To prawda, ale mi się wydaje, że Bayern wolałby Dżeko bo jest już sprawdzony i wiadomo czego po nim oczekiwać-ograny w Bundeslidze no i lidze angielskiej jednak, także nie jest to jakiś byle leszczyk, co ważne jest też bardzo silny fizycznie, a tamtymi dwoma nie wiadomo jak by było, choć każdego z tej trójki Dżeko, Mirallas, suarez chętnie bym widział i jestem pewien , że ostatecznie któryś do nas trafi.
29.05.2012 13:18
No nieee, bez przesady, Dżeko różni się od Gomeza stylem bardzo dużo. Obejrzyj sobie tylko sposób w jaki zdobywał gole w Wolfsburgu-wiele z nich zdonył strzałami zza pola karnego-więc jest dobry na uderzenia z dystansu-wiele strzelił wypracowując sobie sam sytuacje, walcząc w polu albo kiwając obrońców, no i co najważniejsze Dżeko bardzo dużo pracował też na drużynę, czyli dogrywał, no i jest lepszy technicznie od Gomeza, obejrzyj sobie tylko jego filmiki z czasów gry w Wolfsburgu.
29.05.2012 13:01
No ale wg. tego artykułu wklejonego przez Reekena wynika, że Bayern jest właśnie nadal jak najbardziej zainteresowany Dżeko i temat wcale nie upadł bo Pizza ma być takim uniwersalnym rezerwowym zakontraktowanym na rok, któremu nie będzie przeszkadzała ławka. A Bayern jest gotowy sprowadzić Dżeko jesli jego cena bedzie 20-25 mln. euro.
29.05.2012 12:44
@nyy-
Dokładnie, to zauważyłem-syndrom BVB-ja rozumiem, że sparing, że gorąco, że środek przygotowań i że ogólnie spotkanie miało charakter treningowy bardziej, no ale...przecież w tym spotkaniu Schmelzer i Hummels grali jak dzieci we mgle-nie wspominając już o Gotze, który spartolił dokładnie wszystko co się dało. Jak dla mnie czwórka zawodników, którzy odpadną i nie pojadą na mistrzostwa to Gotze, Schmelzer, któryś z braci Bendnerów i ter Stegen-chociaż on padł ofiarą beznadziejnej obrony i szkoda go po prostu bo wiadomo, że to świetny bramkarz-ale koledzy go elegancko załatwili.
Składam to ogólnie na charakter spotkania i rozkojarzenie, ale i tak nawet na tle tej gry oni prezentowali się na prawdę słabiutko. Hummels może zostać bo jako rezerwowy środkowy na pewno się przyda.
26.05.2012 22:44
Podobno Dani Alves ma opuścić Barcelonę bo nowy trener go nie bardzo widzi czy coś...i sa gotowi go sprzedać za 15 mln.-podobno Schalke jest nim zainteresowane.
26.05.2012 13:50
Zresztą, jesli rzeczywiście do I składu ma zostać włączony Can to też to należy traktować jako kolejny "transfer", więc w sumie z kreatywnych do ofensywy zostaje do sprowadzenia o jednego mniej bo rozumiem, że Can będzie takim dośc uniwersalnym w przyszłości zawodnikiem, który równie dobrze będzie mógł grać i na pozycji Bastiana, Kroosa, Gustavo, ale i Mullera.
22.05.2012 12:11
Lahm, Boateng, Van Buyten, Dante, Badstuber, Rafinha, Contento i Alaba- akurat obrona jest już obsadzona bardzo dobrze i na tej pozycji nikogo nie trzeba ani sprzedawać ani dokupywać-każda pozycja obsadzona podwójnie i tak powinno być w każdej formacji. Howedes na pewno nie przyjdzie, przynajmniej nie w tym sezonie.Schalke będzie grało w LM i ich celem nie jest tylko faza grupowa, ale przynajmniej wyjście z grupy dlatego nie będą się osłabiać.
Bayernowi potrzebni są przede wszystkim teraz kreatywni zawodnicy w ofensywie. Odejdzie Pranjić i Olić, możliwe, że i Petersen, dlatego jestem pewien, ze ten Pizarro przyjdzie i jeszcze jeden ofensywny odpowiednik Olicia no i ktoś w miejsce Pranjicie.
Tak więc ze 3 zawodników jeszcze przyjdzie, a na transfery jest jeszcze 3,5 miesiąca.
22.05.2012 11:50
Dokładnie, ewentualnie oglądam tylko bramkę Mullera jak gdzieś akurat trafie, a czasem nawet i tego bo potem wszystko mi się przypomina-takiego doła ostatnio miałem po finale w 1999, bo jakoś ten z 2010 był trochę fuksiarski no i Bayern jakoś lepszy nie był.
21.05.2012 23:11
Niestety, ale po tym finale czuję totalną pustkę i wypalenie i nawet nie bedę próbował oglądać tego meczu bo by tylko pogłębił ból i smutek.
Z przyjemnością bym go obejrzał po wygranym finale, jako ładne zakończenie pięknego sezonu, a tak...
Teraz od piłki odpoczywam-jedyne mecze jakie obejrzę to towarzyskie sprawdziany
- 26.05 Szwajcaria-Niemcy w Bazelei (ZDF)
- 31.05 Niemcy-Izrael w Lipsku (ARD)
..a potem Euro, a tera nic nie czytam i nie oglądam i pewnie wielu też tak ma.
21.05.2012 22:51
Faktycznie, przeoczyłem najważniejszy finał w 2002, to już w ogóle bardzo dobry wynik, niechby tylko 3 z tych 7 finałów wygrali, to by było dużo.
21.05.2012 16:10
W sumie w ostatnich 10 latach kluby niemieckie i reprezentacja grały w 6 finałach- 1 finał Euro, 2 finały pucharu UEFA, 3 finały LM...i wszystkie przegrane. Euro 2008, BVB-2002, Werder 2009, Leverkusen 2002, Bayern 2010, 2012. Wynik na prawdę bardzo dobry, ale nie mają szczęścia totalnie.
21.05.2012 14:34
E tam, bzdury, może i Pizza przyjdzie, ale jeszcze ze 2-3 transfery na pewno będą. Fajnie, że Can dołącza do pierwszej kadry, to będzie ktoś na miarę Zinedina Zidane.
Przyjdzie jakiś napadzior i ktoś na środek tzw. typowa 10, albo coś takiego. Jeszcze ze 20-25 mln to przeznaczą na transfery.
21.05.2012 13:02
E tam, bzdury, może i Pizza przyjdzie, ale jeszcze ze 2-3 transfery na pewno będą. Fajnie, że Can dołącza do pierwszej kadry, to będzie ktoś na miarę Zinedina Zidane.
Przyjdzie jakiś napadzior i ktoś na środek tzw. typowa 10, albo coś takiego.
21.05.2012 13:01
Myślę, że w ciągu najbliższych 5 lat ten puchar trafi do Monachium, a mecz Niemcy-Anglia na Euro jest już możliwy w 1/4 finału.
Mam nadzieję, że Niemcy wygrają Euro, grają najładniejszy futbol i najskuteczniejszy-jedynym ich przeciwnikiem może być to, że trzon tej reprezentacji będzie miał stosunkowo niewiele czasu na obozie na przygotowanie i regenerację.
20.05.2012 19:16
SZANOWNI REDAKTORZY,
ZWRACAM SIĘ Z PROŚBĄ ABY DEBILI I PRZYGŁUPÓW, KTÓRZY PISZĄ, ŻE "ADOLF HITLER TO DLA NICH SYNONIM AMBICJI" PO PROSTU BANOWAĆ, A KOMENTARZ TAKI USUNĄĆ.
20.05.2012 19:10
To przecież nie jest ostatni sezon Ligi Mistrzów, będzie następny i kolejny i kolejny itd. W tej drużynie z zawodników starszych jeszcze spokojnie 4-5 lat kariery przed nimi na najwyższym poziomie, a przed młodszymi i 10 lat.
Finał LM to też sukces, nie przegraliśmy bo byliśmy gorsi, ale dlatego, że taki był los-choćby Bayern wczoraj próbował czegokolwiek to ta piłka by i tak nie wpadła chyba bo takie było przeznaczenie. Bayern grał ładnie, z polotem, szybko, kombinacyjnie, a rezerwowi okazali się jednymi z lepszych w drużynie.
Jedyny błąd-wystawienie Schweinsteigera-on nie powinien w ogóle zagrać w tym meczu, widać, że coś mu dokuczało, był wolny, niedokładny i miał problemy chyba z kondycją-powinien zagrać Pranjic za niego.
Bayern był wielki 50 lat przed Chelsea i będzie wielki po tym gdy już szum po Chelsea ucichnie za kolejne 50 lat.
Heynckes powinien zostać, bez sensem jest zmienianie trenera co sezon, powinien kontynuować pracę i dalej wypracowywać co w tym sezonie, skład zostanie uzupełniony i jestem pewien, że w przyszłym sezonie też powalczymy przynajmniej o półfinał LM.
To był ostatecznie całkiem niezły i emocjonujący sezon, a 2 finały LM w ciągu 2 lat mówią same za siebie.
20.05.2012 13:10
Nie jedźcie tak po Gomezie, w ostatniej chwili nogą tam przesłonił chyba Lampard i Gomez chciał górą strzelać, jak by strzelał dołem albo na pół wysokości to by się odbiła od nogi Lamparda.
19.05.2012 21:36
Ej, jakiej macie przedmeczowe "rytuały", które przyczyniają się do zwycięstw Bayernu i zawsze się ich trzymacie???
Ja np zawsze oglądam mecze Bayernu w LM w bluzie z sezonu 1995/1996 (dziś w tej bluzie właśnie), albo w trykocie z tego samego sezonu, ewentualnie z sezonu 1997/1998. I prawie zawsze wyniki są wtedy po mojej myśli;D
19.05.2012 18:30
Będzie wynik jak Niemcy-Anglia na ostatnim Mundialu, 4-1 dla Bayernu, ewentualnie 3-0.
18.05.2012 18:19
Mmmm, ojej, taka maszyna, że załadowała aż chyba 11 bramek w 60 meczach w tym sezonie, nikt go nie może powstrzymać, przechodzi rywali jak tyczki i strzela po 4 gole na mecz.
18.05.2012 14:03
Taką "bombę" to niech sobie bierze Chelsea albo PSG, zapłacą mu 15 mln. za rok+kwota transferu. Dziękuję bardzo. W jego miejsce i za tę cenę to można zakontraktować ze 3 nie gorszych.
A najśmieszniejsze jest to, że osiągnął z City wszystko. Co osiągnął poza mistrzostwem Anglii z City? O osiągnięciu wszystkiego to mógłby mówić jakby wygrał LE, LM, puchar Anglii itd.
16.05.2012 11:48
A teraz sobie policz ile ci zawodnicy kosztowali i kiedy przyszli-i sam sobie odpowiedz czy nie wydmuszka, nie mówiąc o iluś tam nietrafionych ransferach, choćby Torres za 50 mln.
Róznica między Chelsea a Bayernem jest taka, że Bayern zaistniał na długo w Europie przed Chelsea, i będzie długo po niej gdy Romek się wycofa bo kaski już poskąpi. Pamiętam Chelsea z przełomu lat 80-90 i z '90 tych, poza zwycięstwem w PZP to był klub po prostu pokroju Evertonu, środek tabeli. Przed erą Abrama, europejskie puchary nie były regułą na Stamford. aha, i nie wiem po co CFC nowy stadion i to aż na 60 tysi. jak Romek się wycofa to i ten obecny wystarczy bo na mecze będzie przychodzić po 25 tysi.
16.05.2012 00:21
Fortuna Dusseldorf wraca właśnie do 1 ligi, Hertha znowu leci do 2.
A sztucznie napompowana wydmuszka pod nazwą Chelsea, napompowana brudną, ruską klasą, jak tylko Romanowi się znudzi, wróci na swoje miejsce-a więc klub pokroju Evertonu-zwykle środek tabeli i od wielkiego święta Liga Europy.
15.05.2012 22:10
Łojej, jak my się boimy Czelsy, przecież przyjedzie wielki klub z Londyna do jakiegoś zaściankowego Monachium, bójmy się i trzęśmy portkami. Lepiej w ogóle nie wychodzić na mecz, niech oddadzą puchara.
Dajcie spokój już z tym całym gadaniem przed finałem bo się robi nudne i męczące. Bayern ich puknie bez wazeliny, a aroganccy angole dalej będą chrzanić, że "ograli Barcelonę". Oczywiście wszyscy szybciutko wymazali z pamięci, że Barca miała ok 20 100% sytuacji i chelsea grała jak Leverkusen z Barcą. Zresztą, Leverkusen w grupie wygrał z Chelsea u siebie 2-1 na jesieni.
15.05.2012 15:58
I co z tego, skoro chelsea grała jak Leverkusen, tylko Barca miała wtedy lepiej celownik ustawiony.
Ale też bez przesady, finał pucharu, 2 miejsce w lidze, i finał LM to raczej nie jest "słabay sezon". Poza tym, nie wiem co tak większość trzęsie tu portkami przed tą słabą jak nigdy Chelsea. Lepszy rywal nam się nie mógł trafić w finale. Przecież Real to drużyna o podobnym stylu do Chelsea bardziej. Jeszcze osłabiona. Na prawdę cudem będzie jeśli Bayern tego meczu nie wygra i to wysoko.
