DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: MS7 Strona 2

Tato, Tato dlaczego wyprowadzamy się z Monachium i muszę zmienić szkołę i przyjaciół. Dziecko jeden pan na polskiej stronie Bayernu powiedział, że się nie szanuje. Zrzeknę się wysokich zarobków i odejdę z klubu.

19.08.2024 19:49

@TuchelRaus dokładnie tak jak piszesz, jest kasa w Bayernie na wysokie kontrakty ale dla gwiazd. Brazzo z Kahnem za takich uważali Goretzke, Gnabiergo czy Sane i to było ich błędem. Teraz ich kontrakty blokują przyjście innych graczy. Nie możemy mieć np. w kadrze pięciu skrzydłowych z zarobkami w granicach 20 mln rocznie.

19.08.2024 11:29

1

Wszyscy w komentarzach po nim jadą, chciał bym zobaczyć jak wy w swojej pracy rezygnujecie np. z połowy zarobków. Winnym są Kahn i Salihamidzic. Za wysokie kontrakty również mają Sane, Gnabry i Coman. Solidarnie po nich też należy jechać! Nigdy nie byłem fanem Goretzki ale nie oczekujcie od niego że honorowo odpusci 2 letni gruby kotrakt.

18.08.2024 22:02

3

Dokladnie tak jak piszesz.

16.08.2024 23:02

Dokładnie, a co z Davisem. Co z kontraktami Sane i Kimmicha? Czy oni też odejdą za darmo po sezonie? Nie tylko Goretzka i jego wysoki kontrakt są tu problemem!

Cos czuje, że jest inny powód braku Leona. Bayern nigdy tak nie postępuje.

16.08.2024 21:40

Niestety mam te same odczucia

14.08.2024 12:07

@admin mi ta lista pokazuje jak duża grupa piłkarzy jest przepłacona względem innych. Nie porównuje tego z innymi ligami bo wiadomo co kraj to inne podatki i wałki.

12.08.2024 22:39

To jak na razie z planów pozbycia się przepłaconych grajków ofiarą padł De Light :( Brak informacji jakie plany klub ma odnośnie kontraktu Sane czy Kimmicha i w druga stronę. Czy stracimy ich za darmo tak jak Daviesa czy jednak przedłużą? Czy sprzedamy w ostatniej chwili?
Zarobki w FCB z poprzedniego sezonu:
Kane 25,0 mln rocznie
Neuer 21,0
Muller 20,5
Sane 20,0
Kimmich 19,5
Gnabry 18,8
Goretzka 18,0
Coman 17,0
de Ligt 16,0
Kim 12,0
Davies 11,2
Upamecano 10,0

12.08.2024 20:04

Dokładnie tak jak piszesz, ani on defensywny ani ofensywny.

12.08.2024 18:04

Plus któryś z dwójki balerin Gnabry / Sane, Goretzka. Wtedy lista płac będzie wyszczuplona.

08.08.2024 13:16

Kto go tak mocno chciał w zimie? Dalej popełniamy szkoleń błędy, których kiedyś nie popełnialiśmy. Trzeba wyjść z tego marazmu, przedłużyć kontrakty z kluczowymi piłkarzami. Pozbyć się przepłaconych balerin oraz Goretzki.

06.08.2024 15:01

1

Nie poznaje tego klubu, jak to się wszytko zmienia. Nie przypominam sobie żebyśmy mieli kiedykolwiek tak duży problem z przedłużaniem kontraktów. Byliśmy znani z tego że to my braliśmy piłkarzy za darmo. Patrząc na rynek pilkarski to chyba wszędzie dzieje się podobnie, czasy się szybko zmieniają.

05.08.2024 22:41

Tu masz odpowiedz dlaczego Goretzka, Sane, Coman czy Gnabry są bardziej krytykowani od Deviesa:

Kane 25,0
Neuer 21,0
Muller 20,5
Sane 20,0
Kimmich 19,5
Gnabry 18,8
Goretzka 18,0
Coman 17,0
de Ligt 16,0
Kim 12,0
Davies 11,2
Upamecano 10,0

12 mln. za sezon to maks jaki bym mu w tym momencie zaproponował.

