DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Simon89 Strona 4

@admin
Dostaje piłkę na 16 metrze tyłem do bramki, a potem genialnym przyjęciem kierunkowym gubi obrońcę i ma pozycję do oddania strzału. Jeśli chodzi o drybling to daleko mu do Messiego, Neymara czy Ronaldinho choć , co prawda bardzo rzadko, ale decydował się na solowe akcje i potrafił minąć dwóch, trzech gości.
Generalnie nie jest jednak dryblerem, bo tego nie potrzebuje, by strzelać masę goli.

20.07.2022 13:01

@Pir5
Żeby wypracować Lewemu sytuację wystarczy mu tylko podać piłkę na 16- 20 m od bramki przeciwnika. Nie jest to duża sztuka. Oczywiście dostawał też podania na wolne pole i drużyna mu wydatnie pomagała.
Twierdzenie, że to dobijacz jest zwykłą obelgą. Suma jego wszystkich umiejętności złożyła się na kosmiczne liczby.
Ja po prostu nie jestem zwolennikiem Julka. Twierdzę, że to nie jest trener na miarę tak wielkiego klubu.
Jak awansuje do półfinału LM to odszczekam to co napisałem.

20.07.2022 11:24

Bayern Flicka miażdżył rywali i strzelał więcej goli od Bayernu Heynckesa. Grał też dużo ładniej dla oka.
Żaden inny napastnik od czasów Gerda nie zbliżył się do wyczynów RL9.
To najbardziej kompletna 9-tka od czasów Van Bastena potrafiąca strzelać gole z każdej pozycji w obrębie pola karnego i jego okolic. Wbrew temu co twierdzą krytycy lubujący się w umniejszaniu zasług Roberta dla Bayernu Lewy to nie tylko gole , ale też tytaniczna praca w pierwszej linii pressingu, kluczowe podania, asysty, tworzenie przestrzeni kolegom.

20.07.2022 11:11

@DieRoten
Bez Lewego nie byłoby mistrzostwa z 2019 i bieżącego roku. To on ciągnął zespół kiedy drużynie nie szło.
Na wiosnę Bayern Nagelsmanna tak męczył bułę, że te 50 goli w sezonie strzelone przez Roberta to wybitne osiągnięcie. A dwumecz z Villarealem to kwintesencja zmysłu taktycznego Julka czego konsekwencją jest tylko JEDNA strzelona bramka z 7 drużyną LaLiga. Kto ją zdobył? No właśnie...
Z maszyny Flicka nic nie zostało. Mam nadzieję, że Nagelsmann wyciągnie wnioski z błędów, bo w przeciwnym razie Bayern będzie kroczyć drogą z lat 2002-2009, gdy ćwierćfinał LM był nie do przeskoczenia.

20.07.2022 10:36

@DieRoten
Liczby i niesamowite umiejętności. Nie widzę cienia przesady w moim poprzednim poście. Oczywiście można dyskutować czy Lewy jest lepszy od Gerda. Dla mnie jest. Nie ulega wątpliwości, że w ciągu minionych 20-25 lat w Bayernie przewinęło się wielu świetnych piłkarzy, ale to Robert był najlepszy.

20.07.2022 10:02

W moim przekonaniu Bayern stracił:
1. jednego z trzech najlepszych piłkarzy w historii klubu(obok Gerda Muellera i Franza Beckenbauera)
2. najlepszego piłkarza ostatniego ćwierćwiecza
3. najlepszego napastnika w swojej historii
4. architekta najlepszej ery w historii klubu uwieńczonej historycznym sekstetem

Dzięki Robert za wszystko i powodzenia w nowym klubie.

20.07.2022 09:16

Nie bardzo rozumiem zachwytów nad tym transferem. De Ligt zawiódł w Juventusie. Ktoś może napisać, że trafił na słaby okres w historii klubu. Bayern w zeszłym sezonie też był najsłabszy od dekady i miał szczęście, że rywale w Bundeslidze również obniżyli loty. Nagelsmann rozmontował najlepszą drużynę świata zbudowaną przez Flicka. Teraz dostał transfery, o których Hansi mógł marzyć. Przede wszystkim jest dłuższa ławka i głębia składu. Na Bundesligę powinno to wystarczyć choć Dortmund na pewno się postawi i walka o mistrzostwo może być pełna emocji. Na Ligę Mistrzów to zdecydowanie za mało. Bez goleadora to się nie uda. Liczę na Kane'a za rok.

19.07.2022 22:07

@tapczan
Każdy kto zna podstawy ekonomii nie ma żadnych wątpliwości, że to totalne bzdury. Niewypłacalność jest wtedy, gdy się nie spłaca długów. Barcelona ma ogromne zobowiązania, ale nie ma problemów z obsługą zadłużenia. Kwestia czasu kiedy wyjdą z tej sytuacji. To za duża marka, żeby pozwolono jej upaść.

14.07.2022 13:06

@misza
Była, ale bez podwyżki, więc dla Zahaviego jej nie było.

13.07.2022 15:34

Kto nie czytał to polecam ciekawą rozmowę z Christianem Falkiem na portalu sport.pl.
Powiedział m.in. , że Bayern złożył ofertę Lewemu w formie ustnej, a nie pisemnej i Zahavi to wykorzystał, żeby zarzucić klubowi kłamstwo w mediach. Co ciekawe sam Zahavi w rozmowie z Bildem stwierdził, że zaproponował Bayernowi przedłużenie umowy z Robertem do 2024 z automatyczną opcją o jeden rok dłużej. Bayern tę ofertę odrzucił zapewne dlatego, że Zahavi zażądał sporej podwyżki, bo Falk w tej rozmowie opowiada o tym jak łatwe były negocjacje w 2019 roku, gdy Lewy dostał parę milionów podwyżki. Tegoroczna oferta Bayernu wykluczała taką możliwość i koniec końców Lewy odchodzi.
Cały wywiad jest bardzo interesujący.