14.05.2012 23:19
Hahahaha, na stronie chelsea.pl jakiego se pocieszacza przed finałem walnęli-że Schweinsteiger może nie zagrać w finale bo coś go tam pobolewa i już się jarają, że teraz na 100% Bayern polegnie. Ogólnie panuje tam taka atmosfera jakby ten finał to była tylko formalność dla chelsea.
14.05.2012 22:20
Dokładnie, zwłaszcza w Madrycie był po 90 minutach totalnie wycieńczony, widziałem, że chwilę przed dogrywką jeszcze gestykulował, że da rade, ale jakoś w 95 minucie i tak zszedł bo widać było, że już tylko biega ambicją i ledwo oddech łapał. Ribery ten sezon bez kontuzji praktycznie i w każdym meczu zapieprzał na 100%.
14.05.2012 14:04
Spokojnie, BVB będzie w najbliższych latach coraz silniejsze i bogatsze-o ile nic nie zepsują- to za 3-4 lata BVB zacznie regularnie grać w 1/4 LM więc pewnie raz na jakiś czas dojdzie do meczu Bayern-BVB w fazie grupowej LM. Niech tylko utrzymają ten skład-poza Kagawą-uzupełniają go o równorzędnych zawodników jak Reus, a spokojnie mogą walczyć o zwycięstwo w LM.
13.05.2012 11:41
No i dobra, zapomnieć i z czystą głową na Chelsea, o motywację jestem spokojny. W dodatku na pewno nie będzie świętowania więc od poniedziałku ostro do roboty na kolejny finał.
BVB wykorzystała to co miała, zrobili to dobrze i można im tylko pogratulować. A jak ktoś pisze, że Lewy, Piszczek i Kuba to tylko takie leszczyki to ma kompleksy. Najbardziej bym chciał Piszczka w Bayernie, super zawodnik, bardzo silny, żelazne płuca, dobry technicznie, a w dodatku inteligentny podczas gry i w ogóle praktycznie nie da się go zrobić w konia, świetnie czyta grę-jednym słowem gracz kompletny. Boki Lahm-Piszczek byłyby nie do przejścia.
Ogólnie dziś się źle spisała defensywa, która paradoksalnie grała w najmocniejszym zestawieniu i widać było, że Borussi bardziej się chciało, a Bayern-nie da się ukryć od meczu w Madrycie jest myślami tylko przy finale, ten mecz nic nie znaczy i mecz meczowi nierówny.
13.05.2012 01:00
Otóż BVB jak najbardziej nie dotrzymuje nam kroku-BVB będzie mozna dopiero ocenić w pełni jak dojdą do 1/4 lub 1/2 LM i pograją przez cały sezon co 3 dni. Całą rundę rewanżową grali sobie co tydzień, i końcówkę jesiennej. Przyszły sezon zweryfikuje prawdziwą klasę BVB, dopóki zespół nie osiąga sukcesów w Europie to nie można go porównywać z innymi. Już przecież Schalke lepiej się spisywało od BVB, w zeszłym roku 1/2 LM w tym 1/4 LE.
12.05.2012 22:42
tak tak, za tydzień będziesz tu wypisał "kocham ten klub, Jupp-jesteś wielki", a jak przegra Bayern to się będziesz cieszył bo twoje będzie na wierzchu i powiesz z triumfem a nie mówiłem, a potem przejdziesz na Chelsea albo Barcę bo narobią transferów fajnych "i zaczną wszystko od nowa"
12.05.2012 22:31
pecz01 -niestety wołanie na puszczy, nawet nie próbuj, bo albo Cie zwyzywają jak Juppa i drużyne, albo oleją. Juz pod tym wątkiem nie komentuje, czekam sobie spokojnie na finał LM i o wynik jestem spokojny. Bayern to Bayern.
12.05.2012 22:27
I nie srajcie się tak finałem LM, bo ta zmęczona, zblazowana i dziurawa Chelsea by dostała w takim samym stosunku albo i lepiej.
12.05.2012 22:24
Ja pier...spoko "kibice i prawdziwi fani tu są". 90% tutaj to banda dzieciaków z gimnazjum, wasze miejsce jest na kwejku dzieciaki a nie przy prawdziwym sporcie. Jak Bayern awansował do finału to wszyscy szczali tu z podniecenia, a prawda jest taka, że przed rokiem 90% ników tu nie było. Sport i piłke to znacie z telewizji i gier komputerowych. Najlepiej zjechać, powyzywać-to jest najprostsze, każdy jest taki mądry. Gdyby słuchać komentarzy większości jełopów z tej strony to już od dwóch lat w Bayernie by nie grali-Schweini, Lahm, Ribery, Robben, Muller, Gomez itd. sami znawcy i eksperci.
12.05.2012 22:10
Oooo, no właśnie pecz, dobrze to zauważyłeś-"Tymo i Lewy"-ja bardzo chętnie zobaczę jak sobie Tymo z nim poradzi bo Lewy to trochę podobny typ napastnika do Torresa i Drobgy-wysoki silny fizycznie, jesli da rade Lewemu to da i tym obu z CFC, zresztą-trzeba przyznać, że co do gry Contento to trudno się przyczepić bo gra po prostu dobrze i solidnie, nie popełnia jakichś głupich błędów, może nie jest tak szybki i kreatywny jak Alaba i nie psuje więc w zasadzie to jedyny słaby punkt to ten Tymo.
Jasne, że bym chciał, że FCB zdobył ten puchar+2,5 mln. euro dla zwycięzcy;), ale to się ogólnie wyczuwa, że celem jest finał na AA.
11.05.2012 21:59
Taaa, a potem jak Tymo i Contento słabo zagrają z chelsea to powiesz, że głupi Jupp powinien zgrywać skład, a miał do tego okazje z BVB i nie zrobił. Tymo, Contento to tacy sami zawodnicy od lat grający na międzynarodowym poziomie, więc chodzi o to aby lepiej wkomponowali się w skład-w najtrudniejszych testach coś takiego najlepiej się sprawdza-poza tym-najważniejszy jest finał LM, a DFB to tylko przetarcie.
11.05.2012 21:49
Niemcy-Polska o 17:30 w Niedzielę.
11.05.2012 21:42
To jest i tak mocny skład-chyba jest oczywiste, że jak w jednym finale gramy osłabieni to w ten drugi musimy wykorzystać do tego aby jak najlepiej zgrać ten "osłabiony skład", lepszej okazji jak finał DFB dla takiego testu już nie będzie. Trzeba zobaczyć jak pod taką presją i z tak silnym rywalem jak BVB sobie poradzi Tymo i Contento-jak sobie poradzą z BVB to bez problemu poradzą sobie z Chelsea bo akurat w tym momencie to BVB bez porównania lepiej w ofensywie gra jak Chelsea.
11.05.2012 21:39
Jestem niemal pewien, że Bayern zagra składem takim jak na Chelsea, a więc
Alaba i Badstuber jeśli wejdą to w 2 połowie jak będzie coś źle szło, natomiast Gustavo miał coś w zeszłym tyg. problemy z kolanem lekkie i trener zwłaszcza jak nie musi to nie będzie go na siłę nadwerężał.
Odnośnie Chelsea to w najbliższym meczu z Blackburn znowu pewnie nie zagrają David Luiz i Cahill-na finał mają być podobno gotowi-ale i tak to działa na naszą korzyść, jeden nie grał miesiąc, drugi dwa i od razu bez ogrania są rzucani na finał, jeśli zagrają.
11.05.2012 21:31
Ok, tylko zwykle na finał te wszystkie kluby wybiegały w najsilniejszym składzie, mając do dyspozycji wszystkich, a Chelsea zagra na prawdę bardzo osłabiona, praktycznie cały blok defensywny jest rozmontowany+nie grają w tych meczach "o nic" zawodnicy, którzy mają grać za zawieszonych. Terry, Ivanowić, Ramirez grają we wszystkich meczach w pełnym wymiarze czasowym. Kto za nich zagra? Cahill 0 Luiz, którzy nie wiadomo czy w wrócą, a jak wrócą to niby w jakiej formie, jak jeden nie grał prawie 2, a drugi prawie miesiąc, a jeśli oni nie zagrają to jak niby będzie obrona wyglądała? Ostatnia szansa na sprawdzenie jako tako to mecz z Blackburn gdzie już będzie musiała wybiec jedenastka na Bayern i nie wyobrażam sobie, żeby w meczu z Blackburn zagrali Ivanowić, Terry i Ramirez.
09.05.2012 00:00
Sympatyk-
Skoro interesujesz się Chelsea to jaka wg. Ciebie będzie wyglądała 11 na mecz z Bayernem i jak będzie ustawiona, bo tak się zastanawiam ale nie potrafię jej zestawić bo nie interesuję się na bieżąco kto i jak gra i kto tam w rezerwach wchodzi jak ktoś pauzuje.
08.05.2012 00:16
Ale pozycja napastników obsadzona najsłabiej, poza Gomezem.
Gomez, Helmes, Hanke - zdecydowanie najlepsza trójka jaką dysponują.
w nawiasie rezerwowi, tak widzę podstawową jedenastkę mniej więcej.
07.05.2012 13:17
Kadra Niemiec na Euro (bardziej na obóz przed Euro, kilku odpadnie)
Tor: Manuel Neuer (26 Jahre, Bayern München), Tim Wiese (30, Werder Bremen), Marc-André ter Stegen (20, Borussia Mönchengladbach), Ron-Robert Zieler (23, Hannover 96)
Abwehr: Holger Badstuber (23), Philipp Lahm (28), Jerome Boateng (23, alle Bayern München), Marcel Schmelzer (24), Mats Hummels (23, beide Borussia Dortmund), Per Mertesacker (27, FC Arsenal), Benedikt Höwedes (24, Schalke 04)
Mittelfeld: Bastian Schweinsteiger (27), Toni Kroos (22), Thomas Müller (22, alle Bayern München), André Schürrle (21), Lars Bender (23, beide Bayer Leverkusen), Sami Khedira (25), Mesut Özil (23, beide Real Madrid), Marco Reus (22, Borussia Mönchengladbach), Sven Bender (23), Ilkay Gündogan (21), Mario Götze (19, alle Borussia Dortmund), Julian Draxler (18, Schalke 04), Lukas Podolski (26, 1. FC Köln)
Angriff: Mario Gomez (26, Bayern München), Miroslav Klose (33, Lazio Rom), Cacau (31, VfB Stuttgart)
07.05.2012 13:00
A myślicie, że Legia by była lepszym mistrzem? Przecież w rundzie wiosennej grali totalny piach, kompletnie nic. Niby czemu Legia bardziej zasługiwała? Skoro drużyna, która ma mistrza w kieszeni, w przedostatniej kolejce przegrywa z Lechią to nie zasługuje i tyle. O mistrza gra się cały sezon i z przekroju tak wyszło. Legia nic nie gra, a z tą grą i zawodnikami nie dostanie się do Ligi Europy, bo o LE co prawda nie grają jakieś super orły, ale walczą na maksa z zaangażowaniem te kluby z Bałkanów itp.
Zresztą Liga Europy to bardzo mocno obsadzone rozgrywki i Legia musiała rozegrać najlepszy sezon od 1995 roku w europejskich pucharach, żeby wyjść z grupy. Ogólnie myślę, że w przyszłym sezonie zobaczymy tylko Śląsk w LE i to jeśli dotrą do ostatniej rundy kwalifikacyjnej.
07.05.2012 12:23
Sympatyk-co prawda nie oglądam meczów Chelsea jakoś regularnie, ale oglądam je odkąd zaistniała możliwość, że zagra w finale z Bayernem, no i jeszcze oba z Leverkusen i odnoszę wrażenie, że po prostu nawet gdyby Chelsea chciała zastosować taką taktykę jak z Chelsea to tego nie zrobi ze względu na brak właśnie Ramiresa, Ivanovicia, Teryego i Meirelesa - trzech pierwszych to chyba w zasadzie szkielet, na którym opiera się cała defensywa Chelsea i bez nich takiego autobusu się nie da zrobić. Poza tym-chyba większość akcji, po których padają gole przechodzi w jakimś stopniu przez Ramireza. A więc Di Matteo będzie musiał wykombinować coś zupełnie innego.
Jest jeszcze taka kwestia, że w zasadzie to w tych ostatnich meczach nie gra w pierwszym składzie nikt za tą zawieszoną trójkę i trudno nawet powiedzieć jak i kto za nich zagra.
Aha, no i jeszcze jedno-nie wiem jak Ty to widzisz, ale mi się wydaje, że od około 70 minuty zespół fizycznie ogólnie siada i gra na zdecydowanie wolniejszych obrotach.
06.05.2012 19:24
Sympatyk-
Ale oglądałeś oba mecze z Barcą, więc widziałeś, że nie przytuliliście nie tylko 5-0 ale 8-0 tylko dzięki jakiemuś dziwnemu fatum, które wisiało nad Barcą w tamtych meczach, a nie dzięki mitycznej fantastycznej obronie.
