DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Apollo Strona 1

SC Braga, Spartak Moskwa, Dynamo Kijów, Panathinaikos, FC Kopenhaga - na jeden z tych klubów trafi Gladbach w piątek podczas losowania eliminacji LM. Każdy z tych zespołów jest spokojnie do przejścia, najłatwiejszy byłby chyba Panathinaikos i Kopenhaga.

08.08.2012 23:27

Fajne zestawienie, ale trochę mylące bo np. duża część kasy transferowej przewędrowała między klubami Bundesligi więc kasa została "w domu". A Gladbach może i dużo wydał, ale na transferach Reussa, Dante i Bobadilli zarobili 24 mln. więc w zasadzie to na "minusie" są niewielkim bo 8 mln. To samo BVB, może i dużo wydała, ale przecież sprzedała Kagawę za 17 mln. i Barriosa za 10 to już jest 27, a kupiła Reusa i Schiebera za 23 w sumie i znów są na plusie. W dodatku Gladbach się te transfery mogą jeszcze bardziej zwrócić jak awansują do LM, zresztą i tak będą mieli duży przychód jak zagrają nawet i w LE.

08.08.2012 22:32

jigga-szczerze zazdroszczę;), ale wybieram się turystycznie zwiedzić Bawarię i mam zamiar wpaść do Monachium. widziałem gdzieś w necie Fan shop Bayernu na AA, rzeczywiście taki gigantyczny jest (podobno jest tam jeszcze fanshop Lwów)?

08.08.2012 12:55

Jeśli dobrze kojarzę to 30 sierpnia.

07.08.2012 21:23

Nie ma się co czarować, najwcześniej zobaczymy Mario na boisku w połowie października, bardziej w drugiej połowie, a więc gdzieś tak na półmetku fazy grupowej LM.
O pozycję napastnika jestem spokojny bo akurat jestem pewien, że Mandżukić i Pizarro zapewnią na sporo goli i zastąpią Gomeza bardzo dobrze...obawiam się, że Gomez może mieć potem problem z powrotem do I skłądu, o ile Jupp będzie obiektywny.
Gorzej na obronie, ale za niecałe 3 tygodnie i Rafinha i Contento powinni być już zdrowi, więc będzie w zasadzie brakowało tylko alaby i Gomeza, no i Bastiana w pełni formy.

07.08.2012 21:03

To ilu już tam naszych kontuzjowanych? Alaba, Rafinha, Contento, Bastian, Gomez...kogoś pominąłem?

W związku z tymi kontuzjami Sammer powiedział, że Bayern odwołał środowy sparing z Grossaspach.

05.08.2012 17:31

Spokojnie, całe kibicowskie frajerstwo w trakcie sezonu się wykruszy, tak jak wykruszyło się po finale LM. Nawet nie zwracajcie uwagi na tych przygłupów co chcą dziś zwalniać Juppa, wyzywają zawodników itd. Po prostu olać trollowisko. Róbmy swoje.

04.08.2012 20:13

Dobra, walić to jak wypadną, czy przegrają czy wygrają te gierki treningowe. Najważniejsze żeby trochę praktyki było i bez kontuzji. Niech BVB i jej kibice się na to napinają.

04.08.2012 12:15

No...w końcu mam nadzieję, że poszli po rozum do głowy i Sammer może im wyklarował, żeby nikogo nie sprowadzać, a stawiać na Emre-Sammer jest zwolennikiem stawiania na młodzież, w końcu w DFB zajmował się szkoleniem-jak na swój wiek gra bardzo dojrzale już i spokojnie. Żaden Bender, żaden MArtinez-tylko Emre, jemu dawać szansę bo mamy perełkę, za którą niedługo City albo Real będą chciały płacić 60 mln.

03.08.2012 15:29

Contento ma kontuzję i na 10 dni został wykluczony z normalnych treningów;/

02.08.2012 23:13

lascah-no właśnie tak kombinowałem, ja rocznik 83 i jakoś tak od sezonu 93/94, chociaż pierwszy wielki mecz Bayernu jaki pamiętam to półfinał pucharu mistrzów z Crveną Zviezdą, to był chyba 90 czy 91 rok, ale nie świadomie oglądałem bo jeszcze wtedy nie wiedziałem, że będę im kibicował. Ale taki świadomy fan to od 93/94. Jeszcze wtedy leciał taki program na SAT1 RAN Sport o 18:30 i jak porównam stadiony Bundesligi wtedy i teraz to po prostu w 90% niebo a ziemia;D

02.08.2012 22:58

Lascash to ile masz lat? 27-29?

01.08.2012 22:13

Taaa, niech mu jeszcze przesyłają piłkarze foty gó..a, będzie patrzył czy dobry kolor-dzięki temu Holandia wygra MŚ.

01.08.2012 10:01

Hmmm, ze 100 mln. euro by musieli wydać na to trio, ale ogólnie to niezłe pierdoły wymyślają, widać, że długa przerwa między sezonami jest i już niektórzy udaru dostali od słońca. Poza tym-Inter obecnie nawet nie ma jakiegoś szczególnie mocnego składu więc nie wróżę im sukcesu w Lidze Europy bo tam będzie wiele mocniejszych klubów od nich obecnie, a zwłaszcza od momentu 1/16 finału, w dodatku Inter nie ma teraz tyle kasy, słaby zeszły sezon w LM i w tym bez LM.

31.07.2012 13:25

Jeśli ktoś by był zainteresowany to:

w czwartek el. Ligi Europy St. Patrick Athletics- Hannover96 o 20:45

a już w ten piątek startuje 2 Bundesliga.

30.07.2012 21:57

Spokojnie, przed Boatengiem jeszcze spokojnie 10 lat kariery i w tym czasie nie sądzę aby nie robił postępów. A obrońcy wiadomo, są silni i często na wysokim poziomie potrafią grać do 36 roku życia, więc jak Boa będzie o siebie dbał i się nie zapuści jakoś to przed nim jeszcze 12-13 lat, oby dla Bayernu.

27.07.2012 15:30

Tak jak pisałem wczoraj-to jest inwestycja na długą przyszłość, na 10 lat spokojnie bo ma 23 lata dopiero, w dodatku to Bawarczyk więc widziałbym go u nas do końca kariery pewnie. Myślę, że te 25 mln. to jest bardziej cena wymyślona przez media, w praktyce pewnie by kosztował z 18 mln.

Schweini ma już 28 więc kiedy Bastian za 5 będzie u schyłku kariery to para Bender-Gustavo wejdzie w najlepszy okres piłkarski-bo mam nadzieję, że i Luiz zostanie u nas na dłuuugo.

25.07.2012 23:07

ok, Piotr, zagłosowałem, mam nadzieję, że pojedziesz, a jak pojedziesz to się potem tutaj pochwal, tylko jeśli tam będziesz to kichy nie odwal;).

