Moim zdaniem nie znajdą kupca na Tolisso, a Boateng przedłuży kontrakt do 2022.
Jeśli kupią Neuhausa i Upamecano to OK.
17.01.2021 14:40
Pavarda i Tolisso nikt nie wywali na raz z drużyny, bo reszta Francuzików się oburzy. Tolisso może jeszcze, ale Pavard - nie sądzę, absolutnie nie sądzę. Przecież on kocha Hernandeza bardziej niż swoją dziewczynę.
17.01.2021 14:36
Co do Costy przecież Bayern go nie wykupi. Zresztą Juve będzie miało ogromny problem z jego sprzedażą. 31 lat na karku i ogromne zarobki. Chyba tylko Arsenal...
17.01.2021 14:30
Hansi, no jak ty mnie zaimponowałeś tym Alabą, normalnie tak jak swoim laptopem i zajechaniem fizycznym piłkarzy :)))
17.01.2021 14:28
Hansi nie zmieni swojego stylu gry, tylko uczuli, żeby nie popełniali błędów, a i tak kogokolwiek byśmy nie zestawili, to i tak będzie wyglądało to źle :| Nie no, dramat straszny jest w tyłach...
17.01.2021 05:18
@DonJupp4ever tak, nawet heatmapy na to często wskazywały, że Muller latał jak zwykle jako wolny elektron i był wszędzie, a skrzydłowi grali raczej bardziej wąsko niż dotychczas. dla mnie to było 1-2-4-4, bo Davies i Kimmich/Pavard też stali dość wysoko, a obrona w tyle. Chodziło o to, żeby zespół bronił się jak gąbka i przejmował wysoko piłkę od przeciwnika. No i tak siadaliśmy na rywalu.
16.01.2021 01:10
Moje krótkie obserwacje. Wtedy, gdy Hansi wprowadzil swoje 1-2-4-4, bo to żadne 1-4-2-3-1, ale właśnie 1-2-4-4 i gigantyczne siedzenie na rywalu plus fenomenalne przygotowanie fizyczne, to działało to znakomicie i działaliśmy jak silnik na najwyższych obrotach, ale tutaj dochodzi taki aspekt, że chyba nie przewidziano w zespole tego, że tę maszynę można szybko zajechać, co przekłada się na spory aspekt pod względem kontuzji. Generalnie to tak: zajechanie + fatalna forma obrony + zmiennicy, którzy są za słabi do tego systemu i mamy, co mamy. 33/45 możliwych punktów to nie jest aż tak najgorszy wynik, ale w lidze, gdzie od lat jesteśmy dominatorem, powinno to wyglądać po prostu lepiej.
16.01.2021 00:01
Żaden Brazylijczyk do obrony, tym bardziej spad z Realu. A panianto po niemiecku albo chociaż angielsku czy francusku? Żaden Brazylijczyk, tym bardziej, że to nie Lucio, tylko Niemiec/Francuz z inklinacjami do liderowania może tutaj przyjść na środek obrony.
15.01.2021 22:21
Oj nie gadajmy, że nie ma młodych liderów. Ktoś niech mi powie, czy ten Upamecano jest tak inteligentny albo charyzmatyczny jak De Ligt albo Ruben Dias? Nie jest. A wy się podpalacie, bo jest zdolny. Co mnie obchodzi zdolny, jak nie ma cech lidera.
09.01.2021 15:38
Koulibaly ma 30 lat, może myślmy o zawodniku pokroju 25 lat, ale z cechami liderskimi?
09.01.2021 15:34
Koncepcję gry w obronie może zmienić tylko obrońca, który ma umiejętności liderowania i ustawiania tyłów. Tutaj trener nie pomoże, gdy nie ma odpowiedniej osobowości z tyłu. Koniec kropka. Wy chcecie Upamecano, a on nie jest żadnym liderem, bo zerojedynkowe podejście "zwrotny" czy "kloc z węglem" do mnie nie przemawia. Tu trzeba piłkarza pokroju Van Dijka, Ramosa w tyłach, który będzie rządził, a cała reszta się podporzadkuje grze w tyłach. Trzeba kogoś takiego znaleźć, niestety.
09.01.2021 14:03
@szczebelek do kontr trzeba mieć obronę i organizację gry defensywnej, a tego Bayern nie ma, więc o czym ty mowisz?
09.01.2021 13:36
Obrona to koszmar na ten moment. I jak powiedziałem - bez lidera, ale też bez zaangażowania i żadnej charyzmy. Z Boatenga żaden lider, bo widzę, że najchętniej by z tego Bayernu spi********, to samo Alaba. Ja takich piłkarzy nie chcę.
09.01.2021 12:38
Hasan zrobił jedyne arcydzieło, czyli Daviesa, ale ja powątpiewam, czy to rzeczywiście był jego transfer. Mam wątpliwości co do sprowadzania utalentowanych młodzików. Mam wątpliwości, czy do końca wie, czego Bayern chce. Bez wątpienia chce środkowego obrońcy, ale czy on wie, kogo kupić?
09.01.2021 02:15
@JazGod no tak, w obronie chodzi o dobrze dobranych partnerów i jeden będzie liderem formacji. Tak było i będzie. A czy my mamy lidera formacji? Nie mamy. Boatenga już nie liczę, dla mnie to żaden lider.
09.01.2021 01:59
Mi w takich meczach czasami brakuje po prostu bezczelnego pobronienia się w stylu Mourinho, bo zawsze jest tak, że gong na początek i hiperintensywna taktyka Hansiego na odrabianie strat. Wszystko fajnie, ale to nie dojedzie na dłuższą metę. Niestety, ale będą mecze, gdzie wręcz trzeba będzie pobronić się właśnie w stylu Mou, a tego Bayern nie ma.
09.01.2021 01:47
@hoven tak, byli super, zgadzam się! Na pewno top topów.