Co jest niby osiągnięciem obrony Chelsea, że Barca 4 razy trafiła w słupek i poprzeczkę? i nie wykorzystała ze 12 100% sytuacji? Nic, po prostu kilka centymetrów i nieco inaczej ustawiona stopa zawodnika Barcy i wszystko. Przecież ganiali was jak chcieli, 80-20 posiadanie piłki, zero pomysłu na grę w ofensywie.
06.05.2012 17:31
Nyy-nie chciałem, żeby to zabrzmiało jak lekceważenie, bo nigdy nie lekceważę i zawsze biorę poprawkę, że coś może nie wyjśc, ale jak zaczałem tu czytać te strachliwe wpisy odnośnie Chelsea to mnie to i rozśmieszyło bo kogo jak kogo, ale los Bayernowi już bardziej nie mógł sprzyjać dając w finale u siebie osłabioną i tuż przed zmianą pokoleniową Chelsea, która obecnie no nie jest tym zespołem, który zmiatał za czasów Mourinho-pamiętam ćwierćfinał LM z 2005 roku Chelsea-Bayern, w Londynie 4-2 dla Chelsea, w rewanżu 3-2 dla Bayernu.
06.05.2012 13:13
Poza tym, tak się obawiacie Torresa i Drogby, którzy razem wzięci strzelili mniej goli niż Gomez w tym sezonie, ale po Gomezie jedziecie i piszecie, że nie będzie zagrożeniem bo nie jest w formie bo z Kolonią nie strzelił i króla strzelców przegrał z Hunterem;D...no ludzie, to jakaś paranoja. Torres, któremu wyjdzie 1 na 10 meczów może, a tak biega nie wiadomo za czym i się potyka i strzela w 3 piętro i Drogba, który co chwilę pada na trawę jakby go ktoś zastrzelił. Nawet Leverkusen udało się pokonać Chelsea u siebie 2-1 w tym sezonie.
06.05.2012 12:53
Nyy, ok, a Chelsea gra bez swojego szkieletu Terry-Ivanović-Ramires, i bez Meirelesa, który też umie mocno zamieszać. To oni się będą bardziej martwić bo to właśnie w Chelsea nie zagra ten szkielet obrony, który tak desperacko się bronił z Barcą. W dodatku gra w środku się chyb u nich opiera na tym Ramirezie własnie, bo nie widziałem akcji, która by przez niego nie przechodziła kiedy gra.
Mecz z Bayernem będzie wyglądał tak-Chelsea znowu będzie się broniła licząc znowu na fuksa, tylko coś mi się wydaje, że Bayern szybko im strzeli bramkę bo będą liczyli, że "znowu się uda jak z Barcą, potem ruszą do przodu i Bayern ich dobija.
Co ważne jeszcze, widać, że Chelsea jest już mocno zmęczona i chyba od 70 minuty meczu wyraźnie siadają i praktycznie od tego momentu oddają zupełnie inicjatywę bo wielu oddycha rękawami. Jeśli Chelsea obierze taktykę taką jak na Barcę to dostanie i 5-0 w kuper.
06.05.2012 12:39
Dobra, już przestańcie z tą Chelsea, która ledwo ledwo wygrała ze słabym Liverpoolem, który w dodatku w ostatnich 30 minutach nie schodził z ich połowy. Totalnie nic nie grają, zero po prostu, grają tak toporny futbol, że tak się długo nie pojedzie. Można sobie kilka meczów z przeciętniakami tak wygrać-potem już każdy wie jak grać-Barcelony nie liczę bo cuda zdarzają się raz na 20 lat. Chelsea w ogóle się nie obawiam i myślę, że Bayern wygra z nimi spokojnie ze 3-0, bardziej obawiam się tego, że będą chcieli na początku meczu wyeliminować Robbery-jakiś ostry faul, wjazd w nogi czy coś. Jak się na początku meczu takie coś zrobi to od razu się czerwonej nie dostanie. A tak ta Chelsea gra po prostu kopaninę i nie rozsmieszajcie mnie, że "wyeliminowali Barcę, to nie przypadek"-otóż przypadek-jesli Barca w dwumeczu trafiła 4 razy w słupek i poprzeczke i miała ze 12 100% sytuacji to tylko i wyłącznie przypadek. Jeśli Bayern by grał w finale z Barcą to bym dawał naszym ze 30% szans.
06.05.2012 12:12
Obrona Lahm-Boateng-Contento (na środku) - Rafinha chyba by była najbardziej optymalna. No niby ten Tymo dziś zagrał poprawnie, ale jednak takie głupie podania do tyłu bez uprzedzenia, niepewność i spowalnianie akcji to jest spory mankament...no ale może okaże się bohaterem bo walnie z 30 metrów bramę w finale;D
05.05.2012 23:14
No właśnie, Cahill i Luiz mieli urazy, Luiz z kolanem coś nie tak, a Cahill z udem, Cahill 50/50, że wróci na mecz z Bayernem a Luiz też nie wiadomo, miał podobno już dziś zagrać, ale nie grał. Poza tym, obaj po takiej dłużej przerwie nie będą w gazie i za bardzo zgrani więc trener będzie miał ból głowy. Poza tym, o ile u nas teraz grają zastępcy tej trójki, która nie zagra w finale to u Di Matteo cały czas praktycznie w podstawowym składzie i przez cały mecz gra ta zawieszona czwórka, więc gdybym był fanem Chelsea to bym się martwił jak sobie poradzą zastępcy gdy nie grają.
05.05.2012 22:50
Chelsea w przeciągu całego meczu stworzyła sobie tylko 2 sytuacje i obie wykorzystała, prostopadłe podanie i gol. Poza tym, w pierwszej połowie poza tym golem drużyny w ogóle nie stwarzały zagrożenia, dużo chaosu, kopaniny i niedokładności w akcjach. Początek drugiej połowy to kopia początku pierwszej, też Chelsea miała przewagę, strzeliła gola i...potem przestali grać. Od 60 minuty L'pool tak siadł, że praktycznie nie schodził z połowy Chelsea, tylko szczęściu zawdzięczają, że gola nie stracili. Ogólnie Chelsea podczas całego meczu nie męczy za dużo obrony przeciwnika i nawet Tymo w obronie na to wystarczy, ale musi być cały czas skupiony bo to Bayern będzie atakował, a Chelsea będzie liczyła w kontrach.
Jest jednak małe ale- w dzisiejszym meczu najlepsi byli właśnie Ramirez Ivanowić i Terry, którzy nie zagrają z Bayernem i będzie to nie porównywalnie większe osłabienie dla Chelsea niż brak w Bayernie naszej trójki.
05.05.2012 21:52
Chelsea wyszło dosłownie jedno podanie i jedna akcja po, której padł gol w 1 połowie, a tak żadna z drużyn właściwie nie stwarzała zagrożenia bo akcje jakieś chaotyczne i nie dokładne, ogólnie dużo takiej kopaniny-przy czym ten obecny Liverpool w porównaniu z tym sprzed 4-5 lat jest po prostu słąby.
05.05.2012 19:06
A więc podsumowując:
Bayern, BVB, Schalke - LM - solidnie obsadzona, myślę, że raczej cała trójka wyjdzie z grupy, BVB już znacznie bardziej doświadczone i wzmocnione tym razem może być na prawdę Czarnym Koniem.
Gladbach - chyba nie dadzą rady przejść eliminacji bo jako klub nierozstawiony, który nie grał w europejskich pucharach już 16 lat trafi na najsilniejsze, a więc pewnie kogoś z Anglii, Hiszpanii, Włoch, Portugalii. Także pewnie po zaciętch meczach, ale odpadną i trafią do LE i tam mogą spokojnie przynajmniej z grupy wyjść.
Leverkusen, VFB, H96 - podobnie jak w LM i tu w LE solidna trójka jak na LE. Hannover jak się wzmocni trochę to znowu może 1/4 osiągnąć, Leverkusen też 1/4 finał podstawowo powinien osiągnąć, a VFB to wielka nie wiadomo, równie dobrze mogą zajśc do 1.2 finału jak i odpaść już w grupie.
Z całego przekroju sezonu na pewno Lautern i Koeln jednak nie spadają przypadkowo.
05.05.2012 17:36
Co wy chcecie? Dobrze nasi grają, przecież widać, że totalnie na luzie grają i się oszczędzają, grają duo piłką, nie szarpią, spokojnie rozgrywają-trochę co prawda są jakby rozkojarzeni. Ale atmosfera piknikowa w Bayernie w tym meczu, widać, że to traktują jak sparing i zgranie przed najważniejszymi meczami i uważają, żeby nie złapać jakiegos głupiego urazu.
05.05.2012 16:30
Oby tylko Tymo się nie zagapiał i jakichś frajerskich podań nie dawał to jestem spokojny o obronę.
Mecz raczej będzie bardzo intensywny bo Kolonia gra o życie, oby tylko nie grali ostro, stawiam na 2-0 dla Bayernu, Kolonia się pewnie na początku wyprztyka, potem mecz się uspokoi i Bayern będzie kontrolował.
05.05.2012 15:27
Tylko, że Contento jest lepiej fizycznie zbudowany od Rafinhii, trochę wyższy i silniejszy więc może Jupp bardziej to bierze pod uwagę na angielski, siłowy styl gry.
05.05.2012 15:17
Gomez, Hanke, Helmes - najbardziej optymalny skład napastników jaki ma obecnie repra Niemiec, wszyscy mieli ten sezon udany i są obecnie w formie i się powinno powoływać zawodników w formie. Taka trójka w ataku gwarantowała by ciągle zagrożenie pod bramką rywala.
05.05.2012 13:32
Podobno Barca szykuje 100 ml euro na transfery, to chyba chcą zacząć negocjacje o Alabe od tych 100 mln.
04.05.2012 12:51
Bayern chce sprowadzić Sahina i podobno już Kalle się o niego rozpytywał.
03.05.2012 14:14
Derdiyok już w Hoffenheim jest od przyszłego.
02.05.2012 22:47
Ja pier...jaki gol Cisse, taki strzał wychodzi raz na 2 lata chyba.
02.05.2012 22:37
Aha, no i Chelsea w tym meczu wygląda na mocno "nieświeżą", tak jakby byli już mocno zmęczeni sezonem, mam wrażenie, że się nie angażują w pełni w tym meczu.
02.05.2012 22:32
Obronę trudno ocenić bo N'castl gra tylko z kontry i jakoś specjalnie ich nie naciska, ale w pierwszej połowie przez krótki okres N'castl kontrolowało mecz no to wtedy się troszkę gubili i taki mały niepokój się wkradł. Ogólnie ta obrona w tym meczu nie jest naciskana i trudno ją jakoś jednoznacznie ocenić, ale widać, że jak się ich zacznie cisnąć to się strasznie motają i gubią. Ale akcja, po którym Cisse strzelił była typowym gapiostwem obrony no i świetnie Cisse się zachował.
Ogólnie to raczej Bayern będzie atakował, więc wtedy dopiero się zobaczy-ale widać było już w meczu z Barcą, że ich cały czas cisnęli to co chwilę mieli 100% sytuacje (skuteczność i szczęście to inna bajka już).
02.05.2012 22:27
chelsea nie gra nic wielkiego, w ogóle praktycznie nie stwarza zagrożenia pod bramką Newcastle. Gra trochę chaotycznie i bez pomysłu. atak dość przewidywalne i N'castl je neutralizuje i rozbija zwykle już w środku pola. Torres chyba miał tylko jedną akcję a tak niewidoczny-przy czym N'castl gra praktycznie tylko z kontry.
02.05.2012 22:11
Oglądam, ale Cisse jest tak dobry w Anglii właśnie dlatego, że regularnie gra i jest podstawowym. W Bayernie tak by dobrze nie grał bo to typ piłkarza, który musi grać i nie zgodzi się z góry na rolę rezerwowego.
02.05.2012 21:10
Przecież Chelsea zagra jednym napastnikiem i wiadomo, że będzie to albo Drogba albo Torres i oczywistym jest, że ktokolwiek by to był to będzie się nim opiekował Boateng jako taki "plaster" więc nie rozumiem czemu piszecie, że jak nie bedzie Badstubera albo Van Buytena to już nikt nie pokryje, przecież Boa budową ciała i siłą jest bardzo zbliżony do obu napastników i bez problemu się nimi zaopiekuje Tymo/Contento/Rafinha będą go co najwyżej asekurować gdy zajdzie potrzeba.
Dziś Chelsea gra trudny mecz z Newcastle, zobaczymy jak sobie poradzą i jak będzie wyglądała ich gra.
02.05.2012 14:51
100 mln to gigantyczne pieniądze, zwłaszcza dla zadłużonej Barcelony. Nie sztuka w tym, żeby wydać kupę forsy, ale żeby UZUPEŁNIĆ skład z głową. Moim zdaniem taki Dante jest na tym poziomie sportowym co np. kosztujący 30 mln. Pepe czy 25 mln Marcelo. Ok, zgoda, za duże pieniądze są zwykle swietni piłkarze, ale jest jeszcze kwestia czy się wkomponują w zespół, zgrają itp. no i jak to wyjdzie z nowym trenerem. Chelsea za Abrama wydała już 1 miliard euro, ale miliardowych sukcesów nie odnieśli.
