DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Simon89 Strona 5

@Jurgen1982
Lewandowski to najlepszy piłkarz Bundesligi jaki grał ostatnim ćwierćwieczu z całym szacunkiem dla świetnych piłkarzy, których wymieniłeś. Piłkarza tej klasy Bayern nie miał od czasów Gerda Muellera i długo mieć nie będzie, dlatego zasługuje na więcej.

19.06.2022 17:35

@Jurgen1982
Podstawowym błędem, który popełniasz jest to, że traktujesz Lewandowskiego jak każdego innego zawodnika Bayernu, a to absurd. Lewandowski to zdecydowanie największa gwiazda Bayernu jak i całej Bundesligi zarówno pod względem sportowym jak i marketingowym i funkcjonuje na innych prawach.
Nie oznacza to, że jest na równi z klubem, bo tak nie jest i nie powinno być. Klub jest zawsze większy od piłkarza, z tym , że piłkarza klasy Lewego traktuje się inaczej i robi się wyjątki.
Biorąc pod uwagę to, że jest najlepszym napastnikiem świata( dla mnie też piłkarzem) w szczycie formy mając przed sobą kilka lat gry na najwyższym poziomie należało mu zrobić wyjątek i zgodzić się na 3-letni kontrakt i podwyżkę. Bayern tego nie zrobił do czego oczywiście miał prawo, ale skutek jest taki, że poniesie wielką stratę sportową i marketingową.

19.06.2022 17:25

@Sonny
Tu nie chodzi o to z kim Bayern negocjuje, bo ma do tego prawo tylko o to , że najlepszy piłkarz klubu był okłamywany przez największego szkodnika w Bayernie.

Edytowano : 2022-06-19 16:52:27

@Edmund
Naucz się czytać ze zrozumieniem. Bezczelnością były kłamstwa Salihamidzicia, że Lewy jest priorytetem, a tak nie było

19.06.2022 16:51

@Edmund
Wina leży po obu stronach i przyjmij to wiadomości. Salihamidzić był wręcz bezczelny w stosunku do Lewego, bo publicznie kłamał mówiąc, że przedłużenie z nim kontraktu jest priorytetem Bayernu, a w tym czasie negocjował z Haalandem. Wypowiedzi medialne Lewego były niepotrzebne, ale uznał, że musi zareagować na to jak traktuje go Bośniak.

19.06.2022 16:29

@vaterland
Dostałeś orgazmu jakby do Bayernu przychodził zawodnik TOP5. Tak nie jest. Najlepszy piłkarz Bundesligi i jeden z trzech najlepszych na świecie prawdopodobnie niedługo odejdzie do Barcelony.
Mane to piłkarz świetny, ale nie wybitny. Najważniejsze, że pasuje do układanki Nagelsmanna, który nie przepada za klasyczną 9-tką. Jeżeli zostanie Gnabry to wygląda to obiecująco.

17.06.2022 21:37

@tapczan
I w tym pływającym wraku chcą grać m.in. najlepszy piłkarz mistrza Niemiec, podstawowy zawodnik linii środkowej mistrza Anglii.

16.06.2022 10:55

@Zerafaelo
A ja doskonale pamiętam jak rozpoczęła się ta cała szopka to ktoś napisał, że ma nadzieję, że następca strzeli 40 goli i pokaże że odejście Lewego to żadna strata, ale nie pamiętam nicku użytkownika.
Po drugie mnie nie chodzi tylko o gole Lewego, bo to piłkarz, który robi dla drużyny dużo więcej. Doskonale się porusza tworząc przestrzenie dla innych zawodników, świetnie pressuje, uczestniczy w tworzeniu akcji i ma sporo kluczowych podań.

15.06.2022 13:12

@admin
Mój cytat jest z portalu sport.pl. Nie będę się upierał , że tłumaczenie jest dosłowne. Być może wkradł się błąd.
@tapczan
Niektórzy użytkownicy wprost pisali, że w Bayernie każdy by tyle strzelał, co jest oczywistym deprecjonowaniem piłkarskiej jakości Lewego.

15.06.2022 11:49

Hansi Flick o sytuacji Lewego:
"Miałem wspaniały czas z Robertem Lewandowskim w Bayernie Monachium. On wyglądał wspaniale w sezonie, w którym sięgnęliśmy po sześć trofeów. Robert to piłkarz światowej klasy, ale przede wszystkim absolutny profesjonalista. Szkoda, że władze Bayernu doprowadziły do takiej sytuacji"

Czy zdaniem krytyków Lewego Hansi też jest wrogiem Bayernu, bo odważył się skrytykować klub?

15.06.2022 11:27

@tapczan
Ja wiem, że tekst jest ważny, ale jeszcze ważniejszy jest kontekst. Odniosłem się w ten sposób do zarzucania mi kompleksu Niemców co jest irracjonalne.

14.06.2022 21:11

Czy ja obwiniam Bayern i niemieckich piłkarzy o zbrodnie wojenne? Oczywiście, że nie.
Osobiście bardzo lubię Neuera, Kimmicha czy Muellera.
W swoim poprzednim poście odniosłem sie po prostu do trudnej historii narodu niemieckiego co jest oczywistym faktem.

14.06.2022 20:57

@misza
Różni nas to, że Ty formułujesz swoje opinie, a ja przytaczam słowa samego Roberta, który mówi o swoich odczuciach.
Jesli sam mówi że nie czuje się szanowany to jest coś na rzeczy

Edytowano : 2022-06-14 20:37:01

@Edmund
Jak można mieć kompleks narodu, który ma na sumieniu śmierć milionów ludzi?

14.06.2022 20:26

@misza
Co za stek bzdur!!!
Ty tylko udajesz czy naprawdę nie rozumiesz o co w tym wszystkim chodzi?
Chodzi o szacunek o czym Lewy jasno powiedział. Piłkarz, który gra dla klubu 8 lat, strzelił ponad 300 goli, poprowadził do 10 mistrzostw z rzędu i historycznego sekstetu, bijąc legendarny rekord Muellera zasługuje, by zrobić mu wyjątek i pozwolić odejść jeśli tego chce.
Jestem przekonany, że gdyby Lewy był Niemcem to nie robiono by mu przeszkód, ale jest Polakiem - człowiekiem gorszego sortu w mniemaniu Niemiaszków.

14.06.2022 20:12

@Edmund
Lewy sie nie zagalopował tylko broni swojej pozycji. Ma świadomość, że jest najlepszym piłkarzem jaki grał w Bayernie w ostatnim ćwierćwieczu, dwukrotnym najlepszym piłkarzem świata FIFA i nie można go traktować jak pionka mówiąc: Lewandowski zostaje i basta!.
To Kahn się zagalopował i klub zbiera tego owoce.