05.08.2024 14:03

@Alistairprzecierz on cała wiosnę grał piach to co by było? Powienien być leczony od razu, zagrać euro i rozpocząć sezon z resztą zespołu.

05.08.2024 11:30

Facet gra fatalnie pół rundy z kontuzją, po co? Później z tą samą kontuzją jedzie na euro! Teraz będzie dochodził do siebie. Nie lepiej było go leczyć na początku roku? Był by gotowy w 100% na euro i początek sezonu.

Jeszcze jedno sprawa, co z nowym kontraktem?

04.08.2024 15:42

To po jakiego chu.. ściągano go w zimie. Dodatkowy nie uzasadniony koszt.

04.08.2024 15:39

Super pomysł, zagra dobry sezon a następnie na fali tego podpisze gdzieś kontrakt i odejdzie za darmo.

31.07.2024 19:18

2

Mi się marzy sprzedaż Sane, Comana, Goretzki i Daviesa. Jednocześnie chciał bym by Kimmich przedłużył kontrakt.

30.07.2024 17:59

Zwłaszcza, że nasz zimowy nabytek to dalej welka niewiadoma.

26.07.2024 15:16

2

Nasi trzej muszkieterowie zarabiają razem na pewno więcej niż cała dziesiątka z listy razem wzięta.

26.07.2024 13:28

Ale jak spojrzysz na zarobki naszych trzech muszkieterów to mamy "najlepsze" skrzydła w Europie.

26.07.2024 13:27

1

W gabinetach lekarskich.

26.07.2024 13:26

1

9 chyba też nie było ;) Dla mnie dwa najważniejsze nazwiska: Lizarazu i Ribery.

23.07.2024 19:25

Dajmy se spokój z Tahem, i zatrzymajmy de Ligta.

23.07.2024 10:36

@TuchelRaus dokladnie, jest tu kilka osób na stronie dla których Sane to jakiś bóg. Ten facet stoi i czeka na piłki, dlatego nieraz coś wpada. To już Kane więcej od niego pracuje dla zespołu.

22.07.2024 06:32

1

Panie i Panowie, apeluje o trochę wiecej szacunku dla Kinga. Między innymi za Lizbone! W klubie jest jeszcze kilku graczy którzy zarabiają więcej niż Coman i też należało by się ich pozbyć: Gnabry, Sane, Goretzka. Żaden z wymienionych piłkarzy nie wygląda na bardziej oddanego klubowi niżeli Kingsley.

17.07.2024 22:12

Słabe porównanie, wrócić do swojego kraju lub zmienić kontynent.

17.07.2024 20:48

Ktoś głupi dal mu ta kasę

17.07.2024 20:47

Dokładnie jak piszą poprzednicy, ten trener ma dobry vibe. Miejmy nadzieję, że go utrzyma. Otoczył się ludźmi też jakimś doświadczeniem, więc sam tego nie będzie ciganął. Trzeba ustawić do pionu primabaleriny, i dać więcej szans młodym piłkarzom (Stani, Pavlovic, Tel).

16.07.2024 23:05

Roczna pensja dla Sane czy Goretzki ;)

14.07.2024 20:18

Dokładnie, do bycia liderem obrony trzeba czasu i zaufania.

12.07.2024 19:28

Proszę:
Kane 25,0 mln rocznie
Neuer 21,0
Muller 20,5
Sane 20,0
Kimmich 19,5
Gnabry 18,8
Goretzka 18,0
Coman 17,0
de Ligt 16,0
Kim 12,0
Davies 11,2
Upamecano 10,0

12.07.2024 10:13

W czasach gdzie każda bzdura z Twinta jest podawana dalej, brał bym na luźno niektóre newsy.