02.05.2012 13:08
a skąd ty wiesz jak jest na prawdę, skoro nie wiesz dokładnie za co siedzi Tymoszenko to nie pisz głupot o prawakach itp. Tymoszenko podczas swojego premierostwa zawierała takie kontrakty na gaz z Ruskimi, które wpędziły Ukrainę w ogromne kłopoty. Reszta politykierów z Europy się zorientowała, że skoro na Ukrainie można posadzić nawet byłego premiera za przekręty to i w przyszłości oni sami mogą pójść siedzieć i nagle wielkie larum się zrobiło.
01.05.2012 14:22
sam se skończ
01.05.2012 13:58
Adi-Fantasti- poza chyba Neymarem to nikt tu Robbena nie obraża, tamten koleś skupia w sobie całą antypatię do Robbena, swoją drogą dziwne, że go tu jeszcze nie było i jakiegoś antyrobbenowego tekstu;).
01.05.2012 13:25
Ciiii....bo jeszcze Gazprom z Schalke pójdzie, no i Bayernem przestanie się interesować;)
01.05.2012 13:12
A może to Tymoszenko jest winna, ale przedstawiana w roli ofiary-nie wiadomo jak tam do końca jest i Hoeness niech takich sądów nie wydaje. Dokładnie, niech się takimi rzeczami nie zajmują bo i tak polityka i sport są ze sobą za bardzo już związane i zawsze były.
01.05.2012 12:59
Chelsea ma całkiem trudny kalendarz na koniec sezonu
Newcastle - liga, dom
Liverpool - finał pucharu
Liverpool - liga, wyjazd
Blackburn - liga, dom
30.04.2012 22:15
Darth Smd-masz jak najbardziej rację, też uważam, że co do zarobków-zwłaszcza w dobie kryzysu, gdy nawet Milan zaciska pasa i chce się pozbyć Boatenga-to raczej żaden włoski klub nawet nie zbliży się do kontraktu jaki mu oferuje Bayern. Sportowo też. Ale...moim zdaniem Robben pasowałby do Juve i Milanu jak najbardziej, a Juve mocno się zbroi i jesli Robben byłby na rynku transferowym to Juve spokojnie wyłoży nawet te 25-30 mln z bóle, a Robben by tam poszedł-to samo z Milanem.
Po prostu czuję, że Robben odejdzie gdzieś-osobiście bym nie chciał bo to jedn z ulubionych zawodników, ale gdyby miał podpisać ten kontrakt to już by to zrobił albo by się pojawiały plotki, że jest tuż tuż. chcialbym się miło rozczarować i przeczytać, że jednak zostaje.
30.04.2012 13:16
Czyli Howedes na pewno nie przyjdzie na następny sezon-i w sumie dobrze. DvB przedłużył, Dante przychodzi, to będzie dodatkowo dwóch obrońców-więc na obronę już nikt do nas nie zawita-bo Rafinha na pewno zostanie-Contento też mógłby zostać. Tą transferową bombą może się okazać ktoś kto przyjdzie w miejsce Robbena, bo jestem raczej pewien, że pożegnamy się z Arjenem po tym sezonie.
30.04.2012 12:56
Z początku też brałem te informacje nie poważnie i jako totalne i głupie ploty, ale teraz jestem niemal pewien, że niestety ale Arjen w lecie odejdzie bo nie podpisze nowego kontraktu, a za takiego zawodnika Bayern będzie chciał zarobić ze 35 mln. euro a i Robben będzie chciał sam odejść. Myślę, że po EURO przeczytamy, że Robben zagra we Włoszech albo Anglii. Ogromna szkoda.
30.04.2012 11:53
Ale Nerlinger potwierdził dziś oficjalnie, że Bayern jest zainteresowany Giroudem i chce go sprowadzić-dziś czytałem na Sport1 w tv.
29.04.2012 23:28
Ok, nie wolno lekceważyć i to jest jasne-ale powiedzmy sobie otwarcie-Chelsea w obu meczach z Barcą była zespołem bez porównania słabszym. Przecież w ciągu dwumeczu Barca trafiła chyba 4 czy 5 razy w słupek i poprzeczkę, o ilości 100% sytuacji nie wspominając-w zasadzie grała podobnie do Leverkusen, ale po prostu lepiej miała zgraną właśnie tę defensywę, która w meczu z Bayernem nie zagra- Terry, Ivanović, Ramirez, jeszcze Meireles, no i nie wiadomo czy zagra Cahill i David Luiz którzy się kurują.
Na prawdę, Chelsea mogła przegrać w dwumeczu z 8-2 i to byłby obiektywny rezultat.
29.04.2012 20:29
1) kibiców Chelsea i Bayernu będzie po połowie, dla obu grup przeznaczono po 17,5 tysiąca biletów, które zostaną rozlosowane między oficjalnymi klubami kibiców. 2) Reszta biletów przypadnie na wolną sprzedaż, sponsorów, do wygrania w konkursach itp. 3) na finał jest przygotowane 66 tysięcy miejsc na AA. Po 4) Bayern nie ma tu za wiele do gadania bo jest to organizowane pod egidą UEFA, Bayern użycza/wynajmuje stadion.
29.04.2012 20:26
Tjaaa, jasne, w sumie przez 2 sezony z Raulem Bayern grał z Schalke 5 razy, 4 razy wygrał, raz przegrał w 1/2 pucharu po bramce Raula, w reszcie meczów był totalnie Raul wyłączony i nie widoczny. Magath go sprowadził to w sumie co ma mówić.
29.04.2012 15:23
Eeee tam, ładują 17 w tabeli QPR, które ma tyle samo pkt. co 18 drużyna ze strafy spadkowej.
Bardzo dobrze, Chelsea przed finałem LM ma jeszcze do rozegrania w sumie 5 meczów, razem z dzisiejszym+ chyba finał pucharu ligi 15go czy jakoś tak.
29.04.2012 15:05
Uważam, że ten pomysł aby na finał mogli zagrać zawodnicy wykluczeni za kartki jest nieporozumieniem i po prostu głupi i nierozsądny-bo to by oznaczało, że w 1/2 finałach zawodnicy mogą robić wszystko-kosić, ciąć, grać nie fair, to by prowadziło do niebezpiecznej gry bo przecież i tak ostatecznie by nie było konsekwencji za nieprzepisową i ostrą grę, ogólnie głupota i trzeba się najpierw zastanowić o czym się mówi. Ogólnie to jest dobra zasada, że za 3 kartki się pauzuje-oczywiście nie jest to idealne rozwiązanie ale trudno znaleźć jakieś lepsze.
A co do kartki dla Alaby, raczej nabita i zawodnik nie miał szans na jakąkolwiek reakcję-więc raczej pomyłka. Ale jeśli sędzia już dyktuje 11 za takie coś to musi kartkę pokazać bo inaczej by sobie zaprzeczył bo gdyby nie pokazał to znaczy, że ręka nie była z premedytacją a przypadkowa. Szkoda, ale bardziej szkoda głupich kartek dla Gustavo i Badstubera bo na prawdę w tych sytuacjach nie musieli faulować w ten sposób-choć kartka dla Gustavo wisiała w powietrzu dłużej, ale Badstuber mógł się ocalić.
29.04.2012 14:52
Jeszcze jednego zawodnika bym widział na obronie w Bayernie-Jan Kirhoff z Mainz, ma dopiero 22 lata, ale to już świetny zawodnik i warto by się nim zainteresować bo za za 2-3 lata będzie na pewno grał w reprezentacji.
29.04.2012 01:11
Schalke jak uzupełni skład jeszcze o 2-3 zawodników to znowu będzie w pierwszej trójce. W LM będą losowani pewnie z 2 koszyka, no więc szanse na wyjście przynajmniej z grupy bardzo duże mają. Bayern-wiadomo- 1 koszyk, BVB pewnie 3 koszyk, no BMG jak się zakwalifikuje 4 koszyk.
28.04.2012 21:41
W lecie do Bayernu ma trafić podobno Mitchel Weiser-jeśli ktoś oglądał mistrzostwa u-17 w Meksyku to wie o kogo chodzi i jaki ogromny talent byśmy mieli. Super się zapowiada, na kogoś pokroju Lahm.
28.04.2012 20:52
Hunter na 4-0
28.04.2012 17:17
Spoko, co do Mullera to formę odzyska na EURO, to trochę podobny tym do Klose. Jasne, że ma gorszą tą rundę wiosenną, ale jakiemu zawodnikowi się nie trafia słabszy okres?
28.04.2012 16:32
Obrona jak na tak eksperymentalny skład i ustawienie gra dobrze-brmkę stracili? Nie. Spodziewaliście się fajerwerków w tym meczu? Nie żartujcie. Stuttgart to bardzo wymagający przeciwnik i nie rozumiem czemu piszecie tak jakby Bayern grał dziś z ogórasami do golenia.
28.04.2012 16:25
@matej1999
Loew ma podać kadrę zawodników, którzy pojadą na obóz przed mistrzostwami, 7 maja, natomiast tych, którzy pojadą na mistrzostwa chyba tuż po obozie, bo kadra na mistrzostwa od tej kadry treningowo-obozowej będzie trochę mniejsza.
28.04.2012 16:21
Ok, nie wolno lekceważyć i to jest jasne-ale powiedzmy sobie otwarcie-Chelsea w obu meczach z Barcą była zespołem bez porównania słabszym. Przecież w ciągu dwumeczu Barca trafiła chyba 4 czy 5 razy w słupek i poprzeczkę, o ilości 100% sytuacji nie wspominając-w zasadzie grała podobnie do Leverkusen, ale po prostu lepiej miała zgraną właśnie tę defensywę, która w meczu z Bayernem nie zagra- Terry, Ivanović, Ramirez, jeszcze Meireles, no i nie wiadomo czy zagra Cahill i David Luiz którzy się kurują.
Na prawdę, Chelsea mogła przegrać w dwumeczu z 8-2 i to byłby obiektywny rezultat.
28.04.2012 15:31
Neuer jest zabójcą rzutów karnych już kilka razy dzięki niemu drużyna wygrywała konkurs rzutów karnych. Pamiętam 1/8 LM z 2008 roku Porto-Schalke, najpierw podczas meczu Neuer wybronił kilka niesamowitych piłek, a potem podczas karniaków wybronił chyba 3.
27.04.2012 16:52
No ja pier...wszystko ładnie pięknie, ale musieli wpierdolicc ten napis "LigaTotal", no porażka totalna, gdyby nie ten napis to moge się założyć, że zarówno poprzednie wyjazdowe jak i te by się sprzedawały znacznie lepiej bo tamte i te są na prawde fajne i ładne.
27.04.2012 13:42
@LaBayernESTA
W Niemczech ogólnie stosunek do Polaków jest obojętnie-pozytywny, czyli ok. W zasadzie ta sama kultura, podobne podejście do życia itp. Zwłaszcza w Bawarii, która jest regionem katolickim-historycznie w Bawarii i Szwabii mieli pozytywny stosunek do Polaków i nawet w okopach pierwszej wojny światowej Bawarczyk czy Szwab wolał mieć u boku Polaka niż kogoś innego. Także jeśli masz na prawdę możliwość i nie jedziesz na pałę tylko na poważnie to ok.
27.04.2012 12:05
Już przestańcie z tym Van Buytenem, gość nie gra już od pół roku, a wy go chcecie od razu wstawiać do pierwszego składu, jasne-wynik był by pewnie taki jak 2 lata temu z Interem, kiedy Buyten z Demichelisem się ładnie opiekowali napastnikami, a tu zawodnik, który nie ma praktyki. To gadacie na Schweiniego, że "gra piach i potrzebuje praktyki", a chcecie żeby Buyten pilnował Drogbe-to są jakieś jaja.
Najbardziej racjonalna i w zasadzie jedyna obrona na finał to - Rafinha/Contento, Boateng, Tymoszczuk, Lahm - W miejsce Gustavo Kroos, a w miejsce Kroosa Muller, i tak będzie to najpewniej wyglądało podczas finału.
26.04.2012 20:34
Aha, no i Olić prawdopodobnie dogadany już z Wolfsburgiem od przyszłego sezonu. Jak na razie za 15 mln. ojro dwóch całkiem dobrych zawodników-Dante i Shaquiri.
26.04.2012 11:25
Dante oficjalnie w Bayernie od przyszłego sezonu, podpisze kontrakt na 4 lata, Bayern zapłaci ok. 5 mln. euro-potwierdziła BMG na swojej stronie dziś. Szkoda, że nie mamy go w składzie na finał, super zawodnik, który by z powodzeniem zastąpił Badstubera.
W finale za Alabę powinien zagrać Rafinha, za Badstubera Tymoszczuk, a w miejsce Gustavo przesunąć Kroosa a za Kroosa Muller-także w przypadku Bayernu brak tej trójki będzie chyba mniej odczuwalny niż dla Chelsea praktycznie wyeliminowany cały blok defensywny.
To prawda, ale mi się wydaje, że Bayern wolałby Dżeko bo jest już sprawdzony i wiadomo czego po nim oczekiwać-ograny w Bundeslidze no i lidze angielskiej jednak, także nie jest to jakiś byle leszczyk, co ważne jest też bardzo silny fizycznie, a tamtymi dwoma nie wiadomo jak by było, choć każdego z tej trójki Dżeko, Mirallas, suarez chętnie bym widział i jestem pewien , że ostatecznie któryś do nas trafi.
