Trzeba zadać sobie pytanie, czy jest jakiś trener który umie się dostosować do tego co zapewnia obecnie Bayern. A próbuje już trzeci trener czy to lubujący się w defensywie czy ofensywie.
23.10.2024 22:06
@Sopariev
Tu nie ma czego analizować. Pierwszy raz widać dobitnie, że w tym klubie niedomagają piłkarze, nie trener.
23.10.2024 22:02
Aż się prosi, żeby zagrać piłkę w wolna uliczkę, normalnie autostrada. A nasi nic, tylko do bramkarza. Nie ma wykonawców.
23.10.2024 22:00
2
Teraz dostaliśmy spoko trenera, ale on nie ma jak wprowadzić swojego pomysłu, bo nie ma kim (hehe) tego zrobic. Kim na transfer, Neuer nie ogarnia juz, Muller emerytura, Gnabry/Coman/Sane - dream trio koszące po +20mln za sezon i nie dające NIC wielkiego ofensywie....
Przecież Barca zostawia dzisiaj takie autostrady do swojej bramki, że nie mam pojęcia jak to możliwe, że strzeliliśmy im tylko jedna bramkę. Taki Real czy City by już z trójkę mieli.
23.10.2024 21:56
@KingWizard
Tu nie ma budowania drużyny na przyszłość, no chyba, że pod to twierdzenie podepniemy wieczne dążenie do celu bez jego osiągnięcia. Ten klub zawsze, ZAWSZE musi się zatrzymać o dwa kroki przed zbudowaniem naprawdę dobrej i przemyślanej drużyny.
23.10.2024 21:53
Muller + Ganbry to są dwa piłkarze mniej w ofensywie. Jak my mamy przeprowadzać ataki?
23.10.2024 21:50
Muller + Ganbry to są dwa piłkarze mniej w ofensywie. Jak my mamy przeprowadzać ataki?
23.10.2024 21:50
Po meczu. Wchodzą jak w masło, a u nas atak słabiutki jak barszcz.
23.10.2024 21:47
Ogladam wlasnie skrót Leverkusen-Kiel i nie wiem czy ktoś już wspominał, ale wczoraj Gigovic w akcji po której Kiel otrzymało rzut karny, wkręcił Taha jak kiedyś Messi Boatenga. Naprawde nie wiem po co nam ten obrońca, nawet za darmo.
06.10.2024 09:17
@hoodykr Nie winie Upamecano za strate bramki, bo on raczej poradziłby sobie z sytuacją sam. Nie zawsze da sie przeciac szybko pilke, ale byl blisko rywala. Gdyby Neuer stał w bramce, to pewnie skończyłoby się na przejęciu przez nas piłki lub spowolnieniu akcji AV. Chciałem raczej podkreślić, że z mojego punktu widzenia w obu ostatnich meczach nasza formacja obronna ogólnie nie zawinila. Przy stracie bramki z Bayerem był to błąd raczej taktyczny (nikt nie asekurował piłkarzy ustawionych za polem karnym), nie stricte formacji obronnej.
03.10.2024 10:24
Kompany dobrze wprowadził się w drużynę i nie ma co obecnie zwalać jakiejkolwiek winy na niego. Widać, że jest w tym jakiś pomysł, ale wg mnie brakuje wykonawców, konkretniej chodzi o skrzydła. Olise jest wartościowym i mega obiecującym piłkarzem, ale sam nie pociągnie z marszu skrzydła, zwłaszcza gdy ma obok siebie Laimera. Z drugiej strony mamy Daviesa, który całkiem niezle rozpoczął sezon, ale brakuje zaś tam przebojowego skrzydłowego. I nie chce tu krytykowac zbytnio Gnabrego, bo ze "starej" trójki naszych skrzydłowych prezentuje się najlepiej (Sane nie wnosi nic do gry, Coman jest absolutnie tragiczny), ale w meczach z konkretnymi druzynami daje niestety za mało. My, zeby rozwinac nasz potencjal ofensywny i wprowadzić pomysły Kompanego, niestety potrzebujemy na lewym skrzydle kogoś pokoju Viniciusa, którego choć nie trawie, to nie odmówię mu, że robi konkretny "wiatr" na swojej pozycji.
Zarzad nie dostarczył niestety wszystkiego czego ta druzyna potrzebuje w ofensywie, bo paradoksalnie wg mnie lepiej prezentują się na ten moment obrońcy niż nasza ofensywa, bo żadna z bramek w meczu z Bayerem czy wczorajszym nie padła po błędzie jakiegoś konkretnego obrońcy.
PS. A, jeszcze jedno. Zaczynam pomału wierzyć, że Kimmich ma jakieś teczki na zarząd, bo to niemożliwe żeby chłop, który tak fatalnie wykonuje rożne, dalej to robił. Nie mogę po prostu dalej z tymi jego balonami w ręce bramkarza.
03.10.2024 08:46
1
Zaragoza póki co asysta i gol w meczu z Barcą.
28.09.2024 21:39
Olise to potwór!
21.09.2024 16:51
Tah słabiutki...
10.09.2024 21:11
Pięknie Tomek to zrobił!
01.09.2024 19:08
1
To nie jest po prostu topowy skład.
01.09.2024 18:58
1
Poziom identyczny jak w poprzednich dwóch sezonach. Jak kopia.
01.09.2024 18:54
Póki co wyraźnie na minus jedynie Tel i Guerreiro.
Ale szału nikt nie robi. Jaśniejszym punktem może Musiala.
01.09.2024 18:01
8
"Kiedy sezon się kończy, jako zawodnik zawsze dużo analizujesz. Co zrobiłem dobrze, czego zabrakło i co będzie potrzebne. W następnym sezonie będę jeszcze silniejszy" - Kim Min-jae tuż po sezonie 2023/24.
Kim, ale troche szybciej z tą "analizą".
25.08.2024 18:59
3 punkty to jedyny pozytyw.
25.08.2024 17:25
Cóż za radość komentatorów :D
25.08.2024 17:13
3
Jak to było, De Ligt nie grał, bo źle rozgrywał? :)
25.08.2024 17:02
Sędzia to kpina.
25.08.2024 16:03
1
Kim to jest taki monachijski Maguire. :)
25.08.2024 15:48
Obrona godna klubu aspirującego do zwyciestwa w Lidze Europy. Do dzisiaj nie wiem "co tu się stało". Jak w tym syndromie gotowanej żaby, człowiek tak nie zdawał sobie z tego sprawy do końca jak jakość obrony z każdym sezonem idzie w dół, aż zobaczył zestawienie w dzisiejszym meczu i to jak cios obuchem w głowę. xd
25.08.2024 14:38
1
Trochę mnie zaskoczyli - myślałem, że "kadra jest kompletna" usłyszę już tydzień temu. :)
20.08.2024 16:03
@Sensei
Nie chodzi o ilość, ale o jakość. Co do Ito to jeszcze chce wyrobić sobie własne zdanie nt. tego piłkarza, ale z chęcią zamieniłbym duet Upa-Kim na jednego środkowego obrońcę klasy światowej, gdzie nawet wyśmiewany Dier był w porównaniu do nich prawdziwa ostoją obrony.
19.08.2024 16:56
1
A Bayern nie mógłby pokryć w jakims stopniu pensji Goretzki, tak żeby razem z ofertą klubu wyrównać to co daje obecnie Bayern? Jasne, klub musiałby płacić nawet po jego odejściu, ale sumarycznie z opłatą za transfer + czesciowa oszczędnością za zejście z pensji i tak Bayern byłby na plusie. A co wyjdzie z płacenia 18 mln za rok piłkarzowi, który będzie siedział tylko na trybunach?
19.08.2024 16:42
2
Kim już pokazuje klasę. Czekam na Upa...
16.08.2024 20:51
3
Doue nas wystawił, nie sprzedaliśmy żadnego ofensywnego piłkarza, którego klub chciał się pozbyć (Gnabry, Coman, Goretzka), lada moment więc usłyszymy zwyczajowe "mamy świetny skład, kadra kompletna", i chyba można pokusić się już o wstępną ocenę.
