DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: DarthSmd Strona 22

Pulisic ma 19 lat, a jest moim zdaniem dużo lepszym zawodnikiem od Comana. Kolejna dyskusja na temat Comana i kolejny raz największą jego zaletą przytaczaną w komentarzach jest młody wiek. O czymś to moim zdaniem świadczy... Jeśli już jednak jesteśmy w temacie wieku i porównaniach do Robbena, to wiecie jaka jest największa różnica między Robbenem a Comanem?

Taka, że Robben mając (niemal) 34 lata gra w Bayernie, a Coman w tym wieku będzie mógł reprezentować chyba co najwyżej Sandencje Nowy Sącz (bez obrazy dla fanów), bo tracąc szybkość nie bedzie mógł zaoferować już nic innego - ani świetnych strzałów, ani dokładnego podania czy wyszkolenia technicznego.

Edytowano : 2017-11-05 16:43:09

Lacazette strzela właśnie na 2:1, znowu robi się ciekawie.

05.11.2017 16:41

Gra Rafy to jest jakiś skandal!

31.10.2017 22:40

Jacy łaskawcy... Od ladnych paru lat ten klub potrzebuje drugiego napastnika, a oni teraz w zimie są "otwarci na dobre sugestie". Co za refleks!

Po drugie, ja zgłaszam się na ochotnika. Mam dwie nogi, umiem biegać, kopnac piłkę - generalnie jestem "w stanie strzelać bramki". Podać swój nr telefonu?

30.10.2017 12:39

Rummenigge i Uli nieźle już czerwoni na tych trybunach. I dobrze, bo za błędy się płaci.

25.10.2017 22:15

Tego się właśnie bałem - przyjdzie grać z lepszym przeciwnikiem i Coman odbije się jak od ściany.

25.10.2017 22:12

Coman znowu głowa w dół i jazda!

25.10.2017 22:08

Usain Bolt na boisku xD

25.10.2017 22:05

Coman to miał chociaż jakieś jedno dobre podanie w tym meczu?

25.10.2017 21:36

Coman razem z Tolisso póki co najsłabsi na boisku.

25.10.2017 21:32

Aha, obudźcie mnie jak James zagra cały mecz na 10, ide spać.

Edytowano : 2017-10-18 22:45:39

...ale musze chyba zapaść w sen zimowy jak niedźwiedź, zanim klub łaskawie pozwoli mu zagrać na jego NOMINALNEJ pozycji.

18.10.2017 22:43

Tomek to powinien spytać się bramkarza w który róg chce piłke, a nie strzelać w niego.

18.10.2017 22:41

Jak tego Muller nie strzelił, to chyba tylko on wie. Kolejny jego bardzo słaby mecz.

18.10.2017 22:38

@Mort
Mądre słowa. Pozdro.

06.10.2017 21:02

Problemem Bayernu nie są Robbery, ale brak sensownych alternatyw w klubie. Coman? Błagam, jedyne jego zalety jakie non stop przewijają się tutaj w komentarzach, to to, że jest młody i szybki. Super. Next! James? Wszystko fajnie, ale on bardziej nadaje się na typową 10, do gry na skrzydle brakuje mi dynamiki. Next!
Oh, to już wszyscy? Biednie...

Uwzięliście się na tych biednych Robbery, a drugim największym problem Bayernu jest to, że on nie umie w transfery. A konkretniej nie umie w transfery młodych, ofensywnych piłkarzy (napastników, skrzydłowych etc.) Że to nieprawda? Proszę prześledzić sobie nasze transfery piłkarzy w wieku poniżej, powiedzmy, 24 roku życia choćby z ostatnich 10 lat. Tak, taki Shaqiri był jednym z lepszych. Szok?! Gdzie teraz gra? W takim jednym klubie z Premier League gdzieś tam w dolnej czesci tabeli. Reszte uzupełniają Baumjohanny czy inne Peterseny.

06.10.2017 20:43

@tacticalking
Jak ci się nudzi, to sobie znajdź jakieś twórcze zajęcie. Trolling wyjątkowo słaby i męczący - wróć jak zmądrzejesz.

