@Edmund
No od kiedy bo nie pamiętam.
A skoro człowiek zostaje tylko z jednym PO (który dodatkowo wypadnie na PNA) i z jednym gościem który jest ze środka pola (gdzie też mamy pogrom) i jest stamtąd wyciągany by załatać dziurę na prawej obronie to może zarząd powinien kogoś ściągnąć?
Edytowano : 2023-09-26 20:16:48
Adi- TT ma szacunek do rywala :D
26.09.2023 20:16
@karolina96
Skoro TT był za wypożyczeniem Staniego to uważał że Chorwat na teraz nie jest piłkarzem na Bayern i to że zagrał dobrze w meczu z PSG niczego nie zmienia. A Cancelo jest świetnym piłkarzem ale robi dymy.
Moim zdaniem gdyby zarząd na serio ruszył po Geertruidę to dla TT byłoby to dobrym rozwiązaniem. No ale nie dali mu tego co chciał więc to nie ich wina tylko TT bo chciał za dużo :)
Edytowano : 2023-09-26 20:13:00
tapczan- Aha, to przegapiłem po prostu.
Nie zmienia to faktu że Barcelona to bardziej przyciągająca nazwa od Borussi czy Bayernu niestety.
26.09.2023 20:12
@Jurgen1982
No tak. Tuchel tak się zna na piłce jak green keeper. Obaj nie mają zielonego pojęcia o tym jakich piłkarzy wspomniany Tuchel potrzebuje :)
26.09.2023 20:06
@Edmund
No to rzeczywiście są geniuszami skoro nie ściągnęli prawego obrońcy i zostaliśmy tylko z Mazraouim...
26.09.2023 20:02
O mój Boże, on podziękował Tuchelowi...
26.09.2023 20:01
@Jurgen1982
Nie stawiałbym znaku równości pomiędzy całym klubem a kilkoma gośćmi z zarządu ktorzy podejmowali decyzje w tym okienku transferowym. Czy ci ludzie w pełni działali na korzyść klubu? Odpowiedź mamy w składzie na dzisiejszy mecz...
26.09.2023 19:58
@karolina96
Raczej zwrócić uwagę na głupotę zarządu. No chyba że wszelki opór wobec decyzji Tuchela cię satysfakcjonuje nawet ten który jest szkodliwy dla klubu...
@Jurgen1982
Skoro dostrzegł że dla tego zarządu najważniejszy jest przychód pieniężny to stwierdził że musi ich przycisnąć do ściany. I tak się nie udało.
26.09.2023 19:50
Co ten Tuchel wymyślił na dzisiaj? XDDDD
26.09.2023 19:43
Najlepiej niech gra cały czas i dostanie długiej kontuzji...
Trzeba go stopniowo wprowadzać tak jak to robi TT. Co prawda mógłby zagrać trochę dłużej czasem, ale wolę to co robi Tuchel niż jakieś przesadne dawanie mu szans.
26.09.2023 19:40
@tapczan
To fakt czy teoria spiskowa? :)
26.09.2023 19:36
@mariuszwr80
Pamiętajmy że gdyby Barcelona nie nazywała się Barcelona tylko Bayern albo Borussia to większość topowych piłkarzy którzy tam przeszli nie zgodziłoby się na taką pensję jaka tam dostają, bo wiedzieliby że w innych klubach mogą dostać wiecej. Ale Barcelona nazywa się Barcelona i samo to przyciąga tych piłkarzy, pensja schodzi na dalszy plan w ich przypadkach.
A to co zrobił Tuchel w kwestii Stanisica było bardzo chytrym zagraniem, bo stawiał wtedy klub pod ścianą- albo zostawią Pavarda, albo ściągną mu kogoś innego, kto jest na wyższym poziomie od Chorwata. No ale ostatecznie TT został ograny (pewnie ku radości niektórych ludzi którzy mu źle życzą).
26.09.2023 19:23
@Alistair
OK, ale nawet jeśli gra czy wyniki nie powalają nie oznacza że można go winić za wszystko co się dzieje...
Edytowano : 2023-09-26 18:27:24
No tak, powinien brać kogo popadnie byle tylko zapchać skład.
A Cancelo nie dość że chciał ogromną pensję to robi fochy gdy nie gra więc lepiej jak go nie ma.
26.09.2023 18:26
@Abzyrl
Dokładnie. Kane powinien odpocząć, i tak jeszcze postrzela sobie.
26.09.2023 17:54
@Sopariev
To jaki hejt się wylewa na Tuchela jest niewiarygodne, ale i tak chciano mi wcisnąć że sądzę że kochają go na tej stronie :)
26.09.2023 17:52
Bardzo słabe jest to że w takich meczach jak z Bochum czy teraz z Münster nie można jakoś bardzo rotować składem bo nawet nie ma kogo wystawić (prócz Peretza czy Tela).
26.09.2023 15:51
No tym razem mu się trafiło. Wiedziałem że będzie się tym chwalił...
26.09.2023 15:49
Dzisiaj nic tylko zwycięstwo.
26.09.2023 12:12
@DonJupp4ever
Z tego co pamiętam to nawet kilkanaście meczy rozegrał na środku obrony.
25.09.2023 21:03
@Reeken89
Pisałem o zarządzie a nie o Tuchelu. I jest powód do niezadowolenia po tym okienku w wykonaniu zarządu, nie Tuchela :)
25.09.2023 20:48
@Skobry
No i można tak to ciągnąć. A hajs będzie wpadał na konto w zastraszającym tempie...
25.09.2023 19:28
No pięknie z tymi stoperami to może wyglądać :)
25.09.2023 19:27
@Reeken89
No cóż, ale ważne że w zimie mogą kogoś ściągnąć więc nie ma powodu by krytykować zarząd...
25.09.2023 19:21
@Jurgen1982
Ja się z tobą zgadzam, ale Tuchel pewnie by się nie zgodził ;)
25.09.2023 16:52
Moim zdaniem Tuchel odstawił De Ligta bo woli bardziej ofensywnych stoperów i nie wydaje mi się że po powrocie Neuera to się bardzo zmieni. Zresztą na tej pozycji potrzeba pewnych zawodników a pewność jest budowana poprzez częste występy. De Ligt według mnie jest szykowany na rezerwowego. Ja bym nie szedł w tą stronę, ale może Tuchela wie co robi.
25.09.2023 15:56
@tapczan
No ale nigdy bym nie pomyślał że sprzeciwianie się takiemu impulsywnemu podejściu będzie krytykowane czy nawet będą teksty o trollingu...
25.09.2023 15:51
Napewno Kane i Sane powinni odpocząć. Są w formie i niech tak zostanie.
Peretz-Mazraoui, Upa, Buchmann (jeśli w ogóle jest dostępny bo nie wiem), Guerreiro- Laimer, Goretzka- Coman, Muller, Gnabry- Tel.
25.09.2023 14:04
Miejmy nadzieję że to początek passy z piękną grą.
25.09.2023 14:01
@tapczan
Po pierwsze nie jednoosobowo bo Reeken89 też pisał o tym że cały czas tu chcą trenerów zmieniać i że nagle Nagelsmann stał się świetnym trenerem.
Wiem o co ci chodzi, ale nie przemawia to do mnie, gdyż to że Tuchel sobie nie poradził w końcówce poprzedniego sezonu nie znaczy że powinno się zmieniać podejście do Nagelsmanna. To Tuchel się nie sprawdził a nie ze Nagelsmann wyciskal maksimum z tego zespołu. Tuchel się nie sprawdził bo po pierwsze szatnia chciała pokazać zarządowi że nie chcieli zwolnienia no i dwa, bo nie miał piłkarzy których chciał więc grał dziwnym stylem który jest do niego niepodobny. Dopiero teraz gra to co chce a czy wyjdzie- zobaczymy.
No i nie chcę robić gruntu pod gownoburzę. Wszystko zaczęło się od tego że nie dodałem że w kwestii tego sławnego półboga chodzi mi o Juliana a nie o Tuchela...
No i potem to już samo tak się ciągnęło.
25.09.2023 13:50
Szkoda, bo raczej w meczu z Münster nie zagra...
25.09.2023 08:21
@Head2007
Hoven 2.0...
W tym problem że dopóki Nagelsmann był tu trenerem to niemal każdy po nim jechał mniej więcej w takim stopniu jak teraz się pisze o Tuchelu, ale od kiedy został zwolniony to jego postrzeganie zmieniło się o sto osiemdziesiąt stopni. Zatem skoro nagle jest taki super to musi być nieomylny skoro tak nagle zmieniono o nim zdanie.
Ludzka pamięć jest wybiórcza i wszelkie błędy Nagelsmanna przez wielu zostały zapomniane stąd całe to zamieszanie...
25.09.2023 07:56
@hoven
Mi również. Co prawda mógłbym zapytać o argumenty odnośnie zdania: "wielu kibicow pompowalo teze ze mamy wspaniala kadre a zmiana na Tuchela miala odblokowac ten potencjal" ale daruję sobie.
Miłej nocy (czy tam wieczora) życzę :)
24.09.2023 23:01
@hoven
Wiele się po tobie mogłem spodziewać ale napewno nie to że pośrednio napiszesz że Hasan to człowiek o zdrowych zmysłach :)
Ok, już bez hiperboli. Nadal uważam, że wielu kibiców zmieniło swoje podejście do Nagelsmanna ponieważ teraz nie podoba im się Tuchel.