14.06.2022 19:54

@tapczan
Sam byłem przekonany, że po klęsce z Villarealem zarząd ogłosi przedłużenie kontraktu z Lewym, żeby pokazać, że to wypadek przy pracy, a klub potrafi zatrzymać najlepszego piłkarza. Stało się zupełnie inaczej.
Nie odbyły się nawet rozmowy o przyszłości Lewego, bo Hasan liczył, że sprowadzi tu "potężnego" Norwega.
Po tym co powiedział Lewy nie ma możliwości, żeby przedłużył kontrakt. Piłkarza tej klasy nie wolno traktować jak pionka tylko partnera, a tego zabrakło.

14.06.2022 13:54

Lewy nie przedłuży kontraktu. On jest nasycony Bundesligą i potrzebuje nowego wyzwania. Widać to było po jego mimice na konferencji reprezentacji jak powiedział, że Bayern to historia. Szkoda, bo miałem nadzieję, że pobije rekord Gerda, ale go rozumiem. Jest w szczycie formy i zostało mu parę lat gry na najwyższym poziomie. Chce się sprawdzić w mocniejszej lidze.

14.06.2022 11:41

@vaterland
"I szczerze mówiąc nic mi do tego, każdy kibicuje komu chce, tylko nazywajmy rzeczy po imieniu i nie nazywajmy kibiców jednego piłkarza kibicami Bayernu, bo niezależnie czy do transferu dojdzie teraz czy za rok, to oni odejdą za swoim idolem i zapomną o Bayernie, a my o nich. Jestem pewny, że wiele głośnych dzisiaj użytkowników odejdzie na stronę Barcelony, Chelsea czy innego Znicza Pruszków."

Nigdy nie kibicowałem BVB. To jest strona polskich kibiców Bayernu i mam prawo się tu udzielać.
Proponuję taki zakład: Po odejściu Lewandowskiego jeśli nie zniknę z tej strony to wtedy Ty znikasz i wracasz na stronę niemiecką. Wchodzisz w to?

11.06.2022 15:44

@tapczan
Za atmosferę odpowiedzialne są obie strony, czyli Bayern i Lewandowski. Obwinianie za wszystko Lewego to zwykłe kłamstwo.
@obiektywizm
Właśnie chodziło mi o to, że Real i Barca są bardziej globalne i dla wielu piłkarzy bardziej atrakcyjne.
Sportowo Bayern jest na porównywalnym poziomie.

Edytowano : 2022-06-11 12:06:48

Cóż dla niektórych jest to zbyt skomplikowane, że można być jednocześnie kibicem Bayernu i Lewego.

11.06.2022 12:04

@hoven
Dokładnie. Niemcom trudno znieść, że najlepszy piłkarz klubu chce odejść, a nie do zniesienia jest to, gdzie chce odejść. Brutalna prawda jest taka, że Bayern jest wielki, ale Barcelona większa. Bayern to potężna marka, ale top topów to Real i Barca. Te kluby bardziej działają na wyobraźnię i trzeba się z tym pogodzić.

11.06.2022 09:40

@Pir5
Nonsens. Za relacje międzyludzkie zawsze są odpowiedzialne obie strony

09.06.2022 13:19

@Ivan7
Za to tobie chyba zaraz żyłka pęknie. Każdy kolejny komentarz to bezpardonowy atak na Lewego.
Kompleksy. Jakież to polskie!
@karolina96
Cóż. Bayern to jeden z największych klubów na świecie. Grają tu najlepsi piłkarze świata z dużym ego, a nie panienki.

09.06.2022 12:28

@tapczan
Z duża dozą prawdopodobieństwa bez Lewandowskiego Bayern straciłby mistrzostwo w minionym sezonie.
Bayern na wiosnę grał naprawdę przeciętnie jak na swoje standardy. Lewy był często niewidoczny przez większość czasu, a i tak strzelał te bramki.
Kogoś dziwi to, że Robert ujmując to eufemistycznie nie "zakochał się" w Nagelsmannie i krytykuje jego taktykę?
RL9 to facet, który pracował z najlepszymi trenerami - Guardiolą, Heynckesem, Ancelottim, Kloppem czy Flickiem, trenerami, którzy wygrali wszystko w piłce klubowej, a teraz jest podopiecznym gościa, który mógłby być jego kolegą z drużyny, gościa, który doprowadził do największej kompromitacji Bayernu od wielu lat. "Wielki taktyk" ubzdurał sobie grę na 3 obrońców, co stwarza problemy z klubami walczącymi o utrzymanie w Bundeslidze, a ma zadziałać w Lidze Mistrzów? Przecież bez Lewandowskiego Bayern nie strzeliłby ani jednej bramki w dwumeczu z 7 zespołem ligi hiszpańskiej! Co z tego? To Lewandowski zawodzi w wielkich meczach mimo, że jako jedyny stwarza jakiekolwiek zagrożenie pod bramką rywala.
Julianowi trzeba dać więcej czasu. Po to, żeby cofnąć Bayern do lat 2002-2009, kiedy pułapem nie do przeskoczenia był ćwierćfinał LM?

09.06.2022 10:57

@bawaria42
Jakie atuty ma Haaland w stosunku do Lewego? Przychodzi mi na myśl zaledwie jeden - wiek.
Piłkarsko nie ma podjazdu i nigdy tego poziomu nie osiągnie bo ma zbyt duże ograniczenia techniczne przez swój wzrost.

08.06.2022 15:54

@obiektywizm
Tutaj chodzi o prestiż meczu. Dla mnie mecz Bayern-BVB jest ważniejszy od meczu Barca-Real, ale większy prestiż ma El Clasico.
Podobnie w polskiej lidze. Jako kibic Korony Kielce mecz Korona-Radomiak jest najważniejszy w sezonie, ale bardziej prestiżowy zawsze będzie mecz Legia-Lech.

08.06.2022 14:51

@misza
Nie , nie chcę, żeby Lewandowski był ponad klubem. Uważam po prostu, że po 8 latach gry pełnej sukcesów to on sam powinien zdecydować czy chce kontynuować grę w Bayernie czy nie. Ten jeden wyjątek i nic więcej.