13.07.2022 14:43

@Zerafaelo
Ileż to goli strzelił Moting w Bayernie???
Zgadzam się, że RL9 nie pasuje do Nagelsmanna i jego filozofii. Tym bardziej trzeba docenić jego liczby w zeszłym sezonie. Julek to sobie może chcieć kogo chce, a i tak nie ma dużego wpływu na politykę transferową. Lewy fizycznie jest tytanem. Szybkość dla nie nie ma wielkiego znaczenia bo nigdy na niej nie bazował.

12.07.2022 18:24

@misza
Nikt w pojedynkę nie wygrywa meczów. W przeciwnym razie Messi już dawno wygrałby z Argentyną mistrzostwo świata. Lewy trzymał na barkach cały Bayern w tym sensie, że zdobywał ważne bramki na wiosnę w lidze w zeszłym sezonie. Podobnie było za Kovaca.
Pisząc o dwóch trudnych latach miałem na myśli realną możliwość utraty mistrzostwa Niemiec.

12.07.2022 15:39

@misza
W ostatnich czterech latach Lewandowski trzymał na barkach cały Bayern. To właśnie Robert strzelał decydujące bramki w bezjajecznym Bayernie Kovaca i uratował mistrzostwo. Ostatni tytuł za Nagelsmanna to również przede wszystkim zasługa Lewego. Strzelenie 50 goli w całym sezonie w przeciętnie grającym Bayernie na wiosnę to wybitne osiągnięcie.
Uważam, że bez napastnika gwarantującego 40 bramek w sezonie będzie bardzo trudno w europejskich pucharach. Rozwiązaniem byłoby stworzenie zespołu tak zrównoważonego jak w 2013 roku za Juppa.
Nie bardzo wierzę, że Nagelsmann jest do tego zdolny.

12.07.2022 14:47

@FanGraczyBayern
Benzema nie jest lepszy od Lewego. Miał lepszy tylko ostatni sezon.

12.07.2022 14:08

@21
Tracimy najlepszego piłkarza, a nie tylko strzelca. Nie ma napastnika, który go zastąpi 1 do 1, ale w największym stopniu zrobiłby to Kane. Niestety nie do wyjęcia z Tottenhamu. Nie udało się to nawet City.
Nie podzielam hurraoptymizmu niektórych użytkowników. W moim przekonaniu Bayern czekają dwa trudne lata tak jak to było w przypadku Realu i odejścia CR7.

12.07.2022 11:49

Chciałem, żeby został i przedłużył kontrakt, ale to niemożliwe, więc jeśli ta informacja się potwierdzi będzie to świetny deal Bayernu. Jest jednak druga strona medalu. Transfer Lewego będzie przykładem dla innych grających tu piłkarzy w przyszłości, którzy mogą pomyśleć: "Jeżeli Lewandowskiemu udało się wymusić transfer to dlaczego ja mam nie spróbować?"

12.07.2022 10:25

"Niech sobie szykuje, nic z tego."

Powiedział prezes i członek zarządu Bayernu Monachium @Matilegolas XD

10.07.2022 16:20

@Marienplatz
chyba zawiodło Cię czytanie ze zrozumieniem. Ja nie porównuję La Ligi do Bundesligi czy Realu z Bayernem.
Stwierdziłem jedynie fakt, że w ostatniej dekadzie Barcelona spuszczała manto Realowi w najlepszej lidze świata co potwierdzały wówczas rankingi UEFA i wyniki klubów w europejskich pucharach. To, że Anglia ich wyprzedziła w ostatnich 2 latach nie zmienia faktu, że ostatnia dekada należała do Hiszpanów.
Jaki z tego wniosek? Barcelona w latach 2010-2020 wygrała ligę siedmiokrotnie, Real trzykrotnie( w poprzednim poście napisałem że 2 razy, co jest moim błędem), Atletico tylko raz.
Pokonanie Realu Madryt siedem razy w najlepszej lidze świata jest jednym z największych dokonań w historii sportu. W moim przekonaniu jest to większy sukces od 5 zwycięstw Realu w LM w ciągu ostatnich 9 lat. Barcelona jest najlepszym zespołem ostatniej dekady. Potrafię to przyznać bez sympatii do Katalończyków. Real w moim rankingu jest drugi, a Bayern trzeci.

09.07.2022 13:42

@misza
Real wyprzedził o kilka długości resztę w ostatniej dekadzie?
Oni zdobyli tylko dwa razy mistrzostwo Hiszpanii, a Barca siedmiokrotnie. To liga jest właściwym miernikiem siły zespołu, bo na przestrzeni wielu miesięcy mierzy się każdy z każdym. LM to często szczęście, błędy sędziów czy dyspozycja dnia.

09.07.2022 11:18

@Gladius
Ja odpłynąłem??? Wrzucę Ci na prive'a kilka filmików, ale jutro bo dziś nie już czasu

07.07.2022 21:17

@bawaria42
"Chce nowych wyzwań, więc dlaczego nie zdecyduje się na PL, gdzie co parę kolejek gra się przeciw klasowym obrońcom? Wytłumacz mi to."