29.05.2012 13:18
No nieee, bez przesady, Dżeko różni się od Gomeza stylem bardzo dużo. Obejrzyj sobie tylko sposób w jaki zdobywał gole w Wolfsburgu-wiele z nich zdonył strzałami zza pola karnego-więc jest dobry na uderzenia z dystansu-wiele strzelił wypracowując sobie sam sytuacje, walcząc w polu albo kiwając obrońców, no i co najważniejsze Dżeko bardzo dużo pracował też na drużynę, czyli dogrywał, no i jest lepszy technicznie od Gomeza, obejrzyj sobie tylko jego filmiki z czasów gry w Wolfsburgu.
29.05.2012 13:01
No ale wg. tego artykułu wklejonego przez Reekena wynika, że Bayern jest właśnie nadal jak najbardziej zainteresowany Dżeko i temat wcale nie upadł bo Pizza ma być takim uniwersalnym rezerwowym zakontraktowanym na rok, któremu nie będzie przeszkadzała ławka. A Bayern jest gotowy sprowadzić Dżeko jesli jego cena bedzie 20-25 mln. euro.
29.05.2012 12:44
@nyy-
Dokładnie, to zauważyłem-syndrom BVB-ja rozumiem, że sparing, że gorąco, że środek przygotowań i że ogólnie spotkanie miało charakter treningowy bardziej, no ale...przecież w tym spotkaniu Schmelzer i Hummels grali jak dzieci we mgle-nie wspominając już o Gotze, który spartolił dokładnie wszystko co się dało. Jak dla mnie czwórka zawodników, którzy odpadną i nie pojadą na mistrzostwa to Gotze, Schmelzer, któryś z braci Bendnerów i ter Stegen-chociaż on padł ofiarą beznadziejnej obrony i szkoda go po prostu bo wiadomo, że to świetny bramkarz-ale koledzy go elegancko załatwili.
Składam to ogólnie na charakter spotkania i rozkojarzenie, ale i tak nawet na tle tej gry oni prezentowali się na prawdę słabiutko. Hummels może zostać bo jako rezerwowy środkowy na pewno się przyda.
26.05.2012 22:44
Podobno Dani Alves ma opuścić Barcelonę bo nowy trener go nie bardzo widzi czy coś...i sa gotowi go sprzedać za 15 mln.-podobno Schalke jest nim zainteresowane.
26.05.2012 13:50
Zresztą, jesli rzeczywiście do I składu ma zostać włączony Can to też to należy traktować jako kolejny "transfer", więc w sumie z kreatywnych do ofensywy zostaje do sprowadzenia o jednego mniej bo rozumiem, że Can będzie takim dośc uniwersalnym w przyszłości zawodnikiem, który równie dobrze będzie mógł grać i na pozycji Bastiana, Kroosa, Gustavo, ale i Mullera.
22.05.2012 12:11
Lahm, Boateng, Van Buyten, Dante, Badstuber, Rafinha, Contento i Alaba- akurat obrona jest już obsadzona bardzo dobrze i na tej pozycji nikogo nie trzeba ani sprzedawać ani dokupywać-każda pozycja obsadzona podwójnie i tak powinno być w każdej formacji. Howedes na pewno nie przyjdzie, przynajmniej nie w tym sezonie.Schalke będzie grało w LM i ich celem nie jest tylko faza grupowa, ale przynajmniej wyjście z grupy dlatego nie będą się osłabiać.
Bayernowi potrzebni są przede wszystkim teraz kreatywni zawodnicy w ofensywie. Odejdzie Pranjić i Olić, możliwe, że i Petersen, dlatego jestem pewien, ze ten Pizarro przyjdzie i jeszcze jeden ofensywny odpowiednik Olicia no i ktoś w miejsce Pranjicie.
Tak więc ze 3 zawodników jeszcze przyjdzie, a na transfery jest jeszcze 3,5 miesiąca.
22.05.2012 11:50
Dokładnie, ewentualnie oglądam tylko bramkę Mullera jak gdzieś akurat trafie, a czasem nawet i tego bo potem wszystko mi się przypomina-takiego doła ostatnio miałem po finale w 1999, bo jakoś ten z 2010 był trochę fuksiarski no i Bayern jakoś lepszy nie był.
21.05.2012 23:11
Niestety, ale po tym finale czuję totalną pustkę i wypalenie i nawet nie bedę próbował oglądać tego meczu bo by tylko pogłębił ból i smutek.
Z przyjemnością bym go obejrzał po wygranym finale, jako ładne zakończenie pięknego sezonu, a tak...
Teraz od piłki odpoczywam-jedyne mecze jakie obejrzę to towarzyskie sprawdziany
- 26.05 Szwajcaria-Niemcy w Bazelei (ZDF)
- 31.05 Niemcy-Izrael w Lipsku (ARD)
..a potem Euro, a tera nic nie czytam i nie oglądam i pewnie wielu też tak ma.
21.05.2012 22:51
Faktycznie, przeoczyłem najważniejszy finał w 2002, to już w ogóle bardzo dobry wynik, niechby tylko 3 z tych 7 finałów wygrali, to by było dużo.
21.05.2012 16:10
W sumie w ostatnich 10 latach kluby niemieckie i reprezentacja grały w 6 finałach- 1 finał Euro, 2 finały pucharu UEFA, 3 finały LM...i wszystkie przegrane. Euro 2008, BVB-2002, Werder 2009, Leverkusen 2002, Bayern 2010, 2012. Wynik na prawdę bardzo dobry, ale nie mają szczęścia totalnie.
21.05.2012 14:34
E tam, bzdury, może i Pizza przyjdzie, ale jeszcze ze 2-3 transfery na pewno będą. Fajnie, że Can dołącza do pierwszej kadry, to będzie ktoś na miarę Zinedina Zidane.
Przyjdzie jakiś napadzior i ktoś na środek tzw. typowa 10, albo coś takiego. Jeszcze ze 20-25 mln to przeznaczą na transfery.
21.05.2012 13:02
E tam, bzdury, może i Pizza przyjdzie, ale jeszcze ze 2-3 transfery na pewno będą. Fajnie, że Can dołącza do pierwszej kadry, to będzie ktoś na miarę Zinedina Zidane.
Przyjdzie jakiś napadzior i ktoś na środek tzw. typowa 10, albo coś takiego.
21.05.2012 13:01
Myślę, że w ciągu najbliższych 5 lat ten puchar trafi do Monachium, a mecz Niemcy-Anglia na Euro jest już możliwy w 1/4 finału.
Mam nadzieję, że Niemcy wygrają Euro, grają najładniejszy futbol i najskuteczniejszy-jedynym ich przeciwnikiem może być to, że trzon tej reprezentacji będzie miał stosunkowo niewiele czasu na obozie na przygotowanie i regenerację.
20.05.2012 19:16
SZANOWNI REDAKTORZY,
ZWRACAM SIĘ Z PROŚBĄ ABY DEBILI I PRZYGŁUPÓW, KTÓRZY PISZĄ, ŻE "ADOLF HITLER TO DLA NICH SYNONIM AMBICJI" PO PROSTU BANOWAĆ, A KOMENTARZ TAKI USUNĄĆ.
20.05.2012 19:10
To przecież nie jest ostatni sezon Ligi Mistrzów, będzie następny i kolejny i kolejny itd. W tej drużynie z zawodników starszych jeszcze spokojnie 4-5 lat kariery przed nimi na najwyższym poziomie, a przed młodszymi i 10 lat.
Finał LM to też sukces, nie przegraliśmy bo byliśmy gorsi, ale dlatego, że taki był los-choćby Bayern wczoraj próbował czegokolwiek to ta piłka by i tak nie wpadła chyba bo takie było przeznaczenie. Bayern grał ładnie, z polotem, szybko, kombinacyjnie, a rezerwowi okazali się jednymi z lepszych w drużynie.
Jedyny błąd-wystawienie Schweinsteigera-on nie powinien w ogóle zagrać w tym meczu, widać, że coś mu dokuczało, był wolny, niedokładny i miał problemy chyba z kondycją-powinien zagrać Pranjic za niego.
Bayern był wielki 50 lat przed Chelsea i będzie wielki po tym gdy już szum po Chelsea ucichnie za kolejne 50 lat.
Heynckes powinien zostać, bez sensem jest zmienianie trenera co sezon, powinien kontynuować pracę i dalej wypracowywać co w tym sezonie, skład zostanie uzupełniony i jestem pewien, że w przyszłym sezonie też powalczymy przynajmniej o półfinał LM.
To był ostatecznie całkiem niezły i emocjonujący sezon, a 2 finały LM w ciągu 2 lat mówią same za siebie.
20.05.2012 13:10
Nie jedźcie tak po Gomezie, w ostatniej chwili nogą tam przesłonił chyba Lampard i Gomez chciał górą strzelać, jak by strzelał dołem albo na pół wysokości to by się odbiła od nogi Lamparda.
19.05.2012 21:36
Ej, jakiej macie przedmeczowe "rytuały", które przyczyniają się do zwycięstw Bayernu i zawsze się ich trzymacie???
Ja np zawsze oglądam mecze Bayernu w LM w bluzie z sezonu 1995/1996 (dziś w tej bluzie właśnie), albo w trykocie z tego samego sezonu, ewentualnie z sezonu 1997/1998. I prawie zawsze wyniki są wtedy po mojej myśli;D
19.05.2012 18:30
Będzie wynik jak Niemcy-Anglia na ostatnim Mundialu, 4-1 dla Bayernu, ewentualnie 3-0.
18.05.2012 18:19
Mmmm, ojej, taka maszyna, że załadowała aż chyba 11 bramek w 60 meczach w tym sezonie, nikt go nie może powstrzymać, przechodzi rywali jak tyczki i strzela po 4 gole na mecz.
18.05.2012 14:03
Taką "bombę" to niech sobie bierze Chelsea albo PSG, zapłacą mu 15 mln. za rok+kwota transferu. Dziękuję bardzo. W jego miejsce i za tę cenę to można zakontraktować ze 3 nie gorszych.
A najśmieszniejsze jest to, że osiągnął z City wszystko. Co osiągnął poza mistrzostwem Anglii z City? O osiągnięciu wszystkiego to mógłby mówić jakby wygrał LE, LM, puchar Anglii itd.
16.05.2012 11:48
A teraz sobie policz ile ci zawodnicy kosztowali i kiedy przyszli-i sam sobie odpowiedz czy nie wydmuszka, nie mówiąc o iluś tam nietrafionych ransferach, choćby Torres za 50 mln.
Róznica między Chelsea a Bayernem jest taka, że Bayern zaistniał na długo w Europie przed Chelsea, i będzie długo po niej gdy Romek się wycofa bo kaski już poskąpi. Pamiętam Chelsea z przełomu lat 80-90 i z '90 tych, poza zwycięstwem w PZP to był klub po prostu pokroju Evertonu, środek tabeli. Przed erą Abrama, europejskie puchary nie były regułą na Stamford. aha, i nie wiem po co CFC nowy stadion i to aż na 60 tysi. jak Romek się wycofa to i ten obecny wystarczy bo na mecze będzie przychodzić po 25 tysi.
16.05.2012 00:21
Fortuna Dusseldorf wraca właśnie do 1 ligi, Hertha znowu leci do 2.
A sztucznie napompowana wydmuszka pod nazwą Chelsea, napompowana brudną, ruską klasą, jak tylko Romanowi się znudzi, wróci na swoje miejsce-a więc klub pokroju Evertonu-zwykle środek tabeli i od wielkiego święta Liga Europy.
15.05.2012 22:10
Łojej, jak my się boimy Czelsy, przecież przyjedzie wielki klub z Londyna do jakiegoś zaściankowego Monachium, bójmy się i trzęśmy portkami. Lepiej w ogóle nie wychodzić na mecz, niech oddadzą puchara.
Dajcie spokój już z tym całym gadaniem przed finałem bo się robi nudne i męczące. Bayern ich puknie bez wazeliny, a aroganccy angole dalej będą chrzanić, że "ograli Barcelonę". Oczywiście wszyscy szybciutko wymazali z pamięci, że Barca miała ok 20 100% sytuacji i chelsea grała jak Leverkusen z Barcą. Zresztą, Leverkusen w grupie wygrał z Chelsea u siebie 2-1 na jesieni.
15.05.2012 15:58
I co z tego, skoro chelsea grała jak Leverkusen, tylko Barca miała wtedy lepiej celownik ustawiony.
Bayern-Chelsea 5:1 Gomezx2, Ribery, Robben, Muller.
15.05.2012 00:30
Ale też bez przesady, finał pucharu, 2 miejsce w lidze, i finał LM to raczej nie jest "słabay sezon". Poza tym, nie wiem co tak większość trzęsie tu portkami przed tą słabą jak nigdy Chelsea. Lepszy rywal nam się nie mógł trafić w finale. Przecież Real to drużyna o podobnym stylu do Chelsea bardziej. Jeszcze osłabiona. Na prawdę cudem będzie jeśli Bayern tego meczu nie wygra i to wysoko.