08.06.2022 14:20

@obiektywizm
Z faktami się nie dyskutuje, a to, że El Clasico jest najważniejszym meczem to stwierdzenie faktu przy całym szacunku do meczów City-Liverpool czy Liverpool-United.
@misza
Myśle, że Lewy poczuł się podrażniony tym, że Kahn traktuje go na równi z każdym innym piłkarzem Bayernu co jest nonsensem. Pan Urban też to podkreślił. Krótko mówiąc chodzi o status piłakarza. Lewandowskiemu wolno więcej niż Pavardovi( to tylko przykłąd).

Po drugie, naprawdę nie rozumiem dlaczego niektórym tak trudno zrozumieć, że można być zarówno kibicem Bayernu jak i Lewandowskiego. Abstrachując już od tego , że jak ktoś teraz w tym sporze jest po stronie Lewego, a nie klubu to nie może być kibicem Bayernu. Absurd! Czy w takim razie legenda klubu Lothar Mattheuss też jest wrogiem Bayernu, bo obstaje przy Lewym?

08.06.2022 12:36

@misza
Pluja internetowi zawistni trolle jakich jest pełno w sieci. Rozumiem, że w sporze Lewandowski-Bayern ktoś może być po stronie klubu, ale trzeba to robić kulturalnie ,bez obelg, a a na tej stronie jest kilku delikwentów, którzy obrażali Roberta. Nie ma na to zgody.
A co do wypowiedzi Lewego odnośnie trudności sprowadzania zawodników to polecam fantastyczny tekst Tomasza Urbana, prawdopodobnie najlepszego polskiego eksperta Bundesligi
Lewandowski ma kontrakt i basta? Niekoniecznie. RL9 zasłużył, by Bayern traktował go wyjątkowo

Czytaj dalej pod linkiem: https://www.meczyki.pl/newsy/lewandowski-ma-kontrakt-i-basta-niekoniecznie-rl9-zasluzyl-by-bayern-traktowal-go-wyjatkowo/189342-n

08.06.2022 11:38

Można zachować się z klasą i obrócić całą sprawę w żart zamiast pluć na jednego z najlepszych piłkarzy w historii klubu? Można

08.06.2022 10:02

@bayern1987dwa
Na dziś jest dla ciebie odejście Lewego bez znaczenia, ale do czasu jak Bayern straci mistrzostwo. Ci, którzy dziś na niego plują jeszcze za nim zatęsknią.

08.06.2022 09:24

@Ivan7
Szkoda tylko, że Hasan jest zwykłym pionkiem, a nie szachistą w tej grze

07.06.2022 20:59

@misza
Nie ukrywam, że uwielbiam Lewego, ale kibicuje też Bayernowi i mnie denerwuje to w jaki sposób ten bośniacki amator go traktuje.

07.06.2022 19:08

I znów ad personam.
Na koniec postawię sprawę jasno . Piłkarz strzelający 50 goli w seoznie zasługuje na znacznie większe pieniądze. Co najmniej 20 milionów netto

07.06.2022 18:58

Jak się nie ma argumentów merytorycznych to pozostaje ad personam. Co za błazenada!
Lewandowski zarabia zaledwie kilka milionów więcej od Neuera. W sumie niewiele.

07.06.2022 18:51

@misza
No jasne szanse były duże... Z jednej strony możliwość gry w najlepszej lidze świata, w której Haaland zawsze chciał zagrać, a z drugiej strony opcja gry w Bayernie - hegemonie Bundesligi.
W City może pracować z Guardiolą jednym z najlepszych trenerów w historii piłki, a ktoś się łudził, że wybierze klub z uczniakiem na ławce trenerskiej. Nie żartujmy o tych wielkich szansach.
Zresztą Lewemu chodzi o coś zupełnie innego. Piłkarz o jego statusie i zasługach grający 8 lat dla klubu, z którym osiągnął wszystko zasługuje na to, by mu robiono przeszkód z odejściem do innego klubu.
To zaszczyt dla Bundesligi, że piłkarz, który kręci ststaystyki na poziomie Gerda Muellera tak długo gra w tej lidze, a traktuje sie go niestety jak każdego innego gracza.

Edytowano : 2022-06-07 18:41:13

*zasługuje na to, by mu nie robiono przeszkód

07.06.2022 18:39

@misza
Trzeba mierzyc sily na zamiary.
Szanse na transfer Haalanda byly bliskie zeru. Lewy mial realna mozliwosc gry w BVB, Bayernie a potem w Realu czy Barcelonie.
To porownanie bez sensu

07.06.2022 18:16

@tapczan
Oczywiste, że zostałby wystawiony na sprzedaż, a z dokonaniem transakcji problemu by nie było.

07.06.2022 17:28

@misza
Zgoda. Problem w tym, że Bayern przegrał walkę o Haalanda, a Robert się porozumiał z Barcą i tylko z tego powodu Kahn, który w przypadku zakontraktowania Haalanda od razu pokazałby Lewemu drzwi teraz pysznie obwieszcza: " Lewandowski zostaje i basta!"
To idzie za daleko i rozumiem, że to ruszyło Roberta i musiał zareagować ostro.
W tej sprawie winne są obie strony i denerwuje mnie jednostronna krytyka Lewego.

07.06.2022 17:11

@tapczan
W życiu. Angole mogą mieć aktualnie najlepszą ligę na świecie, ale Klasyk był , jest i będzie najbardziej prestiżowym meczem.

07.06.2022 12:58

@tapczan
A jak to wytłumaczyć inaczej? Barcelona oferuje Lewemu 9 milionów netto, czyli mniej niż Lewy teraz zarabia w Bayernie. Po prostu chce spróbowac czegoś innego. On przerasta Bundesligę, a gra w Barcelonie i możliwość zdetronizowania Realu to ogromne wyzwanie. Kto by nie chciał zagrać w El Clasico - najważniejszym meczu w klubowej piłce.

07.06.2022 12:44

@dudzik7
32+ bonusy, czyli w sumie koło 40 oferuje Barca. Dlaczego tyle?
Ma 34 lata i tylko rok kontraktu.

Edytowano : 2022-06-07 12:10:44

@tapczan
Nie chciał nowego kontraktu z Bayernem. To była tylko gra. Dawno temu postanowił odejść

07.06.2022 12:09

@Zerafaelo
Bayern Nagelsmanna był słabszą drużyną od Bayernu Flicka z sezonu 2020/21, więc strzelenie takiej samej ilości bramek ma większą wartość. Lewandowski na wiosnę wielokrotnie ciągnął Bayern w meczach gdzie drużynie nie szło. Często było tak, że był niewidoczny przez większość meczu, a i tak potrafił strzelić decydującego gola. To świadczy o jego wielkiej klasie.
Żeby była jasność. Nie podoba mi się, że idzie z tym wszystkim do mediów, ale go rozumiem.
Gra tu 8 lat i klub powinien uszanować jego wolę i pozwolić mu odejść.
Tym bardziej, że klub jest większy od piłkarza. Bayern poradzi sobie bez Lewandowskiego, bo radził sobie zanim tu przyszedł.

