DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Yakub93 Strona 1

Kompany ma jeszcze się zrehabilitować jeśli wyciągnie wnioski, ale patrząc na to co robi Flick w Barcy, to widać, który bardziej ogarnia. Bo my aktualnie robimy remontady na słabych drużynach, ale z Leverkusen remis, frajerski remis z Frankfurtem. w cymbał od Aston Villi (Emery znowu znalazł sposób na Bayern) i tragiczny mecz z Barcą. Ze Stuttgartem zagraliśmy "mądrzej" i efekt był widoczny, ale październik mamy niezbyt udany.

Flick za to 2 najtrudniejsze egzaminy zdał, bo skoro jego ekipa 2 mecze z rzędu ładuje po 4 gole najmocniejszym przeciwnikom, a potknięcia zaliczył tylko na Ossasunie (przesadził ze składem) i z Monaco, to różnica jest widoczna.

27.10.2024 12:05

Fajnie jakby Laimer zagrał i pokazał, że może sobie wywalczyć pierwszy skład na PO.

27.10.2024 11:58

A Davies skoro odchodzi to musi tyle grać? Guerreiro mógłby zagrać na lewej. a Laimer na prawej.

19.10.2024 15:02

1

No to akurat w środę Bayern zaskoczy bukmacherów. Dalej mamy szansę to wygrać, ale łatwo nie będzie. Wyczuwam dogrywkę lub karne, ale zobaczymy.

05.05.2024 12:10

Tylko, że Real ma szerszą ławkę i mógł sobie pozwolić na grę drugim garniturem, a dodatkowo grali z Cadim, a nie Sevillą, więc wygrana nie jest zaskoczeniem.

05.05.2024 11:48

Liczę, że de Ligt zagra, ale jeśli miałby grać na blokadzie z ryzykiem kontuzji, to może nie warto ryzykować. Mamy jeszcze rewanż. Gdyby chodzi teraz o drugi meczu półfinału, to co innego. Tak już zresztą było kiedyś w ćwierćfinale przeciwko Realowi, że Neuer, Boateng i Hummels grali na blokadach i to 120 minut.

O to, że wyjdzie Upamecano to się nie martwię, bo on nie wyjdzie. To Kim jest 3 wyborem i w przypadku absencji Matthijsa, to Koreańczyk wchodzi do gry.

29.04.2024 19:04

Mamy to, aczkolwiek to parkowanie busa na koniec, to jest wstyd.

Tak czy siak, der Klassieker w finale coraz bliżej.

17.04.2024 22:57

Dobrze, że nie mamy więcej obrońców na ławce, bo inaczej ich by Tuchel wpuścił.

Po co ten Upamecano, przecież spokojnie można było dobić Arsenal na 2-0 i poklepać piłkę na 3-0

17.04.2024 22:49

1

Nie jesteś sam. Zawsze mi się tragicznie słuchało Janisza.

17.04.2024 22:47

W końcu!!! Brawo Kimmich.

17.04.2024 22:24

1

Araujo taki drugi Upamecano. Broni dobrze przez część sezonu, a zawodzi w kluczowych meczach.

16.04.2024 23:08

3

Dawać der Klassieker w finale na Wembley.

16.04.2024 22:44

Dokładnie. Mamy inne pozycje, które bardziej kuleją. Wirtza to można kupić jak się znajdzie jakiś wariat i wykupi Comana za 70m, ale wątpię.

Po Wirtza trzeba iść w 2025 jeśli dalej będzie w formie, a nie w tym okienku.

15.04.2024 23:16

No i super. Na to czekałem od dawien, dawna.

15.04.2024 19:29

Przecież wraca Nagelsmann, pewnie już tylko szczegóły dogadują po cichu.

15.04.2024 17:28

BVB umie przegrać że słabymi, a wygrać z mocnymi. Jak im Atletico nie strzeli pierwsze, to szanse mają.

Dawać der Klassieker w finale na Wembley :D (pomarzyć zawsze można)

10.04.2024 18:07

1

Nawet jakby wzieli Gerlanda na 1ego trenera za Tuchela, to wyglądało by to dużo lepiej, pomimo że Gerland zawsze był 2 trenerem.

Problemem jest to - jak wcześniej wspomniał @hoven że aktualnie wstawiony jest cały sztab Tuchela, a w przeszłości było tak, że część sztabu była stała, więc nawet jak główny odchodził i z asystentem lub bez, to część osób zostawała. Jedyna osobą z ważniejszych, który jest od lat to dr Holger Broich, który fizycznie genialnie przygotował piłkarzy lockdownie, co pomogło mieć piłkarzom tak idealne przygotowanie, że nie było dla nas przeciwnika na poziomie. To teraz pytanie, dlaczego zawodnicy tak człapią i notorycznie łapią kontuzje. Pewnie też ta murawa robi swoje, na co kiedyś uwagę zwracał Pep.

Przypuszczam, że (niestety) oni mają gdzieś mecze z Bundeslidze i o ile w 1 połowie wypracowali dobry wynik z Heidenheim, to w drugiej już im się nie chciało. A Tuchel robi błąd, bo skoro dobrze wie jak wygląda motywacja chłopaków, to powinien robić zmiany od drugiej połowy od razu, bo takiemu Telowi i Zaragozie chciało by się więcej pobiegać. Zresztą Bryan źle nie wyglądał. Dostanie więcej czasu, to się odpłaci.

Na Arsenal raczej wyjdą zmotywowani, tylko nie wiem na ile to wystarczy. Nawet nie martwi mnie aż tak gigantyczne ofensywa Arsenalu, bo Havertz czy Jesus genialni nie są (bardziej bym się Saką czy Trossardem przejmował), a bardziej żelazna defensywa Arsenalu, a przed nią Declan Rice na "6". Kanonierzy stracili w ostatnich 11 meczach tylko 4 bramki. Są w gazie i zmotywowani, a w lidze dalej mają szansę na mistrzostwo.

