Jeden i drugi nie powinien być pierwszym wyborem...
18.09.2019 21:29
@AmerikanoPseudo
Nie, nie jest. Manu wciąż lepszy, zwłaszcza po powrocie do wysokiej formy w ostatnim okresie.
17.09.2019 15:33
@lokus
Carlo poleciał po porażce z PSG, ale w samej BL miał bilans zbliżony do Kovaca. Zobaczymy co zarząd zrobi po ewentualnej porażce Kovaca w grupie z Totkami.
14.09.2019 20:58
@admin
Z tego co czytam w komentarzach, pierwsze połowa była bardzo dobra, natomiast w drugiej juz Lipsk byl lepszy, stracilismy tez po raz kolejny 2 punkty, więc akurat określenie "PO TYM MECZU" wielkiego znaczenia dla mnie nie ma- zadnych dodatkowych punktow za dobry styl w pierwszej polowie nam nie przyznaja. Swoje zdanie w 100% wyrażę jednak po obejrzeniu meczu, więc dla mnie EOT.
14.09.2019 20:55
@admin
Meczu, co się przyznaje od razu, nie oglądałem, bo posta pisze z rodzinnej imprezy urodzinowej :), ale patrząc na statystyki Ancelotti wcale nie miał ich gorszychw Bayernie jak go zwalniali. Na 6 meczow Bayern miał w az trzech czyste konto.
Przypominam jeszcze, że zapowiada się drugi sezon z rzędu totalnie bez rewelacji jeśli chodzi o Bayern, więc jakiejś reakcji zarządu można by chyba oczekiwać? Zwlaszcza, że zarząd potrafił to zrobić za Włocha, więc czemu nie teraz?
14.09.2019 20:42
Ancelotti jak go wyrzucili z Bayernu po 6 kolejkach BL: 4 zwycięstwa, 1 porażka, 1 remis, bilans 14:5
Kovac po 4 meczach BL: 2 zwycięstwa, 2 remisy, bilans 12:4
Może jakaś konsekwencja w postępowaniu zarzadu?
14.09.2019 20:34
Niemcy chyba jeszcze gorsze niż Polska :)
09.09.2019 21:29
Taki jest teraz poziom Niemiec. Nie jest to słaba drużyna, ale do najlepszych wyraźnie brakuje. Dlatego jeśli chodzi o transfery Niemców do Bayernu, to ja widzialbym obecnie jedynie Havertza i Sane.
Edytowano : 2019-09-06 22:41:59
Reszta to osłabianie Bayernu.
06.09.2019 22:40
Okienko zakończone, więc moje małe podsumowanie naszego okienka transferowego:
W skali szkolnej oceniam je na 2, czyli bardzo słabe. Wzmocniliśmy co prawda defensywę Lucasem (i tu widze spory plus), ale kolejny raz kompletnie olaliśmy najbardziej potrzebującą wzmocnień pozycję czyli skrzydła. Nie wiem co sobie myślał zarząd z naszym dyrektorem sportowym, ale gratuluje optymizmu, bo załatanie dziury po Robbery Perisicem nie jest nawet śmieszne. A kontuzja Sane nie może być tu żadnym wytłumaczeniem, bo mieli dobre pół roku (odkąd wiadomo było, że Robbery odchodzą) jak nie lepiej, by znaleźć godne zastępstwo choćby w jednej osobie. Koniec końców nie wzmocniliśmy w ogóle skrzydeł i to leci także na konto Hasana. A tak, byłbym zapomniał - Hasan...
Nie spodziewałem się, że tak szybko przyjdzie mi widzieć równie słabego jak Nerlinger dyrektora sportowego w Bayernie, ale Hasan stanął na wysokości zadania. Powiedzieć, że był fatalny, to nic nie powiedzieć. Jeśli nawet porażka z Sane idzie równie dużej części na konto Uliego czy Kalle, tak kompromitacja w sprawie Odoia, to już 100% zasługa Hasana. Bardzo fajny piłkarz, ale dyrektor denny, niestety.
02.09.2019 19:22
Nie rozumiem czemu my sciagnelismy Perisica, zamiast brać za promocyjna cenę Ziyecha.
28.08.2019 21:44
Wyobrażam sobie teraz miny zarządu, bo zakładam, że chcieli się połakomić na Wernera za darmoche w przyszłym roku. W tym wypadku wątpie, że Werner do nas dołączy, bo pieniądze zarząd będzie potrzebował na inne cele typu Havertz i Sane. No chyba, że Sane do nas nie przyjdzie, ale to będzie oznaczało, że również w przyszłym sezonie nie będziemi mieli naprawdę dobrego skrzydłowego w drużynie.
25.08.2019 18:27
Jeśli Kovac straci znowu punkty, to może być dla niego nieciekawie.
24.08.2019 08:51
25 milionów to naprawdę sporo pieniędzy jak na Sanchesa. Nie spodziewałem się, że ktoś da tyle za niego, oczywiście jeśli te plotki okażą się prawdą.
22.08.2019 18:41
Ciezko mi uwierzyc, że Lille wyłoży za Sanchesa 30 mln, nawet z bonusami.
21.08.2019 23:29
Franek w wieku 22-23 lat: https://www.youtube.com/watch?v=XuhOpyh5DU0
Franek w wieku ok 24 lat (czyli traptem rok starszy od Comana): https://www.youtube.com/watch?v=Ai6aEa0lgPQ (sorry, za fatalną jakość, ale na szybkiego tylko taki znalazłem z pierwszego roku Franka w Bayernie)
Jak widać zjadał umiejętnościami zarówno obecnego Comana jak i Gnabrego. Co więcej, widać wyraźnie, że Franek w wieku 22 lat zachowywał się bardzo podobnie do Franka 10 lat później, co najwyżej poprawił z czasem efektywność (po części też dlatego, że grał później w dużo lepszym klubie), natomiast było już od razu widać u nieg świetną technikę, opanowanie futbolówki czy zdolność wkręcania przeciwników w ziemie, czyli to z czego słynął zawsze Franek. Ja zawsze bede twierdził, że nie ma możliwości diametralnej zmiany charakterystyki piłkarza czy poziomu jego gry na treningach. Coman za 3 lata nie będzie miał wyraźnie lepszego uderzenia na bramkę czy też Gnabry nie prześcignie nagle poziomem i techniką Franka czy Arjena. Nie i tyle.
21.08.2019 21:59
@FanGraczyBayern
Nie oglądam namiętnie angielskiej ligi, ale ciężko mi sobie wyobrazić gorsze 45 minut gry (tyle wytrzymał trener zanim go zmienił w przerwie, zaliczył w trakcie meczu nawet facepalma), więc pozostaje mi wierzyć anglikom na słowo, że to mocny kandydat do najgorszego występu w historii premier league.
21.08.2019 17:03
Sanches dobry w Swansea?
W Anglii panowała ogólna opinia, że był jednym z najgorszych transferów w tamtym sezonie, a jego legendarny już występ z Chelsea był serio brany pod uwagę w angielskim plebiscycie na najgorsze występ w meczu w historii (SIC!) Premier League (tutaj wszystkie zagrania Sanchesa w tym jakże wspaniałym występie: https://www.youtube.com/watch?v=OVp5iPPscSI)
Edytowano : 2019-08-21 16:56:26
*oczywiście najgorszych transferów w całej lidze, nie w samej Swansea
Edytowano : 2019-08-21 16:58:26
Do dzisiaj się zastanawiam co on sobie myślał przy zagraniu w 0:42 tego filmiku :)
21.08.2019 16:53
Jupp w Bayernie miał zawsze swoją filozofię gry, jasno nakreśloną. Nawet w tym nieszczęśnym sezonie 2017/18r, gdy nasz skład wcale nie różnił sie zbytnio od obecnego, to była przepaść w stosunku do obecnej sytuacji. Przepaść! Oglądałeś i od razu wiedziałeś- ten facet zna się na robocie.
20.08.2019 20:54
@hoven
Jeśli za kontrolą meczu, nie idzie kreowanie akcji ofensywnych, to do tyłka z taką kontrolą meczu, bo to są tylko pozory. Zresztą co to za kontrola meczu jak się kolejny raz dostaje 2 bramki. A jeśli już Kovac nie "umie w ofensywe", to niech chociaż poprawi defensywe. Chciałeś bym ktoś ci napisał co jeszcze mamy wymagać od trenera, to ci napisałem. Poprawić defensywe, a już super fajnie by było jakby jeszcze coś nauczył naszych ofensywnych poza prostacką grą do boków i wrzutek (chociaż to płonna nadzieja). Tylko nie wyjeżdząj znowu z "idywidualnymi błędami defensorów", bo jak jeszcze raz będziesz mi próbował sugerować, że 32 stracone bramki w poprzednim sezonie, to głównie wina piłkarzy, to już do końca zwiątpie. xD
Edytowano : 2019-08-17 18:37:14
Narzekanie na TAKTYKĘ.
17.08.2019 18:36
@BastianFCB
Mi utkwiło głównie narzekanie piłkarzy na to jak ich ustawił trener na rewanż z Liverpoolem. Choć nie tylko, bo takich narzekań było w poprzednim sezonie dużo więcej i powiem ci szczerze, że nie przypominam sobie by w ostatnim czasie ktoś tak narzekał na taktykę naszego trenera jak na Kovaca. Prędzej to były narzekania na brak powołań do gry u co poniektórych rezerwowych, ale nigdy (a już na pewno nie w takim wymiarze) na taktykę trenera. Przecież Carlo też nie był finezyjny jesli chodzi o ofensywe, ale u niego za to defensywa w BL działała bardzo dobrze. Mówiono nawet, że poświęcił grę w ofensywie kosztem defensywy, ale były przynajmniej podstawy do tego by wysnuwać takie wnioski.
U Kovaca natomiast ofensywa lepsza nie jest, natomiast defensywa jest duużo gorsza.
17.08.2019 18:29
Oho, i po co te nerwy?
Zwalasz całą winę na piłkarzy, bo tak ci po prostu łatwiej, nic na to nie poradze. Gdzie ja też napisałem, że nie było krótkich podań. Napisałem, że Pep miał pomysł na grę i to jest niezaprzeczalny fakt. Jego gra opierała się na krótkich podaniach, starał się wprowadzić trójkąty i dużą wymienność podań. Miał pomysł. Tyle. To było po prostu widać. U Kovaca nic nie widać. Nie ma żadnej drużynowej piłki w zasadzie, wszystko opiera się na pojedycznych zrywach jednostek jak właśnie Coman. To ja też mogę być trenerem Bayernu. Wyszedłbym na trening i powiedział:
"Słuchajcie chłopaki, co do naszych akcji ofensywnych... Macie rozrzucać podania do boku do Comana lub Gnabrego, a oni już mają coś z tego zrobić. Niech walą na pałe podania w pole karne, może ktoś to wykończy. Jakie schematy Lewy? No to są schematy, niech se radzą."