Czytałeś te przytoczone argumenty? Jeśli nie, to zjedź trochę niżej, bo jeden z poprzednich komentarzy edytowałem i tam zamieściłem komentarze kilku asów.
24.09.2023 22:57
@hoven
Jeśli ktoś zmienił zdanie o Julianie po dwumeczu z PSG to rozumiem, ale jeśli ktoś sądzi że to że Tuchel sobie nie poradził w tamtym sezonie jest tarczą ochronną dla Juliana to się myli, bo Tuchel to nie Nagelsmann, gra zupełnie inaczej i do swej wizji potrzebuje zupełnie innych piłkarzy. Nie gra bez napastnika jak to sobie założył Julek bo stwierdził że wymyśli futbol na nowo.
24.09.2023 22:34
@Edmund
Ten gość rzeczywiście jest trudny do prowadzenia z nim jakiejkolwiek rozmowy. Jakoś bardzo nie śledziłem tych waszych kłótni ale rozumiem co możesz czuć podczas nich (mimo że nie zgadzam się z twoim podejściem do Hasana czy- ogólnie- do zarządu).
Edytowano : 2023-09-24 22:30:21
Dobra, jedziemy. Wziąłem jeden losowy artykuł z kilka dni temu o Nagelsmannie. Nie ma żadnych skrajnych emocji odnośnie gry za Tuchela więc i wypowiedzi są zrównoważone (choć czy do końca to nie wiem):
1. "Jeśli to faktycznie tak ma wyglądać, że kontrakt tylko do EURO to DFB upadło na głowę a i my jesteśmy frajerami w tej sytuacji.
Powodzenia Julian"
Rozumiesz? My jesteśmy frajerami bo z listy płac zszedł największy trener tego wieku...
2." Ja wolałbym, żeby wzięli sobie Tuchela na reprę a Julian przejmuje Bayern. To byłby idealny układ."
Po tym jest interwencja Reeken89: "Co ja czytam nagle Nagelsmann najlepszy, a Tuchel OUT ? A jak Julek wróciłby do Bayernu to pewnie po kilku spotkaniach byłby znów zły, a Tuchel najlepszy i tak w kółko...FCBM!"- I TO JEST DOKŁADNIE TO CO JA MÓWIĘ. Podejście niektórych użytkowników do Nagelsmanna czy Tuchela jak dzieci. Impulsywne komentarze, byle iść tylko z prądem, bo to musi być prawda. Zatem nie tylko ja twierdzę że coś tu nie gra.
3. "Szkoda Julka żeby został trenerem Niemiec.."
A niby dlaczego szkoda? Ano dlatego że nagle stał się tutaj idolem dla niektórych.
Dalej mi się nie chce ale zapewniam cię że kilka przykładów by się tam znalazło.
I tak wiem jak odpowiesz, nawet nie musisz pisać.
24.09.2023 22:16
@hoven
Jakby to było tak jak piszesz, że userzy z dieroten mają zdrowe podejście do Juliana- ktoś coś chwali, ktoś coś krytykuje- to byłoby fajnie. Zatem sądzisz że to moje wymysły i że podejście do Nagelsmanna zupełnie się nie zmieniło po końcówce poprzedniego sezonu?
No i powtarzam- ODPOWIEDZ NA PYTANIE O TO CZY ZAPOMNIAŁEŚ O KONWERSACJI Z 19 WRZEŚNIA?
Tak ciężko?
24.09.2023 22:12
@hoven
Nie będę szukał dla ciebie tychże argumentów. Jeśli chcesz się dowiedzieć czy moja hiperbola była słuszna czy też nie to sam poszukaj (jeśli tak cię to ciekawi oczywiście). Nie ma tu przesadnego uwielbienia Nagelsmanna dlatego półbóg i kościół to hiperbole a nie przedstawienie nastrojów 1do1. Jeśli chcesz to uważaj że rozmontowałeś całą moją tezę o kościele Juliana nad którą długimi miesiącami rozmyślałem i książki pisałem, ale proszę odpowiedź tylko na jedno pytanie- ale szczerze, bez oszustw- czy ty zapomniałeś o naszej konwersacji z 19 września???
Edytowano : 2023-09-24 22:06:05
Jak jechali po Tuchelu to pisali że Julek lepszy, że to był profesjonalista a nie ten gość...
Ale nie mogę niczego napisać, bo w twoim mniemaniu każda tezę trzeba przez rok przemyśleć i przygotować po sto argumentów by ją w ogóle publikować.
24.09.2023 22:04
@hoven
No ja pierdolę. "Julian nie był tu nigdy krytykowany"...
Jaki ja mam ci dać argument? Mam szukać artykułów które były cztery miesiące temu, gdzie wylewał się niesamowity wręcz hejt na Tuchela? No jakoś mi się nie chce.
I podkreślam że to do ku**y HIPERBOLA, ale ty dalej: "bawaria42 twierdzi że mamy cały kościół i Julian jest półbogiem"...
24.09.2023 21:38
@hoven
I chcesz mi wmówić że to nie jest żałosne? Ignorujesz wszystkie merytoryczne argumenty i zwracasz uwagę tylko na tą część rozmowy która ci pozostała by się jeszcze bronić. Podkreślam że półbóg to hiperbola ale ty idziesz w zaparte.
I zmuszasz mnie do tego bym rzucał nickami co jest dość nieuczciwe wobec tych userów.
Teraz pytanie do ciebie: Czy ty nie dostrzegasz różnicy pomiędzy ogólnym nastrojem użytkowników dieroten (i na Boga nie piszę o wszystkich tylko o jakiejś części i pisząc o większości użytkowników nie mam na myśli większości na całej stronie tylko większości tych którzy go krytykowali i już nie krytykują bo wolą krytykować Tuchela) teraz do Nagelsmanna a jeszcze przed zwolnieniem. Sam pisałeś że jechali po nim równo (np po dwumeczu z Villareal) z czym się w pełni zgadzam. A czy teraz jadą po nim równo gdy jest jego temat? Krytykowano go za wypowiedzi, za styl gry, za Sané na prawym skrzydle, za spóźnienie się na jakieś tam spotkanie, a teraz o czym jest mowa? Ze to w sumie dobry trener i że to Tuchela powinien iść do reprezentacji a Nagelsmann z powrotem do Bayernu. NIE WIDZISZ TEGO???
Edytowano : 2023-09-24 21:25:48
Powiedz, czy nie zamieściłem w tym komentarzu argumentów? Jeśli dla ciebie argumentem jest stworzenie listy członków kościoła Nagelsmanna i wysłanie ci tejże listy na maila to nie ma sensu kontynuować tej dyskusji.
Edytowano : 2023-09-24 21:32:14
Po raz ostatni (ale teraz już na serio) ci wyjaśnię, bo zaczynam wierzyć że ty rzeczywiście mnie nie rozumiesz- za pomocą hiperbol staram się przedstawić ewolucję podejścia niektórych ludzi (których to ci nie pokażę bo też bym nie chciał aby ktoś mnie krytykował w momencie gdy nie jestem aktywny w rozmowie) do osoby Juliana Nagelsmanna. Ewolucja ta wydaje mi się śmieszna i niezrozumiała, gdyż pokazuje, że Nagelsmann zyskał w ich oczach nie wynikami czy sukcesami tylko zwolnieniem. I trzeba odłożyć na bok takie fakty, że to zwolnienie było błędem, że może Tuchel też się tu nie spisał w tamtym sezonie. Chodzi o tą zmianę podejścia do niego. Jak ci to dokładniej wytłumaczyć?
24.09.2023 21:24
@Bawarka79
Aż się ciepło na serduszku robi, gdy wszyscy wokół na ciebie naskakują, a stary znajomy przybywa na ratunek :)
24.09.2023 19:50
@BaltazarGabka
Może wraz z wiekiem taki spokój ducha jaki Ty masz się u mnie rozwinie ;)
24.09.2023 19:42
@BaltazarGabka
Z ludzką głupotą (która "jest nieskończona") żaden geniusz nie wygra. Człowiek wie że nie powinien strzępić języka i się nerwować ale i tak to robi.
No i manipulacja tak działa, że zaraz taki manipulator napiszę, że uważam się za geniusza :D
Edytowano : 2023-09-24 19:31:10
Albo że sam jestem manipulatorem bo przez przypadek napisałem "napiszę" xD
24.09.2023 19:30
@BaltazarGabka
Wolę moją wypowiedź w pełni wyjaśnić bo (jak brutalnie przekonała się o tym Bawarka79 :) ) jestem wyczulony na wszelkiego rodzaju manipulacje a takie błędy dają pole do popisu userom którzy lubią się dopuszczać manipulacji albo krytykowania dla samej krytyki.
No i ja też się cieszę że Lewy odszedł, u nas też pewnie zaliczyłby ten zjazd formy, nawet jeśli byłby on nieco mniejszy.
24.09.2023 19:16
Hoven jak zwykle znika w momencie gdy krytykowany rozmówca przedstawia niezaprzeczalne argumenty na swoją obronę (nie trzymam z żadną ze stron konfliktu Edmund-Hoven ale akurat w tej kwestii zgadzam się z tym pierwszym). Co prawda nie doprecyzowałem mojej wypowiedzi ale niedawno (bo kilku dni temu) przeprowadziłem konwersację z Hovenem o Nagelsmannie, podczas której napisałem niemal to samo. Zatem albo Hoven ma problemy z pamięcią albo celowo wykorzystał niedoprecyzowanie mojej wypowiedzi w celu zmanipulowania jej.