A jest średnio. Wobec okienka mam strasznie mieszane odczucia.
Przyszli Palhinha, Olise, Ito i (za niedługo) Tah, ale odchodzą Mazraoui i de Ligt. Nawet jeśli Palhinha i Olise mogą być wzmocnieniami środka pola i ofensywy, to niestety obrona personalnie wydaje się jeszcze słabsza niż w tamtym sezonie. Odchodzi, kolejno, najlepszy nasz boczny i środkowy obrońca, a przychodzą piłkarze poziomem wpasowani najwyżej na BL. Dalej na ŚO będziemy ciągnąć na pewnie Dierem, bo Upa i Kim pokazali taką klasę w sparingu, że aż chce się zanucić czołowy utwór z "Niekończącej się opowieści".
12.08.2024 14:31
Mocarny środek obrony się szykuje w nowym sezonie. Nie bedzie nawet jednego jasnego punktu na tej pozycji.
06.08.2024 12:51
@Alistair Te kontuzje są jednak dużym problemem u Olmo, sugerujace, by dobrze się zastanowić przed ewentualnym wydaniem na niego duzych pieniędzy. 3 ostatnie sezony i w kazdym co najmniej 20 meczów nie grał. Łącznie przez 3 lata nie wystąpił w 68 spotkań przez kontuzje!! To w zasadzie połowa czasu!
16.07.2024 20:59
Yoro raczej zaklepany przez Real.
16.07.2024 10:26
@Pir5 Nie myślę, że w nadchodzacym sezonie BL wygramy i nie uważam, że ja przegramy - wychodzę z założenia, że szkoda na ten moment wiecej o tym gadać. Bayern nie daje mi na ten moment zadnego powodu, by brac cokolwiek za pewnik. Stoje wiec niejako z boku i jedynie mogę mieć nadzieje, ze bedzie tym razem lepiej. Nic wiecej. Troche pokory i uznania w stosunku do lepszych obecnie (od Bayernu) drużyn z BL czy Europy też by się co poniektórym przydało. Jak ktoś ma tutaj cos do udowodnienia to jest to Bayern, ale to mozna zrobić jedynie przez boisko.
14.07.2024 23:36
A "klątwę" Harrego niech próbuje zdjąć Bayern. Nie mam zamiaru pisać, że Bayern ma najlepszy zespół w BL czy jest jednym z faworytów do wygrania LM czy głównym do wygrania BL. Nie będę powtarzal błędu @Pir5 poniżej. Za dużo jest ostatnio gadania o sile tego czy tamtego zespołu. Wyższość trzeba w koncu pokazać na boisku.
14.07.2024 23:02
1
Hiszpania rekordzista Euro - 4 zwycięstwa. Zasłużenie w tym turnieju wygrywają. Reszta niech się patrzy i uczy.
Nie podoba mi się tez umniejszanie przez niektórych klasy tej reprezentacji czy np. Realowi jeśli chodzi o kluby. Zamiast to robić, to lepiej pokazac dominacje i wyższość na boisku.
14.07.2024 22:55
@FCBx2 Nie zmienia to faktu, że slabe euro dla Bawarczyków. Kane poza paroma bramkami mega ociężały, Musiala w kluczowym meczu zawiódł i już bardziej mi się Wirtz podobał, Neuer poprawnie, Upa tez, reszta ogony lub ławka.
14.07.2024 22:29
1
Słabiutkie Euro dla graczy Bayernu ogólnie. W ogóle piłkarze Bayernu (poza paroma wyjatkami) od jakiegoś czasu nie stanowią już o sile poszczególnych reprezentacji. Smutne to.
14.07.2024 22:23
Można dużo o Hiszpanii pisać, ale obronę mają przynajmniej poziom wyżej od reszty. Monolit, taki chciałbym widzieć w Bayernie.
14.07.2024 22:22
1
W ataku daje za mało, poza tym często nie myśli i ładuje się pomiędzy parę przeciwników, co w 99% kończy się strata i zazwyczaj groźna kontra. Jak Bayern chce sie utrzymać w gorącym fragmencie meczu przy piłce, to lepiej do Sane nie podawać.
11.07.2024 21:50
1
Niemcy jednak bardziej mi się podobały w meczu z Hiszpania niż Francja.
Nie mogę się przestać zachwycać tym jakie odejście z piłką ma Mbappe. W pojedynku 1 na 1 rzadko ma szansę go ktokolwiek zatrzymać. Gdyby tylko Bayern miał pomocnika z takimi umiejętnościami...
09.07.2024 22:43
Ponoć dostał ostatecznie ostateczne "ultimatum" od zarządu, że albo teraz odchodzi za własną zgodą, albo z automatu za rok. Tym sposobem zarząd pokazał wszystkim niedowiarkom i postawił na swoim - to ultimatum, którego Davies nie da rady zignorować, hehe. :)
09.07.2024 16:29
Havertz 1/10.
05.07.2024 19:45
Musiala też słabo.
05.07.2024 19:40
Będziemy mieć już drugiegi Kima/Upa w zespole w postaci Taha.
05.07.2024 19:08
@Abzyrl
Tak, Bayern chce (przedłużyć z nim kontrakt) :)
05.07.2024 18:57
Sane fatalny. To samo Havertz, Can czy Raum. A Tah to niemiecki Upa lub Kim. No kropka w kropkę.
Musiala też niewidoczny, ale nie ma też z kim pograc po lewej stronie, bo brak kompletnie wsparcia od Rauma.
05.07.2024 18:48
Za bramkę w finale LM na wagę pucharu ma u mnie dozgonny szacunek, ale prawdą jest, że nigdy nie był szczególnie efektywny w polu karnym, a swój największy atut (przyspieszenie) stracił w wyniku licznych kontuzji. Może odbuduje się w PSG, ale potrzebuje większej regularności.
05.07.2024 12:13
1
De Ligt ma kontrakt do 2027 roku. Jeżeli oni go sprzedadzą teraz za 35-40 mln to będzie znaczyło, że w ogóle nie liczą się z własnymi pieniędzmi i piłkarzami.
03.07.2024 12:13
1
@dickinosn85 Jedyny plus, że Simons nie daje póki co na euro powodów PSG, do windowania swojej ceny. xD Ale marne to pocieszenie.
02.07.2024 19:41
Nie no, potrafi grać w piłkę i grać bardzo dobrze... ale fakt, topowy to on nie jest.
02.07.2024 19:37
Ponoć ma być jeszcze ostateczna ostatecznej.
29.06.2024 14:03
2
Upa przerażenie w oczach i już wiesz, że faceta już nie ma w tym meczu. Teraz grać tylko na pojedynki z Upa i mozna wygrać ten mecz.
25.06.2024 19:44
@zyzio Myślę, że on często nie do końca jest przekonany co chce zrobić będąc przy piłce (czy podawać, dryblować w ten czy inny sposób, strzelać itd.), a przeciwnicy czekać nie zamierzają i w końcu nogi mu gdzieś zostają w tyle z piłką. Zdecydowanie lepiej by dla niego wyszło, gdyby do jego umiejętności dryblowania (świetnych!) dołączyła też szybka glowa i zdecydowanie.
23.06.2024 21:56
Musiala znowu nogi nie nadążają za glowa - to największa wada tego piłkarza. Często w ostatniej fazie przy piłce traci w dziwny sposób równowagę, chwieje się, a piłka zostaję mu gdzieś z tyłu. To właśnie moim zdaniem wynik tego, że on za intensywnie mysli.
23.06.2024 21:48
1
Jak to leciało? A, ultimatum.
17.06.2024 14:18
W kilka lat nie, ale nietrafione transfery (z rozbuchanymi kontraktami) w dłuższym okresie czasowym mogą prowadzić do powtórki z Czerwonych Diabłów. Kiedyś najlepszego klubu w Anglii i jednego z najlepszych w Europie, a teraz...