09.01.2021 01:44
Zaczynam się zastanawiać, które partnerstwa na przestrzeni lat w obronie działały:
- Bonucci vs Chiellini
- Ferdinand vs Vidić
- Ramos vs Varane
- Terry vs Carvalho
- Pique vs Puyol
- nawet Lucio vs Samuel
Bo o legendarnych Nesta-Maldini czy Nesta-Cannavaro nie trzeba pisać.
Serio, niech Bayern myśli o zbudowaniu jakiegoś żelaznego partnerstwa i gościu z jajami i osobowością, no bo Sule-Hernandez to może i sympatyczne na papierze, ale nie widzę tego, no nie widzę ani trochę.
09.01.2021 01:34
@Arkady142 faktycznie przykład Nedveda jest bardzo interesujący. Może Hasan ma kompleks Juve i Nedveda, bo przecież tam grał :-)
09.01.2021 01:30
@hoven "Kiedyś odpali" to jest jeden z najbardziej irytujących piłkarskich mitów na równi z "Ronaldo to praca, a Messi talent".
09.01.2021 01:24
@hoven to nie jest kwestia ławki, ale brak zgrania i komunikacji w defensywie.
09.01.2021 01:19
@Arkady142 tu chodzi o to, żeby mieć jakieś zawodnika w defensywie, że kibice innych drużyn czują respekt na zasadzie "Real ma Ramosa", "Liverpool ma Van Dijka" etc. Może jeszcze się taki niemiecki stoper nie narodził, ale wiesz o co mi chodzi.
Edytowano : 2021-01-09 01:17:37
*takiego zawodnika w defensywie
09.01.2021 01:17
@Arkady142 dlatego takie problemy były, są i będą, a nikt nie próbuje ich rozwiązać. Fajnie, że Kimmich, Neuer, Muller to liderzy, ale żaden z nich nie jest środkowym obrońcą, a tak formacja jest w Bayernie najbardziej zepsuta. I nie, żaden Upamecano tego nie naprawi, to jest myslenie życzeniowe na zasadzie, bo jest dobry, wydolny i gra pod batem w Lipsku, gdzie nic nie może powiedzieć. Na takim poziomie oprócz umiejętności liczy się już osobowość i przywództwo.
09.01.2021 01:10
@hoven no okej, to są konkretne argumenty, ale to samo możesz powiedzieć o Sule, a nawet jeszcze gorzej. Mnie irytuje fakt, że Bayern myśli kategoriami "młody, fajny, szybki, perspektywiczny" jak o Upamecano, ale co taki Upamecano może mieć w głowie, to nie. Wolałbym, żeby myślano i owszem kategoriami perspektywicznymi, ale również lider, charyzma, umiejętność kierowania obroną, dojrzałość mentalna. Serio, w ogóle te kategorie się nie liczą dla ludzi, którzy krzyczą Upamecano non stop.
09.01.2021 01:05
@Arkady142 no tak, ale dla mnie lider to musi być top profesjonalista, a Sule wiemy jak to wygląda, tu hamburgerek, tam jakaś pizza. To dzisiaj nie przejdzie. Sorry.
09.01.2021 01:01
O ile Hernandez jest dla mnie bardzo fajnym wzmocnieniem, to na przyszłość mam spore wątpliwości co do Sule. Po prostu ja nie widzę go w roli lidera defensywy Bayernu. Zarówno Sule, jak Hernandez to są piłkarze, którzy fajnie współpracowaliby z jakimś liderem, ale żaden z nich tym liderem nie jest i moim zdaniem nie będzie.
09.01.2021 00:57
@Arkady142 Na pewno kogoś w stylu Lucio bym do Bayernu szukał. To jest bardzo fajny trop, bo gość miał skille przywódcze. Hummels - jednak coś mi w nim nie odpowiadało, bo to partnerstwo z Boatengiem na nic się ostatecznie dla nas nie przełożyło.
09.01.2021 00:52
@dzojko pewnie tak, ale sytuacja na rynku jest taka, jaka jest i trudno znaleźć defensora-lidera, który od razu wejdzie do drużyny i będzie z miejsca dyrygował Hernandezem czy Sule. Campos, dyrektor sportowy Monaco czy Lille, który zarobił na sprzedazach ponad miliard euro powiedział fajne zdanie, że obrona musi być jak "szczęśliwe małżeństwo" i ja się z nim zgadzam. Kiedyś liczyłem, że Boateng z Alabą tacy będą, ale mam wątpliwości co do Sule-Hernandez, bo tutaj żaden nie ma na tyle charyzmy, żeby dominować i rządzić.
09.01.2021 00:46
@Tiger no i wymieniłeś głównie defensorów. Ale gry defensywnej nie naprawi tymi piłkarzami, bo jak mówię, z tyłu nie ma dominującej osobowości. Niestety, ale Ramos czy Van Dijk zdarzają się rzadko, nawet ten Chiellini, który nie wygrał Ligi Mistrzów, ale osobowości i zadowolenia z bronienia miał za dziesięciu. Niestety, potrzebujemy kogoś takiego.
09.01.2021 00:27
W ogole zerojedynkowe jest podejście, że obrońca to musi być szybki i zwrotny. Obrońca ma przede wszystkim czytać grę, a tego Bayern nie potrafi w defensywie i to jest wybitnie, ale to wybitnie irytujące. Tyle z mojej strony. Dobranoc!
09.01.2021 00:21
Poza tym Flick wychodzi z założenia, że to Bayern zawsze będzie dominował i naciskał, ale tak nie da rady być zawsze. Czasem trzeba niestety pobronić i tu robi się problem, a Neuer nie pomoże zawsze. Generalnie jest spory kłopot i wszyscy widzimy, że bez LIDERA. Nie tylko świetnego obrońcy, ale lidera, człowieka z charyzmą, jajami, siłą fizyczną, to nie wypali na długo. Bez trzymania kogoś krótko za mordę nic nie wyjdzie. Boateng to nie jest lider i zaraz mu stukną 33 lata, dajmy spokój i myślmy o przyszłości. Zarząd musi kogoś takiego sprowadzić, a nie myśleć o jakichś środkach pola.
