyłu albo do najbliższego. A raz nawet na aut podał xd Sane niestety też słabo choć ona miewa lepsze mecze.

10.11.2024 11:46

3

Ten mecz miał być szansą dla Goretzki i Sane. Ten pierwszy zagrał słabo widać że w środku pola to on nie jest na Bayern. Sane niestety też słabo powinien szybciej strzelać na bramkę a nie sobie przekładać. Kane akurat słabo zagrał a powinien strzelić bramkę pod koniec. Musiala i obrona to oni byli dziś najlepsi. Od meczu z Eintrachtem w Bundeslidze NIE STRACILIŚMY BRAMKI. Plus w LM też na zero. Ten sezon jest w Bundeslidze bardzo dobry a w LM też nie jest źle bo trafiliśmy na mocną Barcę od czasów chyba Enrique oraz pechowy mecz z Villa. Może na wiosnę już będziemy mieć zapewnione mistrza. Za Tuchela i Nagelsmana w Bundeslidze to w weekend czułem że możemy stracić punkty nawet ze średniakami a tu jestem pewny że będą 3 pkt jak za Pepa czy Flicka.

09.11.2024 18:33

Obrona gra dobrze tylko wychodzi na to że Bayern chce najmniejszym nakładem sił wygrać te spotkanie byle się to nie zemścilo. Goretzka nic nie daje niestety ale tylko ława dla niego i wejścia pod koniec spotkań pozostaja.

09.11.2024 16:23

No nie środek pola Kimmich i Goretzka. Nq takiego przeciwnika chyba starczy ale w LM nie wyobrażam sobie takiego duetu. Pavlovic przewyższa już Leona. Tak w sumie to oglądałem kilka razy beniaminka w tym sezonie i z BVB byli blisko remisu nawet Polak Dźwigala miał szansę na gola i ostatnio chyba wygrali z Hoffe u siebie.

09.11.2024 14:26

Stanisic i Ito mieli być gotowi na listopad a tu... następny rok. Szkoda bo ta prawa obrona gra różnie. Ciekawe czy w zimowym oknie kogoś kupimy. Może środkowego obrońcę.

07.11.2024 11:08

Olise może zagrał średnio ale jednak na drybling potrafi uderzyć z dystansu i w tym sezonie on jest najlepszy ze skrzydłowych. Coman to raz dobry raz średni występ. Sane ostatnio dobrze gra i w sobotę niech on zagra z Olise. Mecz był trudny Benfica to solidna drużyna. W tabeli LM jest już lepiej jak wygramy z PSG to może będziemy blisko Top 8 a potem będą łatwiejsi rywale. Szachtar gra w Niemczech a ich skład nie jest taki mocny. Mówię w LM też nie gramy źle oprócz meczu z Barcą zła taktyka Kompanego plus wielka forma Barcy. Z Villa Bayern grał dobre spotkanie.

07.11.2024 11:06

2

Mówisz o Benfice bo Bayern zagrał bardzo dobre zawody od kilku spotkań nie tracimy bramek. W meczu z PSG liczę że Bayern strzeli więcej bramek bo Paryżanie słabo grają w LM i skład nie mają aż tak mocny.

07.11.2024 00:16

1

Z Aston Villa Bayern grał dobrze tylko niestety błąd pod koniec spotkania i porażka. Tylko z Barcą ta porażka była zasłużona tak Bayern gra dobrze w LM. Dobrze że nastrzelasmy Dinamo bo dzięki czemu jest jakaś szansa nq Top .Do Aston Villi i BVB tracimy 3 pkt więc z PSG może się uda bo oni u siebie przegrywają więc zakładam że my zdobędziemy u siebie 3 pkt.
I naprawdę od meczu z Barcą obrona gra bardzo dobrze. Naprawdę tu jest poprawa. Teraz na DieRoten będzie spokój gdyby była strata punktów hejterzy by przyszli i skleslali Kompanego.

06.11.2024 23:45

No i dobrze zbliżymy się do mistrzostwa.

06.11.2024 22:07

Ten sezon chyba będziesz lepszy bo mistrza możemy odzyskać. W LM cóż są baraże i raczej Bayern nieznajdzie się poniżej barazami. Plus mieliśmy 2 mecze na trudnych wyjazdach. Jak gra Musiala Kane Olise to oni zrobią różnice gorzej z Comanem czy Sane którzy graja nierówno. Plus Palhinha gra średnio i kontuzja Pavlovicia jest trochę widoczna.

06.11.2024 17:48

Maignan może kupić jako następcę Neuera. Trzeba szukać następce. A co do Bayernu w LM to spokojnie to jest jest faza ligowa a baraże przejdziemy. Formę w LM na szykujmy na luty :)

05.11.2024 21:18

Xd przecież będziemy w barażach czyli będziemy grać w lutym. Więc jak cały sezon będzie przekreślony? Co ty gadasz.