25.07.2012 13:41

Będą bardzo zadowolony jeśli w tym sezonie Bayern wygra ligę, puchar i dojdzie do 1/2 LM, finał byłbym znowu wielkim sukcesem, ale mistrzostwo i puchar to obowiązek bo w LM wiadomo jak jest, nie zawsze wygrywa lepszy i czasem trudno przewidzieć wynik, ale jeśli Bayern uniknie znowu Barcelony to w zasadzie finał jest jak najbardziej w zasięgu. Chociaż i ta Barca bez Guardioli nie wiadomo jak będzie sobie radzić.

25.07.2012 13:14

De Jong to pewnie szukał tego mieszkania ale w związku z transferem do TSV 1860;D.

Ale tak na poważnie, De Jong ma jeszcze tylko rok do końca kontraktu w City i jest on najtańszą opcją bo pewnie za jakieś 8-10 mln. euro by go City puściło. Jest doświadczony, ma 27 i pewnie jeszcze ze 4 lata może spokojnie pograć na swoim poziomie...ale, mi się wydaje, że jest on kimś podobnym do Van Bommela i jest trochę za drewniany.

Bender natomiast to inwestycja na przyszłość, ma 23 lata więc na 10 lat Bayern by miał na tej pozycji spokój mając z czasem pewnie jednego z lepszych zawodników na świecie na tej pozycji.

24.07.2012 12:59

Jej, jakie głupoty, spytali Kalle o Bendera to odpowiedział, zapytali by o Ronald czy Aguero też by tak mniej więcej powiedział. Żaden defensywny nie przyjdzie, mamy Luiza Gustavo, który jest super zawodnikiem, na pewno nie na ławkę, i nie ma se czym głowy zawracać. Więcej transferów już nie będzie tego lata w Bayernie. Nawet mimo kontuzji Alaby i Rafi, bo ci za 4-6 tygodni znowu wrócą do gry, a prynajmniej do treningów, a do rozpoczęcia sezonu aż 4 tygodnie jeszcze.

23.07.2012 13:25

Jakoś tak czułem, że ten sparing skończy się jakąś kontuzją, te włoskie wieśniaki w sparingu na miesiąc przed sezonem grali jakby grali w LM. No kurrr...od początku to nie za fajnie wyglądało, a sędzia też italianiec oczywiście przymykał na te wjazdy oko.

21.07.2012 15:04

Ehhh, jaką ludzie mają krótką pamięć, wszyscy już zapomnieli jak z Realem nikt się nie palił do strzelania karniaka przy 0-2, a Robben to wytrzymał i strzelił, to samo karniak z BVB w finale też strzelony pewnie. To nie Robben miał pilnować Drogbę w polu karnym przy rzucie roznym.

21.07.2012 13:55

W Bremie budują całkowicie nową drużynę od podstaw, 2 ostatnie sezony pokazały, że pewna era się tam już skończyła, nie było kontynuacji i teraz muszą zaczynać od nowa. To jest co prawda nowa i młoda drużyna, z dużymi perspektywami ale bardzo mają ciekawych piłkarzy i mogą sprawić niespodziankę-ale czy już w tym sezonie to zaskoczy na tyle, żeby im się udało awansować do europejskich pucharów? Z jednej strony w takiej nowej drużynie łatwiej się wybić, ale z drugiej strony gdy dopiero się zaczyna nie wszystko funkcjonuje jeszcze tak jak powinno, a tym samym i napastnik nie koniecznie będzie miał stwarzane tyle okazji do strzelania goli. Moim zdaniem, skoro przedłużył w dodatku tę umowę z FCB, to Petersen powinien w Werderze posiedzieć ze 2 sezony jeśli sie tam przyjmie i wypromuje, a wtedy jeśli będzie rzeczywiście dobry to i będzie go można sprzedać za większą kasę-bo w Bayernie nadal będzie trzecim jeśli sprawdzi się Mandzukić. A jak by dobrze grał i by się dało za niego wytargować z 7 mln...

20.07.2012 14:34

No to akurat za takim "wpływaniem" jak financial fair play jestem jak najbardziej ZA. Chrzanić tych zadłużaczy, którzy z piłki i ze sportu robią instytucje chore jak obecnie sektor bankowy. Taki świat piłkarski "według Bayernu" byłby piękny;)

18.07.2012 18:17

No ok, ale na jakich konkretnych rozwiązaniach by to miało polegać, które by jakoś szczególnie wyróżniły niemiecką piłkę? Rozumie, że mając kumpla ministra mógłby mi robotę załatwić czy coś w tym stylu, ok-może Franz załatwi kilku Niemcom jakieś intratne stanowiska, ale na czym miałyby polegać działania, które wyszczególnią niemiecką piłkę i jej jakoś szczególnie pomogą to nie widzę. Blatter-Szwajcar, jakoś ta szwajcarska piłka wyszczególniona nie została.

18.07.2012 18:00

A jak to niby Bayern i DFB miałoby zyskać na tym, że Franz by został szefem FIFA-poza jakimiś tam czysto retorycznymi kwestiami prestiżowymi? Nagle sędziowie będą gwizdać dla Bayernu i DFB tak aby nie przegrywali? A może Bayern i Repra Niemiec dostaną te tytuły gdzie w finale zajęli 2 miejsce? Jakieś konkrety na czym by miały polegać korzyści?

18.07.2012 17:22

Dokładnie Hades, ja tam np. bardziej podziwiam Mainz, Furth albo Augsburg, które doszły do wszystkiego same, powoli, budując sobie drużynę, stadion za swoje pieniądze, ciężko na to pracując i wydając przez 20 lat na transfery, stadion i działalność klubu tyle ile np. takie PSG albo Chelsea w jednym okienku transferowym na piłkarzy-mnie to nie kręci i jakoś trudno się z takim klubem identyfikować.

12.07.2012 22:17

Przede wszystkim problemem był brak konkurencji dla Badstubera i Boatenga-co przekładało się na to, że często wyglądali na rozkojarzonych, bo odkąd kontuzji doznał Van Buyten to oni obaj tak czy owak mieli pewne miejsce. Tymczasem po kontuzji wraca VB i dochodzi Dante, który moim zdaniem na swojej pozycji spokojnie może grać w każdym najlepszym klubie europejskim i południowoamerykańskim więc dojdzie poważna konkurencja bo w końcu Dante może grać i za Boa i Badstubera-ogólnie w przekroju całego sezonu Boa był znacznie bardziej pewniejszy w obronie i na niego można było na prawdę zawsze liczyć, natomiast Badstuber no niestety, ale potrzebuje jeszcze sporo się nauczyć bo często jest bardzo niepewny tak jakby nie był pewny swych umiejętności i po prostu czasem miał nogi jak z waty. Najlepszym przykładem takiego zluzowania i totalnego rozkojarzenia to był finał z BVB.