07.06.2022 11:45

@DieRoten
Jaki nowy kontrakt? To była gra Zahaviego z ta propozycją 2+1. Doskonale wiedział, że Bayern na to nie pójdzie i był zabezpieczony ofertą z Barcelony, która spełniła oczekiwania klienta.
Prawda jest taka, że związek Lewego z Bayernem to tylko biznes. Związek pełen sukcesów, ale tylko biznes.
Serce Roberta jest w Hiszpanii o czym zarząd od dawna wiedział. Szkoda, że to wszystko kończy się w taki sposób.

Edytowano : 2022-06-07 10:37:57

@Zerafaelo
Facet, który strzela 50 goli w sezonie jest znacznie słabszy niż rok temu i nie jest kluczowy...
Hahahaha. Gościu zrobiłeś mi dzień.

07.06.2022 10:34

W jaki sposób Lewy "wymuszał" transfer do Realu? Opuszczał treningi jak Dembele? Zwyczajnie poprosił o transfer i mu odmówiono. Poza tym miał wtedy jeszcze trzyletni kontrakt i opowieści, że postawił klub w trudnej sytuacji jest nonsensem, bo w kontrakcie nie było klauzuli odstępnego i ostateczna decyzja należała do zarządu. Trzeba zaznaczyć, że to było 4 lata temu.
Dziś Robert jest starszy, gra w Niemczech od 12 lat, a w Bayernie od 8. Napisał piękną kartę w historii klubu. Bez jego udziału nie byłoby bezprecedensowej serii 10 tytułów mistrzowskich z rzędu i historycznego sekstetu. Potrzebuje nowego wyzwania co jest całkowicie zrozumiałe i należy mu to umożliwić. Klub jest większy od piłkarza i dla Bayernu to szansa na nowe otwarcie i kolejne tytuły.

02.06.2022 14:30

@Matilegolas
Problem w tym, że za politykę transferową odpowiada facet, który spieprzy wszystko czego się dotknie.

01.06.2022 12:27

@hoven
Dokładnie. Lewy doskonale zna swoje ciało i te 3 lata utrzyma się na topowym poziomie.
Może po prostu nie pasuje do nowej układanki Nagelsmanna i nie dostał to czego chciał.

Edytowano : 2022-06-01 09:54:48

@Edmund
Lewy ma dom na Majorce. Dzieci mogą iść do szkoły w Hiszpanii, a nawet jeśli chodzi o kasę to gość , który strzela 50 goli w sezonie zasługuje na pensję 20 milionów netto.

01.06.2022 09:50

@Edmund
Stabilność to dla niego 3- letni kontrakt, którego nie chciał zaoferować Bayern, a zrobiła to Barcelona.
@admin
Juskowiak jak zwykle jest bardzo merytoryczny, ale co do tego, że Bayern nie musi zarabiać na transferach jest w błędzie. Tak rzeczywiście było w czasach przed pandemią, gdy klub notował rekordowe obroty i zyski.
Przez pandemię obroty spadły do wartości sprzed 8 lat. To potężna strata. Bayern potrzebuje pieniędzy i nie może sobie pozwolić na kolejne odejścia piłkarzy za darmo.

01.06.2022 09:29

@Gladius
Ty sobie żartujesz? Formalnie ma obowiązujący kontrakt, ale po tym co powiedział nie ma możliwości, żeby wypełnił kontrakt. Kahn nie jest samobójcą i nie będzie trzymał niezadowolonej gwiazdy tym bardziej, że Nagelsmanowi tez nie po drodze z Lewym. Kwestią dni, a może miesiąca jest ogłoszenie transferu do Barcelony.

Edytowano : 2022-05-31 15:16:51

@ Matilegolas
Masz jakieś dowody na to, że Zahavi kłamie?

31.05.2022 15:15

@Zerafaelo
"Zarząd słusznie postępuję z wyjątkiem tego że oferował miejsce w składzie Hallandowi i tego że nie zaoferował kontraktu Lewemu na rok z pensją ok 12mln euro w tamtym roku."

Zarząd tego nie zrobił bo klubu nie stać na Haalanda i Lewego w jednej drużynie.
Było jasne, że transfer Haalanda oznacza odejście Lewego.
W moim przekonaniu taki deal byłby Lewemu na rękę, bo zawsze chciał zagrać w Hiszpanii. Haaland poszedł do City, a plan B, czyli pozostanie Lewego też upadł. Hasanowi pali się grunt pod nogami.

31.05.2022 14:09

@tapczan
A co powiedział KHZ?

31.05.2022 13:44

@Pir5
Równie dobrze możemy powiedzieć, że Lewandowski w Barcelonie odpali i będzie strzelał po 50-60 goli w sezonie. To tylko gdybanie i dyskusja o niczym. Przekonamy się jak zacznie tam grać.
Niestety niektórych najwyraźniej boli pewna tylna część ciała, że najlepszy piłkarz Bundesligi odchodzi z Bayernu do Barcelony i umniejszają Robertowi jego zasługi.

31.05.2022 09:52

Lewy zyska przede wszystkim marketingowo i finansowo. Podpisze nowe kontrakty o jakich w Niemczech mógł tylko marzyć. Trafi na nowe rynki bo Barca ma zasięgi w Ameryce Południowej czy Afryce.
Sportowo też zyska. Ma być częścią projektu Xaviego, który zakłada walkę o wszystkie trofea.
Już zakontraktowali Kessiego i Christensena. Jęsli uda im się ściągnąć z Chelsea Alonso, Azpiliquete i do tego Lewego to mogą spokojnie rywalizować z Realem o mistrzostwo Hiszpanii.

29.05.2022 17:19

@misza
Oczywiście, że ma prawo, ale trzeba być w tym kompetentnym. Fakty sa takie, że przez dekadę Bayern był jednym z trzech najlepszych klubów w Europie, w którym piłkarze byli szczęśliwi i chcieli tu grać.
A co mamy obecnie. Największa gwiazda ligi odchodzi z własnej woli. Za chwilę może odejść kolejny czołowy zawodnik, czyli Gnabry. Cos tu jest nie tak...