04.10.2017 22:18

I Comą ma być następcą Franka/Arjena? xD

01.10.2017 17:35

Jasne, obejrzałem kompilacje, bo chyba ciężko jest obejrzeć cały sezon marsylii, który miał miejsce kilkanaście lat temu, prawda? Wystarczy mi jednak to, że u Comana przez te pare lat w Bayernie nie widziałem choćby ułamka tego co widziałem na tych filmikach z Frankiem. A że nie mówimy tu w tym przypadku o jakimś Karimim, który czarował tylko na YT, to wiadomo, bo widzieliśmy przez te wszystkie lata kim był Ribery w piłce - geniuszem.

30.09.2017 20:28

Obejrzałem sobie przed chwilką filmik na yt z występów Franka w Marsylii. Według opis z jego pierwszego roku w tym klubie czyli miał wtedy 22-23 lata. Powiem tak - Coman nie ma chyba najmniejszych szans nawet zbliżyć się do klasy Riberego. Już wtedy bowiem Franek posiadał świetny strzał, kontrole nad piłką czy podania.
Gdyby to ode mnie zależało, to poobserwowałbym Comana przez ten obecny sezon pod wodzą nowego trenera i jeśli nie zobaczyłbym u niego jakiegokolwiek większego progresu, to bym go po sezonie sprzedał.

Jeśli Bayern chce wrócić do pozycji w Europie jaką miał jeszcze pare lat temu, to musi znaleźć następców Robbery. Znowu musimy mieć genialne skrzydła, innego wyjścia nie ma.

30.09.2017 20:02

Real ma niesamowity skład! Nie tylko jeśli chodzi o nazwiska, ale przede wszystkim o klasę zawodników - tym zjadają PSG bez popitki.

29.09.2017 21:19

"Zresztą i tak teraz PSG przejdzie każdego tylko czekać jak kupią grizmanna albo dybale i stworzą prawdziwy dream team. "

Patrząc na to ile zostawiali wolnego miejsca naszym zawodnikom wątpie by mieli jakiekolwiek szanse w meczu z takim Realem. Niestety, ale widze bardzo duze prawdopodobieństwo, że Real trzeci raz z rzędu wygra LM. Jedyna drużyna, która ma szanse obecnie im w tym przeszkodzić to chyba tylko Barca między innymi dlatego, że te dwie drużyny znają się najlepiej.

29.09.2017 20:52

Idealny byłby Klopp, ale on ma kontrakt z Liverpoolem aż do 2022 roku, więc jeśli LFC go sam nie zwolni, to nie ma szans na jego zakontraktowanie. Tuchela nie chce. Wolę już Nagellsmana lub Sangola. Kto wie może Willy stanie się dla Bayernu tym kim dla Realu Zidane. :)

Edytowano : 2017-09-28 20:31:08

Hassenhuttl też jest opcją do rozważenia, ale ponownie, Lipsk może go nie puścić.

28.09.2017 20:29

@Matilegolas

No dokładnie. Pep chciał Neymara, a dostał Goetze, którego chyba nawet w ogóle nie chciał w drużynie.

28.09.2017 17:03

@Gladius
Są starsi i niektórzy niestety powoli nie wytrzymują trudów spotkań np. Franek czy Arjen. I mówi to wielki fan ich talentu. Mam do nich przeogromny szacunek, dla mnie to najlepsi piłkarze jacy przytrafili sie temu klubowi od czasu kiedy mu kibicuje (czyli od 1998) i jedyni z najlepszych w historii tego klubu (i historii futbolu w ogóle). Kim miał rotować Carlo na skrzydłach? Comanem? Każdy wiedział przed sezonem, że brakuje nam klasowych następców na skrzydłach, a zarząd nie pomyślał o żadnym skrzydłowym. Logika.

Boki obrony? Bernat i Rafa to żadna konkurencja. Po co taki Alaba ma się w ogóle starać jak i tak Bernat nie jest w stanie mu w jakikolwiek sposób zagrozić?