07.07.2012 22:00

Na chwilę obecną najlepszą obroną Bayernu był by skład
Lahm Rafinha)-Boateng(Van Buyten)-Dante (Badstuber)-Alaba (Contento)
W nawiasie ich rezerwowi.

07.07.2012 12:44

Unterhaching leży jakieś 12 km od centrum Monachium, więc to w zasadzie taki klub "dzielnicowy"....ale jesteśmy im to dłużni choćby za mistrzostwo z 2002 roku kiedy Leverkusen tam poległ w ostatniej kolejce 0-2, a teraz 3 liga.

03.07.2012 11:37

Super, na to stanowisko nikt lepszy nie mógł nam się trafić, mam nadzieję, że Sammer został po prostu "zaklepany" tym sposobem na następcę Heynckesa i będzie trenerem Bayernu, a nawet jeśli ie bedzie trenerem to jest to świetne posunięcie.

02.07.2012 14:19

To dobry przepis i dobra idea, ale obawiam się, że pozostanie martwa. Po prostu taki szejk z City wniesie swój majątek w City jako przychód z umów sponsorskich tak aby zniwelować tę różnicę debetu aby tylko grać w europejskich pucharach, to samo w przypadku PSG, Anży itp. Bo jeśli np. te linie lotnicze Etihad należą do właściciela City to np. umowa z tytułu reklamy na koszulkach nie bedzie wynosiła 20 mln., ale np. 100 i już. Albo np. ten szejk, który posiada masę firm i funduszów po prostu zacznie sponsorować City swoją kolejna firma rozbijając to na kilku sponsorów. Ten przepis będzie działał, ale w przypadku klubów, które nie mają tak nienaturalnych źródeł dochodu jak np. Chelsea, PSG, City, Anży.

30.06.2012 21:58

@ wer2

Odejście Breno to już jest pewne, jego nie brałem pod uwagę. Tymoszczuk pewnie zostanie, nie będzie mu przeszkadzało rola nawet 2 rezerwowego, więc jestem realistą i nie liczę, że on odejdzie, a i zarząd nie będzie chciał się go pozbywać jakoś specjalnie, pewnie dokończy kontrakt. Po 2) Contento powinien zostać bo jest na prawdę dobry i przydatny, solidny pracuś, który nie popełnia jakichś głupich błędów-1 rezerwowy, a nawet powinien często grać w 1 składzie jak by co z Alabą. a takim "obustronnym" jest Rafinha, też przecież słaby nie jest, to są na prawdę dobrzy zawodnicy, którzy za często nie grają bo mają za rywali np. właśnie Lahma. A Alaba może grać przecież i w miejscu Riberyego.

30.06.2012 12:55

Właściwie to kadra raczej nie jest wąska-sprowadzenie jeszcze jednego pomocnika defensywnego/ofensywnego i będzie kompletna. Zbyt szeroka kadra też nie jest dobra bo po 1 nie każdy w niej zagra, a ważne jest żeby zawodnicy grali bo inaczej morale siada, a po 2) po co na siłę rozpychać budżet i wydawać na zawodników, którzy wiadomo, że będą grać mało albo wcale. Przecież nawet w tym ostatnim sezonie sezonie mimo, że kadra była podobno "wąska" to taki Petersen, Olić, Pranjic, nie mówiąc o Usamim się nie nagrali za wiele.

Szkoda, że nie sprowadzili tego Montolivo, koles był do wzięcia za darmo, a to zawodnik klasy światowej, i kadra by była już kompletna a byśmy mieli defensywnego pomocnika na 4-5 lat. W dodatku świetnie gra w przodzie. To błąd i głupota zarządu, że postępują trochę w myśl przysłowia "najciemniej pod latarnią", mieli go na wyciągnięcie ręki to szukają jakichś Martinezów czy kogo tam, a ten ograny, doświadczony to nie, bo pewnie rok temu trzeba było za niego dać z 10 mln. No ale nic, na defensywnego pomocnika to niech poszukają we Włoszech, Anglii albo Francji, wybór jest spory i za rozsądną cenę.

30.06.2012 12:32

Jak na razie to Bayern wydał na tych 6 zawodników 30 mln. euro, niektórzy bez sumy odstępnego. W takim razie pewnie będzie jakiś "hicior" za 20-25 mln.

30.06.2012 12:03

Gladbach w eliminacjach LM nie będzie rozstawione, więc wysoce prawdopodobne, że trafi na 3 drużyne z Włoch, albo 4 z Hiszpanii, Anglii, więc jeśli tak trafią to raczej małe szanse, ale zawsze pozostaje LE, którą mają pewną.

A Petersen...no cóż, przydałaby się nowa krew w ataku w reprezentacji Niemiec, bo gdzie jak gdzie, ale w ataku to Low ma mały wybór-Gomez i Klose to mało, bardzo by się przydał ktoś nowy w ataku.

29.06.2012 22:50

Bardzo ciekawe transfery zrobił Gladbach, Alvaro Dominguez-środkowy obrońca w miejsce Dante z Atletico Madryt, za 8 mln. (mistrz Europy do lat 21 z zeszłego roku), Xhaka, rozgrywający z Basel za 8 mln, no i Luuc De Jong z Twente za 11 mln, co prawda sporo wydali na te transfery, ale tyle samo zarobili właściwie na sprzedaży więc mozna powiedzieć, że najbardzej obecujące, ciekawe i przyszłościowe transfery zribła Borussia M.

29.06.2012 22:12

Niestety, ale mecz przegrał na życzenie Jogi, nie rozumiem dlaczego nie postawił na taką samą 11 jak z Grecją? Grając z Podolskim ta DRUŻYNA DE FACTO GRA W 10. kompletnie nic nie robi, a jak coś zacznie to psuje. Taka sama drużyna gdyby wybiegła jak na Grecję-przy czym Schweini na ławie i w jego miejsce Kroos-i finał by był. Schweini znowu nie nadążał i się gubił, no i sporo niedokładności. Niestety, ale te głupie manewry personalne zawaliły 1 połowę i w drugiej nie starczyło czasu.

28.06.2012 23:46

No a ile Hiszpania straciła goli podczas tego turnieju? 1 w 5 meczach, więc raczej słaba nie jest. Ile goli stracili na MŚ w Afryce? 2 w 7 meczach. Ile stracili goli na Euro 2008? 3. W 18 meczach w 3 ostatnich turniejach stracili tylko 6 bramek, podaj lepszą obronę.

28.06.2012 00:21

Aha, z jakiej paki niby Casillas miałby jakąkolwiek nagrodę za ten turniej dostać? PRzecież on nawet nie miał okazji by po bronić, raz go sprawdzono w sytuacji 100% z Włochami, wpuścił gola i nie uważam, żeby był jakimś nadczłowiekiem. Po prostu gra w drużynie, która ma dobrą obronę i na niewiele pozwala, ale w Realu gole wpuszcza normalnie, podniecanie się Casillasem jest niezrozumiałe. taki ter Stegen, Neuer albo Zieler są lepsi.