05.11.2024 13:34

My nie będziemy raczej w Top 8. A w barażach będziemy na spokojnie dużo zespołów skończy z 6 punktami a Bayern te 10 pkt które wystarcza na baraże zdobędzie.

05.11.2024 13:33

Bo narzekasz :) już Ci wyjaśnię. Musiala nie grał od początku z Barcą i jak się nie mylę z Villa, może gdyby był w pełni sił (bo miał kontuzje przed Barca) to by inaczej wyglądało. I co z tego że były porażki z Barcą i Villa jak to jest FAZA LIGOWA a jednak najważniejsze będzie w lutym. Więc tak narzekasz. Dla pocieszenia są gorsi od ciebie na tej stronie.

04.11.2024 22:37

Co do LM to zależy na co liczycie? Czy wierzycie w top 8 czy może baraże i rzucić się na LM w lutym. Bo mimo wszystko to jest inna sytuacja niż w poprzednim latach i Bayern dostał trudnych rywali. Też trochę niesprawiedliwe że graliśmy 2 mecze trudne pod rząd na wyjeździe. U siebie Bayern nie przegrywa za Kompanego i teraz powinny być w tych dwóch meczach w LM 3 pkt bo PSG też super nie gra.
Sezon jak narazie jest dobry, wreszcie od czasów Flicka mogę czuć spokój że w weekend skończymy ze zwycięstwem albo remisem po którym nie ma rozczarowania jak z Leverkusen które się głównie broniło. Za Nagelsmana były mecze gdzie bodajże 2 lata temu na jesieni 3 albo 4 mecze z rzędu traciliśmy punkty. Tylko ta LM trochę słabiej wygląda. Spotkaliśmy z najmocniejsza Barcą od lat oraz też mocna drużyna z Anglii.
Minusem jest gra Palhinhi który za wolno gra musi sobie przyjąć a nie jak Pavlovic który potrafił dużo piłek grać do przodu. Więc macie odpowiedź dlaczego Palhinha siedział na początku sezonu na ławce :)

03.11.2024 11:23

1

Teraz widać że jest poprawa co do Tuchela. Wreszcie Bayern w Bundeslidze gra pewnie i nie traci głupio punków. Może ten mecz z Eintrachtem był średni ale tak pozostałe mecze Bayern gra bardzo dobrze. Lipsk chyba spuchnie i Bayern raczej odzyska majstra. W LM to będziemy w barażach więc nie ma się co martwić.

02.11.2024 17:49

Bo Bayern wygrywa, ruch jest jak Bayern przegrywa i hejterzy przychodzą :)

02.11.2024 16:27

1

Nie ma szans bo BVB ma szpital i na ławce są młodziki. A Lipsk jest w formie. Choć sądzę że oni będą mieli kryzys i będą tracić pkt. Bayern natomiast na rywala który mało traci bramek w tym sezonie czyli Union.

01.11.2024 22:37

Musiala musi zostać w klubie inaczej będzie trudno o trofea. On Kane Olise może Gnabry oni sa siła ofensywna Bayernu. Sane zagrał dobrze coś też często traci głupio piłki. Tel musi być wypożyczony gra bardzo słabo w tym sezonie. Dobrze że załatwili wynik w pierwszej połowie i nie zlekcewazyli rywala jak rok temu z Saarbrucken. I mówię Musiala nie grałnod początku z Barcą i Villa i każdy widział jak się to skończyło.

30.10.2024 22:51

No ja nie jestem aż tak pewny. Możliwe że Bayern się pożegna z PN już dziś.

30.10.2024 14:16

Jeżeli nasi piłkarze zlekceważą ten mecz to tradycja odpadania z PN będzie podtrzymana. Choć to co rok temu było czyli Saarbrucken czy Kiel w 2021 roku jeszcze drugoligowiec trudno przebić. Więc nie zdziwię się jak jutro odpadniemy i to naprawdę nie będzie niespodzianka bo nawet Flick odpadał z PN ze wspomniana wyżej Kilonia.

29.10.2024 21:31

Tylko w tym sezonie w Bundeslidze nie było przepychania meczów tylko raczej pewne zwycięstwa i dobra gra.

29.10.2024 18:15

Tylko z Villa i Barca niech grał od początku i po kontuzji przed Barca. Doprawdy nie umniejszaj Musiali. Mówię tobie w Bayernie NIC SIĘ NIE PODOBA.

28.10.2024 21:30

@admin ja tego też nie rozumiem Jak mówiłem dla mnie on nie jest kibicem Bayernu,ja sam często skrytykuje Goreztke czy Comana ale jednak nie hejtuje Bayernu ciągle że wygranie Bundesligi to nic. Skreślanie klubu po 1 meczu w początkowej fazie LM.