14.06.2024 09:15
1
Problemem Bayernu od lat jest to, że jeśli chodzi o politykę transferową stoi niejako w rozkroku. Nie chcąc/nie mogąc wydawać dużych kwot na topowych, ukształtowanych i gotowych do gry o najwyższe europejskie cele (a nie ukrywajmy, tego oczekuje zdecydowana część z nas), jednocześnie nie potrafi wyławiać młodych piłkarzy o potencjale na światowy top, kiedy jeszcze nie są aż tak kosztowni. Jasne, w dzisiejszych czasach za naprawdę utalentowanego młodzika też trzeba powoli wydawać spore pieniądze, ale jednak mniejsze niż wtedy, kiedy już pokaże swoje umiejętności na europejskich salonach. Co więc Bayern robi? Ano stoi we wspomnianym rozkroku. Kupuje za mniejsze pieniądze piłkarzy, którzy młodzikami zazwyczaj już nie są i nie mają potencjału, ani umiejętności na klasę światową, bo inaczej nie potrafią. Mamy więc piłkarzy jak Kim, Palhinha czy ostatnio Ito - piłkarze, którzy prawdopodobnie nie załapaliby się nawet na ławkę do takiego Realu czy City.
Nie da się, po prostu nie da się stać tak w rozkroku i oczekiwać, że ściągnięci piłkarze będą w stanie walczyć jak równy z równym z piłkarzami powyższych klubów. W końcu nogi się rozjadą i "kontuzja" gotowa.
14.06.2024 09:01
2
O wiele bardziej wolałem Flicka, ale też o wiele bardziej wolę młodego trenera będącego "kotem w worku" niż starego, wypalonego trenera bez odpowiedniej wizji, zaangażowania, energii i ambicji (i tak wieksza szansa, ze wypali).
Zawsze staram się dawac kredyt zaufania i daje go również Vincentowi.
29.05.2024 18:04
2
Ojojojoj, gdybym był mlodszy z 20 lat, to bym moze i uwierzył, a wiadomo jak to sie skończy - może odejdzie z tej listy z jedna lub dwie osoby (bo większość ma dobre "tygodniówki" i nic nie musi), i przyjdzie paru piłkarzy, ale to będzie tyle i w sierpniu będzie śpiewka o klasowej i pełnej kadrze i wsio.
Naprawdę nie warto robić takich list życzeń jak poniżej, bo można się tylko bardziej rozczarować.
29.05.2024 17:57
Nie zdziwię się jak za rok trenerem Bayernu nie zostanie ani Alonso, ani Klopp.
18.05.2024 18:54
1
Ciężko wyczekiwać nadchodzącego sezonu, bo raz, że skład nie jest najwyższych lotów (środek obrony, środek pomocy, skrzydła), a dwa, że jeśli plotki się potwierdza będziemy mieć trenera, którego siłą rzeczy ciężko upatrywać w roli zbawiciela Bayernu. Dołóżmy do tego zarzad, który najwyraźniej nie ogarnia na wielu polach (transferowych - Kim, Boey itd., personalnych - sztab medyczny, zawirowania z trenerem) I Gnabry mógłby wykonac swój ikoniczny gest "mieszania".
Moja ekstytacja najbliższą przyszłością Bayernu jest minimalna.
Gdyby na jednej szali postawić kluby takie jak City czy Real (czyli top i kluby "na fali"), a na drugiej kluby jak MU czy Juve (z wielką historia, ale kompletnie pogubione i nie potrafiące nawiązać do swoich najlepszych lat), to IMO kurs Bayernu skierowanych jest bardziej w stronę tych drugich. Czy skończy się to katastrofa, to się jeszcze okaże.
18.05.2024 18:48
2
Widzę, że ostro konkurujemy z Barceloną, kto robi najgłupsze ruchu personalne w zespole. Walka jest naprawdę zażarta i nie wiadomo kto ostatecznie "wygra". :)
17.05.2024 14:06
2
Klub może wyrażać chęć sprzedaży Gnabrego, ale Serge może powiedzieć, że nie ma zamiaru się nigdzie ruszać i tyle bedzie z tych newsów. Zwłaszcza, że jest chyba w piątce najlepiej zarabiających piłkarzy, a kontrakt ma do 2026 roku.
11.05.2024 14:46
1
Wg mnie do żadnej rewolucji kadrowej nie dojdzie, jak niektórzy by chcieli, z prostego powodu - żeby kogoś kupić trzeba najpierw kogoś sprzedać. Jak będą 3 transfery to będzie sporo, a jak w dodatku ściągniemy piłkarzy naprawdę dobrych, którzy okażą się wzmocnieniami, to będzie ogromny sukces. ŚO, środkowy pomocnik i może skrzydłowy, to wg mnie max co można wyciągnąć z najbliższego okienka (oprócz nowego trenera ofc), a to tylko przy założeniu że uda się sprzedać kogoś z grona Upa/Kim, Goretzka, Coman/Gnabry/Sane, co tak oczywiste nie jest, bo to nie jest tak, że klub sobie sprzedaje, gdy chce, ale musi być też wola u samych zawodników, a że większość zarabia fajną kasę, to nie będą się garnęli do zmiany otoczenia, skoro w Bayernie im dobrze.
10.05.2024 13:42
Oddaliśmy na wypozyczenie Stanisica do Bayeru, a w zamian na jego pozycje ściągnęliśmy w styczniu do klubu za 30 mln Boeya, który raz że słaby, a dwa że przeleżał 90% rundy u lekarza - normalnie deal roku! :)
09.05.2024 23:07
Ależ mają mental!
09.05.2024 22:57
@FCB4ever2014
Może "bez szans" to troche niefortunne określenie, predzej "małe szanse", z tego względu, że Real wyglądał dużo lepiej fizycznie od nas i w ciągu 30 minut pewnie by coś i tak wcisnęli. Jasne, to troche prorokowanie, ale na tym polega między innymi wymiana zdań w komentarzach, na przedstawieniu własnego zdania, w tym typowania.
@vaterland
Poniekąd tak, przegraliśmy troche na własne życzenie, ale to nie zmienia faktu, że widać różnicę w klasie obu zespolow w aspektach, które podałem wyżej. Nie zawsze tez druzyna z większym potencjałem wygrywa w meczu, tu jednak Real wyrwał zwycięstwo, głównie przez nasz indywidualny błąd.
@Marienplatz
Ja nie byłem taki pewny zwycięstwa Realu przed meczem, wlasnie przez to że druzyna z większą klasa sportową nie zawsze w meczach wygrywa, zwłaszcza w fazie pucharowej LM. Real jest w mentalu, umiejętnościach, przygotowaniu fizycznym lepszy od nas, ale ten mecz troche na własne życzenie przegraliśmy, taka prawda.
09.05.2024 09:59
3
Wieczór i poranek mega przykry. Ogromna szansa na awans zaprzepaszczona w takich okolicznościach, to boli. Dużo bardziej niż przegrać wyraźnie kilkoma bramkami. Spalonego nie było, powinna być dogrywka, ale wg mnie i tak nie było szans dotrwać do karnych - to błąd Neuera był kluczowy i zaważył na awansie. Nie zmienia to jednak faktu, że Marciniak powinien byc odsunięty od prowadzenia ważnych meczów, a już w szczególności Bayernu, bo mam lekkie wątpliwości jeśli chodzi o jego bezstronność. Dość jednak o nim.
Jeśli chodzi o mecz, to ciągle rzuca się jedna kwestia jeśli chodzi o Bayern w fazie pucharowej LM - stres i waga spotkania pęta nogi naszym zawodnikom. Ja wiem, że naszym piłkarzom sumarycznie blakuje klasy sportowej do takiego Realu czy City, ale OMG - nie aż tak, żeby nie dało rady celnie wykonać prostego podania, albo lepiej zachowywać się przy kontratakach. Wczoraj łapałem się za głowę patrząc na nieporadność naszych w przodzie, gdy mieliśmy dogodną sytuacje w kontrze, przy naszej przewadze i nie potrafiliśmy nawet dobrze podać.
Mental, klasa sportowa, PRZYGOTOWANIE FIZYCZNE (fatalne, a przecież w tym aspekcie byliśmy dobrzy) - niektórzy już ledwo żyli w końcówce. To była różnica klasy w stosunku do Realu, niestety.