12.07.2024 10:12

@bawaria42 wszyscy oglądają, ten człowiek nic nie wnosi do zespołu. Wystarczy spojrzeć na jego grę na euro. Najgorsze noty w niemieckim zespole.

12.07.2024 10:10

Rok 2034 władze Bayernu mają dalej nadzieję że 38 letni Srege Gnabry w końcu odpali ;).

10.07.2024 21:28

@Sielber9 dodał bym do tego towarzystwa Tela, w nim wiedzę przyszłość. Mam nadzieję, że nowy trener zrobi z niego gracza pierwszej jedenastki.

10.07.2024 18:55

W pewnym momencie myślałem, że mamy zastępstwo duetu Robbery na lata. Jednak tak się nie stało, Coman od dawna nie poczynił postępów a raczej regres. Gnabry to cień piłkarza z przed lat, Sane juz chyba nie chce grac w piłkę. Razem wzięci nie dają zespołowi tyle co sam Ribery po kontuzji. Z ich twarzy nie można wyczytać już żadnych emocji, żadnej złości sportowej. I jeszcze za jakie pieniądze oni zarabiają!

10.07.2024 16:42

Będzie wszystko pięknie i kolorowo do kolejnej kontuzji. To samo z Sane!

09.07.2024 14:43

@SammyKufour Sane ;) Poczekaj na operę mydlana z przedłużeniem kontraktu. Ja bym pogonił Comana i Sane. Ten drugi mnie tak irytuje!

09.07.2024 14:42

Przecież kupiliśmy Ito ;)

09.07.2024 14:40

Dziękujemy za wszystko Maestro.

09.07.2024 09:28

1

Zdrowy i w formie to prawie nie ma miejsca.

08.07.2024 16:58

Moja lista marzeń do sprzedazy:
#1 Sane
#2 Goretzka
#3 Coman
#4 Gnabry
#5 Davies
#6 Kim/Upa - zapewne skończy się na de Ligt-cie :(

07.07.2024 12:41

@radakaro wiosnę grał z kontuzją i grał fatalnie. Pytanie tylko po co? Lepiej było dać mu odpocząć. A tak to irytował wszystkich a w jego miejsce mógł się ogrywania Tel.

06.07.2024 13:15

1

Kilkanaście lat temu długo żałowano sprzedaży Lucio. Znowu popełniamy ten sam błąd, może w kasie brakuje kasy. Czymś trzeba przecież płacić skrzydłowym balerinoą czy Goretzce. Mam nadzieję, że to tylko zły sen. Co niektórzy już tu piszą jakie to pozytywne zmiany zaszły w FCB ostatniego roku, właśnie widzę.

01.07.2024 11:52

1

@admin nie zgrozę się z Tobą, ale nie chce mi się juz o tym pisać. Jak na razie kupiliśmy obrońcę który nie jest konkurencją dla Goretzki. Zmiany zauważyłem ale niestety dalej złe: Próba pozostawienia Tuchela, przespane przedłużenie kontraktów, ściągnięcie wcześniejsze Zaragozy, na siłę kupowanie prawego obrońcy który złapał odrazu kontuzje. Zle decyzję plus pech i mamy gotowy dramat. Od 1997 przeżywałem z Bayernem wiele donrych i złych chwil i teraz jest kolejny etap gdzie nie dzieje się najlepiej.

29.06.2024 21:47

@admin ale to dalej gdybanie. Nie mamy zatwierdzonego żadnego transferu do środka pola. Kimmich może zaraz odejść bo nie dogada się w sprawie kontraktu. Pavlovic i Laimer moim zdaniem nie dadzą nam tej oczekiwanej jakości. Takiej jak np. Basti, Kroos czy Thiago. Może być tak że przepłaceni piłkarze jak Gnabry, Goretzka czy Coman nie będą chcieli odejść, ktoś dał im bajeczne kontrakty. I spokojnie pogodzą się z rolą rezerwowych. Jeżeli nie zwolnimy co najmniej dwóch gwiazdorskich kontraktów nie będzie kasy na kolejne i koło się zatacza. Moja prośba jest taka by nie pompować balonu o wielkich planach transferowych. Jak to mówił mój Tata nie licz pieniędzy jeszcze nie zarobionych

29.06.2024 11:50

1

@admin oni wszyscy byli już w zeszlym sezonie i jakoś Gortzka grał. Minimum jeden nowy pomocnik? Gdzie oficjalny news? Poczekał bym z zapowiedziami wielkich zmian. Wszyscy widzą jak to wyglądało w zeszłym roku. W zimie też przyszło dwóch zawodników co nie znaczy, że to coś zmieniło.