Edytowano : 2019-08-17 18:16:10
*dużą wymienność pozycji
Edytowano : 2019-08-17 18:17:22
"A jak ktoś się sprzeciwia moim zamysłom taktycznym, to mu wlepie 10 tys kary. Rozejść się" :D
Edytowano : 2019-08-17 18:20:23
Jeszcze do Carlo. W sezonie, gdy straciliśmy 22 bramki mieliśmy na środku, Boatenga, Hummelsa, Benatie i Badstubera.
17.08.2019 18:15
@hoven
-Zabrakło mi słowa "krótkie". Bo też tak graliśmy - krótkimi podaniami, stosując (a przynajmniej starając się) trójkąty, z częstą wymiennością pozycji. Nie udawaj, że tego nie wiesz.
- Wiedziałem, że wyskoczysz z "indywidualnymi błędami". Sorka, ale takim "argumentem" mozna bronić 99% straconych bramek (inna sprawa, że bardzo słabo). A jak trener nie potrafi poprawnie ustawiać drużyny w obronie, to będziemy tracić jeszcze więcej takich bramek jak druga Herthy. BTW Tracenie zbyt wielu bramek po podaniach za plecy obrońców, to książkowy przykład źle ustawionego bloku defensywy za co odpowiada równie mocno trener.
-Carlo nie miał wcale lepszej personalnie defensywy, a działało to dużo lepiej, czego najlepszym obrazem się był bilans straconych bramek. Koniec tematu.
- Atakowaliśmy i co? "Dobrze działało"? O_O
Edytowano : 2019-08-17 18:04:37
Jeszcze odniose się do tego "siedzenia na połowie Herthy". Bardzo dużo z tego wynikło, jak widać. Druga połowa to był dramat jeśli chodzi o zagrożenie bramki rywala, bo strzeliliśmy jedynie bramkę z karnego, po totalnej głupocie obrońcy Herthy, który faulował samotnego Lewego, w chwili (niewłaściwe słowo, bo to nie była "chwila"), gdy nie było kompletnie żadnego zagrożenia z naszej strony. Klask, klask.
17.08.2019 18:01
@hoven
Już mówie odnosząc się do poszczególnych punktów:
- Lepsza organizacja w defensywie. Tracimy zdecydowanie zbyt dużo bramek, a rywal nie musi się nawet zbytnio wysilać - wystarczy najprostsza piłka za plecy naszych obrońców jak wczoraj przy drugiej bramce Herthy
- Cały Bayern Kovaca. Możemy siedzieć cały mecz na połowie przeciwnika nic nie robiąc groźnego, a przeciwnik 1-2 akcje i bramka. Żelazna obrona.
- Bo trener nie przekazuje NIC jeśli chodzi o ofensywe. Żadnych schematów w ofensywie, skomplikowanych akcji, wygląda jakby akcji ofensywnych w ogóle nie ćwiczyli
- Pep przynajmniej wprowadził coś swojego, gre podaniami, trójkąty itd. Był tam jakiś zamysł u niego (czy słuszny, to już nie wnikam), pomysł. Kovac pomysłu w ofensywie nie miał, nie ma i (prawdopodobnie) mieć nie będzie.
- Trzeba było ich w końcu puścić, a nie czekać ze zmianami do +80 minuty, pozwalając by grał taki Muller, który nie robił nic na boisku, czy Tolisso, który ostatnie 20 minut słaniał się na boisku (nie dziwie się patrząc na jego ostatni rok i ciężką kontuzje)
-nie, nie zagraliśmy. Carlo choć też nie był zbyt finezyjny w ataku (wrzutki), to przynajmniej częściej graliśmy spokojniej w tyle, na zero, a człowiek nie musiał się denerwować przy każdej akcji przeciwnika (w całym sezonie za jego kadencji Bayern stracił jedynie 22 bramki, u Kovaca 10 więcej). Carlo wyleciał po lepszej grze z bilansem po 6 meczach 14-3 i z czterema meczami wygranymi (w tym trzema do zera).
Edytowano : 2019-08-17 17:41:51
I proszę nie zwalać wszystkiego na piłkarzy, bo trener też od czegoś w koncu jest, a nie po to by sie ładnie prezentować przy linii, udając przy okazji, że się na czymś zna. Carlo wcale nie miał lepszej defensywy personalnie, a miał to dużo, duuużo lepiej poukładane niż nasz Chorwat.
Edytowano : 2019-08-17 17:44:19
Carlo w całym sezonie miał jedynie 2 porażki, Kovac 4.
17.08.2019 17:40
Sancho i 2:1 dla BVB
Edytowano : 2019-08-17 16:44:41
@diablo
Heheh, nie pomyliłem się za bardzo, bo ja już w zasadzie pod koniec lipca obstawiałem, że pierwsze pobrzękiwania o "kompletnej kadrze" zaczną się w połowie sierpnia. Ten etap właśnie mamy, następny będzie oczekiwaniem do końca okienka w nadziei na to, że to zmyła. xD
17.08.2019 16:42
@hoven
"ahahahhahahaa" Taka to była "dominacja", że przez dobre, ostatnie 30 minut nie było w zasadzie zero zagrożenia dla Herthy, a nasi wyglądali jakby grali ze sobą pierwszy raz.
Edytowano : 2019-08-17 16:38:06
Carlo wyleciał po 6 meczach, a trzy ostatnie w BL wygrał pewnie do zera (z Werderem 2:0, Mainz 4:0, Schalke 3:0).
Edytowano : 2019-08-17 16:39:44
plus do tego zwycięstwo z Bayerem 3:1
17.08.2019 16:36
Wczorajszy mecz był powtórką z rozrywki z poprzedniego sezonu, takim sezonem w pigułce. Nic się nie poprawiło. Może się powtórze, ale Carlo wylatywał po 6 kolejkach po lepszej grze Bayernu niż to co prezentuje obecnie Bayern Kovaca, i notując bilans bramkowy 14-3 oraz 4 zwycięstwa (w tym 3 do zera).
Ciekawi mnie bardzo co zaprezentuje Bayern w grupie LM.
17.08.2019 16:32
@dzordan
Nie musi byc koniecznie Roca, mozna poszukać kogoś tańszego. Na Sanchesie i tak finansowo wtopimy (czasami tak jest), niezaleznie od tego czy by grał 100 minut w sezonie czy 5000 - po prostu nie ma jakości w tym piłkarzu.
Edytowano : 2019-08-16 23:07:07
Zresztą, Kalle wszystko wyjaśnił. Moim zdaniem niepotrzebnie go trzymają w klatce, bo wartość ciągle spada, no ale to ich decyzja.
16.08.2019 23:05
Wiem, że kadra mega mała, ale Sanchesa akurat bym puścił i postarał się zarobić coś na nim, zwłaszcza, że ma jeszcze 2 lata kontraktu. I tak nic nie dawał drużynie, a można ściągnąć Rocę, albo postawić na kogoś z naszych młodych.
Edytowano : 2019-08-16 23:01:34
@Danielowaty
Akurat Cou i Sanchesa, to dwie różne pozycje, więc przyjście Cou nie zabiera miejsca drugiemu.
16.08.2019 23:00
Powiem jeszcze tylko, że za lepszą grę Carlo wylatywał z Bayernu w 2017 roku po 6 kolejkach BL. Zremisował co prawda z Wolfsburgiem 2:2 i przegrał z Hoffe, ale tak poza tym wygrane z Bayerem 3:1, i do zera z Werderem 2:0, Mainz 4:0, Schalke 3:0...
Edytowano : 2019-08-16 22:52:37
Coutinho fajne wzmocnienie na 10, ale skrzydeł dalej jak nie było, tak nie ma. Dalej okno bardzo słabe.
16.08.2019 22:51
Ten mecz to był taki Bayern Kovaca w pigułce. Typowy Kovac - fatalnie w obronie, w ataku bez pomysłu, nielogiczne zmiany. Coś czuje, że ten sezon będzie bardzo podobny do poprzedniego (czyli męczarnie przez cały rok) z tym, że tym razem może się zakończyć bez happy endu w BL.
16.08.2019 22:36
Poziom mocy transferów jest już tak wysoki, że nie czy mój laptop to wytrzyma... Niech Uli trochę przystopuje.
16.08.2019 17:31
Lewy z Neuerem to też płaczki. :P
14.08.2019 21:08
@dzojko
Trzeba czekać po prostu na zmianę warty "u góry",a może coś się w końcu ruszy.
13.08.2019 15:57
Ja z ostateczną oceną okienka wstrzymam się do jego zakończenia, ale póki co jedynie Lucas jest pozytywnym akcentem.
Persić? Dla mnie osobiście bardzo słaby transfer, który (jeśli nic się nie zmieni) sprawia, że po raz pierwszy od naprawdę dłuugiego czasu mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że to BVB ma lepsze skrzydła od nas - klub nieporównywalnie słabszy ekonomicznie zrobił dużo lepsze transfery w ofensywie.
Edytowano : 2019-08-13 15:49:39
Generalnie póki co Uli&spółka bardzo nieumiejętnie podeszli do tego okienka. Na ten moment jesteśmy ewenementem na skalę europejską (a już na pewno jeśli chodzi o drużyny z czołowych europejskich lig) pod względem liczebności kadry, a póki co bardziej osłabiliśmy się niż dokonali wzmocnień siły drużyny.
13.08.2019 15:43
Po co Daviesa, mamy Tomka Nieustraszonego. :P
12.08.2019 21:33
Tolisso tak biega jakby go dopadła grypa żołądkowa. :D
12.08.2019 21:31
O, widze, że Kovac już sobie piwko nalał. Jemu chyba też ten nastrój relaksu się już udzielił. xD
12.08.2019 21:15
Pierwszy tegoroczny crack na pokładzie. Czekam na więcej!
12.08.2019 16:44
@XYZ
Czyli to nie jest przejściowy sezon, tylko kolejne zmarnowane okienko transferowe i pójście przez zarząd po najmniejszej linii oporu. Nazywanie obecnej sytuacji "przejsciową" to IMO taka próba recjonalizowania postępowania ludzi zarządzających Bayernem i niedopuszczanie do myśli tego, że ULliemu i spółce nie zależy obecnie na realnym wzmacnianiu klubu.
11.08.2019 13:35
@Reeken89
Przejściowy sezon, bo pewnie w oczekiwaniu na Havertza i Sane. Byle tylko później nie było zdziwienia jak skończy się na przedłużeniu umowy z Perisicem (zamiast transferu Sane), a zamiast Havertza przyjdzie Werner (lub jeszcze ktoś gorszy).
11.08.2019 13:17
Mam przeczucie graniczące z pewnością, że następny sezon też będzie "przejściowy", już n-ty raz z rzędu.