Może dlatego, że Real i Barcelona to marketingowo dwa największe kluby na świecie. Mają najwięcej kibiców i są najbardziej medialne. Chodzi o prestiż. Lewy najmłodszy nie jest. Sportowo wszedł na szczyt, ale marketingowo niektórym graczom ustępuje wyraźnie i chce to zmienić.

07.07.2022 20:56

@Gladius
Poczytaj sobie czym jest technika użytkowa, a czym freestyle. Podpowiem. Oba te terminy odnoszą się do umiejętności technicznych piłkarza, z tą różnicą, że w trakcie meczu liczy się tylko technika użytkowa.
Jeśli chodzi o technikę użytkową to Lewandowski jest jednym z najlepszych piłkarzy w historii, a obecnie TOP10 minimum. Messi jest oczywiście najlepszy, ale to wybryk natury. Od Ibry Lewy nie odstępuje. Haaland to co najmniej poziom niżej.

07.07.2022 20:33

@misza
No oczywiście. Cały czas jestem za tym, żeby Lewy został w Bayernie i pobił rekord Gerda. Niestety zarząd ma inne zdanie.
Serio zestawiasz Nkunku i Mane z Lewandowskim???
Lewy zdobył dwa razy z rzędu tytuł piłkarza roku FIFA. Złotej Piłki nie ma tylko przez frajerstwo Francuzów z 2020 roku, a rok później przegrał o włos z Messim, prawdopodobnie najlepszym piłkarzem w historii.
Ani Mane ani żaden inny piłkarz Bundesligi nawet nie zbliżyli się do osiągnięć Lewego.
Mało tego. Mbappe - genialny piłkarz namaszczony na następcę Messiego w grudniu skończy 24 lata, a nie był nawet blisko czy to Złotej Piłki czy nagrody FIFA. To pokazuje jak trudno w dzisiejszej piłce wejść na szczyt, a dokonał tego Polak. Ubolewam, że jest tak niedoceniany nie tylko przez własnych rodaków, ale przede wszystkim przez polskich kibiców Bayernu, którzy spuszczają się nad "potężnym" Norwegiem, któremu pod względem talentu daleko do Francuza.

07.07.2022 17:44

@Gladius
Nie odniosłeś się do braków technicznych Haalanda, które zostaną zweryfikowane w City.

"Natomiast wystarczy spojrzeć na liczby żeby widzieć, że to piłkarz, który gwarantuje podobną jakość już."
Albo nie znasz statystyk Lewego i Haalanda albo sobie zwyczajnie jaja robisz.

07.07.2022 17:25

@Gladius
Nie odniosłeś się do moich argumentów tylko powtarzasz w kółko to samo.
Różnica między Haalandem, a Lewym jest taka, że Lewy to jeden z najlepszych napastników w historii, a Haaland to piłkarz z potencjałem, by nim być. To przepaść.
Przy swoim siłowym stylu jest narażony na kontuzje, a że już miał ich więcej od "dziadka" Lewandowskiego.
Co tam można machnąć na to ręką...

07.07.2022 15:06

@Gladius
Tylko, że w wypadku Hoenessa to będzie pyrrusowe zwycięstwo. Lewy tak czy owak odejdzie. Jeśli nie w tym okienku transferowym to za rok za darmo do "bankruta". Będzie to przede wszystkim ogromna strata marketingowa dla całej Bundesligi. Lewy to wizytówka tej ligi. Odbije się to na zainteresowaniu mediów.

07.07.2022 14:54

@Gladius
Jaka komedia? To fakty. Bayern ma wtyki w mediach niemieckich i związani z klubem dziennikarze piszą to co klub sobie zażyczy. Tak jest od dawna. Problem w tym, że to Lewy zaczął całą tą szopkę w mediach.
Hoeness nadal ma ogromne wpływy w Bayernie i pociąga za wszystkie sznurki. On nie wybacza takich słów, że Bayern to historia z ust piłkarza mającego ważny kontrakt.
Robert popełnił duży błąd atakując w mediach klub. Powinien w zaciszach gabinetów wygarnąć to co leży mu na sercu, a tak zraził do siebie wielu kibiców Bayernu.

07.07.2022 14:28

@Gladius
Gdzie był Lewy w wieku Haalanda? Co to za argument? W Norwegii jest znacznie lepszy system szkolenia niż w Polsce. Haaland miał dużo łatwiejszy start od Lewego. Dodajmy do tego, że ojciec Haalanda ma szerokie kontakty, co jeszcze bardziej mu ułatwiło karierę. Polska piłka to grajdoł i to co Lewy osiągnął to kosmos.
Haaland te bramki strzela, ale w drużynach grających bardziej z kontry, gdzie może wykorzystać swój największy atut, czyli szybkość. City gra zupełnie inaczej. To drużyna kreująca grę w ataku pozycyjnym. Haaland jeszcze nie potrafi grać na małej przestrzeni, słabo gra tyłem do bramki. Będzie mu znacznie trudniej. Totalną ignorancją z mojej strony byłoby twierdzenie, że sobie nie poradzi, bo to wielki talent, ale w przeciwieństwie do Dortmundu, w Anglii nikt go nie będzie głaskać po głowie jak nie strzeli gola w kilku meczach. Tam presja jest nieporównywalnie większa. Zobaczymy jak będzie.

07.07.2022 14:16

50 mln za piłkarza z rocznym kontraktem to złoty interes. Ja nie twierdzę, że Lewy przez 5 lat będzie strzelać po 50 goli w sezonie, ale jest w stanie kręcić się koło 40-stu co robi od siedmiu sezonów . To zależy też od stylu gry drużyny w jakiej będzie grać, a Barca będzie grać ofensywnie.