29.06.2024 11:16

Wczoraj w artykule o Goretzce było, że przy kurencji jaka będzie miał w środku pola może odjedzie. Dzisiaj o zmianach w zespole, ja chyba coś przegapiłem. Goretzka nie ma nowej konkurencji w środku pola. Również nie ma wielkich zmian w zespole. Oczywiście poza trenerem.

29.06.2024 10:53

Pytanie kto tak cisnął by go wcześniej ściągnąć a następnie go posadzić go na ławce?

28.06.2024 17:22

1

Na szczęście nie musimy juz oglądać tego pana. Wolał wystawiać primabalerinę z kontuzją niż dać szansę pokazać się Telowi czy Zaragozie. Jeżeli trener się nie wita z nowym zawodnikiem to dużo mówi o tym buraku.

28.06.2024 17:21

"duża konkurencja na pozycji danego zawodnika może sprawić, że z obawy o brak gry, poszuka sobie nowego klubu..." Jaka kur.. konkurencja? Właśnie w tym problem. Tak samo skrzydłowi którzy nie mają ciśnienia bo brak zastępstwa za nich.

27.06.2024 20:06

2036 rok, Bayern negocjuje nową umowę z 40 letnim Sane. Władze Bayernu wciąż wierzą, że Leroy w końcu pokaże w pełni swój talent ;)

25.06.2024 12:40

Z tą pensja tylko zgadujesz czy naprawdę jest coś między 16 a 19. Bo ten człowiek jak podpisze kontrakt 5 letni na 20 mln. to jesteśmy w dupie.

25.06.2024 12:35

@elber09 bo Gnabry więcej grał na szpicy,

25.06.2024 08:11

1

Jeszcze trzeba wypchać Sane, Goretzkę i kogoś z dwójki Kim / Upa Coś czuje ze Gnabry nie odejdzie.

25.06.2024 08:10

@Alistair trochę też pech - mecz z Atletico. Trochę też sędziowie - mecze z Realem.

25.06.2024 08:09

1

Roberry wracali po ciężkich kontuzjach i z marszu dawali zespołowi jakość. I tak było do końca ich kariery. Sane nie naprawi już swojej głowy. Zarabia jak gwiazda ale nie reprezentuje takiego poziomu. Nie rozumiem tego głaskania go i pitolenia. Ja bym się pozbył całej trójki. Nawet jak dużo za nich nie dostaniemy to zejdziemy z ich ogromnych pensji. 56 mln rocznie razem zarabia Coman, Gnabry i Sane. Ile dają zespołowi ostatnio chyba wszyscy widzą.

23.06.2024 20:31

100% racji oprócz tego że teraz się stara. Traci piłkę po kolejnym nie udanym dryblingu i spuszcza głowę w dół. Nawet nie myśli by w złości sportowej spróbować ja odzyskać. Tyle gadania o jego kontuzji, to po chu.. On grał z tą kontuzja jak i tak nic nie dawał zespołowi na wiosnę.

23.06.2024 20:26

@hoven dokładnie, jak się uda pozbyć dwóch z trójki Sane, Gnabry, Coman to bedzie bardzo dobrze. Razem zarabiają 55,8 mln brutto rocznie. Coś czuje, że to będzie Sane i Coman.

Mam również nadzieję, że Tel dostanie więcej szans i wskoczy na wyższy poziom.