09.05.2024 07:38
1
Nie przewiduje rewolucji. Przyjdzie nowy trener, ale skład nie otrzyma wymaganej transformacji z kliku powodow:
1) Ciężko będzie się pozbyć piłkarzy będących obciążeniem dla klubu np. Upa, Kim, Coman z tego powodu, że albo nie będą się chcieli ruszać z klubu, albo nie będzie chętnych
2) Brak sprzedaży aktualnych pilkarzy = brak wymaganych wzmocnień.
08.05.2024 23:40
Do tego potrzeba profesjonalizmu, klasy i chłodnej głowy na każdym szczeblu w klubie. Masa pracy.
08.05.2024 23:36
@Matilegolas
Ale zawalił być może kluczową akcje. To będzie bardziej zapamiętane niż styl gry.
08.05.2024 23:34
@Matilegolas
Zgadzam się. Jeśli chodzi o długofalowy plan, to Bayern się totalnie pogubił. Kupowanie piłkarzy nie pod klarowny profil, zwalnianie co chwila trenerow i/lub przepychanki zarządu z nimi itd.
08.05.2024 23:33
Podobnie. Nie pamiętam az takiego dola od dłuższego czasu. Najgorsze jest wypuszczenie zwycięstwa w końcówce.
08.05.2024 23:29
1
Nie ma wytłumaczenia na tak wypuszczona piłkę. Nie ma.
08.05.2024 23:18
3
Nie mamy ani środków, ani długofalowego pomysłu na drużynę, ani składu, żeby konkurować na rowni z najlepszymi.
08.05.2024 23:17
1
Nie ma co zwalać wszystkiego na Tuchela. Nie sprawdził się w Bayernie, fakt, ale przepaść do absolutnej czolowki jesli chodzi o mental, jakosc, klasę piłkarska jest tak ogromna, że pierwszy raz od dłuższego czasu nie mam poczucia, że to idzie w jakimkolwiek stopniu w dobrym kierunku. W tym momencie u mnie ciężko o optymizm.
08.05.2024 23:12
2
Mniej boli już dostać 3:0, serio. Ciężko patrzeć z nadzieją w przyszłość.
08.05.2024 23:09
Chyba nigdy nie wygramy z Realem.
Neuer... masakra.
08.05.2024 23:03
Bramka dla Realu wisi w powietrzu
08.05.2024 22:16
Ten sezon może obronić tylko i wyłącznie puchar LM. Bez tego trofeum sezon będzie można z czystym sumieniem określić jako porażkę.
Niezależnie jednak od tego, jak sezon się zakończy, to w lato potrzeba konkretnej rewolucji w składzie - dobrego trenera, przemyślanych transferów (i nie na ostatnią chwile) i chemii w zespole. Czy Bayern jest zdolny to uczynić z nowym zarządem? Tu mam spore wątpliwości.
04.05.2024 17:49
1
No takie mecze często szczególnie dużo mowia o poszczegolnych piłkarzach.
Goretzka nie udźwignął meczu, Kim podobnie. Ta dwójka to najwięksi przegrani tego meczu po stronie Bayernu.
30.04.2024 23:10
Ogromny niedosyt. Autentycznie można było zamknąć ten mecz w Monachium, czego w życiu bym nie zakładał. Szkoda zwłaszcza główki Diera.
BTW. Jest szansa, że w rewanżu zagra De Ligt? Bo Kim załatwił nam pierwszy mecz i w rewanżu pewnie załatwi nam cały półfinał. I kurde, my za niego daliśmy chyba 50 mln!!
30.04.2024 23:07
To jak się Kim dał zrobić, to niebywałe jak na ten poziom, rozgrywki i stawkę meczu. Vinicius pewnie sam był w szoku, że tak łatwo go zrobił.
30.04.2024 21:52
Oby La bestia negra się obudziła w półfinale
17.04.2024 23:50
No to Real. Dawno nie było...
17.04.2024 23:48
Kogo chcecie w półfinale?
17.04.2024 23:02
Ufff... ostatnie minuty oglądałem z sercem, które waliło mi w klatce jakby chciało wyskoczyć. Dalej drżą mi ręce! :D
17.04.2024 22:56
@Pir5
Wiem, ale nie próbuj mi wmówić, że druzyna Arsenalu w tym składzie personalnym jest szczegolnie doświadczona w grze w pucharach. To nawet fani na kanonierzy.com wiedzą. A forma w lidze, a puchary europejskie, to dwie różne rzeczy, co wczoraj ładnie w wywiadzie bodajze Gundo podkreślił.
17.04.2024 21:57
Dziwnie się ogląda, gdy druzyna, która jest tak doświadczona w grze w pucharach jak Bayen, gra jednocześnie tak bojaźliwie. Na tle niedoświadczonego Arsenalu wygląda to tym bardziej przykro.
To zdecydowanie nie jest gra na zwycięstwo w LM. Brakuje poziomu. W pierwszej połowie lepszy Arsenal.
17.04.2024 21:52
6
Zasłona dymna. Zagrają.
17.04.2024 12:23
5
Jeśli Bayern odpadnie, to chciałbym żeby LM wygrała BVB. To tylko podnosi atrakcyjność BL, również w oczach piłkarzy, bo ci lepsi piłkarze lubią wyzwania i chęć "dokopania" największym rywalom.
17.04.2024 08:49
Widze, że rozgorzała dyskusja o transferze Wirtza, a dla mnie to najmniej potrzebny obecnie transfer, oprócz może pozycji napastnika. Najbardziej potrzebne wzmocnienia? Obrona + skrzydłowy. My potrzebujemy skrzydłowego z potencjałem zbliżonym do Robbery jak tlenu!! Wiadomo, to duży problem znaleźć kogoś takiego... Drugim problemem jest opylenie któregoś z naszych obecnych skrzydłowych (Coman?), bo to łatwe też nie będzie.
16.04.2024 12:38
2
Gdybyśmy na LO mieli oprócz niego kogoś więcej niż Guerreiro, to Phonzie już dawno powinien być dospawany do ławki. Jeśli nie chce przedłużyć kontraktu, to sprzedać nawet za 40 mln, bo ciężko patrzy się na jego gre.
A jeśli specjalnie nie chce się określić, bo liczy na "prezent" od Realu (staram sie odrzucac ta mysl) i będzie chciał wypełnić kontrakt, to nie wahałbym się go posłać na trybuny na cały przyszły sezon.
Tak czy inaczej, klasowy lewy obrońca w lato przyjść musi, bo są małe szanse, że Davies przedłuży swój kontrakt.
11.04.2024 13:10
Czemu Barca moze mieć takiego Cubarsi w obronie, który w wieku 17 lat pokazuje się z bardzo dobrej strony w 1/4 LM i imponuje spokojem, ustawieniem i opanowaniem piłki, a my kupujemy za miliony takich obrońców jak Upa, Kim Min-Jae czy wypożyczamy rezerwowych jak Dier? :/
10.04.2024 21:47
1
Środek pola nie był dzisiaj jakoś szczególnie słaby. Laimer zagral świetnie, Goretzka niewiele gorzej. W zasadzie Arsenal miał środek zamurowany. Gorzej (zdecydowanie) z naszą lewa strona.
09.04.2024 23:20
Davies x100. Tu chyba nie może być nawet dyskusji.
09.04.2024 23:18
Davies kompletnie nie ogarnia co się dzieje na boisku. Na zbliżeniach wygląda tak jakby byl permanentnie przestraszony i zdezorientowany. Chyba z 90% ataków Arsenalu szło jego strona i wcale to nie dziwi. Nawet ostatnia akcja Arsenalu wynikła z tego, że Davies po prostu odpuscił krycie. Jakbym widział nasza ekstraklasę. W pierwszej połowie lepszym obrońca po jego stronie był Gnabry.
Ogólnie lubię Phonzie, ale tak jak zaakceptowanie 50 mln za niego przez Real było z początku dla mnie nie do przyjęcia, tak teraz sam zaczynam się zastanawiać... Na pewno nie zasługuje na zarobki rzędu 20 mln.