09.01.2021 00:21
No niestety.
Rzadko tu komentuję, ale teraz muszę powiedzieć coś od serca.
Super, że Hansi preferuje hiperintensywny styl gry i pressing, to dało Bayernowi szóstą Ligę Mistrzów, ale ten samochod nie pojedzie daleko, bo tak, jak koledzy napisali: fizycznie ci piłkarze zaraz będą padać jak mrówki, a czasem jak brakuje sił, to musisz mieć obronę, która będzie to trzymać w ryzach.
Zauważmy, że Alaba, który jest po prostu okropny, zaraz odejdzie, a Boateng to max do 2022 pewnie pogra. Typuję roczne przedłużenie kontraktu, ale nie więcej.
I co? Zostaje Sule, Hernandez, może Pavard. Ale ja widzę problem gdzie indziej. Tu nie chodzi, że Sule czy Hernandez nie są dobrymi obrońcami. Są świetnymi defensorami, ale żaden z nich nie ma cech LIDERA. Przywództwa, pokrzykiwania na kolegów, obrona musi żyć. Taki Ramos, Chiellini-Bonucci, Van Dijk czy ostatnio Ruben Dias w City (zresztą znakomity transfer, gość jest przekotem) trzymają to w ryzach.
I co z tego, że interesujemy się Upamecano, gdy to niczego nie zmieni. Może i jest szybki, zwrotny i fajnie chłopak gra, ale on był pod batem Rangnicka w Red Bullu i za przeproszeniem, g**** ma tam i miał tam do powiedzenia. Jest od wykonywania poleceń.
Tutaj trzeba lidera defensywy, kogoś inteligentnego, kto lubi bronić, silnego fizycznie. Kogoś, do którego Hernandez czy Sule będą czuli respekt.
A kto taki jest dostępny na rynku? I tu pojawia się problem.
Gwarantuje wam, że nic się nie zmieni, gdy Bayern nie podpisze defensora z charyzmą i siłą fizyczną. Może De Vrij z Interu? Ale on ma przedłużyć umowę. Tak być nie może, charyzma i osobowość z tyłu są ważne, zwłaszcza gdy trener Bayernu raczej defensywą za bardzo się nie przejmuje.
09.01.2021 00:21
Pavard beznadziejny. Zgadzam się.
21.11.2020 19:24
Prawda jest to, o czym wiele osób mówi - sytuacja kontaktowa piłkarzy to jedyne, co mnie wnerwia w tym klubie. I to od lat. Oraz to ze wszystko wycieka do mediów!!!! Co to jest za zarządzanie, ze każdy wszystko wie!
21.11.2020 19:24
Flick jest czasem taktycznym hazardzista, ale to dobrze. Wole tak niż topornego Kovaca czy bezbarwnego Ancelottiego. Przynajmniej się coś dzieje.
21.11.2020 19:24
4-1-4-1 to nie jest złe ustawienie, pod warunkiem ze ma się szóstkę z prawdziwego zdarzenia. Teraz nie mamy, bo Kimmich kontuzja.
21.11.2020 19:24
Piszecie takie bzdury i nie dowierzam. Flick jedzie na maksie od roku, a sytuacja na świecie jest jaka jest. Jest taka, ze jest dla Bayernu bardzo niekorzystna, bo musi w krótkim czasie rozegrać mnostwo spotkan, No ale są tacy, co będą narzekac. Wstyd. Nic się nie stanie jak Bayern zluzuje, bo musi dysponować siłami. Piłkarze to tez ludzie, a o tym się tutaj zapomina. Wstyd!
21.11.2020 17:46
Mind Games ze strony Kahna i tyle w temacie :)))
02.06.2020 09:11
@josh1982 nikt nie ogłosi transferu teraz albo w lipcu, ale wtedy, gdy rozpocznie się okno transferowe, czyli po wszystkich rozgrywkach. Teraz sprawa się przedłużyla. Być może Sane w normalnych warunkach byłby już piłkarzem Bayernu, ale do końca rozgrywek City niczego oficjalnie nie ogłoszą. Tak więc minimum połowa sierpnia.
01.06.2020 22:27
Wszyscy jesteśmy już zmęczeni tym tematem. Jedna i druga strona. Zaraz sprzątaczka Bayernu się wypowie, że Sane to idol jej wnuka. Dla mnie rzecz do dogadania na 60 baniek, jak powiedziałem, i po temacie, a nie jakieś gadania w mediach, wieczne stukanie.
01.06.2020 22:27
Zupełnie uczciwie trzeba sobie powiedzieć sprawę jasno: Bayern i jego strategia wobec pozyskania Sane jest niewłaściwa i potrafiła zohydzić ten transfer już wszystkim. Zarząd City jest niezadowolony wobec wszędobylskiego gadania Bayernu na ten temat, trolle Bayernu i City przekrzykują się na argumenty, a konkretow jak nie było tak nie ma. Poza tym z Bayernu na siłę wychodzi znowu dusigrosz. Sane nie jest wart na ten moment 80-85 milionów, ale propozycja 40-50 baniek dla City też jest zabawna. Dogadać się w dobrych warunkach, elegancko i dyplomatycznie na 60 plus bonusy albo 65 bez bonusów i sprawa zamknięta. Jedni i drudzy powinni być zadowoleni, a tak tylko kłótnie, draki, pomyje, mnostwo gadania i zero konkretów. A tak poza tym uwazam, że Havertz byłby lepszym wzmocnieniem niż Sane, ale to moje zdanie koledzy ;)
01.06.2020 19:03
@dzordan szkoda czasu na twoje lekkomyślne i po prostu głupie opinie. Myślisz, że na takim meczu przy pustych trybunach nie ma ludzi? Chyba nie zdajesz sobie sprawy z powagi sytuacje. Jaśnie paniczowi brakuje piłeczki i w dobie ogromnej pandemii mają dla niego grać... Bez komentarza.