24.09.2023 18:55
@BaltazarGabka
Szybko to pisałem, powinno to wyglądać tak:
"Dokładnie. Z Nagelsmannem działa ten sam mechanizm tylko na odwrót- gdy Julian był u nas i notował słabe wyniki to większość po nim jechało, ale gdy jego następca zaczął notować jeszcze gorsze to Julian nagle stał się półbogiem na tej stronie.
24.09.2023 18:35
@hoven , @BaltazarGabka
Przepraszam, źle to ująłem trochę.
Jak napisał @turtlexxx miałem oczywiście na myśli Juliana.
24.09.2023 18:29
@hoven
Nagelsmann stał się półbogiem gdy okazało się że Tuchel nie dał rady w końcówce zeszłego sezonu. Po Nagelsmannie większość z tej strony jechało równy, ale od kiedy został zwolniony to zupełnie zmieniono narrację i zaczęto przestawiać go jako nieomylnego. Gdzie tu trollowanie?
@mariuszwr80
Po prostu lubię iść pod prąd. Tuchel jest oceniany tutaj zbyt surowo a Nagelsmann jest idealizowany. Taka oto filozofia.
@tapczan
Oj tak, niektórzy się w nim zakochali po jego zwolnieniu.
Edytowano : 2023-09-24 18:27:37
*równo
Edytowano : 2023-09-24 18:32:28
Hoven- Mam nadzieję że te niewłaściwe wnioski które wyciągasz na podstawie moich komentatorzy są spowodowane niezrozumieniem mojego przekazu a nie świadomą manipulacją...
24.09.2023 18:27
@BaltazarGabka
Dokładnie. Z Nagelsmannem działa ten sam mechanizm tylko na odwrót-- gdy Julian był u nas i notował słabe wyniki to większość po nim jechało, ale gdy jego następca zaczął notować jeszcze gorsze to stał się półbogiem na tej stronie.
Edytowano : 2023-09-24 15:36:25
*jechała
24.09.2023 15:35
No czyli potrafi Pan się wypowiadać z klasą. A jednak (chociaż pewnie kosztowało to Pana wiele zachodu ale ważne że się udało).
No i proszę, Julian tu mówi nawet błędach w Bayernie. A zatem jakieś były. Kto by pomyślał, że Pan Julian nie jest nieomylny? Bo czytając komentarze na dieroten to raczej do tego wniosku się nie dojdzie.
24.09.2023 15:33
@luu1986
Byłoby pięknie, ale póki co ciężko powiedzieć :)
24.09.2023 12:41
@bayern1987dwa
W pełni zgadzam się z oceną Goretzki, ale przypominam że wczoraj graliśmy z Bochum, więc nawet sam Kimmich ogarnąlby sprawę. Niestety zarząd tak załatwił sprawę, że część piłkarzy jest rzucana po pozycjach, aby załatać dziury.
Edytowano : 2023-09-24 12:25:50
No i ostatnio bardzo mi się Mazraoui nie podoba, mimo że w okresie przygotowawczym wydawało się że jest w formie.
24.09.2023 12:24
@Simon89
Wystarczy że zaczął się temat twego idola i znów te twoje pierdoły człowiek czyta...
Edytowano : 2023-09-24 10:47:28
Właśnie chciałem wyróżnić występ Laimera, póki co naprawdę gra na miarę swoich możliwości. Mimo wszystko wolę go oglądać na prawej obronie bo widać że Mazraoui jest bez formy na razie.
24.09.2023 10:45
@nyy32
Mam nadzieję, że nie bierzesz w pełni na serio tych porownań piłkarzy którzy grali pięćdziesiąt lat teamu a tych co grają teraz, bo nie tylko gra obronną się zmieniła przez te pół roku. Ja to traktuję jedynie jako ciekawostkę, która nie porównuje poziomu piłkarskiego danych piłkarzy tylko ich wyczyny. Nie wiemy jak prezentowałby się Gerd dzisiaj i jak Lewandowski 50 lat temu, ale pewnie graliby inaczej niż w rzeczywistości.
Edytowano : 2023-09-24 09:45:03
*pół wieku
24.09.2023 09:44
No i o to właśnie chodzi z tym wciąganiem rywala na własną połowę, ale pamiętajmy że TT się nie zna.
24.09.2023 09:32
Szkoda że mało mamy piłkarzy o takim podejściu jak Kimmich...
24.09.2023 09:28
Tuchel już świętuje...
Miejmy nadzieję że nic poważnego.
24.09.2023 09:23
Cancelo to świetny zawodnik, ale każdy czasem jest pod formą i zasługuje na ławkę. Niestety Portugalczyk robi problemy gdy przez kilka meczy nie gra, na miejscu De Ligta już zacząłby robić dymy. Trochę szkoda że go nie mamy, ale z drugiej strony może dobrze...
23.09.2023 21:24
@SirOvad
A ma kto grać za Kimmicha? Zresztą te kółeczka które robi nie są zawsze jego winą, czasami przetrzymuje piłkę bo po prostu nikt nie rusza do jego zagrania więc co ma zrobić?
23.09.2023 19:04
Ja uważam że póki co optymalny byłby duet Kim-De Ligt ale w meczu z Lipskiem wiadomo kto będzie grał :)
23.09.2023 18:13
Jeśli Bayer nie rozwali Heidenheimu bardziej niż my Bochum, to będziemy liderami :)
23.09.2023 17:30
Piękny mecz. Pytanie na ile to my dobrze graliśmy. Dowiemy się za tydzień z Lipskiem.
23.09.2023 17:26
Ładnie gramy ale nie zapominajmy że to tylko Bochum...
23.09.2023 16:21
Tak źle i tak niedobrze. Mi się tam podoba, warto spróbować jak to będzie wyglądało z dwoma napastnikami (no chyba że Choupo na 10 będzie)
23.09.2023 14:46
@SirOvad
Już widzę jak wymiata duet Goretzka-Laimer...
23.09.2023 13:19
Jeśli chodzi o nerwówkę do końcowego gwizdka to zgadzam się z @AdiFantasti bo nawet w 80 minucie gdy mamy dwa gole przewagi z tą defensywą nie można mieć pewności że dowieziemy wynik, ale uważam że postawa w defensywie jest jak najbardziej możliwa do poprawy i dopóki będziemy wygrywali to mogę zaakceptować taki styl.
Edytowano : 2023-09-23 12:27:00
Taki styl w defensywie, bo w ofensywie uważam że wyglądamy świetnie.
23.09.2023 12:25
@AdiFantasti
Podałem tylko przykład Realu który od początku sezonu w większości meczy notuje wyniki na styku ale wygrywa i to się liczy. Dopóki my wygrywamy to nie jest źle, jak zaczniemy przegrywać to będę ramię w ramię z tobą krytykował TT :)
@mariuszwr80
W Chelsea udało mu się tego dokonać i to w krótszym czasie, więc u nas po prostu niektórzy piłkarze nie pasowali do jego pomysłu jak np. De Ligt ale i tam Holender grał wszystko, bo Tuchel nie miał Kima ani nikogo innego, kto grałby w wymaganym przez Niemca stylu.
To że gramy bardzo często do tyłu jest celowym zabiegiem, aby wyciągnąć rywala ze swojej połowy i tym samym mieć większy komfort w ofensywie. Celowo dajemy się pressować, a nie że jesteśmy tacy słabi. Po prostu Tuchela to zupełnie inny trener niż Flick czy Nagelsmann stąd gramy inaczej niż za ich kadencji, ale jakie będą wyniki to się przekonamy.
Edytowano : 2023-09-23 12:12:34
Wiem jak grał Union i wiem też że my mieliśmy kilka setek w meczu z MU których nie wykorzystaliśmy bo albo ktoś ratował Czerwonych Diabłów (raz Onana, raz chyba Lisandro Martinez) albo nasi mieli tak duży wybór pod bramką Onany że wystarczyło uderzyć, ale chcieli wejść z piłką do bramki i ostatecznie skończyło się tylko na 4 bramkach.
Edytowano : 2023-09-23 12:15:08
A o Chelsea napisałem tylko w kontekście twego- mówiąc najmniej brutalnie- niezbyt dobrego przykładu na tezę że Brighton jest słabe...
23.09.2023 12:07
@AdiFantasti
Nie była to gra wybitna, ale nie świadczy o tym fakt, że wynik był na styku, tylko to, że były momenty w których wyglądaliśmy od nich gorzej.
Real też nie grał dobrze w meczu z Unionem? Bo przecież niemal do końca meczu był wynik bezbramkowy i skończyło się wynikiem na styku. A czy Union jest dobrym przeciwnikiem to nie wiem...
23.09.2023 11:54
Też uważam że dużych zmian nie będzie.
23.09.2023 11:42
@mariuszwr80
A Legia pokonała Aston Villę, która pokonała Burnley, które zremisowało z Nottingham, które wygrało z Chelsea...
Zgadzam się że MU nie było najlepiej dysponowane, ale napewno nie graliśmy takiego paździerzu jaki starasz się przedstawić.
Edytowano : 2023-09-23 11:36:43
AdiFantasti- A zatem to wynik tylko i wyłącznie się liczy a nie styl? A przecież każdy krytykuje póki co Tuchela za styl a nie za wyniki (mając na uwadze ten sezon za który TT jest w 100% odpowiedzialny a nie za końcówkę poprzedniego).