28.09.2017 16:52

@Gladius
Tylko z takim składem jaki mamy nawet połączone siły Kloppa, Pepa, Juppa, Zidana i Supermena nic by nie zdziałały. Z każdym sezonem naszej drużynie przybywa rok, o czym wielu zdaje się zapominać. Muller przestał grać od 1,5 roku (młodzieniaszkiem też już nie jest), Franek, Vidal, Robben starzeją się nieubłagalnie. Ile jeszcze mamy czekać na drugiego napastnika?! Ile na godnych następców Robbery? Coman? On poza szybkością nie ma nic, a jak bym chciał widzieć w Bayernie sprintera, to pare lat temu ściągnął bym do składu Bolta. Ktoś powie - młody jest. Tylko wyłącznie młodością nie można tłumaczyć tego, że on nie potrafi dobrze dośrodkować czy strzelić na bramkę. Na bokach obrony nie mamy żadnej konkurencji. Rafa czy Bernat w każdym powaznym klubie z topu już dawno zostaliby sprzedani.

Edytowano : 2017-09-28 16:30:32

+ kiedy my ostatni raz sprowadzili jakiegoś młodego (takiego powiedzmy poniżej 23-24 lat) ofensywnego zawodnika, który okazał sie strzałem w dziesiątkę? Ilu takich trafiło się w przeciągu 10-15 lat? To dużo mówi o naszej polityce transferowej i skautingu.

28.09.2017 16:27

Oby tylko nie Tuchel.

28.09.2017 15:56

Widze, że zarząd znalazł sobie niezłego kozła ofiarnego... Żeby była jasność, Carlo popełnił w Bayernie masę błędów. Masę. Brak taktyki i pomysłu na grę, nastawienie drużyny wyłącznie na wrzutki, które nic nie przynosiły, złe ustawienie, kiepskie wybory przy ustalaniu wyjściowych składów itd. Do tego dodajmy treningi, które wg plotek bardziej przypominały lekcje w-fu niż profesjonalne zajęcia. W zasadzie Carlo przypominał w Bayernie bardziej nauczyciela wychowania fizycznego niż trenera kubu piłkarskiego, ALE...

...w bardzo dużym stopniu winę za obecny stan klubu ponosi zarząd na czele z Ulim i Rummenigge. Te dwie osoby, a raczej ich skąpstwo. Wzmocnienia kluczowych pozycji (drugiego napastnika, skrzydeł, boków obrony) prosiły się już od paru dobrych lat! Nie zrobiono z tym nic, kompletnie! Przez te ostatnie pare lat przeleciało nam przed nosem tylu dobrych piłkarzy, że głowa mała! I wcale nie trzeba było wydawać na nich ogromne sumy. Pep odszedł nie dlatego, że po 3 latach chciał spróbować czegoś innego, tylko dlatego, że chciał mieć większą kontrolę nad transferami. A wszystkie te wypowiedzi Pepa czy Carlo o "drużynie kompletnej" można wsadzić między bajki, bo ide o zakład, że to było wyłącznie powtarzaniem tego co kazali mówić "szefowie".

Niech więc Kalle przy "wyciąganiu odpowiednich konsekwencji" jak to ładnie określił po meczu, zacznie może najpierw od siebie.

28.09.2017 15:36

Pal licho wynik, ale ten styl... Bezradność, brak pomysłu, brak wszystkiego! Nie wiem czy wy też mieliście takie wrażenie, ale oni wyglądają tak jakby grali pierwszy raz ze sobą! Tak całkiem na poważnie, oni naprawdę wyglądają jakby grali bez żadnego trenera, a treningi ograniczali do prostych gier! Jakby ich treningi przypominały lekcje w-fu w gimnazjum, czyli krótka rozgrzewka i najprostszy 'meczyk'. To jest punkt zero panowie, "drużyna" jest całkowicie surowa, CAŁKOWICIE.

27.09.2017 22:52

Zbili nas okrutnie

27.09.2017 22:45

Carlo ma podpisany kontrakt do 2019 roku?

27.09.2017 22:35

Spasujcie z tą polityką w komentarzach

27.09.2017 22:13

To było coś przepięknego

27.09.2017 22:11

Thiago chyba dzisiaj najgorszy na boisku

27.09.2017 22:09

Klasowy strzał Comą teraz widzieliśmy

Edytowano : 2017-09-27 22:03:33

@mike84

Wróóć!! Costa ma lepsze strzały z dystansu :)

27.09.2017 22:02

@mike84

Nie tylko ty. To trochę inna wersja Costy.