29.03.2020 13:22
@Bayern022 kiedy był w lepszej sytuacji? Zawsze remis albo porażka na wyjeździe. Mam nadzieję, że dojdzie z City do finału i spotka się tam w finale z Bayernem :)
27.02.2020 06:53
Wszyscy oczekują LM, a ciekawi mnie, kiedy ta drużyna wychowa sobie następnego Alabę, Mullera i Lahma. Tyle lat i krew w piach. Ludzie oczekują po Maiu i Zirksee nie wiadomo czego, a tyle lat czekania na jakikolwiek talent. To jest aż wstyd, od tego trzeba zacząć, a nie liczyć na transfery po 100 milionów z kompleksów.
12.02.2020 08:46
Bayern nie wyda 300 milionów na Sane, Havertza i jeszcze Upamecano i tego gościa z Ajaxu, jeśli sprzeda jedynie Boatenga, a odejdą Perisić i Coutinho. Po prostu to w tym klubie kwota brutto do kwoty netto musi się zgadzać i więcej niż na -150 na minusie bym nie liczył.
10.02.2020 08:31
Żaden poważny trener do Bayernu nigdy nie przyjdzie, gdy nie będzie miał pełnej kontroli nad budową swojego projektu i pełnej zgody z zarządem w poczynaniach transferowych. Umówmy się, w Bayernie nigdy o kształcie transferowym nie będzie decydował trener, ale zarząd. Dyrektor sportowy nie jest kreatorem i twardym negocjatorem, ale marionetką. Struktura Bayernu jest moim zdaniem trochę patologiczna.
23.01.2020 13:53
Już widzę, jak Bayern w jednym oknie kupuje:
Sane 100-110
Havertza 100-100
Prawego obrońcę 50+
Upamecano 50+
Defensywnego pomocnika typu Zakaria 50+
Już to widzę :)))
23.01.2020 12:55
Cały piłkarski świat się z Bayernu śmieje, bo wypożycza. I ma rację. Jeszcze chcą wypożyczyć Costę z Juve, którego 2,5 roku temu wywalili na zbity pysk.
22.01.2020 12:59
Kupowanie Sane po ciężkiej kontuzji to zawsze jest mega ryzyko. A City za mniej niż 100 nie puści na pewno.
21.01.2020 16:53
Jak dla mnie branie piłkarzy po rozwalonym więzadle krzyżowym to zawsze jest spore ryzyko. Nie żebym krakał, ale to zawsze wiąże się ze słabszą formą. Tak tylko mówię.
21.01.2020 16:53
A ja jestem zdania, że Bayernowi bardziej przydałby się Werner niż Sane. Po prostu bardziej uniwersalny i tyle w temacie.
21.01.2020 16:18
@DonJupp4ever Wielki znawco, np. Militao w Porto grał na prawej stronie, gdy tam na stoperze grał Pepe z Felipe. Może grać Nacho, Ramos, czy nawet Vazquez. Jak nie się nie znasz, to się nie odzywaj.
21.01.2020 15:17
Za kasę z Sane (imo 100 milionów) City trochę jeszcze dołoży i będzie miało na 2 świetnych piłkarzy za 60-70 milionów, a Bayern będzie myślał, co zrobić z Sane, jeśli ten (nie życzę tego) nie dojdzie do formy. City wcale nie jest na przegranej pozycji.
16.01.2020 22:52
@DonJupp4ever Guardioli nie zwolnią, bo są z niego bardzo zadowoleni, dał im 2 mistrzostwa i parę innych trofeów, a jak dobrze wiesz, to zwalnia się przede wszystkim za ligę. Poza tym jest w Manchesterze wśród znajomych :) Co do ciebie to będę pisał, co mi się podoba, nie mam zamiaru traktować ciebie inaczej, bo tak sobie życzysz, sam obrażasz innych z tej swojej piwnicy. Pozdro!
16.01.2020 22:51
Moim zdaniem winne są też częste roszady trenerskie. Od czasu jakże faworyzowanego przez @DonJupp4ever Ancelottiego drużyna systematycznie leci w dół. Stabilnego projektu jak nie było, jak nie ma. Od czasów Guardioli Flick to czwarte nazwisko. Tak tylko przypominam.
16.01.2020 17:42
Nie zgodzę się co do dyrektora sportowego City. Owszem Beguirstain to niezły dyrektor, ale pod kątem kupowania piłkarzy do defensywy zupełnie sobie nie radzi. To on wziął Mangalę, Stonesa czy Otamendiego, którzy nie są na ich poziom moim zdaniem. Tylko Laporte sobie tam radzi. Ale prawda jest taka, że City wymaga przemeblowań 3-4 piłkarzy i znów będą maszyną. Żeby posprzątać Bayern trzeba znacznie większej gotówki i piłkarzy. Najlepszym dyrektorem sportowym jest Michael Edwards z Liverpoolu i Paratici z Juventusu moim zdaniem. Twardzi biznesmeni.
16.01.2020 16:29
Jestem tu nowy, ale śledzę komentarze @DonJupp4ever i nie wiem, jak można tolerować tego gościa. Komentarze totalnego oszołoma, naprawdę śmiesznie się to czyta patrząc przez wiele lat z zewnątrz. Na szczęście widzę, że ma już 2/3 ostrzeżenia, więc za jakiś czas już go tutaj nie będzie ;)
@DonJupp4ever
Odejdą Alaba i Martinez 100%.