Ile ta Barca zostawia miejsca.... :/
23.10.2024 22:10
@Alistair
Trzeba zadać sobie pytanie, czy jest jakiś trener który umie się dostosować do tego co zapewnia obecnie Bayern. A próbuje już trzeci trener czy to lubujący się w defensywie czy ofensywie.
23.10.2024 22:06
@Sopariev
Tu nie ma czego analizować. Pierwszy raz widać dobitnie, że w tym klubie niedomagają piłkarze, nie trener.
23.10.2024 22:02
Aż się prosi, żeby zagrać piłkę w wolna uliczkę, normalnie autostrada. A nasi nic, tylko do bramkarza. Nie ma wykonawców.
23.10.2024 22:00
Teraz dostaliśmy spoko trenera, ale on nie ma jak wprowadzić swojego pomysłu, bo nie ma kim (hehe) tego zrobic. Kim na transfer, Neuer nie ogarnia juz, Muller emerytura, Gnabry/Coman/Sane - dream trio koszące po +20mln za sezon i nie dające NIC wielkiego ofensywie....
Przecież Barca zostawia dzisiaj takie autostrady do swojej bramki, że nie mam pojęcia jak to możliwe, że strzeliliśmy im tylko jedna bramkę. Taki Real czy City by już z trójkę mieli.
23.10.2024 21:56
@KingWizard
Tu nie ma budowania drużyny na przyszłość, no chyba, że pod to twierdzenie podepniemy wieczne dążenie do celu bez jego osiągnięcia. Ten klub zawsze, ZAWSZE musi się zatrzymać o dwa kroki przed zbudowaniem naprawdę dobrej i przemyślanej drużyny.
23.10.2024 21:53
Muller + Ganbry to są dwa piłkarze mniej w ofensywie. Jak my mamy przeprowadzać ataki?
23.10.2024 21:50
Muller + Ganbry to są dwa piłkarze mniej w ofensywie. Jak my mamy przeprowadzać ataki?
23.10.2024 21:50
Po meczu. Wchodzą jak w masło, a u nas atak słabiutki jak barszcz.
23.10.2024 21:47
Ogladam wlasnie skrót Leverkusen-Kiel i nie wiem czy ktoś już wspominał, ale wczoraj Gigovic w akcji po której Kiel otrzymało rzut karny, wkręcił Taha jak kiedyś Messi Boatenga. Naprawde nie wiem po co nam ten obrońca, nawet za darmo.
06.10.2024 09:17
@hoodykr Nie winie Upamecano za strate bramki, bo on raczej poradziłby sobie z sytuacją sam. Nie zawsze da sie przeciac szybko pilke, ale byl blisko rywala. Gdyby Neuer stał w bramce, to pewnie skończyłoby się na przejęciu przez nas piłki lub spowolnieniu akcji AV. Chciałem raczej podkreślić, że z mojego punktu widzenia w obu ostatnich meczach nasza formacja obronna ogólnie nie zawinila. Przy stracie bramki z Bayerem był to błąd raczej taktyczny (nikt nie asekurował piłkarzy ustawionych za polem karnym), nie stricte formacji obronnej.
03.10.2024 10:24
Kompany dobrze wprowadził się w drużynę i nie ma co obecnie zwalać jakiejkolwiek winy na niego. Widać, że jest w tym jakiś pomysł, ale wg mnie brakuje wykonawców, konkretniej chodzi o skrzydła. Olise jest wartościowym i mega obiecującym piłkarzem, ale sam nie pociągnie z marszu skrzydła, zwłaszcza gdy ma obok siebie Laimera. Z drugiej strony mamy Daviesa, który całkiem niezle rozpoczął sezon, ale brakuje zaś tam przebojowego skrzydłowego. I nie chce tu krytykowac zbytnio Gnabrego, bo ze "starej" trójki naszych skrzydłowych prezentuje się najlepiej (Sane nie wnosi nic do gry, Coman jest absolutnie tragiczny), ale w meczach z konkretnymi druzynami daje niestety za mało. My, zeby rozwinac nasz potencjal ofensywny i wprowadzić pomysły Kompanego, niestety potrzebujemy na lewym skrzydle kogoś pokoju Viniciusa, którego choć nie trawie, to nie odmówię mu, że robi konkretny "wiatr" na swojej pozycji.
Zarzad nie dostarczył niestety wszystkiego czego ta druzyna potrzebuje w ofensywie, bo paradoksalnie wg mnie lepiej prezentują się na ten moment obrońcy niż nasza ofensywa, bo żadna z bramek w meczu z Bayerem czy wczorajszym nie padła po błędzie jakiegoś konkretnego obrońcy.
PS. A, jeszcze jedno. Zaczynam pomału wierzyć, że Kimmich ma jakieś teczki na zarząd, bo to niemożliwe żeby chłop, który tak fatalnie wykonuje rożne, dalej to robił. Nie mogę po prostu dalej z tymi jego balonami w ręce bramkarza.
03.10.2024 08:46
Zaragoza póki co asysta i gol w meczu z Barcą.
28.09.2024 21:39
Olise to potwór!
21.09.2024 16:51
Tah słabiutki...
10.09.2024 21:11
Pięknie Tomek to zrobił!
01.09.2024 19:08
To nie jest po prostu topowy skład.
01.09.2024 18:58
Poziom identyczny jak w poprzednich dwóch sezonach. Jak kopia.
01.09.2024 18:54
Póki co wyraźnie na minus jedynie Tel i Guerreiro.
Ale szału nikt nie robi. Jaśniejszym punktem może Musiala.
01.09.2024 18:01
"Kiedy sezon się kończy, jako zawodnik zawsze dużo analizujesz. Co zrobiłem dobrze, czego zabrakło i co będzie potrzebne. W następnym sezonie będę jeszcze silniejszy" - Kim Min-jae tuż po sezonie 2023/24.
Kim, ale troche szybciej z tą "analizą".
25.08.2024 18:59
3 punkty to jedyny pozytyw.
25.08.2024 17:25
Cóż za radość komentatorów :D
25.08.2024 17:13
Jak to było, De Ligt nie grał, bo źle rozgrywał? :)
25.08.2024 17:02
Sędzia to kpina.
25.08.2024 16:03
Kim to jest taki monachijski Maguire. :)
25.08.2024 15:48
Obrona godna klubu aspirującego do zwyciestwa w Lidze Europy. Do dzisiaj nie wiem "co tu się stało". Jak w tym syndromie gotowanej żaby, człowiek tak nie zdawał sobie z tego sprawy do końca jak jakość obrony z każdym sezonem idzie w dół, aż zobaczył zestawienie w dzisiejszym meczu i to jak cios obuchem w głowę. xd
25.08.2024 14:38
Trochę mnie zaskoczyli - myślałem, że "kadra jest kompletna" usłyszę już tydzień temu. :)
20.08.2024 16:03
@Sensei
Nie chodzi o ilość, ale o jakość. Co do Ito to jeszcze chce wyrobić sobie własne zdanie nt. tego piłkarza, ale z chęcią zamieniłbym duet Upa-Kim na jednego środkowego obrońcę klasy światowej, gdzie nawet wyśmiewany Dier był w porównaniu do nich prawdziwa ostoją obrony.
19.08.2024 16:56
A Bayern nie mógłby pokryć w jakims stopniu pensji Goretzki, tak żeby razem z ofertą klubu wyrównać to co daje obecnie Bayern? Jasne, klub musiałby płacić nawet po jego odejściu, ale sumarycznie z opłatą za transfer + czesciowa oszczędnością za zejście z pensji i tak Bayern byłby na plusie. A co wyjdzie z płacenia 18 mln za rok piłkarzowi, który będzie siedział tylko na trybunach?
19.08.2024 16:42
Kim już pokazuje klasę. Czekam na Upa...
16.08.2024 20:51
Doue nas wystawił, nie sprzedaliśmy żadnego ofensywnego piłkarza, którego klub chciał się pozbyć (Gnabry, Coman, Goretzka), lada moment więc usłyszymy zwyczajowe "mamy świetny skład, kadra kompletna", i chyba można pokusić się już o wstępną ocenę.