25.05.2022 13:54

@misza
Lewandowski miał wtedy 3-letni kontrakt, był 4 lata młodszy. Dziś został mu rok kontraktu.
Z Muellerem i Neuerem rozmawiali znacznie wcześniej to dlaczego tak nie zrobili z Robertem?
To brak szacunku. Zgadzam się, że sprawa z Haalandem to tylko pretekst. Lewandowski już dawno podjął decyzję, że chce odejść i spełnić marzenie o grze w lidze hiszpańskiej.

25.05.2022 13:45

@tapczan
Real walczył o zawodników, którzy mieli tworzyć atak razem z Benzemą. Bayern chciał się pozbyć Roberta i na jego miejsce sprowadzić Haalanda. Nieporównywalna sytuacja.
Chodzi tu o sposób w jaki chcieli to zrobić. Można było rozegrać to inaczej. Kahn mógł powiedzieć Robertowi:
" Robert jesteśmy ci wdzięczni za to co zrobiłeś dla naszego klubu, ale musimy myśleć o przyszłości. Czas na nowe rozdanie. Pragniemy zakontraktować Haalanda. Jesteś topowym piłkarzem, który na pewno sobie poradzi w każdym wielkim klubie".
Jak to wygląda? Zupełnie inaczej. Niestety wybrano milczenie i mamy to co mamy.

25.05.2022 13:19

Pewnie, że nie ma pośpiechu. Wszyscy wiedzą, że Bayern bardzo potrzebuje napastnika i chca wyciagnąć jak najwięcej kasy

25.05.2022 12:16

@misza
Planem B było przedłużenie kontraktu z Lewandowskim na obecnych warunkach co okazało się klapą.
Na sportowefakty.pl ukazał się ciekawy wywiad z Marcelem Reifem, który jasno mówi, że to będzie brudny koniec. Atmosfera między Lewym, a zarządem już jest gęsta. Kahn zdaje sobie sprawę, że przetrzymanie Lewandowskiego do końca kontraktu to ostateczność, dlatego intensyfikują swoje działania, żeby pozyskać dwóch piłkarzy na zastępstwo Lewego.

25.05.2022 12:09

@tapczan
Zarząd od dawna wiedział, że Bundesliga to dla Roberta przystanek na drodze do Hiszpanii. Publicznie mówił o tym Rummenigge . Z tego punktu widzenia negocjacje z Haalandem słusznie stanowiły priorytet klubu, ale było jasne, że szanse by go pozyskać są niewielkie. City podobnie jak PSG to kluby-państwa z nieograniczonym budżetem. Nawet Real Madryt nie był w stanie tego przeskoczyć o czym niedawno się przekonaliśmy. W takim wypadku konieczny jest plan B,C, a nawet D. Niestety wbrew temu co mówił Kahn wygląda na to, że Bayern się nie zabezpieczył.

25.05.2022 11:13

@vaterland
Ronaldo gdy w grał Realu Madryt nie opierał swojej gry na solowych akcjach. Często schodził ze skrzydła do środka i potrafił wykończyć akcję na różne sposoby. Nigdy nie był wybitnym dryblerem jak Messi czy Neymar. Messi to geniusz. Nikt inny nie prowadził tak krótko piłki przy nodze na tak niesamowitej szybkości.
Tego się nie da wytrenować. Z tym się trzeba urodzić. Prawda jest taka, że nawet najwybitniejsza indywidualność bez wsparcia drużyny niczego nie wygra. Gdyby było inaczej Argentyna z Messim w składzie już dawno zdobyłaby mistrzostwo świata.

24.05.2022 09:50

"Zdaniem laików liczą się oczywiście efektowne liczby i bramki, jednak kiedy złota piłka była przyznawana za umiejętności a nie medialność to wcale nie tylko napastnicy byli nagradzani w tym plebiscycie".

Messi i Ronaldo w czasach swojej świetności w plebiscycie Złotej Piłki zgarniali w sumie około 70% wszystkich głosów. Czy wszyscy ci dziennikarze, którzy na nich głosowali i doceniali wartość piłkarską to laicy? Głosowali bo strzelenie 50-60 goli w sezonie to osiągniecie kosmiczne, znacznie trudniejsze do wykonania niż efektowne parady bramkarskie, czyszczenie przedpola przez obrońców czy podania w uliczkę pomocników.

23.05.2022 22:57

@Bejbich
Dlatego, że ma tylko roczny kontrakt i po jego wypełnieniu odejdzie za darmo jako trzeci zawodnik po Alabie i Suele. To powoduje ogromne straty w budżecie, który jest już mocno uszczuplony przez pandemię.
Nie bez powodu są prowadzone rozmowy z Zalajdziciem i Mane. Po zakontraktowaniu nastepców Robert zostanie sprzedany, żeby klub finansowo nie był na większym minusie.

23.05.2022 21:40

@vaterland
Robbery , Muller nigdy nawet nie byli bliscy zdobycia Złotej Piłki. W opinii wielu ekspertów Lewandowski powinien mieć już dwie Złote Piłki.
Bardzo szanuję piłkarzy pokroju Riberyego i Robbena, ale w piłce nożnej to gole decydują o wszystkim.
Zdobywanie bramek jest najtrudniejsze i najważniejsze, dlatego Robert jest ponad nimi.

23.05.2022 18:42

Panowie Robert Lewandowski nigdy nie ukrywał, że jego marzeniem jest gra w Hiszpanii. Zarząd Bayernu doskonale o tym wiedział. Nie po to zatrudnił Zahaviego, żeby zostać w Niemczech do końca poważnej kariery, bo w takim wypadku sprawdziłby się Kucharski. Celem Zahaviego było odejście Roberta przed zakończeniem kontraktu. Nie udało się w 2018 roku, ale wszystko wskazuje na to, że stanie się to w tym okienku transferowym. Nawet Hoeness w wywiadzie opublikowanym parę godzin temu powiedział, że najpierw Bayern musi znaleźć zastępcę.
Szkoda, że nie udało się sprowadzić Haalanda. Wówczas mielibyśmy do czynienia z sytuacją win-win.
Bayern ma godnego następcę, a Lewy spełnia swoje marzenie o grze w Hiszpanii.
Niestety tak się nie stało. Bundesliga poniesie ogromną stratę, zarówno sportową jak i marketingową.