07.04.2024 21:52

Lipa mocno, bo bez niego środek nie funkcjonuje za dobrze.

07.04.2024 18:29

A ktoś ogląda czasami Everton, żeby jakoś zobrazować jak wygląda Onana w porównaniu z Zubimendim lub Palhinhą?

Z całej trójki najmniej go kojarzę.

04.04.2024 20:45

Tuchel nie ma genu "Mia san mia", więc dobrze, że odchodzi. Mistrzostwo było jak najbardziej w zasięgu, wystarczyło mieć odpowiedniego trenera, a nie takiego, który "nie wiem co się wydarzyło w tym meczu, na treningu wyglądało lepiej" lub "nic się nie stało".

Nawet jakby w jakiś sposób Tuchel wygrał z nami CL, to nic nie zmieni.

04.04.2024 20:42

2 sezon z rzędu, gdzie gra super na jesieni, a na wiosnę cieniuje.
Wcześniej były jakie newsy, że grał z kontuzją. To ja się pytam, skoro zawodnik nie jest gotowy na 100%, to kto daje zielone światło na grę.

Na Arsenal to Tel lub Coman.

04.04.2024 20:30

O ile nie boję się aż tak ataku Arsenalu, to ich gry w obronie. Rzeczywiście jak chcą przeciwnika zneutralizować, to potrafią. Na mecz patrzyłem tylko nieco, ale redukowali atuty City bardzo mocno.

Analizowałem jak szybko City transportowało piłkę z obrony na skrzydło i to jest znacznie szybciej niż u nas. Jeżeli Arsenal ich gasił pomimo to, to nam łatwo nie będzie, ale w awans dalej wierzę, nawet jeżeli na ławce siedzie Tuchel, bo na CL piłkarze się spinają, a to już ostatnie trofeum, o jakie możemy powalczyć.

03.04.2024 01:41

Powrót Juliana, ale też przebudowa kadry. Takie nazwiska jak Gnabry czy inni powinni być kwestionowani, bo nie dają już od dawna jakości.

Skoro Führich byłby tańszą opcją niż Serge - a w Kanadyjce ma 7/7 - to mając Kane i Musiala obok, też mógłby wykręcić dobre liczby.

03.04.2024 01:35

Liczyłem, że Saarbrücken dojedzie do finału i postawi się Aspirynom, ale nie pykło. Aczkolwiek większym kuriozum byłoby wygranie Fortuny. Chociaż football potrafi robić niespodzianki.

03.04.2024 01:31

W sumie to może niech najpierw Bayern uzgodni, kto będzie trenerem i jego spyta czy widzi dawanie minut Zaragozie, czy lepsze wypożyczenie. Führich byłby ciekawą opcją, a bardziej jako rezerwowy. Chyba, że wywalczyły sobie skład dobrą grą, bo aktualnie u nas żaden skrzydłowy dobrze nie gra. Nie licząc Musiali, który nie będąc nominalnym skrzydłowym, daje bardzo radę i ciągnie grę.

Grunt to sprzedać Gnabry'ego, może ktoś się skusi.

03.04.2024 01:28

Nagelsmann miał na 9 Moutinga, a Tuchel ma na 9 Kane'a. Taka spora różnica przy punktach. Wystarczy porównać xG obu panów oraz to ile oddawali celnych strzałów piłkarze pod każdym z tych trenerów.

03.04.2024 01:15

@karolina96 Falk potwierdzał, że Eberl rozmawiał już przed świętami z managementem Nagelsmanna, wiec jakieś rozmowy się toczą. Z drugiej strony padło też, że rozmawiali z De Zerbim/jego managementem.

Na pewno się coś dzieje, tylko pytanie na jakim etapie są negocjacje. Może teraz jest burza mózgów, kto jest za i kim oraz analiza pomysłów przedstawionych przez obu panów.

01.04.2024 16:21

@alien666 kontrakt ma do 31ego lipca, więc w praktyce do końca Euro/odpadnięcia z turnieju, więc w czym to ma kolidować, żeby dołączyć do Bayernu w lipcu.

Nagelsmann woli prowadzić klub, bo kocha codzienną pracę w piłce. W kadrze zostałby pewnie, tylko gdyby nie miał oferty z topowego klubu. Jeśli zgłosi się Bayern, to on wróci.

01.04.2024 14:17

@karolina96 też chciałbym mieć taką nadzieję, ale Lothar wie sporo - padło też zdanie "gdyby nie te wątpliwości że strony 1-2 osób, to Nagelsmann byłby wezwany na rozmowy już po świętach". Bardzo liczę na powrót Juliana i oby się to wszystko wyjaśniło jak najszybciej.

Wypowiedź Hoenessa, że klub zrobił błąd, to pierwszy krok, teraz czekamy na konkrety.

01.04.2024 14:12

Przede wszystkim to wystarczyło Tuchela nie zatrudniać. A co aktualnego sezonu, mógł polecieć już nie raz np po przegranej z Bremą czy blamażu z Eintrachtem. A tak czym dłużej czekaliśmy, to bardziej zmniejszyliśmy szansę na mistrzostwo.

01.04.2024 13:17

Wg Lothara nie wszyscy są zgodni co do powrotu Nagelsmanna i podobno w klubie są przeciwne 1-2 osoby. Na pewno zwolennikiem powrotu jest Hoeness (zresztą ostatnie jego wypowiedzi na to wskazują), Dreesen powrotu Juliana nie wyklucza. Co do tych przeciwnych, to Lothar nie chce zdradzać nazwisk, ale na moje oko może to być Rummennige, który kilka miesięcy temu w programie będąc pytany o Tuchela, to go wychwalał, że najważniejsze są punkty, a później jeszcze wygarniał Nagelsmannowi, że on tego nie robił (co akurat w statystykach się nie zgadza, bo TT roztrwonił więcej punktów).

