DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Simon89 Strona 6

@vaterland
Ronaldo gdy w grał Realu Madryt nie opierał swojej gry na solowych akcjach. Często schodził ze skrzydła do środka i potrafił wykończyć akcję na różne sposoby. Nigdy nie był wybitnym dryblerem jak Messi czy Neymar. Messi to geniusz. Nikt inny nie prowadził tak krótko piłki przy nodze na tak niesamowitej szybkości.
Tego się nie da wytrenować. Z tym się trzeba urodzić. Prawda jest taka, że nawet najwybitniejsza indywidualność bez wsparcia drużyny niczego nie wygra. Gdyby było inaczej Argentyna z Messim w składzie już dawno zdobyłaby mistrzostwo świata.

24.05.2022 09:50

"Zdaniem laików liczą się oczywiście efektowne liczby i bramki, jednak kiedy złota piłka była przyznawana za umiejętności a nie medialność to wcale nie tylko napastnicy byli nagradzani w tym plebiscycie".

Messi i Ronaldo w czasach swojej świetności w plebiscycie Złotej Piłki zgarniali w sumie około 70% wszystkich głosów. Czy wszyscy ci dziennikarze, którzy na nich głosowali i doceniali wartość piłkarską to laicy? Głosowali bo strzelenie 50-60 goli w sezonie to osiągniecie kosmiczne, znacznie trudniejsze do wykonania niż efektowne parady bramkarskie, czyszczenie przedpola przez obrońców czy podania w uliczkę pomocników.

23.05.2022 22:57

@Bejbich
Dlatego, że ma tylko roczny kontrakt i po jego wypełnieniu odejdzie za darmo jako trzeci zawodnik po Alabie i Suele. To powoduje ogromne straty w budżecie, który jest już mocno uszczuplony przez pandemię.
Nie bez powodu są prowadzone rozmowy z Zalajdziciem i Mane. Po zakontraktowaniu nastepców Robert zostanie sprzedany, żeby klub finansowo nie był na większym minusie.

23.05.2022 21:40

@vaterland
Robbery , Muller nigdy nawet nie byli bliscy zdobycia Złotej Piłki. W opinii wielu ekspertów Lewandowski powinien mieć już dwie Złote Piłki.
Bardzo szanuję piłkarzy pokroju Riberyego i Robbena, ale w piłce nożnej to gole decydują o wszystkim.
Zdobywanie bramek jest najtrudniejsze i najważniejsze, dlatego Robert jest ponad nimi.

23.05.2022 18:42

Panowie Robert Lewandowski nigdy nie ukrywał, że jego marzeniem jest gra w Hiszpanii. Zarząd Bayernu doskonale o tym wiedział. Nie po to zatrudnił Zahaviego, żeby zostać w Niemczech do końca poważnej kariery, bo w takim wypadku sprawdziłby się Kucharski. Celem Zahaviego było odejście Roberta przed zakończeniem kontraktu. Nie udało się w 2018 roku, ale wszystko wskazuje na to, że stanie się to w tym okienku transferowym. Nawet Hoeness w wywiadzie opublikowanym parę godzin temu powiedział, że najpierw Bayern musi znaleźć zastępcę.
Szkoda, że nie udało się sprowadzić Haalanda. Wówczas mielibyśmy do czynienia z sytuacją win-win.
Bayern ma godnego następcę, a Lewy spełnia swoje marzenie o grze w Hiszpanii.
Niestety tak się nie stało. Bundesliga poniesie ogromną stratę, zarówno sportową jak i marketingową.

23.05.2022 18:33

"Pini kręci pięknie, oferty według niego nie było ale Lewandowski już wcześniej podjął decyzję, a on sam zdążył skomentować ten brak oferty, słowami że rok kontraktu to zbyt mało i chce 2 lat. Serio jakiś kibic Bayernu to kupuje?:"

Nie ma tu sprzeczności. To jest mądrość zawodnika, który chce się zabezpieczyć i rozważa różne opcje.
Lewandowski ma kontrakt, który kończy się nie w tym, ale w przyszłym roku. To zmienia postać rzeczy, bo klub również ma kartę, którą może zagrać, a więc przetrzymać go do końca kontraktu. Ta karta jest niestety słaba, bo wypełnienie kontraktu przez Lewego oznacza, że w lipcu 2023 odejdzie za darmo, a wiązałoby się to ze stratami finansowymi Bayernu, które już są bardzo wysokie w wyniku pandemii. To jest też gra Zahaviego, który mówi: "Mamy dobrą ofertę z Barcelony. Robert bardzo chce tam zagrać. Co wy na to?" I tak jest w tym wypadku. Okazało się, że nie mieli żadnej oferty, bo priorytetem był Haaland.
To o czym mówi Zahavi idealnie zazębia się z doniesieniami medialnymi. Bayern walczył do samego końca o Haalanda. Norweg wybrał City, a zaraz potem Robert mówi, że nie przedłuży kontraktu. Hasan został z ręką w nocniku, bo nie będzie ani Haalanda, ani Lewandowskiego. Kolejna kompromitacja Bośniaka, za którą powinien z hukiem wylecieć z klubu.
Przegrał nie tylko Bayern, ale przede wszystkim Bundesliga. Wschodząca gwiazda piłki już odeszła do Anglii, a niebawem odejdzie najlepszy piłkarz ligi. To jest marketingowa i sportowa klęska.

23.05.2022 16:39

@misza
Zahavi przeprowadził największa transakcję w historii piłki, czyli transfer Neymara. To dzięki niemu Abramowicz przejął Chelsea. Odpowiadał między innymi za transfery Ferdinanda do MU, czy Cecha i Drogby do Chelsea. To facet, który zna się na swojej robocie i ma szerokie kontakty.
Współpracował z wieloma świetnymi piłkarzami. Niestety rozegrał Hasana jak dzieciaka.

23.05.2022 11:51

@misza Zahavi to marka w świecie piłki. Hasan to płotka. Nie mam wątpliwości, że
to Bośniak się pogrąża.

23.05.2022 11:24

@misza
Dyrektor sportowy publicznie kłamie, że najlepszy piłkarz dostał ofertę przedłużenia kontraktu.
To jest wizerunkowa katastrofa klubu!

23.05.2022 11:20

A więc to prawda. Robert już wcześniej podjął decyzję o odejściu. Po to zatrudnił Zahaviego , żeby spełnić marzenie o grze w Hiszpanii. To co nie udało się w 2018 roku Zahavi dokona w tym roku.