Edytowano : 2023-09-23 11:38:36
No chyba że liczy się krytyka dla samej krytyki, jeśli tak to rozumiem.
23.09.2023 11:33
@bayern1987dwa
Ja też uważam że od Holendra powinniśmy zacząć budować blok defensywny, ale jaki widać Tuchel ma zupełnie inne podejście więc staram się je pojąć umysłem po prostu...
@AdiFantasti
Od meczu z Werderem moim zdaniem wyglądamy lepiej niż w końcówce poprzedniego sezonu. Tuchel chce wyćwiczyć jakieś automatyzmy stąd pewnie robi niewielkie korekty.
23.09.2023 10:58
Dzisiaj tylko zwycięstwo.
@GuteSpiele była świetna ale nie wiem na ile Bawarczycy grali dobrze a na ile United tragicznie...
23.09.2023 10:48
@AdiFantasti
Dużą część straconych bramek (nie licząc Superpucharu, bo wtedy wyglądaliśmy identycznie jak na końcu poprzedniego sezonu) straciliśmy na końcu, gdy wdało się już rozluźnienie w szeregi Bayernu. Gol Augsburga, dwa gole United. Do tego bramka dla BMG i dwie bramki dla Bayeru ze stałych fragmentów gry.
22.09.2023 22:18
@GuteSpiele
Nie od dziś wiadomo, że będąc sławną osobą opłaca się wspierać takie ruchy dla korzyści materialnych i wizerunkowych. Arabia póki co zapewnia tylko te pierwsze...
A Harry został w Europie w celu zdobycia LM.
22.09.2023 22:14
@Alistair
Te finały jako trener Bayernu ma się rozumieć ;)
Edytowano : 2023-09-22 21:53:24
Reeken89- Czyli trafiło się jak ślepej kurze ziarno? :)
22.09.2023 21:52
@Reeken89
No oczywiście. Ostatecznie i tak wolę Kane'a za 100 mln, ale tylko wspomniałem o tym, bo ta wypowiedź wydawała się dosyć głupia a wyszło jak wyszło :D
22.09.2023 21:48
@Reeken89
A przypominasz sobie wypowiedź Matthausa że Bayern jeśli szuka "9" to mógłby spojrzeć w kierunku Guirassy'ego?
Sam kompletnie się nie zgadzałem z tą oceną, ale Lothar trafił w punkt :)
Edytowano : 2023-09-22 21:44:17
Alistair- Dajmy tej dwójce jeszcze kilka meczy, póki co te gole wpadają głównie przypadkowo i ten aspekt jak najbardziej można poprawić. Warto też wspomnieć, że to Tuchel był dwa razy w finale LM a nie ja czy ty :D
22.09.2023 21:41
@Alistair
Ja uwielbiam De Ligta, ale potrafię zrozumieć podejście TT. Dopóki nie będę przekonany, że granie dwójką Kim-Upa to błąd (a przekonam się dopiero po fakcie, bo teraz to tylko domniemania) to nie będę tego podejścia krytykował, mimo że Holender moim zdaniem powinien być kreowany na szefa obrony a nie głębokiego rezerwowego.
Edytowano : 2023-09-22 21:39:09
No i czytaj ze zrozumieniem, pisałem o Juve w kontekście defensywnej gry, nie dla samego faktu że grał słabi :)
22.09.2023 21:37
Upamecano i Kim potrafią przebiec kilkadziesiąt metrów z piłką przy nodze, jeśli się nie mylę De Ligt tego raczej nie robi. Według filozofii Tuchela stoperzy prócz walorów defensywnych powinni też dysponować celnym zagraniem za linię obrony rywala czy przebiegnięciem kilkudziesięciu metrów z piłką. Kim potrafi zagrywać wyborne piłki za linię obrony rywala, już kilka takich do Gnabry'ego wysłał. Niestety notuje też wiele niecelnych podań, ale trener najwyraźniej woli zawodnika który robi błędy ale może zagrać też jakieś ekstra podanie, od gościa który jest ostoją defensywy.
No i pamiętajmy, że De Ligt w grze przy własnym polu karnym często zawodzi (stąd słaba gra w Juve) a Tuchel nie gra tak wysoko jak Nagelsmann i stoperzy bardzo często grają piłką przy własnym polu karnym. Mimo wszystko uważam że Holender póki co jest niesprawiedliwie traktowany.
Edytowano : 2023-09-22 21:32:16
I jeszcze jedno spostrzeżenie- Tuchel zaczął robić porządki dopiero w tym sezonie, w poprzednim grał piłkarzami, którzy byli w pomyśle Nagelsmanna, nie robił żadnych większych zmian czy eksperymentów. Więc Tuchel nie powinien być bardzo winiony za to co się działo na koniec poprzedniego sezonu i w nowy sezon moim zdaniem wszedł z czystą kartą.
22.09.2023 21:26
Jak oceniacie póki co sezon w wykonaniu Goretzki? Wiem że to dopiero kilka meczy, ale jakieś pierwsze wnioski można już wyciągnąć. Ja sam mam mieszane uczucia, gra powyżej moich oczekiwań, ale te moje oczekiwania były naprawdę bardzo niskie w jego przypadku :)
22.09.2023 19:14
Wystaw De Ligta skoro jest zasługuje na grę.
22.09.2023 14:16
@Bejbich
Mało kto tutaj go szanuję więc jesteś jednym z nielicznych niestety.
Edytowano : 2023-09-22 13:27:41
*szanuje
22.09.2023 13:27
@mariuszwr80
Skoro są takie statystyki, to już napewno Tuchela wyleci jeszcze przed początkiem Oktoberfestu. To już pewne.
Edytowano : 2023-09-21 19:30:51
Do ku**y, Tuchel, a nie TUCHELA...
21.09.2023 19:30
@Alistair
Przez tą poprawność polityczną za niedługo nie będzie można niczego stwierdzić bezpośrednio :D
21.09.2023 19:20
@Alistair
Myślałem że to strzał a nie asysta :)
@tapczan
Aż tak źle wczoraj było? Chyba inne mecze oglądaliśmy.
21.09.2023 17:07
No cóż. Przynajmniej znów będzie pracował ze znienawidzonym w Monachium Mane :)
21.09.2023 14:25
Jakby był Musiala MVP to też nikt by się nie mógł oburzyc, ale Leroy też grał świetnie.
21.09.2023 14:22
Jeśli będzie coś grał to się przyda.
21.09.2023 14:21
@tapczan
Najpierw trzeba przedłużyć kontrakt :)
21.09.2023 14:19
A meczy rozegranych znacznie mniej od Casillasa i CR7
21.09.2023 13:43
Ostatecznie plan minimum został wykonany. Teraz czekamy na kolejne mecze LM
21.09.2023 12:35
Słabo w tej defensywie to wygląda, a przecież zespoły Tuchela w tym aspekcie wyglądały dosyć dobrze.
No i niech się ktoś zlituje nad De Ligtem...
21.09.2023 12:02
Pod tą łysą czupryną kryje się duża przebiegłość.
21.09.2023 11:34
Gramy jak zwykle, ale przynajmniej człowiek bardzo się cieszy po strzelonych golach, bo na początku po tych kilkunastu minutach myślałem że tu będzie pogrom.
Edytowano : 2023-09-20 21:55:47
Jeśli będą wyniki to Tuchela nie poleci.
Edytowano : 2023-09-20 21:56:05
*Tuchel
20.09.2023 21:54
Przecież Union z tym składem to nie wiem czy to nawet poziom średniaka z Ligi Europy, więc są skazani na taką grę jeśli chcą osiągać przyzwoite wyniki.
20.09.2023 20:46
Real ich zmiażdżył a 1 gol to i tak najmniejszy wymiar kary, więc nie wiem czy takiego farta mają.
20.09.2023 20:43
@Patryk233
Też bym chciał. Kane nie powinien schodzić niżej skoro nie ma kto wejść w jego miejsce. Potrzebujemy "9" typu Lewandowskiego i Kane jak najbardziej może nią być tylko musiałby przestać z powrotami. I nie sądzę że nie potrafi rozgrywać, tylko po co on ma się tego podejmować skoro mamy od tego innych?
@BaltazarGabka
Otóż to.
Edytowano : 2023-09-20 20:42:35
Z tymi powrotami to miałem na myśli sytuację w której jesteśmy przy piłce i Anglik nie wiadomo po co schodzi ze swej nominalnej pozycji do boku i potem odgrywa do stopera bo i tak nikt się nie pokazuje do jakiegoś szybkiego wyjścia...
20.09.2023 20:40
No naprawdę szkoda Holendra, ale mam pytanie- czemu większość z was pisze "De Light" ;)
20.09.2023 20:38
Miejmy nadzieję że dotrwa Union.
20.09.2023 20:35
Zobaczymy czy decyzje Tuchela będą się broniły. Jestem jednak przekonany, że brak De Ligta nie jest niczym dobrym.
Mam nadzieję że Holender się nie wkurzy i nie odejdzie po sezonie, a jeśli tak dalej to będzie wyglądało to będzie miał ku temu powody.
20.09.2023 20:04
Kane mógłby więcej stać w polu karnym, akurat mamy piłkarzy którzy potrafią rozgrywać, gorzej z tymi którzy mają wykańczać.
20.09.2023 13:54
@Mathias
Po co w TVP mecze jakiejś Ligi Mistrzów? Widzom wystarczy emocji po codziennych "Wiadomościach", LM już nikogo nie interesuje ;)
@Edmund
No od kiedy bo nie pamiętam.