Edytowano : 2019-08-11 13:14:34
@Reeken89
Jak to od czego? Przejściowy sezon od przejściowego. Proste jak 2+2=4.
Od następnego sezonu będziemy mieć pewnie nowego trenera, więc znowu będzie "przejsciowy" sezon. xD
11.08.2019 13:10
Nie wiem jak wy, ale ja jestem zrelaksowany jak nigdy. :)
08.08.2019 20:09
20:0 ławka zadowolona widze. Niko szczerzy zęby, Hasan cały w skowronkach... Jest MOC!
08.08.2019 20:08
To kiedy pierwsze pobrzękiwanie zarządu o "kompletnej kadrze"? Ja od początku obstawiam na połowę sierpnia, a później już czekanie do 1 września 23:59 na "bombe Uliego" w nadziei, że to ściema. :P
Edytowano : 2019-08-08 19:56:38
Zarząd musi powoli przyzwyczajać ludzi do rzeczywistości, więc nie mogą, ot tak, walnąć pod koniec sierpnia oświadczenie, że "transferów nie będzie". Trzeba stopniowo uświadamiać fanów. :D
08.08.2019 19:53
Przecież 90 mln to jest jego wartość na tm.
Ponoć Barca chce wypożyczyć Coutinho na jeden rok, ale chciałaby zarobić na tym ok. 20 mln + klub pozyskujący musiałby opłacić jego pensje. Nie wiem ile Coutinho zarabia w Barcelonie, ale rok wypożyczenia tego piłkarza kosztowałby Bayern gdzieś ok. 35 mln. Podziękował.
08.08.2019 15:48
@BastianFCB
W "Aawdpmgd"? :)
08.08.2019 09:50
Coś mi się widzi, że skończy się na wypożyczeniu Bale'a. Będą chcieli kolejny rok "analizowac" transfer Sane, Kalle będzie mial czas na ciagle relaksowanie, a my będziemy mieli sezon przejściowy po przejściowym.
08.08.2019 09:31
@dzordan
Niech Lewy zmieni klub jak mu nie pasuje, a nie ciągle płacz i jojczenie. Albo niech wypowiada się we wrześniu, bo się nie zna :) A nie, cały czas tylko uprawia ten narodowy sport - narzekanie. :P
Edytowano : 2019-08-07 20:32:19
Neuer też się nie zna, niech posłucha co mówi zarząd. xD
07.08.2019 20:31
Lucas miał wyleczyć sie na początek sezonu i tak się dzieje, Odoi też wraca ponoć we wrześniu do gry. Sane po operacji kolana może być niezdolny do gry nawet i pół roku. Lucas miał uraz wiązadła w kolanie i pauzował całą runde wiosenna (170 dni).
07.08.2019 19:30
Oczywiście, że nas zarząd ponosi za to wszelką odpowiedzialność. Nie ma ludzi nieomylnych, a Uli z Kalle mają sporo przewin na przestrzeni tych lat i to nic nowego. Zawalili sprawę po całości w tym wypadku (jeśli te plotki o poważnej kontuzji są oczywiście prawdą), również za powierzenie stołka dyrektora sportowego Hasanowi, ktory się na tym nie zna w ogóle.
07.08.2019 19:14
Raczej jednak my. 17 piłkarzy w kadrze, Pepe w Arsenalu. Odoi pewnie zostaje w Chelsea, Sane w City.
Teraz pewnie Bayern rzuci sie na Wernera, a Lipsk już zaciera rączki czekając z "okazyjną" ofertą dla Bayernu wynoszącą 50 mln za piłkarza z rocznym kontraktem (wyczują desperacje z kilometra). Już pomijając komu przyjdzie hasać po naszym skrzydle...
W tej sytuacji jedynie Ziyech będzie jakimkolwiek wzmocnieniem w ofensywie, przypominam, po odejściu TRZECH ofensywnych piłkarzy czyli Arjena, Franka i Jamesa.
07.08.2019 19:11
Trochę się zemściła ta opieszałość zarządu. Gdyby tak nie czekali długo, to Sane nie wystąpiłby w tym pechowym spotkaniu i dzisiaj na spokojnie przygotowywał się do sezonu z Bayernem. Mają nauczkę.
07.08.2019 19:03
Dlatego są tak pochłonięci tą "analizą" (to o niej pewniej wspominał w swojej wypowiedzi Kalle, kiedy mówił, że jest "zrelaksowany jak nigdy"), że inne, mniejsze transfery też stoją. W zasadzie temat następców Robbery "analizują" już od pół roku. Może niech pozmieniają kompy, bo chyba im ten excel słabo chodzi.
Szkoda tylko, że jak przychodzi do transferów Z klubu, to wtedy "analiza" im przyspiesza niebotycznie.
07.08.2019 18:22
@Daro
No jakbym na głównej zobaczył taki tytuł newsa, to bym chyba pękł ze śmiechu. xD
07.08.2019 12:47
Tak przy okazji waszych wspominek o Androidzie, to zaciekawił mnie jeden z jego ostatnich komentarzy...
24.09.2016, 16:34
"@DarthSmd, ja już to dawno pisałem, że jak Muller ma grać na skrzydle to już lepiej chyba grać w 10. Jego pozycja jest obok albo za plecami Lewego..."
Minęły prawie 3 lata, a Muller dalej często gra na skrzydle. I dalej z bardzo marnym skutkiem. xD Trochę takie dziwne uczucie jak się pomyśli jak ten czas szybko leci. :P
07.08.2019 12:43
Sterling wstawił jeszcze przy zdjęciu z Sane ikonke fali, cokolwiek by miało to oznaczać. :P Czyżby Sane "odpływał"?
06.08.2019 21:34
Sane, Ziyech, Roca. W takiej kolejnosci powinnismy zrobic transfery.
Edytowano : 2019-08-05 16:51:23
Wernera oczywiscie odpuscic, ewentualnie za rok wziac za free, ale wtedy podziekowac komus z dwojki Muller/Goretzka.
05.08.2019 16:50
@Sopariev
Hehe, ale nie powie już którego roku. Taka cwana bestia z tego Uliego. ;)
04.08.2019 18:42
No Sane jest już zaklepany, Uli czeka tylko na ogłoszenie transferu na odpowiedni moment tj.12 sierpnia, bo wtedy będzie koniunkcja Księżyca i Saturna.
Następnie po dużej aktywności meterorytow 14 sierpnia nastepnego dnia bedzie pelnia ksiezyca i o polnocy Uli oglosi, że przychodzi Roca.
04.08.2019 18:39
@Reeken89
Może tak być, ewentualnie pod koniec okienka w panice ścięgną na szybkiego jakichs 1-2 piłkarzy nie robiących szału i na tym będzie koniec. OMG ale by się działo jakby tak się wlasnie skończyło! Byłoby najbardziej rozczarowujace i przegrane okienko... odkąd pamiętam.
04.08.2019 18:23
Całą ta dzisiejsza sytuacja z Sane wyglada, jakby ten transfer do Bayernu byl dalej niz blizej. Czemu?
Po pierwsze, kto na parę dni przed potencjalnym transferem na +100mln wpuszcza zawodnika i ryzykuje, że dozna on poważnej kontuzji? Takie kontuzje to mogą przeciez przekreślac całe transakcje.
Po drugie tą złość Sane przy schodzeniu z boiska... O co miałby się zloscic do Pepa? Może o to, że City nie może dogadać się z Bayernem w sprawie kwoty i blokuje transfer?
04.08.2019 18:18
Bezradność w konstruowaniu akcji było widać praktycznie przez cała druga polowe, i nie, nie widziałem tam pomysłu na gre.
Pep nie mial pomysłu na drużynę? Od poczatku próbował wdrożyć tutaj swoją wariacje tiki-taki ala Bayern. Wyraźną gra trójkatami, dużą wymienności pozycji itd. Można mu zarzucic, że nie wszystko wypaliło, ale nie to, ze nie mial wyraznego planu na grę swojej druzyny. Niko go nie mial w całym poprzednim sezonie, gdzie nie nauczył drużyny ŻADNYCH schematów w ofensywie, i póki co się nic pod tym względem nie zmieniło.
04.08.2019 08:56
Przy wszystkich rzeczach, które Pepowi można zarzucic, miał jedną podstawowa zaletę - miał ułożona taktykę i własny pomysł na grę, który starał się wdrożyć i to było widać.
Kovac go nie ma. Tak najzwyczajniej na świecie nie wie jak prowadzić swoją drużynę. No sorry, ale tak to wygląda.
Jest jeszcze problem braku ambicji w klubie (to chyba jeden z glownych powodów, dla którego Pep odszedł, bo nie mógł się doprosic o transfery). Nie ma go zarząd, obecny trener, który chowa głowę w piasek, czy niektórzy piłkarze.
Tak patrzac na wszystko z boku, to chyba największe ambicje w klubie ma Lewy, Neuer i Kimmich, bo oni wyraźnie wyrażają niezadowolenie z obecnej sytuacji w klubie (zwłaszcza Lewy, którego mi naprawdę żal się powoli robi).
04.08.2019 08:37
Można dużo pisać o tym meczu, ale na pewno nie zgodzę się, że Bayern jest w przebudowie. By być w przebudowie trzeba mieć jakiś plan, projekt na zespół. My mamy klub w rozsypce. Krotkowzroczny zarzad, słabego trenera, brak pomysłu, skandalicznie wąska kadrę i zero wzmocnień w ofensywie.
Zobaczę co bedzie do końca okienka, ale na ten moment to już drugi sezon z rzędu na którego nie czekam.
03.08.2019 22:35
Ciekawe jakie miny mają Arjen i Franek po dzisiejszym "widowisku".
03.08.2019 22:28
Hasan juz pewnie pali sie by walnac jakis wywiad po meczu kim to sie Bayern nie interesuje.
03.08.2019 22:21
Uli zapewniał, że na 3 sierpnia Bayern będzie miał dobry zespół, więc ja dzisiaj śpię spokojnie.
03.08.2019 22:18
Uff... Tomek schodzi.
03.08.2019 21:54
Muller ladnie sciagnal pilke Lewemu. Jak najlepszy obronca. xD
Edytowano : 2019-08-03 21:48:53
Pierwszy do zmiany
03.08.2019 21:48
Ja bym ten sezon potraktował jako prawdziwy test dla Goretzki. Jesli nie poprawi swojej gry, to bym to sprzedał, bo będzie miał 2 lata do końca kontraktu, a trzeba w końcu też zacząć zarabiać na piłkarzach. Sporadyczne zrywy to za malo...
03.08.2019 21:24
Goretzka i Muller bardzo słabo. Tomek widać, że skrzydłowym po prostu nie jest.