14.05.2012 23:19
Hahahaha, na stronie chelsea.pl jakiego se pocieszacza przed finałem walnęli-że Schweinsteiger może nie zagrać w finale bo coś go tam pobolewa i już się jarają, że teraz na 100% Bayern polegnie. Ogólnie panuje tam taka atmosfera jakby ten finał to była tylko formalność dla chelsea.
14.05.2012 22:20
Dokładnie, zwłaszcza w Madrycie był po 90 minutach totalnie wycieńczony, widziałem, że chwilę przed dogrywką jeszcze gestykulował, że da rade, ale jakoś w 95 minucie i tak zszedł bo widać było, że już tylko biega ambicją i ledwo oddech łapał. Ribery ten sezon bez kontuzji praktycznie i w każdym meczu zapieprzał na 100%.
14.05.2012 14:04
Spokojnie, BVB będzie w najbliższych latach coraz silniejsze i bogatsze-o ile nic nie zepsują- to za 3-4 lata BVB zacznie regularnie grać w 1/4 LM więc pewnie raz na jakiś czas dojdzie do meczu Bayern-BVB w fazie grupowej LM. Niech tylko utrzymają ten skład-poza Kagawą-uzupełniają go o równorzędnych zawodników jak Reus, a spokojnie mogą walczyć o zwycięstwo w LM.
13.05.2012 11:41
No i dobra, zapomnieć i z czystą głową na Chelsea, o motywację jestem spokojny. W dodatku na pewno nie będzie świętowania więc od poniedziałku ostro do roboty na kolejny finał.
BVB wykorzystała to co miała, zrobili to dobrze i można im tylko pogratulować. A jak ktoś pisze, że Lewy, Piszczek i Kuba to tylko takie leszczyki to ma kompleksy. Najbardziej bym chciał Piszczka w Bayernie, super zawodnik, bardzo silny, żelazne płuca, dobry technicznie, a w dodatku inteligentny podczas gry i w ogóle praktycznie nie da się go zrobić w konia, świetnie czyta grę-jednym słowem gracz kompletny. Boki Lahm-Piszczek byłyby nie do przejścia.
Ogólnie dziś się źle spisała defensywa, która paradoksalnie grała w najmocniejszym zestawieniu i widać było, że Borussi bardziej się chciało, a Bayern-nie da się ukryć od meczu w Madrycie jest myślami tylko przy finale, ten mecz nic nie znaczy i mecz meczowi nierówny.
13.05.2012 01:00
Otóż BVB jak najbardziej nie dotrzymuje nam kroku-BVB będzie mozna dopiero ocenić w pełni jak dojdą do 1/4 lub 1/2 LM i pograją przez cały sezon co 3 dni. Całą rundę rewanżową grali sobie co tydzień, i końcówkę jesiennej. Przyszły sezon zweryfikuje prawdziwą klasę BVB, dopóki zespół nie osiąga sukcesów w Europie to nie można go porównywać z innymi. Już przecież Schalke lepiej się spisywało od BVB, w zeszłym roku 1/2 LM w tym 1/4 LE.
12.05.2012 22:42
tak tak, za tydzień będziesz tu wypisał "kocham ten klub, Jupp-jesteś wielki", a jak przegra Bayern to się będziesz cieszył bo twoje będzie na wierzchu i powiesz z triumfem a nie mówiłem, a potem przejdziesz na Chelsea albo Barcę bo narobią transferów fajnych "i zaczną wszystko od nowa"
12.05.2012 22:31
pecz01 -niestety wołanie na puszczy, nawet nie próbuj, bo albo Cie zwyzywają jak Juppa i drużyne, albo oleją. Juz pod tym wątkiem nie komentuje, czekam sobie spokojnie na finał LM i o wynik jestem spokojny. Bayern to Bayern.
12.05.2012 22:27
I nie srajcie się tak finałem LM, bo ta zmęczona, zblazowana i dziurawa Chelsea by dostała w takim samym stosunku albo i lepiej.
12.05.2012 22:24
Ja pier...spoko "kibice i prawdziwi fani tu są". 90% tutaj to banda dzieciaków z gimnazjum, wasze miejsce jest na kwejku dzieciaki a nie przy prawdziwym sporcie. Jak Bayern awansował do finału to wszyscy szczali tu z podniecenia, a prawda jest taka, że przed rokiem 90% ników tu nie było. Sport i piłke to znacie z telewizji i gier komputerowych. Najlepiej zjechać, powyzywać-to jest najprostsze, każdy jest taki mądry. Gdyby słuchać komentarzy większości jełopów z tej strony to już od dwóch lat w Bayernie by nie grali-Schweini, Lahm, Ribery, Robben, Muller, Gomez itd. sami znawcy i eksperci.
12.05.2012 22:10
Oooo, no właśnie pecz, dobrze to zauważyłeś-"Tymo i Lewy"-ja bardzo chętnie zobaczę jak sobie Tymo z nim poradzi bo Lewy to trochę podobny typ napastnika do Torresa i Drobgy-wysoki silny fizycznie, jesli da rade Lewemu to da i tym obu z CFC, zresztą-trzeba przyznać, że co do gry Contento to trudno się przyczepić bo gra po prostu dobrze i solidnie, nie popełnia jakichś głupich błędów, może nie jest tak szybki i kreatywny jak Alaba i nie psuje więc w zasadzie to jedyny słaby punkt to ten Tymo.
Jasne, że bym chciał, że FCB zdobył ten puchar+2,5 mln. euro dla zwycięzcy;), ale to się ogólnie wyczuwa, że celem jest finał na AA.
11.05.2012 21:59
Taaa, a potem jak Tymo i Contento słabo zagrają z chelsea to powiesz, że głupi Jupp powinien zgrywać skład, a miał do tego okazje z BVB i nie zrobił. Tymo, Contento to tacy sami zawodnicy od lat grający na międzynarodowym poziomie, więc chodzi o to aby lepiej wkomponowali się w skład-w najtrudniejszych testach coś takiego najlepiej się sprawdza-poza tym-najważniejszy jest finał LM, a DFB to tylko przetarcie.
11.05.2012 21:49
Niemcy-Polska o 17:30 w Niedzielę.
11.05.2012 21:42
To jest i tak mocny skład-chyba jest oczywiste, że jak w jednym finale gramy osłabieni to w ten drugi musimy wykorzystać do tego aby jak najlepiej zgrać ten "osłabiony skład", lepszej okazji jak finał DFB dla takiego testu już nie będzie. Trzeba zobaczyć jak pod taką presją i z tak silnym rywalem jak BVB sobie poradzi Tymo i Contento-jak sobie poradzą z BVB to bez problemu poradzą sobie z Chelsea bo akurat w tym momencie to BVB bez porównania lepiej w ofensywie gra jak Chelsea.
11.05.2012 21:39
Jestem niemal pewien, że Bayern zagra składem takim jak na Chelsea, a więc
Neuer-Lahm, Boateng, Tymoszczuk, Contento-Schweinsteiger, Kroos, Ribery, Muller, Robben-Gomez
Alaba i Badstuber jeśli wejdą to w 2 połowie jak będzie coś źle szło, natomiast Gustavo miał coś w zeszłym tyg. problemy z kolanem lekkie i trener zwłaszcza jak nie musi to nie będzie go na siłę nadwerężał.
Odnośnie Chelsea to w najbliższym meczu z Blackburn znowu pewnie nie zagrają David Luiz i Cahill-na finał mają być podobno gotowi-ale i tak to działa na naszą korzyść, jeden nie grał miesiąc, drugi dwa i od razu bez ogrania są rzucani na finał, jeśli zagrają.
11.05.2012 21:31
Ok, tylko zwykle na finał te wszystkie kluby wybiegały w najsilniejszym składzie, mając do dyspozycji wszystkich, a Chelsea zagra na prawdę bardzo osłabiona, praktycznie cały blok defensywny jest rozmontowany+nie grają w tych meczach "o nic" zawodnicy, którzy mają grać za zawieszonych. Terry, Ivanowić, Ramirez grają we wszystkich meczach w pełnym wymiarze czasowym. Kto za nich zagra? Cahill 0 Luiz, którzy nie wiadomo czy w wrócą, a jak wrócą to niby w jakiej formie, jak jeden nie grał prawie 2, a drugi prawie miesiąc, a jeśli oni nie zagrają to jak niby będzie obrona wyglądała? Ostatnia szansa na sprawdzenie jako tako to mecz z Blackburn gdzie już będzie musiała wybiec jedenastka na Bayern i nie wyobrażam sobie, żeby w meczu z Blackburn zagrali Ivanowić, Terry i Ramirez.
09.05.2012 00:00
Sympatyk-
Skoro interesujesz się Chelsea to jaka wg. Ciebie będzie wyglądała 11 na mecz z Bayernem i jak będzie ustawiona, bo tak się zastanawiam ale nie potrafię jej zestawić bo nie interesuję się na bieżąco kto i jak gra i kto tam w rezerwach wchodzi jak ktoś pauzuje.
08.05.2012 00:16
Ale pozycja napastników obsadzona najsłabiej, poza Gomezem.
Gomez, Helmes, Hanke - zdecydowanie najlepsza trójka jaką dysponują.
07.05.2012 14:14
Neuer
-Lahm-Boateng(Hummels)-Badstuber(Mertesacker)-Schmelzer(Hówedes)
-Schweinsteiger(Lars Bender)-Khedira(Sven Bender)-Schurrle(Reus)-Ozil(Gotze)-Podolski(Muller)-
Gomez(Klose)
w nawiasie rezerwowi, tak widzę podstawową jedenastkę mniej więcej.
07.05.2012 13:17
Kadra Niemiec na Euro (bardziej na obóz przed Euro, kilku odpadnie)
Tor: Manuel Neuer (26 Jahre, Bayern München), Tim Wiese (30, Werder Bremen), Marc-André ter Stegen (20, Borussia Mönchengladbach), Ron-Robert Zieler (23, Hannover 96)
Abwehr: Holger Badstuber (23), Philipp Lahm (28), Jerome Boateng (23, alle Bayern München), Marcel Schmelzer (24), Mats Hummels (23, beide Borussia Dortmund), Per Mertesacker (27, FC Arsenal), Benedikt Höwedes (24, Schalke 04)
Mittelfeld: Bastian Schweinsteiger (27), Toni Kroos (22), Thomas Müller (22, alle Bayern München), André Schürrle (21), Lars Bender (23, beide Bayer Leverkusen), Sami Khedira (25), Mesut Özil (23, beide Real Madrid), Marco Reus (22, Borussia Mönchengladbach), Sven Bender (23), Ilkay Gündogan (21), Mario Götze (19, alle Borussia Dortmund), Julian Draxler (18, Schalke 04), Lukas Podolski (26, 1. FC Köln)
Angriff: Mario Gomez (26, Bayern München), Miroslav Klose (33, Lazio Rom), Cacau (31, VfB Stuttgart)
07.05.2012 13:00
A myślicie, że Legia by była lepszym mistrzem? Przecież w rundzie wiosennej grali totalny piach, kompletnie nic. Niby czemu Legia bardziej zasługiwała? Skoro drużyna, która ma mistrza w kieszeni, w przedostatniej kolejce przegrywa z Lechią to nie zasługuje i tyle. O mistrza gra się cały sezon i z przekroju tak wyszło. Legia nic nie gra, a z tą grą i zawodnikami nie dostanie się do Ligi Europy, bo o LE co prawda nie grają jakieś super orły, ale walczą na maksa z zaangażowaniem te kluby z Bałkanów itp.
Zresztą Liga Europy to bardzo mocno obsadzone rozgrywki i Legia musiała rozegrać najlepszy sezon od 1995 roku w europejskich pucharach, żeby wyjść z grupy. Ogólnie myślę, że w przyszłym sezonie zobaczymy tylko Śląsk w LE i to jeśli dotrą do ostatniej rundy kwalifikacyjnej.
07.05.2012 12:23
Sympatyk-co prawda nie oglądam meczów Chelsea jakoś regularnie, ale oglądam je odkąd zaistniała możliwość, że zagra w finale z Bayernem, no i jeszcze oba z Leverkusen i odnoszę wrażenie, że po prostu nawet gdyby Chelsea chciała zastosować taką taktykę jak z Chelsea to tego nie zrobi ze względu na brak właśnie Ramiresa, Ivanovicia, Teryego i Meirelesa - trzech pierwszych to chyba w zasadzie szkielet, na którym opiera się cała defensywa Chelsea i bez nich takiego autobusu się nie da zrobić. Poza tym-chyba większość akcji, po których padają gole przechodzi w jakimś stopniu przez Ramireza. A więc Di Matteo będzie musiał wykombinować coś zupełnie innego.
Jest jeszcze taka kwestia, że w zasadzie to w tych ostatnich meczach nie gra w pierwszym składzie nikt za tą zawieszoną trójkę i trudno nawet powiedzieć jak i kto za nich zagra.
Aha, no i jeszcze jedno-nie wiem jak Ty to widzisz, ale mi się wydaje, że od około 70 minuty zespół fizycznie ogólnie siada i gra na zdecydowanie wolniejszych obrotach.