27.09.2017 22:00

Comą na plac wchodzi, zobaczymy co pokaże

27.09.2017 21:53

Strasznie zabolał mnie widok zasępionych twarzy Franka i Arjena na ławce - ludzi którzy w największym stopniu przyczynili się do awansu Bayernu na najwyższy europejski poziom. Nie wiem nawet co sobie mogą myśleć, gdy w arcyważnym i bardzo prestiżowym meczu LM oglądają mecz z ławki i widzą na murawie np. człapiącego Mullera, czy robiącego masę błędów Thiago. Gdybym mógł z nimi teraz pogadać, to mocno namawiałbym ich na zakończenie kariery po sezonie. Mam o nich na tyle ogromny szacunek, że szkody mi by podpisywali swoimi nazwiskami to co prezentuje obecnie Bayern.

A prezentuje to, że w LM możemy osiągnąć nas max 1/4 LM( w zależności kiedy trafimy na silną ekipę), czyli lata 2003-2007 właśnie wróciły.

Edytowano : 2017-09-27 21:52:44

*szkoda

27.09.2017 21:51

Niech ten Muller w końcu zejdzie z tego boiska!

27.09.2017 21:35

Boże, jak mi ten mecz przypomina mecze z Realem - ta sama bezradność i brak pomysłu w wykończeniu.

27.09.2017 21:34

@Riberyy007

Puszcza wszystko co leci w bramke. Ten strzał na 2:0 Neuer obroniłby z palcem w nosie.

27.09.2017 21:27

DieRoten
Nie no, w TOP10 jesteśmy, ale z TOP5 już raczej wypadliśmy.

27.09.2017 21:25

Ulreich zawalił 2 bramki.

27.09.2017 21:23

No czegoś takiego to sie nie spodziewałem. Hummels na ławce, javi w wyjściowym, Robben+Coman na ławce, gramy bez skrzydłowych... Oj, Carlo ryzykuje

27.09.2017 20:12

Od dłuższego czasu Robben nie stara się kończyć już akcji indywidualnie (czego prawdę mówiąc brakuje mi najbardziej) i większość kończy podaniem, więc nie czaje tych przytykow o egoizm Robbena.

27.09.2017 11:26

Oby zagrał w podstawie, bo bez niego będzie piekielnie ciężko.

27.09.2017 11:14

OMG żadnego Mullera w podstawie! Przy jego przyjęciu to go tam zjedzą na tym boisku.

27.09.2017 09:24

Mój skład na dzisiaj: Ulreich - Rafa (choć chciałbym bardzo Alabę, ale wątpie, że po kontuzji bedzie w stanie zagrać tak od razu pełne 90 minut), Sule, Hummels, Kimmich - Vidal, Rudy (gra obecnie lepiej niż Thiago czy Tolisso) - Coman, James, Robben - Lewy

27.09.2017 09:03

Ale fatalna postawa BL w europejskich pucharach. Na ten moment na 8 meczów w tym sezonie (LM+LE) bilans to 1 zwycięstwo (Bayernu), 2 remisy, 5 porażek. :/

Edytowano : 2017-09-26 22:38:02

Popatrzyłem na ranking lig - na tą chwilę BL zdobyła w tym sezonie 2.428 punktów. Dla porównania Hiszpania 4.571, Anglia 5.214, Włochy 4.166, Francja 3.500, Portugalia 4.000...

26.09.2017 22:33

uuuuu, Obama bramka teraz. :)

26.09.2017 22:00

Pozamiatane...

Edytowano : 2017-09-26 21:57:30

BVB, bye bye LM...

26.09.2017 21:56

Obamejang całkowicie skasowany w pierwszej połowie. Nawet troche szkoda mi sie go zrobiło jak widziałem jego głupi miny po kolejnej nieudanej akcji.

26.09.2017 21:40

@Moe
"Różnica między nami a BVB jest taka, że BVB gra szybko piłką, bez zbędnego holowania, zarówno w środku jak i na skrzydłach. Szybkość robi różnicę i sprawia, że oni stwarzają sobie wiele okazji i oddają sporo strzałów a my mamy z tym problem. My próbujemy klepać, podawać, a przeciwnicy już dawno ustawieni na własnej połowie, czy w polu karnym."