Moim zdaniem nie znajdą kupca na Tolisso, a Boateng przedłuży kontrakt do 2022.
Jeśli kupią Neuhausa i Upamecano to OK.
17.01.2021 14:40
Pavarda i Tolisso nikt nie wywali na raz z drużyny, bo reszta Francuzików się oburzy. Tolisso może jeszcze, ale Pavard - nie sądzę, absolutnie nie sądzę. Przecież on kocha Hernandeza bardziej niż swoją dziewczynę.
17.01.2021 14:36
Co do Costy przecież Bayern go nie wykupi. Zresztą Juve będzie miało ogromny problem z jego sprzedażą. 31 lat na karku i ogromne zarobki. Chyba tylko Arsenal...
17.01.2021 14:30
Hansi, no jak ty mnie zaimponowałeś tym Alabą, normalnie tak jak swoim laptopem i zajechaniem fizycznym piłkarzy :)))
17.01.2021 14:28
Hansi nie zmieni swojego stylu gry, tylko uczuli, żeby nie popełniali błędów, a i tak kogokolwiek byśmy nie zestawili, to i tak będzie wyglądało to źle :| Nie no, dramat straszny jest w tyłach...
17.01.2021 05:18
@DonJupp4ever tak, nawet heatmapy na to często wskazywały, że Muller latał jak zwykle jako wolny elektron i był wszędzie, a skrzydłowi grali raczej bardziej wąsko niż dotychczas. dla mnie to było 1-2-4-4, bo Davies i Kimmich/Pavard też stali dość wysoko, a obrona w tyle. Chodziło o to, żeby zespół bronił się jak gąbka i przejmował wysoko piłkę od przeciwnika. No i tak siadaliśmy na rywalu.
16.01.2021 01:10
Moje krótkie obserwacje. Wtedy, gdy Hansi wprowadzil swoje 1-2-4-4, bo to żadne 1-4-2-3-1, ale właśnie 1-2-4-4 i gigantyczne siedzenie na rywalu plus fenomenalne przygotowanie fizyczne, to działało to znakomicie i działaliśmy jak silnik na najwyższych obrotach, ale tutaj dochodzi taki aspekt, że chyba nie przewidziano w zespole tego, że tę maszynę można szybko zajechać, co przekłada się na spory aspekt pod względem kontuzji. Generalnie to tak: zajechanie + fatalna forma obrony + zmiennicy, którzy są za słabi do tego systemu i mamy, co mamy. 33/45 możliwych punktów to nie jest aż tak najgorszy wynik, ale w lidze, gdzie od lat jesteśmy dominatorem, powinno to wyglądać po prostu lepiej.
16.01.2021 00:01
Żaden Brazylijczyk do obrony, tym bardziej spad z Realu. A panianto po niemiecku albo chociaż angielsku czy francusku? Żaden Brazylijczyk, tym bardziej, że to nie Lucio, tylko Niemiec/Francuz z inklinacjami do liderowania może tutaj przyjść na środek obrony.
15.01.2021 22:21
Oj nie gadajmy, że nie ma młodych liderów. Ktoś niech mi powie, czy ten Upamecano jest tak inteligentny albo charyzmatyczny jak De Ligt albo Ruben Dias? Nie jest. A wy się podpalacie, bo jest zdolny. Co mnie obchodzi zdolny, jak nie ma cech lidera.
09.01.2021 15:38
Koulibaly ma 30 lat, może myślmy o zawodniku pokroju 25 lat, ale z cechami liderskimi?
09.01.2021 15:34
Koncepcję gry w obronie może zmienić tylko obrońca, który ma umiejętności liderowania i ustawiania tyłów. Tutaj trener nie pomoże, gdy nie ma odpowiedniej osobowości z tyłu. Koniec kropka. Wy chcecie Upamecano, a on nie jest żadnym liderem, bo zerojedynkowe podejście "zwrotny" czy "kloc z węglem" do mnie nie przemawia. Tu trzeba piłkarza pokroju Van Dijka, Ramosa w tyłach, który będzie rządził, a cała reszta się podporzadkuje grze w tyłach. Trzeba kogoś takiego znaleźć, niestety.
09.01.2021 14:03
@szczebelek do kontr trzeba mieć obronę i organizację gry defensywnej, a tego Bayern nie ma, więc o czym ty mowisz?
09.01.2021 13:36
Obrona to koszmar na ten moment. I jak powiedziałem - bez lidera, ale też bez zaangażowania i żadnej charyzmy. Z Boatenga żaden lider, bo widzę, że najchętniej by z tego Bayernu spi********, to samo Alaba. Ja takich piłkarzy nie chcę.
09.01.2021 12:38
Hasan zrobił jedyne arcydzieło, czyli Daviesa, ale ja powątpiewam, czy to rzeczywiście był jego transfer. Mam wątpliwości co do sprowadzania utalentowanych młodzików. Mam wątpliwości, czy do końca wie, czego Bayern chce. Bez wątpienia chce środkowego obrońcy, ale czy on wie, kogo kupić?
09.01.2021 02:15
@JazGod no tak, w obronie chodzi o dobrze dobranych partnerów i jeden będzie liderem formacji. Tak było i będzie. A czy my mamy lidera formacji? Nie mamy. Boatenga już nie liczę, dla mnie to żaden lider.
09.01.2021 01:59
Mi w takich meczach czasami brakuje po prostu bezczelnego pobronienia się w stylu Mourinho, bo zawsze jest tak, że gong na początek i hiperintensywna taktyka Hansiego na odrabianie strat. Wszystko fajnie, ale to nie dojedzie na dłuższą metę. Niestety, ale będą mecze, gdzie wręcz trzeba będzie pobronić się właśnie w stylu Mou, a tego Bayern nie ma.