Pytanie jakie zdanie ma Eberl i kto jest jego wymarzonym kandydatem, ale póki Hoeness jeszcze rządzi w mniejszym lub większym stopniu jeśli się uprze, to pewnie będzie naciskał na powrót Nagelsmanna.

Co do de Zerbiego, to on raczej jest chętny na odejście z Brighton i pomimo, że ma kontrakt jeszcze 2 lata "będzie rozmawiał z klubem na temat swojej przyszłości". Ogólnie też nim jest zainteresowane kilka klubów z Premier League, więc pewnie gdyby miał ofertę stamtąd, to zostałby na wyspach. Pytanie po kogo ruszy Liverpool.

Wg plotek Chelsea była kolejnym klubem, która mocno chciała ściągnąć Alonso, ale Hiszpan odmówił.

01.04.2024 13:14

Hummels był zawodnikiem meczu i "1" jest zasłużona. Czyścił jak za starych dobrych lat. Przykro, że u nas nikt nie zagrał tak, aby otrzymać 1. Niestety :/

31.03.2024 23:19

1

Za Kovaca chociaż co kilka słabych meczów, raz na jakiś czas miewaliśmy jakieś spektakularne mecze jak ten z Tottenhamem (7-2).

30.03.2024 23:21

Po prostu wstyd ten dzisiejszy mecz. Na analizę nie mam chęci i siły, ale przede wszystkim boli widoczny brak motywacji i chęci.

Takie Leverkusen odwraca kolejny raz wynik, bo mają mental zwycięzców, a my po raz kolejny mając 0-1 w plecy, to zarówno nie umiemy i chcemy coś zrobić, a do tego jeszcze dostajemy bramkę na 0-2. Co ten Tuchel porobił z tymi chłopakami.

Ps. Jak wróci Guerreiro to on powinien grać na LO, albo Mazraoui. Byle nie Davies, bo nic tam nie wnosi. Nie pamiętam kiedy ostatni raz dobrze dośrodkował, albo kiedy zrobił sprint przy kontrze przeciwnika uniemożliwiając utratę bramki.

30.03.2024 23:19

Nawet jakby nie było szansy na mistrzostwo już miesiąc temu, to na takie mecze jak der Klassieker powinna być motywacja z najwyższej półki. Poza tym graliśmy na własnym boisku, przed swoimi kibicami. Piłkarze powinni takie spotkania grać na 100-120%. Rozumiem małe zaangażowanie raz na jakiś bardzo rzadki czas, gdzie może być mniej ważny przeciwnik, ale nie w takim dniu jak ten.

30.03.2024 23:14

Czekam aż Julian wróci, bo się nie da patrzyć na to co Tuchel wymyślił.

A co do piłkarzy. Widać brak Pavlovica, bo w środku jest krater. Muller zrobił błąd, ale de Ligt miał szansę to wyczyścić, ale za wolno się zabierał. Sane miał tyle czasu pod czasu przerwy reprezentacyjnej, a znowu gra słabo.

Rzeczywiście Eberl musi tutaj przebudować kadrę.

30.03.2024 19:26

Oni są nienormalni... Kolejny comeback i 2-1...

30.03.2024 17:19

1-0 dla Hoffe :D Beier. Niech Hoffe robi niespodziankę, a później zaczynamy serię gubienia punktów przez Leverkusen. Pomarzyć można zawsze ;)

30.03.2024 16:05

Hoffenheim po 28 minutach na razie się trzyma. Oby dali radę do końca meczu tego przynajmniej nie przegrać.

30.03.2024 15:59

Czyli Bayern chce i Julian chce :)
Negocjować i czekamy na powrót.

30.03.2024 15:56

Wg Plettenberga duet Zidane/Ribery czy Rangnick nie są w grze. Zostało dwóch kandydatów: de Zerbi oraz Nagelsmann. Co do tych dwóch - 2 interesujące filmy na temat ich stylu i pracy:

De Zerbi:
https://m.youtube.com/watch?v=D8AgTaSShmM

Nagelsmann:
https://m.youtube.com/watch?v=TFmpsHUsKOw

30.03.2024 13:15

O ile podobała mi się gra die Mannschaft w ostatnich 2 meczach, to mam nieco wątpliwości co do Gundogana. O ile na pewno zgadzam się z opcją Andrich/Groß jako 6, Kross jako 8, ale może Leon powinien zostać przetestowany jako 10 u Juliana? Miałby więcej okazji do wchodzenia w pole karne i wykańczania okazji, a to umie całkiem dobrze jak na pomocnika.

30.03.2024 12:45

Prawdopodobnie zarząd się napalił na Alonso, a kiedy nie wyszło, to pomyśleli o Julianie.

29.03.2024 22:50

Zmieniając nieco temat z poszukiwania trenera i wracając do Daviesa. Mnie nie martwi jego prawdopodobne odejście z punktu sportowego, ale martwię się o inna rzecz. Podobna rzecz, która się dzieje teraz za sprawą Alaby.

Alaba i Davies całkiem mocno się kumplowali i dalej utrzymują kontakt, a Austriak namawia Kanadyjczyka na transfer. Teraz (niestety) przypomnijmy sobie z kim Musiala spędza dużo czasu i kto jest jego dobrym kolegą z Bayernu - odpowiedź to Davies i ja się martwię, że jeśli Musiala nie dostanie kontraktu w to lato (albo odrzuci naszą ofertę), to że Phonzi będzie go namawiał przez cały rok lub dwa na transfer do Realu.