03.08.2019 21:16
Trzech najlepszych piłkarzy ofensywnych Bayernu XXI wieku to Holender, Francuz i Polak. Bayern XXI wieku to też Bayern mieszany, gdzie ilość Niemcow wśród piłkarzy z pola wynosiła w każdym sezonie mniej niż 50% (zazwyczaj bliżej 40%).
Co jakiś czas widzę powraca temat "niemieckiego Bayernu", ale taki "niemiecki Bayern" nie ma dzisiaj racji bytu, gdy chce się walczyć o największe cele. Czasy się zmieniły, to nie są już lata 70-te czy 80-te. Dzisiaj Bayern musi być mieszanką najlepszych Niemcow i obcokrajowców, bo tylko tak da radę zmaksymalizowac sile druzyny. Reprezentacje narodowe poziomem zawsze będą gorsze od klubów. Zawsze!
Jak ktoś chce robić repre Niemiec w Bayernie, to moim zdaniem dba raczej o tą pierwsze drużynę, a nie klub z Monachium.
03.08.2019 18:57
Jak ktoś chce jak najszybciej wykonać karnego, bez należytej koncentracji, to zazwyczaj go nie strzela. Dzisiaj to zrobił Alaba i Boateng i mamy efekt.
31.07.2019 22:31
To ja już 100x bardziej wolałbym Pepe.
Edytowano : 2019-07-31 21:36:12
Pepe, Odoia, Ziyecha...
31.07.2019 21:35
Taki skład to możemy mieć już w tym sezonie jak wypadnie paru piłkarzy. xD Wiem wiem, lekka przesada, ale 17-stu piłkarzy w polu w kadrze to ponury żart.
31.07.2019 20:38
Ja obstawiam, że max połowa sierpnia i zaczną się pierwsze pobrzękiwania o "kompletnej kadrze". Mieli z 3 miesiace na planowanie i załatwianie pierwszych transferów w ofensywie (bo to, że Franek, Arjen i James odchodza to nie dowiedzieli się nagle w dniu otwarcia okienka, tylko dobre pół roku temu), to teraz nie załatwia 3 w jeden miesiąc.
30.07.2019 21:26
My gramy na wyjeździe?
30.07.2019 20:37
"Niemiecki Bayern"... dobry dowcip. :P
27.07.2019 19:47
Bayern nie powinien mieć średniaków w składzie w ogóle. Nawet na ławce.
17.07.2019 17:19
Ja od początku byłem i jestem wielkim zwolennikiem przyjścia CHO. Moim zdaniem chłopak ma potencjał by spokojnie przewyższyć poziomem Comana i Gnabrego. Jeśli nie idzie ściągnąć do Bayernu Sane przez niechęć samego zawodnika, to ja brałbym Odoia i Ziyecha.
14.07.2019 14:39
Dwóch bardzo dobrych ofensywnych graczy to mus, bo odeszło trzech piłkarzy tj. Franek, Arjen, James, a nie przyszedł za nich nikt.
13.07.2019 15:07
@Skobry
Może jeszcze mi powiesz, że jest mało zwrotny? :P
12.07.2019 21:58
@Skobry
To, że lubi stracić piłkę to widziałem już w meczach LM w poprzednim sezonie, ale to głównie przez to, że bardzo często chce grać nieszablonowo, czasami na siłę. Widać u niego natomiast to, że a) widzi dużo więcej niż Kingsley "patrze wyłącznie pod nogi" Coman i ma większe predyspozycje do gry na skrzydle niż Gnabry, głownie przez swoją dynamikę, przebojowość i przegląd pola.
Edytowano : 2019-07-12 21:54:05
@DonJupp4ever
Moim zdaniem nikt w Bayernie nie powinien mieć pierwszego składu "z urzędu", a większa rywalizacja w składzie zła nie jest (niech wygra lepszy). No chyba, że boicie się, że Gnabry by przegrał walkę o pierwszy skład? :P
12.07.2019 21:51
@Skobry
sezon 13/14: 11 goli, 10 asyst
sezon 14/15: 17 goli, 17 asyst
sezon 15/16: 17 goli, 12 asyst
sezon 16/17: 12 goli, 20 asyst
sezon 17/18: 9 goli, 17 asyst
sezon 18/19: 21 goli, 24 asysty
Jasne, jego ostatni sezon był szczególnie udany, ale z pewnością nie można powiedzieć, że to był jednorazowy wyskok, bo stosunkowo równą formę prezentował na przestrzeni dobrych 5 lat.
Edytowano : 2019-07-12 21:46:28
@Hourdeau
No, o czym to świadczy? O słabości Ajaxy w lidze holenderskiej, czy raczej o sile PSV? Bo mówimy tutaj o Ajaxie, który w całym sezonie przegrał tylko 4 mecze i strzelił prawie 120 bramek. Nie wiem co mogli zrobić więcej w tamtym sezonie.
Edytowano : 2019-07-12 21:48:17
To tak jakby Bayern wygrał 30 meczów w sezonie i mieć do niego pretensje, że nie zdominował ligi, gdy BVB wygrało 29 meczów i straciło zaledwie 3 punkty do pierwszego miejsca.
12.07.2019 21:42
@Skobry
Czemu? Ziyech jest bardzo wszechstronny, może grac z powodzeniem zarówno na 10 jak i na skrzydle, bez utraty jakości . To taki wolny elektron.
Edytowano : 2019-07-12 21:15:30
Dla mnie Ziyech już dawno powinien być nie tyle zaklepany, co zaprezentowany w Bayernie. I wtedy można czekać na Sane.
12.07.2019 21:12
@fcb25
No mogłoby tak być, ale w chwili ustawienia na 10 Mulera/Goretzke na skrzydle wolałbym widzieć właśnie Ziyecha, a nie Gnabrego. Zresztą to tylko takie gadanie, równie dobrze Bayern może nie ściągnąć ani Sane ani Ziyecha.
12.07.2019 20:59
Sane i Ziyech/Pepe (obojętnie kogo z tej drugiej pary, chociaz preferuje Ziyecha) i nasze skrzydła wreszcie byłby bardzo fajne. Na ławke Coman i Gnabry i nawet by to wyglądało. :)
Edytowano : 2019-07-12 21:03:30
W każdym razie nawet taki piłkarz jak Sane sam nie wystarczy - drugi, świetny ofensywny zawodnik do podstawy jest nam potrzebny.
12.07.2019 20:53
Będzie taki efekt domina, że skończymy pewnie z jakimś Bergwijnem czy innym Carrasco.
12.07.2019 15:43
Ja widziałbym Ziyecha na skrzydle, bo Gnabry mnie nie przekonuje. Już wolałbym nawet Tomka widzieć za Lewym i Ziyecha na skrzydle.
11.07.2019 15:57
Na Sane i Dembele szans raczej nie ma, ale ja dwójką Sane-Ziyech był nie pogardził, mielibyśmy w końcu jakieś skrzydła w tym Bayernie po odejściu Robbery. Koszt tej dwójki pewnie zamknąłby się w kwocie 150 mln.
11.07.2019 15:48
"„Bawarczycy” mają również oczekiwać od swojego szkoleniowca, aby ten przedstawił im przejrzysty plan na grę w ofensywie."
Ha, wiedziałem, że nasza gra w ofensywie w poprzednim sezonie to była prowizorka od samego początku. Nie było żadnych wyćwiczonych schematów i to jest tylko i wyłącznie wina sztabu trenerskiego.
11.07.2019 15:44
Sane, Ziyech (ewentualnie Odoi) + jakiś środkowy pomocnik i ja jestem ukontentowany.
09.07.2019 18:30
Dzięki wielkie Arjen! Razem z Frankiem byliście najlepszym duetem w Bayernie jaki przyszło mi oglądać za mojego życia. Już mi brakuje Robbery. Szkoda tylko, że nie ma szans ich zastąpić 1:1, bo Coman i Gnabry są przynajmniej 2 klasy gorsi.
04.07.2019 22:37
@mdbayern
Czemu nie miałaby być to prawda? Zarząd wielokrotnie na przestrzeni ostatnich lat pokazywał, że dla nich nie istnieje coś takiego jak kontuzje w trakcie sezonu. To znaczy istnieją, ale wyłącznie jako "niespodziewane zjawisko", więc nie kalkulują ich możliwego występowania przy ustalaniu kadry.
04.07.2019 12:44
@RedMistrzuPL
https://www.youtube.com/watch?v=YEEEPCAI1lA)
No, reaktywować jarmark Europa tylko w wersji Niemieckiej, na AA, wprowadzić opłaty za stoiska i od razu wpływy do klubu powinny pójść w górę. ;)
02.07.2019 22:00
Uli ma już zaklepane transfery, czeka tylko na odpowiednią koniunkcje planet, by je ogłosić. 16 lipca będzie odpowiednim dniem, bo wtedy będzie zaćmienie księżyca.
Edytowano : 2019-07-02 19:12:03
Sorki, ale te wszystkie transferowe teorie mnie już trochę bawią. :P
02.07.2019 19:08
@Reeken89
No pamiętam to. Zresztą nie tylko Juve, bo takich klubowych deklaracji o wzorowani się na Bayernie było więcej. :)
01.07.2019 20:25
No trzeba przyznać, że Juve zaczyna od dłuższego czasu robić naprawdę fajne transfery. Podoba mi się jak zarządzają klubem.
Edytowano : 2019-07-01 20:22:28
@TomiiiFCB
Byłoby super jakby doszedł Sane i Ziyech, ale w moim odczuciu dziura jaka robi się powoli w klubie jest nie do załatania w jednym okienku, a już na pewno nie do załatania w sposób "poprawny" (czyt. za pomocą właściwych piłkarzy), choć oczywiście mogę się mylić. Nie powiedziałbym jednak, że jestem z tego powodu szczególnie przybity, bo do tego "schematu okienka transferowego" z poprzedniego komentarza już się trochę przyzwyczaiłem.
01.07.2019 20:16
czerwiec - "nawet się okienko nie rozpoczęło, nie ma co panikować, Uli ma już zaklepane transfery, tylko trzeba poczekać."
początek lipca - "okienko dopiero co się rozpoczęło, jest jeszcze kupa czasu"
początek sierpnia - "jeszcze jest sporo czasu, transfery nie robi się od tak, na szybkiego, poczekajmy z opiniami do końca okienka"
31 sierpnia - wszyscy na stronie czekają do północy w nadziei na "bombe Uliego" i na to, że tekst Uliego 2 tygodnie wcześniej o "kompletnej kadrze" to zmyła.
1 wrzesień - (cisza na stronie)... :)
01.07.2019 19:37
Najlepsze jest to, że to m.in. BVB jest najbardziej za pozostaniem zasady 50+1, Bayern chciałby zniesienie tej zasady, bo jak Uli twierdzi "osłabia ona konkurencje" w lidze.