A skoro człowiek zostaje tylko z jednym PO (który dodatkowo wypadnie na PNA) i z jednym gościem który jest ze środka pola (gdzie też mamy pogrom) i jest stamtąd wyciągany by załatać dziurę na prawej obronie to może zarząd powinien kogoś ściągnąć?
Edytowano : 2023-09-26 20:16:48
Adi- TT ma szacunek do rywala :D
26.09.2023 20:16
@karolina96
Skoro TT był za wypożyczeniem Staniego to uważał że Chorwat na teraz nie jest piłkarzem na Bayern i to że zagrał dobrze w meczu z PSG niczego nie zmienia. A Cancelo jest świetnym piłkarzem ale robi dymy.
Moim zdaniem gdyby zarząd na serio ruszył po Geertruidę to dla TT byłoby to dobrym rozwiązaniem. No ale nie dali mu tego co chciał więc to nie ich wina tylko TT bo chciał za dużo :)
Edytowano : 2023-09-26 20:13:00
tapczan- Aha, to przegapiłem po prostu.
Nie zmienia to faktu że Barcelona to bardziej przyciągająca nazwa od Borussi czy Bayernu niestety.
26.09.2023 20:12
@Jurgen1982
No tak. Tuchel tak się zna na piłce jak green keeper. Obaj nie mają zielonego pojęcia o tym jakich piłkarzy wspomniany Tuchel potrzebuje :)
26.09.2023 20:06
@Edmund
No to rzeczywiście są geniuszami skoro nie ściągnęli prawego obrońcy i zostaliśmy tylko z Mazraouim...
26.09.2023 20:02
O mój Boże, on podziękował Tuchelowi...
26.09.2023 20:01
@Jurgen1982
Nie stawiałbym znaku równości pomiędzy całym klubem a kilkoma gośćmi z zarządu ktorzy podejmowali decyzje w tym okienku transferowym. Czy ci ludzie w pełni działali na korzyść klubu? Odpowiedź mamy w składzie na dzisiejszy mecz...
26.09.2023 19:58
@karolina96
Raczej zwrócić uwagę na głupotę zarządu. No chyba że wszelki opór wobec decyzji Tuchela cię satysfakcjonuje nawet ten który jest szkodliwy dla klubu...
@Jurgen1982
Skoro dostrzegł że dla tego zarządu najważniejszy jest przychód pieniężny to stwierdził że musi ich przycisnąć do ściany. I tak się nie udało.
26.09.2023 19:50
Co ten Tuchel wymyślił na dzisiaj? XDDDD
26.09.2023 19:43
Najlepiej niech gra cały czas i dostanie długiej kontuzji...
Trzeba go stopniowo wprowadzać tak jak to robi TT. Co prawda mógłby zagrać trochę dłużej czasem, ale wolę to co robi Tuchel niż jakieś przesadne dawanie mu szans.
26.09.2023 19:40
@tapczan
To fakt czy teoria spiskowa? :)
26.09.2023 19:36
@mariuszwr80
Pamiętajmy że gdyby Barcelona nie nazywała się Barcelona tylko Bayern albo Borussia to większość topowych piłkarzy którzy tam przeszli nie zgodziłoby się na taką pensję jaka tam dostają, bo wiedzieliby że w innych klubach mogą dostać wiecej. Ale Barcelona nazywa się Barcelona i samo to przyciąga tych piłkarzy, pensja schodzi na dalszy plan w ich przypadkach.
A to co zrobił Tuchel w kwestii Stanisica było bardzo chytrym zagraniem, bo stawiał wtedy klub pod ścianą- albo zostawią Pavarda, albo ściągną mu kogoś innego, kto jest na wyższym poziomie od Chorwata. No ale ostatecznie TT został ograny (pewnie ku radości niektórych ludzi którzy mu źle życzą).
26.09.2023 19:23
@Alistair
OK, ale nawet jeśli gra czy wyniki nie powalają nie oznacza że można go winić za wszystko co się dzieje...
Edytowano : 2023-09-26 18:27:24
No tak, powinien brać kogo popadnie byle tylko zapchać skład.
A Cancelo nie dość że chciał ogromną pensję to robi fochy gdy nie gra więc lepiej jak go nie ma.
26.09.2023 18:26
@Abzyrl
Dokładnie. Kane powinien odpocząć, i tak jeszcze postrzela sobie.
26.09.2023 17:54
@Sopariev
To jaki hejt się wylewa na Tuchela jest niewiarygodne, ale i tak chciano mi wcisnąć że sądzę że kochają go na tej stronie :)
26.09.2023 17:52
Bardzo słabe jest to że w takich meczach jak z Bochum czy teraz z Münster nie można jakoś bardzo rotować składem bo nawet nie ma kogo wystawić (prócz Peretza czy Tela).
26.09.2023 15:51
No tym razem mu się trafiło. Wiedziałem że będzie się tym chwalił...
26.09.2023 15:49
Dzisiaj nic tylko zwycięstwo.
26.09.2023 12:12
@DonJupp4ever
Z tego co pamiętam to nawet kilkanaście meczy rozegrał na środku obrony.
25.09.2023 21:03
@Reeken89
Pisałem o zarządzie a nie o Tuchelu. I jest powód do niezadowolenia po tym okienku w wykonaniu zarządu, nie Tuchela :)
25.09.2023 20:48
@Skobry
No i można tak to ciągnąć. A hajs będzie wpadał na konto w zastraszającym tempie...
25.09.2023 19:28
No pięknie z tymi stoperami to może wyglądać :)
25.09.2023 19:27
@Reeken89
No cóż, ale ważne że w zimie mogą kogoś ściągnąć więc nie ma powodu by krytykować zarząd...
25.09.2023 19:21
@Jurgen1982
Ja się z tobą zgadzam, ale Tuchel pewnie by się nie zgodził ;)
25.09.2023 16:52
Moim zdaniem Tuchel odstawił De Ligta bo woli bardziej ofensywnych stoperów i nie wydaje mi się że po powrocie Neuera to się bardzo zmieni. Zresztą na tej pozycji potrzeba pewnych zawodników a pewność jest budowana poprzez częste występy. De Ligt według mnie jest szykowany na rezerwowego. Ja bym nie szedł w tą stronę, ale może Tuchela wie co robi.
25.09.2023 15:56
@tapczan
No ale nigdy bym nie pomyślał że sprzeciwianie się takiemu impulsywnemu podejściu będzie krytykowane czy nawet będą teksty o trollingu...
25.09.2023 15:51
Napewno Kane i Sane powinni odpocząć. Są w formie i niech tak zostanie.
Peretz-Mazraoui, Upa, Buchmann (jeśli w ogóle jest dostępny bo nie wiem), Guerreiro- Laimer, Goretzka- Coman, Muller, Gnabry- Tel.
25.09.2023 14:04
Miejmy nadzieję że to początek passy z piękną grą.
25.09.2023 14:01
@tapczan
Po pierwsze nie jednoosobowo bo Reeken89 też pisał o tym że cały czas tu chcą trenerów zmieniać i że nagle Nagelsmann stał się świetnym trenerem.
Wiem o co ci chodzi, ale nie przemawia to do mnie, gdyż to że Tuchel sobie nie poradził w końcówce poprzedniego sezonu nie znaczy że powinno się zmieniać podejście do Nagelsmanna. To Tuchel się nie sprawdził a nie ze Nagelsmann wyciskal maksimum z tego zespołu. Tuchel się nie sprawdził bo po pierwsze szatnia chciała pokazać zarządowi że nie chcieli zwolnienia no i dwa, bo nie miał piłkarzy których chciał więc grał dziwnym stylem który jest do niego niepodobny. Dopiero teraz gra to co chce a czy wyjdzie- zobaczymy.
No i nie chcę robić gruntu pod gownoburzę. Wszystko zaczęło się od tego że nie dodałem że w kwestii tego sławnego półboga chodzi mi o Juliana a nie o Tuchela...
No i potem to już samo tak się ciągnęło.
25.09.2023 13:50
Szkoda, bo raczej w meczu z Münster nie zagra...
25.09.2023 08:21
@Head2007
Hoven 2.0...
W tym problem że dopóki Nagelsmann był tu trenerem to niemal każdy po nim jechał mniej więcej w takim stopniu jak teraz się pisze o Tuchelu, ale od kiedy został zwolniony to jego postrzeganie zmieniło się o sto osiemdziesiąt stopni. Zatem skoro nagle jest taki super to musi być nieomylny skoro tak nagle zmieniono o nim zdanie.
Ludzka pamięć jest wybiórcza i wszelkie błędy Nagelsmanna przez wielu zostały zapomniane stąd całe to zamieszanie...
25.09.2023 07:56
@hoven
Mi również. Co prawda mógłbym zapytać o argumenty odnośnie zdania: "wielu kibicow pompowalo teze ze mamy wspaniala kadre a zmiana na Tuchela miala odblokowac ten potencjal" ale daruję sobie.
Miłej nocy (czy tam wieczora) życzę :)
24.09.2023 23:01
@hoven
Wiele się po tobie mogłem spodziewać ale napewno nie to że pośrednio napiszesz że Hasan to człowiek o zdrowych zmysłach :)
Ok, już bez hiperboli. Nadal uważam, że wielu kibiców zmieniło swoje podejście do Nagelsmanna ponieważ teraz nie podoba im się Tuchel.