Jeszcze do tego zakładając, że hipotetycznie Alonso trafi do Realu za rok, to pewnie będzie chciał piłkarza pokroju Wirtza, więc albo będzie próbował zakontraktować Floriana, albo podobnego do niego, czyli... Jamala.

Bayern musi jak najszybciej zaklepać trenera i takiego, dla którego będą chcieli tutaj zostać piłkarze, a szczególnie taka perełka jak Musiala. O ile Daviesa w ostateczności można jeszcze stracić, to Jamala nigdy w życiu.

29.03.2024 22:15

Na prawej, bo tam jest klasą światową. Czym dłużej tam będzie grał, tym szybciej wróci do jak najlepszej formy.

29.03.2024 21:45

4

Falk potwierdza, że Eberl rozmawia z managementem Nagelsmanna.

29.03.2024 21:33

@Alistair dokładnie. Poza tym Julian powiedział, że chce wyjaśnić swoją przyszłość przed Euro, żeby skupić się na turnieju.

29.03.2024 21:30

2

A do kiedy ma kontrakt? Do końca Euro, więc to nie koliduje.

29.03.2024 19:51

7

Za Nagelsmanna nie musimy płacić klauzuli, zna klub i piłkarzy, a piłkarze znają jego. Poza tym rodowity Bawarczyk, z okolic Monachium. Kadra Niemiec w końcu gra dobrą piłkę, bo to jego zasługa. Wyciąga wnioski ze swoich błędów i błędów poprzedników.

Za de Zerbiego musimy płacić, nie zna niemieckiego, a z włoskimi trenerami nam nieco na bakier, bo jednak różnice kulturowe swoje robią. Okey, taktykiem jest ciekawym, ale ja już wolę Julka, któremu powrót się należy jak psu buda.

Pomimo tego, że akurat wiele razy broniłem Goretzkę, to akurat ostatni ruch Nagelsmanna z brakiem powołania dla Leona, pokazał że ma jaja, bo wybrał stabilność w środku pola i brak zawodników, którzy będą marudzić, bo nie są pierwszoplanowymi graczami.

Poza tym de Ligt za Nagelsmanna grał jak professor, Kimmich czuł się ważny i potrzebny, a inni też dawali radę. Przecież sezon wstecz z tą samą i kadrą, a tylko różnicą, że miałby Kane'a, to Julian odgrywały każdego. Nawet te 3 remisy pod rząd w Bundeslidze, to były mecze, gdzie oddawaliśmy po 20-30 strzałów, a brakowało wykończenia. Przegrany mecz z Leverkusen, to były 2 karne i brak 9. Julian wracaj i buduj Bayern na lata.

#NagelsmannIn

29.03.2024 18:39

Brać Juliana. Jeżeli Nagelsmann wróci, to będę przeszczęśliwy.

29.03.2024 18:24

Też myślę, że dzieje się dużo w tle i po cichu, a różne nazwiska są dla zmyłki, albo żeby dziennikarze mieli co pisać.

Grunt tylko, że następcą Thomasa Tuchela nie został .... Thomas Tuchel :D

28.03.2024 23:29

Moim zdaniem, to nie dalej nie wyklucza odejścia Alonso z Leverkusen (niezależnie dokąd).

Nagelsmann i Lipsk też się dyplomatycznie zapierali, że żadnego ruchu z RB do Bayernu nie będzie, a potem wyszło inaczej.

Zresztą Uli taką wypowiedź robi grunt pod "jak się nie uda, to nie możecie mieć mi tego za złe, a jak Xabi się zgodzi to dokonaliśmy czegoś wielkiego". Poza tym samemu Alonso pewnie też zależy na spokoju, aby dokończyć sezon z trofeami.

Poza tym załóżmy, że Alonso oraz de Zerbi odmówią, to co - dalej będą się zapierać nogami i rękami, żeby tylko nie zadzwonić do Juliana? Klub musi mieć kilka opcji trenerskich, żeby nie bylo sytuacji jak z Kovacem, który był 5-6 wyborem, bo inni odmówili.

28.03.2024 23:27

Przy tym jak musimy uzupełnić środek pola i obronę, to może nie starczyć kasy na Wirtza. Chyba, że sprzedamy Sane I Gnabry'ego to będzie kasa na Floriana, ale wątpię

Na moje oko jeśli Wirtza nie wyciągnie żaden klub w tym roku, to Bayern pójdzie po niego "all in" w 2025 roku.

28.03.2024 23:22

Szkoda, bo jego zwolnienie było absurdalne. Najwyżej wróci po tym jak wygra mistrzostwa Europy i mistrzostwa świata z kadrą.

28.03.2024 23:20

Jak będzie grał tak, jak na jesieni to tak, ale aktualnie Musiała i Wirtz są w lepszej formie.

25.03.2024 18:27

Powinni rozmawiać z Nagelsmannem, póki go nikt nie zaklepał.

25.03.2024 18:26

3

Oby Kane wrócił jak najszybciej, a na pewno na Arsenal.

Co do wczorajszego meczu. To spotkanie kolejny przykład, że Nagelsmann ma pomysł i potrafi go wprowadzić w grę. Kimmich na PO nie pozwolił Mbappe na za wiele, a przy tym dostarczał dużo dobrych podań. Całkiem dobra linia obrony, zrównoważony środek pola i odpowiednio obsadzone skrzydła.

24.03.2024 13:55

2

Czyli mija rok od jednej z najbardziej idiotycznych decyzji zarządu Bayernu.

23.03.2024 15:39

De Ligt dzisiaj na ławce (przeciwko Szkocji). Liczę, że zagra za te kilka dni z Niemcami.

22.03.2024 20:02

Jak się nie uda z Alonso, to dzwonić jak najbardziej do Juliana. Niech jeszcze dodatkowo dorzucą na piśmie przeprosiny od Oliego i Hasana, za bezsensowne zwolnienie.