22.06.2024 16:36

Kilku trenerów już bylo i nikt nie znalazł sposobu by odblokować głowę Sane. Wiec nie napalał bym się na takie ponoć informacje.

18.06.2024 18:44

Żeby zostać topowym piłkarzem trzeba mieć głowę. A on nigdy tego nie posiadał, czy u nas czy w City.

18.06.2024 18:32

100% racji, zaraz się zacznie telenowela z przedłużeniem kontraktu. Prawda jest taka, że z jego dyspozycją i głową zasługuje może na 10 mln rocznie. Czyli tak jak napisałeś 50% obecnej pensji.

18.06.2024 18:31

Brawo! Nigdy nie jest za późno by przestać popełniać błędy swoje i poprzedników. Davies jest już stracony, może też tak być z Sane. Najważniejsze teraz by Muisala dostał nowy kontrakt no i Stani. W przyszłym roku wysokie kontrakty zwolnią Muller no i prawdopodobnie Neuer. Trzeba wypchać z klubu nasze baleriny, Goretzke i spróbować coś zarobić na Daviesie. Czas budować nowy Bayern na takich piłkarzach jak Jamal, Aleksandar, Mathys, Josip. Lista poniżej pokazuje którzy piłkarze się zasiedzieli na wysokich kontraktach:

Kane 25,0 mln rocznie
Neuer 21,0
Muller 20,5
Sane 20,0
Kimmich 19,5
Gnabry 18,8
Goretzka 18,0
Coman 17,0
de Ligt 16,0
Kim 12,0
Davies 11,2
Upamecano 10,0

16.06.2024 10:54

Muller z zajeb... asysta z taką samą oceną co primabalerina żart.

16.06.2024 10:06

Dać Jamalowi kontrakt powyżej 20 mln. Zarazem musimy pozbyć się z listy płac Goretzki, Comana i Gnabriego. Za chwilę smutny Sane zacznie wołać o więcej, więc może to on powinien odejść już teraz by za rok nam nie uciekł za darmo. Kimmich osobiście chce by przedłużył kontrakt. Musiala to jest nasz wysoki priorytet!

15.06.2024 14:20

1

Dać Jamalowi kontrakt powyżej 20 mln. Zarazem musimy pozbyć się z listy płac Goretzki, Comana i Gnabriego. Za chwilę smutny Sane zacznie wołać o więcej, więc może to on powinien odejść już teraz by za rok nam nie uciekł za darmo. Kimmich osobiście chce by przedłużył kontrakt Musiala to jest nasz wysoki priorytet!

15.06.2024 10:46

1

Ja myślałem, że Sane ma wyłożone na Bayern. A tu widzę w reprezentacji ten sam shit. Zero ochoty i radości z gry. Nieudane dryblingi, dziś chyba wszystkie. Kilka lat temu myślałem, że mam trzech super skrzydłowych. W między czasie ktoś wpadł na pomysł by dać im kontrakty po 20 mln. za sezon. Dla mnie Coman, Gnabry i Sane mogą odejść nie będę za każdym z nich płakał.

14.06.2024 23:05

Albo ligą arabsko-chinską

14.06.2024 10:05

Jeżeli to prawda to pora zapomnieć o tym transferze.

13.06.2024 12:35

Wymień proszę wszystkie nominalne "6" jakie mamy w naszej kadrze.

10.06.2024 23:57

Mam te samo wrażenie, umiejętności są na top ale z głową coś nie tak.

07.06.2024 20:42

Potrzebujemy 6 jak i 8. Na 6 typowego przecinaka, z 8 może być większy problem. Tam trzeba gracza który zmieni tempo gry, cofnie się do tyłu do rozgrywania itp. Goretzka noe ma żadnych z tych walorów. Za napastnikiem mamy Jamala więc jest spoko. My poprostu potrzebujemy nowego Bastiego, Effe czy Kroosa.

03.06.2024 13:19

1

@Dobek1989 nawet gorsi niż za Klinsmanna. Wtedy piłkarze mieli chęci ale nie rozumieli co mają grać i co od nich wymaga trener.