Jeden i drugi nie powinien być pierwszym wyborem...
18.09.2019 21:29
@AmerikanoPseudo
Nie, nie jest. Manu wciąż lepszy, zwłaszcza po powrocie do wysokiej formy w ostatnim okresie.
17.09.2019 15:33
@lokus
Carlo poleciał po porażce z PSG, ale w samej BL miał bilans zbliżony do Kovaca. Zobaczymy co zarząd zrobi po ewentualnej porażce Kovaca w grupie z Totkami.
14.09.2019 20:58
@admin
Z tego co czytam w komentarzach, pierwsze połowa była bardzo dobra, natomiast w drugiej juz Lipsk byl lepszy, stracilismy tez po raz kolejny 2 punkty, więc akurat określenie "PO TYM MECZU" wielkiego znaczenia dla mnie nie ma- zadnych dodatkowych punktow za dobry styl w pierwszej polowie nam nie przyznaja. Swoje zdanie w 100% wyrażę jednak po obejrzeniu meczu, więc dla mnie EOT.
14.09.2019 20:55
@admin
Meczu, co się przyznaje od razu, nie oglądałem, bo posta pisze z rodzinnej imprezy urodzinowej :), ale patrząc na statystyki Ancelotti wcale nie miał ich gorszychw Bayernie jak go zwalniali. Na 6 meczow Bayern miał w az trzech czyste konto.
Przypominam jeszcze, że zapowiada się drugi sezon z rzędu totalnie bez rewelacji jeśli chodzi o Bayern, więc jakiejś reakcji zarządu można by chyba oczekiwać? Zwlaszcza, że zarząd potrafił to zrobić za Włocha, więc czemu nie teraz?
14.09.2019 20:42
Ancelotti jak go wyrzucili z Bayernu po 6 kolejkach BL: 4 zwycięstwa, 1 porażka, 1 remis, bilans 14:5
Kovac po 4 meczach BL: 2 zwycięstwa, 2 remisy, bilans 12:4
Może jakaś konsekwencja w postępowaniu zarzadu?
14.09.2019 20:34
Niemcy chyba jeszcze gorsze niż Polska :)
09.09.2019 21:29
Taki jest teraz poziom Niemiec. Nie jest to słaba drużyna, ale do najlepszych wyraźnie brakuje. Dlatego jeśli chodzi o transfery Niemców do Bayernu, to ja widzialbym obecnie jedynie Havertza i Sane.
Edytowano : 2019-09-06 22:41:59
Reszta to osłabianie Bayernu.
06.09.2019 22:40
Okienko zakończone, więc moje małe podsumowanie naszego okienka transferowego:
W skali szkolnej oceniam je na 2, czyli bardzo słabe. Wzmocniliśmy co prawda defensywę Lucasem (i tu widze spory plus), ale kolejny raz kompletnie olaliśmy najbardziej potrzebującą wzmocnień pozycję czyli skrzydła. Nie wiem co sobie myślał zarząd z naszym dyrektorem sportowym, ale gratuluje optymizmu, bo załatanie dziury po Robbery Perisicem nie jest nawet śmieszne. A kontuzja Sane nie może być tu żadnym wytłumaczeniem, bo mieli dobre pół roku (odkąd wiadomo było, że Robbery odchodzą) jak nie lepiej, by znaleźć godne zastępstwo choćby w jednej osobie. Koniec końców nie wzmocniliśmy w ogóle skrzydeł i to leci także na konto Hasana. A tak, byłbym zapomniał - Hasan...
Nie spodziewałem się, że tak szybko przyjdzie mi widzieć równie słabego jak Nerlinger dyrektora sportowego w Bayernie, ale Hasan stanął na wysokości zadania. Powiedzieć, że był fatalny, to nic nie powiedzieć. Jeśli nawet porażka z Sane idzie równie dużej części na konto Uliego czy Kalle, tak kompromitacja w sprawie Odoia, to już 100% zasługa Hasana. Bardzo fajny piłkarz, ale dyrektor denny, niestety.
02.09.2019 19:22
Nie rozumiem czemu my sciagnelismy Perisica, zamiast brać za promocyjna cenę Ziyecha.
28.08.2019 21:44
Wyobrażam sobie teraz miny zarządu, bo zakładam, że chcieli się połakomić na Wernera za darmoche w przyszłym roku. W tym wypadku wątpie, że Werner do nas dołączy, bo pieniądze zarząd będzie potrzebował na inne cele typu Havertz i Sane. No chyba, że Sane do nas nie przyjdzie, ale to będzie oznaczało, że również w przyszłym sezonie nie będziemi mieli naprawdę dobrego skrzydłowego w drużynie.
25.08.2019 18:27
Jeśli Kovac straci znowu punkty, to może być dla niego nieciekawie.
24.08.2019 08:51
25 milionów to naprawdę sporo pieniędzy jak na Sanchesa. Nie spodziewałem się, że ktoś da tyle za niego, oczywiście jeśli te plotki okażą się prawdą.
22.08.2019 18:41
Ciezko mi uwierzyc, że Lille wyłoży za Sanchesa 30 mln, nawet z bonusami.
21.08.2019 23:29
Franek w wieku 22-23 lat: https://www.youtube.com/watch?v=XuhOpyh5DU0
Franek w wieku ok 24 lat (czyli traptem rok starszy od Comana): https://www.youtube.com/watch?v=Ai6aEa0lgPQ (sorry, za fatalną jakość, ale na szybkiego tylko taki znalazłem z pierwszego roku Franka w Bayernie)
Jak widać zjadał umiejętnościami zarówno obecnego Comana jak i Gnabrego. Co więcej, widać wyraźnie, że Franek w wieku 22 lat zachowywał się bardzo podobnie do Franka 10 lat później, co najwyżej poprawił z czasem efektywność (po części też dlatego, że grał później w dużo lepszym klubie), natomiast było już od razu widać u nieg świetną technikę, opanowanie futbolówki czy zdolność wkręcania przeciwników w ziemie, czyli to z czego słynął zawsze Franek. Ja zawsze bede twierdził, że nie ma możliwości diametralnej zmiany charakterystyki piłkarza czy poziomu jego gry na treningach. Coman za 3 lata nie będzie miał wyraźnie lepszego uderzenia na bramkę czy też Gnabry nie prześcignie nagle poziomem i techniką Franka czy Arjena. Nie i tyle.
21.08.2019 21:59
@FanGraczyBayern
Nie oglądam namiętnie angielskiej ligi, ale ciężko mi sobie wyobrazić gorsze 45 minut gry (tyle wytrzymał trener zanim go zmienił w przerwie, zaliczył w trakcie meczu nawet facepalma), więc pozostaje mi wierzyć anglikom na słowo, że to mocny kandydat do najgorszego występu w historii premier league.
21.08.2019 17:03
Sanches dobry w Swansea?
W Anglii panowała ogólna opinia, że był jednym z najgorszych transferów w tamtym sezonie, a jego legendarny już występ z Chelsea był serio brany pod uwagę w angielskim plebiscycie na najgorsze występ w meczu w historii (SIC!) Premier League (tutaj wszystkie zagrania Sanchesa w tym jakże wspaniałym występie: https://www.youtube.com/watch?v=OVp5iPPscSI)
Edytowano : 2019-08-21 16:56:26
*oczywiście najgorszych transferów w całej lidze, nie w samej Swansea
Edytowano : 2019-08-21 16:58:26
Do dzisiaj się zastanawiam co on sobie myślał przy zagraniu w 0:42 tego filmiku :)
21.08.2019 16:53
Jupp w Bayernie miał zawsze swoją filozofię gry, jasno nakreśloną. Nawet w tym nieszczęśnym sezonie 2017/18r, gdy nasz skład wcale nie różnił sie zbytnio od obecnego, to była przepaść w stosunku do obecnej sytuacji. Przepaść! Oglądałeś i od razu wiedziałeś- ten facet zna się na robocie.
20.08.2019 20:54
@hoven
Jeśli za kontrolą meczu, nie idzie kreowanie akcji ofensywnych, to do tyłka z taką kontrolą meczu, bo to są tylko pozory. Zresztą co to za kontrola meczu jak się kolejny raz dostaje 2 bramki. A jeśli już Kovac nie "umie w ofensywe", to niech chociaż poprawi defensywe. Chciałeś bym ktoś ci napisał co jeszcze mamy wymagać od trenera, to ci napisałem. Poprawić defensywe, a już super fajnie by było jakby jeszcze coś nauczył naszych ofensywnych poza prostacką grą do boków i wrzutek (chociaż to płonna nadzieja). Tylko nie wyjeżdząj znowu z "idywidualnymi błędami defensorów", bo jak jeszcze raz będziesz mi próbował sugerować, że 32 stracone bramki w poprzednim sezonie, to głównie wina piłkarzy, to już do końca zwiątpie. xD
Edytowano : 2019-08-17 18:37:14
Narzekanie na TAKTYKĘ.
17.08.2019 18:36
@BastianFCB
Mi utkwiło głównie narzekanie piłkarzy na to jak ich ustawił trener na rewanż z Liverpoolem. Choć nie tylko, bo takich narzekań było w poprzednim sezonie dużo więcej i powiem ci szczerze, że nie przypominam sobie by w ostatnim czasie ktoś tak narzekał na taktykę naszego trenera jak na Kovaca. Prędzej to były narzekania na brak powołań do gry u co poniektórych rezerwowych, ale nigdy (a już na pewno nie w takim wymiarze) na taktykę trenera. Przecież Carlo też nie był finezyjny jesli chodzi o ofensywe, ale u niego za to defensywa w BL działała bardzo dobrze. Mówiono nawet, że poświęcił grę w ofensywie kosztem defensywy, ale były przynajmniej podstawy do tego by wysnuwać takie wnioski.
U Kovaca natomiast ofensywa lepsza nie jest, natomiast defensywa jest duużo gorsza.
17.08.2019 18:29
Oho, i po co te nerwy?
Zwalasz całą winę na piłkarzy, bo tak ci po prostu łatwiej, nic na to nie poradze. Gdzie ja też napisałem, że nie było krótkich podań. Napisałem, że Pep miał pomysł na grę i to jest niezaprzeczalny fakt. Jego gra opierała się na krótkich podaniach, starał się wprowadzić trójkąty i dużą wymienność podań. Miał pomysł. Tyle. To było po prostu widać. U Kovaca nic nie widać. Nie ma żadnej drużynowej piłki w zasadzie, wszystko opiera się na pojedycznych zrywach jednostek jak właśnie Coman. To ja też mogę być trenerem Bayernu. Wyszedłbym na trening i powiedział:
"Słuchajcie chłopaki, co do naszych akcji ofensywnych... Macie rozrzucać podania do boku do Comana lub Gnabrego, a oni już mają coś z tego zrobić. Niech walą na pałe podania w pole karne, może ktoś to wykończy. Jakie schematy Lewy? No to są schematy, niech se radzą."