20.03.2024 18:48

1

Dla Kimmicha istniejące opcja do gra na PO w systemie z 4 obrońcami, lub jako pomocnik w systemie z 3 obrońcami. Jako nominalna "6" w systemie z 4 obrońcami nie wypadnie już tak dobrze. Ewentualnie jako 8, gdzie ma z tyłu 6, która mu zabezpiecza tyły, a sam Jo może wtedy skupić się na innych obowiązkach.

Już nawet sam Nagelsmann woli go przerzucić na prawego obrońcę, przywrócić Krossa do kadry, niż wystawiać Joshuę w pomocy. Nawet woli postawić prawdopodobnie na Andricha/Grossa jako 6 niż dać tam grać JK.

Poza tym przypomnę, że Bayern wygrał CL z Kimmichem grającym w fazie pucharowej jako prawym obrońcą. Owszem było też wiele męczy za Flicka, gdzie Joshua zagrał wspaniale jako 6, ale moim zdaniem prawa obrona to najlepsza pozycja.

Kimmich ostatnio grając na prawej obronie zaczął znowu wyglądać całkiem dobrze i kreował sporo sytuacji, plus to świetne dośrodkowanie do Goretzki. Chciałbym, że został, ale nie jako nominalna "6", bo nią nie jest.

19.03.2024 00:44

Zwycięskiego składu tak łatwo się nie zmienia. Zresztą jeśli ktoś aktualnie powinien usiąść na ławce to jest to ewentualnie Sane, ale z BVB postawiłbym na taki skład jak ostatnio, a dopiero zmieniał od 60 minuty wpuszczając Gnabrysia i Tela.

Ps. Muller może bramek dużo ostatnio nie strzelił, ale uczestniczy w pressingu, wraca się do obrony i przede wszystkim dobrze łączy atak z pomocą oraz co najważniejsze kreuje sytuacje.

18.03.2024 18:34

Oby wrócił jak najszybciej, albo przynajmniej na pierwszy mecz z Arsenalem.

16.03.2024 22:02

Mecz może i gorszy od 2 poprzednich, ale za to robi Musiała, to czapki z głów. Jamal zaliczył 11 udanych dryblingów. To chyba rekord w lidze.

16.03.2024 22:01

Losowanie całkiem spoko. Dla mnie ważne, że nie City czy Atletico. Przynajmniej nie znowu PSG, a z Arsenalem dawno nie graliśmy. To na pewno nie będzie łatwy dwumecz, ale jeśli będzie u nas pełna motywacja i gra na poziomie, to mamy szansę awansować.

City owszem jest słabsze niż w tamtym sezonie, ale lepiej było ich teraz ominąć. A tak przynajmniej jeden faworyt do CL (Real/City) odpadnie już w ćwierćfinale.

15.03.2024 16:33

Pavlovic robi szybki progres i się wyróżnia. Zresztą powołanie nie oznacza, że musi od razu grać 90 minut. Nawet sam trening z Julianem i resztą kadry mu dobrze zrobi. A później niech dostanie przynajmniej 20 minut w meczu i pokaże umiejętności.

10.03.2024 12:21

Przecież wiadomo, że rozmowy się toczą, tylko nie ma sensu niczego potwierdzać albo o tym mówić. Przyszedł Eberl, to od razu są dyplomatyczne wypowiedzi, a nie jak u Hasana, że ten nie potrafił wytrzymać i mówił z kimś gadają, a z kim nie.

Zresztą Max ledwo co do nas trafił, a już przedłużył kontrakt Tela. Teraz oprócz znalezienia trenera, priorytetem powininno być przedłużenie kontraktu z Musialą i Kimmichem.

10.03.2024 10:36

1

Czy oni naprawdę nie mogliby grać tak przez cały sezon? To było praktycznie idealne show, które nam pokazali. Wiadomo, że Mainz to nie jakaś potęga, ale przy tym co grał jeszcze niedawno Bayern, nawet mecz z Moguncją mógłby nam sprawić problem.

Pozdrawiam tych co chcą sprzedać Goretzkę czy Kimmicha. Kimmich zaczyna wracać do formy, bo wreszcie gra na pozycji, na której znowu robi różnicę. Goretzka wyżej ustawiony, to od razu widać efekty. I nie piszę o Leonie tylko w perspektywie tego meczu. Są 2 rzeczy potrzebne, żeby Goretkza grał dobrze. Ma mieć kogoś do rywalicji i czuć przez to presję, a druga rzecz, to nie może grać mecz w mecz 90 minut, żeby nie być zajechanym na koniec sezonu. Dzisiaj akurat szkoda go było zdejmować, bo był bardzo aktywny.

Jedynie chyba Laimer i Sane bez szału, ale też niczego nie zawalili. Reszta zagrała koncertowo. Za tydzień tylko poproszę Pavlovica obok Goretzkę i jedziemy po koleją wygraną.

Ps. Niech się Kovac i jego Wolfsburg przełamią w końcu i wygrają spotkanie. Czas, żeby Leverkusen znowu zgubiło punkty.

10.03.2024 02:08

Skład:

Neuer-Davies-de Ligt-Dier-Kimmich-Laimer-Goretzka-Musiala-Müller-Sane-Kane

09.03.2024 14:36

Skład chyba najlepszy jaki mogły być (na aktualną chwilę) aczkolwiek Tela zobaczyłbym z chęcią w większym wymiarze czasowym.

09.03.2024 11:32

To klub takich rzeczy nie sprawdzał? Poza tym jak już było pewne chociaż tyle, że Zaragoza przychodzi od nowego sezonu, to już wtedy powinien się uczyć języków. A tym bardziej jak był ściągany na teraz, to powinien był się uczyć intensywnie każdego dnia.