Edytowano : 2022-07-07 13:27:11

@Gladius
Kiedy to Ronaldo strzelił 50 goli w samej lidze?????
I porównywać tamten Real Madryt do dzisiejszego United to jak porównywać rower do motycykla.

Edytowano : 2022-07-07 13:28:23

Haaland nigdy nie osiągnie poziomu Lewego, bo z racji wzrostu ma zbyt duże ograniczenia techniczne

07.07.2022 13:24

@misza
W Bayernie myślą jak ja i dlatego negocjowali z Haalandem za plecami Lewego. Dobre...
50 mln to dobra kwota i Barcelona w dobrej sytuacji finansowej bez problemu by tyle zapłaciła.
Ronaldo w wieku 36 lat strzelił w barwach defensywnie grającego Juventusu 29 goli w samej lidze.
W minionym sezonie w przeciętnym MU i w najlepszej lidze świata strzelił 18 goli.
Dla porównania wielka nadzieja niemieckiej piłki Werner w ciągu dwóch sezonów w lidze angielskiej strzelił 10 goli.

07.07.2022 13:06

@Gladius
Ile to było głosów, że Lewy po 30-stce będzie się staczał. Okazało się to kompletna bzdurą, bo Robert dopiero teraz ma swój prime. Sam powtarzał, że pracował nad swoim ciałem przez wiele lat właśnie po to, żeby być długowiecznym. Zresztą to nie jest odosobniony przypadek. Kto oglądał mecz między Djokoviciem , a Nadalem podczas ostatniego Roland Garros, gdzie obaj panowie zaprezentowali kosmiczny tenis mimo tego, że są daleko po 30-stce o tym wie.

07.07.2022 12:31

@bayern1987dwa
Lewy pogra dwa lata na poziomie??? Nie rozśmieszaj mnie. 34 lata w dzisiejszej piłce to nie jest schyłkowy wiek. Ibrahimovic w wieku 39 lat zjadał ligę włoską, Modrić to na swojej pozycji top topów. W Barcelonie wiedzą, że nie mają lepszego wyboru. Wystarczy poczytać sobie komentarze kibiców Barcy. Oni tam czekają na lewego jak na zbawienie. Robert może utrzymac ten poziom do 38-39 roku życia przy odrobinie szczęścia.

07.07.2022 10:33

Laporta powiedział na konferencji prasowej, że bez aktywowania drugiej dźwigni finansowej nie są w stanie przeprowadzać kolejnych transferów. Druga dźwignia ma być aktywowana w drugiej połowie lipca.
Bayern zaczyna sezon 5.08, a Barcelona 13.08. Zostało naprawdę dużo czasu. Być może Robert rozpocznie treningi 12.07 z Bayernem, a sezon w Barcelonie.

07.07.2022 09:12

@tapczan
Barca ma plan B. Może Lewego w styczniu zakontraktować za darmo. Uważam, że jedyna właściwa decyzja dla obu stron to transfer już teraz. 40 milionów euro to dobre pieniądze, które Bayern będzie mógł mądrze zainwestować. Nie ma sensu trzymać na siłę zawodnika z rocznym kontraktem.
Legendarny Ottmar Hitzfeld mówił parę dni temu, że jeśli piłkarz chce odejść to powinien iść. Tego samego zdania jest m.in. Pep Guardiola.

06.07.2022 15:22

@tapczan
Na jakiej podstawie można żądać od Gnabryego, żeby się określił np. do końca lipca?
Nawet jeśli powie, że nie przedłuży kontraktu, ale zostaje do końca nic mu nie można zrobić.
Nie zawsze to klub decyduje o tym kiedy piłkarz odchodzi.

06.07.2022 12:11

@misza
Jak można udowodnić istnienie świstka papieru, którego nie ma? Nie da się. Poważna oferta jest uwieczniona na piśmie. Kahn z Salihamidziciem negocjowali za plecami Lewego z Haalandem i doprowadzili do sytuacji niespotykanej w żadnym innym wielkim klubie. Najlepszy piłkarz wychodzi na konferencję prasową i mówi, że klub, z którym ma wiążący kontrakt jest dla niego historią. To jest nie do pomyślenia w Realu, Barcelonie czy Liverpoolu.

04.07.2022 11:51

@misza
Zdaje się, że każdy piłkarz ma swojego agenta i to on go reprezentuje w rozmowach.
Poprosze karty na stół. Jakie są szczegóły oferty, które Bayern złożył Lewemu?
Nic takiego nie istnieje. Nawet w mediach związanych z Bayernem nie można tego znaleźć tylko jakieś ogólnikowe farmazony o przedłużeniu o rok na obecnych warunkach. Nie ma żadnych szczegółów bo takiej oferty w ogóle nie było!

04.07.2022 11:21

@misza
Powiedział też, że mógłby powtórzyć to co mówił wcześniej. Nic więcej nie mówi po to, żeby nie zaogniać sytuacji. Dowodami na brak kontaktu z Lewym są wypowiedzi jego bliskiego przyjaciela Pana Zawiślaka I Romana Kołtonia, który ma z Robertem stały kontakt.

04.07.2022 10:54

@luu1986
Nie wróci. Nie po tym co powiedział. Transfer do Barcy to kwestia czasu.

04.07.2022 10:13

@Edmund
Nie ma jak dotąd żadnych dowodów, że Lewy otrzymał jakąkolwiek ofertę od Bayernu. Jest słowo przeciwko słowu. Są za to niepodważalne dowody, że z Robertem nikt z zarządu nie rozmawiał o przyszłości przez wiele miesięcy w przeciwieństwie do Neuera i Muellera.