23.05.2022 18:33

"Pini kręci pięknie, oferty według niego nie było ale Lewandowski już wcześniej podjął decyzję, a on sam zdążył skomentować ten brak oferty, słowami że rok kontraktu to zbyt mało i chce 2 lat. Serio jakiś kibic Bayernu to kupuje?:"

Nie ma tu sprzeczności. To jest mądrość zawodnika, który chce się zabezpieczyć i rozważa różne opcje.
Lewandowski ma kontrakt, który kończy się nie w tym, ale w przyszłym roku. To zmienia postać rzeczy, bo klub również ma kartę, którą może zagrać, a więc przetrzymać go do końca kontraktu. Ta karta jest niestety słaba, bo wypełnienie kontraktu przez Lewego oznacza, że w lipcu 2023 odejdzie za darmo, a wiązałoby się to ze stratami finansowymi Bayernu, które już są bardzo wysokie w wyniku pandemii. To jest też gra Zahaviego, który mówi: "Mamy dobrą ofertę z Barcelony. Robert bardzo chce tam zagrać. Co wy na to?" I tak jest w tym wypadku. Okazało się, że nie mieli żadnej oferty, bo priorytetem był Haaland.
To o czym mówi Zahavi idealnie zazębia się z doniesieniami medialnymi. Bayern walczył do samego końca o Haalanda. Norweg wybrał City, a zaraz potem Robert mówi, że nie przedłuży kontraktu. Hasan został z ręką w nocniku, bo nie będzie ani Haalanda, ani Lewandowskiego. Kolejna kompromitacja Bośniaka, za którą powinien z hukiem wylecieć z klubu.
Przegrał nie tylko Bayern, ale przede wszystkim Bundesliga. Wschodząca gwiazda piłki już odeszła do Anglii, a niebawem odejdzie najlepszy piłkarz ligi. To jest marketingowa i sportowa klęska.

23.05.2022 16:39

@misza
Zahavi przeprowadził największa transakcję w historii piłki, czyli transfer Neymara. To dzięki niemu Abramowicz przejął Chelsea. Odpowiadał między innymi za transfery Ferdinanda do MU, czy Cecha i Drogby do Chelsea. To facet, który zna się na swojej robocie i ma szerokie kontakty.
Współpracował z wieloma świetnymi piłkarzami. Niestety rozegrał Hasana jak dzieciaka.

23.05.2022 11:51

@misza Zahavi to marka w świecie piłki. Hasan to płotka. Nie mam wątpliwości, że
to Bośniak się pogrąża.

23.05.2022 11:24

@misza
Dyrektor sportowy publicznie kłamie, że najlepszy piłkarz dostał ofertę przedłużenia kontraktu.
To jest wizerunkowa katastrofa klubu!

23.05.2022 11:20

A więc to prawda. Robert już wcześniej podjął decyzję o odejściu. Po to zatrudnił Zahaviego , żeby spełnić marzenie o grze w Hiszpanii. To co nie udało się w 2018 roku Zahavi dokona w tym roku.

23.05.2022 10:56

@obiektywizm
Bayern w zeszłym roku osiągnął najniższe przychody od 8 lat na skutek pandemii. Alaba, Suele odeszli za darmo. Jak tak dalej pójdzie to za rok za darmo odejdą Lewy i Gnabry. Takie podejście to narażanie klubu na wielomiliardowe straty. Ewidentnie funkcja prezesa przerosła Kahna.

Edytowano : 2022-05-23 09:28:57

*wielomilionowe straty

23.05.2022 09:27

Jasne. Flick też miał kontrakt do 2023 i gdzie teraz jest? Co innego się mówi w mediach a co innego dzieje się za kulisami. Jak będzie już zakontraktowany jakiś napastnik to Lewy odejdzie w tym okienku transferowym.

17.05.2022 15:34

@tapczan
Użytkownik @vaterland od dawna deprecjonuje osiagnięcia Lewego w Bayernie.
Jak Bayern przegrywa to zawodzi Lewandowski, a jak wygrywa inni zawodnicy są decydujący. a Lewandowski tylko wykańcza. Wypomina mu to co kiedyś powiedział o kolegach, transferach. O tym jak jego ulubieni piłkarze toczyli wojnę o transfer( Ribery) czy po prostu też chcieli odejść(Mueller) nie wspomina, co jest mocno stronnicze.

13.05.2022 13:49

@misza
Bardziej chodzi mi o medialność. Pod tym względem Barca czy Real to półka wyżej od Bayernu. Kiedy o Lewym było naprawdę głośno na świecie przez te wszystkie lata w Bundeslidze? W 2013 roku gdy strzelił 4 gole Realowi jeszcze w barwach Dortmundu. Jeśli chodzi o grę w Bayernie to może były dwa takie momenty.
5 goli w 9 minut i kampania 2020 zakończona historycznym sekstetem. Bramki strzelane w Bundeslidze nikogo nie interesują w krajach egzotycznych, a właśnie to było przyczyną porażki o włos z Messim w plebiscycie Złotej Piłki. Dziennikarze z tamtych krajów nawet nie umieszczali go w trójce.
Bramki Lewego w La Lidze będą komentowane co tydzień. Spójrzmy co się stało w 2013 roku. Bayern zdobył tryplet, a Real żadnego trofeum. Ronaldo na jesieni wykręca kosmiczne liczby i zdobywa Złotą Piłkę. Niestety tak to działa w tym plebiscycie i Bayern tego nie przeskoczy.
2020 rok to tak naprawdę była jedyna szansa dla Lewego na Balona w barwach Bayernu. Zdobyte wszystkie możliwe trofea i król strzelców w każdych rozgrywkach. Z wiadomych względów się nie udało.
Rozumiem, że chce zmienić otoczenie, spróbować czegoś innego. Z jego prowadzeniem 3-4 lata pogra na najwyższym poziomie. Styl gry Barcelony bazujący na posiadaniu piłki i technice idealnie mu pasuje. Barca
już przeprowadziła dobre transfery, a jak dojdzie Lewy to przyjdą kolejni świetni piłkarze.

@vaterland
Skończ pisać te swoje bzdety. Robert już tu wszystko osiągnął i potrzebuje nowego wyzwania. Jego fochy z 2018 roku nie mają tu nic do rzeczy. Dla Bayernu to koniec pięknej ery, a zarazem początek nowej.

13.05.2022 13:08

@GuteSpiele
Po transferze do Barcelony jego wartość marketingowa bardzo wzrośnie, a co za tym idzie ma dużo większe szanse na Złotą Piłkę. Ponoć oferują mu 3- letni kontrakt, a to wystarczająco dużo czasu, żeby Barca wróciła na szczyt, a Robert będzie mieć w tym znaczny udział.