28.06.2012 00:01

kowalw9-idź pograj w fife, strzelaj gole z 50 metrów, i fikołki przy strzelaniu gola-to będzie styl. Po co w ogóle pytasz o Messiego retorycznie jeśli jakiekolwiek logiczne argumenty celowo zbijesz jakimiś absurdalnymi twierdzeniami. Rozumiem, że cie irytuje Messi bo mało kto sobie może z nim poradzi i doprowadza cie to do frustracji, ale jak na razie jest najlepszy i jeszcze przez pewnie kilka lat się to nie zmieni. Strzela masę goli, zdobywa tytuły klubowe i indywidualne, dużo wypracowuje bramek i pracuje dużo dla drużyny. Czego niby jeszcze oczekujesz od zawodnika?

27.06.2012 23:54

Bleeehhh, rzygać mi się chce jak widzę tych Hiszpanów podczas gry. Są tak nudni, że nawet podobno kiedyś nudni Niemcy, w najnudniejszym okresie swojej gry nie byli tak nudni i przewidywalni. Hiszpania gra tak samo brzydką piłkę jak Chelsea w ostatnim sezonie, tylko inny rodzaj.

27.06.2012 23:41

Nie wiem po kiego oni kombinują z kims tak drogim skoro w samej Bundeslidze można znaleźć dobrych zawodników na tę pozycję. Poza tym, jest przecież Can, i w razie jak jest kontuzjowany Schweini albo Gustavo to powinien wchodzić Can właśnie, skoro kiedyś szanse dostał z młodzieżówki Bastian, Lahm itp. to czemu nie on? A jak już się uparli na kogoś kto ma tam już jakieś doświadczenie to niech przeszukają rynki Włoch i Francji za tego typu zawodnikami. Chociaż Schweini, Gustavo, Kroos i Can to jest wystarczające. Ale 40 mln. nigdy, w ogóle uważam, że całe zamieszanie z tym Martinezem to jest wymysł i Bayern się tylko o niego pytał, a nic konkretnego nie składał.

27.06.2012 12:21

W sumie to bedzie jubileuszowy-50 sezon Bundesligi, więc może rzeczywiście na pierwszą kolejkę dadzą jakiś hit-BVB-Bayern albo BVB-Schalke, tym bardziej, że pierwszy mecz sezonu zawsze jest transmitowany w telewizji otwartej-ZDF albo ARD.

25.06.2012 22:12

Hehe, na transfermarkt już się pojawiło, że Mandżukić na 40% w Bayernie-uwaga-start-zaczynamy maglowanie tematu;D

25.06.2012 16:31

To jest kolejny mit, że "Niemcy grali brzydko ale wygrywali", po prostu bzdura i mit. Pamiętam ich dwa ostatnie turnieje, w których wygrali-Italia 90 oglądałem wszystkie mecze Niemców, nie grali ani brzydko, ani pięknie, grali solidną piłkę, ale na pewno nie można powiedzieć, że grali brzydko, a takie mecze jak Niemcy-Holandia i Niemcy-Czechosłowacja były w wykonaniu Niemców po prostu bardzo dobre i ładne-odpowiednio 2-1 i 4-1. Kolejny turniej czyli Euro 1996 też pamiętam wszystkie mecze Niemców na tamtym turnieju-z Czechami i Rosja zagrali na prawdę ładne mecze, potem remis 0-0 z Włochami w grupie, 2-1 z Chorwacją, bardzo silną wówczas, pamiętny półfinał z Anglią i finał z Czechami.
W 1982 i 1986 grali w finale mistrzostw świata i wtedy rzeczywiście ładnie nie grali, ale i nie wygrali.

No chyba, że się uznaje, że dotarcie do finału, a obecnie 4 półfinały wielkich imprez pod rząd to "porażki", bo jakoś tak zauważyłem w ostatnim czasie w polskim necie pisanie bzdur, że Niemcy nic nie osiągają i podniecanie się tym, że finałów nie wygrywają. Tylko, że repra Niemiec w ostatnich 4 turniejach osiągnęła więcej niż 95% reprezentacji w całej swojej historii.
Kolejny bzdurny mit, że jak się ładnie gra to się nie wygrywa, kłam temu twierdzeniu zadają choćby Francja 1998-2000, Brazylia 1994-2002, Holandia 1988, można by wymieniać długo, po prostu nie jest to regułą.

25.06.2012 15:21

Chciałbym tylko zauważyć, że gdy tylko Anglicy ruszali do przodu odważnie i zaczynali fazami meczu kombinować coś pod bramką Włochów to od razu robiło się niebezpiecznie. Włosi wiedzieli, że muszą atakować bo w końcu Anglicy coś by im wbili, ale Angole oczywiście czekali na karne, w których są słabi nerwowo. Gdyby tylko grali tak jak w pierwszej połowie i częściej ruszali do przodu to mogło być odwrotnie. Ogólnie to Niemcy na pewno nie będą grali tak jak Anglia więc to będzie inny mecz, to Niemcy będą atakowali i kombinowali pod ich bramką i co chwilę będzie nerwowo.

25.06.2012 13:28

Jestem o ten dzisiejszy półfinał spokojny, awansują Włosi niestety. W ogóle ten mecz będzie przypominał szachy bo obie drużyny lubią się zamurować i czekać na kontrę, wielu bramek pewnie nie będzie, więc wysoce prawdopodobna dogrywka, ale jednak Włosi są o wiele bardziej nie przewidywalni w przodzie i chyba jednak trochę lepiej zorganizowaniu w obronie i destrukcji, także półfinał Niemcy-Włochy, najgorszy przeciwnik dla Niemców.

24.06.2012 16:05

Hiszpania-Francja, najgorszy mecz tych mistrzostw. We Francji tylko Riberyemu się chciało grać, szarpał i ciągnął do przodu tylko on, dlatego po 70 minutach był już totalnie zmęczony. Benzyna to nie wiem co tam robi, osłabienie po prostu, koleś jest nawet nie daremny ale widać, że nie ma ochoty na grę i chce jechać jak najszybciej na wakacje. Reszta drużyny przeciętnie i myślami też nie na boisku. I z taką Francją Hiszpania się męczy, nie ma totalnie pomysłu na grę, klepanie, klepanie, klepanie.
Karniak dla Hiszpanii-wiadomo, byle pretekst i Hiszpanom trzeba pomóc, w tej samej sytuacji jestem pewien, że by nie było karnego dla Francji.
Ogólnie bardzo słaby mecz, bardzo słabe zaangażowanie obu drużyn, brak pomysłu na grę z obu stron.
Mam nadzieję, że Portugalia ich załatwi, choć jeśli będą tak grali jak z Czechami w pierwszej połowie to i takie klepanie wystarczy na Portugalię. Jeśli tylko Niemcy przejdą ten półfinał to finał będzie formalnością chyba.

