DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: siudrak0 Strona 6

Odpadliśmy już z Pokalu, jak nie wygramy Ligi Mistrzów to przez długi, długi czas będzie się wytykać zarządowi to zwolnienie Nagelsmanna.

06.04.2023 23:07

@hoven przypomnij prosze przygodę Conte z Ligą Mistrzów na przestrzeni całej kariery

04.04.2023 23:38

@Jurgen1982 Pensja to też nie problem, taki Sane np. zarabia 2x więcej. Długość kontraktu to inna sprawa i tu rzeczywiście popełniono błąd.

04.04.2023 23:35

@hoven Tuchel pracował w Chelsea, a z tym Conte to ci się nawet udało, uśmiechnąłem się :)

Edytowano : 2023-04-04 23:30:30

Jurgen1982 - No tak, zawsze można by ściągnąć byle kogo i liczyć, że wyjdzie drugi Flick. To ma sens :)

04.04.2023 23:28

@Jurgen1982 Kto byłby niby lepszy na tamten moment?

04.04.2023 23:25

@Jurgen1982 Ja tylko przypomnę, że za Sarra i Rocę wydaliśmy podobne pieniądze. Trenerzy kosztują grosze, te 25mln odstępnego to był najmniejszy problem przy transferze Nagelsmanna, który był wówczas najsensowniejszą opcją.

04.04.2023 23:21

Ktoś w studiu przedmeczowym trafnie stwierdził: Bayern to dzisiaj FC Hollywood, ale na tych stanowiskach decyzyjnych.

04.04.2023 23:02

@Comentateiro Hańba zarządowi. Oni wymyślili wymianę trenera z dobrymi wynikami na innego tuż przed najważniejszymi meczami w sezonie i teraz Klub ponosi tego konsekwencje.

04.04.2023 22:54

Zarząd podjął duże ryzyko wymieniając trenera chwilę przed najważniejszymi meczami w sezonie i dzisiejsza porażka ląduje właśnie na konto Hasana i spółki. Bayern wyszedł na mecz bez motywacji, bez taktyki, bez niczego. Zdecydowanie najgorszy mecz w tym sezonie. Wstyd.

04.04.2023 22:51

Tragedia

04.04.2023 22:44

@hoven Ciężko porównać. Równie dobrze można powiedzieć, że Nagelsmann ze słabszym kadrowo Hoffenheimem dwukrotnie zakwalifikował się do LM, a najwyższe miejsce jakie Kovac zdołał zając z Eintrachtem to 8 miejsce. Obaj są dobrymi, niewybitnymi trenerami, ale osobiście wyżej cenię Nagelsmanna.

02.04.2023 21:51

@hoven Nagelsmann z Lipskiem może i nic nie wygrał, ale np. w LM doszedł z nimi do półfinału eliminując Tottenham i Atletico, a to już jakieś osiągnięcie mimo wszystko jest.

02.04.2023 21:35

@Jurgen1982 Może Nagelsmann nie jest wybitnym trenerem, ale na pewno nie jest też słaby. Moim zdaniem Chelsea to byłby dobry klub dla Julka. Taki lepszy RB Lipsk - młoda i szeroka kadra, brak większej presji, dla mnie ma to sens.

Edytowano : 2023-04-02 21:29:16

Być może Chelsea chce wykonać podobny ruch jaki zrobił Bayern podpisując Tuchela - zgarnąć konkurencji Nagelsmanna sprzed nosa.

02.04.2023 21:25

Graham Potter zwolniony z Chelsea. To co, półfinał LM z Chelsea Nagelsmanna?

02.04.2023 21:12

Mane po tej kontuzji motorycznie nie dojeżdża i podejmuje dużo złych decyzji. Wygląda gorzej od Gnabry'ego, a to jest w tym sezonie wyczyn.

01.04.2023 20:46

Niby głupio stracone bramki, ale jak mecz jest rozstrzygnięty w 1 połowie, to można spuścić nogę z gazu i oszczędzić trochę sił. Pewne zwycięstwo, pewne 3 punkty, udany debiut Tuchela.

01.04.2023 20:31

Ostatnie Klassikery na AA to mecze do jednej bramki, teraz Bayern ma dodatkową motywację w postaci jednopunktowej straty do BVB. Jestem spokojny o wynik.

01.04.2023 00:16

@hoven W rewanżu z PSG Goretzka był jednym z najlepszych piłkarzy na boisku, już masz jeden dobry mecz, nie musisz dziękować :)

30.03.2023 17:14

@sammyo7o7 Wypuszczenie, a raczej wypchnięcie trenera, który chwilę wcześniej w fenomenalnym stylu wygrał wszystko co mógł wygrać to kryminał, niezależnie od tego czy Flick miałby pracować 5 lat czy rok dłużej.