23.05.2022 10:56

@obiektywizm
Bayern w zeszłym roku osiągnął najniższe przychody od 8 lat na skutek pandemii. Alaba, Suele odeszli za darmo. Jak tak dalej pójdzie to za rok za darmo odejdą Lewy i Gnabry. Takie podejście to narażanie klubu na wielomiliardowe straty. Ewidentnie funkcja prezesa przerosła Kahna.

Edytowano : 2022-05-23 09:28:57

*wielomilionowe straty

23.05.2022 09:27

Jasne. Flick też miał kontrakt do 2023 i gdzie teraz jest? Co innego się mówi w mediach a co innego dzieje się za kulisami. Jak będzie już zakontraktowany jakiś napastnik to Lewy odejdzie w tym okienku transferowym.

17.05.2022 15:34

@tapczan
Użytkownik @vaterland od dawna deprecjonuje osiagnięcia Lewego w Bayernie.
Jak Bayern przegrywa to zawodzi Lewandowski, a jak wygrywa inni zawodnicy są decydujący. a Lewandowski tylko wykańcza. Wypomina mu to co kiedyś powiedział o kolegach, transferach. O tym jak jego ulubieni piłkarze toczyli wojnę o transfer( Ribery) czy po prostu też chcieli odejść(Mueller) nie wspomina, co jest mocno stronnicze.

13.05.2022 13:49

@misza
Bardziej chodzi mi o medialność. Pod tym względem Barca czy Real to półka wyżej od Bayernu. Kiedy o Lewym było naprawdę głośno na świecie przez te wszystkie lata w Bundeslidze? W 2013 roku gdy strzelił 4 gole Realowi jeszcze w barwach Dortmundu. Jeśli chodzi o grę w Bayernie to może były dwa takie momenty.
5 goli w 9 minut i kampania 2020 zakończona historycznym sekstetem. Bramki strzelane w Bundeslidze nikogo nie interesują w krajach egzotycznych, a właśnie to było przyczyną porażki o włos z Messim w plebiscycie Złotej Piłki. Dziennikarze z tamtych krajów nawet nie umieszczali go w trójce.
Bramki Lewego w La Lidze będą komentowane co tydzień. Spójrzmy co się stało w 2013 roku. Bayern zdobył tryplet, a Real żadnego trofeum. Ronaldo na jesieni wykręca kosmiczne liczby i zdobywa Złotą Piłkę. Niestety tak to działa w tym plebiscycie i Bayern tego nie przeskoczy.
2020 rok to tak naprawdę była jedyna szansa dla Lewego na Balona w barwach Bayernu. Zdobyte wszystkie możliwe trofea i król strzelców w każdych rozgrywkach. Z wiadomych względów się nie udało.
Rozumiem, że chce zmienić otoczenie, spróbować czegoś innego. Z jego prowadzeniem 3-4 lata pogra na najwyższym poziomie. Styl gry Barcelony bazujący na posiadaniu piłki i technice idealnie mu pasuje. Barca
już przeprowadziła dobre transfery, a jak dojdzie Lewy to przyjdą kolejni świetni piłkarze.

@vaterland
Skończ pisać te swoje bzdety. Robert już tu wszystko osiągnął i potrzebuje nowego wyzwania. Jego fochy z 2018 roku nie mają tu nic do rzeczy. Dla Bayernu to koniec pięknej ery, a zarazem początek nowej.

13.05.2022 13:08

@GuteSpiele
Po transferze do Barcelony jego wartość marketingowa bardzo wzrośnie, a co za tym idzie ma dużo większe szanse na Złotą Piłkę. Ponoć oferują mu 3- letni kontrakt, a to wystarczająco dużo czasu, żeby Barca wróciła na szczyt, a Robert będzie mieć w tym znaczny udział.

13.05.2022 12:05

@Edmund
"Czy Nagelsmann posadził by Lewego na ławce i w ogóle z niego nie korzystał gdyby Halaand trafił do nas? Wątpię."

Niedorzeczność. W przypadku transferu Haalanda Robert musiałby opuścić klub bo Bayernu po prostu nie byłoby stać na utrzymanie tych dwóch graczy.

13.05.2022 10:01

@Marienplatz
Takiej serii w LM to nie miał nawet Messi, który w swoim najlepszym sezonie strzelił 14 goli. Mniej od Benzemy. Czy Benzema jest lepszy od Messiego? Ten argument jest bez sensu. Lewy przez siedem sezonów z rzędu strzelił co najmniej 40 goli, a od trzech strzela ponad jednego gola na mecz. Od 2016 roku strzelił najwięcej goli. Który z nich jest bardziej kompletnym piłkarzem to kwestia do dyskusji. Nie ma natomiast wątpliwości kto jest lepszym napastnikiem.

05.05.2022 12:30

@tapczan
Trzeba też zaznaczyć że takie prezenty od rywali jakie miał Real to naprawdę niesamowite.
Zobaczmy co wyprawiali bramkarze PSG i Chelsea przy bramkach Benzemy. Myślę, że Lewandowski prędzej by oberwał od bramkarza w szczękę niż to co dostał Benzema.

Edytowano : 2022-05-05 09:52:24

Choć trzeba uczciwie przyznać, że wczoraj Laporte powinien wylecieć z boiska za liścia na Modriciu, a wówczas Real raczej rozstrzygnąłby sprawę awansu w regulaminowym czasie gry.

05.05.2022 09:47

@tapczan
Dlaczego Mandżukić nie miał tylu sytuacji co Lewy, a grał w doskonale funkcjonującej maszynie Heynckesa?
Nawet w legendarnym sezonie 2012/2013 nawet nie zbliżył się do statystyk Lewandowskiego.
To pokazuje, że same podania to nie wszystko. Napastnik musi wyjść na pozycję, znaleźć się w odpowiednim miejscu i czasie. To właśnie ten timing tak wyróżniał Gerda Muellera, dzięki czemu strzelał tyle bramek.
Dzisiaj nikt tak sie nie ustawia jak Lewy, a jeśli dodamy do tego jego niesamowite wykończenie i technikę użytkową to mamy odpowiedź dlaczego ma tyle sytuacji i goli.

29.04.2022 17:10

@Edmund
Rozmowy z Muellerem i Neuerem toczą się od jakiegoś czasu. Z Robertem zaczynają się ponoć dziś.
Nie powinno się traktować w taki sposób jednego z dwóch najlepszych napastników w historii klubu.
34 lata Lewandowskiego to tylko liczba. Jego wiek biologiczny jest znacznie niższy, a wyniki wydolnościowe lepsze niż 4 lata temu.