23.06.2012 23:05

Bez przesady, to że Hiszpania ledwo ledwo wygrała wtedy z Niemcami 1-0 to jeszcze nie świadczy, że byli jakoś specjalnie lepsi. Teraz Niemcy są o 2 lata dojrzalsi i lepiej zgrani. Uważam, że w ogóle najcięższym rywalem dla Niemców będą Włosi-o ile wyeliminują Anglię-bo z Anglikami sobie poradzą jak z Grecją. Jeśli tylko przejdą ten półfinał to czy to będzie Portugalia czy Hiszpania to wygrają-bo Chorwacja i Italia pokazali jak grać z Hiszpanami i ich odczarować.
A co do tamtych meczów z Chelsea itd. niby nie miałem racji? Przecież Bayern był bez porównania lepszy i po prostu ich miażdżył, a że akurat taki wynik? Chelsea miała fuksa i tyle.

23.06.2012 16:38

I co się podniecacie Hiszpanami? Widzieliście ich mecz z Włochami i zupełną niemoc? Widzieliście, nic specjalnego nie pokazali.
Widzieliście mecz Hiszpanii z Chorwacją? Widzieliście-Chorwaci w niczym nie byli gorsi od Hiszpanii, zupełnie ich rozpracowali w środku pola i Hiszpania nic nie mogła zrobić-w dodatku ewidentny karny dla Chorwacji powinien być, po którym Hiszpanie już by byli w domu, ale znowu "sędzia nie zauważył". Już przestańcie z tą Hiszpanią, bo jeden wygrany mecz 4-0 z Irlandią, która przed meczem już przegrała o niczym nie świadczy.
Hiszpanie mieli już 2 sprawdziany trudne z Włochami i Chorwacją, w których wypadki dość przeciętnie, dlatego szanse Hiszp-Francja są 50/50, Francuzi też mają świetnych technicznie zawodników.

23.06.2012 14:15

Poza tym, 100 razy wolę aby regularne szanse dostawał w tym sezonie Emre Can, to ogromny talent, i jak zacznie coraz częściej grać to będzie takim samym wzmocnieniem z naszej młodzieżówki jak Schweini, Badstuber, Lahm, Alaba, Muller itd. i za darmo. Na zmianę na ostatnie 10-15 minut może wchodzić i grać w DFB pokal z jakimś 3-5 ligowcami spokojnie.

21.06.2012 00:28

Ani MArtinez ani M'Villa nie przyjdą, podstawowym na tej pozycji jest Luiz Gustavo, który jest świetny i w niczym nie ustępuje tamtym. Poza tym do drużyny dołącza Can, który też jest szykowany na tę pozycję-a jak by co to mogą też grać na niej Kroos albo Alaba w ostateczności. Przyjdzie jeszcze Dżeko pewnie i to wszystko, ewentualnie ktoś do defensywy.

20.06.2012 23:14

Oczywiście, równie dobrze można napisać, że nie można stwierdzić, że prawdą nie jest, że Maradona będzie kolejnym trenerem;D. Po prostu śmieszą mnie już artykuły, w których nie ma przytoczone czegoś konkretnego, a które wyglądają, że jakiś dziennikarz se usiadł rano przed komputerem i spłodził artykuł "bo tak". Żadnych konkretów, nic.

20.06.2012 12:19

Pierdoły, kto, gdzie i jak powiedział o tym konkretnie? Jakiś oficjalny komunikat? Już nawet nie chodzi o te 7 mln. wytrzaśniętych z kosmosu-a co tam-ja sobie napiszę, że Bayern zaoferował Martinezowi 11 mln.-istotne co innego-on nawet do Bayernu nie trafi, coraz bardziej absurdalne rzeczy wymyślaja. Siedzi jakiś koleś w redakcji, i se rano myśli-o czym by napisać?

20.06.2012 12:09

Niezłe bzdury wymyślają z tym Guardiolą teraz. Jest Euro to chyba mają o czym pisać? A wszystko zaczęło się od tego, że Nerlinger był na finale Bilbao-Barca i od tego momentu powstało masę plotek-czekam na następną-Bayern złożył ofertę za Messiego, w zamian oferuje Kroosa i 50 mln. euro, a gawiedź się będzie podniecała i snuła plany z Messim w składzie.

20.06.2012 12:07

To jeśli Bayern tyle kasy dostanie za samych zawodników z Euro to niech dołoży to do Dżeko.

Podobno Van Persie jest już wystawiony przez Arsenal na sprzedaż, a zatem Persie do City a Dżeko do nas, a że Holender będzie drogim zakupem to City będzie to musiało czymś zrekompensować i pewnie 30 mln. za Dżeko wystarczy.

18.06.2012 14:15

Ale ta bramka Bendtnera na pewno Lowa mocno wkur-iła. Tylu wysokich obrońców w polu karnym, a dali sobie na prawdę trochę frajersko wbić gola. Ogólnie po golu dla Niemców miałem wrażenie, że się mocno rozluźnili i niektóre akcje Duńczyków były groźne, a obrona niekiedy grała nerwowo. Boateng jednak w tej obronie jest podstawowym filarem. Moim zdaniem jest bardziej zdecydowany, silniejszy i mocniej walczy od Bendera. Także dobrze, że wraca na fazę pucharową.
Raczej z Grecją sobie poradzą spokojnie-trochę podobnie do Duńczyków grają Grecy-więc Niemcy mieli niezły sprawdzian. W dodatku nie zagra Karagounis. Na pewno będzie mecz walki, wiele bramek pewnie nie padnie.

18.06.2012 12:31

Moim zdaniem Boateng specjalnie sobie zarobił tę żółtą kartkę, żeby być czysty na ewentualny 1/4 i półfinał. akurat zarobił to przy "zbyt długim wykonywaniu auta"-jeszcze nigdy za coś takiego nie dostał kartki bo tępakiem nie jest, faule też mu się nie przytrafiły, a było coraz bliżej końca. Mam nadzieję, że zagra Howedes za Boatenga, ale chyba zagra Bender bo to on wchodził w tych dwóch ostatnich meczach na zmianę.

17.06.2012 18:42

Akurat w tej młodzieżówce Schalke jest kilku zawodników uznawanych za największe talenty w Niemczech, regularnie grają w reprezentacjach młodzieżowych. 2 albo 3 ma już praktycznie podpisane kontrakty z pierwszą drużyną Schalke-Korczowski, Ayhan, Kolasinac, Meyer, Hoffmann i Balci to będą w przyszłości gwiazdy albo Schalke albo Bundesligi. A ten młody Reader, ich bramkarz, ma chyba przejść do Bayernu nawet.

17.06.2012 14:11

Nawet jak Holandia wygra to na pewno nie dwoma golami, w dodatku na pewno Portugalia coś im ustrzeli. Portugalia za dobrze gra w obronie, żeby przegrać 2 bramkami-choć wczoraj pokazali, że potrafią grać frajersko, z 2-0 na 2-2. Najlepsze wyniki to-Holandia wygrywa z Portugalią, a Dania remisuje z Niemcami i awans Niemcy i Dania, a jeśli Holandia albo Portugalia wyjdzie z grupy to się zatrzymają chyba dopiero w finale, więc lepiej się ich pozbyć teraz.