Ale my tak gramy już od przyjścia Pepa - dostojnie, statycznie, bez przyspieszenia. Podania na jeden kontakt w czasie całego meczu można policzyć na palcach dwóch rąk. Za Juppa było szybko, bo mieliśmy najlepsze skrzydła na świecie, a LM wtedy wygrało nam Robbery, trzeba sobie to uczciwie przyznać.

Teraz czas Robbery się powoli kończy (co przychodzi mi mówić z wielkim smutkiem, jako wielki fan ich talentu) i to ogromna strata, bo nie mamy godnych zmienników na skrzydła, a wychwalany przez wielu tutaj Coman IMO nigdy nie dorośnie im nawet do pięt - różnica paru klas, a sama szybkość to nie wszystko, bo trzeba też później umiejętnie podać/strzelić.

Dla mnie w ogóle Robbery byli jednymi z najważniejszych piłkarzy Bayernu odkąd kibicuje temu klubowi, ważniejsi i robiący większą różnicę niż Muller czy nawet Lewy. Fartnęło nam się niesamowicie, że swojego czasu udało nam się ich ściągnąć do klubu takich magików za (stosunkowo) małe pieniądze nawet jak na tamte czasy. Jeśli w ostatnich 10 latach o jakichś piłkarzy Bayernu można było określać słowami "prawdziwy crack", to z pewnością Riberego i Robbena. Teraz zejdą ze sceny, my zostaniemy z Comanem + np. Brandtem i dopiero wtedy wszyscy zobaczą ile znaczyli dla nas Franek+Arjen.

24.09.2017 10:18

A ja nie wiem co tak wszyscy widzą w Comanie. Wczoraj co prawda wszedł jedynie na 15 minut, ale jedyne co zaliczył to niemal same straty.

23.09.2017 09:50

No Rudy to dla mnie największe pozytywne zaskoczenie w tym sezonie. Po Jamesie wiedziałem czego się spodziewać, Sule też od początku postrzegałem jako spore wzmocnienie, natomiast Rudego traktowałem jako typową zapchajdziure. Co natomiast zobaczyłem w jego wykonaniu? Zaskakująco dobrą technikę, opanowanie, podania i strzały na bardzo dobrym poziomie...

Nie wiem jak inni, ale ja w meczu z PSG widziałbym go w podstawie obok Vidala (Thiago ma teraz raczej mały dołek formy).

20.09.2017 17:11

Nie powiedziałbym, że to wina wyłącznie Lewego, ale rzeczywiście atmosfera w drużynie jest bardzo zła. Oglądałem teraz powtórki meczu i zwróciłem szczególną uwagę na reakcje zawodników po strzelonych bramkach. Mało kto się z potrafi cieszyć z bramek kolegów, a szczególnie niestety Lewy. Brakuje w klubie kogoś kto potrafiłby ustawić piłkarzy do pionu i sprawić, że przekładaliby dobro drużyny ponad swoje własne ambicje - coś z czym poradził sobie Real. To powinno być zadanie trenera+dyrektora sportowego, ale nie wiem czy stać ich na coś takiego.

12.09.2017 23:07

@Moe "(...)miał wiele akcji, rajdów, ale brakowało wykończenia, ostatniego podania lub strzału"

Dokładnie. Właśnie dlatego IMO bliżej mu do Costy - on tez potrafił robić dużo szumu na skrzydle, ale z dośrodkowaniami/podaniami było u niego kiepsko. Sporadyczne bramki/asysty tego nie zmieniały.

12.09.2017 22:47

Tolisso, Kimmich najlepsi na boisku.Wbrew przeważającej opinii dla mnie na plus także Franek - najlepszy ze stricte ofensywnych piłkarzy. Pozytywnie tez Sule. Reszta słabo.

12.09.2017 22:42

Coman poza szybkością nie ma nic

Edytowano : 2017-09-12 22:39:25

Bliżej mu do Costy niż do piłkarza, który w przyszłości miałby dorównać Frankowi/Arjenowi.

12.09.2017 22:38

Ale to pięknie Boa z Kimmichem zrobili!