27.04.2022 13:59

@Edmund
Po co mają rozmawiać z innymi klubami jak wiedzą, że dostaną nowe kontrakty?

27.04.2022 12:15

@Edmund
Neuer i Mueller też mają swoje lata, a za chwilę będą mieli nowe kontrakty. Jest oczywiste, że rozmowy z Lewym są przeciągane bo Bayern chce ściągnąć Haalanda. Lewy chce się zabezpieczyć na przyszłość i dlatego Zahavi rozmawia z Barceloną. Czy jest w tym coś nie fair?

27.04.2022 11:58

@WayeThe
Hahahaha!!!! Ten boski Karim po raz pierwszy w poważnej karierze strzelił 40 bramek w sezonie.
Lewandowski strzela co najmniej 40 goli od 7 sezonów. Prwada jest taka, że Lewy go wciaga nosem i nie zmieni tego jeden genialny sezon Francuza. Szkopuł w tym, że gra w dużo bardziej medialnym Realu i jest Francuzem dlatego ma realne szanse na Złotą Piłkę. Lewy powinien mieć już dwie, a nie ma żadnej bo jest Polakiem. Nadzieja jednak umiera ostatnia. Wierzę w Pepa i jego geniusz trenerski. City wyeliminuje Real i Benzema nie dostanie Balona.

26.04.2022 23:20

@Zerafaelo
Lewandowski strzelił prawie 50 goli w sezonie ze średnią ponad 1 gol na mecz. Jeżeli to jest zjazd formy to ja nie mam pytań.
Co do Muellera to od kilku tygodni jest bez formy. Jesień miał znakomita.

14.04.2022 20:13

@Zerafaelo
Przyspieszenie gry nie polega na szybkim bieganiu tylko na szybkim rozegraniu piłki, a Robert i Thomas potrafią to robić. Bayern Nagelsmanna przez większość meczów gra atakiem pozycyjnym i w tym aspekcie niezbędna jest gra na jeden kontakt, a nie sprinty. Zawodnicy o charakterystyce Lewego i Thomasa są nieocenieni.
@bawaria42
Ja nie jestem takim pesymistą. Wierzę że Julian wyciągnie wnioski z błędów i nie będzie grać trójką obrońców. Trzeba też solidnie wzmocnić ławkę, przedłużyć kontrakty z najlepszymi piłkarzami i Bayern będzie się liczyć w LM.

14.04.2022 17:31

@GuteSpiele
Jasne, że chce zostać, bo wbrew temu co twierdzą niektórzy Lewy nie osiągnął wszystkiego z Bayernem.
Do pobicia jest legendarny rekord Muellera i przedłużenie kontraktu do 2025 roku jest mu potrzebne.
I przede wszystkim chce wygrać po raz kolejny LM i zdobyć upragnioną Złotą Piłkę.

14.04.2022 14:15

@Pir5
Nie uważasz, że odkładanie rozmów z Lewym, a koncentrowanie się na negocjacjach z Gnabrym, który od co najmniej miesiąca gra kichę jest trochę nie w porządku?

14.04.2022 13:07

@Ivan7
I tego przeciętnego technicznie Lewandowskiego chce Barcelona Xaviego, która bazuje na posiadaniu piłki i grze na małej przestrzeni. Gdzie tu logika?
Lewandowski potrafi grać kombinacyjnie jak mało kto pod warunkiem, że ma do tego partnerów.
Za Hansiego taka gra Lewego z Muellerem, Kimmichem czy Gnabrym funkcjonowała świetnie, bo była wymiana pozycji, gra bez piłki, przyspieszenie. Dziś Lewy biega sobie bezproduktywnie po skrzydle, w okolicach 30 metra od bramki rywala, a jak już dostanie podanie to jest osaczony przez 1-2 rywali i nie ma komu tej piłki odegrać.

13.04.2022 21:40

@Murphy123
Żartem jest obcinanie pensji piłkarzowi , który strzela średnio ponad 1 gola na mecz.
Lewemu należy się podwyżka. Przy jego prowadzeniu jest gwarantem 40-50 goli przez kolejne 3 lata.

13.04.2022 14:17

Jeszcze nie tak dawno Bayern Flicka potrafił rozpieprzyć 4-0 mistrza Hiszpanii. Dziś nie potrafi ograć 7 zespół ligi hiszpańskiej. Tylko wtedy Bayern miał trenera, a nie uczniaka.

12.04.2022 23:00

@tapczan
Żadna z dostępnych 9-tek nie gwarantuje w Bayernie 30 goli w samej lidze. Nadal uważam, że ta medialna szopka to walka Zahaviego o nowy kontrakt w Bayernie. Nie łudżmy się. Bayern po odejściu RL9 długo nie będzie miał napastnika tej klasy. Lewy wykręca liczby na poziomie Gerda Muellera. Poziom nieosiągalny dla nikogo przez 40 lat.

12.04.2022 11:16

@Rufus87
Guzik prawda. Zidane kiedyś nie ukrywał, że jego ulubionym klubem w Hiszpanii jest Barcelona, a trafił do Realu. To samo Modrić.

12.04.2022 09:19

@Sven
Nie jest sztuką strzelić gola Bayernowi, ale to Bayern ma najlepszego napastnika świata i jest w stanie strzelić więcej goli od Liverpoolu w takiej dyspozycji jak dzisiaj.

10.04.2022 19:28

Panowie nie doceniacie Bayernu. Jak widzę te zachwyty różnych ekspertów nad City i Liverpoolem to przypominam sobie rok 2012 i analogię do Realu i Barcelony w tamtym czasie. Real z Barcą niemal do samego końca walczyły o mistrzostwo i niemal wszyscy typowali, że będzie El Clasico w finale LM.
Stało się zupełnie inaczej bo Barca odpadła w półfinale z Chelsea, a Real z Bayernem.
Trzeba podkreślić, że Bayern przed dwumeczem z Realem przegrał z BVB 0-1 i praktycznie stracił szanse na mistrzostwo Niemiec. Mimo tego w obu meczach z Realem Bayern był zespołem lepszym i zasłużenie awansował do finału. Dzisiaj Bayern nie zachwyca w Bundeslidze, ale to jest Bayern Monachium. Drużyna która w wielkich meczach się potrafi zmobilizować i zaprezentować piękny i skuteczny futbol.
Właśnie dlatego jestem optymistą jeśli chodzi o Ligę Mistrzów.