09.01.2021 01:47
@hoven tak, byli super, zgadzam się! Na pewno top topów.
09.01.2021 01:44
Zaczynam się zastanawiać, które partnerstwa na przestrzeni lat w obronie działały:
- Bonucci vs Chiellini
- Ferdinand vs Vidić
- Ramos vs Varane
- Terry vs Carvalho
- Pique vs Puyol
- nawet Lucio vs Samuel
Bo o legendarnych Nesta-Maldini czy Nesta-Cannavaro nie trzeba pisać.
Serio, niech Bayern myśli o zbudowaniu jakiegoś żelaznego partnerstwa i gościu z jajami i osobowością, no bo Sule-Hernandez to może i sympatyczne na papierze, ale nie widzę tego, no nie widzę ani trochę.
09.01.2021 01:34
@Arkady142 faktycznie przykład Nedveda jest bardzo interesujący. Może Hasan ma kompleks Juve i Nedveda, bo przecież tam grał :-)
09.01.2021 01:30
@hoven "Kiedyś odpali" to jest jeden z najbardziej irytujących piłkarskich mitów na równi z "Ronaldo to praca, a Messi talent".
09.01.2021 01:24
@hoven to nie jest kwestia ławki, ale brak zgrania i komunikacji w defensywie.
09.01.2021 01:19
@Arkady142 tu chodzi o to, żeby mieć jakieś zawodnika w defensywie, że kibice innych drużyn czują respekt na zasadzie "Real ma Ramosa", "Liverpool ma Van Dijka" etc. Może jeszcze się taki niemiecki stoper nie narodził, ale wiesz o co mi chodzi.
Edytowano : 2021-01-09 01:17:37
*takiego zawodnika w defensywie
09.01.2021 01:17
@Arkady142 dlatego takie problemy były, są i będą, a nikt nie próbuje ich rozwiązać. Fajnie, że Kimmich, Neuer, Muller to liderzy, ale żaden z nich nie jest środkowym obrońcą, a tak formacja jest w Bayernie najbardziej zepsuta. I nie, żaden Upamecano tego nie naprawi, to jest myslenie życzeniowe na zasadzie, bo jest dobry, wydolny i gra pod batem w Lipsku, gdzie nic nie może powiedzieć. Na takim poziomie oprócz umiejętności liczy się już osobowość i przywództwo.
09.01.2021 01:10
@hoven no okej, to są konkretne argumenty, ale to samo możesz powiedzieć o Sule, a nawet jeszcze gorzej. Mnie irytuje fakt, że Bayern myśli kategoriami "młody, fajny, szybki, perspektywiczny" jak o Upamecano, ale co taki Upamecano może mieć w głowie, to nie. Wolałbym, żeby myślano i owszem kategoriami perspektywicznymi, ale również lider, charyzma, umiejętność kierowania obroną, dojrzałość mentalna. Serio, w ogóle te kategorie się nie liczą dla ludzi, którzy krzyczą Upamecano non stop.
09.01.2021 01:05
@Arkady142 no tak, ale dla mnie lider to musi być top profesjonalista, a Sule wiemy jak to wygląda, tu hamburgerek, tam jakaś pizza. To dzisiaj nie przejdzie. Sorry.
09.01.2021 01:01
O ile Hernandez jest dla mnie bardzo fajnym wzmocnieniem, to na przyszłość mam spore wątpliwości co do Sule. Po prostu ja nie widzę go w roli lidera defensywy Bayernu. Zarówno Sule, jak Hernandez to są piłkarze, którzy fajnie współpracowaliby z jakimś liderem, ale żaden z nich tym liderem nie jest i moim zdaniem nie będzie.
09.01.2021 00:57
@Arkady142 Na pewno kogoś w stylu Lucio bym do Bayernu szukał. To jest bardzo fajny trop, bo gość miał skille przywódcze. Hummels - jednak coś mi w nim nie odpowiadało, bo to partnerstwo z Boatengiem na nic się ostatecznie dla nas nie przełożyło.
09.01.2021 00:52
@dzojko pewnie tak, ale sytuacja na rynku jest taka, jaka jest i trudno znaleźć defensora-lidera, który od razu wejdzie do drużyny i będzie z miejsca dyrygował Hernandezem czy Sule. Campos, dyrektor sportowy Monaco czy Lille, który zarobił na sprzedazach ponad miliard euro powiedział fajne zdanie, że obrona musi być jak "szczęśliwe małżeństwo" i ja się z nim zgadzam. Kiedyś liczyłem, że Boateng z Alabą tacy będą, ale mam wątpliwości co do Sule-Hernandez, bo tutaj żaden nie ma na tyle charyzmy, żeby dominować i rządzić.
09.01.2021 00:46
@Tiger no i wymieniłeś głównie defensorów. Ale gry defensywnej nie naprawi tymi piłkarzami, bo jak mówię, z tyłu nie ma dominującej osobowości. Niestety, ale Ramos czy Van Dijk zdarzają się rzadko, nawet ten Chiellini, który nie wygrał Ligi Mistrzów, ale osobowości i zadowolenia z bronienia miał za dziesięciu. Niestety, potrzebujemy kogoś takiego.
09.01.2021 00:27
W ogole zerojedynkowe jest podejście, że obrońca to musi być szybki i zwrotny. Obrońca ma przede wszystkim czytać grę, a tego Bayern nie potrafi w defensywie i to jest wybitnie, ale to wybitnie irytujące. Tyle z mojej strony. Dobranoc!
09.01.2021 00:21
Poza tym Flick wychodzi z założenia, że to Bayern zawsze będzie dominował i naciskał, ale tak nie da rady być zawsze. Czasem trzeba niestety pobronić i tu robi się problem, a Neuer nie pomoże zawsze. Generalnie jest spory kłopot i wszyscy widzimy, że bez LIDERA. Nie tylko świetnego obrońcy, ale lidera, człowieka z charyzmą, jajami, siłą fizyczną, to nie wypali na długo. Bez trzymania kogoś krótko za mordę nic nie wyjdzie. Boateng to nie jest lider i zaraz mu stukną 33 lata, dajmy spokój i myślmy o przyszłości. Zarząd musi kogoś takiego sprowadzić, a nie myśleć o jakichś środkach pola.