A jest średnio. Wobec okienka mam strasznie mieszane odczucia.
Przyszli Palhinha, Olise, Ito i (za niedługo) Tah, ale odchodzą Mazraoui i de Ligt. Nawet jeśli Palhinha i Olise mogą być wzmocnieniami środka pola i ofensywy, to niestety obrona personalnie wydaje się jeszcze słabsza niż w tamtym sezonie. Odchodzi, kolejno, najlepszy nasz boczny i środkowy obrońca, a przychodzą piłkarze poziomem wpasowani najwyżej na BL. Dalej na ŚO będziemy ciągnąć na pewnie Dierem, bo Upa i Kim pokazali taką klasę w sparingu, że aż chce się zanucić czołowy utwór z "Niekończącej się opowieści".
12.08.2024 14:31
Mocarny środek obrony się szykuje w nowym sezonie. Nie bedzie nawet jednego jasnego punktu na tej pozycji.
06.08.2024 12:51
@Alistair Te kontuzje są jednak dużym problemem u Olmo, sugerujace, by dobrze się zastanowić przed ewentualnym wydaniem na niego duzych pieniędzy. 3 ostatnie sezony i w kazdym co najmniej 20 meczów nie grał. Łącznie przez 3 lata nie wystąpił w 68 spotkań przez kontuzje!! To w zasadzie połowa czasu!
16.07.2024 20:59
Yoro raczej zaklepany przez Real.
16.07.2024 10:26
@Pir5 Nie myślę, że w nadchodzacym sezonie BL wygramy i nie uważam, że ja przegramy - wychodzę z założenia, że szkoda na ten moment wiecej o tym gadać. Bayern nie daje mi na ten moment zadnego powodu, by brac cokolwiek za pewnik. Stoje wiec niejako z boku i jedynie mogę mieć nadzieje, ze bedzie tym razem lepiej. Nic wiecej. Troche pokory i uznania w stosunku do lepszych obecnie (od Bayernu) drużyn z BL czy Europy też by się co poniektórym przydało. Jak ktoś ma tutaj cos do udowodnienia to jest to Bayern, ale to mozna zrobić jedynie przez boisko.
14.07.2024 23:36
A "klątwę" Harrego niech próbuje zdjąć Bayern. Nie mam zamiaru pisać, że Bayern ma najlepszy zespół w BL czy jest jednym z faworytów do wygrania LM czy głównym do wygrania BL. Nie będę powtarzal błędu @Pir5 poniżej. Za dużo jest ostatnio gadania o sile tego czy tamtego zespołu. Wyższość trzeba w koncu pokazać na boisku.
14.07.2024 23:02
Hiszpania rekordzista Euro - 4 zwycięstwa. Zasłużenie w tym turnieju wygrywają. Reszta niech się patrzy i uczy.
Nie podoba mi się tez umniejszanie przez niektórych klasy tej reprezentacji czy np. Realowi jeśli chodzi o kluby. Zamiast to robić, to lepiej pokazac dominacje i wyższość na boisku.
14.07.2024 22:55
@FCBx2 Nie zmienia to faktu, że slabe euro dla Bawarczyków. Kane poza paroma bramkami mega ociężały, Musiala w kluczowym meczu zawiódł i już bardziej mi się Wirtz podobał, Neuer poprawnie, Upa tez, reszta ogony lub ławka.
14.07.2024 22:29
Słabiutkie Euro dla graczy Bayernu ogólnie. W ogóle piłkarze Bayernu (poza paroma wyjatkami) od jakiegoś czasu nie stanowią już o sile poszczególnych reprezentacji. Smutne to.
14.07.2024 22:23
Można dużo o Hiszpanii pisać, ale obronę mają przynajmniej poziom wyżej od reszty. Monolit, taki chciałbym widzieć w Bayernie.
14.07.2024 22:22
W ataku daje za mało, poza tym często nie myśli i ładuje się pomiędzy parę przeciwników, co w 99% kończy się strata i zazwyczaj groźna kontra. Jak Bayern chce sie utrzymać w gorącym fragmencie meczu przy piłce, to lepiej do Sane nie podawać.
11.07.2024 21:50
Niemcy jednak bardziej mi się podobały w meczu z Hiszpania niż Francja.
Nie mogę się przestać zachwycać tym jakie odejście z piłką ma Mbappe. W pojedynku 1 na 1 rzadko ma szansę go ktokolwiek zatrzymać. Gdyby tylko Bayern miał pomocnika z takimi umiejętnościami...
09.07.2024 22:43
Ponoć dostał ostatecznie ostateczne "ultimatum" od zarządu, że albo teraz odchodzi za własną zgodą, albo z automatu za rok. Tym sposobem zarząd pokazał wszystkim niedowiarkom i postawił na swoim - to ultimatum, którego Davies nie da rady zignorować, hehe. :)
09.07.2024 16:29
Havertz 1/10.
05.07.2024 19:45
Musiala też słabo.
05.07.2024 19:40
Będziemy mieć już drugiegi Kima/Upa w zespole w postaci Taha.
05.07.2024 19:08
@Abzyrl
Tak, Bayern chce (przedłużyć z nim kontrakt) :)
05.07.2024 18:57
Sane fatalny. To samo Havertz, Can czy Raum. A Tah to niemiecki Upa lub Kim. No kropka w kropkę.
Musiala też niewidoczny, ale nie ma też z kim pograc po lewej stronie, bo brak kompletnie wsparcia od Rauma.
05.07.2024 18:48
Za bramkę w finale LM na wagę pucharu ma u mnie dozgonny szacunek, ale prawdą jest, że nigdy nie był szczególnie efektywny w polu karnym, a swój największy atut (przyspieszenie) stracił w wyniku licznych kontuzji. Może odbuduje się w PSG, ale potrzebuje większej regularności.
05.07.2024 12:13
De Ligt ma kontrakt do 2027 roku. Jeżeli oni go sprzedadzą teraz za 35-40 mln to będzie znaczyło, że w ogóle nie liczą się z własnymi pieniędzmi i piłkarzami.
03.07.2024 12:13
@dickinosn85 Jedyny plus, że Simons nie daje póki co na euro powodów PSG, do windowania swojej ceny. xD Ale marne to pocieszenie.
02.07.2024 19:41
Nie no, potrafi grać w piłkę i grać bardzo dobrze... ale fakt, topowy to on nie jest.
02.07.2024 19:37
Ponoć ma być jeszcze ostateczna ostatecznej.
29.06.2024 14:03
Upa przerażenie w oczach i już wiesz, że faceta już nie ma w tym meczu. Teraz grać tylko na pojedynki z Upa i mozna wygrać ten mecz.
25.06.2024 19:44
@zyzio Myślę, że on często nie do końca jest przekonany co chce zrobić będąc przy piłce (czy podawać, dryblować w ten czy inny sposób, strzelać itd.), a przeciwnicy czekać nie zamierzają i w końcu nogi mu gdzieś zostają w tyle z piłką. Zdecydowanie lepiej by dla niego wyszło, gdyby do jego umiejętności dryblowania (świetnych!) dołączyła też szybka glowa i zdecydowanie.
23.06.2024 21:56
Musiala znowu nogi nie nadążają za glowa - to największa wada tego piłkarza. Często w ostatniej fazie przy piłce traci w dziwny sposób równowagę, chwieje się, a piłka zostaję mu gdzieś z tyłu. To właśnie moim zdaniem wynik tego, że on za intensywnie mysli.
23.06.2024 21:48
Jak to leciało? A, ultimatum.
17.06.2024 14:18
W kilka lat nie, ale nietrafione transfery (z rozbuchanymi kontraktami) w dłuższym okresie czasowym mogą prowadzić do powtórki z Czerwonych Diabłów. Kiedyś najlepszego klubu w Anglii i jednego z najlepszych w Europie, a teraz...