28.03.2023 22:13

luźny żarcik

28.03.2023 21:52

@hoven Flick w swoim drugim sezonie w Bayernie wygrał tylko Bundesligę, w PN i LM kompromitacja, a z reprezentacją idzie mu jak na razie kiepsko. Czas przyznał rację Hasanowi xD

28.03.2023 21:46

Jak na razie przygoda Flicka z reprezentacją to duże rozczarowanie, ale nie ma co wyciągać nie wiadomo jakich wniosków po meczu towarzyskim.

Edytowano : 2023-03-28 21:18:25

Nie oszukujmy się, z obecnej kadry chyba jedynie Kimmich mógłby liczyć na w miarę regularne występy w reprezentacji z 2014 roku.

28.03.2023 21:15

Kovac jest od Nagelsmanna przede wszystkim bardziej doświadczony.

28.03.2023 21:05

W porównaniu do zawodników za trenerów płaci się grosze. Ludzie w szoku byli jak Bayern zapłacił 25mln odstępnego za Nagelsmanna, ale 40mln za Tolisso było ok. 10-12mln rocznie za jednego z najlepszych trenerów na świecie to tyle co nic.

26.03.2023 14:33

Dzięki Julek za wszystko. Powodzenia.

24.03.2023 18:07

@JacoNightRider A jak wygramy z BVB i City będzie się mówiło o geniuszu zarządu xD

24.03.2023 17:47

No nie wiem. Allegri, Simeone czy Conte też grają z "pomysłem". Dla mnie styl gry drużyn Tuchela jest po prostu nieatrakcyjny.

Edytowano : 2023-03-24 17:34:25

Nie zmienia to faktu oczywiście, że Tuchel jest lepszym trenerem od Nagelsmanna, przynajmniej w mojej ocenie i góruje nad Nagelsmannem stabilnością, pragmatyzmem i dyscypliną, co zdecydowanie powinno wyjść na +. Zobaczymy.

24.03.2023 17:31

@hoven Tak z innej beczki, bardzo często narzekałeś na styl gry za Nagelsmanna, powodzenia z oglądaniem radosnego Tuchelballa :)

24.03.2023 17:09

@Jam42MUSIALA Osimhen

23.03.2023 15:28

Oby zdążył, bez niego i Musiali może być impotencja w ofensywie

23.03.2023 14:44

Osimhen, o nic więcej nie proszę

20.03.2023 19:40

Bardzo, bardzo słaby mecz. Co tu dużo mówić.

19.03.2023 19:32

@Sopariev Przede wszystkim City to zespół, w przeciwieństwie do PSG. To będzie zdecydowanie trudniejszy dwumecz od poprzedniego, ale wygramy.

17.03.2023 12:51

@tapczan Od 4 sezonów strzela co najmniej te 10 bramek w lidze, w tym sezonie to już 19 w 22 meczach, więc jakaś regularność jest, a z sezonu na sezon jego rozwój jest widoczny gołym okiem. W tym sezonie z czystym sumieniem można nazwać go jednym z najlepszych napastników na świecie, a w Bayernie wzniósłby się na jeszcze wyższy poziom. Nie powiedziałbym, że jest zbyt mało zweryfikowany, ale zdecydowanie pieniądze o jakich się mówi w kontekście jego potencjalnego transferu są za duże.

16.03.2023 22:19

Wymarzony transfer, ale raczej nierealny

16.03.2023 20:54

Jak na razie jednogłośnie Milan. Z całej puli jeden z najłatwiejszych potencjalnych przeciwników, a za razem wielki klub. Na dodatek mamy z nimi paskudny bilans, który wypadałoby podreperować.

16.03.2023 19:07

Z głupiego błędu zrobiła się fajna akcja

14.03.2023 23:11

@hoven A to nie jest tak, że sam tworzysz sobie narrację o rzekomym braku krytyki w stronę Nagelsmanna? bo mi się wydaję, że Julkowi dosyć często się obrywa.

Edytowano : 2023-03-13 00:04:01

I kolejne pytanie, serio porównujesz styl gry za Kovaca do obecnego? mam nadzieję, że źle zrozumiałem, ale wolę dopytać dla świętego spokoju

13.03.2023 00:00

Szkoda straconych bramek, ale tak czy inaczej pewne 3 punkty i to się liczy

11.03.2023 17:29

@JacoNightRider Jak nie było? królował w środku pola razem z Goretzką

09.03.2023 00:15

Szkoda tych 2 straconych bramek z Viktorią Pilzno, szczególnie że graliśmy wtedy mocno rezerwowym składem tak na 30% mocy, bo mecz rozstrzygnięty był już w pierwszej połowie :) Julek egzamin zaliczony, dwaj najlepsi piłkarze świata (podobno) wyłączeni z meczu, pięknie. Z optymizmem i ze spokojem można wyczekiwać ćwierćfinału.