Brzmi to jakaś fuszerka. Czyżby Freund tutaj czegoś nie dopatrzył?

08.03.2024 15:50

Sarr będzie gotowy na finał CL.

08.03.2024 02:22

1

Nie ma to jak taki paradoks. Oglądaj wszystkie mecze w sezonie, nie obejrzyj jednego, który był (wg Waszych opisów) bardzo udany hah. Poszedłem na konwersacje po niemiecku i nie miałem jak obejrzeć meczu.


Obejrzałem na razie tylko 9 minutowy skrót, ale już mi się rzuciło w oczy, że drużyna w końcu grała swoje, bo było sporo akcji i oddanych strzałów, czego najbardziej brakowało. Asysta Matthijsa czapki z głów.

Pytanie co na nich wpłynęło? Fakt, że Tuchel odchodzi, mecz o 1/4 CL, chęć udowodnienia wszystkim dookoła, że Bayern się jeszcze nie skończył? Cokolwiek to jest, to gra i wynik cieszy (co prawda bazuje na 10% meczu, ale pokazujący najważniejsze momenty).

Co do obrony, może rzeczywiście Dier obok de Ligta, to odpowiednia opcja, bo obaj się dobrze uzupełniają? Trzeba na stawiać na takie ustawienie w kolejnych grach i obserwować.

Pytanie o Sane: w perspektywie całego meczu, to dobrze wypadł? (Pomijając strzał, który później dobił Kane). W skrócie był taki fragment, jak holował za długo piłkę i głupio stracił, a to mi wyglądało jak podobna rzecz, którą robił regularnie w ostatnich spotkaniach.

06.03.2024 00:50

Chciałbym, żeby Bayern był elastyczny. Granie non stop 4-2-3-1 w fazie ataku przeciwko każdemu przeciwnikowi nie pozwoli zawsze wygrać. Drużyna musi się dostosowywać, do tego jak gra przeciwnik. Zawsze ma być ofensywnie i kontrolować spotkanie, ale czasami za pomocą 4-2-3-1, czasami, 4-2-4, 3-4-2-1 czy 3-2-4-1 etc.

Ostatnio oglądałem fajny filmik, który analizował lata trenowania przez Nagelsmanna. W Hoffe i Lipsku grał przeróżnymi ustawieniami, dopiero w Bayernie tego zajechał ... Bo uznał, że nie będzie to dobre dla zawodników. Dziwnym trafem powinni być na odwrót, bo niby ma (w teorii) lepszych zawodników, którzy się powinni odnaleźć w różnych systemach, a tu zonk - gubią się.

04.03.2024 18:39

@Pavelak też bym był za sprzedażą Gnabry'ego w 1 kolejności. To pozwoli grać Telowi/Zaragozie więcej.

04.03.2024 18:32

6

Dalej się zastanawiam po co już teraz przyszedł Zaragoza, skoro Tuchel i tak woli wpuścić Moutinga - zamiast dać się ogrywać młodemu zawodnikowi. Z Bochum młody Hiszpan zagrał kilka fajnych minutach, a później już nawet nie wstał z ławki. Nie mógł wejść z Freiburgiem?

Po co my marnujemy kariery zawodnikom, skoro można już poczekać te pół roku i wtedy dołączyć.

Tuchel mówi, że ma za wąską kadrę, a potem i tak gra Moting. Gdzie tu logika Panie Tuchel? Pytam po raz już nie wiem, który.

03.03.2024 23:46

To byłby dobry pomysł. Więcej ugramy z Hermanem niż z Tuchelem.

03.03.2024 23:39

Akurat Arne Slot jest ciekawym trenerem. Oczywiście wolałbym w pierwszej kolejności Alonso, Nagelsmanna lub Flicka, ale umieszczenie Slota na potencjalnej liście mnie nie dziwi. Jego Feyenoord gra wysoko i nie muruje się przy wyniku 2-1, co robi np taki Tuchel.

03.03.2024 23:37

3

Nie ma słów. Tutaj nawet nie ma co analizować, bo jest coraz gorzej. Z Lazio będą ciężary, a nawet jak przejdziemy dalej, to łatwo w CL nie będzie.

O Bundeslidze nie ma co mówić, bo my się męczymy z każdym po kolei. Tylko tak na przekór pokonujemy BVB, bo nie wypada inaczej, a potem gubimy punkty z Werderami, Bochumami, Frankfurtam i Freiburgami.

Zatrudnienie Tuchela największą głupotą, bo raz, że podciął im mental, a dwa oni zapomnieli jak się gra i nie sprawiają wrażenia, jakby chociaż chcieli sobie przypomnieć i powalczyć dla klubu.

Bronić się przed Freiburgiem? Czy ktoś normalny by coś takiego wymyślił. Jak poleciał Ancelotti, to za Juppa 5-0 padało z Freiburgiem. A dzisiaj co? Żenada.

02.03.2024 00:24

3

To skoro od kilku tygodni ma problem, to dlaczego nie gra mniej albo ktokolwiek inny za niego? Sztab medyczny daje zielone światło czy Tuchel naciska, żeby Sane grał?

W sumie też nieco tłumaczy, dlaczego ostatnio daje znacznie mniej drużynie, skoro fizycznie ma problem.

28.02.2024 18:06

Od chłopca do podawania piłek, do zawodnika miesięca. Oby nie spoczął na laurach, tylko dalej się rozwijał.

26.02.2024 18:58

Goretzka dostał wolne, więc w teorii mógł, ale co do reszty leczącej kontuzje, a do tego trening następnego dnia, to bez komentarza.

Oj, tak. Gnabry jest 1 pierwszym do sprzedania.

26.02.2024 18:53

1

Witamy na podkładzie.