14.06.2024 09:15
Problemem Bayernu od lat jest to, że jeśli chodzi o politykę transferową stoi niejako w rozkroku. Nie chcąc/nie mogąc wydawać dużych kwot na topowych, ukształtowanych i gotowych do gry o najwyższe europejskie cele (a nie ukrywajmy, tego oczekuje zdecydowana część z nas), jednocześnie nie potrafi wyławiać młodych piłkarzy o potencjale na światowy top, kiedy jeszcze nie są aż tak kosztowni. Jasne, w dzisiejszych czasach za naprawdę utalentowanego młodzika też trzeba powoli wydawać spore pieniądze, ale jednak mniejsze niż wtedy, kiedy już pokaże swoje umiejętności na europejskich salonach. Co więc Bayern robi? Ano stoi we wspomnianym rozkroku. Kupuje za mniejsze pieniądze piłkarzy, którzy młodzikami zazwyczaj już nie są i nie mają potencjału, ani umiejętności na klasę światową, bo inaczej nie potrafią. Mamy więc piłkarzy jak Kim, Palhinha czy ostatnio Ito - piłkarze, którzy prawdopodobnie nie załapaliby się nawet na ławkę do takiego Realu czy City.
Nie da się, po prostu nie da się stać tak w rozkroku i oczekiwać, że ściągnięci piłkarze będą w stanie walczyć jak równy z równym z piłkarzami powyższych klubów. W końcu nogi się rozjadą i "kontuzja" gotowa.
14.06.2024 09:01
O wiele bardziej wolałem Flicka, ale też o wiele bardziej wolę młodego trenera będącego "kotem w worku" niż starego, wypalonego trenera bez odpowiedniej wizji, zaangażowania, energii i ambicji (i tak wieksza szansa, ze wypali).
Zawsze staram się dawac kredyt zaufania i daje go również Vincentowi.
29.05.2024 18:04
Ojojojoj, gdybym był mlodszy z 20 lat, to bym moze i uwierzył, a wiadomo jak to sie skończy - może odejdzie z tej listy z jedna lub dwie osoby (bo większość ma dobre "tygodniówki" i nic nie musi), i przyjdzie paru piłkarzy, ale to będzie tyle i w sierpniu będzie śpiewka o klasowej i pełnej kadrze i wsio.
Naprawdę nie warto robić takich list życzeń jak poniżej, bo można się tylko bardziej rozczarować.
29.05.2024 17:57
Nie zdziwię się jak za rok trenerem Bayernu nie zostanie ani Alonso, ani Klopp.
18.05.2024 18:54
Ciężko wyczekiwać nadchodzącego sezonu, bo raz, że skład nie jest najwyższych lotów (środek obrony, środek pomocy, skrzydła), a dwa, że jeśli plotki się potwierdza będziemy mieć trenera, którego siłą rzeczy ciężko upatrywać w roli zbawiciela Bayernu. Dołóżmy do tego zarzad, który najwyraźniej nie ogarnia na wielu polach (transferowych - Kim, Boey itd., personalnych - sztab medyczny, zawirowania z trenerem) I Gnabry mógłby wykonac swój ikoniczny gest "mieszania".
Moja ekstytacja najbliższą przyszłością Bayernu jest minimalna.
Gdyby na jednej szali postawić kluby takie jak City czy Real (czyli top i kluby "na fali"), a na drugiej kluby jak MU czy Juve (z wielką historia, ale kompletnie pogubione i nie potrafiące nawiązać do swoich najlepszych lat), to IMO kurs Bayernu skierowanych jest bardziej w stronę tych drugich. Czy skończy się to katastrofa, to się jeszcze okaże.
18.05.2024 18:48
Widzę, że ostro konkurujemy z Barceloną, kto robi najgłupsze ruchu personalne w zespole. Walka jest naprawdę zażarta i nie wiadomo kto ostatecznie "wygra". :)
17.05.2024 14:06
Klub może wyrażać chęć sprzedaży Gnabrego, ale Serge może powiedzieć, że nie ma zamiaru się nigdzie ruszać i tyle bedzie z tych newsów. Zwłaszcza, że jest chyba w piątce najlepiej zarabiających piłkarzy, a kontrakt ma do 2026 roku.
11.05.2024 14:46
Wg mnie do żadnej rewolucji kadrowej nie dojdzie, jak niektórzy by chcieli, z prostego powodu - żeby kogoś kupić trzeba najpierw kogoś sprzedać. Jak będą 3 transfery to będzie sporo, a jak w dodatku ściągniemy piłkarzy naprawdę dobrych, którzy okażą się wzmocnieniami, to będzie ogromny sukces. ŚO, środkowy pomocnik i może skrzydłowy, to wg mnie max co można wyciągnąć z najbliższego okienka (oprócz nowego trenera ofc), a to tylko przy założeniu że uda się sprzedać kogoś z grona Upa/Kim, Goretzka, Coman/Gnabry/Sane, co tak oczywiste nie jest, bo to nie jest tak, że klub sobie sprzedaje, gdy chce, ale musi być też wola u samych zawodników, a że większość zarabia fajną kasę, to nie będą się garnęli do zmiany otoczenia, skoro w Bayernie im dobrze.
10.05.2024 13:42
Oddaliśmy na wypozyczenie Stanisica do Bayeru, a w zamian na jego pozycje ściągnęliśmy w styczniu do klubu za 30 mln Boeya, który raz że słaby, a dwa że przeleżał 90% rundy u lekarza - normalnie deal roku! :)
09.05.2024 23:07
Ależ mają mental!
09.05.2024 22:57
@FCB4ever2014
Może "bez szans" to troche niefortunne określenie, predzej "małe szanse", z tego względu, że Real wyglądał dużo lepiej fizycznie od nas i w ciągu 30 minut pewnie by coś i tak wcisnęli. Jasne, to troche prorokowanie, ale na tym polega między innymi wymiana zdań w komentarzach, na przedstawieniu własnego zdania, w tym typowania.
@vaterland
Poniekąd tak, przegraliśmy troche na własne życzenie, ale to nie zmienia faktu, że widać różnicę w klasie obu zespolow w aspektach, które podałem wyżej. Nie zawsze tez druzyna z większym potencjałem wygrywa w meczu, tu jednak Real wyrwał zwycięstwo, głównie przez nasz indywidualny błąd.
@Marienplatz
Ja nie byłem taki pewny zwycięstwa Realu przed meczem, wlasnie przez to że druzyna z większą klasa sportową nie zawsze w meczach wygrywa, zwłaszcza w fazie pucharowej LM. Real jest w mentalu, umiejętnościach, przygotowaniu fizycznym lepszy od nas, ale ten mecz troche na własne życzenie przegraliśmy, taka prawda.
09.05.2024 09:59
Wieczór i poranek mega przykry. Ogromna szansa na awans zaprzepaszczona w takich okolicznościach, to boli. Dużo bardziej niż przegrać wyraźnie kilkoma bramkami. Spalonego nie było, powinna być dogrywka, ale wg mnie i tak nie było szans dotrwać do karnych - to błąd Neuera był kluczowy i zaważył na awansie. Nie zmienia to jednak faktu, że Marciniak powinien byc odsunięty od prowadzenia ważnych meczów, a już w szczególności Bayernu, bo mam lekkie wątpliwości jeśli chodzi o jego bezstronność. Dość jednak o nim.
Jeśli chodzi o mecz, to ciągle rzuca się jedna kwestia jeśli chodzi o Bayern w fazie pucharowej LM - stres i waga spotkania pęta nogi naszym zawodnikom. Ja wiem, że naszym piłkarzom sumarycznie blakuje klasy sportowej do takiego Realu czy City, ale OMG - nie aż tak, żeby nie dało rady celnie wykonać prostego podania, albo lepiej zachowywać się przy kontratakach. Wczoraj łapałem się za głowę patrząc na nieporadność naszych w przodzie, gdy mieliśmy dogodną sytuacje w kontrze, przy naszej przewadze i nie potrafiliśmy nawet dobrze podać.
Mental, klasa sportowa, PRZYGOTOWANIE FIZYCZNE (fatalne, a przecież w tym aspekcie byliśmy dobrzy) - niektórzy już ledwo żyli w końcówce. To była różnica klasy w stosunku do Realu, niestety.