08.03.2023 23:32

2:0 wygramy

08.03.2023 20:05

@josh1982 Ale ty wiesz, że Stanisic i Cancelo w ustawieniu 3 z tyłu grają na 2 różnych pozycjach?

08.03.2023 17:55

Jak czytam komentarze to sam się bać zaczynam, więcej optymizmu ludzie xd

08.03.2023 17:47

Mi rozum podpowiada, że powinniśmy bez większego problemu awansować. Porażka będzie większym rozczarowaniem i większą klęską od porażki sprzed roku z Villarrealem.

08.03.2023 17:39

W PSG nieciekawie, Marquinhos schodzi z kontuzją

04.03.2023 22:42

Stanisic na półprawym i Cancelo na wahadle to byłaby dobra opcja moim zdaniem

04.03.2023 19:33

@skiner1979 A może po prostu Cancelo to inny typ zawodnika od Stanisica?

Edytowano : 2023-03-04 19:25:38

Serio to niektórych dziwi, że Cancelo nie gra na półprawym?

04.03.2023 19:24

@bayern1987dwa Ponoć nadzór nie obejmuje zakazu zmiany miejsca pobytu

04.03.2023 17:22

@Silesi Oczywista oczywistość, inne zestawienie skrzydłowych byłoby strzałem w kolano

02.03.2023 17:44

@Jam42MUSIALA Bo większość oceniała de Ligta na podstawie wyników Juventusu zamiast skupić się na jego umiejętnościach, potencjale i doświadczeniu.

27.02.2023 16:08

W końcu wychodzimy na mecz w 11 zamiast w 10 albo 9 i są efekty

26.02.2023 18:21

@DonJupp4ever No już bez przesady trochę z tym gloryfikowaniem Realu po zbiciu średniaka ligi angielskiej w 1/8.

22.02.2023 14:28

@DonJupp4ever Bez przesady, grali z żenującym w tym sezonie Liverpoolem pałętającym się w środku tabeli PL. Wysokie zwycięstwo Realu było do przewidzenia.

21.02.2023 23:18

@Marienplatz Plea całkiem fajnie odegrał to tracenie równowagi

19.02.2023 20:08

@tapczan Decyzja prawidłowa, skandaliczne są przepisy które do czegoś takiego dopuszczają

19.02.2023 20:02

Oczywiście, że był faul i to jest w tej sytuacji najsmutniejsze. Obecnie definicja faulu to dotknięcie jednego zawodnika przez drugiego, nawet jeśli kontakt jest tak minimalny, że nie ma żadnego wpływu na przebieg akcji jak w przypadku Upamecano. Nie ma w piłce rzeczy bardziej żałosnej jak to padanie z głodu przy każdej obcierce.

19.02.2023 19:52

Dokładnie. PSG w pierwszym meczu grało w 9, bez Neymara graliby już w 10.

19.02.2023 19:46

@tapczan Nie widzę analogii

16.02.2023 22:26

@siudrak0 99,9% w tym przypadku znaczy zdecydowana większość, nie jest to chyba takie trudne do zaobserwowania

16.02.2023 22:22

@tapczan No w obliczu idiotyczniej pseudo poprawności politycznej może i się tak kwalifikuje, ale jeżeli nazywamy jakieś słowo obraźliwym, mimo że 99,9% "użytkowników" tego słowa nie stosuje go w obraźliwym tonie to coś jest nie tak.

16.02.2023 22:11

@tapczan Słowo murzyn nie jest obraźliwe, może być wykorzystywane w obraźliwym tonie, a to różnica. Wątpię, żeby chociaż 1% z ludzi używających tego słowa było rasistami. Zwykła mowa potoczna.

16.02.2023 21:43

Kimmich i Coman z czystym sumieniem dostają 1 dzisiaj

14.02.2023 23:56

Na pewno dużym powodem do optymizmu będzie powrót Mane na rewanż, bo Sane i Gnabry co grają to jest porażka

14.02.2023 23:30

Pod koniec meczu po wejściu Gnabryego graliśmy w 9 (jak Pavard wyleciał to w 8). Fatalny mecz Sane, ogólnie zmiany, które przeprowadził Nagelsmann były małym sabotażem moim zdaniem, zwłaszcza ściągnięcie Cancelo.

Edytowano : 2023-02-14 23:22:06

No ale trzeba pamiętać, że nie graliśmy z Bochum czy Schalke, tylko z PSG na wyjeździe.