14.06.2012 15:25

Nie skreślajcie Holandii, oni też mają szanse na awans, wygrywają z Portugalią, a Dania przegrywa i przechodzą dalej. Jeśli Holandia wyjdzie takim składem jak na 2 połowę to mogą sobie poradzić z Portugalią choć wydaje mi się, że to będzie mecz na remis.

13.06.2012 23:03

IronPablo-przekleiłeś też swój koment na onet przed chwilą chyba;D

13.06.2012 21:45

Neuer -
Boateng ,
Hummels ,
Badstuber ,
Lahm -
Khedira ,
Schweinsteiger -
T. Müller ,
Özil ,
Podolski -
Gomez

Taka sama jedenastka jak na Portugalię dziś z Holandią. Szkoda, że nie ma Schurrle.

13.06.2012 19:54

Jak na razie największym rozczarowanie są chyba Hiszpanie, Włosi zagrali ok, ale i ta Hiszpania to cień tej choćby z RPA. Ogólnie bez polotu, ciężko im szło konstruowanie akcji i w ogóle jacyś nieświeży byli.
Mnie się wydaje, że jeśli Portugalia wyjdzie z tej grupy to mogą dojść do finału bo z Niemcami grali na prawdę bardzo dobrze i twardo i gdyby od początku tak atakowali jak w ostatnich 20 minutach to różnie to się mogło dla Niemców skończyć-ogólnie to Niemcy najcięższy mecz mają za sobą i przynajmniej do półfinału drogę mają prostą jeśli nie potkną się na Holandii. Mogą też zamieszać nudni Włosi.

13.06.2012 12:24

W niemieckiej tv słyszałem, że ruscy chcą prowokować, że podczas hymnu PL chcą rzucać samolociki z papieru (Smoleńsk) i wywieszać flagi z sierpem i młotem. Jeśli rzeczywiście by doszło do czegoś takiego to UEFA może zarządzić walkower, a nawet wykluczyć Rosję z turnieju. A nawet jeśli nie, to każde prowokacyjne zachowanie Rosjan podczas meczu tylko zaostrzy sytuację bo następny mecz z Grecją Rosja gra też w Warszawie i bójki by się tylko nasiliły.

12.06.2012 20:32

Szkoda Bastiana bo od tego niefortunnego zderzenia w meczu z Napoli co miał złamany bark, potem powrót i zaraz w meczu ze Stuttgartem kostka. A przecież przed kontuzją był w super formie i każdy liczył na niego na euro.
Umiejętności są, chęć jest, ale co z tego kiedy nogi i płuca odmawiają posłuszeństwa. widać było, że w meczu z Portugalią Bastian nadrabiał wolą walki, ale to nie był ten strateg, którego znamy.
Kroos za Bastiana i Schurrle za Podolskiego i Holendrzy będą mieć ogromne problemy w obronie. Van Bombel dobrze kosi ale nic ponadto, jedynie ofensywą Oranje mogą postraszyć i jestem pewien, że od początku Holendrzy rzucą się do ataku, ale Niemcy świetnie grają z kontry. Pewnie tym razem od początku zagra Huntelaar w parze z Van Persim i VdV.

12.06.2012 16:48

Nasza kadra jest przede wszystkim przygotowana najgorzej ze wszystkich pod względem wytrzymałościowym. Oglądając wszystkie mecze tej pierwszej kolejki łatwo zauważyć, że wszystkie reprezentacje grały równo i zapieprzały przez pełne 90 minut, naszym zasilania starczyło w zasadzie na 35 minut.

11.06.2012 22:44

sky-Abramowicz po prostu na czas Euro wykupił lożę prezydencką na Narodowym, a dziennikarze już się dopatrują, że specjalnie po Lewego, to że Abram tam będzie to już było wiadomo dawno prze imprezą, i dziennikarze też o tym wiedzą, ale lubią dorobić 2 dno;)

11.06.2012 20:08

;D, faktycznie, pomyła sory, ten to Alou Diarra z Marsylii, a tamten to Lassana

11.06.2012 19:40

Ale Diarra też ładnie wszystko czyści i nie do przejścia, praktycznie bezbłędny. Real ma takiego zawodnika i nie gra. Wolałbym już Diarre niż Martineza.

11.06.2012 19:34

pecz01, nie to żebym nie wierzył...tak na wszelki wypadek;D

a półfinały

Dania-Szwecja
Niemcy-Chorwacja

finał Niemcy-Szwecja ;D

11.06.2012 18:56

Angole grają jak Chelsea, jedna szansa jeden gol-dość topornie, przewidywalnie i bez polotu, ale walczą i pressing. Tylko czy wystarczy im sił na taką grę przez cały mecz. Z tej grupy wyjdzie Francja i Szwecja.

gr. A Rosja, Grecja/ gr. B Niemcy, Dania/ gr. C Hiszpania, Chorwacja/ gr. D Francja, Szwecja

1/4
Rosja-Dania
Niemcy-Grecja
Hiszpania-Szwecja
Francja-Chorwacja

11.06.2012 18:52

Ale masa wolnych miejsc na tym meczu teraz-trochę słabo to wygląda jak na takim widowisku są takie łaty wolnych miejsc i przerzedzony tłum.

11.06.2012 18:35

Hmmm...ale i Arjen wczoraj nie mijał;D Duńczycy mieli go dobrze rozpracowanego i w ogóle się nie nabierali na te jego zejście ze skrzydła i strzał. Z Niemcami też chyba Robben nie poszaleje, cała obrona Bayernu praktycznie to znają go na wylot.

10.06.2012 13:11

Hmmm...czytając komenty na stronie BVB odniosłem wrażenie, że w tym meczu grał tylko Hummels w obronie i chyba tylko on w całej drużynie grał, reszta była w cieniu i mu przeszkadzała i gdyby nie on to...itp. itd., że "bayeroki" grali słabo i tak samo jak w Bayernie, zero polotu itp.;D

10.06.2012 12:43

Ale Podolaka to ja od kilku meczów nie poznaję. Low powinien go w końcu posadzić na ławkę, a z Holandią zagrać powinien Schurrle. Andre nie dość, że obecnie chyba szybszy i lepszy technicznie od Podola to jeszcze o wiele bardziej nieprzewidywalny w grze kombinacyjnej, no i strzelić potrafi. A Podolski jakiś rozkojarzony, ani przyjąć piłki, ani kiwnąć, tylko takie schematy bazujące na jego szybkości. wywaliłby Podola i od razu na tej lewej stronie zrobiło by się 2 razy niebezpieczniej. Schurrle przypomina mi trochę Robbena z jego najlepszych lat, przynajmniej ma zadatki na kogoś takiego. Jeśli zagra Schurrle z Holandią to Niemcy ten mecz wygrają spokojnie, bo Holendrzy rzucą się do ataku, a obronę mają taką sobie obecnie, a Schurrle idealny jest na szybkie kontry.