10.04.2022 18:42

@FanGraczyBayern
Bo Liverpool po prostu jest słabszy piłkarsko od City. Oni grają bardzo prostą piłkę. Wysoki pressing, przechwyt i kontra. Jak to nie działa to są bezproduktywni jak dzisiaj. Drużyna jak najbardziej w zasięgu Bayernu. No ale najpierw trzeba wyeliminować Villareal

10.04.2022 18:21

@ Ależ łatwo jednym podaniem potrafi przejść City pod pole karne Liverpoolu. Trzeba umieć to wykorzystać w ewentualnym dwumeczu z LFC. Ich linia obrony stoi w okolicy koła środkowego. Woda na młyn Daviesa, Comana i Gnabryego.

10.04.2022 17:55

@bawaria42
To nie pierdoły a suche fakty. W 2015 roku strzelił cudownego gola przeciwko Barcelonie. Prawda jest taka, że był to gol na otarcie łez bo Barca była pewna awansu po wygraniu pierwszego meczu z przetrzebionym kontuzjami Bayernem. Natomiast rok później przeciwko Atletico strzelił bardzo ważnego gola na 2-1 dzięki któremu Bayern był nadal w grze , a Hiszpanów uratowała zasada bramek na wyjeździe i fura szczęścia.

08.04.2022 15:02

@Patrick92
"Lewy i może na strzela nam bramek. Tylko gdzie on jest w ważnych meczach?? Za każdym razem znika."
Zanim palniesz taką bzdurę warto sprawdzić ile goli Lewandowski strzelił w ćwierćfinałach i półfinałach LM.
Z wyjątkiem roku 2018 kiedy rzeczywiście zawiódł strzelał w każdym półfinale. Brakuje mu jedynie bramki w finale. W 2020 było bardzo blisko, bo trafił w słupek, Wierzę, że jeszcze pokaże swój kunszt w finale.

08.04.2022 13:30

@vaterland
Tak nigdy nie było w 2020 bo Bayern w każdym meczu rozjeżdżał przeciwników. Nagelsmann to zaprzepaścił przez swoje nowinki taktyczne.

06.04.2022 23:03

Nagelsmann rozmontował najlepszą drużynę na świecie, którą zbudował Flick. Smutne jest to, że nie wyciąga wniosków i dalej brnie grą trójką obrońców co kompletnie nie funkcjonuje. Tęsknię za Hansim.
Może defensywa z ajego czasów nie była monolitem, ale była pewność, że te dwie,trzy , cztery bramki wpadną.

06.04.2022 22:05

@Pir5
Lewy przegrał różnicą zaledwie 33 punktów, więc argument, że jego statystyki nie robią wrażenia jest nietrafiony. Zdeklasował w głosowaniu wszystkie gwiazdy Premier League grając w dużo mniej medialnej Bundeslidze. To świadczy jak dużym uznaniem cieszy się w świecie piłki nożnej. Zdecydowała Copa America, gdzie Messi był najlepszym strzelcem i asystentem i w końcu wygrał cos z reprezentacją.

30.11.2021 13:50

@vaterland
Od momentu wystąpienia objawów COVID-19 chory może zarażać przez maksymalnie 10 dni. Kwarantanna 14-dniowa nie ma więc racji bytu. Zwracają na to uwagę specjaliści. Mam nadzieję, że Julian zasiądzie na ławce w meczu z Benficą, bo w żaden sposób nikogo nie zainfekuje.

30.10.2021 18:21

Robert zostanie w Bayernie, bo niby gdzie miałby odejść. Pociąg do Madrytu odjechał już kilka lat temu.
Pozostaje Anglia, ale problemem jest tamtejszy deszczowy klimat o czym Lewy kiedyś mówił.
Poza tym pobicie rekordu Gerda Muellera i bycie najlepszym strzelecem w historii Bundesligi to większe wyzwanie niż dwa, trzy świetne sezony w Premier League.

26.10.2021 11:36

@nyy32
Serio stawiasz wyżej Real od Bayernu? Obrona Realu jest dziurawa jak sito. Bayern dzisiaj zrobiłby im manitę. Faworytami do wygrania LM są Bayern, City i PSG. Zresztą kursy bukmacherów są jednoznaczne.
Groźny będzie też Liverpool.

24.10.2021 18:37

@WayeThe
Salah tego poziomu nie utrzyma do końca roku. Nie jest to piłkarz, który potrafi strzelać ponad 1 gola na mecz w ciągu całego sezonu.

23.10.2021 17:43

@GuteSpiele
Sam Lewy powiedział niedawno, że chciałby więcej sytuacji kreować kolegom. I tu jest potencjał do wykorzystania. W samej Bundeslidze Robert ma średnio 32 kontakty z piłką i średnio 1,6 kluczowych podań. To więcej niż Goretzka mimo tego, że ten jest dwa razy częściej przy piłce i niwiele mniej niż Kimmich, który jest trzykrotnie częściej przy piłce. Goretzka nigdy nie będzie wybitnym kreatorem, a do tego często wchodzi Lewemu w drogę i oddaje bezproduktywne strzały.

04.10.2021 10:49

Kolejny mecz, w którym Robert jest mało aktywny. Wczoraj miał tylko 21 kontaktów z piłką, a zwykle ma dwa razy tyle. Mimo tego zaliczył asystę i trzy kluczowe podania. Zmarnował też jedną dobrą okazję.
Uważam, że drużyna marnotrawi potencjał Lewego. Gnabry i Sane to indywidualiści. Jedynie Thomas zagrywa piłki Robertowi. Na średniaków Bundesligi taka gra wystarczy, ale na PSG, City czy Liverpool już nie.

04.10.2021 09:40

@GuteSpiele
Bez przesady. To tylko Besiktas

15.09.2021 19:51

@GuteSpiele
Co do Depaya masz absolutną rację. Facet już wcześniej odbił się od United. Nie jest to zawodnik najwyższego formatu, ale Barcy nie stać na lepszego. Starzejący się Suarez jest od niego dużo lepszy, a potraktowano go jak przedmiot.
Natomiast zupełnie nie rozumiem tego deprecjonowania La Ligi. Hiszpańscy giganci obniżyli poziom, ale to przejściowe problemy. Tam nadal grają świetni piłkarze. Real zatrudnił Ancelottiego i już odbudowuje swoją pozycję. Za rok przyjdzie Mbappe i znów będą jedną z czterech najlepszych drużyn na świecie. Barcelona potrzebuje więcej czasu. Takie jest dziedzictwo poprzedniego prezydenta. To kwestia czasu kiedy będą się bić o triumf w Champions League. I bardzo dobrze, bo dzięki temu uda się zapobiec dominacji angielskich drużyn. Sam Bayern to za mało.