12.09.2017 22:36

Zwłaszcza Ribery, który był dzisiaj najlepszy z ofensywy (i jeden z najlepszych na boisku obok Tolisso).

12.09.2017 22:29

Dawać panowie... gramy, gramy panowie... bo to jest dopiero 80 minuta. Nie grajmy na czas! Dawać chłopaki do przodu agresywnie, dalej próbować grać swoją grę. xD

12.09.2017 22:25

Jak to się mówiło.... chanel egoiste. :D

Edytowano : 2017-09-12 22:19:53

Lewy się ostatnio chyba tym psika o wiele częściej niż Arjen. xD

12.09.2017 22:18

Radze spasować z przekleństwami, bo pójdą ostrzeżenia

12.09.2017 22:05

Pięknie! Myślę, że taki skład jest obecnie najlepszy.

12.09.2017 11:02

Liczę na Jamesa w pierwszym składzie. Chcę w końcu zobaczyć go na 10 od pierwszej minuty - Tomek może wejść na ostatnie 20 minut

12.09.2017 08:39

@Prezes42

Nie zgadzam się w 100% z Lewym, ale sporo prawdy powiedział w tym wywiadzie, niestety. Zwłaszcza zgadzam się z tym, że BL potrzebuje więcej takich klubów jak RB Lipsk czy BVB.

10.09.2017 16:31

http://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/transfery,hajto-lewandowski-posunal-sie-za-daleko-bayern-to-zbyt-duzy-klub,artykul,813130,1,970.html

10.09.2017 13:44

Powiem wam, że ta porażka spłynęła po mnie jak woda po kaczce. Widziałem twarze Uliego i Rummenigge na trybunach i wiem jedno - oni są niereformowalni i poważne zmiany przyjdą jedynie jak przewalimy BL (vide dominacja BVB przez pare lat). Nic innego do nich nie przemówi tak dobrze, jak właśnie 2-3 miejsce w tabeli.

Nasz grę w dzisiejszym meczu pozwole sobie przemilczeć... albo tylko jedno. Z góry przepraszam za to co powiem, ale Tomka i jego gry autentycznie nie da się na trzeźwo. Jego występ w pierwszej 11-stce w meczu z Anderlechtem to będzie zbrodnia!

Edytowano : 2017-09-09 20:41:38

*na trzeźwo oglądać

09.09.2017 20:39

Carlo pojechał chyba zbyt mocno z tym składem.

09.09.2017 17:53

Ciekawi mnie jak Carlo ustawi wyjściową 11-stkę. Pierwszy raz od początku sezonu cała ofensywna czwórka czyli Arjen, Franek, Tomek i James zdrowa i ciekawe na jakiej pozycji zagra ten ostatni.

09.09.2017 14:03

No Coman przyzwoicie, ale widać, że to nie jest najwyższy piłkarski poziom i nigdy go raczej nie osiągnie. Mbappe z kolei to niesamowity crack. Oj, solidnie nas PSG przetestuje niedługo - Neymar,Mbappe, Cavani, w środku Verratti... Wcale bym się nie zdziwił jakby PSG zwyczajnie "kupiło" sobie w tym roku LM.

31.08.2017 22:44

Aż przykro patrzeć na to jak gra Holandia - raczej będą mieć ogromne problemy przez długi czas patrząc na to jak prezentuje się ich młode pokolenie.

Edytowano : 2017-08-31 22:22:39

A Francja? Dla mnie główny faworyt do wygrania MŚ.

31.08.2017 22:20

My tu gadu-gadu, a BVB jest ponoć mocno zainteresowana Inakim Williamsem - 23-latek z Bilbao miałby kosztować BVB 50 milionów...

31.08.2017 13:04

@EclassOw
Inne pozycje Tomka,Jamesa czy Draxlera nie maja tu żadnego znaczenia. Ważna jest prosta zależność:
1)Przychodzi Draxler: na skrzydle Draxler/Ribery, James środek, Tomek ławka
2) Nie kupujemy Draxlera: Na skrzydle gra Franek, z braku konkurencji dla niego James rzucany jest po skrzydłach jak jakaś zapchajdziura, Tomek sobie spokojnie gra na środku.