28.10.2024 13:56

To proste. Ofensywa strzela dużo bramek. W Bundeslidze gramy bardzo dobrze może ten mecz z Eintrachtem był średni przez padane gole. W LM to mecz z Barcą był bardzo słaby bo Kompany powinien zagrać defensywnie. I tka patrząc że Barca obecnie gra znakomicie to jeszcze ta porażkę można usprawiedliwic. Nie wiem jak zawsze można patrzeć negatywnie bo mimo wszystko mamy duży potencjał na zdobywanie trofeum.

28.10.2024 12:13

W Bundeslidze gdyby nie ten mecz z Eintrachtem który powinien być wygrany to wyniki są bardzo dobre. Z Aston Villa w LM też graliśmy lepiej tylko niestety my atakowalismy by strzelić bramkę i wygrać a oni nas skrzywdzili. Niestety ale Neuer nie pomaga w tym sezonie. Często ma niepewne wyjścia jak w LM. Coman i Goretzka powinni mniej grać bo Coman jest słabszy od Olise oczywiście Gnabriego i Sane też.

27.10.2024 22:09

Z Leverkusen i Stuttgartem też dobrze graliśmy jeżeli chodzi o Bundeslige. Z Eintrachtem nie było też źle.

27.10.2024 20:53

Coman i Goretzka niech zostaną sprzedani w styczniu. Nic nie dają. Szkoda kontuzji Pavlovicia bo gra byłaby jeszcze szybsza i może z Barcą wynik byłby lepszy. I Neuer nadal niepewny. Ciekawe czy Grabara jest lepszy w tym sezonie od Neuera?

27.10.2024 16:29

1

@Gwzd44 tak bo jestem kibicem nie hejterem Bayernu. Możemy wygrać Bundeslige a w LM wszystko możliwe

27.10.2024 13:46

Ale nie było tak że Flick uczył się wcześniej hiszpańskiego czyli raczej nie chciał wrócić do Bayernu. Ja w odróżnieniu od wielu tutaj osób nie płacze że Flick nie wrócił tylko szukam pozytywów bo na wiosnę to Bayern może w LM lepiej grać a w lidze jeżeli Lipsk straci formę to może odzyskamy mistrza. Tak Flick stworzył maszynę tylko jeżeli wypadnie Raphinha Pedri to może już być problem. Lewy też jest wiek owy i będzie też oszczedzany.

27.10.2024 12:31

Bardzo dobry skład. Tylko Coman na ławke albo na sprzedaż w styczniu razem z Goreztka. Olise chce on rzadko miewa słabe mecze (może oprócz z Barcą).

27.10.2024 12:28

@Marienplatz co ty robisz na stronie Bayernu. Barca. com tam jest dobre miejsce i chwal Flicka i Lewego :)

27.10.2024 11:04

@seba no dobra Stiler Undav ale jest jeszcze Pavlovic z Bayernu któremu Nagelsman dał szanse. Więc twoja teza trochę legła w gruzach. Chciałeś dopiec Bayernowi ale nie udało się :)

26.10.2024 23:45

1

Za dużo hejtu na klub widzę w ostatnim czasie na DieRoten. A w LM to jeszcze nie ma połowy fazy ligowej a w Bundeslidze jesteśmy wiceliderem Bundesligi.

26.10.2024 23:42

Olise też jest bardzo dobry Musiala Gnabry i Kane to w Bundeslidze jest siła. Popatrz ile strzeliliśmy bramek w Bundeslidze. A w LM Bayern ma tyle samo strzelonych goli co Barca więc nie jest źle. Nie masz racji. Coman odejdzie za niedługo a Sane w formie też zachwyca. A jak wypadnie Raphinha przez kontuzje to w ofensywie będzie Barca miała gorzej. Yamal też musi odpocząć.

26.10.2024 23:38

Chłopie z trollami chcesz rozmawiać xd przecież większość na tej stronie to dzieciaki pewnie co tylko czekają na porażki Bayernu a Realu usprawiedliwiać. Owszem Bayern zagrał bardzo słabo z Barcą ale nadal w Bundeslidze jest dobrze a w LM odrobimy straty.

26.10.2024 22:54

1

Proszę wyjdź z DieRoten nie jest kibicem Bayernu :) Gratulacje że Barca wygrała to powinno cie cieszyć.

26.10.2024 22:47

@Marienplatz z tobą się nie da gadać bo nie jesteś kibicem Bayernu. Śmiałeś się z 10 mistrzostwa z rzędu dla Bayernu. To nie jest kibic Bayernu.

26.10.2024 22:30

To co dla Pana mogą zrobić. Może na kolanach mają iść do Monachium? To wystarczy.

26.10.2024 22:28

To wyjdź z tej strony.I mam bekę jeszcze będziemy wyżej w LM.Jesteś kibicem Bayernu? Czy Barcy?

26.10.2024 22:27

@Marienplatz chłopie idź z tej strony bo chyba nie jesteś za Bayernem? Barcy idź kibicować. Tam Lewy i Flick jest :)

26.10.2024 22:24