Dostał duży bajzel do sprzątnięcia, ale jest właścicym człowiekiem, aby tego dokonać. Czas myśleć nad trenerem i kadrą na 2024/2025 sezon.

Klub musisz zrobi wszystko, aby Bayern doszedł do finału Dahoam w 2025 i tym razem go wygrał.

26.02.2024 18:11

@DK10Bayern Z Gladbach 2-3 gole zawalił Upamecano. W tamtym meczu od początku wszystko szło nie po naszej myśli. Takie coś się mogło zdarzyć. Większa wtopa, to zlekceważenie przez Tuchela Saarbrücken. Co innego dostać baty od przeciwnika, który nam nie leży, a co innego od 3 ligowca, będącego wtedy na 15 miejscu w tabeli.

Bramka Villarealu - z tego co pamiętam, a wydaje mi się, że kilka razy sprawdzałe. całe zdarzenie zanim padł gol i że aż 4 naszych zawodników doskoczylo do gościa, który słał długą piłkę na Chukwueze (Pavard też tam był, a nie w obronie). W sumie zerknę na to jeszcze raz.

Zresztą Nagelsmann po 1 sezonie wyciągał błędy i w drugim nie było takich dziwnych zdarzeń. Zresztą zawsze będę pierwszy do bronienia Juliana, bo uważam go za bardzo dobrego trenera (czego nie powiem o Tuchelu).

26.02.2024 01:20

1

Też się powoli zaczynam zastanawiam po co kupili Boyea i to jeszcze za taką kasę. Już naprawdę wystarczyło przestawić Kimmicha na PO i po problemie. A teraz mamy w kadrze Mazraouiegi, Boeya, Laimera i żaden z nich nie jest jakiś ultra wybitny na tej pozycji. Mazroaui jest porządny, ale nie wybitny. I teraz będziemy znowu w lecie kupować prawego bocznego, mając kilku w kadrze? A jak się Boey nie będzie dobrze prezentował, to kasy w życiu nie odzyskamy.

25.02.2024 23:54

1

Flick miał chyba 6m, Nagelsmann 8m. Tuchel ma 12m? O zgrozo. Hasan powinien z Kahnem oddać za to z własnej kasy.

Co do Alonso, to co go raczej może przekonać (nie mówię, że kasa nie), to czy projekt, który dostanie ma szansę na rozwój i on czy on może na to wpływać. Jak mu Bayern powie, że nie będzie miał prawa głosu w sprawie kadry, to Xabi to odrzuci. W Leverkusen miał duży wpływ na transfery i jak widać, dostał zawodników idealnych do jego systemu.

25.02.2024 23:03

Jestem zdania, że można rozważyć kogoś za Upemacano, ale odrzucam opcję Araujo za 100m. On robi jeszcze bardziej absurdalne błędy niż Francuz. Już nawet wymieniony Bastoni byłby znacznie lepszą opcją.

Ps. A de Ligt ma zostać. Nie wyobrażam sobie innej opcji.

25.02.2024 22:59

2

Mam takie samo zdanie. A co do Villarealu, to przypomnę, że przegraliśmy jednym golem, a nie 5. Do tego Lewy wtedy totalnie zawiódł, bo więcej faulował/kopał się z Albiolem, niż oddał strzałów na bramkę. Błąd ze stratą bramki, był nieco z powodu zmiany taktycznej i wpuszczenia Daviesa, ale gdzie byli nasi liderzy, skoro przez 90 minut padła tylko jedną bramka w rewanżowym meczu?

A Nagelsmann 0-3 na pewno nie dostałby od Guardioli, bo drużyna zagrałaby zupełnie inaczej. Nawet jeżeli byśmy odpadli, to nie w takim sposób, jak za Tuchela.

25.02.2024 22:55

Dla tych co kręcą nosem w sprawie Nagelsmanna, a chcą Alonso. Ja uważam ich obu za dobre opcje. Obaj używali/używają zbliżonego systemu gry: 3-4-2-1. Aktualnie jest tak, że na ogromny sukces Alonso przeniosło się to, że ma idealnie dobrych piłkarzy pod swój system, wprowadził mentalność zwycięscy do Leverkusen i drużyna walczy do ostatniej minuty. Jeżeli ktoś twierdzi, że mają farta, to niby to jest powód dlaczego pobili rekord Bayernu co do ilości nieprzebranych spotkań w Bundeslidze? Farta, to może mieć drużyna, która nie przegrała 3 spotkań pod rząd, a nie taka, która ponad 30, bo to już jest regularność i praca, a nie tylko fart.

Nagelsmann też w Bayernie stworzył w drugim sezonie drużynę, kto grała ładny i skuteczny futbol. Owszem, było gubienie punktów, ale w takich meczach przynajmniej oddawaliśmy dużo strzałów i mieliśmy sytuacje, a nie jak 0 celnych z Leverkusen.

Paradoksalnie nie jesteśmy w takiej złej sytuacji, co do wyboru trenera, bo mamy przynajmniej 3 mocne kandydatury na rynku. Pozostaje tylko pytanie - kto będzie chętny i da się przekonać.

25.02.2024 18:01

4

I taki news mnie cieszy. Jego historia z Bayernem się jeszcze nie skończyła i drogi z Bayernem prędzej czy później się zejdą.

Zresztą za to co mu zrobili, powinni mu kiedyś dać szansę poprowadzić ten klub raz jeszcze.

Alonso, Flick, Nagelsmann - innych opcji dla nas nie widzę.

25.02.2024 15:09

Publicznie będą się cieszyć i chwalić, że zagrali naprawdę dobre spotkanie, ale ma to na celu motywowanie zawodników. Prywatnie każdy z nich wie, że do poprawy jest wiele.