30.08.2017 14:08

Hehe, a nie mówiłem że Bayern Draxlera nie kupi, bo nasza klubowa "maskotka" usiadlaby na ławce? Uli właśnie to potwierdził - Tomek ma grać i basta, niezależnie od poziomu jego gry. James ma nie torowac miejsca w składzie dla Tomka, więc będzie rzucany po skrzydłach ergo Draxler niepotrzebny.

30.08.2017 13:52

Arsenal bez choćby jednego celnego strzału przez cały mecz!

27.08.2017 18:55

A Sanchez znowu uśmiał się pod nosem będąc już na ławce rezerwowych. xD

27.08.2017 18:44

Widzieliście co Bellerin zrobił? ;)

27.08.2017 18:20

Prywatne spory proszę załatwiać przez priv

26.08.2017 17:22

@vaterland
Oby, oby.

26.08.2017 17:04

Przydałoby się wprowadzić jeszcze kogoś za słabego Lewego... och, czekajcie... Nie mamy drugiego napastnika.

26.08.2017 17:00

@bayern1987dwa

Tak, tak, wszyscy źli tylko Lewy wspaniały... Niech się nasza gwiazda zajmie gra, a nie ciągłym machaniem łapami.

26.08.2017 16:39

Prawie najsilniejszy skład jaki jesteśmy w stanie wystawić. Jedynie poprzez przesunięcie Thiago obok Vidala, wprowadzenie Jamesa za plecy Lewego,i formacje 4-2-3-1 możemy jeszcze zwiększyć naszą moc.

26.08.2017 14:57

Draxler pograł 10 minut i (jeśli dobrze widziałem) jako jedyny opuścił boisko tuż po końcowym gwizdku. Może i chce opuścić PSG, ale wątpie, że Uli będzie chciał go kupić - on raczej widzi już skład jako kompletny.

25.08.2017 22:47

Widze, że trochę działo się w piłce podczas mojego urlopu. Zwycięstwo z Bayerem, transfer Dembele do Barcy, plotki o transferze Draxlera...
Ja chciałbym odnieść się jedynie do tego ostatniego. Chciałbym się mylić, ale moim zdaniem nie ma większych szans na jego przyjście. Nie ze względu na ewentualną kwotę, czy nastawienie do transferu samego zawodnika, ale z prostego powodu - ten transfer prawdopodobnie posłałby naszą 'maskotkę' na dłużej na ławkę, a taka sytuacja byłaby dla naszego zarządu nie do pomyślenia. W sytuacji kiedy na lewym skrzydle biegały Draxler(na zmiane z Frankiem), a na prawym Robben, na pozycji za plecami Lewego ustawiłby się pewnie James i nasz Tomek musiałby raczej zadowolić się rolą zmiennika.

A jak zostanie tak jak jest teraz? James będzie rzucany po skrzydłach jak w sparingach, Tomek będzie spokojnie grał za Lewym bez względu na to, jak się będzie prezentowała jego forma (w końcu to o jednego konkurenta do ofensywy mniej w składzie), zarząd będzie zadowolony, a Carlo będzie robił dobrą minę do złej gry. Czyli tak jak ma być...

25.08.2017 18:24

@Gordonix

W FAQ-u pisze coś takiego:
Czy mogę oglądać jednocześnie na różnych urządzeniach?

Nasz abonament pozwala na oglądanie najlepszych treści sportowych na jednym urządzeniu.

16.08.2017 16:22

Transfer Vidala do Milanu jest tak samo prawdopodobny jak transfer skrzydłowego (lub drugiego napastnika) do Bayernu.

16.08.2017 11:34

"(...)robimy świetne wzomcnienia za nie wielkie pieniądze przy szalonym rynku transferowym"

Z wyłączeniem transferów stricte ofensywnych należałoby dodać. Patrząc na ostatnie 10 lat, to na palcach jednej ręki można policzyć udane transfery ofensywnych piłkarzy: Ribery, Robben, Lewy,Gomez, może Mandzu... Tyle, że to byli już piłkarze przynajmniej częściowo ukształtowani i znani. Ile było udanych transferów młodych, ofensywnych piłkarzy w wieku poniżej (powiedzmy) 23 lat (tzw. talentów) przez ostatnie 10 lat?