Edytowano : 2019-08-17 18:16:10
*dużą wymienność pozycji
Edytowano : 2019-08-17 18:17:22
"A jak ktoś się sprzeciwia moim zamysłom taktycznym, to mu wlepie 10 tys kary. Rozejść się" :D
Edytowano : 2019-08-17 18:20:23
Jeszcze do Carlo. W sezonie, gdy straciliśmy 22 bramki mieliśmy na środku, Boatenga, Hummelsa, Benatie i Badstubera.
17.08.2019 18:15
@hoven
-Zabrakło mi słowa "krótkie". Bo też tak graliśmy - krótkimi podaniami, stosując (a przynajmniej starając się) trójkąty, z częstą wymiennością pozycji. Nie udawaj, że tego nie wiesz.
- Wiedziałem, że wyskoczysz z "indywidualnymi błędami". Sorka, ale takim "argumentem" mozna bronić 99% straconych bramek (inna sprawa, że bardzo słabo). A jak trener nie potrafi poprawnie ustawiać drużyny w obronie, to będziemy tracić jeszcze więcej takich bramek jak druga Herthy. BTW Tracenie zbyt wielu bramek po podaniach za plecy obrońców, to książkowy przykład źle ustawionego bloku defensywy za co odpowiada równie mocno trener.
-Carlo nie miał wcale lepszej personalnie defensywy, a działało to dużo lepiej, czego najlepszym obrazem się był bilans straconych bramek. Koniec tematu.
- Atakowaliśmy i co? "Dobrze działało"? O_O
Edytowano : 2019-08-17 18:04:37
Jeszcze odniose się do tego "siedzenia na połowie Herthy". Bardzo dużo z tego wynikło, jak widać. Druga połowa to był dramat jeśli chodzi o zagrożenie bramki rywala, bo strzeliliśmy jedynie bramkę z karnego, po totalnej głupocie obrońcy Herthy, który faulował samotnego Lewego, w chwili (niewłaściwe słowo, bo to nie była "chwila"), gdy nie było kompletnie żadnego zagrożenia z naszej strony. Klask, klask.
17.08.2019 18:01
@hoven
Już mówie odnosząc się do poszczególnych punktów:
- Lepsza organizacja w defensywie. Tracimy zdecydowanie zbyt dużo bramek, a rywal nie musi się nawet zbytnio wysilać - wystarczy najprostsza piłka za plecy naszych obrońców jak wczoraj przy drugiej bramce Herthy
- Cały Bayern Kovaca. Możemy siedzieć cały mecz na połowie przeciwnika nic nie robiąc groźnego, a przeciwnik 1-2 akcje i bramka. Żelazna obrona.
- Bo trener nie przekazuje NIC jeśli chodzi o ofensywe. Żadnych schematów w ofensywie, skomplikowanych akcji, wygląda jakby akcji ofensywnych w ogóle nie ćwiczyli
- Pep przynajmniej wprowadził coś swojego, gre podaniami, trójkąty itd. Był tam jakiś zamysł u niego (czy słuszny, to już nie wnikam), pomysł. Kovac pomysłu w ofensywie nie miał, nie ma i (prawdopodobnie) mieć nie będzie.
- Trzeba było ich w końcu puścić, a nie czekać ze zmianami do +80 minuty, pozwalając by grał taki Muller, który nie robił nic na boisku, czy Tolisso, który ostatnie 20 minut słaniał się na boisku (nie dziwie się patrząc na jego ostatni rok i ciężką kontuzje)
-nie, nie zagraliśmy. Carlo choć też nie był zbyt finezyjny w ataku (wrzutki), to przynajmniej częściej graliśmy spokojniej w tyle, na zero, a człowiek nie musiał się denerwować przy każdej akcji przeciwnika (w całym sezonie za jego kadencji Bayern stracił jedynie 22 bramki, u Kovaca 10 więcej). Carlo wyleciał po lepszej grze z bilansem po 6 meczach 14-3 i z czterema meczami wygranymi (w tym trzema do zera).
Edytowano : 2019-08-17 17:41:51
I proszę nie zwalać wszystkiego na piłkarzy, bo trener też od czegoś w koncu jest, a nie po to by sie ładnie prezentować przy linii, udając przy okazji, że się na czymś zna. Carlo wcale nie miał lepszej defensywy personalnie, a miał to dużo, duuużo lepiej poukładane niż nasz Chorwat.
Edytowano : 2019-08-17 17:44:19
Carlo w całym sezonie miał jedynie 2 porażki, Kovac 4.
17.08.2019 17:40
Sancho i 2:1 dla BVB
Edytowano : 2019-08-17 16:44:41
@diablo
Heheh, nie pomyliłem się za bardzo, bo ja już w zasadzie pod koniec lipca obstawiałem, że pierwsze pobrzękiwania o "kompletnej kadrze" zaczną się w połowie sierpnia. Ten etap właśnie mamy, następny będzie oczekiwaniem do końca okienka w nadziei na to, że to zmyła. xD
17.08.2019 16:42
@hoven
"ahahahhahahaa" Taka to była "dominacja", że przez dobre, ostatnie 30 minut nie było w zasadzie zero zagrożenia dla Herthy, a nasi wyglądali jakby grali ze sobą pierwszy raz.
Edytowano : 2019-08-17 16:38:06
Carlo wyleciał po 6 meczach, a trzy ostatnie w BL wygrał pewnie do zera (z Werderem 2:0, Mainz 4:0, Schalke 3:0).
Edytowano : 2019-08-17 16:39:44
plus do tego zwycięstwo z Bayerem 3:1
17.08.2019 16:36
Wczorajszy mecz był powtórką z rozrywki z poprzedniego sezonu, takim sezonem w pigułce. Nic się nie poprawiło. Może się powtórze, ale Carlo wylatywał po 6 kolejkach po lepszej grze Bayernu niż to co prezentuje obecnie Bayern Kovaca, i notując bilans bramkowy 14-3 oraz 4 zwycięstwa (w tym 3 do zera).
Ciekawi mnie bardzo co zaprezentuje Bayern w grupie LM.
17.08.2019 16:32
@dzordan
Nie musi byc koniecznie Roca, mozna poszukać kogoś tańszego. Na Sanchesie i tak finansowo wtopimy (czasami tak jest), niezaleznie od tego czy by grał 100 minut w sezonie czy 5000 - po prostu nie ma jakości w tym piłkarzu.
Edytowano : 2019-08-16 23:07:07
Zresztą, Kalle wszystko wyjaśnił. Moim zdaniem niepotrzebnie go trzymają w klatce, bo wartość ciągle spada, no ale to ich decyzja.
16.08.2019 23:05
Wiem, że kadra mega mała, ale Sanchesa akurat bym puścił i postarał się zarobić coś na nim, zwłaszcza, że ma jeszcze 2 lata kontraktu. I tak nic nie dawał drużynie, a można ściągnąć Rocę, albo postawić na kogoś z naszych młodych.
Edytowano : 2019-08-16 23:01:34
@Danielowaty
Akurat Cou i Sanchesa, to dwie różne pozycje, więc przyjście Cou nie zabiera miejsca drugiemu.
16.08.2019 23:00
Powiem jeszcze tylko, że za lepszą grę Carlo wylatywał z Bayernu w 2017 roku po 6 kolejkach BL. Zremisował co prawda z Wolfsburgiem 2:2 i przegrał z Hoffe, ale tak poza tym wygrane z Bayerem 3:1, i do zera z Werderem 2:0, Mainz 4:0, Schalke 3:0...
Edytowano : 2019-08-16 22:52:37
Coutinho fajne wzmocnienie na 10, ale skrzydeł dalej jak nie było, tak nie ma. Dalej okno bardzo słabe.
16.08.2019 22:51
Ten mecz to był taki Bayern Kovaca w pigułce. Typowy Kovac - fatalnie w obronie, w ataku bez pomysłu, nielogiczne zmiany. Coś czuje, że ten sezon będzie bardzo podobny do poprzedniego (czyli męczarnie przez cały rok) z tym, że tym razem może się zakończyć bez happy endu w BL.
16.08.2019 22:36
Poziom mocy transferów jest już tak wysoki, że nie czy mój laptop to wytrzyma... Niech Uli trochę przystopuje.
16.08.2019 17:31
Lewy z Neuerem to też płaczki. :P
14.08.2019 21:08
@dzojko
Trzeba czekać po prostu na zmianę warty "u góry",a może coś się w końcu ruszy.
13.08.2019 15:57
Ja z ostateczną oceną okienka wstrzymam się do jego zakończenia, ale póki co jedynie Lucas jest pozytywnym akcentem.
Persić? Dla mnie osobiście bardzo słaby transfer, który (jeśli nic się nie zmieni) sprawia, że po raz pierwszy od naprawdę dłuugiego czasu mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że to BVB ma lepsze skrzydła od nas - klub nieporównywalnie słabszy ekonomicznie zrobił dużo lepsze transfery w ofensywie.
Edytowano : 2019-08-13 15:49:39
Generalnie póki co Uli&spółka bardzo nieumiejętnie podeszli do tego okienka. Na ten moment jesteśmy ewenementem na skalę europejską (a już na pewno jeśli chodzi o drużyny z czołowych europejskich lig) pod względem liczebności kadry, a póki co bardziej osłabiliśmy się niż dokonali wzmocnień siły drużyny.
13.08.2019 15:43
Po co Daviesa, mamy Tomka Nieustraszonego. :P
12.08.2019 21:33
Tolisso tak biega jakby go dopadła grypa żołądkowa. :D
12.08.2019 21:31
O, widze, że Kovac już sobie piwko nalał. Jemu chyba też ten nastrój relaksu się już udzielił. xD
12.08.2019 21:15
Pierwszy tegoroczny crack na pokładzie. Czekam na więcej!
12.08.2019 16:44
@XYZ
Czyli to nie jest przejściowy sezon, tylko kolejne zmarnowane okienko transferowe i pójście przez zarząd po najmniejszej linii oporu. Nazywanie obecnej sytuacji "przejsciową" to IMO taka próba recjonalizowania postępowania ludzi zarządzających Bayernem i niedopuszczanie do myśli tego, że ULliemu i spółce nie zależy obecnie na realnym wzmacnianiu klubu.
11.08.2019 13:35
@Reeken89
Przejściowy sezon, bo pewnie w oczekiwaniu na Havertza i Sane. Byle tylko później nie było zdziwienia jak skończy się na przedłużeniu umowy z Perisicem (zamiast transferu Sane), a zamiast Havertza przyjdzie Werner (lub jeszcze ktoś gorszy).
11.08.2019 13:17
Mam przeczucie graniczące z pewnością, że następny sezon też będzie "przejściowy", już n-ty raz z rzędu.