10.06.2012 12:18

Ufff, ale Portugalczycy zagrali totalnie siłowo, w zasadzie ich gra się opierała na destrukcji tylko, te drobne faule co minutę przez pewne fazy. Ogólnie jak na mecz otwarcie to chyba większego testu nie mogły przejść obie drużyny. Zaskoczyło mnie to przede wszystkim, że Portugalczycy byli tak swietnie przygotowani fizycznie. Nasza reprezentacja chyba by wytrzymała 30 minut takie gry. Mecz niezbyt ładny, szarpany itd. ale walka, walka i jeszcze raz walka-co trochę przeczy temu mitowi "pięknie grającej Portugalii.

09.06.2012 22:58

Dobrze, że Hummels w miejsce Merte bo Merte nie dość, że długo nie grał podczas sezonu to jeszcze jakiś drewniany był. Hummels w parze ze Schmelzerem kiepsko grał w tej obronie, ale on i 3 z Bayernu to jest chyba optymalne wyjście.

09.06.2012 20:13

Obojętne kto bedzie grał na szpicy w zasadzie-Niemcy tak klasycznie nie grają napastnikami, przecież masę goli strzelają też ci podczepieni-Muller, Podolski, Ozil albo Schurrle. Wysunięty napastnik w tym systemie ma raczej za zadanie absorbować mocno uwagę obrońców i robić więcej miejsca dla tej trójki.
Klose swoje lata już ma, nie ta szybkość, ale nadal rutyna i doświadczenie. Myślę, że Niemcy wyjdą taką jedenastką jak na Izrael czyli-

Neuer-Boateng, Mertesacker, Badstuber, Lahm-Khedira/Schweini, Kroos-Muller, Ozil, Podolski/Schurrle-Gomez

Czy Schweini zagra to zalezy czy już będzie zdrowy na 100%, a Schurrle może być taką niespodzianką, ale raczej Podol.

09.06.2012 16:03

Rizzitelli, to nie była "grupka", no sorry, ale co można powiedzieć o "kibicach", którzy przyjeżdżają na sportową imprezę, nie do swojego kraju i mają postawę roszczeniową wobec tego kraju chcąc zorganizować przemarsz jedną z głównych ulic stolicy w dzień swojego święta narodowego-w dodatku zdają sobie sprawę jakie są zaszłości historyczne. Po 1) kibice z tego narodu są zwykłymi szowinistami i prowokatorami 2) chcą podkreślić swoją dominację 3) jest to na rękę Kremlowi, który pewnie maczał w tym swoje brudne paluchy, ruscy są mistrzami w prowokowaniu a potem odwracaniu kota ogonem 4) jeśli strona polska odmówi-będzie źle bo odmówiła, wiadomo-nietolerancyjni Polacy, nie szanują Rosjan i ich historii, 5) wydadzą pozwolenie-będzie dobrze, ale potem źle, bo dojdzie do awantur i bijatyk, i Ruscy powiedzą, że organizator nie zapewnił należytej ochrony, a ich miłujący pokój kibole zostali pobici. Tak wielka impreza nie może być nie wykorzystana przez Ruskich do prowokacji, zwłaszcza w Polsce.

09.06.2012 15:44

Rafalindo-ja się z Tobą zgadzam, tylko piszę o absurdach bo to jest żałosne i po prostu zwykły obywatel traci przez to jakikolwiek szacunek do państwa i tych wszystkich służb, no przecież gdyby takie coś się wydarzyło u ruskich albo w usa, to taki kibol z Polski już dawno by był wyłapany i mocno obity, a tu nic. Nasze "służby" po prostu trzęsą portkami przed ruskimi i są skrępowane strachem.
Jestem pewien na 100%, że ta grupka ruskich nie będzie wyłapana i nic im się nie stanie, 0 konsekwencji. Zasłonia się, że albo nagranie było nie wyraźne, albo coś tam.
Zresztą, pewnie Wyborcza albo tvn powiedzą, że ten ochroniarz otoczył i zaatakował przyjaźnie nastawioną, kolorową i rozśpiewaną grupę rosjan, którzy opuszczali już mecz...w dodatku wykrzykiwał antysemickie hasła;).

09.06.2012 15:12

Oczywiście, że monitoring jest, w dodatku na tych wszystkich nowych stadionach to kamery są chyba co 20 metrów więc każdy skrawek stadionu jest dobrze sfilmowany, ale policji po prostu na tym i na innych stadionach podczas EURO NIE MA, co nie zmienia faktu, że po zajściu szefostwo policji zachowało się frajersko-rzecznik powiedział, "że się nic nie stało, a stewardzi szybko opanowali sytuację"...no kurw..a...jasne, że opanowali bo sie ruskim znudziło ich lać-przecież tam było ich kilkusen chętnych do lania-co ci stewardzi sami by zrobili.

09.06.2012 15:00

Rafalindo-zgadzam się-tylko widzisz, przepisy są tak poje...bane, że wygląda to tak, jak coś jest nie tak to najpierw steward zgłasza to organizatorowi (przedstawicielom uefa, która organizuje imprezę) i dopiero jak uefa uzna, że należy wprowadzić policję to ją wołają.
Ogólnie też widać jak "skuteczna" była kontrola na granicy, że wpuścili takie bydło.

09.06.2012 14:49

A czego się spodziewać po ruskich. wystarczyło wczoraj spojrzeć na te prymitywne, mongoloidailne, przepite mordy na trybunach, żeby wiedzieć, że z ruskim bydłem będą problemy. Mam nadzieję, że nasi kibole potrafią dobrze lać np. ruskich po gębie, a nie tylko krzyczeć "donald matole...".
w dodatku co ciekawe na rosyjskich portalach internetowych to zachowanie ruskuf spotkało się z ciepłym przyjęciem i ludzie ogólnie to popierali. Ogólnie ruscy to prymitywy. Na studiach miałem nieprzyjemność chodzić na jedne zajęcia z ruskim studentem z erasmusa-koleś miał totalnie wyprany mózg przez ruska propagandę historyczną, totalnie mieszał fakty, dopasowywał do własnej historii i zwyczajnie kłamał, tak szowinistycznego i nacjonalistycznego narodu jak ruscy to cięzko znaleźć.