06.05.2012 19:24
Sympatyk-
Ale oglądałeś oba mecze z Barcą, więc widziałeś, że nie przytuliliście nie tylko 5-0 ale 8-0 tylko dzięki jakiemuś dziwnemu fatum, które wisiało nad Barcą w tamtych meczach, a nie dzięki mitycznej fantastycznej obronie.
Co jest niby osiągnięciem obrony Chelsea, że Barca 4 razy trafiła w słupek i poprzeczkę? i nie wykorzystała ze 12 100% sytuacji? Nic, po prostu kilka centymetrów i nieco inaczej ustawiona stopa zawodnika Barcy i wszystko. Przecież ganiali was jak chcieli, 80-20 posiadanie piłki, zero pomysłu na grę w ofensywie.
06.05.2012 17:31
Nyy-nie chciałem, żeby to zabrzmiało jak lekceważenie, bo nigdy nie lekceważę i zawsze biorę poprawkę, że coś może nie wyjśc, ale jak zaczałem tu czytać te strachliwe wpisy odnośnie Chelsea to mnie to i rozśmieszyło bo kogo jak kogo, ale los Bayernowi już bardziej nie mógł sprzyjać dając w finale u siebie osłabioną i tuż przed zmianą pokoleniową Chelsea, która obecnie no nie jest tym zespołem, który zmiatał za czasów Mourinho-pamiętam ćwierćfinał LM z 2005 roku Chelsea-Bayern, w Londynie 4-2 dla Chelsea, w rewanżu 3-2 dla Bayernu.
06.05.2012 13:13
Poza tym, tak się obawiacie Torresa i Drogby, którzy razem wzięci strzelili mniej goli niż Gomez w tym sezonie, ale po Gomezie jedziecie i piszecie, że nie będzie zagrożeniem bo nie jest w formie bo z Kolonią nie strzelił i króla strzelców przegrał z Hunterem;D...no ludzie, to jakaś paranoja. Torres, któremu wyjdzie 1 na 10 meczów może, a tak biega nie wiadomo za czym i się potyka i strzela w 3 piętro i Drogba, który co chwilę pada na trawę jakby go ktoś zastrzelił. Nawet Leverkusen udało się pokonać Chelsea u siebie 2-1 w tym sezonie.
06.05.2012 12:53
Nyy, ok, a Chelsea gra bez swojego szkieletu Terry-Ivanović-Ramires, i bez Meirelesa, który też umie mocno zamieszać. To oni się będą bardziej martwić bo to właśnie w Chelsea nie zagra ten szkielet obrony, który tak desperacko się bronił z Barcą. W dodatku gra w środku się chyb u nich opiera na tym Ramirezie własnie, bo nie widziałem akcji, która by przez niego nie przechodziła kiedy gra.
Mecz z Bayernem będzie wyglądał tak-Chelsea znowu będzie się broniła licząc znowu na fuksa, tylko coś mi się wydaje, że Bayern szybko im strzeli bramkę bo będą liczyli, że "znowu się uda jak z Barcą, potem ruszą do przodu i Bayern ich dobija.
Co ważne jeszcze, widać, że Chelsea jest już mocno zmęczona i chyba od 70 minuty meczu wyraźnie siadają i praktycznie od tego momentu oddają zupełnie inicjatywę bo wielu oddycha rękawami. Jeśli Chelsea obierze taktykę taką jak na Barcę to dostanie i 5-0 w kuper.
06.05.2012 12:39
Dobra, już przestańcie z tą Chelsea, która ledwo ledwo wygrała ze słabym Liverpoolem, który w dodatku w ostatnich 30 minutach nie schodził z ich połowy. Totalnie nic nie grają, zero po prostu, grają tak toporny futbol, że tak się długo nie pojedzie. Można sobie kilka meczów z przeciętniakami tak wygrać-potem już każdy wie jak grać-Barcelony nie liczę bo cuda zdarzają się raz na 20 lat. Chelsea w ogóle się nie obawiam i myślę, że Bayern wygra z nimi spokojnie ze 3-0, bardziej obawiam się tego, że będą chcieli na początku meczu wyeliminować Robbery-jakiś ostry faul, wjazd w nogi czy coś. Jak się na początku meczu takie coś zrobi to od razu się czerwonej nie dostanie. A tak ta Chelsea gra po prostu kopaninę i nie rozsmieszajcie mnie, że "wyeliminowali Barcę, to nie przypadek"-otóż przypadek-jesli Barca w dwumeczu trafiła 4 razy w słupek i poprzeczke i miała ze 12 100% sytuacji to tylko i wyłącznie przypadek. Jeśli Bayern by grał w finale z Barcą to bym dawał naszym ze 30% szans.
06.05.2012 12:12
Obrona Lahm-Boateng-Contento (na środku) - Rafinha chyba by była najbardziej optymalna. No niby ten Tymo dziś zagrał poprawnie, ale jednak takie głupie podania do tyłu bez uprzedzenia, niepewność i spowalnianie akcji to jest spory mankament...no ale może okaże się bohaterem bo walnie z 30 metrów bramę w finale;D
05.05.2012 23:14
No właśnie, Cahill i Luiz mieli urazy, Luiz z kolanem coś nie tak, a Cahill z udem, Cahill 50/50, że wróci na mecz z Bayernem a Luiz też nie wiadomo, miał podobno już dziś zagrać, ale nie grał. Poza tym, obaj po takiej dłużej przerwie nie będą w gazie i za bardzo zgrani więc trener będzie miał ból głowy. Poza tym, o ile u nas teraz grają zastępcy tej trójki, która nie zagra w finale to u Di Matteo cały czas praktycznie w podstawowym składzie i przez cały mecz gra ta zawieszona czwórka, więc gdybym był fanem Chelsea to bym się martwił jak sobie poradzą zastępcy gdy nie grają.
05.05.2012 22:50
Chelsea w przeciągu całego meczu stworzyła sobie tylko 2 sytuacje i obie wykorzystała, prostopadłe podanie i gol. Poza tym, w pierwszej połowie poza tym golem drużyny w ogóle nie stwarzały zagrożenia, dużo chaosu, kopaniny i niedokładności w akcjach. Początek drugiej połowy to kopia początku pierwszej, też Chelsea miała przewagę, strzeliła gola i...potem przestali grać. Od 60 minuty L'pool tak siadł, że praktycznie nie schodził z połowy Chelsea, tylko szczęściu zawdzięczają, że gola nie stracili. Ogólnie Chelsea podczas całego meczu nie męczy za dużo obrony przeciwnika i nawet Tymo w obronie na to wystarczy, ale musi być cały czas skupiony bo to Bayern będzie atakował, a Chelsea będzie liczyła w kontrach.
Jest jednak małe ale- w dzisiejszym meczu najlepsi byli właśnie Ramirez Ivanowić i Terry, którzy nie zagrają z Bayernem i będzie to nie porównywalnie większe osłabienie dla Chelsea niż brak w Bayernie naszej trójki.
05.05.2012 21:52
Chelsea wyszło dosłownie jedno podanie i jedna akcja po, której padł gol w 1 połowie, a tak żadna z drużyn właściwie nie stwarzała zagrożenia bo akcje jakieś chaotyczne i nie dokładne, ogólnie dużo takiej kopaniny-przy czym ten obecny Liverpool w porównaniu z tym sprzed 4-5 lat jest po prostu słąby.
05.05.2012 19:06
A więc podsumowując:
Bayern, BVB, Schalke - LM - solidnie obsadzona, myślę, że raczej cała trójka wyjdzie z grupy, BVB już znacznie bardziej doświadczone i wzmocnione tym razem może być na prawdę Czarnym Koniem.
Gladbach - chyba nie dadzą rady przejść eliminacji bo jako klub nierozstawiony, który nie grał w europejskich pucharach już 16 lat trafi na najsilniejsze, a więc pewnie kogoś z Anglii, Hiszpanii, Włoch, Portugalii. Także pewnie po zaciętch meczach, ale odpadną i trafią do LE i tam mogą spokojnie przynajmniej z grupy wyjść.
Leverkusen, VFB, H96 - podobnie jak w LM i tu w LE solidna trójka jak na LE. Hannover jak się wzmocni trochę to znowu może 1/4 osiągnąć, Leverkusen też 1/4 finał podstawowo powinien osiągnąć, a VFB to wielka nie wiadomo, równie dobrze mogą zajśc do 1.2 finału jak i odpaść już w grupie.
Z całego przekroju sezonu na pewno Lautern i Koeln jednak nie spadają przypadkowo.
05.05.2012 17:36
Co wy chcecie? Dobrze nasi grają, przecież widać, że totalnie na luzie grają i się oszczędzają, grają duo piłką, nie szarpią, spokojnie rozgrywają-trochę co prawda są jakby rozkojarzeni. Ale atmosfera piknikowa w Bayernie w tym meczu, widać, że to traktują jak sparing i zgranie przed najważniejszymi meczami i uważają, żeby nie złapać jakiegos głupiego urazu.
05.05.2012 16:30
Oby tylko Tymo się nie zagapiał i jakichś frajerskich podań nie dawał to jestem spokojny o obronę.
Mecz raczej będzie bardzo intensywny bo Kolonia gra o życie, oby tylko nie grali ostro, stawiam na 2-0 dla Bayernu, Kolonia się pewnie na początku wyprztyka, potem mecz się uspokoi i Bayern będzie kontrolował.
05.05.2012 15:27
Tylko, że Contento jest lepiej fizycznie zbudowany od Rafinhii, trochę wyższy i silniejszy więc może Jupp bardziej to bierze pod uwagę na angielski, siłowy styl gry.
05.05.2012 15:17
Gomez, Hanke, Helmes - najbardziej optymalny skład napastników jaki ma obecnie repra Niemiec, wszyscy mieli ten sezon udany i są obecnie w formie i się powinno powoływać zawodników w formie. Taka trójka w ataku gwarantowała by ciągle zagrożenie pod bramką rywala.
05.05.2012 13:32
Podobno Barca szykuje 100 ml euro na transfery, to chyba chcą zacząć negocjacje o Alabe od tych 100 mln.
04.05.2012 12:51
Bayern chce sprowadzić Sahina i podobno już Kalle się o niego rozpytywał.
03.05.2012 14:14
Derdiyok już w Hoffenheim jest od przyszłego.
02.05.2012 22:47
Ja pier...jaki gol Cisse, taki strzał wychodzi raz na 2 lata chyba.
02.05.2012 22:37
Aha, no i Chelsea w tym meczu wygląda na mocno "nieświeżą", tak jakby byli już mocno zmęczeni sezonem, mam wrażenie, że się nie angażują w pełni w tym meczu.
02.05.2012 22:32
Obronę trudno ocenić bo N'castl gra tylko z kontry i jakoś specjalnie ich nie naciska, ale w pierwszej połowie przez krótki okres N'castl kontrolowało mecz no to wtedy się troszkę gubili i taki mały niepokój się wkradł. Ogólnie ta obrona w tym meczu nie jest naciskana i trudno ją jakoś jednoznacznie ocenić, ale widać, że jak się ich zacznie cisnąć to się strasznie motają i gubią. Ale akcja, po którym Cisse strzelił była typowym gapiostwem obrony no i świetnie Cisse się zachował.
Ogólnie to raczej Bayern będzie atakował, więc wtedy dopiero się zobaczy-ale widać było już w meczu z Barcą, że ich cały czas cisnęli to co chwilę mieli 100% sytuacje (skuteczność i szczęście to inna bajka już).
02.05.2012 22:27
chelsea nie gra nic wielkiego, w ogóle praktycznie nie stwarza zagrożenia pod bramką Newcastle. Gra trochę chaotycznie i bez pomysłu. atak dość przewidywalne i N'castl je neutralizuje i rozbija zwykle już w środku pola. Torres chyba miał tylko jedną akcję a tak niewidoczny-przy czym N'castl gra praktycznie tylko z kontry.
02.05.2012 22:11
Oglądam, ale Cisse jest tak dobry w Anglii właśnie dlatego, że regularnie gra i jest podstawowym. W Bayernie tak by dobrze nie grał bo to typ piłkarza, który musi grać i nie zgodzi się z góry na rolę rezerwowego.
02.05.2012 21:10
Przecież Chelsea zagra jednym napastnikiem i wiadomo, że będzie to albo Drogba albo Torres i oczywistym jest, że ktokolwiek by to był to będzie się nim opiekował Boateng jako taki "plaster" więc nie rozumiem czemu piszecie, że jak nie bedzie Badstubera albo Van Buytena to już nikt nie pokryje, przecież Boa budową ciała i siłą jest bardzo zbliżony do obu napastników i bez problemu się nimi zaopiekuje Tymo/Contento/Rafinha będą go co najwyżej asekurować gdy zajdzie potrzeba.
Dziś Chelsea gra trudny mecz z Newcastle, zobaczymy jak sobie poradzą i jak będzie wyglądała ich gra.
02.05.2012 14:51
100 mln to gigantyczne pieniądze, zwłaszcza dla zadłużonej Barcelony. Nie sztuka w tym, żeby wydać kupę forsy, ale żeby UZUPEŁNIĆ skład z głową. Moim zdaniem taki Dante jest na tym poziomie sportowym co np. kosztujący 30 mln. Pepe czy 25 mln Marcelo. Ok, zgoda, za duże pieniądze są zwykle swietni piłkarze, ale jest jeszcze kwestia czy się wkomponują w zespół, zgrają itp. no i jak to wyjdzie z nowym trenerem. Chelsea za Abrama wydała już 1 miliard euro, ale miliardowych sukcesów nie odnieśli.