Edytowano : 2019-08-11 13:14:34
@Reeken89
Jak to od czego? Przejściowy sezon od przejściowego. Proste jak 2+2=4.
Od następnego sezonu będziemy mieć pewnie nowego trenera, więc znowu będzie "przejsciowy" sezon. xD
11.08.2019 13:10
Nie wiem jak wy, ale ja jestem zrelaksowany jak nigdy. :)
08.08.2019 20:09
20:0 ławka zadowolona widze. Niko szczerzy zęby, Hasan cały w skowronkach... Jest MOC!
08.08.2019 20:08
To kiedy pierwsze pobrzękiwanie zarządu o "kompletnej kadrze"? Ja od początku obstawiam na połowę sierpnia, a później już czekanie do 1 września 23:59 na "bombe Uliego" w nadziei, że to ściema. :P
Edytowano : 2019-08-08 19:56:38
Zarząd musi powoli przyzwyczajać ludzi do rzeczywistości, więc nie mogą, ot tak, walnąć pod koniec sierpnia oświadczenie, że "transferów nie będzie". Trzeba stopniowo uświadamiać fanów. :D
08.08.2019 19:53
Przecież 90 mln to jest jego wartość na tm.
Ponoć Barca chce wypożyczyć Coutinho na jeden rok, ale chciałaby zarobić na tym ok. 20 mln + klub pozyskujący musiałby opłacić jego pensje. Nie wiem ile Coutinho zarabia w Barcelonie, ale rok wypożyczenia tego piłkarza kosztowałby Bayern gdzieś ok. 35 mln. Podziękował.
08.08.2019 15:48
@BastianFCB
W "Aawdpmgd"? :)
08.08.2019 09:50
Coś mi się widzi, że skończy się na wypożyczeniu Bale'a. Będą chcieli kolejny rok "analizowac" transfer Sane, Kalle będzie mial czas na ciagle relaksowanie, a my będziemy mieli sezon przejściowy po przejściowym.
08.08.2019 09:31
@dzordan
Niech Lewy zmieni klub jak mu nie pasuje, a nie ciągle płacz i jojczenie. Albo niech wypowiada się we wrześniu, bo się nie zna :) A nie, cały czas tylko uprawia ten narodowy sport - narzekanie. :P
Edytowano : 2019-08-07 20:32:19
Neuer też się nie zna, niech posłucha co mówi zarząd. xD
07.08.2019 20:31
Lucas miał wyleczyć sie na początek sezonu i tak się dzieje, Odoi też wraca ponoć we wrześniu do gry. Sane po operacji kolana może być niezdolny do gry nawet i pół roku. Lucas miał uraz wiązadła w kolanie i pauzował całą runde wiosenna (170 dni).
07.08.2019 19:30
Oczywiście, że nas zarząd ponosi za to wszelką odpowiedzialność. Nie ma ludzi nieomylnych, a Uli z Kalle mają sporo przewin na przestrzeni tych lat i to nic nowego. Zawalili sprawę po całości w tym wypadku (jeśli te plotki o poważnej kontuzji są oczywiście prawdą), również za powierzenie stołka dyrektora sportowego Hasanowi, ktory się na tym nie zna w ogóle.
07.08.2019 19:14
Raczej jednak my. 17 piłkarzy w kadrze, Pepe w Arsenalu. Odoi pewnie zostaje w Chelsea, Sane w City.
Teraz pewnie Bayern rzuci sie na Wernera, a Lipsk już zaciera rączki czekając z "okazyjną" ofertą dla Bayernu wynoszącą 50 mln za piłkarza z rocznym kontraktem (wyczują desperacje z kilometra). Już pomijając komu przyjdzie hasać po naszym skrzydle...
W tej sytuacji jedynie Ziyech będzie jakimkolwiek wzmocnieniem w ofensywie, przypominam, po odejściu TRZECH ofensywnych piłkarzy czyli Arjena, Franka i Jamesa.
07.08.2019 19:11
Trochę się zemściła ta opieszałość zarządu. Gdyby tak nie czekali długo, to Sane nie wystąpiłby w tym pechowym spotkaniu i dzisiaj na spokojnie przygotowywał się do sezonu z Bayernem. Mają nauczkę.
07.08.2019 19:03
Dlatego są tak pochłonięci tą "analizą" (to o niej pewniej wspominał w swojej wypowiedzi Kalle, kiedy mówił, że jest "zrelaksowany jak nigdy"), że inne, mniejsze transfery też stoją. W zasadzie temat następców Robbery "analizują" już od pół roku. Może niech pozmieniają kompy, bo chyba im ten excel słabo chodzi.
Szkoda tylko, że jak przychodzi do transferów Z klubu, to wtedy "analiza" im przyspiesza niebotycznie.
07.08.2019 18:22
@Daro
No jakbym na głównej zobaczył taki tytuł newsa, to bym chyba pękł ze śmiechu. xD
07.08.2019 12:47
Tak przy okazji waszych wspominek o Androidzie, to zaciekawił mnie jeden z jego ostatnich komentarzy...
24.09.2016, 16:34
"@DarthSmd, ja już to dawno pisałem, że jak Muller ma grać na skrzydle to już lepiej chyba grać w 10. Jego pozycja jest obok albo za plecami Lewego..."
Minęły prawie 3 lata, a Muller dalej często gra na skrzydle. I dalej z bardzo marnym skutkiem. xD Trochę takie dziwne uczucie jak się pomyśli jak ten czas szybko leci. :P
07.08.2019 12:43
Sterling wstawił jeszcze przy zdjęciu z Sane ikonke fali, cokolwiek by miało to oznaczać. :P Czyżby Sane "odpływał"?
06.08.2019 21:34
Sane, Ziyech, Roca. W takiej kolejnosci powinnismy zrobic transfery.
Edytowano : 2019-08-05 16:51:23
Wernera oczywiscie odpuscic, ewentualnie za rok wziac za free, ale wtedy podziekowac komus z dwojki Muller/Goretzka.
05.08.2019 16:50
@Sopariev
Hehe, ale nie powie już którego roku. Taka cwana bestia z tego Uliego. ;)
04.08.2019 18:42
No Sane jest już zaklepany, Uli czeka tylko na ogłoszenie transferu na odpowiedni moment tj.12 sierpnia, bo wtedy będzie koniunkcja Księżyca i Saturna.
Następnie po dużej aktywności meterorytow 14 sierpnia nastepnego dnia bedzie pelnia ksiezyca i o polnocy Uli oglosi, że przychodzi Roca.
04.08.2019 18:39
@Reeken89
Może tak być, ewentualnie pod koniec okienka w panice ścięgną na szybkiego jakichs 1-2 piłkarzy nie robiących szału i na tym będzie koniec. OMG ale by się działo jakby tak się wlasnie skończyło! Byłoby najbardziej rozczarowujace i przegrane okienko... odkąd pamiętam.
04.08.2019 18:23
Całą ta dzisiejsza sytuacja z Sane wyglada, jakby ten transfer do Bayernu byl dalej niz blizej. Czemu?
Po pierwsze, kto na parę dni przed potencjalnym transferem na +100mln wpuszcza zawodnika i ryzykuje, że dozna on poważnej kontuzji? Takie kontuzje to mogą przeciez przekreślac całe transakcje.
Po drugie tą złość Sane przy schodzeniu z boiska... O co miałby się zloscic do Pepa? Może o to, że City nie może dogadać się z Bayernem w sprawie kwoty i blokuje transfer?
04.08.2019 18:18
Bezradność w konstruowaniu akcji było widać praktycznie przez cała druga polowe, i nie, nie widziałem tam pomysłu na gre.
Pep nie mial pomysłu na drużynę? Od poczatku próbował wdrożyć tutaj swoją wariacje tiki-taki ala Bayern. Wyraźną gra trójkatami, dużą wymienności pozycji itd. Można mu zarzucic, że nie wszystko wypaliło, ale nie to, ze nie mial wyraznego planu na grę swojej druzyny. Niko go nie mial w całym poprzednim sezonie, gdzie nie nauczył drużyny ŻADNYCH schematów w ofensywie, i póki co się nic pod tym względem nie zmieniło.
04.08.2019 08:56
Przy wszystkich rzeczach, które Pepowi można zarzucic, miał jedną podstawowa zaletę - miał ułożona taktykę i własny pomysł na grę, który starał się wdrożyć i to było widać.
Kovac go nie ma. Tak najzwyczajniej na świecie nie wie jak prowadzić swoją drużynę. No sorry, ale tak to wygląda.
Jest jeszcze problem braku ambicji w klubie (to chyba jeden z glownych powodów, dla którego Pep odszedł, bo nie mógł się doprosic o transfery). Nie ma go zarząd, obecny trener, który chowa głowę w piasek, czy niektórzy piłkarze.
Tak patrzac na wszystko z boku, to chyba największe ambicje w klubie ma Lewy, Neuer i Kimmich, bo oni wyraźnie wyrażają niezadowolenie z obecnej sytuacji w klubie (zwłaszcza Lewy, którego mi naprawdę żal się powoli robi).
04.08.2019 08:37
Można dużo pisać o tym meczu, ale na pewno nie zgodzę się, że Bayern jest w przebudowie. By być w przebudowie trzeba mieć jakiś plan, projekt na zespół. My mamy klub w rozsypce. Krotkowzroczny zarzad, słabego trenera, brak pomysłu, skandalicznie wąska kadrę i zero wzmocnień w ofensywie.
Zobaczę co bedzie do końca okienka, ale na ten moment to już drugi sezon z rzędu na którego nie czekam.
03.08.2019 22:35
Ciekawe jakie miny mają Arjen i Franek po dzisiejszym "widowisku".
03.08.2019 22:28
Hasan juz pewnie pali sie by walnac jakis wywiad po meczu kim to sie Bayern nie interesuje.
03.08.2019 22:21
Uli zapewniał, że na 3 sierpnia Bayern będzie miał dobry zespół, więc ja dzisiaj śpię spokojnie.
03.08.2019 22:18
Uff... Tomek schodzi.
03.08.2019 21:54
Muller ladnie sciagnal pilke Lewemu. Jak najlepszy obronca. xD
Edytowano : 2019-08-03 21:48:53
Pierwszy do zmiany
03.08.2019 21:48
Ja bym ten sezon potraktował jako prawdziwy test dla Goretzki. Jesli nie poprawi swojej gry, to bym to sprzedał, bo będzie miał 2 lata do końca kontraktu, a trzeba w końcu też zacząć zarabiać na piłkarzach. Sporadyczne zrywy to za malo...
03.08.2019 21:24
Goretzka i Muller bardzo słabo. Tomek widać, że skrzydłowym po prostu nie jest.