Czytałeś te przytoczone argumenty? Jeśli nie, to zjedź trochę niżej, bo jeden z poprzednich komentarzy edytowałem i tam zamieściłem komentarze kilku asów.
24.09.2023 22:57
@hoven
Jeśli ktoś zmienił zdanie o Julianie po dwumeczu z PSG to rozumiem, ale jeśli ktoś sądzi że to że Tuchel sobie nie poradził w tamtym sezonie jest tarczą ochronną dla Juliana to się myli, bo Tuchel to nie Nagelsmann, gra zupełnie inaczej i do swej wizji potrzebuje zupełnie innych piłkarzy. Nie gra bez napastnika jak to sobie założył Julek bo stwierdził że wymyśli futbol na nowo.
24.09.2023 22:34
@Edmund
Ten gość rzeczywiście jest trudny do prowadzenia z nim jakiejkolwiek rozmowy. Jakoś bardzo nie śledziłem tych waszych kłótni ale rozumiem co możesz czuć podczas nich (mimo że nie zgadzam się z twoim podejściem do Hasana czy- ogólnie- do zarządu).
Edytowano : 2023-09-24 22:30:21
Dobra, jedziemy. Wziąłem jeden losowy artykuł z kilka dni temu o Nagelsmannie. Nie ma żadnych skrajnych emocji odnośnie gry za Tuchela więc i wypowiedzi są zrównoważone (choć czy do końca to nie wiem):
1. "Jeśli to faktycznie tak ma wyglądać, że kontrakt tylko do EURO to DFB upadło na głowę a i my jesteśmy frajerami w tej sytuacji.
Powodzenia Julian"
Rozumiesz? My jesteśmy frajerami bo z listy płac zszedł największy trener tego wieku...
2." Ja wolałbym, żeby wzięli sobie Tuchela na reprę a Julian przejmuje Bayern. To byłby idealny układ."
Po tym jest interwencja Reeken89: "Co ja czytam nagle Nagelsmann najlepszy, a Tuchel OUT ? A jak Julek wróciłby do Bayernu to pewnie po kilku spotkaniach byłby znów zły, a Tuchel najlepszy i tak w kółko...FCBM!"- I TO JEST DOKŁADNIE TO CO JA MÓWIĘ. Podejście niektórych użytkowników do Nagelsmanna czy Tuchela jak dzieci. Impulsywne komentarze, byle iść tylko z prądem, bo to musi być prawda. Zatem nie tylko ja twierdzę że coś tu nie gra.
3. "Szkoda Julka żeby został trenerem Niemiec.."
A niby dlaczego szkoda? Ano dlatego że nagle stał się tutaj idolem dla niektórych.
Dalej mi się nie chce ale zapewniam cię że kilka przykładów by się tam znalazło.
I tak wiem jak odpowiesz, nawet nie musisz pisać.
24.09.2023 22:16
@hoven
Jakby to było tak jak piszesz, że userzy z dieroten mają zdrowe podejście do Juliana- ktoś coś chwali, ktoś coś krytykuje- to byłoby fajnie. Zatem sądzisz że to moje wymysły i że podejście do Nagelsmanna zupełnie się nie zmieniło po końcówce poprzedniego sezonu?
No i powtarzam- ODPOWIEDZ NA PYTANIE O TO CZY ZAPOMNIAŁEŚ O KONWERSACJI Z 19 WRZEŚNIA?
Tak ciężko?
24.09.2023 22:12
@hoven
Nie będę szukał dla ciebie tychże argumentów. Jeśli chcesz się dowiedzieć czy moja hiperbola była słuszna czy też nie to sam poszukaj (jeśli tak cię to ciekawi oczywiście). Nie ma tu przesadnego uwielbienia Nagelsmanna dlatego półbóg i kościół to hiperbole a nie przedstawienie nastrojów 1do1. Jeśli chcesz to uważaj że rozmontowałeś całą moją tezę o kościele Juliana nad którą długimi miesiącami rozmyślałem i książki pisałem, ale proszę odpowiedź tylko na jedno pytanie- ale szczerze, bez oszustw- czy ty zapomniałeś o naszej konwersacji z 19 września???
Edytowano : 2023-09-24 22:06:05
Jak jechali po Tuchelu to pisali że Julek lepszy, że to był profesjonalista a nie ten gość...
Ale nie mogę niczego napisać, bo w twoim mniemaniu każda tezę trzeba przez rok przemyśleć i przygotować po sto argumentów by ją w ogóle publikować.
24.09.2023 22:04
@hoven
No ja pierdolę. "Julian nie był tu nigdy krytykowany"...
Jaki ja mam ci dać argument? Mam szukać artykułów które były cztery miesiące temu, gdzie wylewał się niesamowity wręcz hejt na Tuchela? No jakoś mi się nie chce.
I podkreślam że to do ku**y HIPERBOLA, ale ty dalej: "bawaria42 twierdzi że mamy cały kościół i Julian jest półbogiem"...
24.09.2023 21:38
@hoven
I chcesz mi wmówić że to nie jest żałosne? Ignorujesz wszystkie merytoryczne argumenty i zwracasz uwagę tylko na tą część rozmowy która ci pozostała by się jeszcze bronić. Podkreślam że półbóg to hiperbola ale ty idziesz w zaparte.
I zmuszasz mnie do tego bym rzucał nickami co jest dość nieuczciwe wobec tych userów.
Teraz pytanie do ciebie: Czy ty nie dostrzegasz różnicy pomiędzy ogólnym nastrojem użytkowników dieroten (i na Boga nie piszę o wszystkich tylko o jakiejś części i pisząc o większości użytkowników nie mam na myśli większości na całej stronie tylko większości tych którzy go krytykowali i już nie krytykują bo wolą krytykować Tuchela) teraz do Nagelsmanna a jeszcze przed zwolnieniem. Sam pisałeś że jechali po nim równo (np po dwumeczu z Villareal) z czym się w pełni zgadzam. A czy teraz jadą po nim równo gdy jest jego temat? Krytykowano go za wypowiedzi, za styl gry, za Sané na prawym skrzydle, za spóźnienie się na jakieś tam spotkanie, a teraz o czym jest mowa? Ze to w sumie dobry trener i że to Tuchela powinien iść do reprezentacji a Nagelsmann z powrotem do Bayernu. NIE WIDZISZ TEGO???
Edytowano : 2023-09-24 21:25:48
Powiedz, czy nie zamieściłem w tym komentarzu argumentów? Jeśli dla ciebie argumentem jest stworzenie listy członków kościoła Nagelsmanna i wysłanie ci tejże listy na maila to nie ma sensu kontynuować tej dyskusji.
Edytowano : 2023-09-24 21:32:14
Po raz ostatni (ale teraz już na serio) ci wyjaśnię, bo zaczynam wierzyć że ty rzeczywiście mnie nie rozumiesz- za pomocą hiperbol staram się przedstawić ewolucję podejścia niektórych ludzi (których to ci nie pokażę bo też bym nie chciał aby ktoś mnie krytykował w momencie gdy nie jestem aktywny w rozmowie) do osoby Juliana Nagelsmanna. Ewolucja ta wydaje mi się śmieszna i niezrozumiała, gdyż pokazuje, że Nagelsmann zyskał w ich oczach nie wynikami czy sukcesami tylko zwolnieniem. I trzeba odłożyć na bok takie fakty, że to zwolnienie było błędem, że może Tuchel też się tu nie spisał w tamtym sezonie. Chodzi o tą zmianę podejścia do niego. Jak ci to dokładniej wytłumaczyć?
24.09.2023 21:24
@Bawarka79
Aż się ciepło na serduszku robi, gdy wszyscy wokół na ciebie naskakują, a stary znajomy przybywa na ratunek :)
24.09.2023 19:50
@BaltazarGabka
Może wraz z wiekiem taki spokój ducha jaki Ty masz się u mnie rozwinie ;)
24.09.2023 19:42
@BaltazarGabka
Z ludzką głupotą (która "jest nieskończona") żaden geniusz nie wygra. Człowiek wie że nie powinien strzępić języka i się nerwować ale i tak to robi.
No i manipulacja tak działa, że zaraz taki manipulator napiszę, że uważam się za geniusza :D
Edytowano : 2023-09-24 19:31:10
Albo że sam jestem manipulatorem bo przez przypadek napisałem "napiszę" xD
24.09.2023 19:30
@BaltazarGabka
Wolę moją wypowiedź w pełni wyjaśnić bo (jak brutalnie przekonała się o tym Bawarka79 :) ) jestem wyczulony na wszelkiego rodzaju manipulacje a takie błędy dają pole do popisu userom którzy lubią się dopuszczać manipulacji albo krytykowania dla samej krytyki.
No i ja też się cieszę że Lewy odszedł, u nas też pewnie zaliczyłby ten zjazd formy, nawet jeśli byłby on nieco mniejszy.
24.09.2023 19:16
Hoven jak zwykle znika w momencie gdy krytykowany rozmówca przedstawia niezaprzeczalne argumenty na swoją obronę (nie trzymam z żadną ze stron konfliktu Edmund-Hoven ale akurat w tej kwestii zgadzam się z tym pierwszym). Co prawda nie doprecyzowałem mojej wypowiedzi ale niedawno (bo kilku dni temu) przeprowadziłem konwersację z Hovenem o Nagelsmannie, podczas której napisałem niemal to samo. Zatem albo Hoven ma problemy z pamięcią albo celowo wykorzystał niedoprecyzowanie mojej wypowiedzi w celu zmanipulowania jej.