22.05.2024 22:52

Dokładnie tak jak piszesz, pierwszy sukces to będzie w ich przypadku nie stracić nikogo ważnego z kadry zespołu.

21.05.2024 10:13

Potrzebujemy też takich piłkarzy, którzy będą gotowi za 2-3 lata.

20.05.2024 11:55

1

Olać ten transfer, ale mi osobiscie brakuje w FCB piłkarzy z Ameryki Południowej. Tylu Brazylijczyków mieliśmy w historii: Elber, Sergio, Ze Roberto, Lucio, Gustavo, Costa, Dante, Rafinha. Oraz kilku graczy przed moją erą (Mazinho, Jorginho, Bernardo). No i ten nieszczęśliwy Breno, co Hajto go nazywał Bruno ;) Chłop sam se dom podpalił, a Bayern i tak mu pomógł.

20.05.2024 11:53

2

A My jesteśmy rozczarowani Goretzką. Mam nadzieję, że jego czas w Monachium dobiega końca. Kto mu kur.. mać dał 18 mln za sezon!

19.05.2024 20:46

2

Zgadzam się w 100%, większość myśli że jak przyjdzie nowa miotła ta Sane czy Gnabry będą się angażować. Kimi Upa zacznie popełniac mniej błędów. Goretzka znajdzie formę życia itp. Prawda jest taka, że przez problem o którym mówi Tuchel nikt normalne nie chce prowadzić tego zespołu. Jeszcze Uli musi przestać się wpierd...

19.05.2024 11:56

Coman, Gnabry/Sane, Goretzka, Kim, Boey,

18.05.2024 23:27

Tak wyglądają zarobki w FCB na tą chwilę:
Kane 25,0 mln rocznie
Neuer 21,0
Muller 20,5
Sane 20,0
Kimmich 19,5
Gnabry 18,8
Goretzka 18,0
Coman 17,0
de Ligt 16,0
Kim 12,0
Davies 11,2
Upamecano 10,0

Davies moim zdaniem max 2 mln ekstra. Nie więcej bo się zrobi patologia. Naszych trzech skrzydłowych zarabia razem 55,8 mln. a wnoszą tyle co jeden gracz z prawdziwego zdarzenia. To samo Goretzka, kto mu tyle zapłacił? Musiała pewinien mieć nowy kontrakt z dobrą sumą. On jest przyszłością naszego klubu.

17.05.2024 12:42

Jeżeli mowa o rozgrywającym to chyba mają na myśli kogoś pokroju Effe czy Bastiego. Musiala gra nieco wyżej, a My potrzebujemy kogoś kto cofnie się do rozegrania od tyłu. Kogoś kto będzie kontolowal tempo gry itp. W tym momencie Gortzka gra na środku, z nim jest problem że on ani rozgrywający ani defensywny. Jeżeli chodzi o 6 to Tuchel chciał ją już w zeszłym roku.

16.05.2024 18:27

1

Co roku kontraktowaliśmy piłkarzy za darmo, mamy maj i cisza. Wszystko skupiło się na trenerze? W zeszłym roku wszystko skupiło się na transferze Harrego i zapomniano o innych pozycjach. Chce się kiedyś obudzić wejść na tą stronę i przeczytać, że wszystko jest dobrze z naszym klubem. Na ta chwilę jest bardzo źle, i kilka lat zajmie odbudowa całego klubu.

Co niektórzy myślą, że wystarczy zmiana trenera. Nie zapomniajcie, o przepłaconych gwiazdkach którym znudziła się liga niemiecka ale nie znudziło im się pobieranie 20 mln rocznie.

16.05.2024 16:53

2

Za pół roku będą go mieli wszyscy dość, ale bedziemy mu musieli płacić przez kolejne 1,5 roku. Brawo zarząd, dziekujemy że robicie z naszego klubu mema!.

16.05.2024 16:42

2

Gra zaczęła się kleić, chyba oglądasz źle powtórki na YT.