14.02.2023 23:19

Jest lekki niedosyt po tym meczu, ale zwycięstwo na stadionie takiego przeciwnika jak PSG musi cieszyć

14.02.2023 23:08

Moim zdaniem 50/50 Kimmich albo de Ligt

13.02.2023 14:03

@BaltazarGabka @Jam42MUSIALA Chyba sami w to nie wierzycie xd skończy się na skromnej grzywnie

12.02.2023 14:09

@Jam42MUSIALA Dlaczego niby Haaland miałby nie chcieć zostać w City, bo nie rozumiem?

12.02.2023 01:57

Spora kwota jak na karę dyscyplinarną

10.02.2023 12:09

@hoven To już żartem nawet nie można rzucić xD? bez przesady, troche umiaru i skali

09.02.2023 23:24

@Ivan7 Niektórzy dalej wymawiają "h" na końcu jego nazwiska xd

08.02.2023 12:29

@GuteSpiele Różnica jest taka, że de Ligt ma 23 lata a Cancelo w maju kończy 29. Jeśli będzie grał tak jak w pierwszych 2 meczach to pewnie zostanie u nas na dłużej.

06.02.2023 14:37

Największym rakiem piłki nożnej jest skorumpowana mafia FIFA

03.02.2023 15:56

Zdrówka Kylian, ale nie śpiesz się.

01.02.2023 23:56

@wer2 Zagrać na swoim optymalnym poziomie

31.01.2023 18:56

@KingWizard Gravenberch w golfa gra?

31.01.2023 18:47

@mariano De Ligt na ten moment nie spełnił oczekiwań? to co ty od niego jeszcze wymagasz poza świetną grą i stabilną formą xd?

31.01.2023 16:16

@Globin23 Ja tam nie uważam, że Bayern przepłacił za de Ligta. 67mln za zawodnika w takim wieku, z takim doświadczeniem i z takimi umiejętnościami to bardzo uczciwy deal.

30.01.2023 18:51

Podmienili nam Salihamidzicia.

30.01.2023 14:03

Dzisiaj najlepszy Kimmich

28.01.2023 21:11

Ze zwalnianiem Nagelsmanna poczekajcie przynajmniej do dwumeczu z PSG.

28.01.2023 20:39

Powoli do przodu. Fajnie jakby na drugą połowę wszedł Gravenberch.

28.01.2023 19:29

Cancelo w Bayernie to byłoby coś, ale jakby miał odchodzić to po co podpisywał niedawno kontrakt do 2027 roku?

26.01.2023 18:07

Pomijając Sommera, który nie miał dużo roboty to najlepszy dzisiaj chyba de Ligt

24.01.2023 23:16

Z Lipskiem zdobyliśmy punkt, z Kolonią straciliśmy 2 punkty

24.01.2023 22:47

Beznadziejny mecz, wyciągnąć wnioski i po pierwsze zwycięstwo w 2023, do 3 razy sztuka.

24.01.2023 22:28

Tel i Coman za Sane i Gnabryego

24.01.2023 21:24

@UKU Laimer jeszcze nie zagrał u nas żadnego meczu. Mazraoui też był słaby a de Ligt przereklamowany.

24.01.2023 19:50

Trzeba być ślepym żeby twiedzić, że Kimmich i Goretzka nic nie wnoszą do gry.

24.01.2023 18:29

Dzisiaj chętnie zobaczyłbym Tela, tylko dłużej niż 15 minut.

Edytowano : 2023-01-24 18:09:45

No i fajnie jakby Gravenberch też coś pograł w końcu.

24.01.2023 18:08

Za dużo syfu się narobiło wokół sztabu bramkarskiego. Lekki "wstrząs" powinien wyjść na dobre w tym sektorze.

23.01.2023 21:48

A Haaland z kolejnym hat-trickiem w lidze, łącznie już 25 bramek w 19 meczach. Jaka to jest bestia.

22.01.2023 16:24

Miał gigantyczną szansę, ale postanowił zostać na bezpiecznym gruncie. Nie widzę już dla niego przyszłości w Bayernie, chociaż rozumiem jego decyzję.

22.01.2023 12:52

Remis nie jest taki zły patrząc na liczbę celnych strzałów na bramkę Lipska. Ogólnie w tym sezonie praktycznie wszystkie stracone punkty wynikały z fatalnej skuteczności, a nie jak do tej pory po błędach w defensywie.

21.01.2023 18:54

Nie można gwizdać czegoś takiego

21.01.2023 18:18

Pierwszy mecz może wyglądać różnie. Najważniejsze są 3 punkty, ale fajnie jakby udało się je zdobyć w dobrym stylu.

20.01.2023 15:13

Można darzyć PSG respektem, ale błagam, nie gloryfikucie ich. Nazwiska nie grają, historia niejednokrotnie to zweryfikowała.

19.01.2023 00:00

i elegancko

18.01.2023 15:32

PSG bardziej powinno się obawiać Bayernu niż na odwrót

15.01.2023 23:26