09.06.2012 14:40

Faktycznie, sory, w półfinale w takim razie chyba Niemcy-Francja/Chorwacja...no i finał..Niemcy-Rosja;D

08.06.2012 23:52

Rosja tylko na tle tej naszej grupy wygląda mocno-nie ma się co czarować-to jest cień tych Czechów, których pamiętamy z lat 1996-2004, nie to pokolenie, nie ci piłkarze, drużyna na poziomie Polski. grecy wiadomo, grali swoje, twardy, cwany futbol, rutyniarze, w dodatku świetnie przygotowani fizycznie, ale nic ponad to. Polacy-no cóż, naiwni niestety i słąbo przygotowani fizycznie-po pierwszej połowie uszło totalnie powietrze z nich. W dodatku trener Nikodem Dyzma, ślepy czy co? Nie było chyba kibica, który by nie widział, że od ok 65 minuty ta drużyna siadła fizycznie już zupełnie, a zmian nie było do końca meczu. Dobrze, że przynajmniej chłopaki dali z siebie wszystko.

Jeśli Niemcy wyjdą ze swojej grupy to do finału mają prostą drogę-
myślę, że Ruscy zajmą pierwsze miejsce-drugie cwani Grecy. Niemcy też w swojej grupie pierwsze miejsce, a drugie Dania- a więc Niemcy Grecja i Rosjja-Dania, półfinał Niemcy-Rosja, Niemcy w Finale, z Francją, ewentualnie Hiszpania/Chorwacja

A jutro-Niemcy-Portugalia- 4-2

08.06.2012 23:33

Ceremonia otwarcia ma być stosunkowo krótka-ma trwać planowo 12 minut.

07.06.2012 23:45

@ Kapral

Ja też oprócz Polsce kibicuję Niemcom i mam zamiar obejrzeć wszystkie ich mecze-gg nie mam, więc piszę tu-nie wiem czy się jeszcze wybiorę do strefy kibica bo mnie trochę te tłumy zniechęcają, ale jak by co to gdzie się ewentualnie to konkretnie, w którym miejscu przed pałacem się spotykacie?

07.06.2012 14:52

Oj dobra, cyknęli sobie Estonię tuż przed urlopem i już Francja mistrzem, trochę rozsądku. Irlandczycy też pyknęli Estonię 4-0 i to w meczu o największą stawkę czyli w barażach do Euro.

06.06.2012 11:11

Hmmm, na tej koszulce ta Polska jakoś tak za daleko na północny-wschód wysunięta jest;D

05.06.2012 15:41

Ok, to było raczej do przewidzenia, że Tymo odejdzie od przyszłego sezonu, nawet specjalnie na jego miejsce nikogo nie trzeba sprowadzać bo ta poycja jest dobrze obstawiona.

Na transfermarkt jest podane, że cena za Tymo wynosi 5-6 mln. euro, ale jestem ciekaw ile Bayern realnie za niego dostanie, więcej jak 4,5 mln. chyba nie uda się wyciągnąć.

05.06.2012 14:11

Pfff...40 mln. chyba ich pogięło już totalnie-to Vidal za 10 był, albo Gustavo za 17 i jakoś temu Martinezowi w niczym nie ustępują. Dobra, za taką kasę to mam nadzieję, że koniec spekulacji na ten temat itp. Akurat na tą pozycję jakoś nikogo na gwałt nie trzeba-JEST Schweini, Gustavo, w razie potrzeby Kroos, a teraz i Can dołącza do zespołu.
Za 40 baniek to można sprowadzić 3 bardzo dobrych zawodników.

05.06.2012 12:57

Khan i Effe nie nadają się na trenerów, no może Effe trochę, ale ogólnie nie sprawdzili by się, Khan to nawet nie bierze się za jakieś kursy aby zostać szkoleniowcem i trenerem z licencją0bo Effe coś takiego zrobił z tego co wiem.

04.06.2012 18:49

Niemcy i Dania-te dwie reprezentacje wyjdą z grupy. Większość się zachowuje jakby w tej grupie Danii nawet nie było i ewentualnie była na poziomie San Marino jako dostarczyciel punktów.
1) Duńczycy pokazali, że grać potrafią zawsze, na wielu turniejach, w eliminacjach do euro pokonali właśnie Portugalię 2-1 u siebie i weszli bezpośrednio.
2)Portugalia gra bardzo chimerycznie i w kratkę, nie grają nic wielkiego i w ogóle nie są faworytem, gra się opiera na Ronaldo-poza Euro 2004 Portugalia na turniejach nic wielkiego nie gra, średniak.
3( Holendrzy mieli łatwą grupę, poza tym przegrali ze Szwecją w grupie 2-3. grają dość przewidywalnie i schematycznie, ale twardo. To Euro to będzie rozczarowanie Holandii i porzegnanie z reprezentacją dla kilku zawodników pewnie.
40 No i w końcu Dania, grają twardo, dobrze technicznie, zostawiają mało miejsca na rozegranie. Trochę podobnie do Niemców ale bardziej topornie i schematycznie, czasem chaotycznie w obronie, ale ogólnie powinni spokojnie sobie poradzić zarówno z Portugalią jak i Holandią.

04.06.2012 18:45

Ja pierdzielę, ludzie..jaki wynalazek? Guardiola, Di Matteo, Ferguson itd. też byli na początku wynalazkami i co> Świat tym klubom się zawalił. Słomka to doświadczony i dobry trener-jak najbardziej ZA-choć myślę, że to plotka. Schalke prowadził dobrze, Hannover prowadzi bardzo dobrze.

04.06.2012 10:45

...a potem finał na Wembley w maju 2013

03.06.2012 21:29

Jeśli ktoś przywiązuje super ważną wagę do sparingów, które rozgrywa się w ciągu 2 tygodni przed wielkim turniejem to albo totalnie się nie zna napiłce, albo ogląda od niedawna-albo oba przypadki na raz. I co z tego, że Holandia przegrała z Bułgarią, i co z tego że Francja wypadła kiepsko z Islandią, co z tego, że Niemcy przegrali ze Szwajcarią-jestem i tak pewien, że przynajmniej 2 z tych drużyn zobaczymy w półfinale Euro.
To są typowe mecze rozgrzewkowe, trochę się ćwiczy schematy, trochę się zgrywa, a i tak najważniejsze to nie złapać głupiej kontuzji i zbudować formę i atmosferę podczas obozu.

01.06.2012 00:02

Chciałby dodać jeszcze kilka info:

Schalke prawdopodobnie prowadzi rozmowy już z Van der Vaartem i z Salomonem Kalou-Kalou by był do wzięcia za darmo bo kończy mu się kontrakt w Chelsea, jak by ich S04 sprowadziło to będą mieli mocną ekipę.

BVB i United dogadani prawie w sprawie Kagawy-BVB ma za niego dostać 18 mln. euro+ 4 mln. euro w postaci różnych bonusów w razie sukcesów, w sumie 22 mln. Niezły zarobek jak na 350 tysi, za które go kupili.

Gladbach mocno zainteresowane de Jongiem, a Hannover też Tiffertem i obrońcą Felipe ze Standardu Liege (bardzo dobry zawodnik, praktycznie kopia Dante). Szukują porządny zespół na kolejny sezon w Lidze Europy.

31.05.2012 00:29