Trudno, żeby Dreesen wyszedł i powiedział: "Wygraliśmy 2-1, ale bardzo mi się nie podobało jak graliśmy".

25.02.2024 12:06

1

Liczę, że rzeczywiście Kimmich będzie teraz grał na prawej obronie i tam odbuduje formę.

Sprawdziłem statystyki na Whoscored.
Najwyższa celność podań / podania:
-Kimmich 98,2% / 81
-de Ligt 97,4% / 84 (niby wg TT Matthijs nie umie rozgrywać)
-Guerreiro 91% / 87
-Goretzka 90,3% / 81
-Dier 89,8% / 109
-Pavlovic 88,9% / 74

Odbiory:
-Pavlovic 3
-Musiala 2
-Kimmich/Guerreiro/de Ligt/Goretzka 1

Kluczowe podania:
-Goretzka 3
-Kimmich 2
-reszta po max 1 lub 0

Dryblingi:
-Musiala 3
-Sane/Kane 1

Skoro Tuchel odchodzi po sezonie, to teraz skupimy się na tym jak grają zawodnicy i kto powinien zostać. Dla porównania Sane wymienił tylko 35 podań, 77,1% skuteczności. Nie ogarniam kompletnie jak on potrafi zagrać 2 raz z rzędu genialną jesień, a cieniować na wiosnę. Za Nagelsmanna było to samo. Jedynym czym można to wytłumaczyć, że powinien mieć rolę zbliżoną do "10" i grać bardziej w środku, albo atakować też z lewej strony, a nie tylko z prawej.

Ps. Brałem pod uwagę zawodników, którzy zaczęli mecz od początku, żeby statystyki były na dłuższej osi czasu. Nie ma co liczyć 100% przy 5-10 podaniach kogoś rezerwowego.

25.02.2024 11:59

Przydałoby się w końcu zgarnąć 3 punkty i wygrać spotkanie. Nie będzie łatwo, ale po ogłoszeniu decyzji Tuchela chłopaki walczą teraz już o swoją przyszłość. Będą pod bacznym radarem Eberla, a kto nie będzie spełniał oczekiwań, to pójdzie na sprzedaż.

24.02.2024 13:49

1

Jeśli Davies odejdzie, to też myślę, że Theo Hernandez jest super opcją. No chyba, że klub potrafi jednak łatwo wyciągać pilkarzy z Leverkusen, to Grimaldo... Ale już widzę jak Bayer oddaje nam pół składu od tak i w promocji.

Widziałem sporo meczów Milanu, bo to jedyna drużyna, dla której chce mi się popatrzyć na Serie A. Theo potrafi zarówno strzelić często bramkę, jak i dać asystę. U Daviesa od dawno tego brakuje. A co do bronienia, to robią podobne błędy, więc przynajmniej w ofensywnie byłoby na plus. Jedyna kwestia jest taka, że Theo łapie sporo żółtych kartek.

24.02.2024 11:45

Jakby np. taki Guardiola kazał mu grać na prawej obronie, to Kimmich nie krecilby nowes, bo miał do niego szacunek. A u Tuchela to wiadomo.

Tak czy siak, aktualnie chętnie zobaczę środek pola Goreztka-Pavlovic, a Kimmicha na PO.

24.02.2024 11:43

Wszystkiego najlepszego Herr Flick. Może jego drogi i Bayernu kiedyś się jeszcze zejdą.

24.02.2024 11:41

Taki skład mi się podoba. A od 60 minuty Tel i Zaragoza.

24.02.2024 11:40

A ciekawe jaka byłaby sytuacja, gdyby Tuchel przegrał mecz z Lipskiem, albo ten i kolejny. Też zostałby do końca sezonu?

Aktualnie przynajmniej jest tak, że piłkarze średnio mogą grać na jego zwolnienie, a powinni brać się do roboty, żeby udowodnić kto zostaje, a kto odchodzi w kolejnym okienku.

Dla mnie od lipca 2024 roku są tylko 3 opcje:
-Alonso
-Flick
-Nagelsmann

21.02.2024 23:20

Dla mnie de Ligt powinien być na liście nietykalnych. Jak ustabilizuje formę i będzie grał regularnie, to znowu będzie najlepszym obrońcą.

Co do osób, które pożegnałbym w pierwszej kolejności to Gnabry. I pisze to osoba, która bacznie go obserwowała od czasu transferu do Werderu i liczyła, że do nas trafi. Tyle, że z zawodnika, który dawał nam nam dużo mamy cień piłkarza, odkąd wygraliśmy CL.

Co do Kimmicha, to wolałbym, że został. To jest tym zawodnika, który po prostu potrzebuje mieć zaufanie trenera i być ważną częścią układanki. Za Flicka i Nagelsmanna tak było, a Tuchel ma go gdzieś i stąd też zjazd formy Joshuy. Owszem gwiazdorzy, ale trzeba trenera, który z jednej strony zdobędzie jego zaufanie, będzie potrafił ustawić do pionu i wydobędzie co najlepsze.

Pavlovic powinien dostawać więcej okazji i np mógłby grać niżej, a Kimmich wyżej, dzięki czemu środek pola byłby lepiej zabezpieczony.

I pytanie będzie co z Upamecano, bo to jest obrońca, który potrafi zagrać kilka meczów bezbłędnie, a później w kolejnym robi idiotyczny błąd. W kluczowych momentach zawiódł.

Sane to też człowiek zagadka. Gra super jesień, a na wiosnę człapie po boisku.

Potrzebujemy przynajmniej jednego, nowego i skutecznego skrzydłowego, środkowego obrońcy oraz kogoś do środka pola.

20.02.2024 22:13

Conte zrobi jeszcze większy kwas. Jego drużyny może mają fajny i dobry start, ale potem to jest jak domek z kart oraz spalona ziemia.

19.02.2024 22:29