14.09.2021 17:06

@bayern1987dwa
Gwoli ścisłości. Flick z Bayernem wygrał sekstet. Tylko Guardiola z Barceloną dokonał tego wcześniej.
Hansi Flick stworzył potwora, który miażdżył każdego rywala.
Po drugie opowieści, że to Neuer wygrał LM można włożyć między bajki. Wygrała drużyna. To prawda, że Manu miał w finale trzy czy cztery wspaniałe parady, ale Bayern też miał sytuacje. Lewandowski trafił w słupek po genialnym przyjęciu. PSG też miało szczęście. Zresztą poza kilkoma kontrami paryżanie nic w tym meczu nie pokazali. To Bayern prowadził grę i czysto piłkarsko był lepszy od PSG.
Umniejszanie Flickowi tego wspaniałego sukcesu jest naprawdę słabe.
I po trzecie. Hansi niczego nie "olał". Miał ważny kontrakt przez 2 lata. To Rummenigge był niekonsekwentny, bo najpierw kategorycznie zaprzeczał odejściu Flicka, a później zgodził się na rozwiązanie kontraktu.

09.09.2021 15:48

@Arkady142
Każdy bramkarz światowej klasy powinien sobie poradzić z taki strzałem. To prawda, że był trudny, ale nie najtrudniejszy.
Co do Neuera to po namyśle przyznaję ci rację. To porównanie jest obrazą dla Manu.

08.09.2021 22:49

@Arkady142
Bzdura kompletna. Neuer by to spokojnie wyjął. Bronił zdecydowanie trudniejsze strzały lecące bliżej słupka.
Nie mamy bramkarza na światowym poziomie i dlatego przegrywamy

08.09.2021 22:32

@hoodykr
Strzelił w jednym sezonie 27 goli. Mniej od Silvy, a przez Lewego został zdeklasowany i już zjada Bundesligę. Dobre sobie...

Edytowano : 2021-08-19 11:09:41

Z drugiej strony kilka dni temu o zainteresowaniu Bayernu Haalandem pisał Fabrizio Romano, a to bardzo dobre źródło, więc coś jest na rzeczy.
W mojej opinii transfer Haalanda za rok ma rację bytu pod warunkiem zmiany systemu gry na 4-3-3 za czym optuje Nagelsmann i gra trójką z przodu Mueller - Lewandowski - Haaland.
Pozbywanie się za rok Roberta oznaczałoby obniżenie poziomu gry na co Bayern nie może sobie pozwolić.

19.08.2021 11:03

@Reeken89
Haaland zasługuje co najwyżej na połowę takich zarobków. Nie jest to piłkarz na miarę Bayernu. Przynajmniej na chwilę obecną. Upamecano z Suele obnażyli wszystkie jego braki. To gracz bazujący na szybkości i zdobywaniu przestrzeni. Kiedy nie może się rozpędzić i wyjść na pozycję jest bezużyteczny co pokazał ostatni mecz.
Robert zostanie w Bayernie aż pobije rekord Muellera w zdobytych bramkach w Bundeslidze, a przy okazji zgarnie jeszcze Ligę Mistrzów.

19.08.2021 10:55

@GuteSpiele
Są wakacje. Masz dużo czasu więc obejrzyj sobie na Youtube filmiki z umiejętnościami technicznymi Lewego.
W komentarzach ludzie z róznych krajów zachwycają się techniką użytkową Lewego. Porównują go do Zidane'a czy Van Bastena, a to wystarczająca laurka.
Haaland ma dwa atuty, których Robert nie ma. Wiek i przyspieszenie. Nie zmienia to faktu, że jeśli chodzi o całokształt umiejętności Haaland nie ma podjazdu.

15.08.2021 13:00

@luu1986
Uśmiałem się. Sprzedać najlepszego napastnika świata przerastającego o klasę pozostałych z czołówki i jednego z najlepszych w historii piłki i kupić jednowymiarowego napastnika żyjącego z kontr i podań zupełnie nie pasującego do dominującego stylu Bayernu.

15.08.2021 11:20

@bayern1987dwa
Dokładnie. Nawet dziś BVB nic wielkiego nie gra . To Frankfurt rozdaje prezenty

14.08.2021 19:55

@bawaria42
Haaland nie pasuje do stylu Bayernu. To jest gracz bazujący na szybkości, który potrzebuje przestrzeni na boisku. BVB gra częściej z kontry i to jest woda na młyn Norwega.
Prędzej by się odnalazł w takim Liverpoolu Kloppa, ale nie w Bayernie bo nie potrafi grać na małej przestrzeni. Jest młody, więc ma czas na rozwój.
RL9 to jeden z najlepszych napastników w historii i cieszmy się każdym jego występem bo nie będzie grać wiecznie.

10.08.2021 12:39

2-0. Dublet Lewego i tak się skończy antyfutbol Szwecji w tym turnieju.

Edytowano : 2021-06-23 09:57:57

* Korekta. To będzie początek końca Szwedów. Mam nadzieję, że koniec nastąpi w 1/8 finału.

23.06.2021 09:54

@Arkady142
Mają też 12 zawodnika w drużynie bo grają u siebie. Poza tym Francja nie lubi grać atakiem pozycyjnym.
Hiszpanie bawią się z piłka przy nodze i grają u siebie.
Polacy grają w zupełnie nieporownywalnych warunkach

19.06.2021 17:39

@Arkady142
Messi na 6 Złotych Piłek w aż 4 przypadkach zdobył LM. Ronaldo 5 Złotych Piłek, w tym 4 wygrane LM.
Premier League może być najlepszą ligą krajową na świecie, ale absolutnym szczytem w klubowej piłce jest Champions League. I to jest sedno sprawy.