24.09.2023 18:55
@BaltazarGabka
Szybko to pisałem, powinno to wyglądać tak:
"Dokładnie. Z Nagelsmannem działa ten sam mechanizm tylko na odwrót- gdy Julian był u nas i notował słabe wyniki to większość po nim jechało, ale gdy jego następca zaczął notować jeszcze gorsze to Julian nagle stał się półbogiem na tej stronie.
24.09.2023 18:35
@hoven , @BaltazarGabka
Przepraszam, źle to ująłem trochę.
Jak napisał @turtlexxx miałem oczywiście na myśli Juliana.
24.09.2023 18:29
@hoven
Nagelsmann stał się półbogiem gdy okazało się że Tuchel nie dał rady w końcówce zeszłego sezonu. Po Nagelsmannie większość z tej strony jechało równy, ale od kiedy został zwolniony to zupełnie zmieniono narrację i zaczęto przestawiać go jako nieomylnego. Gdzie tu trollowanie?
@mariuszwr80
Po prostu lubię iść pod prąd. Tuchel jest oceniany tutaj zbyt surowo a Nagelsmann jest idealizowany. Taka oto filozofia.
@tapczan
Oj tak, niektórzy się w nim zakochali po jego zwolnieniu.
Edytowano : 2023-09-24 18:27:37
*równo
Edytowano : 2023-09-24 18:32:28
Hoven- Mam nadzieję że te niewłaściwe wnioski które wyciągasz na podstawie moich komentatorzy są spowodowane niezrozumieniem mojego przekazu a nie świadomą manipulacją...
24.09.2023 18:27
@BaltazarGabka
Dokładnie. Z Nagelsmannem działa ten sam mechanizm tylko na odwrót-- gdy Julian był u nas i notował słabe wyniki to większość po nim jechało, ale gdy jego następca zaczął notować jeszcze gorsze to stał się półbogiem na tej stronie.
Edytowano : 2023-09-24 15:36:25
*jechała
24.09.2023 15:35
No czyli potrafi Pan się wypowiadać z klasą. A jednak (chociaż pewnie kosztowało to Pana wiele zachodu ale ważne że się udało).
No i proszę, Julian tu mówi nawet błędach w Bayernie. A zatem jakieś były. Kto by pomyślał, że Pan Julian nie jest nieomylny? Bo czytając komentarze na dieroten to raczej do tego wniosku się nie dojdzie.
24.09.2023 15:33
@luu1986
Byłoby pięknie, ale póki co ciężko powiedzieć :)
24.09.2023 12:41
@bayern1987dwa
W pełni zgadzam się z oceną Goretzki, ale przypominam że wczoraj graliśmy z Bochum, więc nawet sam Kimmich ogarnąlby sprawę. Niestety zarząd tak załatwił sprawę, że część piłkarzy jest rzucana po pozycjach, aby załatać dziury.
Edytowano : 2023-09-24 12:25:50
No i ostatnio bardzo mi się Mazraoui nie podoba, mimo że w okresie przygotowawczym wydawało się że jest w formie.
24.09.2023 12:24
@Simon89
Wystarczy że zaczął się temat twego idola i znów te twoje pierdoły człowiek czyta...
Edytowano : 2023-09-24 10:47:28
Właśnie chciałem wyróżnić występ Laimera, póki co naprawdę gra na miarę swoich możliwości. Mimo wszystko wolę go oglądać na prawej obronie bo widać że Mazraoui jest bez formy na razie.
24.09.2023 10:45
@nyy32
Mam nadzieję, że nie bierzesz w pełni na serio tych porownań piłkarzy którzy grali pięćdziesiąt lat teamu a tych co grają teraz, bo nie tylko gra obronną się zmieniła przez te pół roku. Ja to traktuję jedynie jako ciekawostkę, która nie porównuje poziomu piłkarskiego danych piłkarzy tylko ich wyczyny. Nie wiemy jak prezentowałby się Gerd dzisiaj i jak Lewandowski 50 lat temu, ale pewnie graliby inaczej niż w rzeczywistości.
Edytowano : 2023-09-24 09:45:03
*pół wieku
24.09.2023 09:44
No i o to właśnie chodzi z tym wciąganiem rywala na własną połowę, ale pamiętajmy że TT się nie zna.
24.09.2023 09:32
Szkoda że mało mamy piłkarzy o takim podejściu jak Kimmich...
24.09.2023 09:28
Tuchel już świętuje...
Miejmy nadzieję że nic poważnego.
24.09.2023 09:23
Cancelo to świetny zawodnik, ale każdy czasem jest pod formą i zasługuje na ławkę. Niestety Portugalczyk robi problemy gdy przez kilka meczy nie gra, na miejscu De Ligta już zacząłby robić dymy. Trochę szkoda że go nie mamy, ale z drugiej strony może dobrze...
23.09.2023 21:24
@SirOvad
A ma kto grać za Kimmicha? Zresztą te kółeczka które robi nie są zawsze jego winą, czasami przetrzymuje piłkę bo po prostu nikt nie rusza do jego zagrania więc co ma zrobić?
23.09.2023 19:04
Ja uważam że póki co optymalny byłby duet Kim-De Ligt ale w meczu z Lipskiem wiadomo kto będzie grał :)
23.09.2023 18:13
Jeśli Bayer nie rozwali Heidenheimu bardziej niż my Bochum, to będziemy liderami :)
23.09.2023 17:30
Piękny mecz. Pytanie na ile to my dobrze graliśmy. Dowiemy się za tydzień z Lipskiem.
23.09.2023 17:26
Ładnie gramy ale nie zapominajmy że to tylko Bochum...
23.09.2023 16:21
Tak źle i tak niedobrze. Mi się tam podoba, warto spróbować jak to będzie wyglądało z dwoma napastnikami (no chyba że Choupo na 10 będzie)
23.09.2023 14:46
@SirOvad
Już widzę jak wymiata duet Goretzka-Laimer...
23.09.2023 13:19
Jeśli chodzi o nerwówkę do końcowego gwizdka to zgadzam się z @AdiFantasti bo nawet w 80 minucie gdy mamy dwa gole przewagi z tą defensywą nie można mieć pewności że dowieziemy wynik, ale uważam że postawa w defensywie jest jak najbardziej możliwa do poprawy i dopóki będziemy wygrywali to mogę zaakceptować taki styl.
Edytowano : 2023-09-23 12:27:00
Taki styl w defensywie, bo w ofensywie uważam że wyglądamy świetnie.
23.09.2023 12:25
@AdiFantasti
Podałem tylko przykład Realu który od początku sezonu w większości meczy notuje wyniki na styku ale wygrywa i to się liczy. Dopóki my wygrywamy to nie jest źle, jak zaczniemy przegrywać to będę ramię w ramię z tobą krytykował TT :)
@mariuszwr80
W Chelsea udało mu się tego dokonać i to w krótszym czasie, więc u nas po prostu niektórzy piłkarze nie pasowali do jego pomysłu jak np. De Ligt ale i tam Holender grał wszystko, bo Tuchel nie miał Kima ani nikogo innego, kto grałby w wymaganym przez Niemca stylu.
To że gramy bardzo często do tyłu jest celowym zabiegiem, aby wyciągnąć rywala ze swojej połowy i tym samym mieć większy komfort w ofensywie. Celowo dajemy się pressować, a nie że jesteśmy tacy słabi. Po prostu Tuchela to zupełnie inny trener niż Flick czy Nagelsmann stąd gramy inaczej niż za ich kadencji, ale jakie będą wyniki to się przekonamy.
Edytowano : 2023-09-23 12:12:34
Wiem jak grał Union i wiem też że my mieliśmy kilka setek w meczu z MU których nie wykorzystaliśmy bo albo ktoś ratował Czerwonych Diabłów (raz Onana, raz chyba Lisandro Martinez) albo nasi mieli tak duży wybór pod bramką Onany że wystarczyło uderzyć, ale chcieli wejść z piłką do bramki i ostatecznie skończyło się tylko na 4 bramkach.
Edytowano : 2023-09-23 12:15:08
A o Chelsea napisałem tylko w kontekście twego- mówiąc najmniej brutalnie- niezbyt dobrego przykładu na tezę że Brighton jest słabe...
23.09.2023 12:07
@AdiFantasti
Nie była to gra wybitna, ale nie świadczy o tym fakt, że wynik był na styku, tylko to, że były momenty w których wyglądaliśmy od nich gorzej.
Real też nie grał dobrze w meczu z Unionem? Bo przecież niemal do końca meczu był wynik bezbramkowy i skończyło się wynikiem na styku. A czy Union jest dobrym przeciwnikiem to nie wiem...
23.09.2023 11:54
Też uważam że dużych zmian nie będzie.
23.09.2023 11:42
@mariuszwr80
A Legia pokonała Aston Villę, która pokonała Burnley, które zremisowało z Nottingham, które wygrało z Chelsea...
Zgadzam się że MU nie było najlepiej dysponowane, ale napewno nie graliśmy takiego paździerzu jaki starasz się przedstawić.
Edytowano : 2023-09-23 11:36:43
AdiFantasti- A zatem to wynik tylko i wyłącznie się liczy a nie styl? A przecież każdy krytykuje póki co Tuchela za styl a nie za wyniki (mając na uwadze ten sezon za który TT jest w 100% odpowiedzialny a nie za końcówkę poprzedniego).