03.08.2019 21:16
Trzech najlepszych piłkarzy ofensywnych Bayernu XXI wieku to Holender, Francuz i Polak. Bayern XXI wieku to też Bayern mieszany, gdzie ilość Niemcow wśród piłkarzy z pola wynosiła w każdym sezonie mniej niż 50% (zazwyczaj bliżej 40%).
Co jakiś czas widzę powraca temat "niemieckiego Bayernu", ale taki "niemiecki Bayern" nie ma dzisiaj racji bytu, gdy chce się walczyć o największe cele. Czasy się zmieniły, to nie są już lata 70-te czy 80-te. Dzisiaj Bayern musi być mieszanką najlepszych Niemcow i obcokrajowców, bo tylko tak da radę zmaksymalizowac sile druzyny. Reprezentacje narodowe poziomem zawsze będą gorsze od klubów. Zawsze!
Jak ktoś chce robić repre Niemiec w Bayernie, to moim zdaniem dba raczej o tą pierwsze drużynę, a nie klub z Monachium.
03.08.2019 18:57
Jak ktoś chce jak najszybciej wykonać karnego, bez należytej koncentracji, to zazwyczaj go nie strzela. Dzisiaj to zrobił Alaba i Boateng i mamy efekt.
31.07.2019 22:31
To ja już 100x bardziej wolałbym Pepe.
Edytowano : 2019-07-31 21:36:12
Pepe, Odoia, Ziyecha...
31.07.2019 21:35
Taki skład to możemy mieć już w tym sezonie jak wypadnie paru piłkarzy. xD Wiem wiem, lekka przesada, ale 17-stu piłkarzy w polu w kadrze to ponury żart.
31.07.2019 20:38
Ja obstawiam, że max połowa sierpnia i zaczną się pierwsze pobrzękiwania o "kompletnej kadrze". Mieli z 3 miesiace na planowanie i załatwianie pierwszych transferów w ofensywie (bo to, że Franek, Arjen i James odchodza to nie dowiedzieli się nagle w dniu otwarcia okienka, tylko dobre pół roku temu), to teraz nie załatwia 3 w jeden miesiąc.
30.07.2019 21:26
My gramy na wyjeździe?
30.07.2019 20:37
"Niemiecki Bayern"... dobry dowcip. :P
27.07.2019 19:47
Bayern nie powinien mieć średniaków w składzie w ogóle. Nawet na ławce.
17.07.2019 17:19
Ja od początku byłem i jestem wielkim zwolennikiem przyjścia CHO. Moim zdaniem chłopak ma potencjał by spokojnie przewyższyć poziomem Comana i Gnabrego. Jeśli nie idzie ściągnąć do Bayernu Sane przez niechęć samego zawodnika, to ja brałbym Odoia i Ziyecha.
14.07.2019 14:39
Dwóch bardzo dobrych ofensywnych graczy to mus, bo odeszło trzech piłkarzy tj. Franek, Arjen, James, a nie przyszedł za nich nikt.
13.07.2019 15:07
@Skobry
Może jeszcze mi powiesz, że jest mało zwrotny? :P
12.07.2019 21:58
@Skobry
To, że lubi stracić piłkę to widziałem już w meczach LM w poprzednim sezonie, ale to głównie przez to, że bardzo często chce grać nieszablonowo, czasami na siłę. Widać u niego natomiast to, że a) widzi dużo więcej niż Kingsley "patrze wyłącznie pod nogi" Coman i ma większe predyspozycje do gry na skrzydle niż Gnabry, głownie przez swoją dynamikę, przebojowość i przegląd pola.
Edytowano : 2019-07-12 21:54:05
@DonJupp4ever
Moim zdaniem nikt w Bayernie nie powinien mieć pierwszego składu "z urzędu", a większa rywalizacja w składzie zła nie jest (niech wygra lepszy). No chyba, że boicie się, że Gnabry by przegrał walkę o pierwszy skład? :P
12.07.2019 21:51
@Skobry
sezon 13/14: 11 goli, 10 asyst
sezon 14/15: 17 goli, 17 asyst
sezon 15/16: 17 goli, 12 asyst
sezon 16/17: 12 goli, 20 asyst
sezon 17/18: 9 goli, 17 asyst
sezon 18/19: 21 goli, 24 asysty
Jasne, jego ostatni sezon był szczególnie udany, ale z pewnością nie można powiedzieć, że to był jednorazowy wyskok, bo stosunkowo równą formę prezentował na przestrzeni dobrych 5 lat.
Edytowano : 2019-07-12 21:46:28
@Hourdeau
No, o czym to świadczy? O słabości Ajaxy w lidze holenderskiej, czy raczej o sile PSV? Bo mówimy tutaj o Ajaxie, który w całym sezonie przegrał tylko 4 mecze i strzelił prawie 120 bramek. Nie wiem co mogli zrobić więcej w tamtym sezonie.
Edytowano : 2019-07-12 21:48:17
To tak jakby Bayern wygrał 30 meczów w sezonie i mieć do niego pretensje, że nie zdominował ligi, gdy BVB wygrało 29 meczów i straciło zaledwie 3 punkty do pierwszego miejsca.
12.07.2019 21:42
@Skobry
Czemu? Ziyech jest bardzo wszechstronny, może grac z powodzeniem zarówno na 10 jak i na skrzydle, bez utraty jakości . To taki wolny elektron.
Edytowano : 2019-07-12 21:15:30
Dla mnie Ziyech już dawno powinien być nie tyle zaklepany, co zaprezentowany w Bayernie. I wtedy można czekać na Sane.
12.07.2019 21:12
@fcb25
No mogłoby tak być, ale w chwili ustawienia na 10 Mulera/Goretzke na skrzydle wolałbym widzieć właśnie Ziyecha, a nie Gnabrego. Zresztą to tylko takie gadanie, równie dobrze Bayern może nie ściągnąć ani Sane ani Ziyecha.
12.07.2019 20:59
Sane i Ziyech/Pepe (obojętnie kogo z tej drugiej pary, chociaz preferuje Ziyecha) i nasze skrzydła wreszcie byłby bardzo fajne. Na ławke Coman i Gnabry i nawet by to wyglądało. :)
Edytowano : 2019-07-12 21:03:30
W każdym razie nawet taki piłkarz jak Sane sam nie wystarczy - drugi, świetny ofensywny zawodnik do podstawy jest nam potrzebny.
12.07.2019 20:53
Będzie taki efekt domina, że skończymy pewnie z jakimś Bergwijnem czy innym Carrasco.
12.07.2019 15:43
Ja widziałbym Ziyecha na skrzydle, bo Gnabry mnie nie przekonuje. Już wolałbym nawet Tomka widzieć za Lewym i Ziyecha na skrzydle.
11.07.2019 15:57
Na Sane i Dembele szans raczej nie ma, ale ja dwójką Sane-Ziyech był nie pogardził, mielibyśmy w końcu jakieś skrzydła w tym Bayernie po odejściu Robbery. Koszt tej dwójki pewnie zamknąłby się w kwocie 150 mln.
11.07.2019 15:48
"„Bawarczycy” mają również oczekiwać od swojego szkoleniowca, aby ten przedstawił im przejrzysty plan na grę w ofensywie."
Ha, wiedziałem, że nasza gra w ofensywie w poprzednim sezonie to była prowizorka od samego początku. Nie było żadnych wyćwiczonych schematów i to jest tylko i wyłącznie wina sztabu trenerskiego.
11.07.2019 15:44
Sane, Ziyech (ewentualnie Odoi) + jakiś środkowy pomocnik i ja jestem ukontentowany.
09.07.2019 18:30
Dzięki wielkie Arjen! Razem z Frankiem byliście najlepszym duetem w Bayernie jaki przyszło mi oglądać za mojego życia. Już mi brakuje Robbery. Szkoda tylko, że nie ma szans ich zastąpić 1:1, bo Coman i Gnabry są przynajmniej 2 klasy gorsi.
04.07.2019 22:37
@mdbayern
Czemu nie miałaby być to prawda? Zarząd wielokrotnie na przestrzeni ostatnich lat pokazywał, że dla nich nie istnieje coś takiego jak kontuzje w trakcie sezonu. To znaczy istnieją, ale wyłącznie jako "niespodziewane zjawisko", więc nie kalkulują ich możliwego występowania przy ustalaniu kadry.
04.07.2019 12:44
@RedMistrzuPL
https://www.youtube.com/watch?v=YEEEPCAI1lA)
No, reaktywować jarmark Europa tylko w wersji Niemieckiej, na AA, wprowadzić opłaty za stoiska i od razu wpływy do klubu powinny pójść w górę. ;)
02.07.2019 22:00
Uli ma już zaklepane transfery, czeka tylko na odpowiednią koniunkcje planet, by je ogłosić. 16 lipca będzie odpowiednim dniem, bo wtedy będzie zaćmienie księżyca.
Edytowano : 2019-07-02 19:12:03
Sorki, ale te wszystkie transferowe teorie mnie już trochę bawią. :P
02.07.2019 19:08
@Reeken89
No pamiętam to. Zresztą nie tylko Juve, bo takich klubowych deklaracji o wzorowani się na Bayernie było więcej. :)
01.07.2019 20:25
No trzeba przyznać, że Juve zaczyna od dłuższego czasu robić naprawdę fajne transfery. Podoba mi się jak zarządzają klubem.
Edytowano : 2019-07-01 20:22:28
@TomiiiFCB
Byłoby super jakby doszedł Sane i Ziyech, ale w moim odczuciu dziura jaka robi się powoli w klubie jest nie do załatania w jednym okienku, a już na pewno nie do załatania w sposób "poprawny" (czyt. za pomocą właściwych piłkarzy), choć oczywiście mogę się mylić. Nie powiedziałbym jednak, że jestem z tego powodu szczególnie przybity, bo do tego "schematu okienka transferowego" z poprzedniego komentarza już się trochę przyzwyczaiłem.
01.07.2019 20:16
czerwiec - "nawet się okienko nie rozpoczęło, nie ma co panikować, Uli ma już zaklepane transfery, tylko trzeba poczekać."
początek lipca - "okienko dopiero co się rozpoczęło, jest jeszcze kupa czasu"
początek sierpnia - "jeszcze jest sporo czasu, transfery nie robi się od tak, na szybkiego, poczekajmy z opiniami do końca okienka"
31 sierpnia - wszyscy na stronie czekają do północy w nadziei na "bombe Uliego" i na to, że tekst Uliego 2 tygodnie wcześniej o "kompletnej kadrze" to zmyła.
1 wrzesień - (cisza na stronie)... :)
01.07.2019 19:37
Najlepsze jest to, że to m.in. BVB jest najbardziej za pozostaniem zasady 50+1, Bayern chciałby zniesienie tej zasady, bo jak Uli twierdzi "osłabia ona konkurencje" w lidze.
25.06.2019 21:22