14.05.2021 12:15

@Arkady142
Błagam Cię! Kiedy ostatnio najlepszym piłkarzem świata wybrany został zawodnik Premier League?
Było to w 2008 roku kiedy Złotą Piłkę zdobył Cristiano Ronaldo. Dlaczego? Odpowiedź jest oczywista. To Liga Mistrzów j kreuje największych piłkarzy świata. Messi i Ronaldo zdominowali futbol bo wielokrotnie zdobyli Puchar Europy. Premier League jest potężna, ale nie jest gwarantem prawdziwego sukcesu.

12.05.2021 22:08

@Arkady142
Ja nie twierdzę, że są amatorami w porównaniu z Bayernem. Sam napisałem, że liga angielska jest ewidentnie najlepsza co nie zmienia faktu, że Bayern jest większy od każdego z klubów angielskich.
Brakuje im czasu na porządne treningi? To wymówka ludzi słabych i niezdyscyplinowanych.
"Chcę się dalej uczyć, to także cały czas mam w głowie. Nie wydaje mi się, że wiem już wszystko, że jestem najlepszy i mam najwyższe umiejętności na świecie. Także potrzebuję treningów, by robić coś lepiej. Dlatego moją ambicją jest aby być ciągle na szczycie nawet jeżeli mam 32-33 lata. Ja jednak wiem, że mój wiek to tylko liczba, a ja mogę grać w piłkę jeszcze wiele, wiele lat". To wypowiedź Lewego dla telewizji klubowej. To jest właśnie mentalność mistrza. Wygrał w piłce klubowej wszystko, a wcale nie jest nasycony.
Czołowe kluby angielskie mają tyle pieniędzy, że mogą mieć w kadrze 20 świetnych piłkarzy, a jeżeli tak bardzo im przeszkadza terminarz to co stoi na przeszkodzie, żeby zmniejszyć ligę do 18 zespołów tak jak w Bundeslidze? Kasa! Niech potem nie płaczą, że zdobędą uszatka 2 razy w ciągu 10 lat.

12.05.2021 18:48

@nyy32
Ta statystyka dobitnie pokazuje, że Bayern przerasta nie tylko Bundesligę, ale również Premier League.

12.05.2021 13:43

@miroslawBayern
W aspekcie marketingowym i finansowym to inny świat. Tutaj pełna zgoda. sportowo jeszcze tak źle nie jest.
Nie licząc Bayernu niemieckie zespoły zwykle przegrywają z czołówką angielską, ale są w stanie nawiązać walkę. Obawiam, się że za kilka lat Anglia tak mocno odjedzie finansowo, że tylko Bayern będzie w stanie z nimi rywalizowac.

12.05.2021 12:30

@nyy32
Przewaga Premier League nad Bundesligą jest oczywista, ale nie ma między tymi ligami przepaści co sugerują niektórzy. Najlepsza drużyna ligi angielskiej miała problemy w dwumeczu z najsłabszą Borussią Dortmund od co najmniej kilku lat. Opowieści, że PL to inny świat jest bajką, co nie oznacza, że Bundesliga nie jest gorsza. Oczywiście, że jest. Wystarczy zerknąć na składy czterech najlepszych zespołów angielskich i niemieckich.
@miroslawBayern
Bayern w tym sezonie strzelił 92 gole, a pozostały do rozegrania tylko dwie kolejki. W poprzednim sezonie strzelił 100 goli. Z tego wynika, że to Lewy więcej strzela, a nie cały Bayern. Prawda jest taka, że Bayern mając tak słabą defensywę zdobył mistrzostwo dzięki Lewandowskiemu i Neuerowi. Bez tych dwóch genialnych piłkarzy mistrzem Niemiec zostałby Lipsk.

12.05.2021 12:08

Nie da się wygrać LM bez typowego napastnika.
Ten mecz dobitnie to pokazuje.

Edytowano : 2021-04-28 21:48:14

*topowego

28.04.2021 21:47

@Arkady142
Flick ma dużo mocniejsze karty niż Lewy w 2018 roku. W końcu wygrał historyczny sekstet, a Robert grał kilka lat i w tamtym czasie nie zdobył ani jednej LM

26.04.2021 15:38

@karl1985
" Nagelsmann praktycznie nic nie osiągnął w piłce klubowej..."
Jeżeli półfinał Ligi Mistrzów jest niczym to ja nie mam pytań...
Co on mógł więcej osiągnąć z Lipskiem? Mistrzostwo Niemiec poza zasięgiem, bo Bayern jest za silny.
Finał Ligi Mistrzów to też za wysokie progi. W tym sezonie pozbawi Dortmund tytułu wicemistrza i brawo za to, bo mu się należy. Już w zeszłym sezonie był blisko. Poza tym ma szanse na zdobycie Pucharu Niemiec czego mu życzę.
Nagelsmann wycisnął wszystko co się da z tej drużyny. Jest świetnym szkoleniowcem, który poprowadzi Bayern do kolejnych sukcesów

26.04.2021 14:23

"ja się też z tym zgadzam nie lubię takich dobijaczy Lewy ma tyle bramek bo gra po prostu w Bayernie i każdego normalnego napastnika byś wstawił i robiłby podobne liczby przykładem jest czupo moting który w 5 meczach strzelił 4 bramki a piłkarzem jest mocno średnim."

Cytat z la rambli. Ale Ci ludzie są żałośni. A najśmieszniejsze jest to że Robert ma na wyciągnięcie ręki rekord Muellera i przejście do historii piłki nożnej, a po tamtych zakompleksionych ludzikach nie zostanie nic.

24.04.2021 17:56

No i gitara! Perez jeszcze bedzie z podkulonym ogonem wracac pod egide UEFA

20.04.2021 16:27

@nyy32
Sęk w tym, że skończyło się na remisie, a nie minimalnej porażce. Do tego jeszcze kontuzja Roberta. Awans PSG w takich warunkach nie ma dużej wartości.

20.04.2021 12:55

@FanGraczyBayern
@seco555
Sam po losowaniu stawiałem na pewne zwycięstwo Bayernu. Moja teza była oparta na założeniu, że Bayern wystąpi w składzie z Robertem. Natomiast po kontuzji RL9 już miałem wątpliwości i bardziej opierałem się na wierze niż na faktach.

20.04.2021 12:41

@nyy32
Jeszcze Superliga nie rozegrała ani jednego meczu, a już jesteś pewny, że odniesie sukces?
City też miało rozgromić Bayern 4-0 w półfinale LM. Skutek: Nawet nie awansowali do półfinału.
PSG miało pokazać miejsce w szeregu. Skutek: Remis 3-3 w dwumeczu z Bayernem grającym bez najlepszego piłkarza świata i awans tylko dzięki głupiemu przepisowi goli na wyjeździe.
Radzę trochę więcej rozsądku bo ostatnio się myliłeś ze swoimi przewidywaniami.