16.05.2024 09:55

Obawiam się, że będzie tak jak piszesz. Jedynie z tym, że Sane kończy się w przyszłym roku kontrakt. I teraz musi coś podpisać lub odejść.

16.05.2024 08:27

Dokładnie, wolę oglądać jego brak ogrania na boisku niżeli miny Sane czy Gnabry.

15.05.2024 18:41

Dokładnie jak piszesz, w momencie kiedy Tuchel robił dobre liczby na boisku Tuchel zaczął dawać mu coraz mniej minut.

15.05.2024 18:40

As w rękawie Hasana, żywa legenda. Powodzenia mistrzu!

14.05.2024 12:24

Kane 25,0 mln rocznie
Neuer 21,0
Muller 20,5
Sane 20,0
Kimmich 19,5
Gnabry 18,8
Goretzka 18,0
Coman 17,0
de Ligt 16,0
Kim 12,0
Davies 11,2
Upamecano 10,0

Chyba każdy widzi kogo trzeba się pozbyć, zwłaszcza graczy którym kończą się kontrakty. Coś zarobić i zejść z listy płać. Ciężko będzie się pozbyć grubego, po podpisaniu nowego kontraktu cień piłkarza.




14.05.2024 07:39

Z jednej strony "dziennikarze" mają pożywkę, a z drugiej te informacje często mają pokrycie. Chyba do pakietu z Tuchelem trzeba Sarra przeprosić. Może w końcu odpali ????

14.05.2024 07:28

@admin ma sprinty bo on tylko to robi, jak straci piłkę to nawet kur.. kroku nie zrobi w kierunku by ją odzyskać. Spuszcza głowę i czeka na kolejny sprint, i taki sposób nabija statystki.

13.05.2024 22:59

Ja jestem na nie, ale wielu na tej stronie chce zostania Tuchela. Sane oczywiście też chce zostania TT, bo u niego nic nie musi robić na boisku a i tak w następnym meczu gra.

13.05.2024 21:29

Dokladnie, i połowa z tego co podają to bzdury.

13.05.2024 12:39

Pavlovic w niczym nie przypomina mi Kroosa. Podobno Aleksandar miał być naszym lekiem na pozycji 6, Toni nigdy nie grał jako 6.

12.05.2024 22:22

1

@jastrzab123 myślę, że przy naszych problemach z kontuzjami Stani może grać często prawej obronie jak i prawonożnego środkowego obrońcę.

12.05.2024 22:16

@Pir5 skład nie był dobrzy dobrany. Sane nie istniał i przez niego Kane musiał biegać. Co za tym idzie musiał przedwcześnie zejść z boiska ze zmeczenia. Gnabry bez komentarza. Tel kilka miesięcy temu zaczął punktować i w tym samym momencie Tuchel przestał na niego stawiać. Nie wiem czemu Sane jest tak tu broniony, pierd... primabaleriny.

I czym by się różnił niedoświadczony Tel od bezużytecznego Sane? Tym, że Tel by więcej pracował. Jest szybki i mógł by czymś zaskoczyć.

12.05.2024 10:19

I tu sie rodzi pytanie, po co na boisku był Sane? Nie stworzył żadnego zagrożenia, nie pracował na drużynę.

11.05.2024 20:32

Nasze największe osłabienie to ten pet jako trener.

Super miał taktykę na Real, bezużyteczny z kontuzją Sane, oraz nie wiem jak to nazwać Gnabry. Wystarczało jednego z nich zastąpić Telem, Mullerem lub Daviesem co zrobił z przymusu. A tak to Kane zapierd... za dwóch. W meczu z takim rywalem nie może być 4 zawodników którzy w ogóle nie mają żadnych zadań defensywnych!

11.05.2024 19:19

Odbudowanie zespołu zajmie co najmniej dwa razy tyle co go niszczenie. Niektórzy myślą, że wystarczy zmienić trenera.

10.05.2024 15:31