02.05.2012 13:08
a skąd ty wiesz jak jest na prawdę, skoro nie wiesz dokładnie za co siedzi Tymoszenko to nie pisz głupot o prawakach itp. Tymoszenko podczas swojego premierostwa zawierała takie kontrakty na gaz z Ruskimi, które wpędziły Ukrainę w ogromne kłopoty. Reszta politykierów z Europy się zorientowała, że skoro na Ukrainie można posadzić nawet byłego premiera za przekręty to i w przyszłości oni sami mogą pójść siedzieć i nagle wielkie larum się zrobiło.
01.05.2012 14:22
sam se skończ
01.05.2012 13:58
Adi-Fantasti- poza chyba Neymarem to nikt tu Robbena nie obraża, tamten koleś skupia w sobie całą antypatię do Robbena, swoją drogą dziwne, że go tu jeszcze nie było i jakiegoś antyrobbenowego tekstu;).
01.05.2012 13:25
Ciiii....bo jeszcze Gazprom z Schalke pójdzie, no i Bayernem przestanie się interesować;)
01.05.2012 13:12
A może to Tymoszenko jest winna, ale przedstawiana w roli ofiary-nie wiadomo jak tam do końca jest i Hoeness niech takich sądów nie wydaje. Dokładnie, niech się takimi rzeczami nie zajmują bo i tak polityka i sport są ze sobą za bardzo już związane i zawsze były.
01.05.2012 12:59
Chelsea ma całkiem trudny kalendarz na koniec sezonu
Newcastle - liga, dom
Liverpool - finał pucharu
Liverpool - liga, wyjazd
Blackburn - liga, dom
30.04.2012 22:15
Darth Smd-masz jak najbardziej rację, też uważam, że co do zarobków-zwłaszcza w dobie kryzysu, gdy nawet Milan zaciska pasa i chce się pozbyć Boatenga-to raczej żaden włoski klub nawet nie zbliży się do kontraktu jaki mu oferuje Bayern. Sportowo też. Ale...moim zdaniem Robben pasowałby do Juve i Milanu jak najbardziej, a Juve mocno się zbroi i jesli Robben byłby na rynku transferowym to Juve spokojnie wyłoży nawet te 25-30 mln z bóle, a Robben by tam poszedł-to samo z Milanem.
Po prostu czuję, że Robben odejdzie gdzieś-osobiście bym nie chciał bo to jedn z ulubionych zawodników, ale gdyby miał podpisać ten kontrakt to już by to zrobił albo by się pojawiały plotki, że jest tuż tuż. chcialbym się miło rozczarować i przeczytać, że jednak zostaje.
30.04.2012 13:16
Czyli Howedes na pewno nie przyjdzie na następny sezon-i w sumie dobrze. DvB przedłużył, Dante przychodzi, to będzie dodatkowo dwóch obrońców-więc na obronę już nikt do nas nie zawita-bo Rafinha na pewno zostanie-Contento też mógłby zostać. Tą transferową bombą może się okazać ktoś kto przyjdzie w miejsce Robbena, bo jestem raczej pewien, że pożegnamy się z Arjenem po tym sezonie.
30.04.2012 12:56
Z początku też brałem te informacje nie poważnie i jako totalne i głupie ploty, ale teraz jestem niemal pewien, że niestety ale Arjen w lecie odejdzie bo nie podpisze nowego kontraktu, a za takiego zawodnika Bayern będzie chciał zarobić ze 35 mln. euro a i Robben będzie chciał sam odejść. Myślę, że po EURO przeczytamy, że Robben zagra we Włoszech albo Anglii. Ogromna szkoda.
30.04.2012 11:53
Ale Nerlinger potwierdził dziś oficjalnie, że Bayern jest zainteresowany Giroudem i chce go sprowadzić-dziś czytałem na Sport1 w tv.
29.04.2012 23:28
Ok, nie wolno lekceważyć i to jest jasne-ale powiedzmy sobie otwarcie-Chelsea w obu meczach z Barcą była zespołem bez porównania słabszym. Przecież w ciągu dwumeczu Barca trafiła chyba 4 czy 5 razy w słupek i poprzeczkę, o ilości 100% sytuacji nie wspominając-w zasadzie grała podobnie do Leverkusen, ale po prostu lepiej miała zgraną właśnie tę defensywę, która w meczu z Bayernem nie zagra- Terry, Ivanović, Ramirez, jeszcze Meireles, no i nie wiadomo czy zagra Cahill i David Luiz którzy się kurują.
Na prawdę, Chelsea mogła przegrać w dwumeczu z 8-2 i to byłby obiektywny rezultat.
29.04.2012 20:29
1) kibiców Chelsea i Bayernu będzie po połowie, dla obu grup przeznaczono po 17,5 tysiąca biletów, które zostaną rozlosowane między oficjalnymi klubami kibiców. 2) Reszta biletów przypadnie na wolną sprzedaż, sponsorów, do wygrania w konkursach itp. 3) na finał jest przygotowane 66 tysięcy miejsc na AA. Po 4) Bayern nie ma tu za wiele do gadania bo jest to organizowane pod egidą UEFA, Bayern użycza/wynajmuje stadion.
29.04.2012 20:26
Tjaaa, jasne, w sumie przez 2 sezony z Raulem Bayern grał z Schalke 5 razy, 4 razy wygrał, raz przegrał w 1/2 pucharu po bramce Raula, w reszcie meczów był totalnie Raul wyłączony i nie widoczny. Magath go sprowadził to w sumie co ma mówić.
29.04.2012 15:23
Eeee tam, ładują 17 w tabeli QPR, które ma tyle samo pkt. co 18 drużyna ze strafy spadkowej.
Bardzo dobrze, Chelsea przed finałem LM ma jeszcze do rozegrania w sumie 5 meczów, razem z dzisiejszym+ chyba finał pucharu ligi 15go czy jakoś tak.
29.04.2012 15:05
Uważam, że ten pomysł aby na finał mogli zagrać zawodnicy wykluczeni za kartki jest nieporozumieniem i po prostu głupi i nierozsądny-bo to by oznaczało, że w 1/2 finałach zawodnicy mogą robić wszystko-kosić, ciąć, grać nie fair, to by prowadziło do niebezpiecznej gry bo przecież i tak ostatecznie by nie było konsekwencji za nieprzepisową i ostrą grę, ogólnie głupota i trzeba się najpierw zastanowić o czym się mówi. Ogólnie to jest dobra zasada, że za 3 kartki się pauzuje-oczywiście nie jest to idealne rozwiązanie ale trudno znaleźć jakieś lepsze.
A co do kartki dla Alaby, raczej nabita i zawodnik nie miał szans na jakąkolwiek reakcję-więc raczej pomyłka. Ale jeśli sędzia już dyktuje 11 za takie coś to musi kartkę pokazać bo inaczej by sobie zaprzeczył bo gdyby nie pokazał to znaczy, że ręka nie była z premedytacją a przypadkowa. Szkoda, ale bardziej szkoda głupich kartek dla Gustavo i Badstubera bo na prawdę w tych sytuacjach nie musieli faulować w ten sposób-choć kartka dla Gustavo wisiała w powietrzu dłużej, ale Badstuber mógł się ocalić.
29.04.2012 14:52
Jeszcze jednego zawodnika bym widział na obronie w Bayernie-Jan Kirhoff z Mainz, ma dopiero 22 lata, ale to już świetny zawodnik i warto by się nim zainteresować bo za za 2-3 lata będzie na pewno grał w reprezentacji.
29.04.2012 01:11
Schalke jak uzupełni skład jeszcze o 2-3 zawodników to znowu będzie w pierwszej trójce. W LM będą losowani pewnie z 2 koszyka, no więc szanse na wyjście przynajmniej z grupy bardzo duże mają. Bayern-wiadomo- 1 koszyk, BVB pewnie 3 koszyk, no BMG jak się zakwalifikuje 4 koszyk.
28.04.2012 21:41
W lecie do Bayernu ma trafić podobno Mitchel Weiser-jeśli ktoś oglądał mistrzostwa u-17 w Meksyku to wie o kogo chodzi i jaki ogromny talent byśmy mieli. Super się zapowiada, na kogoś pokroju Lahm.
28.04.2012 20:52
Hunter na 4-0
28.04.2012 17:17
Spoko, co do Mullera to formę odzyska na EURO, to trochę podobny tym do Klose. Jasne, że ma gorszą tą rundę wiosenną, ale jakiemu zawodnikowi się nie trafia słabszy okres?
28.04.2012 16:32
Obrona jak na tak eksperymentalny skład i ustawienie gra dobrze-brmkę stracili? Nie. Spodziewaliście się fajerwerków w tym meczu? Nie żartujcie. Stuttgart to bardzo wymagający przeciwnik i nie rozumiem czemu piszecie tak jakby Bayern grał dziś z ogórasami do golenia.
28.04.2012 16:25
@matej1999
Loew ma podać kadrę zawodników, którzy pojadą na obóz przed mistrzostwami, 7 maja, natomiast tych, którzy pojadą na mistrzostwa chyba tuż po obozie, bo kadra na mistrzostwa od tej kadry treningowo-obozowej będzie trochę mniejsza.
28.04.2012 16:21
Ok, nie wolno lekceważyć i to jest jasne-ale powiedzmy sobie otwarcie-Chelsea w obu meczach z Barcą była zespołem bez porównania słabszym. Przecież w ciągu dwumeczu Barca trafiła chyba 4 czy 5 razy w słupek i poprzeczkę, o ilości 100% sytuacji nie wspominając-w zasadzie grała podobnie do Leverkusen, ale po prostu lepiej miała zgraną właśnie tę defensywę, która w meczu z Bayernem nie zagra- Terry, Ivanović, Ramirez, jeszcze Meireles, no i nie wiadomo czy zagra Cahill i David Luiz którzy się kurują.
Na prawdę, Chelsea mogła przegrać w dwumeczu z 8-2 i to byłby obiektywny rezultat.
28.04.2012 15:31
Neuer jest zabójcą rzutów karnych już kilka razy dzięki niemu drużyna wygrywała konkurs rzutów karnych. Pamiętam 1/8 LM z 2008 roku Porto-Schalke, najpierw podczas meczu Neuer wybronił kilka niesamowitych piłek, a potem podczas karniaków wybronił chyba 3.
27.04.2012 16:52
No ja pier...wszystko ładnie pięknie, ale musieli wpierdolicc ten napis "LigaTotal", no porażka totalna, gdyby nie ten napis to moge się założyć, że zarówno poprzednie wyjazdowe jak i te by się sprzedawały znacznie lepiej bo tamte i te są na prawde fajne i ładne.
27.04.2012 13:42
@LaBayernESTA
W Niemczech ogólnie stosunek do Polaków jest obojętnie-pozytywny, czyli ok. W zasadzie ta sama kultura, podobne podejście do życia itp. Zwłaszcza w Bawarii, która jest regionem katolickim-historycznie w Bawarii i Szwabii mieli pozytywny stosunek do Polaków i nawet w okopach pierwszej wojny światowej Bawarczyk czy Szwab wolał mieć u boku Polaka niż kogoś innego. Także jeśli masz na prawdę możliwość i nie jedziesz na pałę tylko na poważnie to ok.
27.04.2012 12:05
Już przestańcie z tym Van Buytenem, gość nie gra już od pół roku, a wy go chcecie od razu wstawiać do pierwszego składu, jasne-wynik był by pewnie taki jak 2 lata temu z Interem, kiedy Buyten z Demichelisem się ładnie opiekowali napastnikami, a tu zawodnik, który nie ma praktyki. To gadacie na Schweiniego, że "gra piach i potrzebuje praktyki", a chcecie żeby Buyten pilnował Drogbe-to są jakieś jaja.
Najbardziej racjonalna i w zasadzie jedyna obrona na finał to - Rafinha/Contento, Boateng, Tymoszczuk, Lahm - W miejsce Gustavo Kroos, a w miejsce Kroosa Muller, i tak będzie to najpewniej wyglądało podczas finału.
26.04.2012 20:34
Aha, no i Olić prawdopodobnie dogadany już z Wolfsburgiem od przyszłego sezonu. Jak na razie za 15 mln. ojro dwóch całkiem dobrych zawodników-Dante i Shaquiri.
26.04.2012 11:25
Dante oficjalnie w Bayernie od przyszłego sezonu, podpisze kontrakt na 4 lata, Bayern zapłaci ok. 5 mln. euro-potwierdziła BMG na swojej stronie dziś. Szkoda, że nie mamy go w składzie na finał, super zawodnik, który by z powodzeniem zastąpił Badstubera.
W finale za Alabę powinien zagrać Rafinha, za Badstubera Tymoszczuk, a w miejsce Gustavo przesunąć Kroosa a za Kroosa Muller-także w przypadku Bayernu brak tej trójki będzie chyba mniej odczuwalny niż dla Chelsea praktycznie wyeliminowany cały blok defensywny.
26.04.2012 11:21