20.04.2021 12:14

@Edmund
Jasne, że dołączą też słabsze kluby, które będą odstawać poziomem.
Mnie najbardziej razi hipokryzja Pereza, który opowiadał, że jest za dużo rozgrywek w świecie piłki nożnej, a sam tworzy teraz Superligę.

20.04.2021 11:45

@GuteSpiele
Jakim sposobem PL jest silniejsza od Superligi?
W Anglii liczy się wielka szóstka, czyli MU, Liverpool, City, Chelsea, Arsenal i Tottenham.
Wszystkie te kluby są w Superlidze, a oprócz nich najlepsze kluby hiszpańskie i włoskie.
Superliga skupia więcej silnych drużyn.

20.04.2021 11:33

@FanGraczyBayern
Jasne, że każdy chce grać z najlepszymi dlatego jedynym sposobem na zdewastowanie tych rozgrywek jest bojkot kibiców na całym świecie. Nie będzie oglądalności to nie będzie też Superligi.

20.04.2021 10:50

@nyy32
Już to widzę jak Amerykanie masowo będą oglądać rozgrywki Pereza. W USA liczy się futbol amerykański i NBA. To się nie zmieni. Azjaci też będą podzieleni. To się nie uda!

20.04.2021 10:38

@nyy32
Kibice na całym świecie nie zostawiają suchej nitki na tym projekcie. Rywalizacja sportowa bez kibiców nie ma racji bytu. Bojkot fanów pogrzebie te rozgrywki.

20.04.2021 10:26

@nyy32
A ja mam nadzieję, że twarde stanowisko Bayernu przyczyni się do zniszczenia planu pewnego starszego pana mającego na celu wzbogacanie się nielicznych kosztem większości. Nie ma na to zgody!
Poza tym co to za Superliga bez Bayernu Monachium??? W założeniu mają tam grać najlepsze kluby na świecie, a bez Bayernu jest to niemożliwe.
Myślę, że obie strony sporu dojdą do porozumienia i kluby będą więcej zarabiać w Lidze Mistrzów

20.04.2021 10:12

@Arkady142
Ta lista najbardziej wartościowych klubów jest nieaktualna. Bayern wyprzedził United i jest trzecim nabardziej wartościowym klubem piłkarskim ustępując Barcelonie i Realowi o ok. 500 milionów dolarów.
Jeszcze w 2018 roku wycena Bayernu wynosiła ponad 3 miliardy dolarów i tracił do United grubo ponad 1 miliard. Dzis klub jest wart ponad 4 miliardy. To jest skala sukcesu Bayernu!

18.04.2021 20:16

@Kimas
Chyba pomyliłeś adresy. To nie BVB tylko Bayern - globalna potęga. Tutaj nikt nie wymusi wcześniejszego odejścia, a przekonał się o tym chociażby Robert Lewandowski. Zarząd oczywiście może pójść Flickowi na rękę, pod warunkiem znalezienia godnego zastępcy co wcale nie będzie takie łatwe.
Tak naprawdę wszystko jest możliwe. Jeśli Rummenigge powie: Nie! to Hansi zostanie.

18.04.2021 17:21

Wyłączyłem z nerwów mecz BVB-city.
Tak to jest jak się parkuje autobus we własnym polu karnym i czeka na geniusz Haalanda. Skandaliczny występ Norwega!

14.04.2021 22:42

@nyy32
City to niech najpierw przejdzie BVB. Wystarczy, że odpali Haaland i Borussia wyjdzie na prowadzenie. Wynik 1-0 premiuje Dortmund. W tym dwumeczu nic nie jest rozstrzygnięte.
W jednym się zgadzam. Mbappe i Neymar wystarczą, żeby rozmontować obronę Bayernu. Jest jedno ale...
W bramce stoi Neuer, który nie popełni takiego błędu jak w pierwszym meczu.
Wszytko zależy od skuteczności Bayernu, bo jestem przekonany, że obraz meczu będzie taki sam jak w ubiegłą środę. PSG będzie się rozpaczliwie bronić, a będzie im trudniej bo wypada Marquinhos.
Czy Bayern zachowa czyste konto? Raczej nie. Chyba, że Neuer będzie bronił tak jak w finale LM.
Jestem przekonany, że Bayern stać na strzelenie 3, 4 bramek i tutaj nic nie jest przesądzone.

12.04.2021 18:23

@jastrzab123
" Daliśmy dupy u siebie i po ptokach , nie mam zamiaru się łudzić a później kwiczeć".

Jest jedna zasadnicza różnica między porażkami w Monachium z Realem, a PSG - COVID-19.
Pandemia spowodowała, że nie ma kibiców na trybunach, a co za tym idzie nie ma atutu własnego boiska.
Bardzo boleśnie przekonał się o tym Liverpool w tym sezonie.
Bayern ma za to jeden bardzo mocny argument - lepszy zespół.
O tym mówił Kimmich i dzięki temu ten dwumecz nie jest rozstrzygnięty.

12.04.2021 12:28

Robert już rozpoczął rehabilitację A miał to zrobić dopiero od przyszłego tygodnia. Może jednak zagra w Paryżu.

08.04.2021 20:35

@Arkady142
Absurdalne są teorie ludzi, którzy twierdzą, że to Alaba jest głównym winowajcą tylu traconych goli w tym sezonie. Nie jestem jego obrońcą, ale muszę zaprotestować tej nagonce na Austriaka.
To prawda, że Alaba nie jest środkowym obrońcą i na tej pozycji popełnia sporo błędów, ale nie zmienia to faktu, że gra lepiej od Suele i Boatenga. Dzień, w którym Boateng oficjalnie odejdzie z Bayernu będzie dniem, w którym wypiję szampana! On gra w tym sezonie katastrofalnie! Trzeba być ślepcem, żeby tego nie zauważyć i zwalać wszystko na Alabę. Bądźmy szczerzy. Boateng ma najlepsze lata za sobą. Często gubi krycie, źle się ustawia czy nawet podaje piłkę rywalom po czym oni tworzą sytuację bramkową, jak to było wczoraj. Chyba nawet Steve Wonder, by celniej podawał.
Flick stworzył potwora! Bo jak inaczej nazwać sytuację , gdy Bayern bez najlepszego napastnika na świecie oddaje 31 strzałów na bramkę PSG? Tylko najlepsza drużyna świata mogła tego dokonać!
Oczywiście zabrakło skuteczności, ale sytuacja przed rewanżem nie jest beznadziejna. Trzeba zagrać tak jak wczoraj, poprawić skuteczność i będzie awans do półfinału.