09.01.2021 00:21
No niestety.
Rzadko tu komentuję, ale teraz muszę powiedzieć coś od serca.
Super, że Hansi preferuje hiperintensywny styl gry i pressing, to dało Bayernowi szóstą Ligę Mistrzów, ale ten samochod nie pojedzie daleko, bo tak, jak koledzy napisali: fizycznie ci piłkarze zaraz będą padać jak mrówki, a czasem jak brakuje sił, to musisz mieć obronę, która będzie to trzymać w ryzach.
Zauważmy, że Alaba, który jest po prostu okropny, zaraz odejdzie, a Boateng to max do 2022 pewnie pogra. Typuję roczne przedłużenie kontraktu, ale nie więcej.
I co? Zostaje Sule, Hernandez, może Pavard. Ale ja widzę problem gdzie indziej. Tu nie chodzi, że Sule czy Hernandez nie są dobrymi obrońcami. Są świetnymi defensorami, ale żaden z nich nie ma cech LIDERA. Przywództwa, pokrzykiwania na kolegów, obrona musi żyć. Taki Ramos, Chiellini-Bonucci, Van Dijk czy ostatnio Ruben Dias w City (zresztą znakomity transfer, gość jest przekotem) trzymają to w ryzach.
I co z tego, że interesujemy się Upamecano, gdy to niczego nie zmieni. Może i jest szybki, zwrotny i fajnie chłopak gra, ale on był pod batem Rangnicka w Red Bullu i za przeproszeniem, g**** ma tam i miał tam do powiedzenia. Jest od wykonywania poleceń.
Tutaj trzeba lidera defensywy, kogoś inteligentnego, kto lubi bronić, silnego fizycznie. Kogoś, do którego Hernandez czy Sule będą czuli respekt.
A kto taki jest dostępny na rynku? I tu pojawia się problem.
Gwarantuje wam, że nic się nie zmieni, gdy Bayern nie podpisze defensora z charyzmą i siłą fizyczną. Może De Vrij z Interu? Ale on ma przedłużyć umowę. Tak być nie może, charyzma i osobowość z tyłu są ważne, zwłaszcza gdy trener Bayernu raczej defensywą za bardzo się nie przejmuje.
09.01.2021 00:21
Pavard beznadziejny. Zgadzam się.
21.11.2020 19:24
Prawda jest to, o czym wiele osób mówi - sytuacja kontaktowa piłkarzy to jedyne, co mnie wnerwia w tym klubie. I to od lat. Oraz to ze wszystko wycieka do mediów!!!! Co to jest za zarządzanie, ze każdy wszystko wie!
21.11.2020 19:24
Flick jest czasem taktycznym hazardzista, ale to dobrze. Wole tak niż topornego Kovaca czy bezbarwnego Ancelottiego. Przynajmniej się coś dzieje.
21.11.2020 19:24
4-1-4-1 to nie jest złe ustawienie, pod warunkiem ze ma się szóstkę z prawdziwego zdarzenia. Teraz nie mamy, bo Kimmich kontuzja.
21.11.2020 19:24
Piszecie takie bzdury i nie dowierzam. Flick jedzie na maksie od roku, a sytuacja na świecie jest jaka jest. Jest taka, ze jest dla Bayernu bardzo niekorzystna, bo musi w krótkim czasie rozegrać mnostwo spotkan, No ale są tacy, co będą narzekac. Wstyd. Nic się nie stanie jak Bayern zluzuje, bo musi dysponować siłami. Piłkarze to tez ludzie, a o tym się tutaj zapomina. Wstyd!
21.11.2020 17:46
Mind Games ze strony Kahna i tyle w temacie :)))
02.06.2020 09:11
@josh1982 nikt nie ogłosi transferu teraz albo w lipcu, ale wtedy, gdy rozpocznie się okno transferowe, czyli po wszystkich rozgrywkach. Teraz sprawa się przedłużyla. Być może Sane w normalnych warunkach byłby już piłkarzem Bayernu, ale do końca rozgrywek City niczego oficjalnie nie ogłoszą. Tak więc minimum połowa sierpnia.
01.06.2020 22:27
Wszyscy jesteśmy już zmęczeni tym tematem. Jedna i druga strona. Zaraz sprzątaczka Bayernu się wypowie, że Sane to idol jej wnuka. Dla mnie rzecz do dogadania na 60 baniek, jak powiedziałem, i po temacie, a nie jakieś gadania w mediach, wieczne stukanie.
01.06.2020 22:27
Zupełnie uczciwie trzeba sobie powiedzieć sprawę jasno: Bayern i jego strategia wobec pozyskania Sane jest niewłaściwa i potrafiła zohydzić ten transfer już wszystkim. Zarząd City jest niezadowolony wobec wszędobylskiego gadania Bayernu na ten temat, trolle Bayernu i City przekrzykują się na argumenty, a konkretow jak nie było tak nie ma. Poza tym z Bayernu na siłę wychodzi znowu dusigrosz. Sane nie jest wart na ten moment 80-85 milionów, ale propozycja 40-50 baniek dla City też jest zabawna. Dogadać się w dobrych warunkach, elegancko i dyplomatycznie na 60 plus bonusy albo 65 bez bonusów i sprawa zamknięta. Jedni i drudzy powinni być zadowoleni, a tak tylko kłótnie, draki, pomyje, mnostwo gadania i zero konkretów. A tak poza tym uwazam, że Havertz byłby lepszym wzmocnieniem niż Sane, ale to moje zdanie koledzy ;)
01.06.2020 19:03
@dzordan szkoda czasu na twoje lekkomyślne i po prostu głupie opinie. Myślisz, że na takim meczu przy pustych trybunach nie ma ludzi? Chyba nie zdajesz sobie sprawy z powagi sytuacje. Jaśnie paniczowi brakuje piłeczki i w dobie ogromnej pandemii mają dla niego grać... Bez komentarza.