13.05.2022 12:05

@Edmund
"Czy Nagelsmann posadził by Lewego na ławce i w ogóle z niego nie korzystał gdyby Halaand trafił do nas? Wątpię."

Niedorzeczność. W przypadku transferu Haalanda Robert musiałby opuścić klub bo Bayernu po prostu nie byłoby stać na utrzymanie tych dwóch graczy.

13.05.2022 10:01

@Marienplatz
Takiej serii w LM to nie miał nawet Messi, który w swoim najlepszym sezonie strzelił 14 goli. Mniej od Benzemy. Czy Benzema jest lepszy od Messiego? Ten argument jest bez sensu. Lewy przez siedem sezonów z rzędu strzelił co najmniej 40 goli, a od trzech strzela ponad jednego gola na mecz. Od 2016 roku strzelił najwięcej goli. Który z nich jest bardziej kompletnym piłkarzem to kwestia do dyskusji. Nie ma natomiast wątpliwości kto jest lepszym napastnikiem.

05.05.2022 12:30

@tapczan
Trzeba też zaznaczyć że takie prezenty od rywali jakie miał Real to naprawdę niesamowite.
Zobaczmy co wyprawiali bramkarze PSG i Chelsea przy bramkach Benzemy. Myślę, że Lewandowski prędzej by oberwał od bramkarza w szczękę niż to co dostał Benzema.

Edytowano : 2022-05-05 09:52:24

Choć trzeba uczciwie przyznać, że wczoraj Laporte powinien wylecieć z boiska za liścia na Modriciu, a wówczas Real raczej rozstrzygnąłby sprawę awansu w regulaminowym czasie gry.

05.05.2022 09:47

@tapczan
Dlaczego Mandżukić nie miał tylu sytuacji co Lewy, a grał w doskonale funkcjonującej maszynie Heynckesa?
Nawet w legendarnym sezonie 2012/2013 nawet nie zbliżył się do statystyk Lewandowskiego.
To pokazuje, że same podania to nie wszystko. Napastnik musi wyjść na pozycję, znaleźć się w odpowiednim miejscu i czasie. To właśnie ten timing tak wyróżniał Gerda Muellera, dzięki czemu strzelał tyle bramek.
Dzisiaj nikt tak sie nie ustawia jak Lewy, a jeśli dodamy do tego jego niesamowite wykończenie i technikę użytkową to mamy odpowiedź dlaczego ma tyle sytuacji i goli.

29.04.2022 17:10

@Edmund
Rozmowy z Muellerem i Neuerem toczą się od jakiegoś czasu. Z Robertem zaczynają się ponoć dziś.
Nie powinno się traktować w taki sposób jednego z dwóch najlepszych napastników w historii klubu.
34 lata Lewandowskiego to tylko liczba. Jego wiek biologiczny jest znacznie niższy, a wyniki wydolnościowe lepsze niż 4 lata temu.

27.04.2022 13:59

@Edmund
Po co mają rozmawiać z innymi klubami jak wiedzą, że dostaną nowe kontrakty?

27.04.2022 12:15

@Edmund
Neuer i Mueller też mają swoje lata, a za chwilę będą mieli nowe kontrakty. Jest oczywiste, że rozmowy z Lewym są przeciągane bo Bayern chce ściągnąć Haalanda. Lewy chce się zabezpieczyć na przyszłość i dlatego Zahavi rozmawia z Barceloną. Czy jest w tym coś nie fair?

27.04.2022 11:58

@WayeThe
Hahahaha!!!! Ten boski Karim po raz pierwszy w poważnej karierze strzelił 40 bramek w sezonie.
Lewandowski strzela co najmniej 40 goli od 7 sezonów. Prwada jest taka, że Lewy go wciaga nosem i nie zmieni tego jeden genialny sezon Francuza. Szkopuł w tym, że gra w dużo bardziej medialnym Realu i jest Francuzem dlatego ma realne szanse na Złotą Piłkę. Lewy powinien mieć już dwie, a nie ma żadnej bo jest Polakiem. Nadzieja jednak umiera ostatnia. Wierzę w Pepa i jego geniusz trenerski. City wyeliminuje Real i Benzema nie dostanie Balona.

26.04.2022 23:20

@Zerafaelo
Lewandowski strzelił prawie 50 goli w sezonie ze średnią ponad 1 gol na mecz. Jeżeli to jest zjazd formy to ja nie mam pytań.
Co do Muellera to od kilku tygodni jest bez formy. Jesień miał znakomita.

14.04.2022 20:13

@Zerafaelo
Przyspieszenie gry nie polega na szybkim bieganiu tylko na szybkim rozegraniu piłki, a Robert i Thomas potrafią to robić. Bayern Nagelsmanna przez większość meczów gra atakiem pozycyjnym i w tym aspekcie niezbędna jest gra na jeden kontakt, a nie sprinty. Zawodnicy o charakterystyce Lewego i Thomasa są nieocenieni.
@bawaria42
Ja nie jestem takim pesymistą. Wierzę że Julian wyciągnie wnioski z błędów i nie będzie grać trójką obrońców. Trzeba też solidnie wzmocnić ławkę, przedłużyć kontrakty z najlepszymi piłkarzami i Bayern będzie się liczyć w LM.

14.04.2022 17:31

@GuteSpiele
Jasne, że chce zostać, bo wbrew temu co twierdzą niektórzy Lewy nie osiągnął wszystkiego z Bayernem.
Do pobicia jest legendarny rekord Muellera i przedłużenie kontraktu do 2025 roku jest mu potrzebne.
I przede wszystkim chce wygrać po raz kolejny LM i zdobyć upragnioną Złotą Piłkę.

14.04.2022 14:15

@Pir5
Nie uważasz, że odkładanie rozmów z Lewym, a koncentrowanie się na negocjacjach z Gnabrym, który od co najmniej miesiąca gra kichę jest trochę nie w porządku?

14.04.2022 13:07

@Ivan7
I tego przeciętnego technicznie Lewandowskiego chce Barcelona Xaviego, która bazuje na posiadaniu piłki i grze na małej przestrzeni. Gdzie tu logika?
Lewandowski potrafi grać kombinacyjnie jak mało kto pod warunkiem, że ma do tego partnerów.
Za Hansiego taka gra Lewego z Muellerem, Kimmichem czy Gnabrym funkcjonowała świetnie, bo była wymiana pozycji, gra bez piłki, przyspieszenie. Dziś Lewy biega sobie bezproduktywnie po skrzydle, w okolicach 30 metra od bramki rywala, a jak już dostanie podanie to jest osaczony przez 1-2 rywali i nie ma komu tej piłki odegrać.