04.07.2022 09:07

@Ivan7
To ich sprawa kiedy siadają z kim do rozmów. Najważniejsze jest to, że Perez rozmawia ze swoimi piłkarzami, a piłkarze są szczęśliwi i chcą tam grać. Nigdy nie dopuścił do sytuacji, że najlepszy piłkarz jest tak niedoceniany, że wychodzi na konferencję prasową i mówi: "Real to dla mnie historia".

03.07.2022 18:53

@Edmund
Nonsens. Mbappe miał grać obok Benzemy w ataku.

03.07.2022 17:25

Real chce jak najszybciej przedłużyć wygasający w przyszłym roku kontrakt z Benzemą co najmniej do 2024 roku. To jest Florentino Perez - klasa sama w sobie. To gość, który doskonale zdaje sobie sprawę z jednej fundamentalnej prawdy. To klub kreuje piłkarzy, ale też piłkarze kreują klub. Nie ma czegoś takiego, że liczy się tylko i wyłącznie interes klubu, co niektórzy na tej stronie próbują wmawiać. Perez daje przykład jak powinno się traktować największe legendy klubu. Są po prostu priorytetem.

03.07.2022 17:06

@hoven
Mane piłkarsko nie jest blisko Lewego. To świetny gracz, ale on nie strzeli 30 goli w samej lidze.

01.07.2022 15:37

@Pir5
Ta zniżka formy Lewego jest przez sceptyków głoszona od kilku lat , a z roku na rok jest coraz lepszy.
On nie idzie do Barcelony odcinać kuponów tylko grać o najwyższe cele. Tym bardziej, że Laporta już aktywuje dźwignie finansowe i dostaną zastrzyk gotówki warty setki milionów euro. Jak oprócz Lewego uda im się sprowadzić Bernardo Silvę, Kounde, Raphinię to mogą spokojnie walczyć o mistrza z Realem.

01.07.2022 15:33

@Bar45tek
Barcelona Guardioli grała zupełnie inaczej od Bayernu Nagelsmanna. Nagelsmann nie preferuje gry tak wysokim pressingiem, jest bardziej elastyczny i jego drużyny częściej grają z kontry. A o skuteczności tego stylu przekonaliśmy się z Villarealem.

Edytowano : 2022-07-01 14:10:39

@olszyyy
Barcelona Guardioli grała zupełnie inaczej od Bayernu Nagelsmanna. Nagelsmann nie preferuje gry tak wysokim pressingiem, jest bardziej elastyczny i jego drużyny częściej grają z kontry. A o skuteczności tego stylu przekonaliśmy się z Villarealem.

01.07.2022 14:09

@Zerafaelo
Tak sie obrazili na siebie, że Kahn z Salihamidziciem polecieli na Majorkę, żeby naprawić relacje z Lewym...

30.06.2022 12:29

@misza
Bayern nie traci finansowo przez Lewego. Przeciwnie, zarząd w tym wypadku mądrze to rozgrywa, bo chce wyciągnąć od Barcelony jak najwięcej kasy. 40 milionów euro + bonusy to za 34-latka to złoty interes.

29.06.2022 15:32

Kontrakty mają być wypełniane do końca? Zdaje się, że Hansi Flick podpisał kontrakt z Bayernem do 2023 roku. Gdzie on teraz jest? Hipokryzja level hard.

26.06.2022 11:01

@misza
Jakiego godnego następcę Thiago miał Bayern? Tolisso? Roca? Gdzie oni teraz są?
Nie było Thiago, kontuzji doznał Goretzka i środek pola Bayernu nie istniał. Problemy były nawet ze średniakami Bundesligi. Co do godnego następcy Lewandowskiego to mógłby być nim Kane, ale zarząd nie wyda 100 milionów euro i po ptokach. Co prawda bronię Lewego w obliczu licznych, brudnych ataków na niego, ale pewna granicę niestety przekroczył, gdy powiedział, że Bayern " to historia" mając ważny kontrakt. Te słowa były niepotrzebne i może sam się wystawić na pośmiewisko w wypadku fiaska transferu do Barcy.

25.06.2022 12:16

@bawaria42
Lewy nie jest idiotą tylko profesjonalistą w każdym calu, który umie ocenić korzyści i ryzyko i działa zgodnie z własnym interesem, a że interesy Bayernu i samego Roberta były zbieżne to zaowocowało to piękną współpraca, która niestety dobiega końca. Czasy romantyzmu w piłce minęły bezpowrotnie, a najlepszym tego przykładem jest Mbappe, który od dziecka nosił koszulki Realu i nie ukrywał wielkiej "miłości".
Być może jako dzieciak kochał Real, ale już jest dorosły i wie, że nie żyje w jakimś matrixie, gdzie piłkarze kochają kluby od dziecka do grobowej deski. To po prostu przeżytek, a ci którzy teraz wypominają Lewemu rzekomą "miłość" do Realu niestety sami żyją w matrixie.

23.06.2022 22:25

@raaafal
No wiesz, szkopuł w tym, że ja też kibicuję Bayernowi, ale jestem też fanem Lewego tak jak Lothar Mattheuss, który też opowiada się w tym sporze po stronie Lewego. Problem w tym, że na tej stronie jest niewielu fanów Lewego, a w większości ludzie uważający Roberta za piłkarza takiego jak inni, dla których takie połączenie jest nie do zniesienia. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Odejdzie Lewy? Tak odejdzie i przyjdzie ktoś nowy. Nie zmieni to faktu, że dalej będę za Bayernem i zawsze będę fanem Lewego. Tak więc wypraszam sobie te żałosne wrzutki typu: "załóż sobie stronę na jego cześć" czy "odejdzie Lewy zniknie Simon89". Nie zniknę.