29.03.2020 13:22
@Bayern022 kiedy był w lepszej sytuacji? Zawsze remis albo porażka na wyjeździe. Mam nadzieję, że dojdzie z City do finału i spotka się tam w finale z Bayernem :)
27.02.2020 06:53
Wszyscy oczekują LM, a ciekawi mnie, kiedy ta drużyna wychowa sobie następnego Alabę, Mullera i Lahma. Tyle lat i krew w piach. Ludzie oczekują po Maiu i Zirksee nie wiadomo czego, a tyle lat czekania na jakikolwiek talent. To jest aż wstyd, od tego trzeba zacząć, a nie liczyć na transfery po 100 milionów z kompleksów.
12.02.2020 08:46
Bayern nie wyda 300 milionów na Sane, Havertza i jeszcze Upamecano i tego gościa z Ajaxu, jeśli sprzeda jedynie Boatenga, a odejdą Perisić i Coutinho. Po prostu to w tym klubie kwota brutto do kwoty netto musi się zgadzać i więcej niż na -150 na minusie bym nie liczył.
10.02.2020 08:31
Żaden poważny trener do Bayernu nigdy nie przyjdzie, gdy nie będzie miał pełnej kontroli nad budową swojego projektu i pełnej zgody z zarządem w poczynaniach transferowych. Umówmy się, w Bayernie nigdy o kształcie transferowym nie będzie decydował trener, ale zarząd. Dyrektor sportowy nie jest kreatorem i twardym negocjatorem, ale marionetką. Struktura Bayernu jest moim zdaniem trochę patologiczna.
23.01.2020 13:53
Już widzę, jak Bayern w jednym oknie kupuje:
Sane 100-110
Havertza 100-100
Prawego obrońcę 50+
Upamecano 50+
Defensywnego pomocnika typu Zakaria 50+
Już to widzę :)))
23.01.2020 12:55
Cały piłkarski świat się z Bayernu śmieje, bo wypożycza. I ma rację. Jeszcze chcą wypożyczyć Costę z Juve, którego 2,5 roku temu wywalili na zbity pysk.
22.01.2020 12:59
Kupowanie Sane po ciężkiej kontuzji to zawsze jest mega ryzyko. A City za mniej niż 100 nie puści na pewno.
21.01.2020 16:53
Jak dla mnie branie piłkarzy po rozwalonym więzadle krzyżowym to zawsze jest spore ryzyko. Nie żebym krakał, ale to zawsze wiąże się ze słabszą formą. Tak tylko mówię.
21.01.2020 16:53
A ja jestem zdania, że Bayernowi bardziej przydałby się Werner niż Sane. Po prostu bardziej uniwersalny i tyle w temacie.
21.01.2020 16:18
@DonJupp4ever Wielki znawco, np. Militao w Porto grał na prawej stronie, gdy tam na stoperze grał Pepe z Felipe. Może grać Nacho, Ramos, czy nawet Vazquez. Jak nie się nie znasz, to się nie odzywaj.
21.01.2020 15:17
Za kasę z Sane (imo 100 milionów) City trochę jeszcze dołoży i będzie miało na 2 świetnych piłkarzy za 60-70 milionów, a Bayern będzie myślał, co zrobić z Sane, jeśli ten (nie życzę tego) nie dojdzie do formy. City wcale nie jest na przegranej pozycji.
16.01.2020 22:52
@DonJupp4ever Guardioli nie zwolnią, bo są z niego bardzo zadowoleni, dał im 2 mistrzostwa i parę innych trofeów, a jak dobrze wiesz, to zwalnia się przede wszystkim za ligę. Poza tym jest w Manchesterze wśród znajomych :) Co do ciebie to będę pisał, co mi się podoba, nie mam zamiaru traktować ciebie inaczej, bo tak sobie życzysz, sam obrażasz innych z tej swojej piwnicy. Pozdro!
16.01.2020 22:51
Moim zdaniem winne są też częste roszady trenerskie. Od czasu jakże faworyzowanego przez @DonJupp4ever Ancelottiego drużyna systematycznie leci w dół. Stabilnego projektu jak nie było, jak nie ma. Od czasów Guardioli Flick to czwarte nazwisko. Tak tylko przypominam.
16.01.2020 17:42
Nie zgodzę się co do dyrektora sportowego City. Owszem Beguirstain to niezły dyrektor, ale pod kątem kupowania piłkarzy do defensywy zupełnie sobie nie radzi. To on wziął Mangalę, Stonesa czy Otamendiego, którzy nie są na ich poziom moim zdaniem. Tylko Laporte sobie tam radzi. Ale prawda jest taka, że City wymaga przemeblowań 3-4 piłkarzy i znów będą maszyną. Żeby posprzątać Bayern trzeba znacznie większej gotówki i piłkarzy. Najlepszym dyrektorem sportowym jest Michael Edwards z Liverpoolu i Paratici z Juventusu moim zdaniem. Twardzi biznesmeni.
16.01.2020 16:29
Jestem tu nowy, ale śledzę komentarze @DonJupp4ever i nie wiem, jak można tolerować tego gościa. Komentarze totalnego oszołoma, naprawdę śmiesznie się to czyta patrząc przez wiele lat z zewnątrz. Na szczęście widzę, że ma już 2/3 ostrzeżenia, więc za jakiś czas już go tutaj nie będzie ;)
16.01.2020 14:18