Jeśli chodzi o transfery na obronę i defensywną pomoc to jeszcze można powiedzieć, że to jakoś w Bayernie funkcjonuje, ale niech tylko Bayern spróbuje kupić jakiegoś młodego piłkarza na napad lub skrzydło... Co wychodzi? Jeden wielki dramat!

Sosa, Wagner,Donovan, Baumjohann, Ekici, Usami, Petersen, Shaqiri... Można tak wymieniać i wymieniać...

Edytowano : 2017-08-14 18:29:11

Może właśnie dlatego Bayern nie chce kupić nikogo na zmiennika Lewego czy drugiego skrzydłowego? Zwyczajnie się na tym nie znają, nie potrafią ocenić prawdziwego potencjału w młodych piłkarzach. Ale to wypadałoby zmienić jak najszybciej, zwłaszcza po deklaracji Uliego w sprawie transferów.

14.08.2017 18:25

Franek i Arjen to (obok Neuera) zdecydowanie najlepsze co spotkało Bayern w ostatnich kilkunastu latach. Monachium ich godnie nie zastąpi, nie mam co do tego żadnych wątpliwości. Taki Coman nigdy nie osiągnie ich poziomu. Są przynajmniej o klasę wyżej od każdego ofensywnego piłkarza Bayernu.

13.08.2017 09:04

Ja szczególnie zapamiętałem ZDF-a, który tuż po wygranym finale LM z BVB polecał bodajże transmisje walki bokserskiej. :D

Edytowano : 2017-08-08 21:19:43

No i był Neymar9, który w 99% swoich postów krytykował Robbena wyzywając go od terrorysty itd. :)

08.08.2017 21:17

To pokazuje, że Bayern kompletnie sobie nie radzi jeśli chodzi o ściąganie do klubu młodych ofensywnych zawodnikow. Uli,nie chcesz wydawać dużych pieniędzy na transfery? Napraw skauting "na już"! Jest ku temu b. dobra okazja, bo właśnie szukamy nowego szefa skautingu.

08.08.2017 11:08

Najlepsze jest to fałszywe zdjęcie krążące w necie, gdzie ktoś delikatnie wygiął linię spalonego by koniecznie Kimmich był na spalonym: https://pbs.twimg.com/media/DGfnmxnXYAAX3XX.jpg :D

06.08.2017 15:02

Może przyjdzie wreszcie ktoś, kto potrafi robić dobre transfery ofensywnych piłkarzy.

05.08.2017 09:46

Wątpie, by w raptem 3 dni nasza gra jak za dotknięciem magicznej różdżki się diametralnie odmieniła. IMO szanse w sobotę będziemy mieć jedynie wtedy, gdy BVB zagra jeszcze większy piach.

Edytowano : 2017-08-02 19:43:29

Choć z drugiej strony ciężko jest mi sobie wyobrazić, by ktoś mógł grać gorzej niż my na tą chwilę.

02.08.2017 19:42

10-pak Sanchesem w jednym meczu to powinno być jakieś złote trofeum na playstation, z serii "niemożliwych do wykonania". :D

02.08.2017 19:37

https://www.youtube.com/watch?v=-M-kCW3dftM :D

02.08.2017 19:08

Trzeba przyznać, że Sanches dzisiaj bardzo dobry. Kimmich, jak ktoś wspomniał, z dwie klasy lepszy od Rafinhi.

02.08.2017 18:25

Nie sciagneli do drużyny skrzydłowego i drugiego napastnika, to niech teraz nie udają zdziwionych nasza gra.

02.08.2017 08:17

@lybbard
Jakie zaczynanie przygotowań? Angielska Premier League zaczyna sezon 12 sierpnia, my raptem parę dni później...

01.08.2017 22:28

Dobrze było się tak rozluźnić po ciężkim dniu pracy oglądając Liverpool z Mainz.

01.08.2017 22:24

@Piotrek89r

Myśle, że to byłby dobry deal. :D

O, już 3...

Edytowano : 2017-08-01 22:17:10

Ale błędy w ustawieniu, niesamowite! Jak u nas w Ekstraklasie. :/

01.08.2017 22:16