08.04.2021 13:56

@nyy32
Czy to nie Ty obstawiales ze City rozgromi Bayern w polfinale LM w zeszlym roku???
Jesli sie myle to przepraszam.
Nie pisz bzdur ze ten mecz pokazal se PSG jest faworytem. Nonsens. Dzis moglismy zobaczyc ze Bayern nawet bez najlepszego pilkarza swiata jest lepszy od PSG.
Obwinianie Alaby za slaba postawe defensywy to naduzycie. Suele I Boateng grali zdecydowanie gorzej. To oni sa najgorszymi obroncami w tym sezonie.
Alaba popelnia bledy ale as gorsi of niego

07.04.2021 23:48

@Arkady142
Dokładnie. Styl Bayernu nie pasuje do charakterystyki Haalanda. Poza tym bądźmy szczerzy. Robert po zakończeniu kariery będzie zaliczany do wąskiego grona najlepszych 9-tek w historii. Czy Haaland ma potencjał, żeby zostać piłkarzem tej samej klasy? Wątpię. Jeżeli zbliży się do poziomu RL9 to będzie dla niego ogromny sukces.

31.03.2021 16:23

Panowie na www.meczyki.pl ukazał się wczoraj artykuł, w którym wypowiada się ceniony ortopeda -doktor Śmigielski. Twierdzi on, że w optymistycznym wariancie przerwa Roberta może potrwać 2 tygodnie co by oznaczało, że mógłby zagrać w rewanżu z PSG. 4 tygodnie to być może wariant pesymistyczny. Trzeba być dobrej myśli.

30.03.2021 21:17

@GuteSpiele
Lewy ma 6 asyst w tym sezonie, więc twierdzenie, że nie tworzy okazji jest bezpodstawne. Rzecz jasna Messi jest znacznie bardziej zaangażowany w kreowanie, ale to wynika z dwóch różnych stylów. Na koniec i tak liczy się wynik drużyny, a fakty są takie, że Barcelona odpadła z Ligi Mistrzów, a Bayern jest w grze.

30.03.2021 19:54

@vaterland
To prawda, Bayern jest mocny na każdej pozycji, ale trzeba zaznaczyć, że chodzi tu o wyjściową 11-tkę.
Ławka jest niestety bardzo przeciętna. Wypada RL9, a na jego zmiennikiem jest Moting - zwykły średniak.
Pomimo tych problemów jestem zdania, że dwumecz z PSG jest spokojnie do wygrania. Paradoksalnie absencja Lewego może stanowić kłopot paryżanom. Jest jasne, że na Lewym cały czas by wisiało dwóch, trzech obrońców. Teraz nie wiedzą czego się spodziewać. Podzielam opinię, że Gnabry da sobie radę na 9-tce. Poza tym dużo wiatru w polu karnym będzie robić Thomas, a także Coman i Sane na skrzydłach.
Kluczem do sukcesu będzie kolektywna gra zarówno w obronie, jak i ataku, a nawet jesli defensywa popełni jakiś błąd to przecież w bramce stoi najlepszy bramkarz na świecie. Nie ma powodu do siania defetyzmu.

30.03.2021 18:42

@FanGraczyBayern
Ta cała gimbaza ma kompleks Lewego. Oni pod innym artykułem dostają orgazmu, bo Messi przez statystyków został uznany najlepszym piłkarzem 2021 roku...

29.03.2021 12:28

@DonJupp4ever
Jak to co z Benzemą? Przecież to pupilek Pereza i Zidane'a. Jeśli rzeczywiście Haaland wybierze Real to oczywiste, że na początku będzie tylko rezerwowym i czeka go ciężka walka o pierwszą 11-tkę z Francuzem.

23.03.2021 16:20

@Kimas
Neymar to piłkarz zupełnie innego typu niż RL9. Jego sposób gry to taki freestyle typowy dla Brazylijczyków. Bardzo dobrze się to ogląda, ale nie jest takim goleadorem jak Robert. On może zachwycać sztuczkami technicznymi. Natomiast liczby jakie wykręca RL9 są dla niego nieosiągalne.

23.03.2021 13:08

@Arkady142
Mecz z BVB miał zupełnie inny przebieg przez 26 minut gry pierwszej połowy, czyli do momentu strzelenia kontaktowej bramki przez Lewego. Później to była całkowita dominacja Bayernu, która uwypukliła wszystkie słabości Haalanda. Jasne, strzelił dublet w 9 minut. Problem w tym, że mecz trwa 90 minut. Po bramce na 1-2 Haaland zupełnie zgasł. Dlaczego? Bo on potrzebuje przestrzeni, żeby się rozpędzić i zgubić obrońców. Gdy defensywa skraca pole gry, zawodnicy dobrze się asekurują Norweg jest bezzębny.
Rozumiem zachwyty komentatorów, bo jego liczby w tym wieku są niesamowite. Nie zmienia to faktu, że ma braki, nad którymi musi pracować.

23.03.2021 12:41

@Eliksir
Najlepszy piłkarz świata nie zawodzi
w najważniejszych meczach sezonu.
Messi zawiódł po raz kolejny. Zmarnował karnego na 2-1 do przerwy w efekcie czego tamten dwumecz był już rozstrzygnięty

22.03.2021 09:53

@Eliksir
Messi nie jest najlepszy w 2021 roku. Najlepszy piłkarz świata nie odpada w 1/8 finalu LM

22.03.2021 09:09

@miroslawBayern
Paryż w finale podjął walkę tylko w pierwszej połowie. Skontrowali nas trzykrotnie i tylko dzięki Manu Bayern nie przegrywał.
Natomiast druga połowa to całkowita kontrola gry przez Bayern.
Utkwiła mi w pamięci sytuacja kiedy Lewy odebrał piłkę Neymarowi po czym Brazylijczyk sfaulowal go od tyłu z bezradności.
Zobaczymy co pokaże już 7 kwietnia

21.03.2021 22:18

Fakt. Obraz gry od momentu bramki na 1-0 sie zmienil. Po golu na 2-0 Lyon juz nie istnieje. Pozwalaja PSG na wszystko.

21.03.2021 21:45