09.05.2024 07:38
Nie przewiduje rewolucji. Przyjdzie nowy trener, ale skład nie otrzyma wymaganej transformacji z kliku powodow:
1) Ciężko będzie się pozbyć piłkarzy będących obciążeniem dla klubu np. Upa, Kim, Coman z tego powodu, że albo nie będą się chcieli ruszać z klubu, albo nie będzie chętnych
2) Brak sprzedaży aktualnych pilkarzy = brak wymaganych wzmocnień.
08.05.2024 23:40
Do tego potrzeba profesjonalizmu, klasy i chłodnej głowy na każdym szczeblu w klubie. Masa pracy.
08.05.2024 23:36
@Matilegolas
Ale zawalił być może kluczową akcje. To będzie bardziej zapamiętane niż styl gry.
08.05.2024 23:34
@Matilegolas
Zgadzam się. Jeśli chodzi o długofalowy plan, to Bayern się totalnie pogubił. Kupowanie piłkarzy nie pod klarowny profil, zwalnianie co chwila trenerow i/lub przepychanki zarządu z nimi itd.
08.05.2024 23:33
Podobnie. Nie pamiętam az takiego dola od dłuższego czasu. Najgorsze jest wypuszczenie zwycięstwa w końcówce.
08.05.2024 23:29
Nie ma wytłumaczenia na tak wypuszczona piłkę. Nie ma.
08.05.2024 23:18
Nie mamy ani środków, ani długofalowego pomysłu na drużynę, ani składu, żeby konkurować na rowni z najlepszymi.
08.05.2024 23:17
Nie ma co zwalać wszystkiego na Tuchela. Nie sprawdził się w Bayernie, fakt, ale przepaść do absolutnej czolowki jesli chodzi o mental, jakosc, klasę piłkarska jest tak ogromna, że pierwszy raz od dłuższego czasu nie mam poczucia, że to idzie w jakimkolwiek stopniu w dobrym kierunku. W tym momencie u mnie ciężko o optymizm.
08.05.2024 23:12
Mniej boli już dostać 3:0, serio. Ciężko patrzeć z nadzieją w przyszłość.
08.05.2024 23:09
Chyba nigdy nie wygramy z Realem.
Neuer... masakra.
08.05.2024 23:03
Bramka dla Realu wisi w powietrzu
08.05.2024 22:16
Ten sezon może obronić tylko i wyłącznie puchar LM. Bez tego trofeum sezon będzie można z czystym sumieniem określić jako porażkę.
Niezależnie jednak od tego, jak sezon się zakończy, to w lato potrzeba konkretnej rewolucji w składzie - dobrego trenera, przemyślanych transferów (i nie na ostatnią chwile) i chemii w zespole. Czy Bayern jest zdolny to uczynić z nowym zarządem? Tu mam spore wątpliwości.
04.05.2024 17:49
No takie mecze często szczególnie dużo mowia o poszczegolnych piłkarzach.
Goretzka nie udźwignął meczu, Kim podobnie. Ta dwójka to najwięksi przegrani tego meczu po stronie Bayernu.
30.04.2024 23:10
Ogromny niedosyt. Autentycznie można było zamknąć ten mecz w Monachium, czego w życiu bym nie zakładał. Szkoda zwłaszcza główki Diera.
BTW. Jest szansa, że w rewanżu zagra De Ligt? Bo Kim załatwił nam pierwszy mecz i w rewanżu pewnie załatwi nam cały półfinał. I kurde, my za niego daliśmy chyba 50 mln!!
30.04.2024 23:07
To jak się Kim dał zrobić, to niebywałe jak na ten poziom, rozgrywki i stawkę meczu. Vinicius pewnie sam był w szoku, że tak łatwo go zrobił.
30.04.2024 21:52
Oby La bestia negra się obudziła w półfinale
17.04.2024 23:50
No to Real. Dawno nie było...
17.04.2024 23:48
Kogo chcecie w półfinale?
17.04.2024 23:02
Ufff... ostatnie minuty oglądałem z sercem, które waliło mi w klatce jakby chciało wyskoczyć. Dalej drżą mi ręce! :D
17.04.2024 22:56
@Pir5
Wiem, ale nie próbuj mi wmówić, że druzyna Arsenalu w tym składzie personalnym jest szczegolnie doświadczona w grze w pucharach. To nawet fani na kanonierzy.com wiedzą. A forma w lidze, a puchary europejskie, to dwie różne rzeczy, co wczoraj ładnie w wywiadzie bodajze Gundo podkreślił.
17.04.2024 21:57
Dziwnie się ogląda, gdy druzyna, która jest tak doświadczona w grze w pucharach jak Bayen, gra jednocześnie tak bojaźliwie. Na tle niedoświadczonego Arsenalu wygląda to tym bardziej przykro.
To zdecydowanie nie jest gra na zwycięstwo w LM. Brakuje poziomu. W pierwszej połowie lepszy Arsenal.
17.04.2024 21:52
Zasłona dymna. Zagrają.
17.04.2024 12:23
Jeśli Bayern odpadnie, to chciałbym żeby LM wygrała BVB. To tylko podnosi atrakcyjność BL, również w oczach piłkarzy, bo ci lepsi piłkarze lubią wyzwania i chęć "dokopania" największym rywalom.
17.04.2024 08:49
Widze, że rozgorzała dyskusja o transferze Wirtza, a dla mnie to najmniej potrzebny obecnie transfer, oprócz może pozycji napastnika. Najbardziej potrzebne wzmocnienia? Obrona + skrzydłowy. My potrzebujemy skrzydłowego z potencjałem zbliżonym do Robbery jak tlenu!! Wiadomo, to duży problem znaleźć kogoś takiego... Drugim problemem jest opylenie któregoś z naszych obecnych skrzydłowych (Coman?), bo to łatwe też nie będzie.
16.04.2024 12:38
Gdybyśmy na LO mieli oprócz niego kogoś więcej niż Guerreiro, to Phonzie już dawno powinien być dospawany do ławki. Jeśli nie chce przedłużyć kontraktu, to sprzedać nawet za 40 mln, bo ciężko patrzy się na jego gre.
A jeśli specjalnie nie chce się określić, bo liczy na "prezent" od Realu (staram sie odrzucac ta mysl) i będzie chciał wypełnić kontrakt, to nie wahałbym się go posłać na trybuny na cały przyszły sezon.
Tak czy inaczej, klasowy lewy obrońca w lato przyjść musi, bo są małe szanse, że Davies przedłuży swój kontrakt.
11.04.2024 13:10
Czemu Barca moze mieć takiego Cubarsi w obronie, który w wieku 17 lat pokazuje się z bardzo dobrej strony w 1/4 LM i imponuje spokojem, ustawieniem i opanowaniem piłki, a my kupujemy za miliony takich obrońców jak Upa, Kim Min-Jae czy wypożyczamy rezerwowych jak Dier? :/
10.04.2024 21:47
Środek pola nie był dzisiaj jakoś szczególnie słaby. Laimer zagral świetnie, Goretzka niewiele gorzej. W zasadzie Arsenal miał środek zamurowany. Gorzej (zdecydowanie) z naszą lewa strona.
09.04.2024 23:20
Davies x100. Tu chyba nie może być nawet dyskusji.
09.04.2024 23:18
Davies kompletnie nie ogarnia co się dzieje na boisku. Na zbliżeniach wygląda tak jakby byl permanentnie przestraszony i zdezorientowany. Chyba z 90% ataków Arsenalu szło jego strona i wcale to nie dziwi. Nawet ostatnia akcja Arsenalu wynikła z tego, że Davies po prostu odpuscił krycie. Jakbym widział nasza ekstraklasę. W pierwszej połowie lepszym obrońca po jego stronie był Gnabry.
Ogólnie lubię Phonzie, ale tak jak zaakceptowanie 50 mln za niego przez Real było z początku dla mnie nie do przyjęcia, tak teraz sam zaczynam się zastanawiać... Na pewno nie zasługuje na zarobki rzędu 20 mln.
09.04.2024 23:16
Jeszcze tylko 1,5 miesiąca tego sezonu...
30.03.2024 20:19