23.06.2022 22:01

@Daykun
Czytaj ze zrozumieniem. Napisałem, że po 30-tce Ronaldo ma gorsze staty, a "dużo gorsze".
CR7 to cyborg. Nadal stać go na wielkie rzeczy, ale marnuje się w tym słabym MU.

Edytowano : 2022-06-23 21:05:35

*Czytaj ze zrozumieniem. Napisałem, że po 30-tce Ronaldo ma gorsze staty, a nie "dużo gorsze".
CR7 to cyborg. Nadal stać go na wielkie rzeczy, ale marnuje się w tym słabym MU.

23.06.2022 21:04

@raaafal
Jak odejdzie Lewy i okaże się że tutaj zostanę to wtedy Ty stąd znikasz?
Idziesz na taki zakład?
@bawaria42
W takim razie dlaczego do tej pory nie jest zawodnikiem Realu skoro to jego marzenie z dzieciństwa?
Miał okazję tam zagrać już w 2013 roku, a wybrał Bayern? Gdyby tak było jak piszesz Lewy zrobiłby absolutnie wszystko, żeby w Realu zagrać.
@Misiek
Mam 33 lata. jestem w tym sporze po stronie Lewego i sie tego absolutnie nie wstydzę. Lewy nie oczernia klubu tylko broni swojej pozycji. Może robić wszystko na co ma ochotę w granicach prawa i to robi.

23.06.2022 20:16

Nie ukrywam, że Lewy to mój ulubiony sportowiec. To żywa legenda piłki i może robić co mu sie podoba.

23.06.2022 18:18

@Misiek
Dwóch małostkowych ludzi, którzy się mszczą, że dostali kopniaka od Lewego. Zero wiarygodności.

23.06.2022 18:03

@Rufus87
Nie mogą znieść, że chce odejść ze swojej woli.

23.06.2022 17:44

Zawsze jak Lewy chciał odejść to był krytykowany przez wszelkiej maści ekspertów i to się nie zmieniło.
Na takim nazwisku można się wybić do mainstreamu

23.06.2022 16:00

@Simon89
To nie ma ze sobą żadnego związku, a polityka Merkel jest teraz powszechnie krytykowana.

Edytowano : 2022-06-23 15:49:38

@Sopariev
To nie ma ze sobą żadnego związku, a polityka Merkel jest teraz powszechnie krytykowana.

23.06.2022 15:49

@Misiek
Tak, tak i jako dziecko miał też czapkę Bayernu... Lewy nigdy nie deklarował przywiązania do jakiegokolwiek klubu. Pan Babbel i jemu podobni wciskają taki kit , bo chcą zaistnieć, a że nazwisko Lewandowski dobrze się klika to do dzieła...

23.06.2022 15:46

@Pir5
Merkel blokowała członkostwo Ukrainy w NATO i moralnie ponosi winę za to co się dzieje.
Czy fakt, że Niemcy nikogo nie napadły od 80 lat oznacza, że trzeba ich lubić.
Można lubić Bayern i nie pałać sympatią do Niemców. Nie widzę w tym sprzeczności

23.06.2022 15:28

@bawaria42
Jest dokładnie odwrotnie. Babbel plecie bzdury i wciska Lewemu słowa, których nie powiedział.
Kiedy Robert mówił, że jego wymarzonym klubem jest Real?
Poprosze o cytat

23.06.2022 15:10

@Sopariev
Co w tym dziwnego, że naciska się największą gospodarkę Europy, żeby wysyłała więcej sprzętu?
Gospodarczo są liderem Europy, ale militarnie to druga liga.

23.06.2022 14:54

@Misiek
To są szyderstwa, a nie konstruktywna krytyka

23.06.2022 14:45

@Sopariev
Niemcy nawet nie są w trójce krajów, które dostarczają najwięcej sprzętu wojskowego Ukrainie. Sa daleko za Polską. Bundeswehra jest naga.

23.06.2022 14:44

Rozumiem, że komuś się nie podoba zachowanie Lewego. Sam uważam, że przesadził mówiąc , że Bayern to już historia, ale są jakieś granice. Trzeba to robić z kulturą, a nie szydzić z wielkiej postaci światowej piłki.

23.06.2022 14:38

@tapczan
Drwi z jego zachowania, a nie powinien tego robić.

23.06.2022 14:33

Zwykły piłkarski rzemieślnik drwi z jednego z najlepszych piłkarzy w historii. Urocze...

23.06.2022 14:28

@tapczan
To jest strona klubu, któremu kibicuję i dlatego tu jestem. Mój stosunek do Niemców nie ma tu nic do rzeczy.
Po prostu napisałem co mi leży na sercu.

23.06.2022 14:10

@Pir5
Kultura polska jest dużo bardziej prężna od niemieckiej. Mogą być bogatsi, ale pewnych rzeczy nie przeskoczą. Ten kraj to taki papierowy tygrys, a kryzys na Ukrainie dobitnie to potwierdza. Jestem kibicem Bayernu ze względu na piękną historię klubu i prezentowane wartości, a nie dlatego, że jest niemiecki.