Edytowano : 2023-09-23 11:38:36
No chyba że liczy się krytyka dla samej krytyki, jeśli tak to rozumiem.
23.09.2023 11:33
@bayern1987dwa
Ja też uważam że od Holendra powinniśmy zacząć budować blok defensywny, ale jaki widać Tuchel ma zupełnie inne podejście więc staram się je pojąć umysłem po prostu...
@AdiFantasti
Od meczu z Werderem moim zdaniem wyglądamy lepiej niż w końcówce poprzedniego sezonu. Tuchel chce wyćwiczyć jakieś automatyzmy stąd pewnie robi niewielkie korekty.
23.09.2023 10:58
Dzisiaj tylko zwycięstwo.
@GuteSpiele była świetna ale nie wiem na ile Bawarczycy grali dobrze a na ile United tragicznie...
23.09.2023 10:48
@AdiFantasti
Dużą część straconych bramek (nie licząc Superpucharu, bo wtedy wyglądaliśmy identycznie jak na końcu poprzedniego sezonu) straciliśmy na końcu, gdy wdało się już rozluźnienie w szeregi Bayernu. Gol Augsburga, dwa gole United. Do tego bramka dla BMG i dwie bramki dla Bayeru ze stałych fragmentów gry.
22.09.2023 22:18
@GuteSpiele
Nie od dziś wiadomo, że będąc sławną osobą opłaca się wspierać takie ruchy dla korzyści materialnych i wizerunkowych. Arabia póki co zapewnia tylko te pierwsze...
A Harry został w Europie w celu zdobycia LM.
22.09.2023 22:14
@Alistair
Te finały jako trener Bayernu ma się rozumieć ;)
Edytowano : 2023-09-22 21:53:24
Reeken89- Czyli trafiło się jak ślepej kurze ziarno? :)
22.09.2023 21:52
@Reeken89
No oczywiście. Ostatecznie i tak wolę Kane'a za 100 mln, ale tylko wspomniałem o tym, bo ta wypowiedź wydawała się dosyć głupia a wyszło jak wyszło :D
22.09.2023 21:48
@Reeken89
A przypominasz sobie wypowiedź Matthausa że Bayern jeśli szuka "9" to mógłby spojrzeć w kierunku Guirassy'ego?
Sam kompletnie się nie zgadzałem z tą oceną, ale Lothar trafił w punkt :)
Edytowano : 2023-09-22 21:44:17
Alistair- Dajmy tej dwójce jeszcze kilka meczy, póki co te gole wpadają głównie przypadkowo i ten aspekt jak najbardziej można poprawić. Warto też wspomnieć, że to Tuchel był dwa razy w finale LM a nie ja czy ty :D
22.09.2023 21:41
@Alistair
Ja uwielbiam De Ligta, ale potrafię zrozumieć podejście TT. Dopóki nie będę przekonany, że granie dwójką Kim-Upa to błąd (a przekonam się dopiero po fakcie, bo teraz to tylko domniemania) to nie będę tego podejścia krytykował, mimo że Holender moim zdaniem powinien być kreowany na szefa obrony a nie głębokiego rezerwowego.
Edytowano : 2023-09-22 21:39:09
No i czytaj ze zrozumieniem, pisałem o Juve w kontekście defensywnej gry, nie dla samego faktu że grał słabi :)
22.09.2023 21:37
Upamecano i Kim potrafią przebiec kilkadziesiąt metrów z piłką przy nodze, jeśli się nie mylę De Ligt tego raczej nie robi. Według filozofii Tuchela stoperzy prócz walorów defensywnych powinni też dysponować celnym zagraniem za linię obrony rywala czy przebiegnięciem kilkudziesięciu metrów z piłką. Kim potrafi zagrywać wyborne piłki za linię obrony rywala, już kilka takich do Gnabry'ego wysłał. Niestety notuje też wiele niecelnych podań, ale trener najwyraźniej woli zawodnika który robi błędy ale może zagrać też jakieś ekstra podanie, od gościa który jest ostoją defensywy.
No i pamiętajmy, że De Ligt w grze przy własnym polu karnym często zawodzi (stąd słaba gra w Juve) a Tuchel nie gra tak wysoko jak Nagelsmann i stoperzy bardzo często grają piłką przy własnym polu karnym. Mimo wszystko uważam że Holender póki co jest niesprawiedliwie traktowany.
Edytowano : 2023-09-22 21:32:16
I jeszcze jedno spostrzeżenie- Tuchel zaczął robić porządki dopiero w tym sezonie, w poprzednim grał piłkarzami, którzy byli w pomyśle Nagelsmanna, nie robił żadnych większych zmian czy eksperymentów. Więc Tuchel nie powinien być bardzo winiony za to co się działo na koniec poprzedniego sezonu i w nowy sezon moim zdaniem wszedł z czystą kartą.
22.09.2023 21:26
Jak oceniacie póki co sezon w wykonaniu Goretzki? Wiem że to dopiero kilka meczy, ale jakieś pierwsze wnioski można już wyciągnąć. Ja sam mam mieszane uczucia, gra powyżej moich oczekiwań, ale te moje oczekiwania były naprawdę bardzo niskie w jego przypadku :)
22.09.2023 19:14
Wystaw De Ligta skoro jest zasługuje na grę.
22.09.2023 14:16
@Bejbich
Mało kto tutaj go szanuję więc jesteś jednym z nielicznych niestety.
Edytowano : 2023-09-22 13:27:41
*szanuje
22.09.2023 13:27
@mariuszwr80
Skoro są takie statystyki, to już napewno Tuchela wyleci jeszcze przed początkiem Oktoberfestu. To już pewne.
Edytowano : 2023-09-21 19:30:51
Do ku**y, Tuchel, a nie TUCHELA...
21.09.2023 19:30
@Alistair
Przez tą poprawność polityczną za niedługo nie będzie można niczego stwierdzić bezpośrednio :D
21.09.2023 19:20
@Alistair
Myślałem że to strzał a nie asysta :)
@tapczan
Aż tak źle wczoraj było? Chyba inne mecze oglądaliśmy.
21.09.2023 17:07
No cóż. Przynajmniej znów będzie pracował ze znienawidzonym w Monachium Mane :)
21.09.2023 14:25
Jakby był Musiala MVP to też nikt by się nie mógł oburzyc, ale Leroy też grał świetnie.
21.09.2023 14:22
Jeśli będzie coś grał to się przyda.
21.09.2023 14:21
@tapczan
Najpierw trzeba przedłużyć kontrakt :)
21.09.2023 14:19
A meczy rozegranych znacznie mniej od Casillasa i CR7
21.09.2023 13:43
Ostatecznie plan minimum został wykonany. Teraz czekamy na kolejne mecze LM
21.09.2023 12:35
Słabo w tej defensywie to wygląda, a przecież zespoły Tuchela w tym aspekcie wyglądały dosyć dobrze.
No i niech się ktoś zlituje nad De Ligtem...
21.09.2023 12:02
Pod tą łysą czupryną kryje się duża przebiegłość.
21.09.2023 11:34
Gramy jak zwykle, ale przynajmniej człowiek bardzo się cieszy po strzelonych golach, bo na początku po tych kilkunastu minutach myślałem że tu będzie pogrom.
Edytowano : 2023-09-20 21:55:47
Jeśli będą wyniki to Tuchela nie poleci.
Edytowano : 2023-09-20 21:56:05
*Tuchel
20.09.2023 21:54
Przecież Union z tym składem to nie wiem czy to nawet poziom średniaka z Ligi Europy, więc są skazani na taką grę jeśli chcą osiągać przyzwoite wyniki.
20.09.2023 20:46
Real ich zmiażdżył a 1 gol to i tak najmniejszy wymiar kary, więc nie wiem czy takiego farta mają.
20.09.2023 20:43
@Patryk233
Też bym chciał. Kane nie powinien schodzić niżej skoro nie ma kto wejść w jego miejsce. Potrzebujemy "9" typu Lewandowskiego i Kane jak najbardziej może nią być tylko musiałby przestać z powrotami. I nie sądzę że nie potrafi rozgrywać, tylko po co on ma się tego podejmować skoro mamy od tego innych?
@BaltazarGabka
Otóż to.
Edytowano : 2023-09-20 20:42:35
Z tymi powrotami to miałem na myśli sytuację w której jesteśmy przy piłce i Anglik nie wiadomo po co schodzi ze swej nominalnej pozycji do boku i potem odgrywa do stopera bo i tak nikt się nie pokazuje do jakiegoś szybkiego wyjścia...
20.09.2023 20:40
No naprawdę szkoda Holendra, ale mam pytanie- czemu większość z was pisze "De Light" ;)
20.09.2023 20:38
Miejmy nadzieję że dotrwa Union.
20.09.2023 20:35
Zobaczymy czy decyzje Tuchela będą się broniły. Jestem jednak przekonany, że brak De Ligta nie jest niczym dobrym.
Mam nadzieję że Holender się nie wkurzy i nie odejdzie po sezonie, a jeśli tak dalej to będzie wyglądało to będzie miał ku temu powody.
20.09.2023 20:04
Kane mógłby więcej stać w polu karnym, akurat mamy piłkarzy którzy potrafią rozgrywać, gorzej z tymi którzy mają wykańczać.
20.09.2023 13:54
@Mathias
Po co w TVP mecze jakiejś Ligi Mistrzów? Widzom wystarczy emocji po codziennych "Wiadomościach", LM już nikogo nie interesuje ;)
20.09.2023 13:31