13.04.2022 21:40

@Murphy123
Żartem jest obcinanie pensji piłkarzowi , który strzela średnio ponad 1 gola na mecz.
Lewemu należy się podwyżka. Przy jego prowadzeniu jest gwarantem 40-50 goli przez kolejne 3 lata.

13.04.2022 14:17

Jeszcze nie tak dawno Bayern Flicka potrafił rozpieprzyć 4-0 mistrza Hiszpanii. Dziś nie potrafi ograć 7 zespół ligi hiszpańskiej. Tylko wtedy Bayern miał trenera, a nie uczniaka.

12.04.2022 23:00

@tapczan
Żadna z dostępnych 9-tek nie gwarantuje w Bayernie 30 goli w samej lidze. Nadal uważam, że ta medialna szopka to walka Zahaviego o nowy kontrakt w Bayernie. Nie łudżmy się. Bayern po odejściu RL9 długo nie będzie miał napastnika tej klasy. Lewy wykręca liczby na poziomie Gerda Muellera. Poziom nieosiągalny dla nikogo przez 40 lat.

12.04.2022 11:16

@Rufus87
Guzik prawda. Zidane kiedyś nie ukrywał, że jego ulubionym klubem w Hiszpanii jest Barcelona, a trafił do Realu. To samo Modrić.

12.04.2022 09:19

@Sven
Nie jest sztuką strzelić gola Bayernowi, ale to Bayern ma najlepszego napastnika świata i jest w stanie strzelić więcej goli od Liverpoolu w takiej dyspozycji jak dzisiaj.

10.04.2022 19:28

Panowie nie doceniacie Bayernu. Jak widzę te zachwyty różnych ekspertów nad City i Liverpoolem to przypominam sobie rok 2012 i analogię do Realu i Barcelony w tamtym czasie. Real z Barcą niemal do samego końca walczyły o mistrzostwo i niemal wszyscy typowali, że będzie El Clasico w finale LM.
Stało się zupełnie inaczej bo Barca odpadła w półfinale z Chelsea, a Real z Bayernem.
Trzeba podkreślić, że Bayern przed dwumeczem z Realem przegrał z BVB 0-1 i praktycznie stracił szanse na mistrzostwo Niemiec. Mimo tego w obu meczach z Realem Bayern był zespołem lepszym i zasłużenie awansował do finału. Dzisiaj Bayern nie zachwyca w Bundeslidze, ale to jest Bayern Monachium. Drużyna która w wielkich meczach się potrafi zmobilizować i zaprezentować piękny i skuteczny futbol.
Właśnie dlatego jestem optymistą jeśli chodzi o Ligę Mistrzów.

10.04.2022 18:42

@FanGraczyBayern
Bo Liverpool po prostu jest słabszy piłkarsko od City. Oni grają bardzo prostą piłkę. Wysoki pressing, przechwyt i kontra. Jak to nie działa to są bezproduktywni jak dzisiaj. Drużyna jak najbardziej w zasięgu Bayernu. No ale najpierw trzeba wyeliminować Villareal

10.04.2022 18:21

@ Ależ łatwo jednym podaniem potrafi przejść City pod pole karne Liverpoolu. Trzeba umieć to wykorzystać w ewentualnym dwumeczu z LFC. Ich linia obrony stoi w okolicy koła środkowego. Woda na młyn Daviesa, Comana i Gnabryego.

10.04.2022 17:55

@bawaria42
To nie pierdoły a suche fakty. W 2015 roku strzelił cudownego gola przeciwko Barcelonie. Prawda jest taka, że był to gol na otarcie łez bo Barca była pewna awansu po wygraniu pierwszego meczu z przetrzebionym kontuzjami Bayernem. Natomiast rok później przeciwko Atletico strzelił bardzo ważnego gola na 2-1 dzięki któremu Bayern był nadal w grze , a Hiszpanów uratowała zasada bramek na wyjeździe i fura szczęścia.

08.04.2022 15:02

@Patrick92
"Lewy i może na strzela nam bramek. Tylko gdzie on jest w ważnych meczach?? Za każdym razem znika."
Zanim palniesz taką bzdurę warto sprawdzić ile goli Lewandowski strzelił w ćwierćfinałach i półfinałach LM.
Z wyjątkiem roku 2018 kiedy rzeczywiście zawiódł strzelał w każdym półfinale. Brakuje mu jedynie bramki w finale. W 2020 było bardzo blisko, bo trafił w słupek, Wierzę, że jeszcze pokaże swój kunszt w finale.

08.04.2022 13:30

@vaterland
Tak nigdy nie było w 2020 bo Bayern w każdym meczu rozjeżdżał przeciwników. Nagelsmann to zaprzepaścił przez swoje nowinki taktyczne.

06.04.2022 23:03

Nagelsmann rozmontował najlepszą drużynę na świecie, którą zbudował Flick. Smutne jest to, że nie wyciąga wniosków i dalej brnie grą trójką obrońców co kompletnie nie funkcjonuje. Tęsknię za Hansim.
Może defensywa z ajego czasów nie była monolitem, ale była pewność, że te dwie,trzy , cztery bramki wpadną.

06.04.2022 22:05

@Pir5
Lewy przegrał różnicą zaledwie 33 punktów, więc argument, że jego statystyki nie robią wrażenia jest nietrafiony. Zdeklasował w głosowaniu wszystkie gwiazdy Premier League grając w dużo mniej medialnej Bundeslidze. To świadczy jak dużym uznaniem cieszy się w świecie piłki nożnej. Zdecydowała Copa America, gdzie Messi był najlepszym strzelcem i asystentem i w końcu wygrał cos z reprezentacją.

30.11.2021 13:50

@vaterland
Od momentu wystąpienia objawów COVID-19 chory może zarażać przez maksymalnie 10 dni. Kwarantanna 14-dniowa nie ma więc racji bytu. Zwracają na to uwagę specjaliści. Mam nadzieję, że Julian zasiądzie na ławce w meczu z Benficą, bo w żaden sposób nikogo nie zainfekuje.

30.10.2021 18:21

Robert zostanie w Bayernie, bo niby gdzie miałby odejść. Pociąg do Madrytu odjechał już kilka lat temu.
Pozostaje Anglia, ale problemem jest tamtejszy deszczowy klimat o czym Lewy kiedyś mówił.
Poza tym pobicie rekordu Gerda Muellera i bycie najlepszym strzelecem w historii Bundesligi to większe wyzwanie niż dwa, trzy świetne sezony w Premier League.

26.10.2021 11:36