Edytowano : 2022-06-23 14:03:45

@ misza
Nie darzę sympatią Niemców i to się nie zmieni, a żadnych kompleksów nie mam

23.06.2022 14:02

@tapczan
Nie wiemy do końca jaka jest prawda. Być może poznamy ją jak lewy napisze swoją biografię. Ja mu jednak wierzę, gdy mówi, że nie jest szanowany. Dlaczego?
Chodzi o niemiecką mentalność. Niemcy nie szanują Polaków. Uważają się za lepszych. Oni szanują wielkich..
Na onet.pl ukazał się świetny wywiad pt. "Niemcy fascynują się Rosją. 'Zwykli obywatele się tego nie wstydzą'." Polecam.
Jak przeczytałem , że elity niemieckie uważają Ruskich za swoich sąsiadów to niemal spadłem z krzesła.

23.06.2022 13:52

@tapczan
Przyjmuję Twoje argumenty, aczkolwiek osobiście uważam, że w tak wielkim klubie jakim jest Bayern powinni grać piłkarze, którzy są tu szczęśliwi i nie powinno się trzymać na siłę kogoś tylko dlatego, że ma ważny kontrakt. Jestem rodowitym kielczaninem i bliskie memu sercu jest podejście Bertusa Servaasa, który zawsze powtarza, że "z niewolnika nie ma pracownika" i nie chce trzymać w klubie zawodników , którzy nie chcą tu grać.

Edytowano : 2022-06-23 13:30:48

@Zerafelo
Pewna historia rzeczywiście " dobiegła końca". Lewy postanowił odejść z Bayernu i nie przedłuży kontraktu.
Bayern stracił Roberta jako człowieka.

23.06.2022 13:27

@Zerafaelo
Wypowiedź Hainera dobitnie świadczy o tym, że Lewy jest niedoceniany, a Mane sportowo nie ma do niego podjazdu

23.06.2022 12:57

@tapczan
Z jakiego powodu? Strajk
Nie można tego wykluczyć. Wszystko zależy od tego, czy Barcelona z niego nie zrezygnuje i w ostateczności zakontraktuje go w styczniu za darmo. Jeśli teraz ma jedyną szansę na transfer może rozpocząć strajk.

23.06.2022 12:51

Jak tak dalej pójdzie to nie zdziwię, się, że Lewy się postawi i nie pojawi się na pierwszym treningu.

23.06.2022 12:40

@misza
Ronaldo rzeczywiście po 30- stce zmienił grę tylko jego staty sa już gorsze, bo zatracił swój głowny atut. On nie umie się tak stawiać i szukać wolnych przestrzeni jak Lewy

23.06.2022 10:33

@misza
Szanujmy się. Co przemawia za tym, że Lewy utrzyma ten poziom przez 3-4 lata?
On nigdy nie bazował w swojej grze na szybkości, która z wiekiem mocno spada.
To go odróżnia od Ronaldo.
Styl gry oparty na ustawieniu i technice użytkowej zapewni mu długowieczność.

23.06.2022 10:25

@Pir5
Narodowość ma zasadnicze znaczenie. Bayern to niemiecki klub i najlepsi niemieccy piłkarze są tu najważniejsi. Lewy zarabia najwięcej tylko dlatego, że Bayern 3 lata temu chciał go zatrzymać za wszelką cenę i musiał dać najwyższą pensję, bo w przeciwnym razie Lewy, by nie przedłuzył kontraktu.

23.06.2022 10:15

@misza
Zupełnie nietrafione porównanie. Lewandowski ma 34 lata, a ciało 28 latka. Jest w szczycie formy i utrzyma ten poziom co najmniej 3 lata. Emerytem w jego wieku to był Robben.

23.06.2022 10:02

@Pir5
Jeśli chodzi o hierarchię w drużynie to Neuer i Mueller są ważniejsi tylko dlatego, że są Niemcami.
Natomiast czysto piłkarsko Lewy to nr 1.

23.06.2022 09:36

Wszystkiego najlepszego!

22.06.2022 13:40

@Michello
"Barcelona to coś więcej niż klub". Ten mit w świecie nadal jest bardzo powszechny i działa na wyobraźnię piłkarzy.

22.06.2022 13:35

Po co te szyderstwa w stylu "8Barca" kierunku tak wielkiego klubu? Niektórzy najwyraźniej nie mogą przeboleć, że najlepszy piłkarz Bayernu chce odejść do klubu, który nie tak dawno dostał łomot 2-8.
O czym to świadczy? Barcelona obok Realu marketingowo, globalnie jest największym klubem na świecie, w którym każdy piłkarz chce zagrać. Przejściowe problemy finansowe tego nie zmienią.
Też mnie smuci, że mój ulubiony piłkarz odchodzi z klubu, któremu kibicuję, ale trzeba się tym pogodzić.

Edytowano : 2022-06-22 13:34:25

@Pir5
Haaland na topie jest od 2 lat i miał szczęście, że trafił do Dortmundu grającego z kontry. To był dla niego raj jeśli chodzi o zdobywanie goli. W City będzie dużo trudniej.

22.06.2022 13:30

@tapczan
No, ale dyskutujemy o trwającym okienku transferowym. Na dziś ewentualny transfer Lewandowskiego z Bayernu do Barcelony to większe wydarzenie od transferu Haalanda z Dortmundu do City.
Mówimy w końcu o piłkarzu, który jest 12 lat młodszy od lewego, a już opuścił więcej meczów z powodu kontuzji. Styl Haalanda oparty na wybieganiu i szybkości może mu przysporzyć wiele problemów w przyszłości.

Edytowano : 2022-06-22 13:09:15

@Ivan
To nie są plotki tylko rzeczywistość. Przyszedł mane, a na 9-tce może grać Gnabry. Zresztą Sky Sport już nie uwzględniło Lewego w pierwszym składzie Bayernu na najbliższy sezon.

22.06.2022 13:06

@tapczan
Garść faktów:
Facebook
Lewandowski - 23 mln followersów
Haaland - 13 mln

Instagram
Lewandowski - 26,6 mln
Haaland - 16,7 mln

Tyle zostało z twojej teorii o kosmicznym hypie na Haalanda , przy którym Lewandowski to płotka.
Globalnie lewy nie ma podjazdu do takich piłkarzy jak Messi, Ronaldo, Neymar czy Mbappe.

22.06.2022 12:47

@tapczan
Żarty...

Edytowano : 2022-06-22 11:56:53

Lewandowski sportowo i marketingowo bije Haalanda na głowę i nie zmieni tego młody wiek Norwega.

22.06.2022 11:56

@tapczan
Ta "8arca" zaraz może przeprowadzić największy transfer tego lata nakrywając czapką nawet Real.

22.06.2022 11:39

@tapczan
Zmieni bardzo dużo. 2 lata po odejściu Lewego będą bardzo trudne. Podobnie było po transferze Ronaldo z Realu. Później wszystko wróci do normy.

22.06.2022 10:48

Jeżeli odejdzie Lewandowski w tym okienku to BVB po przyjściu Hallera będzie równorzędnym przeciwnikiem w walce o mistrzostwo.

22.06.2022 09:48

@bawaria42
Lewandowski to piłkarz, który posiada tak genialną technikę użytkową, że wystarczy kopnąć piłkę w jego kierunku, a on potrafi ją w powietrzu skleić do nogi w stylu Bergkampa czy Zidane'a i stworzyć sobie sytuację. W Niemczech jego techniczne umiejętności i finezja są ogromnie niedoceniane. Traktowany jest tylko jako maszynka do strzelania goli, a to nieprawda. Jeśli dojdzie do skutku transfer do Barcelony to Hiszpanie będą się zachwycać jego techniką, co zresztą już się dzieje w komentarzach pod filmikami na youtube

21.06.2022 20:18

@Bawarka79
Było wiele okazji. Sepp Maier im uratował tamten mecz.
Co do roku 72 to taka jest piłka. Niemcy w 2000 nie wyszli z grupy na EURO, a dwa lata później grali w finale MŚ.
@Jurgen1982
W piłce to samo nie zawsze znaczy to samo. Grząska murawa zawsze bardziej utrudnia grę drużynom, które prowadzą grę, a ułatwia broniącym się.

19.06.2022 22:03

@Bawarka79
Ludzie się zachwycali piękną, techniczną grą Polaków i Holendrów w 74 roku. Piłkarsko Niemcy przy nich to byli drwale bazujący na wykorzystywaniu błędów przeciwników, bo sami niewiele mogli zrobić.
Aura odebrała Polakom szansę na złoto w 74. Boli do dziś bo za mojego życia to się chyba nie powtórzy.

19.06.2022 21:16

@Bawarka79
Niemcy wygrali MŚ 74 niezasłużenie, bo byli gorsi od Polaków, a uratowała ich ulewa. Zresztą sami Niemcy o tym mówili. Wartość tego sukcesu jest zdewaluowana.
Messi i Ronaldo są lepsi od Pelego i Maradony. To piłka klubowa weryfikuje wartość piłkarza, a oni nie mają sobie równych.

19.06.2022 21:00

@Bawarka79
Ile razy Mueller wygrał z Bayernem Bundesligę?
Czy grał w erze Messiego i Ronaldo?

19.06.2022 20:43

@misza
To co pisałem podtrzymuję w całej rozciągłości. Lewy zarabia za mało, nie jest szanowany, po tym co zrobił dla klubu nie powinno mu sie robić przeszkód jeśli chce odejść. W tym wypadku interes zawodnika powinien być ważniejszy.
Legenda klubu Lothar Mattheuss ma podobne zdanie na ten temat. Czy on też zachowuje się jak rozkapryszony dzieciak???

19.06.2022 20:24

@Juergen
Czy Lewy chce zerwać kontrakt? Nic o tym nie wiem

19.06.2022 19:19

@Sonny
Kiedy pierwszy raz rozmawiali z Lewym o przyszłości, a kiedy z Neuerem i Muellerem.
Tak długi brak kontaktu to wina klubu, a konkretnie Salihamidzicia. To brak szacunku dla piłkarza.

19.06.2022 18:52

@obiektywizm
Problem jest taki, że dla krytyków Lewego nie do zniesienia jest fakt, że wina jest po obu stronach i bezczelnie twierdzą, że to Lewandowski jest wszystkiemu winien.
Kibicuję Bayernowi, ale też Lewemu i w tym sporze bliżej mi do argumentów Roberta, ale potrafię dostrzec i to podkreślam, że nie jest bez winy. Szkoda że moich oponentów w tej dyskusji na to nie stać.

19.06.2022 18:42

@Simon89
Sam znalazłeś powód, dla którego Lewy nie dostał więcej. Problemy finansowe Barcy.

Edytowano : 2022-06-19 17:59:37

*@obiektywizm
Sam znalazłeś powód, dla którego Lewy nie dostał więcej. Problemy finansowe Barcy.

19.06.2022 17:57

@obiektywizm
Inne źródła podawały, że oferują ponad 10 netto. Nie ma pewności jak jest naprawdę.

19.06.2022 17:46